Ik houd niet zo van de China-link. Het lijkt daardoor alsof het succes van NEO afhankelijk is van enige steun van de Chinese overheid. Dat is niet zo. Het zou een mooie boost zijn, maar de techniek en het brede netwerk is veel interessanter.Kwebie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:22:
[...]
Daarnaast: Zijn al langere tijd geruchten dat China NEO als enige ICO platform gaat goed keuren. Dat betekent dat Chinezen alleen op NEO platform ICO's mogen uitbrengen, maar ook alleen mogen investeren op ICO's op het NEO platform.
ALS deze geruchten waar blijken te zijn, dan kijk je naar een munt aan die Etherium zou kunnen gaan challengen voor die 2e spot.
En de geruchten lijken steeds meer waar te zijn, gezien het aantal Chinese ICO's op het NEO platform + berichten over de Chinese G3:
https://mobile.twitter.com/fayli618/status/945832732394799104
Over enkele maanden heb je mensen die dan roepen: "Had ik NEO maar op 67 dollar gekocht" (Huidige koers)
Interessant. Maar waarom zit je alleen in deze bovenstaande munten, munten die niet explosief gaan stijgen ? En niet in ETH, LTC,Vechain, Trx etc?Steefmeister schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:09:
Ik zit nu voor 50% in Stellar Lumen en 50% in Ripple. Munten waarvan ik denk dat ze nooit explosief zullen stijgen naar 500, 1000 euro.
NEO vind ik interessant om naast deze munten evt te gaan houden. Over het algemeen lees ik veelbelovende berichten over deze munt.
Ook hier zie ik veel mensen die de munt in het portfolio hebben. Wat zijn jullie (hoopvolle) verwachtingen van deze munt (die al een behoorlijk niveau heeft gehaald)?
Eens, ik volg het project ook al een tijdje.Rookert25 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:26:
[...]
Ik houd niet zo van de China-link. Het lijkt daardoor alsof het succes van NEO afhankelijk is van enige steun van de Chinese overheid. Dat is niet zo. Het zou een mooie boost zijn, maar de techniek en het brede netwerk is veel interessanter.
Maar ik denk dat minimaal 90% van de mensen er in zitten voor het geld en de China-link kan mensen heel rijk maken.
Daarom benoem ik het zo specifiek. Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf bepalen of het interessant is om in te stappen in de munt. Lezen van de roadmap/white papers helpt een hoop.
[ Voor 7% gewijzigd door Kwebie op 27-12-2017 15:30 ]
Mbt NXT / IGNIS: klopt het dat ik geen tokens / coins krijg zolang ik NXT in m'n Poloniex exchange wallet houd, maar het echt op de originele client / QT moet zetten?
Zo te zien bij Poloniex wel:MuFFIN 007 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:37:
Mbt NXT / IGNIS: klopt het dat ik geen tokens / coins krijg zolang ik NXT in m'n Poloniex exchange wallet houd, maar het echt op de originele client / QT moet zetten?
https://www.jelurida.com/ico
Edit.
Misschien wat verkeerd geformuleerd, bedoelde hiermee dus dat je ze wel op je eigen wallet moet zetten
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 27-12-2017 15:41 ]
Poloniex staat in het rijtje waar je NXT kan krijgen, niet in het rijtje ondersteunde exchanges die ook echt tokens gaan uitgeven..!tha_crazy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:38:
[...]
Zo te zien bij Poloniex wel:
Dus niet. Poloniex gaat IGNIS wel traden, maar niet airdroppen. Het lijstje met exchanges die het wel doen, staat Poloniex niet tussen op jouw link.tha_crazy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:38:
[...]
Zo te zien bij Poloniex wel:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
VET knalt 15% omhoog na nieuwe aankondiging, oeikickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:18:
Voor de korte termijn VEN (VET) even tijdelijk omgeruild naar XVG. Ben benieuwd of ze de hype kunnen waarmaken met wraith.
Kan iemand bevestigen of dit klopt.
Stel ik koop BTC via coinbase en zet dit over naar Binance. Daar koop ik dan NEO. Moet ik dan 2 maal 20 usd fee betalen, omdat ik 2 transacties doe?
Stel ik koop BTC via coinbase en zet dit over naar Binance. Daar koop ik dan NEO. Moet ik dan 2 maal 20 usd fee betalen, omdat ik 2 transacties doe?
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Zet ze eerst gratis om naar GDAX, daar verkoop je BTC en koop je ETH. Die kan je voor weinig naar Binance zettenbuffel1997 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:42:
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Had verkocht op 1,60. Staat nu 0,09 hoger. Niet echt schrikbarend dus + je kan niet alles hebben. Heb gedaan waar ik me goed bij voel. Switch naar xvg is een grote gok maar heb merendeel heb ik toch al zekergesteld.Rookert25 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:41:
[...]
VET knalt 15% omhoog na nieuwe aankondiging, oei
Waarom ga je voor Xvg? Korte termijn gok? Hopen op Wraithprotocol?kickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:45:
[...]
Had verkocht op 1,60. Staat nu 0,09 hoger. Niet echt schrikbarend dus + je kan niet alles hebben. Heb gedaan waar ik me goed bij voel. Switch naar xvg is een grote gok maar heb merendeel heb ik toch al zekergesteld.
