Vleugels uitklappen en opstijgenTarabass schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:16:
[...]
Ik ben alles behalve fanboy van max, maar wat was het alternatief geweest te doen?
Op Sky geeft Bottas net ook bij Rachel aan dat zijn lap verprutst was (door zijn lockup doh) en Mercedes had getweet dat Max zijn lap had gewreckt ... Bottas heeft daarna een keurige lap gereden en staat pál achter Ham (voor de verandering) .. dus laat ze AUB optiefen met wéér een penalty!!!

Afw88 dus ..

Afw88 dus ..
Exact!RetroHead schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
Ik zie niet waar max dan heen had moeten gaan, als ie rechts gaat rijden zit hij op de racing lijn dus hij doet toch precies wat ie moet doen? Parkeert m bijna om bottas langs te laten, maar bottas reageert gewoon sloom en verprutst z’n rempunt
[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-10-2017 21:18 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Naast de baan, maar dan krijg je ook strafMaurice079 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
[...]
Waar had ie dan in vredesnaam naartoe gemoeten?
Ik ben 100% voor Max en ik vind een straf onterecht omdat je daar volgens mij haast geen andere kant op kan. Maar net bij Vettel z'n snelste rondje (bij ziggo nabespreking) zag je dat hij toch wel over de plek heen reed waar Max dan bij Bottas stond/reed.RetroHead schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
Ik zie niet waar max dan heen had moeten gaan, als ie rechts gaat rijden zit hij op de racing lijn dus hij doet toch precies wat ie moet doen? Parkeert m bijna om bottas langs te laten, maar bottas reageert gewoon sloom en verprutst z’n rempunt
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Misschien op twee wielen gaan rijden om plaats te maken. Even een paar lesjes bij Pascal Wehrlein nemen dan moet dat wel lukken.
"When you grow up your heart dies"
3 plekken straf, mark my words!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Lang verhaal kort, ja, Bottas had hier last van. Maar dat gebeurt, en dus hangt de straf af van "heb je genoeg gedaan om niet te hinderen". Ik denk dat Verstappen daar echt genoeg aan heeft gedaan, dat zien ze, en dus gaat er niks gebeuren.Barres B. schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:19:
[...]
Ik ben 100% voor Max en ik vind een straf onterecht omdat je daar volgens mij haast geen andere kant op kan. Maar net bij Vettel z'n snelste rondje (bij ziggo nabespreking) zag je dat hij toch wel over de plek heen reed waar Max dan bij Bottas stond/reed.
Maar het blijft FIA.
Zo zag net bij Ziggo de lap van Vettel onboard; heel erg knap. Als je die rondes van Hamilton ziet is het soms alsof hij op rails rijdt, zo mooi in balans met weinig extra stuurbewegingen. Dit rondje had bijna in elk rondje wel een correctie. Knap om zo'n ronde er uit te persen. Geeft misschien extra hoop voor morgen voor Max dat dit verschil niet alleen de motor was maar anderhalve minuut magie van die Duitser.
Is toch duidelijk ... Go Go Gadget WheelsMaurice079 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
[...]

https://f1manager.info/ranking/4605
Mocht VER straf krijgen, dan hoop ik eerlijk gezegd dat BOT en HAM een Singaporetje doen in de eerste bocht...
Ze geven hem maar 3 plekken naar achteren, gaat ie nog meer zijn stinkende best doen. Komaar komaar komaar...
Testing, one, two ...
Denk ook wel dat ze extra streng voor hem zijn omdat hij zich zo negatief heeft uitgelaten over de actie van vorige keer. Soms is het verstandiger om even niets te zeggen.
Waar vui zit, zit geen glans!
Kan iemand een fax (want oude fossielen) naar de FIA sturen dat het slimmer is om Verstappen niet te straffen, inzake: spanning in het kampioenschap?
Niet op reageren, maak een TR aan.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2017 21:24 ]
Dan zal het uitdelen van een +3 nu ook echt rustgevend werkenDibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:21:
Denk ook wel dat ze extra streng voor hem zijn omdat hij zich zo negatief heeft uitgelaten over de actie van vorige keer. Soms is het verstandiger om even niets te zeggen.
PSN: xMaurice93
Ben het helemaal met je eens, maar het gaat om dit zinnetje: "Maar het blijft FIA."UltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:20:
[...]
Lang verhaal kort, ja, Bottas had hier last van. Maar dat gebeurt, en dus hangt de straf af van "heb je genoeg gedaan om niet te hinderen". Ik denk dat Verstappen daar echt genoeg aan heeft gedaan, dat zien ze, en dus gaat er niks gebeuren.
Maar het blijft FIA.
Niet op reageren, maak een TR aan.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2017 21:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Mag ik ook wat roepen? Wacht gewoon beslissing af, het is alleen een under investigationUltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:22:
[...]
Doe eens normaal, is hier geen Facebook fan groep.
Waiting on the world to change
Soms is het ook verstandiger om even na te denken als er voor de zoveelste keer ophef over inconsequente beslissingen is geweest, en dus niet even een mooie demonstratie te gaan geven dat die inconsequente beslissingen gewoon verder gaan...Dibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:21:

Ze kunnen ook VER z'n tijden nog afnemenIf a driver impedes another driver during qualifying, his times may be cancelled or he may be given a grid penalty.
Als ik zie waar de vorige race 3 plekken straf voor gegeven werd in vergelijking met deze actie. Dit was echt way minder, Max doet er alles aan om gewoon aan de kant te blijven. In Amerika was het gewoon compleet in de weg rijden.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 28-10-2017 21:25 ]
Bottas remt gewoon te laat. Door de uitwijk lijkt hij te vergeten dat hij moet remmen lijkt wel. Beetje laf om dat af te schuiven
Flickr PSN ID= cheironnl
Gefrustreerde 2e coureur van Mercedes? Moet ie al Hamilton de hele tijd voor zich dulden, en vaak ook de Ferrari's, komt daar ook nog eens zo'n jonge hond bij...
Ik zeg daarom toch ook Max kon nergens heen?Maurice079 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
[...]
Ik ben been coureur maar misschien kon hij eerder langzamer rijden om hem niet op dat punt te hebben, of toch met twee wielen naast de baan.
Hij is van de race lijn af maar hangt een beetje aan de rechterkant. Hij doet niets raars maar een toptalent als Max mag van mij ook hier dat talent showen om dit iets slimmer te regelen.
Hij was compromised in z'n run. In snap wel dat hij dat zegt.Eddye schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:24:
Bottas zegt serieus dat Max straf moet krijgen....
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Komt beetje op zelfde neer als 3 plekken straf. Qua tijd die er dan blijft staan.
RBR moet morgen gewoon 4 wagens terug trekken als max gestraft wordt. Dat is de enige manier om de organisatie wakker te schudden.
alles kan off-topic
Volgens mij kwam hij inderdaad al vóór de bocht niet zo goed uit, waardoor hij zo kort op VER terecht kwam.cheiron schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:25:
Bottas remt gewoon te laat. Door de uitwijk lijkt hij te vergeten dat hij moet remmen lijkt wel. Beetje laf om dat af te schuiven
Dus een stuurfout eerder schuift hij nu af op de actie van VER
Als ze Max zijn snelste tijd afnemen is hij nog derde volgens mij?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat snap ik wel, heeft ie in ieder geval minstens 1 ronde Max achter hem. Maar als Max inderdaad niet op de racelijn reed, waar moet je dan gaan rijden? Denkt Bottas echt dat het voor hem verschil maakt en dat ie voor Hamilton en/of Max had kunnen staan?Eddye schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:24:
Bottas zegt serieus dat Max straf moet krijgen....
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Eerlijk gezegd zie ik niet waar je op dat punt, midden in een rechts-links bocht, niet in de weg kan rijden. Aan de linkerzijde krijg je het probleem zoals nu gebeurde, aan de rechterzijde krijg je hetzelfde probleem een fractie later.
