[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.090 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Rakward schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Holy shit wat een idiote argumenten.

- Wat als de stroom uitvalt.
=> kan hetzelfde zeggen over internetbankieren en bancontact/maestro/visa in de winkel. Heb nooit cash geld bij want dat is gewoon niet te doen met al dat kleingeld.

- De waarde is niet gestegen, mensen betalen er gewoon meer voor.
=> Argument zou enkel logisch kunnen zijn indien de waarde van de dollar(of euro) evenredig gezakt zou zijn en alles even hard steeg, dan bleef de waarde dus eigenlijk gelijk. Waarde word bepaald door vraag/aanbod mijn inziens.

- "Echt geld" is gereguleerd en dus beter/veilig. Dat "verdwijnt" niet zomaar.
=> Hoeveel valuta's zijn er niet verdwenen niet zolang geleden met de invoering van de euro? En lees bv eens Wikipedia: Hyperinflation in the Weimar Republic dan weet je hoeveel het betekent dat er een overheid achter een bepaalde valuta staat. Is de Britse pond dit jaar ook niet enorm veel waarde kwijt door uit de EU te stappen? Officiële munt betekent uiteindelijk niks.

- Als de overheid het iets vind zullen ze een echte "Eurocoin" ofzo uitbrengen.
=> Nee bedankt, dan veranderen ze waarschijnlijk de werking ervan en dan richten ze een Centrale Eurocoin Bank ofzo op die ongelimiteerd hun eigen coin kan bijdrukken. Krijgen we weer die gezellige inflatie.

Kerel komt ook over als een echte slang.

En ja ik weet dat iedereen in dit topic dit waarschijnlijk allemaal wel weet maar toch. Holy shit.
Eens, het enige waar hij wel een punt heeft is dat er een moment gaat komen dat overheden (zie je al in sommige landen) het streng gaan reguleren. Dat kan dan behoorlijk de prijs gaan drukken als dat op grote schaal gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Iemand bekend met IMMLA ICO, ik ben zelf werkzaam in de logistieke industrie, dit spreekt mij wel aan.

Ik kan alleen niet zien hoeveel tokens ik krijg voor mijn ETH.

Ben benieuwd of iemand anders zich hier nog heeft ingelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Even kijken in de openingspost, er zijn verschillende manieren om bitcoins en altcoins (andere coins) te kopen. Zo kun je bijvoorbeeld bitstamp en/of kraken gebruiken om via een SEPA overboeking btc te kopen, dit is goedkoper dan bitonic maar duurt wel wat langer. Tevens kun je op bij deze exchanges ook altcoins kopen, echter bieden deze niet alle altcoins aan. Daarom kun je ook gebruik maken van verschillende exchanges zoals bittrex bijvoorbeeld. Ik zou je aanraden om dit topic door te lezen en tevens op reddit te lezen er is zoveel informatie beschikbaar.
Dank! Ik ga me de komende dagen er eens in verdiepen. Vanmorgen om 09.30 uur gekocht, dus dat was op een goed moment. Eerste winstje is al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Boltinus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
dan heeft hij met zijn bende al positie ingenomen
Alsof mensen met serieus veel geld nog geen BTC gekocht hebben _O- Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar ondertussen hebben ze al heel veel geld in cryptocurrency gestopt. Ze hebben het altijd over het spreiden van risico toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypto_Ed_NL‏ @Crypto_Ed_NL:
Sundays $BTC pump to new ATH was just a well played manoeuvre to liquidate biggest contract holder on OKEX imho. Still awaiting correction.

Kunstmatige PUMP dus je zou een daling verwachten. Toch blijft BTC hoog staan. Veel nieuwe instappers die door FOMO hoog kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:49:
Sundays $BTC pump to new ATH was just a well played manoeuvre to liquidate biggest contract holder on OKEX imho. Still awaiting correction.

Kunstmatige PUMP dus je zou een daling verwachten. Toch blijft BTC hoog staan. Veel nieuwe instappers die door FOMO hoog kopen ?
Wie is crypto ed en waarom zou hij gelijk hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:49:

Misschien stijgt de BTC koers hierdoor:

http://www.cmegroup.com/m...unchofbitcoinfutures.html

Moet het zelf nog een keer rustig doorlezen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die aan daytrading doen. Is het niet mogelijk om je geld nog veiliger te bewaren ipv op de exchange te laten? Ivm hacking.

Snachts haal ik het offline. Maar terug op exchange zetten kost een godsvermoge :S

En altijd op exchange laten is riskant maar moet ook wel want je bent nonstop ermee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
RaptorXS schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Dat is de oorzaak ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even 2 ongelooflijke noob vragen, waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden, maar wel wil weten:

1: Moet ik voor de hard fork op 16 november nog speciale acties ondernemen? (kopen/verkopen/etc.?)
2: Krijgt iedereen met Bitcoins nou een vergelijkbaar aantal nieuw te creëren munten "B2X"? En hoe zit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nu er steeds meer geld in omgaat wil iedereen meesnoepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIACOIN - Wat een K- beweging weer vandaag. Schiet 27% omhoog en binnen de kortste keren stort het weer in. Ik heb een gewone baan en kan de koersen niet steeds volgen dus zo een plotselinge UP en meteen weer DOWN mis je dan soms.
Iemand enig idee waardoor dit kwam ? Geloof wel in de coin en heb hem al wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:03:
VIACOIN - Wat een K- beweging weer vandaag. Schiet 27% omhoog en binnen de kortste keren stort het weer in. Ik heb een gewone baan en kan de koersen niet steeds volgen dus zo een plotselinge UP en meteen weer DOWN mis je dan soms.
Iemand enig idee waardoor dit kwam ? Geloof wel in de coin en heb hem al wat langer.
Heb het zelfde probleem, maar momenteel geloof ik in geen enkele coin meer als je ziet hoe hard BTC elke keer de lucht inschiet en alle andere weer omlaag knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solidslayer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
Heb het zelfde probleem, maar momenteel geloof ik in geen enkele coin meer als je ziet hoe hard BTC elke keer de lucht inschiet en alle andere weer omlaag knallen.
Klopt helemaal. Ik heb een aantal ALTcoins ivm spreiding maar vraag me steeds meer af of ik die niet gewoon allemaal maar weg moet doen en alles omzetten naar BTC. Scheelt ook weer steeds naar schermpjes turen om alles te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Klopt helemaal. Ik heb een aantal ALTcoins ivm spreiding maar vraag me steeds meer af of ik die niet gewoon allemaal maar weg moet doen en alles omzetten naar BTC. Scheelt ook weer steeds naar schermpjes turen om alles te volgen.
Hoewel dit idee ook af en toe in mij op komt, is het geen goed idee. Spreiding blijft altijd key in je beleggingen, zeker in de volatiele BTC markt. Nu is het allemaal leuk en aardig met de dagelijkse BTC stijging, maar een correctie is onvermijdelijk. Wanneer BTC met +10% daalt, wat gezien de koersresultanten in het verleden gezien geen gek iets is, zijn je alts weer een veilige haven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Orangelights23 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

Hoewel dit idee ook af en toe in mij op komt, is het geen goed idee. Spreiding blijft altijd key in je beleggingen, zeker in de volatiele BTC markt. Nu is het allemaal leuk en aardig met de dagelijkse BTC stijging, maar een correctie is onvermijdelijk. Wanneer BTC met +10% daalt, wat gezien de koersresultanten in het verleden gezien geen gek iets is, zijn je alts weer een veilige haven.
Er zijn nog maar weinig dagen geweest waarop BTC 10% daalde en altcoins stegen, los van de dagen vlak na een fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Yep hier ook.
Sinds ik all in op alts ben gegaan heb ik geen winst meer gemaakt.
Btc blijft maar stijgen en die alts schieten alle kanten op. Met daytrading kan je veel winst maken maar ik ben telkens iets te laat met verkopen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Orangelights23 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

tot 2 keer toe weer in de alts gestapt na een flinke stijging van de BTC en een waarde daling van de alts maar toch blijven ze steeds verder wegzakken, velen dachten ook na de BTG fork dat alle alts weer sky high gingen maar daar is op VTC na toch weinig van te merken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 12:23
Rookert25 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Er zijn nog maar weinig dagen geweest waarop BTC 10% daalde en altcoins stegen, los van de dagen vlak na een fork.
Klopt, maar ik zeg trouwens ook niet dat de alts dan stijgen. Een correctie is onvermijdelijk voor BTC. Wat je zult zien is dat wanneer BTC daalt, je tijdelijk kunt hedgen in alts (ook USDT trouwens). Heeft mij al vele euro's bespaard en zelfs opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ik zie alleen btc stijgen. De rest stijgt niet meer naar hun oude record hoogte. Lijkt of nu de massa vol op btc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solidslayer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:15:
[...]
tot 2 keer toe weer in de alts gestapt na een flinke stijging van de BTC en een waarde daling van de alts maar toch blijven ze steeds verder wegzakken, velen dachten ook na de BTG fork dat alle alts weer sky high gingen maar daar is op VTC na toch weinig van te merken vind ik.
Zelfde hier. Op een paar coins met goed opletten nog winst gemaakt. Maar vandaag bijvoorbeeld ging VIA hard omhoog naar +27%. Zou je denken, mooie winst maar die is inmiddels alweer helemaal verdampt terwijl BTC maar doorgaat.
En de rest van mijn coins zijn al langere tijd in dalende trend.

Lees net dat VIA waarschijnlijk als featured coin in "Palm Beach report" zal worden genoemd. Rapport is nog helemaal niet uit. Pure speculatie dat er vandaag dus "handelaartjes" erop zijn gedoken. Zijn totaal niet geïnteresseerd in VIA maar zien een kans om even snel wat winst te maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
solidslayer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:15:
[...]

Ze zijn allemaal omhoog gegaan de mijne rond de twintig procent. Alleen zijn ze daar niet gebleven en na drie dagen stonden ze weer ongeveer op oude niveau. De verwachte btc drop was een miskleun en bleef uit.
Jammer ik wilde net wat btc bijkopen als ik thuis kwam al die op 5700 dollar stond maar nu blijft hij maar stijgen. Voelt niet als goed aankoopmoment, aan andere kant als die door blijft stijgen loop ik winst mis.
Je mist het continu kunnen handelen en kijken.

[ Voor 30% gewijzigd door ErikRo op 31-10-2017 16:41 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Zelfde hier. Op een paar coins met goed opletten nog winst gemaakt. Maar vandaag bijvoorbeeld ging VIA hard omhoog naar +27%. Zou je denken, mooie winst maar die is inmiddels alweer helemaal verdampt terwijl BTC maar doorgaat.
En de rest van mijn coins zijn al langere tijd in dalende trend.

Lees net dat VIA waarschijnlijk als featured coin in "Palm Beach report" zal worden genoemd. Rapport is nog helemaal niet uit. Pure speculatie dat er vandaag dus "handelaartjes" erop zijn gedoken. Zijn totaal niet geïnteresseerd in VIA maar zien een kans om even snel wat winst te maken.
Ik maakte mooie winst op VTC in een paar dagen, maar dat viel in het niets bij mijn verlies op de overige alts.. daarom denk ik aan minders spreiden, of iig max 3 a 4 coins. Nu zat ik op 6 a 7.
Het is teveel nakijkwerk elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar daar zullen zich voornamelijk van die snelle handelaartjes met veel geld op storten die net van BTC gehoord hebben en verder niet eens weten wat een altcoin of de blockchain is.
Vervelende is dat ze dus alleen in BTC handel hun geld gaan stoppen en gaan speculeren wat de prijs nog verder zal opdrijven.
Tja als er ergens geld te verdienen is dan springt iedereen erin.

EDIT : Crypto_Ed_NL‏ @Crypto_Ed_NL
So, everybody excited about a new futures market..... How is this positive for BTC spot price?

Tja, niet iedereen is blij met de futures markt. We weten allemaal wat voor soort mensen dit trekt.
Wie is Crypto_Ed_NL ? Iemand die professioneel in Cryptos handelt en op zijn twitter vaak goede voorspellingen doet en adviezen geef. Ik lees eigenlijk iedere dag wel de nieuwe berichten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:53:
Nog even 2 ongelooflijke noob vragen, waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden, maar wel wil weten:

1: Moet ik voor de hard fork op 16 november nog speciale acties ondernemen? (kopen/verkopen/etc.?)
2: Krijgt iedereen met Bitcoins nou een vergelijkbaar aantal nieuw te creëren munten "B2X"? En hoe zit precies?
Lees eens tot paar blz terug is allemaal al eens gevraagd en beantwoord.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
Hoopte vandaag goed te gokken op een daling van BTC (korte termijn) dus via kraken een short ingesteld. Liep niet helemaal zoals ik hoopte (want stijging) dus na verloop van tijd wilde ik een close order doorvoeren om mijn verlies maar te nemen, echter werkte dit niet bij Kraken (error). Meermaals geprobeerd via web interface van kraken en via de API: geen resultaat. 5 minuten later (en 20 euro stijging verder) weer geprobeerd en Kraken ticket ingeschoten dat ik mijn position niet kon closen.
Inmiddels staat ie weer 50 euro hoger en Kraken heeft inmiddels geantwoord in de trant van "ja sorry, het is een beetje druk". Terwijl het bitcoin-volume op kraken echt wel hogere pieken krijgt te verduren.
Maar door Kraken draai ik inmiddels dus 2 keer meer verlies dan wanneer de site gewoon had gewerkt. Iemand daar ervaring mee? Hoe zit dat eigenlijk? Qua bedrag valt het wel mee, maar ben toch benieuwd hoe dit zit? Ik kan natuurlijk de kleine lettertjes door gaan nemen maar er zijn er hier vast meer met ervaring op dat gebied.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willtc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 13:18
Roxsman schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:36:
Hoopte vandaag goed te gokken op een daling van BTC (korte termijn) dus via kraken een short ingesteld. Liep niet helemaal zoals ik hoopte (want stijging) dus na verloop van tijd wilde ik een close order doorvoeren om mijn verlies maar te nemen, echter werkte dit niet bij Kraken (error). Meermaals geprobeerd via web interface van kraken en via de API: geen resultaat. 5 minuten later (en 20 euro stijging verder) weer geprobeerd en Kraken ticket ingeschoten dat ik mijn position niet kon closen.
Inmiddels staat ie weer 50 euro hoger en Kraken heeft inmiddels geantwoord in de trant van "ja sorry, het is een beetje druk". Terwijl het bitcoin-volume op kraken echt wel hogere pieken krijgt te verduren.
Maar door Kraken draai ik inmiddels dus 2 keer meer verlies dan wanneer de site gewoon had gewerkt. Iemand daar ervaring mee? Hoe zit dat eigenlijk? Qua bedrag valt het wel mee, maar ben toch benieuwd hoe dit zit? Ik kan natuurlijk de kleine lettertjes door gaan nemen maar er zijn er hier vast meer met ervaring op dat gebied.
Bovenstaand is het zoveelste deel "slechte ervaringen met Kraken"...

Gelukkig zijn er genoeg alternatieven waar je ook gewoon via SEPA Euro's snel kan overboeken. Ik zelf heb voor Bitstamp gekozen en nog geen moment spijt gehad Kraken vaarwel te hebben gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:17:
Ik zie alleen btc stijgen. De rest stijgt niet meer naar hun oude record hoogte. Lijkt of nu de massa vol op btc zit.
Zou dat zijn om bij de volgende hardfork over een week of 2 de nieuwe coin te hebben?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:12
Mailtje van BL3P gehad omtrent Segwit2x fork.
Ergens tussen 12 en 16 november zal er naar verwachting een nieuwe splitsing in het Bitcoin netwerk ontstaan, omdat een groep van miners de blokgrootte tot 2 MB wil verhogen.

Bij blokhoogte 494.784 zal er een blok worden gemined dat de limiet overschrijdt. Iedereen die bitcoins heeft op het moment van de fork zal vervolgens bitcoins hebben op beide afzonderlijke blockchains. Omdat deze splitsing op een bepaalde blokhoogte plaatsvindt is het voor ons op dit moment niet mogelijk vooraf de exacte datum en tijd te bepalen.

Gebruikers die toegang willen krijgen tot de coins op deze gesplitste versie zullen hiervoor nieuwe software moeten gebruiken. In principe verloopt dit vergelijkbaar met eerdere forks zoals Bitcoin Cash. Wat betekent dit voor de beschikbaarheid van BL3P en de bitcoins die bij BL3P worden opgeslagen?

In alle waarschijnlijkheid zullen wij vanaf 12 november tijdelijk stortingen en opnames van bitcoin stoppen, aangezien degenen die de blokgrootte limiet willen verhogen niet van plan lijken een veilige vorm van ‘replay’ beveiliging te implementeren. Het gevolg hiervan is dat transacties op beide blockchains ook door een kwaadaardige speler op de andere blockchain kunnen worden uitgevoerd.

Gebruikers die in deze periode volledige controle over hun bitcoins willen hebben, dienen hun bitcoins voor 12 november op te nemen. Op het moment dat wij het veilig achten zullen wij het opnemen en storten van bitcoins weer inschakelen. Dit hangt ervan af of wij voldoende maatregelen kunnen treffen om op een verantwoorde manier om te gaan met de gevaren van zogeheten "replay attacks" (bitcointransacties die worden gedupliceerd op het andere bitcoinnetwerk).

We zullen een momentopname van het saldo van elke gebruiker op het moment van de fork vastleggen, om opnames van de nieuwe munt mogelijk te maken indien deze nieuwe blockchain op lange termijn levensvatbaar blijkt te zijn. In dat geval zullen gebruikers met een balans op BL3P toegang krijgen tot coins op beide blockchains.

Wij zijn niet van plan om ondersteuning voor bitcoins op de Segwit2x-chain te implementeren op BL3P en stortingen voor deze versie worden niet gecrediteerd. Als deze nieuwe alternatieve versie echter uitgroeit tot een groter marktaandeel en een grotere gemeenschap, kunnen wij deze beslissing opnieuw evalueren. De algemene principes die zijn beschreven in onze verklaring omtrend de situatie van 1 augustus zullen hier ook van toepassing zijn: De volatiliteit zal tijdens deze periode waarschijnlijk verhogen en de orderboeken kunnen relatief leeg zijn.

Ons officiële standpunt ten aanzien van deze omstreden hardfork vindt u hier. Wij beschouwen de Overeenkomst van New York als een overeenkomst die de gedecentraliseerde aard van Bitcoin negatief zal beïnvloeden. We beschouwen ook het tijdsbestek dat gebruikers krijgen om hun software te upgraden als onrealistisch en de tijd die uitgetrokken wordt voor het testen van de voorgestelde veranderingen als onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:04
Duidelijke taal van BL3P. Zijn er Tweakers die wel flink gaan inzetten op s2x? Is s2x wel levensvatbaar als gebruikers de Core chain blijven prefereren? Zouden beide negatieve gevolgen kunnen ondervinden, gegeven de preferentie van de meeste miners voor S2X en gebruikers voor Core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Rox92 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Je hoeft toch geen id op te sturen voor een account? Alleen adres en telefoon is genoeg voor tier 1 en dan kan je, zo even uit mijn hoofd, 3 btc per dag eraf halen.
Ja maar als je adres niet geaccepteerd wordt MOET je een enhanced account aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
ErikRo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:24:
[...]

Ze zijn allemaal omhoog gegaan de mijne rond de twintig procent. Alleen zijn ze daar niet gebleven en na drie dagen stonden ze weer ongeveer op oude niveau. De verwachte btc drop was een miskleun en bleef uit.
Jammer ik wilde net wat btc bijkopen als ik thuis kwam al die op 5700 dollar stond maar nu blijft hij maar stijgen. Voelt niet als goed aankoopmoment, aan andere kant als die door blijft stijgen loop ik winst mis.
Je mist het continu kunnen handelen en kijken.
Dat is de reden waarom ik op dit moment niet op HODL zit met veel Altcoins, behalve BTC zelf.

Room de AltCoins af met 10% of 20% en ben weer weg, omdat alles zo onderhevig is aan wat BTC doet.
En zoals we weten stijgt BTC op dit moment maar door en zijn de Alts het slachtoffer.

Had vandaag ingezet op OMG maar uit het niets onstond er een downtrend, dus ben ik wezen bijkopen tot 2x toe .. wat ik eigenlijk niet van plan was ... nu puur om de average mee omlaag te nemen.
Nu zit hij nog ~1% onder mijn average voordat ik winst ga draaien om af te romen.

Ook NLG opgenomen op average 1520Sit en herstelt plots uit het niets na ook een dieper dal dan verwacht.

Zo kan het lopen, maar mijn advies is op dit moment, koop en hou geld appart om als hij toch daalt meer bij te kopen ... zeker als je niet weet of je aankoop ook echt de bodem was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 21:03
Ziet er naar uit dat Verge (xvg) eindelijk met hun Wraith protocol komt:
https://medium.com/verge-...announcement-3965730bd0b8

Koers begint nu al te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunci
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 06:24
inimini2007 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:13:
Iemand bekend met IMMLA ICO, ik ben zelf werkzaam in de logistieke industrie, dit spreekt mij wel aan.

Ik kan alleen niet zien hoeveel tokens ik krijg voor mijn ETH.

Ben benieuwd of iemand anders zich hier nog heeft ingelezen?
Ben het nav jouw vermelding gaan lezen. Zit ook in de logistiek, dus wekte mijn interesse. White paper nog niet helemaal gelezen, maar het ziet er sowieso al uitvoeriger uitgewerkt uit dan veel andere white papers. Qua gedachte en uitwerking pakken ze de meeste pijnpunten wel aan. IMMLA veel weg van initiatief van Maersk met IBM. Die hebben afgelopen 2 jr inmiddels al miljoenen in in vergelijkbare ontwikkeling gepompt, maar lopen ook nog tegen veel problemen aan (techniek is minste probleem).
https://www.forbes.com/sites/tomgroenfeldt/2017/03/05/ibm-and-maersk-apply-blockchain-to-container-shipping/#707e3bfb3f05
Je moet lange adem hebben om iets in internationale transport te veranderen. Technisch zullen ze het wel kunnen waar maken, maar vraag is meer of ze ooit genoeg kritische massa aan kunnen trekken voor succes...

