☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
sorry, ik ben even niet in de mogelijkheid het op te zoeken maar stopt t traden tijdelijk of permanent?Vdwbbj schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:14:
[...]
Ik lees dit zojuist na een Kerstdineetje.
Balen.
Ik had gehoopt morgen vóór het snapshot mijn NXT te kunnen verkopen voor een mooie prijs. Maar ik zie dat hij al een tijd lang in een behoorlijk dalende lijn zit.
Nu twijfel ik natuurlijk. Laten staan en IGNIS krijgen of niet laten staan en voor (veel) minder verkopen dan ik gehoopt had.
Ik heb wel geleerd om niet te handelen als je niet meer helemaal nuchter bent, dus ik neem mijn beslissing pas morgen.
Verge Whale, de promotor van deze coin. Echter is er wel veel kritiek geweest op het feit dat het nou niet bepaald een profesioneel filmpje is, zo in zijn pyjama. In ieder geval hou ik mijn Verge ook nog even vast. Benieuwd waar dit eindigt.cooLopke schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:32:
Mee info over Verge voor de mensen die geïnteresseerd mochten zijn. Geen idee of het al gepost is:
YouTube: XVG Whale: Discussing Meeting Verge Creator Sunerok & Wraith Pro...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bedankt voor het vermelden, dit nieuws was mij geheel ontgaan. Toch maar even snel portfolio updatenRichh schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:08:
https://www.reddit.com/r/...our_seatbelts_xrp_is_the/
Ripple gaat samenwerken met de grote Japanse cardbedrijven om blockchaintech beschikbaar te maken als betaalmiddel voor iedereen.
Iedereen lijkt erg positief en het is nu nog vers nieuws, ik heb er wat geld op ingezet iig
En vergeet het nieuws niet dat Ripple wellicht naar coinbase gaat. Ik heb er zojuist ook maar een aantal gekochtJunia schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:19:
[...]
Bedankt voor het vermelden, dit nieuws was mij geheel ontgaan. Toch maar even snel portfolio updaten
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Er wordt daar gezegd 5 dollar prijs per XRP. Dat is een 225 miljard market cap..Junia schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:19:
[...]
Bedankt voor het vermelden, dit nieuws was mij geheel ontgaan. Toch maar even snel portfolio updaten
Persoonlijk zie ik hier ook tevens een risico voor Verge. Want wat als die nr. 1 besluit al zijn Verge in 1 keer te verkopen? Lijkt me geen gezonde ontwikkeling....paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:23:
[...]
https://verge-blockchain.info/richlist
Dit is de reden waarom Verge boom gaat straks. Ripoff of niet, ik lift in ieder geval mee en deze info is precies de reden dat ik gisteren niet ben uitgestapt.
Dit lijkt mij ook niet gezond, maar dit zie je bij wel meer coins. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat 1 persoon massaal dumpt. Deze mensen zitten er namelijk om maar 1 ding, en dat is geld verdienen, al je XVG op de markt gooien zal de koers gigntisch drukken.Daacuso schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:25:
[...]
Persoonlijk zie ik hier ook tevens een risico voor Verge. Want wat als die nr. 1 besluit al zijn Verge in 1 keer te verkopen? Lijkt me geen gezonde ontwikkeling....
Ik heb zo'n idee dat de koers van XVG de komende tijd gigantisch gaat stijgen. Wat er precies gaande is weet ik niet, maar ik weet wel dat holden nu geen slechte strategie zal zijn.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dat lijkt me ook erg onzinnig om te stellen, echter is xrp een redelijke safe bet en met dit soort nieuws gedurende deze hectische periode vind ik het prima.Mad2ness schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:23:
[...]
Er wordt daar gezegd 5 dollar prijs per XRP. Dat is een 225 miljard market cap..
Edit: gaat al erg hard voor ripple begrippen.
[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 27-12-2017 01:37 ]
Ik persoonlijk denk dat het verstandig is om Verge tot het laatste moment in 2017 vast te houden. En als het Wraith protocol dan nog niet is gelanceerd dumpen die handel. Prijs zal komende dagen inderdaad nog verder door stijgen verwacht ik zo. Ik denk dat er snel nog een aantal hype berichten gaan volgen ook.paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:32:
[...]
Dit lijkt mij ook niet gezond, maar dit zie je bij wel meer coins. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat 1 persoon massaal dumpt. Deze mensen zitten er namelijk om maar 1 ding, en dat is geld verdienen, al je XVG op de markt gooien zal de koers gigntisch drukken.
Ik heb zo'n idee dat de koers van XVG de komende tijd gigantisch gaat stijgen. Wat er precies gaande is weet ik niet, maar ik weet wel dat holden nu geen slechte strategie zal zijn.
Ripple zojuist over de euro heen gegaan....
Op Binance kun je rechts bovenin klikken op Funds en dan op Witdrawals & Deposits. Dan zie je in een nieuw scherm rechtsbovenin staan hoeveel BTC alles totaal waard is en hoeveel USD dat opgerekend is.
dat denk ik ook.. hij zakt alweer.. ik zet even in op ripple.. wellicht gaat deze in de ochtend verder stijgen ?Daacuso schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:40:
[...]
Ik persoonlijk denk dat het verstandig is om Verge tot het laatste moment in 2017 vast te houden. En als het Wraith protocol dan nog niet is gelanceerd dumpen die handel. Prijs zal komende dagen inderdaad nog verder door stijgen verwacht ik zo. Ik denk dat er snel nog een aantal hype berichten gaan volgen ook.
Ripple zojuist over de euro heen gegaan....
Dat moet je mee eens uitleggen...😅Daacuso schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:25:
[...]
Persoonlijk zie ik hier ook tevens een risico voor Verge. Want wat als die nr. 1 besluit al zijn Verge in 1 keer te verkopen? Lijkt me geen gezonde ontwikkeling....
De andere partij wil jou aandeel kopen alleen met de reden dat het aandeel meer waard wordt...14% van de totale som raak je niet in 1x kwijt, beetje bij beetje. Maar mocht hij veel in 1 x verkopen met een pump, zou niet zo slim zijn, minder mensen die willen instappen...laat we eerlijk zijn zijn, je koopt geen miljoenen in om er later plat zak van te worden...
klopt, maar als de coin dusdanig negatieve pr krijgt en geen ontwikkeling heeft zodat de koers naar nagenoeg <10 satoshi gaat gaan mensen rare dingen doen.jorisdeket schreef op woensdag 27 december 2017 @ 06:28:
[...]
Dat moet je mee eens uitleggen...😅
De andere partij wil jou aandeel kopen alleen met de reden dat het aandeel meer waard wordt...14% van de totale som raak je niet in 1x kwijt, beetje bij beetje. Maar mocht hij veel in 1 x verkopen met een pump, zou niet zo slim zijn, minder mensen die willen instappen...laat we eerlijk zijn zijn, je koopt geen miljoenen in om er later plat zak van te worden...
Ik heb net nog even 200 dollar gepakt op verge, echter wat je ziet is dat prijs iets opgekrikt wordt, hierna continu een sellwall die alles weer naar beneden brengt. Pump&Dump syndroom.
Ik wacht even tot de officiele confirmatie van wraith vanuit de twitter, hierna zal ik inzetten echter stap ik bij een beetje profit ook weer uit.
Verwijderd
INS Token distribution will start on January 8, 2018
INS Token listing on exchanges will start on January 15, 2018
Op dit moment 4 exchanges bekend, niet echt bekende namen.
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:34:
[...]
INS ICO zit nu op 83% van de hard cap. Op dit tempo wordt de hard cap voor de 25e dec gehaald
Hij was een paar dagen even wat minder en ik heb ook nog wat bij kunnnen traden maar nu zit is de lijn naar boven weer gevonden
Benieuwd hoeveel mensen erin gaan stappen zo na Kerst. Ik zat gister aan tafel opeens met heel de familie over Bitcoins en altcoins te praten. Ik ga er vanuit dat dit bij meerdere families en vriendengroepen het geval is geweest. Dus ik vermoed een hoop instappers de komende dagen.
[ Voor 26% gewijzigd door GovertNL op 27-12-2017 08:18 ]
Vandaag komt er nog wel het eea bij vermoed ik. Nadat de banken een aantal dagen dicht zijn geweest zullen er wel flink wat stortingen zijnGovertNL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:16:
Het is weer makkelijk geld verdienen vandaag![]()
Benieuwd hoeveel mensen erin gaan stappen zo na Kerst. Ik zat gister aan tafel opeens met heel de familie over Bitcoins en altcoins te praten. Ik ga er vanuit dat dit bij meerdere families en vriendengroepen het geval is geweest. Dus ik vermoed een hoop instappers de komende dagen.
Staat de coin al op coinmarketcap met de exchanges? Laat anders even weten welke het zijn?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 07:45:
INS token sale is compleet ☺
INS Token distribution will start on January 8, 2018
INS Token listing on exchanges will start on January 15, 2018
Op dit moment 4 exchanges bekend, niet echt bekende namen.
[...]
Ben benieuwd naar de startprijs. Dat is best al hoog voor een nieuwe coin als ik het goed begrepen heb (meerdere dollars toch?).
Portefeuille is ruwweg als volgt verdeeld nu, met een leuk rendement, ik heb op alle onderstaande minimaal 30% rendement tot nu toe.
20% BTC
15% XVG
15% BNB
15% NEO
10% XLM
15% ADA
10% ICX
Ik zou graag meer richting BTC sluizen maar al die andere coins zijn of nog niet ATH, of weer toe aan een plotselinge +xx% tov BTC.
Welke van bovengenoemde zouden jullie omzetten in BTC ?of zou je het zo laten?
Ik heb net de helft van mn ADA, STRAT en ICX weg gedaan. Ben van plan ze voor de jaarwisseling weer terug te kopen maar voor nu zit ik liever even in BTC. Overigens is mn portfolio al 60% BTC en 20% ETH.deppenboks schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:41:
Ik zit een beetje vast. Heb het gevoel dat ik iets moet doen maar weet niet goed wat.....komt ie: BTC gaat volgens mij richting de 20.000 richting O+N en ik heb alleen maar altcoins waarmee ik denk dat ik op korte termijn wel een flinke groei kan verwachten.....
Portefeuille is ruwweg als volgt verdeeld nu, met een leuk rendement, ik heb op alle onderstaande minimaal 30% rendement tot nu toe.
20% BTC
15% XVG
15% BNB
15% NEO
10% XLM
15% ADA
10% ICX
Ik zou graag meer richting BTC sluizen maar al die andere coins zijn of nog niet ATH, of weer toe aan een plotselinge +xx% tov BTC.
https://medium.com/helloiconworld/icon-annual-summit-mainnet-launch-release-candidate-6a6c5b5d86da
Kan iemand mij vertellen wanneer hij op andere xhanges komt?
