Toon posts:

[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste
Acties:
  • 1.431.735 views

• mathijs900
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 29-08-2018
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:59:
[...]

Dan maak je geen wallet aan, maar laat je het staan op Binance?! Ik begrijp oprecht het probleem niet.
Eens, ik maak er ook geen probleem van. Maar veel mensen hebben liever hun coins in hun eigen wallet. Keuze is aan de klant ;)

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:23
Malarky schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:57:
[...]

De reden waarom ik gisteren LTC gekocht heb. Helaas zojuist al genoegen genomen met 103 (gekocht voor 87), terwijl als een ATH van een grote munt doorbroken wordt, gaat die altijd hard er doorheen, dat is wel de les van de bitcoin.

Heeft er nog iemand een alternatief voor LTC voor transacties tussen beurzen, LTC is nu in de pump even geen optie?
ETH? Ging bij mij snel

• ColonelSanders
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 07-12 14:15
Nu ga ik weer negatief klinken maar betreffende het online laten staan van munten: btc-e was ook een grote exchange.

PSN: Space-o-saurus

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 06-12 19:34
mathijs900 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Je moet Binance of Bittrex los zien van je eigen wallet op je pc/mac.
Zodra je je wallet installeert op je pc transfer je je XRP naar je wallet. Dan wordt er 20XRP gebruikt om je account te activeren. Je hoeft dus niet eerst 20XRP te versturen naar je wallet en dan je overige coins. Kan allemaal in 1 transactie
Is het niet beter om eerst een transactie te doen met 25 XRP om er voor te zorgen dat er niets fout gaat en je account wordt aangemaakt. Tenminste dat heb ik gelezen, en was ik van plan als mijn hardware wallet binnen kwam.

De 5 XRP extra is dan eventueel voor fees die de exchange nog achterhoud, als je bij Binance hun eigen coin hebt gaat het daar vanaf en heb je dat niet nodig.

Op deze manier weet je zeker dat je geen problemen hebt en je coins weg zijn mits er problemen onstaan bij het maken van het account, of ben ik gewoon te voorzichtig?

[Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 04-01-2018 11:08]

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-12 14:27
Andyk125 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:06:
[...]

Is het niet beter om eerst een transactie te doen met 25 XRP om er voor te zorgen dat er niets fout gaat en je account wordt aangemaakt. Tenminste dat heb ik gelezen, en was ik van plan als mijn hardware wallet binnen kwam.

De 5 XRP extra is dan eventueel voor fees die de exchange nog achterhoud, als je bij Binance hun eigen coin hebt gaat het daar vanaf en heb je dat niet nodig.
Binancecoin wordt niet gebruikt voor een withdrawal fee enkel voor je trading fees.

Woont in Helsinki

• Isaya
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21:52
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:01:
Binance via de desktop applicatie werkt wel. Een paar (meer dan 20 denk ik) (ik weet niet welke pagina) pagina's terug word hier over gesproken.
https://www.binance.com/clientDownloads.html

Fijn programma, stelt je in staat om meerdere koersen (of tijdsintervallen) naast elkaar te zetten.

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-11 15:30

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Davidovic123 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Kan u op een makkelijke manier uitleggen hoe je de KEY van binance importeerd in Bitsnapp?
En waar je die API key dan kan vinden in binance ? Na een hele tijd zoeken toch maar even de vraag stellen hier :)
Ehh, inloggen op een pc, dan bij je account scherm onderin links bij API krijg je de codes.
Ik heb de QR gescanned en die vervolgens geknipt en geplakt op de goede plekken.
Beetje omslachtig maar werkt wel ipc overtypen :X

enneh, sinds wanneer ben ik "U" O-)
ColonelSanders schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:05:
Nu ga ik weer negatief klinken maar betreffende het online laten staan van munten: btc-e was ook een grote exchange.
Daar was ik echt net op tijd weg! een week later was hij weg :o

[Voor 23% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 11:14]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• mathijs900
Andyk125 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:06:
[...]

Op deze manier weet je zeker dat je geen problemen hebt en je coins weg zijn mits er problemen onstaan bij het maken van het account, of ben ik gewoon te voorzichtig?
Nee is onzin, heb meerdere mensen geassisteerd bij het aanmaken van hun Ripple wallet en ging nooit fout. Never say never, maar het systeem werkt goed. Soms wel dat de transactie wat lang op zich laat wachten maar dat liep hooguit op tot 1 a 1.5 uur, en dat is niet opmerkelijk in deze wereld.
Gewoon zorgen dat je je wallet bij het installeren goed z'n werk laat doen en de data laat downloaden. En niet vergeten je account op online te zetten.

• Liberteh
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-12 03:25

Liberteh

All your base belong to me

Isaya schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:08:
[...]

https://www.binance.com/clientDownloads.html

Fijn programma, stelt je in staat om meerdere koersen (of tijdsintervallen) naast elkaar te zetten.
Hoe dan? Ik ben er nog niet achter.

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-12 09:25
mathijs900 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Eens, ik maak er ook geen probleem van. Maar veel mensen hebben liever hun coins in hun eigen wallet. Keuze is aan de klant ;)
En die mensen kiezen dan bewust voor de fee.. 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 3dmaster
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 06-12 14:24
Er zijn nogal wat whales bezig met trx. Ik zie continue hele grote buy en sell walls verschijnen en weer verdwijnen. Daarom schommelt deze ook als een idioot.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:55

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Liberteh schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Hoe dan? Ik ben er nog niet achter.
Rechtboven de grafiek zie je meerdere keuzes, Candlestick etc. Hier staat ook Compare.
Nu opent zich een scherm met 4 gafieken. Klik op de grafiek en dan links in de rij jouw crypto-pair en deze verschijnt in jouw geselecteerde grafiek.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• DRuw

DRuw

kan iemand mij het voordeel uitleggen van registratie bij Binance?
Ik moet zeggen dat het een erg goede exchange is met zeker waardevolle toevoeging in de desktop app en mobiele app.
Tot nu toe heel erg tevreden!

