[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.042 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 12:19
Ik ga straks thuis toch ook men BTC offline halen van Bittrex..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

stekki schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:02:
Oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Bittrex is mijns inziens nog steeds de meest stabiele i.c.m. brede aanbod. Denk wel dat Binance hard op weg is om de plek over te nemen als ze wat duidelijker maken wat voor orders je precies plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
stekki schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:02:
Ik ook maar denk ik... en al mijn alts :) heb het er nu al een maand op staan... Blijf toch hodlen tot na de fork. Lees op reddit dat de gelockte accounts met name Amerikaans/Australisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Mensen die COSS bijhouden. Vandaag komt de snapshot voor de payouts van week 2. Er was een delay voor de DAO.

Dit was een statement van een dev op slack: "As CEO, my immediate tasks are that scaling up our technology capabilities, drafting a financial road map that prioritizes sustained growth of the company, and aligning our compliance procedures with that of the best practices within the financial industry. Our legal opinion states that all distribution of the token fee split allocations is to be done only by a DAO and to not be in any way influenced by C.O.S.S. Pte. Ltd. During the final vetting and testing of the current DAO, it was discovered through a technical audit, that it does not fully satisfy the criteria of being 100% decentralized. Therefore, it is with view of the regulatory environment, our submitted legal opinions, and the vision of where COSS will be in the future of this industry, that I made the decision on delaying the execution of the DAO for distribution of the token based fee spilt allocation. I take full responsibility for this decision and believe that it is in the best interest of the shareholders of the company along with all token holders, the distribution of the allocated tokens will be effected next week, only when the compliant DAO is properly and thoroughly vetted. Token fee split allocations will continue to accumulate accordingly during this time.''

Eind deze week moet de DAO komen en worden de payouts van vorige week en deze week uitbetaald!

Volgende week gaan ze de UI/UX aanpassen van de exchange en website. En zorgen dat de website schaalbaar wordt voor meer traffic.

Ik merk zelf met de dag dat de gehele profile ui, exchange steeds sneller wordt. Op het moment is de profile UI zeer goed en heeft weinig aanpassingen nodig. De exchange heeft de nodige aanpassingen nodig. Zo missen ze TA functies, maar ze nemen in overweging om tradingview te implementeren.

Daarnaast hebben er 20.000 mensen een account aangemaakt op COSS. En ze gaan binnenkort de volgende cryptos toevoegen: KIN, LINK, TEU, HGT, TRON and ENJ

Mijn vertrouwen neemt elke dag toe in het project. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ion op 17-10-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Er waren al geruchten, dacht zelf dat het FUD was, maar nu dus echt

https://cointelegraph.com...-boot-blaming-regulations

Kom maar op met de handel richting Binance _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Theniers schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Ik ook maar denk ik... en al mijn alts :) heb het er nu al een maand op staan... Blijf toch hodlen tot na de fork. Lees op reddit dat de gelockte accounts met name Amerikaans/Australisch zijn.
Ik begreep dat Bittrex verificatie invoert als verplichting, maar goed, de internet buzz doet het weer goed vandaag.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik heb nog nooit problemen gehad met Bitrexx, ben zelfs zeer tevreden over de snelheid en ik vind het overzichtelijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:52
PCJR schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:28:
Hm, niet om te steuken, maar het lukt mij nog steeds niet :X
Wie kan me helpen om de private key van online wallet blockchain te zien/krijgen. Gezien de fork moet ik deze hebben om btc gold te krijgen als ik het goed heb. Ik heb dit al gedaan:
Wat ga je er dan meedoen? Uploaden op een website? Dan zijn al je Bitcoins weg. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Pvesh schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Wat ga je er dan meedoen? Uploaden op een website? Dan zijn al je Bitcoins weg. ;)
even inlezen is ook altijd handig... https://bitcoinmagazine.c...bgold-and-segwit2x-forks/ bijvoorbeeld? Maar om te beginnen: als je niet weet wat je doet, doe het dan niet en lees je in. Als in nog steeds niet, herhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Theniers schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

https://cointelegraph.com...sterious-account-closings
I talked to many users in Telegram groups and the most affected countries are Syria, India, Iran, Russia, Pakistan and Turkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles op Bitstamp staan. Andere mensen die ervaring hebben met Bitstamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:52
letatcest schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

even inlezen is ook altijd handig... https://bitcoinmagazine.c...bgold-and-segwit2x-forks/ bijvoorbeeld? Maar om te beginnen: als je niet weet wat je doet, doe het dan niet en lees je in. Als in nog steeds niet, herhaal.
Mooi artikel! Maar bedoel je dat ik me moest inlezen of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Pvesh schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Opslaan om op 1.11.17 btc gold mee te ontvangen?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
juist dit gelezen
Remember. Tomorrow is the official Chinese government decision on Crypto currency and exchanges. All Chinese coins should moon tomorrow

weet iemand of dit klopt vind daar zelf niet zo direct een officiële datum voor
heb even rondgekeken en kwam alleen zoiets als dit tegen

But observers say they are now detecting a rethink by the Chinese authorities, causing bitcoin on Thursday to surge past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:24
Artikel gelezen, ook de blog post van "the Crypto Syndicate" is merkwaardig. Bij deze neem ik dan ook mijn eerdere woorden omtrent FUD terug, alhoewel ik er vooralsnog vanuit ga dat er een aantoonbare verklaring zal zijn voor de geblockte accounts, maar wellicht is Bittrex niet zo goed in communiceren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wally228 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:45:
juist dit gelezen
Remember. Tomorrow is the official Chinese government decision on Crypto currency and exchanges. All Chinese coins should moon tomorrow

weet iemand of dit klopt vind daar zelf niet zo direct een officiële datum voor
heb even rondgekeken en kwam alleen zoiets als dit tegen

But observers say they are now detecting a rethink by the Chinese authorities, causing bitcoin on Thursday to surge past
Link dan ook even de url.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Pvesh schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

Mooi artikel! Maar bedoel je dat ik me moest inlezen of?
Inlezen mag altijd natuurlijk ;) Maar je eerdere post zag er een beetje eng uit... zelf gebruik ik geen online wallets zoals blockchain.info. Je zou ook de boel nog naar een normale wallet kunnen sturen, bijvoorbeeld Electrum of zoiets. Gewoon op je eigen compu. Als je die vertrouwt ;) En dan wel je Seed opschrijven natuurlijk. Dan ergens na al die forks de juiste andere wallets downloaden, de hele zwik naar een nieuwe wallet overmaken en dan je priv.keys gaan copy-pasten in die andere wallets. Dan zo snel mogelijk dat weer verder overmaken naar nieuwe wallets van die forks. Klinkt misschien wat paranoid.. maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Over een maand komt er op COSS een ICO waarbij de top 100 volume traders 100k tokens van die ICO verdeeld krijgen! Binance heeft het op deze manier ook gedaan en veel gebruikers naar hun exchange getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Ik ben het volgens mij nog niet zo veel tegen gekomen, maar zijn er hier mensen die bitconnect (bcc) gebruiken voor lending?