Just curious
Zoals hierboven gezegd wordt, doe het via GDAX.buffel1997 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:42:
Daarnaast zou ik gewoon LTC of ETH kopen en die naar Binance sturen. ETH kan je direct omzetten naar NEO. LTC moet je eerst omzetten naar ETH of BTC. Ik gebruik zelf LTC omdat die altijd snel versturen (ETH zou dat ook moeten doen maar duurde bij mij die ene keer een paar dagen...).
Waarom niet gewoon ETH kopen op bijv. anycoindirect.com en rechtstreeks naar Binance laten sturen? Kost je ±90 cent per order. Of 60 cent voor LTC die je dan weer kunt traden.daxy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:44:
[...]
Zet ze eerst gratis om naar GDAX, daar verkoop je BTC en koop je ETH. Die kan je voor weinig naar Binance zetten
Of mis ik iets?
OKé bedankt! Zal dan dus meteen ETH kopen, door de lagere fees en daarmee NEO enzovoort kopenTimTube schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:49:
[...]
Zoals hierboven gezegd wordt, doe het via GDAX.
Daarnaast zou ik gewoon LTC of ETH kopen en die naar Binance sturen. ETH kan je direct omzetten naar NEO. LTC moet je eerst omzetten naar ETH of BTC. Ik gebruik zelf LTC omdat die altijd snel versturen (ETH zou dat ook moeten doen maar duurde bij mij die ene keer een paar dagen...).
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Tegen beter weten in ga ik inderdaad voor de wraith pump als die ooit komt. Daarnaast mth en icx nog. Vooral die laatste heb ik mijn hoop op gevestigd. 200% van mijn oorspronkelijke inleg heb ik laten uitbetalen. Met het restant doe ik dit soort gokjesAadDeBaron schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:48:
[...]
Waarom ga je voor Xvg? Korte termijn gok? Hopen op Wraithprotocol?
Just curious
Op moment van schrijven kost 1 LTC op Anycoin direct €232,18. Op Coinbase €224,60. Op Coinbase natuurlijk geen iDeal (meer) maar als je de mogelijkheid hebt dan zou ik mijn keuze wel weten.metallicattim schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:50:
[...]
Waarom niet gewoon ETH kopen op bijv. anycoindirect.com en rechtstreeks naar Binance laten sturen? Kost je ±90 cent per order. Of 60 cent voor LTC die je dan weer kunt traden.
Of mis ik iets?
Iemand enig idee wanneer er weer aanbod is op Litebit?
Is er een vast moment, of wordt er random aanbod geplaatst?
denk niet dat ze een schedule hebben ingesteld, maar heel random af en toe opengooienFendt1z schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:58:
Iemand enig idee wanneer er weer aanbod is op Litebit?
Stel nu dat ik op een alt coin een vlugge winst wil veilig stellen door deze te verkopen, (maar nog niet in euro te laten uitbetalen).
Hiermee bedoel ik dus traden in een andere coin om mijn winst veilig te stellen, met zo weinig mogelijk transactiekosten.
Doe ik er dan goed aan om de coins te ruilen voor ethereum bvb, en later te laten uitbetalen naar mijn bitpanda acccount (op gdax geraak ik momenteel nog niet).
Ik denk dat omzetten naar btc een onverstandige keuze is, aangezien het bij mij om kleine bedragen gaat, en transactiekosten van btc zijn duur?
Ik maak gebruik van binance btw
Hiermee bedoel ik dus traden in een andere coin om mijn winst veilig te stellen, met zo weinig mogelijk transactiekosten.
Doe ik er dan goed aan om de coins te ruilen voor ethereum bvb, en later te laten uitbetalen naar mijn bitpanda acccount (op gdax geraak ik momenteel nog niet).
Ik denk dat omzetten naar btc een onverstandige keuze is, aangezien het bij mij om kleine bedragen gaat, en transactiekosten van btc zijn duur?
Altcoin-->BTC--> XRP.fjskmdl2 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:02:
Stel nu dat ik op een alt coin een vlugge winst wil veilig stellen door deze te verkopen, (maar nog niet in euro te laten uitbetalen).
Met de bijna 10 euro transactiekosten bij Coinbase daar nog bovenop, zit je toch weer aan de 234 euro.TimTube schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:57:
[...]
Op moment van schrijven kost 1 LTC op Anycoin direct €232,18. Op Coinbase €224,60. Op Coinbase natuurlijk geen iDeal (meer) maar als je de mogelijkheid hebt dan zou ik mijn keuze wel weten.
Expert ben ik niet, maar als ze hun (virtual) mobile mining aan de gang krijgen en op een paar grotere exchanges gelist worden mag het van mij boven 1$ uitkomen. Typisch voorbeeld van de marketing boven techniek. Als het nu ook nog met de techniek goed zit, zie ik het zeker goed komen.JamoZ schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:57:
Wat vinden de experts hier van Electroneum?
Fingers crossedkickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:53:
[...]
Tegen beter weten in ga ik inderdaad voor de wraith pump als die ooit komt. Daarnaast mth en icx nog. Vooral die laatste heb ik mijn hoop op gevestigd. 200% van mijn oorspronkelijke inleg heb ik laten uitbetalen. Met het restant doe ik dit soort gokjes
Kwam deze net tegen, geeft wel wat inzicht in de markt: http://cryptomaps.org/
Verwijderd
Ik twijfel met je mee. Volgens mij heb je tot vannacht 2.00 uur op Bittrex om te handelen, daarna gooien ze het traden tijdelijk stil. Ik hoop dat vanmiddag/vanavond nog een pump in NXT komt, zo niet, dan hou ik ze misschien maar en dan maar hopen dat ik met IGNIS mn investering er nog uit kan krijgen (ik verwacht dat NXT flink zal zakken en gezien Bittrex het traden urenlang onmogelijk maakt, verwacht ik ook dat mijn sellorder niet gepakt zal worden in die tijd)...Vdwbbj schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:14:
[...]
