[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:32:
Iemand hier een gedachten over? ( CPX)

Zitten wel wat grote spelers achter en met een inzet van $0.25 lijkt het voor de lange termijn om eens wat mee te proberen

https://app.capitalexpanse.net/

WP
https://capitalexpanse.net/bluepaper-v1-11.pdf

wat uitgebreidere roadmap
https://capitalexpanse.net/capx-roadmap/

[mbr] Geen referrals aub[/]
Ziet er wel interessant uit inderdaad. Nog geen echte gedachtes, nieuw in de ICO's maar ik ga het eens doornemen! Anderen al het huiwerk gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

nadat ik van de week op kraken begonnen ben, wil ik toch eigenlijk ook op binance beginnen omdat daar meer keuze is.
omdat ik geen zin heb om een account op litebit te maken, heb ik extra fiat naar kraken overgemaakt.

hoe kan ik dan het beste bepalen via welke munt ik het van kraken > binance overmaak?
en dan lees ik overal dat ik eerst BNB moet gaan aanschaffen op binance. (of gaat dit dan al mis als ik de bovenstaande constructie toepas?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Zijn er infeite mensen die niet enkel ETH gebruiken om te traden maar ook effectief om te HODLen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
Gohan-san schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:13:
nadat ik van de week op kraken begonnen ben, wil ik toch eigenlijk ook op binance beginnen omdat daar meer keuze is.
omdat ik geen zin heb om een account op litebit te maken, heb ik extra fiat naar kraken overgemaakt.

hoe kan ik dan het beste bepalen via welke munt ik het van kraken > binance overmaak?
en dan lees ik overal dat ik eerst BNB moet gaan aanschaffen op binance. (of gaat dit dan al mis als ik de bovenstaande constructie toepas?)
Ik had wat Ripples gekocht en die overgezet naar Binance om vervolgens te verkopen.

Verschillende munten met BNB en verschillende munten met ETH/BTC. Wat je zelf wil. Met BNB heb je wel 0,05% fee's ipv 0,10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25frbfc.png

Ik zit naar XRP te kijken op Kraken, en zie dit. Dit lijkt mij een gigantische sell wall, of zie ik dat verkeerd? Ik twijfel om wat in te zetten op XRP, maar dit helpt niet echt :p

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:15:
Zijn er infeite mensen die niet enkel ETH gebruiken om te traden maar ook effectief om te HODLen ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iedereen die xrb bezit ook een vote geplaatst voor coin of the month bij binance?

Login en plaats een vote. Je hebt wel 0.1 bnb nodig.
https://www.binance.com/vote.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Widow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:16:
[afbeelding]

Ik zit naar XRP te kijken op Kraken, en zie dit. Dit lijkt mij een gigantische sell wall, of zie ik dat verkeerd? Ik twijfel om wat in te zetten op XRP, maar dit helpt niet echt :p
Zelfde op binance... punt is wel dat er idioot veel volume doorheen gaat momenteel dus de walls kunnen mogelijk door... rare markt momenteel

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

IUser schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:20:
Heeft iedereen die xrb bezit ook een vote geplaatst voor coin of the month bij binance?

Login en plaats een vote. Je hebt wel 0.1 bnb nodig.
https://www.binance.com/vote.html
Domme opmerking; wat doet dat? Als in; wat is het nu om te voten op een coin, semi-publiekelijk de resultaten al te kunnen zien en "magisch" de koers hebben zien stijgen met 1000% sinds 31 december?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Jordy8 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:39:
Zijn er ook mensen die geïnvesteerd hebben in Po.et (POE)?
Mag ik jou even bedanken voor deze hint? Ik was die dag toevallig op zoek naar een nieuwe interessante coin om wat speelgeld in te stoppen en ik kende Po.et nog niet. Speelgeld is inmiddels x5 gegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:25:
[...]

Domme opmerking; wat doet dat? Als in; wat is het nu om te voten op een coin, semi-publiekelijk de resultaten al te kunnen zien en "magisch" de koers hebben zien stijgen met 1000% sinds 31 december?
En er nog voor betalen ook...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Zitten hier nog meer mensen op kucoin?
Wat ik wel leuk vind van die exchange is dat er ook muntjes op staan die (nog) niet op andere staan of waarbij zij 1 van de eersten zijn waardoor de muntjes nu nog weinig waard zijn maar wel kunnen stijgen.

zo heb ik in november ofzo REQ daar gekocht voor iets van 3.2 cent. 7400 gekocht toen. Ik vond het een leuk project.
Nu is die ongeveer 68 cent waard :)
een zeer leuke winst hierop gehaald en is mn beste munt gebleken.

Zo heb ik laatst DENT gekocht. voor 1.5 cent (136 satoshi) aantal: 4200 is nu iets van 3 cent (261 satoshi) per stuk waard.

Ik vind het leuk om een relatief klein bedrag te investeren in een munt die het net ff anders doet (voor mijn gevoel).
REQ gaat over betalingen maar dan op een andere manier als de andere betalingsmuntjes en DENT gaat over mobiele data.
Toch net iets anders voor mijn gevoel als de reguliere munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:24:
[...]

Zelfde op binance... punt is wel dat er idioot veel volume doorheen gaat momenteel dus de walls kunnen mogelijk door... rare markt momenteel
Zie ook mijn vraag een paar berichten terug. Ik snap er niks van hoe dat kan... eerst is er een wall blijft de prijs een half uur steken. Dan plotseling binnen 20 minuten zie ik 3 walletjes als sneeuw voor de zon verdwijnen. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door iNSANiTi op 04-01-2018 08:34 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Laatst online: 11-03 22:12
Vannacht bijna 100% rijker geworden :)
#TRX, ik had al zo'n voorgevoel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:33:
[...]

