Toon posts:

[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste
Acties:
  • 1.431.734 views

• atvokado
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-11 10:49
Matadores schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Hoever zal Ripple nog stijgen? Denk toch niet dat ie van 3 euro naar 6 euro en naar 9 euro zal gaan? Zit te denken om een deel van mijn Ripples af te romen en te investeren in Cardano en Lisk. Heb het gevoel dat daar dit jaar meer winst mee te behalen valt dan met Ripple. Daar is de meeste stijging al geweest denk ik. Hoe denken jullie hierover?
Mee eens! Ik heb ook een deel van de winst gepakt en meteen geïnvesteerd in nieuwe munten.

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:09

Damien

-iwnl-

[...]

Hoever zal Ripple nog stijgen? Denk toch niet dat ie van 3 euro naar 6 euro en naar 9 euro zal gaan? Zit te denken om een deel van mijn Ripples af te romen en te investeren in Cardano en Lisk. Heb het gevoel dat daar dit jaar meer winst mee te behalen valt dan met Ripple. Daar is de meeste stijging al geweest denk ik. Hoe denken jullie hierover?
Kan niemand je iets zinnigs over vertellen. Het KAN dat XRP verdubbeld zodra deze op Coinbase komt (ALS dat gebeurt), maar het kan ook zijn dat je geen beweging meer ziet nadat hij 5 euro aantikt. Maar het kan ook zo zijn dat hij vrolijk door stijgt naar 50 euro. Enige wat je WAARSCHIJNLIJK niet hoeft te verwachten dit jaar is dat hij de 100 euro aantikt.

Dus doe wat je gevoel zegt en investeer waar jij denkt je winst te kunnen behalen. En voor iedereen, zet je principes aan de kant, je kunt de wereld ook nog verbeteren nadat je je winst hebt behaald :). Waarschijnlijk wordt het dan ook wat makkelijker voor je aangezien geld meer kan realiseren dan principes. :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Anoniem: 35872
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
HoppyF schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Zo is dat!
Verge is nog niet dood ondanks alle paniekhazen.
Zou me niet verbazen als de ATH van 19 € cent gehaald wordt.
Wellicht komt er toch nog de verwachte aankondiging dat de release op ander platformen gereed is.
Denk echt wel dat er achter de schermen flink doorgewerkt wordt om de eerdere teleurstelling wat goed te maken.
Ik weet zeker dat er hard gewerkt wordt, echter hebben ze nu flink imagoschade opgelopen, voor de daytraders misschien van minder belang, maar mijn vertrouwen op de lange termijn zijn ze helemaal kwijt.

Er zijn heel veel mensen ingestapt boven de huidige 1200 sat waarde, die hebben ook de ellende moeten doorstaan, dus ik zie nog wel een flinke uitstroom komen voordat het de ATH aantikt van 1900sat.

• poderosoo
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:54
[...]

Cardano is naar mijn inziens al zwaar overvalued en overhyped al. Heeft eigenlijk enkel een wallet en mist nog praktisch alle dingen zie ze beloven. Maar normies kopen die munt, want is rond de 1 dollar nu en stel die gaat ook naar 15k per stuk zoals bitcoin, dan zijn ze miljonair 8)7 Zelf zou ik nu dus nooit in cardano instappen, maar doe ermee wat je wilt.

Wot-stats

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:47

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:En deze gaat dicht.

Er is namelijk een nieuw cryptocurrency themaforum :). Voor je naar het volgende deel verhuist, even wat informatie:

Het nieuwe deel is louter bedoeld voor discussie over handel. Voor vragen en discussies over exchanges en brokers is er nu Het grote cryptocurrency exchanges topic. En er is zelfs een apart topic bedoeld voor slowchat: Het grote cryptocurrencies slowchat topic. Voor overige vragen ben je vrij een apart topic aan te maken, ipv het handelstopic ermee te vervuilen :)

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 ... 221 222 223 Laatste

Let op:
[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST![/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>[/html]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee