Welke alts dan?Clukers schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:13:
[...]
Sommige alts zijn ook daadwerkelijk een concurrent (in spé) voor BTC.
Denk dat jij niet de whitepaper hebt gelezen of wellieu10ant schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:25:
[...]
En waarom hebben die in godsnaam een token nodig?
Whitepaper page 5, Hier staat het beschreven.
of Hier
Dat vraag ik me nog steeds af wat zou er gebeuren met de alt's mochten de btc en zijn btc varianten instorten. In ieder geval tijdelijk. Zouden alt's ook verder kunnen leven zonder btc? Alles is steeds btc georiënteerd geweest, btc paren etc.Anders schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:04:
[...]
Sinds ongeveer eind september is de correlatie tussen de koers van BTC en alts omgekeerd. Wanneer BTC daalde, stegen de alts. Heeft alles met de naderende forks te maken, waardoor BTC en alts concurrenten van elkaar zijn geworden. Een daling van BTC is dus niet ongunstig voor alts. Dat zie je ook aan de groene koersen van vandaag.
Wat je ook ziet, is dat voor veel alts de markt de bodem heeft bereikt en dat veel signalen op groen komen te staan. Een groot aantal lijken klaar voor een run-up voordat de fork plaatsvindt. Persoonlijk denk ik dat bv. ADX, MTL en NEO deze week al stijgen, maar ik geef geen garanties. Een dalende BTC koers zal bij zo'n stijgende lijn alleen maar helpen.
Dat maakt het dit keer wel anders dan bij de vorige fork van 25 oktober, toen alle alts in elkaar storten in de weken voorafgaand aan de fork. Ik denk dat het deze keer weg interessant wordt als men toch nog snel in alts springt (wat ik vandaag uiteindelijk ook heb gedaan op basis van alle signalen) om de stijgingen mee te pakken, maar ook pal voor de segwit fork weer terug wil gaan naar BTC. Dat worden hele rare dagen rond de 14e vermoed ik.
Of krijg je straks bij een inzakkende koers gewoon meer btc voor je alt's?
Die je eventueel naar segwit of btccash moet omzetten mochten die toch dominant. Waarbij je moet hopen dat iemand je btc wil overnemen? Of zouden segwit en btc uiteindelijk toch naast elkaar kunnen bestaan?
Twijfel nog steeds over om toch een derde in sterke alt's te steken (de rest is even fiat) maar vind het echt extreem moeilijk dit keer om vooruit te denken hoe alles er na de 16e uitziet en wat wijsheid is in deze.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat vind ik ook maar raar, want uiteindelijk is er voor elke verkoper een koper... Iemand zit daar dus te denken een koopje te hebben gedaan of tenminste te denken dat zijn bot deze kan daytraden.CorvusGS schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:59:
Enkele devs en grote vissen hebben wat BTG voor zichzelf kunnen claimen en meteen omgezet naar fiat/BTC. De rest van de wereld laten ze in de waan dat BTG ooit geclaimed gaat kunnen worden.
Zo zie ik het toch
@.oisyn : Ja, dat van Bitfinex was een intern gereguleerd project om het zo maar te zeggen.
@ErikRo Ik denk dat het heel erg afhankelijk van is of dat er voor een specifiek alt ook andere paren zijn dan BTC alleen. Zodra een alt alleen tegen btc verhandeld wordt, is er geen ruimte voor arbitrage als BTC daalt en zal de alt meedalen. Kans is groot dat hij dan zelfs harder daalt omdat men hun waarde ziet verdampen door de daling van BTC, waardoor er veel kapitaal uitgehaald wordt. Een alt die vertegenwoordigd is in veel verschillende paren heeft daarentegen veel meer de mogelijkheid om op zijn eigen benen te staan, en zal daarom waardevaster zijn.
Dit overigens nog even los van het hele effect dat als BTC een flinke klap krijgt, de rest over het algemeen ook wel meereageert.
@alBildjiekiyya Ja idd, daar kwam ik ook achter. Heel dat BTG interesseerde me geen moer dus heb ik me er ook niet in verdiept. De BTG die ik kreeg omdat ik BTC op Bitfinex had staan heb ik gewoon omgeruild voor BTC. Ik realiseer me nu dat dat feitelijk gewoon virtuele tokens waren. BTG kun je op Bitfinex ook helemaal niet withdrawen of depositen.
Ik heb er nog veel meer overigens, op mijn BTC paper wallet waarvan ik nog niet de moeite had genomen om die ook te cashen. En dat kan dus ook nog niet
Dit overigens nog even los van het hele effect dat als BTC een flinke klap krijgt, de rest over het algemeen ook wel meereageert.
@alBildjiekiyya Ja idd, daar kwam ik ook achter. Heel dat BTG interesseerde me geen moer dus heb ik me er ook niet in verdiept. De BTG die ik kreeg omdat ik BTC op Bitfinex had staan heb ik gewoon omgeruild voor BTC. Ik realiseer me nu dat dat feitelijk gewoon virtuele tokens waren. BTG kun je op Bitfinex ook helemaal niet withdrawen of depositen.
Ik heb er nog veel meer overigens, op mijn BTC paper wallet waarvan ik nog niet de moeite had genomen om die ook te cashen. En dat kan dus ook nog niet
[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 06-11-2017 17:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Duidelijkkuusj98 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:45:
[...]
Nee: je koopt 1 stuks van munt B, dat kost je 1 Bitcoin. 1 Bitcoin is 2.000 Euro waard. Je hebt dus op dat moment 2.000 euro in munt B zitten. Munt B is dus 2.000 euro waard.
Munt B stijgt naar 10.000, maar Bitcoin zakt naar 1.000 Euro. Je wil je munt B verkopen voor Bitcoin. Aangezien 1 munt B nu 10.000 euro waard is (10x zo veel) en de Bitcoin 1/10de van dat bedrag, zul je 10 Bitcoin (en dus 10.000 Euro) voor je 1 munt B krijgen.
Stel 1 Bitcoin stijgt dan weer naar 2.000 euro, heb je 2.000 x 10 Bitcoin = 20.000 Euro in plaats van 10.000.
Get itmigila schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:47:
[...]
Niet als de btc harder stijgt dan de alt, wat nu bij de meeste coins het geval is.
Als de alt van 100€ naar 110€ stijgt en de btc van 100€ naar 115€ heb je bij alle 2 winst.
Dan is de alt ten opzichte van de btc 4,5% gezakt. Maar in € waarde ben je wel gestegen. Snap je?
Dit betekent dus ook op zijn beurt dat hoe meer mensen geld steken in ALTS hoe belangrijker de bitcoin dus wordt (als basis exchange currency). Dus hoe meer investment in ALTS hoe hoger de koers van van Bitcoin. Dit verklaart misschien ook wel de enorme creatie en aanbod in ALT currencies. Het gevaar is dat wanneer dat BTC in koerswaarde daalt, alle ALTS daarin meegaan..
Zoals ik hierboven al zei, jammer dat er geen ALT/EUR of ALT/USD koersen zijn.
coinmarketcap.comRelative schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:36:
Zoals ik hierboven al zei, jammer dat er geen ALT/EUR of ALT/USD koersen zijn.
Koers van ALT<->BTC en van ALT<->USD
Meningen over Cardano hier? Kan dit mogelijk Ethereum van de troon stoten?
- Blockchain gemaakt in haskell, programmeertaal geschikt voor financiële operaties (Philip Wadler, 1 van de makers van Haskell werkt mee aan het project)
- smart contracts systeem die zowat elke programmeertaal zal ondersteunen, mogelijk gemaakt door het K framework (https://runtimeverification.com/ ontwikkelt de virtual machine, bedrijf dat al voor NASA en Microsoft ontwikkelt heeft)
- Ingebouwd governance en treasury systeem
- Payment layer die gescheiden staat van de computation layer. Maakt het mogelijk om efficiënter veranderingen aan het protocol door te voeren.
- DPOS die provably secure is en peer reviewed door universiteiten en een conferentie (crypto 2017)
- Heeft de ex-CEO van Ethereum (Charles Hoskinson) aan het roer staan. Voormalig CEO van Bitshares ook. Huidig CEO van ethereum classic.
- Team van ongeveer 100 mensen, research tanks in universiteiten, veel papers,...https://iohk.io/team/
- Alles is peer reviewed door universiteiten en conferenties.
- Sterke focus op sustainability en scalability (sharding, pruning, compression, partitioning, sidechains,... ze beloven het allemaal
)
URL's: https://iohk.io/ (het bedrijf die het ontwikkelt)
http://www.whycardano.com
http://www.cardanodocs.com
https://www.cardanohub.org
hun github: https://github.com/input-output-hk/cardano-sl/ (11.5k commits!)
https://cardanoroadmap.com/ (Staking wordt mogelijk in Q2 2018)
Prijs is nu 2 cents, maar ik zie dit schatje nog naar 20 cent (ripple mcap) stijgen. Thoughts?
Goeie introductievideo: YouTube: IOHK | Cardano whiteboard with Charles Hoskinson
- Blockchain gemaakt in haskell, programmeertaal geschikt voor financiële operaties (Philip Wadler, 1 van de makers van Haskell werkt mee aan het project)
- smart contracts systeem die zowat elke programmeertaal zal ondersteunen, mogelijk gemaakt door het K framework (https://runtimeverification.com/ ontwikkelt de virtual machine, bedrijf dat al voor NASA en Microsoft ontwikkelt heeft)
- Ingebouwd governance en treasury systeem
- Payment layer die gescheiden staat van de computation layer. Maakt het mogelijk om efficiënter veranderingen aan het protocol door te voeren.
- DPOS die provably secure is en peer reviewed door universiteiten en een conferentie (crypto 2017)
- Heeft de ex-CEO van Ethereum (Charles Hoskinson) aan het roer staan. Voormalig CEO van Bitshares ook. Huidig CEO van ethereum classic.
- Team van ongeveer 100 mensen, research tanks in universiteiten, veel papers,...https://iohk.io/team/
- Alles is peer reviewed door universiteiten en conferenties.
- Sterke focus op sustainability en scalability (sharding, pruning, compression, partitioning, sidechains,... ze beloven het allemaal
URL's: https://iohk.io/ (het bedrijf die het ontwikkelt)
http://www.whycardano.com
http://www.cardanodocs.com
https://www.cardanohub.org
hun github: https://github.com/input-output-hk/cardano-sl/ (11.5k commits!)
https://cardanoroadmap.com/ (Staking wordt mogelijk in Q2 2018)
Prijs is nu 2 cents, maar ik zie dit schatje nog naar 20 cent (ripple mcap) stijgen. Thoughts?
Goeie introductievideo: YouTube: IOHK | Cardano whiteboard with Charles Hoskinson
Ligt eraan over wat voor dip het gaat, Een dip zoalshalf september is geen enkel probleem. Die doet zich elke twee maanden voor: half juli, half mei, half maart. Is voorspelbaar en daar ligt de markt niet heel erg wakker van. Je zult het even voelen maar dat is tijdelijk.ErikRo schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:50:
[...]
Dat vraag ik me nog steeds af wat zou er gebeuren met de alt's mochten de btc en zijn btc varianten instorten. In ieder geval tijdelijk. Zouden alt's ook verder kunnen leven zonder btc? Alles is steeds btc georiënteerd geweest, btc paren etc.
Het is echter een kwestie van tijd voordat langdurig het geloof uit de markt verdwijn, zoals eind 2013. Ook dat is een marktpatroon.Dit houdt natuurlijk een keer op:

Ik denk dat veel alts het dan ook moelijk gaan krijgen. Veel alts hebben enorm hoge waarderingen zonder dat ze een werkend product hebben. Als je kijkt dat bv Ripple op bijna 8 miljard dollar wordt gewaardeerd terwijl het nog geen echt werkens iets is, dat is welbeschouwd bezopen. En zo zijn er nog veel andere alts waarvan de coins/tokens op honderden miljoenen worden gewaardeerd terwijl er nog geen enkel werkend product is, laat staan dat er ergens winsten mee worden geboekt. Daar gaat een keer een enorme correctie op volgen en die gaat denk ik gepaard met een langduride bear-periode voor BTC. Het voordeel is wel dat langdurige bear-periodes vaak een stuk geleidelijker gaan dan bull-periodes. Je hebt er vaak alleen echt pijn van als je er te lang in blijft zitten of er in paniek te vroeg uitstapt.
Grote vraag is: gaan we nu zo'n langdurige bear-periode in of komt ie 1-2-3 pieken later? Ik vermoed zelf het laatste. De economie draait op volle toeren en er zijn nog nauwelijks tekenen van verzwakking. Steeds meer grote investeerders stappen in bitcoin, het gewone publiek krijgt er lucht van, de media heeft het er steeds vaker over... Als je kijkt naar de onderstaande afbeelding van een typische hype-cycle, lijkt het erop dat we pas aan het begin van de mania phase zitten:

Mijn persoonlijke strategie is om de komende maanden te genieten, maar ook om bij winst mijn initiële investering eruit te halen. Als de boel dan knalt, nou ja, dan kost het me iig netto helemaal niks.
Dat is in ieder geval wel mijn strategieOf krijg je straks bij een inzakkende koers gewoon meer btc voor je alt's?
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Weet iemand iets leuks to vertellen over onderstaande grafiek. We hebben een relatief lage volatility maar de prijs blijft maar stijgen. Heeft volatility niet iets met correcties te maken?
Eens, maar je hanteert geen logaritmische schaal dus het beeld wat je nu schetst is enorm vertekend.
Als je dit bekjkt valt het relatief nog wel mee.
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 06-11-2017 19:01 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Waar baseer je dat op dat Ripple geen werkend product heeft en geen klanten heeft draaien op hun 'Ripple network'?Anders schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:10:
Ik denk dat veel alts het dan ook moelijk gaan krijgen. Veel alts hebben enorm hoge waarderingen zonder dat ze een werkend product hebben. Als je kijkt dat bv Ripple op bijna 8 miljard dollar wordt gewaardeerd terwijl het nog geen echt werkens iets is, dat is welbeschouwd bezopen.
Hm normaal als ik BTC vanuit Electrum verstuur krijg ik na 10 max 20 min wel de eerste bevestiging en de rest volgt dan nog wel snel. Nu al een uur "Unconfirmed" maak me een beetje zorgen komt nu even niet goed uit als het dagen gaat zwerven op de chain dacht dat ik er genoeg fee op had gedaan.
Ik kan onder Elcterum niet even makkelijk vinden wat de fee was. Meestal neem ik 0,0005 hoger als fee maar omdat de wallet leeg trok heb ik misschien iets gemist dat er niet genoeg opstond.
Wat gebeurt er nu of welke mogelijkheden heb ik nog? Ben ik het nu een week kwijt? Kan het langer gaan zwerven tot de eeuwigheid of komt het terug na verloop van tijd in de wallet?
Is voor mij ook de eerste keer dit en maak me nu even wat zorgen, dit soort grappen is niet goed voor je vertrouwen in crypto betalingen
Ik kan onder Elcterum niet even makkelijk vinden wat de fee was. Meestal neem ik 0,0005 hoger als fee maar omdat de wallet leeg trok heb ik misschien iets gemist dat er niet genoeg opstond.
Wat gebeurt er nu of welke mogelijkheden heb ik nog? Ben ik het nu een week kwijt? Kan het langer gaan zwerven tot de eeuwigheid of komt het terug na verloop van tijd in de wallet?
Is voor mij ook de eerste keer dit en maak me nu even wat zorgen, dit soort grappen is niet goed voor je vertrouwen in crypto betalingen
[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 06-11-2017 19:41 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Het is druk op dit moment: https://bitcoinfees.earn.com/ErikRo schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:38:
Hm normaal als ik BTC vanuit Electrum verstuur krijg ik na 10 max 20 min wel de eerste bevestiging en de rest volgt dan nog wel snel. Nu al een uur "Unconfirmed" maak me een beetje zorgen komt nu even niet goed uit als het dagen gaat zwerven op de chain dacht dat ik er genoeg fee op had gedaan.
Check sowieso even de gebruikte fee met wat hier op dit moment staat, weet je gelijk genoeg
Klopt.oisyn schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:58:
[...]
Eens, maar je hanteert geen logaritmische schaal dus het beeld wat je nu schetst is enorm vertekend.
Als je dit bekjkt valt het relatief nog wel mee.
Je hebt gelijk, Ripple is wat dat betreft niet het juiste voorbeeld, al verbaas ik me nog steeds over de market cap. Er zijn helaas legio andere alts die op tientallen, soms honderden miljoenen worden gewaardeerd en in de praktijk alleen nog maar een rammelende wallet in alpha-fase kunnen ophoesten.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:22:
Waar baseer je dat op dat Ripple geen werkend product heeft en geen klanten heeft draaien op hun 'Ripple network'?
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Ok dus kan langer duren dan normaal?PilatuS schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:41:
[...]
Het is druk op dit moment: https://bitcoinfees.earn.com/
Check sowieso even de gebruikte fee met wat hier op dit moment staat, weet je gelijk genoeg
Hm het kan dus slim zijn als je haast hebt de fee wat te verhogen. Normaal neem ik iets meer tijd maar ik was net wat aan het verkopen en zag de koers ineens in rap tempo zakken en heb toen haast gemaakt.
Kijk naar de fee die je gebruikt hebt en wat er op die site staat, dat is je antwoord. Je kan daar exact zien hoelang het gaat duren
Verder kijk ik altijd eerst zelf op die site en stel daarna een fee in. Zomaar versturen zonder te weten welke fee je moet gebruiken is niet handig. Nou doet Electrum dit tegenwoordig automatisch, maar er zelf ook even goed naar kijken zou ik altijd doen. Het kan best dat Electrum foute info weergeeft en de fee te laag instelt. Sowieso word het altijd drukker wanneer de koers grotere bewegingen maakt. Nu er een paar % vanaf is ben jij niet de enige die met haast wil verkopen. De fee is op dit moment ook zo'n 5x hoger dan normaal als het rustig is.
Edit: Electrum ondersteunt trouwens ook: child-pays-for-parent en replace-by-fee.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 06-11-2017 19:53 ]
Genieten is niet het woord waar ik op denk met zulke schommelende koersen en veel inlegAnders schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:10:
Mijn persoonlijke strategie is om de komende maanden te genieten, maar ook om bij winst mijn initiële investering eruit te halen. Als de boel dan knalt, nou ja, dan kost het me iig netto helemaal niks.
]Dat is in ieder geval wel mijn strategie
Mooie strategie, hoor je wel vaker ik vond het zelf fijn om je winst steeds bij je inleg te doen waarmee je handelt dan heb je steeds meer winst. Maar dan moet je wel de markt doorzien en dat doe ik nu niet vandaar mijn tijdelijke uitstapje. Denk dat ik de alts toch maar laat dit keer. Ga ik vast spijt van krijgen maar heb nu ook al leuke winst als die niet wegraakt op de chain tenminste
Verwijderd
Zeker een slecht voorbeeld. Ripple is juist een goed voorbeeld wat betreft die iets doen met hun dienstverlening i.c.m. blockchain technologie, en hebben een bewuste strategie om hun missie en visie te realiseren. Een mooi goedkoop en veilig alternatief bieden voor SWIFT.Anders schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:45:
[...]
KloptEn dat is ook mede de reden dat ik ik verwacht dat we nog niet aan de huidige top zitten.
[...]
Je hebt gelijk, Ripple is wat dat betreft niet het juiste voorbeeld, al verbaas ik me nog steeds over de market cap. Er zijn helaas legio andere alts die op tientallen, soms honderden miljoenen worden gewaardeerd en in de praktijk alleen nog maar een rammelende wallet in alpha-fase kunnen ophoesten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 19:53 ]
Ok ik heb een size van 226 bytes en fee van 0,00054652 BTC.PilatuS schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:49:
[...]
Kijk naar de fee die je gebruikt hebt en wat er op die site staat, dat is je antwoord. Je kan daar exact zien hoelang het gaat duren
Verder kijk ik altijd eerst zelf op die site en stel daarna een fee in. Zomaar versturen zonder te weten welke fee je moet gebruiken is niet handig. Nou doet Electrum dit tegenwoordig automatisch, maar er zelf ook even goed naar kijken zou ik altijd doen. Het kan best dat Electrum foute info weergeeft en de fee te laag instelt. Sowieso word het altijd drukker wanneer de koers grotere bewegingen maakt. Nu er een paar % vanaf is ben jij niet de enige die met haast wil verkopen. De fee is op dit moment ook zo'n 5x hoger dan normaal als het rustig is.
Edit: Electrum ondersteunt trouwens ook: child-pays-for-parent en replace-by-fee.
Dan zie ik op die website bij 221-230 twee balken bruin 769 en donkerblauw 8120. Hoe moet ik die dan interporteren? Zie ook nog delay 4-24 blocks en time estimated 15-360.
Bedoelen ze dan dat over max 6 uur ze er waarschijnlijk doorheen zijn? Of kijk ik dan verkeerd?
En wat had ik dan beter als fee kunnen geven, misschien dom van mij maar ik kan hieruit niet de beste fee destilleren uit deze data
Stel dat de fee veel te laag is hij komt toch altijd aan al is het weken later?
[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 06-11-2017 20:13 ]
Verwijderd
BTC zakt vandaag toch weer redelijk, benieuwd wat voor ontwikkelingen we nog gaan zien voor de fork.
Als je in Electrum kiest voor: View on Block Explorer, krijg je de exacte fee in Satoshis per Byte te zien. Dan kan je op die site zien wat de verwachting is.
Voor Electrum moet je kiezen voor mBTC/byte op die site, niet Satoshis. Dan kan je die fee 1 op 1 gebruikenmaar ik kan hieruit niet de beste fee destilleren uit deze data
[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 06-11-2017 20:15 ]
Verwijderd
Apart wel, wilde op 6100 instappen weer maar heb toch maar gewacht. Inmiddels onder de 5950. Als je met wat groter geld speelt is dat best de moeite....Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:07:
BTC zakt vandaag toch weer redelijk, benieuwd wat voor ontwikkelingen we nog gaan zien voor de fork.
Ik ben ook benieuwd wat er zich nog allemaal af gaat spelen, tot dan maar op mijn gutfeeling vertrouwen want logica lijkt er niet echt in te zitten.
Nou ik heb zitten kijken tot ik hoofdpijn kreegPilatuS schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:12:
[...]
Als je in Electrum kiest voor: View on Block Explorer, krijg je de exacte fee in Satoshis per Byte te zien. Dan kan je op die site zien wat de verwachting is.
[...]
Voor Electrum moet je kiezen voor mBTC/byte op die site, niet Satoshis. Dan kan je die fee 1 op 1 gebruiken
Ik geloof het wel even. Gelukkig is 1e conformatie ondertussen net binnengekomen dan zal de rest wel snel volgen vanavond. In ieder geval bedankt voor je hulp
Snap het nou even zodat je de volgende keer niet hetzelfde probleem hebtErikRo schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:35:
[...]
Nou ik heb zitten kijken tot ik hoofdpijn kreeg![]()
Ik geloof het wel even.
Electrum doet fee's in mBTC/byte. Dus kies je op die site bovenaan niet voor Satoshis maar voor mBTC. Dan heb je de methode om te meten gelijk op die site en in Electrum. Dan is het gewoon kijken hoe druk het is en welke fee je mee moet geven om binnen welke tijd de transactie rond te krijgen. Wanneer je dit snapt is de juiste fee kiezen nog geen 30 seconden werk en heb je nooit meer problemen met je transacties. Ook betaal je dan niet meer dan nodig is.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 06-11-2017 20:40 ]
PilatuS schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:39:
[...]
Snap het nou even zodat je de volgende keer niet hetzelfde probleem hebt
Electrum doet fee's in mBTC/byte. Dus kies je op die site bovenaan niet voor Satoshis maar voor mBTC. Dan heb je de methode om te meten gelijk op die site en in Electrum. Dan is het gewoon kijken hoe druk het is en welke fee je mee moet geven om binnen welke tijd de transactie rond te krijgen.
Ok site op mBTC zetten had ik gedaan.
Dat Electrum in mBTC werkt ook duidelijk
Dan zie ik op bitcoin fees, de onderste vier rijen op 0 wachttijd staan
0,0030-31
0,0031-32
0,0032-33
0,0033+
Dus ik doe 226byte x 0,0030 = 0,678

Je hoeft niet te gaan rekenen. Op dit moment is een fee instellen van 0.0022-0.0023 goed voor een uurtje of 3. Oftewel, ergens tussen de 0 tot 13 blokken of 0 tot 180 minuten. Als jij in Electrum kiest voor 0.0023 zit je goed.ErikRo schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:47:
[...]
![]()
Ok site op mBTC zetten had ik gedaan.
Dat Electrum in mBTC werkt ook duidelijk
Dan zie ik op bitcoin fees, de onderste vier rijen op 0 wachttijd staan
0,0030-31
0,0031-32
0,0032-33
0,0033+
Dus ik doe 226byte x 0,0030 = 0,678en dan gaat bij mij het licht uit.
Die site zet je op mBTC/byte. Electrum heeft het over BTC/kB, dit is dus precies hetzelfde, vandaar dat je op die site als je Electrum gebruikt moet kiezen voor mBTC/byte. Zet de Fee slider op 0.0023 en je zit goed.
(Hangt natuurlijk wel af van welke versie je van Electrum gebruikt en hoe je instellingen staan. Zorg dat je mBTC/byte matched met BTC/kB)
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 06-11-2017 20:54 ]
nog bag-holders van YOYO? Op binance mooie 85% sinds gisteren, balen ik heb net alles afgelopen week verkocht...
Verwijderd
Inderdaad, ik wilde na de 6500 nog even wachten dan uitstappen en in een dipje weer instappen, allemaal mislukt natuurlijk. Nu maar gewoon even rustig aankijkenVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:18:
[...]
Apart wel, wilde op 6100 instappen weer maar heb toch maar gewacht. Inmiddels onder de 5950. Als je met wat groter geld speelt is dat best de moeite....
Ik ben ook benieuwd wat er zich nog allemaal af gaat spelen, tot dan maar op mijn gutfeeling vertrouwen want logica lijkt er niet echt in te zitten.
klinkt herkenbaar. We lijken echter weer omhoog te gaan... 5900 6000 6100 ...Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:57:
[...]
Inderdaad, ik wilde na de 6500 nog even wachten dan uitstappen en in een dipje weer instappen, allemaal mislukt natuurlijk. Nu maar gewoon even rustig aankijken
We love the smell of innovation in the morning!
Ik had begin september, 2 dagen voor die ICO ban van China voor een paar 100 euro YOYO gekocht, ben aangenaam verrast dat ik nu weer in de plus sta met deze. Mogelijke verklaring;MP_Z4 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:57:
nog bag-holders van YOYO? Op binance mooie 85% sinds gisteren, balen ik heb net alles afgelopen week verkocht...
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002586232
Fellow Binancians,
To celebrate YOYOW listing on Binance, we have committed a total of 1.5 million YOYO, 10 iPhone X’s (256G) and 10 iPhone 8’s (256G) to give away to our fans worldwide. We will rank users from 1 to 100 in terms of the total YOYO volume traded on your account (includes both buys & sells) during the competition period.
Ben benieuwd of dat nog wat met de prijs gaat doen de komende dagen. Ik stuur mn YOYO nu naar Binance zodat ik in ieder geval in staat ben te verkopen mocht die even door t dak vliegen
Ik heb nog 2700 yoyow van een tijd terug, voordat het dood bloedde. Mooi dat ze nu weer stijgen in waardeMP_Z4 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:57:
Afgelopen week ingestapt op DOVU, deze munt houd nu mijn portfolio op mooie getallen.
Wanneer verkopen jullie een munt? Ik zit nu op 0,08 winst per munt.. Market cap is 8,5 miljoen en deze munt is naar mijn mening nogsteeds best undervalued. Maar dat betekend niets in deze wereld..
Wanneer verkopen jullie een munt? Ik zit nu op 0,08 winst per munt.. Market cap is 8,5 miljoen en deze munt is naar mijn mening nogsteeds best undervalued. Maar dat betekend niets in deze wereld..
Als ik via litebit.eu bv. Vertcoin wil aankopen met euro kan ik dan direct bij Wallet adres het adres van mijn Bittrex vertcoin wallet ingeven? Of ben ik dan alles kwijt?
Nope, zolang je een VTC adres ingeeft is alles in orde.GianniDPC schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:22:
Als ik via litebit.eu bv. Vertcoin wil aankopen met euro kan ik dan direct bij Wallet adres het adres van mijn Bittrex vertcoin wallet ingeven? Of ben ik dan alles kwijt?
Alleen ICO's hebben er problemen mee als je een wallet van bv bittrex invult. (Voor zover ik weet!)
Interessant!Anders schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:09:
[...]
Ik zou toch serieus rekening houden met een correctie. Ik ben net voor een flink deel teruggegaan naar fiat.
@MPovolotski
https://twitter.com/MPovolotski/status/927054885740216320
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 3 september (het begin van de vorige dip) zei hij het volgende:
https://twitter.com/MPovolotski/status/904341588272439296
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en even later gaf hij een 3200 bounce support aan die toch behoorlijk in de buurt zat van de echte low
@ToneVays
https://twitter.com/ToneVays/status/927282429064200192
[afbeelding]
Hij mistte half de grote dip van begin september maar eind augustus gaf hij de rectrace van 4 dagen aan:
https://twitter.com/ToneVays/status/902714935385444352
https://twitter.com/ToneVays/status/902869339480707075
Op 13 september noemde hij de bottom van 3000:
https://twitter.com/ToneVays/status/907901596767604736
Ze maken beide gebruik van de DeMark indicator, ik ben daar sinds een paar dagen ook mee bezig. Erg complex maar ook enorm interessant. Af en toe is het echt verbluffend hoe deze indicator exact het juiste moment weet te prikken voor een up- of downtrend. Je moet er zeker niet blind op varen maar mocht je tijd hebben moet je er zeker eens induiken.
Zie o.a. http://cs.calstatela.edu/wiki/images/c/cb/DeMark.pdf en http://www.forexfactory.c...entid=910547&d=1330688234 (pdf)
PS sorry voor de gele kleur, mijn f.lux avondkleurenshit combineert niet echt lekker met mijn screenshotmaker
/edit - heb bij tradingView even een kaartje gemaakt waarin je ziet hoe vaak deze indicator opgaat op daily basis bij bitcoin: https://www.tradingview.com/x/QZoDcouo/
Een sell signal betekent niet meteen een enorme dip, maar wordt vaak wel gevolgd door 1-4 rode candles en betekent bovendien dat je extra moet oppassen voor een omkering van de markt.
Ff een vraagje, waar staan die td1 t/m td9 voor in dat plaatje in je laatste link?
Bittrex heeft ook een officieel statement gedaan ivm de Segwit2x hard fork:
https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002603211
&The "BTC" ticker will remain the Bitcoin Core chain before the hard fork block. Bittrex will observe the Bitcoin network for a period of 24 to 48 hours to determine if a chain split has occurred and the outcome.In the event of a chain split, "BTC" will remain the existing Bitcoin chain with 1 MB blocks until the industry and ecosystem demonstrates a clear chain preference for Bitcoin. Bittrex will take all reasonable steps to ensure that customer funds can be preserved on both chains. Bittrex will make all reasonable attempts to credit our users chain split tokens. We will not recover incorrectly made cross chain deposits under any circumstance due to the lack of replay protection.
If you have a Bitcoin (BTC) balance on Bittrex during the Segwit2x hard fork block 494,784 occurring in mid-November, you will be additionally credited the equivalent amount of chain split tokens on a 1:1 basis. i.e. 1 BTC on Bittrex held during the on-exchange snapshot will get you 1 chain split token. BTC held on orders will also be credited. Only the BTC held on your account is eligible for chain split tokens.
Beste Tweakers,
Ik ben nu een tijdje bezig met crypto's. Ik handel op Bittrex. Ik vraag me af hoe jullie omgaan met het volgende:
Ik koop Ripple voor 1 BTC omdat ik verwacht dat die op korte termijn gaat stijgen. Als Ripple nu 4% stijgt dan wil ik deze weer verkopen naar BTC. Maar het gebeurd natuurlijk vaak dat BTC ook stijgt. als BTC nu met 5 % stijgt en ik verkoop Ripple dan heb ik minder BTC dan voorheen.
hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.
Ik ben nu een tijdje bezig met crypto's. Ik handel op Bittrex. Ik vraag me af hoe jullie omgaan met het volgende:
Ik koop Ripple voor 1 BTC omdat ik verwacht dat die op korte termijn gaat stijgen. Als Ripple nu 4% stijgt dan wil ik deze weer verkopen naar BTC. Maar het gebeurd natuurlijk vaak dat BTC ook stijgt. als BTC nu met 5 % stijgt en ik verkoop Ripple dan heb ik minder BTC dan voorheen.
hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.
in geval val ripple en bittrex, kun je deze omzetten naar USDT (1 usdt is 1 usd)PETER_DB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:33:
Beste Tweakers,
hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.
Het betekent dat je verlies gemaakt heb en beter je BTC had kunnen houden.PETER_DB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:33:
Beste Tweakers,
hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.
Dit is al een aantal keren besproken, je kunt je winst/verlies in euro/usd uitdrukken maar in BTC kan ook (wat indirect ook een euro/usd waarde heeft)..
Hm. Ergens klinkt dit als een betere keuze dan BTC in je eigen wallet.RutgervdZ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:14:
Bittrex heeft ook een officieel statement gedaan ivm de Segwit2x hard fork:
[...]
&
[...]
Je kunt namelijk sneller inspelen op situaties lijkt me. Hoe denken jullie hierover?
Hoe doen we dat? Dat heet handelen.. Je vraagt eigenlijk hoe we voorkomen dat er verliezen uit voortvloeien.PETER_DB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:33:
hoe doen jullie dit?
Ripple is naar mijn mening leuk voor de kleine pumps en voor de hele lange termijn.
Ik zou nog eerder 1 btc in Stratis, Neblio (enkel op Cryptopia vooralsnog), vertcoin, Walton of Ubiq zetten.
En nee, niet omdat ik deze munten allemaal heb
Niet als ze de wallets/transacties even tijdelijk bevriezen. Deden ze dat ook niet bij Bitcoin Gold of zit ik er nu compleet naast?mklkhanou schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:14:
[...]
Hm. Ergens klinkt dit als een betere keuze dan BTC in je eigen wallet.
Je kunt namelijk sneller inspelen op situaties lijkt me. Hoe denken jullie hierover?
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 07-11-2017 10:10 ]
Voor de geïnteresseerden die wel van een gokje wagen houden is Modum mogelijk een interessante coin. Deze is sinds drie dagen op Binance te vinden, hiervoor was deze coin alleen op Etherdelta te vinden.
Ik denk dat dit wel weer een coin gaat worden waar op korte termijn een FOMO op gaat uitbreken. Zoals met Metaverse ETP, Walton Chain en Chainlink is gebeurd de laatste tijd. (Ik zelf hou hem dan ook zeker niet voor de lange termijn, maar heb er wel 20.000 USD ingestopt omdat eigenlijk alles aanwezig is om op korte termijn flink te stijgen wanneer deze coin bekend wordt bij het grotere publiek.)
https://www.reddit.com/r/...ailed_case_for_modum_mod/
- ICO met slechts 30.000.000 USD en alleen op EtherDelta te vinden waardoor het onder de radar bleef
- Markt in Zwitserland wordt betreden in Q1 2018
- Ze hebben al een werkend product
- Website is heel professioneel en team is goed te bereiken (o.a. oud Vice-president van IBM)
- Al prijzen gewonnen zoals https://modum.io/modum-io...ging-technology-vertical/
- Niet in de top100 marketcap. Ook pas 24 oktober toegevoegd. https://coinmarketcap.com/currencies/modum/, Coin wordt continu tegengehouden door de snelle stijgingen van BTC
Doe zelf je eigen onderzoek en vertrouw mij dus niet blind! Maar ik wou jullie deze kans niet onthouden
Ik denk dat dit wel weer een coin gaat worden waar op korte termijn een FOMO op gaat uitbreken. Zoals met Metaverse ETP, Walton Chain en Chainlink is gebeurd de laatste tijd. (Ik zelf hou hem dan ook zeker niet voor de lange termijn, maar heb er wel 20.000 USD ingestopt omdat eigenlijk alles aanwezig is om op korte termijn flink te stijgen wanneer deze coin bekend wordt bij het grotere publiek.)
- ICO met slechts 30.000.000 USD en alleen op EtherDelta te vinden waardoor het onder de radar bleef
- Website is heel professioneel en team is goed te bereiken (o.a. oud Vice-president van IBM)
- Al prijzen gewonnen zoals https://modum.io/modum-io...ging-technology-vertical/
- Niet in de top100 marketcap. Ook pas 24 oktober toegevoegd. https://coinmarketcap.com/currencies/modum/, Coin wordt continu tegengehouden door de snelle stijgingen van BTC
Doe zelf je eigen onderzoek en vertrouw mij dus niet blind! Maar ik wou jullie deze kans niet onthouden
[ Voor 9% gewijzigd door rvT op 07-11-2017 10:19 ]
Geinig, ik stond op het punt een post te maken over MOD. Wat een timingrvT schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:11:
Voor de geïnteresseerden die wel van een gokje wagen houden is Modum mogelijk een interessante coin. Deze is sinds drie dagen op Binance te vinden, hiervoor was deze coin alleen op Etherdelta te vinden.
Ik zie ook steeds meer exposure op Reddit. Als je naar /r/cryptocurrency gaat dan staan er op dit moment 3 posts over MOD op de frontpage. Normaal is dit soort hype altijd wel grotendeels gebakken lucht, maar kwam er bij m'n eigen onderzoek tot mijn genoegen achter dat het wel degelijk een interessant project is die z'n zaakjes op orde heeft. Ben na het inlezen ook met een dik FOMO gevoel ingestapt afgelopen weekend.
De laatste keren dat ik deze groene vlaggen gezien heb was bij ANS en WTC. Puur mijn onderbuikgevoel, maar ik denk dat dit een klapper in dezelfde categorie aan het worden is, na de fork.
Kleine toevoeging op je post echter, hij staat nu net wel in de top 100
https://www.reddit.com/r/...ly_made_top_100_congrats/
[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 07-11-2017 10:28 ]
Precies. Denk dat je nu de hype nu net op gang aan het komen is. Ik heb precies hetzelfde gevoel als bij WTC. Toen ging ik all-in en ging hij x6yinx84 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:26:
[...]
Geinig, ik stond op het punt een post te maken over MOD. Wat een timing
Ik zie ook steeds meer exposure op Reddit. Als je naar /r/cryptocurrency gaat dan staan er op dit moment 3 posts over MOD op de frontpage. Normaal is dit soort hype altijd wel grotendeels gebakken lucht, maar kwam er bij m'n eigen onderzoek tot mijn genoegen achter dat het wel degelijk een interessant project is die z'n zaakjes op orde heeft. Ben na het inlezen ook met een dik FOMO gevoel ingestapt afgelopen weekend.
De laatste keren dat ik deze groene vlaggen gezien heb was bij ANS en WTC. Puur mijn onderbuikgevoel, maar ik denk dat dit een klapper in dezelfde categorie aan het worden is, na de fork.
(Bij Stratis had ik dit gevoel ook maar toen had ik dikke vette pech
[ Voor 3% gewijzigd door rvT op 07-11-2017 10:30 ]
Van de week ook ingestapt met een bescheiden bedrag op 1,60 dollar ongeveer.rvT schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:11:
Twijfel nu om er nog wat geld in te steken omdat ik voor deze coin ook een gigantische FOMO verwacht.. en hetzelfde gaat gebeuren als met WTC
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waar sla je je modum op? welke wallet?
Bears and Bulls
Binance kan gewoon? Divident wordt voorlopig nog niet uitgekeerd en tegen die tijd zal binance er wel een statement over hebben.mindcre8r schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:29:
Waar sla je je modum op? welke wallet?
[ Voor 23% gewijzigd door migila op 07-11-2017 11:38 ]
MOD is ERC20 token, dus kan evt op je Ledger
Bedankt, heb het zelf even nagekeken en de kans dat er een pump komt acht ik wel redelijk groot, ga ook wat inslaan...rvT schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:11:
Die waarde van USDT fluctueert toch ook fel niet?jasper7878 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:41:
[...]
in geval val ripple en bittrex, kun je deze omzetten naar USDT (1 usdt is 1 usd)
Valt volgens mij wel mee alleen als btc 2000 krijg je maar ongeveer 2000 USDT en als hij 5000 staat krijg je dito USDT. Ongeveer zeg ik opdat het vraag en aanbod blijft maar de keren dat ik het gebruikte scheelde het niet veelRakward schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:08:
[...]
Die waarde van USDT fluctueert toch ook fel niet?
Op zich wel veilige haven echte usd is nog veiliger.
[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 07-11-2017 13:06 ]
Hm die MOD ziet er wel aantrekkelijk uit had je dat niet dagje eerder kunnen posten
net alles naar fiat gezet met de benodigde kosten.
Al 25 procent winst in 24 uur zie ik
ikheb ook een bescheiden bedragje erin zitten. valt me wel op dat er ruim 30 cent verschil per coin zit tussen kucoin en Binance. weet iemand hoe dat kan?ErikRo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:09:
Hm die MOD ziet er wel aantrekkelijk uit had je dat niet dagje eerder kunnen postennet alles naar fiat gezet met de benodigde kosten.
vraag en aanbod op elke site er zit daardoor op elke site wel wat verschil. Meestal niet zoveel maar als dat gebeurt kun je op ene kopen en op andere verkopen als je snel bentjasper7878 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:42:
[...]
ikheb ook een bescheiden bedragje erin zitten. valt me wel op dat er ruim 30 cent verschil per coin zit tussen kucoin en Binance. weet iemand hoe dat kan?
het volume op kucoin is erg laag, zit bijna een uur tussen de laatste 2 transacties en de spread is zeer groot. denk niet dat je daar makkelijk geld mee gaat verdienen
Ik heb ook zojuist wat WTC ingeruild voor MOD. Gisteren goed gegokt op een pump in POWR, 's avonds uitgestapt vanwege de te verwachten correctie.
MOD houd ik wat langer aan denk ik, in de hoop dat het volume de komende dagen wat toe gaat nemen.
MOD houd ik wat langer aan denk ik, in de hoop dat het volume de komende dagen wat toe gaat nemen.
Same here, net nog een beetje WTC ingeruild op MOD. Met WTC ging het ook vrij hard, in een paar dagen van 1.50 dollar naar 5 dollar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Doe je goed. Ik had een limit order op 0.003168 en moest toen een meeting in. Kwam terug en toen bleek dat ik op de hoogste koers gekocht had. Gelukkig speel ik nu weer quitte.rvT schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:10:
Heb net in de dip op 0.0003050 nog een flinke dosis MOD extra bijgekocht. Wish me luck
Alle multi-sig Parity wallets die na 20 juli zijn gemaakt lijken verloren te zijn, gaat zoals het nu lijkt om 509019 ETH die niet meer verplaatst kunnen worden. Dit wordt nog interessant 
https://twitter.com/ParityTech/status/927850992145719296
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
WTC 22 september (begin pump):sjorremans schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:20:
Same here, net nog een beetje WTC ingeruild op MOD. Met WTC ging het ook vrij hard, in een paar dagen van 1.50 dollar naar 5 dollar
Volume op Binance = 1,5 miljoen
Marketcap = 32 miljoen
WTC 23 september (2e dag pump):
Volume = 2,1 miljoen
Marketcap = 37 miljoen
Modum gisteren:
Volume = 2,1 miljoen
Marketcap = 33 miljoen
Modum vandaag:
Volume op Binance = 2,9 miljoen
Marketcap = 39 miljoen
Hopelijk blijven ze dezelfde lijn voorlopig nog even volgen
Wauw.Ubernerd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:27:
Alle multi-sig Parity wallets die na 20 juli zijn gemaakt lijken verloren te zijn, gaat zoals het nu lijkt om 509019 ETH die niet meer verplaatst kunnen worden. Dit wordt nog interessant
-10eu op de Eth prijs atm. Hoop dat het snel terugveert.
Ik verwacht sowieso niet dat WTC op korte termijn nog echt omhoog gaat. Een x6 periode wordt niet snel geëvenaard. Ik vind sowieso dat het team een steekje heeft laten vallen door eerst de genesis block en wallet release te beloven aan het einde van oktober om vervolgens op de dag van de release pas bekend te maken dat het in februari pas plaats gaat vinden en men op zoek is naar alpha-testers. Hoewel dit een miljardenproject is verwacht ik hier op korte termijn geen vuurwerk. Tenzij China weer crypto gaat reguleren.
Heb net daarom besloten mijn laatste 1000 WTC om te zetten naar MOD. Om op deze manier later weer een masternode in te kunnen kopen van WTC. (Als alles volgens plan verloopt tenminste..)
Heb net daarom besloten mijn laatste 1000 WTC om te zetten naar MOD. Om op deze manier later weer een masternode in te kunnen kopen van WTC. (Als alles volgens plan verloopt tenminste..)
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een paar honderd euro op kraken staan en deze wil ik overzetten naar binance. Kan ik dat vanuit kraken in 1 keer naar binance sturen? Of moet ik het eerst naar mijn wallet sturen en dan naar binance?
Ik heb een paar honderd euro op kraken staan en deze wil ik overzetten naar binance. Kan ik dat vanuit kraken in 1 keer naar binance sturen? Of moet ik het eerst naar mijn wallet sturen en dan naar binance?
Binance doet geen fiat. Dus eerst omzetten in ETH of BTC en dan kan je gewoon naar Binance overschrijven via "https://www.binance.com/userCenter/depositWithdraw.html"
Verwijderd
top!! Dankjewel voor je antwoord!hansdegit schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
Binance doet geen fiat. Dus eerst omzetten in ETH of BTC en dan kan je gewoon naar Binance overschrijven via "https://www.binance.com/userCenter/depositWithdraw.html"
https://etherdelta.com/#0...3af69bd21bd5476f445cd-ETH
Gisteravond even een buyorder gemaakt voor de munt 'Confido".
Ze hadden maar 1250 ETH in de Ico sale met een max van 9,000,000 munten, dat brengt de market cap op 325k wat belachelijk laag is.
Vanmorgen ingestapt met 4 Eth, binnen 25 min verkocht voor 12 Eth en nu zakt de prijs weer. Een beetje een gokje, mocht iemand interesse hebben.
Verwijderd
Zo te zien is Modum de smaak van deze maand.
Aan alle mensen die hier MOD inkopen: jullie weten dat het token enkel uitbetaald dmv profit en voting? Het percentage profit dat verdeeld gaat worden over de tokens moet zelfs nog vastgesteld worden door het management.. en datzelfde management verwacht pas in 2019 überhaupt winst te maken. Dus long term hold dan maar? 😉
Zie Mod al een paar dagen gepumpt worden op Reddit en 4chan dus ik denk dat de meeste hier al te laat zijn en geen idee hebben waar ze zijn ingestapt.
Aan alle mensen die hier MOD inkopen: jullie weten dat het token enkel uitbetaald dmv profit en voting? Het percentage profit dat verdeeld gaat worden over de tokens moet zelfs nog vastgesteld worden door het management.. en datzelfde management verwacht pas in 2019 überhaupt winst te maken. Dus long term hold dan maar? 😉
Zie Mod al een paar dagen gepumpt worden op Reddit en 4chan dus ik denk dat de meeste hier al te laat zijn en geen idee hebben waar ze zijn ingestapt.
Ik hevel ook meteen maar een deel over. Word sowieso erg moe van het extreem trage kraken. Moest gisteren een order 4x invoeren voor hij uitgevoerd werd. En je weet elke keer pas na 5 minuten of hij wel of niet is doorgevoerd. Ik wilde een deel fiat houden maar had door dubbele orders ineens meer gekocht dan de bedoeling washansdegit schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:

EDIT: WOW die fees tegenwoordig, 6 euro om 0.1 BTC over te maken. Dat is ook niet leuk meer
[ Voor 7% gewijzigd door mrnn op 07-11-2017 15:47 ]
Hoeveel tokens/crypto delen daadwerkelijk dividend uit? NEO met zijn Gas, verder valt dit allemaal reuze mee binnen de cryptowereld tenzij je echt aan mining of staking doet. Zo wordt er op geen een Amerikaanse exchange cryptocurrencies/tokens beloond met dividend aangezien de SEC dit niet toelaat. Dus het punt wat je aanhaalt is totaal niet relevant aangezien dit het gros van de markt betreft. Wie koopt er nou tokens voor dividend, iedereen speculeert op koerswinst. Lijkt me duidelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:39:
'Het management verwacht pas in 2019 winst te maken', hoeveel projecten zijn momenteel nog in ontwikkeling en hebben geen werkend product maar wel miljarden aan marketcap? Als je in 2019 winst maakt als blockchainorganisatie doe je het gewoon goed en loop je zeker voor binnen de markt.
[ Voor 12% gewijzigd door rvT op 07-11-2017 15:50 ]
Ik schrik ook van het aantal leden dat vrolijk rvT volgt terwijl de coin al flink gepumpt is de afgelopen 48 uur.
Achja gevalletje fomo
Achja gevalletje fomo
Ja FOMO i.c.m. gewoon ordinaire shill... Koop voor een fortuin aan crypto en ga vervolgens overal shillen dat je de boot echt niet mag missen.. Sigh.. Next plschr0me1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:08:
Ik schrik ook van het aantal leden dat vrolijk rvT volgt terwijl de coin al flink gepumpt is de afgelopen 48 uur.
Achja gevalletje fomo

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
ikzelf kijk alleen nog naar BTC waarde, dat is wat ik wil vermeerderen, daarnaast als een munt in deze dagen een 10% maakt dan zou ik zeggen 'grab and run'. xrp staat erg laat, maar met xrp weet je nooit of ie nog verder zakt, wel is er veel volume, maar je ziet dat er aan de sell kant veel orders staan (dus prijs gaat nog even niet omhoog), als je nog niet in de min staat tov BTC dan zou het advies van veel op deze site zijn om eruit te gaan.PETER_DB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:33:
Beste Tweakers,
hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.
BTC heeft nog een paar rustige dagen maar tegen de fork zal ie waarschijnlijk weer opklimmen, dat is het meest veilig, ook met de airdrop van een nieuwe munt houd je veel meer over
Eindelijk ook weer een opwaartse beweging in de Litecoin-koers, geen idee waarom
Waarschijnlijk mensen die van ETH naar LTC zijn gegaan (gokje), i.v.m. die Parity bug/hack/hoe je het ook wilt noemen.RaptorXS schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Eindelijk ook weer een opwaartse beweging in de Litecoin-koers, geen idee waarom
Waarom zou er -10eu afgaan van Eth?uNoTopia schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:48:
[...]
Wauw.
-10eu op de Eth prijs atm. Hoop dat het snel terugveert.
Dit nieuws is ook al langer bekend, maar stel u eens voor dat dit nieuw is. Waarom zou Eth dalen?
Er was op dat moment een scherpe daling ingezet van 262 naar 250. De reden is onzekerheid.alBildjiekiyya schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:13:
[...]
Waarom zou er -10eu afgaan van Eth?
Dit nieuws is ook al langer bekend, maar stel u eens voor dat dit nieuw is. Waarom zou Eth dalen?
Onlangs ontdekte ik een site, http://www.coindicator.io, die voor iets van 5 euro / dollar per maand in XRP een telegram service runt. De service geeft gemiddeld 2 x per dag een koopsignaal voor specifieke cryptocoins.
De maker van coindicator doet dit aan de hand van een machine learning algoritme om te voorspellen of er in de komende 3 tot 6 uren een koersstijging komt.. Laatste signalen zijn best OK vind ik.
Nu wil het toeval dat een vriend van me de ontwikkelaar is van een botplatform, en nu ook deze signalen kan gebruiken om te traden. Ik vind het veelbelovend.
Nu mijn vraag: kennen jullie nog vergelijkbare services / telegram groups die goede signalen geven? (Geen P&D groups, maar kwalitatieve signalen?)
De maker van coindicator doet dit aan de hand van een machine learning algoritme om te voorspellen of er in de komende 3 tot 6 uren een koersstijging komt.. Laatste signalen zijn best OK vind ik.
Nu wil het toeval dat een vriend van me de ontwikkelaar is van een botplatform, en nu ook deze signalen kan gebruiken om te traden. Ik vind het veelbelovend.
Nu mijn vraag: kennen jullie nog vergelijkbare services / telegram groups die goede signalen geven? (Geen P&D groups, maar kwalitatieve signalen?)
Al vaak is dit advies gegeven. Als iemand de heilige graal had qua strategie zou die die echt niet verkopen maar lekker zelf gebruik van maken, zelfde voor bots.Case schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:44:
Onlangs ontdekte ik een site, http://www.coindicator.io, die voor iets van 5 euro / dollar per maand in XRP een telegram service runt. De service geeft gemiddeld 2 x per dag een koopsignaal voor specifieke cryptocoins.
Wanneer dit soort services wel werken is wanneer veel mensen er gebruik van maken en daardoor de prijs stijgt. Dan ben je er op tijd bij als je al koopt voordat het signaal gegeven is, en 3 keer raden wie dat dan kan doen... (de eigenaar van de site/bot).
Kortom, het kan werken maar denk er wel heel goed over na.
Iets anders, was dit nieuwsbericht al langsgekomen?
https://www.rtlnieuws.nl/...uele-munt-wat-een-idioten
Ja, ik weet niet wat de bedoeling daarvan is.Bartske schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:54:
[...]
Iets anders, was dit nieuwsbericht al langsgekomen?
https://www.rtlnieuws.nl/...uele-munt-wat-een-idioten
Misschien eens bestuderen en wat aanpassingen maken en ergens gaan wisselen zodat alles bij hun eigen wallet aankomt?
Zie de analyse van btc_joe: https://www.tradingview.c...trap-before-the-bull-run/RaptorXS schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Hij zag de bull run voor litecoin al van mijlen ver aankomen.
Verwijderd
Wat je zegt klopt deels: je hebt alleen verlies gemaakt in BTC. In EUR/USD heb je helemaal geen verlies gemaakt. De vraag is dus, wil je geheel uitstappen en alles omzetten naar USD/EUR? In dat geval maakt je 'verlies' in BTC niet uit. Jouw 0.98 BTC is in EUR/USD namelijk netto meer dan het bedrag dat je in eerste instantie hebt gestort. Natuurlijk had je netto meer EUR/USD als je je geld lekker in BTC had gelaten, maargoed, je hebt winst!JJ16v schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:48:
[...]
Het betekent dat je verlies gemaakt heb en beter je BTC had kunnen houden.
Dit is al een aantal keren besproken, je kunt je winst/verlies in euro/usd uitdrukken maar in BTC kan ook (wat indirect ook een euro/usd waarde heeft)..
Kocht wat MOD na het lezen van de reacties hier. Nou die is lekker aan het dalen. Alle reacties kwamen toen MOD op blijkbaar z'n hoogtepunt stond. Nu holden om even te breken manmanmanVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:39:
Zo te zien is Modum de smaak van deze maand.
Verwijderd
Zijn er andere websites zoals CoinHive??
Hun pakken 30% van je winst wat ik enorm veel vind.
Via google kom ik niks anders tegen

Je bedoelt om op je eigen websites te implementeren? Ik heb hier ook wel eens naar gekeken, maar heb het idee dat al het andere custom-made is.Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:08:
Zijn er andere websites zoals CoinHive??
Ach, hij onderbouwt het netjes.. komt met enkele feitjes en geeft op het eind nog expliciet aan dat je zelf onderzoek moet doen en hem niet blind moet vertrouwen. Ik stel dit soort posts eerlijk gezegd wel op prijs.p0st schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:51:
[...]
Ja FOMO i.c.m. gewoon ordinaire shill... Koop voor een fortuin aan crypto en ga vervolgens overal shillen dat je de boot echt niet mag missen.. Sigh.. Next pls
oke, je hebt geen verlies gemaakt maar wel minder winst, als je je BTC had gehouden en je naar EUR/USD zou gaan had het je de fee van BTC->XRP + hogere BTC koers aan extra winst gegeven.Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:08:
[...]
Wat je zegt klopt deels: je hebt alleen verlies gemaakt in BTC. In EUR/USD heb je helemaal geen verlies gemaakt. De vraag is dus, wil je geheel uitstappen en alles omzetten naar USD/EUR? In dat geval maakt je 'verlies' in BTC niet uit. Jouw 0.98 BTC is in EUR/USD namelijk netto meer dan het bedrag dat je in eerste instantie hebt gestort. Natuurlijk had je netto meer EUR/USD als je je geld lekker in BTC had gelaten, maargoed, je hebt winst!
Daarom voor je trade eerst bedenken wat je er mee wilt en of niks doen misschien wel beter is
https://fd.nl/opinie/1226050/moet-u-bitcoins-kopen
Over kortzichtig en copie pasta gesproken. En die reacties zijn helemaal vreselijk..
*pro tip: maak een account aan op fd -> fd artikelen kun je ''gratis'' lezen door de titel in google te dumpen en via die weg de fd link te openen. De paywall verdwijnt dan.
Over kortzichtig en copie pasta gesproken. En die reacties zijn helemaal vreselijk..

*pro tip: maak een account aan op fd -> fd artikelen kun je ''gratis'' lezen door de titel in google te dumpen en via die weg de fd link te openen. De paywall verdwijnt dan.
[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 08-11-2017 09:15 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Moet eerst een account aanmaken om het te lezen. Heb je geen samenvatting?spartacusNLD schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:46:
https://fd.nl/opinie/1226050/moet-u-bitcoins-kopen
Zie mijn zeer snel toegevoegde pro-tip.Hoshingen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:47:
[...]
Moet eerst een account aanmaken om het te lezen. Heb je geen samenvatting?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bij werkt die truc helaas niet spartacus
Auteur vind cryptocurrency een speculatie en geen belegging en erg risicovolHoshingen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:47:
[...]
Moet eerst een account aanmaken om het te lezen. Heb je geen samenvatting?
Inderdaad lijkt dat ze die omweg hebben dichtgegooid 
@Amafi , lijkt mij zonder het dus gelezen te hebben wel correct. Betekend niet dat je er geen winst op kan maken, maar het overgrote merendeel van cryptocoins zijn geen belegging maar speculatie. ICOs zijn technisch gezien wel een belegging, maar daar gaan bedragen rond aan de hand van een white papertje en wat mensen die ooit bij een multinational hebben gewerkt die hoger zijn wat er een paar jaar geleden in Silicon Valley rond ging elke keer dat iemand claimde de nieuwe Uber te hebben.
Overigens betekend het niet dat je geen winst kan maken op speculatie, maar het blijft wat anders, en imo risicovoller, dan een belegging.
@Amafi , lijkt mij zonder het dus gelezen te hebben wel correct. Betekend niet dat je er geen winst op kan maken, maar het overgrote merendeel van cryptocoins zijn geen belegging maar speculatie. ICOs zijn technisch gezien wel een belegging, maar daar gaan bedragen rond aan de hand van een white papertje en wat mensen die ooit bij een multinational hebben gewerkt die hoger zijn wat er een paar jaar geleden in Silicon Valley rond ging elke keer dat iemand claimde de nieuwe Uber te hebben.
Overigens betekend het niet dat je geen winst kan maken op speculatie, maar het blijft wat anders, en imo risicovoller, dan een belegging.
Verwijderd
Ik heb er geen verstand van maar ben benieuwd of het makkelijk te maken isRSP schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:08:
[...]
Je bedoelt om op je eigen websites te implementeren? Ik heb hier ook wel eens naar gekeken, maar heb het idee dat al het andere custom-made is.
Hier een mooi stuk van Richard Heart over de Bcash en Segwit2x shitshow
YouTube: Bcash is garbage compared to Bitcoin says Richard Heart. Rhett Creig...
YouTube: Bcash is garbage compared to Bitcoin says Richard Heart. Rhett Creig...
Hij zal vast ergens een goed punt hebben verstopt in zijn verhaal, maar het enige wat ik hoorde was fuck fucking motherfucking fuck. Niet langer dan een paar minuten vol te houden...Luuk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:
Hier een mooi stuk van Richard Heart over de Bcash en Segwit2x shitshow![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]