[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.127 views

Verwijderd

Even polsen naar wat info ivm verkopen.
Ik zit nu bijna aan een verdubbeling van mijn inleg en dan wordt het mss. tijd om die er ook effectief uit te halen.
Maar ik vraag me nog steeds af wat in mijn geval de beste weg is ...

Ik zit met verschillende alts op Binance, beetje LTC op Coinbase en een deel XRP in een Gatehub wallet.
Die XRP laat ik gewoon nog staan denk ik.
Wat is nu m'n beste optie?

A) Wat alts omzetten naar BTC op Binance, dan LTC kopen, versturen naar Coinbase en daar verkopen en cashen?

B/ alts omzetten naar LTC, verkopen op Litebit of BTCdirect (ook account)
Zou makkelijk zijn met XRP, maar die staat al dagen 'in onderhoud' op Litebit

C) of hebben jullie een betere optie voor mijn geval?

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:50:
Even polsen naar wat info ivm verkopen.
Ik zit nu bijna aan een verdubbeling van mijn inleg en dan wordt het mss. tijd om die er ook effectief uit te halen.
Maar ik vraag me nog steeds af wat in mijn geval de beste weg is ...

Ik zit met verschillende alts op Binance, beetje LTC op Coinbase en een deel XRP in een Gatehub wallet.
Die XRP laat ik gewoon nog staan denk ik.
Wat is nu m'n beste optie?

A) Wat alts omzetten naar BTC op Binance, dan LTC kopen, versturen naar Coinbase en daar verkopen en cashen?

B/ alts omzetten naar LTC, verkopen op Litebit of BTCdirect (ook account)
Zou makkelijk zijn met XRP, maar die staat al dagen 'in onderhoud' op Litebit

C) of hebben jullie een betere optie voor mijn geval?
Weet niet of je Kraken hebt, maar ik koop altijd XRP en stuur het naar Kraken en vanuit Kraken weer omzetten naar EUR. Zeer lage fee en de SEPA's van Kraken zijn binnen een dag verwerkt!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Er gaan geruchten rond, maar ik lees nergens officiele berichten dat XRP daadwerkelijk gaat komen naar Coinbase.

Als dat wel zou gebeuren kun je makkelijk rond de 50% stijging verwachten.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:27
HaskoF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:55:
Er gaan geruchten rond, maar ik lees nergens officiele berichten dat XRP daadwerkelijk gaat komen naar Coinbase.

Als dat wel zou gebeuren kun je makkelijk rond de 50% stijging verwachten.
Gebaseerd op de dikke duim theorie neem ik aan?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:10:
[...]

Ze lachen zich kapot daar bij Binance
Nou, dan missen jullie toch de gedachte achter de Binance coin. Zie hiervoor mijn eerdere post:
Timberly2 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

Volgens mij de enige coin waarachter een bedrijf zit dat daadwerkelijk omzet en winst draait. Toon mij maar eens een coin met meer daadwerkelijke omzet erachter? Deze coin als aandeel beschouwd kan dus makkelijk naar de 5mrd marketcap.

De exponentiële groei is verbluffend van Binance. Google Trends maar eens wat en kijk eens naar hun geregistreerde user base. Binance kan 1,4mln transacties per seconde aan en 20mln site logins. Nou, succes daarmee bij Kraken.

Tevens zijn er natuurlijk grote risico's. Voor mij persoonlijk:
1. Coin holder ipv aandeelhouder (wie heeft recht op de winsten)
1.1 Maar dit is natuurlijk bij alle andere coins ook van toepassing, waar heb je recht op. Het is allemaal nog vooral coins wisselen met degene na jou. Risico van toepassing op hele markt dus. Zogenaamd niet- diversifieerbaar risico.

2. Regulering
2.1 Dit zal dan vermoedelijk ook alle andere coins treffen. Niet diversifieerbaar.

3. Hacks
3.1 Wel risico specifiek voor Binance. Coins houdt ik dan ook op de MEW.

Andere pluspunten:
Binance coin gaat gebruikt worden in 2018 t.b.v. Binance Launchpad (ICO's via BNB coin). Binance Coin is nodig om straks met margin te handelen op binance exchange. Binance coin gaat gebruikt worden wanneer ze overgaan op een decentrale exchange over een aantal jaar (daarmee vergelijkbaar met Bitshares).

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Yes, eindelijk mijn SEPA withdrawal van Coinbase binnen. Heeft even geduurd, opdracht op 18-12 ingeschoten en nu net binnen op mijn rekening. Was toch wel een beetje ongerust, aangezien de berichten over vertraagde betalingen niet van de lucht waren.

Hoop dat iedereen goed de feestdagen is doorgekomen. Mooi om te zien de bitcoinkoers redelijk hersteld is, nu nog wachten op herstel van de altcoins waar ik wat van heb. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:23
thunder8 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:06:
Yes, eindelijk mijn SEPA withdrawal van Coinbase binnen. Heeft even geduurd, opdracht op 18-12 ingeschoten en nu net binnen op mijn rekening. Was toch wel een beetje ongerust, aangezien de berichten over vertraagde betalingen niet van de lucht waren.

Hoop dat iedereen goed de feestdagen is doorgekomen. Mooi om te zien de bitcoinkoers redelijk hersteld is, nu nog wachten op herstel van de altcoins waar ik wat van heb. ;)
Toevallig heb ik werkelijk net een mail gestuurd naar coinbase, om te vragen hoe het zit met mijn withdrawal van euro's naar mijn bank account. (sepa)

Op 19december heb ik deze gedaan, maar tot op vandaag nog altijd niets gekregen. Als ik kijk naar de site geven ze aan dat het tot 5 dagen zou kunnen duren. Wat zou betekenen dat ik het ten laatste op 24th december zou moeten krijgen (niet dus).

Ik blijf in ieder geval ver weg van coinbase, eens de storting is binnengekomen!

Jouw post geeft me dus terug wat hoop :)

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 18:48
rickstant85 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:19:
[...]

ik hodl ook. voor hoeveel ben jij ingestapt als ik vragen mag?
Hoorde vorige maand veel mensen ovet vtc, maar nu lees en hoor ik er vrij weinig over.
Op aanraden van een vriend heb ik op €0,75 VTC gekocht en NEO op 18 euro waar ik hem tot de dag van vandaag natuurlijk heel erg dankbaar voor ben _/-\o_
Jammer genoeg wilde ik niks meer bijstorten en zag ik VTC als een experiment waardoor ik er maar 0,25 Ether voor over had dus heb er 80 gekocht voor 60 euro in september. Tussentijds een gedeelte verkocht op 5 euro en teruggekocht op 2,80 waardoor ik er nu 113 heb. VTC is tot nu toe mijn beste zet geweest waarbij ik helaas niet van mijn roze wolk wilde afkomen toen zo'n beetje elke cryptomunt sky high ging en ik mijn eigen afspraak nakwam om 4 weken geleden 30% te verkopen op 10 dollar en in te ruilen voor de stabiele xrp op 0,20 cent haha. Maar goed als als als... ik ben natuurlijk zeer tevreden met mijn winst en heb in de maand november december toch wel geleerd om mijn fomo in bedwang te houden haha!

Op hoeveel ben jij ingestapt? Het is inderdaad rustig rondom VTC op het forum maar goed het staat nu wel op een mooi stabiel bedrag van +6 euro

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:27
Rubberen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:15:
[...]

Toevallig heb ik werkelijk net een mail gestuurd naar coinbase, om te vragen hoe het zit met mijn withdrawal van euro's naar mijn bank account. (sepa)

Op 19december heb ik deze gedaan, maar tot op vandaag nog altijd niets gekregen. Als ik kijk naar de site geven ze aan dat het tot 5 dagen zou kunnen duren. Wat zou betekenen dat ik het ten laatste op 24th december zou moeten krijgen (niet dus).

