[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.041 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Danny.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

Zullen we ff gezellig blijven doen en mijn woorden niet op cynische manier gaan hergebruiken?

En nee, ik zie LTC nog steeds als underdog. Ik kijk dan ook niet naar marketcap maar naar hoe ze worden neergezet en toegepast en over de grote lijnen zijn ze dan toch echt zwaar ondergewaardeerd (ik gun ze meer), want vrijwel alles aan BTC is wat mij betreft inferieur aan LTC. Underdog hoeft ook niet negatief te zijn trouwens.

Let's agree to disagree. :)
Ondergewaardeerd, helemaal mee eens. Underdog is in mijn ogen idd iets anders, maar I agree :) NEO (zeker met de regulering in China op komst) WTC en zo nog wel een paar zullen zeker harder stijgen als BTC de komende de 12 maanden.
Succes met de zoektocht naar rijkdom (niet sarcastisch bedoelt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Niemand die wat doet met BNB? De koers is nog laag $1,50 dus genoeg groei mogelijk.
Ze gaan er binnenkort een aantal burnen ook om koers omhoog te krijgen. Je kan er je fee mee betalen kost dan nog maar de helft ook aantrekkelijk voor wie regelmatig op Binance handelt. En Biance zelf staat erachter dus in theorie zou die toch wel omhoog moeten gaan.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

..want vrijwel alles aan BTC is wat mij betreft inferieur aan LTC.
Dan ben ik heel benieuwd wat je allemaal beter vindt aan LTC aangezien LTC bijna een 1 op 1 kopie is van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:19:
De Russen gaan ook aan de cryptocoins... hun eigen welteverstaan!
https://cointelegraph.com...ussia-issuing-cryptoruble
[...]
BTC en alle altcoins verbieden en dan met een eigen coin komen die natuurlijk onder strikte staatscontrole is. Overduidelijk waarvoor cryptos NIET bedoeld waren. Gewoon negeren die cryptoruble onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:57:
[...]

BTC en alle altcoins verbieden en dan met een eigen coin komen die natuurlijk onder strikte staatscontrole is. Overduidelijk waarvoor cryptos NIET bedoeld waren. Gewoon negeren die cryptoruble onzin.
Wat had je dan verwacht de natte droom van elk land. Als meer grote landen dit gaan doen en idd andere coins dan de "officiële" gaan verbieden cq ontmoedigen dan vrees ik dat het marktaandeel / koers van andere coins wel eens flink kan gaan dalen. maar goed zover zijn we gelukkig nog lang niet maar wel iets om rekening mee te houden.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hoewel alts eerder altijd aan de BTC geketend leken, constateer ik nu toch dat de BTC nu flink omhoog gaat maar mijn portfolio juist omlaag.

Ik heb alles even terug op een laag pitje gezet, maar ik ben nu toch wel benieuwd welk nieuws ik gemist heb.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Sando schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:07:
Hoewel alts eerder altijd aan de BTC geketend leken, constateer ik nu toch dat de BTC nu flink omhoog gaat maar mijn portfolio juist omlaag.

Ik heb alles even terug op een laag pitje gezet, maar ik ben nu toch wel benieuwd welk nieuws ik gemist heb.
Hardfork? Bitcoin gold? segwit2x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:03:
[...]
Wat had je dan verwacht de natte droom van elk land. Als meer grote landen dit gaan doen en idd andere coins dan de "officiële" gaan verbieden cq ontmoedigen dan vrees ik dat het marktaandeel / koers van andere coins wel eens flink kan gaan dalen. maar goed zover zijn we gelukkig nog lang niet maar wel iets om rekening mee te houden.
Dus we gaan als makke schaapjes terug naar gewone valuta tijdperk maar dan in crypto ? Cryptoruble, cryptoeuro, Crypto$, etccc. En alles gereguleerd/gecontroleerd door de regeringen/banken. En wie bepaalt de koers eigenlijk ? En verdwijnen alle altcoins initiatieven ? Waarvan iedereen het wel mee eens is dat sommige hele goede initiatieven zijn ? Maar ja die worden met een pennenstreek illegaal verklaard en hup weg zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
MaZo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:19:
De Russen gaan ook aan de cryptocoins... hun eigen welteverstaan!

https://cointelegraph.com...ussia-issuing-cryptoruble

[...]
Als iedereen dat links laat liggen gebeurt er weinig toch?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Het is afwachten waar Frankrijk straks mee komt op het gebied van Bitcoin/ICO, ze hebben aangegeven zeer binnenkort hier meer duidelijkheid over te geven. Ik ga er niet uit dat er een verbod komt.
Hetgeen wat China of rusland doen is gezien de europese wetgeving en "rechten" e.d. lastig om uit te voeren.

Tevens hebben al meerdere landen aangegeven dat ze de hoofdstad van de crypto's willen worden. landen die verbieden of reguleren kunnen hier uiteindelijk niet tegenop.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchMan op 15-10-2017 21:18 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Oogje schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Als iedereen dat links laat liggen gebeurt er weinig toch?
Ik las onlangs ergens dat Rusland maar voor 2% van de cryptohandel verantwoordelijk is, dus die missen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:23:
[...]
Ik las onlangs ergens dat Rusland maar voor 2% van de cryptohandel verantwoordelijk is, dus die missen we niet.
Als er ergens geld te verdienen is of veel geld in omgaat dan zal de regering echt wel een manier vinden om deze te controleren/reguleren of verbieden. Als cryptocurrencies algemeen gebruikt gaan worden heb je eigenlijk geen valuta meer nodig en geen banken en dat zal de regering nooit toestaan. Je weet dan de banken ten koste van alles beschermd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Ik ben er ingestapt met de 50% bonus. Eerste ICO waar ik aan mee doe.
Same here, hoeveel heb jij erop ingezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
https://www.coindesk.com/...tocurrency-payments-rail/

Had ik nu nog maar wat geld om Lumen te kopen damn. Als zo'n groot bedrijf zich linkt aan een coin zal dit toch wel een mooie stijgiing opleveren nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Rakward schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 06:39:

Had ik nu nog maar wat geld om Lumen te kopen damn. Als zo'n groot bedrijf zich linkt aan een coin zal dit toch wel een mooie stijgiing opleveren nee?
kijk maar naar de koers, +45% op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:12:
[...]