Verwijderd
Loop sinds een weekje of 4 mee in de crypto met name in de alt coins.
Eerst was de bedoeling om met een lage inzet tezien wat er gebeurd. Zowel hodl voor een paar dagen of binnen enkele uren terug te verkopen.
Nu met hodl een leuke winst kunnen maken, maar met sneller handelen ook...
Nu de afgelopen dagen na de pieken van verge en rdd valt mij enorm op hoe hard deze crashen zeker rdd.
En laat ik eerlijk zijn met rdd het meeste profijt gedaan...
Nu het ook eindejaar is weet ik dat het geen denderende periode is.
Maar nu twijfel ik heel hard om alles uit te verkopen met een minimaal verlies gezien hoe hard ze blijven dalen ( rdd) of bijt ik op de tanden en hodl ik ze tot na nieuwjaar met een waterkansje dat ze breakeven komen...
Eigenlijk vind je dus dat je te weinig geld in crypto hebt gestoken. Misschien kun je een lening afsluiten. Of als je zo zeker bent dat BTC omhoog gaat tijd om te gaan margin traden.deppenboks schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:41:
Zal wel meevallen. Litebit neemt geen nieuwe klanten meer aan. Kraken en Bitstamp hebben een verificatieprocedure die meer dan 2 weken duurt.GovertNL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:16:
Bitonic heeft geen voorraad.
Instappen is nu niet echt bepaald klantvriendelijk.
"Niet investeren met geld dat je niet wil missen"ASW1 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:48:
[...]
Eigenlijk vind je dus dat je te weinig geld in crypto hebt gestoken. Misschien kun je een lening afsluiten. Of als je zo zeker bent dat BTC omhoog gaat tijd om te gaan margin traden.
Nee, ik vind het totaalbedrag prima maar ik heb last van de periodieke combinatie van FOMO en het groene gras aan de overkant. Er zijn ondertussen zo veel Altcoins met een zelfde propositie(goed team, goede whitepaper, deadlines in zicht die gehaald gaan worden) dat het net een paardenrace is.
“You can’t win them all”deppenboks schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:55:
[...]
"Niet investeren met geld dat je niet wil missen"
Nee, ik vind het totaalbedrag prima maar ik heb last van de periodieke combinatie van FOMO en het groene gras aan de overkant. Er zijn ondertussen zo veel Altcoins met een zelfde propositie(goed team, goede whitepaper, deadlines in zicht die gehaald gaan worden) dat het net een paardenrace is.
Wees blij met de opbrengsten die je hebt, het hele leven bestaat uit keuzes
Verwijderd
"INS token will start trading on exchanges (OKEx, HitBTC, Mercatox, Livecoin) on January 15, 2018. We work hard to get our token listed on other top exchanges"
Veder, Token exchange rate: 1 ETH = 300 INS
GustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:32:
[...]
Staat de coin al op coinmarketcap met de exchanges? Laat anders even weten welke het zijn?
Ben benieuwd naar de startprijs. Dat is best al hoog voor een nieuwe coin als ik het goed begrepen heb (meerdere dollars toch?).
Ben wel benieuwd, zit hier ook in met de 30%bonus die je in het begin kreeg. En toen was 1 ETH 380 dollar. Ben dus benieuwd waar dit op uitdraait, zal denk ik geen quick win worden maar dat hoeft ook niet voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:57:
Uit de INS nieuwsbrief:
"INS token will start trading on exchanges (OKEx, HitBTC, Mercatox, Livecoin) on January 15, 2018. We work hard to get our token listed on other top exchanges"
[...]
Ik wil deze richting een exchanges sturen.
Ik twijfel alleen nog tussen Binance of Bittrex.
Op Bittrex zijn meer Altcoins beschikbaar, Op Binance vaak een betere prijs tov BTC.
Wat is bij jullie de reden geweest om voor een bepaalde exchange te kiezen?
Ideaal voor mensen die te weinig tijd/affiniteit hebben voor daytraden en de massa die geen zak snapt van crypto
Weet iemand hoe het zit met dat gerucht over de vraag of ICN wel/niet aangemerkt gaat worden als een security en dan mogelijk van de exchanges verdwijnt? Vind het lastig om in te schatten in hoeverre dit een reëel risico vormt.Katseviool schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:07:
Blijf persoonlijk toch wel fan van ICONOMI (ICN). Mooi rendement, eigen DAA managers volgen (o.a. NL'er Menno Peter Pietersen: https://www.iconomi.net/dashboard/#/daa/CAR), strak design incl iOS apps en bijna $200M AUM (Assets under management).
Ideaal voor mensen die te weinig tijd/affiniteit hebben voor daytraden en de massa die geen zak snapt van cryptoVerder kijkend naar ICO's is dit een mooi voorbeeld van een echt werkend product, grote userbase en brug tussen crypto en financiële economie
Volume en fees.WishmasterNL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:07:
Heb liever een exchange met een grote (aktieve) userbase; je hebt dus meer variatie en meer orders waardoor je bij daytrading nog wel een flink aantal orders per dag kan afhandelen en je marges kan pakken. En hierdoor krijg je op bepaalde exchanges per maand ook lagere trading-fees.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ah ok. Dus 1 INS dus zo'n €2,50....mooi.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:57:
Uit de INS nieuwsbrief:
Koo
[...]
En bedankt voor de Exchanges. Ik werk al met OKEx, dus dat is snel schakelen de 15e.
Mocht je tzt een tijd doorkrijgen dan mag je mij/ons dit ook wel laten weten. Als je ICO hebt gedaan in ieders belang
Voor mij risicospreiding....WishmasterNL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:07:
Heb nu een paar dagen XVG in bezit. Geen noemenswaardige hoeveelheden.
Ik wil deze richting een exchanges sturen.
Ik twijfel alleen nog tussen Binance of Bittrex.
Op Bittrex zijn meer Altcoins beschikbaar, Op Binance vaak een betere prijs tov BTC.
Verwijderd
En kan ik dan ook gewoon een LiteBit wallet adres invullen om naar toe over te hevelen?
Dank u
Wellicht een noob vraag maar kan iemand me kan uitleggen hoe dit nu precies in zijn werk gaat? Ik neem deel aan ICO en krijg hiervoor een X bedrag aan tokens, die veelal op de mew worden gezet. Wat als de coin op de Exchange komt, worden mijn tokens dan coins? En is de waarde gelijk?GustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:14:
[...]
Ah ok. Dus 1 INS dus zo'n €2,50....mooi.
En bedankt voor de Exchanges. Ik werk al met OKEx, dus dat is snel schakelen de 15e.
Mocht je tzt een tijd doorkrijgen dan mag je mij/ons dit ook wel laten weten. Als je ICO hebt gedaan in ieders belang. Uit welk land komt die coin eigenlijk, dan weet ik met welke tijdzone ik rekening moet houden
.
Hoeveel maanden hebben we nu nog om geld te verdienen voordat de bubbel barst?GovertNL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:16:
Op https://coinmarketcap.com/currencies/nxt/#markets zie je wel markets erin handelen. Ligt eraan naar welke coin je wil omzetten. Soms moet je eerst een traject volgen van bijvoorbeeld NTX -> BTC -> volgende coin.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:19:
Kan iemand mij adviseren hoe ik de ene altcoin om kan zetten naar de andere coin? In dit geval wil ik NXT inruilen. Veel sites nemen nu geen leden meer aan.
En kan ik dan ook gewoon een LiteBit wallet adres invullen om naar toe over te hevelen?
Dank u
Litebit betaalt (volgens mij) alleen uit tenzij ze tegenwoordig een wallet aanbieden.
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2017 09:27 ]
Grote jongens niet, maar zat kleinere partijen? Eerst even nagaan welke andere alt je wilt en nagaan op welke die zit(ten).Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:19:
Kan iemand mij adviseren hoe ik de ene altcoin om kan zetten naar de andere coin? In dit geval wil ik NXT inruilen. Veel sites nemen nu geen leden meer aan.
Dank u
Ik heb aardig wat kleine muntjes op bv Cryptopia en OKEx....handig al dat kleine spul daar en qua risico gaat het niet om enorme bedragen.
Wel ga ik op termijn voor een hardware oplossing voor het echte hodlwerk.
Ik ben vooral benieuwd waarom IOTA al zolang rond de €3 blijft hangen. Ettert dat gedoe over de non-partnerships nog steeds door?GeeMoney schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:12:
Iemand een idee waarom IOTA momenteel weer boven de 4 dollar zit?
Hij was een paar dagen even wat minder en ik heb ook nog wat bij kunnnen traden maar nu zit is de lijn naar boven weer gevonden
Ik mag hopen als je de verhalen leest dat het nog wel wat mag stijgen de komende periode.
https://twitter.com/helloiconworld
Stond mainnet niet voor eind van het jaar gepland, nou is dat stilletjes aan verschoven naar 24 Jan. Zal denk ik wel zijn invloed hebben.
Verwijderd
Omzetten naar RDD, die zie ik niet bij Cryptopia. Dus een Litebit wallet kun je ook invullen of herkent ie die niet? Ga later wel over op hardware oplossing.GustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:27:
[...]
Grote jongens niet, maar zat kleinere partijen? Eerst even nagaan welke andere alt je wilt en nagaan op welke die zit(ten).
Ik heb aardig wat kleine muntjes op bv Cryptopia en OKEx....handig al dat kleine spul daar en qua risico gaat het niet om enorme bedragen.
Wel ga ik op termijn voor een hardware oplossing voor het echte hodlwerk.
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets ?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:39:
[...]
Omzetten naar RDD, die zie ik niet bij Cryptopia. Dus een Litebit wallet kun je ook invullen of herkent ie die niet? Ga later wel over op hardware oplossing.
Er zijn wel currency-pairs voor RDD bij Cryptopia alleen niet direct tegen NXT.
Zie ook/nogmaals MAX3400 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 27-12-2017 09:42 ]
Wat Max hierboven zegt.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:39:
[...]
Omzetten naar RDD, die zie ik niet bij Cryptopia. Dus een Litebit wallet kun je ook invullen of herkent ie die niet? Ga later wel over op hardware oplossing.
Daarbij zou ik zelf niet via BTC traden vanwege tijd/fees. Bij Cryptopia dan via LTC (wanneer stijgende lijn) of bv Doge.
En let even op de withdrawal fees....bij Cryptopia kun je beter weer via LTC naar Gdax en daar dan withdrawen (ook net zelf geleerd).
Ja ik heb het inderdaad over die NAVcoin. Het gaat niet om de waarde per munt, maar om de totale marketcap....Machlah schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:59:
[...]
