[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
inimini2007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:35:
[...]

Dat lijkt mij toch niet, mensen die hun geld in BTC hebben gestopt om een gratis muntje te verkrijgen, zullen nu grotendeels weer overstappen naar de ALT coins.
Already happened, zoals je verderop in je post al zegt. Is BTC enorm gedaald? Nope.
Mak schaap = na de aankondiging van een fork gaat men het geld overzetten naar BTC om vervolgens weer teleurgesteld te worden.
Maar dat heeft dus niets met bitcoin te maken, en destemeer met de altcoins. Blijkbaar heeft men toch niet zo'n "vertrouwen" in hun altcoins dat ze blijven holden, maar bestaat het voornamelijk uit speculanten die het laten vallen zodra er ergens anders iets te verdienen valt. Dat die mensen de deksel op hun neus krijgen lig ik niet echt wakker van ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
.oisyn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:38:
[...]

Het vertrouwen in BTC is groter dan ooit te voren. De SegWit2x aanval is "afgeslagen".
Misschien ben ik dan totaal niet goed geïnformeerd / ingelezen. Maar dat hele Segwit2x / BTC verhaal is toch niet meer of minder dan haantjes gedrag binnen BTC zelf.

Linksom of rechtsom vloeit dat toch wel terug in BTC.

Vandaar dat ik ook heel het vertrouwen in BTC kwijt ben.

Mocht ik er helemaal naast zitten, dan moet ik maar gewoon hopen dat ik geluk heb met mijn geïnvesteerde geld 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
https://www.reddit.com/r/..._blockchain_networks_for/

Blijkbaar wordt over 8 dagen in Shanghai door Onchain (bedrijf deels achter NEO) en Fosun Group (investeerder met 92 miljard dollar in assets) een nieuwe blockchain gepresenteerd door Da Hongfei (NEO founder) en CFO van Fosun Group. Ze noemen het een "A brand new decentralized trust ecosystem" maar dat zegt natuurlijk geen zak.

Later deze maand wordt deze blockchain in New York City gelanceerd. De preview in Shanghai wordt op deze website aangekondigd: http://u5456279.viewer.maka.im/pcviewer/S3H9CC6T.

Het is allemaal nog wat vaag, maar er zit serieus geld achter. Ben heel benieuwd wat dit gaat inhouden.

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 09-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
.oisyn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:50:
[...]

Already happened, zoals je verderop in je post al zegt. Is BTC enorm gedaald? Nope.

[...]

Maar dat heeft dus niets met bitcoin te maken, en destemeer met de altcoins. Blijkbaar heeft men toch niet zo'n "vertrouwen" in hun altcoins dat ze blijven holden, maar bestaat het voornamelijk uit speculanten die het laten vallen zodra er ergens anders iets te verdienen valt. Dat die mensen de deksel op hun neus krijgen lig ik niet echt wakker van ;)
Helaas weten we niet wat er gaat gebeuren, maar bedankt voor je uitgebreide analyse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
inimini2007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:52:
Misschien ben ik dan totaal niet goed geïnformeerd / ingelezen. Maar dat hele Segwit2x / BTC verhaal is toch niet meer of minder dan haantjes gedrag binnen BTC zelf.
Dit is wel een goed achtergrondartikel

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
ik heb in het verleden ltc gekocht via litebit en naar mij ltc wallet op mijn laptop gestuurd.nu is de laptop kapot en weg.ik kan wel een transactie id en ontvangstadres zien op litebit
kan ik de ltc nog terughalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
beekjo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:02:
ik heb in het verleden ltc gekocht via litebit en naar mij ltc wallet op mijn laptop gestuurd.nu is de laptop kapot en weg.ik kan wel een transactie id en ontvangstadres zien op litebit
Als je geen backup gemaakt hebt zal je toch echt de HDD/SSD van de laptop nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
beekjo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:02:
Zonder de wallet is het helaas weg.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Iemand hier bekend met Nuls en/of meer informatie hierover? Is weinig over te vinden, De Engelse whitepaper komt volgende week pas uit maar op Binance is het nu al een gewilde coin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:45:
[...]

Mogen de mensen zelf even bepalen wat ze wel en niet doen?
Was je even vergeten dat dit een openbaar forum is? (Antwoord dan ook inhoudelijk a.u.b.)
En waar zie je de arrogantie van afdruipen? Of voel je je aangesproken (ontkenningsfase) ?

[ Voor 3% gewijzigd door NickChange op 09-11-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
rvT schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:43:
Iemand hier bekend met Nuls en/of meer informatie hierover? Is weinig over te vinden, De Engelse whitepaper komt volgende week pas uit maar op Binance is het nu al een gewilde coin..
Ik heb er met een gok potje snel 300% op gepakt en ben volledig uitgestapt, de reden dat ik instapte was omdat de hype in de beginfase zat en ik dit een beetje aan voelde komen en de supply is erg laag wat weer extra reden was voor meer hype.

Info over nuls:
Nuls is a global blockchain open-source project which is a highly customizable modular blockchain infrastructure; it consists of a microkernel and functional modules. Nuls provides smart contract, multi-chain mechanism and cross-chain consensus. It aims to break the technical barriers of blockchain, to reduce the cost of development, and promote the usage of blockchain technology in the commercial field.

Total Supply: 100,000,000
Circulating Supply: 40,000,000

Link

Website: http://nuls.io
https://support.binance.c...s/115002628152-Nuls-NULS-

De reden waarom ik het voorlopig niet meer aanraak:

1. Een bagger website
Als ik hun website open vliegt mijn processor naar 80% load ( i7 6700k). Staat er een miner op of zijn die animaties zo crap geprogrammeerd? In beide gevallen staat het mij niet aan.. want als je nog geen effectjes kan programmeren ..

2. Team is onzichtbaar
3. Hun social media accounts zijn leeg en daarom een lachtertje
4. Hun whitepaper overtuigt mij niet https://nuls.io/pdf/Nuls_whitepaper_en_V1.0.pdf
5. Hun github https://github.com/nuls-io/nuls/commits/master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
mensen die hier weleens kraken gebruiken voor een terugstorting naar je eigen bank? Hoelang duurt het ongeveer dat dit aankomt?
Wacht nu al 5 dagen op mijn withdrawal namelijk...

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Korkss schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:16:
mensen die hier weleens kraken gebruiken voor een terugstorting naar je eigen bank? Hoelang duurt het ongeveer dat dit aankomt?
Ik heb dat 1 keer gedaan. Stond de volgende dag op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Ruben1075 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb dat 1 keer gedaan. Stond de volgende dag op mijn rekening.
De volgende dag. Weekend en feestdagen kunnen wel voor vertraging zorgen.
Al weet ik niet of gisteren veel en hard gewerkt geweest is op de Kraken kantoren :F

[ Voor 13% gewijzigd door bramb0 op 09-11-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
DirkZzZ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:04:
[...]

Ik heb er met een gok potje snel 300% op gepakt en ben volledig uitgestapt, de reden dat ik instapte was omdat de hype in de beginfase zat en ik dit een beetje aan voelde komen en de supply is erg laag wat weer extra reden was voor meer hype.

Info over nuls:

[...]

https://support.binance.c...s/115002628152-Nuls-NULS-

De reden waarom ik het voorlopig niet meer aanraak:

1. Een bagger website
Als ik hun website open vliegt mijn processor naar 80% load ( i7 6700k). Staat er een miner op of zijn die animaties zo crap geprogrammeerd? In beide gevallen staat het mij niet aan.. want als je nog geen effectjes kan programmeren ..

2. Team is onzichtbaar
3. Hun social media accounts zijn leeg en daarom een lachtertje
4. Hun whitepaper overtuigt mij niet https://nuls.io/pdf/Nuls_whitepaper_en_V1.0.pdf
5. Hun github https://github.com/nuls-io/nuls/commits/master
Precies mijn gedachten. Wel mooie winst, goeie speculatie :)

Ik hoop mijn CAG (Change) op Kucoin beetje hetzelfde doet. :9 Heeft in ieder geval meer substance dan NULS gezien website, social media en whitepaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisterenmorgen ingestapt, inleg x2.5 gegaan en weer uitgestapt. Geen idee of dit echt potentie heeft... heb alleen even met de walvissen en de stroming meegezwommen :)

Profits gebruikt om m'n vaste stack munten aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ik wil wat monero overzetten van Kraken naar Bittrex zodat ik met wat meer altcoins kan handelen. Kraken is zo beperkt. Nu zie ik dat als ik 5 XMR wil transferren dat er een fee is van 0.05 XMR. Dus 5 euro? Dit zijn normale fees? En blijft de fee hetzelfde ongeacht hoeveel ik wil transferren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
Hoe flikken cq zien jullie die pumps toch?
Tegen de tijd dat ik er eentje zie dan is hij al te lang aan het stijgen in nog in te stappen.
En hoe bepalen jullie je uitstap moment 2 x tot 3 x ik zou al bij 1/10 x al uitgestapt zijn van de stress.

Snap niet dat jullie zo aan begin al wat weten op te sporen wat winstpotentieel heeft.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:58
ErikRo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:17:
Tegen de tijd dat ik er eentje zie dan is hij al te lang aan het stijgen in nog in te stappen.
En hoe bepalen jullie je uitstap moment 2 x tot 3 x ik zou al bij 1/10 x al uitgestapt zijn van de stress.

Snap niet dat jullie zo aan begin al wat weten op te sporen wat winstpotentieel heeft.
Ik heb de gave altijd net te laat nieuws te lezen waardoor ik pumps net mis en dan FOMO ging en de pump weer voorbij was en maar een fractie winst pak.. Zou dat graag ook voor willen zijn in de toekomst :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ErikRo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:17:

Volgens mij is dat echt een vak apart en gaat het even vaak of misschien wel vaker mis dan dat het goed gaat. De succesverhalen hoor je wel maar er durven er slechts een paar eerlijk te bekennen wanneer zij een ontzettend slechte beslissing hebben genomen.Ik heb het een paar keer geprobeerd en ben van een koude kermis thuisgekomen. Nu longterm-hodl ik OMG, LSK, STRAT en MTL. Daarnaast (day)trade ik echter nog wel, maar niet met bedragen > $50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
solidslayer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:28:
[...]

Ik heb de gave altijd net te laat nieuws te lezen waardoor ik pumps net mis en dan FOMO ging en de pump weer voorbij was en maar een fractie winst pak.. Zou dat graag ook voor willen zijn in de toekomst :)
Dit is misschien wel een handige : http://www.cryptocoinradar.com/
Je moet het even leren lezen, maar het is een erg handig hulpmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

De BNB coin begint wel steeds belangrijker te worden binnen het trading platform, de handelsvolume van BNB gaat ook alleen maar omhoog. Er worden elke dag wel nieuwe BNB pairs toegevoegd binnen Binance waardoor BTC steeds minder belangrijk gaat worden.

Vanaf 6 november t/m nu is de coin iedere dag tussen de 15-20% gegroeid, ben heel benieuwd of er ook nog betere pairs toegevoegd gaan worden zoals BNB/WTC, BNB/NEO of BNB/IOTA ipv de huidige shitcoins. Misschien liggen hier kansen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
rvT schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:41:
De BNB coin begint wel steeds belangrijker te worden binnen het trading platform, de handelsvolume van BNB gaat ook alleen maar omhoog. Er worden elke dag wel nieuwe BNB pairs toegevoegd binnen Binance waardoor BTC steeds minder belangrijk gaat worden.

