...zou ik ook met m'n zonnebrilletje kunnen staan?vhal schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:00:
RAI kijkt naar die pauper achter de DJbooth en denk ws......bwoah...
Als dat zo is moet ik er eens een op de kop tikken, kan ik rustig F1 en voetbal kijken

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Die ga ik nog even terugzoeken idd.. Al loopt hij nu wel wegTito129 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:00:
Jammer dat ziggo terug naar de studio gaat. Had graag nog even beelden van hardwell en max en ham willen zien
Gamertag: timmie271
Zou mooi zijn als die auto's dan een beetje met elkaar competitief zijn. Dat Alonso ook af en toe nog wat wintAmphiebietje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:56:
[...]
Ach, als de McLaren volgend jaar een Renaultmotor krijgt, dan zal het wel saai zijn omdat ALO telkens op 1 rijdt.
*vond dat stukje tussen HAM en ALO wel grappig, en het scheelde maar weinig of HAM had zich ook nog stukgereden op ALO*
Zoveel liet Sky ook niet zien hoor. Kijken nu alweer tegen de kop van DiResta aan.Tito129 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:00:
Jammer dat ziggo terug naar de studio gaat. Had graag nog even beelden van hardwell en max en ham willen zien
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Lasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
Heb niet echt het idee dat die pauper DJ een goede indruk maakt op de Mexicanen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Snap ik met die herrie....Lasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
Heb niet echt het idee dat die pauper DJ een goede indruk maakt op de Mexicanen.
Zucht.. smaken verschillen zullen we maar zeggenLasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
PSN: xMaurice93
Piepende bandjes naar huis.Lasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
Haters everywhere but I don’t really care
Beetje jammer deze opmerkingLasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hij heet Robbert en is koningLasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:01:
www.google.nl
Ieder voordeel heb zijn nadeel.Cass Casey schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Zou wel prettig zijn. Een vrouw die zo weinig praat...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Lijkt Facebook welP.O. Box schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:03:
pauper DJ, heks van Jos, ik zie hier een hoop onzin voorbij komen
Mexicaanse Halloween.LA-384 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:03:
Had die kerel van de organisatie in de olie gelegen? Of waarom was z'n linkerarm zo zwart?
M'n Oma is een site aan het haken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoe dan? Hoop geklooi met inhalen en notabene zelf Hamilton en max aangereden...