Verwijderd
Waarom is het sneller om zo heftig over die kerbs te gaan? Je ziet de wagen omhoog wippen?
Nee joh, kijk de on-boards van anderen, hij heeft er last van, hij zit waar hij niet wil zitten, en daarom mist hij waarschijnlijk ook op een haartje zijn rempunt omdat de lijn iets anders is. Maar dat gebeurt, soms kun je het niet altijd voorkomen.FreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:27:
[...]
Volgens mij kwam hij inderdaad al vóór de bocht niet zo goed uit, waardoor hij zo kort op VER terecht kwam.
Dus een stuurfout eerder schuift hij nu af op de actie van VER
Ik denk 4e, heb zijn laatste tijd niet bij de handPhusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:27:
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Als max een straf krijgt, staat hij idd voor hemLekker Ventje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:27:
[...]
Dat snap ik wel, heeft ie in ieder geval minstens 1 ronde Max achter hem. Maar als Max inderdaad niet op de racelijn reed, waar moet je dan gaan rijden? Denkt Bottas echt dat het voor hem verschil maakt en dat ie voor Hamilton en/of Max had kunnen staan?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
2e .. dus geen veschil!Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:27:
Dus dan zal de FIA wel 3 gridplekken straf geven

Hoewel, het was géén Ferrari
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Raikonen krijgt gewoon de plek van Max natuurlijk
Smiling as the shit comes down...
LOL. Weer die Rik van het AD in de persconferentie met z'n steenkolen Engels. (was net te zien op Sky)
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 28-10-2017 21:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk persoonlijk na vorige week dat ze niets doen.
Om maar even te laten zien dat ze niet alleen maar Max straffen.
PSN: McMillan0984
Vind ik knap aangezien ziggogo.tv als de app max 720p is
Of ze nemen inderdaad alleen z'n snelste tijd af, geen impact, maar gewoon om een statement te maken. En een punt op z'n license natuurlijk.
Maar nu zijn we puur aan het speculeren. Met de FIA weet je toch nooit wat ze gaan doen.
Maar nu zijn we puur aan het speculeren. Met de FIA weet je toch nooit wat ze gaan doen.
ze zeiden ook dat ze na de sessie wel gaan kijkenDibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
Ze doen er wel lang over volgens mij?
Verstappen: “Which incident? I was on the inside and he was doing his line and locked up. So there is no incident.”
https://twitter.com/andrewbensonf1/status/924357718617526272
-
Het duurt nu al langer dan 19 seconden... ik wordt ongeduldig.Shadow771 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
[...]
ze zeiden ook dat ze na de sessie wel gaan kijken
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad. Duurt wel erg lang.Dibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
Als ze niks doen terwijl iets wel een straf verdient is het net zo erg als wat ze vorige week gedaan hebben (1 iemand straf geven terwijl iedereen de fout in gaat)Clavat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:29:
Ik denk persoonlijk na vorige week dat ze niets doen.
Smiling as the shit comes down...
Dit duurt altijd wel een tijdje team moet naar de FIA met dataDibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
Jep, ik denk ook, om gezeur te voorkomen, dat ze nu ook met partijen gaan praten voordat ze een straf uitdelen.Shadow771 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
[...]
ze zeiden ook dat ze na de sessie wel gaan kijken
Neem aan dat ze hem deze keer op zijn minst wel even spreken voor de straf er komt.Dibbuz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
Hij had het toch over Ziggo TV? Dus ik ging er vanuit dat hij gewoon via de decoder kijkt.devil-strike schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:30:
[...]
Vind ik knap aangezien ziggogo.tv als de app max 720p is
LOL idd. Het gaat om Max die ze erg graag straffen jasjaool schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:31:
[...]
Het duurt nu al langer dan 19 seconden... ik wordt ongeduldig.
On a more light note:
Alonso: McLaren had best car in qualifying
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk dat de FIA eerst wachten wat de algemene tendens is omtrent het incident Max - Bottas op de sociale media's..