Vanaf 6 november t/m nu is de coin iedere dag tussen de 15-20% gegroeid, ben heel benieuwd of er ook nog betere pairs toegevoegd gaan worden zoals BNB/WTC, BNB/NEO of BNB/IOTA ipv de huidige shitcoins. Misschien liggen hier kansen..?
Zoals ik het even snel lees, kan je BNB in Etherium wallets stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Ja, is een ERC20 token. Ik zou echter altijd een voorraadje BNB willen aanhouden op Binance, omdat je je trades ermee kunt betalen.

/me HdG vraagt zich af waarom hij als luie trader zo'n hoeveelheid BNB aanhoudt bij Binance

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
De eerste keer kan langer duren, zeker als bijvoorbeeld de naam op je rekening niet overeenkomt met je verified name. Ik zou zeker een ticket openen bij support met zo veel mogelijk informatie. Als het eenmaal goed is en je bankrekening bekend is, gaat het snel want dat proces is geautomatiseerd. Behalve in het weekend, dan zetten banken hun computers uit.

[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 09-11-2017 17:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Leuk om te zien dat GUTS tickets met hun ticketverkoopproject up en running is met show van Jochem Myer.

https://twitter.com/GUTSt....com%2Fico%2Fguts-tickets

ICO is volgende week, vind dit best tof. Tweakers zou hier best aandacht aan mogen besteden, techniek lijkt prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-09 10:45
Rookert25 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:13:
Leuk om te zien dat GUTS tickets met hun ticketverkoopproject up en running is met show van Jochem Myer.

https://twitter.com/GUTSt....com%2Fico%2Fguts-tickets

ICO is volgende week, vind dit best tof. Tweakers zou hier best aandacht aan mogen besteden, techniek lijkt prima te werken.
Waarom zouden ze hier aandacht aan moeten besteden?

Ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet ten opzichte van een Ticketswap. Als steeds meer organisatoren aansluiten bij het secure swap systeem, dan ben je toch klaar. Daar heb je in mijn ogen helemaal geen blockchain voor nodig. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crasheeee schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:29:
[...]

Ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet ten opzichte van een Ticketswap. Als steeds meer organisatoren aansluiten bij het secure swap systeem, dan ben je toch klaar. Daar heb je in mijn ogen helemaal geen blockchain voor nodig. Of mis ik iets?
Ik zie hier ook heel weinig potentie in. Natuurlijk kun je voor een geldtransactiesysteem kiezen dat gebaseerd is op block-chain technologie, en hier als bedrijf zijnde voordeel uithalen. Om nou meteen een hele nieuwe crypto voor in leven te roepen specifiek voor concerttickets gaat mij te ver. Naar mijnidee weinig markt voor en zeker geen investeringswaardig project. next!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Ik moet zeggen dat dit bij mij wel altijd héél snel gaat. Deze ochtend om 6u een uitbetaling aangevraagd en rond 14u deze namiddag stond deze al op mijn rekening. Vorige malen altijd maximum 1 dag.

Hoe brak Kraken soms ook mag werken, als het op uitbetalen aankomt zijn ze wel altijd vlug en correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Toepassing door Nederlanders van stukje nieuwe techniek; Tweakers ging ook weleens langs bij gameontwikkelaars die - als niet Nederlands waren - ook niet de moeite waard waren om te bezoeken. Het gaat erom dat nieuwe ontwikkelingen ook in Nederland ontwikkeld kunnen worden. Dit geeft tevens wat aandacht aan de techniek erachter ipv alleen maar snelle winsten. Het zou mooi zijn als de TU's die - ondanks hun relatief beperkte budget - in Nederland toch meedraaien in de top 100, slimmeriken hier ook de kans voor geven en wellicht blockchain gebruiken voor initiatieven die nog niet zijn bedacht.
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:34:
[...]

Ik zie hier ook heel weinig potentie in. Natuurlijk kun je voor een geldtransactiesysteem kiezen dat gebaseerd is op block-chain technologie, en hier als bedrijf zijnde voordeel uithalen. Om nou meteen een hele nieuwe crypto voor in leven te roepen specifiek voor concerttickets gaat mij te ver. Naar mijnidee weinig markt voor en zeker geen investeringswaardig project. next!
Deels eens. Aventus doet blijkbaar iets gelijkwaardigs, zijn paar slimmerds van London Imperial College die ICO reeds afgerond hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
[...]

Wat doet Ticketswap precies goed dan? Tickethandelaren vinden Ticketswap vaak wel prima omdat er gewoon winst te behalen valt en zijn niet gedwongen om bij Ticketswap te gaan (zie Viagogo, Marktplaats). De transactiekosten van Ticketswap zijn megahoog. Personalisatiesystemen worden erdoor onmogelijk. Oplichting komt genoeg voor en zal op Ticketswap altijd blijven bestaan. Kleine organisatoren niet interessant voor dealtjes vanuit Ticketswap. Secure swap is een onnodig gecentraliseerde methode.

Nu nog niet inzien dat de ticketwereld verrot is en Ticketswap evenzo... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23318998_1330153457093996_6339856563258462149_n.jpg?oh=2808f51de7e2cc7d9ed295ba334d3186&oe=5A674CD2*
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23130464_1329667823809226_7070483659563886127_n.jpg?oh=8f68cfa357ede3664b8b81c2f4936961&oe=5A63AA51*
Oh. Ik wed dat er wel MINIMAAL duizend hits komen op een database query in de accounts table voor tickets>500. Allemaal nepprofielen ook nog. Dat valt vast niet op... :+
Ticketswap is gewoon een van de vele geldwolven in de ticketindustrie.

*niet mijn afbeeldingen.

[ Voor 23% gewijzigd door The Redman op 09-11-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
Kort vraagje: Waarop baseren jullie het vertrouwen in een alt-coin?
Uitstraling? Mensen achter de alt-coin?

