Neem nog een pilsjejorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:39:
Luister is mensen, Zou jullie mening is willen aan horen![]()
Heel de dag zit mezelf al af te vragen wat er met XVG is gebeurd de nep tweet, de mega aankoop van 1 adres van Verge en de pump die BTC in de voeten heeft....
Ok stel de koers van BTC wordt gemanipuleerd door vroegere investeerders van XVG, geld moet ergens van dan komen...de plotselinge stijging zorgt natuurlijk voor kudde gedrag....Wees eerlijk BTC is de grootvader van de blockchain maar innovatie zit er niet meer in...
Heb net gelezen dat XVG met de wraith protocol op 31.12.2017 komt. oke, zijn afspraken is hij in het verleden niet nagekomen (Roadmap) maar met alle media er rond?
Mochten die gasten die de pump hebben gegeven aan BTC de dump geven en terug in XVG gaan....Hebben die een mooie postitie te pakken. Die zal waarschijnlijk al gezakt zijn tot onder de 0,10
Mss wel ver gezocht maar geeft mij wel een goed gevoel als hij onder 0,10 om eens te gaan winkelen....![]()
P.s. fijne kerst allemaal
Als crypto-oldtimer hanteer ik de HODl strategie, als ik zo kijk naar de BTC en LTC koers van 1 jan. 2017, en nu was dat niet verkeerd.MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:28:
[...]
Kortom - wat is je advies . Alles on-hold zetten tot 2018?
De BTC stijg alweer, dus hoezo een downfall?
Maarja, gewoon mijn mening en geen advies
Heb 1 keer een beetje gecashed omdat de bedragen zo groot werden dat is wel weer waar.
De rest op HODL hier.
[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 26-12-2017 19:08 ]
hahaha... winst met btc vandaag, eerst vanaf gdax naar bittrex LTC>BTC terugtransferen via ltc kom je weer op hetzelfde uit.. dat schiet ook niet op.
Enorm veel berichten over verge vandaag.
Dit is een bericht van verge:
https://scontent-bru2-1.x...ec2708cf9eec9&oe=5AFA7B7B
Ook beweren ze dat op 31december de wraith in functie treed.
Dit is echt een to the moon, of onder de grond coin
Proleem natuurlijk is dat btc al zo hoog staat.RaptorXS schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:05:
[...]
Als crypto-oldtimer hanteer ik de HODl strategie, als ik zo kijk naar de BTC en LTC koers van 1 jan. 2017, en nu was dat niet verkeerd.
Maarja, gewoon mijn mening en geen advies![]()
Heb 1 keer een beetje gecashed omdat de bedragen zo groot werden dat is wel weer waar.
De rest op HODL hier.
De kans dezelfde winsten te halen is klein. Swappen tussen alt-btc brengt echt wel veel meer op alleen heb je tijd nodig, heb het een week verwaarloost en weg is de winst (in btc dan) .
Persoonlijk den ik dat de BTC niet te hoog staat maar de LTC wel te laag.k995 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:16:
[...]
Proleem natuurlijk is dat btc al zo hoog staat.
De kans dezelfde winsten te halen is klein. Swappen tussen alt-btc brengt echt wel veel meer op alleen heb je tijd nodig, heb het een week verwaarloost en weg is de winst (in btc dan) .
De verhouding is zoek maar ik ga het volgend jaar wel meemaken
Zit erin met een verhouding van 1:4, voor elke BTC heb ik dus 4 LTC.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 26-12-2017 19:34 ]
Wat ik telkens niet begrijp is hoe Wraith nu meteen een to the moon zou kunnen betekenen. Is deze coin hiermee dan meteen zo onderscheidend dat het marktleider op het gebied van privacy coins kan worden?Rubberen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:11:
Enorm veel berichten over verge vandaag.
Ik ben de koers van ICX eens aan het volgen geweest, en ik stel me toch serieuze vragen naar manipulatie toe. (ik bekijk de ICX/ETH koers).
Gisteren rond de piek van 0.01 ETH stond er een sell wall van 45000 ICX, dat was zo'n 350.000$ op dat moment. Bijna onmiddellijk na het halen van die piek (geen 10 minuten later) begint de koers te kelderen. Best aannemelijk denk je op dat moment. All time high, iedereen wilt uitcashen en nog extra hard als de boel begint te zakken.
Nu zie je dat de markt de laatste uren wat op en af ging, maar dat het relatief "stabiel bleef". Er stond dan ook een onwaarschijnlijk sell wall van opgeteld bijna 80000 ICX tussen 0.0079 & 0.0080 ETH price; de koers zit de hele tijd te ping-pongen tussen de 0.075 & 0.078 (iedereen wou precies verkopen net voor de wall en terug inkopen 5% lager voor meer coins). Dan tikt de koers dan toch die wall aan en plots explodeert het aantal transacties en wordt er een half miljoen dollar gekocht op geen 10 minuten.