Ik lees dit zojuist na een Kerstdineetje.
Balen.
Ik had gehoopt morgen vóór het snapshot mijn NXT te kunnen verkopen voor een mooie prijs. Maar ik zie dat hij al een tijd lang in een behoorlijk dalende lijn zit.
Nu twijfel ik natuurlijk. Laten staan en IGNIS krijgen of niet laten staan en voor (veel) minder verkopen dan ik gehoopt had.
Ik heb wel geleerd om niet te handelen als je niet meer helemaal nuchter bent, dus ik neem mijn beslissing pas morgen.
Voor de geinteresseerden: 80 BTC beschikbaar op Bitonic
[ Voor 78% gewijzigd door RmNL90 op 27-12-2017 16:23 ]
Goedemiddag, ik ben nieuw hier en al geruime tijd lees ik mee op dit forum. Nu heb ik afgelopen weekend het besluit genomen dat ik wil investeren alleen één probleem geen enkele site accepteert nieuwe gebruikers of de verification tier level komt er niet door! Weet iemand nog een site waarbij de nieuwe gebruikers snel verified worden?
Zondag aangemeld bij kraken alleen staat deze al sindsdien op “ Your tier submission is being reviewed”
Hoor graag of jullie nog ideeen hebben.
Bedankt alvast
Zondag aangemeld bij kraken alleen staat deze al sindsdien op “ Your tier submission is being reviewed”
Bedankt alvast
Coins verspreiden en in één 17% hebben, is toch niet slecht?GeeMoney schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:43:
[...]
Procentueel niet hoor.
Grootste aandeel is 17% in zijn portfolio.
Door de grote spreiding en het feit dat ze niet allemaal kunnen toppen, klopt het in mijn ogen wel wat hij schetst. Er lijkt weinig beweging in te zitten op die manier. Als er immers 3 toppen, dan zakken er 5. (bij wijze van) .
Dan heeft hij ook nog eens een portfolio met zeer nieuwe en volatiele munten, ten opzichte van de wat grotere stabiele alternatieven.
Vind de spreiding van 15% per munt juist wel slim eerlijk gezegd. Als je overal 500 euro op inzet , kan dat op termijn een mooie belegging zijn
Ik zit ook sinds de ICO in red pulse. In de weken erna nog bijgekocht. Gaat erg lekker inderdaad! Volgens de admin van de Telegram groep van red pulse worden ze nog voor de jaarwisseling op een grote exchange verhandelbaar.jasper7878 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:17:
zit iemand hier ook in red pulse. zelf meegedaan aan de ICO, en na een vrij lange tijd van dalingen istie de afgelopen dagen als een malle gestegen. zelf kon ik geen nieuws erover vinden..
is nu nog alleen te koop op 2 kleine flut koreaanse exchanges. als deze straks naar een paar grote gaan waar echt volume is, kan hij nog wel eens echt doorknallen denk ik.
Waarom kies je voor de verdeling over deze 2 munten?Steefmeister schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:09:
Ik zit nu voor 50% in Stellar Lumen en 50% in Ripple. Munten waarvan ik denk dat ze nooit explosief zullen stijgen naar 500, 1000 euro.
NEO vind ik interessant om naast deze munten evt te gaan houden. Over het algemeen lees ik veelbelovende berichten over deze munt.
Er is zoveel beschikbaar
Zelf heb ik momenteel 15 (!) munten in mijn portfolio, waaronder ook de bovenste 2. Maar ook nog BTC, ETH, NEO, VEN, LTC etc.
Ook geen expert maar had me ingeschreven voor de ICO. Kreeg een paar dagen later een mail dat ze gehackt waren en password opnieuw moest instellen. Toen maar vanaf gezien.JamoZ schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:57:
Wat vinden de experts hier van Electroneum?
Deze newbe wil ook cryptocurrency kopen maar bij de meeste sites wordt ik geweigerd voor het doorstrepen van mijn BSN.
Ik wil graag NEO en Ripple kopen. Welke site raden jullie aan om ze te kopen?
Wat vinden we hier ADA? Qua market cap verwacht ik dat deze nog kan stijgen.
Ik heb zelf ook nog o.a. TRX en RDD.. meer hodl, al hoop ik nog op een stijging van TRX dit jaar.
Ik heb zelf ook nog o.a. TRX en RDD.. meer hodl, al hoop ik nog op een stijging van TRX dit jaar.
Gebruik de zoekfunctie, deze vragen zijn al vaker beantwoord.Isniedood schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:39:
Deze newbe wil ook cryptocurrency kopen maar bij de meeste sites wordt ik geweigerd voor het doorstrepen van mijn BSN.
"That's what I do. I drink and I know things."
Kan je dat onderbouwen? ADA is namelijk al x13 gegaan afgelopen 4 weken.RmNL90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:39:
Niet gehacked, maar vermoeden was dat users zelfde pw en username hadden gebruikt op andere sites en daardoor de kans bestond dat hun accounts konden worden overgenomen. Vandaar dat iedereen zijn pw moest resetten. Ook schijnen ze een extern onderzoeksbureau in de arm hebben genomen om hun systemen te auditten.Machlah schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:36:
[...]
Ook geen expert maar had me ingeschreven voor de ICO. Kreeg een paar dagen later een mail dat ze gehackt waren en password opnieuw moest instellen. Toen maar vanaf gezien.
Ik heb er wel aan meegedaan, inmiddels staan ETN op x9 sinds de ICO. Hierboven werd als toekomstige prijs 1 dollar genoemd. Mocht dat zo zijn dan ben ik spekkoper
Iemand een idee hoe je een limit order weer verwijderd op Binance? Of is het eenmaal geplaatst ook gewoon voor altijd geplaatst?
Orders - Open orders?mark-k schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:03:
Iemand een idee hoe je een limit order weer verwijderd op Binance? Of is het eenmaal geplaatst ook gewoon voor altijd geplaatst?
Coinbase.Rene L schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:25:
Goedemiddag, ik ben nieuw hier en al geruime tijd lees ik mee op dit forum. Nu heb ik afgelopen weekend het besluit genomen dat ik wil investeren alleen één probleem geen enkele site accepteert nieuwe gebruikers of de verification tier level komt er niet door! Weet iemand nog een site waarbij de nieuwe gebruikers snel verified worden?
Bedankt alvast
Toevallig heb ik mijzelf daar geregistreerd en is verificatie snel gedaan, binnen uur.
Creditcard bij bankinfo. Limiet staat dan op € 750.
Grappig om te zien dat 1 persoon zoals John McAfee de markt zo kan laten bewegen.
XVG daalde weer even flink door een niks zeggend tweetje...
Het zou me niks verbazen als hij dat fake account ook beheert, gewoon zodat hij kan manipuleren en daarna kan ontkennen (en daarmee dus nog n keer te manipuleren). Ik bedoel maar, als je een account maakt en je bent zo'n tech persoon dan registreer je toch ook meteen even alles dat erop lijkt (dus I en L verwisselings namen etc.).jffry90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:11:
Grappig om te zien dat 1 persoon zoals John McAfee de markt zo kan laten bewegen.
Die man is al zijn geloofwaardigheid kwijt. Op Twitter zegt hij dat hij pas vandaag op dr hoogte was van het fake account dat $15 xvg voorspelde. Dat bericht is echter al 5 dagen oud en gaat nu tekeer op twitter. Zeer onprofessioneel en dat voor een ceo van een topbedrijfjffry90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:11:
Iemand een idee hoelang het duurt voordat een nxt transactie er door heen is? Heb nu van Poloniex naar mijn NXT Desktop Wallet overgemaakt om mee te kunnen doen aan de airdrop Ik heb het een uur geleden overgemaakt maar op poloniex staat die nog als pending.
Welk bedrijf? (Je weet dat hij McAfee Associates al in 1994 verkocht?)kickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:16:
[...]
Die man is al zijn geloofwaardigheid kwijt. Op Twitter zegt hij dat hij pas vandaag op dr hoogte was van het fake account dat $15 xvg voorspelde. Dat bericht is echter al 5 dagen oud en gaat nu tekeer op twitter. Zeer onprofessioneel en dat voor een ceo van een topbedrijf
Pff… Bitonic heeft gemak maar een hoge fee, maar net de verificatie van BitKassa afgerond en daar krijg ik voor 0,366 BTC nog 100 Euro minder.
Niet echt een aanrader dus, BitKassa...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Op Binance is nu NAV handelbaar
bizar hoe deze nu gelijk up gaat.........
Prepare for the next ATH
Is het over het algemeen niet zo dat je bij de partij waar je ze het duurst inkoopt ook het duurst kunt verkopen? Coinbase/GDAX is in EURO vaak de duurste (Nu zelfs de goedkoopste volgens https://goedkoopbitcoinkopen.nl), maar omdat het zowel voor inkoop als verkoop geldt, is dat niet echt een probleem. Mooiste is natuurlijk om ze voor minder in te kopen en zo duur mogelijk te verkopen.Swerfer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:21:
Pff… Bitonic heeft gemak maar een hoge fee, maar net de verificatie van BitKassa afgerond en daar krijg ik voor 0,366 BTC nog 100 Euro minder.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Inderdaad. Geld op te verdienensourcecode schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:23:
Op Binance is nu NAV handelbaar
ADA is volgens mij way overpriced! Heb onlangs gelezen dat ze nog een paar hard verwijdert zijn van een werkend product. Vooralsnog is het dus vooral gebakken lucht wat je koopt.RmNL90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:39:
Ik vind dit wel een interessant idee.
https://buyandhold100crypto.com
tl:tr/ $1000,- verdeelt over de top 100 coins van CoinmarketCap en dat 5 jaar hodlen.
[ Voor 14% gewijzigd door Noxa op 27-12-2017 17:34 ]
Weet iemand het volgende?
Ik heb een limit order gedaan, maar hiermee een Sell wall gecreerd waardoor de prijs bleef hangen. Een deel van mijn limit order is partially filled de rest is gewoon filled, maar tegen een lager tarief.
Ik was onder de veronderstelling dat als ik een limit order plats, dat ik het krijg voor het bedrag die ik heb aangegeven, blijkbaar niet. iemand die me dit kan uitleggen?