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:30
Damn, ik begin zowaar eens nerveus te worden bij een transactie. Sepa transfer was vanmorgen binnen bij coinbase. Zo'n anderhalf à 2 uur geleden omgezet naar ETH en getransfered naar m'n Binance wallet.

Ding is nog altijd niet binnen, terwijl dat meestal 30-45 minuten duurt... Normaal maak ik me daar niet druk in. Maar het gaat over een dik maandloon, dus dan wordt een mens toch wat nerveuzer...

*Natuurlijk ben op mobiel niet ingelogd op CB en is de laptop met m'n KeePass thuis dus kan ik de transactie niet checken. Fijn toch he dat handelen in crypto :+

• errrrrnie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:23
DaCoTa schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:59:
[...]

Het meest voor de hand liggend is dat de waarde van tokens of op mid-price (tussen bid en ask) of last done (laatste trade) gedaan wordt. Als jij dan je tokens verkoopt, krijg je meestal niet die prijs, je moet namelijk de spread deels overbruggen. Op sommige exchanges kan de spread enkele procenten zijn, zeker als het minder liquide paren zijn.
Maar de prijzen in mijn trade history zijn de werkelijke prijzen toch? Het waren sowieso allemaal limit prijzen, dus dan zou er sowieso al geen sprake van een afwijking moeten zijn.

• pirodr01
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 25-08 15:15
Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:18:
Damn, ik begin zowaar eens nerveus te worden bij een transactie. Sepa transfer was vanmorgen binnen bij coinbase. Zo'n anderhalf à 2 uur geleden omgezet naar ETH en getransfered naar m'n Binance wallet.

Ding is nog altijd niet binnen, terwijl dat meestal 30-45 minuten duurt... Normaal maak ik me daar niet druk in. Maar het gaat over een dik maandloon, dus dan wordt een mens toch wat nerveuzer...

*Natuurlijk ben op mobiel niet ingelogd op CB en is de laptop met m'n KeePass thuis dus kan ik de transactie niet checken. Fijn toch he dat handelen in crypto :+
Ik heb gisteren ook meer dan 2 uur op mijn eth transactie gewacht, uiteindelijk naar bed gegaan en vanmorgen stond ie er netjes op

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20-02 01:31
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik heb gisteren ook meer dan 2 uur op mijn eth transactie gewacht, uiteindelijk naar bed gegaan en vanmorgen stond ie er netjes op
Volgens mij wordt er overal gewaarschuwd dat eth, btc en xrp transacties vrij lang kunnen duren door grote drukte op de netwerken. Het is opmerkelijk dat mensen daar nog steeds verbaasd over zijn. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• SpiderPig
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:47

Ik heb gisteravond 20:45u ETH verstuurd van Coinbase naar Binance en die stond er pas vanochtend 06:00u op. Coinbase geeft op de site ook aan dat ze een grote backlog hebben.

• pirodr01
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Volgens mij wordt er overal gewaarschuwd dat eth, btc en xrp transacties vrij lang kunnen duren door grote drukte op de netwerken. Het is opmerkelijk dat mensen daar nog steeds verbaasd over zijn. :)
uhuh...litecoin ging een stuk sneller

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-12 11:51
Wellicht een hele domme vraag, maar wat kan ik mogelijk niet goed doen?

Ik heb een amount BTC verzonden naar Hitbtc, dit staat inmiddels ook in mijn account aldaar.
Netjes verplaatst naar het trading account, so far so good.

Maar als ik wat wil kopen krijg ik pertinent "Your buy market order was rejected — Insufficient funds".

Googlen helpt me ook weinig aangezien ik daar enkel vind dat je je amount moet verplaatsen van je main account naar je trading account, wat ik dus al heb gedaan. Anyone?

• armageddon_2k1
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:08
Leuk moment om erachter te komen dat ik nog 800 XRP had liggen in Gatehub. 6 maanden geleden gekocht....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Jebus4life
[...]

Gezien ik 6 dagen geleden kon overzetten op geen 30 minuten had ik niet verwacht dat het plots zo'n verschil zou zijn O-)

• NeoflexNL
  • Laatst online: 22:40
Jaap. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:28:
Wellicht een hele domme vraag, maar wat kan ik mogelijk niet goed doen?

Ik heb een amount BTC verzonden naar Hitbtc, dit staat inmiddels ook in mijn account aldaar.
Netjes verplaatst naar het trading account, so far so good.

Maar als ik wat wil kopen krijg ik pertinent "Your buy market order was rejected — Insufficient funds".

Googlen helpt me ook weinig aangezien ik daar enkel vind dat je je amount moet verplaatsen van je main account naar je trading account, wat ik dus al heb gedaan. Anyone?
Heb je niet toevallig nog ergens een limit order open staan, die houdt ie in van je tradeable amount.

“Don’t wait to buy Bitcoin. Buy Bitcoin and wait.”

• Jaap.
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Heb je niet toevallig nog ergens een limit order open staan, die houdt ie in van je tradeable amount.
Ik heb me letterlijk een uur geleden geregistreerd bij Hitbtc, dus dat lijkt me sterk.

• mathijs900
Jaap. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Ik heb me letterlijk een uur geleden geregistreerd bij Hitbtc, dus dat lijkt me sterk.
Lijkt alsof je te weinig op je account hebt staan.

• Lazarro
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23-01-2019

ha zo herkenbaar. Uiteindelijk maar zonder keepass gaan werken met wachtwoord deels in hoofd, omdat ik iedere keer op werk dacht :F nu kan ik niets doen..

• Crypts
Jaap. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Je hebt mijn waarschuwing wel gelezen? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 29-11 23:33

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog een waarschuwing; ik zag dat er in de Google Ads op Google fake Binance links staan. Dan kom je op een andere URL uit met geldig SSL certificaat, een site die precies op Binance lijkt maar het dus niet is. Denk om scammers dus voor mensen die gebruik maken van Binance!