Ik ben van plan om een deel van mijn wallet te gaan gebruiken voor lending. Kan aardig wat % oplopen als ik het zo allemaal goed lees / begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
letatcest schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Inlezen mag altijd natuurlijk ;) Maar je eerdere post zag er een beetje eng uit... zelf gebruik ik geen online wallets zoals blockchain.info. Je zou ook de boel nog naar een normale wallet kunnen sturen, bijvoorbeeld Electrum of zoiets. Gewoon op je eigen compu. Als je die vertrouwt ;) En dan wel je Seed opschrijven natuurlijk. Dan ergens na al die forks de juiste andere wallets downloaden, de hele zwik naar een nieuwe wallet overmaken en dan je priv.keys gaan copy-pasten in die andere wallets. Dan zo snel mogelijk dat weer verder overmaken naar nieuwe wallets van die forks. Klinkt misschien wat paranoid.. maar toch.
Zoiets idd ja :)
Alleen, nu weet ik nog niet waarom ik mijn private keys in online wallet Blockchain.info niet kan vinden...anyone? :X

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seadogg schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:23:
Ik ben het volgens mij nog niet zo veel tegen gekomen, maar zijn er hier mensen die bitconnect (bcc) gebruiken voor lending?

Ik ben van plan om een deel van mijn wallet te gaan gebruiken voor lending. Kan aardig wat % oplopen als ik het zo allemaal goed lees / begrijp.
Je bedoelt traden met margin? Het 'kan' heel veel opleveren, echter kan het je ook heel veel gaan kosten als het niet zo gaat als gepland. Dus enkel doen als je heel zeker weet waar je mee bezig bent. Omgaan met geld dat niet van jou is kan weleens duur uitpakken. Genoeg voorbeelden voorafgaand aan de vorige economische crisis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
heb hier de voorbije maanden al regelmatig de vraag zien passeren achter iets dat snel marktbewegingen kan detecteren .. volume veranderingen bid omhoog of omlaag pump op voorhand detecteren etc...
dit is momenteel het allersnelste wat er is (buiten hetgeen ik niet weet :-) ) er is een gratis versie die ong 25% van de signalen weergeeft er word nog steeds aan gewerkt om die beter te maken voor zij die snel willen reageren op marktbewegingen ...... t.me/ganythebot ..... zelf gebruik ik nu een 10 tal dagen de gratis versie en ik vind het echt de moeite als je een trader bent , doe je aan hodl dan heb je hier niets aan ; ik hoop dat ik jullie hier iets bruikbaars heb voorgeschoteld.. happy trading :-) ( even toevoegen na pm .; ganythebot is via telegram)
grt

[ Voor 3% gewijzigd door wally228 op 17-10-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally228 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:24:
heb hier de voorbije maanden al regelmatig de vraag zien passeren achter iets dat snel marktbewegingen kan detecteren .. volume veranderingen bid omhoog of omlaag pump op voorhand detecteren etc...
dit is momenteel het allersnelste wat er is (buiten hetgeen ik niet weet :-) ) er is een gratis versie die ong 25% van de signalen weergeeft er word nog steeds aan gewerkt om die beter te maken voor zij die snel willen reageren op marktbewegingen ...... t.me/ganythebot ..... zelf gebruik ik nu een 10 tal dagen de gratis versie en ik vind het echt de moeite als je een trader bent , doe je aan hodl dan heb je hier niets aan ; ik hoop dat ik jullie hier iets bruikbaars heb voorgeschoteld.. happy trading :-) ( even toevoegen na pm .; ganythebot is via telegram)
grt
Blijft een lastig verhaal. Eigenlijk moet je 24 uur per dag alle nieuws, signalen en chatter volgen. Als ik denk dat een coin iets gaat doen en die wil kopen dan blijkt vaak dat enkele uren eerder het volume ineens hard omhoog is gegaan, iedereen zich er al op heeft gestort en dat er al een UP gaande is. Doe je dan nog mee ? Of is het FOMO die slecht uitpakt ? Voor Stellar hebben we een stevige UP gehad tussen 6-9 uur gisteren. Van toen af ging het volume nog verder omhoog (meer instappers) maar ging de prijs alweer omlaag. Als ik merk dat de massa zich al ergens op heeft gestort dan blijf ik er vanaf. Gemiste kans maar genoeg anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Blijft een lastig verhaal. Eigenlijk moet je 24 uur per dag alle nieuws, signalen en chatter volgen. Als ik denk dat een coin iets gaat doen en die wil kopen dan blijkt vaak dat enkele uren eerder het volume ineens hard omhoog is gegaan, iedereen zich er al op heeft gestort en dat er al een UP gaande is. Doe je dan nog mee ? Of is het FOMO die slecht uitpakt ? Voor Stellar hebben we een stevige UP gehad tussen 6-9 uur gisteren. Van toen af ging het volume nog verder omhoog (meer instappers) maar ging de prijs alweer omlaag. Als ik merk dat de massa zich al ergens op heeft gestort dan blijf ik er vanaf. Gemiste kans maar genoeg anderen.
daarom ben je trader heb gisteren signaal gehad van lumen en nieuws rond 6 u was toen 380 of zoiets .; pc snel opgezet uit slaap en op 455 ingestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally228 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:28:
[...]
daarom ben je trader heb gisteren signaal gehad van lumen en nieuws rond 6 u was toen 380 of zoiets .; pc snel opgezet uit slaap en op 455 ingestapt
Heb je heel goed gedaan. Was inderdaad rond 380, en toen vloog het volume omhoog en ook de prijs. Ik moet helaas om 6 uur op om te gaan werken en kan geen nieuws 24 uur per dag volgen en midden in de nacht opstaan om te traden. Ik zou dat wel willen maar hoor helaas tot de werkende 9-5 massa :).
Als ik mag vragen, welke signaal doel je op en welk nieuws hou je bij ?
Ik had al eerder Lumen gekocht op 325, maar had helaas een verkoop trigger staan op 500. Ach toch mooie winst gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Heb je heel goed gedaan. Was inderdaad rond 380, en toen vloog het volume omhoog en ook de prijs. Ik moet helaas om 6 uur op om te gaan werken en kan geen nieuws 24 uur per dag volgen en midden in de nacht opstaan om te traden. Ik zou dat wel willen maar hoor helaas tot de werkende 9-5 massa :).
Als ik mag vragen, welke signaal doel je op en welk nieuws hou je bij ?
Ik had al eerder Lumen gekocht op 325, maar had helaas een verkoop trigger staan op 500. Ach toch mooie winst gemaakt.
idd mooie winst ;; heb enkele telegram kanalen openstaan van traders die ik s'morgens meestal doorneem tijdens ontbijt en zag toen dat nieuws verschijnen ..;( een grote naam beweegt altijd een coin) moest ik om 7 of 8 zijn opgestaan was ik voor de eerste run gewoon te laat geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Laatst online: 03-06 13:26
Is hier nog iemand die voor MicroMoney gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van Bittrex m.b.t. het locken van sommige accounts. (Als ze dit nu wat eerder gedaan hadden dan had het hen een boel negatieve reclame bespaard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally228 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:41:
[...]
idd mooie winst ;; heb enkele telegram kanalen openstaan van traders die ik s'morgens meestal doorneem tijdens ontbijt en zag toen dat nieuws verschijnen ..;( een grote naam beweegt altijd een coin) moest ik om 7 of 8 zijn opgestaan was ik voor de eerste run gewoon te laat geweest
Beetje geluk hoort erbij. Keek net naar Stellar Lumens en de prijs heeft zich een klein beetje hersteld. Wat mij opvalt is dat het handelsvolume gehalveerd is sinds de top gisteren. Zijn dit FOMO'ers die hopen dat we weer TO THE MOON gaan en bereid zijn om iets hoger in te stappen ? Instappen na een dip met verwachting weer up te gaan maar het kan altijd nog lager. Ach misschien hebben ze wel gelijk en knalt Stellar straks weer omhoog. Ik neem de gok dat het nog terugvalt om weer in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

seadogg schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:23:

Yes. 1000 dollar momenteel

Maar ik weet 100% zeker dat het een ponzi is, het is allemaal te mooi om waar te zijn. 40% rente per maand zonder iets te doen slaat echt nergens op.

Ik ben van plan om dan ook alles wat eruitkomt direct naar mijn rekening te halen als passief inkomen om mijn kamer te betalen :D

Over twee weken komt daar een masternode bij van Walton _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 17-10-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:53:
[...]

Beetje geluk hoort erbij. Keek net naar Stellar Lumens en de prijs heeft zich een klein beetje hersteld. Wat mij opvalt is dat het handelsvolume gehalveerd is sinds de top gisteren. Zijn dit FOMO'ers die hopen dat we weer TO THE MOON gaan en bereid zijn om iets hoger in te stappen ? Instappen na een dip met verwachting weer up te gaan maar het kan altijd nog lager. Ach misschien hebben ze wel gelijk en knalt Stellar straks weer omhoog. Ik neem de gok dat het nog terugvalt om weer in te stappen.
kijk niet aleen naar lumen ;;; er zijn tig coins die echt laag staan en reageren op het minste.. zoek die op en dan bedoel ik niet de (schit coins) maar toch wel bekende die de voorbije weken ontergt zijn afgestraft en bij het minste goed nieuws terug omhoog gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
iets dat hier mss niet thuishoort er word verwacht dat monaco tussen dit en hun aankondiging ( visa samenwerking.... gerucht...) gepumpt zal worden en waarschijnlijk als een baksteen zal terugvallen heb je mco en je wil eruit hou het in het oog als het niks is niks verloren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Laatst online: 13-09 10:15
Zijn er hier nog andere mensen die wat geïnvesteerd hebben in Hive? (HVN, HitBTC)
Morgen komt er een aankondiging over een nieuwe exchange, en eind deze maand is de eerste versie van de software beschikbaar.

Hive is een facturatie en credit scoring platform voor het mkb. Ik vind het erg veelbelovend, als ik de whitepaper bekijk.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 13:21
Case schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:16:
Zijn er hier nog andere mensen die wat geïnvesteerd hebben in Hive? (HVN, HitBTC)
Morgen komt er een aankondiging over een nieuwe exchange, en eind deze maand is de eerste versie van de software beschikbaar.

Hive is een facturatie en credit scoring platform voor het mkb. Ik vind het erg veelbelovend, als ik de whitepaper bekijk.
Nope, was te laat, helaas. Whitepaper ziet er inderdaad goed uit!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
rvT schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:06:
[...]

Maar ik weet 100% zeker dat het een ponzi is, het is allemaal te mooi om waar te zijn. 40% rente per maand zonder iets te doen slaat echt nergens op.

Ik ben van plan om dan ook alles wat eruitkomt direct naar mijn rekening te halen als passief inkomen om mijn kamer te betalen :D

Waarom zou je 1k in een ponzi steken dan? Ik wil met 100 beginnen maar kom er niet echt achter of het legit is of niet. Vele zeggen / laten zien van wel, maar heb geen zin om 100 te zien opgaan in rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
rvT schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:06:
[...]

Je hebt dus 5000 Walton? Dat is geen verkeerd bedrag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Wie gebruikt er eigenlijk Etherdelta.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

seadogg schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Waarom zou je 1k in een ponzi steken dan? Ik wil met 100 beginnen maar kom er niet echt achter of het legit is of niet. Vele zeggen / laten zien van wel, maar heb geen zin om 100 te zien opgaan in rook.
Nieuwsgierig. Volg Bitconnect al sinds april. Wou het toch maar is gaan proberen en had nog wat speelgeld over

Als het twee maanden langer meegaat dan heb ik mijn investering eruit en de rest is pure winst :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Meessen schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Je hebt dus 5000 Walton? Dat is geen verkeerd bedrag :o
Betaald van ons belastinggeld, dat is tenminste hoe DUO werkt toch :)

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij zijn/haar geld besteedt, maar ik vind het nogal riskant om met geleend geld zoveel te gokken op een coin die zomaar kan halveren (of verdubbelen natuurlijk) :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

p0st schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:32:
[...]