Over de voorwaarden van de ICO kan ik weinig zinnigs zeggen. Te weinig ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stratis vastgehouden tot de announcement over de masternodes, keldert die ineen (gelukkig nog wel ruime winst over). Dan proberen vlak na de announcement van Monaco in te stappen, dat ook mistimed met verlies. Een uur geleden zie ik op Facebook een bericht dat een announcement van Verge eraankomt en iedereen in moet stappen, dacht ik mijn lesje geleerd te hebben: niet investeren. En hoppa, 25-30% omhoog.

Leerzame dagen voor de beginnende handelaar :') Buy the rumour, sell the news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:21
Zozo.. eindelijk komt wraith protocol voor verge xvg. 6 november gaat het live.
Benieuwd of de koers vanaf nu lekker aantrekt. Voor nu gaat ie lekker, maar hopen dat het zo blijft ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Korkss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:40:
Zozo.. eindelijk komt wraith protocol voor verge xvg. 6 november gaat het live.
Benieuwd of de koers vanaf nu lekker aantrekt. Voor nu gaat ie lekker, maar hopen dat het zo blijft ;-)
Ik vraag me af hoeveel daar weer van overeind blijft. Tijd geleden op 78 gekocht, toen steeg hij naar 171, toen verkocht. Tijd later weer op 110 gekocht, toen gebeurde er weinig en uiteindelijk rond 81 met verlies verkocht. Was eerder altijd geneigd bij soortgelijk nieuws weer in te stappen, maar in de praktijk zal dit denk ik geen blijvende stijging tot gevolg hebben, over een paar dagen of weken kakt hij waarschijnlijk weer in. Dergelijk nieuws maakt een munt niet direct meer waard, dat is pas bij mass adaption of real world toepassingen. Ze zijn goed op weg en een individueel muntje heeft een lage prijs, geeft ook een goed gevoel om een mooi hoog aantal in je wallet te hebben, maar, ik zie vooralsnog geen blijvende stijging aankomen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:23
Samen met wat andere mensen uit de Coin Talk slack wil ik een premium call subscription afsluiten voor daytrade. Dat wil zeggen dat je belegginsadviezen krijgt van welke coins te kopen en te verkopen.Kosten zijn ongeveer ~250$ per maand / max 10 personen dus ~25$ per maand per persoon. Een andere groep hier op GoT zal al vol dus ze adviseerde mij om zelf een groep te starten. Dus stuur mij een DM hier op GoT of op de Coin Talk slack als je interesse hebt.
Boltinus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:09:
Had vandaag ingezet op OMG maar uit het niets onstond er een downtrend, dus ben ik wezen bijkopen tot 2x toe .. wat ik eigenlijk niet van plan was ... nu puur om de average mee omlaag te nemen.
Nu zit hij nog ~1% onder mijn average voordat ik winst ga draaien om af te romen.
OMG zou ik asap verkopen, dit blijft af weken dalen. Hij is net door zijn support gebroken dus zonder positief nieuws (waar je niet op moet hopen) en BTC die nieuwe ATH aantikt gaat deze enkel lager.

[ Voor 39% gewijzigd door The Source op 31-10-2017 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
ionn schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

Wanneer krijgen de tokenholders die 0.5% transaction fees.
Binnenkort zullen we daar publiekelijk als bedrijf antwoord op geven.
Sorry!! Dat is echt alles wat ik nu kan zeggen.

Kan wel bevestigen dat wij wel degelijk rewards zullen hebben, dus dit zal niet plotseling veranderen. Zie https://www.reddit.com/r/.../tenx_we_do_have_rewards/.

[ Voor 23% gewijzigd door Martijn19 op 01-11-2017 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Als longtime BTC hodler en met een zakje LTC, vraag ik het me toch af...
Wordt het niet tijd dat de mBTC wordt ingevoerd bij de div. beurzen/handelaren?
Heb toch echt het idee dat mensen div. altcoins kopen i.v.m. de aantallen die ze er voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
RaptorXS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 02:31:
Als longtime BTC hodler en met een zakje LTC, vraag ik het me toch af...
Wordt het niet tijd dat de mBTC wordt ingevoerd bij de div. beurzen/handelaren?
Heb toch echt het idee dat mensen div. altcoins kopen i.v.m. de aantallen die ze er voor krijgen.
Ten eerste: ik betwijfel of dat wel echt uitmaakt.

Ten tweede: hoe groter de portfoliovariëteit, hoe meer transacties, hoe meer opbrengsten uit fees voor de exchange. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

En net als je denkt dat GRS wel genoeg gepumped is de afgelopen dagen... Doen we er gewoon nog een schepje bovenop! Ongelofelijk hoe een coin die al jaren bestaat in een week 980% kan stijgen... Ben zelf op verschillende momenten in- en uitgestapt, het is momenteel de enige coin die mijn portfolio in de + houdt gezien de redelijke drop van alts deze week (ik heb alleen maar alts)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhco
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 22:12
In een maamd tijd ongeveer 1.5 btc zien verdwijnen in alts. Ben benieuwd of na volgende fork weer wat terugvloeit naar alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
p0st schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:24:
En net als je denkt dat GRS wel genoeg gepumped is de afgelopen dagen... Doen we er gewoon nog een schepje bovenop! Ongelofelijk hoe een coin die al jaren bestaat in een week 980% kan stijgen... Ben zelf op verschillende momenten in- en uitgestapt, het is momenteel de enige coin die mijn portfolio in de + houdt gezien de redelijke drop van alts deze week (ik heb alleen maar alts)
Bestaat idd al jaren maar de devteam zelf heeft niet stil gezeten las ik gisteren.
Ben zelf gisteren middag pas ingestapt. Gisteren avond stond ik op het punt om het te dumpen met een kleine winst maar uiteindelijk toch maar niet gedaan en naar mijn eigen gevoel geluisterd ;)

Nu de 1 dollar grens gepasseerd is kan GRS zomaar de volgende VTC worden dus ik HODL nog even lekker door

En voor diegene die nog in willen stappen: doe het nu het nog kan anders mis je de trein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:18:
[...]

Bestaat idd al jaren maar de devteam zelf heeft niet stil gezeten las ik gisteren.
Ben zelf gisteren middag pas ingestapt. Gisteren avond stond ik op het punt om het te dumpen met een kleine winst maar uiteindelijk toch maar niet gedaan en naar mijn eigen gevoel geluisterd ;)

Nu de 1 dollar grens gepasseerd is kan GRS zomaar de volgende VTC worden dus ik HODL nog even lekker door

En voor diegene die nog in willen stappen: doe het nu het nog kan anders mis je de trein :+
Blijkbaar had ik nog beetje GRS coin.deel verzilverd.
Ik verwacht nog een stevige correctie en dan bijkopen.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Offens1490 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:20:
[...]
Blijkbaar had ik nog beetje GRS coin.deel verzilverd.
Ik verwacht nog een stevige correctie en dan bijkopen.
Ik verwacht ook dat er een correctie zal volgen maar of het echt stevig zal zijn betwijfel ik. Kijk bijvoorbeeld naar de correcties van VTC toen die de 1 dollar grens gepasseerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimini2007
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
Kunci schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

Ben het nav jouw vermelding gaan lezen. Zit ook in de logistiek, dus wekte mijn interesse. White paper nog niet helemaal gelezen, maar het ziet er sowieso al uitvoeriger uitgewerkt uit dan veel andere white papers. Qua gedachte en uitwerking pakken ze de meeste pijnpunten wel aan. IMMLA veel weg van initiatief van Maersk met IBM. Die hebben afgelopen 2 jr inmiddels al miljoenen in in vergelijkbare ontwikkeling gepompt, maar lopen ook nog tegen veel problemen aan (techniek is minste probleem).
https://www.forbes.com/sites/tomgroenfeldt/2017/03/05/ibm-and-maersk-apply-blockchain-to-container-shipping/#707e3bfb3f05
Je moet lange adem hebben om iets in internationale transport te veranderen. Technisch zullen ze het wel kunnen waar maken, maar vraag is meer of ze ooit genoeg kritische massa aan kunnen trekken voor succes...

