[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.093 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:28:
[...]

Ja klopt, maar als je dat belangrijk vindt zijn er ook andere exchanges die euro ondersteunen.
Nee binance vind ik gewoon lekker werken. Bittrex als tweede keus. Bitfinex vorige week eens naar gekeken maar ik snapte echt niks van hun interface.
Nu nog een goede euro omzetter zien te vinden. Ik dacht dat BL3P dat wel deed maar ik moet dan handelen. Ipv btc storten en geld krijgen. Zal wel bitonic worden kost alleen extra geld.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:31:
[...]
Nee binance vind ik gewoon lekker werken. Bittrex als tweede keus. Bitfinex vorige week eens naar gekeken maar ik snapte echt niks van hun interface.
Nu nog een goede euro omzetter zien te vinden. Ik dacht dat BL3P dat wel deed maar ik moet dan handelen. Ipv btc storten en geld krijgen. Zal wel bitonic worden kost alleen extra geld.
Hoewel ik er zelf weinig ervaring mee heb, is Bitstamp wellicht een goede?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:59

Impry

Rallymedia.nl

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:28:
[...]

Ja klopt, maar als je dat belangrijk vindt zijn er ook andere exchanges die euro ondersteunen.
Zoals?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:35:
[...]

Hoewel ik er zelf weinig ervaring mee heb, is Bitstamp wellicht een goede?
Zal hem eens bekijken als ik thuis ben.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik ga stoppen met daytrading.
Nu al voor de derde keer op rij mega loss (nu met verticoin) .
Ik begon met 0,25 BTC maar ik heb nu nog maar 0,14 over. Dat is minder BTC dan mijn inleg maar erger nog ik heb nu minder € dan toen ik begon. Als ik het had laten staan had ik nu bijna het dubbele gehad.

Dus conclusie:
1 ik kan het niet,
2 ik wordt er kribbig van,
3 ik wil niet nog meer geld kwijt raken.

[ Voor 0% gewijzigd door madmaus op 01-11-2017 18:17 . Reden: Typo ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:26
madmaus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:58:
Ik begon met 0,25 BTC maar ik heb nu nog maar 0,14 over. Dat is minder BTC dan min inleg maar erger nog ik heb nu minder € dan toen ik begon. Als ik het had laten staan had ik nu bijna het dubbele gehad.

Dus conclusie:
1 ik kan het niet,
Om eerlijk te zijn is dit ook gewoon een hele slechte tijd om in altcoins te handelen. Als je in juni aan het daytraden was geslagen had je met (bijna) alle altcoins winst gemaakt ten opzichte van de bitcoin. Op dit moment ligt de focus van de markt gewoon volledig op bitcoin door alle forks etc. Ik stapte in met een mix van bitcoin en altcoins in juni, heb alleen maar hodl gedaan sinds juni en heb mijn waarde eerst zien stijgen met zo'n 30% omdat mijn altcoins het erg goed deden, maar recent weer zien kelderen waardoor ik nog maar op zo'n 70% van mijn bitcoin waarde zit. Alts (zelfs hele grote jongens als ethereum) kunnen bitcoin gewoon even niet bijhouden op dit moment, maar ik geloof wel dat er na de forks toch echt weer een flinke bitcoin dip gaat komen en dat dit kapitaal bijna direct naar alts gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Ik heb een te lage fee bij een transactie gedaan, waardoor die al 36 uur unconfirmed is. Blijft zo'n bitcoin zweven tussen twee wallets tot hij ooit bevestigd wordt? Wordt de transactie vanzelf een keer gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Janpietertje89 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:11:
[...]

Om eerlijk te zijn is dit ook gewoon een hele slechte tijd om in altcoins te handelen. Als je in juni aan het daytraden was geslagen had je met (bijna) alle altcoins winst gemaakt ten opzichte van de bitcoin. Op dit moment ligt de focus van de markt gewoon volledig op bitcoin door alle forks etc. Ik stapte in met een mix van bitcoin en altcoins in juni, heb alleen maar hodl gedaan sinds juni en heb mijn waarde eerst zien stijgen met zo'n 30% omdat mijn altcoins het erg goed deden, maar recent weer zien kelderen waardoor ik nog maar op zo'n 70% van mijn bitcoin waarde zit. Alts (zelfs hele grote jongens als ethereum) kunnen bitcoin gewoon even niet bijhouden op dit moment, maar ik geloof wel dat er na de forks toch echt weer een flinke bitcoin dip gaat komen en dat dit kapitaal bijna direct naar alts gaat.
Ik had gehoopt dat met de aankomende fork meer mensen naar alts zouden stappen. Dus ik ben all in op een aantal alts gaan zitten.
Dat is een hele slechte beslissing geweest.
Al met al 150 euro verlies maar ik ben ook bijna 400 winst mis gelopen.
Nou goed, ik ga het niet laten uit betalen (nu ff op BTC) dus wie weet krijg ik er later weer zin in.
Als de alts weer wat groener worden :)

Overigens wil ik met de fork liever geen BTC op mijn exchange hebben.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
madmaus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:20:
[...]

Ik had gehoopt dat met de aankomende fork meer mensen naar alts zouden stappen. Dus ik ben all in op een aantal alts gaan zitten.
Dat is een hele slechte beslissing geweest.
Al met al 150 euro verlies maar ik ben ook bijna 400 winst mis gelopen.
Nou goed, ik ga het niet laten uit betalen (nu ff op BTC) dus wie weet krijg ik er later weer zin in.
Als de alts weer wat groener worden :)

Overigens wil ik met de fork liever geen BTC op mijn exchange hebben.
Met de fork krijg je er wel meteen de geforkte bitcoins bij. Vandaar ook de koersstijging vooraf. En na de fork krijg je weer een daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Byte_Me schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:22:
[...]

Met de fork krijg je er wel meteen de geforkte bitcoins bij. Vandaar ook de koersstijging vooraf. En na de fork krijg je weer een daling.
Wanneer staat deze fork geplanned? Excuses als dit algemeen bekend is, kom net terug uit buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
[...]

Volgens mij kon je het beter niet op een exchange hebben staan toch?
Liever in een wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Utke56 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:23:
[...]

Wanneer staat deze fork geplanned? Excuses als dit algemeen bekend is, kom net terug uit buitenland.
Ik dacht ergens tussen 10 en 14 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Dat valt nog maar te bezien. Na de Bitcoin Cash fork op 1 aug. was er nauwelijks een daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Luuk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:33:
[...]

Dat valt nog maar te bezien. Na de Bitcoin Cash fork op 1 aug. was er nauwelijks een daling.
Welke wallet ondersteunt de Segwit2x om de token in eigen beheer te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Theniers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:25:
Vraagje, ik heb BTC op een cold wallet. Als Segwit2x aanslaat en het meerendeel van de exchanges en miners gaat over op het nieuwe netwerk, wat gebeurt er dan met mijn Bitcoin 'Classic'... (kan ik beter fiat gaan tot na de fork om vervolgens de leidende coin weer in te kopen?)
Als je BTC houdt, dan heb je beide munten en kan je eigenlijk niets verkeerds doen, je gokt dan op beide. Stap je tijdelijk uit naar fiat, dan mis je de te verwachten dip achteraf, positief uiteraard, maar mogelijk ook de stijging van 1 van beide munten daarna of dat ze samen meer waard zijn dan 1 BTC vooraf. Waardoor je minder BTC/B2X hebt dan als je nu gewoon BTC zou houden. Achteraf weet je wat juist was, maar ik gok op houden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Byte_Me schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:20:
Ik heb een te lage fee bij een transactie gedaan, waardoor die al 36 uur unconfirmed is. Blijft zo'n bitcoin zweven tussen twee wallets tot hij ooit bevestigd wordt? Wordt de transactie vanzelf een keer gecancelled?
Heb ik ook wel eens gehad. Uiteindelijk komt het wel het kan wel lang duren als je te weinig fee hebt gebruikt.