Ik zie het ook wel als mis management van RB. je kan Max toch beter coachen en hem eerder of later BOT laten passeren.
In deze bocht had Max 0,0 keus, anders dan wat hij nu deed. Bottas heeft gelijk dat hij gehinderd wordt.. Max gelijk dat ie maximaal aan de kant ging.. RB dus nalatig geweest.. wordt waarschijnlijk een straf...
In deze bocht had Max 0,0 keus, anders dan wat hij nu deed. Bottas heeft gelijk dat hij gehinderd wordt.. Max gelijk dat ie maximaal aan de kant ging.. RB dus nalatig geweest.. wordt waarschijnlijk een straf...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bottas en Verstappen moeten zich melden bij de stewards (9pm UK)
[ Voor 53% gewijzigd door Oaquasis op 28-10-2017 21:35 ]
Max moet zich om 22.00 uur melden bij de wedstrijdleiding.
Binnen uurtje weten we dus meer.
Binnen uurtje weten we dus meer.
Die Hartly lijkt op Bubba J van Jeff Dunham 

OCO trouwens ook goed hoor op P6!
Wat een enorme ballentent is die FIA toch ook he...
Zou dat ooit nog veranderen?
Zou dat ooit nog veranderen?
Het is korter, dus een minder scherpe bocht. Bovendien haakt Max met z'n binnenste banden achter de rand van de kerbstone, voor nog meer bochtensnelheid.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:28:
Waarom is het sneller om zo heftig over die kerbs te gaan? Je ziet de wagen omhoog wippen?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
3 plekken straf denk ik, dus P5.D-Ed schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:35:
Ik voel aan m’n water dat dit niet gunstig gaat uitpakken voor Max..
Morgen toch maar even tijd maken om de start te zien..
Heel binair wordt dat huilen of juichen.
tuurlijk...Oaquasis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:34:
[afbeelding]
Volgens mij komt dit wel vaker voor, heb het al erger gezien dit seizoen.D-Ed schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:35:
Ik voel aan m’n water dat niet gunstig gaat uitpakken voor Max..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
FF wachten jongens .. FIA is nog aan het bellen met Garry Connelly.
Straf komt zo.
Straf komt zo.
Racepace kan ook nog veel doen hoor, die zit ook wel goed volgens mij dit weekend.nachtnet schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:36:
Nou waarom zou max zijn hele opwarming ronde moeten weg gooien omdat er een auto achter hem zit. Hij heeft er wel rekening mee gehouden anders was bottas misschien wel midden in de bocht max tegen gekomen. Dit was het laatste rechte stukje voor de finish het is een klein stukje en je kunt niet verdwijnen dus ja de ander heeft er nooit gemak vanricardo246 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:34:
Ik zie het ook wel als mis management van RB. je kan Max toch beter coachen en hem eerder of later BOT laten passeren.
Mods! Kan er geen apart speculatie topic aangemaakt worden met betrekking tot fia en straffen van verstappen. Dat scheelt de helft in posts!
Juichen natuurlijk, VET en HAM gaan echt niet de confrontatie aan durven. Kampioenschap staat nog meer op het spel dan een week geledennachtnet schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:36:
Verwijderd
Alleen snap ik niet helemaal waarom dat nu precies sneller is, je zit 2/3 banden de lucht in gaanGrrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:36:
[...]
Het is korter, dus een minder scherpe bocht. Bovendien haakt Max met z'n binnenste banden achter de rand van de kerbstone, voor nog meer bochtensnelheid.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, want dan hebben we nog een F1 topic.Timoth schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
Mods! Kan er geen apart speculatie topic aangemaakt worden met betrekking tot fia en straffen van verstappen. Dat scheelt de helft in posts!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker zn slechte run op VER afschuiven.Oaquasis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:34:
[afbeelding]
Als Max vierde start kan ie nog steeds winnen. Een goede start en dan achter Vettel hangen. Die wordt nerveus, poept zijn broek vol en gaat de fout in. Max gaat voorbij en controleert de race.
