Als het gewoon tokens waren die niet in de circulating supply zaten, ergo niet opgekocht hoeven te worden op exchanges, dan is dat volkomen rationeel uit te leggen...Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:06:
Funfair tokenburn is voltooid en de prijs is... gedaald. Irrationeel.
Verwijderd
Je begrijpt dat er onzekerheid is weggenomen dat de circulating supply ooit wordt verwaterd?Timberly2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:08:
[...]
Als het gewoon tokens waren die niet in de circulating supply zaten, ergo niet opgekocht hoeven te worden op exchanges, dan is dat volkomen rationeel uit te leggen...
Ja, maar het nieuws v/d burn was al eerder aagekondigd dus heeft iedereen dat allang kunnen inprijzen. Er was geen echt nieuws meer.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:14:
[...]
Je begrijpt dat er onzekerheid is weggenomen dat de circulating supply ooit wordt verwaterd?
Verwijderd
Op coinmarketcap.com worden de charts niet meer geladen.
Hebben anderen daar ook last van ?
Edit : werkt ineens weer
Hebben anderen daar ook last van ?
Edit : werkt ineens weer
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 20:25 ]
Zijn er hier meer tweakers die in het bezit zijn van No Limit Coins (NLC2)? Is een crypto gebaseerd op fantasy sports. Voornamelijk heel groot in Amerika en hebben een werken platform waarop je kan 'spelen'.
https://www.nolimitcoin.org/
Jij hebt zeker suppoman gekeken op youtube?Dubbel Fristie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:25:
Zijn er hier meer tweakers die in het bezit zijn van No Limit Coins (NLC2)? Is een crypto gebaseerd op fantasy sports. Voornamelijk heel groot in Amerika en hebben een werken platform waarop je kan 'spelen'.
Nieuws voor VeChain (Ven):
Voor de mensen die VeChain nog niet kennen hier een korte samenvatting:
https://i.redd.it/yzppjk01pasz.jpg
Artikel over VeChain vandaag gepost:
http://markets.businessin...round-in-China-1004750678
VeChain word vanaf 25 oktober toegevoegd op KuCoin (Exchange)
https://twitter.com/kucoincom/status/920579437598355456
VeChain prototype NFC chip production sneak peek:
YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek
VeChain in werking:
YouTube: When VeChain meets Recolte=
YouTube: How to use VeChain App to verify authenticity of products?
Voor de mensen die VeChain nog niet kennen hier een korte samenvatting:
https://i.redd.it/yzppjk01pasz.jpg
Artikel over VeChain vandaag gepost:
http://markets.businessin...round-in-China-1004750678
VeChain word vanaf 25 oktober toegevoegd op KuCoin (Exchange)
https://twitter.com/kucoincom/status/920579437598355456
VeChain prototype NFC chip production sneak peek:
YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek
VeChain in werking:
YouTube: When VeChain meets Recolte=
YouTube: How to use VeChain App to verify authenticity of products?
Nu ook mogelijk om Vertcoin (VTC) op de Ledger Nano S & Blue te zetten:
https://twitter.com/LedgerHQ/status/920674342828216320
Iemand in reageert op die tweet dat je maar maximaal 4 apps op een ledger kan draaien? Is dit serieus?o-TANK-o schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:03:
Nu ook mogelijk om Vertcoin (VTC) op de Ledger Nano S & Blue te zetten:
Ja maar je coins staan op de blockchain. Dus je kunt apps gewoon verwijderen en later weer terug installeren als je je coins wilt gebruiken.ionn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:17:
[...]
Iemand in reageert op die tweet dat je maar maximaal 4 apps op een ledger kan draaien? Is dit serieus?
Het antwoord staat eronder geloof ik? Heb er zelf geen dus kan het niet bevestigen.
4 different apps*
You can remove and restore apps in seconds, this won't affect the coins. Plus, there's an optimization in the works
Ik ben net begonnen met de cryptocoins en ben me er dus nog in aan het verdiepen. Waar ik wel met open mond naar kijk is het aantal ICO's dat opduikt. Doet me een beetje denken aan de Kickstarter hype waar jan-en-alleman een kickstarter opzette voor de meest bizarre projecten en iedereen er gewoon geld in smeet.
Ik wil graag leren, dus heb een paar tientjes speelgeld voor mezelf vrijgemaakt. Ik heb een gokje genomen op Electroneum en er 50 euro in gestoken. Uiteindelijk is een munt waard wat de gek er voor geeft. De gemiddelde voorspelling ligt zo rond de 1 dollar. Ik denk dat veel mensen hun coins zullen dumpen als hij richting die koers gaat. Ik heb het snel berekend, maar als de coin 4 cent bereikt en ik gooi de helft van mijn coins er uit, heb ik mijn investering dubbel terug verdiend. Goede marge als je het mij vraagt. Gezien de hype die er is, verwacht ik dat de coin wel iets gaat doen. De rest HODL ik dan wel.
Anders is het TOP leergeld. Ik vind het machtig interessant.
Ik wil graag leren, dus heb een paar tientjes speelgeld voor mezelf vrijgemaakt. Ik heb een gokje genomen op Electroneum en er 50 euro in gestoken. Uiteindelijk is een munt waard wat de gek er voor geeft. De gemiddelde voorspelling ligt zo rond de 1 dollar. Ik denk dat veel mensen hun coins zullen dumpen als hij richting die koers gaat. Ik heb het snel berekend, maar als de coin 4 cent bereikt en ik gooi de helft van mijn coins er uit, heb ik mijn investering dubbel terug verdiend. Goede marge als je het mij vraagt. Gezien de hype die er is, verwacht ik dat de coin wel iets gaat doen. De rest HODL ik dan wel.
Dat begrijp ik, maar om elke keer een app te installeren maakt die Nano S wel minder nutting. Hadden ze wel mogen vermelden in de specificaties.o-TANK-o schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:22:
[...]
Ja maar je coins staan op de blockchain. Dus je kunt apps gewoon verwijderen en later weer terug installeren als je je coins wilt gebruiken.
Verwijderd
De ledger moet je ook gebruiken voor lange termijn store. Ik heb daar mn grote investeringen op staan. Is ook t veiligst. Speelgeld kan via online wallets/exchanges.ionn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Dat begrijp ik, maar om elke keer een app te installeren maakt die Nano S wel minder nutting. Hadden ze wel mogen vermelden in de specificaties.
Om de Nano te gebruiken moet je toch je pc gebruiken. Het installeren/verwijderen van apps is binnen 1 minuut gebeurt. Dus voor mij in ieder geval geen probleemionn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Dat begrijp ik, maar om elke keer een app te installeren maakt die Nano S wel minder nutting. Hadden ze wel mogen vermelden in de specificaties.
Verwijderd
Wat is groot ? 1000 ? 2000 ?? Lastig als je net begint want dan heb je niet eens genoeg voor HOLDEN én speelgeld. Er zijn wel waarschuwingen dat je hoge bedragen niet op de exchange moet laten maar ja, wat is hoogVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
De ledger moet je ook gebruiken voor lange termijn store. Ik heb daar mn grote investeringen op staan. Is ook t veiligst. Speelgeld kan via online wallets/exchanges.
Zo, voor een tientje in de Elec(ELC?) ingestapt, kijken wat het doet en wil kansen en fondsen wat spreiden, dus dit is wel een leuke om in te stappen.
Verder helemaal klaar met Kraken, wil wat ETH kopen zodat ik Elec kan krijgen, ben ik eerst 5 minuten bezig om die aankoop bevestigd te krijgen, waarna ie vervolgens het dubbele aan ETH koopt....
Helemaal klaar met Kraken, ik stap over, verlies zo te veel tijd/geld eraan.
Ja, ik weet nog niet alles van koersen en coins, maar als verdomme 10 minuten erover doe een transactie te bevestigen ben ik er wel klaar mee...
Verder helemaal klaar met Kraken, wil wat ETH kopen zodat ik Elec kan krijgen, ben ik eerst 5 minuten bezig om die aankoop bevestigd te krijgen, waarna ie vervolgens het dubbele aan ETH koopt....
Helemaal klaar met Kraken, ik stap over, verlies zo te veel tijd/geld eraan.
Ja, ik weet nog niet alles van koersen en coins, maar als verdomme 10 minuten erover doe een transactie te bevestigen ben ik er wel klaar mee...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Zelfde probleem met kraken. Steeds foutmeldingen, en opeens 3x gekocht. Ga daar weg.
Hier ook wat Electroneum gekocht, 1500ETN. Dus ongeveer een 10tje, altijd leuk. Ziet er goed uit qua paper.Point.Flare schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:33:
Ik ben net begonnen met de cryptocoins en ben me er dus nog in aan het verdiepen. Waar ik wel met open mond naar kijk is het aantal ICO's dat opduikt. Doet me een beetje denken aan de Kickstarter hype waar jan-en-alleman een kickstarter opzette voor de meest bizarre projecten en iedereen er gewoon geld in smeet.
Verwijderd
Naja laat ik zeggen dat je bij investeringen >1000,- beter een ledger kan gebruiken. Speelgeld bedoel ik per coin tussen de 0 - 500,- tis natuurlijk voor iedereen verschillend. Wat voor de een veel is is voor de ander een startbedrag. De veiligste manier is gewoon een hardware wallet...😁Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:03:
[...]
Wat is groot ? 1000 ? 2000 ?? Lastig als je net begint want dan heb je niet eens genoeg voor HOLDEN én speelgeld. Er zijn wel waarschuwingen dat je hoge bedragen niet op de exchange moet laten maar ja, wat is hoog
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 22:24 ]
En zo werkt het dus in de praktijk. Mensen krijgen via mond-op-mond-reclame te horen en de hype groeit, want ook ik heb voor twee tientjes wat geïnvesteerd
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Haha ik hier voor een tientjeLuuk1983 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:18:
En zo werkt het dus in de praktijk. Mensen krijgen via mond-op-mond-reclame te horen en de hype groeit, want ook ik heb voor twee tientjes wat geïnvesteerd
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Voor een ieder die overweegt in Electroneum te investeren, Boxmining vindt het hele idee nogal gebrekkig: YouTube: Is Electroneum Flawed?
Iedereen doet maar wat en de meesten komen er wel mee weg omdat andere mensen later instappen. Quick moneygrab, meer niet. IMO.Randle schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:54:
Voor een ieder die overweegt in Electroneum te investeren, Boxmining vindt het hele idee nogal gebrekkig: YouTube: Is Electroneum Flawed?
Bij ICO's in het algemeen: Ik vraag me ook af hoeveel mensen uberhaupt de kennis in huis hebben om door de buzzwords heen te prikken.

REF: http://coinmarketcal.com/ & https://www.tokendata.io/upcomingPoint.Flare schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:33:
Als er zoveel ICO's uitkomen ... wat is die kip met die gouden eieren ... iedereen probeert die te vinden.
Er zijn nog maar weinig ICO's die je die gouden eieren brengen, de tijd van 100x je inleg o.i.d. .... die tijd is wel een beetje geweest.
Wat je nu vooral ziet is meedoen met de hype en dan zo snel mogelijk van de hand doen.
Dan is mijn vraag ... waarom dat risico nemen om 60 tot 90% van je inleg te zien verdampen.
Ik heb mij een beetje beperkt tot de top coins met een gedegen onderbouwing waarom ze bestaansrecht hebben. Dat heeft mij vandaag alweer geen windeieren gelegd.
TIP: Deel niet de hype, maar deel het betere en gedegen info.
Ik ben ook nog niet overtuigd na het zien vd website en whitepaper. Ik snap niet waarom ze dat mobile verhaal nu zo'n USP vinden, het is gewoon een app zoals andere crypto's ook hebben, die een "fake" mining process simulaart. Daarnaast zijn er al tientallen andere coins die zich op de gamingindustrie storten.Randle schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:54:
Het enige wat ik ze moet nageven is de hoeveelheid funds die ze hebben opgehaald. Teller staat ook al boven de 250K geregistreerde users (niet aantal mensen die hebben ingekocht). Ik vraag mij af in hoeverre dit getal valide is, wellicht hadden ze dit dmv blockchain moeten vastleggen, zodat iedereen kan zien dat de waardes legitiem zijn
Mochten er wel tiendzuizenden mensen hebben geinvesteerd, dan vraag ik mij af in hoeverre deze coin in waarde omhoog gaat, allereerst heb je de investeerders die meteen hun bonus coins, dumpen, wat wellicht panic sells veroorzaakt. Een aantal grote whales kan zeker met zo'n grote spread aan investeerders gemakkelijk de markt op en neer laten bewegen, dus ik denk niet dat dit een coin is die binnen een jaar *100 zal doen, waar iedereen op hoopt.
Tenzij de marketing machine echt hun werk doet en de opgehaalde funds goed investeert in wereldwijde ads, waardoor er nog meer mensen worden aangetrokken om te investeren na de ICO.
Edit: f*ck it, net toch een paar tientjes er tegenaan gegooid om op de valreep te kunnen profiteren van de10% bonus
[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 19-10-2017 00:48 ]
Sinds vandaag ook in het bezit van COSS, voornamelijk vanwege het dividend systeem. Volgens mij is hier goed geld mee te verdienen, tenzij ik het mis heb.ionn schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:25:
Ik heb zelf nu 2500 COSS tokens.
Als we een dagelijks trading volume van 120mm invullen net zoals binance en coin waarde van 2 dollar. Dan zit ik op een wekelijkse dividend van $22.50 en jaarlijks $1083.-.
Als ik jouw berekening even moet meenemen dan komen 2500 tokens overeen met €250. Vandaag, tenslotte, 2000 tokens gekocht voor €200 t.w.v. ETH. Als je dus $1083 met 2500 tokens verdiend, heb je dat na ruim drie maanden door de dividend terug verdiend. Nou vind ik dat erg aan de hoge/snelle kant, maar het zou mij niet uit maken als het een jaar zou duren..
Maar ik denk dat het meest interessante de waardestijging is van je dividend. Als je kijkt hoeveel munten na maanden/ja(a)r(en) flínk in waarde zijn gestegen (en sommige totaal niet..), dan kan het zo maar is zijn dat je een paar goudmijntjes bij elkaar gespaard hebt over een jaar (of 2).
Of zie ik nu helemaal verkeerd?
Heb wat online zitten zoeken (bomen - bos, wat te vertrouwen) en ook hier op de fora, maar zit nog met de volgende uitdaging;
Ik heb tijd om actief de koersen te volgen, ik gebruik hiervoor Bittrex. Heb vaak meerdere orders openstaan, maar zou graag na het vullen van een order direct op zoek gaan naar de volgende coin om te kopen. Nu kan ik de hele dag Bittrex open laten staan, maar ik zou graag een appje oid laten draaien om mij, ongeacht wat ik aan het doen ben, een alert te geven.
