In juli heb ik, na veel research, meegedaan met een ICO van CORION. Na maand uitstel van het live gaan van CORION (sorry, ik schreeuw niet, de naam wordt volledig in hoofdletters geschreven) en een week issues met deposits bij Cryptopia is de coin nu ruim een week te verhandelen.
Het bijzondere aan CORION is dat wordt geprobeerd de prijs op $1 te houden. Er zijn verschillende methoden om dat te bewerkstelligen en het stijgen boven de $1 wordt prima afgevlakt, het afvlakken van het zakken onder de $1 gaat nog met sprongen.
Waarom zou je investeren in CORION als de prijs altijd rond de $1 ligt?
Elke 3 uur wordt de prijs gemonitord. Ligt de prijs boven de $1, dan worden er nieuwe coins gereleased met een maximum van 2.5% per dag. Deze coins gaan deels naar de exchange om de kopers (>$1) te kunnen bedienen en de rest wordt verdeeld onder CORION bezitters. Daar zijn wel 2 voorwaarden aan verbonden:
- Je moet je CORIONS in de CORION wallet hebben
- Je moet aangesloten zijn bij een service provider (of er zelf één worden)
Je kan dan in ieder geval elke 3 uur coins claimen, als de prijs boven de $1 is geweest en zo je kapitaal zien groeien.
CORION heeft als product dat het de coin als betaalmiddel wil inzetten. Vooral in Afrikaanse en Aziatische landen wordt dat al geimplementeerd in webshops en taxi's en verder zijn er redelijk grote communities in
Liberland, Rusland en de USA.
Sinds 2 dagen zijn er nu coin emissies geweest. Ik heb er zelf per dag 200 CORIONS, dus dollar mee verdiend. Nu ben ik wel zelf service provider, wat extra coins kan opleveren en heb ik zo'n 5000 dollar initieel geinvesteerd (was een gok, ICO's kunnen nogal eens falen en nog steeds kan CORION natuurlijk ook falen).
Als ik je interesse heb gewekt, kijk dan op de website van
CORION en lees de whitepapers en wil je CORIONS aanschaffen, dan is Cryptopia de exchange waar je op dit moment terecht kunt.
Edit: Neem ook eens een kijkje in de
CORION Telegram group...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com