Ik blijf in ieder geval ver weg van coinbase, eens de storting is binnengekomen!

komt door feestdagen ik wacht ook nog op mijn centjes

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 10:11
[...]

Weet wel dat je in het weekend sowieso niks binnenkrijgt (dus 23-24 december kon sowieso niet) en dat feestdagen ook roet in het eten gooien.

• thunder8

thunder8

[...]

Hou er rekening mee dat het 5 werkdagen zullen zijn. Dan doorrekenen, dan zou je op 28-12 uitkomen. Maar geduld is blijkbaar nodig. Ging bij mij om bijna 4k. Volgende keer ga ik ook via Kraken, ben daar al jaren Tier 3.

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
https://dymaxion.burst.cr...e-Burst-Dymaxion-1.00.pdf

We describe the concept and implementation of a proposed layer to the Burstcoin cryptocurrency called “The Burst Dymaxion”.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:16
Davitos schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:21:
[...]

https://dymaxion.burst.cr...e-Burst-Dymaxion-1.00.pdf

We describe the concept and implementation of a proposed layer to the Burstcoin cryptocurrency called “The Burst Dymaxion”.
Bedankt voor het delen! Ik ben over Burstcoin aan het lezen sinds ik die link zag. Super interessant! Tof hoe ze proberen het minen ook energie efficient te maken. Heb gelijk een wallet gemaakt en probeer eens een miner op te zetten. Nog niet helemaal gelukt maar heb me aangemeld op hun forum.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Hier ook eindelijk binnen gekregen. De 17e ingeschoten, maar dat was een zondag. Blij dat ik mijn geld weer heb. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, de kans die ik zag om te kopen is ruimschoots verkeken nu.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ethirty schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:26:
[...]

Hier ook eindelijk binnen gekregen. De 17e ingeschoten, maar dat was een zondag. Blij dat ik mijn geld weer heb. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, de kans die ik zag om te kopen is ruimschoots verkeken nu.
als je bij geschiedenis kijk in je coinbase account kan je zien op die pending is of completed. als die completed is heb je het de volgende dag.

Ik wacht ook nog op een aantal betalingen van een paar K per stuk.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 19:32

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/5e/31/ZOJiRLxQ_o.png

Kan iemand me uitleggen wat ik zie. Zijn dat nou mensen die een kleine investeringen hebben gedaan, of is iemand zijn stock steeds in stappen aan het verkopen? Steeds als de prijs naar beneden gaat, zie je van die kleine Sell orders bijkomen wat de prijs weer opdrijft.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
ja dit zie ik ook continu bij litecoin.. wat is dat ?

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Dit is het biedboek. Dit zijn ingelegde kooporders die nog niet gevuld zijn.

• Mad2ness
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12 16:25
Misschien zijn het mensen die tussen de verschillende buy walls een aankoop willen doen.

Ik denk dat ICX rond deze prijs zal blijven schommelen en misschien licht stijgen.

24 januari komt het mainnet dus dan gaat het flink omhoog.

Ik ga HODL tot die tijd :)

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 18:01
Jongens en meiden. Iedereen die voorspellingen doet. Het heeft gewoon geen zin ;) We weten niet wat er gaat gebeuren en hoever de Bitcoin wel of niet reikt.

Net een uur lang ook het topic een topic in 2013 teruggelezen. Geniaal om de reacties te lezen. En datzelfde gaat gebeuren vanaf nu tot 5-10 jaar. Daarom ga ik niet dagelijks dit topic scannen want we maken elkaar helemaal gek met nieuwe coins, (fake) nieuws en andere ongein. Het is teveel micromanagement. Laat het eens een aantal maanden rusten. Bepaal je strategie, lees je in, zet geld vast wat je kan missen, HODL de komende tijd en kijk over een jaar eens verder. Geeft een stuk meer rust en voorkomt paniek-sells. Zelfs in 2013 spraken we al over "wanneer de bubble" zou gaan knappen. We zijn te gefixeerd op het verdienen van geld en willen zelfs meespeculeren met de Coin of the day van Mcafee. Niet doen (!). Het gaat nog vaak genoeg stijgen en dalen. Rust en HODL.

Zie onderstaand een kleine greep het topic van 2013 reacties van ruim 4 jaar geleden toen de prijs nog rond 150$ schommelde. Als we toen toch eens wisten wat we nu weten :D :'( .

----------
"Naar mijn "mening" gaat het nu wel heel erg hard. Ik geloof best dat de koers uiteindelijk rond de 350$ blijft hangen (voor een tijdje), maar dat het eerst weer omlaag gaat naar eind 200 of begin 300."

"Ook ik heb er spijt van niet eerder ingestapt te zijn in het hele Bitcoins verhaal. Jammer, want volgens mij had je in de CPU-mine tijd best wel een aantal coins kunnen minen zonder teveel moeite."

"Ik zit zelf nu in de altcoins, heb daar meer vetrouwen in. Het nu instappen in de btc markt heeft niet zo bijster veel nut. De prijs is gewoon erg hoog, en ookal wordt dat misschien meer zie ik toch een hogere winstmarge met bepaalde altcoins."

"Ik heb 2 BTC gekocht voor €150 per stuk, en zou dus een 3e willen voor die prijs. Ik vind het eigenlijk zonde om voor de huidige prijs extra te kopen, want dan heb ik zoiets van 'zonde van mn geld, want eerder had ik meer gehad voor die prijs'"

"Net toch nog maar voor €150 een halve bitcoin bijgekocht :P Het is een hoop geld, maarja... Mocht het een miljoen per coin waard worden dan sla ik mezelf voor m'n kop dat ik het niet heb gedaan voor dat beetje wisselgeld :+ "

"Misschien gebruik ik die halve bitcoin wel om uit te cashen wanneer de waarde rond de $1000 zit zodat ik al m'n eigen investeringen er uit heb. Dan kan het veilig $0 waard worden zonder dat ik iets verlies."

"Omdat BTC voor mij nu te duur is om in te stappen (en qua hardware te duur is om te minen) vroeg ik me af wat beter is. Wachten op een bubble en hopen dat hij keldert en dan inkopen of beginnen met LTC aangezien die ook in opkomst blijkt te zijn."
----------

[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 27-12-2017 14:12 ]

Verwijderd

shakespeare schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:49:
[...]

als je bij geschiedenis kijk in je coinbase account kan je zien op die pending is of completed. als die completed is heb je het de volgende dag.

Heb zelf net voor het eerst een paar honderd euro opgenomen en bij mij staat er completed. Hopen dat het er morgen op staat dan.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

vvilco schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:52:
Dit is het biedboek. Dit zijn ingelegde kooporders die nog niet gevuld zijn.
Kan je dat iets nader uitleggen? Ben nog redelijk nieuw, of een verwijzing naar een goed artikel. Als je namelijk mee kijkt wanneer je buy order vervult gaat worden, maar je vist net naast vanwege dit soort kleine orders, die de prijs opdrijven, is het zwaar irritant. Ik probeer dus te begrijpen wat ik hier zie.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
MaStar schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:54:
Jongens en meiden. Iedereen die voorspellingen doet. Het heeft gewoon geen zin ;) We weten niet wat er gaat gebeuren en hoever de Bitcoin wel of niet reikt.

Net een uur lang ook het topic een topic in 2013 teruggelezen. Geniaal om de reacties te lezen. En datzelfde gaat gebeuren vanaf nu tot 5-10 jaar. Daarom ga ik niet dagelijks dit topic scannen want we maken elkaar helemaal gek met nieuwe coins, (fake) nieuws en andere ongein. Het is teveel micromanagement. Laat het eens een aantal maanden rusten. Bepaal je strategie, zet geld vast wat je kan missen, HODL de komende tijd en kijk over een jaar eens verder. Geeft een stuk meer rust en voorkomt paniek-sells.

Kleine greep uit reacties van het topic 2013 reacties - bijna 4 jaar geleden. Als we toen toch eens wisten wat we nu weten :D :'( .

----------
"Naar mijn "mening" gaat het nu wel heel erg hard. Ik geloof best dat de koers uiteindelijk rond de 350$ blijft hangen (voor een tijdje), maar dat het eerst weer omlaag gaat naar eind 200 of begin 300."

"Ook ik heb er spijt van niet eerder ingestapt te zijn in het hele Bitcoins verhaal. Jammer, want volgens mij had je in de CPU-mine tijd best wel een aantal coins kunnen minen zonder teveel moeite."

"Ik zit zelf nu in de altcoins, heb daar meer vetrouwen in. Het nu instappen in de btc markt heeft niet zo bijster veel nut. De prijs is gewoon erg hoog, en ookal wordt dat misschien meer zie ik toch een hogere winstmarge met bepaalde altcoins."

"Ik heb 2 BTC gekocht voor €150 per stuk, en zou dus een 3e willen voor die prijs. Ik vind het eigenlijk zonde om voor de huidige prijs extra te kopen, want dan heb ik zoiets van 'zonde van mn geld, want eerder had ik meer gehad voor die prijs'"

"Net toch nog maar voor €150 een halve bitcoin bijgekocht :P Het is een hoop geld, maarja... Mocht het een miljoen per coin waard worden dan sla ik mezelf voor m'n kop dat ik het niet heb gedaan voor dat beetje wisselgeld :+ "

"Misschien gebruik ik die halve bitcoin wel om uit te cashen wanneer de waarde rond de $1000 zit zodat ik al m'n eigen investeringen er uit heb. Dan kan het veilig $0 waard worden zonder dat ik iets verlies."

"Omdat BTC voor mij nu te duur is om in te stappen (en qua hardware te duur is om te minen) vroeg ik me af wat beter is. Wachten op een bubble en hopen dat hij keldert en dan inkopen of beginnen met LTC aangezien die ook in opkomst blijkt te zijn."
----------
Ben ik het wel mee eens. Slotje dan maar? ;)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• XippIX
  • Niet online
Ik probeer al dagen lang coins te kopen op kraken.com, deposit is 2weken geleden al aangekomen, maar telkens als ik wat wil gaan kopen, zowel inplannen al direct kopen, krijg ik een melding: "Pemission denied", of een rode omlijnd kader zonder info erin.

Erg vervelend, wel tier 3 verified.

Nu zeggen ze wel dat ze door de drukte problemen hebben qua goedkeuring nieuwe users, maar dat ben ik niet, tevens is de post van de hardware upgrade ook geupdated, en moet alles nu wel weer lopen zoals het hoort.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Heb al een ticket geopend bij de support afdeling, maar dat is inmiddels ook alweer een week geleden (zal wel door de drukte komen?)

Ik probeer ook telkens de order opnieuw in te dienen of in te plannen, maar geen succes.
Ook de knop "refresh data" en dan opnieuw kopen, nog geen succes.

Heeft iemand hetzelfde probleem? :?

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
FrankGuthrie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:59:
[...]

Kan je dat iets nader uitleggen? Ben nog redelijk nieuw, of een verwijzing naar een goed artikel. Als je namelijk mee kijkt wanneer je buy order vervult gaat worden, maar je vist net naast vanwege dit soort kleine orders, die de prijs opdrijven, is het zwaar irritant. Ik probeer dus te begrijpen wat ik hier zie.
Het biedboek is alles wat op die prijs nog open staat. Links dus. Rechts zie je de daadwerkelijke orders

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:17:
[...]

Sorry hoor; ik laat je exact zien welke exchanges wel NXT hebben en waartegen je kan omwisselen.

In beginnerstaal; toen we vroeger nog geen Euro hadden, ging je toch ook met je gulden naar het wisselkantoor aan de Duitse grens, daar haalde je Marken en bij een ander wisselkantoor in Italie, ruilde je je Marken toch weer om voor Lire?

Regel dus dat je ergens je NXT omwisselt tegen BTC bij Bittrex of Poloniex, gooi die BTC weer naar een exchange waar je iets anders wil kopen en wissel daar je BTC om tegen coinX.
Sorry hoor ;)

Ben een stap verder, heb nu de NXT wallet gekregen waar ik mijn spul naar toe kan sturen echter mijn NXT client vraagt ook nog om de public key van de exchange partij. Die is nergens te zien....

• Mad2ness
[...]

Naast Candlestick staat Depth daar kan je grafisch de buy en sell orders zien. Wanneer je een verticale lijn ziet spreek je van een buy of sell wall.

Bijv. wanneer je een grote verticale rode lijn ziet dan spreek je van een sell wall. De koers van de punt zal dus op het moment dat hij dat punt raakt weer dalen omdat de sell wall getriggerd wordt. Logischer wijs ga je dan voor de sell wall zitten met je eigen verkoop van munten. En koop je weer in als de munt zakt. Dit werkt ook andersom.

Geduld is een schone zaak hier in dit geval. Afhankelijk van de hoeveelheid buy of sell orders kan je zien of er weerstand is tegen een bepaalde prijs.

Ik ben hier ook nog relatief nieuwe mee dus corrigeer me als ik onzin uit kraam !

[ Voor 10% gewijzigd door Mad2ness op 27-12-2017 13:04 ]

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
ICX lijkt wel een instap voor de korte termijn waard:
https://ibb.co/hTH6Gb
Geel was weerstand is (tot nog toe) nu support.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-12 13:04
FrankGuthrie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:50:
[afbeelding]

Kan iemand me uitleggen wat ik zie. Zijn dat nou mensen die een kleine investeringen hebben gedaan, of is iemand zijn stock steeds in stappen aan het verkopen? Steeds als de prijs naar beneden gaat, zie je van die kleine Sell orders bijkomen wat de prijs weer opdrijft.
Volgens mij is dit in Binance toch? Wat je ziet zijn koop orders.

Bovenin staat wat ICX nu waard is ten opzichte van Ethereum (0.007001)
In de lijst daaronder zie je dus dat wanneer de prijs zakt naar 006999, er 10 ICX coins gekocht gaan worden. Dit is dan niet persé 1 persoon, maar een totaal van meerdere mensen.

Het werkt dan hetzelfde voor de Sell optie, daarin vind je dan bedragen boven de 0.007001.

• thunder8

thunder8

[...]

Dat is dus niet waar. Bij mij stond deze al sinds vorige week dinsdagavond op completed en vandaag dus pas de betaling. De vraag is alleen waar de vertraging is opgelopen. Aangezien ik niet de enige ben met meerdere dagen langer wachten is het goed mogelijk dat de bank van coinbase de bedragen langer heeft vastgehouden om hier rente van te trekken. Vooral als er miljoenen uitgekeerd moeten worden. ;)

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
thunder8 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:13:
[...]

Dat is dus niet waar. Bij mij stond deze al sinds vorige week dinsdagavond op completed en vandaag dus pas de betaling. De vraag is alleen waar de vertraging is opgelopen. Aangezien ik niet de enige ben met meerdere dagen langer wachten is het goed mogelijk dat de bank van coinbase de bedragen langer heeft vastgehouden om hier rente van te trekken. Vooral als er miljoenen uitgekeerd moeten worden. ;)
Betaald coinbase vanaf een Nederlands IBAN uit? Of van een buitenlandse IBAN of SEPA?
Als ik naar een Duitse IBAN overboek, gaat er 2 a 3 dagen over heen. Als ik naar een Amerikaans SEPA overboek, gaat er 4 a 5 dagen over heen.

Als dat laatste het geval is, dan is het te verklaren door het weekend + kerstdagen. Dan is dinsdagavond completed + vandaag bijgeschreven niet heel raar toch?

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:32
[...]

Dit zijn bots die constant de markt in de gaten houden en ermee traden.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Mad2ness schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:52:
Ik denk dat ICX rond deze prijs zal blijven schommelen en misschien licht stijgen.

24 januari komt het mainnet dus dan gaat het flink omhoog.

Ik ga HODL tot die tijd :)
Mainnet is toch een nieuwe blockchain? Als in alles wat je vóór die tijd hebt is irrelevant?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• thunder8

thunder8

Kwebie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:14:
[...]

Betaald coinbase vanaf een Nederlands IBAN uit? Of van een buitenlandse IBAN of SEPA?
Als ik naar een Duitse IBAN overboek, gaat er 2 a 3 dagen over heen. Als ik naar een Amerikaans SEPA overboek, gaat er 4 a 5 dagen over heen.

Als dat laatste het geval is, dan is het te verklaren door het weekend + kerstdagen. Dan is dinsdagavond completed + vandaag bijgeschreven niet heel raar toch?
Het geld komt via Estland. Echter daarvoor las ik regelmatig dat het gewoon met 1-2 werkdagen bij de mensen op de rekening stond. Daarom had ik ook gekozen via Coinbase/Gdax te doen. Volgende keer gebruik ik Kraken. Maar voorlopig blijft de rest in crypto.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 10:39

paradoXical

The ParadoX

Zijn er nog meer mensen die NXT aan het holden zijn? De Amerikanen worden zo wakker, dus dit gaat spannend worden.

Vannacht zaten we op 8000 sat, zojuist 10500. Gisteren stop loss op 7250 gezet, zaten we niet heel ver vanaf... Alarm op 8000 gemist ook, had een heel duur grapje kunnen worden voor me.

Toch moeten verkopen naar ARDR 2 weken geleden, toen zat deze 1.75 / 1.10, maar we gaan afwachten!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10:02
Goed om te horen, wacht hier ook nog op twee withdrawals van 17-12 en 19-12, die komen dan hopelijk ook spoedig binnen.

Ondertussen is een withdrawal van Bitstamp van gisteren nu al bijgeschreven _/-\o_ . Gebruikte de laatste tijd altijd Gdax om BTC te cashen, omdat de koers daar normaal gesproken het hoogste was, dat gaan we maar niet meer doen.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12 11:32
thunder8 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:18:
[...]

Het geld komt via Estland. Echter daarvoor las ik regelmatig dat het gewoon met 1-2 werkdagen bij de mensen op de rekening stond. Daarom had ik ook gekozen via Coinbase/Gdax te doen. Volgende keer gebruik ik Kraken. Maar voorlopig blijft de rest in crypto.
Klopt, gisteravond naar Coinbase overgemaakt (SEPA) en vanochtend al bevestiging (vanuit Estland?). Gaat snel dus.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12 15:30
Timberly2 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:02:
Nou, dan missen jullie toch de gedachte achter de Binance coin. Zie hiervoor mijn eerdere post:
Timberly2 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

Volgens mij de enige coin waarachter een bedrijf zit dat daadwerkelijk omzet en winst draait. Toon mij maar eens een coin met meer daadwerkelijke omzet erachter? Deze coin als aandeel beschouwd kan dus makkelijk naar de 5mrd marketcap.
BNB was/is inderdaad echt een no-brainer. Een van de weinige crypto's met een volledig working product. De exchange krijgt veel positief commentaar, maakt flinke winst, er verschijnen veel nieuwe coins op, heeft een referral programma, er zijn vrijwel nooit problemen met de site, het team luistert goed naar de markt en je merkt al wekenlang op twitter etc dat steeds meer traders erheen verhuizen. Binance steeg sinds de oprichting bovendien als een komeet op de ranglijst van grootste exchanges. En is inmiddels de grootste. EN hoe groter de exchange, hoe groter natuurlijk de vraag naar BNB en daar spelen speculanten weer op in. Het is een van mijn grootste holdings (al heb ik gisteren wat winst gepakt en in VeChain gestoken).

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Mad2ness
vvilco schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:06:
ICX lijkt wel een instap voor de korte termijn waard:
https://ibb.co/hTH6Gb
Geel was weerstand is (tot nog toe) nu support.
Leuke analyse, 3000 sat is wel een beetje de ondergrens. Ik twijfel om wat BTC hier naar te schuiven. Echter krijgt ICX wel meer dan 50% dominantie in me portfolio

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 12:50
paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:21:
Zijn er nog meer mensen die NXT aan het holden zijn? De Amerikanen worden zo wakker, dus dit gaat spannend worden.

Vannacht zaten we op 8000 sat, zojuist 10500. Gisteren stop loss op 7250 gezet, zaten we niet heel ver vanaf... Alarm op 8000 gemist ook, had een heel duur grapje kunnen worden voor me.

Toch moeten verkopen naar ARDR 2 weken geleden, toen zat deze 1.75 / 1.10, maar we gaan afwachten!
Ja ik ook.
Ik had veel meer stijging verwacht naar aanloop van de IGNIS airdrop.
Ik denk dat ik ze ga houden tot na de airdrop

Verwijderd

[...]

Inderdaad, geen paniek. Er komen miljoenen euros per dag binnen bij Coinbase. Bedrijf is mega solvabel.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:29:
[...]

Ja ik ook.
Ik had veel meer stijging verwacht naar aanloop van de IGNIS airdrop.
Ik denk dat ik ze ga houden tot na de airdrop
Nou ik ben hier al superblij mee, ik kocht op 0.04 en had misschien op 1 euro gehoopt. Dit is luxe natuurlijk! Benieuwd wat Amerika gaat doen, ik zag dat er in Bittrex 300 miljoen coins in de wallets zitten, dit is 1/3 van het totaal.. een massale dump voor of na is de vraag?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Iemand een software/site waar je veel graphs naast elkaar kan zetten?

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 09:58
k995 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:32:
Iemand een software/site waar je veel graphs naast elkaar kan zetten?
https://cryptowat.ch/

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Volgt hier iemand de aanstaande notering van DBC ,DeepBrain Coin bij Kucoin,schijnbaar veel vertraging

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:29:
[...]

Inderdaad, geen paniek. Er komen miljoenen euros per dag binnen bij Coinbase. Bedrijf is mega solvabel.
Als dat waar is, die 'miljoenen', dan wil dat nog niet zeggen dat het bedrijf een hoge solvabiliteit heeft :|

Verwijderd

Iemand die weet als segwit2x kan claimen als je bitcoins in de Vopak wakker staan ? Indien niet hoe kan ik er dan voor zorgen van wel ? #beginnersvraag :+

Verwijderd

Copay wallet dus ... :X

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-12 15:52
intouss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:32:
Volgt hier iemand de aanstaande notering van DBC ,DeepBrain Coin bij Kucoin,schijnbaar veel vertraging
Yep me! Ben erg benieuwd wat DBC gaat doen. Heb er een aantal in de ICO gekocht. Kwam post tegen dat er vanaf morgen gehandeld kan gaan worden.

Verwijderd

CM-Centurion schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:34:
[...]