Ik moest toen 2 dagen wachten voordat het was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janpietertje89 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:11:
[...]

Waarom slechte tijd? Met handelen probeer je toch je bezit van btc te vergroten aangezien de waarde van alts daarin uitgedrukt wordt of begrijp ik iets niet goed? Ik ben ook niet helemaal lekker ingestapt en heb her en der ook wel wat verlies gepakt maar zowel de waarde in btc als de waarde in euro staat positief tov toen ik begon.

Soms moet je ook wat geduld hebben en als je echt wil gaan daytraden moet je aan voldoende spreiding doen. Als je niet al te gekke/vage muntjes pakt die opeens kunnen verdwijnen komt het allemaal meestal wel goed. Stap je een keer heel slecht in (slecht instappen zie ik als teveel investeren in een enkele munt) dan is geduld het enige dat je kunt hebben maar vooralsnog is het nog een groeiende markt en zie ik dat ook niet heel snel stagneren. Ik heb er iig nog steeds veel lol in en zie de winst nog steeds groeien. :)

Ik zou het ook niet al te snel opgeven, verlies dat ik heb gepakt in het begin zag ik maar gewoon als leergeld. Je leert het handelen in crypto's niet uit boekjes en cursussen zijn er niet dus als je het als investering ziet valt het gevoel van verliezen ook wel mee. Ik denk dat niemand er vanaf het begin af vlekkeloos in is gestapt en leren kost geld, of je dat nou aan een studie/cursus uitgeeft of in de praktijk door af en toe op je bek te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
yinx84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:26:
Iemand de VeChain AMA gezien? Live vanuit Tokyo.

Givenchy partnership bevestigd en ze zijn in gesprek met een Duits automerk beginnend met een 'B'... volgens mij kan dat er maar één zijn :) Verder hebben ze aangegeven in gesprek te zijn met nog meer "luxury" bedrijven.. waaronder een fabrikant van horloges en een fabrikant van zonnebrillen.

Ze hebben nu best een indrukwekkend lijstje: Renault Group, BWM, Givenchy, Kuehne & Nagel (grootste transportbedrijf ter wereld),PwC.

https://i.redditmedia.com...c3a76f799cbd9dd48c1267618
Ik kan ze nog niet helemaal plaatsen tegenover WTC maar dit mooi nieuws. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaus
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:25:
[...]

Waarom slechte tijd? Met handelen probeer je toch je bezit van btc te vergroten aangezien de waarde van alts daarin uitgedrukt wordt of begrijp ik iets niet goed? Ik ben ook niet helemaal lekker ingestapt en heb her en der ook wel wat verlies gepakt maar zowel de waarde in btc als de waarde in euro staat positief tov toen ik begon.

Soms moet je ook wat geduld hebben en als je echt wil gaan daytraden moet je aan voldoende spreiding doen. Als je niet al te gekke/vage muntjes pakt die opeens kunnen verdwijnen komt het allemaal meestal wel goed. Stap je een keer heel slecht in (slecht instappen zie ik als teveel investeren in een enkele munt) dan is geduld het enige dat je kunt hebben maar vooralsnog is het nog een groeiende markt en zie ik dat ook niet heel snel stagneren. Ik heb er iig nog steeds veel lol in en zie de winst nog steeds groeien. :)

Ik zou het ook niet al te snel opgeven, verlies dat ik heb gepakt in het begin zag ik maar gewoon als leergeld. Je leert het handelen in crypto's niet uit boekjes en cursussen zijn er niet dus als je het als investering ziet valt het gevoel van verliezen ook wel mee. Ik denk dat niemand er vanaf het begin af vlekkeloos in is gestapt en leren kost geld, of je dat nou aan een studie/cursus uitgeeft of in de praktijk door af en toe op je bek te gaan...
Veel spreiden verminderd het risico maar ook de potentiële winst.
Ik heb teveel gekeken naar munten die in de lift zaten. Die gingen soms direct nadat ik instapte in het rood. En als je dan teveel HODL dan ben je direct alles kwijt.
Als ik nu naar verticoin kijk die is echt snoeihard gedaald afgelopen 8 uur. Ik ben blij dat ik halverwege uitgestapt ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:28
Ik begon met 0,25 BTC maar ik heb nu nog maar 0,14 over. Dat is minder BTC dan mijn inleg maar erger nog ik heb nu minder € dan toen ik begon. Als ik het had laten staan had ik nu bijna het dubbele gehad.

Dus conclusie:
1 ik kan het niet,
Bizar, ik ook gestart met 0,25 BTC en nu met 0,16 BTC resterend ook mega verlies op VTC (en neo) Ik denk eraan om alles maar in BTC om te zetten en af te wachten tot na de fork.. Daytraden is gewoon onmogelijk nu met deze verticale bewegingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:50:
[...]

Veel spreiden verminderd het risico maar ook de potentiële winst.
Ik heb teveel gekeken naar munten die in de lift zaten. Die gingen soms direct nadat ik instapte in het rood. En als je dan teveel HODL dan ben je direct alles kwijt.
Als ik nu naar verticoin kijk die is echt snoeihard gedaald afgelopen 8 uur. Ik ben blij dat ik halverwege uitgestapt ben.
Eens maar je hebt spreiden en spreiden, je hoeft afhankelijk van het risico dat je wil lopen helemaal niet veel te spreiden maar doe het wel een beetje. Mocht je dan een keer op je bek gaan zit je er niet all in in, hou je geld over om verder te traden en tsja, zolang je niet verkoopt heb je nog geen verlies dus je 'verlies' kun je dan ook zien als langdurige investering. Daarom zei ik ook dat je niet moet gaan gokken op vage muntjes die geen lang bestaansrecht hebben. (heel laag volume bijv.) Helemaal zeker weten doe je het nooit maar je kunt weldegelijk redelijk verstandige beslissingen nemen als je je niet gek laat maken door de extreme schommelingen in waarde.

Als ik puur naar mezelf kijk en de fouten die ik heb gemaakt is dat eigenlijk zonder uitzondering bij een lift instappen, met winst verkopen, vervolgens nog een keer instappen en dan de boel onderuit zien gaan. Kort gezegd, ik werd hebberig en ging mezelf overschatten. Eigenlijk wist en voelde ik op dat moment zelf ook wel en had ik daar gewoon naar moeten luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo

Dus conclusie:
1 ik kan het niet,
Punt 3 kan ik wel begrijpen je BTC zien terugzakken doet altijd pijn.
Ik zelf hol niet achter elk gerucht aan te gevaarlijk.
Handelen in alt's wordt pas weer leuk als de BTC minimaal een maand stilstaat dan gaan mensen naar alt's kijken want de winst moet doorgaan. Stop zelf ook even met alt's de BTC groeit nog even hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Taro schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:23:
[...]

Als je BTC houdt, dan heb je beide munten en kan je eigenlijk niets verkeerds doen, je gokt dan op beide. Stap je tijdelijk uit naar fiat, dan mis je de te verwachten dip achteraf, positief uiteraard, maar mogelijk ook de stijging van 1 van beide munten daarna of dat ze samen meer waard zijn dan 1 BTC vooraf. Waardoor je minder BTC/B2X hebt dan als je nu gewoon BTC zou houden. Achteraf weet je wat juist was, maar ik gok op houden.
Of ze zijn samen minder waard. ;)
Al verwacht ik dat ze wel gaan klimmen ooit naar het oude niveau. Durf je wat risico te nemen dan zou ik fiat doen en de winnaar goedkoop terugkopen zodat je met meer btc of sx2 eindigt dan voor de fork. Je zal dan wel moeten kiezen.

Ik weet echter niet of het mogelijk of ze naast elkaar te blijven bestaan, dacht dat eentje alle uiteindelijk alle steun gaat krijgen, de munt die het meest oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:54:
[...]
Of ze zijn samen minder waard. ;)
Al verwacht ik dat ze wel gaan klimmen ooit naar het oude niveau. Durf je wat risico te nemen dan zou ik fiat doen en de winnaar goedkoop terugkopen zodat je met meer btc of sx2 eindigt dan voor de fork. Je zal dan wel moeten kiezen.

Ik weet echter niet of het mogelijk of ze naast elkaar te blijven bestaan, dacht dat eentje alle uiteindelijk alle steun gaat krijgen, de munt die het meest oplevert.
Alle forks blijven bestaan zolang iemand de blockchain mined. Deze zal ook altijd gemined worden aangezien de difficulty heel laag wordt als er minder mensen minen, en het daardoor bijna altijd weer winstgevend wordt.

Bl3p is voor veel mensen de goedkoopste manier om BTC om te zetten naar EUR en omgekeerd, Bitonic is vaak een stuk duurder. Je moet dan inderdaad je BTC verkopen voor EUR maar dat is op andere websites net zo.
Op dit moment is het verschil 30 euro per BTC, in het voordeel van Bl3p.
Guus Leeuwis schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:39:
[...]

Welke wallet ondersteunt de Segwit2x om de token in eigen beheer te houden?
Op het moment is er volgens mij nog geen B2X wallet.
Als je op dit moment een BTC wallet gebruikt zal je een private key hebben. Deze kan je later in een B2X wallet importeren en dan staan daar je B2X.
Je zou ook je BTC op een exchange kunnen zetten die direct B2X aanbieden na de fork, dan heb je ze direct en kan je ze eventueel ook meteen verkopen als je er niet in geloofd. Binance en HitBTC deden beiden mee bij de BTG fork en ik ga er vanuit dat ze dat met de B2X fork ook zullen doen.
Op HitBTC kan je nu al futures van B2X handelen, die worden na de fork 1:1 omgezet naar B2X.
Byte_Me schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:20:
Je BTC's zullen binnen 3 dagen weer in je wallet verschijnen. Geen idee welke wallet je gebruikt, maar met de electrum wallet kan je precies zien met hoeveel blocks je BTC's over zullen zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Ernemmer op 01-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
solidslayer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:04:
[...]

Bizar, ik ook gestart met 0,25 BTC en nu met 0,16 BTC resterend ook mega verlies op VTC (en neo) Ik denk eraan om alles maar in BTC om te zetten en af te wachten tot na de fork.. Daytraden is gewoon onmogelijk nu met deze verticale bewegingen..
Ik ga dit uit principe niet doen. Als ik nu al m'n alts verkoop dan ben ik letterlijk de definitie van sell low/buy high aan het toepassen. Dat is toch wel het slechtste wat je kunt doen in elke vorm van investeren.

Daarnaast is dit een mooie reminder wat er na de vorige forks gebeurde:

https://www.reddit.com/r/...ng_hope_dont_forget_what/

M'n ARKs staan te forgen, m'n NEO staat GAS te genereren... de rest staat allemaal lekker op m'n Ledger. Ik ga me even niet bezighouden met crypto deze komende twee weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:08:
[...]

Ik ga dit uit principe niet doen. Als ik nu al m'n alts verkoop dan ben ik letterlijk de definitie van sell low/buy high aan het toepassen. Dat is toch wel het slechtste wat je kunt doen in elke vorm van investeren.

Daarnaast is dit een mooie reminder wat er na de vorige forks gebeurde:

https://www.reddit.com/r/...ng_hope_dont_forget_what/

M'n ARKs staan te forgen, m'n NEO staat GAS te genereren... de rest staat allemaal lekker op m'n Ledger. Ik ga me even niet bezighouden met crypto deze komende twee weken :P
Als de fork voorbij is wil dat niet zeggen dat (alle) alts weer de lucht in gaan. Voor sommige alts zal het feestje echt afgelopen zijn vermoed ik, dan is nu laag verkopen niet eens een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Oef, Stratis!
Achja, dan maar extra bijkopen.. ik geloof er nog wel in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:09
Ben blij dat ik uit alle alts gestapt ben paar weken terug, heb nu met daytraden lekker kunnen verdienen en ga echt geen enkele alt voor de langere termijn houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:51:
[...]

Als de fork voorbij is wil dat niet zeggen dat (alle) alts weer de lucht in gaan. Voor sommige alts zal het feestje echt afgelopen zijn vermoed ik, dan is nu laag verkopen niet eens een slecht idee.
Waar ik de vorige keer zeker wist dat de alt's omhoog zouden knallen verwacht ik dat deze fork niet meer eerlijk gezegd. Ook al staan de alt's laag en zou instappen goed zijn volgens de regels. Ik vrees dat de meeste alt's alleen nog worden gepumpt en dumpt dan moet je zo goed timen.

Zelfs in een veel belovende munt gezien de roadmap, WTC, zou ik niet meer "all in" durven te gaan als er veel goed nieuws zou komen. Te bang dat ik met de handel blijf zitten terwijl BTC langzaam door groeit.

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRo op 01-11-2017 21:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Iemand dit al gelezen? Geniaal plan om de hardfork de nek om te draaien door iedereen-en-z'n-moeder Bitcoin Cash te laten minen op 1 specifiek moment over ongeveer een week. Op die manier zou Bitcoin Cash de nieuwe bitcoin worden. Ik vind 't goed bedacht, nu even kijken hoeveel tractie dit creëert!

https://theflippening.git...iners-from-another-miner/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Een klein stukje vanuit Carter Thomas zijn view op de zaken waar we staan op het gebied vanhet kiezen van de juiste coin op het juiste moment.