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij zijn/haar geld besteedt, maar ik vind het nogal riskant om met geleend geld zoveel te gokken op een coin die zomaar kan halveren (of verdubbelen natuurlijk) :+
Ach. 6000euro geleend geld in Walton gestopt begin september. Dat pakken ze mij niet meer af ;)

0,0% rente betalen en slim investeren, tel uit je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIPple zeg, ongelooflijk hoeveel deze opgepompt is voorafgaand het Swell event. Wordt flink gedumpt. Blijkbaar viel het nieuws toch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Saturnus schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:55:
Veel over Rusland, maar nog steeds niemand die Universa kent? :P
Nadat vanavond bekend werd dat de McAfee coin op het Universa platform komt heb ik toch besloten mee te doen aan een ICO discount. 6% van portfolio in gestopt.

Inmiddels 20% van portfolio in ICO's. Binnenkort nog maximaal 4 deelnames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Had het al op Reddit gepost en daar staat het inmiddels op de frontpage van /r/cryptocurrency... ik kwam gisteren twee linkjes tegen m.b.t. VeChain (VEN). VeChain is een project waar men blockchain tech inzet tegen counterfeit producten.

https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-150517.html

En

https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-240317.html

Ze zouden met een aantal annoucements komen nog deze maand en radiostilte verbreken na dat partijcongres in China vandaag.

Gevalletje 1 + 1 = ? :)

[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 18-10-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:59:
Ben benieuwd of LTC ook richting een nieuwe ATH gaat de komende dagen.
Ondertussen op bittrex NAV ook weeral op automated maintenance, deze is de laatste tijd ook serieus weg gezakt. Mijn slechtste koop tot nutoe....
En de laatste 24 uur is NAV bijna 40% omhoog gegaan...snap jij het nog? ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:42
Zitten we al klaar voor het bijkopen van BTC ... een kleine correctie omlaag ... mooi moment om bij te kopen.
Buy the DIP gevalletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 13:21
Boltinus schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:01:
Zitten we al klaar voor het bijkopen van BTC ... een kleine correctie omlaag ... mooi moment om bij te kopen.
Buy the DIP gevalletje.
Jup zit klaar, zit nog even te twijfelen op welk punt ik zal kopen. Wat verwacht jij?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Zit nu in de range van 12/10 - 13/10 ... heb mijn koopmomenten nog wel een stukje lager liggen.
Mijn eerste aankoop ligt nog $300,- lager.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://i.imgur.com/5KvhriO.png

Spot de programmeur :+ /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
yinx84 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:20:
Had het al op Reddit gepost en daar staat het inmiddels op de frontpage van /r/cryptocurrency... ik kwam gisteren twee linkjes tegen m.b.t. VeChain (VEN). VeChain is een project waar men blockchain tech inzet tegen counterfeit producten.

https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-150517.html

En

https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-240317.html

Ze zouden met een aantal annoucements komen nog deze maand en radiostilte verbreken na dat partijcongres in China vandaag.

Gevalletje 1 + 1 = ? :)
Interessant, bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Beste correctie op BTC, ETH etc. Whales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
The Redman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
Gewoon winst-nemers in combinatie met automatische verkooporders. Dit herstelt wel weer want het blijft immers vraag > aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
The Redman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
Ik krijg hier soms het gevoel dat whales worden gezien als het grote kwaad :) Dit soort correcties kan je gewoon verwachten en daar doen wij als kleine jongens ook allemaal gewoon aan mee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die totaal geen order buy/sell door krijgt via kraken. Niet BTC niet alts.. telkens foutmelding.. app werkt ook niet..

kraken your order may have failed. please refresh the page and check your orders. contact support if necessary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pillejunior
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-08 12:25
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:26:
Nog iemand die totaal geen order buy/sell door krijgt via kraken. Niet BTC niet alts.. telkens foutmelding.. app werkt ook niet..

kraken your order may have failed. please refresh the page and check your orders. contact support if necessary.
Dat had ik ook.
Maar uiteindelijk gelukt na gewoon doorgaan met proberen.

Mensen nog ideeën waarom XRP (Ripple) nu ineens hard onderuit gaat. Waren de aankondigingen die ze maakten (o.a. samenwerking Bill Gates foundation) te zwak? Of waren de verwachtingen vooraf aan Swell te hoog en is dit gewoon een koerscorrectie? Of komt vandaag misschien het echt grote nieuws nog op de laatste dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerod86
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-08 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:26:

Voortdurend. De hele week eigenlijk al en hij is zo traag als het maar kan. 8)7 Ben er wel een klein beetje klaar mee, ben op dit moment alles aan het verhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
pillejunior schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Dat had ik ook.
Maar uiteindelijk gelukt na gewoon doorgaan met proberen.

Mensen nog ideeën waarom XRP (Ripple) nu ineens hard onderuit gaat. Waren de aankondigingen die ze maakten (o.a. samenwerking Bill Gates foundation) te zwak? Of waren de verwachtingen vooraf aan Swell te hoog en is dit gewoon een koerscorrectie? Of komt vandaag misschien het echt grote nieuws nog op de laatste dag?
Zoals altijd werdt het gwn teveel gehyped en waren de verwachtigen weer veel te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerod86 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Voortdurend. De hele week eigenlijk al en hij is zo traag als het maar kan. 8)7 Ben er wel een klein beetje klaar mee, ben op dit moment alles aan het verhuizen
Welke exchange trek je naartoe? Ik heb account op bittrex maar BTC via fiat kan daar nog niet.. ook kwamen recent posts langs die vertrouwen van bittrex in vraag stellen dus elke exchange heeft wel iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guus Leeuwis schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Gewoon winst-nemers in combinatie met automatische verkooporders. Dit herstelt wel weer want het blijft immers vraag > aanbod.
Op basis van alle recente (significante) prijs drops verwacht ik rond de klok van 1300 / 1400 uur zodra de oost kust van de US wakker wordt een inkoop en bijbehorende stijging van de prijs. Slechts enkele keren is het tegenovergestelde gebeurd en gezien de aankomende fork en de enorme vraag verwacht ik dat mensen dit als een mooie dip en inkoopmoment zien. Nu fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerod86
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-08 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Welke exchange trek je naartoe? Ik heb account op bittrex maar BTC via fiat kan daar nog niet.. ook kwamen recent posts langs die vertrouwen van bittrex in vraag stellen dus elke exchange heeft wel iets..
Ik gebruik nu vooral Bittrex en Binance. Met Binance nog weinig performance problemen gehad en de mogelijkheid in LINK te handelen kwam deze week goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 20:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:42:
[...]
Op basis van alle recente (significante) prijs drops verwacht ik rond de klok van 1300 / 1400 uur zodra de oost kust van de US wakker wordt een inkoop en bijbehorende stijging van de prijs. Slechts enkele keren is het tegenovergestelde gebeurd en gezien de aankomende fork en de enorme vraag verwacht ik dat mensen dit als een mooie dip en inkoopmoment zien. Nu fingers crossed :)
M.i. een technische analyse die een ieder kan maken, ik verwacht na een beweging omlaag een beweging omhoog...
Je zou ook kunnen aannemendat de aankomende fork al in de koers is opgenomen en dat men nu winst neemt of posities afbouwt gezien de onzekerheid van de Aziatische markt. Vanuit dit oogpunt kun je een verdere koersdaling verwachten (tenzij dit ook al is ingeprijsd, maar ik denk dat Azië pas verkoopt na de stijging als gevolg van de fork).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richard_r86 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

M.i. een technische analyse die een ieder kan maken, ik verwacht na een beweging omlaag een beweging omhoog...
Je zou ook kunnen aannemendat de aankomende fork al in de koers is opgenomen en dat men nu winst neemt of posities afbouwt gezien de onzekerheid van de Aziatische markt. Vanuit dit oogpunt kun je een verdere koersdaling verwachten (tenzij dit ook al is ingeprijsd, maar ik denk dat Azië pas verkoopt na de stijging als gevolg van de fork).
Evenals jouw eigen analyse. Uiteindelijk bevinden we ons nog steeds grotendeels in een markt waarbij een ieder dezelfde analyses doet (kan doen) waardoor het verwachtingspatroon ook enerzijds hetzelfde is met een behoorlijke significantie. Dit omdat er heel veel 'investeerders' zijn die enkel een gokje wagen en niet eens weten wat de plannen zijn met Bitcoin, de fork, etc. Laat staan dat ze er iets van begrijpen. Daarom zie je continu veel FOMO gedrag waardoor je ook weer kan kijken naar veranderingen in de koers zoals voorheen hebben plaatsgevonden. Vandaar dat je daar nu wel zeker naar kan kijken. Kortom, geen denigrerende reacties nodig. De onzekerheid in de Aziatische markt is eveneens niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Mijnsinziens komt t door de chinese conferentie die gaande is.. zie ook
https://thebitcoin.pub/t/...he-market-right-now/11804

En https://yicaiglobal.com/n...-china-country-innovators

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 20:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Evenals jouw eigen analyse.
...
Kortom, geen denigrerende reacties nodig. De onzekerheid in de Aziatische markt is eveneens niets nieuws.
Je hebt helemaal gelijk. Ik gaf aan "je zou ook kunnen aannemen" om het tegenovergestelde te belichten zonder dit als waarheid te willen presenteren. Mijn reactie was zeker niet vervelend bedoeld.

Disclosure: ik heb geen bitcoins maar heb mij voorgenomen na een verdere price drop te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Laatst online: 19-08 12:19
Net ingeschreven op de Electroneum ICO. Is men eerste waar ik aan deelneem, ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
stekki schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:33:
Net ingeschreven op de Electroneum ICO. Is men eerste waar ik aan deelneem, ben benieuwd.
Gister even alles doorgelezen van Electroneum. Maar het spoort mij niet direct aan om de investeren. Geen unieke usp of richting. Ja oke mobile mining, maar goed wie wil die hitte en stroom gebruik op je mobiel hebben. Verder geen duidelijk invulling van welk probleem ze oplossen of welke service ze gaan aanbieden. Dus de coin gaat waarde krijgen omdat? Een heel verhaal over "disruptive technology" wat dit inhoud wordt verder niet uitgelegd.

Ze hebben een app bij hun coin. Nou wat een prestatie, bijna elke coin of service heeft tegenwoordig al een app of een ios/andriod wallet.

Helemaal grappig "Super Secure – Unhackable Offline Wallets" Waarbij ze een vaag verhaal hebben over hacks. En dan aanbieden om voor jou een offline wallet aan te maken. Nou lekker veilig ligt je private key alsnog bij iemand anders.

De timeline van het team geeft ook niet blijk van een duidelijke focus en commitment aan hun coin. Een wenknemer is begonnen met prutsen in crypto(heeft ooit eens wat coins gekocht). Daarna hebben ze hier en daar paar keer een coin gekopieerd, kwamen relatief laat erachter dat er al een coin was met de zelfde naam als hun. Dus er werd een naamswijziging doorgevoerd. En toen was het wel een keer tijd voor het grote geld owja we noemen het een ICO.

Niet te vergeten dat dit alleen maar een paar voorbeelden zijn van de website. Heb de whitepaper ook even snel doorgelezen. Maar hier staat nog meer onzin in.

[ Voor 7% gewijzigd door Defector op 18-10-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stekki schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:33:
vaag website hebben ze. Staat niks over wat ze gaan doen of willen doen. Of wat de coin uberhaupt kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

vaag website hebben ze. Staat niks over wat ze gaan doen of willen doen. Of wat de coin uberhaupt kan.
Is inderdaad een beetje vaag. Maar ik denk wel dat er met deze ico winst te maken is. Kijk een keer hoe veel mensen er al geld in stoppen. al ben ik wel bang dat dit mensen zijn die alles verkopen de seconde dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Vind het zo gek nog niet dat China dit aan banden heeft gelegd, vage ico's bannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roccothehelper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Is inderdaad een beetje vaag. Maar ik denk wel dat er met deze ico winst te maken is. Kijk een keer hoe veel mensen er al geld in stoppen. al ben ik wel bang dat dit mensen zijn die alles verkopen de seconde dat het mogelijk is.
Ik snap niet wie geld nou in zoiets kan gooien

1-) Ze zijn onbekend
2-) staat amper iets op de website
3-) vragen alleen om geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Ik snap niet wie geld nou in zoiets kan gooien

1-) Ze zijn onbekend
2-) staat amper iets op de website
3-) vragen alleen om geld
Mee eens. Maar er wordt toch wel veel in gestopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

p0st schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:32:
[...]