Ik heb een limit order gedaan, maar hiermee een Sell wall gecreerd waardoor de prijs bleef hangen. Een deel van mijn limit order is partially filled de rest is gewoon filled, maar tegen een lager tarief.
Ik was onder de veronderstelling dat als ik een limit order plats, dat ik het krijg voor het bedrag die ik heb aangegeven, blijkbaar niet. iemand die me dit kan uitleggen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Als je koop met limit order geef je de maximale prijs aan die je wilt betalen. Ligt de huidige prijs daaronder krijg je lager aangeleverd. Sell limit order idem dito maar werkt dan de andere kant opFrankGuthrie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:37:
Weet iemand het volgende?
haha dikke deposit op kraken gezet.. staat wel netjes succes.. maar niet in mijn balance
iemand wel eens meegemaakt ?
Is dat niet een market order....?kickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:46:
[...]
Ligt de huidige prijs daaronder krijg je lager aangeleverd.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Stort het lekker in, goedkoop inkopen, komt wraith en boem... slim die Johnmark-k schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:14:
[...]
Het zou me niks verbazen als hij dat fake account ook beheert, gewoon zodat hij kan manipuleren en daarna kan ontkennen (en daarmee dus nog n keer te manipuleren). Ik bedoel maar, als je een account maakt en je bent zo'n tech persoon dan registreer je toch ook meteen even alles dat erop lijkt (dus I en L verwisselings namen etc.).
Verwijderd
Onvoorstelbaar hoeveel FUD er verspreid wordt over XVG, je zou haast denken dat mensen bang zijn dat het wraith protocol nu eindelijk wel uitkomt en nog even goedkoop willen instappen voor de launch..
Ik blijf lekker zitten in Verge, zie wel waar het schip strand..
Denk dat deze munt het erg goed gaat doen.
De andere munt op het NEO platform Red Pulse RXP doet het vandaag ook uitstekend + 30 % !!
Yep me! Ben erg benieuwd wat DBC gaat doen. Heb er een aantal in de ICO gekocht. Kwam post tegen dat er vanaf morgen gehandeld kan gaan worden.
[/quote]
De andere munt op het NEO platform Red Pulse RXP doet het vandaag ook uitstekend + 30 % !!
Yep me! Ben erg benieuwd wat DBC gaat doen. Heb er een aantal in de ICO gekocht. Kwam post tegen dat er vanaf morgen gehandeld kan gaan worden.
[/quote]
Denk door alle FUD en gezeur van de mensen op sociale media dat de developer wel eens na 31.12.2017 met wraith protocol komt. gelijk heeft ie, totaal geen respect en mensen zien alleen dollar tekens in hun ogen. Kan ik nog eens goedkoop gaan winkelen.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:06:
Onvoorstelbaar hoeveel FUD er verspreid wordt over XVG, je zou haast denken dat mensen bang zijn dat het wraith protocol nu eindelijk wel uitkomt en nog even goedkoop willen instappen voor de launch..
[ Voor 15% gewijzigd door jorisdeket op 27-12-2017 18:13 ]
Nee een market order is een bestens order. Je koopt per direct tegen de dan geldende prijs. Je weet dus niet tegen welke prijs je koopt.
Koopjestijd bij ICX momenteel!
Verder zoek ik nog een altcoin, die op langere termijn iets kan presenteren. Mijn keuze valt momenteel op neo. Veel positiefs te lezen over deze coin.. enkel de bewering dat dit het nieuwe ethereum kan worden is miss wat te optimistisch?
Verder zoek ik nog een altcoin, die op langere termijn iets kan presenteren. Mijn keuze valt momenteel op neo. Veel positiefs te lezen over deze coin.. enkel de bewering dat dit het nieuwe ethereum kan worden is miss wat te optimistisch?
Jep, net vandaag. Stond er om 14:00 op als Success, maar pas net op mijn Balance. Dus komt vast wel goed.shakespeare schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:50:
haha dikke deposit op kraken gezet.. staat wel netjes succes.. maar niet in mijn balance![]()
![]()
![]()
Want jij hebt daar een neusje voor?Rubberen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:17:
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:48:
75% van men verkoop op ICX ingezet.
Neo is in ieder geval een coin met veel potentie, is de laatste maanden dan ook al fors gestegen. Wat hij in de toekomst gaat doen weet natuurlijk niemand. Enige 'nadeel' is natuurlijk wel dat het een niet-deelbare munt is.Rubberen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:17:
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Wat denken jullie van bitcoin cash? Heeft BCH nog wel een toekomst als alternatief na de laaste extreme push? Zag het altijd zelf altijd als de enige redelijke bitcoin fork... Zou graag jullie mening willen weten
btc krijgt weer aardig op zijn sodemieter:) het lijkt wel alsof het panic wordt na een downtrend.
Valt mee, stond vanochtend nog 10% lagerRubberen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:17:
XVG heeft, zoals de voorbije dagen, weer zijn bodem bereikt.
Ik ben benieuwd of we nu weer naar 0.2 dollar knallen.
Ik heb alvast wat bijgekocht...
Ik ben benieuwd of we nu weer naar 0.2 dollar knallen.
Ik heb alvast wat bijgekocht...
BCH is een munt waar je altijd rekening mee moet houden, maar die op momenten als deze wegzakt omdat er niet echt support voor is. Een echte concurrent van BTC laat tijdens een daling van BTC juist een stijging zien om marktaandeel in te pikken.j0ppie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:32:
Wat denken jullie van bitcoin cash? Heeft BCH nog wel een toekomst als alternatief na de laaste extreme push? Zag het altijd zelf altijd als de enige redelijke bitcoin fork... Zou graag jullie mening willen weten
Ik heb een paar dagen geleden mijn BCH verkocht, omdat ik verwacht dat een aantal van de altcoins uiteindelijk het stokje over gaan nemen. BCH is een beter alternatief dan BTC, maar ook BCH is tov ETH, NEO, ADA, etc. een "domme" munt zonder toekomst.
Wat ik mij overigens ook steeds vaker afvraag is of het betalen van geld voor 1 van de huidige munten in de toekomst wel zin heeft. In principe is elke munt te kopiëren en dus nagenoeg gratis opnieuw te starten. Als bijv. ETH 1.000 Dollar is, kan je een kopie starten (even los van de ontwikkelkosten uiteraard) die exact hetzelfde doet, maar die je op dat moment voor 5 Dollar kunt kopen. Ik vraag me dus af hoe lang deze markt met dergelijke hoge bedragen in stand kan blijven.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ben ook in de trein van VEN gestapt. Deze wordt mind blowing!
Dat zeg ik ook bij alle munten waar ik in de trein stap!!stefan1988 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:50:
Gisteren uit het neergaande kanaal gebroken en zojuist dit kanaal terug getest. Als hij nu hoger komt dan 16.5k dan ziet het technische plaatje van btc ziet er goed uit.
https://ibb.co/fSVc6b
https://ibb.co/fSVc6b
[ Voor 13% gewijzigd door vvilco op 27-12-2017 18:54 ]
Hey allemaal, sinds een kleine twee maanden ook in de crypto gedoken. Met een paar tientjes gestart in Ripple om te kijken hoe de markt werkt. Zeer interessant en dat heeft me gemotiveerd hier dieper in te duiken, inmiddels heb ik een "overschot" aan alts. Ziet er al volgt uit:
Xvg (wel net verkocht)
Lsk
Nem
Ardr
Nxt
Ltc
Trx
Iota
Powr
Ven
Ada
Xlm
Ben een Hodl type en heb overal kleine plukjes van gekocht. Heeft me geen windeieren gelegd en m'n inleg is inmiddels x4 gegaan. Uiteraard meer geluk dan wijsheid maar ik probeer wel te weten wat er aan m'n aankopen ten grondslag ligt. Day traden heb ik te weinig tijd en inzicht in en zou me ook niet door m'n ega in dank afgenomen worden.
Heb tegelijk een vraag ten aanzien van de Ignis airdrop. Klopt het dat de Nxt wallet een trade optie heeft naar Ardr? Dat zou namelijk een goede snelle mogelijkheid zijn om Nxt te dumpen mocht de markt er van af willen. Hoe zijn de verwachtingen hier? Kan Ardr ook meegaan in een mogelijke val van Nxt?
Tot slot bedankt voor vele honderden pagina's leesvoer. Ondanks de lading crap die ook voorbij komt.
Xvg (wel net verkocht)
Lsk
Nem
Ardr
Nxt
Ltc
Trx
Iota
Powr
Ven
Ada
Xlm
Ben een Hodl type en heb overal kleine plukjes van gekocht. Heeft me geen windeieren gelegd en m'n inleg is inmiddels x4 gegaan. Uiteraard meer geluk dan wijsheid maar ik probeer wel te weten wat er aan m'n aankopen ten grondslag ligt. Day traden heb ik te weinig tijd en inzicht in en zou me ook niet door m'n ega in dank afgenomen worden.
Heb tegelijk een vraag ten aanzien van de Ignis airdrop. Klopt het dat de Nxt wallet een trade optie heeft naar Ardr? Dat zou namelijk een goede snelle mogelijkheid zijn om Nxt te dumpen mocht de markt er van af willen. Hoe zijn de verwachtingen hier? Kan Ardr ook meegaan in een mogelijke val van Nxt?
Tot slot bedankt voor vele honderden pagina's leesvoer. Ondanks de lading crap die ook voorbij komt.
De prijs maakt niets uit aangezien je ook in fracties kan handelen/betalen. Wat zorgwekkender is is de onstabiliteit. Zolang een coin niet stabiel genoeg is, wordt het nooit wat. En dan moeten de fee's ook nog laag blijven wat eigenlijk alleen kan met pre-minded coins omdat daar geen hebzucht van miners achter zit.Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:45:
[...]
Wat ik mij overigens ook steeds vaker afvraag is of het betalen van geld voor 1 van de huidige munten in de toekomst wel zin heeft. In principe is elke munt te kopiëren en dus nagenoeg gratis opnieuw te starten. Als bijv. ETH 1.000 Dollar is, kan je een kopie starten (even los van de ontwikkelkosten uiteraard) die exact hetzelfde doet, maar die je op dat moment voor 5 Dollar kunt kopen. Ik vraag me dus af hoe lang deze markt met dergelijke hoge bedragen in stand kan blijven.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Vanwaar deze opmerking? Ik lees gewoon een grafiek af..vvilco schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:25:
[...]
Want jij hebt daar een neusje voor?
[...]
