Het risico is natuurlijk ook weer hoe meer mensen er voor vallen hoe sneller het tijdelijk 'waar' gaat zijn. Ik heb nu 100 euro in BTC maar zit toch ook aan 100 euro in BCH (op Litebit als BCC?) te kopen en dan het einde vd maand af te wachten.
Hier ook wat munten Lisk gekocht. Ik verwacht ook goed nieuws met de rebranding & SDK.corneedebruin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:30:
Zijn er ook mensen die geinvesteerd hebben in Lisk ? heb een klein aantal munten en verwacht dat na 22 november er goed nieuws uitkomt betreft de rebranding / SDK en natuurlijk dat het aandeel omhoog schiet.
Ik zit gewoon met een dubbel gevoel betreft deze munt dat wel omdat ik geen fiat heb voor BTC op dit moment wegens de aankoop van een huis (inboedel etc) maar toch mee wil snoepen van wat winst dus de alt coins maar heb opgezocht. Ben alleen bang dat ik gok op het verkeerde paard ... time will tell.
En zie ook wel echt potentie in hun doel voor decentrale applicatie ontwikkeling op de blockchain. En als zelf developer zijnde ook erg nieuwsgierig hoe dat gaat lopen qua ontwikkelen/SDK/apps etc. (nu naast o.a. Javascript ook nog C# ondersteunen.. dan zou ik er zelf misschien ook wat mee kunnen
Dus ik HODL de munten sowieso nog even om te kijken of de markt er net als mij ook potentie in ziet.
Het probleem is alleen dat ze niet zomaar wijzigingen in het protocol kunnen doorvoeren en dus moet je het uitzitten en aankijken, of een hardfork doorvoeren. Die hardforks zijn er niet alleen voor de lol, die kunnen ook een verbetering bevatten en daardoor het origineel inhalen. Als een belangrijke miner suggereert om te stoppen met het minen van BTC en anderen volgen mogelijk, dan is dat best wel een eng idee. Dan zal de chain inderdaad (nagenoeg) stil komen te staan en daar zit geen beveiliging voor ingebouwd in BTC, in BCH wel. Als daarnaast BCH makkelijker te minen is en door de juiste waardestijging interessanter wordt dan BTC minen, dan zou het zo maar kunnen zijn dat veel mensen over een paar weken met Bitcoins zitten die per stuk niets meer waard zijn. Enige actie die je dan volgens mij kunt uitvoeren is alles via een Exchange asap naar fiat of de nieuwe chain omzetten, waar dan inmiddels de waarde heel erg van is gestegen omdat anderen je voor waren.ErikRo schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:30:
[...]
Aan de andere kant zou je toch zeggen dat het btc team niet hier ook al aan heeft gedacht en voorzorgsmaatregelen heeft genomen om op de eerste plaats te blijven staan.
Ze zullen toch niet lijdzaam toezien hoe ze van top naar null gaan lijkt mij.
De BCH fork is er destijds niet voor niets geweest, toen misschien ondergewaardeerd en op dit moment steeds meer gewaardeerd.
Verder zijn er meerdere kampen en waarschijnlijk meerdere waarheden, door geruchten te verspreiden kunnen die de waarheid worden. Ik spreid iig mijn risico tussen beide kampen.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 03-11-2017 11:42 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vind het wel bizar hoe slecht de berichtgeving van sommige Exchanges is over de aankomende fork. Op Kraken.com is het laatste blogbericht van 2 september over reducing price precision. Op Twitter gaat het over Haloween in plaats van BTC.
Met nog een ruime 12 dagen te gaan moet dit toch voor onzekerheid zorgen? Aan de ene kant wil ik snel kunnen handelen na de fork (als dat mogelijk is zonder replay attacks). Aan de andere kant wil ik veiligheid en wil ik m'n BTC op m'n hardware wallet.
Je zou toch denken dat er wel wat communicatieafdelingen beter omgaan met dit soort belangrijke momenten.
Met nog een ruime 12 dagen te gaan moet dit toch voor onzekerheid zorgen? Aan de ene kant wil ik snel kunnen handelen na de fork (als dat mogelijk is zonder replay attacks). Aan de andere kant wil ik veiligheid en wil ik m'n BTC op m'n hardware wallet.
Je zou toch denken dat er wel wat communicatieafdelingen beter omgaan met dit soort belangrijke momenten.
Hier bestaat mijn halve portfolio uit BCH, dus ik vind het allemaal prima
Niemand?
Niemand?

Tinusvolkel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:04:
Bijna alle alt coins (op kraken) zijn flink aan het zakken, echter doet EOS het wonderbaarlijk goed de afgelopen week, maar weet iemand de rede? zijn ze positief in het nieuws geweest?
Heb er een aantal maanden geleden een aantal gekocht maar sta nog dik verliesdus hopen dat hij weer de goeden kant op gaat
Verwijderd
Goed afternoon,
Vraagje over de fork BTG.
Sinds begin vorige maand voor wat euro's bitcoins gekocht.
Deze in de Iphone wallet Jaxx opgeslagen.
Nu heb ik een Trezor besteld en deze komt vandaag binnen.
Ik wil wat meer euro's gaan investeren en wil ze op deze manier veiliger opslaan.
Kan ik mijn BTG nog claimen als ik al mijn geld in BTC weghaal van Jaxx en overzet naar de Trezor?
Ik kan via Jaxx mijn private keys zien.
Thanks!
Ik wil wat meer euro's gaan investeren en wil ze op deze manier veiliger opslaan.
Kan ik mijn BTG nog claimen als ik al mijn geld in BTC weghaal van Jaxx en overzet naar de Trezor?
Thanks!
Als je aan de private keys kan kan je normaal aan de BTG.Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:12:
Goed afternoon,
Thanks!
Werkt Trezor niet met een seed? Dan kan je wel nog zelf uit die seed de private keys genereren als je weet hoe ze werken. Hier meer info:
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9jt0kvb&sh=f5488bd4
Zelf nog nooit met Trezor gewerkt maar dit is het eerste wat ik op google vind.
Mijn portfolio bestaat volledig uit alts.
Omg, Neo, Litecoin, Lisk, Ark, Qtum, Metal, Zencash, Aeon, Cloak, Nav, NLG, Fun, GRS.
In deze dalende volgorde van hoeveelheid.
Ik heb steeds alts bijgekocht de afgelopen maanden.
Ik sta nu met ongeveer 40% verlies.
Ik vertrouw er op dat de alts weer naar een ATH gaan.
Niet alleen omdat ik alts koos waarvan ik denk dat ze enige toekomst hebben.
Ook omdat alle speculanten erbij gebaat zijn dat deze blijven bestaan.
Ik wil zeker ook nog investeren in BTC.
Maar ik doe niet mee aan de huidige fork-fomo om als een kip zonder kop achter mogelijke winst aan te lopen en daarvoor eerst de alts te verkopen met verlies.
De exchanges gaan niet zomaar hun alts gaan schrappen. Die alt-verkopen leveren veel bewegingen en fees op. Zou nogal saai worden met enkel nog BTC-investeringen. Die exchanges hebben ook invloed op de marktbewegingen. Ik vermoed dat ze tot manipulatie in staat zijn om ervoor te zorgen dat de alts op tijd en stond in waarde stijgen en zij weer meer fees kunnen pakken.
Omg, Neo, Litecoin, Lisk, Ark, Qtum, Metal, Zencash, Aeon, Cloak, Nav, NLG, Fun, GRS.
Maar ik doe niet mee aan de huidige fork-fomo om als een kip zonder kop achter mogelijke winst aan te lopen en daarvoor eerst de alts te verkopen met verlies.
De exchanges gaan niet zomaar hun alts gaan schrappen. Die alt-verkopen leveren veel bewegingen en fees op. Zou nogal saai worden met enkel nog BTC-investeringen. Die exchanges hebben ook invloed op de marktbewegingen. Ik vermoed dat ze tot manipulatie in staat zijn om ervoor te zorgen dat de alts op tijd en stond in waarde stijgen en zij weer meer fees kunnen pakken.
[ Voor 0% gewijzigd door Bornin1972 op 03-11-2017 13:43 . Reden: schrijffout ]
Bornclean
nog verre van compleet
To B2X or Not to B2X: How Exchanges Will List the SegWit2x Coin
https://bitcoinmagazine.c...-will-list-segwit2x-coin/
To B2X or Not to B2X: How Exchanges Will List the SegWit2x Coin
https://bitcoinmagazine.c...-will-list-segwit2x-coin/
Is die stijging van BTC alleen vanwege de upcoming fork, of heb ik nieuws gemist?
Ik heb vlak na de fork van vorige maand verkocht. Captain hindsight vertelde me dat dat een vergissing was.
Ik heb vlak na de fork van vorige maand verkocht. Captain hindsight vertelde me dat dat een vergissing was.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik vind altcoins juist een duidelijkere usecase hebben dan Bitcoin. Ik vind Bitcoin een beetje de HTC van de cryptowereld: in de kern is het top en waren ze er vroeg bij, maar als men rondkijkt zie je dat er genoeg alternatieven zijn die meer potentieel hebben zolang ze de markt maar mee kunnen trekken.Bornin1972 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:37:
Mijn portfolio bestaat volledig uit alts.
Ik zie nul reden waarom ik Bitcoin zou moeten gebruiken ten opzichte van willekeurig elke andere cryptocurrency, los van de momenteel hogere marktacceptatie van BTC.
Ja, 90% alleen van de fork, die veel meer impact heeft dan de guerilla-fork van Bitcoin Gold. Men hoopt op een herhaling van Bitcoin Cash die sommige mensen gratis USD 900 per coin heeft opgeleverd.Sando schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:53:
Is die stijging van BTC alleen vanwege de upcoming fork, of heb ik nieuws gemist?
Omstreeks 18 november verschuift er voor miljarden dollars naar altcoins en dan wordt het hopelijk weer rustig.
Een andere oorzaak van de sterke stijging is het nieuws over BTC futures. Dat betekent dat er misschien miljarden aan institutioneel geld de markt in gaat stromen.Sando schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:53:
Aan de ene kant is dat goed, dat betekent meer adoptatie van de gevestigde orde (banken en bedrijven), aan de andere kant wil je natuurlijk niet dat de grote spelers zich met crypto gaan bemoeien want dan krijg je weer ouderwetse praktijken. Goede info.
[ Voor 3% gewijzigd door Theniers op 03-11-2017 14:09 ]
Ik had dit nog niet door, interessante theorie en denk dat zijn theorie dat Bitcoin Cash de dominante positie van Bitcoin overneemt vanwege de hogere winstgevendheid voor de miners heel realistisch is. Iedereen zit erin voor het geld en in een verder ongereguleerde markt zal greed een enorme factor zijn.RaptorXS schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:13:
De eventuele overname van BCH op de BTC na de fork is toch wel serieus aanwezig dus even afwachten?
https://www.yours.org/con...itcoin-fork-89914ce0e1f5/
Zie alleen nog niet zo goed wat voor impact dit gaat hebben op de exchanges, waarbij de meeste pairs via BTC gaan. Men kan ook overstappen op ETH pairs of zelfs NEO pairs waarmee Kucoin nu is begonnen.
Loyaliteit gaat getest worden denk ik, stuk spannender dan ik dacht dit
En wat gaat er ongelooflijk vies veel geld verdiend worden door mensen die de markt overzien/kunnen sturen
Er komt een dag dat de BTC ondergeschikt is aan de Altcoins. Geld van BTC zal in de Altcoins gaan vloeien.Rookert25 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:54:
[...]
Ik vind altcoins juist een duidelijkere usecase hebben dan Bitcoin. Ik vind Bitcoin een beetje de HTC van de cryptowereld: in de kern is het top en waren ze er vroeg bij, maar als men rondkijkt zie je dat er genoeg alternatieven zijn die meer potentieel hebben zolang ze de markt maar mee kunnen trekken.
Ik zie nul reden waarom ik Bitcoin zou moeten gebruiken ten opzichte van willekeurig elke andere cryptocurrency, los van de momenteel hogere marktacceptatie van BTC.
Nu gaat iedereen nog mee met de fork, maar als Segwit2x, ook weer een shitcoin blijkt te zijn, net als BCH dan zal het vertrouwen ook weg zijn.
Je hebt nu een hoop volgers, maar ik blijf lekker bij mijn altcoins
Stel dat je je verlies kunt goedmaken door nu je alts met verlies te verkopen voor bijv. BTC/BCH en daar winst op te maken, doe je dat dan uit principe niet? Het is natuurlijk de vraag of het lukt, maar je handelt uit principe in plaats van strategisch/tactisch te denken en ik denk dat dat niet altijd het beste werkt in de crypto wereld.Bornin1972 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:37:
Soms moet je je verlies nemen. Hopen en verwachten dat alts stijgen omdat jij er vertrouwen in had toen je ze destijds kocht zegt niet dat na de fork anderen ze ook weer in dezelfde aantallen terug zullen kopen. De kans is natuurlijk groot, ik probeer je alleen even op een ander spoor te zetten, want het kan ook gebeuren dat je de rest van je vermogen langzaam ziet verdampen, terwijl je ergens anders met een andere strategie misschien al winst had kunnen hebben. Staar je dus niet blind op wat je had, maar wat je er nu aan kunt doen om dat goed te maken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Waarom zou je dat denken?inimini2007 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:25:
[...]
Er komt een dag dat de BTC ondergeschikt is aan de Altcoins. Geld van BTC zal in de Altcoins gaan vloeien.
Nu gaat iedereen nog mee met de fork, maar als Segwit2x, ook weer een shitcoin blijkt te zijn, net als BCH dan zal het vertrouwen ook weg zijn.
Je hebt nu een hoop volgers, maar ik blijf lekker bij mijn altcoins
Voorlopig wijst er niets die kant op:
Duizenden nodes die het netwerk beveiligen. Duizenden miners. Honderden developers. Naamsbekendheid. Zeer grote community. Eerste gedectralizeerde coin. Oprichter onbekend. Enz...
Ik denk ook niet dat zoiets binnen 1 of 2 jaar gerealiseerd zal worden en ik kan helaas ook niets voorspellen, maar mijn idee is dat men op een gegeven moment wel is uitgekeken op de BTC en er altcoins zijn die meer mogelijkheden hebben voor de toekomst.alBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:51:
[...]
Waarom zou je dat denken?
Duizenden nodes die het netwerk beveiligen. Duizenden miners. Honderden developers. Naamsbekendheid. Zeer grote community. Eerste gedectralizeerde coin. Oprichter onbekend. Enz...
Los van de hogere markacceptatie? BTC is bijvoorbeeld een wettelijk geaccepteerd betaalmiddel in Japan! Dat lijkt me een unieke positie waardoor je BTC niet meer met alts kunt vergelijken: BTC is de motor van de markt.Rookert25 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:54:
[...]
Ik vind altcoins juist een duidelijkere usecase hebben dan Bitcoin. Ik vind Bitcoin een beetje de HTC van de cryptowereld: in de kern is het top en waren ze er vroeg bij, maar als men rondkijkt zie je dat er genoeg alternatieven zijn die meer potentieel hebben zolang ze de markt maar mee kunnen trekken.
Ja dus? Iedereen zit hier toch in voor het geld? Als Bitcoin Cash door alle FUD meer waard wordt en beter te minen is dan volgen de users en miners toch vanzelf? Bovendien zijn er slechts een handjevol BTC mining-farms en die hebben zoveel power dat als zij hun koers verleggen, daarmee de markt dicteren. Mijn persoonlijke mening is dat alles nog steeds mogelijk is.alBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:51:
[...]
Dat niet alleen, je vergeet dat BTC het betaalmiddel is bij 95% van de exchanges. De bestaande BTC pairs zijn ontelbaar.alBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:51:
[...]
Mijn crypto avontuur tot dusver:
Ik ben zelf pas vrij laat ingestapt in de crypto wereld. Zag het al wel maanden voorbij komen maar had nooit de stap genomen om eens te kijken wat het nou allemaal precies was. Toen begin Augustus ben ik alles gaan lezen wat ik maar kon vinden. Vele forums afgegaan en youtube videos bekeken. Toen begonnen met een kleine investering in xrp en gulden om te kijken hoe alles werkte mbt wallets, traden Die stegen eind augustus lekker waardoor ik toen een grote investering heb gedaan. Heb toen heel veel munten op ongeveer Ath gekocht. Het leek mij het slimst om mijn investering breed te verspreiden over munten waar ik potentie in zag voor de komende jaren. Ik wou 90% gaan holden en 10% gebruiken om te daytraden. Mijn portofolio bestond toen eind Augustus begin September uit;
-Litecoin
-Ethereum
-Xrp
-Gulden
-Verge
-Nav
-Lisk
-Omg
-Vertcoin (op 80cent ingekocht XD)
-Ark
Heb al mijn Alts in wallets gezet en een ledger gekocht om het veilig te bewaren. 10% gebruikt om te leren daytraden. Alles was nog nieuw voor mij qua traden.. Dus maakte in het begin grote fouten door steeds hoog in te kopen en vervolgens weer laag te verkopen in de angst dat het verder zou dalen. Hierdoor maakte ik in het begin best wel wat verlies.
Toen besefte ik dat het meeste geld toch wel naar bitcoin ging en besloot ik pas in september voor het eerst in Bitcoin te investeren. Bitcoin toen gekocht op 4000euro die vervolgens zakte door het China nieuws.. En zag een behoorlijk percentage dalen van mijn portofolio.. Toen mijn eerste slimme zet.. Bitcoin verkocht op 3500 euro en weer terug gekocht op 2800euro. Sindsdien niet meer aan gezeten en veilig op de ledger gezet.
Toen eind september begin oktober weer een investering gedaan in Alts.. Heb toen de volgende alts aangeschaft;
-WTC
-Link
-Vechain
-Iota
-KuCoin
Ik las toen in Oktober het nieuws over de Bitcoin gold fork rond 25 oktober. Dacht toen dat het niet anders kon dan dat mensen alles zouden gaan omzetten naar Btc om zo toch wat gratis gold te krijgen. Heb toen besloten om al mijn Alts te holden. (Aangezien ik hier toch veel potentie in zie voor de komende jaren). Maar kon het niet laten om toch weer een investering te doen in Btc. Toen nog wat btc gekocht op 4500 dollar. En deze steeg gelijk lekker door nadat de 5k grens was gebroken. Er kwam heel veel nieuws voorbij dat er een grote correctie zou komen na de fork en ik besloot bijna alles om te zetten naar fiat. Maar bedacht me op het laatste moment en besloot toch gewoon te holden. Wel een x % van mijn alts toen verkocht die ik na de fork weer goedkoop kon terug kopen. De laatste weken heeft van mijn altcoins vooral vertcoin ervoor gezorgd dat het nog een beetje netjes bleef. Had best wel een flinke stack vertcoin gekocht op 80cent.
Ik blijf buiten alles om toch gewoon 90% holden voor de komende jaren.
Ik denk persoonlijk dat Bitcoin nog heel hard gaat groeien de komende tijd. Dat er in 2018/19 veel groot geld naar binnen gaat stromen. Bitcoin is de koploper die vaak op het nieuws komt en waar veel mensen als eerste in zullen investeren. Altcoins zullen ook gaan stijgen naarmate bitcoin investeerders verder onderzoek doen en hier de grotere potentie van inzien. Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat we nog steeds aan het begin van iets groots staan en nog steeds kunnen worden gezien als de vroege investeerders.
Ik heb vandaag mijn laatste grote investering gedaan voor de komende tijd. Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Heb nu ook maar 1 bch aangeschaft voor de zekerheid en het overgrote deel in Ethereum gestoken. Ik verwacht dat Bitcoin rond de fork op 8-9k zal staan en heel snel daarna een flinke correctie zal krijgen naar ongeveer 5-6k. Ethereum zal denk ik een nieuwe Ath aantikken na de fork. Ben dan dus van plan op het moment dat Ethereum stopt met groeien 75% om te zetten in Bitcoin.
En dan vervolgens lekker alles te holden voor de komende jaren en met 10% te blijven traden.
Hoop dat dit de juiste keuze zal zijn.. Time will tell.
Excuus voor het lange verhaal.. Wou even mijn ervaringen van de afgelopen tijd delen met jullie. Zie bovenstaand verhaal dus niet als advies wat je nu moet doen, dit is puur wat ik denk wat er zal gebeuren naar aanleiding van alles wat ik heb gelezen dus doe je eigen onderzoek! Ben wel benieuwd hoe jullie erover denken!
Cheers
Edit: Zit er overigens nog wel aan te denken om ook wat NEO aan te schaffen
Ik ben zelf pas vrij laat ingestapt in de crypto wereld. Zag het al wel maanden voorbij komen maar had nooit de stap genomen om eens te kijken wat het nou allemaal precies was. Toen begin Augustus ben ik alles gaan lezen wat ik maar kon vinden. Vele forums afgegaan en youtube videos bekeken. Toen begonnen met een kleine investering in xrp en gulden om te kijken hoe alles werkte mbt wallets, traden Die stegen eind augustus lekker waardoor ik toen een grote investering heb gedaan. Heb toen heel veel munten op ongeveer Ath gekocht. Het leek mij het slimst om mijn investering breed te verspreiden over munten waar ik potentie in zag voor de komende jaren. Ik wou 90% gaan holden en 10% gebruiken om te daytraden. Mijn portofolio bestond toen eind Augustus begin September uit;
-Litecoin
-Ethereum
-Xrp
-Gulden
-Verge
-Nav
-Lisk
-Omg
-Ark
Heb al mijn Alts in wallets gezet en een ledger gekocht om het veilig te bewaren. 10% gebruikt om te leren daytraden. Alles was nog nieuw voor mij qua traden.. Dus maakte in het begin grote fouten door steeds hoog in te kopen en vervolgens weer laag te verkopen in de angst dat het verder zou dalen. Hierdoor maakte ik in het begin best wel wat verlies.
Toen besefte ik dat het meeste geld toch wel naar bitcoin ging en besloot ik pas in september voor het eerst in Bitcoin te investeren. Bitcoin toen gekocht op 4000euro die vervolgens zakte door het China nieuws.. En zag een behoorlijk percentage dalen van mijn portofolio.. Toen mijn eerste slimme zet.. Bitcoin verkocht op 3500 euro en weer terug gekocht op 2800euro. Sindsdien niet meer aan gezeten en veilig op de ledger gezet.
Toen eind september begin oktober weer een investering gedaan in Alts.. Heb toen de volgende alts aangeschaft;
-WTC
-Link
-Vechain
-Iota
-KuCoin
Ik las toen in Oktober het nieuws over de Bitcoin gold fork rond 25 oktober. Dacht toen dat het niet anders kon dan dat mensen alles zouden gaan omzetten naar Btc om zo toch wat gratis gold te krijgen. Heb toen besloten om al mijn Alts te holden. (Aangezien ik hier toch veel potentie in zie voor de komende jaren). Maar kon het niet laten om toch weer een investering te doen in Btc. Toen nog wat btc gekocht op 4500 dollar. En deze steeg gelijk lekker door nadat de 5k grens was gebroken. Er kwam heel veel nieuws voorbij dat er een grote correctie zou komen na de fork en ik besloot bijna alles om te zetten naar fiat. Maar bedacht me op het laatste moment en besloot toch gewoon te holden. Wel een x % van mijn alts toen verkocht die ik na de fork weer goedkoop kon terug kopen. De laatste weken heeft van mijn altcoins vooral vertcoin ervoor gezorgd dat het nog een beetje netjes bleef. Had best wel een flinke stack vertcoin gekocht op 80cent.
Ik denk persoonlijk dat Bitcoin nog heel hard gaat groeien de komende tijd. Dat er in 2018/19 veel groot geld naar binnen gaat stromen. Bitcoin is de koploper die vaak op het nieuws komt en waar veel mensen als eerste in zullen investeren. Altcoins zullen ook gaan stijgen naarmate bitcoin investeerders verder onderzoek doen en hier de grotere potentie van inzien. Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat we nog steeds aan het begin van iets groots staan en nog steeds kunnen worden gezien als de vroege investeerders.
Ik heb vandaag mijn laatste grote investering gedaan voor de komende tijd. Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Heb nu ook maar 1 bch aangeschaft voor de zekerheid en het overgrote deel in Ethereum gestoken. Ik verwacht dat Bitcoin rond de fork op 8-9k zal staan en heel snel daarna een flinke correctie zal krijgen naar ongeveer 5-6k. Ethereum zal denk ik een nieuwe Ath aantikken na de fork. Ben dan dus van plan op het moment dat Ethereum stopt met groeien 75% om te zetten in Bitcoin.
En dan vervolgens lekker alles te holden voor de komende jaren en met 10% te blijven traden.
Excuus voor het lange verhaal.. Wou even mijn ervaringen van de afgelopen tijd delen met jullie. Zie bovenstaand verhaal dus niet als advies wat je nu moet doen, dit is puur wat ik denk wat er zal gebeuren naar aanleiding van alles wat ik heb gelezen dus doe je eigen onderzoek! Ben wel benieuwd hoe jullie erover denken!
Cheers
Altijd leuk om de avonturen van mede-cryptonaren te lezeno-TANK-o schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:58:
-Litecoin
-Ethereum
-Xrp
-Gulden
-Verge
-Nav
-Lisk
-Omg
-Ark
-WTC
-Link
-Vechain
-Iota
-KuCoin
Cheers
-Emotie leidt de markt. Het maakt niet uit hoe goed of slecht een munt in essentie is, of hoeveel potentie het heeft. De markt wordt gedomineerd door hype. Om de zoveel weken worden er munten gehyped. Hier kan je winsten op pakken, maar vergeet niet dat na elke hype een correctie volgt.
-ICO's zijn overrated. Vrijwel elke ICO die ik gevolgd/gekocht heb viel uiteindelijk onder de inkoopwaarde. Je kan net zo goed wachten totdat de coin op de markt komt en hem dan kopen.
-Crypto's volgen gewoon de regels van de aandelenmarkt, leer daarom hoe je grafieken kan lezen en trends kan voorspellen.
-Een gezonde portfolio verdeling is naar mening 20-30% aan top 3 marketcap coins, 40-60% aan top 15 marketcap coins en de rest in top 100 coins/ICO's met potentie (potentie is dan niet perse wat de munt kan, maar de kans dat het gehyped gaat worden... heeft het een community?/Reddit?/Twitter?, heeft het al eerder een gezonde groei gehad, wat is de dagelijkse volume aan handel?).
-Zoek betrouwbare bronnen/investeerders en volg gewoon hun leiding. Er zij nou eenmaal mensen die per dag uren aan onderzoek besteden. Ik denk dat de meeste dit niet kunnen/willen. Maar er gebruik van.
-Holden werkt voor mij. Ik verdien er misschien niet het meeste aan, maar ik maak gestaag winst en het heeft een lager risico dan actief traden. Dat is alles wat ik wil.
-Laat je lange termijn niet op exchanges staan.
-Zorg dat je een beetje USD/Euro klaar hebt staan. Ik heb de Vertcoin hype moeten missen omdat het drie dagen duurde voordat mijn Euro's online stonden.
goed verhaal wou dat ik ook een plan hado-TANK-o schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:58:
Ik ben zelf pas vrij laat ingestapt in de crypto wereld. Zag het al wel maanden voorbij komen maar had nooit de stap genomen om eens te kijken wat het nou allemaal precies was. Toen begin Augustus ben ik alles
de alts worden momenteel in het wilde weg ge-P&D't, beste om daar weg te blijveno-TANK-o schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:58:
heb je nog alts wacht dan op een pumpje, en duw ze eruit, achter alts jagen nu is levensgevaarlijk
NEO is gewoon prima bezig om gevestigde orde te worden op de achtergrond. Zie hieronder (het al eerder hier gelinkte) verslag van de maand oktober. https://neo.org/blog/Details/3016MP_Z4 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:27:
[...]
de alts worden momenteel in het wilde weg ge-P&D't, beste om daar weg te blijven
heb je nog alts wacht dan op een pumpje, en duw ze eruit, achter alts jagen nu is levensgevaarlijk
Je leest daar onder andere dat mensen van NEO waren uitgenodigd door wetgevingsorgaan van Zuid-Koreaans parlement om een presentatie te geven. Dat betekent dat je serieus genomen wordt als bedrijf
Verder speelt moment een wedstrijd om dApps te bouwen op NEO platform en zo een slinger aan dat onderdeel van NEO-platform te geven. Ik vind het al met al tastbare ontwikkelingen
het bcc miners verhaal dat al meer dan een week de ronde doet werkt wel mensen hebben al een paar dagen fomo daarjuist hier nog gelezen emotie drijft de markt ... benieuwd hoelang dit gaat duren
ja dit valt mij ook op en het komt hier vaker op tweakers vaker terug dan bijvoorbeeld redditwally228 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:09:
het bcc miners verhaal dat al meer dan een week de ronde doet werkt wel mensen hebben al een paar dagen fomo daarjuist hier nog gelezen emotie drijft de markt ... benieuwd hoelang dit gaat duren
Als ik het goed begrijp is de Bitcoin Gold blockchain nog niet live gegaan (?). Heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren en of de developers (inmiddels) replay protection hebben ingebouwd?
Ik verwacht er niet veel van, maar om de munt helemaal links te laten liggen is ook weer zonde...
Ik verwacht er niet veel van, maar om de munt helemaal links te laten liggen is ook weer zonde...
Ik heb ook (nog) geen Bitcoin Gold gekregen van Kraken. Gaan ze dat actief negeren? Beetje spijt dat ik het niet gewoon twee keer de fee betaalde om even naar een eigen wallet te gaan.orf schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:53:
Ik vind het wel bizar hoe slecht de berichtgeving van sommige Exchanges is over de aankomende fork. Op Kraken.com is het laatste blogbericht van 2 september over reducing price precision. Op Twitter gaat het over Haloween in plaats van BTC.
edit:
Dat berichtje had ik even gemist. Geldt de fork-datum dan niet langer als ijkpunt? Want inmiddels heb ik die coins niet meer.PieterK123 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:49:
Als ik het goed begrijp is de Bitcoin Gold blockchain nog niet live gegaan (?). Heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren en of de developers (inmiddels) replay protection hebben ingebouwd?
[ Voor 34% gewijzigd door Sando op 03-11-2017 18:08 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
op binance kan je ze traden voorlopig de enigste exc die ik kenPieterK123 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:49:
Mijn eerste deelname aan een ICO (Utrust) is een feit. Geen idee of het wat gaat worden maar wel leuk om eens een gokje te wagen.
psn: Arco1981
slowchat....Karpertjuh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:25:
Mijn eerste deelname aan een ICO (Utrust) is een feit. Geen idee of het wat gaat worden maar wel leuk om eens een gokje te wagen.
ik zal duimen
Dat ligt niet aan Kraken, er is nog geen software die ze kunnen draaien. Zie ook https://www.ledger.fr/201...Aas-bitcoin-block-491472/Sando schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:06:
[...]
Ik heb ook (nog) geen Bitcoin Gold gekregen van Kraken. Gaan ze dat actief negeren? Beetje spijt dat ik het niet gewoon twee keer de fee betaalde om even naar een eigen wallet te gaan.
Ik heb ook een overzicht gezien per exchange, maar kan dat nu niet vinden. Binance heeft gewoon een snapshot gemaakt op het moment dat men dacht dat de fork gedaan was en alle mensen BTG bijgeschreven. Die coins kunnen nergens heen, want er is nog geen netwerk. Als Bitcoin Gold nooit een echt netwerk wordt, hebben ze een groot probleem daar. De BTG op Binance is een boekhoudkundige truuk, die ze zelfstandig gedaan hebben. De meeste exchanges willen eerst werkende software hebben voor ze iets doen, en terecht IMO.
[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 03-11-2017 19:26 ]
Verwijderd
Ik heb ongeveer 85% van mijn portfolio in BTC zitten en heb met de overige 15% de afgelopen weken wat geprobeerd te daytraden in alts, met name VTC en GRS. Eerst met de leuke winst, maar daarna toch weer een flinke daling. Net voor de grote klap eruit gestapt met een hele kleine wist. Nu toch maar die 15% in bitcoin cash gestopt, voor het geval we toch een flinke verschuiving hier naartoe zien gaan. Spannende tijden!
Precies mijn strategie. Met al die verhalen die de ronde gaan heb ik nu BTC en BCH. De verhalen die over BCH de ronde gaan zijn zo gek nog niet.Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:37:
Ik heb ongeveer 85% van mijn portfolio in BTC zitten en heb met de overige 15% de afgelopen weken wat geprobeerd te daytraden in alts, met name VTC en GRS. Eerst met de leuke winst, maar daarna toch weer een flinke daling. Net voor de grote klap eruit gestapt met een hele kleine wist. Nu toch maar die 15% in bitcoin cash gestopt, voor het geval we toch een flinke verschuiving hier naartoe zien gaan. Spannende tijden!
Schijnt dat 1 van de grote miners al flink BCH aan het inslaan is.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Verwijderd
Precies en mocht die verschuiving niet komen ben ik de afgelopen dagen toch al mooie winst aan het boeken op BCC. Al dat natuurlijk weer snel verdampen als de fork voor BTC of B2X goed uitpakt, maar dan heb ik daar toch mijn centen zitten
Huidige BTC Dominance: 61,2%, prijs 7300$ met een marketcap van 199miljard
Als de BTC dominance tot 66% groeit, en de totale marketcap iets groeit (van 199 naar 201miljard) dan is de BTC 8000$ waard. Verwacht niet dat de dominance verder groeit voor de fork.
Iemand hier ideeën over?
Als de BTC dominance tot 66% groeit, en de totale marketcap iets groeit (van 199 naar 201miljard) dan is de BTC 8000$ waard. Verwacht niet dat de dominance verder groeit voor de fork.
Iemand hier ideeën over?
Dominance groeit juist wel voor de fork. Iedereen wil gratis X2 ontvangen.migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:57:
Iemand hier ideeën over?
In mijn idee groeit hij ook van 61,2% naar 66%, groei van van bijna 8%. Dus ik denk idd dat de dominance nog groeit, maar dit is ook al heel hard gegaan de laatste dagen. Denk je dat er, nu, nog meer verschuiving gaat plaatsvinden dan die bijna 8% ?rvT schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:00:
[...]
Dominance groeit juist wel voor de fork. Iedereen wil gratis X2 ontvangen.
Probleem hierbij is dat de difficulty dermate hoog word dat het om te minen steeds minder opleverd. Als ze bij BCH meer kunnen verdienen is de stap snel gezet. Er zit natuurlijk wel een reden achter dat BCH nog even snel voor de BTC vork hun EDA aanpassen naar 2 uur.rvT schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:00:
[...]
Dominance groeit juist wel voor de fork. Iedereen wil gratis X2 ontvangen.
Ja.migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:04:
[...]
In mijn idee groeit hij ook van 61,2% naar 66%, groei van van bijna 8%. Dus ik denk idd dat de dominance nog groeit, maar dit is ook al heel hard gegaan de laatste dagen. Denk je dat er, nu, nog meer verschuiving gaat plaatsvinden dan die bijna 8% ?
Zie verschuiving voor 1 augustus.
Oke gekeken, van 16 juli naar 23 juli komt er 38% bij, dat is dus ook het verschil van 50 naar 66%.Verder komt er niet zoveel bij, van 23 juli naar 30 juli gaat er zelfs 3% af. Na 1 augustus stijgt hij wel weer hard, maar dat is dus na de fork.
Wie zal het zeggen. Ik denk dat we misschien de 10k nog gaan aantikken. <edit> iedereen in mijn omgeving, zelfs de grootste sceptici en leken, gaan nu gewoon BTC inkopen. gecombineerd met de lage rente op spaargeld etc. en het gebrek aan beweging op normale beurzen gaan ook reguliere huis tuin en keukenbeleggers nu wat geld naar crypto sluizen</edit>migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:57:
Iemand hier ideeën over?
Wat ik een nog belangrijkere vraag vind: gaan jullie de fork afwachten of ga je vlak voor de fork naar Fiat / NEO / ETH / other? maw gaat de groei van (vul hier altcoin(s) naar keuze in) groter zijn dan de daling van BTC + toevoeging van BCX?
En nog een vraag: ik lees echt bar weinig over BCG uit de eerste hand, gaan we deze ooit nog zien op Bittrex?
[ Voor 14% gewijzigd door deppenboks op 03-11-2017 20:33 ]
Dat betekend een dominance van +80% en een enorme groei in totale cap. Dat lijkt mij dus nog niet echt haalbaar... Maar ieder zijn visiedeppenboks schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:30:
[...]
Wie zal het zeggen. Ik denk dat we misschien de 10k nog gaan aantikken.
Waarom 80% ? Dan ga je er van uit dat niets meer groeit buiten btc?migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:41:
[...]
Dat betekend een dominance van +80% en een enorme groei in totale cap. Dat lijkt mij dus nog niet echt haalbaar... Maar ieder zijn visie
Hoe bedoel je? Er staat 80% EN een enorme groei in de totale cap. Ik zeg ook dat die 80% echt niet gehaald gaat worden, dat zei iemand andersalBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:45:
[...]
Waarom 80% ? Dan ga je er van uit dat niets meer groeit buiten btc?
er zijn gekkere dingen gebeurd afgelopen jaar. De fork is pas over een week of 2 en we zijn nu al in 1 week van 5400 naar 7300 gegaan.....migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:41:
[...]
Dat betekend een dominance van +80% en een enorme groei in totale cap. Dat lijkt mij dus nog niet echt haalbaar... Maar ieder zijn visie
Ik ook, we gaan het zien!deppenboks schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:56:
sorry, ik had er misschien even bij moeten zetten dat ik in dollars reken
ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat ik weet hoe het loopt, gewoon andere visie. Tot over 2 weken
we zullen het zien idd. ik ben nog wel steeds aan het dubben om clak voor de fork al mijn BTC te splitten over ETH en NEO in plaats van de fork af te wachten..... iemand hier een mening mening over?migila schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:00:
[...]
Ik ook, we gaan het zien!
ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat ik weet hoe het loopt, gewoon andere visie. Tot over 2 weken
Spannende tijden
Precies wat ik ga doen. Verwacht dat ETH en NEO wel gaan stijgen op dag van de fork. Even afwachten hoeveel miners daadwerkelijk overstappen op 2x en wat de gevolgen hiervan zijn (e.g. <6 blocks per uur op core).deppenboks schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:02:
[...]
we zullen het zien idd. ik ben nog wel steeds aan het dubben om clak voor de fork al mijn BTC te splitten over ETH en NEO in plaats van de fork af te wachten..... iemand hier een mening mening over?
Spannende tijden
Wat denken jullie over deze column?
Mooi stuk om even bij stil te staan tijdens deze cryptogekte vind ik.
Eigenlijk is het een groot piramide spel.bramb0 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:54:
Wat denken jullie over deze column?
De enige reden dat je koopt is omdat je winst wil en niet omdat je ze wilt gebruiken (Naja de meeste mensen niet dan).
Uiteindelijk zal het zooitje wel een keertje in elkaar klappen.... Of niet, je weer het gewoon niet.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Is dit dan ook zo met goud? Silver? etc. ?madmaus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:05:
[...]
Eigenlijk is het een groot piramide spel.
De enige reden dat je koopt is omdat je winst wil en niet omdat je ze wilt gebruiken (Naja de meeste mensen niet dan).
Uiteindelijk zal het zooitje wel een keertje in elkaar klappen.... Of niet, je weer het gewoon niet.
Haha, geweldige analyse. Kort, bondig. Krachtig.madmaus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:05:
[...]
Eigenlijk is het een groot piramide spel.
Pack it up guys. The game's finished.
or is it ?alBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:17:
[...]
Haha, geweldige analyse. Kort, bondig. Krachtig.
Foei, volgens Hans de Geus (RTLZ) zijn jullie allemaal witwassers of criminelen, woeps ik ook dus ??
https://twitter.com/i/web/status/926395183104749568
Ik wilde dit net posten. Zelden een kerel zo ongelooflijk dom en naief horen praten.RaptorXS schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:24:
Foei, volgens Hans de Geus (RTLZ) zijn jullie allemaal witwassers of criminelen, woeps ik ook dus ??
Die snapt er werkelijk niets van

Verwijderd
Erg makkelijk en kort bondig zonder enig goed argument is de analyse wat ik noem. Jij hebt nog heel wat te leren wat analyseren fundamenteel inhoudt. Iedereen weet hier echt wel dat de kans is dat het om een financiële bubbel kan gaan en dat het een risico spelletje is. Wat er anders is aan dit spel zijn de regels die fundamenteel anders zijn. In het artikel wordt vergelijken met de 'The Mississippi Bubble', wat naar mijn idee niet opgaat aan de btc en zijn onderliggende technology waar de omgevingen nog adaptief op moet reageren.alBildjiekiyya schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:17:
[...]
Haha, geweldige analyse. Kort, bondig. Krachtig.
Gezien het hele crypto/btc een groot project is wat nog in zijn pilotfase zit, ben ik zeer bewust dat ik straks al mijn btc kwijt kan raken in een mum van tijd.
correction incoming, net mijn btc omgezet naar usd
Verwijderd
Lief dat je anderen ook wat goedkopere btc guntMP_Z4 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:50:
correction incoming, net mijn btc omgezet naar usd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2017 23:02 ]
Waar ik vandaag voor probeerde te waarschuwen, dat niemand zeker weet wat er met BTC gebeurt
na de fork,wordt bevestigd door Charlie Lee, geen onbekende in de cryptowereld...
https://twitter.com/SatoshiLite/status/926545499687084032
na de fork,wordt bevestigd door Charlie Lee, geen onbekende in de cryptowereld...
https://twitter.com/SatoshiLite/status/926545499687084032
de professionele trader die ik volg voorspelt val naar of 6800 en als ie daardoor heen breekt naar zelfs mogelijk 6300Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:01:
[...]
Lief dat je anderen ook wat goedkopere btc guntIn tal van books zie je dat dit weer gecorrigeerd wordt met andere crypto's zoals bcc (Iedereen wilt uiteindelijk genieten van een dubbelcontrast winst
), en wellicht staan er zat buyers met fiat op de kust. btw, waar is je 'correction incoming' op gebaseerd? Kun je dat beargumenteren? Anders is het nogal een loze post...
zie trader povolotski, dat is degene die ik volg, obv TA, zie ook zijn twitter, ik zit in zijn groep nu LIve te luisteren, nu de resistance, mogelijk 7200 max en dan mooie val die voorspeld wordtVerwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:01:
[...]
Lief dat je anderen ook wat goedkopere btc guntIn tal van books zie je dat dit weer gecorrigeerd wordt met andere crypto's zoals bcc (Iedereen wilt uiteindelijk genieten van een dubbelcontrast winst
), en wellicht staan er zat buyers met fiat op de kust. btw, waar is je 'correction incoming' op gebaseerd? Kun je dat beargumenteren? Anders is het nogal een loze post...
[ Voor 3% gewijzigd door MP_Z4 op 03-11-2017 23:08 ]
Verwijderd
Helemaal goed dat je mensen 'volgt' die analyses op social media plempen. Het zijn er nogal wat tegenwoordig die 'technische analyses' op internet zetten om hun kanaaltje te supporten. Zelf houd ik liever het nieuws van een x aantal bronnen in de gaten, en voer mijn eigen analyses uit. Zomaar blindelings andere volgen wat publiekelijk staat vind ik nogal schapenkudde gedrag. Ieder zijn ding, en wie weet heeft povolotski straks wel gelijkMP_Z4 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:07:
[...]
de professionele trader die ik volg voorspelt val naar of 6800 en als ie daardoor heen breekt naar zelfs mogelijk 6300
[...]
zie trader povolotski, dat is degene die ik volg, obv TA, zie ook zijn twitter, ik zit in zijn groep nu LIve te luisteren, nu de resistance, mogelijk 7200 max en dan mooie val die voorspeld wordt
Wat is jouw analyse in deze?Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:29:
[...]
Helemaal goed dat je mensen 'volgt' die analyses op social media plempen. Het zijn er nogal wat tegenwoordig die 'technische analyses' op internet zetten om hun kanaaltje te supporten. Zelf houd ik liever het nieuws van een x aantal bronnen in de gaten, en voer mijn eigen analyses uit. Zomaar blindelings andere volgen wat publiekelijk staat vind ik nogal schapenkudde gedrag. Ieder zijn ding, en wie weet heeft povolotski straks wel gelijk
Verwijderd
Laat ik het stellen dat het volgen van 'secondhand' nieuws het gene is wat het gros daadwerkelijk gaat doen, wat zich vertaalt in het acteren van gedrag. Grote tradinganalisten moet je soms wel serieus nemen, omdat je weet dat de achterban/volgers hierop gaan acteren. Ieder voert zijn strategie hoe je hiermee omgaat om dit zelfs voor te zijn etc. Wat mij momenteel nog steeds fascineert zijn de BI bots van de grootste exchanges die zijn geprogrammeerd op dit soort gedragspatronen. Anyway, ga zelf maar verder op onderzoek uit als je jezelf in details wilt vergaren.
Mmmja...Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:29:
[...]
Gezien het hele crypto/btc een groot project is wat nog in zijn pilotfase zit, ben ik zeer bewust dat ik straks al mijn btc kwijt kan raken in een mum van tijd.
Mum van tijd: voor interpretatie vatbaar. Niemand heeft nog ooit in btc verloren (bij het holden).
Hehehe leuk spelletje autobots pesten gevonden.. Steeds met 1 coin iets boven ze gaan zitten zodat ze weer net boven jou gaan zitten met 25% van hun coins. Dan met opnieuw 1 coin weer boven hun gaan zitten zodat ze weer met een plukje coins boven jou gaan zitten en zo trek je ze langzaam omhoog (of omlaag voor als je juist wil inkopen in de coin) naar de laagste sell order toe (of buy order als je wil inkopen) als je uiteindelijk jou coin net onder de laagste sell order zet zal de bot hem op de sell order waarde invoeren en hoppa weg bot en laagste sell order, tijd om de volgende bot omhoog te trekken.
Zo 1/3 laten uitbetalen, van de week nog eens 1/3 eerst nog wat laten stijgen voor die naar fiat gaat maar wel ruim voor de fork, mochten meerderen op ook op dat idee komen en de koers laten zakken. Ik reken op wat paniek bij kopers nav bepaalde artikelen over gevaren van prijsdaling na fork.
En misschien ga ik het laatste stuk toch in BCH steken voor geval de voorspelling waar wordt dat juist BCH gaat winnen. Gevaarlijk gokje dat wel.
Normaal zou ik voor USDT kiezen ipv fiat maar dit is een andere fork dan normaal wat mij betreft.
En misschien ga ik het laatste stuk toch in BCH steken voor geval de voorspelling waar wordt dat juist BCH gaat winnen. Gevaarlijk gokje dat wel.
Normaal zou ik voor USDT kiezen ipv fiat maar dit is een andere fork dan normaal wat mij betreft.
[ Voor 12% gewijzigd door ErikRo op 04-11-2017 10:54 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dus zo kun je de koers ook omhoog krijgen? Als we nou met een groepje op 1 munt dit toepassen, stijgt hij snellerAcidrain schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:13:
Hehehe leuk spelletje autobots pesten gevonden.. Steeds met 1 coin iets boven ze gaan zitten zodat ze weer net boven jou gaan zitten met 25% van hun coins. Dan met opnieuw 1 coin weer boven hun gaan zitten zodat ze weer met een plukje coins boven jou gaan zitten en zo trek je ze langzaam omhoog (of omlaag voor als je juist wil inkopen in de coin) naar de laagste sell order toe (of buy order als je wil inkopen) als je uiteindelijk jou coin net onder de laagste sell order zet zal de bot hem op de sell order waarde invoeren en hoppa weg bot en laagste sell order, tijd om de volgende bot omhoog te trekken.
Hij is wel erg negatief. Ik vraag mij of het allemaal niet snel is geschreven zonder goed naar hebben gekeken. Desondanks zijn er wel een aantal punten waar ik het mee eens ben.RaptorXS schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:24:
BTC kan je niet bijdrukken en moet je net als GOUD zien....ALLEEN goud is fysiek en BTC digitaal.
Het is letterlijk uit niets waardevol geworden het vertegenwoordigt niks.
BTC levert voor de economie ook niks op. Je BTC hou je in je portemonnee maar dan gebeurt er niks mee.
Je spaargeld in euro's worden nog door banken uitgeleend als krediet.
BTC is momenteel veel te instabiel. Leuk als je er veel van hebt vanwege de stijging maar je zal maar begin dit jaar een BTC lening hebben afgesloten. Dan was je flink de sjaak. Hoe erg ik ook de FED/ECB verafschuw. Mijn euros zijn (nog) stabiel. Er is een instituut die belang heeft bij stabiele koers.
Daarintegen vind ik het wel een goede uitvinding. Want bij de blockchain kan je de euros een bestemming geven. Zo kan met subsidies niet gefraudeerd worden. Block chain is here to stay.
Momenteel zie ik BTC als goldrush en we zien waar het allemaal naar toe leidt.
20K? 100k?
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 04-11-2017 12:02 ]
BTC instabiel? Ik neem aan dat je de afgelopen bankencrisis ook heb meegemaakt? En in het verleden zijn regelmatig de beursen ook flink in elkaar gezakt.lighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:54:
[...]
Hij is wel erg negatief. Ik vraag mij of het allemaal niet snel is geschreven zonder goed naar hebben gekeken. Desondanks zijn er wel een aantal punten waar ik het mee eens ben.
BTC kan je niet bijdrukken en moet je net als GOUD zien....ALLEEN goud is fysiek en BTC digitaal.
BTC levert voor de economie ook niks op. Je BTC hou je in je portemonnee maar dan gebeurt er niks mee.
BTC is momenteel veel te instabiel. Leuk als je er veel van hebt vanwege de stijging maar je zal maar begin dit jaar een BTC lening hebben afgesloten. Dan was je flink de sjaak. Hoe erg ik ook de FED/ECB verafschuw. Mijn euros zijn (nog) stabiel. Er is een instituut die belang heeft bij stabiele koers.
Momenteel zie ik het als goldrush en we zien waar het allemaal naar toe leidt.
20K? 100k?
Goud is fysiek in die zin dat het ergens ligt ja. Als ik een aandeel in goud koop dan ligt dat op een andere locatie. Als de pleurus uit breekt en de beursen vallen in elkaar dan heb ik niks aan mijn niet fysieke goud. Daarintegen staan mijn bitcoins nog netjes op mijn computer/foon/hardwarewallet.
Ter vergelijking. Net als goud moet een bitcoin ook gemined worden en did kost net als goud veel tijd en geld.
lighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:54:
[...]
Je BTC hou je in je portemonnee maar dan gebeurt er niks mee.

Daar gaan we weer met de evangelie. Ja het klopt dat de we een banken crisis hadden. Ja het huidige systeem is niet ideaal. Ja we hebben ook FED/ECB die geleidt worden door politiek.DutchMan schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:03:
[...]
BTC instabiel? Ik neem aan dat je de afgelopen bankencrisis ook heb meegemaakt? En in het verleden zijn regelmatig de beursen ook flink in elkaar gezakt.
Goud is fysiek in die zin dat het ergens ligt ja. Als ik een aandeel in goud koop dan ligt dat op een andere locatie. Als de pleurus uit breekt en de beursen vallen in elkaar dan heb ik niks aan mijn niet fysieke goud. Daarintegen staan mijn bitcoins nog netjes op mijn computer/foon/hardwarewallet.
Ter vergelijking. Net als goud moet een bitcoin ook gemined worden en did kost net als goud veel tijd en geld.
BTC heeft geen onderliggende waarde. Verwar de koers niet als waarde. Probeer dat eens te begrijpen.
Als BTC stijgt lach je maar als je je salaris in BTC laat uitbetalen en het keldert met 20% op een dag dan piep je wel anders. Goud is JUIST goed in tijde van crisis. Misschien een economische lesje nemen.
We schoppen wel graag tegen het huidige kapitalistische systeem maar op dit moment doen de BTC bezitters en miners hetzelfde.
En als BTC toch het huidige systeem wilde ondermijnen waarom hebben de ontwikkelaars 1/20 BTC zelf in handen? Het draait maar om 1 ding. Money, dat doe jij en ieder ander. Ga niet zogenaamd zeggen dat je BTC hebt omdat je het systeem (euros) zo verrot vindt. Indien wel dan hevel je hele vermogen in BTC.
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat goud ook niks oplevert? Het is fysiek. BTC niet. De onderliggende waarde vertegenwoordigd 0.
Ja een koers.
Een aandeel vertegenwoordigt een stukje van ene bedrijf
Een obligatie een lening van een bedrijf
Koers van Goud is een stukje goud.
De Euro ook niet. 1 Euro is 1 Euro. 1 Satoshi is 1 Satoshi. Goud is maar waard wat wij vinden dat het waard is.lighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:22:
[...]
BTC heeft geen onderliggende waarde. Verwar de koers niet als waarde. Probeer dat eens te begrijpen.
Maakt niet uit als het 20% omlaag gaat. Het gaat dan met 20% omlaag tegenover de Euro. 1 Satoshi is nog steeds 1 Satoshi. Je vergelijkt de Euro toch ook niet met de munt in een land waar op dit moment Hyperinflatie is ?Als BTC stijgt lach je maar als je je salaris in BTC laat uitbetalen en het keldert met 20% op een dag dan piep je wel anders. Er is regulatie nodig. Misschien een economische lesje nemen.
Ik vind dat goud zoveel waard is maar onzin. Ja, het heeft nut in de echte wereld, maar er liggen 100'en miljarden aan goud niets te doen, puur en alleen omdat wij vinden dat het veel waard is. Dat laatste is waar het hier om gaan. Wat wij vinden dat iets waard is.lighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:27:
[...]
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat goud ook niks oplevert? Het is fysiek. BTC niet. De onderliggende waarde vertegenwoordigd 0.
Ja een koers.
Een aandeel vertegenwoordigt een stukje van ene bedrijf
Een obligatie een lening van een bedrijf
Koers van Goud is een stukje goud.
Verwijderd
Wat een zwart wit denken hier. Als je gelooft in BTC of andere crypto moet je meteen all-in gaan?
Ik heb gezonde scepsis voor zowel fiat en crypto, en heb ze allebei.
20k en daarna 100klighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:54:
[...]
(...)
20K? 100k?
ALLEEN goud is fysiek , dat is nu juist het probleemlighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:54:
[...]
Hij is wel erg negatief. Ik vraag mij of het allemaal niet snel is geschreven zonder goed naar hebben gekeken. Desondanks zijn er wel een aantal punten waar ik het mee eens ben.
Daarintegen vind ik het wel een goede uitvinding. Want bij de blockchain kan je de euros een bestemming geven. Zo kan met subsidies niet gefraudeerd worden. Block chain is here to stay.
20K? 100k?
Zeker nog nooit gehoord over de wet op confiscatie van FYSIEK goud,
http://wetten.overheid.nl/BWBR0003173/2007-11-01
Hier een post die ik net tegen kwam op Reddit over bitcoin cash:
https://www.reddit.com/r/...l_sell_around_3000_bch_a/
Blijkt dat er dus veel gedumpt gaat worden vanaf 6 november tot 6 feb. Ongeveer 186870 Bitcoin cash, rond de 3000 per dag. En dan krijgen nog heel veel mensen hun bitcoin cash op coinbase vanaf begin Januari.
Verwacht eigenlijk wel een flinke daling van de prijs als er veel gedumpt gaat worden. We zullen zien!
Blijkt dat er dus veel gedumpt gaat worden vanaf 6 november tot 6 feb. Ongeveer 186870 Bitcoin cash, rond de 3000 per dag. En dan krijgen nog heel veel mensen hun bitcoin cash op coinbase vanaf begin Januari.
Verwacht eigenlijk wel een flinke daling van de prijs als er veel gedumpt gaat worden. We zullen zien!
ik ben van het idee dat wanneer "grote" het plan hebben om de komende maanden veel BTC ETH BCC of wat so ever te dumpen zij dit niet bekent gaan makeno-TANK-o schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:54:
Besef je nu wel wat je zegt? Ik zie niets mis met de stelling dat als je gelooft in BTC dat je all-in moet gaan. Je gelooft er immers in. Als je gezonde scepsis hebt, dan geloof je er dus niet zomaar in, en moet je het niet doen. Ik denk dat de meeste hier wel een scepsis in een of andere vorm hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:38:
Wat een zwart wit denken hier. Als je gelooft in BTC of andere crypto moet je meteen all-in gaan?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ga grotendeels akkoord met je bericht, maar deze laatste zin is er wel over. Je kan toch zelf een antwoord vinden waarom iemand niet All in zou gaan?lighting_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:22:
[...]Ga niet zogenaamd zeggen dat je BTC hebt omdat je het systeem (euros) zo verrot vindt. Indien wel dan hevel je hele vermogen in BTC.
Dus waarom dan toch die cliché uitdaging gebruiken?.oisyn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:25:
[...]
Ik zie niets mis met de stelling dat als je gelooft in BTC dat je all-in moet gaan. Je gelooft er immers in.
[ Voor 20% gewijzigd door NickChange op 04-11-2017 13:33 ]
Goud vind ik zeker geen slechte investering(zelf nog niet gedaan, eerst kluis kopen en ook gewoon niet genoeg cash naar mijn goesting om in zoiets te steken).
Maar waar bitcoin een gelimiteerd aantal heeft, kan iemand zeggen waar de limiet ligt van goud? Met absolute zekerheid dan, niet gewoon schattingen...
Als je bekijkt waarom goud wordt gebruikt als standaard, zie je dat dezelfde argumenten kan toepassen op Bitcoin.
https://www.quora.com/How...l-standard-store-of-value
Trouwens, in april 2017 was Goud ong €38000 waard, in juli €34500. Dat is zomaar even 10% verlies op 4 maanden. Nogal volatiel voor iets dat al 1000 jaar als "standaard" wordt gebruikt niet?
Kijk trouwens ook een op de 5 jaar grafiek, wat een schommelingen.
https://imgur.com/a/5ZMFv
Maar waar bitcoin een gelimiteerd aantal heeft, kan iemand zeggen waar de limiet ligt van goud? Met absolute zekerheid dan, niet gewoon schattingen...
Als je bekijkt waarom goud wordt gebruikt als standaard, zie je dat dezelfde argumenten kan toepassen op Bitcoin.
https://www.quora.com/How...l-standard-store-of-value
Trouwens, in april 2017 was Goud ong €38000 waard, in juli €34500. Dat is zomaar even 10% verlies op 4 maanden. Nogal volatiel voor iets dat al 1000 jaar als "standaard" wordt gebruikt niet?
Kijk trouwens ook een op de 5 jaar grafiek, wat een schommelingen.
https://imgur.com/a/5ZMFv
o-TANK-o schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:54:
Dit zet natuurlijk ook wel weer te denken.GBTC Investment Trust is owned by Digital Currency Group (Barry Silbert) who also made S2X.
Achter de schermen is er een gevecht aan de gang tussen de core, s2x en bch. De komende weken en tijdens en na de vork zal er uiteindelijk 1 winnaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchMan op 04-11-2017 13:31 ]
Verwijderd
Dan is het maar net hoe zwaar je weegt aan het woord "geloven". Ik bedoelde geloven in de zin dat je optimistisch bent over de lange termijn koers en de nuttigheid. Zonder blindelings je hele vermogen erin te gooien..oisyn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:25:
[...]
Besef je nu wel wat je zegt? Ik zie niets mis met de stelling dat als je gelooft in BTC dat je all-in moet gaan. Je gelooft er immers in. Als je gezonde scepsis hebt, dan geloof je er dus niet zomaar in, en moet je het niet doen. Ik denk dat de meeste hier wel een scepsis in een of andere vorm hebben.
Ook een interessante coin is Bitcore (BTX)
Vooral de wekelijkse airdrop van 3%
https://bitcore.cc

Forum:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1883902.0
FAQ:
https://steemit.com/crypt...nfo-f-a-q-or-2nd-oct-2017

Forum:
FAQ:
Dat is ook een tegenspraak van jewelste. Eerst boasten dat je 60M transacties per 24 uur ondersteunt, en daarna roepen dat je blockchain size (nog) maar 100MB isWarriorSan schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:36:
Ook een interessante coin is Bitcore (BTX)
[afbeelding]
Forum:
FAQ:

Dat moet je vragen aan degene die 'm gebruikt.alBildjiekiyya schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:26:
Dus waarom dan toch die cliché uitdaging gebruiken?
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2017 13:51 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Klopt die blockchain size info is een erg scheve verhouding en zal uiteraard groeien. Daarnaast is de afbeelding niet door de Bitcore mensen gemaakt maar door een enthousiasteling. Ik heb de afbeelding gepost voor de vergelijking van de specs..oisyn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:43:
[...]
Dat is ook een tegenspraak van jewelste. Eerst boasten dat je 60M transacties per 24 uur ondersteunt, en daarna roepen dat je blockchain size (nog) maar 100MB is. Als ze daadwerkelijk aan hun transactielimiet zitten groeit de blockchain met 5,7GB per dag.
Ik heb gisterenochtend via blockchain.info mijn laatste bitcoin naar een exchange overgemaakt echter is hij nog steeds unconfirmed (30 uur later).
Totale Input 0.03165485 BTC
Totaal uitgangsvermogen 0.03146275 BTC
Fees 0.0001921 BTC
Fee per byte 85.378 sat/B
Is het mogelijk om deze te cancellen en opnieuw te doen met meer fee?
Zo nee hoelang zal 85.378 sat/B er ongeveer over doen?
Als hij niet confirmed wordt zal hij dan automatisch gecancelled worden?
Fees 0.0001921 BTC
[ Voor 8% gewijzigd door madmaus op 04-11-2017 14:42 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Ik was m'n portfolio aan het inventariseren en kwam nog een zooitje REP/Augur tegen. Dit prediction platform lijkt niet echt in de schijnwerpers te staan, maar de ontwikkeling gaat onverminderd door. De regelmaat van dev updates is bewonderenswaardig:
https://medium.com/@AugurProject
De publieke release komt steeds dichterbij en ik denk dat de koers momenteel nog vrij laag staat.
https://coinmarketcap.com/currencies/augur/
Zijn er hier andere fans, of die van de concurrent Gnosis?
https://medium.com/@AugurProject
De publieke release komt steeds dichterbij en ik denk dat de koers momenteel nog vrij laag staat.
https://coinmarketcap.com/currencies/augur/
Zijn er hier andere fans, of die van de concurrent Gnosis?
Ja dat is mogelijk met sommige wallets. Zoek naar Replace-By-Fee (RBF)madmaus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:27:
Ik heb gisterenochtend via blockchain.info mijn laatste bitcoin naar een exchange overgemaakt echter is hij nog steeds unconfirmed (30 uur later).
Fees 0.0001921 BTC
Hier kun je de huidige verwachtingen lezen: https://bitcoinfees.earn.com/
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
kwam dit tegen op Reddit, kans om een leuk stapeltje crypto te winnen door te stemmen. ik dacht nog bij mezelf, zal ik dit delen want dat reduceerd de kans op winnen
maar ik kan dit soort acties wel waarderen. de kosten om te stemmen worden als het goed is vooraf overgemaakt.
https://www.reddit.com/r/..._for_voting_for_nexus_on/
https://www.reddit.com/r/..._for_voting_for_nexus_on/
Wat een waanzin, dat BitConnect. Schoolvoorbeeld van een ponzi scheme. Als dat klapt gaan een hoop mensen geld verliezen. Dit soort praktijken zijn enorm slecht voor crypto.
gelukkig zijn ze uit de top 10 verdwenen, reduceerd de kans op collateral damage. ik vewacht niet dat ze het lang volhouden, hopelijk gaan de oprichters de cel in.
superschotje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:41:
Wat een waanzin, dat BitConnect. Schoolvoorbeeld van een ponzi scheme. Als dat klapt gaan een hoop mensen geld verliezen. Dit soort praktijken zijn enorm slecht voor crypto.
Bedankt. Mijn wallet is alleen leeg nu.rickiii schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:47:
[...]
Ja dat is mogelijk met sommige wallets. Zoek naar Replace-By-Fee (RBF)
Hier kun je de huidige verwachtingen lezen: https://bitcoinfees.earn.com/
Maar bestaat de kans dat hij altijd unconfirmed blijft of wordt de transactie na periode x gecancelled?
Deze thread helpt je wellicht betermadmaus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:54:
[...]
Bedankt. Mijn wallet is alleen leeg nu.
Maar bestaat de kans dat hij altijd unconfirmed blijft of wordt de transactie na periode x gecancelled?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1802212.0
Waiting for the network to "forget" about the transaction
If a transaction remains unconfirmed for too long, it can be eventually "forgotten" by most nodes on the Bitcoin network if no one rebroadcasts the transaction. This happens due to node restarts, mempool expiry times, or mempool eviction because the minimum relay fee has increased. This process typically takes a few days (usually 3). Once a transaction has been "forgotten", you may not see it in your wallet and you probably will not see the transaction in most block explorers. Once the transaction has been "forgotten", you can simply send the Bitcoin again but include a higher transaction fee. If you still see the transaction in your wallet, you will need to follow the instructions in the next Replace-By-Fee Section.
Note that some wallets will continuously rebroadcast the transaction while the wallet is on, so you either have to remove the transaction from the wallet using the instructions in the RBF section, or shut down the wallet and keep it off for several days.
[ Voor 65% gewijzigd door rickiii op 04-11-2017 16:00 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Het is niet even simpel op cancel drukken lees ik al. Mijn wallet support RBF niet helaas.rickiii schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:59:
[...]
Deze thread helpt je wellicht beter
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1802212.0
[...]
Dus ik wacht wel tot hij vergeten wordt door het systeem of alsnog opgepakt wordt.
Toch irritant dat blockchain.info zulke lage fees voorstelt. Ik wist dat het geen prioriteit was maar ik ging er wel vanuit dat hij binnen een dag was opgepakt.
Edit:
Hij is binnen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]