En hoe krijgen jullie potentiële toppers in het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Caalberts schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:33:
Kort vraagje: Waarop baseren jullie het vertrouwen in een alt-coin?
Uitstraling? Mensen achter de alt-coin?

En hoe krijgen jullie potentiële toppers in het oog?
Staat al paar keer genoemd in afgelopen 15 pagina's van dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:15
Ik vind door alle versies van de topic wel steeds dat de waarde van je crypto's voor je aangifte onder je vermogen vallen, maar ik vraag me af of je de behoorlijke omwisselkosten die je moet maken voordat er euro's te besteden zijn, af zou mogen trekken?

Zo vraagt HappyCoins op dit moment krap €50 voor BTC 0,5. Ik heb ze via hen aangeschaft en inmiddels ook omgewisseld voor een paar andere cryptovaluta. Daarmee heb je bij verkoop via HappyCoins dan ook nog noodzakelijkerwijs voorafgaande wisselverliezen van die cryptovariant naar BTC.

Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door rindertb op 09-11-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:30:
[...]

Wat doet Ticketswap precies goed dan? Tickethandelaren vinden Ticketswap vaak wel prima omdat er gewoon winst te behalen valt en zijn niet gedwongen om bij Ticketswap te gaan (zie Viagogo, Marktplaats). De transactiekosten van Ticketswap zijn megahoog. Personalisatiesystemen worden erdoor onmogelijk. Oplichting komt genoeg voor en zal op Ticketswap altijd blijven bestaan. Kleine organisatoren niet interessant voor dealtjes vanuit Ticketswap. Secure swap is een onnodig gecentraliseerde methode.

Nu nog niet inzien dat de ticketwereld verrot is en Ticketswap evenzo... 8)7

[afbeelding]
[afbeelding]
Oh. Ik wed dat er wel MINIMAAL duizend hits komen op een database query in de accounts table voor tickets>500. Allemaal nepprofielen ook nog. Dat valt vast niet op... :+
Ticketswap is gewoon een van de vele geldwolven in de ticketindustrie.
Ben ik het mee eens. Je mag bij ticketswap nog steeds +20% van de ticketprijs vragen. Bij een beetje grote artiest kan dat nog prima verdienen zijn. Daarnaast, zoals ik eerder noemde, het probleem dat je bij tickets zonder secure swap wel eens buiten kan blijven staan... Daarnaast is GUTS in dit hele geval ticketaankoopplatform, niet alleen voor de onderlinge verkoop van tickets.

Ik geloof dat ze een goede business case hebben, nu nog de grote evenementen binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
rindertb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:41:
Ik vind door alle versies van de topic wel steeds dat de waarde van je crypto's voor je aangifte onder je vermogen vallen, maar ik vraag me af of je de behoorlijke omwisselkosten die je moet maken voordat er euro's te besteden zijn, af zou mogen trekken?

Zo vraagt HappyCoins op dit moment krap €50 voor BTC 0,5. Ik heb ze via hen aangeschaft en inmiddels ook omgewisseld voor een paar andere cryptovaluta. Daarmee heb je bij verkoop via HappyCoins dan ook nog noodzakelijkerwijs voorafgaande wisselverliezen van die cryptovariant naar BTC.

Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.
Nee dit mag niet (ervanuitgaande dat je in Nederland belastingplichtig bent):

"Box 3: sparen en beleggen

Hebt u vermogen, zoals spaargeld, aandelen of een tweede woning? Dan hoeft u de werkelijke inkomsten, bijvoorbeeld de rente op uw spaargeld, het dividend op uw aandelen of de huuropbrengst, niet aan te geven.Uw kosten, zoals betaalde rente, mag u niet aftrekken.".

Maakt verder niet uit want box 3 heffing stelt niks voor ten opzichte van wat Amerikane n of Zwitsers moeten betalen. :) Je kan beter naar Bitstamp overstappen voor aankoop BTC, daar is het vrijwel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Seg gaat toch door?

http://www.globalcryptopr...segwit2x-back-on.html?m=1

Iemand die het kan valideren?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Is al 12 uur oud dit nieuws en heb geen invloed gezien op koersen tot dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Aventus heeft nog geen werkend platform, en Guts wel. Zij hebben hun Ico al afgerond, maar lopen behoorlijk ver achter.

Zoals al genoemd, de lage fee en het compleet tegen gaan van zwarthandel maakt het voor veel partijen juist wel interessant in mijn ogen. Compleet anders dan TS. Zelfs als je je eigen 2 kaarten wilt verkopen omdat je iet kunt, moet je ze aanbieden via hun, voor de normale prijs.
Het is een mooi consumentenprodukt, ik zie er wel wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Rookert25 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:51:
... Je kan beter naar Bitstamp overstappen voor aankoop BTC, daar is het vrijwel gratis.
Voor niks gaat de zon op. Zij zullen vast ergens anders hun deel nemen. Misschien moet ik op zoek naar een voordeliger omwisselsysteem. Het omruilen van crypto's heb ik ook nooit op een exchange gedaan maar via ShapeShift.

Bedankt voor je citaat. Maar niet blij mee. Hoewel de winst op crypto nogal verschilt van spaarrente's :+ , zit er naar mijn idee zo toch weer iets fictiefs in. Ik meen gelezen te hebben dat in Duitsland de situatie qua belasting nog gunstiger is.

[ Voor 9% gewijzigd door rindertb op 09-11-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Vorige week had iemand een bericht geplaatst over een site zoals coinmarketcap maar dan live. Dus nagenoeg dezelfde site, maar dan live. Kan hem niet terug vinden en kan het ook niet op google vinden! Iemand een idee ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
rindertb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:14:
[...]
Voor niks gaat de zon op. Zij zullen vast ergens anders hun deel nemen. Misschien moet ik op zoek naar een voordeliger omwisselsysteem. Het omruilen van crypto's heb ik ook nooit op een exchange gedaan maar via ShapeShift.

