Toon posts:

[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste
Acties:
  • 1.431.609 views

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:41

Hoogie2004

Whohooooo

mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:49:
Zo'n gigantische run als die van TRX, zijn er dan echt mensen die dan nog instappen? Ik zou denken dat na zo'n spurt het eerst weer een stuk inkakt en hij is al best lang snel aan het stijgen.
Dat dacht iedereen bij Ripple ook, en kijk waar die nu staat....

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• Machlah
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-10 08:13
Plasmaman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Heb je wel eens goed onderzocht waar die kleding van je vandaan komt? Of die grondstoffen uit Afrika die door Chinezen worden leeggeroofd om in je telefoon te stoppen? Onderzoek en je zult verbaasd staan hoeveel uitbuiting heeft plaats gevonden....

Ondertussen koop ik wat meer coins bij.
Ja hoor, hier ben ik bekend mee. Dit zegt echter niet dat het mij geen zak uit maakt wat er met mijn investering/geld word gedaan. Als je hier van op de hoogte bent dan wil je toch juist dat dit veranderd? Of maakt het je echt helemaal niks uit, omdat het toch al zo is, en ga je puur en alleen voor persoonlijke winst?

[Voor 3% gewijzigd door Machlah op 04-01-2018 09:52]

• stefan740
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-04-2018
Zo vervelend, dacht dat ADA en CDN gingen dippen vannacht voor ze weer omhoog zouden gaan (klopte ook), buy order ingezet, blijven ze net een paar sats hoger hangen :(

Zo'n gigantische run als die van TRX, zijn er dan echt mensen die dan nog instappen? Ik zou denken dat na zo'n spurt het eerst weer een stuk inkakt en hij is al best lang snel aan het stijgen.
Ik wel ja..

En man wat is Etherdelta verwarrend zeg, bitafex heel traag, blockfolio idd dood. Ik snap wel waarom crypto nog niet mainstream is. Alleen Binance werkt in feite.

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Zo vervelend, dacht dat ADA en CDN gingen dippen vannacht voor ze weer omhoog zouden gaan (klopte ook), buy order ingezet, blijven ze net een paar sats hoger hangen :(

Dat is mijn gevoel ook, mensen pakken nu hun winst, zou je zeggen, dat doe ik in ieder geval wel. Mocht hij door stijgen, dan feliciteer ik de waaghalzen, maar ik vind het prima zo :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 29-11 22:02
ITC heeft vannacht even een dipje gemaakt, de Aziaten hebben niet de pump voortgezet zoals ik verwacht had.
Hij staat nu op 48k sat en ik denk dat de dip over is en hij vanaf nu weer gaat stijgen, als je nog wilt inkopen is nu het moment. Denk dat ie wel weer een run naar de 60k maakt, mss tikt ie wel de 70k sat per coin aan vandaag.

• ColonelSanders
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:09
Plasmaman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
[...]
Had je vorige week maandag 10.000 euro in Tron gestopt had je nu 50.000.
Er liggen gouden bergen op straat. Daar. Naast die regenbogen.
Of je had 10.000 euro kwijt geweest. Waar je bijvoorbeeld 5 jaar voor gewerkt hebt om dat bij elkaar te krijgen. Laat dat heel duidelijk zijn. Niet iedereen kan dit spel winnen. Dat moeten beginners niet vergeten.

PSN: Space-o-saurus

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:39
Utke56 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Zie onderstaand.

Fees 0.0000452 BTC
Fee per byte 20 sat/B
Fee per gewicht eenheid 5 sat/WU

Lock Time Blok: 500320
Oei, dat is wel een erg lage fee. Zou je de tx kunnen geven?

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-11 15:30

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Grrrrrene schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Dat is mijn gevoel ook, mensen pakken nu hun winst, zou je zeggen, dat doe ik in ieder geval wel. Mocht hij door stijgen, dan feliciteer ik de waaghalzen, maar ik vind het prima zo :)
Hij zakt nu naar 16700 (TRX/ETH) maar hij schommelt enorm:)
Joh, muntje verrotten niet, papiergeld wel :+

Weet iemand of binance ook het minimum van 20XRP hanteert op te wallet?
Ik kom het nergens tegen...
ColonelSanders schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Of je had 10.000 euro kwijt geweest. Waar je bijvoorbeeld 5 jaar voor gewerkt hebt om dat bij elkaar te krijgen. Laat dat heel duidelijk zijn. Niet iedereen kan dit spel winnen. Dat moeten beginners niet vergeten.
Ik dank u *; d:)b

[Voor 26% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 09:56]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Cyberamp
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-11 17:02

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TRX kan de 2000SAT halen, dan weer psychologische barrière doorbroken om de 3000SAT te halen ($0.5). Gaat nu zo hard, einde vd week komt een nieuwe Engelse site en de crypto dogs (Aziatische markt hype)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• akaQ
  • Laatst online: 15-07 20:31
Grrrrrene schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Heeft niets met waaghalzen te maken, durf wel met redelijke zekerheid te zeggen dat deze coin de top nog niet heeft behaald. Trx en ripple hodl voor 2018.

• technoaddict
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:25
jesse111 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:53:
ITC heeft vannacht even een dipje gemaakt, de Aziaten hebben niet de pump voortgezet zoals ik verwacht had.
Hij staat nu op 48k sat en ik denk dat de dip over is en hij vanaf nu weer gaat stijgen, als je nog wilt inkopen is nu het moment. Denk dat ie wel weer een run naar de 60k maakt, mss tikt ie wel de 70k sat per coin aan vandaag.
Ik had gisteren, NATUURLIJK, op het hoogste punt gekocht :) Maar goed, deze houw ik voor de langere termijn, net als REQ.
Ik vind Huobi.pro trouwens een baggersite. Kan er niet aan wennen, dus ik kijk er niet meer op en check het over een tijdje wel weer.

• Hotzenwalder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 01-11 12:53
[...]

Dat is het ook... als je nu weet wat de koers over een maand doet dan ga je natuurlijk flink erop inzetten. Ik had ook liever in december voor 0,2 ripples gekocht en ze nu tegen 3,0 verkocht, maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ripple is trouwens nog een HODL denk ik.

• JustC
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:14

Het probleem is dat als ik instap de munt altijd zakt. Heb er van geleerd nooit op een ATH in te stappen en ja zo heb ik wel eens goede gains misgelopen maar heb nu door hodlen van Req en QSP (goede combi) van 400 euro 7K gemaakt geen wereldschokkende bedragen maar zelfs nu denk ik wel eens vanuit mijn gokkers hart zal ik alles verkopen en 7K op een andere munt zetten zoals TRX... en toch doe ik het niet en ben ik tevreden met de slow & steady gains op dit moment.

Req klimt elke dag netjes nog een paar procent omhoog en ik loop geen risico een groot deel te verliezen door greed. Beredeneer ik dit juist ?

• jesse111
  • Laatst online: 29-11 22:02
technoaddict schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Ik had gisteren, NATUURLIJK, op het hoogste punt gekocht :) Maar goed, deze houw ik voor de langere termijn, net als REQ.
Ik vind Huobi.pro trouwens een baggersite. Kan er niet aan wennen, dus ik kijk er niet meer op en check het over een tijdje wel weer.
Ja op de long term gaat deze coin echt wel weer stijgen hoor ;) Ik verwacht binnenkort een marketcap van 1 miljard, daarna zien we wel weer verder. Hij kan zeker nog doorgroeien richting minimaal de helft van IOTA.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 30-11 16:38
Waarom? We zitten hier in de grote mensen wereld, niet in een kleuterklas.
Beleggen klinkt eng, maar cryptocoins klinken opeens fancy omdat er coins zoals de Dogecoin bestaan.
Het gaat om rauwe euro's en ik gun iemand die 20 euro inlegt net zoveel succes als iemand die 1000 euro inlegt.

Verstand ervan of hoe daarmee om te gaan daar is juist dit topic voor bedoeld. En die vragen beantwoord ik graag. Om uitsluitend lage bedragen toe te staan om anderen niet gek te maken slaat nergens op. Iedereen can do the math bij de winstpercentages die hier behaald worden.

De feitelijke oorzaak dat het hier zo druk is, is ook niet omdat iedereen interesse heeft in de handel. Iedereen ruikt 'gratis' geld. Gratis geld bestaat niet. Net zozeer als de kans bij Frans roulette (met enkele 0) op 10x zwart achter elkaar 0,486xxx% is gaan mensen met allerlei principes die er niks mee te maken hebben lopen jongleren (alleen dan met crypto's). Want na 300x rood achter elkaar is de kans op wederom een rode nog steeds net zo groot. Reddit (lol) vertelt dit dus ik doe dat. Reddit weet het niet, jij weet het niet, ik weet het niet. Het is puur gokken op gevoel. Of daar nu bedragen van 20.000 euro of 150 euro tegenover staat maakt weinig uit.

@Andyk125
De Ripple correctie was er vorige week al (vrijdagnacht, zaterdagochtend GMT+1). Het is hier reeds vaker gepost maar the stock market is the place to transfer money from the impatient tot the patient :).

[Voor 9% gewijzigd door Typhone op 04-01-2018 10:03]

• miikebtc
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18:51
corneedebruin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Het probleem is dat als ik instap de munt altijd zakt. Heb er van geleerd nooit op een ATH in te stappen en ja zo heb ik wel eens goede gains misgelopen maar heb nu door hodlen van Req en QSP (goede combi) van 400 euro 7K gemaakt geen wereldschokkende bedragen maar zelfs nu denk ik wel eens vanuit mijn gokkers hart zal ik alles verkopen en 7K op een andere munt zetten zoals TRX... en toch doe ik het niet en ben ik tevreden met de slow & steady gains op dit moment.

Req klimt elke dag netjes nog een paar procent omhoog en ik loop geen risico een groot deel te verliezen door greed. Beredeneer ik dit juist ?
Je loopt in principe natuurlijk altijd risico. Persoonlijk vind ik dat zolang je in een munt gelooft en zeker als deze een steady winst maakt dit een zeer sterke tactiek is.

• Stevie_
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 29-11 07:42
Ben ik nou te noob om nu pas door te hebben dat iedere wallet voor XRP een inleg nodig heeft van 25 xrp die je niet meer terug kan halen? Op dit moment zo'n €65,- ?

Ik dacht net, laat ik afscheid nemen van Gatehub mede omdat ze die (duidelijke) eis hebben van minimaal 25 XRP op je wallet. Ik dacht dat enkel bij Gatehub die fee nodig was.

Ik heb nu op drie verschillende wallets Ripples staan, dat kost mij in totaal dus 75 XRP die ik er nooit vanaf kan halen? Begrijp ik dat goed?

• JorzoR
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-11 16:05
corneedebruin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Hou er gewoon rekening mee dat het over het algemeen de koers een golf beweging heeft. Hij gaat up, maar ook altijd weer een beetje down. Koop dus gewoon nooit in de up, dat is een te groot risico.

p.s. ik hou erg de 1H en 1D charts in de gaten voor deze keuzes.

[Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 04-01-2018 10:01]

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20-02 01:31
Inmiddels lukken ltc transfers vanaf HitBTC ook niet meer, gisteren nog eentje klaargezet maar die staat nog steeds op processing. Xrp is al langere tijd niet meer mogelijk, geen idee wat nog wel lukt. Ik heb geen glazen bol maar als er hier nog mensen zijn die iets hebben staan daar... Haal het zo snel mogelijk weg.

Zo kun je het natuurlijk ook proberen: HITBTC SUPPORT, I have CANCER and need to buy MEDICINE, CAN YOU PLEASE PROCESS USDT WITHDRAWAL :D

Mocht bovenstaande wel waar zijn dan mijn oprechte excuses aan eenieder die hier aanstoot aan neemt. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Anoniem: 35872
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
technoaddict schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:56:
[...]

