[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.039 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:27
Boltinus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Inderdaad opvallend dat men niet denkt in aantallen BTC.

Kwam een tijd geleden ook zo'n poll tegen met de vraag wat je liever had (1 BTC = $5.700,-);
  • $57.000,-
  • 90 BTC
Antwoord is simpel, BTC natuurlijk gezien de ontwikkelingen in waarde die je nog hebt te gaan.
Deze BTC's zouden nog wel eens $85.000,- waard kunnen worden.
De uitslag was toch dat het grootste deel liever de dollarwaarde had i.p.v. het aantal BTC's.
Dat lijkt mij geen slimme keuze. Koop dan lekker 100 btc van die $57.000. Dan heb je toch 10 btc extra? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
remcoboy1479 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Dat lijkt mij geen slimme keuze. Koop dan lekker 100 btc van die $57.000. Dan heb je toch 10 btc extra? 8)7
Maar onder de streep kies je dan toch voor BTC's en hou je dus niet de cash :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:25
remcoboy1479 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Deze berekening wil ik wel eens zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
GrazendeKoe schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:09:
[...]

Verbaasd me. Uit die poll kwam ook al naar voren dat het overgrote deel rekent in fiat. Dan heb je dus twee 'valutarisico's' waar je rekening mee moet houden en wordt het al gauw een lastig verhaal, vind ik. Bitcoin is schaars en de beloning van miners gaat elke x aantal blokken omlaag. Portfolio bijhouden in Bitcoin is niet alleen simpeler maar geeft ook meer rust wat betreft portfolio tussenstanden.

Het valt me op hoe weinig mensen hier hun portfolio in Bitcoin bijhouden. En de mensen die het wel doen worden vaak door de andere gevraagd waarom ze dat doen maar het lijkt me niet meer dan logisch. Heb het hier ook al een aantal keren uitgelegd, maar misschien ben ik juist wel de gek :+. Net zoals 4 op de 5 mensen zich niet wil branden aan technische analyse.
Hou er aub rekening mee dat ik compleet nieuw ben op Crypto gebied doe het nu ruim een maand. Ik ben wel leergierig en probeer alles wat ik hier lees te vertalen naat iets wat ik kan gebruiken met handelen of vasthouden. Ik sla zelf BTC en dollar op en met blockfolio kun je heel makkelijk schakelen tussen BTC waarde en dollar waarde. Dus zo hou ik beide in de gaten. Daarom vind ik het soms ook zo verwarrend om naar beide waarden te kijken.

De een zegt dollar de ander btc dus ik check tegenwoordig beide maar tot ik er een goed gevoel bij heb dat ik op één van beide kan blindvaren en anders blijf ik beide volgen. En ja je hebt gelijk twee koersen dat is soms gekmakend :-) ik charcheer natuurlijk.

Maar zou niet willen dat ik verkoop op kleine dollar winst en dan later ontdek dat het niet veel uitmaakte omdat de BTC waarde minder was geworden.
Ik moet het eigenlijk eens uitrekenen aan de hand van een paar voorbeelden.
Want ik bedenk me net dat ik alleen keek of btc waarde hoger of lager was geworden terwijl ik geen rekening hield met de koers.

Ik moet wel zeggen dat het makkelijker is om te zien en te onthouden dat Neo van 28,70 naar 30,00 is gegaan dan 0,00236489 naar afijn je snapt het wel.

Zeg jij dan dat je alleen maar kijkt naar BTC?
En verder niet naar dollar of dollar koers want dan zegt mn gevoel dat je nog iets mist.
De koers namelijk, dan kun je alsnog nat gaan omdat de BTC waarde is gegroeid, dus je verkoopt of je zou kunnen verkopen terwijl de koers omlaag is gegaan en je dus lager uitkomt dan je eerdere investering in euro/dollar.

Sorry als het rommelig overkomt sta nu even in buitenland op festival te typen op mn mobiel. Hoop dat je toch snapt wat ik bedoel. :+

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikRo
Sorry mijn reactie was teveel OT zelf maar weggehaald voor er klachten komen :+

[ Voor 135% gewijzigd door ErikRo op 14-10-2017 20:34 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nsttu schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:45:
Ik heb een aantal jaar geleden LTC gemined, de had ik ondergebracht bij BTC-e. Nu is mijn account geblokkeerd en willen ze dat ik mijn account verifieer met legitimatie. Ik wil niet zomaar mijn legitimatie uploaden ivm identiteitsfraude enzo. Is er iemand die hier ook mee te maken heeft gehad?
ID Kopie (app vd overheid) gebruiken. die zet er watermerk op en verbergt bsn nummer. daar moeten ze mee akkoord gaan.

Maar als jij een auto huurt, of incheckt in een hotel ( of welke vorm dan ook waar ze je ID voor vragen), dan geef je die vaak wel zomaar af

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
ErikRo schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:23:
[...]
Hou er aub rekening mee dat ik compleet nieuw ben op Crypto gebied doe het nu ruim een maand. Ik ben wel leergierig en probeer alles wat ik hier lees te vertalen naat iets wat ik kan gebruiken met handelen of vasthouden. Ik sla zelf BTC en dollar op en met blockfolio kun je heel makkelijk schakelen tussen BTC waarde en dollar waarde. Dus zo hou ik beide in de gaten. Daarom vind ik het soms ook zo verwarrend om naar beide waarden te kijken.

De een zegt dollar de ander btc dus ik check tegenwoordig beide maar tot ik er een goed gevoel bij heb dat ik op één van beide kan blindvaren en anders blijf ik beide volgen. En ja je hebt gelijk twee koersen dat is soms gekmakend :-) ik charcheer natuurlijk.

Maar zou niet willen dat ik verkoop op kleine dollar winst en dan later ontdek dat het niet veel uitmaakte omdat de BTC waarde minder was geworden.
Want ik bedenk me net dat ik alleen keek of btc waarde hoger of lager was geworden terwijl ik geen rekening hield met de koers.

Ik moet wel zeggen dat het makkelijker is om te zien en te onthouden dat Neo van 28,70 naar 30,00 is gegaan dan 0,00236489 naar afijn je snapt het wel.

En verder niet naar dollar of dollar koers want dan zegt mn gevoel dat je nog iets mist.
De koers namelijk, dan kun je alsnog nat gaan omdat de BTC waarde is gegroeid, dus je verkoopt of je zou kunnen verkopen terwijl de koers omlaag is gegaan en je dus lager uitkomt dan je eerdere investering in euro/dollar.

Sorry als het rommelig overkomt sta nu even in buitenland op festival te typen op mn mobiel. Hoop dat je toch snapt wat ik bedoel. :+
Ik hou nauwlettend in de gaten voor hoeveel BTC's is aankoop, daar wil ik dus winst op maken ... aantal BTC's vergroten.
Doordat dit aantal BTC's groter is geworden kan ik dus in aantal weer meer altcions terugkopen waarop ik dan weer winst ga maken in aantal BTC's.

Wanneer gaat de waarde in Dollars ($) of Euro (€) tellen, als je terug wil naar cash.

