Dat over een paar weken, maanden het nieuws opent dat de Ripple weer met x% is gestegen ipv de Bitcoin.Machlah schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:24:
[...]
Als ik ripple zou haten, wat staat er dan in dit bericht dat ik van gedachten moet veranderen?
Maar wat is er aan Ripple precies om van te houden, behalve de/je profits?Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:26:
[...]
Dat over een paar weken, maanden het nieuws opent dat de Ripple weer met x% is gestegen ipv de Bitcoin.
Verder is het toch gewoon allemaal vrij ruk of zie ik het anders?
Datzelfde geldt voor Bitcoin imo.Wilco88nl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Maar wat is er aan Ripple precies om van te houden, behalve de/je profits?
Bitcoin is ook ruk, het is traag, heeft hoge fees, mining verneukt enorm veel energie, en het kan alleen gebruikt worden om heen en weer te sturen tussen wallets. Toch is dit nog altijd de nummer 1 coin, omdat er geld in zit.Wilco88nl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Maar wat is er aan Ripple precies om van te houden, behalve de/je profits?
Je gaat me niet wijsmaken dat je hier niet voor het geld zit maar voor de goedheid uit je hart
Al stijgt Ripple 10000000%, kan me niks schelen. Ik investeer niet in een centralized coin waarvan 60% van de supply in de handen is van banken. Crypto is juist uitgevonden om banken overbodig te maken, en zo denken heel veel mensen erover. Helaas gaat bij veel mensen geld boven principes.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:26:
[...]
Dat over een paar weken, maanden het nieuws opent dat de Ripple weer met x% is gestegen ipv de Bitcoin.
Leg het inderdaad eens uit! Ipv trollen.
Het is nu niet echt voor niks dat veel mensen er weg blijven. En het is aan iedereen om de keuze te maken natuurlijk maar dat nu.nl bericht veranderd niks aan het team en de houding etc.
Kan wel inloggen, maar krijg nog veel 500 errors.Cogy schreef op Wednesday 3 January 2018 @ 23:26:
Kunnen er alweer mensen inloggen op Binance?
BTC is in ieder geval nog echte cryptocurrency. XRP is dat niet eens.
haha principes gaan tot aan de portenomee xDLarkinzzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:33:
[...]
Al stijgt Ripple 10000000%, kan me niks schelen. Ik investeer niet in een centralized coin waarvan 60% van de supply in de handen is van banken. Crypto is juist uitgevonden om banken overbodig te maken, en zo denken heel veel mensen erover. Helaas gaat bij veel mensen geld boven principes.
Ben het wel met je eens, ben ook geen ripple fan. Heb de ripple boot van 1000% stijging ook gemist, en verwacht dat dit niet nog een x gebeurd. Als ripple rond de 7 euro zou staan en bitcoin blijft zoals het nu is dan zou ripple bitcoin ook overnemen als grootste coin. Zit zelf in ETHlend, denk dat deze munt ondergewaardeerd is en wacht rustig af. Verder nog HUSH coin in bezit door mining.
Nee zeker niet, ik ben hier voor het geld. Alleen zou ik bijvoorbeeld nooit in wapens e.d. willen investeren. Daarnaast hodl ik alleen projecten die ik werkelijk gaaf vind. Dan voelt het ook minder rot wanneer er -20% komt te staan. Dus zeker voor het geld maar wel met principes!mark-k schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:33:
[...]
Bitcoin is ook ruk, het is traag, heeft hoge fees, mining verneukt enorm veel energie, en het kan alleen gebruikt worden om heen en weer te sturen tussen wallets. Toch is dit nog altijd de nummer 1 coin, omdat er geld in zit.
Je gaat me niet wijsmaken dat je hier niet voor het geld zit maar voor de goedheid uit je hart
Bitcoin is achterhaald, Ripple is precies niets. ADA lijkt me een geweldig concept bijvoorbeeld.
Bij mij lijkt het weer te werkenJackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:34:
[...]
Kan wel inloggen, maar krijg nog veel 500 errors.
Dat ding gaat idd vlammen bij de mainnet releasedChained schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:28:
[...]
3 weken Kraken, 2 dagen Binance.. Wat een wereld van verschil.![]()
ON:
Wat ben ik blij dat ik tijdig in ICX ben gestapt. Gaat als een speer en is in mijn portfolio nu echt het pareltje. Verwacht er nog heel veel van en is dus ook een dikke HODL. Zo ook voor Ripple maar daar heb ik niet zoveel van.
Eergister DBC (Deep Brain Chain) gekocht en is daarna wat gedaald maar verwacht toch echt wel wat van deze munt. AI is gewoon echt een super iets in mijn ogen.
Mijn portfolio ziet er nu zo uit (gesorteerd op waarde):
ICX
XRP
BTC
DBC
ETH
Met BTC wil ik verder gaan traden ook al verwacht ik dat die wel weer terug gaat naar 18k bijvoorbeeld. Met de ALTS kan je op dit moment gewoon veel meer winst maken die je dan weer in andere leuke projecten kan stoppen om te HODL'en.
Zit nog te loeren naar XRB, XLM en TRX. TRX ben ik destijds uitgestapt omdat die zo hard in elkaar zakte (panicccccccc....), nu toch wel spijt van.
En de Koreanen kunnen er nog altijd niet aan, er komen grootste dingen aan mijn vriend
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
OK, duidelijk.Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:05:
[...]
No offense maar dat is toch precies wat ik beschreef? Je kunt geen kooporder plaatsen als je geen tegoed hebt. Wat jij wil is wishfull thinking, stel ik verkoop dit voor dat en dan moet er automatisch een order geplaatst zijn/worden voor. Geen tegoed=geen order, heel simpel. Geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven. Als je dit wil moet je eea verdelen, hou tegoed over om een koop te plaatsen en verkoop los daarvan, beiden tegelijkertijd kan gewoon niet en wil je dat wel dan zul je bots moeten gebruiken.
Exchanges zullen dit nooit gaan aanbieden, dat risico is gewoon te groot en kost ze enorm veel data om eea te verifiëren. Niet jij maar zij plaatsen immers een order voor je gebaseerd op bepaalde condities dus dat gaat geheid gezeik opleveren. Leuk bedacht maar no go, forget about it.
Bedankt.
Je kunt dus geen koop order plaatsen als er nog geen funds zijn en je eerst nog wilt verkopen.
Als ik dus nog wel wat geld in de pot heb zou het wel moeten kunnen.
Bv als ik nog 1 BTC zou hebben staan. Is niet zo maar ik noem maar wat.
Conditional orders zijn dus te complex.
Neemt niet weg dat bots dit dus ook niet kunnen.
Wat is mis met in wapens investeren? Zolang je geen shady bedrijfjes die hun omzet niet fatsoenlijk kunnen verantwoorden kiest is daar niks mis mee. Of moet onze politie / het leger maar met oude meuk blijven zitten? Ik zou er echt geen problemen mee hebben om te investeren in een Armalite of een Lockheed Martin ofzo, not all guns are bad.Wilco88nl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:36:
[...]
Nee zeker niet, ik ben hier voor het geld. Alleen zou ik bijvoorbeeld nooit in wapens e.d. willen investeren. Daarnaast hodl ik alleen projecten die ik werkelijk gaaf vind. Dan voelt het ook minder rot wanneer er -20% komt te staan. Dus zeker voor het geld maar wel met principes!
Bitcoin is achterhaald, Ripple is precies niets. ADA lijkt me een geweldig concept bijvoorbeeld.
ADA ben ik helaas te vroeg uitgestapt, gekocht omdat hij omhoog ging en weer verkocht omdat ik dacht dat hij zn top wel gehaald had. Had me verder nog niet in het project verdiept, ga denk ik wel nog weer een keer terugkopen ja.
Ach, ze doen ook maar alles om de views te pakken. Waar we eind december nog allemaal FUD hadden van de media, is er sindsdien gewoon bijna 200 miljard (!) aan marketcap bijgekomen.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:22:
Alle Ripple haters, hier een bericht van nu.nl
https://www.nu.nl/interne...-hoogste-marktwaarde.html
En ook hier
https://www.telegraaf.nl/...-zit-bitcoin-op-de-hielen
Hoe graag de media het ook wil, pietluttige FUD artikels hebben volgens mij echt geen zin als je kijkt hoeveel mensen juist instappen a.d.h.v zulke artikels. En dan kom je weer terug bij het begin: ze moeten uiteindelijk wel scoren, dus dan toch maar berichtgeving doen omdat de interesse steeds groter wordt en ze dus alsnog kunnen somewhat scoren.
Het is ook allemaal lachwekkend uiteindelijk.
Verwijderd
Ik vind een item op de grootste nieuwssites als nu.nl en telegraaf.nl wel veel betekenend. Namelijk dat Bitcoin aan het verliezen is en er dus een change plaats vindt in cryptoland. Die is van belang voor iedere trader.kneusteun schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:34:
[...]
Leg het inderdaad eens uit! Ipv trollen.
Het is nu niet echt voor niks dat veel mensen er weg blijven. En het is aan iedereen om de keuze te maken natuurlijk maar dat nu.nl bericht veranderd niks aan het team en de houding etc.
Werkt dat wel goed in excel? Het gaat hier over vele honderden mogelijkheden zowel bids/asks verschil maar ook lowest ask vs highest bid.Crypts schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:26:
[...]
Ik doe dat geheel automatisch en graties in excel, misschien niet helemaal tweaker waardig maar het werkt prima. Heb toch even gekeken naar je link aangezien er godzijdank geen referal in zat maar dat is alleen leuk voor kleine volumes, als je een beetje met 'groot' geld speelt is dat geen optie. Handelsvolume te klein, exchange shady etc. etc.
Alsnog bedankt voor het delen! Wellicht hebben anderen er iets aan.
Kleine volumes moet je inderdaad goed op letten. Groot geld is natuurlijk relatief. Ik heb er zojuist een maandloon uitgehaald. Dat is wat mij betreft (en ik denk vele anderen) al groot geld.
Ik zelf hoef wil niks met wapens of het leger te maken hebben, dus investeer daar liever ook niet.
Zou niemand in wapens investeren was er geen enkel nut voor, helaas werkt het natuurlijk niet zo.

Maar je zit dan wel op al die kleine shady exchanges de hele tijd?biggydeen2 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:44:
[...]
Werkt dat wel goed in excel? Het gaat hier over vele honderden mogelijkheden zowel bids/asks verschil maar ook lowest ask vs highest bid.
Kleine volumes moet je inderdaad goed op letten. Groot geld is natuurlijk relatief. Ik heb er zojuist een maandloon uitgehaald. Dat is wat mij betreft (en ik denk vele anderen) al groot geld.
Grote fout met XLM gemaakt, verkocht op 6329 satoshi, daarna dacht ik goedkoop en snel in te kopen op 6163 satoshi om een leuke winst te pakken. Dan daalt ie opeens richting de 5812....
Edit: Precies volgens de trend overigens
Edit: Precies volgens de trend overigens
[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 23:47 ]
Echt een grote fout zeg.. haha die komt wel weer terug boven de 6329 hoor! HODLLucky0wn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:46:
Grote fout met XLM gemaakt, verkocht op 6329 satoshi, daarna dacht ik goedkoop en snel in te kopen op 6163 satoshi om een leuke winst te pakken. Dan daalt ie opeens richting de 5812....
Nu de bitcoin 10K mark koorts wat over is, is het ripple die als een malle gaat. Verwachten jullie (en waarom) dat ripple zo door gaat en een grotere marketcap krijgt als bitcoin in de nabije toekomst? Zelf denk ik dat er een grote correctie aankomt.
Wat is er toch aan de hand met Litecoin? Die is nu al weggezakt naar plaats 8..
Verwijderd
Ik ga je vertellen wat er gaat gebeuren.j0ppie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:47:
Nu de bitcoin 10K mark koorts wat over is, is het ripple die als een malle gaat. Verwachten jullie (en waarom) dat ripple zo door gaat en een grotere marketcap krijgt als bitcoin in de nabije toekomst? Zelf denk ik dat er een grote correctie aankomt.
Het gaat inderdaad omlaag. En daarna omhoog. En omlaag. Daarna weer twee keer omhoog. Dan blijft ie even gelijk. Daarna gaat ie licht omlaag. Daarna weer omhoog. Daarna
Klopt, maar nu moet ik wachten, dat haat ik! Haal ik veel betere winsten dan Hodlen.Wilco88nl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:47:
[...]
