Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Het is kennelijk ook een klacht van Mercedes over Bottas: het schijnt gewoon geen al te slimme jongen te zijn. Als in: stoot zich regelmatig aan dezelfde steen, ze hebben hem tig keer uitgelegd hoe het stuur werkte maar dat bleef elke keer niet hangen etc etc en mede zijn "domheid" zou ertoe geleid hebben dat ze niet happig waren om het contract te verlengen (wat uiteindelijk toch gebeurd is).Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Bottas kon gewoon de racelijn aanhouden en werd echt niet gehinderd. Naar mijn mening was het krap, misschien zelfs te krap, maar hij heeft hem niet gehinderd. Bottas was misschien afgeleid, maar dat ben je al snel als je iemand tegenkomt in je hotlap. Dat is toch echt Bottas' probleem, want hij verremt zich gewoon ordinair nadat hij Max al lang en breed voorbij is en Max alweer terug op de racelijn is, achter Bottas.
Ik vind het zelfs kinderachtig dat hij voor de camera niet gewoon toegeeft dat hij een foutje heeft gemaakt. Hij verremt zich toch zelf? Daar heeft Max geen enkele invloed op. Hij zit er nota bene voor, dus downforce mist hij ook niet.
Zo afgeleid raken en je rempunt missen past wel beetje bij de domheid die er rond Bottas hangt.
Advocaat van de duivel. Maar als BOT zijn setup veranderd zou hebben, gaat hij dan niet ook mogelijk andere lijnen rijden? Dan zit je dus met hetzelfde probleem. En uiteindelijk gaat het niet erom hoe hij rijdt, maar om hoe snel hij rijdt. IMHO in ieder geval, tijdens Q gaat het om de snelste ronde, dus als BOT zijn tweede poging tot bocht 12 sneller was als de eerste poging lijkt mij dat ze geen recht van klagen hebben.Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:44:
[...]
Ik denk dat het niet zozeer gaat om de sectortijden van Bottas, maar dat ze eerder zijn lijnen gaan vergelijken. Moest hij noodgedwongen een andere lijn rijden dan hij anders reed? Kwam hij anders op die bocht aan? Als hij zijn setup voor zijn hotlap iets had verandert kan het zijn dat zijn minisectoren niet meer te vergelijken zijn.
VES rijd al een jaartje niet meer mee .....Snowdog schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:44:
fuck de FIA, maja jammer dan VES niet pole heeft gepakt... scheelde zo weinig... denk dattie morgen goeie kans heeft om de race te pakken
En helaas je kan de FIA niet 'fucken' want die bepalen het nu eenmaal
Yea helaas kan je met comments als deze ook helemaal niks...FreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:47:
[...]
VES rijd al een jaartje niet meer mee .....
En helaas je kan de FIA niet 'fucken' want die bepalen het nu eenmaal
Ja dat klopt, Bottas schijnt moeite te hebben om hard te rijden en nog iets extra's te moeten doen (probleem met auto managen door setting te veranderen, communiceren met team, etc). En zei Olav een paar weken terug ook niet dat monteurs van Mercedes in vertrouwen hadden gezegd dat ze verbaasd waren hoe weinig kennis Bottas had?Bart-Willem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:47:
[...]
Het is kennelijk ook een klacht van Mercedes over Bottas: het schijnt gewoon geen al te slimme jongen te zijn. Als in: stoot zich regelmatig aan dezelfde steen, ze hebben hem tig keer uitgelegd hoe het stuur werkte maar dat bleef elke keer niet hangen etc etc en mede zijn "domheid" zou ertoe geleid hebben dat ze niet happig waren om het contract te verlengen (wat uiteindelijk toch gebeurd is).
Zo afgeleid raken en je rempunt missen past wel beetje bij de domheid die er rond Bottas hangt.