Same here, hoeveel heb jij erop ingezet?
Ik heb er 1 ETH op ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Luuk schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

Dan ben ik heel benieuwd wat je allemaal beter vindt aan LTC aangezien LTC bijna een 1 op 1 kopie is van BTC.
Exact. Ik zie LTC als het testnet van BTC. De ontwikkelingen die gebeuren binnen BTC worden door Charlie Lee eerst geïntroduceerd binnen LTC (zoals de eerste lightning betaling) en komen daarna naar BTC. De ontwikkeling wordt echter volledig gedaan door Bitcoin Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:37:
[...]

Als er ergens geld te verdienen is of veel geld in omgaat dan zal de regering echt wel een manier vinden om deze te controleren/reguleren of verbieden. Als cryptocurrencies algemeen gebruikt gaan worden heb je eigenlijk geen valuta meer nodig en geen banken en dat zal de regering nooit toestaan. Je weet dan de banken ten koste van alles beschermd moeten worden.
Ik vraag me af hoeveel het in de politiek daadwerkelijk om die banken gaat. Tja, ze hebben belangen in die banken omdat ze in de crisis met staatssteun overeind zijn gehouden. Maar verder zou het algemeen belang toch vooral moeten zijn dat de burgers en het bedrijfsleven genoeg toegang tot een "stabiele kredietverstrekking" hebben, als ware het een "nuts" voorziening? Als de cryptomarkt die rol wil pakken, is er eerst nog groei en innovatie nodig, want "snel en simpel" een kopje koffie afrekenen of bijvoorbeeld een hypotheek afsluiten, zijn allebei nog niet echt mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
Vandaag tussen 14.00 en 15.00 is de hard fors van ether. Ik lees er niet zo veel over.
wat zijn jullie verwachtingen?

Ik hoot het graag

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
Vandaag tussen 14.00 en 15.00 is de hard fork van ether. Ik lees er niet zo veel over.

Ik hoor het graag

Robert

P.s. auto correct in vorige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18
robnieuw schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:09:
Vandaag tussen 14.00 en 15.00 is de hard fork van ether. Ik lees er niet zo veel over.

Ik hoor het graag

Robert

P.s. auto correct in vorige bericht
De hard fork is al geweest. Er is vooralsnog niet veel bijzonders gebeurd.

Overigens heeft Tweakers een edit-knop om autocorrect-incidentjes te fixen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 16:28
Ben nieuw in de crypto handel. Heb gisteren voor €10,- ETH overgemaakt van Kraken naar COSS. Die is nog niet aangekomen, hoe kan ik die transactie traceren?

Met gestrekt been.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
artbij schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:31:
Ben nieuw in de crypto handel. Heb gisteren voor €10,- ETH overgemaakt van Kraken naar COSS. Die is nog niet aangekomen, hoe kan ik die transactie traceren?
Je kunt onder andere hier je adres rechtsboven invullen, en dan de transacties zien:
https://etherscan.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/

gaat lekker.. te laat nu al denken jullie om nu nog in te stappen? (FOMO much)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:56:
Niemand die wat doet met BNB? De koers is nog laag $1,50 dus genoeg groei mogelijk.
Ze gaan er binnenkort een aantal burnen ook om koers omhoog te krijgen. Je kan er je fee mee betalen kost dan nog maar de helft ook aantrekkelijk voor wie regelmatig op Binance handelt. En Biance zelf staat erachter dus in theorie zou die toch wel omhoog moeten gaan.
Verwacht niet dat ie veel omhoog zal gaan. Er zijn een paar nieuwe exchanges met hun eigen coin die nog een laag volume hebben. Denk dat je daar meer winst op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Dat is helemaal afhankelijk of nieuws officieel bevestigd wordt. Je kan nog een gok nemen met een stoploss van 15% onder je koopprijs en hopen dat het nieuws officieel naar buiten gebracht wordt. Heb geruchten gehoord dat ie wel kan doorschieten naar 2k sats, maar dat moet je nog maar zien.

Ik zit zelf niet in XML trouwens, ik vind die Jeb McCebel (ofzoiets) maar een rare. Zowel met Mt.Gox als met hoe het tussen hem en het team van Ripple ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Ethereum is gestegen zeg! :) Heb ze net verkocht met een leuke winst en wil weer in gaan stappen zodra de prijs weer eens dropt. Hodl'en jullie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

brick5492 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:19:
Ethereum is gestegen zeg! :) Heb ze net verkocht met een leuke winst en wil weer in gaan stappen zodra de prijs weer eens dropt. Hodl'en jullie? ;)
Ik vind het moeilijk. Ik wil gaan instappen maar ga ik nu ethereum en btc kopen of wacht ik tot ze weer dalen...waarbij het dan de vraag is of ze dat gaan doen de komende tijd.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
XLM 300% gestegen door aankondiging samenwerking met IBM, denk dat dit een grote invloed zal hebben op XRP met dat ripple net vandaag start met de SWELL conference.

source: http://fortune.com/2017/10/16/ibm-blockchain-stellar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik ben uurtje of twee geleden ingestapt op stellar/xlm met ongeveer 1btc.

Even de piek over de 1000 sat meegemaakt daarna weer naar 800 sat, dacht even zou het fake nieuws zijn geweest...
Maar nu het toch officiël lijkt te zijn blijf ik nog even vasthouden en ga van deze zomers dag genieten en hopelijk zie ik aan einde van de dag een mooie koers staan nadat usa ook wakker is geworden.
Twijfel nog om er nog een btc tegenaan te gooien. Stel je voor dat dit hetzelfde verloop krijgt als neo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

ErikRo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:48:

Even de piek over de 1000 sat meegemaakt daarna weer naar 800 sat, dacht even zou het fake nieuws zijn geweest...
Maar nu het toch officiël lijkt te zijn blijf ik nog even vasthouden en ga van deze zomers dag genieten en hopelijk zie ik aan einde van de dag een mooie koers staan nadat usa ook wakker is geworden.
Twijfel nog om er nog een btc tegenaan te gooien. Stel je voor dat dit hetzelfde verloop krijgt als neo.
Hij staat met deze koers al 14e in de Market Cap he. Kan dus nog wel wat stijgen maar verwacht echt geen verdere verdubbeling. Zelf ook even voor 8 tientjes aan XLM ingekocht, maar ga er niet vanuit dat hij verder gaat komen dan 1200-1500 sats vandaag. We will see :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:12

orf

Ik zou nu wel mijn Lumen van Kraken willen krijgen. :+
Heeft iemand een idee of Kraken ze nog gaat storten en of daar een ATA voor is?