Echt een grote fout zeg.. haha die komt wel weer terug boven de 6329 hoor! HODL
En jammer dat ik steeds bij de correcties/dips toevallig in de XLM zit ipv BTC.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 03-01-2018 23:50 ]
Begin steeds meer die neiging te krijgen, gewoon vasthouden en met een tijdje weer kijken hoe het ervoor staat. Nu ik vrij ben kan ik eea nog redelijk actief volgen (en dan nog is het allemaal lastig voorspellen) maar als ik weer aan het werk ben wordt dat redelijk onmogelijkWilco88nl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:47:
[...]
Echt een grote fout zeg.. haha die komt wel weer terug boven de 6329 hoor! HODL
Ah well, correctie van XLM moest er wel aankomen... Merk wel waar het schip strandt.
Ben toch uiteindelijk maar uit Verge gestapt om break-even te spelen. Vertrouw er niet meer in. Ik wilde gaan daytraden maar dat is me toch wat te dynamisch allemaal. Vandaar van XVG naar CND en XLM gegaan voor de HODL.
Dat maakt mijn huidige HODL portefeuille afgerond:
40% VEN
20% XLM
15% ADA
15% TRX
10% CND
40% VEN
20% XLM
15% ADA
15% TRX
10% CND
Verwijderd
De uitvinder van de LTC heeft op het hoogste punt verkocht.Anton.net schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:48:
Google even op Nina Brink en “ transferred “ en World Online.
Dat ligt eraan of er een acceptatie door Coinbase komt... of de test eind januari goed gaat tussen de banken... of de acceptatie van de instellingen blijft. Als die afhaken wordt ripple ook waardeloos denk ik. Ik zie nog wel potentie richting de €5 en als er nog wat mooie aankondingen en acceptaties komen kan het nog verder omhoog... dan wordt Bitcoin straks de Altcoinj0ppie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:47:
Hm.....heb een kleine hoeveelheid ETH gekocht en naar Binance gestuurd. Kan nu wel inloggen daar, maar ik zie dat hij al een uur op Confirming(100/30) staat. Volgens mij komt dat omdat het gewoon erg druk is...
Daarna mooi beginnen met XRP.
Dat zal overigens mijn eerste echte aankoop zijn.....ben nog een beetje een crypto-leek
Dat zal overigens mijn eerste echte aankoop zijn.....ben nog een beetje een crypto-leek
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 03-01-2018 23:53 ]
DEVS van XVG zitten nog een bug te killen, zodra die klaar is komt de aankondiging. Vanmiddag de wallet gecompileerd van hun DEV branche en nog wat zitten testen voor ze, vet leuk om te doen ook.Therapy777 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:49:
Ben toch uiteindelijk maar uit Verge gestapt om break-even te spelen. Vertrouw er niet meer in. Ik wilde gaan daytraden maar dat is me toch wat te dynamisch allemaal. Vandaar van XVG naar CND en XLM gegaan voor de HODL.
40% VEN
20% XLM
15% ADA
15% TRX
10% CND
Als ze dit opleveren gaat die koers toch over de kop, ik heb op 13 cent verkocht en ondertussen wat winst gepakt, en zet mooi wat XVG terug zodra de release is.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Welkom Jack en dat lijkt me een goede keuze. Enjoy the ride!JackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:52:
Hm.....heb een klein aantal ETH gekocht en naar Binance gestuurd. Kan nu wel inloggen daar, maar ik zie dat hij al een uur op Confirming(100/30) staat. Volgens mij komt dat omdat het gewoon erg druk is...
Meestal van een kleine exchange naar een grotere exchange. Dinotrader laat ook de de wallet informatie zien en het aantal confirmation (indien beschikbaar). Daardoor kun je ook inschatten hoe lang het overzetten kan duren.mark-k schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:46:
[...]
Maar je zit dan wel op al die kleine shady exchanges de hele tijd?
Maar er zitten ook kansen tussen grotere exchanges. Wil niet zeggen dat het altijd raak is uiteraard. Het risico van exchange naar exchange overmaken blijft bestaan. Als je hier een beetje feeling mee krijgt en tijd in stopt kun je er genoeg uithalen is mijn ervaring.
Verificatie Litebit hoger level duurt al 2 weken, ik wil een klein beetje ltc inkopen maar de minimum inleg is 250. Ik heb 250 credits van ze maar ik kan maar 241 spenderen omdat ik aan mijn wekelijkse cap zit en zodoende kan er niks besteld worden. Zucht.

[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 03-01-2018 23:55 ]
Zit hier al een tijdje mee te lezen en sinds we bij bunq bankieren en daar een speciale Crypto rekening hebben waar we elke maand paar 100 op storten om te 'spelen' met Cryptocoins begon het vandaag te kriebelen. Dus maar eens van start gegaan.Verwijderd schreef op Wednesday 3 January 2018 @ 23:53:
[...]
Welkom Jack en dat lijkt me een goede keuze. Enjoy the ride!
Valt me wel op dat de validatie (paspoort enzo) bij sommige exchanges wel lang duurt...maar goed, het is er vast behoorlijk druk aan het worden...dus we wachten maar geduldig (en geduld is iets wat ik eigenlijk niet heb).
[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 03-01-2018 23:57 ]
Omweg via Bitcoins en een exchange?anessie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:54:
Verificatie Litebit hoger level duurt al 2 weken, ik wil een klein beetje ltc inkopen maar de minimum inleg is 250. Ik heb 250 credits van ze maar ik kan maar 241 spenderen omdat ik aan mijn wekelijkse cap zit en zodoende kan er niks besteld worden. Zucht.
Alles stond daarnet op 250 inleg, btc mocht ook hoor maar zelfde probleem. Is al bijna hele avond zo, en dan om het kwartier is de voorraad weer weg.
[ Voor 33% gewijzigd door anessie op 03-01-2018 23:58 ]
Is al vaak gezegd in dit topic. Maar je eerste actie op binance als je je eerste deposit gedaan hebt is om BNB te kopen om de transaction fees van te betalen 😁JackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:52:
Hm.....heb een kleine hoeveelheid ETH gekocht en naar Binance gestuurd. Kan nu wel inloggen daar, maar ik zie dat hij al een uur op Confirming(100/30) staat. Volgens mij komt dat omdat het gewoon erg druk is...