Hij geeft aan dat we in fase 2 zijn aangekomen en dat het dus belangrijker gaat worden dat je jezelf bekend maakt met vaardigheden om vooraan te kunnen staan voordat de rest weet wat er gaande is.
Zijn theorie is simpel maar begrijpelijk, bij een vlakke koers is er maar ruimte voor een beperkte groep kopers, als het er meer worden .. dan stijgt de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:14
mklkhanou schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:08:
Oef, Stratis!
Achja, dan maar extra bijkopen.. ik geloof er nog wel in. :9
haha, ik had hetzelfde. beetje winst gemaakt afgelopen week, verkocht en weer wat gekocht. Nu verlies en hopen dat het weer stijgt. Ik had een hogere stijging verwacht en heb vervolgens afgelopen dagen er niet eens naar omgekeken tot vanmorgen. Ik sta ook nog maar 10,- verlies. Wat zeur ik nou ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
p0st schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:26:
Iemand dit al gelezen? Geniaal plan om de hardfork de nek om te draaien door iedereen-en-z'n-moeder Bitcoin Cash te laten minen op 1 specifiek moment over ongeveer een week. Op die manier zou Bitcoin Cash de nieuwe bitcoin worden. Ik vind 't goed bedacht, nu even kijken hoeveel tractie dit creëert!

Best een eng stuk hoewel ik hem op sommige punten wel gelijk geef, zou dit het geloof in crypto ondermijnen en terugwerpen. Ineens iedereen zijn BTC waardeloos geworden en BCC de nieuwe BTC, daar zullen klanten blij mee zijn.

Hoop niet dat iemand zijn advies gaat opvolgen.
Verklaart misschien wel de plotselinge 50% stijging van BCC

Speculators and investors (or really we should call them gamblers), who have been buying into the Legacy Bitcoin over the past 2 months will lose their money if they do not sell their holdings over the next week or so. In reality they deserve to lose their money

People who sold their Bitcoin Cash after the fork instead of sensibly holding both coins and waiting for the eventual outcome will also be left with nothing. This will teach them for not doing their research properly and believing BlockStream/Core propaganda.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikRo op 01-11-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

ErikRo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:56:
[...]

Best een eng stuk hoewel ik hem op sommige punten wel gelijk geef, zou dit het geloof in crypto ondermijnen en terugwerpen. Hoop niet dat iemand zijn advies gaat opvolgen.

Speculators and investors (or really we should call them gamblers), who have been buying into the Legacy Bitcoin over the past 2 months will lose their money if they do not sell their holdings over the next week or so. In reality they deserve to lose their money

People who sold their Bitcoin Cash after the fork instead of sensibly holding both coins and waiting for the eventual outcome will also be left with nothing. This will teach them for not doing their research properly and believing BlockStream/Core propaganda.
Indd, erg agressief verhaal. Er gaan ook verhalen dat bepaalde mensen/whales erg goed hebben verdient aan BCH en die koers destijds behoorlijk is gemanipuleerd. Als de schrijver erg diep in BCH zit snap ik zijn verhaal wel.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
T-8one schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:04:
[...]

Indd, erg agressief verhaal. Er gaan ook verhalen dat bepaalde mensen/whales erg goed hebben verdient aan BCH en die koers destijds behoorlijk is gemanipuleerd. Als de schrijver erg diep in BCH zit snap ik zijn verhaal wel.
Ik had nog 25 NEO staan en wilde die vanavond verkopen (Al eerder actie ondernomen op 31 ipv 27 Dollar was fijn geweest :)) omdat die de komende weken waarschijnlijk verder zal dalen en GAS dat niet compenseert. Heb besloten ze niet om te zetten naar BTC, maar naar BCC. Als BCC het wint van BTC/B2X, dan heb ik meer "Bitcoin" dan ik nu heb (wel lagere Dollar waarde) en als BCC het niet wint, dan heb ik nog steeds mijn huidige BTC + B2X met daarnaast BCC met waarde X.

Geen idee of dit een slimme aanpak is, maar lijkt me wel slimmer dan spreiden over alt's.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
T-8one schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:04:
[...]

Ja dat snap ik.
De koers ging in augustus van 250 naar 780 euro. Daar zijn sommige mensen heel rijk van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
madmaus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
[...]

Ja dat snap ik.
De koers ging in augustus van 250 naar 780 euro. Daar zijn sommige mensen heel rijk van geworden.
One coin to rule them all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:26:

Met dit verhaal is het helemaal geen gek idee om alts vast te blijven houden over de fork-periode heen. Zelfs met BTC zit je dus niet veilig tenzij je nog BCH hebt bewaard. Maar diegene die later zijn ingestapt of alle BCH hebben verkocht, moeten zich nu indekken door ook weer BCH te kopen..?

Zodra je een goede selectie alts hebt, kun je dus het hele bitcoin drama vermijden en eventueel later weer converteren naar de "winnaar".

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:47:
[...]

Met dit verhaal is het helemaal geen gek idee om alts vast te blijven houden over de fork-periode heen. Zelfs met BTC zit je dus niet veilig tenzij je nog BCH hebt bewaard. Maar diegene die later zijn ingestapt of alle BCH hebben verkocht, moeten zich nu indekken door ook weer BCH te kopen..?

Zodra je een goede selectie alts hebt, kun je dus het hele bitcoin drama vermijden en eventueel later weer converteren naar de "winnaar".
Dat is wel de hele breinbreker van de komende twee weken ja... Je weet gewoon niet hoe "de markt" reageert op alle ontwikkelingen. Waar het bij eerdere forks vrij eenvoudig was (je krijgt gratis nieuwe coins die in ieder geval iets waard zijn) is het bij deze fork ingewikkelder. Omdat er geen replay protection wordt toegepast op 2x betekent het dat elke transactie die je doet via BTC of B2X op de andere chain na te maken is door iemand, en omdat alle transacties openbaar zijn kun je daar weinig tegen doen... Dat is ook de reden dat het vermoeden is dat één van de twee, dus BTC of B2X vlak na de fork snel zal verdwijnen. Maar dat weet je dus pas als het zover is...

Het "bitcoin cash" scenario is één manier om dit drama te vermijden, maar werkt natuurlijk alleen als er een kritische massa is die iets in dit plan ziet. Een groot percentage miners die hieraan meewerkt gaat natuurlijk helpen bij de adoptie van zo'n plan, al geef ik het zelf niet zo'n hele grote kans van slagen. Wel verwacht ik dat BCC nog iets verder stijgt, wellicht zelfs naar $1000 of hoger. BCC/BCH is namelijk gewoon bitcoin maar dan zonder segwit en met 8mb blocksize (en dus een pak sneller en goedkoper in transacties dan BTC).

Anyway, het blijft dus koffiedik kijken, we zullen in de komende anderhalve week wel meer een idee krijgen welke kant het opgaat. Voor nu heb ik in ieder geval de helft mijn alts verkocht, wat Bitcoin Cash gekocht en met mijn "winst" van de afgelopen maand heb ik mezelf zojuist getrakteerd op een MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio. Laat die fork dus maar komen, ik ga de komende weken lekker Destiny 2 en COD WW2 spelen en we wat minder druk maken om crypto! :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 23:50
Vanwege de verwachte dip door BTCGold mijn BTC @ 6000$ verkocht.. en niet teruggekocht toen ie lager stond. Sterker nog, nu staat ie $6700 en nog steeds niet teruggekocht en weet ik even niet meer wat ik moet doen.

Ik kan mij mijn crypto-begin periode nog herinneren. Hij stond $900 en wilde maximale winst en dus wachten totdat ie dipte naar $700. Dat deed ie niet en vervolgens ben ik twee maanden later ingestapt op $2200.. Ga ik dat scenario nu weer afspelen en kopen als ie op $7500 staat of kan ik beter nu even instappen en m'n 'verlies' pakken?

Zeker met SW2x in het verschiet.. Verwacht ook niet dat ie op 2 november even dipt naar $6300..

Uiteraard heeft niemand een glazen bol, maar een aantal meningen om perspectief te krijgen zou wel fijn zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door Sjeefr op 02-11-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Vilscon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:45:
Vanwege de verwachte dip door BTCGold mijn BTC @ 6000$ verkocht.. en niet teruggekocht toen ie lager stond. Sterker nog, nu staat ie $6700 en nog steeds niet teruggekocht en weet ik even niet meer wat ik moet doen.

Ik kan mij mijn crypto-begin periode nog herinneren. Hij stond $900 en wilde maximale winst en dus wachten totdat ie dipte naar $700. Dat deed ie niet en vervolgens ben ik twee maanden later ingestapt op $2200.. Ga ik dat scenario nu weer afspelen en kopen als ie op $7500 staat of kan ik beter nu even instappen en m'n 'verlies' pakken?

Zeker met SW2x in het verschiet.. Verwacht ook niet dat ie op 2 november even dipt naar $6300..

Uiteraard heeft niemand een glazen bol, maar een aantal meningen om perspectief te krijgen zou wel fijn zijn..
Mijn mening? Nu kopen omdat hij stijgt tot 14 november (iig niet echt dipt), 14 november over gaan naar alts omdat hij dan gaat dippen en dan wachten tot je weer terug gaat naar btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:23
YoYo is terug op Binance zag ik net.. Voor de mensen die die coin nog hebben omdat hij nergens meer fatsoenlijk te verhandelen was door het China geneuzel.. Je kan weer.. 8)7 ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56

Dus conclusie:
1 ik kan het niet,
lees dit artikel eens, op diverse plaatsen gepost, erg goed. http://pumperspicks.com/ultimate-altcoin-buying-strategy/

[ Voor 4% gewijzigd door MP_Z4 op 02-11-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Vilscon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:45:

I know the feeling ik zit al zo te wachten vanaf 1000. Maar hij blijft maar stijgen.....
Nu toch maar een klein bedrag extra naar een exchange gezet wat ik kwijt mag raken. Ga wel gewoon met 3/5x leverage traden tot de 13/14e. Als ik het kwijt raak is het ook geen ramp is meer hobby.

De 270 dollar die ik nog ergens op een exchange had staan heb ik in de afgelopen 2 weken naar 550 weten te krijgen. Maar goed zoals altijd in BTC land kan het zo maar ineens over zijn en dat je van 270 inleg en 550 naar 100 gaat. Dat is ook de rede dat ik zo lang heb gewacht met meer credits inzetten. Heb MTGox toen helemaal mee gemaakt was een bagger periode vertrouwen was hier echt helemaal weg.

Achteraf gezien (altijd heel makkelijk praten) had ik het lekker moeten laten staan. Aan de andere kant had het ook ipv 380 euro down kunnen gaan naar 30 of minder.

Maar goed terug naar nu.
Mijn strategie wordt nu tot de 13/14e een positie hebben en dan verkopen en even afwachten wat hij weer gaat doen. Misschien koop ik wel niet meer terug.
En ik ga met een deel wel stops maken nu bv een kleine 0.2 sell staan op 6989 eventueel koop ik met een dipje weer terug mocht hij hard door gaan koop ik later wel weer in. En dat doe ik dan weer op 79xx enz. Andere deel ga ik denk ik laten staan tot de 13/14e.

[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 02-11-2017 08:47 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
NLMaca schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:44:
[...]

haha, ik had hetzelfde. beetje winst gemaakt afgelopen week, verkocht en weer wat gekocht. Nu verlies en hopen dat het weer stijgt. Ik had een hogere stijging verwacht en heb vervolgens afgelopen dagen er niet eens naar omgekeken tot vanmorgen. Ik sta ook nog maar 10,- verlies. Wat zeur ik nou ;).
Nou inmiddels zit ik op $80 verlies. :D Ingestapt op meerdere momenten, paar keer rond $3,50, gisteren nog rond $3,10. Uiteraard zagen we dit wel een beetje aankomen vanwege de fork want vrijwel alle ALTS staan in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Best interessant die link, maar principe is ook je hebt geld nodig om geld te maken. De meeste onder ons denk ik doen het als hobby.

Er zijn er weinig die steenkoud ff 5000 euro neerleggen op een alt en lang genoeg te holden dat hij 2x omhoog gaat( met eventuele dalingen tussendoor)

Maar met kleine bedragen is het ook best leuk alleen echt daytradeb lukt me niet met mijn werk.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijft die Bitcoin maar stijgen zeg, sta echt dik in de min met de alts. Ik had niet verwacht dat het al 2 weken voor de fork zo hard zou gaan. Echte daytraders gaan toch tot het laatste moment handelen en zo laat mogelijk omzetten in BTC voor de fork? Momenteel blij dat ik er niet echt hoge bedragen in heb zitten, misschien dat ik in de komende twee weken nog wat bijkoop om de gemiddeldes goed te krijgen, dan maar hopen op een goede boom na de fork.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:44
Toch grappig dat iedereen zich zo focust op Bitcoin. Ik heb een brede portfolio en sta nog steeds dik in de plus al moet ik zeggen dat mijn aandeel wel flink gekrompen is de afgelopen week.

Maar ik maak me geen zorgen. Over 2 weken gaan de kaarten opnieuw geschud worden vermoed ik. Bitcoin gaat zijn onderlinge verdeeldheid beslechten met een fork. Dikke kans dat de koers daarna als een baksteen zinkt, de hype is over en het "gratis geld" spel is gespeeld. Iedereen gaat zijn BTC's cashen of investeren in altcoins omdat die zo lekker laag staan.

Ik ben niet zo van de technische analyses maar ik geloof oprecht dat de markt dit gaat doen. Al die altcoins zitten echt niet stil en terwijl bitcoin vooral schreeuwend duur wordt zijn de real world toepassingen er niet meer op geworden. De toekomst zal het uitwijzen tot die tijd HODL mijn BTC en alts ik lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik focus zelf juist altijd op BTC. Dat is voor mij gewoon de main currency.
Altcoins kunnen leuk zijn maar dan moet je je continu in blijven lezen en in schatten welke het goed zal gaan doen + er vanaf dag 1 bij proberen te zijn. BTC is in dat opzich wat relaxer je hoeft maar 1 munt in de gaten te houden.

Beide doen kan ook voordelen opleveren maar kost wel extra tijd. En daar heb ik ook geen zin in. Ga meestal long positions voor langere tijd.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Stratis valt hard. Mooi moment om groots in te slaan. Ik geloof er echt wel in dat in dit geval Stratis weer omhoog gaat. Helaas voor de zoveelste keer zijn er geen coins aan te schaffen via Litebit. Hoe toevallig weer. Was 2 dagen geleden ook al. Wordt zo moe van Litebit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Laatst online: 14:26
Ik sta nu officieel op 90% verlies met stratis :) Gelukkig maar een klein bedrag geinvesteerd maar hier is de keerzijde van de medaille toch wel heel erg duidelijk. In juni was stratis volgens de sentimenten op dit forum dé coin om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pattatje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:11:
Stratis valt hard. Mooi moment om groots in te slaan. Ik geloof er echt wel in dat in dit geval Stratis weer omhoog gaat. Helaas voor de zoveelste keer zijn er geen coins aan te schaffen via Litebit. Hoe toevallig weer. Was 2 dagen geleden ook al. Wordt zo moe van Litebit!
Litebit is helemaal leeg, gebeurt wel vaker als de prijzen erg laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
pattatje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:11:
Koop je ze toch bij Binance? Scoor eerst wat Ethers of BTC bij een winkel waar je met iDeal kunt betalen en dan doorsluizen naar Binance....

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wilde net Stratis kopen maar Litebit wil het niet verkopen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
yinx84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:26:
Iemand de VeChain AMA gezien? Live vanuit Tokyo.

Givenchy partnership bevestigd en ze zijn in gesprek met een Duits automerk beginnend met een 'B'... volgens mij kan dat er maar één zijn :) Verder hebben ze aangegeven in gesprek te zijn met nog meer "luxury" bedrijven.. waaronder een fabrikant van horloges en een fabrikant van zonnebrillen.

Ze hebben nu best een indrukwekkend lijstje: Renault Group, BWM, Givenchy, Kuehne & Nagel (grootste transportbedrijf ter wereld),PwC.

https://i.redditmedia.com...c3a76f799cbd9dd48c1267618
Interessante coin, eindelijk eentje waar ik misschien wat geld in durf steken(van de tallzoze alt-coins dan).

Alleen is me niet echt duidelijk waar de VEN-tokens voor dienen, lijkt me meer een soort database systeem, waarom dan tokens/coins?

Ander Nadeel is dat ik maar 2 exchanges vind die hem listen, HitBTC en Liqui. En als ik even snel kijk op ncryptocompare zijn die ook niet echt geweldig. Ben al afgestapt van Kraken omdat die website zo bugged was en had gehoopt naar bv Bittrex ofzo te gaan.

Dit blijft toch een groot nadeel met al die altcoins, zoveel beurzen, telkens je identiteitsgegevens afgeven, god weet wie ze eigenlijk in handen heeft ....

Edit:
Keuhne+Nagel heeft hun eigen chain? Of is dit gewoon VeChain met een laagje erover?
https://www.kn-portal.com...solutions/kn_enginechain/

En in een officïeel artikel van Renault praat men over gebruik van microsoft technologie?
https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1

[ Voor 19% gewijzigd door Rakward op 02-11-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
er lijkt geen maat te zijn voor BTC. De andere dalen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:34
lighting_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:30:
er lijkt geen maat te zijn voor BTC. De andere dalen maar
BCH doet ook wel lekker mee :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Kan ik mijn BTC op Bittrex laten staan en maak ik dan ook aanspraak op de Segwit2x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
Disclaimer: Ik doe dit pas 1-2 weken en het is meer met onderbuik gevoel en kleine bedragen voor ervaring en omdat het interessant is. Ik zal geen tijd hebben om te daytraden dus het zal waarschijnlijk HODL (zo grappig waar dit woord vandaan komt XD) worden en hopen op een To The Moon stijging van 1 van de gehodle coins. En als het niks wordt is het gewoon pech gehad en move on.

Omdat de BTC nu zo belachelijk blijft stijgen en de altcoins blijven dalen wil ik vandaag nog 100,- bitcoins kopen en daarmee over enkele dagen nog een een altcoin bij kopen. Het idee hierachter is dat de BTC nog enkele dagen blijft stijgen en altcoins blijven dalen zodat ik deze nog gunstiger kan kopen en HODL. Ik ben alleen bij Kraken geregistreerd en heb verder ook niet echt behoefte om ergens anders nog te registreren. Nadeel is wel dat ik hierdoor beperkt ben in wat ik kan kopen. Een interessante munt die wel beschikbaar is, is XLM. Ik denk dat ik deze dus ga halen over enkele dagen.

Momenteel heb ik:
LTC, XRP, GET (ICO)

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Die heeft zijn top ook nog niet herhaald.
BTC maakt elke keer records andere altcoins niet. Die staan onder hun record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 10:58
Het is echt ongelofelijk. de € 6.000,- grens is zojuist doorbroken! Ik had mijn twijfels toen ik op 5.100 was ingestapt, maar blij dat ik ze aangehouden heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Iemand die in de ethconnect ico instapt vanmiddag?
Als je zie hoe bitconnect gexplodeed is sinds maart.

Ook bizar hoe Digibyte nu lager staat dan Doge, wat begon als een MEME coin

[ Voor 27% gewijzigd door alki op 02-11-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:23
alki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:18:
Als je zie hoe bitconnect gexplodeed is sinds maart
Als je mee wil doen aan ponzi's, moet je instappen. Mocht je dat niet willen (en dus je geld safe houden), moet je niet meedoen aan Ethconnect. Grote kans dat je de eerste maanden mooie percentages pakt, maar voor de rest is het één piramidespel.

Bizar om de markt nu bezig te zien, BTC stijgt (wederom) naar ATH, terwijl de alts enorm bloeden. Nu is het wachten op de correctie, deze stijging is ongezond maar is wel mooi om te zien hoeveel mensen nu met BTC bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krf137
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
alki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:18:
Als je zie hoe bitconnect gexplodeed is sinds maart
Er zijn veel geruchten gaande dat bitconnect een grote ponzi scheme is en dit ook geldt voor ethconnect. Het is bizar om te zien hoeveel geld er in omgaat, maar ik hou mij erbuiten :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Orangelights23 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:20:
[...]

Bizar om de markt nu bezig te zien, BTC stijgt (wederom) naar ATH, terwijl de alts enorm bloeden. Nu is het wachten op de correctie, deze stijging is ongezond maar is wel mooi om te zien hoeveel mensen nu met BTC bezig zijn.
Gister op elke zender elk uur een reportage gezien over bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om op 15 november al mijn BTC te verkopen. Dan de correctie af te wachten en vervolgens op het laagste punt van de correctie weer groot in te kopen.
Verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:29:
Ik zit eraan te denken om op 15 november al mijn BTC te verkopen. Dan de correctie af te wachten en vervolgens op het laagste punt van de correctie weer groot in te kopen.
Verstandig?
Er is nauwelijks een crash of zelfs een dip geweest bij de Bitcoin Cash of Gold fork.

Waarom zijn mensen er zo zeker van dat die er deze keer wel komt na Segwit2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Rakward schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:30:
[...]

Er is nauwelijks een crash of zelfs een dip geweest bij de Bitcoin Cash of Gold fork.

Deste meer mensen op deze dip zitten te wachten, deste minder dat hij er daadwerkelijk zal zijn lijkt me? Iedereen staat klaar om toe te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat dit een wat hardere fork is dan de vorige softforks.
Ik ben ook ingestapt op 6100, dus wat dat betreft loopt ik geen enorm risico. Hoogstens paar honderd dollar. En als Bitcoin echt richting de 20k gaat, tja, dan is dat natuurlijk een klein risico op een enorm potentieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:23

Omdat de marktsituatie bij BCC niet te vergelijken is met nu (Bitcoin Gold is pure onzin, dus die neem ik sowieso niet mee qua representativiteit). Mensen verwachten nu makkelijk te scoren, de stijging is ongezond hoog en de alts zijn enorm aan het dalen. Drie recepten voor een mooie correctie.
RSP schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:31:

Deste meer mensen op deze dip zitten te wachten, deste minder dat hij er daadwerkelijk zal zijn lijkt me? Iedereen staat klaar om toe te happen.
De geschiedenis binnen de economie laat zien dat wanneer men iets verwacht, het ook zal gebeuren omdat men zich hiernaar gedraagt. Wanneer de fork plaatsvindt en de mensen hebben beide munten, is het te verwachten dat ze hun winst nemen en een deel of geheel van hun BTC zullen verkopen.