Jongens alsjeblieft.......... Wie helpt mij? Ik kan mijn ETH NERGENS verkopen op dit moment. Bitfinex en Bittrex nemen geen nieuwe registraties aan. Waar kan ik dan in godsnaam mijn restjes ETH verkopen?............... AnyCoin werkt ook niet, domme bug of iets?
Maar alsjeblieft.......... Hoe kom ik ervan af? Zoeken zoeken zoeken maar helpt NIKS!
Maar alsjeblieft.......... Hoe kom ik ervan af? Zoeken zoeken zoeken maar helpt NIKS!
~ Kwaliteit staat boven alles!
Kun je ze niet naar een coinbase account sturen en dan verkopen?Robbie004 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:18:
Jongens alsjeblieft.......... Wie helpt mij? Ik kan mijn ETH NERGENS verkopen op dit moment. Bitfinex en Bittrex nemen geen nieuwe registraties aan. Waar kan ik dan in godsnaam mijn restjes ETH verkopen?............... AnyCoin werkt ook niet, domme bug of iets?
Maar alsjeblieft.......... Hoe kom ik ervan af? Zoeken zoeken zoeken maar helpt NIKS!![]()
Omzetten in BTC en dan verkopen op Bitonic. Brengt wel minder op, maar als je er echt vanaf wilt...Robbie004 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:18:
Maar alsjeblieft.......... Hoe kom ik ervan af? Zoeken zoeken zoeken maar helpt NIKS!![]()
In mijn wallet storten? Boek ik wat € naar jouw rekening over, kom maar met een voorstel op de DMRobbie004 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:18:
www.google.nl
Zoveel werk.... en verlies dan te veel door het om te zetten. Via via allemaal weer, pfff geen zin in dat kleine beetje...
DMMisteRMeesteR schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:20:
[...]
In mijn wallet storten? Boek ik wat € naar jouw rekening over, kom maar met een voorstel op de DM![]()
[ Voor 50% gewijzigd door Robbie004 op 27-12-2017 19:21 ]
Dan kan je MisteRMeesteR zijn optie overwegen...Robbie004 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:21:
Zoveel werk.... en verlies dan te veel door het om te zetten. Via via allemaal weer, pfff geen zin in dat kleine beetje...
[...]
DM
Yes, hij ziet eruit als een goede Tweaker met prima status. Vertrouwen heb ik er wel inSwerfer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:23:
[...]
Dan kan je MisteRMeesteR zijn optie overwegen...
Uit die quote die ik mee gaf blijkt dat je op de top (tot dusver) van ICX bent ingestapt. Ik weet dat want ik riep nog dat de top voorlopig gezet was. Die opmerking is helaas een beetje ondergesneeuwd want het is vooral kopen en hodlen hier...
En ik wil jou niet per sé in kwaad daglicht zetten hoor, het gaat vooral om het aantonen van het feit dat iedereen van alles roept hier en dat dit heel gemakkelijk als 'advies' gezien kan worden door hen die zelf niet zo goed alleen in de cryptozee durven zwemen. Dat is begrijpelijk want het water is koud, diep, er zijn kwallen, haaien en van die beesten die af en toe je voeten aanraken!!
Ik heb recent een account geopend op Coinbase.We hebben geprobeerd deze transactie te verwerken, maar deze is door uw bank geannuleerd. Als er een bedrag via uw betalingswijze is afgeschreven, wordt het volledige bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Als u een andere aankoop wilt doen, probeert u het dan opnieuw. U kunt ook een nieuwe betalingswijze toevoegen.
Helaas kunnen we deze transactie niet opnieuw starten omdat deze door uw bank is geannuleerd. Neem rechtstreeks contact op met uw bank als u vragen hebt over deze geannuleerde transactie.
We bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak!
Met vriendelijke groet,
Het Coinbase-team
Verificatie is goed gegaan en credit card heb ik toegevoegd aan het account.
Vervolgens wil ik wat ETH aankopen (limiet staat op €750 bij Coinbase).
Bedrag wordt zichtbaar en er wordt om een bevestiging gevraagd.
Daarna gaat er blijkbaar wat mis want de status is "pending" en na een half uur of wat korter krijg ik een email met de bovenstaande tekst.
Ik heb het daarna nog 2x geprobeerd maar zelfde probleem. Order cancelled.
Er staat genoeg saldo op mijn rekening.
Het is een MasterCard en tijdens de eerste aankoop werd er gevraagd om via de Rabo scanner de autorisatie code in te voeren. Het gaat om een gekoppelde Rabobank kaart.
Kennen jullie dergelijke meldingen?
Ik heb de Coinbase IOS app gebruikt op mijn iPad en ook de iPhone.
Er kwam wel een keer een API error met nog wat tekst.
Yes, probeer het eens met een andere browser? Chrome vs IE wil nog weleens helpen om het juiste creditcard venster goed te tonen en af te handelen.HoppyF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:30:
Verwijderd
Strange. Met mijn CC (ook Rabobank) ging het goed. Enige verschil is dat ik BTC heb gekocht.HoppyF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:30:
[...]
Ik heb recent een account geopend op Coinbase.
Daarna gaat er blijkbaar wat mis want de status is "pending" en na een half uur of wat korter krijg ik een email met de bovenstaande tekst.
Het is een MasterCard en tijdens de eerste aankoop werd er gevraagd om via de Rabo scanner de autorisatie code in te voeren. Het gaat om een gekoppelde Rabobank kaart.