Edit:
TRX/Tron gaat als een speer. Heb een deel verkocht in de hoop op een goede correctie, maar die was nog niet sterk genoeg. Hoopte wat gratis coins te maken maar helaas. Heb een koop order staan op .00009 (TRX_ETH kijk ik naar). Had gehoopt dat hij daar naar toe ging gister nacht maar hij is alleen maar door blijven stijgen. Wat verwachten we hier van TRX? Die grotere correctie moet nog komen in mijn optiek. Stijgt echt als een gek de laatste paar uren.

[Voor 46% gewijzigd door DAMAGE op 04-01-2018 11:41]

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Jaap.
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Je hebt mijn waarschuwing wel gelezen? ;)
Ik volg niet helemaal waar je op doelt, maar als je doelt op je post dat het overzetten enige tijd kan duren; ja die heb ik gelezen. Maar dit is allemaal al gelukt. Het gaat om het handelen op Hitbtc wat niet lukt.
mathijs900 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Lijkt alsof je te weinig op je account hebt staan.
Dat dacht ik ook, maar zie ik dan iets aan Fees oid over het hoofd die niet direct op het scherm staan maar aan de achterkant worden berekend?

[Voor 29% gewijzigd door Jaap. op 04-01-2018 11:40]

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:34
Jaap. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Ik volg niet helemaal waar je op doelt, maar als je doelt op je post dat het overzetten enige tijd kan duren; ja die heb ik gelezen. Maar dit is allemaal al gelukt. Het gaat om het handelen op Hitbtc wat niet lukt.
haal je niet de punt en komma door elkaar? Bij ons is de komma voor decimalen, dus als je bijvoorbeeld 1,5 LTC bijvoorbeeld wilt (ver)kopen. Daar zal je waarschijnlijk 1.5 moeten invullen.

• Cyberamp
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-12 13:42

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

3dmaster schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:13:
Er zijn nogal wat whales bezig met trx. Ik zie continue hele grote buy en sell walls verschijnen en weer verdwijnen. Daarom schommelt deze ook als een idioot.
Ik heb al meerdere keren >50 aan BTC langs zien gaan, de stakes zijn hoog. IOTA verliest marketcap, TRX zal snel de plek opvolgen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Crypts
Jaap. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Nee het gaat erom dat het op dit moment onmogelijk lijkt te withdrawen. Hun forum staat er vol mee en sommige deposits werken ook niet. Van support krijgt iedereen een standaard mailtje maar er verandert ondertussen niks. ;)

Ik hoop dat je er niet al teveel geld hebt staan, ik heb iig alles weggehaald daar. Er is gelukkig maar een heel klein beetje blijven hangen, of ik dat ooit nog ga zien geen idee...

[Voor 6% gewijzigd door Crypts op 04-01-2018 11:43]

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-12 02:28
Ik heb al mijn Bitcoin verkocht via nTrust, een canadeze exchange.

Ik heb 600 CAD op mijn bankrekening gekregen en ze hebben die binnen de 7 dagen erop gestort en ik heb de transactie rond kerstmis gedaan dus dat is nog vrij snel omdat normaal wire transfers hier in Canada nog al wat vertraging oplopen met de feest dagen.

Maar goed ik kan nu dus zeggen dat ik over de periode 2011 - dat crypto mij dus meer fiat heeft opgeleverd dan het mij heeft gekost. Al hoewel ik het nog lang boos zal zijn over mijn 2012 psychose toen ik 11 bitcoin aan een tweaker hier heb gegeven. Dat was niet het plan ... 8)7

Maar goed alles gaat nu erug lekker. Ik verdien nu met mijn content rechstreeks bitcoin cash en mijn inkomen van het internet is flink omhoog gegaan.

Ik probeer wat Bitcoin Cash elke maand te verkopen voor CAD omdat dat gewoon het slimste is en ook omdat ik toch echt wel een grote markt crash verwacht door alle gesjoemel zoals Tether en nog veel meer.

:)

weer helemaal terug

• Therapy777
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:40
Ik vermoed dat de explosieve stijging van TRX nu wel wat afgekoeld is. Zit heel erg hard te twijfelen om te sellen (ingekocht op 250 SAT) en weer in te kopen op een dip. Maar dit zal dan voor mij een eerste keer zijn. HODL of proberen mijn TRX positie te versterken... Ik vind het moeilijk :F

• joepvhunsel
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19-02-2019

joepvhunsel

Erfgenaam van de Bierbaron

[...]

Ik lees hier al wel een tijdje mee, en ondertussen ben ik er wel aan gewend (dus niet echt meer opmerkelijk). Toen ik hier begon mee te lezen keek ik 3 / 4 keer per dag en kon met een beetje bijlezen het nog goed volgen.

Tegenwoordig merk ik dat ik minder ga kijken omdat er zo veel onzin tussen staat. Als ik al 3 keer per dag kijk, dan nog lees ik zoveel vragen waar ik het antwoord al op heb gelezen (en ik lees dus lang niet alles meer waardoor het lijkt alsof sommige mensen helemaal niks lezen).

Kijk ik snap dat er steeds meer mensen in de cryptowereld stappen, en ik zal vast ook ooit domme vragen hebben gesteld. Maar ik doe van tevoren wel zelf onderzoek waarmee volgens mij 90% van de vragen hier al beantwoord waren geweest. En ik heb ook het idee dat je heel vaak dezelfde mensen ziet die weer roepen to the moon, of waarom duurt mijn transactie zo lang.