Toch mooi om te zien voor het slapen gaan: ADA, XLM, XRP stagneren, TRX, VEN, NEO en POWR gaan weer als een malle nu. Mooie portefeuille zo
Op kraken staat er "succes" bij mn euro deposit welke kennelijk om 17:00 aangekomen is, maar mn overzicht zie ik ze niet terug. Loopt Kraken weer te trollen of kwestie van geduld?
Ik word er ondertussen een beetje misselijk van dat al die exchanges wel iets hebben, eigenlijk bij de beesten af in een wereld waar zoveel geld in omgaat. Ik snap dat het storm loopt, maar kom op we leven in 2018
Ik word er ondertussen een beetje misselijk van dat al die exchanges wel iets hebben, eigenlijk bij de beesten af in een wereld waar zoveel geld in omgaat. Ik snap dat het storm loopt, maar kom op we leven in 2018
Ja, dat had ik ook gelezen en dat was ook mijn plan. Helaas kan ik nog niets kopen, want mijn ETC staan nog te valideren ofzo....al meer dan 1 1/2 uurHelza schreef op Wednesday 3 January 2018 @ 23:58:
[...]
Is al vaak gezegd in dit topic. Maar je eerste actie op binance als je je eerste deposit gedaan hebt is om BNB te kopen om de transaction fees van te betalen 😁
Dat hoort zo, de transactie is geregistreerd maar moet nog goedgekeurd worden ofzo, had ik ook en stond n paar uur later er gewoon op.JamoZ schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:59:
Op kraken staat er "succes" bij mn euro deposit welke kennelijk om 17:00 aangekomen is, maar mn overzicht zie ik ze niet terug. Loopt Kraken weer te trollen of kwestie van geduld?
Apart, mijn eerdere deposits waren binnen een aantal minuten klaar voor gebruik.mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:01:
[...]
Dat hoort zo, de transactie is geregistreerd maar moet nog goedgekeurd worden ofzo, had ik ook en stond n paar uur later er gewoon op.
Ik ga lekker naar bedje toe, voor het eerst sinds de toetrede in de crypto gekte vandaag een leuke winst behaald met ADA & XLM. Morgen maar eens even op onderzoek uit welke muntjes ik in de portfolio ga toevoegen
Verwijderd
Net wat XRP overgezet van Gatehub naar Binance, maar hij wil voorlopig niet aankomen.
Gaat normaal vlotter.
Dacht een Stop-Limit in te stellen op een deel vannacht maar het zal gaan slapen worden en morgen zien. :-)
Als hij al aankomt ben ik tevreden, die koers daar heb ik nog wel even vertrouwen in.
Gaat normaal vlotter.
Dacht een Stop-Limit in te stellen op een deel vannacht maar het zal gaan slapen worden en morgen zien. :-)
Als hij al aankomt ben ik tevreden, die koers daar heb ik nog wel even vertrouwen in.
Ik zit te denken morgen toch voor een groot gedeelte uit XLM te gaan stappen en dit in te gaan ruilen voor TRX. Genoeg winst op gemaakt maar helaas ook gemiste kansen ermee gehad. Helaas was vandaag een mooi moment geweest om in te stappen lijkt me afgaande op de candlesticks.
Even afwachten tot morgen en hopen dat ik XLM niet met verlies hoef te dumpen.
Even afwachten tot morgen en hopen dat ik XLM niet met verlies hoef te dumpen.
Iemand hier een gedachten over? ( CPX)
Zitten wel wat grote spelers achter en met een inzet van $0.25 lijkt het voor de lange termijn om eens wat mee te proberen
https://app.capitalexpanse.net/
WP
https://capitalexpanse.net/bluepaper-v1-11.pdf
wat uitgebreidere roadmap
https://capitalexpanse.net/capx-roadmap/
Geen referrals aub
Zitten wel wat grote spelers achter en met een inzet van $0.25 lijkt het voor de lange termijn om eens wat mee te proberen
https://app.capitalexpanse.net/
WP
https://capitalexpanse.net/bluepaper-v1-11.pdf
wat uitgebreidere roadmap
https://capitalexpanse.net/capx-roadmap/
Geen referrals aub
[ Voor 38% gewijzigd door janvanduschoten op 04-01-2018 07:24 ]
Litecoin is de afgelopen 30 dagen 132% gestegen (coinmarketcap) wat helemaal niet onaardig is. Het is meer dat andere Crypto's zoals NEM, Stellar, Cardano, Bitcoin Cash en Ripple het de afgelopen 30 dagen nog veel beter deden.Anton.net schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:48:
Nico de Vries
Wat een figuur die McAfee:
https://twitter.com/officialmcafee
Omdat er zoveel ICO's zijn gaat 'ie nu weer 3 coins per week aanprijzen. Waarschijnlijk verdient hij niet genoeg aan 1 pump and dump per week....
Omdat er zoveel ICO's zijn gaat 'ie nu weer 3 coins per week aanprijzen. Waarschijnlijk verdient hij niet genoeg aan 1 pump and dump per week....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ICO'sFrankGuthrie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:56:
Wat een figuur die McAfee:
Kunnen nu ipv shit-coins ook gewoon shit-ico's zijn, waarbij hij als whale/strategic investor grote aankoopbonus krijgt en met de release van tokens op exchanges alsnog gewoon massaal kan dumpen.

Ben ik fout in de redenering dat coins die nu al 4-7-20-90 euro staan veel minder potentie hebben dan die coins die nog onder de comma steken?
Voor eenzelfde inleg heb je van die ene 250 muntjes en van de andere 3, dan is de upside (mogelijks) toch veel groter?
Ik snap dat NEO bv best interessant is maar om daar nu (nog) in te stappen?
Voor eenzelfde inleg heb je van die ene 250 muntjes en van de andere 3, dan is de upside (mogelijks) toch veel groter?
[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 04-01-2018 01:09 ]
Ik redeneer ook zo. Ik stap enkel in in coins die heel laag staan en potentie hebben. De zoektocht is tijdrovend maar wel lonend op termijn.anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
Ben ik fout in de redenering dat coins die nu al 4-7-20-90 euro staan veel minder potentie hebben dan die coins die nog onder de comma steken?
Voor eenzelfde inleg heb je van die ene 250 muntjes en van de andere 3, dan is de upside (mogelijks) toch veel groter?![]()
grotere upside ja, maar ook een grote downsde. voor veel mensen lijken coins onder 1 dollar "goedkoop", terwijl je in dit geval veel beter naar de marketcap kan kijken. Al zegt dat natuurlijk ook niet allesanessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
Voor eenzelfde inleg heb je van die ene 250 muntjes en van de andere 3, dan is de upside (mogelijks) toch veel groter?![]()
Zijn eerste 2 coin anouncements zorgden voor een flinke beweging in die coins, maar bij de volgendepoderosoo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
[...]
Kunnen nu ipv shit-coins ook gewoon shit-ico's zijn, waarbij hij als whale/strategic investor grote aankoopbonus krijgt en met de release van tokens op exchanges alsnog gewoon massaal kan dumpen.

Dat is even onzinnig als zeggen dat Japanse Yen zo goedkoop is t.o.v. de Euro.anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
Als een coin veel dichter bij zijn cap waarde toch niet?DaCoTa schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:21:
[...]
Dat is even onzinnig als zeggen dat Japanse Yen zo goedkoop is t.o.v. de Euro.
Jeetje wat gebeurt er met XLM, wordt massaal gedumpt!
Tweakers!
Ik handel op Bittrex. Sommigen tweakers zullen onderstaand probleem herkennen.
Voorbeeld casus:
Ik koop 100 Coins op 0.002.
- Ik wil een automatische sell order (limit sell) plaatsen op 0.003 (mits de koers stijgt).
- Daarnaast wil ik nog een sell order (limit sell) plaatsen op 0.001 (mits de koers daalt)
Beide is mogelijk op Bittrex, maar afzonderlijk van elkaar. Niet tegelijkertijd. Op het moment plaats ik dus een sell order op 0.001 om zeker te zijn van niet teveel verlies. Daarnaast heb ik een crypto price alert app (Blockfolio) die gaat piepen als de koers 0.003 bereikt. Ik moet dan direct inloggen op Bittrex om handmatig te verkopen (ongeacht of ik op mijn werk zit of aan het auto rijden ben). Dit zorgt voor vervelende situaties.
Ik wil dat dit automatisch gaat. Er zijn enkele programma's die automatisch aankopen en verkopen, echter komen deze met een hoge prijs in BTC per maand. Voor mij is dat niet rendabel.
Ik heb daarnaast wat rondgezocht op Github en 'Pump and Dump' bots bekeken die werken op de API code van Bittrex. Echter werken deze niet goed.
Heeft iemand de gouden tip hoe ik hiermee om kan gaan?
Hoe doen jullie dit? Op dezelfde manier als ik het doe (met een price alert en dan handmatig verkopen?)
Groet!
Ik handel op Bittrex. Sommigen tweakers zullen onderstaand probleem herkennen.
Voorbeeld casus:
Ik koop 100 Coins op 0.002.
- Ik wil een automatische sell order (limit sell) plaatsen op 0.003 (mits de koers stijgt).
- Daarnaast wil ik nog een sell order (limit sell) plaatsen op 0.001 (mits de koers daalt)
Beide is mogelijk op Bittrex, maar afzonderlijk van elkaar. Niet tegelijkertijd. Op het moment plaats ik dus een sell order op 0.001 om zeker te zijn van niet teveel verlies. Daarnaast heb ik een crypto price alert app (Blockfolio) die gaat piepen als de koers 0.003 bereikt. Ik moet dan direct inloggen op Bittrex om handmatig te verkopen (ongeacht of ik op mijn werk zit of aan het auto rijden ben). Dit zorgt voor vervelende situaties.
Ik wil dat dit automatisch gaat. Er zijn enkele programma's die automatisch aankopen en verkopen, echter komen deze met een hoge prijs in BTC per maand. Voor mij is dat niet rendabel.
Ik heb daarnaast wat rondgezocht op Github en 'Pump and Dump' bots bekeken die werken op de API code van Bittrex. Echter werken deze niet goed.
Heeft iemand de gouden tip hoe ik hiermee om kan gaan?
Hoe doen jullie dit? Op dezelfde manier als ik het doe (met een price alert en dan handmatig verkopen?)
Groet!
anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
RaptorXS schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:11:
[...]
Dat het voor nieuwe instappers leuker kopen is, als ze 13 euro betalen voor 1 mBTC ipv. 0,001BTC.
Iets psychologisch ofzo, je ziet het elke dag hier op het forum met mensen die investeren op veel coins met weinig geld.
Waar de coin voor staat ,maakt ze niet uit, als ze in aantal er maar veel van hebben
Open de chart van afgelopen week en je weet genoeg.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:27:
M'n returns over 100% zijn toch alleen net die hoor
Verwijderd
Je bedoelt “goedkoop inslaan”Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:27:
Dit is niet zo raar. Er zijn op een normale aandelenbeurs enkele regels.anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:08:
Maandags is de beste aankoopdag, de koersen stijgen.
Vrijdag dalen de koersen.
In de zomer doen aandelen het slecht.
Januari is een goede maand.
En
“Goedkope aandelen” doen heg beter dan “dure” aandelen.
Kijk bijvoorbeeld naar de AMX versus de AEX voor dit laatste.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2018 01:42 ]
Misschien dat mensen not op de TRX train willen springen, die is het laatste uur bezig aan een bullrun.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:27:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Terwijl ik gedwongen HODL met m'n LumensFrankGuthrie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:41:
[...]
Misschien dat mensen not op de TRX train willen springen, die is het laatste uur bezig aan een bullrun.
Gefeliciteerd ermee, maar ik zit al iets langer in de crypto's, pas een jaartje of 5.anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:37:
[...]
M'n returns over 100% zijn toch alleen net die hoor
Iets met even wachten tot ie weer zonder verlies weg kon. Helaas nu te laat, hopelijk morgen iets positiefs, zit namelijk nogal met veel geld in XLM.RaptorXS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:45:
[...]
Gefeliciteerd ermee, maar ik zit al iets langer in de crypto's, pas een jaartje of 5.
Misschien nog even wachten tot de maintenance voorbij is op Binance.