Bedankt voor je citaat. Maar niet blij mee. Hoewel de winst op crypto nogal verschilt van spaarrente's :+ , zit er naar mijn idee zo toch weer iets fictiefs in. Ik meen gelezen te hebben dat in Duitsland de situatie qua belasting nog gunstiger is.
Effectief betaal je minder dan 1 procent belasting, dat is toch peanuts bij cryptorendementen |:(
migila schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:23:
Vorige week had iemand een bericht geplaatst over een site zoals coinmarketcap maar dan live. Dus nagenoeg dezelfde site, maar dan live. Kan hem niet terug vinden en kan het ook niet op google vinden! Iemand een idee ?
https://www.livecoinwatch.com/ ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Rookert25 op 09-11-2017 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
migila schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:23:
https://www.livecoinwatch.com/ ?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Rookert25 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:24: ... Effectief betaal je minder dan 1 procent belasting, dat is toch peanuts bij cryptorendementen |:( ...
Haha ... Die peanuts zijn OK, het gaat mij om aangeslagen worden voor de waarde van wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
rindertb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:37:
[...]
Haha ... Die peanuts zijn OK, het gaat mij om aangeslagen worden voor de waarde van wat het waard is.
Ah zo, tja, dat is het systeem, dan moet je dus je kosten omlaag brengen door dus wel een account bij Bitstamp te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Is de consensus hier zo'n beetje dat die het voordeligst is? (Ik heb nog nergens naar gezocht ... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39
Ik had wel een hardere daling van BTC verwacht na het nieuws van gisteravond?
Blijf me verbazen over de koers(stijging) . De munt heeft nogal wat nukken maar het lijkt erop dat de meute toch voor het bekende blijven kiezen en niet voor de “beste/betere” voor zover je daarover kan spreken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat het makkelijk praten is op het moment dat alle altcoins weer stijgen, maar ben toch wel extra enthousiast geworden over Monero. Ik ben geen TA fan, maar de grafiek van het afgelopen jaar laat een bepaald patroon twee keer heel goed zien: Een zeer gestaag dalende trend die plotseling keihard doorbreekt waarbij de prijs 2 a 3x zo hoog uitkomt. De laatste keer was eind augustus, toen was de Bithump listing de trigger. Eigenlijk los van die twee stijgingen best wel stabiel.

https://coinmarketcap.com/currencies/monero/ (zoom ff naar 1 jaar)

Laat er nu net een paar hele gave features aankomen, waaronder MultiSig, Nano Ledger support en Globee om de adoptiegraad te vergroten. En het mooie is: er zijn praktisch geen concurrenten. Gebruikelijke gebreken van andere coins zijn: optionele privacy (daarmee is een private transactie automatisch meer verdacht), focus op andere gebieden (smart contracts), of privacy "opgelost" met centrale master nodes. Fungibilty is volgens mij ook nog uniek bij Monero (dus 1 coin staat gelijk aan iedere andere coin, oftewel je kan geen blacklist aanmaken van coins van bepaalde adressen).

Misschien dat ik nu iemand tegen het zere been schop of dat er weldegelijk goede alternatieven zijn, maar dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Je leest wel veel mee op 4chan /biz volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
GeeMoney schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:57:
Ik had wel een hardere daling van BTC verwacht na het nieuws van gisteravond?
Blijf me verbazen over de koers(stijging) . De munt heeft nogal wat nukken maar het lijkt erop dat de meute toch voor het bekende blijven kiezen en niet voor de “beste/betere” voor zover je daarover kan spreken natuurlijk.
Ik vond deze tweet (en ondersteunt met de graphs) best interessant: https://twitter.com/cryptowilson/status/928736159160766464

Voor de geïnteresseerden: het gaat over eenzelfde patroon als 2x eerder dit jaar die nu weer dezelfde lijn lijkt te volgen. Als dat gebeurt, is dat een stevige dip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Danny.G schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:37:
[...]

Ik vond deze tweet (en ondersteunt met de graphs) best interessant: https://twitter.com/cryptowilson/status/928736159160766464

Voor de geïnteresseerden: het gaat over eenzelfde patroon als 2x eerder dit jaar die nu weer dezelfde lijn lijkt te volgen. Als dat gebeurt, is dat een stevige dip. :)
Leuk maar waar vind ik zelf de realtime grafiek terug met die EMA lijnen erbij?

Ik vind er wel via google maar niet zo'n hele goeie imo

[ Voor 5% gewijzigd door Rakward op 09-11-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
https://www.tradingview.com/chart/60XJvgYk/

zelf wel ff de juiste EMA invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijke pump van bitcoin cash. Even snel gestegen van 630 naar 670. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Rakward schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:13:
[...]

Leuk maar waar vind ik zelf de realtime grafiek terug met die EMA lijnen erbij?

Ik vind er wel via google maar niet zo'n hele goeie imo
Tradingview, coinigy, misschien zelfs wel gewoon bitcoinwisdom. Even de parameter bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Columbus Capital, een DAA manager van Iconomi bevestigd dat ze in gesprek zijn met de Dublin exchange. Zou groot nieuws zijn als ze het voor elkaar krijgen om hun coin-tracker op een reguliere exchange te listen. Altijd wel de vraag hoeveel institutioneel geld er dan instroomt, maar het wordt er wel makkelijker op. https://www.reddit.com/r/..._columbus_capital_one_of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

De laatste paar dagen is Bitcoin en alt-coins nogal in het nieuws.
Mensen die nieuwsgierig zijn en gaan kopen zijn er altijd wel, hoe meer hoe beter lijkt mij.