By the way, een simpele (SEPA) overboeking doet ook wonderen. Duurt (althans in mijn geval, tot 2 keer toe) maar een paar uurtjes. Klinkt veel, is het niet
Het ging nu met de Coinbase app dus niet via de browser van het device.Taro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:32:
[...]
Yes, probeer het eens met een andere browser? Chrome vs IE wil nog weleens helpen om het juiste creditcard venster goed te tonen en af te handelen.
Ik zal het anders via een PC gaan proberen maar ben wel benieuwd of problemen met creditcard betalingen bekend zijn.
Inderdaad, ik denk dat de kolen al op zijn...stefan1988 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:50:
Ik heb hetzelfde gehad met mijn ING creditcard. Zat toen net in de BTC dip, dus wilde 'snel' wat bijkopen, maar werd dus geannuleerd. Twittergesprekje met ING gehad, waarin ze zeiden dat zij dat soort transacties in ieder geval nooit blokkeren. Daarna nog een keer geprobeerd (de 3e keer) en toen lukte het magischerwijs wel..HoppyF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:30:
[...]
Ok, kan ik ook doen.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:35:
[...]
Strange. Met mijn CC (ook Rabobank) ging het goed. Enige verschil is dat ik BTC heb gekocht.
By the way, een simpele (SEPA) overboeking doet ook wonderen. Duurt (althans in mijn geval, tot 2 keer toe) maar een paar uurtjes. Klinkt veel, is het niet
Denk niet dat het uitmaakt of het om BTC, ETH of LTC gaat.
Het is gewoon een aankoop.
Maakt het nog uit in de kosten een overboeking via SEPA of aankoop via credit card?
Bij credit card betaal je het exacte bedrag dus waarde van de coin plus kosten.
Via overboeking weet ik nog niet wat ik precies zou moeten gaan betalen.
Verwijderd
Ik heb 2 dagen geleden exact dezelfde actie gedaan, maar dan gewoon achter mn laptop in Google Chrome. Bij mij bleef het scherm ook "hangen". Ik heb toen gewacht en kreeg toen na een aantal minuten een mailtje dat de transactie gelukt was. Ik heb vervolgens het scherm gewoon gesloten met kruisje. Gaat dus niet helemaal niet vlotjes, maar bij mij werkte het wel. Ook Rabobank met RaboCard MasterCard.HoppyF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:30:
[...]
Ah op die manier. Echter ben ik ingestampt op 0.006676. Ik heb dan indd nog 20% bijgekocht op 0,009288, dit was indd minder verstandig.vvilco schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:29:
[...]
Uit die quote die ik mee gaf blijkt dat je op de top (tot dusver) van ICX bent ingestapt. Ik weet dat want ik riep nog dat de top voorlopig gezet was. Die opmerking is helaas een beetje ondergesneeuwd want het is vooral kopen en hodlen hier...
En ik wil jou niet per sé in kwaad daglicht zetten hoor, het gaat vooral om het aantonen van het feit dat iedereen van alles roept hier en dat dit heel gemakkelijk als 'advies' gezien kan worden door hen die zelf niet zo goed alleen in de cryptozee durven zwemen. Dat is begrijpelijk want het water is koud, diep, er zijn kwallen, haaien en van die beesten die af en toe je voeten aanraken!!
Echter zie ik dit als een hold coin, dus zie ik het zeker goed komen.
Ik hoop wel dat mensen zich niet laten beïnvloeden door 1 simpele opmerking om te investeren in een coin. Ik ben zelf op deze coin gestoot door een post van een tweaker, echter heb ik zelf wel de coin onderzocht vooraleer aankoop zelfs nog maar ter sprake kwam.
Verwijderd
https://support.coinbase....y-sell-bank-transfer-feesHoppyF schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:39:
[...]
Ok, kan ik ook doen.
Denk niet dat het uitmaakt of het om BTC, ETH of LTC gaat.
Het is gewoon een aankoop.
Maakt het nog uit in de kosten een overboeking via SEPA of aankoop via credit card?
Bij credit card betaal je het exacte bedrag dus waarde van de coin plus kosten.
Via overboeking weet ik nog niet wat ik precies zou moeten gaan betalen.
CC is dus iets duurder. Maar tegelijkertijd wel sneller. Handig als je NU die coins nodig hebt.
Heb vandaag de VEN rit gedaan..
van 8700 sat naar (nu) 13k+
Hoop dat hij een beetje houdt... Wil hem niet van de hand doen...
Ik HODL hem ook. Maar ik denk dat ie wel weer terug valt zo.RedHat schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:48:
Heb vandaag de VEN rit gedaan..
De buy kant is wel ineens weer dominant
Icx is een goede coin om te houden inderdaad. Stevige partnerships + een compleet land wat de munt steunt. Tijd zal echter moeten leren wat dit met de prijs gaat doenRubberen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:41:
[...]
Ah op die manier. Echter ben ik ingestampt op 0.006676. Ik heb dan indd nog 20% bijgekocht op 0,009288, dit was indd minder verstandig.
Echter zie ik dit als een hold coin, dus zie ik het zeker goed komen.
Ik hoop wel dat mensen zich niet laten beïnvloeden door 1 simpele opmerking om te investeren in een coin. Ik ben zelf op deze coin gestoot door een post van een tweaker, echter heb ik zelf wel de coin onderzocht vooraleer aankoop zelfs nog maar ter sprake kwam.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]