Omdat diegene in een hot lap voorrang heeft op diegene in een opwarm ronde... punt.hjvg schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Nou waarom zou max zijn hele opwarming ronde moeten weg gooien omdat er een auto achter hem zit. Hij heeft er wel rekening mee gehouden anders was bottas misschien wel midden in de bocht max tegen gekomen. Dit was het laatste rechte stukje voor de finish het is een klein stukje en je kunt niet verdwijnen dus ja de ander heeft er nooit gemak van
Juist beter toch? Minder rolweerstand door de banden, dus ook weer snellerVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Alleen snap ik niet helemaal waarom dat nu precies sneller is, je zit 2/3 banden de lucht in gaan
-
Waardoor de banden die wel contact houden met het asfalt meer druk krijgen..Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Alleen snap ik niet helemaal waarom dat nu precies sneller is, je zit 2/3 banden de lucht in gaan
Zo stellig durf ik de rode vettel mist niet uit te sluiten..redfoxert schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Juichen natuurlijk, VET en HAM gaan echt niet de confrontatie aan durven. Kampioenschap staat nog meer op het spel dan een week geleden
Bottas kon gewoon de racelijn aanhouden en werd echt niet gehinderd. Naar mijn mening was het krap, misschien zelfs te krap, maar hij heeft hem niet gehinderd. Bottas was misschien afgeleid, maar dat ben je al snel als je iemand tegenkomt in je hotlap. Dat is toch echt Bottas' probleem, want hij verremt zich gewoon ordinair nadat hij Max al lang en breed voorbij is en Max alweer terug op de racelijn is, achter Bottas.ricardo246 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:34:
Ik vind het zelfs kinderachtig dat hij voor de camera niet gewoon toegeeft dat hij een foutje heeft gemaakt. Hij verremt zich toch zelf? Daar heeft Max geen enkele invloed op. Hij zit er nota bene voor, dus downforce mist hij ook niet.
Lijkt mij dat de FIA/stewards sowieso alle rondes van BOT gaan vergelijken. Zeker na hun opmerking over de mini sectors etc van afgelopen week. Dan moeten ze ook precies kunnen vergelijken of BOT zijn eerste run sneller was dan zijn tweede run. Anders is het leuk voor de statistieken om VER een straf te geven, maar BOT was sowieso niet sneller geweest dus waarom moet hij dan wel een gratis voordeel krijgen.
Dan is het wel een heel slecht verliezer! En daar zie ik een 4 time worldchampion toch niet voor aan, zelfs Vettel niet.nachtnet schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Zo stellig durf ik de rode vettel mist niet uit te sluiten..
Amen to that!Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Bottas kon gewoon de racelijn aanhouden en werd echt niet gehinderd. Naar mijn mening was het krap, misschien zelfs te krap, maar hij heeft hem niet gehinderd. Bottas was misschien afgeleid, maar dat ben je al snel als je iemand tegenkomt in je hotlap. Dat is toch echt Bottas' probleem, want hij verremt zich gewoon ordinair nadat hij Max al lang en breed voorbij is en Max alweer terug op de racelijn is, achter Bottas.
Ik vind het zelfs kinderachtig dat hij voor de camera niet gewoon toegeeft dat hij een foutje heeft gemaakt. Hij verremt zich toch zelf? Daar heeft Max geen enkele invloed op. Hij zit er nota bene voor, dus downforce mist hij ook niet.
Maarja .. FIA
Ah joh, P2 is toch maar de vuile kant van de baan, en P5 de schone

Voorrang ja en dat kreeg hij ook. Maar je hoeft niet te verdwijnen of 2 rechtestukken eerder al stil te gaan staan( zou ook heel ver oorzaken). Hij is bij je wanneer hij er is en je moet zorgen dat het niet in een bocht is. En zo ik al zei dit was laatste rechte stukjericardo246 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Omdat diegene in een hot lap voorrang heeft op diegene in een opwarm ronde... punt.