Oplossingen die ik zelf al gevonden heb:
- Zelf alert instellen dat een coin een bepaalde koers heeft bereikt in 1 vd vele iPhone apps. Kost iets te veel tijd om leuk te blijven. Was leuk voor een testje, maar that's about it.
- CryptoNotify - stamt uit 2014, nooit meer updates gekregen, dus ben wat achterdochtig. https://bitcointalk.org/index.php?topic=868902.0
- Coindera - ziet er prima uit, geeft gratis 5 alerts (is prima, wil toch nooit meer dan 5 coins handelen op 1 moment), maar ook hierbij wat achterdochtig.. iemand ervaringen mee?
Of heeft iemand andere goede tips?
Ik heb tijd om actief de koersen te volgen, ik gebruik hiervoor Bittrex. Heb vaak meerdere orders openstaan, maar zou graag na het vullen van een order direct op zoek gaan naar de volgende coin om te kopen. Nu kan ik de hele dag Bittrex open laten staan, maar ik zou graag een appje oid laten draaien om mij, ongeacht wat ik aan het doen ben, een alert te geven.
- Zelf alert instellen dat een coin een bepaalde koers heeft bereikt in 1 vd vele iPhone apps. Kost iets te veel tijd om leuk te blijven. Was leuk voor een testje, maar that's about it.
- CryptoNotify - stamt uit 2014, nooit meer updates gekregen, dus ben wat achterdochtig. https://bitcointalk.org/index.php?topic=868902.0
- Coindera - ziet er prima uit, geeft gratis 5 alerts (is prima, wil toch nooit meer dan 5 coins handelen op 1 moment), maar ook hierbij wat achterdochtig.. iemand ervaringen mee?
Vandaag al 25% omhoog en eind van de week de dao. Verwacht dat we dan deze prijs niet meer zullen zien. Nu op naar de 3$Vilscon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 01:01:
[...]
Sinds vandaag ook in het bezit van COSS, voornamelijk vanwege het dividend systeem. Volgens mij is hier goed geld mee te verdienen, tenzij ik het mis heb.
Als ik jouw berekening even moet meenemen dan komen 2500 tokens overeen met €250. Vandaag, tenslotte, 2000 tokens gekocht voor €200 t.w.v. ETH. Als je dus $1083 met 2500 tokens verdiend, heb je dat na ruim drie maanden door de dividend terug verdiend. Nou vind ik dat erg aan de hoge/snelle kant, maar het zou mij niet uit maken als het een jaar zou duren..
Maar ik denk dat het meest interessante de waardestijging is van je dividend. Als je kijkt hoeveel munten na maanden/ja(a)r(en) flínk in waarde zijn gestegen (en sommige totaal niet..), dan kan het zo maar is zijn dat je een paar goudmijntjes bij elkaar gespaard hebt over een jaar (of 2).
Of zie ik nu helemaal verkeerd?
De winst zit hem vooral in de munt en de fee split.
Klinkt bekend meerdere keren kopen zo was/ben ik de ''gelukkige'' eigenaar geworden van 450 LTC's.apokalypse schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:12:
Zelfde probleem met kraken. Steeds foutmeldingen, en opeens 3x gekocht. Ga daar weg.

Ik gebruik hem alleen nog voor SEPA en die coins die er nog staan, en vandaar zet ik het over naar andere exchanges.
Bitstamp werkt ook wel goed met SEPA is alleen iets trager, handelen gaat wel goed maar zeer beperkt

Wel weer weten te verkopen? Of hou je ze gewoon die LTC's? Daarnaast is het echt bagger als je XRP(Ripple) wilt kopen op Kraken. Dus XRP/EUR ik kom er niet bij met me muis andere mensen hier ook problemen mee?Slux schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:33:
[...]
Klinkt bekend meerdere keren kopen zo was/ben ik de ''gelukkige'' eigenaar geworden van 450 LTC's.![]()
Ik gebruik hem alleen nog voor SEPA en die coins die er nog staan, en vandaar zet ik het over naar andere exchanges.
Bitstamp werkt ook wel goed met SEPA is alleen iets trager, handelen gaat wel goed maar zeer beperkt
[afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door Son Gohan op 19-10-2017 08:46 ]
Ik laat ze nog even staan had ze voor 47 euro, ik zou het via een andere exchange kopen als ik jouw was verkopen gaat nog moeilijker dan kopen bij hun.Pvesh schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
Wel weer weten te verkopen? Of hou je ze gewoon die LTC's? Daarnaast is het echt bagger als je XRP(Ripple) wilt kopen op Kraken. Dus XRP/EUR ik kom er niet bij met me muis andere mensen hier ook problemen mee?
Maar naar welke exchange ben je dan overgestapt? Bitstamp of Coinbase, of misschien nog 'n andere? Ik was aan het denken om over te stappen naar die laatste want ik heb 't namelijk ook gehad dat heel de site lam ligt als er rode cijfertjes opduiken. Nu hebben ze al het aantal trading pairs omlaag gebracht, de precisie teruggeschroefd en het minimum dat je moet verhandelen in één transactie opgetrokken en nog steeds werkt het zo belabberd als wat. En er blijkt ook maar geen release date te komen voor hun "vernieuwde engine"Slux schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:52:
[...]
Ik laat ze nog even staan had ze voor 47 euro, ik zou het via een andere exchange kopen als ik jouw was verkopen gaat nog moeilijker dan kopen bij hun.

Mag ik vragen waarom je deze twee exchanges aanhaalt? Coinstamp heeft continu problemen en Bitstamp was recent nog in het nieuws omtrent hacks. Heb zelden iemand horen klagen over Bittrex, vandaar dat ik enkel en alleen daar alles regel..SanderL schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:03:
[...]
Maar naar welke exchange ben je dan overgestapt? Bitstamp of Coinbase, of misschien nog 'n andere? Ik was aan het denken om over te stappen naar die laatste want ik heb 't namelijk ook gehad dat heel de site lam ligt als er rode cijfertjes opduiken. Nu hebben ze al het aantal trading pairs omlaag gebracht, de precisie teruggeschroefd en het minimum dat je moet verhandelen in één transactie opgetrokken en nog steeds werkt het zo belabberd als wat. En er blijkt ook maar geen release date te komen voor hun "vernieuwde engine"
Ik gebruik er meerdere en zijn geen van alle perfect er is altijd wel wat met crypto exchanges.SanderL schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:03:
[...]
Maar naar welke exchange ben je dan overgestapt? Bitstamp of Coinbase, of misschien nog 'n andere? Ik was aan het denken om over te stappen naar die laatste want ik heb 't namelijk ook gehad dat heel de site lam ligt als er rode cijfertjes opduiken. Nu hebben ze al het aantal trading pairs omlaag gebracht, de precisie teruggeschroefd en het minimum dat je moet verhandelen in één transactie opgetrokken en nog steeds werkt het zo belabberd als wat. En er blijkt ook maar geen release date te komen voor hun "vernieuwde engine"
Alleen Kraken en Bitstamp gebruik ik voor Euro en arbitrage
Bitfinix
Bittrex
Bitstamp
Poloniex
Coinbase continue problemen ?Vilscon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Mag ik vragen waarom je deze twee exchanges aanhaalt? Coinstamp heeft continu problemen en Bitstamp was recent nog in het nieuws omtrent hacks. Heb zelden iemand horen klagen over Bittrex, vandaar dat ik enkel en alleen daar alles regel..
Bitstamp recent gehackt ?
Ik lees meer problemen/hacks op bitrex dan die jij opnoemt
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 19-10-2017 09:14 ]
Geen idee, zoveel ken ik er nu ook weer niet - ik ben al jaren trouw aan Kraken - en deze twee zie je hier wel vaker terugkomen. Bitstamp is bovendien ook Europees en Coinbase Amerikaans. Twee continenten waar ik me precies toch wel net iets geruster bij voel (op een manier) dan de Chinese exchanges. En ze hebben beide ook wel 'n leuke APIVilscon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Mag ik vragen waarom je deze twee exchanges aanhaalt? Coinstamp heeft continu problemen en Bitstamp was recent nog in het nieuws omtrent hacks. Heb zelden iemand horen klagen over Bittrex, vandaar dat ik enkel en alleen daar alles regel..
Maar ik moet precies m'n horizonten eens gaan verbreden
OK, thanks! Ik ga ze eens bekijken. Misschien moet ik dan mentaal toch ook maar eindelijk eens overschakelen naar dollarprijzen in plaats van me enkel bij euro te houdenSlux schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:10:
[...]
Ik gebruik er meerdere en zijn geen van alle perfect er is altijd wel wat met crypto exchanges.
Alleen Kraken en Bitstamp gebruik ik voor Euro en arbitrage
Bitfinix
Bittrex
Bitstamp
Poloniex
dit probleem heb ik ook op kraken, alle menu's vouwen netjes uit behalve die van Ripple. naar veel gepiel lukt het mij altijd door de linkermuisknop ingedrukt te houden en er dan heen te gaan.Pvesh schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
Wel weer weten te verkopen? Of hou je ze gewoon die LTC's? Daarnaast is het echt bagger als je XRP(Ripple) wilt kopen op Kraken. Dus XRP/EUR ik kom er niet bij met me muis andere mensen hier ook problemen mee?
Misschien een beetje stomme vraag, maar exchanges zijn vooral interessant als je veel bezig bent met handelen toch? Je leest overal dat je je munten zo min mogelijk op exchanges moet bewaren, maar het lijkt mij logisch dat als je heel actief en veel handelt dat dat wel noodzakelijk is.
Ik heb zelf alles in wallets in eigen beheer, maar ik koop/verkoop niet vaak en veel.
Ik heb zelf alles in wallets in eigen beheer, maar ik koop/verkoop niet vaak en veel.
[ Voor 13% gewijzigd door Luuk1983 op 19-10-2017 09:40 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Mensen die voorspellen dat het 1 dollar waard zou moeten worden zeggen eigenlijk dat het een grotere cap zou krijgen dan dat LTC nu heeft, uitgaande van de minimaal 3,5 miljard Electroneum die ze tot nu toe verkocht hebben.Point.Flare schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:33:
Als we de website mogen geloven, hebben ze inmiddels al minimaal 3,5 miljard Electroneum verkocht, want ze geven aan grofweg 35 miljoen aan BTC en ETH op te hebben gehaald. De huidige koers is 1 cent per Electroneum, dat was echter lager gedurende de vorige fases van de ICO, er zullen dus meer dan 3,5 miljard stuks verkocht zijn. Mocht het in korte tijd de top 50 weten te bereiken, wat in mijn ogen een hele prestatie zou zijn, dan zal de marketcap nog zo'n 4x over de kop moeten gaan. Dat is echter allemaal op basis van de huidige stand van de ICO. Mocht het tijdens de ICO fase nog flink gehyped worden en ze weten nog 1,5 miljard aan Electroneum extra te verkopen, dan moet het zo'n 2,5x over de kop gaan voor top 50.
Dit is uiteraard puur een snelle analyse op basis van wat beschikbare cijfers, ik heb mij verder niet verdiept in de mogelijke USPs van Electroneum.
Voor de huidige 1 cent per stuk zou ik ze echter nu niet meer aanschaffen, hopen op een drop na de ICO en dan instappen lijkt mij lucratiever.
Mocht iemand een rekenfoutje constateren dan wordt ik graag verbeterd
Klopt inderdaad deze analyse. Waar veel mensen aan voorbij gaan is dat voordat de prijs ook maar iets kan stijgen moet er vraag zijn naar de coin boven de ICO prijs. Met zoveel munten in omloop betekend dat een belachelijk grote marketcap.Dennisvw schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
Mensen die voorspellen dat het 1 dollar waard zou moeten worden zeggen eigenlijk dat het een grotere cap zou krijgen dan dat LTC nu heeft, uitgaande van de minimaal 3,5 miljard Electroneum die ze tot nu toe verkocht hebben.
Als we de website mogen geloven, hebben ze inmiddels al minimaal 3,5 miljard Electroneum verkocht, want ze geven aan grofweg 35 miljoen aan BTC en ETH op te hebben gehaald. De huidige koers is 1 cent per Electroneum, dat was echter lager gedurende de vorige fases van de ICO, er zullen dus meer dan 3,5 miljard stuks verkocht zijn. Mocht het in korte tijd de top 50 weten te bereiken, wat in mijn ogen een hele prestatie zou zijn, dan zal de marketcap nog zo'n 4x over de kop moeten gaan. Dat is echter allemaal op basis van de huidige stand van de ICO. Mocht het tijdens de ICO fase nog flink gehyped worden en ze weten nog 1,5 miljard aan Electroneum extra te verkopen, dan moet het zo'n 2,5x over de kop gaan voor top 50.
Dit is uiteraard puur een snelle analyse op basis van wat beschikbare cijfers, ik heb mij verder niet verdiept in de mogelijke USPs van Electroneum.
Voor de huidige 1 cent per stuk zou ik ze echter nu niet meer aanschaffen, hopen op een drop na de ICO en dan instappen lijkt mij lucratiever.
Mocht iemand een rekenfoutje constateren dan wordt ik graag verbeterd
Die 1 dollar is toch iets wat steeds bij nieuwe coins voorgehouden wordt. Terwijl er niet over nagedacht wordt hoe belachelijk veel geld er dan in een coin gepompt moet worden voordat al die coins zoveel waard zijn.
Verwijderd
Is coinbase niet het veiligste omdat hun hot wallets zijn verzekerd naar ik meen?Luuk1983 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:40:
Misschien een beetje stomme vraag, maar exchanges zijn vooral interessant als je veel bezig bent met handelen toch? Je leest overal dat je je munten zo min mogelijk op exchanges moet bewaren, maar het lijkt mij logisch dat als je heel actief en veel handelt dat dat wel noodzakelijk is.
Edit: niet echt veiliger omdat ze maar 2% online verzekerd hebben staan, de rest staat onverzekerd offline.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 17:42 ]
Ik snap niet dat mensen zo massaal in Electroneum stappen. Daar zit gewoon niks achter. De hype zal snel voorbij zijn en de coins zullen gedumpt worden. Denken mensen echt dat die $1 per coin zal worden?
Ik ben zelf ingestapt in 3 ico's: dbet, crypto-hedge en LAtoken. Alleen van die laatste heb ik spijt. De eerste 2 hebben een heel goed team en een klein aantal zijn verocht dus de market cap zal heel laag zijn.

Ik ben zelf ingestapt in 3 ico's: dbet, crypto-hedge en LAtoken. Alleen van die laatste heb ik spijt. De eerste 2 hebben een heel goed team en een klein aantal zijn verocht dus de market cap zal heel laag zijn.
Nog een mooi voorbeeld van een pyramid scheme. Toch jammer dat hier niet wat meer regulering op is, crypto word zo weer in een kwaad daglicht gezet.
https://www.waitcoin.com/
Zijn er eigenlijk nog meer mensen ingestapt hier op COSS.io? Ik gebruik de exchange regelmatig. Van het lage volume valt nog erg te profiteren, zoals mensen die een te hoge prijs geven voor een coin.
Weet niet of dit kwalificeert als pyramid scheme, maar ziet er niet betrouwbaar uit inderdaad. Dit is meer: geef ons je geld en wij gaan voor je minen en betalen je weer terug. Zou het eerder een scam noemenRhautvast schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:51:
Nog een mooi voorbeeld van een pyramid scheme. Toch jammer dat hier niet wat meer regulering op is, crypto word zo weer in een kwaad daglicht gezet.
Je kan ook www.cryptotracky.com gebruiken (gebouwd en onderhouden door tweakers), geeft geen alert maar wel zicht voor bittrex welke coin op korte termijn intressant kan zijn.SnoF schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 01:50:
Heb wat online zitten zoeken (bomen - bos, wat te vertrouwen) en ook hier op de fora, maar zit nog met de volgende uitdaging;
Is opensource dus als je zelf technisch bent kan je zelfs helpen met ontwikkelen
Ah nice, pas ik even de donatie key aan naar mijn walletsGroenie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:16:
[...]
Is opensource dus als je zelf technisch bent kan je zelfs helpen met ontwikkelen
http://www.cryptotracky.com/overview/index.html
Blijft maar hangen op Waiting for data.. in firefox en edge Gisteren het zelfde probleem.
Blijft maar hangen op Waiting for data.. in firefox en edge Gisteren het zelfde probleem.
Groenie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:16:
[...]
Je kan ook www.cryptotracky.com gebruiken (gebouwd en onderhouden door tweakers), geeft geen alert maar wel zicht voor bittrex welke coin op korte termijn intressant kan zijn.
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt en ik denk ook niet dat ze de 1 dollar gaan halen (too good to be true). In die zin doen ze de marketing weg goed. Ik ben overigens al blij met 10 centAdnanos schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:47:
Ik snap niet dat mensen zo massaal in Electroneum stappen. Daar zit gewoon niks achter. De hype zal snel voorbij zijn en de coins zullen gedumpt worden. Denken mensen echt dat die $1 per coin zal worden?
Zit je achter proxy of corporate netwerk? Ik heb dat ook gehad, thuis nergens last van en op het werk wordt de data geblocked, althans zo lijkt het. Open hem eens op je telefoon via mobiele verbinding.TheDudez schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Gisteren weer eens met deel op WTC ingestapt toen hij zeer laag stond 6$ en meteen leuke winst gepakt. Ik heb er nog wel vertrouwen in.
Toch verbaast het me dat er zoveel kritiek op reddit te lezen is soms zelfs scam en shitcoin genoemd wordt door sommigen maar dat zal vast voor elke andere coin gelden.
Toch verbaast het me dat er zoveel kritiek op reddit te lezen is soms zelfs scam en shitcoin genoemd wordt door sommigen maar dat zal vast voor elke andere coin gelden.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Je kan even proberen http://34.240.107.131:1339 direct te laden, zou je JSON data terug moeten krijgen.TheDudez schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Eerste keer dat ik dit hoor
Ja inderdaad proxy. Via http://34.240.107.131:1339 werkt het inderdaad ook niet.
loewie1984 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Zit je achter proxy of corporate netwerk? Ik heb dat ook gehad, thuis nergens last van en op het werk wordt de data geblocked, althans zo lijkt het. Open hem eens op je telefoon via mobiele verbinding.
Ik had eerste keer ook al dat probleem alleen 4 gele bollen als keuze. Nog eens geprobeerd net en nog steeds zelfde probleem.Groenie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:31:
[...]
Je kan even proberen http://34.240.107.131:1339 direct te laden, zou je JSON data terug moeten krijgen.
Eerste keer dat ik dit hoor
Firefox, noscript en privacybadgr al uitgezet
Chrome lijkt het wel te doen als ik even snel test

Als ik het directe ip addres probeer zie ik dit
{"message":"","success":true,"result":[{"Ask":0.00000462,"BaseVolume":404.49985677,"Bid":0.00000461,"MarketName":"BTC-ADA","Volume":85767411.37114282},{"Ask":0.00000538,"BaseVolume":50.69756388,"Bid":0.00000532,"MarketName":"BTC-ADT","Volume":8556176.5615401},{"Ask":0.00015179,"BaseVolume":254.77417028,"Bid":0.00015051,"MarketName":"BTC-ADX","Volume":1646826.26368099},{"Ask":0.000063,"BaseVolume":344.22430936,"Bid":0.00006265,"MarketName":"BTC-AGRS","Volume":4432293.29604524},{"Ask":0.00032753,"BaseVolume":68.31556363,"Bid":0.00032752,"MarketName":"BTC-ANT","Volume":217644.09328641},{"Ask":0.00004064,"BaseVolume":85.44262621,"Bid":0.0000402,"MarketName":"BTC-ARDR","Volume":2055550.87420758},{"Ask":0.000494,"BaseVolume":297.25545964,"Bid":0.00049357,"MarketName":"BTC-ARK","Volume":579156.40313282},{"Ask":0.0000289,"BaseVolume":154.16647186,"Bid":0.00002889,"MarketName":"BTC-BAT","Volume":5264065.0651404},{"Ask":0.057928,"BaseVolume":1135.41602418,"Bid":0.057923,"MarketName":"BTC-BCC","Volume":18871.20215225},{"Ask":0,"BaseVolume":63.85828478,"Bid":0,"MarketName":"BTC-BTS","Volume":6871090.19001538},{"Ask":0.00006074,"BaseVolume":150.85047034,"Bid":0.0000605,"MarketName":"BTC-CVC","Volume":2491634.96930536},{"Ask":0.051995,"BaseVolume":255.40107029,"Bid":0.0519,"MarketName":"BTC-DASH","Volume":4778.98469011},{"Ask":0.0000018,"BaseVolume":305.98047056,"Bid":0.00000178,"MarketName":"BTC-DGB","Volume":162818836.7664903},{"Ask":1.9e-
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Het probleem is vermoedelijk de poort. Waarom gaat het niet gewoon via poort 80, maar via 1339?TheDudez schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:40:
Ja inderdaad proxy. Via http://34.240.107.131:1339 werkt het inderdaad ook niet.
[...]
Weet wel zeker het is inderdaad de poort.
Luuk1983 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:02:
[...]
Het probleem is vermoedelijk de poort. Waarom gaat het niet gewoon via poort 80, maar via 1339?
Omdat het kan, maar misschien dat sommige firewalls het niet zo grappig vinden.
Zal het aanpassen, bedankt.
Heel veel bedrijven zetten standaard poorten dicht en zullen ze alleen openen voor specifieke toepassingen. De kans dat deze poort geblokkeerd wordt, zeker bij de wat grotere bedrijven is vrij groot. In dit geval heb je het over publieke (JSON) data, dus doe jezelf inderdaad een plezier en laat dit soort dingen gewoon over poort 80 gaan, dan heb je de grootste kans dat het gewoon werkt.Groenie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:10:
Omdat het kan, maar misschien dat sommige firewalls het niet zo grappig vinden.
En als je toch bezig bent kan je meteen wat extra error handling inbouwen zodat je feedback aan de gebruiker geeft als er geen verbinding gemaakt kan worden, dat staat wel zo netjes denk ik
Gebruikt er iemand deze site/info om trades te doen. Met welke data houd je rekening? Ik dacht zelf aan coins die op 1h snel stijgen in prijs en volume (pump) een klein graantje mee te proberen pikken en te verkopen wanneer deze x tijd terug zakken en het volume afneemt. Maar heb het nog niet getoetst aan de realiteit. Met welke strategie houden jullie rekening? Zou er graag een algoritme op bouwen om te zien wat het beste resultaat geeft.Groenie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:16:
[...]
Je kan ook www.cryptotracky.com gebruiken (gebouwd en onderhouden door tweakers), geeft geen alert maar wel zicht voor bittrex welke coin op korte termijn intressant kan zijn.
Een aantal zeer interessante tools die ik o.a. gebruik:
http://www.cryptomarketscanner.com/ ->market scanner + alerts
https://tools.dinotrader.com/ -> crypto arbitrage tussen exchanges
https://www.coinigy.com/ -> voor het zetten van alerts. Je kunt eventueel ook al je exchange accounts koppelen en vanuit coinigy handelen.
https://www.coinigy.com/ -> voor het zetten van alerts. Je kunt eventueel ook al je exchange accounts koppelen en vanuit coinigy handelen.
Weet iemand goed en betrouwbaar alternatief voor Kraken?
Zoals gezegd, klaar met de trage en happerende website dus zoek alternatieven.
Uiteraard makkelijk te gebruiken, maar liefst met handel in Euro's en dat je makkelijk via de Bank geld over kunt maken naar de betreffende exchange. Bittrex al geprobeerd maar das alleen USD. Bitfinex was met creditcard dus ook dat doe ik liever niet.
Iemand suggesties?
Uiteraard makkelijk te gebruiken, maar liefst met handel in Euro's en dat je makkelijk via de Bank geld over kunt maken naar de betreffende exchange. Bittrex al geprobeerd maar das alleen USD. Bitfinex was met creditcard dus ook dat doe ik liever niet.
Iemand suggesties?
Bitstamp.Darkasantion schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:53:
Iemand suggesties?
Ik ben ook klaar met Kraken (al een tijdje) maar gebruik het nog wel om euro's naar over te maken. Daar zijn ze namelijk wel erg snel mee
Vervolgens maak ik het van Kraken over (in de vorm van LTC of XRP) naar Bittrex. Werkt prima! En op Bittrex met USD(T) werken is op zich niet zo'n probleem. Het gaat tenslotte om de percentages, niet de harde fiat
Probleem met allerlei exchanges is dat ze kopie paspoort/rijbewijs e.d. willen hebben. Dus ik kijk in welk land een exchange zit. Bittrex is de US, een westers land wat ik nog een beetje vertrouw. Binance zit in Hong Kong, en dat vertrouw ik dan weer minder. Vaag ook dat het bij sommige exchanges moeilijk is om te achterhalen in welk land ze zitten, dan haak ik sowieso al af.
Kraken is ook een US bedrijf met een samenwerking met een Duitse bank geloof ik. En Bitstamp is een Engelse toko.
Eigenlijk zeg ik: pak een exchange, maar doe wel onderzoek naar welke exchange precies.
[ Voor 24% gewijzigd door beany op 19-10-2017 13:00 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nobody knows blijkbaar. Dan moet ik maar de 24e alles van blockchain wallet naar exo verplaatsen en dan 1-11 weer terug ofzo, weet t anders ook niet.PCJR schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:23:
[...]
Zoiets idd ja
Alleen, nu weet ik nog niet waarom ik mijn private keys in online wallet Blockchain.info niet kan vinden...anyone?
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Kraken vind ik ook erg prettig omdat het US/German is en dus redelijk betrouwbaar. Enige nadeel is dat ze moeilijk doen over naam account en naam van mijn bank rekening, komt niet 1 op 1 over (gedeelde rekeningen dus andere naam...beany schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Bitstamp.
Ik ben ook klaar met Kraken (al een tijdje) maar gebruik het nog wel om euro's naar over te maken. Daar zijn ze namelijk wel erg snel mee
Vervolgens maak ik het van Kraken over (in de vorm van LTC of XRP) naar Bittrex. Werkt prima! En op Bittrex met USD(T) werken is op zich niet zo'n probleem. Het gaat tenslotte om de percentages, niet de harde fiat
Probleem met allerlei exchanges is dat ze kopie paspoort/rijbewijs e.d. willen hebben. Dus ik kijk in welk land een exchange zit. Bittrex is de US, een westers land wat ik nog een beetje vertrouw. Binance zit in Hong Kong, en dat vertrouw ik dan weer minder. Vaag ook dat het bij sommige exchanges moeilijk is om te achterhalen in welk land ze zitten, dan haak ik sowieso al af.
Kraken is ook een US bedrijf met een samenwerking met een Duitse bank geloof ik. En Bitstamp is een Engelse toko.
Eigenlijk zeg ik: pak een exchange, maar doe wel onderzoek naar welke exchange precies.

Alsvast bedankt!
Volgens mij komt deze vraag hier onderhand wel dagelijks voorbij. Klein beetje lezen/zoeken in dit topic is niet onverstandig en als je dat al gedaan had, even laten weten wat je al gevonden had.Darkasantion schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:53:
Iemand suggesties?
Ik gebruik in ieder geval bl3p om BTC in te kopen en stuur ze vervolgens naar Bittrex om daar te handelen.
Die dinotrader is een interessante link, maar de echte kansen om iets te verdienen zijn pas bij >1% en die zijn natuurlijk gelocked, moet je al 0.01 BTC overmaken voor maar 7 dagen toegang.biggydeen2 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:37:
Een aantal zeer interessante tools die ik o.a. gebruik:
Iemand die er al op die manier gebruik van heeft gemaakt en ook echt iets heeft kunnen verdienen?
Lijkt me bijna too easy als je met coins met bv 25% prijsverschil in ask/bid prijs zit.
Heb deze tool vaak gebruikt. Zitten soms grote kansen tussen. Je moet idd betalen voor grotere kansen boven de 1%(maar de prijs is volledig afhankelijk van de BTC koers aangezien je in BTC betaalt).Rakward schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Die dinotrader is een interessante link, maar de echte kansen om iets te verdienen zijn pas bij >1% en die zijn natuurlijk gelocked, moet je al 0.01 BTC overmaken voor maar 7 dagen toegang.
Iemand die er al op die manier gebruik van heeft gemaakt en ook echt iets heeft kunnen verdienen?
Lijkt me bijna too easy als je met coins met bv 25% prijsverschil in ask/bid prijs zit.
Als je er echt een week voor gaat zitten (en je weet wat je doet, je krijgt namelijk geen advies) dan haal je de kosten er makkelijk uit. Daarnaast is het ook gunstig dat je moet betalen. Arbitrage werkt namelijk met live data. Elke kans die er is bestaat maar 1 keer. Als de tool gratis zou zijn (en er dus veel meer mensen in de tool zitten) vissen er altijd een aantal achter het net. Er zit nu een limiet op van maximaal 5 gebruikers volgens mij.
5 gebruikers is wel heel weinig?biggydeen2 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:26:
[...]
Heb deze tool vaak gebruikt. Zitten soms grote kansen tussen. Je moet idd betalen voor grotere kansen boven de 1%(maar de prijs is volledig afhankelijk van de BTC koers aangezien je in BTC betaalt).
Als je er echt een week voor gaat zitten (en je weet wat je doet, je krijgt namelijk geen advies) dan haal je de kosten er makkelijk uit. Daarnaast is het ook gunstig dat je moet betalen. Arbitrage werkt namelijk met live data. Elke kans die er is bestaat maar 1 keer. Als de tool gratis zou zijn (en er dus veel meer mensen in de tool zitten) vissen er altijd een aantal achter het net. Er zit nu een limiet op van maximaal 5 gebruikers volgens mij.
Maar dan zou ik ook nog op al die beurzen eerst geverified moeten zijn en dan nog tijd moeten hebben buiten wat ik dagelijks doe.
Toch eens bekijken of het mss de moeite is om wat tijd in te steken.
Bl3p is inderdaad erg handig om BTC in te kopen. Handelen doe ik zelf tegenwoordig op Binance aangezien de fee daar maar 0,05% is ipv de 0,5% op veel andere exchanges.Majesty schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Volgens mij komt deze vraag hier onderhand wel dagelijks voorbij. Klein beetje lezen/zoeken in dit topic is niet onverstandig en als je dat al gedaan had, even laten weten wat je al gevonden had.
Ik gebruik in ieder geval bl3p om BTC in te kopen en stuur ze vervolgens naar Bittrex om daar te handelen.
Is het niet goedkoper om € te storten, XRP of ETH kopen en vervolgens naar Bittrex te sturen?Majesty schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Volgens mij komt deze vraag hier onderhand wel dagelijks voorbij. Klein beetje lezen/zoeken in dit topic is niet onverstandig en als je dat al gedaan had, even laten weten wat je al gevonden had.
PSN: SchieveZot
Goedkoper wel maar duurt langer.SchieveZot schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:09:
[...]
Is het niet goedkoper om € te storten, XRP of ETH kopen en vervolgens naar Bittrex te sturen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
In m'n zoektocht naar een Kraken-alternatief nog niet zo gek veel gevonden eigenlijk.
Net even naar die Bitstamp gekeken. Jammer dat ze om zoveel verificatie vragen. Én een foto van je identiteitskaart én een foto om je verblijfplaats te bewijzen, hmmm. Wat als ik nu nooit naar fiat wil gaan via Bitstamp? Dan lijkt me dat allemaal nogal overbodig. Ook ondersteunen ze niet zo veel trading pairs. Desondanks lijkt het me wel degelijk allemaal.
Bij Bittrex is dat zo te zien wel ietsjes relaxter geregeld, alleen zit je daar wel met USDT en een relatief hoge fee die blijkbaar altijd 0.25% bedraagt. Maar goed, dat moet ik er dan maar bijnemen
Net even naar die Bitstamp gekeken. Jammer dat ze om zoveel verificatie vragen. Én een foto van je identiteitskaart én een foto om je verblijfplaats te bewijzen, hmmm. Wat als ik nu nooit naar fiat wil gaan via Bitstamp? Dan lijkt me dat allemaal nogal overbodig. Ook ondersteunen ze niet zo veel trading pairs. Desondanks lijkt het me wel degelijk allemaal.
Bij Bittrex is dat zo te zien wel ietsjes relaxter geregeld, alleen zit je daar wel met USDT en een relatief hoge fee die blijkbaar altijd 0.25% bedraagt. Maar goed, dat moet ik er dan maar bijnemen
Opzich is dat niet veel maar ze zitten nog in Beta dus dat kan nog veranderen. Maar als betalende gebruiker wil je het liefste geen concurrentie (hoewel er honderden kansen voorbij komen in een week die je nooit allemaal kunt invullen/checken). Dus hoe minder er in de tool zitten hoe beter.Rakward schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
5 gebruikers is wel heel weinig?
Maar dan zou ik ook nog op al die beurzen eerst geverified moeten zijn en dan nog tijd moeten hebben buiten wat ik dagelijks doe.
Toch eens bekijken of het mss de moeite is om wat tijd in te steken.
Official statement on the Bitcoin Gold hard fork
The October 25 Bitcoin hard fork will be handled in much the same way as August’s hard fork, which resulted in the creation of Bitcoin Cash.
For users with bitcoin in the platform, bitcoin gold will be available for withdrawal two weeks after the hard fork occurs. Users who need immediate access to their bitcoin gold after the fork are advised to withdraw their bitcoin from the ICONOMI platform to an external bitcoin wallet whose private keys they control.
DAAs with bitcoin in their structure will be assigned value immediately — the corresponding bitcoin gold will be sold and proportionally distributed across the structure of the DAA.
Even zodat ik het goed heb, als ik dus op 25 Oktober ergens BTC heb staan, krijg ik er ook een beetje BTG bij(ook bij een exchange?) maar kan er pas na 2 weken in handelen.
Nee, dat statement geld voor ICONOMI.Darkasantion schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:05:
[...]
Even zodat ik het goed heb, als ik dus op 25 Oktober ergens BTC heb staan, krijg ik er ook een beetje BTG bij(ook bij een exchange?) maar kan er pas na 2 weken in handelen.
Voor andere exchanges moet je controleren wat hun statement is. En of je wel of geen BTG gaat krijgen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Afgelopen weekend 150 stuks Vertcoin aangekocht voor €1,28 per stuk. Goede keuze geweest, zit op dit moment behoorlijk in de lift
Ziet er inderdaad mooi uit.kronolith schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:09:
Afgelopen weekend 150 stuks Vertcoin aangekocht voor €1,28 per stuk. Goede keuze geweest, zit op dit moment behoorlijk in de lift
Maar ik zou even scherp op gaan letten rond de 0,0004, want dan is de munt naar zijn ATH gezien in juni & sept gestegen ,,, en dat is voor veel mensen en trigger voor hoogtevrees.
Moet wel zeggen dat op dit moment het orderbook nog geen duidelijk beeld geef rond die waarde ... dus zou ook zo door kunnen stomen.
Verwijderd
Heb een trucje voor XRP; op xrp rechtsklikken en vervolgens blijft de submenu staan en kan je op xrp/eur klikkenPvesh schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
COSS.ioSanderL schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:23:
In m'n zoektocht naar een Kraken-alternatief nog niet zo gek veel gevonden eigenlijk.
Ik heb me ook aangemeld voor Bitconnect.
Voor $110 ingestapt, en kijken wat er mee gebeurd. Die rente reinvest ik denk ik wel.
Het is alleen afwachten of het geld over 299 dagen ook weer vrij komt
.
Voor $110 ingestapt, en kijken wat er mee gebeurd. Die rente reinvest ik denk ik wel.
Het is alleen afwachten of het geld over 299 dagen ook weer vrij komt
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Grappige is dat er petities zijn om bitconnect wegens scam te laten verwijderen van bittrex en andere exchanges, geeft ook te denkenPM_Petrol schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:28:
Ik heb me ook aangemeld voor Bitconnect.
Het is alleen afwachten of het geld over 299 dagen ook weer vrij komt.