Over de voorwaarden van de ICO kan ik weinig zinnigs zeggen. Te weinig ervaring mee.
Bedankt voor je feedback, zal inderdaad een aardig project worden om dit ook te kunnen laten werken.
Maar toch heeft dit op 1 of andere manier mijn interesse wel gewekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:35:
[...]

Lees eens tot paar blz terug is allemaal al eens gevraagd en beantwoord.
Ik heb veel bladzijden terug gelezen, maar het helaas niet kunnen vinden. Tevens veel research gedaan op het internet, waaronder dit goede artikel: https://www.coindesk.com/...ext-fork-might-different/

Maar toch is het nog te veel abracadabra voor mij. Als ik bitcoins in een GreenAddress heb: wat wordt de currency na de hard fork? Ik snap dat niet helemaal. Blijft dat BTC, of verandert dat automatisch in B2X? En/of krijg ik straks 2 munten in mijn GreenAddress wallet?

Een reactie op deze vraag wordt zeer op prijs gesteld! Dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
In Chicago willen ze Bitcoinfutures aan gaan bieden. Nog meer geld dat in Bitcoin vloeit en nog meer handel.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wanneer je een account aanmaakt bij Coinbase willen ze je rijbewijs hebben of id, hebben jullie zaken afgeplakt? of aangepast?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:06
Nou, de mobiele miner van Electroneum doet het nog steeds niet. Ik heb even op hun site gekeken en kwam het volgende tegen (ter info voor jullie):
The Electroneum blockchain is LIVE! You can download the mobile app via the link below, however for security reasons and to protect your ETN we have delayed the launch of online and mobile wallets and the mobile miner.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
mindcre8r schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:00:
Wanneer je een account aanmaakt bij Coinbase willen ze je rijbewijs hebben of id, hebben jullie zaken afgeplakt? of aangepast?
Zoek even op Coinbase in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:49:
[...]

Ik heb veel bladzijden terug gelezen, maar het helaas niet kunnen vinden. Tevens veel research gedaan op het internet, waaronder dit goede artikel: https://www.coindesk.com/...ext-fork-might-different/

Maar toch is het nog te veel abracadabra voor mij. Als ik bitcoins in een GreenAddress heb: wat wordt de currency na de hard fork? Ik snap dat niet helemaal. Blijft dat BTC, of verandert dat automatisch in B2X? En/of krijg ik straks 2 munten in mijn GreenAddress wallet?

Een reactie op deze vraag wordt zeer op prijs gesteld! Dank!
je krijgt idd twee munten in je wallet na de fork. Weet even niet wat green adress is. Vermoed een wallet. Maar daar zal vast zelfde gelden.
Wat de waarde wordt van beide geen idee.
Welke kant de miners kiezen ook nog geen idee dat zal wel bepalen welke van de twee het meest succesvolst wordt. In theorie kan er zelfs eentje de nek worden omgedraaid als alle miners voor munt 1 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
The Source schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:35:
Samen met wat andere mensen uit de Coin Talk slack wil ik een premium call subscription afsluiten voor daytrade. Dat wil zeggen dat je belegginsadviezen krijgt van welke coins te kopen en te verkopen.Kosten zijn ongeveer ~250$ per maand / max 10 personen dus ~25$ per maand per persoon. Een andere groep hier op GoT zal al vol dus ze adviseerde mij om zelf een groep te starten. Dus stuur mij een DM hier op GoT of op de Coin Talk slack als je interesse hebt.

[...]

OMG zou ik asap verkopen, dit blijft af weken dalen. Hij is net door zijn support gebroken dus zonder positief nieuws (waar je niet op moet hopen) en BTC die nieuwe ATH aantikt gaat deze enkel lager.
Nu ben ik geen groentje in deze wereld met kopen/verkopen van iets.
Dat OMG al een tijdje aan het dalen was, ben ik van doordrongen, maar wat er nu gebeurt had ik met $25 inleg ook niet kunnen voorkomen of kunnen voorspellen. Dit komt toch een beetje als een slag bij heldere hemel voor een coin met naar mijn mening een goede naam.

De beste stuurlui staan meestal aan de wal zeg ik maar en die weten achteraf de koe goed in hun achterste te kijken. ... dat had je iedereen op 12-09-2017 moeten vertellen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Boltinus op 01-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:05:
[...]

Zoek even op Coinbase in dit topic ;)
Dan kom ik meer tegen dat het geen goed idee is om via die gasten te kopen en verkopen .
Ik wil nog snel in GUTS stappen, heb bij my ether wallet een account aangemaakt en wil er nu dus ETH in stoppen. maar coinbase vermijden begrijp ik dus.

Bears and Bulls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armo
mindcre8r schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:10:
[...]
Dan kom ik meer tegen dat het geen goed idee is om via die gasten te kopen en verkopen .
Ik wil nog snel in GUTS stappen, heb bij my ether wallet een account aangemaakt en wil er nu dus ETH in stoppen. maar coinbase vermijden begrijp ik dus.
Beter vermijden idd . Ze hebben hoge fees en support schijnt bagger te zijn.

Als je snel in GUTS pre sale wil stappen dan heb je 2 opties.

Optie 1: Via iDeal ETH kopen bij bijvoorbeeld LiteBit en laten storten naar je my ether wallet. Dit is de snelste (maar duurdere) optie, binnen half uur zal je je tokens ontvangen als je al ge-whitelist bent.
Optie 2: Via een beurs (bitstamp is best rap met SEPA + verificatie) ETH kopen. Is de goedkoopste optie maar hou wel rekening mee met minstens 2 werkdagen (registratie, verificatie, SEPA betaling).

Als je zeker wil zijn dat je de pre sale niet mist (ik zie dat het bijna afgelopen is) dan ga je voor optie 1 anders kan je op optie 2 gokken maar dan loop je wel de kans dat je de pre sale mist.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:08:
[...]
je krijgt idd twee munten in je wallet na de fork. Weet even niet wat green adress is. Vermoed een wallet. Maar daar zal vast zelfde gelden.
Wat de waarde wordt van beide geen idee.
Welke kant de miners kiezen ook nog geen idee dat zal wel bepalen welke van de twee het meest succesvolst wordt. In theorie kan er zelfs eentje de nek worden omgedraaid als alle miners voor munt 1 kiezen.
Dank! GreenAddress werd aangeraden door Bitonic, vandaar. Inderdaad een online wallet.
Wel redelijk tricky dus.. Heb sinds vanmorgen mijn inleg behoorlijk vergroot. Zit er met 3000 euro in, dus dat wordt 16 november wel echt even billenknijpen.

Ik ben een volledige leek als het gaat om beleggen, laat staan cryptocurrencies, maar het bevalt en boeit me tot op heden perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:22:
[...]
Dank! GreenAddress werd aangeraden door Bitonic, vandaar. Inderdaad een online wallet.
Wel redelijk tricky dus.. Heb sinds vanmorgen mijn inleg behoorlijk vergroot. Zit er met 3000 euro in, dus dat wordt 16 november wel echt even billenknijpen.