Ethisch gezien vind ik dit niet kunnen. Geld wat bedoelt is om mensen te ondersteunen om het onderwijs te betalen en niet bedoelt voor investering van student X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealHibachi
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 15:47
Electroneum, de "first Btitish Cryptocurrency" blijkbaar..
Electroneum is a brand new British cryptocurrency launching via an Initial Coin Offering (ICO) on September 14th. Developed to be used in the mobile gaming and online gambling markets, it will be the most user-friendly cryptocurrency in the world with wallet management and coin mining all possible on a mobile app.
https://finance.yahoo.com...tocurrency-091551966.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
ionn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Ethisch gezien vind ik dit niet kunnen. Geld wat bedoelt is om mensen te ondersteunen om het onderwijs te betalen en niet bedoelt voor investering van student X.
eens.. maar ook niet... want:
  1. Iedereen heeft het recht om een x bedrag te lenen en weet hoeveel rente hierover betaald moet worden. dit is voor iedereen gelijk.
  2. het moet sowieso worden terugbetaald. Deze gast gebruikt het om te investeren, gaat dikke winsten maken (hopelijk) en kan daarna makkelijk en snel z'n schuld terugbetalen.
  3. Andere studenten gebruiken het om minder te hoeven werken, meer te kunnen zuipen, vreten, dure kleding te kopen etc. Hier is verder ook geen controle op ofzo, als de student het maar terugbetaalt.
  4. in de jaren 90 bv, toen de bankrentes nog gigantisch hoog waren (hoger dan de rente die je aan DUO moest betalen) leenden ook veel studenten maximaal, spaarden dit en vingen daar winst door rente op. Dat is eigenlijk same story.
  5. Achteraf gezien zou ik willen dat ik altijd max had geleend tegen heel weinig rente en dit bv in een indexfonds had gestopt.
Of het allemaal ethisch is... mja.. het feit blijft dat het geld is dat tegen rente beschikbaar is voor studenten om zich meer op hun studie te kunnen richten en minder druk hoeven maken om geld. Als je het slim investeert en daarmee dat doel bereikt, ben je wat mij betreft prima bezig.. en als je domme investeringen maakt, dan moet je op de blaren zitten.

Sowieso is 'gokken' met geleend geld (vrijwel altijd) niet heel verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:19
25 october is de bitcoingold hardfork. Even stoppen met uitlenen van bitcoin op poloniex en terugstoppen in mijn electrum wallet en vervolgens even afwachten lijkt me de beste handelswijze niet? Kan ik ze ook meteen laten staan tot de volgende fork die ergens in november komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

ionn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Ach. Ik heb een bankrekening ertegenover staan waardoor ik ten allen tijden de klap op zou kunnen vangen.Ik leen niet meer dan wat er op deze rekening staat.

Bovendien heb ik heb net zoveel recht op een lening als ieder andere student. Studenten worden ondersteund door de overheid. Ik heb echter de laatste jaren dusdanig goed verdiend dat ik geen studiefinanciering nodig zou hebben waardoor ik de mogelijkheid heb om te investeren in aandelen en cryptocurrency.

DUO bied 0% rente met de mogelijkheid om er 10 jaar over te doen om deze lening terug te betalen. Waarom zou ik hier dan geen gebruik van mogen maken? Ik ben toch student? Ik ben net afgestudeerd en nu weer aan het verder leren met een master, het is dus ook niet zo dat ik 100 duizend verschillende studies doe puur en alleen maar voor het geld. Het geeft me dalijk juist een voorsprong als ik mijn eigen bedrijf wil gaan starten waardoor ik geen lening meer nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
rvT schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Ach. Ik heb een bankrekening ertegenover staan waardoor ik ten allen tijden de klap op zou kunnen vangen.Ik leen niet meer dan wat er op deze rekening staat.

Bovendien heb ik heb net zoveel recht op een lening als ieder andere student. Studenten worden ondersteund door de overheid. Ik heb echter de laatste jaren dusdanig goed verdiend dat ik geen studiefinanciering nodig zou hebben waardoor ik de mogelijkheid heb om te investeren in aandelen en cryptocurrency.

DUO bied 0% rente met de mogelijkheid om er 10 jaar over te doen om deze lening terug te betalen. Waarom zou ik hier dan geen gebruik van mogen maken? Ik ben toch student? Ik ben net afgestudeerd en nu weer aan het verder leren met een master, het is dus ook niet zo dat ik 100 duizend verschillende studies doe puur en alleen maar voor het geld. Het geeft me dalijk juist een voorsprong als ik mijn eigen bedrijf wil gaan starten waardoor ik geen lening meer nodig heb.
Wel rekeningen mee houden dat je studieschuld flink in hakt op hoeveel hypotheek je kan krijgen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Mwah, flink is wat overdreven. En je kunt er zelfs voor kiezen om het niet te noemen. Staat niet BKR geregistreerd.
Meer info: https://www.consumentenbo...is/studieschuld-hypotheek

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Impry schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:27:
Mwah, flink is wat overdreven. En je kunt er zelfs voor kiezen om het niet te noemen. Staat niet BKR geregistreerd.
Meer info: https://www.consumentenbo...is/studieschuld-hypotheek
Overdreven wil ik het niet noemen. En of niet noemen verstandig is is een tweede.

Wordt een studieschuld geregistreerd bij BKR?