Kraken heeft geen listing meer voor XLM/EUR zie ik, maar ik ruil ze ook graag om voor XBT.

[ Voor 46% gewijzigd door orf op 16-10-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

p0st schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:49:
[...]
Hij staat met deze koers al 14e in de Market Cap he. Kan dus nog wel wat stijgen maar verwacht echt geen verdere verdubbeling. Zelf ook even voor 8 tientjes aan XLM ingekocht, maar ga er niet vanuit dat hij verder gaat komen dan 1200-1500 sats vandaag. We will see :)
USA moet nog wakker worden. dus 1200 kan nog wel denk ik ja

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
p0st schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Dat zou jammer zijn ik zou heel blij zijn met 50 dollarcent of nog beter vijf dollar in de toekomst. :+
Had alleen de pech dat alle btc op binance stond en eer er was overgeboekt naar bittrex was de koers al weer 200 sat gestegen.
Zijn er geen snellere truken bv btc naar ETH en ETH overboeken begreep dat erh sneller is als btc

Ik lees alleen wel over een ico in november ergens zouden ze dan een nieuwe coin introduceren ter vervanging van de xml? Dan zou XML weer 'onaantrekkelijk' maken dan.
Een ico voor bestaande munt kan toch niet?

[ Voor 16% gewijzigd door ErikRo op 16-10-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:48:

Ik vraag me eerlijk gezegd af of de stijging van XLM wel reëel is. Hoewel ik het nieuws dat IBM met een bedrijf als Stellar gaat samenwerken wel 'breaking' vind, zorgt deze samenwerking an sich volgens mij niet voor een hogere (of überhaupt andere waarde) van XLM. Voor de manier waarop IBM XLM gaat gebruiken doet de waarde er volgens mij niet echt toe.

Dus behalve marktmanipulatie, hype, fomo, etc. is er volgens mij geen causaal verband. Neemt natuurlijk niet weg dat de koers door hiervoor genoemde oorzaken nog flink kan stijgen/schommelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Het swell event van Ripple gaat dadelijk beginnen. Ik verwacht hier wel redelijk wat van, er zijn ook een paar grote sprekers:
DR. BEN BERNANKE (Chairman The Federal Reserve System 2006-2014)
SIR TIM BERNERS‑LEE (Inventor of the World Wide Web)
DON TAPSCOTT (Co-Author, Blockchain Revolution)

Er is een livestream op:
https://swell.ripple.com/
Op twitter is het te volgen onder: #swellbyripple

Afgelopen dagen is de koers al met zo'n 10% gestegen, dus de hype is er al wel. Maar als ze wat groots aankondigen dan zie ik hem nog wel flink stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Laatst online: 04-09 09:50
levik7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:14:
Het swell event van Ripple gaat dadelijk beginnen. Ik verwacht hier wel redelijk wat van, er zijn ook een paar grote sprekers:

Er is een livestream op:

Afgelopen dagen is de koers al met zo'n 10% gestegen, dus de hype is er al wel. Maar als ze wat groots aankondigen dan zie ik hem nog wel flink stijgen.
Zal hoogstwss op youtube ook te volgen zijn: YouTube: Test Live Event 001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Ik vraag me eerlijk gezegd af of de stijging van XLM wel reëel is. Hoewel ik het nieuws dat IBM met een bedrijf als Stellar gaat samenwerken wel 'breaking' vind, zorgt deze samenwerking an sich volgens mij niet voor een hogere (of überhaupt andere waarde) van XLM. Voor de manier waarop IBM XLM gaat gebruiken doet de waarde er volgens mij niet echt toe.
Tech-giganten als IBM, Microsoft, enz... hebben vaak veel kleine teams die met allerlei experimentele zaken bezig zijn. Een groot deel daarvan leidt uiteindelijk nergens toe. De samenwerking met cryptocurrency-projecten vallen naar mijn idee vaak ook in deze categorie: een paar junior medewerkers gaan kijken of ze er iets leuks mee kunnen doen, maar zonder hoge verwachtingen. De cryptocurrency kan dan wel weer"samenwerking met bedrijf X" claimen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
levik7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:14:

Er is een livestream op:

Om 15:15 lokale tijd begint op loopafstand van Swell de presentatie van ChainLink op SIBOS 2017... het grootste FinTec event ter wereld. Die zitten ook heel toevallig in hetzelfde vaarwater :)

SWIFT (de paymentgigant) gaat een live demo geven waarbij ze ChainLink gebruiken als middleware om smart contracts op externe data aan te sluiten. Als ik de kenners goed begrijp is dit een redelijke game changer, aangezien dit een behoorlijke limitatie van Ethereum/Smart Contracts opheft. Een soort van 'missing link' (harhar :+) die nieuwe deuren opent en Smart Contracts ook écht in de praktijk bruikbaar maken voor vele toepassingen.

Er zijn al sinds de aankondiging van deze presentatie geruchten op groot nieuws dat gaat volgen ná de presentatie. Er is dan ook een complete radiostilte geweest in de aanloop... en die gaat dus vanmiddag verbroken worden. Ik vermoed dat SWIFT/ChainLink een nauwe samenwerking of overname gaan aankondigen.

Ben echt benieuwd wat dit met de prijs van LINK gaat doen!

https://www.sibos.com/con...actcom-innotribe-industry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Dus behalve marktmanipulatie, hype, fomo, etc. is er volgens mij geen causaal verband. Neemt natuurlijk niet weg dat de koers door hiervoor genoemde oorzaken nog flink kan stijgen/schommelen.
Leuk zo'n samenwerking, maar zo zijn er tal van andere crypto's die samen gaan werken met tech giganten (voor wat het waard is dan) tijd geleden kondigde de ene na de andere de samenwerking met Microsoft was, terwijl dit niks meer was dan een koppeling met hun Baas ( Blockchain As A Service) applicatie op het Azure platform.