Ik ben een volledige leek als het gaat om beleggen, laat staan cryptocurrencies, maar het bevalt en boeit me tot op heden perfect!
GreenAddress heeft ook een cold wallet. Ze hebben ook windows/osx/ios wallets (android weet ik niet).
Geen idee hoe het met hun online wallet gesteld is maar bij de cold wallet heb je de private keys in je eigen beheer en dat wordt ten strengste aangeraden. Verder is het zo dat als je de private keys in eigen beheer hebt je dan niet zeker weet of je bij een fork coins krijgt of niet.
Doe dus nog wat meer research zou ik zeggen en vergeet niet je private keys veilig te bewaren en met niemand delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:59
Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:27:
[...]

Verder is het zo dat als je de private keys in eigen beheer hebt je dan niet zeker weet of je bij een fork coins krijgt of niet.
?

Andersom bedoel je?

BTC op bl3p ~5900 eur
Andere exchanges 5600 eur

[ Voor 8% gewijzigd door NickChange op 01-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:27:
[...]

GreenAddress heeft ook een cold wallet. Ze hebben ook windows/osx/ios wallets (android weet ik niet).
Geen idee hoe het met hun online wallet gesteld is maar bij de cold wallet heb je de private keys in je eigen beheer en dat wordt ten strengste aangeraden. Verder is het zo dat als je de private keys in eigen beheer hebt je dan niet zeker weet of je bij een fork coins krijgt of niet.
Doe dus nog wat meer research zou ik zeggen en vergeet niet je private keys veilig te bewaren en met niemand delen!
Dank voor de informatie.
Die private keys is toch die woordenreeks? Die heb je soms ook nodig om in te loggen. Vaak gaat het wel met alleen met de "pincode".
Ik las vorige week een stuk over GreenAddress dat het wat betreft de online wallets een zeer betrouwbare partij is die onmogelijk bij je bitcoins kan.
Is er gevaar als je de private keys hebt, maar de website gaat offline? Loop ik dan echt risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:31:
[...]
Dank voor de informatie.
Die private keys is toch die woordenreeks? Die heb je soms ook nodig om in te loggen. Vaak gaat het wel met alleen met de "pincode".
Ik las vorige week een stuk over GreenAddress dat het wat betreft de online wallets een zeer betrouwbare partij is die onmogelijk bij je bitcoins kan.
Is er gevaar als je de private keys hebt, maar de website gaat online? Loop ik dan echt risico?
Dat is je mnemonic die idd vaak encrypted (aangeraden!) is met een password. Mnemonic is een soort private key dus je zit goed.

Maar reacties over wallets enzo is hier niet toegestaan. Zie de regels hieronder en lees de TS.
Graag hier posten: Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:36:
[...]

Dat is je mnemonic die idd vaak encrypted (aangeraden!) is met een password. Mnemonic is een soort private key dus je zit goed.

Maar reacties over wallets enzo is hier niet toegestaan. Zie de regels hieronder en lees de TS.
Graag hier posten: Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
Goed om te horen en fijn dat jullie me toch een beetje op weg helpen. Ik zoek de rest zelf even verder uit. :)
Bitcoin gaat weer lekker btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Heeft al iemand zijn Bitcoin gold weten binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre geloven mensen in Verge op lange termijn? Ik wou even meegeven dat er niet zo'n hoge dunk van is in de algemene reddits. Bijv na het releasen van het Wraith protocol:

https://www.reddit.com/r/...he_wraith_protocol_ready/

Algemene kritiek lijkt te zijn dat het een soort bitcoin verpakt is in een tor client plus een hoop opsmuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Boltinus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:10:
[...]

Nu ben ik geen groentje in deze wereld met kopen/verkopen van iets.
Dat OMG al een tijdje aan het dalen was, ben ik van doordrongen, maar wat er nu gebeurt had ik met $25 inleg ook niet kunnen voorkomen of kunnen voorspellen. Dit komt toch een beetje als een slag bij heldere hemel voor een coin met naar mijn mening een goede naam.

De beste stuurlui staan meestal aan de wal zeg ik maar en die weten achteraf de koe goed in hun achterste te kijken. ... dat had je iedereen op 12-09-2017 moeten vertellen :+
Waarom zou OMG ineens zo slecht zijn?
Het merendeel van de alts is gedaald en OMG stond op een all time high.
Is het zo slecht als ze een tijd minder laten horen, wie weet werken ze naarstig verder aan hun ontwikkeling en verspillen ze geen tijd aan nutteloze shills.

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Boltinus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:10:
Ik had 1300 OMG gisteren met 1800USD verlies gedumpt.
Dus ik stond niet aan wal maar zat in het ship :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Bornin1972 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:01:
[...]

Waarom zou OMG ineens zo slecht zijn?
Het merendeel van de alts is gedaald en OMG stond op een all time high.
Is het zo slecht als ze een tijd minder laten horen, wie weet werken ze naarstig verder aan hun ontwikkeling en verspillen ze geen tijd aan nutteloze shills.
Denk op dit moment dat er een partij is die voor een lagere prijs wil inkopen, gezien de klappen hij krijgt/kreeg de afgelopen uren. Er kan dus iets zijn wat een partij weet en nu groot wil inslaan maar dan wel tijdens een forse rit omlaag, om er vervolgens bij het uitkomen van het nieuws warmpjes bij te zitten.
Zakte ook door elke ATL heen, waarbij natuurlijk stoploss triggers afgaan.
Vanaf 1030 lijkt het tijd iets gekeerd ... maar ik geef geen garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
The Source schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
[...]

Ik had 1300 OMG gisteren met 1800USD verlies gedumpt.
Dus ik stond niet aan wal maar zat in het ship :)
Wat was je reden waarom je er met zoveel in ging zitten ... en dan zonder stop-loss neergelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Boltinus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:37:
[...]

Wat was je reden waarom je er met zoveel in ging zitten ... en dan zonder stop-loss neergelegd?
Ik heb winst gehad, enkel te lang gewacht en idd geen stoploss.
Toen elke dag hopen dat het beter kwam. 7% verlies... komt wel goed.
Toen BTC FOMO run en ging het elke dag hard omlaag.
Te laat de knoop doorgehakt. En ja... OMG lijkt op de bodem te zitten... maar ja. BTC gaat naar 7K dus ik verwacht dat OMG nog verder doorzakt.

En vanaf nu altijd STOP LOSS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Damn, de alt markt tankt weer lekker vandaag... Ben benieuwd of er nog recovery gaat komen of dat de hele markt vanaf nu langzaam leegbloedt richting de 2x fork halverwege de maand... Ik durf mijn Blockfolio bijna niet meer te refreshen, het gaat er momenteel met procenten tegelijk af :9

Wel mijn initiële ENJ coin stack kunnen vergroten aangezien die ook hard getanked is zodra hij op de markt kwam rond middernacht. nu 0.02 per stuk, ICO prijs (eerste wave) was 6000/ETH dus zo'n 0.05 per stuk :)

[ Voor 27% gewijzigd door p0st op 01-11-2017 11:53 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
The Source schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:40:
[...]

Ik heb winst gehad, enkel te lang gewacht en idd geen stoploss.
Toen elke dag hopen dat het beter kwam. 7% verlies... komt wel goed.
Toen BTC FOMO run en ging het elke dag hard omlaag.
Te laat de knoop doorgehakt. En ja... OMG lijkt op de bodem te zitten... maar ja. BTC gaat naar 7K dus ik verwacht dat OMG nog verder doorzakt.