Dus als het zo doorgaat zal ik hier waarschijnlijk minder en minder te vinden zijn ;w

Terugkomend op het doel van het forum:
Zijn er ook mensen die vooral traden aan de hand van analyse van de coins?
Ik heb zelf een paar munten die ik wat langer wil laten staan maar verder probeer ik toch te kijken naar munten die op het punt staan van doorbreken.
Bijvoorbeeld stealthcoin zie ik flink doorstijgen als die de 10000 breekt. En dan na niet al te lange tijd mijn winst pakken en in een nieuwe coin steken. Bij die munten kijk ik ook niet heel uitgebreid naar het team of doel. Wel naar aankomende evenementen of nieuwsberichten omdat die vaak de koers beinvloeden.

Voor TA heb ik veel informatie gevonden op www.tradingview.com (hier ooit eerder als tip gegeven waarvoor nog dank _/-\o_ ).

De Bierbaron is terug!

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:07

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Kain_niaK schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:42:
Maar goed ik kan nu dus zeggen dat ik over de periode 2011 - dat crypto mij dus meer fiat heeft opgeleverd dan het mij heeft gekost. Al hoewel ik het nog lang boos zal zijn over mijn 2012 psychose toen ik 11 bitcoin aan een tweaker hier heb gegeven. Dat was niet het plan ... 8)7
Ik moest hier laatst nog aan denken.. "post even je bitcoin adres en ik stuur het op". Toen gaf je aan dat je er geen spijt van had, terwijl het toen al een flink bedrag was. :X

Heb ik even spijt dat iemand mij toen net voor was. :/

Appeltaart is lekker!

• Kwebie
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Therapy777 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:43:
Ik vermoed dat de explosieve stijging van TRX nu wel wat afgekoeld is. Zit heel erg hard te twijfelen om te sellen (ingekocht op 250 SAT) en weer in te kopen op een dip. Maar dit zal dan voor mij een eerste keer zijn. HODL of proberen mijn TRX positie te versterken... Ik vind het moeilijk :F
Trend + Fib gaven aan dat als TRX onder de 986 zou eindigen op hourly, dat hij daarna naar beneden zou gaan. Zo niet, zou hij weer omhoog gaan (En is het nieuwe target 1250~).

Ik zou persoonlijk nog niet uitstappen op dit moment, omdat de hourly rond 990 geëindigd is. Gewoon gezond dipje binnen de fib lijnen en nu de weg weer omhoog.

(Ik ben geen financieel adviseur natuurlijk. Dus doe met deze kennis, wat je zelf wilt).

• MaZo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:17:
kan iemand mij het voordeel uitleggen van registratie bij Binance?
Ik moet zeggen dat het een erg goede exchange is met zeker waardevolle toevoeging in de desktop app en mobiele app.
Tot nu toe heel erg tevreden!
Aan je "erg tevreden" en andere opmerkingen te zien heb je de voordelen zelf al ervaren?

• N!co
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07-12 13:57
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Ehh, inloggen op een pc, dan bij je account scherm onderin links bij API krijg je de codes.
Ik heb de QR gescanned en die vervolgens geknipt en geplakt op de goede plekken.
Niet vergeten bij de binance API 'enable trading' uit te zetten! Die staat default aan...

• Jaap.
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Nee het gaat erom dat het op dit moment onmogelijk lijkt te withdrawen. Hun forum staat er vol mee en sommige deposits werken ook niet. Van support krijgt iedereen een standaard mailtje maar er verandert ondertussen niks. ;)

Ik hoop dat je er niet al teveel geld hebt staan, ik heb iig alles weggehaald daar. Er is gelukkig maar een heel klein beetje blijven hangen, of ik dat ooit nog ga zien geen idee...
Die had ik gemist inderdaad, maar het betreft een klein bedrag dus zal er waarschijnlijk geen minuut minder om slapen. Bedankt voor de reminder in ieder geval.

• t14wo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:51
Ik wil wat Ehter van Kraken (=ruk) naar Binance versturen. Hiervoor moet ik het Ether adres van Binance bevestigen door middel van een e-mail van Kraken, die na 1 uur verloopt. Het mooie: Ik wacht nu al meer dan een uur op dat mailtje. Komt maar niet binnen.

Support ticket aanmaken? Of gewoon volhouden en hopen datie door de drukte komt?

• DRuw

DRuw

MaZo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Aan je "erg tevreden" en andere opmerkingen te zien heb je de voordelen zelf al ervaren?
JA ik heb me die niet geverifieerd, ben met de Tier1 accoutn bezig dus.
Ik bedoelde dus de 2e en 3e verificatie...
excuus voor de onduidelijkheid:)
N!co schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Niet vergeten bij de binance API 'enable trading' uit te zetten! Die staat default aan...
JA achterlijk is dat, sterker nog, je moet het met een 2FA UITzetten... als dat nou andersom is...

[Voor 30% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 11:50]

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-12 02:28
LED-Maniak schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Ik moest hier laatst nog aan denken.. "post even je bitcoin adres en ik stuur het op". Toen gaf je aan dat je er geen spijt van had, terwijl het toen al een flink bedrag was. :X

Heb ik even spijt dat iemand mij toen net voor was. :/
Het was toen alles samen denk ik iets van 70 euro waard. Ik heb bitcoin gekocht voor 7 euro per bitcoin. In die tijd had ik niet veel geld, als ik dat wel had gehad had ik een betere grafische kaart gekocht dan mijn GTX 295. En dan was ik zeker in 2011 in een pool gaan minen.

Maar goed bitcoin heeft mijn nooit echt enthousiast gemaakt om snel rijk mee te worden. En stel dat ik nu geen psychose had gekregen (die posts in 2011 waar jij toen onder reageerde heb ik vanuit het ziekenhuis in Kortenberg gemaakt, ik zat toen op een gesloten afdeling) ... wel dan denk ik toch wel dat ik bij de 200 prijs er de helft van verkocht had en bij de 1000 prijs waarschijnlijk nog een paar. Als je niet al te veel geld hebt is het soms toch moeilijk om daar iets tegen te doen ... maar het zomaar ook gekunt dat in die tijd een exchange er dan met mijn geld van door gegaan was. Maar goed speculeren heeft gewoon geen zin. Die tweaker aan wie ik ze heb gegeven heeft ze ook niet meer. Wat zou jij er mee gedaan hebben? Het is zo makkelijk om vanuit de toekomst in het verleden te kijken maar andersom ...

We zijn alle twee betrokken bij een grote revolutie op het antwoord op de vraag; "wat is geld?"
En we zijn er nog altijd vroeg bij hoor. :P

Komt wel goed. Als je mijn een bitcoin cash adresje stuur dan stuur ik je wat Bitcoin cash. Ik heb niet al te veel maar ik vind het gewoon leuk om crypto wat rond te sturen. Ik heb nu een inkomen in crypto! Dat is nu nog laag maar dat zal wel groeien. Zonder dat ik de hele dag hoeft te gokken, want dat is niet echt iets voor mij ook al doe ik het momenteel wel aardig op bitfinex, heb daar nog een klein beetje op staan waar ik mee gok. (want dat is het gewoon, een gokspel en het huis wint meer dan 51%)

weer helemaal terug

• iNSANiTi
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

t14wo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:49:
Ik wil wat Ehter van Kraken (=ruk) naar Binance versturen. Hiervoor moet ik het Ether adres van Binance bevestigen door middel van een e-mail van Kraken, die na 1 uur verloopt. Het mooie: Ik wacht nu al meer dan een uur op dat mailtje. Komt maar niet binnen.

Support ticket aanmaken? Of gewoon volhouden en hopen datie door de drukte komt?
Kan even duren, geduld is een vereiste!

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Davidovic123
  • Laatst online: 16-03-2019
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:11:
[...]

enneh, sinds wanneer ben ik "U" O-)

[...]

Daar was ik echt net op tijd weg! een week later was hij weg :o
Dank U d:)b ;)

• Ranora
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-03-2019
armageddon_2k1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:29:
Leuk moment om erachter te komen dat ik nog 800 XRP had liggen in Gatehub. 6 maanden geleden gekocht....
Dat is altijd leuk ja.
Ik heb net maar eens al mijn wallets en exchanges bij elkaar opgeteld. Kan je een ding zeggen Rannora is in eens een stuk blijer.

Vergeleken met ongeveer 6 maanden terug heb ik een winst van 14 keer mijn inzet gehaald.
Er moet toch een betere manier zijn om bij te houden wat je waar hebt staan, dan het niet bij houden?

Ik heb wel Delta op mijn telefoon gezet, maar ik heb lang niet alle aankoop bedragen meer in mijn hoofd/

• Korneev24
  • Laatst online: 15-04-2020
Ik wil graag me inleg in euro’s uitbetalen. Ik heb een account bij anycoindirect (hier vandaan ook me inleg gedaan). Is dit een goed platform om mijn ethers te verzilveren naar euro’s? Of kan iemand mij adviseren dit ergens anders te doen? Alvast bedankt

• kamstra
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

t14wo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:49:

Spam email?

Bij mij komen die emails binnen 5 minuten door steeds.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• pirodr01
Korneev24 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:58:
Ik wil graag me inleg in euro’s uitbetalen. Ik heb een account bij anycoindirect (hier vandaan ook me inleg gedaan). Is dit een goed platform om mijn ethers te verzilveren naar euro’s? Of kan iemand mij adviseren dit ergens anders te doen? Alvast bedankt
Lees eens een paar pagina's terug

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Dat is altijd leuk ja.
Ik heb net maar eens al mijn wallets en exchanges bij elkaar opgeteld. Kan je een ding zeggen Rannora is in eens een stuk blijer.

Vergeleken met ongeveer 6 maanden terug heb ik een winst van 14 keer mijn inzet gehaald.
Er moet toch een betere manier zijn om bij te houden wat je waar hebt staan, dan het niet bij houden?

Ik heb wel Delta op mijn telefoon gezet, maar ik heb lang niet alle aankoop bedragen meer in mijn hoofd/
Zijn wel apps voor toch om een portfolio bij te houden van de hoeveelheid coins die je hebt? Blockfolio etc

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Dat is altijd leuk ja.

Je weet toch je inlegbedrag?

dat is toch het belangrijkste en dan vergelijken wat huidige waarde is van je portofolio.

• MarkL
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 13-11 17:14
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Lees eens een paar pagina's terug
Ik gebruik naar grote tevredenheid Coin Stats op iOS, kan je linken aan je wallets en exchanges en zodoende een live view creëren.

• Ranora
michelwuyts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Je weet toch je inlegbedrag?

dat is toch het belangrijkste en dan vergelijken wat huidige waarde is van je portofolio.
Ik weet mijn inleg bedrag, maar omdat het verspreid staat over 8 exchanges had ik geen overzicht meer over het totale bedrag.

• michelwuyts
  • Laatst online: 27-09-2019
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Ik weet mijn inleg bedrag, maar omdat het verspreid staat over 8 exchanges had ik geen overzicht meer over het totale bedrag.
voer het aantal munten in op blockfolio of iets dergelijks en klaar :P

• pirodr01
michelwuyts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:06:
[...]

voer het aantal munten in op blockfolio of iets dergelijks en klaar :P
Blockfolio hapert de laatste dagen...als je dan een app gaat gebruiken, kies dan voor Delta, die is in mijn ogen een stuk prettiger.

• Ranora
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Blockfolio hapert de laatste dagen...als je dan een app gaat gebruiken, kies dan voor Delta, die is in mijn ogen een stuk prettiger.
Ik ga kijken of ik ze daar in krijg met een zo accuraat mogelijk inleg bedrag, aan de andere kant als ik de huidige koersen hanteer zie ik natuurlijk ook wat mijn winst/ verlies is.

Ik heb nu alles in Excel gezet. :)

• Zeph
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:47
DAMAGE schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Zijn wel apps voor toch om een portfolio bij te houden van de hoeveelheid coins die je hebt? Blockfolio etc
Ik heb gister de app Delta ingesteld, werkt op zich wel ok. Het correct instellen is wel even een klusje als je het netjes doet (afhankelijk van je portfolio natuurlijk!).