Zie ook mijn vraag een paar berichten terug. Ik snap er niks van hoe dat kan... eerst is er een wall blijft de prijs een half uur steken. Dan plotseling binnen 20 minuten zie ik 3 walletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. }:O
Manipulatie heet dat. Grote orders klaarzetten om mensen af te schrikken en als het in de buurt komt cancellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:33:
hmm klote. cryptopia werkte gisteren niet en kon daarom geen TRX kopen gisteravond.:p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je gecash't dan? Anders ben je niets rijker geworden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Ik denk dat dit niet de juiste plek is om mijn vraag te benatwoorden. Maar de slack channel zelf is er niet meer ''This invite link is no longer active.

Please check with the person who shared it with you to see if there's a new link available.''

En daarnaast de Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 past niet bij mijn exacte vraag.

Het gaat om kopen van coins. Nu zijn er na zoveel jaar zoveel coins uitgekomen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Echter om het kort te houden en mijn vraag te waarborgen. Heb ik al wat zoekwerk gedaan waarvan ik denk dat mensen me geheid kunnen helpen bij dit.

1. Ik wil coins kopen. natuurlijk niet 1 volledige coin maar een deel daarvan.
Mijn investering zal rond de €1000 / €1500,- zijn voor vele is dit misschien te laag. Voor mij is dit een ''start investering. Naarmate het beter wordt uiteraard dat ik het verder ga uitbouwen.

2. De coins die ik wil zeker kopen voor de bovengenoemde investering zijn:
  1. ETH
  2. Ripples
  3. IOTAS
(denk als ik alles zo doorlees, dit de vernieuwde BTC zal worden)
Om IOTAS te kunnen kopen, heb ik gelezen dat je die met ETH/ripples kan kopen. Dus vandaar dat die twee daar ook tussen staan. Voor mij is BTC nu op een piek gekomen dat het meer zal dalen (niet veel) maar ook niet echt zal groeien naarmate meer mensen dit doen en de ''difficuilty'' daarvan zeer hoog is.

3. Ik wil ''secure'' handelen daar komt coinbase de meeste in de buurt. kraken.com is als exchange vorige maand of twee maanden geleden offline geweest. voor een langere periode. Dat maakt me zorgen. Dat sort fiasco's wil ik niet meemaken. Coinbase was vorige maand (December 2017) ook offline geweest maar voor enkele dagen is toch een betere geruststelling.

4. Profitwise is het voor mij niet belangrijlk dat ik binnen enkele uren/dagen meteen winst draai. Ik praat dan over 1-5 maanden met een winst van ongeveer €6500,- de difficuilty de koers zouden volgens vele sites dit haalbaar moeten zijn. Natuurlijk praten we over cryptocurrency. Maar ''what if''

Met deze strategie, kunnen mede tweakers handelaars hier mij een akkoord geven of extra tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker inderdaad. Zit 55% in TRX en 45% in Xrp. Niks te klagen dus😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Vannacht lag ik naar BNR te luisteren.
Daar hadden ze het over Chimera (ICO)
Dat blockchain gaming de toekomst zou zijn omdat je 1 account zou aanmaken en vervolgens deze universeel bij X games zou kunnen gebruiken.

https://chimaera.io/

Vanmorgen eens even die website gekeken, en die ziet er wel slick uit moet ik eerlijk zeggen.
Tevens hebben ze een hele uitgebreide whitepaper.
Je moet alleen wel minimaal 15.000 euro inleggen.

Wat zijn jullie ideeen hierover?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

beebie121 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:31:
Zitten hier nog meer mensen op kucoin?
Wat ik wel leuk vind van die exchange is dat er ook muntjes op staan die (nog) niet op andere staan of waarbij zij 1 van de eersten zijn waardoor de muntjes nu nog weinig waard zijn maar wel kunnen stijgen.

zo heb ik in november ofzo REQ daar gekocht voor iets van 3.2 cent. 7400 gekocht toen. Ik vond het een leuk project.
Nu is die ongeveer 68 cent waard :)
een zeer leuke winst hierop gehaald en is mn beste munt gebleken.

Zo heb ik laatst DENT gekocht. voor 1.5 cent (136 satoshi) aantal: 4200 is nu iets van 3 cent (261 satoshi) per stuk waard.

Ik vind het leuk om een relatief klein bedrag te investeren in een munt die het net ff anders doet (voor mijn gevoel).
REQ gaat over betalingen maar dan op een andere manier als de andere betalingsmuntjes en DENT gaat over mobiele data.
Toch net iets anders voor mijn gevoel als de reguliere munten.
Jep, ik sinds kort. Heb daar Deepbrain Chain (DBC) gekocht. Erg veelbelovende munt, waarbij AI gedecentraliseerd wordt en het toegankelijker en goedkoper moet maken. Het feit dat ze al gebackt zijn met aanzienlijke investeringen van grote en bekende Chinese investeerders hielp mij zeker mee om me te overtuigen. Hij staat nu nog laag, maar verwacht er in 2018 meer van.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
pven schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Heb je gecash't dan? Anders ben je niets rijker geworden.
Ik ga nu 25% cashen via Kraken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:43:
Ik denk dat dit niet de juiste plek is om mijn vraag te benatwoorden. Maar de slack channel zelf is er niet meer ''This invite link is no longer active.

