Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 28-10-2017 21:01 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Flickr PSN ID= cheironnl
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bensimpel
Positieve meneer
Nu dat onderzoek even afwachten, 5 grid penalty?
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Geen Ver!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Email?
Aah ninja edit
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
[ Voor 23% gewijzigd door jip_86 op 28-10-2017 21:03 ]
Jammer voor Max, het is niet anders..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Paar races te laat voor Vettel helaas.vhal schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:02:
Top van Vettel!Goed voor het WK ook al zal Hamilton het wel op safe spelen
"When you grow up your heart dies"

[ Voor 78% gewijzigd door Jasphur op 28-10-2017 21:04 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
HAM staat helemaal niet onder druk. Komop P5 moet hij halen, das appeltje/eitje als niks mechanisch gebeurt.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:02:
Aahhh, wat is dit balen zeg! Gaat wel leuk worden omdat Hamilton erg onder druk staat en Vettel op P1 start.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Als hij slim is laat hij dat fijn achterwege.Gekkenhuis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:03:
Ik ben benieuwd of Max nog een opmerking maakt over zijn onderzoek..
Wutt...Tarabass schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:03:
Wat een idioot die Vettel pff!
Jammer voor Max, het is niet anders..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
denk dat hij er nog niet van weetGekkenhuis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:03:
Zal mij benieuwen of ze hem nu weer van de grid aftrekkenGekkenhuis schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:03:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Stelletje losers
Nevermind
[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-10-2017 21:07 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nee, zijn tweede tijd is een 16.8 of 16.9 meen ik.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:04:
Volgens mij hebben ze Max zijn 16:5 afgepakt, niet dat het uitmaakt, hij is nog 2e voor Ham
Stelletje losers
Maar wat is je bron?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-10-2017 21:06 ]
Ik had het over hoe hij reageerde op de boordradio..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die van Max sneuvelt morgen dan wel.loekf2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:04:
Max dus als enige nog met die nieuwe Renault motor, andere twee al stuk
Morgen alles of niets voor hem qua titelkansen. Hopen dat dat apenstreken zal schelen...
zou sowieso belachelijk zijn... BOT verwachtte Max daar niet, maar Max deed precies zoals het hoort...Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:04:
Volgens mij hebben ze Max zijn 16:5 afgepakt, niet dat het uitmaakt, hij is nog 2e voor Ham
Stelletje losers
Zelfde kleur als de zijkant van zijn race-overall.Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:05:
Heeft Max nu roze schoenen aan?

Mijn fout. Gaat om het kampioenschap, en dan om binnen P5 te finishen inderdaad. Excuus.UltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:03:
HAM staat helemaal niet onder druk. Komop P5 moet hij halen, das appeltje/eitje als niks mechanisch gebeurt.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Je hebt gelijk, hij staat er nog.. ikwas hem ff kwijtVos schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
Nee, zijn tweede tijd is een 16.8 of 16.9 meen ik.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Hij was langzamer dan Vettel.RedHat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:06:
wat gebeurde er eigenlijk met max, tunede later in
En dat hij hoopt op op zijn minst een gevecht met 1 van de twee (VER en VET).DutchCrownNL schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:06:
Wacht... Ham die niets over het publiek zegt..
3 plekken gridstraf zou zomaar kunnen. Gelukkig is Gary Connelly dit weekend geen steward.Barres B. schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:06:
Maar even serieus, wat voor straf kunnen ze geven voor iets in de kwalificatie? Aangezien Bottas gewoon tijd heeft om het weer te proberen.. iets op de licentie? gridstraf doen ze toch niet serieus aan voor zoiets?
Kreeg erg moeilijk te temperaturen goed. En Vettel pakte hem op een paar duizendste de pole af..RedHat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:06:
Hij zou Bottas hebben gehinderd... al reed Max zowat buiten de lijnen..

Want die Vettel pakt hij in de race wel aangezien zijn race pace beter is.
Smiling as the shit comes down...
haphap jijzelf..
Tuurlijk snapte ik het wel

bottom line in "[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico" ?RedHat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:06:
Eerst Vettel verschalken bij de start.ScrooLoose schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
Als er geen rare dingen gebeuren morgen word dat "gewoon" Max zijn 3e grand prix overwinning
Want die Vettel pakt hij in de race wel aangezien zijn race pace beter is.
Ik lach me mijn ballen uit mijn broek als het gebeurt. Dan gaan we een leuke social media tegemoet. Samen met die wannabe fanboys met doodsbedreigingenMaurice079 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
Als Max nu weer een straf krijgt, word ik echt helemaal gek hoor.
Dus. Wie heeft de long run tijden bij gehouden? Das het interessantste nu.alwaysleft schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
[...]
Eerst Vettel verschalken bij de start.
RedHat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
[...]
haphap jijzelf..
Tuurlijk snapte ik het wel
Had ie dat helemaal gedaan, kreeg die weer een straf voor leaving the trackDutchCrownNL schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
[...]
Hij zou Bottas hebben gehinderd... al reed Max zowat buiten de lijnen..
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Smiling as the shit comes down...
Die zien er goed uit.UltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:09:
[...]
Dus. Wie heeft de long run tijden bij gehouden? Das het interessantste nu.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hamilton dan ook, die zat in Q3 (zn eerste run) ook een keer flink buiten de tracklimits.LA-384 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:10:
[...]
Had ie dat helemaal gedaan, kreeg die weer een straf voor leaving the track
Dat zegt iedereen, maar ik heb liever data
Dat worden ze wel erg zielig.. het kleine beetje geloofwaardigheid wat ze blijkbaar nog hebben is dan helemaal weg.sjaool schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:07:
[...]
3 plekken gridstraf zou zomaar kunnen. Gelukkig is Gary Connelly dit weekend geen steward.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Ja, morgen goed starten en achter Vettel blijven en met een undercut Vettel pakken.
"Een kwalificatie rijden zoals eigenlijk alleen Max dat kan"
Eh, hoezo, VET staat ervoor
Dat klopt toch ook, vettel gaat het niet doen zoals Max, dat zou dom zijn. Dan stonden ze gelijk.UltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:12:
Echt Ziggo...
"Een kwalificatie rijden zoals eigenlijk alleen Max dat kan"
Eh, hoezo, VET staat ervoor
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Verwijderd
Snap ik, dat bedoelde ik ookUltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:10:
[...]
Even voor de duidelijkheid, ik heb het over die idioten die doodsbedreigingen normaal vinden
Die staan gewoon hier:UltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:11:
[...]
Dat zegt iedereen, maar ik heb liever data
https://www.fia.com/event...venttiming-information-36
Maarehm, er valt weinig te vergelijken. Als je ziet hoeveel ronden Max/RBR heeft gereden in de FP..
-
Dát hebben ze al voldoende aangetoond andersalwaysleft schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:08:
Als Max een straf krijgt dan is F1 lachwekkend bezig.
Dat zei ik net ook al, maar werd niet gewaardeerd. De pole is welverdiend, maar die overdreven reactie trek ik maar moeilijk..sjaool schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:12:
Oi oi oi gee gee kon ik nog om lachen maar bob bob bob bob bob bob is gewoon debiel.
Nee, in tegenstelling tot HAM doet VET dat dus niet. Dan wordt het zelfs eerder een crash, ben ik overtuigd van. VET heeft eigenlijk niets te verliezen. Hij moet hem winnen.zetje01 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:13:
Morgen gooit VER zijn wagen in de eerste paar bochten ergens naast VET, en VET laat het dan lopen, want hij wil/moet i.i.g. finishen.
/edit
En hij heeft sowieso altijd al red mist.
[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 28-10-2017 21:15 ]
We moeten hier niet de social media fanboys gaan uithangen hoor. Het was heel ongelukkig ook omdat Max helemaal nergens heen kon, maar Bottas leek daar wel echt hinder te hebben.
Dat Italiaans geneuzel hoeft voor mij ook niet. Komt gemaakt blij over.Tarabass schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:14:
[...]
Dat zei ik net ook al, maar werd niet gewaardeerd. De pole is welverdiend, maar die overdreven reactie trek ik maar moeilijk..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ach ja, Max heeft ook wel eens een slechte run gehad vanwege verkeer. Het hoort er nu eenmaal bij en BOT had nog genoeg tijd om een goede run neer te zetten.Franco10 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:14:
Dat was toch wel heel knap van Vettel hoor, op z'n Duits. Jammer voor Max natuurlijk maar ik denk dat hij een goede kans maakt om meteen morgen P1 te pakken en beter te zijn in de long run.
We moeten hier niet de social media fanboys gaan uithangen hoor. Het was heel ongelukkig ook omdat Max helemaal nergens heen kon, maar Bottas leek daar wel echt hinder te hebben.
Ik ben alles behalve fanboy van max, maar wat was het alternatief geweest te doen?Franco10 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:14:
Dat was toch wel heel knap van Vettel hoor, op z'n Duits. Jammer voor Max natuurlijk maar ik denk dat hij een goede kans maakt om meteen morgen P1 te pakken en beter te zijn in de long run.
Waar had ie dan in vredesnaam naartoe gemoeten?Franco10 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:14:
Do more
Dit topic is gesloten.
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1