Vooralsnog zijn er wel genoeg use cases ontwikkeld voor de blockchain technologie, maar is er nog geen enkel bedrijf ook daadwerkelijk in geslaags om blockchain echt live te brengen in hun productie omgeving. Het blijft een beetje bij experimenteren heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
yinx84 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Om 15:15 lokale tijd begint op loopafstand van Swell de presentatie van ChainLink op SIBOS 2017... het grootste FinTec event ter wereld. Die zitten ook heel toevallig in hetzelfde vaarwater :)

SWIFT (de paymentgigant) gaat een live demo geven waarbij ze ChainLink gebruiken als middleware om smart contracts op externe data aan te sluiten. Als ik de kenners goed begrijp is dit een redelijke game changer, aangezien dit een behoorlijke limitatie van Ethereum/Smart Contracts opheft. Een soort van 'missing link' (harhar :+) die nieuwe deuren opent en Smart Contracts ook écht in de praktijk bruikbaar maken voor vele toepassingen.

Er zijn al sinds de aankondiging van deze presentatie geruchten op groot nieuws dat gaat volgen ná de presentatie. Er is dan ook een complete radiostilte geweest in de aanloop... en die gaat dus vanmiddag verbroken worden. Ik vermoed dat SWIFT/ChainLink een nauwe samenwerking of overname gaan aankondigen.

Same here, ook de afgelopen dagen flink wat Link ingeslagen. Maar volgens mij zou er vanmiddag nog geen nieuws komen op Sibos, pas daarna begreep ik op het Reddit forum..
Maar goed er word nu alleen maar gespeculeerd aangezien het team geen nieuws uitbrengt via enige bron..
Enige nieuws forum wat ik gebruik voor Chainlink is reddit..

https://www.reddit.com/r/LINKTrader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
yinx84 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Thanks for the tip. Ik ga een klein gokje wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hoge verwachtingen van SYS ?
In november de masternodes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:13:
Iemand hoge verwachtingen van SYS ?
In november de masternodes ?
Zou je misschien kunnen uitleggen wat masternodes zijn? Heb het een en al al gegoogled. Maar kwam er niet echt uit.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Jammer ik had echt veel verwacht van XLM maar hij zakt maar verder en verder weg, vertrouwen lijkt compleet afwezig nu. Ik dacht er eens een keer op tijd bij te zijn :+ dus ik heb toch maar het deel waar ik winst op had gemaakt en een deel met verlies naar BTC omgezet die stijgt tenminste nog en de rest op holden voor geval er nog iets uitkomt. Jammer toch een aanzienlijk deel van de leuke BTC winst de laatste dagen kwijtgespeeld. Gewoon bizar hoe hard deze klom in korte tijd en hoe snel hij daarna zakte, dacht echt dat hier niets mis mee kon gaan, geen whales die spelen of zo. De manier om betalingen te gaan doen eindelijk implementeren leek mij een winner, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
flrs schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Thanks for the tip. Ik ga een klein gokje wagen :)
Lijkt er op dat je net op tijd was ;) De koers schiet zojuist omhoog. Waarschijnlijk ook aan de hand van dit artikel dat net gepost is:

https://www.coindesk.com/...-trade-5-financial-firms/

Barclays, BNP Paribas, Fidelity, Societe Generale en Santander... geen kleine namen die meedoen aan de PoC :o

edit: heb me alleen vergist in de tijd. Is niet 15:15 maar 16:15: http://chainlinkonsibos.com

[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 16-10-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
ErikRo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:37:
Jammer ik had echt veel verwacht van XLM maar hij zakt maar verder en verder weg, vertrouwen lijkt compleet afwezig nu. Ik dacht er eens een keer op tijd bij te zijn :+ dus ik heb toch maar het deel waar ik winst op had gemaakt en een deel met verlies naar BTC omgezet die stijgt tenminste nog en de rest op holden voor geval er nog iets uitkomt. Jammer toch een aanzienlijk deel van de leuke BTC winst de laatste dagen kwijtgespeeld. Gewoon bizar hoe hard deze klom in korte tijd en hoe snel hij daarna zakte, dacht echt dat hier niets mis mee kon gaan, geen whales die spelen of zo. De manier om betalingen te gaan doen eindelijk implementeren leek mij een winner, helaas.
Kijk niet zo extreem korte termijn man! XLM staat op +136% in 24H :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 12:19
ErikRo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:37:
Dude, veel te paniekerig gehandeld, koers stond net weer bijna op 900 sats... Geduld is een schone deugd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Is er ergens een pre-market waar je Btc tov Segwit 2x kan volgen?

Bvd, Ballie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ballie2210 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:14:
Is er ergens een pre-market waar je Btc tov Segwit 2x kan volgen?

Bvd, Ballie
Bitfinex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
yinx84 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Lijkt er op dat je net op tijd was ;) De koers schiet zojuist omhoog. Waarschijnlijk ook aan de hand van dit artikel dat net gepost is:

https://www.coindesk.com/...-trade-5-financial-firms/

Barclays, BNP Paribas, Fidelity, Societe Generale en Santander... geen kleine namen die meedoen aan de PoC :o

edit: heb me alleen vergist in de tijd. Is niet 15:15 maar 16:15: http://chainlinkonsibos.com
Inderdaad, nét op tijd. Nogmaals: dank voor de heads up _/-\o_

Inhoudelijk: dat zijn zeker geen kleine namen. Ben benieuwd waar dat op uitmondt. Los van de koersstijging, ook erg leuk dat deze stap gezet wordt en blockchain-tech meer geïntegreerd gaat worden in de bestaande financiële infrastructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flrs schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Inderdaad, nét op tijd. Nogmaals: dank voor de heads up _/-\o_

Inhoudelijk: dat zijn zeker geen kleine namen. Ben benieuwd waar dat op uitmondt. Los van de koersstijging, ook erg leuk dat deze stap gezet wordt en blockchain-tech meer geïntegreerd gaat worden in de bestaande financiële infrastructuur.
ook net op tijd ingestapt ! hodlen nu maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Weet iemand waarom de NAVcoin wallet op Bittrex nog steeds "under maintenance" staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Guus Leeuwis schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:37:
Weet iemand waarom de NAVcoin wallet op Bittrex nog steeds "under maintenance" staat?
Net gekeken, en dat is inderdaad nog het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Guus Leeuwis schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:37:
https://navcoin.org/news/...ntenance-what-you-can-do/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
ChainLink integratie en Poc presentatie begint volgens mij rond 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
o-TANK-o schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:43:
[...]