Please check with the person who shared it with you to see if there's a new link available.''

En daarnaast de Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 past niet bij mijn exacte vraag.

Het gaat om kopen van coins. Nu zijn er na zoveel jaar zoveel coins uitgekomen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Echter om het kort te houden en mijn vraag te waarborgen. Heb ik al wat zoekwerk gedaan waarvan ik denk dat mensen me geheid kunnen helpen bij dit.

Mijn investering zal rond de €1000 / €1500,- zijn voor vele is dit misschien te laag. Voor mij is dit een ''start investering. Naarmate het beter wordt uiteraard dat ik het verder ga uitbouwen.

1. ETH
  2. Ripples
  3. IOTAS
Om IOTAS te kunnen kopen, heb ik gelezen dat je die met ETH/ripples kan kopen. Dus vandaar dat die twee daar ook tussen staan. Voor mij is BTC nu op een piek gekomen dat het meer zal dalen (niet veel) maar ook niet echt zal groeien naarmate meer mensen dit doen en de ''difficuilty'' daarvan zeer hoog is.

3. Ik wil ''secure'' handelen daar komt coinbase de meeste in de buurt. kraken.com is als exchange vorige maand of twee maanden geleden offline geweest. voor een langere periode. Dat maakt me zorgen. Dat sort fiasco's wil ik niet meemaken. Coinbase was vorige maand (December 2017) ook offline geweest maar voor enkele dagen is toch een betere geruststelling.

4. Profitwise is het voor mij niet belangrijlk dat ik binnen enkele uren/dagen meteen winst draai. Ik praat dan over 1-5 maanden met een winst van ongeveer €6500,- de difficuilty de koers zouden volgens vele sites dit haalbaar moeten zijn. Natuurlijk praten we over cryptocurrency. Maar ''what if''

Met deze strategie, kunnen mede tweakers handelaars hier mij een akkoord geven of extra tips...
Welke coins je moet nemen kan niemand je vertellen.
Ik ben nu ook 2-3 nieuwe coins aan het zoeken voor de lange termijn, ik heb echt geen zin meer in daytraden of regenbogen najagen.

Ik heb persoonlijk gekeken welke munten nog een significante groei kunnen maken. En dan heb ik het over de huidige market cap en waar ik ze over 6-12 maanden zie staan.
Zit daar een factor 5-10 in qua marketcap dan is dat voor mij een indicatie dat er "veel" winst mogelijk is over de lange termijn.

Zo heb ik nu een deel in REQ zitten, nu op 500m marktkaptitaal, en $0.85 waard.
Plan ziet er goed uit en er zit een goed team en idee achter, ik zie ze makkelijk doorgroeien naar een marketcap van 3-4 miljard aan het eind van het jaar, dus een factor 6-8.

Het is een risico aangezien het een vrij nieuwe coin is.
Daarom zit ik ook te kijken naar coins die zich recentelijk bewezen hebben zoals NEO of OMG, die kunnen ook nog wel een factor 3-8x. maar zal misschien iets minder snel gaan.

Zo probeer ik mijn risico/kansen een beetje te spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44

1. ETH
  2. Ripples
  3. IOTAS

Tsja, ik ben zelfs maar met 100 euro aan speelgoed begonnen. Je pskt nu wel de gerenomeerde munten. Het hangt wat af van het risico wat je wil nemen, maar ik zou yoch ook een deel stoppen in groeibriljantjes zoals TRX, XLM, VEM en ADA. Of zelfs in nog kleinere spelers die nu lekker laag staan zoals REQ, POWR en POE bijv. Als die munten exploderen, dan pak je toch een mooi graantje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

wauw, pakte even een weekje rust, zonder open posities... duur weekje :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Larkinzzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Al stijgt Ripple 10000000%, kan me niks schelen. Ik investeer niet in een centralized coin waarvan 60% van de supply in de handen is van banken. Crypto is juist uitgevonden om banken overbodig te maken, en zo denken heel veel mensen erover. Helaas gaat bij veel mensen geld boven principes.
IK heb nog nooit iemand gehoord die coins koopt om een principe :O

Man al gaan ze wapens handelen met die coins, als ik er maar goed aan verdien en dan hou jij je maar lekker aan je principes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Ik heb 500E gestort op Kraken. En onder "recent deposits" zie ik hem terug ("succes")

Echter, onder Balance kan ik die 500E nergens vinden. Zie ik iets over het hoofd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:14

Typhone

Who Dares Wins

1. ETH
  2. Ripples
  3. IOTAS

Wachten tot er correctie komt op de XRP, XLM, ADA (bezig as we speak) en dan meteen instappen.
Iota is tijdje terug flink gekelderd en krabbelt heel langzaam op maar is nog niet steady.
6500 winst op 1000 euro zou ik dan wel gokken op 1 enkele coin. Had je begin december ingestapt dan had je het al gehad met bovengenoemde coins. Maar dat is altijd als als als en achteraf geouwehoer :).

€1000-1500 is veel meer dan de meesten hier gok ik zo.