Grensgeval denk ik... verwacht geen straf omdat de stewards vermoedelijk niet weer een bak ellende over zich willen krijgen. Of ze doen het juist wel om een statement te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Feihcretsam op 28-10-2017 21:56 ]
Whut !!! ... honestly?!Bart-Willem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:47:
Het is kennelijk ook een klacht van Mercedes over Bottas: het schijnt gewoon geen al te slimme jongen te zijn. Als in: stoot zich regelmatig aan dezelfde steen, ze hebben hem tig keer uitgelegd hoe het stuur werkte maar dat bleef elke keer niet hangen etc etc en mede zijn "domheid" zou ertoe geleid hebben dat ze niet happig waren om het contract te verlengen (wat uiteindelijk toch gebeurd is).
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 60% gewijzigd door alwaysleft op 28-10-2017 21:52 ]
Het zijn niet dezelfde stewards;Grensgeval denk ik... verwacht geen straf omdat het weer dezelfde stewards zijn en die vermoedelijk niet weer een bak ellende over zich willen krijgen. Of ze doen het juist wel om een statement te maken.
For reference, the stewards this week are:
Tom Kristensen
Felipe Giaffone
Gerd Ennser
Bron: SkySports F1
Elke coureur krijgt een opwarmronde en twee kwalificatierondes (achter elkaar), zonder dat er andere auto's op de baan zijn.
Probleem opgelost.
En buiten de baan mag ook al niet meer-ION- schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Waar had Max anders moeten zitten dan links? Lijkt me raar als hij hier voor gestraft wordt.
Volgens de FIA (Connelly) op de tribune in het stadion-ION- schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Waar had Max anders moeten zitten dan links? Lijkt me raar als hij hier voor gestraft wordt.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat zal veel zendtijd in beslag nemen..Amphiebietje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Ach, er is eigenlijk een simpele oplossing voor al deze onzin: Indycar-stijl kwalificaties zoals ze op ovals hanteerden:
Elke coureur krijgt een opwarmronde en twee kwalificatierondes (achter elkaar), zonder dat er andere auto's op de baan zijn.
Probleem opgelost.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Nee, daar hoort Connelly zelf thuis. Dat zou je na afgelopen week toch moeten weten.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:54:
[...]
Volgens de FIA (Connelly) op de tribune in het stadion
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De FIA vindt het natuurlijk het mooist als de twee mogelijke kampioenen samen vanaf de eerste rij starten..maar komop.. VET is kansloos voor de titel en dat weet iedereen.
On a more serious note: Als het andersom was geweest waren we allemaal over BOT gevallen.
Ik denk dat het niet handig was en wellicht het straffen waard, maar níet als blijkt dat BOT in die eerste run gewoon langzamer was tot dat punt.
Als je in de race de regels gaat interpreteren, dan mag dat ook de andere kant op in de Q.
was er een lasting disadvantage? Nee...,dan geen straf.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Klopt, maar BOT moet hem nu iets eerder en iets hoekerig maken... en dan kom je niet lekker uit bij de volgende linkse knik. En niet lekker betekend in F1 vaak een lock-up..Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:47:
[...]
Die slinger naar rechts maak je daar sowieso, want de volgende bocht is naar links. Maar we gaan het zien, het blijft Max, dus het zal wel een straf worden
Nogmaal, VER deed niets fout, ik vind alleen dat het team hem beter had moeten coachen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Daar zijn de rondjes een stuk korter. ongeveer 37s per stuk.Amphiebietje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Ach, er is eigenlijk een simpele oplossing voor al deze onzin: Indycar-stijl kwalificaties zoals ze op ovals hanteerden:
Probleem opgelost.
Als ik de luchtfoto van de baan in Mexico zie, kan die ook als oval worden gebruikt...RocketKoen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:57:
[...]
Daar zijn de rondjes een stuk korter. ongeveer 37s per stuk.
Het hele idee van dit format was dat het een uur lang spektakel is.RocketKoen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:57:
[...]
Daar zijn de rondjes een stuk korter. ongeveer 37s per stuk.
Als ze achter elkaar gaan, dan kijkt er geen kip het eerste half uur. Of je zou ze random moeten laten gaan, maar dat is ook weer niet eerlijk aangezien de baan/temperatuur verandert.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Deze race (maar dan kwalificatie): Verstappen straf want had van de baan moeten gaan.