1 ding heb ik goed geleerd afgelopen weken, niet alles in 1x inzetten..
Toen ik begin deze week op REQ wilde inzetten stond die op ATH (6800 ofzo), 1e aankoop op 5800 gedaan.
Daarna kakte die nog verder in naar zelfs 4200 sat. Toen nog eens mijn inzet verdubbeld,
ondertussen staat die weer op 5800 sat en heb ik mooi gemiddeld 10-15% winst tov het 1e instap moment.

Voor mij is het in ieder geval een HODL voor 6-12 maanden, ben klaar met de stress en drukte van daytraden.
Laat iemand anders maar achter de regenbogen aangaan, ik ben tevreden met 10-20% maandelijkse groei.

• Kwebie
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Adamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:55:
TRX kan de 2000SAT halen, dan weer psychologische barrière doorbroken om de 3000SAT te halen ($0.5). Gaat nu zo hard, einde vd week komt een nieuwe Engelse site en de crypto dogs (Aziatische markt hype)
Je weet dat Crypto Dogs er al is in Azië, maar dat de nieuwe site specifiek over de Engelse site voor Crypto Dogs gaat? ;)

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:11

mark-k

AKA markkNL

DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Hij zakt nu naar 16700 (TRX/ETH) maar hij schommelt enorm:)
Joh, muntje verrotten niet, papiergeld wel :+

Weet iemand of binance ook het minimum van 20XRP hanteert op te wallet?
Ik kom het nergens tegen...

[...]

Ik dank u *; d:)b
Binance moet je nog een ID ingeven als je XRP overmaakt, die laten volgens mij gewoon alles op 1 adres aankomen dus daar heb je er geen last van.

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
[...]

Dat is zeker waar. Achteraf weet iedereen wat hij had moeten doen en wat er had kunnen gebeuren, maar er is een reden dat je die gok niet hebt genomen: het kan totaal anders aflopen.

Daarom zet ik m'n geld ook niet in op 1 munt. Door in verschillende munten te zitten waarvan je allemaal verwacht dat ze gaan stijgen, kun je keiharde klappen door 1 munt opvangen. Zo heeft Verge (waar ik 50% op afschreef, blij dat ik die weg deed voor 150% van wat ze nu waard zijn) me geen verlies gekost omdat de rest samen harder steeg dan Verge daalde.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• hazecase
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-11 11:07
Zijn er meer mensen die de grote schommelingen ervaren op Binance?
Ik de Bitcoin ook verspringen tussen de -5% en de +0,5%.. 8)7, iemand enig idee wat er gaande is?

Word hier wel redelijk onrustig van zeg maar

[Voor 26% gewijzigd door hazecase op 04-01-2018 10:06]

• MauzXP
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 11-02-2020
Wat is jullie gevoel bij Mercatox? Ben bang dat we onze XRB'tjes kwijt zijn... als ze weer in de lucht zouden komen dan rent iedereen natuurlijk keihard weg...Wanneer komt XRB op Binance is de verwachting?

• 3dmaster
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 30-11 22:24
Volgens mij vind er nu een correctie plaats op TRX. Misschien een moment om in de gaten te houden voor de mensen die nog durfen om in te stappen. :+

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• DRuw

DRuw

mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Binance moet je nog een ID ingeven als je XRP overmaakt, die laten volgens mij gewoon alles op 1 adres aankomen dus daar heb je er geen last van.
Als dat adres 20XRP bij zich houd wel..
ik krijg vandaag ook een ledger binnen en ik hoop ook daar dat dat niet hoeft (een soort code issue zegmaar).
Zou raar zijn maar je ziet wel gekkere dingen,
Iemand die het weet/ ook ripple op zijn ledger heeft toevallig?
@3dmaster hij trekt alweer op hoor. dat zeg ik, hij is enorm volatiel momenteel (door de interesse?)

[Voor 8% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 10:08]

• Cliffie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15:15

Cliffie

Trompetslet

3dmaster schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:06:
Volgens mij vind er nu een correctie plaats op TRX. Misschien een moment om in de gaten te houden voor de mensen die nog durfen om in te stappen. :+
Lijkt er op, nu eerst mijn BTC op Binance krijgen :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Je weet dat Crypto Dogs er al is in Azië, maar dat de nieuwe site specifiek over de Engelse site voor Crypto Dogs gaat? ;)
Juistem ;)

• errrrrnie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:05
hazecase schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:05:
Zijn er meer mensen die de grote schommelingen ervaren op Binance?
Ik de Bitcoin ook verspringen tussen de -5% en de +0,5%.. 8)7, iemand enig idee wat er gaande is?

Word hier wel redelijk onrustig van zeg maar
Mijn totale btc portfolio blijft redelijk gelijk, alleen de USD waarde hiervan wijkt elke 4/5 min zo'n 6% naar boven of beneden af..

• wielhelm
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 16:34

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:00:
Ben ik nou te noob om nu pas door te hebben dat iedere wallet voor XRP een inleg nodig heeft van 25 xrp die je niet meer terug kan halen? Op dit moment zo'n €65,- ?

Ik dacht net, laat ik afscheid nemen van Gatehub mede omdat ze die (duidelijke) eis hebben van minimaal 25 XRP op je wallet. Ik dacht dat enkel bij Gatehub die fee nodig was.

Ik heb nu op drie verschillende wallets Ripples staan, dat kost mij in totaal dus 75 XRP die ik er nooit vanaf kan halen? Begrijp ik dat goed?
Totdat ze het protocol aanpassen zodat er minder ripples per adres nodig zijn wel.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

3dmaster schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:06:
Zat het net te bekijken. Wilde gister al instappen op 500 sat, maar vergeten door andere dingen. Nu ingestapt op 1030 sat. Zal misscihen nog wel iets lager gaan maar dat weet je niet natuurlijk ;)

[Voor 8% gewijzigd door JSchut op 04-01-2018 10:23]

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• eazy4me
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 29-10 14:30
wielhelm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Totdat ze het protocol aanpassen zodat er minder ripples per adres nodig zijn wel.
Heb ik net mijn XRP van Gatehub naar Binance gestort.. 25 XRP kwijt bij Gatehub en dus nu ook 25 XRP kwijt bij Binance?!

• radem205
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-09-2020
Cliffie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Lijkt er op, nu eerst mijn BTC op Binance krijgen :P
Het valt mij op dat er snel wordt gesproken over een correctie. Met een ath van 1175 en een huidige koers van 1040 kan je volgens mij niet spreken van een correctie, maar van een volatiele koers (wat volstrekt normaal is).

• Ranora
  • Laatst online: 08-03-2019
Ik ga juist uit mijn TRX. Ik verkoop 66% van mijn TRX, pak mijn inzet plus een deel van de winst en laat de rest gedijen. Misschien "too safe" maar ik wil niet het risico lopen.

Zelfde als RIPPLE, deze kan ook zo weer naar beneden schieten. Ik vind het wel mooi. Al hoef ik hier niet heel veel uit te halen om winst te trekken.

Burst gisteren al deels verkocht, had ik veel eerder moeten doen toen het op 9 cent stond. Nu pak ik als nog 4 keer mijn inzet, dat is aardig leuk bedrag.

Heb besloten voor 2018 iets meer richting safe te spelen, al iets te vaak winst zien verbranden.

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:50
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Als dat adres 20XRP bij zich houd wel..
ik krijg vandaag ook een ledger binnen en ik hoop ook daar dat dat niet hoeft (een soort code issue zegmaar).
Zou raar zijn maar je ziet wel gekkere dingen,
Iemand die het weet/ ook ripple op zijn ledger heeft toevallig?
@3dmaster hij trekt alweer op hoor. dat zeg ik, hij is enorm volatiel momenteel (door de interesse?)
De 20 XRP reserve per adres is een vereiste van het Ripple-protocol: https://ripple.com/build/reserves/

Tenzij de protocol-regels veranderen, blijven deze 20 XRP altijd vast zitten, ongeacht welke wallet-applicatie je gebruikt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• DRuw

DRuw

Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:15:
Ik ga juist uit mijn TRX. Ik verkoop 66% van mijn TRX, pak mijn inzet plus een deel van de winst en laat de rest gedijen. Misschien "too safe" maar ik wil niet het risico lopen.

Zelfde als RIPPLE, deze kan ook zo weer naar beneden schieten. Ik vind het wel mooi. Al hoef ik hier niet heel veel uit te halen om winst te trekken.

Burst gisteren al deels verkocht, had ik veel eerder moeten doen toen het op 9 cent stond. Nu pak ik als nog 4 keer mijn inzet, dat is aardig leuk bedrag.

Heb besloten voor 2018 iets meer richting safe te spelen, al iets te vaak winst zien verbranden.
Kan zeggen wat je wil maar ik vind het erg knap en dapper van je.
Dergelijke beslissing is bijzonder moeilijk te nemen zelf met geld in je ogen 8)
@Rannasha Toch jammer dat ik het eerst op gatehub heb gezet, ik nu op binance handel en het in mijn ledger wil stoppen straks... dat kost (zeker nu) iets teveel

• hmr
  • Laatst online: 16:12
Rannasha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:15:
[...]

De 20 XRP reserve per adres is een vereiste van het Ripple-protocol: https://ripple.com/build/reserves/

Tenzij de protocol-regels veranderen, blijven deze 20 XRP altijd vast zitten, ongeacht welke wallet-applicatie je gebruikt.
Daarnaast kreeg je ook 20XRP bij Gatehub.. Althans, wel toen ik mijn stash Ripple inkocht... dus ja je verliest nu 20 XRP als je weggaat, maar die kreeg je ook kado. Wellicht is dat afgeschaft nu..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lazarro
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23-01-2019
Plasmaman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
[...]

Waarom zou hij dat doen?
Succesverhalen mogen gedeeld worden.
Ik heb een kennis die vorig jaar januari met 5000 euro is ingestapt op BTC.
Heeft door de goeie ritjes (ethereum en ripple) hier 5 miljoen van gemaakt....
Belachelijke rendementen kunnen inderdaad gemaakt worden. Ook vrij goed hem, want hij heeft dan blijkbaar op de juiste tijdstippen weten te verschuiven naar de winners. Een factor 1000.

Maar heeft hij bijvoorbeeld al 1 miljoen proberen uit te cashen? Hoe gaat dat in de praktijk?

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

eazy4me schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Heb ik net mijn XRP van Gatehub naar Binance gestort.. 25 XRP kwijt bij Gatehub en dus nu ook 25 XRP kwijt bij Binance?!
Nee, binance is een exchange en heeft geen minimum.

• Stevie_
eazy4me schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Precies, daar zit ook beetje mee, plus dat ik tijdje terug een kleine restje BTC op Kraken omgezet heb naar XRP, gewoon omdat het kon. Ik heb dus eigenlijk op 3 exchanges XRP staan, alle drie niet uitmuntende bedragen waardoor die 25XRP best wel een verlies is.

Tevens houdt het dus in dat de 'instap-fee' voor XRP momenteel rond de €65 / €75 is. En mocht je dan toevallig hebben gekozen voor Kraken maar je baalt van de traagheid en wil bv. verder op Binance of je wilt het graag overzetten naar ledger wallet o.i.d. dan ben je weer €75,- minder rijk (en tegen die tijd wellicht wel €100,-).

Wel mooie constructie, als BTC zoiets had vijf jaar geleden en ongewijzigd had gelaten, dan was de waarde van die fee nu opgelopen tot €300.000.

• JP99
  • Laatst online: 29-03-2018
Het valt me nu pas op dat bijna 90% van TRX op Binance wordt verhandeld. De rest op Aziatische exchanges waarbij de koersen wat uiteenlopen. Stel dat andere exchanges 'm ook gaan opnemen - immers is TRX momenteel de top 10 qua marketcap binnengedrongen (bijna even groot als IOTA nu), dan lijkt me een stijging voor de lange termijn wel voor de hand liggend.

• Alexvbp
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-11 14:44
radem205 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Het valt mij op dat er snel wordt gesproken over een correctie. Met een ath van 1175 en een huidige koers van 1040 kan je volgens mij niet spreken van een correctie, maar van een volatiele koers (wat volstrekt normaal is).
Begint er nu wel meer op te lijken.

• Crypts
Was net bezig met een arbitrage rondje maar iemand een idee waarom er zoveel wallets op Bittrex op maintenance staan? Eng, bat, snt, bnt, adx... Aan de Binance kant lijkt er niks aan de hand te zijn.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• maxjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 30-10 14:11
Ik wil wat ETH gaan verkopen en euro's ervoor ontvangen. Nu lijkt GDAX daarvoor een zeer geschikte partij, en een andere mogelijke partij is voor mij Bitstamp. GDAX betaald meer per ETH, dus daar gaat wel mijn voorkeur naar uit. Zojuist een account aangemaakt voor GDAX en krijg ik onderstaande melding te zien. Zijn er meer personen die hier tegen aanlopen? Of zijn er goede redes, ondanks het prijsverschil, om voor Bitstamp te kiezen?

Attention required! Trading functionality has been temporarily suspended on your GDAX account. In order to restore trading functionality, please contact support@coinbase.com

• Plasmaman
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-01-2018
errrrrnie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Mijn totale btc portfolio blijft redelijk gelijk, alleen de USD waarde hiervan wijkt elke 4/5 min zo'n 6% naar boven of beneden af..
Ja, schommelt continu!

• DRuw

DRuw

Alexvbp schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Begint er nu wel meer op te lijken.
Kijk even naar die sell wall van 600ETH op 1700... idioot. Die blijft noooooit staan

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:50
Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Precies, daar zit ook beetje mee, plus dat ik tijdje terug een kleine restje BTC op Kraken omgezet heb naar XRP, gewoon omdat het kon. Ik heb dus eigenlijk op 3 exchanges XRP staan, alle drie niet uitmuntende bedragen waardoor die 25XRP best wel een verlies is.

Tevens houdt het dus in dat de 'instap-fee' voor XRP momenteel rond de €65 / €75 is. En mocht je dan toevallig hebben gekozen voor Kraken maar je baalt van de traagheid en wil bv. verder op Binance of je wilt het graag overzetten naar ledger wallet o.i.d. dan ben je weer €75,- minder rijk (en tegen die tijd wellicht wel €100,-).

Wel mooie constructie, als BTC zoiets had vijf jaar geleden en ongewijzigd had gelaten, dan was de waarde van die fee nu opgelopen tot €300.000.
Ik heb het al eerder gezegd, maar het is de moeite waard om te herhalen: Ripple (het bedrijf) geeft zelf aan dat XRP niet bedoeld is voor speculatieve investeringen. XRP is voornamelijk een smeermiddel / anti-spam-middel voor het Ripple netwerk, waarbij het voornaamste doel is om tokens die fiat-valuta (of andere assets) voorstellen efficient rond te sturen. Het gebruiksscenario waarin iemand zijn volledige XRP saldo regelmatig van de ene naar de andere plek stuurt, zoals veel particuliere handelaren doen, is dan ook niet waarop het protocol is gebouwd.

In principe is XRP overigens niet eens nodig voor het goed functioneren van het Ripple protocol en het zou me niets verbazen als sommige gesloten implementaties die Ripple heeft uitgerold bij bedrijven geen gebruik maken van XRP.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Plasmaman
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-01-2018
Lazarro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Belachelijke rendementen kunnen inderdaad gemaakt worden. Ook vrij goed hem, want hij heeft dan blijkbaar op de juiste tijdstippen weten te verschuiven naar de winners. Een factor 1000.

Maar heeft hij bijvoorbeeld al 1 miljoen proberen uit te cashen? Hoe gaat dat in de praktijk?
Hij gaat vanaf eind januari alles verkopen zegt ie. En dan beetje bij beetje op drie exchanges dagelijks 30K eraf halen in februari.

• Pater
  • Laatst online: 14-11 19:39

Pater

Terry Tate

Uitgestapt uit Verge (klein winstje) en met dat geld Tron gekocht.

Ik ben bijna 2 weken geleden met EUR 350 ingestapt, de portefeuille staat nu iets boven EUR 1.000.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met de exchange aex.com? Zij zijn de enigen tot nu toe waar je blijkbaar IGNIS kunt verhandelen (gezien deze zeldzaamheid lijkt het me overigens goed om ze dan juist nog niet aan te bieden bij ze.)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• pirodr01
  • Laatst online: 25-08 15:15
Plasmaman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:28:
[...]

Hij gaat vanaf eind januari alles verkopen zegt ie. En dan beetje bij beetje op drie exchanges dagelijks 30K eraf halen in februari.
Pfoeh, respect dat ie zo'n bedrag in crypto heeft durven laten staan...ik zou bij 10% en zelfs 1% ervan al jeukende handen krijgen.

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15:26
Rannasha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:28:
[...]

Ik heb het al eerder gezegd, maar het is de moeite waard om te herhalen: Ripple (het bedrijf) geeft zelf aan dat XRP niet bedoeld is voor speculatieve investeringen. XRP is voornamelijk een smeermiddel / anti-spam-middel voor het Ripple netwerk, waarbij het voornaamste doel is om tokens die fiat-valuta (of andere assets) voorstellen efficient rond te sturen. Het gebruiksscenario waarin iemand zijn volledige XRP saldo regelmatig van de ene naar de andere plek stuurt, zoals veel particuliere handelaren doen, is dan ook niet waarop het protocol is gebouwd.

In principe is XRP overigens niet eens nodig voor het goed functioneren van het Ripple protocol en het zou me niets verbazen als sommige gesloten implementaties die Ripple heeft uitgerold bij bedrijven geen gebruik maken van XRP.
De ceo heeft duidelijk aangegeven dat het hele protocol niet werkt zonder xrp. Dus geen idee hoe je aan deze wijsheid komt.

• iNSANiTi
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Weet iemand of er een minimum deposit amount is voor XRP naar Binance of in het algemeen?
Kan hierover niets vinden. Kan natuurlijk een kleine tester sturen.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• pirodr01
Michaelg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:29:
[...]

De ceo heeft duidelijk aangegeven dat het hele protocol niet werkt zonder xrp. Dus geen idee hoe je aan deze wijsheid komt.
Maar wat doet het met de waardering voor de munt als straks het besef begint door te dringen bij de meute dat bij elke mutatie 20 ripples verloren gaan?

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:31:
Weet iemand of er een minimum deposit amount is voor XRP naar Binance of in het algemeen?
Kan hierover niets vinden. Kan natuurlijk een kleine tester sturen.
Gisteren nog een restje van 0,9 xrp verstuurd naar kraken dus volgens mij maakt het niet uit.

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:57

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Maar wat doet het met de waardering voor de munt als straks het besef begint door te dringen bij de meute dat bij elke mutatie 20 ripples verloren gaan?
Beter opzetten. Heb al meerdere keren XRP rondgestuurd tussen exchanges en nooit 20XRP hoeven te betalen. 20 XRP zijn gereserveerd per wallet. Daar kan je meerdere keren bedragen heen sturen en ze ook omschrijving meegeven bij overmaken(Wat bij exchanges ook gebeurt).

Appeltaart is lekker!

• Ranora
  • Laatst online: 08-03-2019
[...]

Het zelfde als wat er gebeurd met de bedrijven die bitcoin accepteerde voor betaling. Die gaan ook geen 25 dollar betalen om geld te ontvangen. De bedoeling is snel rijk worden en niet hiervoor te hoeven betalen.

nu kost het je 50+ euro als die 20 verloren gaat. Dat ga je dan toch ook niet doen?

• DRuw

DRuw

wielhelm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Gisteren nog een restje van 0,9 xrp verstuurd naar kraken dus volgens mij maakt het niet uit.
Ik kan van binance wel alles afhalen inderdaad... dat snap ik dan weer niet? is toch ook een uniek adres?

• hmr
[...]

Hoezo bij elke mutatie? Zoals ik het begrijp is er 20 xrp nodig als basis voor een Ripple wallet. Zie het als het kopen van een spaarpot van 20 XRP die je daarna gewoon kan blijven gebruiken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Michaelg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Een CEO die zelf niet weer hoe het werkt, dat geeft vertrouwen :+

• Utke56
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 10-11 18:04
Bmfd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Oei, dat is wel een erg lage fee. Zou je de tx kunnen geven?
Inderdaad tnx to Litebit! Wat wil je met tx doen?

• Stevie_
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Hoezo bij elke mutatie? Zoals ik het begrijp is er 20 xrp nodig als basis voor een Ripple wallet. Zie het als het kopen van een spaarpot van 20 XRP die je daarna gewoon kan blijven gebruiken.
Tenzij je op Kraken je BTC omzet naar XRP en je op Binance je ETH omzet naar XRP en je niet bewust bent van die 20XRP aan fee (en dus twee verschillende wallet adressen hebt). Zou echt te zot voor woorden zijn en ik kan er maar geen goed antwoord op vinden. Zou nu graag mijn XRP van kraken naar binance willen overzetten om te kijken of ik op kraken OOK 25XRP moet achterlaten, helaas wil dat weer niet want "Service is currently disabled. Please try again later". Pfff.

• B-Bandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
jesse111 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:53:
Vannacht inderdaad bijgekocht toen ik hem zag dippen. Helaas nog iets hoger dan hij nu staat, maar komt ie waarschijnlijk vandaag al overheen.

Gebruik zelf trouwens okex. Werkt prima vind ik!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• hmr
Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Tenzij je op Kraken je BTC omzet naar XRP en je op Binance je ETH omzet naar XRP en je niet bewust bent van die 20XRP aan fee (en dus twee verschillende wallet adressen hebt). Zou echt te zot voor woorden zijn en ik kan er maar geen held antwoord op vinden. Zou nu graag mijn XRP van kraken naar binance willen overzetten om te kijken of ik op kraken OOK 25XRP moet achterlaten, helaas wil dat weer niet want "Service is currently disabled. Please try again later". Pfff.
Misschien had je dan wat beter onderzoek moeten doen, want dit is niet echt een geheim ofzo. Dit is dan gewoon je eigen schuld.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Ik kan van binance wel alles afhalen inderdaad... dat snap ik dan weer niet? is toch ook een uniek adres?
Klopt, maar zoals ik het zie is dit adres van binance waar jij gebruik van mag maken.

• BillMcNeal
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 08:43
Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:38:
[...]Tenzij je op Kraken je BTC omzet naar XRP en je op Binance je ETH omzet naar XRP en je niet bewust bent van die 20XRP aan fee (en dus twee verschillende wallet adressen hebt). Zou echt te zot voor woorden zijn en ik kan er maar geen goed antwoord op vinden. Zou nu graag mijn XRP van kraken naar binance willen overzetten om te kijken of ik op kraken OOK 25XRP moet achterlaten, helaas wil dat weer niet want "Service is currently disabled. Please try again later". Pfff.
Volgens mij geld dit voor 'echte' wallets, zoals die bij Gatehub en niet voor die op exchanges.
Correct me if I'm wrong..

• pirodr01
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Excuus, ik begreep dat het voor elke standplaats gold, dus ook voor exchanges. Maar dan nog kan ik me voorstellen dat mensen hier op af zullen knappen, gezien velen waarschijnlijk met een laag instapbedrag beginnen en hierdoor voor het gevoel een deel ontnomen gezien worden.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Plasmaman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:28:
[...]

Ben jij die kennis toevallig? ;) Ik zou er namelijk nooit zo open kunnen vertellen dat ik 5 milj aan tokens heb staan :P . En dat wordt flink belasting betalen zeg. :'(

• Crypts
wielhelm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Klopt, maar zoals ik het zie is dit adres van binance waar jij gebruik van mag maken.
Dat werkt voor zover ik weet voor elke exchange zo, althans degenen die ik gebruik. Nergens hoef ik een restje xrp achter te laten. ;)

• errrrrnie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:05
errrrrnie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:34:
Iemand weleens funds "kwijtgeraakt" na trades op binance?

Ik had toevallig nog een "oude" pagina van gisteravond op mijn telefoon openstaan waarop alle coins (7 verchillende altcoins) die op dat moment in mijn bezit waren zijn weergegeven (incl. de BTC waarde per type altcoin). Voordat ik vanmorgen de trades heb gemaakt was de totale BTC waarde (dus de waarde van de altcoins) van mijn portfolio iets gestegen t.o.v. deze "oude" pagina.

Nu heb ik vanmorgen 2 van de altcoins volledig verkocht, hiervoor heb ik een 'x' bedrag aan BTC ontvangen. Vervolgens heb ik een deel van deze ontvangen BTC weer in een andere coin gestopt.
Toen ik echter mijn totale portfolio bekeek was de waarde hiervan aanzienlijk gezakt (ca. 6%) t.o.v. voor de trades..

Als ik kijk naar de waarde van mijn BTC-bezit (dus excl. altcoins) kom ik na deze trades volgens mij een 'x' bedrag aan BTC tekort.. Iemand enig idee?

Ter illustratie een afbeelding bijgevoegd met fictieve waarden:
[afbeelding]

Voor de aan- en verkopen heb ik de werkelijke waarden uit mijn trade history gepakt. De BTC waarde welke ik dan zou moeten hebben volgens deze berekening (dus die in het rood is weergegeven, alleen dan op basis van de juiste aantallen en waarden) wijkt echter af van de BTC waarde welke binance weergeeft in mijn portfolio..

Maak ik nou ergens een denkfout/zie ik iets over het hoofd? Of zou dit een fout van hun kant zijn? :o
Even een schopje, ik tast nogsteeds in het duister of ik nou een rekenfout maak of dat de fout daadwerkelijk bij binance ligt. Iemand enig idee? :+

Heb een ticket geopend, maar een reactie laat zich waarschijnlijk nog wel een paar dagen op zich wachten..

• hmr
pirodr01 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Excuus, ik begreep dat het voor elke standplaats gold, dus ook voor exchanges. Maar dan nog kan ik me voorstellen dat mensen hier op af zullen knappen, gezien velen waarschijnlijk met een laag instapbedrag beginnen en hierdoor voor het gevoel een deel ontnomen gezien worden.
Tja je kan niet overal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... Ik zie dit niet als een slecht iets. En nogmaals, ik weet niet of het inmiddels niet meer zo is, maar bij Gatehub kreeg ik 20xrp toen ik een wallet aanmaakte..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pirodr01
Adamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Ben jij die kennis toevallig? ;) Ik zou er namelijk nooit zo open kunnen vertellen dat ik 5 milj aan tokens heb staan :P . En dat wordt flink belasting betalen zeg. :'(
Met 5 miljoen is het idd zuur belasting betalen maar heb je anderszijds volgens mij weinig recht van klagen :Y

• hampeleman
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:34
[...]

ik betaal het liefst zo veel mogelijk belasting ;) dat betekent dat ik ook erg veel heb :*)
Nee zonder gekheid, ik zou daar ook nooit zo over kunnen vertellen. ik zou me eerst 20x knijpen om te kijken of ik niet wakker werd en alles 1 grote "natte" droom was. 8)7

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Dat werkt voor zover ik weet voor elke exchange zo, althans degenen die ik gebruik. Nergens hoef ik een restje xrp achter te laten. ;)
Klopt, maar ik snap de verwarring ook wel, er zijn ook wallets waar je me kan handelen zoals exodus / eden.
Hier geldt het minimum van 20xrp wel.

Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen:
Binance en Kraken hebben geen minimum aan XRP nodig.
Alle wallets wel.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:14
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Is geen uniek adres, jou Ripples staan gewoon op de grote hoop van Binance.

Woont in Helsinki

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@Stevie_

Ik kan momenteel helemaal niets van Kraken afhalen terwijl ik tier 2 verified ben. :'(
Iemand met tier2 die wel kan withdrawen?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• rop380
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 30-11 11:54
[...]En dat wordt flink belasting betalen zeg. :'(
Nou, effectief wel 1,33% over een rendement van duizenden procenten.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:44:
@Stevie_

Ik kan momenteel helemaal niets van Kraken afhalen terwijl ik tier 2 verified ben. :'(
SEPA? Ja, dat kan... Krijg je een melding "Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits."?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Klitse
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
@Stevie_

Net nog een beetje LTC er af gehaald.

• Msjl
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-11 15:12
wielhelm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Klopt, maar ik snap de verwarring ook wel, er zijn ook wallets waar je me kan handelen zoals exodus / eden.
Hier geldt het minimum van 20xrp wel.

Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen:
Binance en Kraken hebben geen minimum aan XRP nodig.
Alle wallets wel.
Exchanges hebben ook gewoon hun eigen wallets waar jouw XRPs op komen, alleen deel je die met paar duizend anderen. Daarom merk je niets van het 20 XRP minimum.

• DRuw

DRuw

hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Tja je kan niet overal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... Ik zie dit niet als een slecht iets. En nogmaals, ik weet niet of het inmiddels niet meer zo is, maar bij Gatehub kreeg ik 20xrp toen ik een wallet aanmaakte..
https://support.gatehub.n...sit-and-wallet-activation
ze zeggen van wel...?

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 30-11 17:33
p0st schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:37:
[...]

Nope, is niet mogelijk. Ik mag hopen voor je dat je van elke 2fa de backup code opgeslagen hebt ergens. If not, you're f'd :X
heb voor Kucoin ook de Google authenticator maar ik zie nergens een backupcode. (heb wel de initiele installatiecode opgeslagen)

...