Ik heb midden december een bitcoin op 14.7k omgezet en ben daarmee aan het spelen gegaan. Dat is inmiddels ruim 84.000 euro en dat knalt vooralsnog alleen maar omhoog. Lange termijn is echter een ander verhaal. FUN werd vanochtend op de trader channels genoemd maar heb ik me nog niet in verdiept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even voor de zekerheid, trx gaat als een speer en er is nu een hele aardige arbitrage mogelijkheid via HitBTC maar dat gaat nooit aankomen. Die fout heb ik zelf al eerder gemaakt dus dat hoeft niemand hier ook nog te doen. ;)

Binance 1045
HitBTC 1445

Beetje jammer wel dat er 1900 trx van mij op 'slot' staan op dit moment die ik nog onder de 500 aangekocht heb. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
NoE schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:52:
wauw, pakte even een weekje rust, zonder open posities... duur weekje :)
Geen rust in deze markt, herstel lijkt weer begonnen

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Typhone schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Wachten tot er correctie komt op de XRP, XLM, ADA (bezig as we speak) en dan meteen instappen.
Iota is tijdje terug flink gekelderd en krabbelt heel langzaam op maar is nog niet steady.
6500 winst op 1000 euro zou ik dan wel gokken op 1 enkele coin. Had je begin december ingestapt dan had je het al gehad met bovengenoemde coins. Maar dat is altijd als als als en achteraf geouwehoer :).

Ik heb midden december een bitcoin op 14.7k omgezet en ben daarmee aan het spelen gegaan. Dat is inmiddels ruim 84.000 euro en dat knalt vooralsnog alleen maar omhoog. Lange termijn is echter een ander verhaal. FUN werd vanochtend op de trader channels genoemd maar heb ik me nog niet in verdiept.
Welke trader channels bedoel je?

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Even een vraag, als jullie op binance kiezen om uit te stappen/over te stappen naar een andere coin, verkopen jullie dan naar BTC, ETH, USDT of BNB? En waar laten jullie dit van af hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik heb wat gedaytrade afgelopen weken, maar het meest verdien ik op coins waar ik groots inzet en gewoon hodl. Kocht de ripple in voor 0.6 EURO :D

Waar ik het meest vertrouwen in heb voor dit jaar:

XTR (of course) ---> edit: TRX 8)7
POE
Zo ongelovelijk ondergewaardeerd, het heeft mijn inzet al 3x verdubbeld. (POE is trouwens een token). Hij heeft ook een gezonde groei. Valt vaak buiten te top 100 en valt gewoon niet op. Maar er komt nog een moment dat heel veel mensen hem gaat ontdekken.

Verder heb ik nog wat MANA (Orgineel project en is toch al weer verdubbeld ondertussen)
Medibloc (Coin op Medisch gebied)

Er zijn meerdere coins die leuk lopen, maar je moet toch een keuze maken bij een coin waar je achter staat en denkt potentie hebben. IMO kun je beter op enkele coins wat meer inzetten dan elke keer voor de meest stijgende coin een beetje in te leggen. Dit zijn enkel tips van een beginner... Ik denk dat het daytraden ook niet voor beginners is weggelegd IMO...
Heb in het begin geld verloren. Maar de meeste winst maak ik door niet met de kudde mee te lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
biggydeen2 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:44:
[...]

Werkt dat wel goed in excel? Het gaat hier over vele honderden mogelijkheden zowel bids/asks verschil maar ook lowest ask vs highest bid.

Kleine volumes moet je inderdaad goed op letten. Groot geld is natuurlijk relatief. Ik heb er zojuist een maandloon uitgehaald. Dat is wat mij betreft (en ik denk vele anderen) al groot geld.
Als je een beetje handig bent met power queries werkt dat meer dan prima, enige nadeel dat excel in deze heeft (al zie ik dat niet direct als nadeel) is dat je maar 1 keer per minuut kunt updaten.

Jij spreekt over honderden mogelijkheden maar als je het zelf doet kun je alle onzin resultaten er meteen uitfilteren, het heeft bijv. geen zin om in te springen op muntjes die nog geen ton per 24 uur omzetten. Althans, aankopen lukt prima maar dan moet je je zooi ook weer kwijt...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Joostw24 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:59:
Even een vraag, als jullie op binance kiezen om uit te stappen/over te stappen naar een andere coin, verkopen jullie dan naar BTC, ETH, USDT of BNB? En waar laten jullie dit van af hangen?
Allereerst de trade pairs, BNB en USDT zijn veel kleiner wat dat betreft. Om eerlijk te zijn, ik doe alles via ETH. Geen hele specifieke reden om ETH te gebruiken ipv BTC verder. Maar volgens mij zijn er ook geen grote verschillen. Als ze er al zijn, dan moet je kijken naar vraag/aanbod verschil tussen btc en etv voor je munten.

[ Voor 20% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
[...]

Wachten tot er correctie komt op de XRP, XLM, ADA (bezig as we speak)
Van waar ik kijk zie ik 'm op ATH, niet in een correctie... Had gisteravond juist een pluk verkocht op 7300 sats in afwachting van de correctie. Word ik wakker, staat ie >8000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

AceAlpha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Welke trader channels bedoel je?
Telegram kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Binance account: check
Kraken account: check

Get verified op Kraken werkt niet, dus storten kan niet.
Litebit accepteert geen nieuwe members.
Hoe krijg ik nu tegoed op Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Roodey schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:07:

BTC kopen op bitonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam

Via Bitonic kopen.... Beetje research doet wonderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Gisteravond ging VeChain op zich ook wel lekker qua koers, dus had een (vrij optimistische) sell-order geplaatst om te laten triggeren in de nacht. Helaas niet gebeurd. Zonde, want ik twijfelde gisteren tussen TRX en VEN... Verkeerde keuzen gemaakt. ;) Och, het is allemaal relatief, een verkeerde keuze... :)

Nu nieuwe sell-order gezet en zien of deze getriggerd worden gedurende deze werkdag.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Was BTC niet erg traag nu? Volgens mij pak he veter ETH of LTC. Gister en eergister keam ETH in 10 min door van coinbase naar binance. Kost misschien meer bij coinbase, maar heb er zelf meer vertrouwen in als ik hier lees hie lang het bij sommigen duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14

https://blockk.nl/binance-coin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
Thaam schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:01:
Ik heb wat gedaytrade afgelopen weken, maar het meest verdien ik op coins waar ik groots inzet en gewoon hodl. Kocht de ripple in voor 0.6 EURO :D

Waar ik het meest vertrouwen in heb voor dit jaar:

XTR (of course)
Waar kan ik info vinden over XTR?
De website is uit de lucht..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Wellicht je verhaal even de bedragen weghalen of grote disclaimer bijzetten ofzo?
ik heb ook op mijn eerste investering 3000% winst gehaald bij toeval, niet door kennis maar dergelijke bedragen die jij noemt zou ik persoonlijk niet neerzetten.
De mensen met 100 euro die ook willen beginnen worden compleet gek en vergooien een hoop om rijk te worden hiermee zonder de risicos mee te nemen....
Het is hier geen regel volgens mij maar zou het mijns inziens wel moeten zijn.
Ook de 18 jarige scholier komt hier mn info opdoen en die ziet zichzelf wel een huis hypotheekvrij te kopen met een maandje of 2 natuurlijk.
Ja je bent een aardappel als je het denkt maar ik denk dat we soms mensen ook moeten voorlichten over de risicos ipv roze brillen uitdelen.
Again, just my 0,02BTC

@sakurakilla ik heb die app ff geprobeerd (bitsnapp) en , hoewel een heel geklooi om de API erin te krijgen van binance, ziet het er goed uit.
Geen idee met welke warden hij de boel naar euro omrekent maar dat moet ik nog maar eens nakijken.
Goed om erg snel een overzicht te krijgen van je totaalpakket 8) Dank voor het delen!

[ Voor 15% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:11
[...]

Dat er ooit correcties komen snap ik, maar denk je dat die al zo snel komen? Ik bedoel er zijn toch aardig wat coins die makkelijk 5-10x hun waarde hebben zonder dat er grote correcties bij te pas zijn gekomen? Of heb ik die gemist?

Daarnaast moet je niet vergeten dat er dagelijks tienduizenden mensen bij komen die willen handelen in cryptocurrency, laten die nu allemaal paar 100 euro mee nemen dan komt er per dag makkelijk €1.00.000,- bij. Het is dan toch niet raar dat de koersen zo stijgen en dit zal de komende dagen/weken alleen maar meer worden. Het zal uiteindelijk wel een keer knappen, maar hopelijk niet in 2018.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts

En.... exact dezelfde vragen als gisteren beginnen weer... Soms krijg ik het idee dat meneer Alzheimer steeds vroeger langskomt. Bitstamp->ltc->Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 11:45
Na al behoorlijke tijd de cryptocurrency te hebben gevolgd besloten om zelf ook maar een eerste stap te zetten in de handel. Ik heb me goed ingelezen over de wallets, maar kom er totaal niet uit of en zo ja welke wallet ik het best kan gebruiken. Als beginner is een hardware wallet de investering nog niet direct waard. Vooralsnog geen optie.

Een software wallet zou kunnen, maar ik heb eigenlijk niet zoveel vertrouwen in mijn eigen beveiliging. En mocht mijn laptop de geest geven, ben ik dan ook de macht over mijn coins kwijt?

Hoewel ze natuurlijk gehackt kunnen worden heb ik dan meer vertrouwen in een online wallet. Maar wat maakt een speciale online wallet veiliger dan het 'gewoon' op een exchange als Kraken laten staan? Ik snap dat zij wellicht eerder doelwit zijn van een hack (en dat dat in het verleden is gebeurd), maar zijn zij ook niet het meest professioneel en hebben zij de beveiliging ook niet het best op orde?

Welke wallet gebruiken jullie, en wat is jullie advies?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Dick Turpin schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Waar kan ik info vinden over XTR?
De website is uit de lucht..
sorry...... TRX 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Wellicht je verhaal even de bedragen weghalen of grote disclaimer bijzetten ofzo?
ik heb ook op mijn eerste investering 3000% winst gehaald bij toeval, niet door kennis maar dergelijke bedragen die jij noemt zou ik persoonlijk niet neerzetten.
De mensen met 100 euro die ook willen beginnen worden compleet gek en vergooien een hoop om rijk te worden hiermee zonder de risicos mee te nemen....
Het is hier geen regel volgens mij maar zou het mijns inziens wel moeten zijn.
Ook de 18 jarige scholier komt hier mn info opdoen en die ziet zichzelf wel een huis hypotheekvrij te kopen met een maandje of 2 natuurlijk.
Ja je bent een aardappel als je het denkt maar ik denk dat we soms mensen ook moeten voorlichten over de risicos ipv roze brillen uitdelen.
Again, just my 0,02BTC
Waarom zou hij dat doen?
Succesverhalen mogen gedeeld worden.
Ik heb een kennis die vorig jaar januari met 5000 euro is ingestapt op BTC.
Heeft door de goeie ritjes (ethereum en ripple) hier 5 miljoen van gemaakt....

We zitten pas in de kinderschoenen met de cryptowereld.
Had je vorige week maandag 10.000 euro in Tron gestopt had je nu 50.000.
Er liggen gouden bergen op straat. Daar. Naast die regenbogen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Ik heb midden december een bitcoin op 14.7k omgezet en ben daarmee aan het spelen gegaan. Dat is inmiddels ruim 84.000 euro en dat knalt vooralsnog alleen maar omhoog.
Zolang je niet casht heb je die 84000 ook niet, mooi verhaal, snijdt verder geen hout!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
*slowchat warning*

Waar denken jullie dat het gaat eindigen met TRX? had hem een paar dagen geleden al als tip gepost maar hoe meer ik erover lees hoe groter de potentie lijkt......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

gilligan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:16:
Ik heb me goed ingelezen over de wallets
...
kom er totaal niet uit
...
Welke wallet gebruiken jullie, en wat is jullie advies?
Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 ? Want toen je deze vraag hier net postte, stond er echt in beeld "geen vragen over wallets".
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
[...]

...
Virtueel of fysiek miljonair?

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
deppenboks schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
*slowchat warning*

Waar denken jullie dat het gaat eindigen met TRX? had hem een paar dagen geleden al als tip gepost maar hoe meer ik erover lees hoe groter de potentie lijkt......
Ik hoor $0.5 hier in het topic voor op de korte termijn, dus die gaat waarschijnlijk nog wel even door nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Als iemand daar gevoelig voor is... moet hij er sowieso niet aan beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 19:14
Het valt me trouwens op dat er op de ‘gewone’ nieuws sites meer Crypto nieuws staat dan op Tweakers...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
deppenboks schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
*slowchat warning*

Niemand weet waar het gaat stoppen, maar ik heb hier iig 80% van mijn folio ingestoken.
Ik zie hem nog wel naar de 2 - 5 euro gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
GENETX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Ik hoor $0.5 hier in het topic voor op de korte termijn, dus die gaat waarschijnlijk nog wel even door nu.
In theorie kan hij 1.5 dollar worden als je naar de marktcap kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Thaam schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:22:
[...]

In theorie kan hij 1.5 dollar worden als je naar de marktcap kijkt...
Zou je me dit kunnen uitleggen? Hoe bereken je dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
seadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Niemand weet waar het gaat stoppen, maar ik heb hier iig 80% van mijn folio ingestoken.
Jup, zoveel positief nieuws. De cryptodogs site is voor het einde van deze week vertaald naar het Engels. Daarmee komt dit 'spel' in heel de wereld beschikbaar.

Volgende week wordt er een grote partnership aangekondigd...
En er staat nog meer op de roadmap.

Einde is nog lang niet in zicht. Misschien onderweg met wat hobbels, maar als ik ooit een goede hodl coin gezien heb, is het trx wel.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dacide schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Door je duim in je mond te steken, 3x rond te draaien op een parkeerterrein en als je duim dan minder dan 37% vocht overhoudt, deel je marketcap door supply maal gemiddelde trade-volume vermenigvuldigd met een 24h-marge ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:18:
[...]

Waarom zou hij dat doen?
Ik heb een kennis die vorig jaar januari met 5000 euro is ingestapt op BTC.

We zitten pas in de kinderschoenen met de cryptowereld.
Had je vorige week maandag 10.000 euro in Tron gestopt had je nu 50.000.
Er liggen gouden bergen op straat. Daar. Naast die regenbogen.
Prima, dat zeg ik, mijn mening.
Los van dat het niemand ene ruk aangaat hoeveel geld ik heb en ik zeker niet de persoon ben die er ook mee te koop loop ben ik PERSOONLIJK van mening dat er ook wat meer gewaarschuwd mag worden voor de risicos... thats is.
Je ziet veel beginnersfouten (die ikzelf ook nog prima maak, ben ook nog maar net bezig) en er zijn er genoeg die hieraan beginnen omdat ze niets op de spaarrekening krijgen.... daar ben je het geld alleen niet zo snel kwijt...
Maargoed nogmaals, zo denk ik erover en wilde ik even delen ter overweging. Doe ermee wat je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
Steeds meer volk stapt in de cryptowereld...En dan moet je bedenken dat dit maar een peulschil is van het volk dat effectief geld heeft staan op de bank dat amper iets opbrengt en die het bij het woord "crypto" in Keulen horen donderen....Ik lees meer en meer over dat cryptocurrency in 2018 mainstream gaat worden maar ik neem dit toch met een korrel zout. Hier rond mij op het werk zit 20 man...Er zijn er 2 met crypto bezig... En als we het in de groep over crypto hebben, zijn de andere 18 er rotsvast van overtuigd dat het een bubbel is waar we al ons geld in een mum van tijd gaan kwijtgeraken.

[ Voor 16% gewijzigd door Rebbelx op 04-01-2018 09:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ripple zit ondertussen al aan $3,82 . Die restrictie van 20 coins die je niet kan spenderen in je wallet begint nu wel hoog op te lopen. :(

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Dacide schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Als je naar bv de marktcap van ripple kijkt, is die 14.8 x hoger dan TRX. Stel dat de Marktcap van TRX ook zo groot word (in theorie) doe je dat maal de huidige waarde... Dat zou dan uitkomen op ongeveer 2 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
ieperlingetje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:28:
Ripple zit ondertussen al aan $3,82 . Die restrictie van 20 coins die je niet kan spenderen in je wallet begint nu wel hoog op te lopen. :(
Zou mooi zijn als Gatehub je iig iets van die 20 teruggeeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
BillMcNeal schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:29:
[...]

20 is de Ripple reserve dus die krijg je niet terug denk ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
bmwman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Man al gaan ze wapens handelen met die coins, als ik er maar goed aan verdien en dan hou jij je maar lekker aan je principes _/-\o_
Goeie insteek, zou je het ook niet erg vinden als er, ik noem maar wat, mensenhandel achter een coin zit? Zo lang jij er maar aan verdient?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seadogg
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:24:
[...]

Jup, zoveel positief nieuws. De cryptodogs site is voor het einde van deze week vertaald naar het Engels. Daarmee komt dit 'spel' in heel de wereld beschikbaar.

Volgende week wordt er een grote partnership aangekondigd...
En er staat nog meer op de roadmap.

Einde is nog lang niet in zicht. Misschien onderweg met wat hobbels, maar als ik ooit een goede hodl coin gezien heb, is het trx wel.
Klopt, daarom nu nog lekker instappen “nu het nog kan”.
Zolang hij niet op de 0,5 staat is er niks aan de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
Machlah schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Goeie insteek, zou je het ook niet erg vinden als er, ik noem maar wat, mensenhandel achter een coin zit? Zo lang jij er maar aan verdient?
Wat denk je wat er met jouw euro gebeurt op dit moment?.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Thaam schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:31:
[...]

De euro is toch geen bedrijf waar ik in investeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:27:
Steeds meer volk stapt in de cryptowereld...En dan moet je bedenken dat dit maar een peulschil is van het volk dat effectief geld heeft staan op de bank dat amper iets opbrengt en die het bij het woord "crypto" in Keulen horen donderen....Ik lees meer en meer over dat cryptocurrency in 2018 mainstream gaat worden maar ik neem dit toch met een korrel zout. Hier rond mij op het werk zit 20 man...Er zijn er 2 met crypto bezig...
Mijn ervaring is anders.. op mijn werk echt wel meer (zeker degene met een apart kantoortje die "heel druk bezig zijn O-) ")
Maar veel op litebit omdat ze geen tijd/zin hebben om zich erin te willen verdiepen maar wel overal een mening over hebben.
zelfde geldt voor aantal vrienden op hun werk.
als er geld in zit wordt het vanzelf makkelijker gemaakt en wordt het mainstream.
Vandaag ook bericht in de telegrof dat het aantal bedrijven die broker spelen a la litebit explodeert bijvoorbeeld

@MAX3400 Epic post vent hahahaha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
BillMcNeal schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:29:
[...]

Geld dit verhaal ook voor binance? Dat je minimaal 20 daar moet laten staan?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
[...]

Inderdaad, wat een walgelijke instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Urg, kraken :(
Heb sinds gisteren m'n funds op binance nog steeds in XRP & TRON vast zitten, dus ik denk ik maar nog even de "rest" over die ik op kraken geparkeerd had op de hoop dat die server upgrade vorige week alle problemen zou oplossen en je wel wel stop-limit order kon invoeren wat dus uiteindelijk nog steeds niet gebeurd is. Dus ik koop wat xrp op kraken zodat ik het naar binance kan overzetten. Krijg je een mooie pagina op kraken dat alle withdraws uitgeschakeld zijn :( Iemand meer info hierover?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Thaam schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Of elke andere valuta, cryptocurrency of wat dan ook... maar goed, gewoon jezelf voor de gek houden dat er maar 1 boosdoener is. Zolang deze mensen niet mijn financien beheren, mogen ze vasthouden aan hun bekrompen principes.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
bmwman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Het gaat niet om het principe van wat anderen doen met hun coins, maar de verdeling en de macht die je over je eigen geld hebt. Als jij de keuze hebt om de waarde van je geld zelf te beheren of in handen te leggen van partijen die hebben aangetoond je geld te kunnen blokkeren of kunnen manipuleren zodat je geld op lange termijn significant minder waard wordt. Is dat niet een principe waar je om zou geven?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Werkt de blockfolio app bij iemand nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 20:18
Capacitor schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:06:
Net ook ETH overgemaakt van Bitstamp naar Binance om daarmee TRX in te gaan slaan. Klinkt me toch veelbelovend in de oren en ben benieuwd wat de game release 7 januari met de koers gaat doen :) Nu hopen dat m'n transactie er een beetje snel doorheen gaat en ik nog kan meeliften op deze pump. Iemand ervaring met hoe lang zo'n transactie gemiddeld duurt? Zie op Etherscan dat er flink wat Pending transaction in de queue staan..
Zijn je ETH al aangekomen op je Binance account? Wacht namelijk al 12 uur op mijn overdracht van Bitstamp naar Huobi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:36:
Nope, lijkt de laatste tijd een stuk vaker last te hebben van 'the blockfolio servers are unavailable'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 00:26
Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:36:
Bij mij op het moment niet.