Hoe wil de FIA (of Whiting met wederom een wazige persconferentie) dit nog gaan uitleggen?
Bensimpel
Positieve meneer
Nee conolly hoort gewoon thuis achter de tv, het liefst zover mogelijk van een GP.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:56:
[...]
Nee, daar hoort Connelly zelf thuis. Dat zou je na afgelopen week toch moeten weten.
😆 - Denk ook eens om ;)
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Deden ze dat bij A1 GP ook niet op zo'n soort manier?Amphiebietje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Probleem opgelost.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is ook niet echt een reden om z.s.m. een straf uit te delen of iemand vrij te pleiten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:02:
Mensen, doe nu eens rustig. We zien het wel of er wat uitkomt. Het zijn in ieder geval heel andere stewards die tenminste willen luisteren naar de coureurs.
Het gaat hier nu net als op twitterDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:02:
Mensen, doe nu eens rustig. We zien het wel of er wat uitkomt. Het zijn in ieder geval heel andere stewards die tenminste willen luisteren naar de coureurs.
22:00 ze moeten zich melden
22:01 - waar is de uitslag
22:02 - tjongejonge, wat duurt het lang ...
inderdaad .. doe's kalm allemaal
Hij is de enige die de laatste tijd Hamilton kan bedreigen; hopelijk kan Red Bull deze lijn volhouden voor volgend jaar.
Het is zaterdagavond, de biertjes van jasphur vloeien rijkelijk.., laat de borrelpraat lekker de borrelpraat zijn..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:02:
* nachtnet zit overigens aan de koffie.
Maar dat zal wel geen verschil maken.
blijkbaar kan deze vergelijking in de praktijk minder dan vanaf papier, met een mooi spannende Q3 tot gevolg (it is sometimes nice to be wrong).RobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:37:
[...]
Hoe goed valt deze vergelijking te maken? Waar is die Q3 modus merkbaar? Want als dat voornamelijk op topsnelheid/rechte stukken is zullen de verschillen nu (wellicht) kleiner zijn. Dit omdat de auto's van dit jaar sowieso langzamer zijn door de hogere drag etc. En hetzelfde geldt wellicht ook als het voordeel komt uit het wegtrekken uit bochten, door de hogere bochtensnelheid valt daar ook minder winst te behalen.
wordt morgen een leuke race (knock on wood), met hopelijk VET en VER in de hoofdrol (met HAM dan als lachende derde die op p3 of p4 binnentuft en z'n beker gaat ophalen).
VET die moet winnen en VER die wíl winnen, heb er zin an
Was een warmup lap. Een na sector 1 afgebroken snelle ronde.Harrie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:05:
Zat Verstappen in zijn out-lap? Volgens mij was het zijn eerste getimede ronde.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 28-10-2017 22:06 ]
Zo'n systeem heeft de F1 ook al eens gehad, in een iets ander format.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
Deden ze dat bij A1 GP ook niet op zo'n soort manier?
Maar was niet spectaculair genoeg (en het duurde te lang om wagen voor wagen voorbij te komen).
Dit knockout systeem is in 2006 juist ingevoerd om voor een langere tijd meer spektakel te geven.
Er valt nog het een en ander bij te schaven maar er is een hoop geprobeert in de F1
https://www.gpupdate.net/...mule-1-vanaf-1950-tot-nu/
Het format: Nee. Kwalificatie toen: mwoah. Kan soms een hoop gezeur schelen
- DaniëlWW2
- Niet online
Max brak zijn lap na S1 af want hij was niet snel genoeg. Bottas kwam toen juist op een van de slechte punten van het gehele seizoen voorbij. Omdat het Bottas was lockte hij zijn wielen weer eens.Harrie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:05:
Zat Verstappen in zijn out-lap? Volgens mij was het zijn eerste getimede ronde.
Ik verwacht helemaal niks. Max probeerde op een absoluut waardeloos punt uit te wijken zo goed als mogelijk.
Precies zoals Max het zegt, hij zat helemaal links van de baan en was al voorbij het punt waar de racelijn naar rechts gaat. Bottas was gewoon afgeleid, stuurde te laat naar rechts en verremde zich in de volgende bocht.
Dat maakt geen bal uit
Kan ik me niet meer herinneren. Kijk toch best al een tijdje F1Oaquasis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
Zo'n systeem heeft de F1 ook al eens gehad, in een iets ander format.
Maar was niet spectaculair genoeg (en het duurde te lang om wagen voor wagen voorbij te komen).
Dit knockout systeem is in 2006 juist ingevoerd om voor een langere tijd meer spektakel te geven.
Er valt nog het een en ander bij te schaven maar er is een hoop geprobeert in de F1
Het format wat mij tot nu toe nog het beste beviel was toen ze nog 60 min en 12 ronden de mogelijkheid hadden om een tijd neer te zetten. 60 min en 12 ronden die de teams naar alle vrijheid zelf in konden vullen.Oaquasis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
Zo'n systeem heeft de F1 ook al eens gehad, in een iets ander format.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
waar in de reglementen staat dat (oprechte vraag)?Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Dat maakt geen bal uitHet was geen snelle ronde, dat is het enige wat uitmaakt
Voor de straf maakt 't niet uit. Hinderen is hinderen.Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:12:
[...]
waar in de reglementen staat dat (oprechte vraag)?
Maar het kan nooit een hotlap van Max geweest zijn. Dan had Bottas natuurlijk helemaal niet in kunnen halen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
RustaaagghhhhhhFreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:03:
[...]
Het gaat hier nu net als op twitter
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
ik zag 15 cm asfalt tussen zijn achterband en witte lijn, dus hij hád meer aan de kant gekund .. dús penaltyDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:08:
Max brak zijn lap na S1 af want hij was niet snel genoeg. Bottas kwam toen juist op een van de slechte punten van het gehele seizoen voorbij. Omdat het Bottas was lockte hij zijn wielen weer eens.
Ik verwacht helemaal niks. Max probeerde op een absoluut waardeloos punt uit te wijken zo goed als mogelijk.
Niet lang genoeg dus. Jos heeft zo ooit 1ste gestaan op vrijdag in een minardi doordat de baan opdroogde. toen telde geloof ik ook de snelste tijd over 2 dagen.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:10:
[...]
Kan ik me niet meer herinneren. Kijk toch best al een tijdje F1
Dat was de eerste 15 minuten geen auto te zien, toen een paar backmarkers die begonnen te rijden, en alle echte actie in de laatste 15-20 minuten ofzoStefie2010 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:11:
[...]
Het format wat mij tot nu toe nog het beste beviel was toen ze nog 60 min en 12 ronden de mogelijkheid hadden om een tijd neer te zetten. 60 min en 12 ronden die de teams naar alle vrijheid zelf in konden vullen.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
/me inserts sarcams signFreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:03:
[...]
Het gaat hier nu net als op twitter

as in .. tijdens de vorige race hadden ze de penalty ook binnen luttele seconden klaar dus dan duurt het nu wel érrug lang !!!
gaat het dan om 27.4?JackBol schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:13:
[...]
Voor de straf maakt 't niet uit. Hinderen is hinderen.
Maar het kan nooit een hotlap van Max geweest zijn. Dan had Bottas natuurlijk helemaal niet in kunnen halen.
At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be
deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
Dat weet ik niet... Want wanneer is het een "snelle" ronde? Als het binnen 107% is?Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Dat maakt geen bal uitHet was geen snelle ronde, dat is het enige wat uitmaakt
Wat als er 2 rijders in een snelle ronde zitten, en de achterste hinder ondervind omdat hij bij de aanvang van de ronde te weinig afstand heeft gehouden? Bijvoorbeeld een Mercedes die achterop een Sauber/Haas stuit?
Het is niet zo simpel in (rigide) regeltjes te gieten, en zal altijd wat interpretatie van de stewards vragen.
Ik ben nog steeds van mening dat de huidige Quali's één extra dingetje moeten krijgen....krvabo schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Dat was de eerste 15 minuten geen auto te zien, toen een paar backmarkers die begonnen te rijden, en alle echte actie in de laatste 15-20 minuten ofzo
De huidige afvalrace PLUS de uiteindelijke gridpositie een gemiddelde is van alle drie
Zo blijven de traagste achteraan, en de echte snelle vooraan
Zo heeft dat 'Q3 knopje' geen nut meer, en krijg je 'betere' tijden
31.6
Dan heeft die Mercedes pech.Harrie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:18:
[...]
Dat weet ik niet... Want wanneer is het een "snelle" ronde? Als het binnen 107% is?
Wat als er 2 rijders in een snelle ronde zitten, en de achterste hinder ondervind omdat hij bij de aanvang van de ronde te weinig afstand heeft gehouden? Bijvoorbeeld een Mercedes die achterop een Sauber/Haas stuit?
Het is niet zo simpel in (rigide) regeltjes te gieten, en zal altijd wat interpretatie van de stewards vragen.
Verstappen reed een 1:32:xx dus niet binnen 107%
'Vettel buiten drs zones met open drs gereden volgens RTL Duitsland'
Iemand hier meer informatie over? Gerucht?
Is gerucht en alleen RTL meldt het, neem het met een korreltje zout.Vigilate schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
https://twitter.com/RonaldvanMeurs/status/924369087374950403
dank, maar dat gaat dan over het impeden. Zegt niets over dat je in een (getimede) warmup lap iemand voor moet laten (makes sense, maar kan het nergens expliciet vinden so far)?
Zoals al een aantal keren aangegeven werkt dit niet. De baan wordt bv sneller naarmate er meer gereden is, dus de laatste hebben daar voordeel van. Daarnaast zit je ook met weersomstandigheden, als het halverwege begint te regenen kunnen de latere net zo goed niet rijden. Of juist als het voor de Q geregend heeft en je zit met een opdrogende baan waardoor de laatste rijders het voordeel hebben.Amphiebietje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:53:
Probleem opgelost.
Als de teams zelf moeten plannen wanneer ze rijden zijn de teams ook zelf verantwoordelijk voor "fuckups" als niet op het juiste moment de ronde rijden (bv wachten terwijl er regen op komst is).
Ach, ze moeten HAM op P1 krijgen.Vigilate schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
er bestaat niet zo iets als een getimede warmup lap. Je bent een tijd aan het zetten of niet (en Max was geen tijd aan het zetten).Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
dank, maar dat gaat dan over het impeden. Zegt niets over dat je in een (getimede) warmup lap iemand voor moet laten (makes sense, maar kan het nergens expliciet vinden so far)?
[ Voor 4% gewijzigd door JackBol op 28-10-2017 22:27 ]
Als de stewards signaleren dat iets onderzocht moet worden, dan eerst een officiele klacht van de gedupeerde. komt die niet, dan ook gewoon lekker verder gaan en niet op eigen houtje de openbare aanklager uit gaan hangen.
Het zou in ieder geval voorkomen dat de FIA de zwarte piet krijgt toegespeeld. Het is dan immers wellicht hun beslissing, maar die is wel eerst door een ander team gevraagd.
Natuurlijk heb je dan nog steeds dat teams zo goed als altijd zullen klagen, ze proberen nu ook te beinvloeden door commentaar te geven op de radio, maar de schijn die de FIA soms tegen zich heeft verdwijnt wel.
Qua tijd zou ik het zo geloven, maar nee... het lijkt me toch heel sterk....Dan had Vettel ook echt niet zo idioot gereageerd na zijn ronde, maar gewoon wat standaard grazzi's eruit gegooid....Vigilate schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
dat is dus een beetje mijn vraag: waar wordt dat gedefinieerd?JackBol schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:25:
[...]
er bestaat niet zo iets als een getimede warmup lap. Je bent een tijd aan het zetten of niet.
Want als de tijd loopt, ben je per definitie een tijd aan het zetten, zelfs als dat een waardeloze tijd is. Slechts in de outlap loopt de tijd niet, maar kan me voorstellen dat er dingen worden voorgeschreven over inlaps (als ook tijd loopt).
And it's gone?Vigilate schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
technisch gezien loopt in je outlap en je inlap de tijd ook hoor...Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:27:
[...]
dat is dus een beetje mijn vraag: waar wordt dat gedefinieerd?
Want als de tijd loopt, ben je per definitie een tijd aan het zetten, zelfs als dat een waardeloze tijd is. Slechts in de outlap loopt de tijd niet, maar kan me voorstellen dat er dingen worden voorgeschreven over inlaps (als ook tijd loopt).
31.6Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:27:
[...]
dat is dus een beetje mijn vraag: waar wordt dat gedefinieerd?
1e kwartiertje weinig actie klopt, maar daarna ging het toch wel aardig los. Ik vond het altijd wel een mooie spanningsboog. Dit in tegenstelling tot de kunstmatige spanningsboog die we tegenwoordig hebben.krvabo schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Dat was de eerste 15 minuten geen auto te zien, toen een paar backmarkers die begonnen te rijden, en alle echte actie in de laatste 15-20 minuten ofzo
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
[ Voor 11% gewijzigd door D-Ed op 28-10-2017 22:30 ]
Nog een keer? Als in...hij is net binnen geweest, weer naar buiten...en moet weer terug?Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:29:
iets anders: https://twitter.com/reussierer/status/924372043545628672 (this does not bode well)
Of Nog een keer...als in hij is er in het verleden al vaker geweest?
fair point, maar dan gaat het dus vooral over 'the opinion of the stewards'
Dat is een aanname die je doet. Iets met assume...ass u me...Volg het al sinds begin jaren 90 dus best een tijd. Sommige jaren iets meer dan andere. Ben ook niet zo'n fan die alles gaat onthouden.bvbal79 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Niet lang genoeg dus. Jos heeft zo ooit 1ste gestaan op vrijdag in een minardi doordat de baan opdroogde. toen telde geloof ik ook de snelste tijd over 2 dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 28-10-2017 22:31 ]
Ouwe knakkers hierTinusTegengas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Dat is een aanname die je doet. Iets met assume...ass u me...Volg het al sinds begin jaren 90 dus best een tijd. Sommige jaren iets meer dan andere.
Bron?Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:31:
P2 niets aan de hand!
Jep. Als de stewards vinden dat Max in de weg reed, kunnen ze hem een penalty geven.Dentist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
fair point, maar dan gaat het dus vooral over 'the opinion of the stewards'
De regels omtrent F1 zijn niet erg strak beschreven in de regulations en er is veel ruimte voor interpretatie.
Edit: van het stewards report "but the Stewards do not consider this as impeding."
https://www.fia.com/file/62822/download?token=C0hpiqXq
[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 28-10-2017 22:34 ]
Niet persoonlijk, ik volg het verder niet; maar volgen != begrijpen!=onthoudenTinusTegengas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Dat is een aanname die je doet. Iets met assume...ass u me...Volg het al sinds begin jaren 90 dus best een tijd. Sommige jaren iets meer dan andere.
Ik sna pdat argument nooit zo. Dat zegt namelijk helemaal niks, alleen maar hoelang je het kijkt.
het 1e: https://twitter.com/Sky_SaschaR/status/924372916812251136sanderb schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Nog een keer? Als in...hij is net binnen geweest, weer naar buiten...en moet weer terug?
Of Nog een keer...als in hij is er in het verleden al vaker geweest?
Pas 39
https://www.fia.com/file/62822/download?token=C0hpiqXq
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Oef, gelukkig. P2 dus!
Heel twitter? of een specifieke tweet?nachtnet schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:32:
Geen straff bron: twitter
Veel tweets van in mijn ogen betrouwbare bronnen..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit topic is gesloten.
![]()
~[html]<marquee>*O*
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1