• Stevie_
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Misschien had je dan wat beter onderzoek moeten doen, want dit is niet echt een geheim ofzo. Dit is dan gewoon je eigen schuld.
Bij Gatehub wordt je er op geattendeerd dat de inleg 20XRP is, bij Kraken en Binance niet; dus inderdaad eigen schuld bij Gatehub en akkoord, kan ik mee leven. Maar de vraag is; ben ik op een exchange die 20 XRP ook kwijt? Want dat is mij volstrekt onduidelijk.

• hmr
Dan zijn mensen al helemaal aan het zeiken om niets (in het geval van Gatehub). Wéér een gevalletje weinig onderzoek, greed en meteen zeuren omdat je iets te kort komt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Helza
  • Laatst online: 10:09
@Stevie_

Nee alle withdraws staan op dit moment uit op kraken. Ik wou ook wat funds van kraken naar binance zetten maar dat lukt dus ook niet :(

• DRuw

DRuw

Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Bij Gatehub wordt je er op geattendeerd dat de inleg 20XRP is, bij Kraken en Binance niet; dus inderdaad eigen schuld bij Gatehub en akkoord, kan ik mee leven. Maar de vraag is; ben ik op een exchange die 20 XRP ook kwijt? Want dat is mij volstrekt onduidelijk.
Nee dus, die kan ik bij binance er iig compleet afhalen (minus de transactiefee)
TRX dipt trouwens nu...
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Dan zijn mensen al helemaal aan het zeiken om niets (in het geval van Gatehub). Wéér een gevalletje weinig onderzoek, greed en meteen zeuren omdat je iets te kort komt.
Nou bij mij hebben ze het niet gedaan iig....

[Voor 25% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 10:52]

• Crypts
[...]

Hoe vaak wil je hetzelfde antwoord horen voor je dit aanneemt? Antwoord is nee....

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:16
Interessant kijkvoer als introductie in het crypto landschap, geeft achtergrond, geschiedenis en vooruitblik. Nuttig voor alle mensen die nieuw zijn hier:
https://media.ccc.de/v/34...ts_etc_revolutionary_tech

Interessant leesvoor voor de Ripple fanbase hier:
https://www.coindesk.com/...yptocurrency-second-look/
Voor tl;dr, de conclusie:
As for the moonshot of replacing Swift; first of all, I highly doubt a global consensus protocol is the right approach and could even scale to that level. But also, banks currently control Swift. How likely is it they would relinquish control to a small startup and allow themselves to become beholden to its private currency, that they have no need for? I just don't see that happening.

This is especially true when alternatives like Hyperledger exist that do not suffer from Ripple's inherent drawbacks; a protocol which is backed by a far larger consortium of corporations, which relies on proven consensus algorithms that have been researched, peer reviewed and thoroughly tested for over 15 years, and a protocol which at least at first glance, appears to do almost everything Ripple does and more, including things like smart contracts.

The only obvious thing that appears missing from Hyperledger compared to Ripple, is the one thing for which I see absolutely no reason for them to want: the XRP token.
Verwoord goed mijn idee van Ripple.

• deimos
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-11 22:59
Malortje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Waarom staat ze zo goedkoop op GateHub..
Iemand hier nog een antwoord op?

• hmr
[...]

1: Lees jij wel?
2: is jouw Google.com down?
3: Heb je ook maar iets ingelezen voordat je met bedrag X in XRP bent gestapt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kabaaltje
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:02
Bittrex ETH wallet in maintenance?? Altijd op het verkeerde moment...

• Cliffie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15:15

Cliffie

Trompetslet

Lees topicwarning...

[Voor 84% gewijzigd door Grotman op 04-01-2018 11:12]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• NeoflexNL
  • Laatst online: 19:01
Cliffie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:55:
Binance is nu ongeveer niet meer bereikbaar....
App werkt hier uitstekend

“Don’t wait to buy Bitcoin. Buy Bitcoin and wait.”

• Dacide
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 10:32
Ik heb zojuist de nieuwe app (update) van binance installeert. Die is nu beschikbaar.

• sjorremans
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:41
Zie topicwarning, geen slowchat

[Voor 89% gewijzigd door Grotman op 04-01-2018 11:12]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• mathijs900
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 29-08-2018
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:52:
[...]

1: Lees jij wel?
2: is jouw Google.com down?
3: Heb je ook maar iets ingelezen voordat je met bedrag X in XRP bent gestapt?
Vond die 20XRP 'fee' om je wallet te activeren 4 maand geleden niet zo erg. Snap dat wanneer mensen nu instappen het een hoop geld vinden (+/- €60) om je wallet te activeren. Zal me niks verbazen dat ze bij de update van morgen die 'fee' naar beneden schroeven om het aantrekkelijk te houden.

Edit (wrong info): Update XRP is vergissing van mij. ADA komt morgen met een update.

[Voor 7% gewijzigd door mathijs900 op 04-01-2018 11:26]

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@hmr

Maar betekend dit dat ik ook minimaal 20XPR naar een nieuw wallet/adres moet sturen?
Er staat dus nog niets op (Binance)

https://ripple.com/build/reserves/ ...

[Voor 13% gewijzigd door iNSANiTi op 04-01-2018 11:00]

• MaZo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
sjorremans schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Hier werkt binance verder ook prima (via web) :)
Hier ook, alleen trekt m'n werk laptop het niet om de TRX trading pagina langer dan een minuut open te hebben. :)

• hmr
mathijs900 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Vond die 20XRP 'fee' om je wallet te activeren 4 maand geleden niet zo erg. Snap dat wanneer mensen nu instappen het een hoop geld vinden (+/- €60) om je wallet te activeren. Zal me niks verbazen dat ze bij de update van morgen die 'fee' naar beneden schroeven om het aantrekkelijk te houden.
Dan maak je geen wallet aan, maar laat je het staan op Binance?! Ik begrijp oprecht het probleem niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste

Let op:
[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST![/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>[/html]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee