Dan lees je zaken die er niet staan (wat natuurlijk niet zo gek is als je er even snel overheen "glanced")
Dit is wat hij erover zegt:
I am typically a logical person, I have a degree in Computer Science, and I was always the guy saving his money.
Gewoon een beschrijving van zijn persoonlijkheid, niet "oh kijk mij eens slim zijn".
TLDR: Despite being a smart and logical person, I fell prey to the get rich quick hype and lost roughly $18,000CAD of my initial investment by every manner available: badly timed investments, icos, HYIPs, and finally the yobit Dice Game last night.
De tweede (en laatste) keer dat hij het noemt - in een TL;DR gedeelte, oftewel een samenvatting.
"Meerdere keren aanhalen hoe slim je wel niet bent"? Kom op zeg.
maar wel vanalle domme fouten maakt stel ik me toch echt vragen bij die beweringen.
Sorry hoor, maar die domme fouten hebben denk ik 80% van de mensen hier gemaakt toen ze net in crypto's stappen. Waarschijnlijk niet met een bedrag van 5 cijfers, maar ik denk dat 80% van de mensen hier daar ook niet direct beschikking over heeft

.
Heb jij die fouten niet gemaakt? Good for you. Zegt echter niets over je intelligentie, net zoals het omgekeerde dat ook niet doet.
"Ik ben zo slim en het is met mij gebeurd dus jullie moeten zeker op letten!"
Dat is absoluut niet de vibe die ik krijg van zijn post. Maar laten we ons vooral beperken tot succesverhalen, want daar kunnen mensen wat van leren, toch?

Al je spaargeld erin steken is een grote fout.
Day-traden zonder kennis/ervaring/tijd is een grote fout.
Gokken met al je geld is een grote fout.
Klopt. Niemand beweert anders. Maar als emotie de overhand krijgt over ratio dan zijn all bets off natuurlijk. Al ben je hoogbegaafd, dan nog ga je dit soort fouten maken.
[
Voor 15% gewijzigd door
.oisyn op 02-11-2017 21:42
]