Het is niet zo erg dat er meer mensen binnen deze wereld komen, maar het gevaar zit hem inderdaad in die grafiek.
Een aantal mensen die mee willen doen, of gaan doen, hebben weinig/geen ervaring met investeren in zo'n markt.
Ze vallen veelal ten prooi aan de FOMO, waardoor ze al snel op verlies staan.
Dat is ook het probleem wat ik er mee heb, dat de onervarenheid hun gaat nekken als ze hun eerst niet verdiepen in hoe het spel gespeeld gaat worden.
Natuurlijk is het aantrekkelijk om binnen 24 uur 30% winst te maken, wie wil dat niet ... maar die 30% kan in 5 minuten omslaan in 50% verlies ... en dan staat het huilen ze nader dan het lachen.
Denk dat velen het met mij eens zullen zijn, bezint eer ge begint een goede uitspraak is.
En heb je dan besloten wat je plan is, kies dan niet te snel voor het snelle geld, maar kies gedegen bewezen coins.
Ikzelf kies mijn coins en zie ze soms zelfs erg graag dalen, om op een lager punt weer bij te kopen.
Op dit moment is het een feestmaal als je kijkt hoe belangrijke altcoins het even afleggen tegen Bitcoin zelf.
Je moet ook altijd kapitaal achter de hand houden om bij dips te kunnen bijkopen.
Je aantal zal dan groter zijn en is de winst bij mindere stijgingen vele malen hoger.
Ik denk in aantallen en de prijs komt daarna ... 10 stuks x 10 BTC = 100 BTC maar 100 stuks x 10 BTC = 1000 BTC.