Waar kijk je? Schommelt al de hele avond rond de 5700sat (5400-6000)? Bittrex, Poloniex en Binance wel eindelijk meer in lijn met elkaar.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:27:
Verlies? Hoe dan? Die coin is zo hard gestegen en als ik het me niet verkeerd herinner heb je ook nog je aantal coins vermeerderd?Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:48:
[...]
Iets met even wachten tot ie weer zonder verlies weg kon. Helaas nu te laat, hopelijk morgen iets positiefs, zit namelijk nogal met veel geld in XLM.
Misschien nog even wachten tot de maintenance voorbij is op Binance.
Zelf pas dinsdagavond met wat wisselgeld gekocht aan 4027sat. Dipte daarna naar 3100sat om te pieken op ~6400sat maar hey met zulke snelle marges mag ik niet klagen. Zelfs niet als het maar om een klein bedrag gaat.
[ Voor 56% gewijzigd door The Redman op 04-01-2018 01:57 ]
Wil eigenlijk gaan slapen maar de koers van TRX houd mij wakker. Zul je zien dat als je nu verkoopt hier morgen vroeg spijt van krijgt
Denk niet dat het een verkeerd keus is.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:43:
[...]
Terwijl ik gedwongen HODL met m'n Lumens
Russian Blue Neji
Kate Bush
Lol, ik zit er al in vanaf $0,004 (Yep, halve cent!!) Ik heb afgelopen avond rond de $0,09 bijgekocht... HODL!!!cellkuh schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:51:
Wil eigenlijk gaan slapen maar de koers van TRX houd mij wakker. Zul je zien dat als je nu verkoopt hier morgen vroeg spijt van krijgt
Wordt flink gepumpt atm. 2x zo hoog aanbod als vraag.D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 02:41:
[...]
Lol, ik zit er al in vanaf $0,004 (Yep, halve cent!!) Ik heb afgelopen avond rond de $0,09 bijgekocht... HODL!!!

Wilde zelf een voorraad aanleggen omdat ik zojuist m'n lumens met 150 satoshi winst per stuk heb kunnen dumpen (met buy order heel laag erbij!)
[ Voor 14% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 02:50 ]
Wauw, wat een FOMO run op TRX. Ging het bijna verkopen op 900sat, maar weet dat dit een coin is voor de lange run (ga wat bijkopen op de ''hopelijke'' dip). Vanwaar deze uitspraak? De coin staat niet op alle exchanges en er moet zelfs nog een coinburn (of burn via transactions) komen. Als Ripple met een paar testruns kan moonen, dan kan TRX zeker wel in waarde stijgen door de goede PR van meneer Sun.
Daarnaast ook blij met de ICO van UTRUST, hoop dat ze nog 1x keihard stijgen naar een top 25 coin qua marketcap voordat ik het sell. Heeft zeker potentie maar teveel concurrentie van andere coins die ook als ''tussenpersoon'' bij betaalprocessen willen functioneren. Als je de website ook bekijkt van UTRUST en de ''garantie'' dat de waarde omhoog gaat door een 90% coinburn, dan denk ik (aanname) dat UTRUST niet echt voor de techniek staat. Zeer mooie praatjes maar nog geen werkend product.
Daarnaast ook blij met de ICO van UTRUST, hoop dat ze nog 1x keihard stijgen naar een top 25 coin qua marketcap voordat ik het sell. Heeft zeker potentie maar teveel concurrentie van andere coins die ook als ''tussenpersoon'' bij betaalprocessen willen functioneren. Als je de website ook bekijkt van UTRUST en de ''garantie'' dat de waarde omhoog gaat door een 90% coinburn, dan denk ik (aanname) dat UTRUST niet echt voor de techniek staat. Zeer mooie praatjes maar nog geen werkend product.
[ Voor 38% gewijzigd door Jaïr.exe op 04-01-2018 03:57 ]
Jep zoals in mijn plaatje te zien was. heb er even lekker van geprofiteerd met wat trades.Jaïr.exe schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 03:53:
Wauw, wat een FOMO run op TRX. Ging het bijna verkopen op 900sat, maar weet dat dit een coin is voor de lange run (ga wat bijkopen op de ''hopelijke'' dip). Vanwaar deze uitspraak? De coin staat niet op alle exchanges en er moet zelfs nog een coinburn (of burn via transactions) komen. Als Ripple met een paar testruns kan moonen, dan kan TRX zeker wel in waarde stijgen door de goede PR van meneer Sun.
Wilde eigenlijk al veel eerder instappen maar nooit gedaan, stom stom stom...
Wat een dag ook, net weer een pump.. Helaas niet tegen de laagste koers ingekocht, maar precies op tijd:
XVG - BTC
Limit Sell 0.00001063 200000.00000000 200000.00000000 0.00001062 2.12068499
Limit Buy 0.00000948 200000.00000000 200000.00000000 0.00000947 -1.90073996
Even daarvoor was er een klein interview met de DEV van XVG, gebruikt zo'n groep dat voor een pump? Eerder vandaag ook al een (fake) website, daarna ook zo'n pump.
XVG - BTC
Limit Sell 0.00001063 200000.00000000 200000.00000000 0.00001062 2.12068499
Limit Buy 0.00000948 200000.00000000 200000.00000000 0.00000947 -1.90073996
Even daarvoor was er een klein interview met de DEV van XVG, gebruikt zo'n groep dat voor een pump? Eerder vandaag ook al een (fake) website, daarna ook zo'n pump.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
https://www.financialinve...rt-jean-charles-cabelguen Goed artikel waar uitgelegd wordt, dat de markt zoekende is 2018 gaat een mooi jaar worden maar er zullen veel muntjes sterven....
The Problem
Ethereum is revolutionizing the Internet by providing programmable trust, in the form of smart contracts. These smart contracts act as trustless middle men, ensuring all parties stay honest, without the added cost and delay of lawyers and contracts. With over 800 decentralized applications, Ethereum provides a secure, decentralized, and trustless development platform for the new Internet of Value. These new dApps utilize Ethereum for their smart contract and blockchain needs, storing the terms and state of the contracts on the blockchain. Ethereum’s virtual machine is responsible for the execution of smart contracts. Essentially, in layman’s terms, virtual machines are machines that execute smart contracts and run inside the computers of miners or other validators. The VM is the environment that the smart contract runs in. And Ethereum’s VM is excellent for simple transactions and business logic — things like managing the rules regarding the creation and storage of information. And although Ethereum is Turing-complete and theoretically capable of performing any computational feat given infinite time, the VM struggles when performing rigorous computations efficiently and at reasonable cost.