Die loopt echt lekker he, zag het net. Helaas zelf dus niet ingestapt en nu nog instappen is wat aan late kant vrees ik. Vertcoin wordt soms enorm afgebrand op reggit en gaat al paar dagen gestaag omhoog en andere munten Ripple, Iota, Neo, Omg, Wtc worden omhoog geprezen als beste uitvinding sinds het brood en gaan alleen maar omlaag terwijl omhoog verwacht werd. Steeds moeilijker te begrijpen op logica deze markt.kronolith schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:09:
Gaat goed inderdaad. Met alle aankondigingen die nog gaan komen (halving in december, TOR wallet) lijkt het einde nog niet in zichtErikRo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:56:
[...]
Die loopt echt lekker he, zag het net. Helaas zelf dus niet ingestapt en nu nog instappen is wat aan late kant vrees ik. Vertcoin wordt soms enorm afgebrand op reggit en gaat al paar dagen gestaag omhoog en andere munten Ripple, Iota, Neo, Omg, Wtc worden omhoog geprezen als beste uitvinding sinds het brood en gaan alleen maar omlaag terwijl omhoog verwacht werd. Steeds moeilijker te begrijpen op logica deze markt.
WTC zit aardig in de lift, maand geleden stond deze nog onder de 1 dollar.ErikRo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:56:
[...]
Die loopt echt lekker he, zag het net. Helaas zelf dus niet ingestapt en nu nog instappen is wat aan late kant vrees ik. Vertcoin wordt soms enorm afgebrand op reggit en gaat al paar dagen gestaag omhoog en andere munten Ripple, Iota, Neo, Omg, Wtc worden omhoog geprezen als beste uitvinding sinds het brood en gaan alleen maar omlaag terwijl omhoog verwacht werd. Steeds moeilijker te begrijpen op logica deze markt.
Stijgt deze avond gestaag al, zit nu op 7+ dollar.
Ik zit er voor een groot gedeelte in.. hopelijk is wtc aan het einde van het jaar 20+ dollar waard
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Inderdaad soms niet te begrijpen. Vandaag ook ineens UNO 400% omhoog, nooit van gehoord maar is wel op Bittrex. Anderen die de lucht in worden geprezen zoals BTS en IOTA gaan ook gestaag.....omlaag dan.ErikRo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:56:
[...]
Heb ook wat NEO en OMG. Maar zelfde verhaal
Het kan een tactiek zijn om de chinese cryptos die nu laag staan te kopen in afwachting dat china uiteindelijk de markt weer open gaat gooien. Ik ga er van uit dat die dan wel "to the moon" gaan dan.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Op zich geen slechte aanname. Ik wil ook nog wel meer chinese crypto's kopen, zit er nu voor ongeveer de helft in. Ben er alleen voor mezelf nog niet uit wat het beste koopmoment is voor alt's. Zolang mogelijk wachten tot net voor of na btg om zoveel mogelijk waardestijging mee te pakken van btc of nu al alles in (çhinese) alt's omzetten.DutchMan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:14:
Het kan een tactiek zijn om de chinese cryptos die nu laag staan te kopen in afwachting dat china uiteindelijk de markt weer open gaat gooien. Ik ga er van uit dat die dan wel "to the moon" gaan dan.
In geval van net na btg omzetten heb je zelf nog wat gratis btg al wordt daar steeds laatdunkender gedaan over mogelijke waarde.
Verwijderd
Welke zijn in feite alle Chinese tokens?
NEO, GAS, BNB?, BTM, HSHARE, WALTON, LOOPRING, YOYOW of ben ik er vergeten?
en TRON uiteraard ook nog
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 21:51 ]
Verwijderd
Als we China en Hongkong even over 1 kam scheren dan hoort Red Pulse er ook bij.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:49:
VeChain ook.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:49:
Met een unverified account kan je niet tot nauwelijks meer withdrawen bij Bittrex...
Ik heb geprobreerd een basic account aan te maken. Dat vereist alleen naw gegevens maar dat levert het volgende op:
https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/231701788Unverified Accounts created before 08/01/17: 0.025 BTC (or equivalent) per day
Unverified Accounts created on or after 08/01/17: 0 BTC (or equivalent) per day
Basic Accounts: 3 BTC (or equivalent) per day with two-factor enabled.
Enhanced Accounts: 100 (or equivalent) BTC per day with two-factor enabled
Ik heb geprobreerd een basic account aan te maken. Dat vereist alleen naw gegevens maar dat levert het volgende op:
Een enhanced account heeft wat vervelendere eisen...We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account.
Eerlijk gezegd weinig zin om een foto van mijn ID inclusief bsn nummer up te loaden..... Hoe gaan jullie hier mee om?Take a fresh selfie, ensure nothing is blocking a full view of your face
Do not use the same image from your identification documents
Do not use a professional profile picture
Do not manipulate the image of your identification in anyway. This includes adding watermarks or blacking out certain information
Do not crop the image of your ID such that any portion of the ID is removed including edges
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Verwijderd
Nou klinkt het net alsof ze de limits aangescherpt hebben, wat complete onzin is want ik zie gewoon staan 3BTC per dag met een basic account.Andre-85 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:06:
Met een unverified account kan je niet tot nauwelijks meer withdrawen bij Bittrex...
[...]
https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/231701788
[...]
Een enhanced account heeft wat vervelendere eisen...
[...]
Eerlijk gezegd weinig zin om een foto van mijn ID inclusief bsn nummer up te loaden..... Hoe gaan jullie hier mee om?
Ik heb geen idee waarom je NAW niet geaccepteerd is.
Bij mij gaf hij ook die melding bij basic maar gaf vervolgens aan dat er ook verificatie mogelijk was per telefoon (sms) dat werkte prima.Andre-85 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
[...]
[...]
Eerlijk gezegd weinig zin om een foto van mijn ID inclusief bsn nummer up te loaden..... Hoe gaan jullie hier mee om?
Zeker niet doen, of je moet je bsn doorstrepen en andere info waar ze niks mee te maken hebben.Andre-85 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
[...]
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door MarElo op 19-10-2017 22:34 ]
BSN doorstrepen accepteren ze niet, heb dit ook is geprobeerd en daarna was ik er klaar mee.MarElo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:33:
[...]
Zeker niet doen, of je moet je bsn doorstrepen en andere info waar ze niks mee te maken hebben.
Ik zou maar niet zeggen hoeveel ETN ik bezit momenteel.... de hype die ze hebben gecreëerd door de super goede en agressieve marketing is geweldig, als je de whitepaper goed hebt doorgelezen van hun, dan hebben ze (op papier dan) ook een mooi project in het vooruitzicht wat de waarde ten goede komt. En $1 per coin is wel erg optimistisch. Reken daar zeker een termijn van 5 jaar voor... ik denk dat in een termijn van 1 á 2 jaar $0.10 wel mogelijk moet zijn.bardi-1 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Hier ook wat Electroneum gekocht, 1500ETN. Dus ongeveer een 10tje, altijd leuk. Ziet er goed uit qua paper.
Het kan goed zijn dat het helemaal flopt, alles is onzeker in de cryptowereld.
K20A daily :-)
Groot gelijk dat je niet door gegaan bent, het is namelijk nergens voor nodig, maar wel identiteitsfraude gevoelig.jesse111 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:40:
[...]
BSN doorstrepen accepteren ze niet, heb dit ook is geprobeerd en daarna was ik er klaar mee.
Bijna geen 1 accepteert dit. ik weet dat https://bl3p.eu niet moeilijk doet maar is alleen bitcoin 
MarElo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Groot gelijk dat je niet door gegaan bent, het is namelijk nergens voor nodig, maar wel identiteitsfraude gevoelig.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]