Heeft alles met politiek te maken, als hij door extra zeuren Max aan een straf kan helpen en Hamilton achter Vettel kan parkeren geeft dat meer zekerheid voor het kampioenschap.Ik vind het zelfs kinderachtig dat hij voor de camera niet gewoon toegeeft dat hij een foutje heeft gemaakt. Hij verremt zich toch zelf? Daar heeft Max geen enkele invloed op. Hij zit er nota bene voor, dus downforce mist hij ook niet.
Ik snap hem wel, we gaan het zien...Ik denk dat Max hoe dan ook (ook bij 3 plekken straf) een goeie kans heeft om hem te winnen
Die quali-modus werkt morgen niet meer, dus de RB zou een stuk sneller moeten kunnen zijn.
Ik denk dat het niet zozeer gaat om de sectortijden van Bottas, maar dat ze eerder zijn lijnen gaan vergelijken. Moest hij noodgedwongen een andere lijn rijden dan hij anders reed? Kwam hij anders op die bocht aan? Als hij zijn setup voor zijn hotlap iets had verandert kan het zijn dat zijn minisectoren niet meer te vergelijken zijn.RobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
Lijkt mij dat de FIA/stewards sowieso alle rondes van BOT gaan vergelijken. Zeker na hun opmerking over de mini sectors etc van afgelopen week. Dan moeten ze ook precies kunnen vergelijken of BOT zijn eerste run sneller was dan zijn tweede run. Anders is het leuk voor de statistieken om VER een straf te geven, maar BOT was sowieso niet sneller geweest dus waarom moet hij dan wel een gratis voordeel krijgen.
fuck de FIA, maja jammer dan VES niet pole heeft gepakt... scheelde zo weinig... denk dattie morgen goeie kans heeft om de race te pakken
Dat stuk is zo kort...natuurlijk is bottas verrast...en moet duidelijk een slinger naar rechts maken... die slinger maakt dat hij iets van zijn ideale lijn moet.. en dan rem/stuur je nooit lekker in.. kom op mensen.. zelfs niet coureurs moeten dit IMHO inzien. Oranje bril af.. niet Max zijn schuld... team had moeten zorgen dat ie daar niet zat..Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Bottas kon gewoon de racelijn aanhouden en werd echt niet gehinderd. Naar mijn mening was het krap, misschien zelfs te krap, maar hij heeft hem niet gehinderd. Bottas was misschien afgeleid, maar dat ben je al snel als je iemand tegenkomt in je hotlap. Dat is toch echt Bottas' probleem, want hij verremt zich gewoon ordinair nadat hij Max al lang en breed voorbij is en Max alweer terug op de racelijn is, achter Bottas.
Daar kan ik me helemaal in vinden, gewoon lekker positief bekijken...Pole had ie toch niet ... en met 3 plekjes terug heeft ie nog wat in te halen ... maakt de race alleen maar mooier.Oaquasis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:43:
[...]
Heeft alles met politiek te maken, als hij door extra zeuren Max aan een straf kan helpen en Hamilton achter Vettel kan parkeren geeft dat meer zekerheid voor het kampioenschap.
Ik snap hem wel, we gaan het zien...Ik denk dat Max hoe dan ook (ook bij 3 plekken straf) een goeie kans heeft om hem te winnen...
Die quali-modus werkt morgen niet meer, dus de RB zou een stuk sneller moeten kunnen zijn.
Alsof Max het nodig heeft om Bottas te hinderen. Die is op geen manier een dreiging voor hem.
Toch denk ik dat Max de straf gaat krijgen en ook verdient. Hij stuurde te vroeg naar rechts waardoor Bottas schrok. Je ziet Max al van de linker lijn gaan voordat Bottas goed en wel voorbij is..
Toch denk ik dat Max de straf gaat krijgen en ook verdient. Hij stuurde te vroeg naar rechts waardoor Bottas schrok. Je ziet Max al van de linker lijn gaan voordat Bottas goed en wel voorbij is..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<marquee>*O*
MAX!!!
</marquee>~[/html]
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1