[ Voor 10% gewijzigd door MaZo op 18-10-2017 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 13:52
Pusherman_ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

eens.. maar ook niet... want:
  1. Iedereen heeft het recht om een x bedrag te lenen en weet hoeveel rente hierover betaald moet worden. dit is voor iedereen gelijk.
  2. het moet sowieso worden terugbetaald. Deze gast gebruikt het om te investeren, gaat dikke winsten maken (hopelijk) en kan daarna makkelijk en snel z'n schuld terugbetalen.
  3. Andere studenten gebruiken het om minder te hoeven werken, meer te kunnen zuipen, vreten, dure kleding te kopen etc. Hier is verder ook geen controle op ofzo, als de student het maar terugbetaalt.
  4. in de jaren 90 bv, toen de bankrentes nog gigantisch hoog waren (hoger dan de rente die je aan DUO moest betalen) leenden ook veel studenten maximaal, spaarden dit en vingen daar winst door rente op. Dat is eigenlijk same story.
  5. Achteraf gezien zou ik willen dat ik altijd max had geleend tegen heel weinig rente en dit bv in een indexfonds had gestopt.
Of het allemaal ethisch is... mja.. het feit blijft dat het geld is dat tegen rente beschikbaar is voor studenten om zich meer op hun studie te kunnen richten en minder druk hoeven maken om geld. Als je het slim investeert en daarmee dat doel bereikt, ben je wat mij betreft prima bezig.. en als je domme investeringen maakt, dan moet je op de blaren zitten.

Sowieso is 'gokken' met geleend geld (vrijwel altijd) niet heel verstandig.
Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar dit soort leningen hebben ook een vangnet voor als je het niet terug kan betalen, dit vangnet wordt ook gewoon door de belastingbetaler gefinancieerd. Het is dus wel wat genuanceerder dan op de blaren zitten na een domme investering. Ook is de lening bedoeld voor tijdens je studie en dus niet voor later (investeren is dus ook voor later). Punt 2 en 4 snijden ook geen hout wat mij betreft, dat andere mensen het voor soortgelijke dingen gebruiken halen de ethische bezwaren niet in 1 keer weg. En zeker met investeringen in cryptocurrency met extreem hoge risico's (jij zegt hoge winsten maar dat geeft automatisch een hoog risico aan).

Nogmaals, ik zeg niet dat ik tegen ben maar wil je verhaal wel wat nuanceren.
[...]

Met deze instelling is wel de kredietcrisis ontstaan. Waarom niet gewoon het geld op je bankrekening investeren? Voor de rente op je spaarrekening hoef je het niet te laten.

[ Voor 23% gewijzigd door Bartske op 18-10-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Zucht. Ik volg veel hypes via o.a 4Chan,Reddit,Twitter etc.
Vaak ga ik even mee als hij nog niet veel gestegen en pak dan een 5-10%.

Gisteren werd AST ontzettend gehyped op 4chan en ik kon nog optijd inkopen voordat de echte stijging kwam.
ETH overgezet naar liqui en 5k AST gekocht. Al snel winst gemaakt en een sell order klaargezet.(Dacht ik)
Toen maar naar bed gegaan en vanochtend wakker geworden met 300euro verlies. Ben ik vergeten om de sell order klaar te zetten.
Ik baalde wel even als een stekker. Nu maar wachten of hij in de toekomst weer een piekje gaat maken.

/rant

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

[...]

Het gaat er niet om hoeveel recht jij er op hebt. Ik heb ook recht op die lening, maar ik ga niet belastinggeld geld gebruiken voor eigen gewin, zoals veel studenten doen. Daarvoor zijn die lening niet bedoeld, die zijn bedoeld voor het financieren van je onderwijs. Maar goed zal er niet meer verder over doorgaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ion op 18-10-2017 15:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lijkt me goed om die niet-relevante discussie buiten dit topic te houden! :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

BTC blijft maar dalen, gisteren tegen mijn gevoel in een buy margin trade gedaan en flink op aan het verliezen. Jammer maar ben benieuwd waar en hoe dit eindigt.

Iemand die een goede vervanger weet voor Kraken? Vaak trage of geen transacties, zo ook geld verloren omdat ik minutenlang geen orders door kon geven. Ben er wel klaar mee.

[ Voor 35% gewijzigd door Darkasantion op 18-10-2017 16:29 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Darkasantion schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:19:
BTC blijft maar dalen, gisteren tegen mijn gevoel in een buy margin trade gedaan en flink op aan het verliezen. Jammer maar ben benieuwd waar en hoe dit eindigt.
Niet ongerust raken, er is gewoon een hele gezonde correctie bezig.
Had je iets beter naar de signalen gekeken, had je gezien dat er al een daling aan het opbouwen was sinds gisteren.
Voor crypto begrippen is dit een kleine correctie als je de grafiek op 1 dag view zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Boltinus schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Had je iets beter naar de signalen gekeken, had je gezien dat er al een daling aan het opbouwen was sinds gisteren.
Voor crypto begrippen is dit een kleine correctie als je de grafiek op 1 dag view zet.
Die signalen herken ik dus nog niet helemaal, mogelijk dat je me hier wat over kunt leren/vertellen :) Desnoods via DM, probeer het nu allemaal zelf een beetje te leren begrijpen :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Boltinus schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

'Gezonde correctie'. Is dat onder de 5K of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Darkasantion schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Die signalen herken ik dus nog niet helemaal, mogelijk dat je me hier wat over kunt leren/vertellen :) Desnoods via DM, probeer het nu allemaal zelf een beetje te leren begrijpen :P
ls je niet goed onderbouwd iets aanschaft, kom je in een casino terecht ... en dan is er maar 1 winnaar ... en dat ben jij niet.
Probeer hiervan te leren waarom je het deed en wat je besluit onderbouwde.
Noteer dat in een boekje als reminder om te weten waar je fout ging.

En soms is het niet erg om verlies te nemen, maar nu met BTC ... gewoon vasthouden ... ook deze correctie waait wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

'Gezonde correctie'. Is dat onder de 5K of?
Ik ga geen voorspelling doen, weet alleen uit ervaring dat niet altijd alles omhoog kan gaan zonder een tussentijdse correctie.
Een stijging moet altijd een vorm hebben van 'adem in ... adem uit'.

Mijn aankopen liggen tot zelfs ~$4600,- diep ... maar geen garantie dat hij dat gaat halen ... altijd blijven opletten tijdens een daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Weet iemand wat er met Nav aan de hand is? Nu al 87% omhoog in laatste 24h. Ergens nieuws geweest ofzo?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Luuk1983 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:59:
Weet iemand wat er met Nav aan de hand is? Nu al 87% omhoog in laatste 24h. Ergens nieuws geweest ofzo?
Lijkt op een pump die in gang is gezet en waar iedereen op inhaakt. Ik zie niet echt nieuws. Of er een dump volgt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:59:
[...]

En de laatste 24 uur is NAV bijna 40% omhoog gegaan...snap jij het nog? ;)
Ondertussen al tot +75% gegaan op bittrex....man man heb begin deze week verkocht en verlies gepakt ;w
Zal nog wel een serieuze correctie aankomen aangezien er vandaag toch geen speciaal nieuws is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

Ondertussen al tot +75% gegaan op bittrex....man man heb begin deze week verkocht en verlies gepakt ;w
Zal nog wel een serieuze correctie aankomen aangezien er vandaag toch geen speciaal nieuws is gekomen...
Ouch... Zo gaat het helaas. Ja ik verwacht nog wel een correctie idd, maar hopelijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik mag speculeren, dan heeft NAV zijn eerste stap gezet om Changelly (link) aan hun wallet te integreren. Althans, ik zag hierover berichten op Reddit langskomen. Mocht dit waar blijken te zijn, dan wordt NAV een anonieme coin met een ingebakken anonieme exchange aan hun wallet. Innovatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Hij stond natuurlijk al vrij laag in vergelijking met de afgelopen tijd. Heb er gisteren ook even gedacht om in te stappen, maar ben nu te laat zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Gister even alles doorgelezen van Electroneum. Maar het spoort mij niet direct aan om de investeren. Geen unieke usp of richting. Ja oke mobile mining, maar goed wie wil die hitte en stroom gebruik op je mobiel hebben. Verder geen duidelijk invulling van welk probleem ze oplossen of welke service ze gaan aanbieden. Dus de coin gaat waarde krijgen omdat? Een heel verhaal over "disruptive technology" wat dit inhoud wordt verder niet uitgelegd.

Ze hebben een app bij hun coin. Nou wat een prestatie, bijna elke coin of service heeft tegenwoordig al een app of een ios/andriod wallet.

Helemaal grappig "Super Secure – Unhackable Offline Wallets" Waarbij ze een vaag verhaal hebben over hacks. En dan aanbieden om voor jou een offline wallet aan te maken. Nou lekker veilig ligt je private key alsnog bij iemand anders.

De timeline van het team geeft ook niet blijk van een duidelijke focus en commitment aan hun coin. Een wenknemer is begonnen met prutsen in crypto(heeft ooit eens wat coins gekocht). Daarna hebben ze hier en daar paar keer een coin gekopieerd, kwamen relatief laat erachter dat er al een coin was met de zelfde naam als hun. Dus er werd een naamswijziging doorgevoerd. En toen was het wel een keer tijd voor het grote geld owja we noemen het een ICO.

Niet te vergeten dat dit alleen maar een paar voorbeelden zijn van de website. Heb de whitepaper ook even snel doorgelezen. Maar hier staat nog meer onzin in.
Op de mobiel wordt er niet daadwerkelijk gemined maar het is een simulatie waarmee er coins worden verdiend. Geen last van hitte of wat dan ook op je mobiel. Hangt verder dus ook een game aan vast. Ook wil men de gamers onder ons op de Xbox en Playstation laten minen. Kan ik mijn Xbox ook weer is onder het stof vandaan halen. Het gaat volgens mij meer om het feit dat men de grote massa toegang wil geven tot de Crypto wereld wat voor velen nog allemaal eng en moeilijk is. Er zijn wereldwijd ongeveer 2.6 biljoen mobiele gebruikers wat toch wel een leuke markt kan zijn. Velen daarvan hebben geen bankrekening maar wel een mobiel.ik vind de site er persoonlijk strak uitzien en de marketing is top. Heel Londen hing vol met billboards. Het aantal mensen wat heeft geregistreerd is volgens mij best uniek. Meer dan 200.000. ik gok erop dat de boel viral gaat en dat de hype nog groter gaat worden.....en dan stap ik er waarschijnlijk uit met een leuke winst. Zoniet ben ik weer een ervaring rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Op de mobiel wordt er niet daadwerkelijk gemined maar het is een simulatie waarmee er coins worden verdiend. Geen last van hitte of wat dan ook op je mobiel. Hangt verder dus ook een game aan vast. Ook wil men de gamers onder ons op de Xbox en Playstation laten minen. Kan ik mijn Xbox ook weer is onder het stof vandaan halen. Het gaat volgens mij meer om het feit dat men de grote massa toegang wil geven tot de Crypto wereld wat voor velen nog allemaal eng en moeilijk is. Er zijn wereldwijd ongeveer 2.6 biljoen mobiele gebruikers wat toch wel een leuke markt kan zijn. Velen daarvan hebben geen bankrekening maar wel een mobiel.ik vind de site er persoonlijk strak uitzien en de marketing is top. Heel Londen hing vol met billboards. Het aantal mensen wat heeft geregistreerd is volgens mij best uniek. Meer dan 200.000. ik gok erop dat de boel viral gaat en dat de hype nog groter gaat worden.....en dan stap ik er waarschijnlijk uit met een leuke winst. Zoniet ben ik weer een ervaring rijker.
Website eens bekeken, tussen de slogans en buzzwords door ziet het er alleen maar uit als just another coin. Hoe zou dit anders zijn dan andere coins? Dat men "iets" op de Xbox/Telefoon uitrekent zodat je munten krijgt? Welke waarde zit hier precies achter?

Mooie website wel en goeie marketing zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OM602
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Er zijn wereldwijd ongeveer 2.6 biljoen mobiele gebruikers wat toch wel een leuke markt kan zijn.
2.6 miljard denk ik dat je bedoelt. Een biljoen is 1000 miljard

Wikipedia: Valse vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OM602 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:45:
[...]

2.6 miljard denk ik dat je bedoelt. Een biljoen is 1000 miljard

Wikipedia: Valse vrienden
Dank voor de correctie. Het zijn 2.2 Billion gebruikers
Het Engelse woord billion is een zogenaamde valse vriend. Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt, dus 1000 miljoen. Hoe dan ook we gaan het meemaken na 1 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funfair tokenburn is voltooid en de prijs is... gedaald. Irrationeel.
Pagina: 1 ... 9 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]