Maar, het blijft de cryptomarkt, dus het blijft allemaal speculeren. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Orangelights23 op 02-11-2017 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rakward schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:16:
[...]

Interessante coin, eindelijk eentje waar ik misschien wat geld in durf steken(van de tallzoze alt-coins dan).

Alleen is me niet echt duidelijk waar de VEN-tokens voor dienen, lijkt me meer een soort database systeem, waarom dan tokens/coins?

Ander Nadeel is dat ik maar 2 exchanges vind die hem listen, HitBTC en Liqui. En als ik even snel kijk op ncryptocompare zijn die ook niet echt geweldig. Ben al afgestapt van Kraken omdat die website zo bugged was en had gehoopt naar bv Bittrex ofzo te gaan.

Dit blijft toch een groot nadeel met al die altcoins, zoveel beurzen, telkens je identiteitsgegevens afgeven, god weet wie ze eigenlijk in handen heeft ....

Edit:
Keuhne+Nagel heeft hun eigen chain? Of is dit gewoon VeChain met een laagje erover?
https://www.kn-portal.com...solutions/kn_enginechain/

En in een officïeel artikel van Renault praat men over gebruik van microsoft technologie?
Hier de bron voor Kuehne & Nagel:
http://www.trustnodes.com...ain-tech-asset-management

Hun Engine Chain is geen blockchain voor zover ik kan zien... het woord chain is in dit geval in de context van supply chain.

Voor Renault:

Men spreekt hier inderdaad over Microsoft, maar ook BitSe... BitSe is het moederbedrijf van VeChain. De CEO van VeChain is tevens een van de oprichters van BitSe.

Beide zijn ook gisteren weer genoemd tijdens de AMA: https://i.imgur.com/tpME2z6.png

VeChain is nu ook op KuCoin te vinden trouwens. Liqui heeft de meeste volume, maar daar betaal je wel een belachelijke 30 VEN withdrawal fee.

Meer info over de token: https://www.reddit.com/r/..._of_ven_tokens_come_from/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
B2x staat nu op 0.17 Btc. Als dit zo blijft wordt er in één keer 17% van 117 miljard dollar gecreëerd. Veel zal weer omgezet worden in Btc waardoor er een nog grotere stijging komt.

Is mijn gedachten.

https://coinmarketcap.com/currencies/segwit2x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballie2210 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:41:
B2x staat nu op 0.17 Btc. Als dit zo blijft wordt er in één keer 17% van 117 miljard dollar gecreëerd. Veel zal weer omgezet worden in Btc waardoor er een nog grotere stijging komt.

Is mijn gedachten.

https://coinmarketcap.com/currencies/segwit2x/
Dan zou je dus kunnen stellen dat je vooral je Bitcoins moet aanhouden en niet naar Euro's moet omzetten? Probleem is echter dat ik bij GreenAddress een wallet heb en uit hun blog blijkt dat zij geen hard fork zullen steunen... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RSP

RSP

Holy shit, orders plaatsen bij Kraken.com is frustrerend ... hoe kan dat nou zo onbetrouwbaar zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:53:
Holy shit, orders plaatsen bij Kraken.com is frustrerend ... hoe kan dat nou zo onbetrouwbaar zijn ...
Laatste dagen hetzelfde probleem. Orders soms niet kunnen cancelen. Nieuwe orders plaatsen duurt enorm lang en resulteert in errors. Charts zijn vaak niet te benaderen. Ben er helemaal klaar mee! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Ik twijfel nog waar ik mn bitcoins zet tijdens de fork. Kreeg dit mailtje van coinbase:
We wanted to remind you that the upcoming Bitcoin Segwit2x fork is projected to take place on November 16 and will result in 2 bitcoin blockchains.

In our effort to make Coinbase the most trusted, safe, and easy-to-use digital currency exchange, we are working to ensure we maximize your benefit from this event. So, following the fork:

Any user storing Bitcoin on Coinbase at the time of the fork will be credited with an equal amount of the new Bitcoin2x asset on the Bitcoin2x blockchain. No action is required - we will automatically credit your account. If you have 5 Bitcoin stored on Coinbase before the fork, you will have 5 Bitcoin and 5 Bitcoin2x following the event.

Coinbase users will be able to trade both Bitcoin and Bitcoin2x shortly after the fork.

Coinbase will disable buys, sells, sends and receives for Bitcoin and Bitcoin2x approximately 24 hours before the fork. We will re-enable them following the fork once it’s safe to do so.
For a detailed timeline of events surrounding the fork please see our blog post and FAQ.
Goed dat ze ermee bezig zijn, maar die freeze van 24 uur geeft me de kriebels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Laatst online: 15-09 23:50
RSP schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:53:
Ik ben geen Kraken expert, maar waarom doe je het dan ook? :)
Bitonic om Bitcoin te kopen en enkel Bittrex om te handelen in crypto, inclusief tether. Nog nooit gezeur gehad en altijd direct actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:55:
[...]

Laatste dagen hetzelfde probleem. Orders soms niet kunnen cancelen. Nieuwe orders plaatsen duurt enorm lang en resulteert in errors. Charts zijn vaak niet te benaderen. Ben er helemaal klaar mee! |:(
Ik ben nu ook helemaal klaar met Kraken, wat is een goed alternatief?

Bitstamp?

Of zijn er betere exchanges waarbij je ook Euro deposit/Withdrawal transacties kan doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
chrisO schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:09:
[...]

Bitstamp?

Of zijn er betere exchanges waarbij je ook Euro deposit/Withdrawal transacties kan doen?
Ja.

Verder zou mijn advies aan iedereen zijn:

1) Meedoen met BTC hype en nu inslaan om te profiteren, ik zie het nog wel naar $7500 gaan; of.
2) Geld klaar hebben staan op exchanges om altcoins op te rapen waarbij het overduidelijk is dat die snel weer +80% moeten gaan zoals WTC en NEO; of
3)Over 3 weken terugkomen wanneer alles weer normaal is en er aandacht is voor projecten ipv snelle winsten door forks her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, $7025 voor de BTC momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

chrisO schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:09:
[...]

Bitstamp?

Zoals @Vilscon al aangeeft: Bitstamp of desnoods Kraken om met Euro's aan te kopen, en vervolgens de USDT/BTC/XRP/whatever vanuit Kraken/Bitstamp doorzetten naar Bittrex.

Dat is de route die ik ook gebruik en werkt prima. Iets omslachtiger, maar Bittrex is een fijne exchange met vele munten. Een exchange met zoveel verschillende muntjes en die stabiel is en Euro deposits heeft is er volgens mij niet.

En mensen: stop toch met Kraken. Iedere keer weer een hoop gemopper over Kraken hier. Gaat goed als het erg rustig is, maar bij meer dan 2 trades per uur [/sarcasm] donderen ze omver.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alts dalen niet, ze stijgen gewoon niet net zo snel als btc. De waarde van alts is 1 op 1 gekoppeld aan btc. Ik maak me ook weleens schuldig aan verkeerd woordgebruik maar dat wilde ik even kwijt. De market cap van btc is in een week tijd ook ruim 20% gestegen, dat is verre van gezond. Voor mijn gevoel is investeren in alts op dit moment risky maar kan een heel aardig rendement opleveren. Ik zit iig wel grotendeels nog in alts en koop bij bij forse dalingen maar wel in hele kleine stapjes. De bodem is denk ik nog niet echt in zicht zolang btc maar blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Even goedkoop alt's inslaan na de fork gaat de meesten hier echt niet lukken. Ik keek de laatste fork realtime mee en zag de top bereikt worden in vijf min. De dollar prijs liep net zo snel op als de benzinemeter. Vandaar dat ik het er ook voor gedaan had waardoor ik maximaal profiteerde.

Overigens blij dat ik alles naar BTC heb omgezet toen de alt's bleven dalen nu al 20 procent winst. Als ik eerder had geweten van de BCH plannen had ik deels naar BCH gegaan dan had ik op 50 procent gezeten maar je kan niet alles hebben !-)

Nu nog in BCH stappen ik weet niet of de top al is bereikt. Bct is zeker dat die stijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 02-11-2017 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyField
Snap echt niet dat jullie nog litebit of kraken gebruiken. Bittrex/Binance zijn echt 10x zo snel en ook super makkelijk om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kraken... frustrerend zeg. Heb 10x op order uitvoeren geklikt voordat het werd opgenomen. Toch maar kleine verlies genomen zodat order direct werd uitgevoerd. Via LTC zojuist naar een andere exchange verplaatst. Wat een opluchting :-)

Nu nog even kijken hoe ik euro's kan omzetten (ik lees veel Binance hierboven, ik ga op onderzoek uit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Paar jaar terug had Kraken de zaken goed op orde. En je kan er makkelijk geld naar toe overmaken en ook weer er van af halen.
Ik had op Bitfinex ook issues gehad dat hij niet beschikbaar was en vorig jaar toen de hack.

Heeft Bittrex wel Margin trading?

Normaal doet kraken het eigenlijk wel goed had het al een jaartje niet echt meer gebruikt maar gister en vandaag is een drama.

[ Voor 32% gewijzigd door Astennu op 02-11-2017 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 17-09 21:36
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:29:
Verstandig?
Zo vaak hoor ik dat mensen gaan wachten of alles verkopen vanwege een (verwachte) dip.
En die dip komt dan niet :D of is gewoon bijna verwaarloosbaar. Net als China verhaal, of BTC gold verhaal.
Heb altijd alles gehouden, en at the end meeste profit gehaald nu.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Rookert25 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ja.

Verder zou mijn advies aan iedereen zijn:

1) Meedoen met BTC hype en nu inslaan om te profiteren, ik zie het nog wel naar $7500 gaan; of.
2) Geld klaar hebben staan op exchanges om altcoins op te rapen waarbij het overduidelijk is dat die snel weer +80% moeten gaan zoals WTC en NEO; of
3)Over 3 weken terugkomen wanneer alles weer normaal is en er aandacht is voor projecten ipv snelle winsten door forks her en der.
De laatste optie hoop ik voor je dat je gelijk heb maar zou het nog eens overdenken. De vorige fork was namelijk na een paar dagen de prijs al flink van gezakt en bleef dalen was ik gebleven dan had ik nu min dertig gestaan of zo.

En of je snel genoeg bent om mee te profiteren met bv neo na de fork...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 22:32
Genieten, Kraken ligt er ook weer half uit. Soms kan ik inloggen, maar de 504-errors zijn onontkoombaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Vilscon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ik ben geen Kraken expert, maar waarom doe je het dan ook? :)
Bitonic om Bitcoin te kopen en enkel Bittrex om te handelen in crypto, inclusief tether. Nog nooit gezeur gehad en altijd direct actie.
Nou, eigenlijk omdat ik steeds van een altcoin terugstap naar EUR. Ik stond vandaag op het punt om alles naar Bittrex te moven, maar ik doe dat liever als ik alles in bijvoorbeeld BTC heb zitten in plaats van losse moves met verschillende altcoins.

Overigens: Is het verstandig om van Kraken direct naar Bittrex te gaan, of beter eerst via een eigen wallet?

Kraken gebruikt BCH waar Bittrex BCC gebruikt. Maakt vast niks uit, maar het klinkt op een of andere manier foutgevoelig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

RSP schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:48:
[...]

Nou, eigenlijk omdat ik steeds van een altcoin terugstap naar EUR. Ik stond vandaag op het punt om alles naar Bittrex te moven, maar ik doe dat liever als ik alles in bijvoorbeeld BTC heb zitten in plaats van losse moves met verschillende altcoins.

Overigens: Is het verstandig om van Kraken direct naar Bittrex te gaan, of beter eerst via een eigen wallet?

Kraken gebruikt BCH waar Bittrex BCC gebruikt. Maakt vast niks uit, maar het klinkt op een of andere manier foutgevoelig :+
Rechtstreeks gaat prima, ik doe niet anders.

En geen BTC verplaatsen, maar zet het om in XRP of zo. Dat is goedkoper. BTC kost je volgens mij ruim 3 euro of zo.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

beany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:51:
[...]

En geen BTC verplaatsen, maar zet het om in XRP of zo. Dat is goedkoper. BTC kost je volgens mij ruim 3 euro of zo.
Ah, goed punt. Ik ga denk ik dit weekend maar even moven. Ik krijg m'n orders niet eens gecancelled op dit moment ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
beany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:51:
[...]

Omzetten naar andere coin kost toch ook geld??
Mij wel in ieder geval doe ik dan iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
Er is weer (stratis) supply op litebit. Net 100e worth of stratis gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
jmbosch82 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:09:
Er is weer (stratis) supply op litebit. Net 100e worth of stratis gekocht.
Waarom niet via een exchange als Bittrex/binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er überhaupt een reden waarom de Club Coin het ineens zo goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Iemand dit wel eens meegemaakt op Bitonic?

Wilde wat btc bijkopen. Alles ingevuld er was 21 btc beschikbaar nadat ik alles had gecontroleerd en naar betalen aanklikte zag ik scherm rood worden met de tekst geen Helaas geen BTC meer aanwezig en kwam ik op op betaalpagina van bank terecht.
Durfde het niet aan en heb geannuleerd zou het vervelend vinden als geld verdween en dagen zoek was, was behoorlijk bedrag.

Had ik kunnen betalen omdat de BTC gereserveerd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
SkyField schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:11:
[...]

Waarom niet via een exchange als Bittrex/binance?
Omdat je dan eerst bitcoin moet kopen om naar stratis te traden. Litebit is uiteindelijk duurder maar veel gemakkelijker. Als je, zoals ik, niet voor kleine winsten gaat maar op meer hoopt is Litebit wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ErikRo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:13:
Had ik kunnen betalen omdat de BTC gereserveerd was?
Volgens mij wel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 21 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]