Natuurlijk ben ik niet blind voor de Dollar koers van de BTC, want wat jij opmerkt speelt wel degelijk een rol bij een forse daling van de BTC koers.
Dan kun je het aantal BTC's met 30% zien stijgen, maar als de koers 20% zakt ... verdampt er toch wat winst.

Ga het denk ik wel beter bijhouden als de BTC koers langdurig in een dalende trend komt, want dan moet ik maatregelen treffen om niet leeg te lopen .... als de altcoins ook niet meer vooruit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
degroot schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:34:
[...]

ID Kopie (app vd overheid) gebruiken. die zet er watermerk op en verbergt bsn nummer. daar moeten ze mee akkoord gaan.

Maar als jij een auto huurt, of incheckt in een hotel ( of welke vorm dan ook waar ze je ID voor vragen), dan geef je die vaak wel zomaar af
Sommigen ik denk de meesten weigeren die. In hotel geef ik nooit is kaart af ze mogen hem wel vasthouden om nummer op te schrijven en toen ik bij Vodafone een kopie moest afgeven plakten ze nummers netjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
ErikRo schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:40:
[...]
Sommigen ik denk de meesten weigeren die. In hotel geef ik nooit is kaart af ze mogen hem wel vasthouden om nummer op te schrijven en toen ik bij Vodafone een kopie moest afgeven plakten ze nummers netjes af.
Voor dat je op een festival staat ben je wel heel aktief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
[...]

Ik heb bij meerdere exchanges mijn BSN afgeschermd en bij geen van alle werd deze aangenomen. Ik MOEST een opsturen zonder dat er iets was afgeschermd, zelfs nadat ik had aangegeven dat het BSN afgeschermd moet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Boltinus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Voor dat je op een festival staat ben je wel heel aktief ;)
Even tussen twee bands door hé. Zit altijd even tijd tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Even wat anders - lukt me al een minuut of 20 niet om op Binance in te loggen. Probleem bij het slepen van die balk. Zijn er meerderen die dit hebben of zal ik me zorgen gaan maken.

EDIT: dit is het probleem dat ik had.
https://www.reddit.com/r/...binance_coin_explanation/

Zowel op desktop als op mobiel, zowel op wifi als via data. Andere browser hielp ook niet.
Ik las dat het kennelijk een DNS/connection probleem was. Dus ik heb het volgende gedaan:

in cmd.exe
code:
1
2
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew

En voila - binance is back.

[ Voor 52% gewijzigd door troxx op 14-10-2017 21:19 ]

aka Crypto T

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat onzin je BSN afschermen.. als iemand kwaad wil dan kijken ze wel in de KVK
Als je een bank rekening of bellegins rekening bij bijvoorbeeld de GIRO wilt aanvragen moet je ook je BSN nummer geven.

En bekende exchanges wel vertrouwen met je geld maar niet je BSN terwijl het ook een stukje veiligheid voor jezelf is

[ Voor 23% gewijzigd door Slux op 14-10-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 13:04
troxx schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:03:
Even wat anders - lukt me al een minuut of 20 niet om op Binance in te loggen. Probleem bij het slepen van die balk. Zijn er meerderen die dit hebben of zal ik me zorgen gaan maken.
Ik heb geen probleem met Binance (chrome)

Over BSN... financiële instellingen zijn dat wettelijk verplicht ivm belastingdienst.
Mja buitenlandse sites... snap de voorzichtigheid al heb ik er zelf geen groot probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Slux schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:05:
Wat onzin je BSN afschermen.. als iemand kwaad wil dan kijken ze wel in de KVK
Als je een bank rekening of bellegins rekening bij bijvoorbeeld de GIRO wilt aanvragen moet je ook je BSN nummer geven.
Wat heeft de kvk nou weer met bsn te maken?
Bsn valt onder persoonsgegevens en deze mogen niet zomaar opgevraagd worden.
Echter hoef je natuurijk niet van die dienst gebruik te maken. Ik werk zelf voor de overheid en wij hebben zeer strenge regels ivm wet bescherming persoonsgegevens.
Alleen geef ik soms ook mijn volledige kopie af (autohuur, hotel enzo), je kan wel wel weigeren dan moet je alleen een andere dienst zoeken dat is niet altijd praktisch.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
madmaus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:11:
[...]

Wat heeft de kvk nou weer met bsn te maken?
Bsn valt onder persoonsgegevens en deze mogen niet zomaar opgevraagd worden.
Echter hoef je natuurijk niet van die dienst gebruik te maken. Ik werk zelf voor de overheid en wij hebben zeer strenge regels ivm wet bescherming persoonsgegevens.
Alleen geef ik soms ook mijn volledige kopie af (autohuur, hotel enzo), je kan wel wel weigeren dan moet je alleen een andere dienst zoeken dat is niet altijd praktisch.
de kvk staat vol met zzpers die gebruiken hun BSN nummer als BTW nummer.
Die zelfde overheid waar jij het over hebt heeft het zelf zo geregeld voor de zzpers

wat hier boven al staat voor financiële instanties ben je het verplicht en stel er gaat iets mis en je hebt een vals BSN nummer gebruikt bewijs jij maar dat jij het bent.

En nogmaals je vertrouwd ze wel met je centjes maar ze mogen jouw niet vertrouwen ?
zijn moeten ook verantwoording afleggen voor dubieuze transacties.

Buiten de EU zoals Azië is een ander verhaal, daar zou zelf nooit ook niets afgeven.
en vertrouw ze ook niet met mijn centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
En nogmaals je vertrouwd ze wel met je centjes maar ze mogen jouw niet vertrouwen ?
zijn moeten ook verantwoording afleggen voor dubieuze transacties.
Nee die zin is verkeerd.
Je vertrouwd ze EN met je centjes EN met je persoonsgegevens.
Tevens kan jij hun wel vertrouwen , maar stel dat je LiteBit je paspoort had toegestuurd. Die zijn recentelijk 2x gehacked. Weet jij nu wie een kopie van jouw ID heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door degroot op 14-10-2017 21:27 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
degroot schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:26:
[...]

Nee die zin is verkeerd.
Je vertrouwd ze EN met je centjes EN met je persoonsgegevens.
Tevens kan jij hun wel vertrouwen , maar stel dat je LiteBit je paspoort had toegestuurd. Die zijn recentelijk 2x gehacked. Weet jij nu wie een kopie van jouw ID heeft?
in de EU wel ja, andere landen niet en zeker niet Azië.
Die regels zijn er niet voor niks.

Ik zou ook nooit naar een broker id gegevens sturen die hebben toch ideal, en dat is iets anders dan een exchange zoals kraken, de giro, bitstamp enz enz

Wat ik al eerder zij er staan een miljoen plus gratis toegankelijke BSN nummers in de KVK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
ErikRo schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Bitcoin gaat altijd naar een all time high, als je gelooft in bitcoin. Het wordt een steeds schaarser goed. Het interesseert mij niet hoeveel de bitcoin waard is in dollar. Ik vertrouw er op dat het stijgt over de lange termijn. Als bitcoin ooit helemaal plat gaat zijn alts ook niks meer waard.

Daardoor hoef ik mijn portfolio alleen bij te houden in bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
GrazendeKoe schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:03:
[...]