That’s not what Ethereum was made for. Running intensive computations on Ethereum would be like trying to run Grand Theft Auto 5 on Apple’s 1987 Macintosh II.
Today, this isn’t really an issue because most dApps don’t have a working product. The dApps only utilize Ethereum for their ICO sale and for simple transactions with their tokens — Ethereum is well suited for that. But once all these dApps start releasing actual products, with actual computational demands, Ethereum not only will not be able to keep up, but it will become prohibitively expensive. Since Ethereum charges ether (gas) to run the network, intensive computations would cost a fortune. Imagine when Ethereum’s computational demands increase by 10x, or 100x: the network will be unusable.
Ethereum is great for simple computational processes like transactions. But the dApps on Ethereum need to do more. They need more power than the Ethereum virtual machine can provide.
The Problem
Ethereum is revolutionizing the Internet by providing programmable trust, in the form of smart contracts. These smart contracts act as trustless middle men, ensuring all parties stay honest, without the added cost and delay of lawyers and contracts. With over 800 decentralized applications, Ethereum provides a secure, decentralized, and trustless development platform for the new Internet of Value. These new dApps utilize Ethereum for their smart contract and blockchain needs, storing the terms and state of the contracts on the blockchain. Ethereum’s virtual machine is responsible for the execution of smart contracts. Essentially, in layman’s terms, virtual machines are machines that execute smart contracts and run inside the computers of miners or other validators. The VM is the environment that the smart contract runs in. And Ethereum’s VM is excellent for simple transactions and business logic — things like managing the rules regarding the creation and storage of information. And although Ethereum is Turing-complete and theoretically capable of performing any computational feat given infinite time, the VM struggles when performing rigorous computations efficiently and at reasonable cost.
That’s not what Ethereum was made for. Running intensive computations on Ethereum would be like trying to run Grand Theft Auto 5 on Apple’s 1987 Macintosh II.
Today, this isn’t really an issue because most dApps don’t have a working product. The dApps only utilize Ethereum for their ICO sale and for simple transactions with their tokens — Ethereum is well suited for that. But once all these dApps start releasing actual products, with actual computational demands, Ethereum not only will not be able to keep up, but it will become prohibitively expensive. Since Ethereum charges ether (gas) to run the network, intensive computations would cost a fortune. Imagine when Ethereum’s computational demands increase by 10x, or 100x: the network will be unusable.
Ethereum is great for simple computational processes like transactions. But the dApps on Ethereum need to do more. They need more power than the Ethereum virtual machine can provide.
[ Voor 81% gewijzigd door jorisdeket op 04-01-2018 06:36 ]
Voor de genen die Delta of Blockfolio gebruiken. Ik ben Bitsnapp tegen gekomen. Met Bitsnapp kun je api importen via verschillende exchanges en hij houdt het automatisch bij
Google Play: Bitsnapp – Track your Bitcoin and Crypto Portfolio
Lijkt me wel handig. Ik vroeg me ook al wel langer af waarom dit soort functionaliteit niet meer opduikt ipv alles zelf te moeten ingeven.sakurakilla schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 06:56:
Voor de genen die Del of Blockfolio gebruiken. Ik ben Bitsnapp tegen gekomen. Met Bitsnapp kun je api importen via verschillende exchanges en hij houdt het automatisch bij
Is er zoiets niet voor iOS? Want de App Store lijkt geen Bitsnapp te hebben.
Zou iemand mij willen helpen? Ik heb op Huobi een percentage van btc gezet, hoe zet ik deze btc nu om naar bijvoorbeeld itc?fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:36:
Zojuist een account gemaakt op huobi om wat van die iota chain te kopen (met eth). Kom ik er achter dat je alleen hele stuks kunt kopen en verkopen. Nu heb ik dus zowel een restje ether als een 0,9 itc over.
Waarom zou je je daar verificeren?JackBol schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:25:
[...]
begin ook vast bij binance te verifieren. Dat duurt ook minimaal een dag.
Ik zie geen voordelen eerlijk gezegd..
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Omdat het een heel stuk complexer is om ALLE exchanges te ondersteunen met een automatische importSanderL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:06:
[...]
Lijkt me wel handig. Ik vroeg me ook al wel langer af waarom dit soort functionaliteit niet meer opduikt ipv alles zelf te moeten ingeven.
[ Voor 18% gewijzigd door JorzoR op 04-01-2018 07:11 ]
Nou ja, als je nu enkel degene ondersteunt waar ik op zitJorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:10:
[...]
Omdat het een heel stuk complexer is om ALLE exchanges te ondersteunen met een automatische import
Man wat is er met dat Etherium aan de hand zeg.
Gister om 19:00 een transfer gedaan van Bitstamp naar Huobi en het is nog steeds niet aangekomen. Iemand anders die hier ook zo veel last van heeft?
Gister om 19:00 een transfer gedaan van Bitstamp naar Huobi en het is nog steeds niet aangekomen. Iemand anders die hier ook zo veel last van heeft?
TRX top 10
$0.5 goed mogelijk. Tsjonge wat een bullrun.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Ook geïnstalleerd. Wel even kijken hoe de boel in te stellen is.sakurakilla schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 06:56:
Voor de genen die Delta of Blockfolio gebruiken. Ik ben Bitsnapp tegen gekomen. Met Bitsnapp kun je api importen via verschillende exchanges en hij houdt het automatisch bij
Werkt het bij jullie goed? Ben ff klaar met blockfolio sinds de synch issues
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik heb al voldoende vragen voorbij zien komen hoe je vanuit een wallet (voor mij XRP in Gatehub) een transfer kan doen om er uiteindelijk euro's van te maken. Mijn strategie is om elke maand 10% van het totaal te gelde te maken.
Echter kan iemand mij vertellen waarom er zo'n groot gat zitten tussen de actuele XRP koers op verschillende sites (nu iets meer dan € 3,-) maar dat je er amper €2,65 voor krijgt als je gaat cashen? Op de "gewone" AEX zijn de verschillen tussen actuele koersen en wat je er in euro's voor krijgt vele male kleiner.
ik kijk voor koers info op: https://www.livecoinwatch.com/
en voor uitbetalen op: https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Mis ik iets?
Echter kan iemand mij vertellen waarom er zo'n groot gat zitten tussen de actuele XRP koers op verschillende sites (nu iets meer dan € 3,-) maar dat je er amper €2,65 voor krijgt als je gaat cashen? Op de "gewone" AEX zijn de verschillen tussen actuele koersen en wat je er in euro's voor krijgt vele male kleiner.
Mis ik iets?
Gisteravond laat ingestapt en toch +60% vanochtend, wilde 2 januari al instappen Maarja... alsnog leukAdamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:46:
TRX top 10$0.5 goed mogelijk. Tsjonge wat een bullrun.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ah, AEX is ook een-of-andere exchange. Ik heb er geen account, maar het lijkt alsof je daar iets met IGNIS-coins kan?pven schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:55:
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/#markets
IGNIS duikt op bij AEX. Betekent dit iets?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja?Djensen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:53:
Mis ik iets?
Nog afgezien van het feit dat ik niet precies weet wat Gatehub tegenwoordig aan fees rekent voor uitbetalen; het linkje naar coinmarketcap laat toch duidelijk zien dat de XRP-EUR varieert van 1.81Euro tot 3.63Euro (op moment van schrijven).
En zoals een flink aantal andere posts ook laten zien; in veel gevallen loont het om coin A eerst om te zetten in coin B en dan pas (via een andere site) coin B om te zetten in fiat en SEPA.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja dit wordt een knaller. Gewoon holden want ik verwacht dat mensen gaan verkopen rond dit punt ca. 1000 SAT, maar geen massieve verkoop vooralsnog. Target gehaald in 4 dagen. Top 5 is in zicht.Famous schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:56:
[...]
Gisteravond laat ingestapt en toch +60% vanochtend, wilde 2 januari al instappen Maarja... alsnog leuk
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Weet iemand of Kraken de prijs van coin ook koppelt aan andere exchanges?
Ik bedoel, het lijkt soms wel dat de prijs stijgt omdat het ook op andere exchanges stijgt en niet doordat er veel market buys zijn of dat er weinig sell volume is tov. buy volume.
Of ik snap het systeem ergens nog niet... dat zou ook heel goed kunnen.
Ik bedoel, het lijkt soms wel dat de prijs stijgt omdat het ook op andere exchanges stijgt en niet doordat er veel market buys zijn of dat er weinig sell volume is tov. buy volume.
Of ik snap het systeem ergens nog niet... dat zou ook heel goed kunnen.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Was blij verrast. Zit er al echt heel lang in, steeg al best lang (en nu met de laatste aankondigingen nog veel meer).Adamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:46:
TRX top 10$0.5 goed mogelijk. Tsjonge wat een bullrun.
Net ook ETH overgemaakt van Bitstamp naar Binance om daarmee TRX in te gaan slaan. Klinkt me toch veelbelovend in de oren en ben benieuwd wat de game release 7 januari met de koers gaat doen
Nu hopen dat m'n transactie er een beetje snel doorheen gaat en ik nog kan meeliften op deze pump. Iemand ervaring met hoe lang zo'n transactie gemiddeld duurt? Zie op Etherscan dat er flink wat Pending transaction in de queue staan..
Normaal zet ik 's-nachts geen sell orders in, maar gisteren toch maar een limit sell order op TRX-ETH ingesteld om een mogelijke piek mee te pakken. De gedachte was om dan 's-ochtends goedkoper terug te kunnen kopen. Nou, die sell order is getriggered vannacht maar helaas is TRX nog veel verder gestegen ten opzichte van mijn sell. Echt niet normaal deze piek
Nu maar hopen dat TRX weer voldoende zakt...
Ben er bang voor.
Ik wacht overigens sinds 12-12-2017 op level3 verificatie bij Kraken, die mogen ook weleens opschieten.
Nu maar hopen dat TRX weer voldoende zakt...

Ik wacht overigens sinds 12-12-2017 op level3 verificatie bij Kraken, die mogen ook weleens opschieten.
Vorige week was het met 3 uur over naar BinanceCapacitor schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:06:
Net ook ETH overgemaakt van Bitstamp naar Binance om daarmee TRX in te gaan slaan. Klinkt me toch veelbelovend in de oren en ben benieuwd wat de game release 7 januari met de koers gaat doenNu hopen dat m'n transactie er een beetje snel doorheen gaat en ik nog kan meeliften op deze pump. Iemand ervaring met hoe lang zo'n transactie gemiddeld duurt? Zie op Etherscan dat er flink wat Pending transaction in de queue staan..
bl44t
Meneer vergeet alleen even te vermelden dat er 3 grote updates komen dit jaar voor scaling aan te pakken.jorisdeket schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 06:25:
https://www.financialinve...rt-jean-charles-cabelguen Goed artikel waar uitgelegd wordt, dat de markt zoekende is 2018 gaat een mooi jaar worden maar er zullen veel muntjes sterven....
The Problem
Zoveelste artikel van iemand die meent ergens verstand van te hebben. Net zoals die beursanalist die zeker wist dat Bitcoin zou instorten als het op de beurs kwam.
Verwijderd
Het verschil is, zoals ik gisteren ook heb uitgelegd, dat die koersen allemaal omrekenen vanaf de huidige KRW koers. Korea. En die staat heel hoog maar is niet representatief. Dat moet je negeren.Djensen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:53:
Ik heb al voldoende vragen voorbij zien komen hoe je vanuit een wallet (voor mij XRP in Gatehub) een transfer kan doen om er uiteindelijk euro's van te maken. Mijn strategie is om elke maand 10% van het totaal te gelde te maken.
Mis ik iets?
Heb op 2 januari 25% van me stack in trx gestopt. Is nu ruim 35 van me stack geworden. Heb de rest in Ripple zitten, die stijgt ook netjes.
Twijfel of ik wat uit ripple moet halen, het is stabiel, maar gaat hooguit naar 5€
Twijfel of ik wat uit ripple moet halen, het is stabiel, maar gaat hooguit naar 5€
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]