Terwijl ik gister nog een berichtje kreeg dat server maintenance voorbij was, zou toch denken dat er iets van verbetering in moet zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Empirical2159 op 04-01-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

rickiii schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Het gaat niet om het principe van wat anderen doen met hun coins, maar de verdeling en de macht die je over je eigen geld hebt. Als jij de keuze hebt om de waarde van je geld zelf te beheren of in handen te leggen van partijen die hebben aangetoond je geld te kunnen blokkeren of kunnen manipuleren zodat je geld op lange termijn significant minder waard wordt. Is dat niet een principe waar je om zou geven?
en de exchangers zijn betrouwbaar denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
seadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Ik zelfs 87%
Heb net 25% verkocht Binance-ETH
ETH naar Kraken en daar omgezet in Euro's
Withdraw naar eigen rekening. Ben benieuwd wanneer het aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kleine waarschuwing hier, ik raad altijd ltc aan voor transfers maar dat duurt op dit moment ietsjes langer. Binance->Bittrex 20 minuten, Bitstamp->Coinbase nog processing maar dat ligt aan Coinbase, de bevestiging kwam al wel heel snel. :)

Edit: geen idee of dit hiervoor ook al zo was maar Binance bundelt de ltc transfers steeds groter, die van mij zit nu in een block van 500 ltc. :D

-------------------------------------------------------------------
Worstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:39:

Withdraw naar eigen rekening. Ben benieuwd wanneer het aankomt.
Morgen.

[ Voor 48% gewijzigd door janvanduschoten op 04-01-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dit had prima in de post hierboven gepast. Volgende keer graag je laatste post aanpassen als je zelf als laatste hebt gepost :)

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 04-01-2018 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Same here. Gisteren de helft van mijn BTC in TRX gestopt, nu met bijna 100% winst verkocht :X

Zo heb ik van de 100 dollar waarmee ik instapte in 5 dagen 150 dollar gemaakt. 2018 Mag van mij op die manier verder gaan :Y)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Grrrrrene schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Same here. Gisteren de helft van mijn BTC in TRX gestopt, nu met bijna 100% winst verkocht :X

Zo heb ik van de 100 dollar waarmee ik instapte in 5 dagen 150 dollar gemaakt. 2018 Mag van mij op die manier verder gaan :Y)
en niemand die mij ff tipt >:)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
Wat een gigantische sell wall trouwens op binance TRX..

109 btc op 1200 sat

en een buy wall van 181 btc op 1000 sat

is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Bmfd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:39:
[...]

Hoeveel fee per byte heeft de transactie meegekregen?
Zie onderstaand.

Fees 0.0000452 BTC
Fee per byte 20 sat/B
Fee per gewicht eenheid 5 sat/WU

Lock Time Blok: 500320

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seadogg
iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Het is nog (lang) niet te laat om in te stappen bij trx. Die blijft voorlopig (ondanks de correctie die eraan gaat komen) nog sky high gaan.
(Denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Empirical2159 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:44:

109 btc op 1200 sat

is dit normaal?
Ja, maar vaak zie je dat die muur down gehaald wordt zodra het in de buurt van deze muren komt. Vooral als een munt hard omhoog gaat.

Down idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Ja, maar vaak zie je dat die muur down gehaald wordt zodra het in de buurt van deze muren komt. Vooral als een munt hard omhoog gaat.

Down idem dito.
sell-wall is inderdaad al weg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je wel eens goed onderzocht waar die kleding van je vandaan komt? Of die grondstoffen uit Afrika die door Chinezen worden leeggeroofd om in je telefoon te stoppen? Onderzoek en je zult verbaasd staan hoeveel uitbuiting heeft plaats gevonden....

Ondertussen koop ik wat meer coins bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Och, ik heb net nog even op 0,0017000 (TRX/ETH) wat gekocht.
Ik moet zeggen dat ik hem neerzette toen hij op 173000 stond en binnen een minuut kwam hij er alsnog door. Behoorlijke bewegingen momenteel, erg in trek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paralectic
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Och, ik heb net nog even op 0,0017000 (TRX/ETH) wat gekocht.
Ik moet zeggen dat ik hem neerzette toen hij op 173000 stond en binnen een minuut kwam hij er alsnog door. Behoorlijke bewegingen momenteel, erg in trek :+
Ik had de deze week gekocht voor 7 dollar cent, maal 7500+. Aardige toename in prijs alweer, net weer de helft verkocht om wat verdeling te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
Empirical2159 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:44:

109 btc op 1200 sat

is dit normaal?
Dat was gisterenavond ook al toen TRX nog 100% lager stond, komt weer een spurt aan is mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Zo vervelend, dacht dat ADA en CDN gingen dippen vannacht voor ze weer omhoog zouden gaan (klopte ook), buy order ingezet, blijven ze net een paar sats hoger hangen :(

Zo'n gigantische run als die van TRX, zijn er dan echt mensen die dan nog instappen? Ik zou denken dat na zo'n spurt het eerst weer een stuk inkakt en hij is al best lang snel aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Paralectic schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Ik had de deze week gekocht voor 7 dollar cent, maal 7500+. Aardige toename in prijs alweer, net weer de helft verkocht om wat verdeling te maken. :)
We gaan het zien, ik heb er ook 7500 nu inderdaad maar ik kijk even op korte termijn. ik verwacht een correctiedipje die ik ook wil meepakken als het even kan:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Heb je wel eens goed onderzocht waar die kleding van je vandaan komt? Of die grondstoffen uit Afrika die door Chinezen worden leeggeroofd om in je telefoon te stoppen? Onderzoek en je zult verbaasd staan hoeveel uitbuiting heeft plaats gevonden....

Ondertussen koop ik wat meer coins bij.
Natuurlijk heeft er al heel veel uitbuiting plaatsgevonden, met name door mensen die met deze instelling in het leven staan. Een betere wereld begint toch echt bij jezelf. Veel plezier met je muntjes. Maar goed, ontopic.
Pagina: 1 ... 220 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]