Welke NAVcoin heb je het over? 1,5 week geleden zat NAV ergens rond de 2€ uit mijn hoofd?
https://twitter.com/vergecurrency/status/945686336513757184
Het is toch flink gestegen de afgelopen 5 weken? Af en toe blijven dit soort projecten 1-3 maanden stagneren qua prijs, dat is alleen maar gezond. ETH stond ook heel lang op USD 300 voordat het x2.5 ging.GustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:33:
[...]
Ik ben vooral benieuwd waarom IOTA al zolang rond de €3 blijft hangen. Ettert dat gedoe over de non-partnerships nog steeds door?
Ik mag hopen als je de verhalen leest dat het nog wel wat mag stijgen de komende periode.
In anders nieuws: Elastos, een ambitieus project dat een gedecentraliseerd OS will bouwen, gaat presenteren bij AliBaba (Amazon van China). Zag dit net ook op Reddit, lijkt bijna IOTA wel qua potentiële partners:
Weet niet precies of ICO op NEO of Ethereum is, maar zag wel dat ze met NEO een partnership zijn aangegaan. Dit is eentje om in de gaten te houden wat mij betreft.]Digging a bit deeper: Before this , apparently they also already had meetings with:
1) Huawei : https://www.reddit.com/r/..._and_huawei_cooperations/
2) Microsoft : "Next step, Elastos will report directly to the global vice president of Microsoft as early as possible, so as to start the synergy between the two sides at an early date." source: https://steemit.com/block...tos-vists-microsoft-china
3) Deloitte HQ (New York) : "Sunny Feng Han, the cofounder of Elastos, was invited by the Chinese service group of Deloitte's headquarter in New York to give a talk" source: https://twitter.com/Elastos_org/status/939054112687009798
How isn't everyone and their mother all over this one yet ?
http://myviralonline.com/...h-protocol-countdown-mvo/SniperEye schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:56:
"Wraith is still on track" aldus Verge zelf op Twitter
https://twitter.com/vergecurrency/status/945686336513757184
Top! Gelukt. Net mijn btgold binnen gehaald en direcht omgezet naar andere alts.996 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:48:
[...]
Op windows een Android emulator installeren: Bleustacks
Thanks allen!!
Ze staan sinds vandaag op Binance. Zag al een aardige stijging 10 a 15 minuten voordat het nieuws naar buiten kwam. Goed nieuws voor Navcoin in ieder geval.Daniel-p schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:56:
Iemand een idee wat NAVcoin naar buiten heeft gebracht? Ik had helaas nog een onbewuste sell order staan...
Blijft al een tijdje rond de 6eu hangen.
Er staat bij coinmarketcal dat er 31 december een suprise aankomt.
Weet er iemand hier misschien wat meer van, of moet ik mij daar niks bij voorstellen?
Sam2013 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:45:
Mainnet official launch; 24-10-2018
https://medium.com/helloiconworld/icon-annual-summit-mainnet-launch-release-candidate-6a6c5b5d86da
Kan iemand mij vertellen wanneer hij op andere xhanges komt?
[ Voor 17% gewijzigd door Giant87 op 27-12-2017 10:13 ]
Jeetje. Ik dacht dat counters inmiddels wel een beetje passée waren (EMC2?)....hopen dat het ze lukt en dat verge die negatieve shit van zich af kan schudden....
Verwijderd
Merci, cryptomania heeft geen NXT en ik vind nog niet zo snel waar ik NXT dan wel kan omzetten naar iets anders.MAX3400 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:26:
[...]
Op https://coinmarketcap.com/currencies/nxt/#markets zie je wel markets erin handelen. Ligt eraan naar welke coin je wil omzetten. Soms moet je eerst een traject volgen van bijvoorbeeld NTX -> BTC -> volgende coin.
Litebit betaalt (volgens mij) alleen uit tenzij ze tegenwoordig een wallet aanbieden.
Enige tip voor een ander exchange platform?
Als deze counter echt blijkt te zijn, dan ga ik gewoon 75% van mijn xvg verkopen 10 minuten voor de counter afloopt (en hopen dat er een serieuze pump geweest is).GustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:11:
[...]
Jeetje. Ik dacht dat counters inmiddels wel een beetje passée waren (EMC2?)....hopen dat het ze lukt en dat verge die negatieve shit van zich af kan schudden....
Ik wil niet hetzelfde meemaken als bij Einsteineum waar het direct na afloop van de counter gedumpt werd (al bij al hierbij toch wel een mooie winst gemaakt).
Sorry hoor; ik laat je exact zien welke exchanges wel NXT hebben en waartegen je kan omwisselen.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:11:
[...]
Merci, cryptomania heeft geen NXT en ik vind nog niet zo snel waar ik NXT dan wel kan omzetten naar iets anders.
Enige tip voor een ander exchange platform?
In beginnerstaal; toen we vroeger nog geen Euro hadden, ging je toch ook met je gulden naar het wisselkantoor aan de Duitse grens, daar haalde je Marken en bij een ander wisselkantoor in Italie, ruilde je je Marken toch weer om voor Lire?
Regel dus dat je ergens je NXT omwisselt tegen BTC bij Bittrex of Poloniex, gooi die BTC weer naar een exchange waar je iets anders wil kopen en wissel daar je BTC om tegen coinX.
Zit zelf sinds augustus in iconomi, de percentages die ze hebben staan op de site klopt niks van, maar toch leuke spreiding van je kansen. Zit zelf nu op 120% en vorige week nog voor 500 euro bijgekocht.Katseviool schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:07:
Blijf persoonlijk toch wel fan van ICONOMI (ICN). Mooi rendement, eigen DAA managers volgen (o.a. NL'er Menno Peter Pietersen: https://www.iconomi.net/dashboard/#/daa/CAR), strak design incl iOS apps en bijna $200M AUM (Assets under management).
Ideaal voor mensen die te weinig tijd/affiniteit hebben voor daytraden en de massa die geen zak snapt van cryptoVerder kijkend naar ICO's is dit een mooi voorbeeld van een echt werkend product, grote userbase en brug tussen crypto en financiële economie
Weet niet of dit echt een goede zet was/is....Vechain is lekker aan het stijgen de laatste dagenkickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:18:
Voor de korte termijn VEN (VET) even tijdelijk omgeruild naar XVG. Ben benieuwd of ze de hype kunnen waarmaken met wraith.
Hoe bedoel, klopt niets van?theorganiser schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:24:
[...]
Zit zelf sinds augustus in iconomi, de percentages die ze hebben staan op de site klopt niks van, maar toch leuke spreiding van je kansen. Zit zelf nu op 120% en vorige week nog voor 500 euro bijgekocht.
Ik neem aan dat je BLX daar hebt gekocht? Naar wat reken je om?
vb. 0.000343 BTC/BLX (huidige rate) of kijk je naar de dollar prijs van BLX? (5.5173)
waarom zou je verkopen?Borealis schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:15:
[...]
Als deze counter echt blijkt te zijn, dan ga ik gewoon 75% van mijn xvg verkopen 10 minuten voor de counter afloopt (en hopen dat er een serieuze pump geweest is).
Ik wil niet hetzelfde meemaken als bij Einsteineum waar het direct na afloop van de counter gedumpt werd (al bij al hierbij toch wel een mooie winst gemaakt).
Zelf ben ik er nogal sceptisch over. Die YT film van die whale is echt amateuristisch.
En hun roadmap op de site gaat niet verder dan Q4 2017. Er staat niks over de wrath protocol ook al twitteren dat het er aan komt.
De vorige countdown verliep alles behalve goed. Voorafgaand een zeer sterke pump. Maar de dump daarna was nog veel erger.lighting_ schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:29:
[...]
waarom zou je verkopen?
Zelf ben ik er nogal sceptisch over. Die YT film van die whale is echt amateuristisch.
Eb hun roadmap op de site gaat niet verder dan Q4 2017. Er staat niks over de wrath protocol ook al twitteren dat het er aan komt.
Beheer een accountje voor m'n ouders... die vinden het geweldig ook. Willen niks van doen met private keys, wallets etc. Die wil gewoon af en toe een paar tientjes inleggen. Dit stort ik via Kraken naar Iconomi en koop dan BLX voor ze. Ze loggen in, zien een leuk grafiekje en hun totaalbedrag... perfect voor die mensentheorganiser schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:24:
[...]
Zit zelf sinds augustus in iconomi, de percentages die ze hebben staan op de site klopt niks van, maar toch leuke spreiding van je kansen. Zit zelf nu op 120% en vorige week nog voor 500 euro bijgekocht.
Zit nu zelf voor de langere termijn in het volgende: 50% REQ - 15% ARK - 15% ELIX - 10% ICX - 10% NEO. Alles netjes om m'n Ledger... wil dit voor heel 2018 laten staan.
hoe zet je REQ op je ledger ? Via myetherwallet of is er al een rechtstreekse app?Alles netjes om m'n Ledger
MEW inderdaad.RideWithUz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:35:
[...]
hoe zet je REQ op je ledger ? Via myetherwallet of is er al een rechtstreekse app?
Verwijderd
De Slack invite in de OP en de Waarschuwing zijn verlopen.
Een mede-tweaker heeft in reactie op mijn vorige vraag hierover een link gestuurd maar dat is geen invite link. Op die pagina staat echter wel dat een workspace admin een invite (link) moet genereren (zie screenshot)
Dus: wie beheert het kanaal, en hoe kan deze persoon aan de spreekwoordelijke jas worden getrokken?
alvast bedankt.
mwah zat er al in vanaf 0,45 dus leuke winst al behaald. wil ven in januari wel weer terugkopen.Rebbelx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:27:
[...]
Weet niet of dit echt een goede zet was/is....Vechain is lekker aan het stijgen de laatste dagen
Komen op het korte termijn nog leuke dingen aan voor Vechainkickbakker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:18:
Voor de korte termijn VEN (VET) even tijdelijk omgeruild naar XVG. Ben benieuwd of ze de hype kunnen waarmaken met wraith.
Maargoed dat is mijn eigen glazen bol natuurlijk
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Niet dat ik de boel beheer maar ik kan volgens mij wel een invite versturen; heb je al een account aangemaakt op Slack? Zo ja, DM mij even jouw username. Dan probeer ik je toe te voegenVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:38:
Ik probeer het nog een keertje.
De Slack invite in de OP en de Waarschuwing zijn verlopen.
Een mede-tweaker heeft in reactie op mijn vorige vraag hierover een link gestuurd maar dat is geen invite link. Op die pagina staat echter wel dat een workspace admin een invite (link) moet genereren (zie screenshot)
Dus: wie beheert het kanaal, en hoe kan deze persoon aan de spreekwoordelijke jas worden getrokken?
alvast bedankt.
[afbeelding]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Verwijderd
Thanks voor de reactieSup4rdurt schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:45:
[...]
Niet dat ik de boel beheer maar ik kan volgens mij wel een invite versturen; heb je al een account aangemaakt op Slack? Zo ja, DM mij even jouw username. Dan probeer ik je toe te voegen
Je hebt (naar mijn weten) per slack workspace een apart account nodig. Ik heb al getracht in te loggen met de info van een andere workspace, zonder succes.
Daarnaast kan ik alleen een account voor de coin-talk-team workspace aanmaken met een geldige invite link.
Dus ipv bekenden ga je nu onbekenden "lastigvallen"?RmNL90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:48:
Heeft btcdirect nog voorraad? Heb zelf geen account maar handig om te weten voordat ik bekenden ga lastigvallen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De ''onbekenden'' hier weten dit eerder dan de ''bekenden'' die ooit eens iets aangeschaft hebbenTaro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:49:
[...]
Dus ipv bekenden ga je nu onbekenden "lastigvallen"?
Waarom zou je dan de bekenden ermee lastig vallen als die je toch geen accurate informatie kunnen geven?RmNL90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:51:
[...]
De ''onbekenden'' hier weten dit eerder dan de ''bekenden'' die ooit eens iets aangeschaft hebben
Yes ik hou mijn VTC al vanaf september vast en deze hold ik voorlopig ook nog wel. Ik hoop dat deze nog is naar de 10 dollar groeit en dan ben ik wel van plan om 30-50% te verkopen. 31 december zag ik idd ook staan en weet niet of het misschien om de specifieke AMD gpu gaat die ze voor VTC miners zouden uitbrengen? Dacht ook is iets te lezen dat ze gratis VTC binnen de community zouden weggeven dus misschien is het dat wel.rickstant85 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:09:
Zijn hier nog mensen die Vertcoin(VTC) hebben?
Blijft al een tijdje rond de 6eu hangen.
Er staat bij coinmarketcal dat er 31 december een suprise aankomt.
Weet er iemand hier misschien wat meer van, of moet ik mij daar niks bij voorstellen?
Ik weet dat dit topic overspoelt raakt met simpele vragen en het is niet mijn bedoeling om onzinnige dingen te vragen. Ik zit echter met een best groot probleem.
0.009 BTC zit al meer dan een week (bijna twee) vast in limbo (https://blockchain.info/t...8a6ef826bc93f45efa0613f8e) Ik heb met mn domme hoofd niet genoeg fee meegestuurd. Nu heb ik probeert gewoon te wachten en tx accelerators te gebruiken. Echter hebben beide geen succes. Ik heb op mn wallet (bither) geen BTC meer over om Child Pays for Parent transactie te doen (weet ook niet of dat kan met bither). Kan iemand mij vertellen wat de makkelijkste manier is om het geld aan de gang te helpen. PM is miss handig om het topic niet nog meer te vervuilen...
Heb geen antwoord op je vraag, maar volgens mij is dit wel een legitieme post hoor! Dit soort zaken is juist iets voor dit topic.Limbeckx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:04:
Hallo Leute,
Ik weet dat dit topic overspoelt raakt met simpele vragen en het is niet mijn bedoeling om onzinnige dingen te vragen. Ik zit echter met een best groot probleem.
0.009 BTC zit al meer dan een week (bijna twee) vast in limbo (https://blockchain.info/t...8a6ef826bc93f45efa0613f8e) Ik heb met mn domme hoofd niet genoeg fee meegestuurd. Nu heb ik probeert gewoon te wachten en tx accelerators te gebruiken. Echter hebben beide geen succes. Ik heb op mn wallet (bither) geen BTC meer over om Child Pays for Parent transactie te doen (weet ook niet of dat kan met bither). Kan iemand mij vertellen wat de makkelijkste manier is om het geld aan de gang te helpen. PM is miss handig om het topic niet nog meer te vervuilen...
Volgens mij wel, maar vrijdag 4 ETH gekocht, betaling geslaagd en bevestigingsmail gekregen dat ze verstuurd zouden zijn. Niks op etherchain te zien, en tot nu toe wachten wachten wachten op email support reply. Telefoon is sowieso uitgeschakeld ivm drukte.RmNL90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:48:
Heeft btcdirect nog voorraad? Heb zelf geen account maar handig om te weten voordat ik bekenden ga lastigvallen
Gaat lekker daar.
Wachten... hij staat ergens tussen de lijst met onbevestigde transacties (https://blockchain.info/unconfirmed-transactions)Limbeckx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:04:
Hallo Leute,
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
De makkelijkste optie is wachten. De mempool is weer langzaam leeg aan het lopen, dus de kans bestaat dat je transactie bevestigd gaat worden. Als dat niet gebeurt, dan zal deze uiteindelijk uit de mempool worden gegooid en is het alsof de transactie nooit is verstuurd. Dit kan wel een tijdje duren en het helpt om in die periode je wallet niet te gebruiken (omdat sommige wallets transacties opnieuw verzenden, waardoor de boel weer opnieuw begint).Limbeckx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:04:
Hallo Leute,
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik gebruik tot nu toe nog voornamelijk Bittrex en stel elke keer de studies opnieuw in.
Kan ik deze ook als standaard instellingen instellen.
Dan zie ik namelijk gelijk hoe en wat bij een csin...
Stel elke keer de studies opnieuw in? Wat bedoel je met studies?jffry90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:14:
Kan iemand mij misschien helpen.
Ik gebruik tot nu toe nog voornamelijk Bittrex en stel elke keer de studies opnieuw in.
Kan ik deze ook als standaard instellingen instellen.
Dan zie ik namelijk gelijk hoe en wat bij een csin...
Ik zie het ja. Helaas...Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:49:
[...]
Thanks voor de reactie
Je hebt (naar mijn weten) per slack workspace een apart account nodig. Ik heb al getracht in te loggen met de info van een andere workspace, zonder succes.
Daarnaast kan ik alleen een account voor de coin-talk-team workspace aanmaken met een geldige invite link.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Dank je wel voor je antwoord. Ben niet geweldig goed in wachten maar dat kan ik dus mooi oefenen nuRannasha schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:10:
[...]
De makkelijkste optie is wachten. De mempool is weer langzaam leeg aan het lopen, dus de kans bestaat dat je transactie bevestigd gaat worden. Als dat niet gebeurt, dan zal deze uiteindelijk uit de mempool worden gegooid en is het alsof de transactie nooit is verstuurd. Dit kan wel een tijdje duren en het helpt om in die periode je wallet niet te gebruiken (omdat sommige wallets transacties opnieuw verzenden, waardoor de boel weer opnieuw begint).
Ik zie dat daar niet echt een tijd voor wordt genoemd.
[ Voor 3% gewijzigd door Limbeckx op 27-12-2017 11:19 ]
ik hodl ook. voor hoeveel ben jij ingestapt als ik vragen mag?m-rody schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:59:
[...]
Yes ik hou mijn VTC al vanaf september vast en deze hold ik voorlopig ook nog wel. Ik hoop dat deze nog is naar de 10 dollar groeit en dan ben ik wel van plan om 30-50% te verkopen. 31 december zag ik idd ook staan en weet niet of het misschien om de specifieke AMD gpu gaat die ze voor VTC miners zouden uitbrengen? Dacht ook is iets te lezen dat ze gratis VTC binnen de community zouden weggeven dus misschien is het dat wel.
Hoorde vorige maand veel mensen ovet vtc, maar nu lees en hoor ik er vrij weinig over.
Wat gaat er gebeuren?shakespeare schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:02:
Er gaat gebeuren met burst over 2u
https://dymaxion.burst.cryptoguru.org
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Bovendien, de site waar het op staat. I call bullshit. Als het toevallig wel op dat moment gebeurt is het een toevalstrefferGustavSan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:11:
[...]
Ik heb zelf Verge, maar het vertrouwen is wel gedaald de afgelopen dagen. Niet door alle FUD geruchten, maar wel door hoe het team ermee omgaat. Het lijkt ze allemaal niet superveel te interesseren... Kan bewust zijn, maar het geeft mij niet een heel goed gevoel.
Aan de andere kant, de meeste Verge die ik heb is gekocht op ~60 SAT... Dus wie doet me wat?
Als je wat post boven je leest, zie je dat er assumpties gemaakt worden. Maw, niemand weet het nu.
XRP: lange termijn 20%
XVG: vroeg gekocht, even afwachten....15%
TRX: vroeg gekocht, meer een expermiment voor langere tijd. 2%
ICX: gekocht helaas niet in pre sale, $1,90 voor een langere tijd 40%
AMLT: in pre sale gekocht, en hoge verwachtingen van. 22%
% zijn eigen vermogen uitgedrukt. Niet in het aantal coins....
Zou heel graag NEO willen hebben...Helaas om wat leuk gas op te winnen heb je veel aandeel nodig.
We zien wel wat 2018 ons brengt
[ Voor 7% gewijzigd door jorisdeket op 27-12-2017 11:37 ]
Je kan natuurlijk ook klein beginnen. Constant wat NEO er bij nemen, verdien je ook met die kleine stack al langzamerhand GASjorisdeket schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:35:
Zou heel graag NEO willen hebben...Helaas om wat leuk gas op te winnen heb je veel aandeel nodig.
Ik gebruik bijvoorbeeld RSI of MACD maar dit moet ik elke keer weer handmatig aanzetten. het zou fijner zijn als je dit als standaard in kon stellen.Daniel-p schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:15:
[...]
Stel elke keer de studies opnieuw in? Wat bedoel je met studies?
Dank je, dat is waar. Had 10 exemplaren toch verkocht op $80,- wel spijt van gehad...Kwebie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:37:
[...]
Je kan natuurlijk ook klein beginnen. Constant wat NEO er bij nemen, verdien je ook met die kleine stack al langzamerhand GAS
Hier:jorisdeket schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:35:
portofolie;
XRP: lange termijn 20%
XVG: vroeg gekocht, even afwachten....15%
TRX: vroeg gekocht, meer een expermiment voor langere tijd. 2%
ICX: gekocht helaas niet in pre sale, $1,90 voor een langere tijd 40%
AMLT: in pre sale gekocht, en hoge verwachtingen van. 22%
XRP: gekocht op 18 cent o.i.d. is voor HODL
XVG: gekocht op 0,002 en uitgestapt op 0,24 met een rendement van 4000%, nu mijn intiele positie weer gekocht op 0,13
Daarnaast nog mijn vrienden project met wat BTC, NEO, DASH, en POWR. Rendement daarvan zit op 130%
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben bang dat dit niet standaard "aan" kan. Heb ook wat zitten proberen en doen maar hij reset het inderdaad steeds.jffry90 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:38:
[...]
Ik gebruik bijvoorbeeld RSI of MACD maar dit moet ik elke keer weer handmatig aanzetten. het zou fijner zijn als je dit als standaard in kon stellen.
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]