Wat heeft dit voor invloed op de koers van Bitcoin, en altcoins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wist niet van het bestaan van deze coin af maar zie ineens groot op de frontpage van Bittrex de e-Gulden tussen de stijgers. Echt van Nederlandse bodem.

Bittrex: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL
Website: https://e-gulden.org/

Heb er toch maar een paar gekocht (er zijn er ook maar 20,5 miljoen in totaal van van volgens coinmarketcap).
Gewoon een beetje nostalgie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Timberly2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:54:
Columbus Capital, een DAA manager van Iconomi bevestigd dat ze in gesprek zijn met de Dublin exchange. Zou groot nieuws zijn als ze het voor elkaar krijgen om hun coin-tracker op een reguliere exchange te listen. Altijd wel de vraag hoeveel institutioneel geld er dan instroomt, maar het wordt er wel makkelijker op. https://www.reddit.com/r/..._columbus_capital_one_of/
Als dit ze lukt dan gaat die munt misschien ooit terug naar de $4,93. Verklaart wel de directe stijging met 22% :O

Arg, zit te wachten op de stomme exchange, is die munt al van 17% naar 26% gegaan :(

[ Voor 6% gewijzigd door Jaïr.exe op 10-11-2017 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Jaïr.exe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:49:
[...]

Als dit ze lukt dan gaat die munt misschien ooit terug naar de $4,93. Verklaart wel de directe stijging met 22% :O

Arg, zit te wachten op de stomme exchange, is die munt al van 17% naar 26% gegaan :(
Welke munt bedoel je dan? die terug moet naar 4,93?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Vanmorgen weer m'n LTC verkocht. Leuk om steeds doelstellingen te maken van 10-20% winst met kleine bedragen. XRP en ETH zijn de volgende die hun doelstellingen moeten halen. Hoewel ik denk dat m'n verwachtingen van ETH wat hoog zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorss schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:10:
[...]

Welke munt bedoel je dan? die terug moet naar 4,93?
Hij zal ICN bedoelen, waarmee je "aandelen" van Iconomi bezit. Die met buybacks door middel van de AUM winst en BLX fees meer waard moet worden. Dat is de theorie. In de praktijk lijken weinig mensen dit te interesseren omdat de koers al maanden aan het dalen is. Mensen zitten vooral te wachten op een utility zoals eigen DAAs samenstellen, wat mogelijk in Q4 aangekondigd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:19:
[...]

Hij zal ICN bedoelen, waarmee je "aandelen" van Iconomi bezit. Die met buybacks door middel van de AUM winst en BLX fees meer waard moet worden. Dat is de theorie. In de praktijk lijken weinig mensen dit te interesseren omdat de koers al maanden aan het dalen is. Mensen zitten vooral te wachten op een utility zoals eigen DAAs samenstellen, wat mogelijk in Q4 aangekondigd gaat worden.
Ah oke, ja ik zit zelf ook in Iconomi heb die een aantal maanden geleden aangeschaft, echter heb ik alleen BLX. Vind die andere DAAs maar apart tbh.. zeker als je kijkt naar de grafieken maken die apartere samenstelling niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Kent iemand MinexCoin? Is echt hard aan het groeien, ik heb echter gene idee waarom..

https://coinmarketcap.com/currencies/minexcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Systemadmin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:49:
Kent iemand MinexCoin? Is echt hard aan het groeien, ik heb echter gene idee waarom..

https://coinmarketcap.com/currencies/minexcoin/
4x in 1 week, mooie stijging inderdaad. Maar is dit niet weer gewoon een volgende coin? Groestlcoin heeft tot nu toe de beste/snelste/goedkoopste werking toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Wel jammer dat ik voor BCH een sellorder op 675 had staan :'(

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
T-8one schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:17:
Wel jammer dat ik voor BCH een sellorder op 675 had staan :'(
Nog zuurder: Ik heb er vorige week 3 voor 580 verkocht :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben al dagen bezig met het researchen van een goede exchange. Maar ik kom er niet uit. Ik heb best wel bezwaren tegen alle info die veel exchanges vragen voor het verificatieproces. Ze willen echt álles van je weten. Ik sta nou eenmaal m'n BSN niet graag aan commerciële organisaties af, zeker niet in het buitenland...

Kraken lijkt wat dit betreft nog het beste, voor Nederlandse gebruikers. Maar over Kraken heb ik juist weer veel negatieve berichten gelezen als het gaat om stabiliteit en dergelijke; en da's natuurlijk ook belangrijk.

Ik twijfel tussen:
- Kraken (plus: privacy/verificatieproces, min: stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid van het platform)
- Bitstamp (plus: stabiel platform, min: verregaand verificatieproces)
- Bittrex (plus: stabiel platform, als enige exchange eigenlijk geen negatieve reviews over gelezen, min: verregaand verificatieproces, buiten EU)

Help me kiezen! :)

Daarnaast zijn er natuurlijk nog diensten als Changelly. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Lijkt me vergelijken met exchanges behoorlijk omslachtig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
sOid schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:29:
Ik ben al dagen bezig met het researchen van een goede exchange. Maar ik kom er niet uit. Ik heb best wel bezwaren tegen alle info die veel exchanges vragen voor het verificatieproces. Ze willen echt álles van je weten. Ik sta nou eenmaal m'n BSN niet graag aan commerciële organisaties af, zeker niet in het buitenland...

Kraken lijkt wat dit betreft nog het beste, voor Nederlandse gebruikers. Maar over Kraken heb ik juist weer veel negatieve berichten gelezen als het gaat om stabiliteit en dergelijke; en da's natuurlijk ook belangrijk.

Ik twijfel tussen:
- Kraken (plus: privacy/verificatieproces, min: stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid van het platform)
- Bittrex (plus: stabiel platform, als enige exchange eigenlijk geen negatieve reviews over gelezen, min: verregaand verificatieproces, buiten EU)

Daarnaast zijn er natuurlijk nog diensten als Changelly. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Lijkt me vergelijken met exchanges behoorlijk omslachtig.
Bitstamp + Bittrex. ;)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tja, ik ben persoonlijk wel fan van Bitfinex. Rock solid uptime, redelijk wat alts (vooral de serieuzere), margin trading, groot volume, een fatsoenlijke afhandeling na een hack van vorig jaar, goede afhandeling van forks (inclusief pre-fork speculatie dmv tokens) en een fantastische interface. Het enige nadeel is dat ze door problemen met hun payment provider momenteel praktisch gezien niet aan fiat doen. Je hebt wel USD pairs, maar je kunt momenteel niet storten of opnemen. Ze ondersteunen overigens wel USDT deposits en withdrawals (wat niet zo gek is, Tether is van hun moederbedrijf).

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 10-11-2017 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31

Ik twijfel tussen:

Ik gebruik zelf tot nu toe uitsluitend Bittrex. Nog geen problemen mee gehad, snelle transacties, veel munten, stabiel platform, goede helpdesk. Ik kan begrijpen dat je jouw zorgen maakt om privacy/afstaan gegevens, maar daarbij kunnen de meeste exchanges hun platformen beter beschermen (wat gunstig is voor alle gebruikers).

Ik kan niet veel over de andere exchanges vertellen, wel hoor ik van collega's/vrienden dat ze allemaal een hekel aan Kraken beginnen te krijgen, op piekmomenten werkt de site gewoon niet en dan kan je als trader niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
migila schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:15:
[...]

4x in 1 week, mooie stijging inderdaad. Maar is dit niet weer gewoon een volgende coin? Groestlcoin heeft tot nu toe de beste/snelste/goedkoopste werking toch?
Ik ben benieuwd waar MNX zal eidigen, is hard aan het stijgen inderdaad..

edit: je kunt je munten ook parkeren voor een dag/week/jaar tegen leuke percentages..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tcMRNJB.png

[ Voor 16% gewijzigd door Systemadmin op 10-11-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Ik twijfel tussen:

Bittrex above all. 8)

Oh en trouwens, ik ben van mening dat Kraken verre van gebruiksvriendelijk is. Ik ben daar een aantal maanden geleden op begonnen en ben daar zo snel weer weg gegaan door de instabiliteit en hoe alles in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Systemadmin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:44:
[...]

Ik ben benieuwd waar MNX zal eidigen, is hard aan het stijgen inderdaad..

edit: je kunt je munten ook parkeren voor een dag/week/jaar tegen leuke percentages..

[afbeelding]
Wat een vreemd systeem...
Als je 100 coins wekelijks laat staan voor 6.35% heb je na een jaar 2456.69 coins
Terwijl als je het een jaar vastzet je dan 170 coins hebt :?
Of begrijp ik dit systeem verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
RutgervdZ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:01:
[...]

Als je 100 coins wekelijks laat staan voor 6.35% heb je na een jaar 2456.69 coins
Dat wekelijkse percentage kan natuurlijk veranderen, afhankelijk wat zij denken dat de koers gaat doen de komende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 01:54
RutgervdZ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:01:
[...]

Waarschijnlijk 6.35% op jaarbasis. voor de wekelijkse rente rekenen ze dan met een ander percentage, 0.016 % bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Dan kan je nog beter een tradingbot gebruiken en die goed afstellen. Ik gebruik nog zelf geen bot, maar mijn broer zou met zijn bot 1-2% maken

[ Voor 9% gewijzigd door pvink op 10-11-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
BTC en alle alts bloeden. BCH stijgt. Benieuwd hoe lang dat doorgaat. Hoor al op verschillende kanalen dat de 'flippening' in gang gezet is, maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
pvink schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:18:
Dan kan je nog beter een tradingbot gebruiken en die goed afstellen. Ik gebruik nog zelf geen bot, maar mijn broer zou met zijn bot 1-2% maken
1-2% per transactie? of per maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:35:
Ik wist niet van het bestaan van deze coin af maar zie ineens groot op de frontpage van Bittrex de e-Gulden tussen de stijgers. Echt van Nederlandse bodem.

Bittrex: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL
Website: https://e-gulden.org/

Heb er toch maar een paar gekocht (er zijn er ook maar 20,5 miljoen in totaal van van volgens coinmarketcap).
Gewoon een beetje nostalgie O+
Er is ook nog NLG, daar had ik nu juist op gegokt. Maar een bescheiden investering overigens, puur uit nostalgie ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:20:
BTC en alle alts bloeden. BCH stijgt. Benieuwd hoe lang dat doorgaat. Hoor al op verschillende kanalen dat de 'flippening' in gang gezet is, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Haha BCH wordt even gepumpt en de flippening verhalen van fanbois verschijnen weer ja. Weinig kans dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Luuk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:43:
[...]

Haha BCH wordt even gepumpt en de flippening verhalen van fanbois verschijnen weer ja. Weinig kans dat dat gaat gebeuren.
Naja, kwa features zijn andere coins toch wel wat uitgebreider dan BTC dus ik zou het niet gek vinden als het in de toekomst gaat gebeuren. Aan de andere kant, zolang er 'per ongeluk' ETH wallets bevriezen geeft dat de burger ook weinig vertrouwen.

https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

[ Voor 5% gewijzigd door T-8one op 10-11-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
yinx84 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:20:
Als ik op coinmarketcap kijk is 48% van de trades op Bithumb op het BCH/KRW pair. Wordt puur gepumpt door de koreanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
MS-DOOS schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
[...]

1-2% per transactie? of per maand?
Per dag van alle transacties gemiddeld. Met sommige settings (DCA) moet je wel een redelijk wat BTC hebben. Tis nog een bot in ontwikkeling, maar het is vergelijkbaar met gunbot

[ Voor 19% gewijzigd door pvink op 10-11-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Iemand al gehoord van Ormeus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Welke idoot heeft bedacht dat BCC kan worden gebruikt om Bitcoin Cash OF Bitconnect Coin aan te duiden? Ik gebruik altijd BCH voor de eerste en dacht dat dat de standaard was.

Ik merk dat ze veel door elkaar worden gebruikt op internet en exchanges. Wilde wat Bitcoin Cash kopen op Binance en nu zie ik alleen BTC/BCC staan wat koop ik dan? De koers is ook redelijk gelijk zou fijn als je ergens kon inzoomen op de naam.

Edit: via Deposits & Withdrawals kunnen vinden dat BCC op Binance de Cash variant is maar overal dezelfde naam gebruiken zou fijn zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRo op 10-11-2017 12:20 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

BTC duikelt naar beneden, als BTC nou omgezet wordt naar een andere coin zou je dat verloop ergens kunnen zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ErikRo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:18:
Welke idoot heeft bedacht dat BCC kan worden gebruikt om Bitcoin Cash OF Bitconnect Coin aan te duiden?
That would be the idiots of Bitcoin Cash. Zij kwamen zelf met BCC, terwijl die al bestond |:(. Het is nu dus BCH, maar sommige mensen houden helaas vast aan het oude ticker symbol, wat de verwarring in stand houdt.

Mensen zoals @Richh hieronder dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 10-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Luuk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:43:
[...]

Nouja, het gaat nu wel erg hard hoor :P BCC BCH +30% en BTC is terug op de $7000. Het zijn geen normale koersschommelingen.

Wat duiding: https://theflippening.git...iners-from-another-miner/

Wat denken jullie?

Excuses @.oisyn!

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 10-11-2017 12:26 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
ErikRo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:18:
Welke idoot heeft bedacht dat BCC kan worden gebruikt om Bitcoin Cash OF Bitconnect Coin aan te duiden? Ik gebruik altijd BCH voor de eerste en dacht dat dat de standaard was.

Ik merk dat ze veel door elkaar worden gebruikt op internet en exchanges. Wilde wat Bitcoin Cash kopen op Binance en nu zie ik alleen BTC/BCC staan wat koop ik dan? De koers is ook redelijk gelijk zou fijn als je ergens kon inzoomen op de naam.

Edit: via Deposits & Withdrawals kunnen vinden dat BCC op Binance de Cash variant is maar overal dezelfde naam gebruiken zou fijn zijn.
Ja snap de logica hier ook niet achter.

In Blockfolio zitten ze dus ook met dit probleem als je BCC gebruikt, hangt de waarde af van welke beurs je kiest. Sommige pakken Cash, andere Bitconnect.

BCH werkt gelukkig wel perfect voor Cash, krijg je ook een werkend logo.

Maar hij is er al weer uit bij mij dankzij men sell order op bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-8one schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:22:
BTC duikelt naar beneden, als BTC nou omgezet wordt naar een andere coin zou je dat verloop ergens kunnen zien?
Alles duikelt naar beneden, BCH zuigt iedere coin uit momenteel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
T-8one schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:22:
Als je bij Markets op coinmarketcap kijkt zie je de grootste pairs naar KRW, USD, JPY en BCH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:23:
[...]

Nouja, het gaat nu wel erg hard hoor :P BCC BCH +30% en BTC is terug op de $7000. Het zijn geen normale koersschommelingen.

Excuses @.oisyn!
Dit zijn idd geen normale koersschommelingen. Vandaar dat ik het ook over een pump had. Het wachten is op de dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
Is dit niet allemaal 1 grote pump van het handjevol grote BCH-boeren? Wel echt absurd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
kijk die order boeken, dit is een pure pump. Continue zie je prijs opdrijvingen, puur bot werk.
Nu zie je dat het even stop en er gelijk 0.02 vanaf gaat. Stoppen ze met pumpen zakt die gewoon weer 35% in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 10:58
Het gaat inderdaad hard nu. Net op tijd mijn kooporder op € 6.000,- geannuleerd. Al bijna door de € 5.900 grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
BCH schiet omhoog en BTC trg onder de 6000€, moment om BTC bij te kopen mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Ik zat sinds woensdag bijna volledig terug in USDT, net terug in BTC omgezet @ 6824 USD. Ik heb het gevoel dat de pump er opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Jammer dat ik net voor ik ging slapen net anderhalve BTC had gekocht voor €6350 meteen €700 in de min en zal nog wel even doorgaan. Het zal wel weer goed komen maar blijft geen fijn gezicht zoveel verlies in nog geen 12 uur. Als ik even tot vandaag had gewacht :+

Waarschijnlijk zaten een hoop grote jongens met overbodige voorraad BCH's nu de fork niet meer doorging en willen ze er eindelijk vanaf voor een mooie prijs, beetje pump en voila.

Wilde nog even meeliften op de pump maar misshcien beter even wachten hij gaat nu weer tijdje rood. Misshcien zit de pump erop en gaat de dump beginnen.

[ Voor 40% gewijzigd door ErikRo op 10-11-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
croc schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:
Ik zat sinds woensdag bijna volledig terug in USDT, net terug in BTC omgezet @ 6824 USD. Ik heb het gevoel dat de pump er opzit?
Denk het niet, volgens mij meer aan de hand dan een gewon pump/dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
croc schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit de voorbode is van de correctie die al heel lang in de lucht hing. BTC zal dan ook wel verder dalen. Verschillende TA's (waar ik niet zo van ben overigens) claimen een support line rond de $6200.

Persoonlijk hoop ik dat ie nog veel verder zakt. Naar rond de $3 a $4k ofzo. Dan is het tijd om weer in te slaan :P

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 10-11-2017 12:43 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]