• pirodr01
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Ik ga kijken of ik ze daar in krijg met een zo accuraat mogelijk inleg bedrag, aan de andere kant als ik de huidige koersen hanteer zie ik natuurlijk ook wat mijn winst/ verlies is.

Ik heb nu alles in Excel gezet. :)
Gebruik beide, Delta en Excel...maar Excel alleen voor totaalbedragen, niet per munt.

• desimal90
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-12 16:18
Wat denken jullie van de Gonetwork ICO? In principe best goed concept maar het team lijkst compleet nieuw in de crypto :S

• Rebbelx
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:34
Kent iemand Bread ? Hierover hoor ik ook veel goeds, vrij recente coin met misschien veel potentieel..

• m0ridin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:29
Sheesh mensen, wat is dit voor gekkenhuis...

Toen ik gisteravond ging slapen verwachtte ik eigenlijk dat mijn portfolio wel een stap terug zou gaan doen vannacht gezien de stijging afgelopen dag/dagen... word ik wakker, nog meer stijging!

Kan toch niet doorgaan zo! (maar ja, dat denk ik nu al een dag of 2)

• Intelligo
Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:12:
Kent iemand Bread ? Hierover hoor ik ook veel goeds, vrij recente coin met misschien veel potentieel..
Ik ken wel de Breadwallet. Logo hetzelfde dus zo te zien zelfde team. Is gewoon een BTC wallet voor Android en iOS geloof ik. Ik had hem vorige maand op de tel en was erg beperkt, maar werkte verder prima.

Woont in Helsinki

• Goudstalen
  • Laatst online: 16:33
m0ridin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:13:
Sheesh mensen, wat is dit voor gekkenhuis...

Toen ik gisteravond ging slapen verwachtte ik eigenlijk dat mijn portfolio wel een stap terug zou gaan doen vannacht gezien de stijging afgelopen dag/dagen... word ik wakker, nog meer stijging!

Kan toch niet doorgaan zo! (maar ja, dat denk ik nu al een dag of 2)
Aan de andere kant, waarom niet?
Steeds meer mensen stappen in, dus meer kapitaal dat er in rond gaat.
Ook veel interessante projecten, en veel goed nieuws over gebruik en samenwerkingen door/met grote bedrijven.

• Tim de Jong
  • Laatst online: 06-12 13:31
Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:12:
Heb ik gisteren geprobeerd om te kopen, maar hij bleef maar stijgen. Ik wil ze nog steeds hebben, want het ziet er inderdaad uit als een goed project.

• m0ridin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:29
Goudstalen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Aan de andere kant, waarom niet?
Steeds meer mensen stappen in, dus meer kapitaal dat er in rond gaat.
Ook veel interessante projecten, en veel goed nieuws over gebruik en samenwerkingen door/met grote bedrijven.
True, wat ik ook lees is dat steeds meer instanties/bedrijven de crypto-wereld in gaan en er van daaruit dus ook veel nieuw geld komt. Het is alleen zo onwerkelijk allemaal :P

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:01
Misschien gekke vraag, maar is het "normaal" dat Bitonic bijna 10% duurder is dan de huidige koers? Zoals ik het nu zie is een Bitcoin 12K waard en vragen ze daar gewoon bijna 13.5K voor? Beide bedragen in Euro.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Oogje
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:16:
Misschien gekke vraag, maar is het "normaal" dat Bitonic bijna 10% duurder is dan de huidige koers? Zoals ik het nu zie is een Bitcoin 12K waard en vragen ze daar gewoon bijna 13.5K voor? Beide bedragen in Euro.
Ja Bitonic is een broker, geen exchange.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• pirodr01
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:16:
Daar betaalt de directeur van Bitonic nou zn mercedes van.

• Matadores
Iemand iets gehoord over de NEO wallet in Bittrex? Deze staat al enkele dagen in "maintenance". Ik zou graag zsm mijn NEO naar mijn Hardwallet willen versturen.

• Kwebie
Matadores schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:17:
Iemand iets gehoord over de NEO wallet in Bittrex? Deze staat al enkele dagen in "maintenance". Ik zou graag zsm mijn NEO naar mijn Hardwallet willen versturen.
Bittrex heeft problemen gehad met de wallets, met daarnaast de Azure outage van vannacht. Toen zijn alle wallets offline gegaan voor deposits en withdraws.

Ze proberen vandaag alle wallets weer online te krijgen. Geduld hebben is het advies dus.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zeph schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Ik heb gister de app Delta ingesteld, werkt op zich wel ok. Het correct instellen is wel even een klusje als je het netjes doet (afhankelijk van je portfolio natuurlijk!).
Moet die maar eens gaan checken dan. Thanks voor de tip!

• TRK
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06-12 13:16
Voor de mensen met een NAS of een andere servertje waar je websites op kan draaien: https://github.com/bakman2/cryptofolio zeker een aanrader als je gebruik maakt van Binance, BitTrex, Poloniex of Kraken. Je kan api keys opgeven waarbij je je coins zeer goed in de gaten kan houden. Ook kan je met de hand hoeveelheid coins opgeven, maar ik gebruik dit nu samen met de Binance api key, nooit meer met de hand buys of sells hoeven opgeven. _/-\o_

PSN: tariklehaine

• Lazarro
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Daar betaalt de directeur van Bitonic nou zn mercedes van.
Mercedes? Gotta love that understatement .. _/-\o_

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:17
errrrrnie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Maar de prijzen in mijn trade history zijn de werkelijke prijzen toch? Het waren sowieso allemaal limit prijzen, dus dan zou er sowieso al geen sprake van een afwijking moeten zijn.
Ja, maar je had het toch over de waarde van je alts in BTC? Dat is op basis van huidige prijzen en die zijn dus of gebaseerd op mid-price of op last dones.