Wel gaaf hoor
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je hebt de race WEL gezien?MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:04:
Wtf... Vettel DOTD...?
Hoe dan? Hoop geklooi met inhalen en notabene zelf Hamilton en max aangereden...
Bensimpel
Positieve meneer
Dat klinkt best fout hahaalwaysleft schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:02:
Max tijdperk volgend jaar? My body is ready.
😆 - Denk ook eens om ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NielsNL op 29-10-2017 22:06 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Zal ik me ook al af te vragen waar hij dat aan verdiend heeft...MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:04:
Wtf... Vettel DOTD...?
De tieten bij die pitspoezen vallen er bijna uit
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Heu, we hebben m niet horen zeuren, das best een dotdtje waard toch?MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:04:
Wtf... Vettel DOTD...?
Foto’s!!!Gekkenhuis schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
De tieten bij die pitspoezen vallen er bijna uit
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zekers,
Als MAX van achter naar voren rijdt is hij heilig... doet Vettel het dan reageren we lauw...
Kom op mensen, MAX reed lekker vooraan, maar zeker geen DOTD
Bij de inhaal actie op massa toch een beetje commentaarrodie83 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:07:
[...]
Heu, we hebben m niet horen zeuren, das best een dotdtje waard toch?
Vind het ook absoluut niet vanzelfsprekend dat Vettel DOTD is. Hij heeft het zelf verpest in de eerste bochten, dat ie dan weer redelijk door het veld rijdt is niet bijzonder, de Ferrari is veel sneller dan Sauber's, McLaren's, Force India's en William's van het veld.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Kan het ook al niet thuis brengen waarom het Vettel is geworden.Cowamundo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
Zal ik me ook al af te vragen waar hij dat aan verdiend heeft...
Hey eindelijk weer champagne op het podium zo te zien ipv van dat mousserende wijn van Chandon.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Wuttttt hamilton reed p2 toen vettel hem(hoogst waarschijnlijk per ongeluk) raakte... Dan is het hele lap.lekke band en achteraan beginnen...Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:07:
VET DOTD is gewoon terecht. Hij ging ervoor in tegenstelling tot HAM. Kudos!
Waar zeg ik dat het max had moeten zijn?ricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Zekers,
Als MAX van achter naar voren rijdt is hij heilig... doet Vettel het dan reageren we lauw...
Vettel schakelt zichzelf uit, sowieso geen verdiende dotd...
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 29-10-2017 22:11 ]
Maar er zaten wel mooie acties tussen, terwijl Lewis er een stuk trager doorheen ging.Moi_in_actie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Vind het ook absoluut niet vanzelfsprekend dat Vettel DOTD is. Hij heeft het zelf verpest in de eerste bochten, dat ie dan weer redelijk door het veld rijdt is niet bijzonder, de Ferrari is veel sneller dan Sauber's, McLaren's, Force India's en William's van het veld.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iedereen die op VER had willen stemmen was te druk met duimen draaien dat deze Renault het wel zou houden..DoeEensGek schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Kan het ook al niet thuis brengen waarom het Vettel is geworden.
Ik heb juist Max gestemd omdat hij voor het eerste een hele race lang op P1 gereden heeft.ricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Zekers,
Laat ik het anders stellen, wie had volgens jou DOTD moeten zijn?
Het hele jaar alLasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Hey eindelijk weer champagne op het podium zo te zien ipv van dat mousserende wijn van Chandon.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Oh ja dat zeker, en Lewis zou ook zeker niet mijn andere keuze zijn geweest (verre van). Vind het an sich niet geheel onverdiend dat Vettel DOTD is geworden, maar ook niet overduidelijk.bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:10:
[...]
Maar er zaten wel mooie acties tussen, terwijl Lewis er een stuk trager doorheen ging.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-10-2017 22:13 ]
Ben erg benieuwd naar de laatste races. Gewoon all or nothing for VET en HAM nu. En Toto zei op SKY al dat voor hun nu het nieuwe seizoen begint.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja. Maar wie dan wel. We weten dat dominant aan kop rijden je niet DOTD opleverdMoi_in_actie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:12:
[...]
Oh ja dat zeker, en Lewis zou ook zeker niet mijn andere keuze zijn geweest (verre van). Vind het an sich niet geheel onverdiend dat Vettel DOTD is geworden, maar ook niet overduidelijk.
Ik vind niet dat iemand die twee andere coureurs raakt, waarvan 1 de pits in moet DoTD kan zijn.Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:07:
VET DOTD is gewoon terecht. Hij ging ervoor in tegenstelling tot HAM. Kudos!
Flickr PSN ID= cheironnl
Goede onderbouwing ookJackson6 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:14:
Bij Ziggo is nu echt het laatste stukje objectiviteit verdwenen, maar dat maakt het er niet minder leuk om!

Huh? Objectief? Dat is het nooit geweest. En volgens mij is dat ook helemaal niet de intentie. De intentie is om er een Max-show van te maken met de andere coureurs als figuranten.Jackson6 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:14:
Bij Ziggo is nu echt het laatste stukje objectiviteit verdwenen, maar dat maakt het er niet minder leuk om!
En wat mij betreft is dat prima
Ik kies de DOTD op basis van uitzonderlijke prestaties. Dus niet van P2 naar P1 omdat anderen zich in de eerste 3 bochten het leven zuur maken.MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:13:
[mbr]Graag inhoudelijk en niet op de man.[/]
DOTD moet mij entertainen. VER vorige race: Hell yeah!. Deze race

www.google.nl
Hij mag nog niet stoppen, Ferrari heeft nog geen zicht op RIC of VERDakillerbean schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:11:
Dat interview met Kimi ook... Zucht... Als je er geen zin meer in hebt, stop er dan gewoon mee... Ongelooflijk hoe je zo kunt reageren...
Man dit niveau is gewoon te laag. Lijkt wel een max verstappen circle jerk...Jackson6 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:14:
"Hamilton ging opzij voor max uit respect.."
Deed ie natuurlijk niet ivm blauwe vlaggen ofz.

Op Sky toch niet anders. Daar gaat het ook nu enkel over Hamilton.RoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Huh? Objectief? Dat is het nooit geweest. En volgens mij is dat ook helemaal niet de intentie. De intentie is om er een Max-show van te maken met de andere coureurs als figuranten.
Het is ook zeker prima alleen het is soms best genantRoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Huh? Objectief? Dat is het nooit geweest. En volgens mij is dat ook helemaal niet de intentie. De intentie is om er een Max-show van te maken met de andere coureurs als figuranten.
Volgens mij al sinds Budapest of Spa.Lasmibalsingh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
2 coureurs in een race actie...hij is er toch niet voor gestraft. kop op man. Max heeft gewonnen. Vettel heeft damage control goed gedaan door 13 auto's op de baan in te halencheiron schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:14:
[...]
Ik vind niet dat iemand die twee andere coureurs raakt, waarvan 1 de pits in moet DoTD kan zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan nog vind ik een foutloze race meer waard dan er eerst een potje van maken en dan naar voren rijden. Ik heb op ocon gestemd deze keer...ricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Ik kies de DOTD op basis van uitzonderlijke prestaties. Dus niet van P2 naar P1 omdat anderen zich in de eerste 3 bochten het leven zuur maken.
DOTD moet mij entertainen. VER vorige race: Hell yeah!. Deze race![]()
![]()
![]()
.
Dit is ook wel uitzonderlijk. Hij reed iedereen op een hoop, en het gat is zo enorm groot.ricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Ik kies de DOTD op basis van uitzonderlijke prestaties. Dus niet van P2 naar P1 omdat anderen zich in de eerste 3 bochten het leven zuur maken.
DOTD moet mij entertainen. VER vorige race: Hell yeah!. Deze race![]()
![]()
![]()
.
Maarja, voor de neutrale toeschouwer is het eigenlijk gewoon saai. Na de start gebeurde er niets in de top 3, en de gaten waren zo enorm groot, dat er voor het podium eigenlijk niets te beleven viel. Dusja, die DOTD snap ik dan wel.
Ik kan ook best wel genieten van Ocon tbh
[ Voor 68% gewijzigd door Dijkstraat op 29-10-2017 22:21 ]
Ocon.....die heb ik helemaal niet gezien. Had dan Max gestemdMikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:17:
[...]
Dan nog vind ik een foutloze race meer waard dan er eerst een potje van maken en dan naar voren rijden. Ik heb op ocon gestemd deze keer...
[ Voor 97% gewijzigd door bvbal79 op 29-10-2017 22:19 ]
Ik vermoed dat BOT zich met opzet zo heeft teruggehouden, om bij een eventuele switch&go bij Ferrari VET af te schermen.RoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:17:
[...]
Dit is ook wel uitzonderlijk. Hij reed iedereen op een hoop, en het gat is zo enorm groot.
Maarja, voor de neutrale toeschouwer is het eigenlijk gewoon saai. Na de start gebeurde er niets in de top 3, en de gaten waren zo enorm groot, dat er voor het podium eigenlijk niets te beleven viel. Dusja, die DOTD snap ik dan wel.
VET mocht pertinent geen tweede plek halen ... BOT is geen wereldrijder, maar 20 seconden verliezen ... dat maak je mij niet wijs
Ik ben idd benieuwd wat hij in 2019 in de merc kan gaan doen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wilde ik wel, maar dat levert commentaar op hierbvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:18:
[...]
Ocon.....die heb ik helemaal niet gezien. Had dan Max gestemd
Dat was mijn reden ook. VET heeft zijn prachtige inhaalrace zelf veroorzaakt en Hamilton in z'n fout meegenomen. Sterker nog: hij had bijna voor de 2e keer 3 rijders (incl. hijzelf) uitgeschakeld in de eerste rondeFastFred schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:11:
[...]
Ik heb juist Max gestemd omdat hij voor het eerste een hele race lang op P1 gereden heeft.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Waarom niet? over 71 rondjes is dat minder dan 0.5 sec per ronde. Precies het gat in de quali.FreshMaker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:19:
[...]
Ik vermoed dat BOT zich met opzet zo heeft teruggehouden, om bij een eventuele switch&go bij Ferrari VET af te schermen.
VET mocht pertinent geen tweede plek halen ... BOT is geen wereldrijder, maar 20 seconden verliezen ... dat maak je mij niet wijs
Lijkt me prima. Hamilton zet gewoon een prestatie neer.Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Op Sky toch niet anders. Daar gaat het ook nu enkel over Hamilton.
Het is bij andere sporten ook gewoon net zo.Jackson6 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Het is ook zeker prima alleen het is soms best genant
Kijk naar voetbal, handbal, volleybal, schaatsen etc. Dan is men ook alleen gericht op de nederlandse teams en sporters. Ze maken tv voor Nederland, dus ook niet meer dan logisch volgens mij.
4-voudig wereldkampioen. Bij ziggo hebben ze het over 3-voudig winstrolandos582 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:21:
[...]
Lijkt me prima. Hamilton zet gewoon een prestatie neer.
Ik snap de logica even niet. Zou de 2e plek niet veiliger zijn als BOT op 2s achter VER had gezeten?FreshMaker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:19:
[...]
Ik vermoed dat BOT zich met opzet zo heeft teruggehouden, om bij een eventuele switch&go bij Ferrari VET af te schermen.

Wat een zelfverzekerdheid. In de race, over de boordradio, tijdens de interviews, op het podium.Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:22:
Verstappen bij Ziggo: een van mijn makkelijkste overwinningen ooit, leek wel een beetje op sommige races bij karten.
Hoe oud is ie ook alweer? 37?
Dit topic is gesloten.
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1