Kan u op een makkelijke manier uitleggen hoe je de KEY van binance importeerd in Bitsnapp?DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:13:
[...]
Wellicht je verhaal even de bedragen weghalen of grote disclaimer bijzetten ofzo?
ik heb ook op mijn eerste investering 3000% winst gehaald bij toeval, niet door kennis maar dergelijke bedragen die jij noemt zou ik persoonlijk niet neerzetten.
De mensen met 100 euro die ook willen beginnen worden compleet gek en vergooien een hoop om rijk te worden hiermee zonder de risicos mee te nemen....
Het is hier geen regel volgens mij maar zou het mijns inziens wel moeten zijn.
Ook de 18 jarige scholier komt hier mn info opdoen en die ziet zichzelf wel een huis hypotheekvrij te kopen met een maandje of 2 natuurlijk.
Ja je bent een aardappel als je het denkt maar ik denk dat we soms mensen ook moeten voorlichten over de risicos ipv roze brillen uitdelen.
Again, just my 0,02BTC
@sakurakilla ik heb die app ff geprobeerd (bitsnapp) en , hoewel een heel geklooi om de API erin te krijgen van binance, ziet het er goed uit.
Geen idee met welke warden hij de boel naar euro omrekent maar dat moet ik nog maar eens nakijken.
Goed om erg snel een overzicht te krijgen van je totaalpakketDank voor het delen!
En waar je die API key dan kan vinden in binance ? Na een hele tijd zoeken toch maar even de vraag stellen hier