ChainLink integratie en Poc presentatie begint volgens mij rond 16:30
Weet je of dat ook wordt gestreamed? Of is dit alleen de opening die uitgezonden wordt en daarna afgekapt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik zou graag in Walton willen investeren maar ik blijf toch sceptisch. Ik ben zelf werkzaam in de supply chain management en het idee van het toepassen van RFID is beslist niet nieuw. Hier wordt al jaren mee gespeeld maar de conclusie is altijd hetzelfde: de prijs van de chipjes is gewoon te duur om het grootschalig toe te passen.

RFID wordt pas interessant als de eindgebruiker er ook wat mee kan, bijvoorbeeld boodschappen pakken, in mandje doen, door een poortje lopen en draadloos betalen (geen individuele scan per product meer). Maar dan moet elke fabrikant een 'dure' chip in elk product verwerken.

Daarnaast vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde is van het vastleggen van informatie in een blockchain. In ons eigen systeem kan ik precies zien waar een product vandaan komt, door wie het is gepicked, met wel voertuig het is vertrokken, etc. Ik kan dus al precies zien waar een product vandaan komt en er zitten tal van ingebouwde stappen in het proces die de administratieve organisatie waarborgen.

Wie kan mij overhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
yinx84 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Weet je of dat ook wordt gestreamed? Of is dit alleen de opening die uitgezonden wordt en daarna afgekapt?
Geen idee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Waarom?

Je bent zelf uit de branche blijkbaar, je kent blockchain, je hebt kennis van cryptocurrency en je ziet zelf technische limitaties aan het mogelijke product. Waarom moet iemand je overhalen? Klinkt alsof je je due dilligence hebt gedaan en besluit niet te investeren. Prima toch? Wil je een gokje wagen kan je het altijd doen. Maar de punten die je allemaal noemt klinken weloverwogen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets meer over dit nieuws van Ripple ? Vond namelijk dit op het web:

There will be an announcement daily, one bigger then the other.
Announcement 1 : gates foundation
Announcement 2 : airbnb
Announcement 3 : amex
Announcement 4 : alipay / microsoft
Announcement 5 : All time high

Announcement 1: https://ripple.com/insigh...aying-field-for-the-poor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
Als aandelenanalisten zich gaan bemoeien hiermee, is dat meestal een teken dat ze proberen een koers te drukken om voor hun klanten goedkoper in te kunnen slaan.
‘Bitcoins geen serieuze belegging’

Het is algemeen bekend, dat als aandelenanalisten hard roepen dat je moet gaan kopen, de klanten welke hij al geadviseerd heeft, klaar staan om de koers af te slachten.
Vaak komen de analisten pas kijken als de koersen op toppen zitten om het aandeel nog even aan te prijzen aan het gepeupel ... die vervolgens weer hard hun spaarcentjes zien verdampen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:15:
Weet iemand iets meer over dit nieuws van Ripple ? Vond namelijk dit op het web:

Als ik zo zie naar de grafiek, waren er partijen met 'voorkennis' die al hun centjes al op het droge hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet echt een goed website vinden om mijn crypto nieuws vandaan te halen. Hebben jullie namen of links van sites die up to date zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Mooi voorbeeld van een traditioneel belegger die de hele crypto boot heeft gemist en daarom nu maar zuur gaat doen.

https://www.bnr.nl/podcas...r/10331529/bitcoinpooiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:54:
Ik kan niet echt een goed website vinden om mijn crypto nieuws vandaan te halen. Hebben jullie namen of links van sites die up to date zijn?
Bitcoin:

https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/

https://www.reddit.com/r/Bitcoin/

voor altcoins kan je de zoekfunctie gebruiken en abonneren op desbetreffend forum.

Verder kan je op bijvoorbeeld Facebook of Twitter een bepaalde munt bijhouden voor nieuws of gewoon simpelweg op Google en Youtube zoeken..
Heb je vraag nu al een paar keer voorbij zien komen, snap niet echt waarom je niets zou kunnen vinden aangezien deze tips al verschillende malen voorbij zijn gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Laatst online: 04-06 13:58
Pusherman_ schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:55:
Mooi voorbeeld van een traditioneel belegger die de hele crypto boot heeft gemist en daarom nu maar zuur gaat doen.

Wat een waardeloze column, beetje schreeuwen zonder ook maar enige argumentatie of onderbouwing.
Wellicht dat hij zich eerst even in de materie moet verdiepen, dit klinkt zo dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
stekki schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Dude, veel te paniekerig gehandeld, koers stond net weer bijna op 900 sats... Geduld is een schone deugd... :)
Ja zag het :F
Leek me toen de beste keuze. Nauwelijks meer positieve reacties op Reggio. Aankondiging voor betere techniek ripple eventueel meer nieuws andere munten en natuurlijk dalende koers. Daar stuurde ik op was bang dat koers nog veel lager zou zakken had ik drie kwartier gewacht was schade nihil geweest zelfs wat winst. Tja dat is makkelijk achteraf. Nog veel te leren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:01:
[...]
Bitcoin:

https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/

https://www.reddit.com/r/Bitcoin/

voor altcoins kan je de zoekfunctie gebruiken en abonneren op desbetreffend forum.

Verder kan je op bijvoorbeeld Facebook of Twitter een bepaalde munt bijhouden voor nieuws of gewoon simpelweg op Google en Youtube zoeken..
Heb je vraag nu al een paar keer voorbij zien komen, snap niet echt waarom je niets zou kunnen vinden aangezien deze tips al verschillende malen voorbij zijn gekomen..
Blijft lastig om er op tijd bij te zijn. XLM schoot vanmorgen omhoog. Blijkbaar op nieuws dat ze met IBM samen gingen werken. Zie vanaf 6.00 uur alles ineens omhoog knallen zonder te weten waarom. Wel zie je dat men zich er massaal op heeft gestort, maar dan ben je eigenlijk ook al te laat.
Ik probeer dit forum regelmatig te lezen en sommige twitter accounts bij te houden op crypto nieuws maar als je een gewone 9-5 baan hebt lukt dat niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
rop380 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Wat een waardeloze column, beetje schreeuwen zonder ook maar enige argumentatie of onderbouwing.
Wellicht dat hij zich eerst even in de materie moet verdiepen, dit klinkt zo dom.
Inderdaad. Al kan ik wel inkomen met dat stukje over verjaardagen en de mensen die het helemaal ophypen door te verkondigen hoeveel winst ze al hebben gemaakt en andere mensen bijna een schuldgevoel aanpraten waarom ze er nog niet mee bezig zijn. Maar daarbij uiteraard de hoeveelheid verlies achterwege laten, evenals het feit dat ze er eigenlijk helemaal niets van begrijpen en het risicovolle karakter van handelen in cryptocurrencies.
Maar de laatste zin van het artikel maakt het ook wel af ja, het lijkt volledig gebaseerd op het Kantar TNS onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Inderdaad. Al kan ik wel inkomen met dat stukje over verjaardagen en de mensen die het helemaal ophypen door te verkondigen hoeveel winst ze al hebben gemaakt en andere mensen bijna een schuldgevoel aanpraten waarom ze er nog niet mee bezig zijn. Maar daarbij uiteraard de hoeveelheid verlies achterwege laten, evenals het feit dat ze er eigenlijk helemaal niets van begrijpen en het risicovolle karakter van handelen in cryptocurrencies.
Maar de laatste zin van het artikel maakt het ook wel af ja, het lijkt volledig gebaseerd op het Kantar TNS onderzoek.
Je moet voorzichtig zijn om te verkondigen dat je zoveeeeeel winst hebt gemaakt met cryptos. Deels is het ook geluk omdat ALLES vanaf begin dit jaar 10X over de kop is gegaan. En juist als je tegen anderen gaat opscheppen en ze in cryptos stappen, zul je net zien dat de boel instort. Ik ben ook op advies van iemand met cryptos begonnen maar die was geen expert en had gewoon geluk gehad. Net toen ik wat crytops gekocht had, en wat altcoins, begon dus dat China gezeik. Ik zal daarom nooit tegen iemand gaan zeggen om in cryptos te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Je moet voorzichtig zijn om te verkondigen dat je zoveeeeeel winst hebt gemaakt met cryptos. Deels is het ook geluk omdat ALLES vanaf begin dit jaar 10X over de kop is gegaan. En juist als je tegen anderen gaat opscheppen en ze in cryptos stappen, zul je net zien dat de boel instort. Ik ben ook op advies van iemand met cryptos begonnen maar die was geen expert en had gewoon geluk gehad. Net toen ik wat crytops gekocht had, en wat altcoins, begon dus dat China gezeik. Ik zal daarom nooit tegen iemand gaan zeggen om in cryptos te stappen.
Dit is een groot probleem met de crypto markt en een van de redenen dat nog zo veel mensen het als ponzi zien. Dat constante gehype en goude bergen beloven is niet goed voor de geloofwaardigheid. Zie /r/bitcoin momenteel. Paar jaar geleden stonden de suicide helplines in de sticky omdat de koers omlaag ging (de gouden bergen niet zo snel kwamen als gehoopt).

Ik praat met niemand meer erover behalve als die enkeling die nog weet dat ik ze heb er naar vraagt, wat eens per half jaar voorkomt. Zou er niet aan durven denken het iemand aan te raden als investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:15:

Wat is je bron? Als dit waar is en ze kondigen samenwerkingsverbanden aan...🚀🚀📈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Zijn er nog meer die in salt zitten? Is een recente ICO. Met salt lending kun je btc of eth uitlenen voor fiat. Salt is inmiddels al toegevoegd aan binance en shapeshift. Ook bittrex gaat salt toevoegen. In Q4 gaat het lending platform online. De prijs ligt nu laag op ico prijs! Zelf maar ff goed ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

Pure FUD waarschijnlijk.

In ander nieuws. FunFair gaat grofweg een derde van de totale supply aan tokens burnen woensdag. Wat dan nog in reserve staat gaat geleidelijk over de komende vijf jaar gereleased worden. Lijkt op het eerste oog een goed doordacht plan:

https://funfair.io/funfair-company-update-16th-october-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pusherman_ schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:55:

Vooral deze uitspraak is tenenkrommend:

"De wereldwijde financiële crisis lijkt ineens een eeuwigheid geleden."

Nee hoor! De wereldwijde financiële crisis is een motivatie geweest om bitcoin te maken. Is het ideologische karakter verschoven naar een speculatief festijn? Mogelijk, maar het is niet te vergelijken met de gigantische fraude die de banken hebben gepleegd voorafgaand de kredietcrisis. Op kosten van de burger.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Vandaag weer even een update gedaan voor http://www.cryptotracky.com/ , met dank aan mede tweakers, community FTW!

- Miner is uitgeschakeld, leverde bijna niks op. Een kleine donatie is meer
- Mogelijkheid om alle kolommen te selecteren op de overview pagina
- Realtime grafiek per coin
- Link naar realtime grafiek van een coin vanuit het overzicht

Mocht je willen helpen met verder uitbouwen ervan laat het me weten (DM of op de slack), de website is opensource dus alles kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Groenie schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:54:
Vandaag weer even een update gedaan voor http://www.cryptotracky.com/ , met dank aan mede tweakers, community FTW!

- Miner is uitgeschakeld, leverde bijna niks op. Een kleine donatie is meer
- Mogelijkheid om alle kolommen te selecteren op de overview pagina
- Realtime grafiek per coin
- Link naar realtime grafiek van een coin vanuit het overzicht

Mocht je willen helpen met verder uitbouwen ervan laat het me weten (DM of op de slack), de website is opensource dus alles kan.
Als ik die pagina open geeft avast meteen een coinhive melding ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

“If you can imagine when hosts call us to find their money, it takes longer to track down then deliver a cash payment.” -Airbnb
https://twitter.com/Ripple/status/919991032045072384

Deze tweet komt van Ripple zelf, snap niet zo goed dat ripple omlaag gaat? Want als ze daadwerkelijk samen gaan werken met airbnb dan zou dat toch heel goed nieuws zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Jamaar....Al zooo vaak ter sprake gekomen in dit topic. De prijs van XRP heeft zeer weinig te maken met de waarde van de het bedrijf Ripple...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naskoel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
levik7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:18:
[...]

“If you can imagine when hosts call us to find their money, it takes longer to track down then deliver a cash payment.” -Airbnb
https://twitter.com/Ripple/status/919991032045072384

Deze tweet komt van Ripple zelf, snap niet zo goed dat ripple omlaag gaat? Want als ze daadwerkelijk samen gaan werken met airbnb dan zou dat toch heel goed nieuws zijn?
Helft van de XRP handelt via BitHump (Koreaans) - https://xrpcharts.ripple.com/#/, Korea > London zorgt voor bull charts, London > US voor bear charts. Dagelijks hetzelfde liedje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monaco komt woensdag met een update (is al een ruim een week bekend), prijs lijkt nu los gekomen te zijn gekomen van z'n vaste patroon. Ik vermoed een "buy the rumour sell the news".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Bartske schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Als ik die pagina open geeft avast meteen een coinhive melding ;w
Ah goed punt, vergeten de javascript zelf te stoppen met inladen, maar de miner staat wel uit :)

https://github.com/Speedy...68c933e01c2215214c9d5ee1f fixed

[ Voor 15% gewijzigd door Groenie op 16-10-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid. Als je (veel) geld/crypto op Bittrex hebt staan zou ik dit, in ieder geval voor het grootste deel, in eigen wallets op gaan slaan.

Had al wel eerder gehoord dat ze random accounts hebben geblokkeerd maar dacht dat dit een technisch probleem was en dat het z.s.m. opgelost zou worden. Echter dit artikel suggereert dat de problemen alleen maar groter worden. Dat ze niet reageren op tickets en dat mensen die om hulp vragen in de Slack gebanned worden.

Ik weet niet of dit allemaal waar is maar 'better safe than sorry'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:07:
Even voor de zekerheid. Als je (veel) geld/crypto op Bittrex hebt staan zou ik dit, in ieder geval voor het grootste deel, in eigen wallets op gaan slaan.

Had al wel eerder gehoord dat ze random accounts hebben geblokkeerd maar dacht dat dit een technisch probleem was en dat het z.s.m. opgelost zou worden. Echter dit artikel suggereert dat de problemen alleen maar groter worden. Dat ze niet reageren op tickets en dat mensen die om hulp vragen in de Slack gebanned worden.

Op reddit ook heel veel berichten. Dat wordt snel alles van exchanges halen. Ledger mag wel eens opschieten met uitleveren van nano s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
ionn schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:38:
[...]

Op reddit ook heel veel berichten. Dat wordt snel alles van exchanges halen. Ledger mag wel eens opschieten met uitleveren van nano s :(
Heb een tijdje geleden alles al van Bittrex gehaald. Bij iedere crash is de site onbereikbaar. Reden genoeg voor mij om met bittrex te stoppen. Wat bedoel je met 'alles van exchanges' halen. Zijn alle exchanges onbetrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Laatst online: 13-09 17:26

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Dit is waarschijnlijk dan de reden dat de koers nu zakt. :'(
[...]

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:07:

Net een ERC20 token withdrawed. Binnen een minuut een transactie.

Hopelijk is het wat technisch geneuzel daar en geen exit scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
TheDudez schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:43:
Dit is waarschijnlijk dan de reden dat de koers nu zakt. :'(

[...]
Welke koers zie jij zakken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat is er aan de hand met BCH ? kan er geen nieuws over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Slux schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:51:
Wat is er aan de hand met BCH ? kan er geen nieuws over vinden
Ik kan alleen dit propaganda-artikel vinden als recent "nieuws", meer niet. Overigens is er al meer dan 3 uur lang geen BCH block meer gemined en daarvoor kwamen ze met een snelheid van ongeveer 1 per uur. Het is moeilijk om te verkopen als je je coins niet naar een exchange kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jmbosch82 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

Heb een tijdje geleden alles al van Bittrex gehaald. Bij iedere crash is de site onbereikbaar. Reden genoeg voor mij om met bittrex te stoppen. Wat bedoel je met 'alles van exchanges' halen. Zijn alle exchanges onbetrouwbaar?
Weet je zeker dat je over Bittrex praat en niet Kraken? Heb nog nooit problemen ervaren tijdens grote crashes op Bittrex.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Theniers schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:44:
Ik zou graag in Walton willen investeren maar ik blijf toch sceptisch. Ik ben zelf werkzaam in de supply chain management en het idee van het toepassen van RFID is beslist niet nieuw. Hier wordt al jaren mee gespeeld maar de conclusie is altijd hetzelfde: de prijs van de chipjes is gewoon te duur om het grootschalig toe te passen.

RFID wordt pas interessant als de eindgebruiker er ook wat mee kan, bijvoorbeeld boodschappen pakken, in mandje doen, door een poortje lopen en draadloos betalen (geen individuele scan per product meer). Maar dan moet elke fabrikant een 'dure' chip in elk product verwerken.

Daarnaast vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde is van het vastleggen van informatie in een blockchain. In ons eigen systeem kan ik precies zien waar een product vandaan komt, door wie het is gepicked, met wel voertuig het is vertrokken, etc. Ik kan dus al precies zien waar een product vandaan komt en er zitten tal van ingebouwde stappen in het proces die de administratieve organisatie waarborgen.

Wie kan mij overhalen?
Vandaag 22:00 Beijing time (16:00 in Nederland) is er een AMA in de Slack van Walton Chain. Hier mogen alle vragen gesteld worden die hardware gerelateerd zijn. Ik denk dat dit voor jou een uitgelezen kans is om te bepalen of je wel of niet gaat investeren. En eventueel zelf kritische vragen te stellen gezien je achtergrond.

The Waltonian (niet-officiële nieuwswebsite over Walton) plaatst hier altijd een uitgebreide samenvatting van met een kritische blik op de antwoorden. Dus als je zelf geen tijd hebt, zou je hier is overheen kunnen lezen als dit geplaatst wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
[...]

En 2 maanden geleden was een dergelijke FUD actie gaande over Poloniex, die zou ook op instorten staan, tickets werden niet meer beantwoordt, withdrawls die bleven hangen etc. Zie waar we nu staan, nog steeds up and running :)

Waarschijnlijk is volgende maand een andere exchange weer het doelwit van deze bangmakerij..

Wil btw niet zeggen dat dit een vrijbrief is om het dan maar op een exchange te laten staan als het gaat om grote bedragen.
Theniers schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:44:

Wie kan mij overhalen?
Hier een andere Supply chain collega:). RFID is naar mijn idee achterhaald qua technologie, te duur voor mass adoption, want zoals je al aangeeft weegt veelal de prijs vd chip niet op tegen de prijs van het te tracken product en de voordelen welke dit oplevert. Dus voor FMCG is dit niet echt interessant, tenzij je op pallet / collo of trailer niveau zaken wilt gaan registreren.

Op dit niveau zie ik meer toekomst in de LoRa technologie. Alhoewel de prijs van deze chips nog wel boven de prijs van een RFID tag ligt zijn er veel meer mogelijkheden om je logistieke processen mbv dit soort IoT devices te tracken (op grote afstand) en te verbeteren.

Dus nee, ik zie in Walton geen kans van slagen vanuit technisch oogpunt.

[ Voor 57% gewijzigd door paul-s83 op 17-10-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul-s83 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

En 2 maanden geleden was een dergelijke FUD actie gaande over Poloniex, die zou ook op instorten staan, tickets werden niet meer beantwoordt, withdrawls die bleven hangen etc. Zie waar we nu staan, nog steeds up and running :)
Behalve dat het bij Poloniex geen FUD-actie betrof. De 'service' was en is vaak nog extreem slecht. Ook mensen hier op het forum hadden te maken met withdrawels die langer dan een maand duurden en support-tickets die nooit beantwoord werden. Ze zijn inderdaad up...maar echt lekker runnen doen ze regelmatig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
stefan1988 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:28:
Zijn er nog meer die in salt zitten? Is een recente ICO. Met salt lending kun je btc of eth uitlenen voor fiat. Salt is inmiddels al toegevoegd aan binance en shapeshift. Ook bittrex gaat salt toevoegen. In Q4 gaat het lending platform online. De prijs ligt nu laag op ico prijs! Zelf maar ff goed ingekocht.
De coin SALT bestaat toch al een tijdje? link
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:42:
Monaco komt woensdag met een update (is al een ruim een week bekend), prijs lijkt nu los gekomen te zijn gekomen van z'n vaste patroon. Ik vermoed een "buy the rumour sell the news".
Deze week zou er ook een persbericht komen over TenX en hun nieuwe afspraken met een card issuer waardoor ze "global coverage" krijgen. Misschien is 1+1=2 waardoor Monaco ook soortgelijk nieuws heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
rvT schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Vandaag 22:00 Beijing time (16:00 in Nederland) is er een AMA in de Slack van Walton Chain. Hier mogen alle vragen gesteld worden die hardware gerelateerd zijn. Ik denk dat dit voor jou een uitgelezen kans is om te bepalen of je wel of niet gaat investeren. En eventueel zelf kritische vragen te stellen gezien je achtergrond.

The Waltonian (niet-officiële nieuwswebsite over Walton) plaatst hier altijd een uitgebreide samenvatting van met een kritische blik op de antwoorden. Dus als je zelf geen tijd hebt, zou je hier is overheen kunnen lezen als dit geplaatst wordt.
Dat is zeker interessant. Heb helaas niet de tijd om zelf vragen te stellen maar ik houd het zeker in de gaten.
armageddon_2k1 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Waarom?

Je bent zelf uit de branche blijkbaar, je kent blockchain, je hebt kennis van cryptocurrency en je ziet zelf technische limitaties aan het mogelijke product. Waarom moet iemand je overhalen? Klinkt alsof je je due dilligence hebt gedaan en besluit niet te investeren. Prima toch? Wil je een gokje wagen kan je het altijd doen. Maar de punten die je allemaal noemt klinken weloverwogen.
Omdat het niet echt uitmaakt wat ik denk... maar wat de meute denkt, daar ligt het geld :P Als een groot deel toch vertrouwen heeft dan kan ik maar beter ook instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Hm, niet om te steuken, maar het lukt mij nog steeds niet :X
Wie kan me helpen om de private key van online wallet blockchain te zien/krijgen. Gezien de fork moet ik deze hebben om btc gold te krijgen als ik het goed heb. Ik heb dit al gedaan:

Goto the 'Settings' Menu on the left
Goto the 'Addresses' Submenu under 'Settings' Menu
On the right side find the section named 'Imported Addresses'
Click on 'Manage Addresses'
On the new screen find the address you want to export the private key from
Click on the 'More Options' on far right side of that address
Select 'Private Key' and then 'Continue'

Maar bij Manage Addresses gaat het mis, hier heb ik staan Managen (Nederlands dan he).
Ik kan hierop klikken maar dan krijg ik niets van private key opties. Alleen Naam bewerken en xPub onder More Options.

Screenshots; http://prosier.synology.m.../album_7075626c69632f6263

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

jmbosch82 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

Terwijl ik Bittrex 1 van de meest stabiele exchanges vind. Kraken dondert om zodra er meer dan 5 transacties per minuut zijn.

Tuurlijk, als het ineens heeeeel druk wordt zie ik ook wel dat de feed van Bittrex het moeilijk krijgt (ik zie in mijn software reconnects), maar het blijft wel draaien! Maar dat gebeurt eigenlijk zelden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Pagina: 1 ... 8 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]