Bitcoin gaat altijd naar een all time high, als je gelooft in bitcoin. Het wordt een steeds schaarser goed.
Maar, welke waarde vertegenwoordigt Bitcoin op dit moment eigenlijk? Dus wat voor goed is het? Je kan het vrijwel nergens gebruiken en de techniek is duidelijk nog te langzaam (daarom die forks natuurlijk) voor een volwaardig betaalmiddel.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Maar, welke waarde vertegenwoordigt Bitcoin op dit moment eigenlijk? Dus wat voor goed is het? Je kan het vrijwel nergens gebruiken en de techniek is duidelijk nog te langzaam (daarom die forks natuurlijk) voor een volwaardig betaalmiddel.
Store of value en speculatie op het moment. Eerst nog een aantal jaar minen tot 99 procent in omloop is en kijken wat er dan kan met bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
zorss schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:53:
[...]

Ik heb hier gisteren ook iets over gepost, ik snap ook niet waarom die blx nog zo laag staat terwijl btc zo royaal gestegen is..
https://www.reddit.com/r/.../?st=j8rrzwkz&sh=c9fe34e5

Heb nu dit gevonden en blijkbaar is de berekening toch wat ingewikkelder.

Had ik dit van het begin geweten had ik er wss niet in ge-investeerd en gewoon zelf wat diverse aandelen gekocht(had ik eigenlijk ook al gedaan maar dit leek me een leuke extra optie).

Maar als ze delen door het totaal aantal tokens en er word elke dag meer en meer BTC gemined is dat niet goed voor de waarde op lange termijn dunkt me. Of welke tokens bedoelen ze precies? BLX tokens? Waar komen die vandaan dan?

Maar op de pagina van Iconomi zelf staat:
When you buy into a specific DAA, your investment gets diversified across the entire range of assets the DAA is exposed to. For example, if the DAA array structure contains (index weights) 15% Bitcoin (BTC), 14.76% Ether (ETH), 12.89% Dash (DASH), 9.06% Monero (XMR), etc., and you purchase 100 units of that DAA, 15 units go toward BTC, 14.76 to ETH, 12.89 to DASH, 9.06 to XMR, etc.

Als ik dat lees lijkt het gewoon alsof je diverse cryptocurrencies tegelijk koopt.

Ik snap het toch niet helemaal.

[ Voor 28% gewijzigd door Rakward op 14-10-2017 22:39 . Reden: extra info gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Rakward schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Als ik dat lees lijkt het gewoon alsof je diverse cryptocurrencies tegelijk koopt.
Ja dat is het ook min of meer. Voordeel is risicospreiding, de verhoudingen worden voor je bepaald maar je hoeft er verder niet naar om te kijken. Geen gedoe met wallet en zelf transacties doen inclusief de bijbehorende fees. Gewoon BLX kopen en er over een jaar of wat weer eens naar kijken. Kans is groot dat het je meer oplevert dan de bank.
Ik snap het toch niet helemaal.
Als je het niet helemaal snapt raad ik je aan om je eerst beter in te lezen voor je je verder met cryptohandel bezig houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Voor de geïnteresseerden: WTC lijkt weer omhoog te schieten

Er is vanavond een filmpje gepost van een adviseur, (former Samsung Vice President) met het team van Walton Chain erbij. (Dit was een of andere meeting van het Walton team voor het design van de nieuwe RFID-chip)

De vele FUD in het verleden waarbij veel gezegd is dat Walton Chain een scam is ging het vooral om deze man, omdat zij van mening waren dat deze man dus niet bestond. Nu is dus het tegendeel bewezen.

Voor mij een reden geweest om voor 6 BTC aan Walton te kopen. Op zondag is Walton de laatste weken altijd flink omhoog gegaan, dus we nemen de gok dan maar terwijl ik eigenlijk van plan was om nog t/m de 25ste BTC te holden..

YouTube: Meet the Team: Suk Ki Kim

[ Voor 14% gewijzigd door rvT op 14-10-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

rvT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:35:
Voor de geïnteresseerden: WTC lijkt weer omhoog te schieten

Er is vanavond een filmpje gepost van een adviseur, (former Samsung Vice President) met het team van Walton Chain erbij. (Dit was een of andere meeting van het Walton team voor het design van de nieuwe RFID-chip)

De vele FUD in het verleden waarbij veel gezegd is dat Walton Chain een scam is ging het vooral om deze man, omdat zij van mening waren dat deze man dus niet bestond. Nu is dus het tegendeel bewezen.

Voor mij een reden geweest om voor 6 BTC aan Walton te kopen. Op zondag is Walton de laatste weken altijd flink omhoog gegaan, dus we nemen de gok dan maar terwijl ik eigenlijk van plan was om nog t/m de 25ste BTC te holden..

YouTube: Meet the Team: Suk Ki Kim
Zag het inderdaad vanavond! Maar 6 BTC aan WTC inkopen, holadiee dat zijn aardige bedragen :)
Als je dan een dollar winst per WTC weet te halen betekent dat met de huidige BTC koers + $5.500
Ik help het je dus hopen dat de koers weer doorstoomt naar de ATH :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
JPS schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:25:
[...]

Ja dat is het ook min of meer. Voordeel is risicospreiding, de verhoudingen worden voor je bepaald maar je hoeft er verder niet naar om te kijken. Geen gedoe met wallet en zelf transacties doen inclusief de bijbehorende fees. Gewoon BLX kopen en er over een jaar of wat weer eens naar kijken. Kans is groot dat het je meer oplevert dan de bank.

[...]

Als je het niet helemaal snapt raad ik je aan om je eerst beter in te lezen voor je je verder met cryptohandel bezig houdt.
Nee so simpel is het niet, want dan zou vanwege het BTC aandeel in de BLX alleen al het $1000 dollar waard zijn terwijl BLX op $1,5 staat. En zijn waarde veranderd nauwelijks ondanks de zware stijging de laatste dagen.

Ik maak juist meer winst met men eigen investeringen in cryptovaluta dan met die BLX dus kom aub niet met het argument af dat ik niks van cryptocurrency ken. Toegegeven ik ben zeker geen expert maar heb wel degelijk wat tijd erin gestoken om het te snappen voor ik ook maar 1 euro eraan spendeerde.

Enkel Iconomi hun waardebepaling van hun BLX aandeel vind ik zeer vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

p0st schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:56:
[...]

Zag het inderdaad vanavond! Maar 6 BTC aan WTC inkopen, holadiee dat zijn aardige bedragen :)
Als je dan een dollar winst per WTC weet te halen betekent dat met de huidige BTC koers + $5.500
Ik help het je dus hopen dat de koers weer doorstoomt naar de ATH :)
Jep.

Powered by Ome DUO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Net nog al mijn ETH in VTC gestoken, maandag komt (als het goed is) de Ledger intergratie en in de VTC discord bevestigd een van de devs net ook dat de TOR wallet er ook aankomt. Best wel een big deal denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GrazendeKoe schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Store of value en speculatie op het moment. Eerst nog een aantal jaar minen tot 9 procent in omloop is en kijken wat er dan kan met bitcoin.
3x dit. Speculatie is al reden genoeg om btc te houden. Mensen lijken dit wel eens te onderschatten in de zoektocht naar intrinsieke waarde en daadwerkelijk nut. Niet dat dit laatste er niet is, maar het is niet het enige dat telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een handel zeg, ben net begonnen hiermee. Beetje te laat denk ik xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Allen,

Welke websites zijn nu goed om te starten met het kopen en verkopen van cryptocurrency? Over litebit lees ik slechte verhalen. Heb nu zelf kraken aangemaakt, echter zie ik daar lang niet alle currencies.... iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Sbakker1982 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:31:
Allen,

Welke websites zijn nu goed om te starten met het kopen en verkopen van cryptocurrency? Over litebit lees ik slechte verhalen. Heb nu zelf kraken aangemaakt, echter zie ik daar lang niet alle currencies.... iemand een tip?
Wil je heel simpel, zo ben ik begonnen met bitonic is wel wat duurder maar zeer laagdrempelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Allen,

Kraken is een goed uitgangspunt. Daarna is het handig om een account op wat andere exchanges te maken zoals Poloniex of Bittrex bijvoorbeeld. Daar maak je dan je Bitcoins of Ether naar over en kun je verder handelen in andere munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
LTC gaat ook erg lekker de laatste dagen, als het een beetje mee zit gaan we door de 60 euro vandaag.

Jammer dat BCH en ETH een beetje achter blijven.

korte ritjes met BTC heb ik wel gehad nu ,staat te hoog om er nu nog leuke dag ritjes mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
Slux schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:13:
LTC gaat ook erg lekker de laatste dagen, als het een beetje mee zit gaan we door de 60 euro vandaag.

korte ritjes met BTC heb ik wel gehad nu ,staat te hoog om er nu nog leuke dag ritjes mee te maken
LTC gaat inderdaad hard. Is dit ook nog ergens door te verklaren, of stijgt alles en dus LTC ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Niet dat ik weet, hij komt van +/-75 geloof ik dus we zouden nog wel hoger kunnen gaan.
Hij staat relatief laag dus zit imo nog een hoop groei in, staat op de 3de plek momenteel qua volume.
en op de 5de plek qua waarde dus het is ook nog een relatief veilige munt.

Blijft mijn favorite coin meeste winst mee gehaald elke keer korte ritjes is het de perfecte coin voor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
ybos schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

LTC gaat inderdaad hard. Is dit ook nog ergens door te verklaren, of stijgt alles en dus LTC ook :?
Onze vriend Charlie Lee is zeer goed op Twitter, onder de noemer SatoshiLite [no2X]. Hij is een grote naam in crypto en heeft kijk op het spelletje.

Verder, ken je 'the flippening' nog, de strijd tussen BTC & ETH ergens in mei/juni? Charlie mag maar al te graag bashen op Roger Ver (Die van BCH, één van de meest schijnheilige gasten die ik ken met zijn uitspraken zoals: "Ojeetje ik hou niet van geweld en oorlog, crypto gaat daar bij helpen want fiat currency financiert het alleen maar met het centrale karakter". Zoek 'm voor de gein eens op op YouTube, ik vind 'm altijd redelijk... hoe zal ik het zeggen... 'agressief' uit de hoek komen.) dat BCH eigenlijk keihard faalt en dat Litcoin haar ogen gericht heeft op #4. Ik denk dat dat binnenkort ook wel gebeurt. Mij dunkt heeft Litecoin een flinke fanclub, mede dankzij Charlie Lee, die ook maar al te graag de BCH-LTC wisseling op CMC willen zien.

Daarnaast heeft Litecoin best een lage circulating supply en heeft Litecoin vaak wel de ballen om vooruitstrevend te zijn om haar grotere broer misschien een beetje op weg te helpen? Litecoin ging Bitcoin volgens mij voor op gebieden als het testen en implementeren van SegWit, (Lightning network? Of nog niet?) en Atomic Swaps.

Ik heb zelf overigens nog nooit één enkele Litecoin in mijn bezit gehad en volg Litecoin ook niet, maar ik vind het wel een sympathieke coin.
Slux schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:41:
Niet dat ik weet, hij komt van +/-75 geloof ik dus we zouden nog wel hoger kunnen gaan.
Hij staat relatief laag dus zit imo nog een hoop groei in, staat op de 3de plek momenteel qua volume.

Blijft mijn favorite coin meeste winst mee gehaald elke keer korte ritjes is het de perfecte coin voor
En dit inderdaad, Litecoin lijkt zich wel redelijk in een bepaalde bandbreedte te bewegen waardoor je wat kan verdienen.

[ Voor 15% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-10-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Slux schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:41:

Fibonacci Highpoint 02/09 02:00 Lowpoint 13/10 06:00.
Zit nu net over de 23,8% retracement, maar of hij onderweg is naar de 38,2% is nog even afwachten.
MACD is zeker positief maar de CCI geeft een kleine dalende trend.

Wat ik ook al eens gemerkt heb is, dat er veel weekend spurtjes zijn die zondagmiddag rond 15:00 plost omdraaien. De USA begint dan zijn winsten schijnbaar zeker te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 02:44:
Wat een handel zeg, ben net begonnen hiermee. Beetje te laat denk ik xd
Te laat hoe? Te laat in de nacht? Ja dat wel...

Zonder gekheid, de makkelijke x 100 winsten zijn waarschijnlijk lastig voor de bekende munten (btc, eth). Als je je verdiept is het mogelijk om een wat onbekendere munt of ICO uit te zoeken die dat sneller doet. (Maar ook weer sneller je inleg kan verdampen, risk vs reward).

Afhankelijk aan je het vraagt, zal iedereen met z'n eigen aanbevelingen komen, meestal als diegene er zelf ook in heeft geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zo te zien op tijd uitgestapt bij BTC een paar uur geleden, die top was inderdaad bereikt. Maarja, er kan vandaag maar zo weer een nieuwe piek gecreëerd worden :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Uitstappen als naar fiat of uitstappen naar alt?
Ik kan zelf nu even niets doen, niks op mobiel ingeregeld en pas over uur of zeven thuis, dus maar even de rit uitzitten en hopen dat de piek snel lees vandaag terugkomt. Wel jammer als ze nu flink dippen dan kan ik straks niet mee doen met opnieuw goedkoper inkopen en wordt het hodl voor mij. Saai dat wel.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 15-10-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:19:
Ik kan zelf nu even niets doen, niks op mobiel ingeregeld en pas over uur of zeven thuis, dus maar even de rit uitzitten en hopen dat de piek snel lees vandaag terugkomt. Wel jammer als ze nu flink dippen dan kan ik straks niet mee doen met opnieuw goedkoper inkopen en wordt het hodl voor mij. Saai dat wel.
Ik moet nog inkopen alleen durf het nu ff niet. Het is nog niet stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:19:
In deze periode met forks heb ik mijzelf voorgenomen alleen nog tussen BTC en USDT te wisselen. Mochten NEO/ETH ergens de komende weken erg hard dalen dan overweeg ik dat ook, maar op dit moment niet. Heb om die reden ook alle andere Bittrex tabs gesloten om niet in de verleiding te komen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Is het ooit stabiel geweest dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Allen,

Ja: lees de topicstart. Dit topic verwatert enorm met dit soort meuk, jammer.
Rakward schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:00:
[...]

Nee so simpel is het niet, want dan zou vanwege het BTC aandeel in de BLX alleen al het $1000 dollar waard zijn terwijl BLX op $1,5 staat. En zijn waarde veranderd nauwelijks ondanks de zware stijging de laatste dagen.

Ik maak juist meer winst met men eigen investeringen in cryptovaluta dan met die BLX dus kom aub niet met het argument af dat ik niks van cryptocurrency ken. Toegegeven ik ben zeker geen expert maar heb wel degelijk wat tijd erin gestoken om het te snappen voor ik ook maar 1 euro eraan spendeerde.

Enkel Iconomi hun waardebepaling van hun BLX aandeel vind ik zeer vreemd.
Ik heb op 30 augustus 0.17 BTC in Iconomi gestopt. Ik heb nu minder aan $ waarde dan dat ik toen had.

Ze geven bij BLX zelf aan:

DAA DETAILS
1W Return +0.22 %
1M Return +33.25 %
3M Return +90.10 %
6M Return +329.11 %

Ik laat het gewoon staan maar ik begin mijn twijfels te krijgen over Iconomi, misschien haal ik het er binnenkort weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Taro schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

In deze periode met forks heb ik mijzelf voorgenomen alleen nog tussen BTC en USDT te wisselen. Mochten NEO/ETH ergens de komende weken erg hard dalen dan overweeg ik dat ook, maar op dit moment niet. Heb om die reden ook alle andere Bittrex tabs gesloten om niet in de verleiding te komen :)
Ipv Fiat naar USDT zat ik ook aan te denken dat moet stabiele munt zijn, maar blijft die ook nog stabiel als btc bv 25% zou zakken? Kan me voorstellen dat er een grens aan stabiel is.
NEO hou ik ook in de gaten net als WTC. Die beloven nog wat voor de toekomst.
ETH en LTC tijdje gehad maar die daalde alleen denk niet dat ik daar snel naar ga. Iets te stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom daalt het nu? Ik kan niks op het nieuws vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:52
Slux schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:13:

Sinds de China dip, zitten deze 3 bijna op gelijke voet. Geen 1 loopt dus uit op de ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
uNoTopia schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Ja: lees de topicstart. Dit topic verwatert enorm met dit soort meuk, jammer.

[...]

Ik heb op 30 augustus 0.17 BTC in Iconomi gestopt. Ik heb nu minder aan $ waarde dan dat ik toen had.

Ze geven bij BLX zelf aan:

DAA DETAILS
1W Return +0.22 %
1M Return +33.25 %
3M Return +90.10 %
6M Return +329.11 %

Ik laat het gewoon staan maar ik begin mijn twijfels te krijgen over Iconomi, misschien haal ik het er binnenkort weer af.
Ik moet zeggen na alle verhalen hier over zakt mijn vertrouwen ook snel in Iconomi. Misschien verlies nemen en ergens anders kijken?

Wat beginnersvragen betreft die ook in TS staan vrees dat dat nog vele malen erger gaat worden nu iedereen zich begint te interesseren die komen is hier terug via Google. Lezen de TS niet en vuren hun vragen af want dat is al tijdje uit. Ben er zelfs bang voor dat zonder goede moderatie de goede posters er mee gaan stoppen door alle oninteressante meuk :(
Wat ik niet hoop BTW. Juist van deze mensen leer je een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:39:
Omdat ik een scheet liet 8) .
Serious, niet voor iedere beweging is een headline.

[ Voor 14% gewijzigd door Wietsee. op 15-10-2017 11:45 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Tja tot nu toe gaat het na dalen uiteindelijk weer omhoog terug of hoger kan alleen even duren. De grote snelle klappers zijn nu wel voorbij schat ik dan had je jaar eerder moeten beginnen of meer.
Troost je ik stapte eindelijk in op stabiel punt, kwam twee dagen China met nieuws over verbod en zo zakte in 1 keer alles in tot dieptepunt dat doet pijn en voelt stom maar kijk waar we gisteren zaten. Ik zat op 61% winst in 5 a 6 weken.
Alles gaat snel hier winst verlies een er maar aan EN vooral zet geen geld in wat je niet kan missen! Beschouw je inzet als afgeschreven ben komt er wat uit dan is het meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wietsee. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Omdat ik een scheet liet 8) .
Serious, niet voor iedere beweging is een headline.
En toch is het wel degelijk van belang om te weten waarom koersen stijgen en dalen. Ook dat ze stijgen zonder reden is goed om te weten. Iets met "zorgen dat je niet verkeerde inkopen doet" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Dat is wat ze noemen hoogtevrees.
Altijd als een ATH genomen moet worden zal je vooraf meestal een terugval krijgen.
Reden is dat een hoop mensen elkaar voor de voeten gaat lopen en iedereen eigenlijk de hoger dan ATH nog even voor lief neemt.
Totdat er vrij snel een halt komt aan die daling, zul je zien dat er een nieuwe ATH gaat ontstaan.

Een gezonde retracement noemen we dat tijdens een stijgende koers.

Zet je grafiekprogramma op >4H view bijv. 1 dag ... en je zult zien dat er niets aan de hand is.
Dat terwijl de 1 minuut je hart 5 slagen laat overslaan :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickChange
Hey maat,

Ik zie dat je vooral een twijfelaarke bent. Wie niet?

Probeer nooit de markt te timen. Je zult je alleen maar verbranden. Verder raad ik je dit aan: betreft nieuws (laatste nieuws, weetjes), voorspellingen (grafiekanalyses), 99,99999% winst.

Dus wil je de nieuwste weetjes en wil je je geld niet zien verdampen? Wil je geen spijt hebben en in de problemen geraken als het mis loopt? Wil je alle grafieken probleemloos kunnen lezen en inschatten met een accuraatheidsmodel van 99 % ?

Ga dan naar deze website (gratis registratie) op

*knip*

Schrijf je in voor de virtuele magazine:
Investeer niet meer dan je kunt verliezen - deel 26

Leer deze ingewikkelde techniek te beheersen:

Dollar Cost Average

Wil je meer weten?

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52891463
alBildjiekiyya schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:28:
Ik (en andere lezers) zien hier veel aannemelijke theorieën voorbij komen. Pas achteraf gaan we namelijk (voor een gedeelte) te weten komen wat er gaande is/was.

Voor het moment is het gewoon speculeren: dalen na 25 oktober dan weer stijgen. Of blijven stijgen of traag dalen. Je kan letterlijk 10 verschillende analyses vinden. Ik ben zelf ook verschillende analyses afgegaan, ze zijn allemaal stuk voor stuk aannemelijk.

Wat we nu zien is dat het zich ietwat stabiliseert, that's it.

Het beste advies dat er gegeven wordt is:
1/ Holden die coins.
2/ Investeer niet meer dan je kunt verliezen.
3/ Dollar Cost Average die handel.

[ Voor 1% gewijzigd door Krisp op 16-10-2017 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Danny.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

En toch is het wel degelijk van belang om te weten waarom koersen stijgen en dalen. Ook dat ze stijgen zonder reden is goed om te weten. Iets met "zorgen dat je niet verkeerde inkopen doet" ;)
Zeker een stukje om eens te lezen Stock Manipulation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je btc makkelijk en snel weer van zo een hardware wallet afhalen? Alsje ze snel weer wilt verkopen bijv.

En iemand ervaring met paper wallets? Ik heb teveel geld op exchange staan en een online wallet vertrouw ik ook niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:58:
Kan je btc makkelijk en snel weer van zo een hardware wallet afhalen? Alsje ze snel weer wilt verkopen bijv.

En iemand ervaring met paper wallets? Ik heb teveel geld op exchange staan en een online wallet vertrouw ik ook niet zo snel
Te veel geld op een exchange staan, en dan ook nog vragen waarom de boel zakt ?
is het wel verstandig om te handelen voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Is er trouwens nog een update geweest op die grafiek van twee weken terug dat de btc markt zou instorten gezien de triggers die gelijk waren aan de vorige crash.
Kan me geen nieuwe grafiek of update herinneren, jammer was zeer interessante materie.

[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 15-10-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:35
[...]

Zo denk ik er dus ook over, maar ik denk dat ik naar mijn LTC kan fluiten als ik het niet doe. Ik heb ze al een bericht gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Correct me if I'm wrong maar een online wallet is nog altijd veiliger dan exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Armo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Correct me if I'm wrong maar een online wallet is nog altijd veiliger dan exchange.
Bij veel exchanges heb je ook eigen online wallet.. dus of het veiliger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus

Heb zelf een HWW en ik ben niet te beroerd, om als ik snel wil handelen, iets hogere fee mee te geven.
Las hier laatst een bericht dat iemand al een aantal dagen zijn verstuurde coins kwijt was ... en wat bleek .. hij wilde voor een duppie op de eerste rang zitten.
Hoe minder fee des te langzamer gaat het geheel.
Als je dus snel wilt transferen, bijv in mijn geval binnen 15/20min, betaal ik graag een kleine $ als ik weet dat ik een 1000 tal extra ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 21:09
iemand die hier nog meedoet met de polkadot ICO? nu net begonnen. Mooi project volgens mij. Je moet alleen je munten even 2 jaar vastzetten. :)

https://polkadot.network

[ Voor 3% gewijzigd door GibMaster op 15-10-2017 12:13 ]

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
een beste buy wall voor BCH
http://index.bithumb.com/coinsdaq/index.php?coin=BCH

edit en weg is ie :+

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 15-10-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Slux schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Bij veel exchanges heb je ook eigen online wallet.. dus of het veiliger is?
Zover ik begrepen heb (nogmaals, ben een newbie dus correct me if I'm wrong) is de wallet die je op exchange krijgt eigendom van de exchange zelf. Je krijgt geen private keys van je exchange wallet maar van een (hot) online wallet heb je de private keys wel in eigen beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Armo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Zover ik begrepen heb (nogmaals, ben een newbie dus correct me if I'm wrong) is de wallet die je op exchange krijgt eigendom van de exchange zelf. Je krijgt geen private keys van je exchange wallet maar van een (hot) online wallet heb je de private keys wel in eigen beheer.
Dat heb je goed begrepen inderdaad. :) Eigenlijk staan de coins dus onder beheer van de exchange en is het aan de gebruiker om te bepalen of hij de exchange met zijn geld toevertrouwd of niet. Kleine bedragen kan je er op laten staan, erg hoge bedragen zou ik persoonlijk zelf niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
[...]

Denk dat je het beste kunt kijken hoe aktief jezelf bent.
Ben je een shortterm handelaar, laat je ze op de exchange staan, maar als je longterm gaat, haal ze dan naar je eigen HW- of PC Wallet.

Laatst ook het advies gekregen om niet meer dan rond de $2500,- op welke exchange dan ook te laten staan in welke coin dan ook.
Voorkomen is beter dan genezen zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hardware wallet net besteld komt eind oktober binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Wat gebeurde er met de Ether? Schoot ineens in notime van 290 naar 270 euro. Nog maar een paar blocks tot Byzantium. Lijkt me juist reden tot optimisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Wie kan me helpen om de private key van online wallet blockchain te zien/krijgen. Ik heb dit al gedaan:

Goto the 'Settings' Menu on the left
Goto the 'Addresses' Submenu under 'Settings' Menu
On the right side find the section named 'Imported Addresses'
Click on 'Manage Addresses'
On the new screen find the address you want to export the private key from
Click on the 'More Options' on far right side of that address
Select 'Private Key' and then 'Continue'

Maar bij Manage Addresses gaat het mis, hier heb ik staan Managen (Nederlands dan he).
Ik kan hierop klikken maar dan krijg ik niets van private key opties. Alleen Naam bewerken en xPub onder More Options.

Screenshots; http://prosier.synology.m.../album_7075626c69632f6263

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
The Redman schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:54:
Wat gebeurde er met de Ether? Schoot ineens in notime van 290 naar 270 euro. Nog maar een paar blocks tot Byzantium. Lijkt me juist reden tot optimisme.
Ineens in notime lijkt me wat overdreven? Dit gebeurde in een periode van meer dan 24 uur. Het kan gewoon een correctie zijn. Door 1 minuut te googlen vind ik overigens wel wat informatie die invloed kan hebben gehad, een bug in Geth software: https://www.coindesk.com/...ess-two-days-before-fork/

Wat denk jij dat een mogelijke reden geweest kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Met een klein budget is het onmogelijk instappen in dingen als Bitcoin of Ethereum. Vandaar dat ik verschillende opkomende dingen bekijk. Heb recent FLiK (onafhangelijk video platform) en Voise (onafhanelijk muziek platform) op het oog gehad. Beetje van beide gekocht op coinexchange.io Het concept klinkt goed al moet de praktijk zichzelf nog bewijzen, zoals vele andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
GibMaster schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:12:
iemand die hier nog meedoet met de polkadot ICO? nu net begonnen. Mooi project volgens mij. Je moet alleen je munten even 2 jaar vastzetten. :)

Dat klinkt teveel als Ponzi of pyramide spel. Zou ik nooit een cent insteken. Dat geld ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:03
inf3rno89 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:31:
Met een klein budget is het onmogelijk instappen in dingen als Bitcoin of Ethereum. Vandaar dat ik verschillende opkomende dingen bekijk. Heb recent FLiK (onafhangelijk video platform) en Voise (onafhanelijk muziek platform) op het oog gehad. Beetje van beide gekocht op coinexchange.io Het concept klinkt goed al moet de praktijk zichzelf nog bewijzen, zoals vele andere coins.
Waarom zou het met een klein budget onmogelijk moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 12-09 15:50
Hoezo kun je met klein budget niet instappen? Je kunt toch gewoon halve Bitcoin of 1/10e Bitcoin kopen? Je kunt met elk bedrag instappen dat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hmm vandaag alles omlaag. Apart is dat. Al dagen lang 'bitcoin up is alts down en omgekeerd', maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
@Crasheeee @Crasheeee Want dat zet geen zoden aan de dijk :P Als ik €50,- per maand geld vrij kan maken om mee te experimenteren en ik koop daar Bitcoin mee, hoeveel winst ga ik dan maken? Ook al springt BTC naar €6000. Maar nieuwelingen als FliK of Voise, welke €0,20 / €0,02 kosten kan ik dan een hoop meer van kopen.

Edit: Ik denk dat ik het woord onmogelijk niet had moeten gebruiken. Ja het is inderdaad niet onmogelijk om in te stappen, maar het gaat mij meer om hoe winstegevend iets is. Ik verwacht niet veel als ik voor €50 BTC koop.

[ Voor 25% gewijzigd door inf3rno89 op 15-10-2017 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
inf3rno89 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:49:
@Crasheeee @Crasheeee Want dat zet geen zoden aan de dijk :P Als ik €50,- per maand geld vrij kan maken om mee te experimenteren en ik koop daar Bitcoin mee, hoeveel winst ga ik dan maken? Ook al springt BTC naar €6000. Maar nieuwelingen als FliK of Voise, welke €0,20 / €0,02 kosten kan ik dan een hoop meer van kopen.
Ja, je bedoelt het potentieel is heel groot als ze ook zoals Bitcoin worden.

Je neemt dus een altcoin en je vergelijkt met btc. Onbegonnen werk.

Waarschijnlijk komen die 2 coins hier terecht:

http://deadcoins.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Het is prima mogelijk om in te stappen in dingen als Bitcoin en Ethereum maar eerstgenoemde zal je hoogstwaarschijnlijk minder winst opleveren dan wanneer je voor een underdog kiest.

Mocht je toch in willen stappen in een van de groteren met kans op redelijk lekkere winst, kijk dan eens naar Ripple en LTC. Beiden zullen je zeker mooie winst op gaan leveren en LTC gaat denk ik wel (bijna) verdubbelen voor het einde van dit jaar, en Ripple zie ik dat ook wel doen als de conference morgen wat leuks te brengen heeft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inf3rno89
alBildjiekiyya schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Ja, je bedoelt het potentieel is heel groot als ze ook zoals Bitcoin worden.

Je neemt dus een altcoin en je vergelijkt met btc. Onbegonnen werk.

Waarschijnlijk komen die 2 coins hier terecht:

http://deadcoins.com
Nee hoor ik verwacht niet dat die dingen opeens €5000 waard zullen zijn. En waarschijnlijk komen zij daar ook maar zoals ik zeg, met een klein budget is het niet anders.
Danny.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:59:
[...]...kijk dan eens naar Ripple en LTC..
Yep, dit is inderdaad de weg welke ik momenteel volg. Een beetje de underdogs volgen.

[ Voor 18% gewijzigd door inf3rno89 op 15-10-2017 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
inf3rno89 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Nee hoor ik verwacht niet dat die dingen opeens €5000 waard zullen zijn. En waarschijnlijk komen zij daar ook maar zoals ik zeg, met een klein budget is het niet anders.

[...]

Yep, dit is inderdaad de weg welke ik momenteel volg. Een beetje de underdogs volgen.
Aan de andere kant is de kans dat die €50 aan BTC straks nog steeds een vergelijkbare waarde heeft (€40-€60) aanzienlijk groter dan die anderen. Met andere woorden, wil je investeren of wil je gokken? €50 op rood bij het Holland Casino geeft je meer kans op verdubbeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
GibMaster schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:12:

ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Dat klinkt teveel als Ponzi of pyramide spel. Zou ik nooit een cent insteken. Dat geld ben je kwijt.
Wat zeg jij nou @ErikRo? Man man man.

@GibMaster Zeker interessant project, maar ze willen dingen doen waar anderen al mee bezig zijn en als ik me goed herinner geven ze pas de coins vrij in Q3 van 2018. Het parallel laten verlopen van txs is wel interessant om de schaalbaarheid te vergroten, maar of dit dé oplossing is? Ik weet het niet. Daarnaast willen ze ook nog eens blockchain met elkaar laten communiceren, iets waar Ark volgens mij al veel verder mee is. Daarnaast heb je ook nog atomic swaps waar op het moment veel succesvol mee geëxperimenteerd wordt.

Ik begrijp hun manier van ICO ook niet helemaal. Op deze manier de auction te laten verlopen... Niemand die op het begin die tokens koopt toch? :D
Boltinus schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:33:
Leuk gegeven op dit moment van schrijven is, dat veel altcions weer wat groen beginnen te kleuren gedurende de gang van de dag.
Dat is ook wel even het vermelden waard denk ik ... weer iets meer happy people :)
Niet voor de mensen die in fiat rekenen hoor, die schieten er weinig mee op. Bitcoin is namelijk een beetje dalende. Voor je BTC stack is het wel goed inderdaad :)

[ Voor 83% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-10-2017 14:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Van mij part stapt de hele wereld in Bitcoin met 50 euro. Ik denk dat we daar hier met zn allen heel gelukkig van worden. ;)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
DutchMan schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Van mij part stapt de hele wereld in Bitcoin met 50 euro. Ik denk dat we daar hier met zn allen heel gelukkig van worden. ;)
Ref ter illustratie dat kleine jongens ook wel meetellen : This Chart Reveals the Centralization of Bitcoin Wealth
De overgrotemeerderheid 41,93% van de Bitcoinhouders bezit rond de 0,01% van alle op dit moment beschikbare bitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
Leuk gegeven op dit moment van schrijven is, dat veel altcions weer wat groen beginnen te kleuren gedurende de gang van de dag.
Dat is ook wel even het vermelden waard denk ik ... weer iets meer happy people :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
inf3rno89 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

[...]

Underdogs? Hoe kun je ripple en ltc nou underdogs noemen?

Je wilt gokken met 50e, prima. Maar ik zou me vooral goed gaan inlezen via tweakers.net, reddit, Twitter en Google als je serieus wilt "investeren". Het bedrag maakt voor niemand die investeert echt iets uit, iedereen wilt het hoogste rendement. Of je nou met 50e of met 50k erin zit.
Als je wilt gokken kan je een veel hoger rendement pakken, maar je zal sneller op 0 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik weet dat transacties flink beperkt zijn op blockchains als die van Bitcoin en Ethereum. Op welke blockchain zijn FLiK en Voise bezig? Een eigen of een bestaande?

Als geldtransacties al niet vooruit te branden zijn op een blockchain is dit dan wel mogelijk voor video/muziek? Ik hoop dat iemand dit kan toelichten. Zo niet, dan is het investeren in zulke projecten een beetje alsof je in een bedrijf investeert dat tijdmachines maakt. In dat geval is blockchain zeker nog niet geschikt om van te streamen, eerst de schaalbaarheid maar eens verbeteren :)

Ben benieuwd of jij of iemand anders hier toelichting op kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hm ok ik ken project niet maar als ik lees je moet je munten twee jaar laten staan dan krijg ik meteen een Ponzi gevoel. Sorry dan zat ik er blijkbaar naast. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Hm ok ik ken project niet maar als ik lees je moet je munten twee jaar laten staan dan krijg ik meteen een Ponzi gevoel. Sorry dan zat ik er blijkbaar naast. :F
Heb ik ook, zou er zelf ook geen cent instoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
Heeft iemand hier ervaring met masternodes? Beetje naar aanleiding van dit topic
https://www.reddit.com/r/...sive_income_from_cryptos/

Hier staat een lijst van de coins die masternodes hebben
https://masternodes.pro/
https://www.investitin.com/masternode-list/

Er staan een paar onbekende coins tussen maar ook de bekende zoals xem en dash. Er staan er tussen met een ROI van 500 (VIVO) en 400% (MXT) wat niet vol te houden is lijkt mij? Dus vraag me af of hier iemand ervaring mee heeft?

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
ErikRo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Iets wat je twee jaar vast gaat zetten, daar moet je wel heel zeker van zijn dat het meer rendement zal geven dan dat je zelf handelt in deze bewegelijke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
innerchild schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:23:
Een vraagje. Zijn er hier nog meer mensen ingestapt in ico electroneum ?
Dit is mijn eerste ico waar ik in zit en ik vond het wel een interessant moment om in te stappen met 20 % extra coins.
Toevallig ik vandaag, voor 25 euro in zee gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 21:09
GrazendeKoe schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

[...]

Wat zeg jij nou @ErikRo? Man man man.

@GibMaster Zeker interessant project, maar ze willen dingen doen waar anderen al mee bezig zijn en als ik me goed herinner geven ze pas de coins vrij in Q3 van 2018. Het parallel laten verlopen van txs is wel interessant om de schaalbaarheid te vergroten, maar of dit dé oplossing is? Ik weet het niet. Daarnaast willen ze ook nog eens blockchain met elkaar laten communiceren, iets waar Ark volgens mij al veel verder mee is. Daarnaast heb je ook nog atomic swaps waar op het moment veel succesvol mee geëxperimenteerd wordt.

Ik begrijp hun manier van ICO ook niet helemaal. Op deze manier de auction te laten verlopen... Niemand die op het begin die tokens koopt toch? :D

[...]

Niet voor de mensen die in fiat rekenen hoor, die schieten er weinig mee op. Bitcoin is namelijk een beetje dalende. Voor je BTC stack is het wel goed inderdaad :)
Klopt er zijn al meerdere mensen met een zelfde soort projecten bezig (cosmos/ark). Polkadot wil volgens mij wel iets verder. Er zijn er veel bezig met alleen value te laten over zetten naar andere blockchains. Waar polkadot echt een gedecentraliseerd web wil maken waar zowel waarde als data overgezet kan worden. En atomic swaps zijn volgens mij ook heel beperkt tot alleen UTXO blockchains toch?

En het team spreekt me wel aan. Gavin Wood is niet de eerste de beste. Co founder van Ethereum. Heeft Solidity geschreven. Parity en Web3foundation hebben ook een prima track record. Daar schort het niet aan, en heb totaal niet het idee dat ze niet te vertrouwen zijn.

Hun ICO spreekt me juist wel aan.
De meeste ICO's zijn nu gewoon keiharde cash grabs waar iedereen ze inleg meteen verkoopt op de dag dat ze de markt op gaan. Op deze manier haal je wel mensen binnen die echt in je project geloven. Ze hebben het project ook totaal niet gehyped.

Het 2 jaar vastzetten is een risico dat klopt. Ik heb een klein bedrag geinvesteerd als de zooi klapt na een jaar dikke pech. Zo niet kijken we wel waar het schip strand.

[ Voor 1% gewijzigd door GibMaster op 15-10-2017 21:06 . Reden: typos ]

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:37:
[...]

Toevallig ik vandaag, voor 25 euro in zee gegaan!
Ik ben er ingestapt met de 50% bonus. Eerste ICO waar ik aan mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
migila schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Underdogs? Hoe kun je ripple en ltc nou underdogs noemen?
Omdat ze ondergewaardeerd zijn, heel simpel toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Danny.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:00:
[...]

Omdat ze ondergewaardeerd zijn, heel simpel toch?
Om de na Bitcoin (+Cash) en Ether grootste spelers op basis van marketcap nou underdogs te noemen... Begrijp ik niet.
# Name Market Cap Price Volume (24h) Circulating Supply % Change (24h) Price Graph (7d)
1 Bitcoin $91.792.180.550 $5521.38 $1.884.770.000 16,624,862 BTC -3.93% sparkline
2 Ethereum $31.212.288.047 $328.14 $639.421.000 95,119,395 ETH -4.86% sparkline
3 Ripple $10.196.870.866 $0.264637 $261.021.000 38,531,538,922 XRP * 1.98% sparkline
4 Bitcoin Cash $5.187.122.349 $310.58 $151.178.000 16,701,513 BCH -3.03% sparkline
5 Litecoin $3.373.623.597 $63.19 $449.509.000 53,387,807 LTC -3.20%
underdog
de underdog zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: ['ʏndərdɔ:k] Verbuigingen: underdog|s (meerv.) persoon of groep die geen kans lijkt te maken om te winnen Voorbeeld: `De jonge zangeres was de underdog van de talentenjacht maar ze won toch de eerste prijs.`...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/underdog

Underdog
[competitie] - Een underdog is een persoon of groep van personen van wie het vermoeden bestaat dat deze geen kans maakt om te winnen of een belangrijke bijdrage te leveren. De term komt in die zin vooral voor bij competities, zoals een sportwedstrijd, debat of verkiezing. Deze persoon of groep van personen wordt daarom in e...
Gevonden op Wikipedia: Underdog (competitie)
Heel simpel toch?

[ Voor 18% gewijzigd door The Redman op 15-10-2017 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Boltinus schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Ref ter illustratie dat kleine jongens ook wel meetellen : This Chart Reveals the Centralization of Bitcoin Wealth
De overgrotemeerderheid 41,93% van de Bitcoinhouders bezit rond de 0,01% van alle op dit moment beschikbare bitcoins.
Sinds wanneer is 41,93% een meerderheid?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De Russen gaan ook aan de cryptocoins... hun eigen welteverstaan!

https://cointelegraph.com...ussia-issuing-cryptoruble
If the holder is unable to explain where the CryptoRubles came from, a 13 percent tax will be levied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
The Redman schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:06:
[...]

Om de na Bitcoin (+Cash) en Ether grootste spelers op basis van marketcap nou underdogs te noemen... Begrijp ik niet.

[...]

[...]

Heel simpel toch?
Zullen we ff gezellig blijven doen en mijn woorden niet op cynische manier gaan hergebruiken?

En nee, ik zie LTC nog steeds als underdog. Ik kijk dan ook niet naar marketcap maar naar hoe ze worden neergezet en toegepast en over de grote lijnen zijn ze dan toch echt zwaar ondergewaardeerd (ik gun ze meer), want vrijwel alles aan BTC is wat mij betreft inferieur aan LTC. Underdog hoeft ook niet negatief te zijn trouwens.

Let's agree to disagree. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 15-10-2017 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Iemand dit al gezien? Interessant overzicht met verschillende crypto projecten.
Pagina: 1 ... 7 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]