En vanaf nu altijd STOP LOSS !
Geen garantie dat een stop loss je altijd help, zeker in de volatiele markt van de muntje.
Ze vliegen de ene uur 30% omlaag en de volgende 50% omhoog ... en daar zit jij zonder muntjes omdat je stop loss op -20% lag.

Veelal zal je dus moeten kijken of de daling langdurig zal zijn en een rebounce op korte termijn niet te verwachten is.
Zoals je zelf al aangeeft, BTC stijgt maar door ten koste van de Alts, dus zolang dat zo is ... teveel geld stoppen in Alt is dan geen goed idee ... beter in BTC.

Zit voor 50% in BTC op de HW-wallet en 30% in Alts en 20% BTC op platformen.
Netto $ waarde blijft nagenoeg gelijk al dalen mijn Alt-muntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
p0st schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:52:
Damn, de alt markt tankt weer lekker vandaag... Ben benieuwd of er nog recovery gaat komen of dat de hele markt vanaf nu langzaam leegbloedt richting de 2x fork halverwege de maand... Ik durf mijn Blockfolio bijna niet meer te refreshen, het gaat er momenteel met procenten tegelijk af :9

Wel mijn initiële ENJ coin stack kunnen vergroten aangezien die ook hard getanked is zodra hij op de markt kwam rond middernacht. nu 0.02 per stuk, ICO prijs (eerste wave) was 6000/ETH dus zo'n 0.05 per stuk :)
Ik heb een flauw vermoeden, noem het maar mijn 'gut', dat het nog wel even zal door zakken helaas. Om dan waarschijnlijk net voor de Fork weer eventjes op te leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Is er iemand bekend met LIFE coin? Beschikbaar via Coinexchange.

LIFE is een extreem volatiel vehikel en ik vind het erg moeilijk de koers te doorgronden.
Wanneer ik naar de koers kijk, lijkt het me een mogelijkheid laag in te kopen en dan hoog weer te verkopen. Deze actie dan een x aantal keer achter elkaar. Ik ga het nu eens proberen met 0,01 BTC.
Casinopraktijken 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HU4RdZPvj35WUiGephMz22CI/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Vraagje, ik heb BTC op een cold wallet. Als Segwit2x aanslaat en het meerendeel van de exchanges en miners gaat over op het nieuwe netwerk, wat gebeurt er dan met mijn Bitcoin 'Classic'... (kan ik beter fiat gaan tot na de fork om vervolgens de leidende coin weer in te kopen?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
MS-DOOS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:16:

LIFE is een extreem volatiel vehikel en ik vind het erg moeilijk de koers te doorgronden.
Wanneer ik naar de koers kijk, lijkt het me een mogelijkheid laag in te kopen en dan hoog weer te verkopen. Deze actie dan een x aantal keer achter elkaar. Ik ga het nu eens proberen met 0,01 BTC.
Casinopraktijken 8)7

[afbeelding]
Dit is wat we noemen pennystock moves.
Kan zijn dat je ze kan aankopen op 1Sit, maar er zijn nog 100.000 wachtende voor u ... achter aansluiten als nummer 100.001.
Zie ook alleen maar SELL op 1Sit ... waar is de BUY op 2Sit?
Daar ben je nummer 1.000.000.001 om te verkopen ... dat is een lange wachtrij om bij de kassa te komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Kraken word ik nu ook wel een beetje moe soms. Wat XRP aangekocht om over te koppen naar Bittrex, dit keer een wat hoger bedrag en weer een foutmelding... Alles is wel uitgevoerd zoals gevraagd maar toch... Het is gewoon niet leuk en klantvriendelijk, hoop dat ze ooit nog eens de zaken goed voor elkaar krijgen want op deze manier heb ik al weleens dubbele orders e.d. uitgevoerd zonder dat ik dat zelf wilde.

Handelen gaat dan wel weer prima via het trade adres maar withdrawen moet toch echt via de gewone site helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MS-DOOS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:16:

Casinopraktijken 8)7

[afbeelding]
Ik heb voor de gein tijdje terug gekocht op 0.0000000001. Allemaal nullen en een 1 op het eind. Dacht te verkopen op 0.0000000002.
En daar komt ie af en toe op maar mijn coins worden nooit verkocht omdat er een grote sell wall is. En bijna geen buy orders. Alleen op 00000000001. Dus kun je eeuwig wachten om je coins op 0.00000000002 te verkopen.

Zou ik niet meer doen. Niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Iemand ClubCoin (CLUB) aan het volgen op bittrex?

Volume loopt flink op en lijkt totaal niet beïnvloed te worden door de BTC stijging. De zoveelste pump & dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Volg dit topic al ruime tijd en heb nu ook en account aangemaakt. Ik ben weer begonnen in de cryptocurrencies na er een tijdje uitgestapt te zijn. Heb zelf in de boost-periode 2013/2014 nog zitten minen op een hele reeks munten maar ook een hoop munten weer kwijtgeraakt door een reeks scam exchanges zoals Mintpal en Crypsy. Heb nu deels BTC vastgezet en zit in de Ethereum met wat GUTS tokens erbij. Dat project zie ik ook wel zitten.
Anyway, ik blijf het hier volgen want hier is heel veel informatie weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Kan iemand mij vertellen waar de steady decline van ETH vandaan komt? Als je kijkt naar de afgelopen 6 maanden is het alleen maar slechter gegaan. Waar is dit aan toe te wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RSP schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:22:
Kan iemand mij vertellen waar de steady decline van ETH vandaan komt? Als je kijkt naar de afgelopen 6 maanden is het alleen maar slechter gegaan. Waar is dit aan toe te wijzen?
BTC wint van ETH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:18:
[...]

Beter vermijden idd . Ze hebben hoge fees en support schijnt bagger te zijn.

Als je snel in GUTS pre sale wil stappen dan heb je 2 opties.

Optie 1: Via iDeal ETH kopen bij bijvoorbeeld LiteBit en laten storten naar je my ether wallet. Dit is de snelste (maar duurdere) optie, binnen half uur zal je je tokens ontvangen als je al ge-whitelist bent.
Optie 2: Via een beurs (bitstamp is best rap met SEPA + verificatie) ETH kopen. Is de goedkoopste optie maar hou wel rekening mee met minstens 2 werkdagen (registratie, verificatie, SEPA betaling).

Als je zeker wil zijn dat je de pre sale niet mist (ik zie dat het bijna afgelopen is) dan ga je voor optie 1 anders kan je op optie 2 gokken maar dan loop je wel de kans dat je de pre sale mist.

Succes!
Volgens mij heeft litebit net zulke hoge fees als coinbase en is bovendien de site die je gegevens bewaard tot 2x toe gehackt en van velen (inclusief mijzelf) liggen alle gegevens dus op straat.

Ik begrijp niet dat litebit hier nog wordt aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Moet er één winnen en één verliezen? Is dat inherent aan de strijd tussen ETH en BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Constante verkoopdruk van grote aantallen ETH die via ICO's massaal aangeboden worden. En de algemene onderdrukking van alts door BTC die gaande is. Ik verwacht echter rond de BTC-fork en met de Constantinople-update wel stijgingen, zeker als PoS/CASPER onderdeel blijkt te zijn van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:06
The Redman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:31:
[...]

Constante verkoopdruk van grote aantallen ETH die via ICO's massaal aangeboden worden. En de algemene onderdrukking van alts door BTC die gaande is. Ik verwacht echter rond de BTC-fork en met de Constantinople-update wel stijgingen, zeker als PoS/CASPER onderdeel blijkt te zijn van de update.
Daar hoop ik ook een beetje op. Ik heb zelf geen BTC, maar wel wat Ethereum en voor nu houd ik het maar vast denk ik. Dit lijkt mij niet het goede moment om evt op BTC in te stappen ten kosten van ETH. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik verwacht toch op een gegeven moment een flinke drop in BTC.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:36
6 maanden geleden stond Ethereum op 50-250 dollar? Momenteel is Eth circa 300 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Luuk1983 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:40:
[...]

Daar hoop ik ook een beetje op. Ik heb zelf geen BTC, maar wel wat Ethereum en voor nu houd ik het maar vast denk ik. Dit lijkt mij niet het goede moment om evt op BTC in te stappen ten kosten van ETH. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik verwacht toch op een gegeven moment een flinke drop in BTC.
Bedoel je "verwacht", of "hoop"? BTC lijkt echt als een raket te gaan dit jaar.
josshem schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:49:
[...]

6 maanden geleden stond Ethereum op 50-250 dollar? Momenteel is Eth circa 300 dollar.
Ja je hebt gelijk, ik keek vooral naar de verhouding tot BTC.

[ Voor 21% gewijzigd door RSP op 01-11-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:07
Luuk1983 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:40:
[...]

Hou zelf ook mijn ETH aan want ik heb er nog steeds vertrouwen in dat dit 1 van de spelers is die uiteindelijk over blijft in de echte grote mensenwereld. Het is alleen wel zuur om te zien dat de BTC ratio steeds verminderd. Op de piek in Juni was 1 ETH bijna 0,15 BTC, vandaag de dag nog geen 0,05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RSP schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:28:
[...]
Moet er één winnen en één verliezen?
Moet niet, maar lijkt mij wel logisch.

Leuk al die munten, maar de vraag is welke het gaan overleven op de lange termijn. Ik zie gewoon geen toekomst voor 100 munten. Je ziet overal dat mensen de munten gebruiken om geld mee te verdienen op de korte termijn en niet omdat ze er vertrouwen in hebben op de lange termijn. Verder zie je dat mensen ook bezig zijn om zoveel mogelijk BTC bij elkaar te gokken door handel in andere munten. Puur dat laatste zegt denk ik wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:42

knakworst

Get more sats!

BTC+BCH is samen door de $ 7.000 grens. Niet te geloven wat een stijging de laatste maanden. Er zijn weinig altcoins die het beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
josshem schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:49:
[...]

Wat is je punt? 4 maanden geleden stond Ethereum op €350 en BTC op €2500. De verhouding is nu (helaas voor mij) x3 lager: ETH is gedaald en BTC is meer dan verdubbeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:36
uNoTopia schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:06:
[...]

Wat is je punt? 4 maanden geleden stond Ethereum op €350 en BTC op €2500. De verhouding is nu (helaas voor mij) x3 lager: ETH is gedaald en BTC is meer dan verdubbeld.
Het punt is dat er niets aan de hand is voor de lange termijn. Tenzij je natuurlijk maar een beleggingshorizon hebt van enkele maanden.

Bitcoin heeft circa ~622% increase (900->6500) vanaf 1-jan 2017
Eth ~3500% increase (8.24->300) vanaf 1-jan 2017.

Er is niets in de fundamentals veranderd. Enige wat mij opvalt is dat (in mijn omgeving) men hooguit alleen nog van bitcoin heeft gehoord en geen idee heeft van andere currencies en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Armo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:26:
[...]

Ik verwacht ook dat er een correctie zal volgen maar of het echt stevig zal zijn betwijfel ik. Kijk bijvoorbeeld naar de correcties van VTC toen die de 1 dollar grens gepasseerd had.
GRS, VTC... Hebben we nog niet genoeg privacy coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
josshem schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:
[...]

Het punt is dat er niets aan de hand is voor de lange termijn. Tenzij je natuurlijk maar een beleggingshorizon hebt van enkele maanden.

Bitcoin heeft circa ~622% increase (900->6500) vanaf 1-jan 2017
Eth ~3500% increase (8.24->300) vanaf 1-jan 2017.

Er is niets in de fundamentals veranderd. Enige wat mij opvalt is dat (in mijn omgeving) men hooguit alleen nog van bitcoin heeft gehoord en geen idee heeft van andere currencies en mogelijkheden.
Dat verklaart waarom de laatste maanden alleen BTC in waarde is gestegen. Zover ik kan overzien hebben de andere coins hun top niet meer gehaald. En wanneer meer massa mensen gaan kopen zal BTC alleen maar stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Everex werd hier aanbevolen een paar dagen terug als stijger voor de toekomst. Hij was idd al flink geklommen maar ondertussen is hij alweer terug gezakt naar de startprijs.
Bovendien lees ik op Reddit dat het bedrif leuk bezig is naar nergens staat dat hun munt ervoor gebruikt gaat worden. Zouden twee losse dingen zijn derhalve betwijfel ik of het wel zo'n goede munt is.
Zou er zelf nu geen geld insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al bekend dat Kraken belabberd is geworden. Een order doorvoeren is verschrikkelijk traag en faalt 9 op de 10 keer. Of een timeout (er gebeurt simpelweg niets), of je krijgt een foutmelding in een lege messagebox, of je krijgt een "form invalid" of een "oops something went wrong". Maar de aanhouder wint.

Waarom zit ik nog op Kraken vraag je je af? M'n laatste EOS maar verkocht (die heeft tussen het bloedbad van de alts nog een leuke stijging nu) en nog even wat ICN opgepikt. Die laatste is ook verhandelbaar op Binance, dus vanaf nu godzijdank alles van Kraken af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:16:
Het is al bekend dat Kraken belabberd is geworden. Een order doorvoeren is verschrikkelijk traag en faalt 9 op de 10 keer. Of een timeout (er gebeurt simpelweg niets), of je krijgt een foutmelding in een lege messagebox, of je krijgt een "form invalid" of een "oops something went wrong". Maar de aanhouder wint.

Waarom zit ik nog op Kraken vraag je je af? M'n laatste EOS maar verkocht (die heeft tussen het bloedbad van de alts nog een leuke stijging nu) en nog even wat ICN opgepikt. Die laatste is ook verhandelbaar op Binance, dus vanaf nu godzijdank alles van Kraken af.
Nadeel is wel dat binance geen fiat ondersteunt. Moet je toch weer naar kraken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Iemand de VeChain AMA gezien? Live vanuit Tokyo.

Givenchy partnership bevestigd en ze zijn in gesprek met een Duits automerk beginnend met een 'B'... volgens mij kan dat er maar één zijn :) Verder hebben ze aangegeven in gesprek te zijn met nog meer "luxury" bedrijven.. waaronder een fabrikant van horloges en een fabrikant van zonnebrillen.

Ze hebben nu best een indrukwekkend lijstje: Renault Group, BWM, Givenchy, Kuehne & Nagel (grootste transportbedrijf ter wereld),PwC.

https://i.redditmedia.com...c3a76f799cbd9dd48c1267618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:26:
[...]
Nadeel is wel dat binance geen fiat ondersteunt. Moet je toch weer naar kraken.
Ja klopt, maar als je dat belangrijk vindt zijn er ook andere exchanges die euro ondersteunen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Pagina: 1 ... 20 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]