• Crypts
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Bittrex heeft problemen gehad met de wallets, met daarnaast de Azure outage van vannacht. Toen zijn alle wallets offline gegaan voor deposits en withdraws.

Ze proberen vandaag alle wallets weer online te krijgen. Geduld hebben is het advies dus.
Let ook even op dat sommige munten redelijk uit de pas gelopen zijn, die gaan best stevige correcties naar boven en beneden krijgen als de respectievelijke wallets weer beschikbaar komen. Hoeveel en welke is een beetje teveel om op te noemen maar met sommigen wordt het echt wel een beetje billenknijpen, snt en eng bijv. maar je kunt er ook van profiteren door deze nu alvast op een klein dipje aan te kopen elders. ;)

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Therapy777 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:43:
Ik heb een paar dagen geleden 3x ADA geprobeerd op een piek te verkopen en bij een dal weer in te kopen, de eerste 2x ging het goed, de 3e keer een giga fuck-up gemaakt. Van 9050->9200 stuks, 9200->9340 stuks, 9340 verkocht, toen met de snelle BTC stijging/daling ging de koers ineens weer snel omhoog, toen besloten niet in te kopen omdat ik dan verlies zou maken, de nacht afgewacht en de volgende ochtend kon ik er met dezelfde BTC hoeveelheid nog maar 7600 kopen... 1740 stuks x 1 Dollar kwijt deed mij wel even slikken. Toen besloten er 3900 opnieuw in te kopen en 3909 XLM, die laatste heeft het gelukkig weer grotendeels goedgemaakt.

Ik zou je in ieder geval willen waarschuwen niet té gretig te worden. Meestal als je een dip verwacht en verkoopt blijft een munt gewoon door stijgen. Dan komt FOMO om de hoek kijken, koop je weer in en dan vindt meestal de daling plaats die je in eerste instantie had verwacht, waardoor je lager eindigt.

• errrrrnie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:23
DaCoTa schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Ja, maar je had het toch over de waarde van je alts in BTC? Dat is op basis van huidige prijzen en die zijn dus of gebaseerd op mid-price of op last dones.
Ik verkocht mn alts voor BTC, vervolgens kocht ik andere alts met BTC.

Als ik het bedrag in BTC waarvoor ik die alts gekocht/verkocht heb verreken met het bedrag in BTC wat ik voor de aan-/verkoop op mijn balans had staan ontstaat er een gat.

• pirodr01
prachtig om te zien dat Verge weer opkrabbelt, bijna 20% de afgelopen 24 uur en inmiddels weer op 17 cent oOo

• Matadores
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Thanks!

• Worstkaas
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 04-12 10:51
Ik heb 10.000 stuks Vechain gekocht.
Thor dividend lijkt me wel heel interessant.

Ik hoop dat het dividend via Binance kan, anders in de Vechain wallet die binnenkort uit moet komen.

• Jebus4life
Ben nog eens aan het nadenken wat ik wil doen met m'n nieuw fiat dat instroomt.

Was al "zeker" dat ik m'n kleine holding in VEN ging versterken + ARK erbij zou nemen. Vermoedelijk ook nog wat extra XRB erbij pakken.

Maar dan wou ik nog een coin erbij nemen. Ik dacht aan oftewel m'n holding in XLM versterken oftewel IOTA erbij pakken. Denk dat beide geen slechte moves zijn, maar ben misschien niet voldoende thuis in IOTA op de middellange termijn. Thoughts?

• sjorremans
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:45
Worstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:31:
Ik heb 10.000 stuks Vechain gekocht.
Thor dividend lijkt me wel heel interessant.

Ik hoop dat het dividend via Binance kan, anders in de Vechain wallet die binnenkort uit moet komen.
Volgens mij is dat wel de bedoeling. Binance keert ook GAS uit.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Zeph
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:47
@Taro Verdomme, das wat ik wil gaan doen! Tot dus ver puur HODL doet het al erg goed, laatste paar dagen is mijn portfolio enorm gestegen! Kan natuurlijk ook betekenen dat het binnenkort weer naar beneden valt.

Bah, is daytraden überhaupt interessant als je maar een klein bedrag (200 euro ofzo) hebt om mee te traden? En moet je dan proberen de golven te rijden of juist kopen hoog verkopen opzoek naar iets nieuws?

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01 04:17
Zeph schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:33:
@Taro Verdomme, das wat ik wil gaan doen! Tot dus ver puur HODL doet het al erg goed, laatste paar dagen is mijn portfolio enorm gestegen! Kan natuurlijk ook betekenen dat het binnenkort weer naar beneden valt.

Bah, is daytraden überhaupt interessant als je maar een klein bedrag (200 euro ofzo) hebt om mee te traden? En moet je dan proberen de golven te rijden of juist kopen hoog verkopen opzoek naar iets nieuws?
200 kan, als je het bij 4 a 5 coins houdt. 2K kun je het waar meer spreiden. Ik zit er in een stuk of 30 waar ik elke dag in ieder geval de top 3 van verkoop en de laagste 3 inkoop. Gaat compleet tegen je aard in maar het werkt gigantisch goed vooralsnog.

• Intelligo
Wie zegt er wat zinnigs over de volgende dip op XRP?

telkens als ik denk, daar issie dan, is het niet langer dan een minuut of 10

Woont in Helsinki

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-12 16:21
Intelligo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:39:

De dip is over 2 weken om 15:34 :z

• Intelligo
Nap schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:40:
[...]

De dip is over 2 weken om 15:34 :z
dan is 'ie in ieder geval na de mogelijke pump op de 11e als 'ie op die japanse exchange er bij komt :+

Woont in Helsinki

• DidyS
  • Laatst online: 11-02-2020

*pak mijn glazen bol erbij* ik denk als pasen en pinksteren op 1 dag ergens eind januari vallen, om 11.29

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Even een strategische vraag:
Als jullie een nieuwe coin kopen, stellen jullie dan ook direct alle stop, limit en loss mogelijkheden in?

I don't have dreams, I have goals!!

• Lazarro
Zeph schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:33:

je kan ook natuurlijk de helft van je portfolio vasthouden en de met andere helft gaan handelen( of een ander percentage natuurlijk) . Na een paar maanden kan je de balans opmaken.

• Lazarro
Malawolar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:35:
[...]

200 kan, als je het bij 4 a 5 coins houdt. 2K kun je het waar meer spreiden. Ik zit er in een stuk of 30 waar ik elke dag in ieder geval de top 3 van verkoop en de laagste 3 inkoop. Gaat compleet tegen je aard in maar het werkt gigantisch goed vooralsnog.
Grappig systeem. Zou je dus gewoon naast je werk kunnen doen in de avond.
Zolang de bullmarket aanhoudt..

• Matadores

Hoever zal Ripple nog stijgen? Denk toch niet dat ie van 3 euro naar 6 euro en naar 9 euro zal gaan? Zit te denken om een deel van mijn Ripples af te romen en te investeren in Cardano en Lisk. Heb het gevoel dat daar dit jaar meer winst mee te behalen valt dan met Ripple. Daar is de meeste stijging al geweest denk ik. Hoe denken jullie hierover?

• HoppyF
  • Laatst online: 22:18
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:30:
prachtig om te zien dat Verge weer opkrabbelt, bijna 20% de afgelopen 24 uur en inmiddels weer op 17 cent oOo
Zo is dat!
Verge is nog niet dood ondanks alle paniekhazen.
Zou me niet verbazen als de ATH van 19 € cent gehaald wordt.
Wellicht komt er toch nog de verwachte aankondiging dat de release op ander platformen gereed is.
Denk echt wel dat er achter de schermen flink doorgewerkt wordt om de eerdere teleurstelling wat goed te maken.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• Jebus4life
Malawolar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Je bedoelt dan dat je de 3 beste van je portfolio verkoopt en dat geld dan investeert in de 3 slechtste van je portfolio. Of dat je de 3 beste verkoopt en investeert in 3 anderen die het slecht gedaan hebben die dag?

• Kwebie
Matadores schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Hoever zal Ripple nog stijgen? Denk toch niet dat ie van 3 euro naar 6 euro en naar 9 euro zal gaan? Zit te denken om een deel van mijn Ripples af te romen en te investeren in Cardano en Lisk. Heb het gevoel dat daar dit jaar meer winst mee te behalen valt dan met Ripple. Daar is de meeste stijging al geweest denk ik. Hoe denken jullie hierover?
Als ripple niet gaat corrigeren, ligt de volgende fib lijn rond de 5 euro.
Maar op de 4-hourly alsmede de daily is ripple wel heel erg stretched. Ik zou persoonlijk nu niet durven instappen en, als ik er in zit, overwegen om (deels) winst er uit te halen en te wachten op die correctie.

• atvokado
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-11 10:49
[...]

Mee eens! Ik heb ook een deel van de winst gepakt en meteen geïnvesteerd in nieuwe munten.

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:09

Damien

-iwnl-

[...]

Kan niemand je iets zinnigs over vertellen. Het KAN dat XRP verdubbeld zodra deze op Coinbase komt (ALS dat gebeurt), maar het kan ook zijn dat je geen beweging meer ziet nadat hij 5 euro aantikt. Maar het kan ook zo zijn dat hij vrolijk door stijgt naar 50 euro. Enige wat je WAARSCHIJNLIJK niet hoeft te verwachten dit jaar is dat hij de 100 euro aantikt.

Dus doe wat je gevoel zegt en investeer waar jij denkt je winst te kunnen behalen. En voor iedereen, zet je principes aan de kant, je kunt de wereld ook nog verbeteren nadat je je winst hebt behaald :). Waarschijnlijk wordt het dan ook wat makkelijker voor je aangezien geld meer kan realiseren dan principes. :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Anoniem: 35872
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
HoppyF schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Zo is dat!
Verge is nog niet dood ondanks alle paniekhazen.
Zou me niet verbazen als de ATH van 19 € cent gehaald wordt.
Wellicht komt er toch nog de verwachte aankondiging dat de release op ander platformen gereed is.
Denk echt wel dat er achter de schermen flink doorgewerkt wordt om de eerdere teleurstelling wat goed te maken.
Ik weet zeker dat er hard gewerkt wordt, echter hebben ze nu flink imagoschade opgelopen, voor de daytraders misschien van minder belang, maar mijn vertrouwen op de lange termijn zijn ze helemaal kwijt.

Er zijn heel veel mensen ingestapt boven de huidige 1200 sat waarde, die hebben ook de ellende moeten doorstaan, dus ik zie nog wel een flinke uitstroom komen voordat het de ATH aantikt van 1900sat.

• poderosoo
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:54
[...]

Cardano is naar mijn inziens al zwaar overvalued en overhyped al. Heeft eigenlijk enkel een wallet en mist nog praktisch alle dingen zie ze beloven. Maar normies kopen die munt, want is rond de 1 dollar nu en stel die gaat ook naar 15k per stuk zoals bitcoin, dan zijn ze miljonair 8)7 Zelf zou ik nu dus nooit in cardano instappen, maar doe ermee wat je wilt.

Wot-stats

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:47

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:En deze gaat dicht.

Er is namelijk een nieuw cryptocurrency themaforum :). Voor je naar het volgende deel verhuist, even wat informatie:

Het nieuwe deel is louter bedoeld voor discussie over handel. Voor vragen en discussies over exchanges en brokers is er nu Het grote cryptocurrency exchanges topic. En er is zelfs een apart topic bedoeld voor slowchat: Het grote cryptocurrencies slowchat topic. Voor overige vragen ben je vrij een apart topic aan te maken, ipv het handelstopic ermee te vervuilen :)

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste

Let op:
[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST![/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>[/html]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee