[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 00:42
Ben benieuwd of de koers nog onder de $7000 komt.. even mijn gigantische misstap corrigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:13:
[...]

Oh als je voorkennis hebt dan daalt de koers als je verkoopt. Natuurlijk, heel logisch ook. 8)7
Nee, die voorkennis gebruik je om op het juiste moment je coins te verkopen, dus toen de prijs hoog stond. Rond de 7700 kakt het ineens in en is de markt dus even verzadigd. Voor de 7700 zie je dat het aantal verkocht coins ook omhoog gaat. Vanaf 17:14 UTC tot ongeveer 17:34 UTC, gaat de prijs omhoog om vervolgens ineens te dalen. Sell high, buy low.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Noxa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:14:
[...]

Weer die neerbuigende toon, is niet nodig.
Sorry maar dan lees je echt dingen die er niet staan :). Tenzij je andere reacties erbij betrekt die ik zojuist gepost heb die niet aan jou waren gericht, dat kan natuurlijk.
Mijn redenatie is dat altcoins wel degelijk invloed heeft op BTC, tel al dat geld van die andere coins eens bij elkaar op.
Is goed :)
Bitcoin heeft een market cap van $121 miljard. Alle overige coins hebben bij elkaar opgeteld een market cap van $77 miljard. En daar zitten er zelfs coins bij die amper handelsvolume hebben gehad de afgelopen 24 uur.
Nu moet dat bedrag gedeeld worden met heel veel partijen en maken ze niet echt een stevige vuist, dat ben ik met je eens.
Maar dat is het hele punt toch? Ik heb niet gezegd dat ze géén invloed hebben. Ik zeg alleen dat die invloed best klein is.
Maar om heel eerlijk te zijn durf ik best te beweren dat BTC nooit gebruikt gaat worden als betaalmiddel. Het betaalmiddel waar het ooit voor ontworpen was. Daarvoor is het te duur, te traag en te onderontwikkeld. Er zijn altcoins die een stuk slimmer in elkaar zitten dan BTC. Maar goed, dat is dan mijn "redenatie" en ik kan natuurlijk mis hebben.
Tja, ik zal niet ontkennen dat er een aantal alts zijn met hele interessante features. Maar hier zit wel een enorme redenatiefout in. Waarom is bitcoin te traag en te duur? Omdat hun transactievolume een paar ordes van grootte groter is dan andere altcoins. Ja, dat zijn problemen die getackled moeten worden, maar daar is gewoon een plan voor. Bitcoinontwikkeling staat niet stil. En de kracht van bitcoin zit 'm in de gigantische support, die je bij alts niet vindt, ookal is het wat "outdated". En er is geen enkele reden waarom bitcoin niet interessante features van andere alts kan overnemen, als die zich bewezen hebben als nuttig.

En even voor de goede orde, de reden waarom iedereen nu weer op alts duikt is voor het verdienen van een snelle cent, niet omdat ze er nou zo ontzettend veel vertrouwen in hebben en de boel supporten ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Bakkels schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:14:
[...]

Laag instappen? Hij staat nu op het niveau van 4 dagen geleden. Enorme crash ja....
Als je niet weet waarom men lyrisch is over het afblazen hiervan moet je je toch echt even in de geschiedenis verdiepen van bitcoin, hoe het werkt, wie het ontwikkelt, welke partijen er aan te pas komen en wat hun ideeën/belangen/filosofie is. Voor sommigen is bitcoin meer dan de koers van de dag.

En dit was geen voorkennis. Het bericht dat het gecancelled was kwam vóór die jump omhoog. (heb het real-time zitten volgen) Hier had iedereen van kunnen profiteren. (tenzij je je BTC bij Kraken hebt staan uiteraard)
De koers ging vandaag natuurlijk wel met USD 500 omhoog, maar dat is niet toe te rekenen aan voorkennis van einde fork. Ik weet wel 100% zeker dat de inner circle alvast even alts heeft ingeslagen voordat het e-mailtje de deur uitging, maar dat is de prijs van gebrek aan regulering die we betalen. Na de bekendmaking steeg BTC nog even met 200 USD en toen knalden stuk voor stuk WTC, NEO en OMG omhoog op Binance. Kucoin had een vertraging om de een of andere reden, waardoor WTC nog 15% goedkoper was dan op Binance.

Al met al mooie prijspakker, nu kijken wat er gebeurt als mensen voor de lange termijn hun geld inzetten. De aandacht van mainstream media voor BTC van afgelopen 2 weken kan niet anders dan invloed hebben op meer geld dat instroomt in BTC. Daarnaast zullen de nieuwkomers van enkele weken terug nu ook doorhebben na vanavond dat die gekke altcoins ook mooie stijgingen laten zien. De komende maand denk ik dat BTC dominance weer flink gaat dalen.

Lachen hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:25:
[...]

Nee, die voorkennis gebruik je om op het juiste moment je coins te verkopen, dus toen de prijs hoog stond. Rond de 7700 kakt het ineens in en is de markt dus even verzadigd. Voor de 7700 zie je dat het aantal verkocht coins ook omhoog gaat. Vanaf 17:14 UTC tot ongeveer 17:34 UTC, gaat de prijs omhoog om vervolgens ineens te dalen. Sell high, buy low.
Blijf je je standpunt nou nog steeds verdedigen, ookal is hier door meerdere mensen aangekondigd dat het nieuws toch echt vóór de stijging kwam? Wat je ziet is gewoon een logische schommeling. Er is goed nieuws, er wordt massaal gekocht. Dan kiezen de eerste mensen eieren voor hun geld, want een correctie zat er al heel lang aan te komen - de huidige groei van afgelopen maand is gewoon ongezond. Dat triggert een waterval aan andere sells. En natuurlijk een hoop mensen die nu geen "gratis geld" krijgen, want geen forks, en dus hun heil weer zoeken in alts. Wat natuurlijke schommeling volgt, en we zitten weer op een redelijk stabiele lijn.

Vergeleken met 24 uur geleden staat BTC nog altijd 3% hoger. De "enorme crash" die sommigen hier voorspellen (of zelfs lijken te suggeren dat het al gebeurd is) is vooralsnog niets van te zien.

Er komt misschien wel een correctie hoor, die kans is best groot. Het afblazen van de fork zal daar weinig mee te maken hebben, de correctie zat sowieso al in de lucht.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2017 20:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Theniers schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:32:
Hahaaha tuurlijk man, BTC maanden op mijn portemonnee, 30 minuten nadat ik besluit het naar een exchange te sturen komt het Segwit nieuws. Nu zitten mijn BTC nog wel minimaal 10 uur vast in de rij. Kan ik geen alts aanschaffen.
Update: blijkbaar was mijn fee hoog genoeg. Geld kwam erdoor. Gelijk Vert, Ada, Ark en Stratis aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:35:
[...]

Blijf je je standpunt nou nog steeds verdedigen, ookal is hier door meerdere mensen aangekondigd dat het nieuws toch echt vóór de stijging kwam? Wat je ziet is gewoon een logische schommeling. Er is goed nieuws, er wordt massaal gekocht. Dan kiezen de eerste mensen eieren voor hun geld, want een correctie zat er al heel lang aan te komen - de huidige groei van afgelopen maand is gewoon ongezond. Dat triggert een waterval aan andere sells. Wat natuurlijke schommeling volgt, en we zitten weer op een redelijk stabiele lijn.

Vergeleken met 24 uur geleden staat BTC nog altijd 3% hoger. De "enorme crash" die sommigen hier voorspellen (of zelfs lijken te suggeren dat het al gebeurd is) is vooralsnog niets van te zien.

Er komt misschien wel een correctie hoor, die kans is best groot. Het afblazen van de fork zal daar weinig mee te maken hebben, want die zat sowieso al in de lucht.
Voor nu lijkt het erop dat we gewoon doorgaan met stijgen, niets correctie dus enkel een dip door het nieuws, wat mijn vermoeden dat segwit2x gewoon een kwestie van marktmanipulatie was bevestigd.
Verkopen op 7700, en weer kopen op 7200 das toch een mooie winst in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:29:
[...]

Tja, ik zal niet ontkennen dat er een aantal alts zijn met hele interessante features. Maar hier zit wel een enorme redenatiefout in. Waarom is bitcoin te traag en te duur? Omdat hun transactievolume een paar ordes van grootte groter is dan andere altcoins. Ja, dat zijn problemen die getackled moeten worden, maar daar is gewoon een plan voor. Bitcoinontwikkeling staat niet stil. En de kracht van bitcoin zit 'm in de gigantische support, die je bij alts niet vindt, ookal is het wat "outdated". En er is geen enkele reden waarom bitcoin niet interessante features van andere alts kan overnemen, als die zich bewezen hebben als nuttig.

En even voor de goede orde, de reden waarom iedereen nu weer op alts duikt is voor het verdienen van een snelle cent, niet omdat ze er nou zo ontzettend veel vertrouwen in hebben en de boel supporten ;)
Ok fair enough. Maar geloof je oprecht dat we binnen nu en 10 jaar onze hypotheek in BTC kunnen aftikken bij de bank? Onze belasting kunnen betalen via mijn DigiD met BTC?

Ik geloof het namelijk niet. 100 Euro overschrijven via bitcoin kost zoveel dat je het wel laat. Een transactie duur uren! En de grootste horde is dat de prijs van bitcoin maar blijft stijgen, waarom zou ik een munt in het dagelijks leven gaan gebruiken als ze volgend jaar het dubbele waard is? De afgelopen 8 (of is het alweer 9?) jaar heeft Bitcoin nog nauwelijks voet aan de grond gekregen om toegepast te worden in ons dagelijks leven.

Daarom zit ik naast bitcoin ook in altcoins, omdat ik geloof dat sommige daarvan wel degelijk een betere toepasbaarheid in ons dagelijks bestaan hebben dan dat Bitcoin voorlopig gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

Tsja... wat moet je hier nu van zeggen? :9 only in Crypto...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7rTXMYs.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
Noob alert :)

Ik volg al enige dagen deze blog en ben vrij nieuw in de crypto wereld.
Sinds zaterdag een eerste deel bitcoin gekocht via Bitonic en in een offline wallet gezet.

Nu wil ik wat meer gaan traden, ook in alt-coins e.d. Ik vroeg me af welke exchange zoal gebruikt wordt en waarbij jullie ervaringen het best zijn.

Ik heb er al een paar opgezocht:
> Kraken - Lijkt mij niet echt een goede optie gezien de lage betrouwbaarheid op het moment
> Kucoin - Iemand ervaringen?
> COSS - Iemand ervaringen?
> Binance - Iemand ervaringen?

Ik ben jullie alvast hartelijk dank voor de assistentie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Teletekst 101 zelfs nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:38:
wat mijn vermoeden dat segwit2x gewoon een kwestie van marktmanipulatie was bevestigd.
Volgens mij heeft iemand anders je al verteld dat je je even moet verdiepen in de achterliggende politiek van SegWit2x. Ik kan dat beamen, want het gaat wat verder dan wat marktmanipulatie. Het is een ronduit smerig spel van miners dat hier gespeeld werd, een regelrechte aanval op bitcoin zelf.
p0st schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:39:
Tsja... wat moet je hier nu van zeggen? :9 only in Crypto...

[afbeelding]
In de grand scheme of things echter niet zo heel boeiend als je dit bekijkt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nXeREH7.png

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Caalberts schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:40:
Noob alert :)

Ik volg al enige dagen deze blog en ben vrij nieuw in de crypto wereld.
Sinds zaterdag een eerste deel bitcoin gekocht via Bitonic en in een offline wallet gezet.

Nu wil ik wat meer gaan traden, ook in alt-coins e.d. Ik vroeg me af welke exchange zoal gebruikt wordt en waarbij jullie ervaringen het best zijn.

Ik heb er al een paar opgezocht:
> Kraken - Lijkt mij niet echt een goede optie gezien de lage betrouwbaarheid op het moment
> Kucoin - Iemand ervaringen?
> COSS - Iemand ervaringen?
> Binance - Iemand ervaringen?

Ik ben jullie alvast hartelijk dank voor de assistentie :)
Kraken niet aan beginnen.
Kucoin wel fijn alleen laag volume.
Coss laag volume
binance erg fijn.

Bittrex is ook goed voor alts en prima in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Noxa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:38:
[...]

Ok fair enough. Maar geloof je oprecht dat we binnen nu en 10 jaar onze hypotheek in BTC kunnen aftikken bij de bank? Onze belasting kunnen betalen via mijn DigiD met BTC?
Ho ho, niet te hard van stapel lopen ;). Of bitcoin een algemeen betaalmiddel wordt durf ik echt geen voorspelling bij te geven. Wel denk ik dat het nog veel breder omarmd gaat worden dan nu (en dat impliceert ook dat de waarde nog explosief zal stijgen). En áls er een coin is die als betaalmiddel gaat worden gebruikt, dan maakt bitcoin imho een veel grotere kans dat een willekeurige andere coin.

Dat wil overigens niet zeggen dat er geen ruimte is voor andere coins. Ethereum is wat dat betreft een goede kanshebber voor de de facto smart contract ledger.

Alle andere coins, meh... Maar goed, gewoon mijn persoonlijk mening ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Mensen blijf nou weg van Kraken, die is al weken overhit ;)
Zal me niet verbazen als ze niet lang meer bestaan, ze jagen mensen echt letterlijk weg de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik probeer al de hele avond mijn bitcoin weg te halen bij kraken en over te zetten naar Binance maar ze hebben nu alle withdraw methodes uit gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
cellkuh schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:52:
Ik probeer al de hele avond mijn bitcoin weg te halen bij kraken en over te zetten naar Binance maar ze hebben nu alle withdraw methodes uit gezet
Serieus? Tjezus. Misschien is er toch iets heel erg goed mis daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:44:
[...]

Volgens mij heeft iemand anders je al verteld dat je je even moet verdiepen in de achterliggende politiek van SegWit2x. Ik kan dat beamen, want het gaat wat verder dan wat marktmanipulatie. Het is een ronduit smerig spel van miners dat hier gespeeld werd, een regelrechte aanval op bitcoin zelf.
Je doelt op blockstream en hun lightning network?
Ik betwijfel het allemaal, Bitcoin Cash zou de echte bitcoin worden, B2X zou het worden, BTC zou afsterven. Het klopt allemaal niet meer, het gaat niet om de blockchain of de currency of de techniek, het gaat om geld verdienen. Er ligt te veel macht bij bepaalde partijen, Bitcoin Cash en Gold zouden daar verandering in brengen, B2X wilde dat ook. BTC wordt niet de standaard, die komt te liggen bij een slimme commerciële partij, zoals ook FB en Google nu 'standaarden' zijn. Ik ben ook voor decentralisatie, maar het werkt niet als er veel geld mee te verdienen is, dan zal een commerciële partij altijd de macht overnemen.
Bedrijven als HP/SAP/Oracle kiezen voor Hyper Ledger, die branden hun vingers voorlopig nog niet aan iets open/gedecentraliseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:54:
[...]

Je doelt op blockstream en hun lightning network?
Ik betwijfel het allemaal, Bitcoin Cash zou de echte bitcoin worden, B2X zou het worden, BTC zou afsterven.
Dat is dus allemaal FUD verspreid door dergelijke partijen om support te krijgen.
Er ligt te veel macht bij bepaalde partijen, Bitcoin Cash en Gold zouden daar verandering in brengen, B2X wilde dat ook.
B2X wilde dat juist niet, die wilde de macht bij de miners houden. Het hele idee van bitcoin is juist dat het decentraal is, en daar staat bitcoin core nog steeds achter.
Leesvoer.
Bedrijven als HP/SAP/Oracle kiezen voor Hyper Ledger, die branden hun vingers voorlopig nog niet aan iets open/gedecentraliseerd.
Maar dat vrij logisch. Een decentrale oplossing is vaak gewoon onnodig en inefficient.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:52:
[...]

Je zal er op dit moment wel geen tijd voor hebben maar anders zou je Kraken en Litebit uit de TS kunnen halen en bl3p er in.
Of anders een lijstje maken met goede en slechte exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:52:
[...]

Doen ze wel vaker het is de laatste maanden alleen maar erger geworden, voor fiat is Bitstamp wel goed alleen beperkt in coins

Probeer zelf LTC weg te halen bij kraken ben al een uur bezig zodra het lukt zal ik hem nooit meer gebruiken, gebruikte hem eigenlijk alleen voor fiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

kraken

???

[ Voor 15% gewijzigd door cellkuh op 08-11-2017 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
o-TANK-o schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:46:
[...]

Kraken niet aan beginnen.
Kucoin wel fijn alleen laag volume.
Coss laag volume
binance erg fijn.

Bittrex is ook goed voor alts en prima in gebruik.
Dank voor je hulp.

Tot dusver:
> Kraken - Geen goede optie gezien de lage betrouwbaarheid op het moment
> Kucoin - Fijn voor laag volume
> COSS - Laag volume
> Binance - Erg fijn
> Bittrex - Erg goed voor alts en prima in gebruik

Iemand anders nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41

orf

Inderdaad, geen Euro withdrawals en geen Bitcoin withdrawals. Ik heb nog aardig veel daar staan en wil het nu ook weg krijgen. Heb er geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zoekfunctie al gebruikt en disclaimer al gelezen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 08-11-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Caalberts schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:00:
[...]

Dank voor je hulp.

Tot dusver:
> Kraken - Geen goede optie gezien de lage betrouwbaarheid op het moment
> Kucoin - Fijn voor laag volume
> COSS - Laag volume
> Binance - Erg fijn
> Bittrex - Erg goed voor alts en prima in gebruik

Iemand anders nog? :)
Dit is het wel. Liqui of Coinexchange voor obscure coins, maar Kucoin list die nu eigenlijk ook wel snel en heeft wat meer volume/stabiliteit.

Maak een account bij Bitstamp om Kraken te vervangen voor het storten van EUR en kopen van BTC/ETH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
Ernemmer schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:58:
[...]

Je zal er op dit moment wel geen tijd voor hebben maar anders zou je Kraken en Litebit uit de TS kunnen halen en bl3p er in.
Of anders een lijstje maken met goede en slechte exchanges.
wat is er mis met litebit ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:25
.oisyn Kan al dat gezeik over Kraken en andere slechte exchanges in een ander topic? Wat herstructurering zou fijn zijn want ik kom hier niet om dagelijks 20 berichten over Kraken te lezen. Zeker niet omdat het elke dag dezelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Dat is al enkele maanden zo, als er forse dalingen of stijgingen zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
The Redman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:06:
.oisyn Kan al dat gezeik over Kraken en andere slechte exchanges in een ander topic? Wat herstructurering zou fijn zijn want ik kom hier niet om dagelijks 20 berichten over Kraken te lezen. Zeker niet omdat het elke dag dezelfde zijn.
Ik sta wel open voor een hard fork (:+) van dit topic in een exchange topic en puur handel&koers. Maar de vraag is of het helpt, want mensen blijven crap posten ookal staat er in koeienletters dat het niet de bedoeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Dummy5 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:03:
[...]

wat is er mis met litebit ?
Die site is al 2 keer gehacked in de afgelopen maanden.
nieuws: Cryptocurrency-handelaar LiteBit meldt nieuwe inbraak op server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand idee over koersverloop Particl? Ziet er de afgelopen tijd steady en hoopgevend uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:21:
Iemand idee over koersverloop Particl?
Naar de maan natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dummy5
  • Laatst online: 13-09 18:47
Klopt, reden dus om er niet veel gegevens achter te laten, maar buiten dat vind ik ze wel de meest overzichtelijke site hebben wbt hoeveelheid coins, en voor starters ook heel makkelijk te begrijpen.

(bij die hacks zijn overigens nooit coins buit gemaakt omdat die op een andere server staan), dus maak me niet zoveel zorgen om die 50 eu die ik aan kleine muntjes daar heb staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:21:
Iemand idee over koersverloop Particl? Ziet er de afgelopen tijd steady en hoopgevend uit.
Volg deze munt al maanden sinds een vriend me erover vertelde. Munt ziet er wel potent uit, maar lopen wel wat achter op de (Q3-)plannen en de roadmap is niet heel concreet. Maar een interessant concept is het zeker met PoS en het decentrale-marktplaatsidee. Helaas nooit ingestapt wegens onzekerheid over wanneer die zou stijgen. Intussen al de $9 gepasseerd terwijl die een paar weken geleden nog voor $5 ging. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34
Meestal is dit als de site problemen heeft ivm drukte. De website maakt hier feature disabled van, erg onduidelijk. Ik kan nu ook niet inloggen. Probeer het straks anders nog eens, ik heb dit eerder gezien op dit soort momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 21:25
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:44:
[...]

[...]

In de grand scheme of things echter niet zo heel boeiend als je dit bekijkt:
[afbeelding]

;)
16 September, haha. Good memories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DaCoTa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:43:
[...]

Meestal is dit als de site problemen heeft ivm drukte. De website maakt hier feature disabled van, erg onduidelijk. Ik kan nu ook niet inloggen. Probeer het straks anders nog eens, ik heb dit eerder gezien op dit soort momenten.
Als je vaak genoeg de pagina vernieuwd lukt het wel, net mij LTC weg kunnen halen

soms krijg je melding feature disabled of not enough funds for tier 3, deposit funds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34
Slux schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:46:
[...]

Als je vaak genoeg de pagina vernieuwd lukt het wel, net mij LTC weg kunnen halen

soms krijg je melding feature disabled of not enough funds for tier 3, deposit funds 8)7
Heb het ook even geprobeerd, derde poging en ik zit op het EUR withdrawal scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
Ook mijn ltc is van kraken af. Laatste keer dat het daar op stond ook. jammer vond kraken wel fijn qua overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skilpad
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-02 08:51
DaCoTa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:43:
[...]

inderdaad ik heb minstens 3 kwartier werk gehad btc in mn wallet te krijgen. uitloggen opnieuw inloggen deed t voor mij na een 15 pogingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Slux schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:46:
[...]

Ik heb er trouwens ook redelijk wat staan maar vooral euro's of ltc/btc om te holden.
Alles waar ik 'snel' in wil handelen heb ik op Bittrex. En Kraken hou ik vooral aan omdat je er rechtstreeks (en vrij snel) euro's op kan storten. Maar puur uit principe zet ik alles nu wel over naar een andere exchange of mijn hardwallet als ze weer toegankelijk zijn.

Want eigenlijk kunnen ze dit niet maken.

Vind alleen de interface van Kraken (en hun charts) wel erg prettig, maar daar ben ik één van de weinigen in volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bakkels schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:54:
[...]

Ik heb er trouwens ook redelijk wat staan maar vooral euro's of ltc/btc om te holden.
Alles waar ik 'snel' in wil handelen heb ik op Bittrex. En Kraken hou ik vooral aan omdat je er rechtstreeks (en vrij snel) euro's op kan storten. Maar puur uit principe zet ik alles nu wel over naar een andere exchange of mijn hardwallet als ze weer toegankelijk zijn.

Want eigenlijk kunnen ze dit niet maken.

Vind alleen de interface van Kraken (en hun charts) wel erg prettig, maar daar ben ik één van de weinigen in volgens mij :)
Euro kan ook met bitstamp en zitten in de EU
die tradeview is wel handig van kraken inderdaad de rest is de laatste maanden alleen maar slechter geworden, mij zijn ze kwijt als klant

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Ouch. Deze doet pijn.

Waar ik hier gister nog postte dat ik voorlopig geen vuurwerk verwachtte bij WTC voor de fork en ik via Modum mijn masternode probeerde veilig te stellen, ziet de wereld er nu heel anders uit.

Gisteravond begon het al met het Ethereum nieuws met Parity waardoor Modum (draaiende op het Ethereum netwerk) een dip kreeg. Vervolgens kwam de BTC weer terug waardoor hij nog verder daalde. En toen werd het Segwitx2 nieuws bekend waardoor Walton Chain nu +44% staat en Modum slechts +7%.

Ik vond een reactie hier wel op zijn plaats, Een keuze die me op dit moment 10.000 dollar gekost heeft. Goed, ik ben toen straks toen ik erachter kwam gelijk naar de sportschool gegaan en wezen voetballen. Ik verrek het om in emotie te gaan handelen want dat is op dit moment het domste wat ik kan doen. Ik ga nu ook niet van mijn plan afwijken en ga hoe dan ook die Masternode ooit weer terugkrijgen. Ik heb gister nog gezegd dat mensen hun eigen onderzoek moeten doen en mij niet blind moeten volgen, vind het dan ook zeer triest dat dit mij verweten wordt. Het blijft fucking crypto.

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 08-11-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 16-09 12:35
rvT schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:05:
Ouch. Deze doet pijn.

Waar ik hier gister nog postte dat ik voorlopig geen vuurwerk verwachtte bij WTC voor de fork en ik via Modum mijn masternode probeerde veilig te stellen, ziet de wereld er nu heel anders uit.

Gisteravond begon het al met het Ethereum nieuws met Parity waardoor Modum (draaiende op het Ethereum netwerk) een dip kreeg. Vervolgens kwam de BTC weer terug waardoor hij nog verder daalde. En toen werd het Segwitx2 nieuws bekend waardoor Walton Chain nu +44% staat en Modum slechts +7%.

Ik vond een reactie hier wel op zijn plaats, Een keuze die me op dit moment 10.000 dollar gekost heeft. Goed, ik ben toen straks toen ik erachter kwam gelijk naar de sportschool gegaan en wezen voetballen. Ik verrek het om in emotie te gaan handelen want dat is op dit moment het domste wat ik kan doen. Ik ga nu ook niet van mijn plan afwijken en ga hoe dan ook die Masternode ooit weer terugkrijgen. Ik heb gister nog gezegd dat mensen hun eigen onderzoek moeten doen en mij niet blind moeten volgen, vind het dan ook zeer triest dat dit mij verweten wordt. Het blijft fucking crypto.
Inderdaad, laat je nu even niet leiden door emotie.
Het kan ieder moment anders lopen, zo gaat dat helaas eenmaal.
Walton Chain kan nu op +44% staan en morgen -70%, idem met Modum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb gister nog gezegd dat mensen hun eigen onderzoek moeten doen en mij niet blind moeten volgen, vind het dan ook zeer triest dat dit mij verweten wordt. Het blijft fucking crypto.
Er zijn twee kanten van het verhaal, ene is dat jij gewoon een goede tip wil delen, en dan is het inderdaad nogal lullig als je erop afgerekend wordt als het tegenvalt.

Aan de andere kant moet je wel bedenken dat het een beetje overkomt alsof je iemand een irritante eikel noemt, maar erachteraan zegt dat het niks persoonlijks is. Oftewel een disclaimer waar je je van afvraagt hoe serieus die is.

Nu wil ik niet zeggen dat versie 2 de waarheid is, maar het ziet er natuurlijk voor andere wel uit alsof het gewoon ordinaire pump & dump is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Sissors schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:17:
[...]

Er zijn twee kanten van het verhaal, ene is dat jij gewoon een goede tip wil delen, en dan is het inderdaad nogal lullig als je erop afgerekend wordt als het tegenvalt.

Aan de andere kant moet je wel bedenken dat het een beetje overkomt alsof je iemand een irritante eikel noemt, maar erachteraan zegt dat het niks persoonlijks is. Oftewel een disclaimer waar je je van afvraagt hoe serieus die is.

Nu wil ik niet zeggen dat versie 2 de waarheid is, maar het ziet er natuurlijk voor andere wel uit alsof het gewoon ordinaire pump & dump is.
Ik heb in mijn eerste post duidelijk gezegd dat ik een korte termijn holder ben en ik een FOMO ging verwachten op die coin waarna ik zou verkopen om weer in WTC te stappen. Volledig open kaart dus.

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 08-11-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wat zou een goede positie zijn voor de nacht, na deze storm?

BTC kopen of toch fiat? Alts even buiten beschouwing gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:18:
[...]

Beter vermijden idd . Ze hebben hoge fees en support schijnt bagger te zijn.

Als je snel in GUTS pre sale wil stappen dan heb je 2 opties.

Optie 1: Via iDeal ETH kopen bij bijvoorbeeld LiteBit en laten storten naar je my ether wallet. Dit is de snelste (maar duurdere) optie, binnen half uur zal je je tokens ontvangen als je al ge-whitelist bent.
Optie 2: Via een beurs (bitstamp is best rap met SEPA + verificatie) ETH kopen. Is de goedkoopste optie maar hou wel rekening mee met minstens 2 werkdagen (registratie, verificatie, SEPA betaling).

Als je zeker wil zijn dat je de pre sale niet mist (ik zie dat het bijna afgelopen is) dan ga je voor optie 1 anders kan je op optie 2 gokken maar dan loop je wel de kans dat je de pre sale mist.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:35:

Azië wordt over een paar uur wakker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jumpman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:35:

Je vraagt om een glazen bol die niemand heeft...

Ik heb vanavond in ieder geval het volgende gedaan: BTC verkocht voor USDT, daarvoor later NEO en ETH gekocht toen die na de piek weer dipten en met de hoop dat Azië deels weer naar alts gaat. Toen 3 BCH verkocht voor BTC (achteraf niet slim, maar achteraf he...), die BTC later verkocht voor USDT op een piek.

Toen ik thuis kwam was het nieuws net bekend en stond ik zwaar in het rood, nu sta ik al weer bijna op het Dollar bedrag van vanochtend, scheelt misschien 10 Dollar. Schade dus erg kunnen beperken en morgen weet ik of HODL'en beter was geweest, maar BTC kan ook zwaar zakken vannacht, ik durf het niet aan. Hou dus klein deel fiat aan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Guus Leeuwis schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:46:
[...]

Azië wordt over een paar uur wakker...
Ohja crap dat klopt. Zouden ze ook een run doen op Altcoins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jaïr.exe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:47:
[...]

Ohja crap dat klopt. Zouden ze ook een run doen op Altcoins?
Weer een glazen bol...

Iedereen verwacht dat ze het doen, dus doen ze het waarschijnlijk niet. Maar ik gok erop dat ze het toch doen, dus zal BTC in plaats daarvan wel stijgen en alts dalen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Taro schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:49:
[...]

Weer een glazen bol...

Iedereen verwacht dat ze het doen, dus doen ze het waarschijnlijk niet. Maar ik gok erop dat ze het toch doen, dus zal BTC in plaats daarvan wel stijgen en alts dalen :)
Denk dat ik investeer in glazen bollen, die gaan erg hard de laatste tijd :P
Blijft een gokje, zal eens kijken waarop ik zal gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Er is ook een kans dat Azië Alts gaat verkopen vannacht. Voor China is nog niks met zekerheid te zeggen, of en hoe het gereguleerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog meer problemen om in te loggen op binance? Kom er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:53:
Binance doet hier ook moeilijk, soms dan krijg ik een 404, maar na f5 doet ie het direct weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:53:
paar keer f5 drukken en dan werkt het wel. steeds f5 drukken als je een foutmelding krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jaïr.exe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:50:
[...]

Denk dat ik investeer in glazen bollen, die gaan erg hard de laatste tijd :P
Blijft een gokje, zal eens kijken waarop ik zal gokken.
BTC blijft toch de baas :Y)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Weet niet of dit toegestaan is maar vond hem voor vandaag wel een keer toepasselijk :)
Maar anders mag die in de prullenbak

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/v7020d954twz.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ErikRo op 08-11-2017 23:37 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Ik heb gezocht op het forum maar kan geen antwoord vinden. Op google vind ik wel antwoorden maar toch verwart het mij.
Als ik kijk naar een order book op bv Bittrex. Kun je daar iets van afleiden of de koers gaat stijgen of dalen (op korte termijn)? Wat ik begrijp betekend veel groen dat hij gaat stijgen, omdat er veel op geboden wordt. Maar zie toch vaak de koers zakken als er veel groen is, en stijgen als er veel rood (aanbod) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
migila schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:39:
Ik heb gezocht op het forum maar kan geen antwoord vinden. Op google vind ik wel antwoorden maar toch verwart het mij.
Als ik kijk naar een order book op bv Bittrex. Kun je daar iets van afleiden of de koers gaat stijgen of dalen (op korte termijn)? Wat ik begrijp betekend veel groen dat hij gaat stijgen, omdat er veel op geboden wordt. Maar zie toch vaak de koers zakken als er veel groen is, en stijgen als er veel rood (aanbod) is.
Dat gaat inderdaad niet op. Ik begrijp de logica erachter (bids=vraag; ask=aanbod) maar zo simpel werkt dat niet. Wel zou je de muren (walls) als obstakels kunnen zien die een range afbakenen waarin de munt kan schommelen zo lang er geen grote (of veel) spelers aan het werk gaan. Pas zodra waarde tegen walls aan zit, moet je even je aandacht erbij houden. Voor andere interpretaties is het order book niet geschikt.

Wel spiek ik soms even wat het effect zou zijn van 'iemand die er een miljoen in pompt' ervan uitgaande dat dat niet gespreid gebeurt. Blijft speculatief tho. :+

[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 08-11-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
migila schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:39:
Ik vind het gemakkelijkst naar de sell kant te kijken, naar de cumulatieve waarde, met hoeveel btc je de waarde bijv 30% omhoog kan krijgen. Minder sell orders is een snellere stijging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
pfff... dacht ik even slim te zijn door BTC in te ruilen voor 2 alts (BAT & OMG) door middel van het fantastische ingebouwde Shapeshift in Exodus.

Om te beginnen duurde het uren voordat de orders doorwkamen. Vervolgens word 1 order 'niet opgepikt in de mempool', en 2 orders werden door 'empty contracts' gevuld, wat naar later bleek een 'glitch' in hun systeem was (dank aan de twitter support van Shapeshift)... dus ik kreeg 2 keer NUL OMG, voor aanzienlijke bedragen BTC. Die aantallen worden morgen, als de support van shapeshift wakker wordt, alsnog gestuurd. Maar jezus zeg, dan is het al te laat.... Wat een f**lservice is dat. Volgende keer stuur ik alles wel naar een exchange! Het ergste is nog dat er geen dip te bekennen is! En dan komt Exodus er ook nog bij die balansen fout weergeeft.

[ Voor 8% gewijzigd door simlock op 08-11-2017 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Ik was van plan over te stappen in alts maar na het wegvallen van de S2X-dreiging en het nieuwe ATH vandaag houd ik denk ik even BTC. Zou op het moment ook totaal niet weten welke alts op de korte termijn al beweging laat zien en op de middellange termijn verwacht ik dat BTC gewoon doorgroeit.

Moet wel langzaam nagedacht worden over iets om de transactiekosten te drukken zonder decentralisatie in gevaar te brengen...

[ Voor 52% gewijzigd door The Redman op 08-11-2017 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
Ik vraag me ook af waarom de meesten (die hier posten) kopen en verkopen voor 10-20% winst? Is dit omdat jullie een te groot bedrag in hebben gestoken? Geld hebben geleend (via de exchange, of bij vrienden/bank)... Hiermee schenden jullie de eerste regel, nl. investeer niet meer dan dat wat je kwijt kunt.

Daytraden (de markt timen) is ongelofelijk moeilijk. Voor 10-20% een vallend mes proberen te grijpen... Vervolgens met alle gevolgen van dien... Duurder inkopen, de trein missen. Lang wachten. Stressen. Fouten maken.

Waarom niet gewoon inkopen en holden? Desnoods met DCA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
The Redman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:47:
[...]

Dat gaat inderdaad niet op. Ik begrijp de logica erachter (bids=vraag; ask=aanbod) maar zo simpel werkt dat niet. Wel zou je de muren (walls) als obstakels kunnen zien die een range afbakenen waarin de munt kan schommelen zo lang er geen grote (of veel) spelers aan het werk gaan. Pas zodra waarde tegen walls aan zit, moet je even je aandacht erbij houden. Voor andere interpretaties is het order book niet geschikt.

Wel spiek ik soms even wat het effect zou zijn van 'iemand die er een miljoen in pompt' ervan uitgaande dat dat niet gespreid gebeurt. Blijft speculatief tho. :+
Thx voor de info. Van die buywalls wist ik ook idd, Is er verder nog ergens informatie uit te halen of de koers gaat stijgen of dalen, op korte termijn? Ik snap dat het nergens op een presenteerblaadje zal liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NickChange schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:03:
Ik vraag me ook af waarom de meesten (die hier posten) kopen en verkopen voor 10-20% winst? Is dit omdat jullie een te groot bedrag in hebben gestoken? Geld hebben geleend (via de exchange, of bij vrienden/bank)... Hiermee schenden jullie de eerste regel, nl. investeer niet meer dan dat wat je kwijt kunt.

Daytraden (de markt timen) is ongelofelijk moeilijk. Voor 10-20% een vallend mes proberen te grijpen... Vervolgens met alle gevolgen van dien... Duurder inkopen, de trein missen. Lang wachten. Stressen. Fouten maken.

Wat probeer je nu te zeggen? Geld lenen om te speculeren komt hier mogelijk voor, maar quote dan ook even diegene die je bedoelt.

En daytraden is inderdaad moeilijk, maar met de juiste discipline te doen. Ik kies meestal een aantal alts die ik daytrade van/naar btc door alvast buy en sell orders van te voren in te schieten. De orders plaatsen binnen 10% koersverandering, zodat de kans groot is dat de orders uitgevoerd worden. Als de koers van een alt te ver naar beneden schiet, hou ik deze wat langer vast. Daarom kies ik graag alts waarvan ik weet dat ze ook lange termijn holdable zijn, bijv Monero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021

"Kopen en verkopen voor 10%-20% winst" -> Wat zou daar mis mee zijn? Het is ook een redelijk nietszeggende vraag zolang je het niet koppelt aan een tijdslimiet. 10-20% in wat? Een uur? Een week? Een half jaar?

De link tussen bovenstaande en de conclusie dat mensen dan geld zouden hebben geleend ontgaat me geheel. Niet lullig bedoeld, maar heb je misschien zelf juist geld geleend hiervoor en zoek je bevestiging?

En ja, daytraden is ongelofelijk moeilijk. Maar ook daar: wat is daytraden? De hele dag alts verhandelen, en pak hem beet 30 transacties per dag doen? Als ik 2 á 3 keer per week iets verhandel, wat is dat dan? Ook daytraden? Ik vind je post aan de ene kant heel interessant, maar aan de andere kant ook ongelofelijk vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
migila schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:04:
[...]

Thx voor de info. Van die buywalls wist ik ook idd, Is er verder nog ergens informatie uit te halen of de koers gaat stijgen of dalen, op korte termijn? Ik snap dat het nergens op een presenteerblaadje zal liggen.
Nieuws (conferenties, implementaties, forks, concrete producten) doet het altijd goed, als je het maar eerder opvat dan de menigte. Eigenlijk is investeren in crypto bijzonder omdat je concurrenten en afnemers dezelfde groep zijn (en eigenlijk je leveranciers zelfs ook) en allemaal het spel beter proberen te spelen dan de ander. :+ Houd de roadmap en dev teams goed in de gaten en probeer de rest voor te zijn. ;) Wees wel waakzaam voor teams achter munten die beloften niet waarmaken of achterlopen.
Sorry maar hier haak ik af hoor. Hoe heeft je winstoogmerk met je geïnvesteerde hoeveelheid te maken? Als je vijf keer achter elkaar een 20% trade weet te maken, heb je een (1.2^5)/1-1 = 148% ROI. :+ Daytraden is moeilijk maar als het lukt zeker lucratief. En dat heeft toch niks te maken met hoeveel je investeert? :?

[ Voor 35% gewijzigd door The Redman op 09-11-2017 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ouch. Deze doet pijn.

Geen paniek. Mensen die na jouw bericht MOD kochten hebben nog genoeg tijd gehad die met winst (na het S2X bericht) te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:27:
[...]

Wat probeer je nu te zeggen? Geld lenen om te speculeren komt hier mogelijk voor, maar quote dan ook even diegene die je bedoelt.

En daytraden is inderdaad moeilijk, maar met de juiste discipline te doen. Ik kies meestal een aantal alts die ik daytrade van/naar btc door alvast buy en sell orders van te voren in te schieten. De orders plaatsen binnen 10% koersverandering, zodat de kans groot is dat de orders uitgevoerd worden. Als de koers van een alt te ver naar beneden schiet, hou ik deze wat langer vast. Daarom kies ik graag alts waarvan ik weet dat ze ook lange termijn holdable zijn, bijv Monero.
Het 'geld lenen' was algemeen bedoeld: Ik wees er enkel op om enkel met geld in te leggen dat je bereid bent te verliezen. Mark Cuban zegt zelf: bezie het geld alsof je het al verloren hebt (zodra het in Bitcoin gaat)!

Wat ik verder probeer(de) duidelijk te maken is om weg te blijven van daytraden, ICO's en 'onaangeroerde pareltjes' (coins met een potentiële (ongeziene) groei - het liefst binnen 1-2 week zonder dat de koers maar durft te zakken). The greed is strong with this one... De hebzucht spat soms van het scherm af.

Zelfs professionele daytraders gaan de mist in, laat staan een hobbyist. Al dat grafieklezen, blauwe en rode lijntjes, 50 day-move average, volume orderboek, short vs long,... Probeer de markt niet te timen. Het is al meerdere keren gezegd: als er een methode was zou deze echt niet te koop staan voor 5€ per maand. Blijf er gewoon van weg: De voordelen zijn groter dan de nadelen.

Kijk maar naar Rule #1 investeer niet meer dan dat wat je kwijt kan is ook omkeerbaar: verkoop niet meer dan dat wat je kwijt kan.

Tweaker X heeft net zijn masternode verloren wat nooit had moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel redelijk klaar met Kraken en stap denk ik over naar Bittrex.
Begrijp ik het goed dat ik bij Bittrex crypto kan omzetten naar USDT en bij tether USDT naar USD?
Hoe kan ik dit dan weer naar mijn rekening krijgen mocht ik dit willen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen de mensen zelf even bepalen wat ze wel en niet doen? Wat een arrogante posts zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 09:46
Als je dit leest weet je dat de je er NIET in moet stappen:

https://www.telegraaf.nl/...inga-in-cryptobeleggingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:45:
[...]

Mogen de mensen zelf even bepalen wat ze wel en niet doen? Wat een arrogante posts zeg.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, de euforie die je hier soms leest is natuurlijk prachtig en begrijp me niet verkeerd, ik hoop op dikke winsten voor iedereen die erin stapt, welke coin dat ook is.
Vergeet echter niet dat dezelfde euforie ooit heerste bij mensen die bij een bank werkte en in aandelen handelde, toen de sky nog de limit was maar die sky uiteindelijk een heel diep gat bleek te zijn waarin veel geld is verdwenen.
En toen was iedereen boos op de banken!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Omdat Dirk een schurk is? of omdat de globale media enkel Dirk op de korrel nam terwijl de grotere jongens die hem naar voren duwde voor het vuurpeloton het zelfde deden?

Vind het echt een non reden om het niet te moeten doen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickChange schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:31:
[...]

Het 'geld lenen' was algemeen bedoeld: Ik wees er enkel op om enkel met geld in te leggen dat je bereid bent te verliezen. Mark Cuban zegt zelf: bezie het geld alsof je het al verloren hebt (zodra het in Bitcoin gaat)!

Wat ik verder probeer(de) duidelijk te maken is om weg te blijven van daytraden, ICO's en 'onaangeroerde pareltjes' (coins met een potentiële (ongeziene) groei - het liefst binnen 1-2 week zonder dat de koers maar durft te zakken). The greed is strong with this one... De hebzucht spat soms van het scherm af.

Zelfs professionele daytraders gaan de mist in, laat staan een hobbyist. Al dat grafieklezen, blauwe en rode lijntjes, 50 day-move average, volume orderboek, short vs long,... Probeer de markt niet te timen. Het is al meerdere keren gezegd: als er een methode was zou deze echt niet te koop staan voor 5€ per maand. Blijf er gewoon van weg: De voordelen zijn groter dan de nadelen.

Kijk maar naar Rule #1 investeer niet meer dan dat wat je kwijt kan is ook omkeerbaar: verkoop niet meer dan dat wat je kwijt kan.

Tweaker X heeft net zijn masternode verloren wat nooit had moeten gebeuren.
Meeste ben ik met je eens. Maar met kleine marges is daytraden goed te doen. En hebzucht, tja daar is dit topic deels voor bedoeld. Traden/investeren om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Is dat dezelfde Nawid Habib van dat pyramidespel Levilon over verkoop e-sigaretten?

http://mlmforum.nl/forums...the-new-kid-on-the-block/
https://www.facebook.com/levilonbelgium/

Ze hebben USD 10 miljoen nodig om te beginnen :> Uiteraard hebben ze zelf geen technisch product want dat is veel te moeilijk, maar ze begeleiden alleen projecten zodat ze commissie kunnen vragen. Dit soort crap moet snel doodbloeden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ouch. Deze doet pijn.

Oef. Dat doet pijn. :|

N.a.v. jouw bericht ben ik ook ingestapt (na zelf ook onderzoek gedaan te hebben). In eerste instantie wou ik een deel Lisk opofferen maar uiteindelijk ben ik met verse euro's ingestapt. Achteraf gezien een betere keuze. Het gaat nu nog sideways maar de tijd van Modum komt absoluut nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ondanks al het nieuws toch een aardig stabiel dagje tot nu toe en veel groene cijfertjes..... is dit nu de grote koersval BTC of moet deze nog komen? vind het tot nu toe niet echt spannend, had toch een beetje gehoopt op een slagveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Misschien ook opluchting dat de fork niet doorgaat en daarom geen slagveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00
Het begint bijna lachwekkend te worden, het hele electroneum-gebeuren: https://my.electroneum.com

Nu is de launch van de wallet nog een paar weken uitgesteld. Het kan zijn dat het allemaal klopt natuurlijk, maar ergens denk ik de hele tijd: kwestie van tijd tot ze 'ineens' besluiten te stoppen en met de noordenzon te vertrekken met alle ontvangen investeringen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen heren,

Ik had een vraag i.v.m. wallets.

Op dit moment gebruik ik een wallet van blockchain.info, maar zit overal te kloteren met limieten.
Kan bijvoorbeeld niet meer exchangen van bitcoin naar ethereum of andersom t.w.v. 500 euro.

Ook kan ik nietmeer dan voor 1.000 euro aan bitcoin aanschaffen.

Als ik al mijn bitcoins wil verkopen zit er een verschil in van 185 euro.

Overal limieten en gezeik dus.... Hebben alle wallets hier last van of is er ook een wallet welke wel geschikt is om een beetje mee te handelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:03:
Goedemorgen heren,

Ik had een vraag i.v.m. wallets.

Op dit moment gebruik ik een wallet van blockchain.info, maar zit overal te kloteren met limieten.
Kan bijvoorbeeld niet meer exchangen van bitcoin naar ethereum of andersom t.w.v. 500 euro.

Ook kan ik nietmeer dan voor 1.000 euro aan bitcoin aanschaffen.

Als ik al mijn bitcoins wil verkopen zit er een verschil in van 185 euro.

Overal limieten en gezeik dus.... Hebben alle wallets hier last van of is er ook een wallet welke wel geschikt is om een beetje mee te handelen?
Electrum is wat ik al jaren gebruik. Makkelijk in gebruik zowel desktop als android easy backup en verzendfees zijn makkelijk aan te passen. Wil je bitcoin ruilen naar andere munten dan stuur je ze naar bijvoorbeeld binance.com 2 bitcoin daily limiet tenzij je verifieert dan hogere limiet.

Meest logische euro> bitcoin is bitstamp op dit moment aangezien kraken trage servers heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door BabyRattle op 09-11-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Ok, ik heb alle drukte alweer gemist. Niks gewonnen, niks verloren. De enige altcoin die ik nog had (LTC) is nauwelijks verschoven, dus die blijft nog even staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Blij dat ik gisteren in CAG ben gestapt op Kucoin, +45% nu :) Zit nog wel rek in met lage marketcap en total supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:47
Luuk1983 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:00:
Het begint bijna lachwekkend te worden, het hele electroneum-gebeuren: https://my.electroneum.com

Nu is de launch van de wallet nog een paar weken uitgesteld. Het kan zijn dat het allemaal klopt natuurlijk, maar ergens denk ik de hele tijd: kwestie van tijd tot ze 'ineens' besluiten te stoppen en met de noordenzon te vertrekken met alle ontvangen investeringen.
Jammer dat de launch is uitgesteld idd. Ik ga er vanuit dat ze niet zomaar ff met 40 Miljoen weglopen want het is nu niet dat ze echt anoniem zijn gebleven (dus traceerbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Is nu eindelijk het vertrouwen weg in BTC en hun praktijken of blijft men nu nog steeds al een mak schaap het grote BTC volgen?

BCH was al een lachertje en ik ben persoonlijk blij dat ik de Segwit2x op dezelfde manier heb benaderd.

Volgende stap is een nieuwe datum bepalen voor de Segwit2x, weer geld naar BTC voor een muntje van niks.

Zijn hier nog "experts" die hier een idee over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen.
Ik heb me de afgelopen tijd wat ingelezen in dit onderwerp en ben van plan om voor een klein bedrag wat coins te kopen. Het liefst doe ik dit via een Nederlandse exchange/website. Plan is om het voor een langere periode te laten staan.
Ik heb zitten kijken naar BTCdirect, Litebit en BL3P. Die laatste handelt echter volgens mij alleen in BTC en ik wil ook graag wat altcoins in mijn wallet.
Welke kunnen jullie mij aanraden? Andere suggesties zijn ook welkom.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 15:19
Ziezo, na de cancellation van Segwit2x ben ik weer break even.

OMG coin dan verkocht en een gokje gewaagd op Cardano. De rest steekt in NEO, maar hier begin meer en meer vertrouwen in te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
inimini2007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:21:
Is nu eindelijk het vertrouwen weg in BTC en hun praktijken of blijft men nu nog steeds al een mak schaap het grote BTC volgen?

BCH was al een lachertje en ik ben persoonlijk blij dat ik de Segwit2x op dezelfde manier heb benaderd.

Volgende stap is een nieuwe datum bepalen voor de Segwit2x, weer geld naar BTC voor een muntje van niks.

Het vertrouwen in BTC is juist toegenomen door het afblazen van SW2X.

Verder een heel vreemde post: makke schapen, "experts".
Wat wil je bereiken met deze termen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:22:
Hallo allen.
Ik heb me de afgelopen tijd wat ingelezen in dit onderwerp en ben van plan om voor een klein bedrag wat coins te kopen. Het liefst doe ik dit via een Nederlandse exchange/website. Plan is om het voor een langere periode te laten staan.
Ik heb zitten kijken naar BTCdirect, Litebit en BL3P. Die laatste handelt echter volgens mij alleen in BTC en ik wil ook graag wat altcoins in mijn wallet.
Welke kunnen jullie mij aanraden? Andere suggesties zijn ook welkom.
Alvast bedankt.
Welkom PewPew.

Ik denk dat je vraag beter thuishoort in het algemen topic:
Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2

verder in de topic warning:
"Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend."

BL3P wordt over het algemeen goed gewaardeerd, je kunt BTC naar bittrex sturen en daar met wat kleingeld met wat alts spelen om wegwijs te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hm lees wat geruchten op Reddit dat een groepje toch stug door wil met segwit en zich niks van gisteren aantrekt ze beweren 30 procent aan miners te hebben.
Hoop niet dat het waar is want dan wordt het wel erg chaotisch.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Randle schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:29:
[...]

Het vertrouwen in BTC is juist toegenomen door het afblazen van SW2X.

Verder een heel vreemde post: makke schapen, "experts".
Wat wil je bereiken met deze termen?
Dat lijkt mij toch niet, mensen die hun geld in BTC hebben gestopt om een gratis muntje te verkrijgen, zullen nu grotendeels weer overstappen naar de ALT coins.

Mak schaap = na de aankondiging van een fork gaat men het geld overzetten naar BTC om vervolgens weer teleurgesteld te worden.
"Experts" = die zijn er niet, maar misschien wel mensen die er technisch gezien wat meer inkijk op hebben.

Verder probeer ik gewoon een beetje in beeld te krijgen wat dit nu voor invloed zou kunnen hebben.
Altcoins zijn niet voor niets tussen de 20-30 % gestegen de afgelopen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Pana schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:25:
Ziezo, na de cancellation van Segwit2x ben ik weer break even.

OMG coin dan verkocht en een gokje gewaagd op Cardano. De rest steekt in NEO, maar hier begin meer en meer vertrouwen in te verliezen.
Waarom verlies je vertrouwen in NEO? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Geen expert maar mijn vertrouwen in Bitcoin als 'de grote coin' is aangetast. Ik zie het meer als bubbel dan voorheen. (Wat dus niet betekent dat ik het volledig als bubbel zie.) Een aantal mensen ziet de SegWit2X nu als (indirecte) techniek van whales om de markt te manipuleren. Nou, volgend jaar dus een nieuwe mega pump.

Daarnaast komen meer en meer mensen te weten hoe gigantisch veel energie het vereist. Wanneer crypto serieus wordt op deze wereld zal naar mijn mening een keer Bitcoin aan zijn eigen succes ten onder gaan. Even met de 'Lean' bezem door cryptowereld heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het vertrouwen in BTC is groter dan ooit te voren. De SegWit2x aanval is "afgeslagen".
BCH was al een lachertje
Helemaal correct. Had jij er iets van verwacht dan? SegWit (niet de 2x) was een goede upgrade met voldoende concensus. Ik snap eerlijk gezegd niet wat mensen met de "oude" BCH chain moeten.
en ik ben persoonlijk blij dat ik de Segwit2x op dezelfde manier heb benaderd.
https://www.coindesk.com/opinion-segwit2x-doomed-fail/
Let wel dat de community niet per se tegen een block size increase was. Het was de manier waarop dat mensen tegen de borst stuitte. Sterker nog, het ging regelrecht in tegen het principe van bitcoin, namelijk een decentrale blockchain waarin vertrouwen is gebaseerd op concensus. En dus geen achterkamertjespolitiek waarin een groepje miners besluiten dat ze meer willen verdienen, en FUD verspreiden om een grote groep mensen achter hun te krijgen.

Gelukkig is die grote groep mensen de afgelopen maanden steeds meer afgehaakt, omdat men inzag dat dit niet de manier was. Bitcoin prevails again.

Maar goed, jij bent dus klaar met bitcoin. Maar maak niet de vergissing dat dit bij een andere coin niet zal gebeuren, op het moment dat het zoveel waarde vertegenwoordigd als bitcoin nu doet.
Saturnus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:37:
Een aantal mensen ziet de SegWit2X nu als (indirecte) techniek van whales om de markt te manipuleren
Geen enkele van die mensen is dan op de hoogte van wat er echt speelt. Manipulatie, zeker. Maar niet van het soort waar jij nu op doelt.

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
inimini2007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:35:
[...]

Dat lijkt mij toch niet, mensen die hun geld in BTC hebben gestopt om een gratis muntje te verkrijgen, zullen nu grotendeels weer overstappen naar de ALT coins.
Toch wel, zie de post van .oisyn. Dat er geld zou uitstromen na de fork van BTC naar Alts was al heel lang duidelijk. Toch zie je dat de koersval van BTC heel beperkt is.
inimini2007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:35:
[...]

Verder probeer ik gewoon een beetje in beeld te krijgen wat dit nu voor invloed zou kunnen hebben.
Altcoins zijn niet voor niets tussen de 20-30 % gestegen de afgelopen 24 uur.
Maar Bitcoin is niet gedaald met 20-30%.
De onzekerheid is voorlopig even weg, dus ik vermoed dat daardoor ook nieuw geld binnenstroomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:42
Ouch. Deze doet pijn.

Ik had bijna dezelfde misstap gemaakt. Had gelukkig slechts 1/3 van mijn WTC omgezet naar Modum. Gisterenavond bij een piek de helft van mijn resterende WTC verkocht en bij een dipje teruggekocht. Modum uiteindelijk met een kleine winst weten te verkopen en dat ook weer in WTC gestoken.
Onderaan de streep helaas 140 Waltontjes minder dan 3 dagen geleden, maar vergeleken met een week geleden slechts 40 minder.

Voorlopig blijf ik weer even met mijn klauwen van WTC af. Nu Segwit2x uit de weg is krijgen ze eindelijk ruimte om te groeien. Tenzij de geruchten waar zijn dat een aantal toch de fork door willen zetten 8)7

Voor degene die nog niet in WTC zitten maar wel interesse hebben, onderstaand wat algemene info.
Website: http://www.waltonchain.org/
Huidige marketcap = $163 miljoen (#cmc 43)
Reddit: https://www.reddit.com/r/waltonchain/
Telegram (Officiële announcements): https://t.me/WaltonchainANN

Planning
31 oktober - 10 novemberBesloten alpha test van de wallet
NovemberRFID + Blockchain Off-Chain Demo
Begin decemberPublic Beta wallet
JanuariParent Chain operationeel en overstap naar eigen blockchain
FebruariMasternodes in werking

Daarnaast is er de verwachting dat WTC in november of december nog aan één of enkele exchanges wordt toegevoegd. Ervaring leert echter dat zoiets weinig invloed heeft op de koers, tenzij het één van de echt grote exchanges is.

Indien je op zoek bent naar een alt die de komende weken +100% pakt, dan is WTC waarschijnlijk niet wat je zoekt.

Zoek je iets om wat maandjes vast te houden dan is WTC in mijn ogen een hele interessante optie.
Pagina: 1 ... 27 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]