Als dat waar is, die 'miljoenen', wil nog niet zeggen dat het bedrijf een hoge solvabiliteit heeft :|
Op elke transactie pakken ze 0,25% bij gdax. Bij CB zelfs 1,5%. Er komen 100.000 klanten per dag bij die minstens 300 euro gemiddeld storten. Do the math. Die paar klanten die wat geld uitcashen is niks.

Verwijderd

Ik moet ze wel holden want ik kan ze niet versturen/exchangen naar een andere wallet... bij elke poging vraagt hij naast het NXT adres van de andere partij ook om de public key van de tegenpartij...die laatste zou je toch niet hoeven in te vullen lijkt me?

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Heeft iemand wat research gedaan omtrent de "scamy-ness" van de Segwit2x fork (28 december)

Op het eerste zicht lijken ze gewoon de naam te stelen en heeft het niets te maken met het voorstel van november, toch?

Vind het wel vreemd dat HitBTC, YoBIT en zelfs bitcoin.com er reclame voor maakt. Er gaan zelfs geruchten dat bittrex het 2 januari zal ondersteunen, maar ik zie niets op hun twitter/website.

Ik dacht dat bitcoin gold, en bitcoin diamond ook scams waren. Nadien zie je dat er mensen zelfs 500 euro willen voor geven, wat absurd is.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12 15:30

Nee, ik heb stukje bij beetje verkocht tijdens de stijging en het laatste deel twee dagen voor kerst op 13K (2800% winst). Had al een vermoeden dat er veel handelaren zouden verkopen voordat de Airdrop zou plaatsvinden. Ik heb de NXT-winst volledig in Enigma gestoken.

Als ik er nu nog diep in zat zou ik waarschijnlijk nog steeds neigen naar verkopen voordat de Airdrop plaatsvindt. De IGNIS futures staan weliswaar aantrekkelijk hoog (nu $4,92), maar door het beperkte volume kan dat natuurlijk heel makkelijk gemanipuleerd worden. Dat de futuresprijs na de 24e sterk steeg terwijl NXT daalde, lijkt me geen zuivere koffie. Bovendien is het makkelijk uit te rekenen: er zijn 1 miljard IGNIS coins, met een waarde van ca $5 zou IGNIS qua market cap meteen boven NEO en Verge staan. Ik heb me niet echt verdiept in IGNIS maar ik vermoed dat dat wel wat veel van het goede is.

Besef daarbij dat de helft van de IGNIS coins gebruikt wordt voor de NXT airdrop, maar dat de andere helft (500.000.000 coins ) bij elkaar $15 miljoen heeft opgebracht - dat komt neer op $0,03 per IGNIS. Dat was dus de prijs op 4 november. Een enorm verschil met de futuresprijs. Ik vermoed dan ook dat er heel slim wordt gemanipuleerd door een stel grote spelers.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Als je hier een account maakt kan je dan zelf bepalen welke valuta's je naast elkaar zet?
Ik ben namelijk opzoek naar iets waar je eigen portefeuille op 1 pagina kunt overzien in grafiek vorm.

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:39:
[...]

Op elke transactie pakken ze 0,25% bij gdax. Bij CB zelfs 1,5%. Er komen 100.000 klanten per dag bij die minstens 300 euro gemiddeld storten. Do the math. Die paar klanten die wat geld uitcashen is niks.
Dit is geen 'do the math'. Je hebt cijfers nodig zoals eigen vermogen en vreemd vermogen van CB, of jij hebt inkijk op de balans van het bedrijf? Daarbij zijn er genoeg voorbeelden van bedrijven die ATH scoorden op inkomsten en financiering en alsnog failliet zijn gegaan. Ohja vergeet de kosten omtrent bedrijfsvoering, onderhoud aan systemen, investeringen etc. niet.

[ Voor 7% gewijzigd door CM-Centurion op 27-12-2017 13:53 ]

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Yes, op Bittrex aan het hodlen voor de Airdrop.
Die IGNIS futures die @Anders aanhaalde geloof ik ook niet zo in, inmiddels al boven de $5, dat gaat 'm echt niet worden. Heb zelf 775 NXT staan vanaf 7k sat.
Probleem met Bittrex is echter dit: Bittrex will make all reasonable attempts to credit our users IGNIS but until we have a fully supported wallet, we can neither guarantee tokens or consider creating a market. We will continue to monitor the state of the codebase and network.

Kortom: niet duidelijk wanneer je IGNIS krijgt en of het überhaupt verhandelbaar wordt op Bittrex. Misschien beter NXT naar een wallet zetten? Probleem dan is weer dat je NXT niet snel kwijt kunt wanneer hij gaat dalen na de airdrop. Any thoughts?

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 09:58
ik weet niks schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:50:
[...]

Als je hier een account maakt kan je dan zelf bepalen welke valuta's je naast elkaar zet?
Ik ben namelijk opzoek naar iets waar je eigen portefeuille op 1 pagina kunt overzien in grafiek vorm.
Pfoe, geen idee. Je kunt mss iets proberen als altpocket.io ofzo? Hoewel je daar niet grafiek vormen hebt, altcoin lijkt meer op blockfolio namelijk.

• gws24
  • Laatst online: 09:35

gws24

Thinking is hard!

kristof1234 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:43:
Heeft iemand wat research gedaan omtrent de "scamy-ness" van de Segwit2x fork (28 december)

Op het eerste zicht lijken ze gewoon de naam te stelen en heeft het niets te maken met het voorstel van november, toch?

Vind het wel vreemd dat HitBTC, YoBIT en zelfs bitcoin.com er reclame voor maakt. Er gaan zelfs geruchten dat bittrex het 2 januari zal ondersteunen, maar ik zie niets op hun twitter/website.

Ik dacht dat bitcoin gold, en bitcoin diamond ook scams waren. Nadien zie je dat er mensen zelfs 500 euro willen voor geven, wat absurd is.
Even zoeken in dit topic of het bitcoin topic dan vind je genoeg info over deze coin. Ze lijken niet alleen de naam te stelen, ze doen het ook ;) . Het heeft namelijk niks te maken met de "officiele" segwit2x fork die niet door is gegaan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:25
Bitcoin.com is eigendom van Roger Ver en consorten; het team dat graag ziet dat Bitcoin Cash ooit Bitcoin gaat vervangen. De mensen die die site runnen zitten sterk in Bitcoin Cash en hebben er belang bij dat BTC een lagere koers krijgt zodat BCH dichterbij komt.

Laat je niet gek maken ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
gws24 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:57:
[...]
Even zoeken in dit topic of het bitcoin topic dan vind je genoeg info over deze coin. Ze lijken niet alleen de naam te stelen, ze doen het ook ;) . Het heeft namelijk niks te maken met de "officiele" segwit2x fork die niet door is gegaan.
Ok, bedankt voor de tip: ik check even de vorige pagina's.

Ik lees deze thread niet meer dagelijks en er komen blijkbaar tegenwoordig elke dag wel 100 posts bij :)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 13:38
Richh schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:03:
[...]

Bitcoin.com is eigendom van Roger Ver en consorten; het team dat graag ziet dat Bitcoin Cash ooit Bitcoin gaat vervangen. De mensen die die site runnen zitten sterk in Bitcoin Cash en hebben er belang bij dat BTC een lagere koers krijgt zodat BCH dichterbij komt.

Laat je niet gek maken ;)
Iemand anders die het enorm ironisch vindt dat de geruchten vorige week spraken over dat Roger Ver toen probeerde Bitcoin Cash weer zo erg te pumpen om Bitcoin over te nemen, wat dus mislukte, en dat de correctie vervolgens een paar dagen later kwam?

Nu zal die gekke nacht van Bitcoin Cash vast zijn invloed hebben gehad op de correctie, maar ik vraag me vooral af wat er was gebeurd als Roger (of wie dan ook achter die Bitcoin Cash pump zat) daarmee had gewacht en het tijdens de correctie had gedaan. Ik denk dat we dan echt een spektakel hadden mogen ervaren. Hoewel ik blij ben dat de boel zich weer aardig hersteld heeft, had ik het ook geweldig gevonden om zoiets te mogen ervaren.

• gws24
  • Laatst online: 09:35

gws24

Thinking is hard!

kristof1234 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:03:
[...]

Ok, bedankt voor de tip: ik check even de vorige pagina's.

Ik lees deze thread niet meer dagelijks en er komen blijkbaar tegenwoordig elke dag wel 100 posts bij :)
Rannasha in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

Post van Rannasha die het aardig goed samenvat.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

lauraz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:02:
[...]

Het biedboek is alles wat op die prijs nog open staat. Links dus. Rechts zie je de daadwerkelijke orders
Bedankt voor het antwoord, maar wat staat er dan nog open? Rest orders?
Jordy8 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:08:
[...]

Volgens mij is dit in Binance toch? Wat je ziet zijn koop orders.

Bovenin staat wat ICX nu waard is ten opzichte van Ethereum (0.007001)
In de lijst daaronder zie je dus dat wanneer de prijs zakt naar 006999, er 10 ICX coins gekocht gaan worden. Dit is dan niet persé 1 persoon, maar een totaal van meerdere mensen.

Het werkt dan hetzelfde voor de Sell optie, daarin vind je dan bedragen boven de 0.007001.
Thx, maar dat snap ik al, ik vroeg me alleen af waar steeds die kleien orders vandaan kwamen. Leek me op een rare actie of tactiek van iemand.
pvink schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:15:
[...]

Dit zijn bots die constant de markt in de gaten houden en ermee traden.
Voor zulke kleine bedragen?

Nog een vraagje voor de (gevorderde) beleggers.

Ik denk te weten wat het verschil is tussen een Limit en een Stop-Limit order. Maar waarom/wanneer zou je de een boven de ander gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door FrankGuthrie op 27-12-2017 14:18 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:42:
[...]

Ik moet ze wel holden want ik kan ze niet versturen/exchangen naar een andere wallet... bij elke poging vraagt hij naast het NXT adres van de andere partij ook om de public key van de tegenpartij...die laatste zou je toch niet hoeven in te vullen lijkt me?
Deze kun je inzien: http://localhost:7876/nxt?requestType=getAccountPublicKey&account=NXT-2QNJ-GJ8X-N95Q-6MKA4

Account even veranderen..

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Zit zwaar te twijfelen wat ik met mijn 1500 NXT ga doen.. Wachten op IGNIS of alles verkopen en in ARDOR stoppen.
Waarschijnlijk maar gewoon HODL, meestal als ik ga schuiven gaat het mis.. 8)7

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:32
FrankGuthrie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:13:
[...]

[...]

Voor zulke kleine bedragen?
Ja, als ze per trade 50 cent winst maken en dat 100x doen op een dag is het wel lekker rendabel.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Majesty schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:51:
[...]

Yes, op Bittrex aan het hodlen voor de Airdrop.
Die IGNIS futures die @Anders aanhaalde geloof ik ook niet zo in, inmiddels al boven de $5, dat gaat 'm echt niet worden. Heb zelf 775 NXT staan vanaf 7k sat.
Probleem met Bittrex is echter dit: Bittrex will make all reasonable attempts to credit our users IGNIS but until we have a fully supported wallet, we can neither guarantee tokens or consider creating a market. We will continue to monitor the state of the codebase and network.

Kortom: niet duidelijk wanneer je IGNIS krijgt en of het überhaupt verhandelbaar wordt op Bittrex. Misschien beter NXT naar een wallet zetten? Probleem dan is weer dat je NXT niet snel kwijt kunt wanneer hij gaat dalen na de airdrop. Any thoughts?
Ga je holden dan zou ik ze in je eigen wallet zetten, ik laat ze nog even staan op bittrex, ik beslis straks wat ik doe! Als je er vroeg bij bent na de lauch kun je mogelijk veel verdienen namelijk, dat gaat een J curve worden vermoed ik...

Verwijderd

paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:19:
[...]

Deze kun je inzien: http://localhost:7876/nxt?requestType=getAccountPublicKey&account=NXT-2QNJ-GJ8X-N95Q-6MKA4

Account even veranderen..
Super bedankt, krijg wel een foutmelding...is het de goede link of ligt ie eruit?

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:29:
[...]

Super bedankt, krijg wel een foutmelding...is het de goede link of ligt ie eruit?
Localhost = lokaal. Zorg dat je de NXT server / wallet hebt draaien!

https://nxtplatform.org/download/

• Majesty
  • Niet online
paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:28:
[...]

Ga je holden dan zou ik ze in je eigen wallet zetten, ik laat ze nog even staan op bittrex, ik beslis straks wat ik doe! Als je er vroeg bij bent na de lauch kun je mogelijk veel verdienen namelijk, dat gaat een J curve worden vermoed ik...
Ja, er vroeg bij zijn heb je weinig controle over als ze in een wallet staan helaas, om die reden staan ze bij mij ook nog op Bittrex. Maar zoals ik zei, de vraag is of je de IGNIS coins snel krijgt na de Airdrop, op Bittrex. Want ze geven aan nog niet zeker te zijn over wallet support voor IGNIS. Dan kan het zomaar zijn dat de coin al praktisch niets meer waard is op het moment dat je er eindelijk beschikking toe hebt.

• Bottie
  • Laatst online: 05:23
Majesty schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:31:
[...]

Ja, er vroeg bij zijn heb je weinig controle over als ze in een wallet staan helaas, om die reden staan ze bij mij ook nog op Bittrex. Maar zoals ik zei, de vraag is of je de IGNIS coins snel krijgt na de Airdrop, op Bittrex. Want ze geven aan nog niet zeker te zijn over wallet support voor IGNIS. Dan kan het zomaar zijn dat de coin al praktisch niets meer waard is op het moment dat je er eindelijk beschikking toe hebt.
En dat laatste is wat ik vermoed waar het zal op uitdraaien :)

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

• Majesty
  • Niet online
Bottie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:32:
[...]

En dat laatste is wat ik vermoed waar het zal op uitdraaien :)
Ik dus ook. Dan zou het eigenlijk beter zijn je NXT in je eigen wallet te zetten in de hoop dat je IGNIS sneller hebt en dus naar een platform kunt sturen waarop ze verhandelbaar zijn. Maar ik lees hier weinig over op internet voor de rest. Vooral veel mensen die zeggen dat Bittrex het gaat supporten, maar ja als ze niet op tijd verhandelbaar gaan zijn heb je er nog geen reet aan.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

pvink schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:27:
[...]

Ja, als ze per trade 50 cent winst maken en dat 100x doen op een dag is het wel lekker rendabel.
Uhmm,maar je zit ook met fees toch... Hoe rendable is dat?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 12:50
Majesty schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:34:
[...]

Ik dus ook. Dan zou het eigenlijk beter zijn je NXT in je eigen wallet te zetten in de hoop dat je IGNIS sneller hebt en dus naar een platform kunt sturen waarop ze verhandelbaar zijn. Maar ik lees hier weinig over op internet voor de rest. Vooral veel mensen die zeggen dat Bittrex het gaat supporten, maar ja als ze niet op tijd verhandelbaar gaan zijn heb je er nog geen reet aan.
Ik ga ze toch op Bittrex laten, om ze snel te kunnen verkopen na de airdrop indien blijkt dat NXT dan zwaar onderuit gaat.
Wil het niet riskeren om dan nog tijd te verliezen om deze naar een exchange over te pompen.
Enige vraag die me rest, wanneer op 28 dec exact is de airdrop?

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
graag zou ik jullie mening willen horen over mijn portfolio. De waarde van al mijn coins samen blijft namelijk behoorlijk constant de laatste 2 weken, op zich niet heel erg maar we zijn hier toch allemaal om wat geld te verdienen. Zelfs vandaag en gisteren is de waarde amper gestegen ondanks dat BTC weer een stijgende lijn laat zien. Voorheen steeg mijn portfolio altijd exponentieel als de BTC steeg en daalde ook exponentieel als BTC daalde.

Mijn portfolio ziet er zo uit:

TRX 8%
XLM 10%
VEN 17%
ENG 11%
ICX 11%
ARK 11%
WAVES 14%
BNB 6%
SALT 5%
NEO 8%

Vaak zie ik dat er elke dag wel een paar goed stijgen maar die worden altijd weer tegen gewerkt door een paar stevige dalers. Wat adviseren jullie? Ik ben geen day trader, dat is al meermalen fout gegaan dus ik ben iemand die coins zoekt voor de lange termijn.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12 18:24
Ah, fijn dat NAV nu ook op binance zit! Had het nu nog steeds op litebit staan (daar gekocht) omdat hij niet op binance zat... Is er ook maar enige reden om hem op litebit te laten staan? Mijn neiging is hem per direct naar binance te versturen zodat ik er actief wat mee kan indien nodig...

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:08:
[...]

Iemand anders die het enorm ironisch vindt dat de geruchten vorige week spraken over dat Roger Ver toen probeerde Bitcoin Cash weer zo erg te pumpen om Bitcoin over te nemen, wat dus mislukte, en dat de correctie vervolgens een paar dagen later kwam?

Nu zal die gekke nacht van Bitcoin Cash vast zijn invloed hebben gehad op de correctie, maar ik vraag me vooral af wat er was gebeurd als Roger (of wie dan ook achter die Bitcoin Cash pump zat) daarmee had gewacht en het tijdens de correctie had gedaan. Ik denk dat we dan echt een spektakel hadden mogen ervaren. Hoewel ik blij ben dat de boel zich weer aardig hersteld heeft, had ik het ook geweldig gevonden om zoiets te mogen ervaren.
Zonder die naai actie van Roger Was BTC never nooit van $20K naar 11K gegaan. Die daling kwam doordat mensen dachten WTF?!?!

Hij gaat zo een pump actie niet meer uitvoeren, daar trappen we niet meer in.
Kijk maar naar het Tron pump effect van John Mc. Die eindigde een paar uur na de pump lager dan ervoor. Hij stopt er daarom ook mee.

• Bottie
  • Laatst online: 05:23
oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:36:
[...]

Ik ga ze toch op Bittrex laten, om ze snel te kunnen verkopen na de airdrop indien blijkt dat NXT dan zwaar onderuit gaat.
Wil het niet riskeren om dan nog tijd te verliezen om deze naar een exchange over te pompen.
Ik heb ze ook op Bittrex staan, gewoon om snel te kunnen reageren indien nodig. Al die signalen van 'have 10.000 NXT and get 1BTC in Ignis' kunnen me gestolen worden want de kans is gewoon enorm groot dat van 1 BTC in value er nog amper iets over blijft tegen de tijd je er mee weg kan

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Verwijderd

paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:30:
[...]

Localhost = lokaal. Zorg dat je de NXT server / wallet hebt draaien!

https://nxtplatform.org/download/
ik heb inderaad de android client op mijn mobiel...daar zou ik hem moeten zien als ik jouw link gebruik en het nxt adres gebruik van de tegenpartij?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51
appelflap1992 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:36:
graag zou ik jullie mening willen horen over mijn portfolio. De waarde van al mijn coins samen blijft namelijk behoorlijk constant de laatste 2 weken, op zich niet heel erg maar we zijn hier toch allemaal om wat geld te verdienen. Zelfs vandaag en gisteren is de waarde amper gestegen ondanks dat BTC weer een stijgende lijn laat zien. Voorheen steeg mijn portfolio altijd exponentieel als de BTC steeg en daalde ook exponentieel als BTC daalde.

TRX 8%
XLM 10%
VEN 17%
ENG 11%
ICX 11%
ARK 11%
WAVES 14%
BNB 6%
SALT 5%
NEO 8%

Vaak zie ik dat er elke dag wel een paar goed stijgen maar die worden altijd weer tegen gewerkt door een paar stevige dalers. Wat adviseren jullie? Ik ben geen day trader, dat is al meermalen fout gegaan dus ik ben iemand die coins zoekt voor de lange termijn.
Je zit in veel en met weinig is mijn mening.
"Ondanks dat BTC een stijgende lijn laat zien" . Die heb je dan ook niet :+ .
Ik snap wel dat er soms verbanden zijn tussen de alts en BTC maar naar mijn idee is dat verband er in de top 5 coins met BTC en niet daarbuiten. Die lijken toch vaak wel een eigen koers(je) te varen of het is toeval.

[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 27-12-2017 14:42 ]

• Majesty
  • Niet online
oldgrumpy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:36:
[...]

Dat ga ik ook doen, pak m'n winst op NXT wel na de airdrop en kijk dan nog wel of IGNIS nog komt en of ik het verkocht krijg voor een leuk bedrag.
Hier is een countdown te vinden voor de Snapshot/Airdrop. Wordt ongeveer 6:15 in de ochtend, morgen.

• Pingu007
GeeMoney schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:40:
[...]

Je zit in veel en met weinig is mijn mening.
Dat is een flinke aanname..

• GeeMoney
Procentueel niet hoor.
Grootste aandeel is 17% in zijn portfolio.
Door de grote spreiding en het feit dat ze niet allemaal kunnen toppen, klopt het in mijn ogen wel wat hij schetst. Er lijkt weinig beweging in te zitten op die manier. Als er immers 3 toppen, dan zakken er 5. (bij wijze van) .
Dan heeft hij ook nog eens een portfolio met zeer nieuwe en volatiele munten, ten opzichte van de wat grotere stabiele alternatieven.

[ Voor 56% gewijzigd door GeeMoney op 27-12-2017 14:46 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-12 11:01

TRX 8%
XLM 10%
VEN 17%
ENG 11%
ICX 11%
ARK 11%
WAVES 14%
BNB 6%
SALT 5%
NEO 8%

Wat is lange termijn als je na 2 weken al ongeduldig wordt? Bij mij duurde het maanden voordat ik beweging zag. Had zelf op een jarenplan gerekend.

• Pingu007
Klopt, maar als zijn TRX 8% 25% van alle TRX is, is dat zeker niet weinig..

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:38:
[...]

ik heb inderaad de android client op mijn mobiel...daar zou ik hem moeten zien als ik jouw link gebruik en het nxt adres gebruik van de tegenpartij?
https://nxt.jelurida.com/...=NXT-2QNJ-GJ8X-N95Q-6MKA4

Adres aanpassen natuurlijk!

• appelflap1992
  • Nu online
? snap ik niet? ik heb helaas maar 100% te verdelen, ik weet niet hoe het met u zit maar als u meer dan 100% heeft let me know _/-\o_

• thunder8

thunder8

TRX 8%
XLM 10%
VEN 17%
ENG 11%
ICX 11%
ARK 11%
WAVES 14%
BNB 6%
SALT 5%
NEO 8%

Je wedt op meerdere coins, wat ik persoonlijk een verstandige keus vindt. Of dit teveel coins zijn? Geen idee, maar je moet wel beseffen dat we natuurlijk een zeer turbulente week achter de rug hebben. Dat je afgelopen week nauwelijks daling ziet over je gehele portfolio is op zich niet slecht. Als je niet daytrade, zou ik gewoon lekker relaxen en over 1 maand weer kijken. Dan kijken of je aanpassingen in je portfolio wil doen ivm rendement.

• appelflap1992
  • Nu online
Machlah schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:43:
[...]

Wat is lange termijn als je na 2 weken al ongeduldig wordt? Bij mij duurde het maanden voordat ik beweging zag. Had zelf op een jarenplan gerekend.
Oke waar, misschien ben ik te ongeduldig, maar wat vindt u van de gekozen currency's?

• GeeMoney
Pingu007 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:45:
[...]

Klopt, maar als zijn TRX 8% 25% van alle TRX is, is dat zeker niet weinig..
In aantallen niet maar ten opzichte van zijn portfolio dan weer wel.
Dat was de vraag; "wat vinden jullie van mijn portfolio?"

Nou, dat dus :) Ik vind dat het er veel zijn en onderling gezien procentueel weinig.

Ieder zijn ding, maar hij vraagt een mening en ik geef de mijne :P .

[ Voor 8% gewijzigd door GeeMoney op 27-12-2017 14:49 ]

• Vinny1
  • Laatst online: 23:38
Ik zit te twijfelen om al me ETH naar BTC om te zetten. Zit die fork er nog aan te komen? En gaat het een pump geven voor BTC? Ik dacht altijd dat ETH ongeveer meegaat met BTC mbt stijgingen en dalingen.

• Machlah
  • Laatst online: 29-12 11:01
appelflap1992 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:47:
[...]

Oke waar, misschien ben ik te ongeduldig, maar wat vindt u van de gekozen currency's?
Prima toch. Misschien wel een idee om als je wat winst hebt op 1 van deze munten dit te investeren in bitcoin/litecoin/ethereum.

• Pingu007
GeeMoney schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:48:
[...]

In aantallen niet maar ten opzichte van zijn portfolio dan weer wel.
Dat was de vraag; "wat vinden jullie van mijn portfolio?"

Nou, dat dus :) Ik vind dat het er veel zijn en onderling gezien procentueel weinig.

Ieder zijn ding, maar hij vraagt een mening en ik geef de mijne :P .
Dan is "met weinig" een gevolg van "in veel zitten" ;)

• Rookert25

TRX 8%
XLM 10%
VEN 17%
ENG 11%
ICX 11%
ARK 11%
WAVES 14%
BNB 6%
SALT 5%
NEO 8%

Ik heb laatste 8 dagen verlies gehad wat sinds gisteren weer beetje terugkomt. Ik denk dat je een stabiele portfolio hebt voor de lange termijn. Als je slechte ervaringen hebt met daytraden is het verstandig om inderdaad te [i][holden/i]. Ik zou weinig veranderen :) De explosieve pumps van XVG en TRX moet je toevallig bij zijn, maar dat is zeker niet normaal, dus daar zou ik niet wakker van liggen.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

kristof1234 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:43:

Dat "artikel" op bitcoin.com (en andere niet serieus te nemen sites) is gewoon een tegen betaling geplaatst persbericht. Staat er ook bij:

This is a paid press release, which contains forward looking statements, and should be treated as advertising or promotional material. Bitcoin.com does not endorse nor support this product/service. Bitcoin.com is not responsible for or liable for any content, accuracy or quality within the press release.

100% scam dat Segwit2X, red flags all over!

Lees de Bitcointalk thread maar eens, dan weet je al genoeg.

https://www.reddit.com/r/..._have_a_very_bad_feeling/
https://medium.com/@hacko...ck-as-scam2x-c1c71a91f1c9

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
Net even tier-2 verificatie gedaan bij ICONOMI.net. Ging via IDNow dmv webcam gesprek met iOS app waarbij ze foto van ID maken en alles controleren. Was even huiverig met het zo maar verstrekken van paspoort kopieën, maar dat IDNow is een Duitse club die o.a. ook voor Sparkasse en Commerzbank werkt dus dat geeft iets meer vertrouwen. Snap dat KYC maar al die gevoelige docs die nu bij allerlei exchanges ligt vind ik ook niet al te plezierig als gebruiker.

Maar ja, ben nu wel tier-2 verified bij ICONOMI en was verder al verified bij GDAX/CB dus ik ben klaar voor een knallend 2018 O-)

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:53
Ik zit nu voor 50% in Stellar Lumen en 50% in Ripple. Munten waarvan ik denk dat ze nooit explosief zullen stijgen naar 500, 1000 euro.

NEO vind ik interessant om naast deze munten evt te gaan houden. Over het algemeen lees ik veelbelovende berichten over deze munt.

Ook hier zie ik veel mensen die de munt in het portfolio hebben. Wat zijn jullie (hoopvolle) verwachtingen van deze munt (die al een behoorlijk niveau heeft gehaald)?

[ Voor 31% gewijzigd door Steefmeister op 27-12-2017 15:11 ]

• Rookert25
Steefmeister schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:09:
Ik zit nu voor 50% in Stellar Lumen en 50% in Ripple. Munten waarvan ik denk dat ze nooit explosief zullen stijgen naar 500, 1000 euro.

NEO vind ik interessant om naast deze munten evt te gaan houden. Over het algemeen lees ik veelbelovende berichten over deze munt.

Ook hier zie ik veel mensen die de munt in het portfolio hebben. Wat zijn jullie (hoopvolle) verwachtingen van deze munt (die al een behoorlijk niveau heeft gehaald)?
Het is een platform zoals Ethereum, maar veel breder, ze willen een Smart Economy bouwen en daar de spil van zijn. De mensen die betrokken zijn in Azië breiden hun netwerk steeds meer uit en ik verwacht dat NEO binnen 12 maanden - als de markt niet keihard crashed maar in huidig sentiment blijft - minstens USD 300 waard moet zijn. Lees hier meer: https://www.reddit.com/r/NEO/

VeChain gaat verder met de hype: https://twitter.com/vecha...status/946018246729203713

Ik verwacht meer informatie over verschillende levels van (master)nodes en het passief jaarlijks inkomen wat je kan verwachten voor het pure houden van VET tokens. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Rookert25 op 27-12-2017 15:22 ]

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Rookert25 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:17:
[...]
Het is een platform zoals Ethereum, maar veel breder, ze willen een Smart Economy bouwen en daar de spil van zijn. De mensen die betrokken zijn in Azië breiden hun netwerk steeds meer uit en ik verwacht dat NEO binnen 12 maanden - als de markt niet keihard crashed maar in huidig sentiment blijft - minstens USD 300 waard moet zijn. Lees hier meer: https://www.reddit.com/r/NEO/
Daarnaast: Zijn al langere tijd geruchten dat China NEO als enige ICO platform gaat goed keuren. Dat betekent dat Chinezen alleen op NEO platform ICO's mogen uitbrengen, maar ook alleen mogen investeren op ICO's op het NEO platform.
ALS deze geruchten waar blijken te zijn, dan kijk je naar een munt aan die Etherium zou kunnen gaan challengen voor die 2e spot.

En de geruchten lijken steeds meer waar te zijn, gezien het aantal Chinese ICO's op het NEO platform + berichten over de Chinese G3:
https://mobile.twitter.com/fayli618/status/945832732394799104

Over enkele maanden heb je mensen die dan roepen: "Had ik NEO maar op 67 dollar gekocht" (Huidige koers)
Pagina: 1 ... 178 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]