[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
VPIPPFR schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:21:
[...]

Hij zal vast ergens een goed punt hebben verstopt in zijn verhaal, maar het enige wat ik hoorde was fuck fucking motherfucking fuck. Niet langer dan een paar minuten vol te houden...
Voor tere zieltjes is het misschien minder geschikt idd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Een developer newbie heeft mogelijk 300 miljoen dollar aan Ether geblokkeerd in Parity door te spelen met code die blijkbaar een enorme rode knop herbergt, maar niet goed was afgesloten voor onbevoegden:

https://www.coindesk.com/...allout-remains-uncertain/

Je zal het maar hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:42
Jaïr.exe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:17:
[...]

Kocht wat MOD na het lezen van de reacties hier. Nou die is lekker aan het dalen. Alle reacties kwamen toen MOD op blijkbaar z'n hoogtepunt stond. Nu holden om even te breken manmanman
De halve markt is gedaald vanwege de BTC stijging.
Je moet alleen ergens in investeren indien je er vertrouwen in hebt en dus ook zorgeloos een dipje uit kunt zitten. Investeren zonder zelf eerst onderzoek te doen is niet erg verstandig. Ik zie zelf genoeg potentie in MOD dus ben niet bang voor een dipje. Met WTC heb ik mijn stack ook eerst met 40% zien dalen alvorens het 700% steeg.

Geef het wat langer de tijd, daarna kun je pas zeggen of het instapmoment gisteren een goede keuze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Boy

www.byoscoop.nl

Dennisvw schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:51:
[...]

De halve markt is gedaald vanwege de BTC stijging.
Je moet alleen ergens in investeren indien je er vertrouwen in hebt en dus ook zorgeloos een dipje uit kunt zitten. Investeren zonder zelf eerst onderzoek te doen is niet erg verstandig. Ik zie zelf genoeg potentie in MOD dus ben niet bang voor een dipje. Met WTC heb ik mijn stack ook eerst met 40% zien dalen alvorens het 700% steeg.

Geef het wat langer de tijd, daarna kun je pas zeggen of het instapmoment gisteren een goede keuze was.
idd, achteraf gezien is het pas mogelijk aan te geven of het een goede zet was.

Ik kocht een BTC op 2380, om vervolgens richting 1800 euro nog te zakken en tijdje te blijven..
Gewoon gewacht vervolgens.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Kent iemand CAG (ChangeBank)? Weer een debitcard, ICO in september gedaan, net gelist op Kucoin. Marketcap is nu USD 10 miljoen, max supply lijkt ongeveer 80 miljoen te zijn. Prijs is USD 0.30. Ze willen hun product in december lanceren, in deze markt wordt een dergelijke tent al snel op 20-40 miljoen marketcap gezet, dus dat zou eventueel goede verdubbeling van inleg kunnen zijn.

Ik wacht zelf nog even af en houd BTC tot 14 november ofzo aan, afhankelijk van wanneer geld richting altcoins gaat stromen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Rookert25 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:33:
Een developer newbie heeft mogelijk 300 miljoen dollar aan Ether geblokkeerd in Parity door te spelen met code die blijkbaar een enorme rode knop herbergt, maar niet goed was afgesloten voor onbevoegden:

Achtergrond informatie, het is best duur om iets op te slaan op het Ethereum netwerk aangezien iedere full/archive node die state moet opslaan. Parity heeft om het deployen van een nieuwe wallet goedkoper te maken veel code in een library geduwd die door alle wallets gedeeld werd. Daardoor is het uitrollen van een nieuwe wallet goedkoper omdat je minder code hoeft te installeren.

Deze library bevatte een init functie. Die is nodig om het adres van de eigenaar te zetten zodat bij het versturen van ethers gecontroleerd kan worden of de transactie is ondertekend door een eigenaar. Ipv die init functie aan te roepen op de wallet riep iemand die functie direct aan op de library waarmee hij eigenaar werd van de library. Vervolgens was er een kill functie aanwezig die normaal gesproken gebruikt kon worden om alle funds uit een wallet te sturen naar de eigenaar en vervolgens de wallet verwijderd uit de state. Door die functie aan te roepen op de library waarvan hij eigenaar is geworden werd de library verwijderd waardoor alle wallets onbruikbaar zijn geworden omdat die afhankelijk zijn van deze library.

Ik werk zelf al een paar jaar met Ethereum en kon snel verifieren dat er idd iets goed mis ging toen ik de issue zag in de parity repo. Daarna naar kraken om eth te verkopen maar ik kreeg er geen enkele order doorheen :(. Paar uur later werd het nieuws mainstream en dropte de prijs. Gelukkig niet al te veel blijkt nu maar ik was goed pissig van toen ik de koers zag zien dalen en ik niks kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
xos schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:49:
[...]

Achtergrond informatie, het is best duur om iets op te slaan op het Ethereum netwerk aangezien iedere full/archive node die state moet opslaan. Parity heeft om het deployen van een nieuwe wallet goedkoper te maken veel code in een library geduwd die door alle wallets gedeeld werd. Daardoor is het uitrollen van een nieuwe wallet goedkoper omdat je minder code hoeft te installeren.

Deze library bevatte een init functie. Die is nodig om het adres van de eigenaar te zetten zodat bij het versturen van ethers gecontroleerd kan worden of de transactie is ondertekend door een eigenaar. Ipv die init functie aan te roepen op de wallet riep iemand die functie direct aan op de library waarmee hij eigenaar werd van de library. Vervolgens was er een kill functie aanwezig die normaal gesproken gebruikt kon worden om alle funds uit een wallet te sturen naar de eigenaar en vervolgens de wallet verwijderd uit de state. Door die functie aan te roepen op de library waarvan hij eigenaar is geworden werd de library verwijderd waardoor alle wallets onbruikbaar zijn geworden omdat die afhankelijk zijn van deze library.

Ik werk zelf al een paar jaar met Ethereum en kon snel verifieren dat er idd iets goed mis ging toen ik de issue zag in de parity repo. Daarna naar kraken om eth te verkopen maar ik kreeg er geen enkele order doorheen :(. Paar uur later werd het nieuws mainstream en dropte de prijs. Gelukkig niet al te veel blijkt nu maar ik was goed pissig van toen ik de koers zag zien dalen en ik niks kon.
lijkt me verschrikkelijk je zal je hele spaargeld erin hebben zitten. Worden spannende dagen.
Is de kans of wel aanwezig of gegarandeerd dat je geld nog terug krijgt?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ErikRo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:15:
Gegarandaard zeker niet. Volgens mij is de enige kans een fork om de boel ongedaan te maken. Het geeft echter niet echt vertrouwen als ze gaan forken elke keer als er een fout gemaakt wordt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:02:
[...]

Ik heb er geen verstand van maar ben benieuwd of het makkelijk te maken is
Ik neem aan dat er een server is die jobs klaar zet om verwerkt te worden. Het gaat steeds maar om hele korte periodes, maar met een grote massa zul je best wat verdienen. Op zich een mooie manier om minder afhankelijk te zijn van ad-revenue, zeker als mensen langer op je website zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]
lijkt me verschrikkelijk je zal je hele spaargeld erin hebben zitten. Worden spannende dagen.
Sowieso alleen geld in crypto stoppen dat je kan missen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Kraken werkt hier niet goed, meer mensen daar last van?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
[...]
Ik ben eerder benieuwd hoeveel mensen (en welke precies) dit treft. Ik denk dat de gemiddelde kleine gebruiker niet dit soort type wallet gebruikt, en er zijn meerdere multi-sig implementaties (ook vele versies van die van Parity, waarvan dit voorval de laatste betreft). Als het enkel de Polkadot ICO is (die zeggen dat geld toch niet nodig te hebben :? ), en misschien een paar exchanges, dan zal er misschien niet veel animo zijn in de gemeenschap om dit te herstellen in komende fork.

Het is wel een ander verhaal dan de DAO hack natuurlijk, en het lijkt eerder op de andere frozen/lost funds die EIP-156 wilde aanpakken. Er is weinig discussie mogelijk over wie de "rechtmatige eigenaar" is/was van de betreffende opgesloten muntjes. En het betreft een stuk minder ETH (~1%) dan DAO toentertijd (~13%).

[ Voor 3% gewijzigd door dj_tjerk op 08-11-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 11:09
HaTe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:27:
De meesten volgens mij al een paar maanden, zoals al vaker is genoemd hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
HaTe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:27:
Schiet inderdaad al maanden niet op daar, traag, orders die niet uitgevoerd worden, orders die later toch uitgevoerd blijken te zijn terwijl ze na refresh niet in de orderlijst stonden, etc. Heb er best veel geld in fiat staan waarmee ik periodiek naar BTC en weer terug naar fiat ga.

Wat is een goed alternatief? Ik lees wisselende verhalen over USDT als alternatief voor fiat... Sowieso heb je natuurlijk het liefst niet te veel geld bij de exchange staan maar gezien de fees en het trage kraken schiet het ook niet echt om om telkens heen en weer naar de wallet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

mrnn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:59:
[...]

Schiet inderdaad al maanden niet op daar, traag, orders die niet uitgevoerd worden, orders die later toch uitgevoerd blijken te zijn terwijl ze na refresh niet in de orderlijst stonden, etc. Heb er best veel geld in fiat staan waarmee ik periodiek naar BTC en weer terug naar fiat ga.

Wat is een goed alternatief? Ik lees wisselende verhalen over USDT als alternatief voor fiat... Sowieso heb je natuurlijk het liefst niet te veel geld bij de exchange staan maar gezien de fees en het trage kraken schiet het ook niet echt om om telkens heen en weer naar de wallet te gaan.
Goede vraag, ik wil ook overstappen. Ik ga sowieso naar Bittrex, maar wil ook nog een exchange waar ik met BTC/EUR direct kan handelen. Bitstamp lijkt me wel een goede..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:33:

Parity kan de boel wel opdoeken. Amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
MaZo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:13:
[...]
Parity kan de boel wel opdoeken. Amateurs.
De amerikanen zijn zo wakker over 30 -60 minuten dus koers gaat nog een stuk lager. Iedereen die eth heeft KAN lager inkopen straks door te verkopen en later opnieuw te kopen.

De nederlanders die een drukke baan hebben en eind van de middag het nieuws lezen volgen ook nog met de verkopen. Prijs is nu 257.xx euro

[ Voor 14% gewijzigd door BabyRattle op 08-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even met Litebit gebeld om te vragen of zij de Fork steunen. Zij komen hier aan het einde van de week met een verklaring over.
Mijn vraag, als complete leek zonder verstand van wallets en wat niet al: als ik nou ten tijde van de fork (indien Litebit deze ondersteunt) mijn bitcoins van mijn GreenAddress wallet naar mijn Litebit wallet verstuur en deze na de Fork weer terug verplaats, is dat interessant? Dan zou ik op Litebit toch gewoon mijn nieuwe BTX kunnen laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Heeft iemand ervaring met het kopen van cryptos op Cryptopia? Zijn deze goed/slecht? Dit gaat erover om voornamelijke nieuwere coins te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
BabyRattle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:44:
[...]

De amerikanen zijn zo wakker over 30 -60 minuten dus koers gaat nog een stuk lager. Iedereen die eth heeft KAN lager inkopen straks door te verkopen en later opnieuw te kopen.

De nederlanders die een drukke baan hebben en eind van de middag het nieuws lezen volgen ook nog met de verkopen. Prijs is nu 257.xx euro
Nieuws was gisteren al bekend vandaar de daling 24uur geleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
BabyRattle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:44:
[...]

Kun je deze waarheid even nader uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:47:
Ik heb net even met Litebit gebeld om te vragen of zij de Fork steunen. Zij komen hier aan het einde van de week met een verklaring over.
Mijn vraag, als complete leek zonder verstand van wallets en wat niet al: als ik nou ten tijde van de fork (indien Litebit deze ondersteunt) mijn bitcoins van mijn GreenAddress wallet naar mijn Litebit wallet verstuur en deze na de Fork weer terug verplaats, is dat interessant? Dan zou ik op Litebit toch gewoon mijn nieuwe BTX kunnen laten staan?
Litebit is laatst nog in augustus gehacked en dat iedereen zijn privegegevens bekend is bij de hackers.
Ik zou er ver weg van blijven en geld op de exchanges gebruiken waar je ten eerste al veel minder bijkomende kosten hebt.

En zowiezo eigen wallets op de computer of hardwarewallets zoals de ledger nano s gebruiken. Heeel onverstandig om al je geld op de wallets van litebit te hebben staan.

Zat informatie op internet te vinden met google mbt wallets downloaden gebruiken etc etc

[ Voor 4% gewijzigd door BabyRattle op 08-11-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
o-TANK-o schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:50:
[...]

Nieuws was gisteren al bekend vandaar de daling 24uur geleden
Och ja ik zie het. Net terug van vakantie datums niet goed bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik heb besloten om voor de fork toch mijn laatste restje BTC om te zetten naar alts.

Ik weet namelijk niet welke BTC variant leidende gaat worden en daarom lijkt het mij niet slim om de munt vast te houden. Ook geloof ik in alts en vind ik het zonde om geen gebruik te maken van de all time lows.

Ik zoek een munt die flink verlies heeft gemaakt in de afgelopen 7 dagen (-5% tot -40%), maar die nog wel een respectabele trade volume heeft. Ik kom dan op de volgende munten:

- Monaco
- Cardano
- Vertcoin
- Groestlcoin
- Walton
- Stratis

Ik ken ze bij naam maar geen van deze coins heb ik echt gevolgd. In welke hebben jullie het meeste vertrouwen (liever geen Monaco aangezien ik TenX heb).

Edit: Litecoin zweeft ook al maanden in mijn achterhoofd, maar die is niet echt veel gezakt

[ Voor 6% gewijzigd door Theniers op 08-11-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Daar verwacht ik de meeste winst op. Zeker VTC met al dat gepush op Reddit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Theniers schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:57:
Ik heb besloten om voor de fork toch mijn laatste restje BTC om te zetten naar alts.

Ik weet namelijk niet welke BTC variant leidende gaat worden en daarom lijkt het mij niet slim om de munt vast te houden. Ook geloof ik in alts en vind ik het zonde om geen gebruik te maken van de all time lows.

Ik zoek een munt die flink verlies heeft gemaakt in de afgelopen 7 dagen (-5% tot -40%), maar die nog wel een respectabele trade volume heeft. Ik kom dan op de volgende munten:

- Monaco
- Cardano
- Vertcoin
- Groestlcoin
- Walton
- Stratis

Ik ken ze bij naam maar geen van deze coins heb ik echt gevolgd. In welke hebben jullie het meeste vertrouwen (liever geen Monaco aangezien ik TenX heb).

Edit: Litecoin zweeft ook al maanden in mijn achterhoofd, maar die is niet echt veel gezakt
WTC, NEO, misschien VEN, ARK, GAS.

Trading volume naar andere munten zal mogelijk ook BNB en Kucoin Shares omhoog duwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Cardano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Rookert25 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:09:
[...]

WTC, NEO, misschien VEN, ARK, GAS.

Trading volume naar andere munten zal mogelijk ook BNB en Kucoin Shares omhoog duwen.
WTC en NEO idd. BNB heeft ook een flinke spurt gemaakt die heb ik nog op 1,21 zien staan niet zo lang terug. Ik gebruik ze altijd als goedkope trading fee. Zonde dat ik daar geen geld ingestoken heb toen.
Was 50 procent winst geweest en om nu nog in te stappen kweenie.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Dan stem ik voor Waves, met de nieuwe DEX die eraan komt, nieuwe NG implementatie (= snelle transacties over het netwerk https://waves-ng.wavesplatform.com/#stress-test). Slow but steady bouwen ze aan een complete blockchain.

Roadmap
https://cdn-images-1.medi...zB1ottuCRZwEQI02Ag@2x.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 00:57
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:48:
Goedemiddag,

Heeft iemand ervaring met het kopen van cryptos op Cryptopia? Zijn deze goed/slecht? Dit gaat erover om voornamelijke nieuwere coins te kopen.
Het is een gemakkelijk platform, zelf weinig ervaring met andere. Maar ik gebruik het vnl om te traden van en naar bicoin en skycoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
Info: https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/
Besef wel dat dit een long term HODL projectje voor je moet zijn. Maar zelf ben ik er ook ingestapt omdat alles wat ze zeggen zeer goed onderbouwt is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
GROOT NIEUWS:

Segwit2x suspended!!:

https://lists.linuxfounda...2017-November/000685.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Theniers schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:57:

- Monaco
- Cardano
- Vertcoin
- Groestlcoin
- Walton
- Stratis

Verdiep je eens in Navcoin: dit is een privacycoin die binnenkort met de nieuwe functionaliteit "anonieme apps (aDapps)" gaat komen. De whitepaper hiervoor is bijna af.

Enne over altcoins gesproken: wat dacht je van Bitcoin Cash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 14:05
Vandaar dat de bitcoin omhoog schiet :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Maar nu gaat alles toch langzaam terug naar alts lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen even geen idee wat het nu precies voor effect gaat hebben, is het een mooi momentje om even uit te stappen en later lager weer in te stappen of juist blijven zitten omdat hij naar nieuwe ATH's gaat? :)

Niemand heeft een glazen bol maar wellicht heeft iemand er een idee bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
En Kraken doet weer niks. Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hé wat rot voor niks naar fiat gegaan alsof het niks kost 😣
Terugkopen kost me ook weer geld. :(

Bijzonder zwak dat ze niet doorzetten maar wel eerst de boel op z'n kop zetten. Exchanges van alles moeten regelen vind het op z'n zachts gezegd niet netjes

Had dan doorgezet .
Is het nu uitgesteld of echt helemaal afgeblazen de komende jaren?

[ Voor 33% gewijzigd door ErikRo op 08-11-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
Grrr kraken doet echt helemaal niks vandaag. Normaal ging het nog wel maar vandaag kom ik niet verder dan login screen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:04
ErikRo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:37:
Hé wat rot voor niks naar fiat gegaan alsof het niks kost 😣
Terugkopen kost me ook weer geld. :(

Bijzonder zwak dat ze niet doorzetten maar wel eerst de boel op z'n kop zetten. Exchanges van alles moeten regelen vind het op z'n zachts gezegd niet netjes

Had dan doorgezet .
Is het nu uitgesteld of echt helemaal afgeblazen de komende jaren?
Hier precies hetzelfde. Maandag snel omgezet naar fiat. En nu schiet het weer omhoog. Balen dit. Effe kijken wat te doen. Nu weer instappen of wachten op een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:25
uNoTopia schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:33:
[...]

Er was op dat moment een scherpe daling ingezet van 262 naar 250. De reden is onzekerheid.
Onzekerheid over een wallet provider? Eth heeft hier toch geen aandeel in?

Eth zou juist stijgen mocht de wallet compleet worden vernietigd. De wallet is geblokkeerd, Eth heeft er geen zaak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat is de kans dat dit nieuws nep is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:28:
Ik heb alleen even geen idee wat het nu precies voor effect gaat hebben, is het een mooi momentje om even uit te stappen en later lager weer in te stappen of juist blijven zitten omdat hij naar nieuwe ATH's gaat? :)

Niemand heeft een glazen bol maar wellicht heeft iemand er een idee bij?
Ik verwacht dat er vanaf nu veel geld gaat instromen nu die hele Segwit2x onzekerheid overgewaaid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
NickChange schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:49:
[...]

Onzekerheid over een wallet provider? Eth heeft hier toch geen aandeel in?

Eth zou juist stijgen mocht de wallet compleet worden vernietigd. De wallet is geblokkeerd, Eth heeft er geen zaak in.
Ja captain Hindsight, goed verhaal. Ik vertelde alleen wat er op dat moment gebeurde. Op dat moment was nog niet alles duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
Saturnus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:49:
[...]

Wat is de kans dat dit nieuws nep is?
Dit is echt. Er is ook een verklaring vrijgegeven ondertekend door Voorhees en Jihan Wu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
Nice. Stomme fork gedoe ook altijd. Nu hopen dat de alts weer wat gepompt gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
uNoTopia schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:50:
[...]

Ja captain Hindsight, goed verhaal. Ik vertelde alleen wat er op dat moment gebeurde. Op dat moment was nog niet alles duidelijk.
Dit is gewoon logisch nadenken.

Een wallet maakt een fout (nieuws was al bekend).

Eth zakt 10 euro's op het moment dat jij de koers checkt, vervolgens maak je een link tussen beiden gebeurtenissen?

Vind dit een heel rare analyse eerlijk gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door NickChange op 08-11-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:50:
[...]

Ik verwacht dat er vanaf nu veel geld gaat instromen nu die hele Segwit2x onzekerheid overgewaaid is.
Okee, dat idee heb ik ook wel maar toch... Had bijna omgezet naar usdt, dat moment dat hij op 7799.99999 kwam, weer viel en telkens weer terugkwam. Alsof je naar een hele spannende wedstrijd zit te kijken. :P

We gaan het zien, ik heb uiteindelijk niet omgezet omdat ik nog wel meer stijging verwacht. De 8000 is erg dichtbij. Zag in mijn orderlijst dat ik op 1-10 nog wat btc heb aangeschaft op 4399. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig reden gelezen voor harde drop van bitcoin cash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Heb gehoord dat mensen door de fork dat als betrouwbaardere variant begonnen te zien...tja nu de fork niet komt.........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Poeh, ben er wel blij mee hoor. Ontbrekende replay-protection, risico dat Bitcoin Cash de dominante munt zou worden, vond het een erg moeilijke deze keer. Gelukkig ben ik niet gaan schuiven/inwisselen naar fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Die zou tien x over de kop gaan na sx2 vandaar veel instappers die rijk hoopten te worden.
Nu sx2 niet meer doorgaat hebben ze veel minder nut lees winstkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:15

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ik zoek een android app die dit kan. Weet iemand of die er is?

Waar ik het aantal van mijn coins kan opgeven die ik heb. En dat dan de totale waarde in euro of usd wordt weergeven. Zodat ik een goed overzicht heb van mijn waardes. Het is niet de bedoeling dat ik dit steeds opnieuw moet instellen.

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
TheDudez schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:15:

Waar ik het aantal van mijn coins kan opgeven die ik heb. En dat dan de totale waarde in euro of usd wordt weergeven. Zodat ik een goed overzicht heb van mijn waardes. Het is niet de bedoeling dat ik dit steeds opnieuw moet instellen.
http://lmgtfy.com/?q=app+for+crypto+overview

Google is zo moeilijk soms 8)7

Gebruik zelf trouwens Blockfolio, zeer tevreden van.

[ Voor 12% gewijzigd door Rakward op 08-11-2017 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
NickChange schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:53:
[...]
Dit is gewoon logisch nadenken.

Een wallet maakt een fout (nieuws was al bekend).

Eth zakt 10 euro's op het moment dat jij de koers checkt, vervolgens maak je een link tussen beiden gebeurtenissen?

Vind dit een heel rare analyse eerlijk gezegd.
Dat nieuws was helemaal nog niet lang bekend en de koers zakte kort na dat nieuws, dus vertel mij a.u.b. wat daar raar aan is? 1+1=2 of heb jij een andere verklaring voor die snelle plotse daling?

Als de oorzaak onbekend is en je struint een kwartier op Twitter dan snap je wel waarom mensen even uitstappen. Dit was pure FUD.

Maar goed, jij zal het toen uiteraard nauw gevolgd hebben en binnen enkele minuten door hebben gehad dat het niks voorstelde. Heel goed van je. Lambo al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Ik ga maar weer eens even wat slowchat reacties trashen }:|

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niemand heeft op dit moment tijd voor dit topic volgens mij :P
SegWit2X cancelled: https://twitter.com/CharlieShrem/status/928308237597888512
Ik ga even uitstappen met BTC en even rustig afwachten.

Edit: Oke, topic was niet gerefreshed hier.. Beetje laat 8)7
Krijg normaal ook een auto-refresh met "x nieuwe reacties" die niet kwam.

[ Voor 68% gewijzigd door Executor16 op 08-11-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:15

TheDudez

Usenet stofzuiger!

De apps die ik nu geprobeerd heb die kunnen niet het aantal wat ik heb opslaan. Je ziet alleen de waarde van een coin daar heb ik niks aan.
Rakward schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:16:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=app+for+crypto+overview

Google is zo moeilijk soms 8)7

Gebruik zelf trouwens Blockfolio, zeer tevreden van.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDudez schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:15:

cointracking.info is goed. Hebben ook een app.

Cheers!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
TheDudez schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:23:
De apps die ik nu geprobeerd heb die kunnen niet het aantal wat ik heb opslaan. Je ziet alleen de waarde van een coin daar heb ik niks aan.

[...]
Raar, de eerste app die ik vond(blockfolio) kun je elke transactie(buy/sell) in opslaan die jet doet per coin.
Misschien dan zoeken op "portfolio" ipv "overview".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-07 18:10
TheDudez schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:23:

[...]
Zelf gebruik ik deze: Google Play: Bitcoin CoinMarketCap.com (unofficial) / Altcoin
Je kan alleen niet de waarde in BTC zien, voor de rest een top app!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Hahaaha tuurlijk man, BTC maanden op mijn portemonnee, 30 minuten nadat ik besluit het naar een exchange te sturen komt het Segwit nieuws. Nu zitten mijn BTC nog wel minimaal 10 uur vast in de rij. Kan ik geen alts aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Theniers op 08-11-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Theniers schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:32:
Hahaaha tuurlijk man, BTC maanden op mijn portemonnee, 30 minuten nadat ik besluit het naar een exchange te sturen komt het Segwit nieuws. Nu zitten mijn BTC nog wel minimaal 10 uur vast in de rij. Kan ik geen alts aanschaffen.
Ik zat net je verhaal van 16:00 terug te lezen, met de wetenschap dat Segwit uitgesteld was..... kut voor je
Gelukkig stijgen de alts ook redelijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik ben aan het werk en zag opeens bij blockfolio bitcoin cash dalen. Nu te laat om stijging van alts mee te pakken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
Het lukt me echt niet om erin te komen bij kraken.. Had daar net wat heen gestuurd om te traden.. fuck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
pietz0r schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:39:
Het lukt me echt niet om erin te komen bij kraken.. Had daar net wat heen gestuurd om te traden.. fuck :(
Gelukkig doet de status site het nog: https://status.kraken.com/ (oftewel, rotzooi)
Deze gebeurtenis geeft toch maar weer aan hoe de cryptos werken, sta je op zoveel winst. En half uur later is die winst weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
Bijzonder genoeg net de verkeerde alts uitgekozen en op de verkeerde tijdstippen weer in andere alts gewisseld 8)7 . Waarde in euro's daardoor in luttele minuten flink gedaald. Waarde in Bitcoin wel verhoogd. Op termijn verwacht ik natuurlijk wel gewoon weer dat die teruggaat naar zijn ATH van $7850 vanavond. Maar waar de bodem ligt, durf ik nog even niet te zeggen. Iemand?

Even serieus, hoe kan de waarde op Bittrex nou ineens al een uur 200 tot 600 dollar lager zijn dan GDAX e.a. :?

[ Voor 23% gewijzigd door The Redman op 08-11-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo snel mogelijk na het nieuws mijn BTC naar een exchange gestuurd, gelukkig redelijk snel met hoge fee. Toen maar meteen in GRS en VTC gesprongen. Hoop dat die nog wat gaan doen als de koreanen wakker worden bijvoorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Laatst online: 15-08 17:08
pietz0r schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:39:
Ik had een verkoop order geplaatst op 6666 Euro gisteren op kraken. Nu raak ik echter niet binnen bij kraken om te kijken of hij deze effectief geeft verkocht... Ik had nog geen API aangemaakt dus ook via deze weg kon ik niet vlug even m'n balance bekijken ^^

Ik ga eenmaal ik binnen geraak alles doorsluizen naar Bitstamp. Die site lijkt het wel goed te doen. Ik heb het nu wel volledig gehad met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:49
Het lukt mij wel om een new order te plaatsen in kraken maar het failt steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 00:42
Bittrex lukte alles heel snel. Maar.. zoals altijd
Verkocht voor 6850 en 20 seconden later staat ie terug op 7200.. Het zal eens meezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Laatst online: 15-08 17:08
D. Ninjai schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:50:
Het lukt mij wel om een new order te plaatsen in kraken maar het failt steeds...
Lijkt me vrij tegenstrijdig deze zin...
Het lukt je dus niet om een order te plaatsen daar deze failt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:49
Amarog schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:51:
[...]

Lijkt me vrij tegenstrijdig deze zin...
Het lukt je dus niet om een order te plaatsen daar deze failt :P
Ja ik bedoel dat ik wel de groene knop Submit Order krijg maar als ik daarop klik dan failt ie :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32

Cliffie

Trompetslet

Vilscon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:50:
Bittrex lukte alles heel snel. Maar.. zoals altijd
Verkocht voor 6850 en 20 seconden later staat ie terug op 7200.. Het zal eens meezitten.
Eigen schuld, dikke bult. Allemaal proberen jullie de markt te timen. Don't. Van al die daghandel wordt je vaker teleurgesteld dan blij.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouch voor de future traders

https://hitbtc.com/B2X-to-USDT

Hoe gaat dit nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Wow altcoins gaan door het dak. WTC +/- 50% en ARK +/- 25%, zie ik in mijn lijstje. Wat kan het snel gaan ineens zeg.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
Goed opgemerkt. Voor't zelfde geld gaat Gold ook geannuleerd worden. Deze fork is nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
https://www.coindesk.com/...suspended-lack-consensus/

Spannende avond wordt dat. Eens kijken hoe hard BTC crashed. Wel goed voor mijn altcoins dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Noxa Waarom zou BTC crashen door dit nieuws? Het is juist positief.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2017 19:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Gutver, wat een bullshit dat segwit2x gedoe. Pure marktmanipulatie, dat hele bitcoin is nog verre van betrouwbaar als een enkel partij de koers zo makkelijk kan beinvloeden. Segwit2x is dus bullshit, bitcoin gold was dat ook al.
Het is dat ik mijn initiële inleg van een extra nulletje heb kunnen voorzien, maar dat is het enige goede eraan tot nu toe. Nog lang niet bruikbaar als normaal betalingsmiddel op deze manier.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:58:
@Noxa Waarom zou BTC crashen door dit nieuws? Het is juis positief.
Je hebt volkomen gelijk maar zo denkt de markt niet. Iedereen denkt we hebben leuk verdient de afgelopen weken, snel verkopen die handel want we krijgen toch geen gratis geld meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Noxa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:59:
[...]

Je hebt volkomen gelijk maar zo denkt de markt niet.
Zo denkt de markt prima. Die paar altcoin tradertjes maken het verschil niet, hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Man wat ben ik blij dat ik vorige week de FOMO heb weerstaan om al m'n alts voor BTC te verkopen. Dan had ik met een keihard gevallen BTC gezeten EN deze rush gemist, want zit pas net achter m'n PC. Heb letterlijk twee keer met m'n muis boven de SELL knop gehangen vorige week. Crisis averted :D

Grootste knallers voor mij zijn ARK, OMG en NEO. De drie klassiekers die ik door weer en wind heb aangehouden... wordt nu beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:01:
[...]

Zo denkt de markt prima. Die paar altcoin tradertjes maken het verschil niet, hoor.
We gaan het mee maken. Maar ik interpreteer je reply alsof je het niet zo op hebt met "altcoins"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:58:
Gutver, wat een bullshit dat segwit2x gedoe. Pure marktmanipulatie, dat hele bitcoin is nog verre van betrouwbaar als een enkel partij de koers zo makkelijk kan beinvloeden. Segwit2x is dus bullshit, bitcoin gold was dat ook al.
Het is dat ik mijn initiële inleg van een extra nulletje heb kunnen voorzien, maar dat is het enige goede eraan tot nu toe. Nog lang niet bruikbaar als normaal betalingsmiddel op deze manier.
Welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:58:
Afgezien van dat je op een paar manieren nogal kort door de bocht gaat, ja natuurlijk is het nog verre van betrouwbaar. Dat is ook de reden dat er potentieel zoveel aan te verdienen valt op het moment. Is het eenmaal gestabliliseerd (en daardoor een bruikbaar betaalmiddel), dan is ook de speculatieve kant van het verhaal weggevallen en zal je nog maar mondjesmaat winst of verlies kunnen maken met handelen.

You can't have your cake and eat it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Noxa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:02:
[...]

We gaan het mee maken. Maar ik interpreteer je reply alsof je het niet zo op hebt met "altcoins"?
Waar ik het niet zo op heb zijn redenaties die net doen alsof altcoins zoveel invloed hebben op de bitcoin koers. Het is juist andersom :). Als BTC stijgt, sijgen alts mee. Als BTC daalt, dalen alts mee. Alleen, nu er een fork is, is het min of meer omgekeerd omdat iedereen mee wil liften op de "gratis fork coins" en dus gaan ze uit alts. De bitcoinkoers stijgt daardoor nauwelijks (omdat er vééél meer waarde in zit dan in alts), en na de fork gaat men weer terug naar alts. Maar dat is maar een tijdeljike beweging.

Daarom zie je nu alts keihard stijgen (er komt immers geen fork, dus er valt niets te halen bij btc), maar zie je btc zo goed als niet dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
NEO is flink aan het stijgen, iemand een reden? Ethereumissue? Vond hem al flink ondergewaardeerd 😊

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:01:
Man wat ben ik blij dat ik vorige week de FOMO heb weerstaan om al m'n alts voor BTC te verkopen. Dan had ik met een keihard gevallen BTC gezeten EN deze rush gemist, want zit pas net achter m'n PC. Heb letterlijk twee keer met m'n muis boven de SELL knop gehangen vorige week. Crisis averted :D

Grootste knallers voor mij zijn ARK, OMG en NEO. De drie klassiekers die ik door weer en wind heb aangehouden... wordt nu beloond.
'een keihard gevallen BTC..' really? Je bedoelt diezelfde BTC die vorige maand(!) nog op 4300 stond? _O-
some people..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Wel mooi dat ik m'n BTC vandaag verkocht heb, zometeen weer laag instappen.

Maar, manman. Iemand zin om ook te forken en daarmee te cashen?
Dit is nog erger dan die ICO zooi.

Ik snap trouwens niet waarom men op reddit zo lyrisch is dat de fork is afgeblazen? Dit afblazen was uiteraard gewoon de opzet. Je zag de prijs even omhoog knallen boven de 7700 en daarna omlaag. Die hoge prijs zou wel net voor het aankondigen van het cancellen van de fork zijn geweest, verkoop door mensen met voorkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:08:
[...]

Ik snap trouwens niet waarom men op reddit zo lyrisch is dat de fork is afgeblazen? Dit afblazen was uiteraard gewoon de opzet. Je zag de prijs even omhoog knallen boven de 7700 en daarna omlaag. Die hoge prijs zou wel net voor het aankondigen van het cancellen van de fork zijn geweest, verkoop door mensen met voorkennis.
Pure kwats. Zag het nieuws al overal verschijnen alvorens dat all time high aangetikt werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Die hoge prijs zou wel net voor het aankondigen van het cancellen van de fork zijn geweest, verkoop door mensen met voorkennis.
Uhm, je snapt dat verkoop betekent dat de koers daalt he?
Ik snap trouwens niet waarom men op reddit zo lyrisch is dat de fork is afgeblazen?
Omdat de fork een aanval was op bitcoin, door miners die meer zeggenschap willen, terwijl dat juist indruist tegen de achterliggende kern van bitcoin.

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hoge prijs zou wel net voor het aankondigen van het cancellen van de fork zijn geweest, verkoop door mensen met voorkennis.
Nee hoor, zat live mee te kijken. Die piek kwam echt na het nieuws. Althans op Bittrex maar dat moet niet gek veel uitmaken. Dat er aan alle kanten gemanipuleerd is ben ik wel met je eens. Er zullen best een aardig aantal mensen goed beter zijn geworden van dit geintje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:10:
[...]

Uhm, je snapt dat verkoop betekent dat de koers daalt he?
Je snapt dat hier heel vet met voorkennis is gehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
T-8one schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:12:
[...]

Je snapt dat hier heel vet met voorkennis is gehandeld?
Oh als je voorkennis hebt dan daalt de koers als je verkoopt. Natuurlijk, heel logisch ook. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
.oisyn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:07:
[...]

Waar ik het niet zo op heb zijn redenaties die net doen alsof altcoins zoveel invloed hebben op de bitcoin koers. Het is juist andersom :). Als BTC stijgt, sijgen alts mee. Als BTC daalt, dalen alts mee. Alleen, nu er een fork is, is het min of meer omgekeerd omdat iedereen mee wil liften op de "gratis fork coins" en dus gaan ze uit alts. De bitcoinkoers stijgt daardoor nauwelijks (omdat er vééél meer waarde in zit dan in alts), en na de fork gaat men weer terug naar alts. Maar dat is maar een tijdeljike beweging.

Daarom zie je nu alts keihard stijgen (er komt immers geen fork, dus er valt niets te halen bij btc), maar zie je btc zo goed als niet dalen.
Weer die neerbuigende toon, is niet nodig. Mijn redenatie is dat altcoins wel degelijk invloed heeft op BTC, tel al dat geld van die andere coins eens bij elkaar op. Nu moet dat bedrag gedeeld worden met heel veel partijen en maken ze niet echt een stevige vuist, dat ben ik met je eens.

Maar om heel eerlijk te zijn durf ik best te beweren dat BTC nooit gebruikt gaat worden als betaalmiddel. Het betaalmiddel waar het ooit voor ontworpen was. Daarvoor is het te duur, te traag en te onderontwikkeld. Er zijn altcoins die een stuk slimmer in elkaar zitten dan BTC. Maar goed, dat is dan mijn "redenatie" en ik kan natuurlijk mis hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
[...]

Laag instappen? Hij staat nu op het niveau van 4 dagen geleden. Enorme crash ja....
Als je niet weet waarom men lyrisch is over het afblazen hiervan moet je je toch echt even in de geschiedenis verdiepen van bitcoin, hoe het werkt, wie het ontwikkelt, welke partijen er aan te pas komen en wat hun ideeën/belangen/filosofie is. Voor sommigen is bitcoin meer dan de koers van de dag.

En dit was geen voorkennis. Het bericht dat het gecancelled was kwam vóór die jump omhoog. (heb het real-time zitten volgen) Hier had iedereen van kunnen profiteren. (tenzij je je BTC bij Kraken hebt staan uiteraard)

[ Voor 7% gewijzigd door Bakkels op 08-11-2017 20:16 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]