Momenteel lift ik terug mee naar boven erop, maar dit lijkt me zo hard gestaged.
Gisteren rond de piek van 0.01 ETH stond er een sell wall van 45000 ICX, dat was zo'n 350.000$ op dat moment. Bijna onmiddellijk na het halen van die piek (geen 10 minuten later) begint de koers te kelderen. Best aannemelijk denk je op dat moment. All time high, iedereen wilt uitcashen en nog extra hard als de boel begint te zakken.
Nu zie je dat de markt de laatste uren wat op en af ging, maar dat het relatief "stabiel bleef". Er stond dan ook een onwaarschijnlijk sell wall van opgeteld bijna 80000 ICX tussen 0.0079 & 0.0080 ETH price; de koers zit de hele tijd te ping-pongen tussen de 0.075 & 0.078 (iedereen wou precies verkopen net voor de wall en terug inkopen 5% lager voor meer coins). Dan tikt de koers dan toch die wall aan en plots explodeert het aantal transacties en wordt er een half miljoen dollar gekocht op geen 10 minuten.
Momenteel lift ik terug mee naar boven erop, maar dit lijkt me zo hard gestaged.
[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 26-12-2017 19:42 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Klopt, echter zijn we nu net voorbij de 0.008115 $6.01 gegaanJebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:40:
Ik ben de koers van ICX eens aan het volgen geweest, en ik stel me toch serieuze vragen naar manipulatie toe. (ik bekijk de ICX/ETH koers).
Gisteren rond de piek van 0.01 ETH stond er een sell wall van 45000 ICX, dat was zo'n 350.000$ op dat moment. Bijna onmiddellijk na het halen van die piek begon de correctie en die zette door tot
Nu zie je dat de markt wat op en af ging, maar dat het relatief "stabiel bleef". Er stond dan ook een onwaarschijnlijk sell wall van opgeteld bijna 80000 ICX tussen 0.0079 & 0.0080; de koers zit de hele tijd te ping-pongen tussen de 0.075 & 0.078, iedereen wou precies verkopen net voor de wall en terug inkopen 5% lager. Dan tikt de koers dan toch die wall aan en plots explodeert het aantal transacties en wordt er een half miljoen dollar gekocht op geen 10 minuten.
Gewoon holden, schiet ook niet op als je het minuut per minuut opvolgt.. En de events afwachten
Check trouwens de sell wall op 0.009
Ik denk dat 50% van alle crypto trades van oorsprong dienen voor manipulatie, handelen met voorkennis, pump & dump, etc..Jebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:40:
Gisteren rond de piek van 0.01 ETH stond er een sell wall van 45000 ICX, dat was zo'n 350.000$ op dat moment. Bijna onmiddellijk na het halen van die piek begon de correctie en die zette door tot
Nu zie je dat de markt wat op en af ging, maar dat het relatief "stabiel bleef". Er stond dan ook een onwaarschijnlijk sell wall van opgeteld bijna 80000 ICX tussen 0.0079 & 0.0080; de koers zit de hele tijd te ping-pongen tussen de 0.075 & 0.078, iedereen wou precies verkopen net voor de wall en terug inkopen 5% lager. Dan tikt de koers dan toch die wall aan en plots explodeert het aantal transacties en wordt er een half miljoen dollar gekocht op geen 10 minuten.
Dit is gewoon het wilde westen zonder regulatie dus alle (al dan niet) illegalen dingen kunnen hier en gebeuren dus ook. Mag je vrij zeker van zijn.
Tuurlijk hold ik, maar er klopt naar mijn gevoel gewoon iets niet.Rubberen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:42:
[...]
Klopt, echter zijn we nu net voorbij de 0.008115 $6.01 gegaan
Gewoon holden, schiet ook niet op als je het minuut per minuut opvolgt.. En de events afwachten
Check trouwens de sell wall op 0.009
Jup 70.000 op 0.009; vergelijkbaar met die op 0.008 ; weer ongeveer een half miljoen dollar
Als je miljoenen stuks hebt gekocht zeer vroeg ( 0.00001 ) , en iedereen begint die aan te kopen dan heb je wel de macht om controle te voeren over de koers.
Maar de bedragen die verhandeld worden zijn echt hallucinant. Dan ben ik blij dat mijn initiele investering er al uit is. Alles wat er nu nog extra bijkomt is mooi meegenomen.
Het volume dat verhandeld wordt met xvg is bizar , hopelijk klimt hij nog een beetje
Maar de bedragen die verhandeld worden zijn echt hallucinant. Dan ben ik blij dat mijn initiele investering er al uit is. Alles wat er nu nog extra bijkomt is mooi meegenomen.
Het volume dat verhandeld wordt met xvg is bizar , hopelijk klimt hij nog een beetje
[ Voor 11% gewijzigd door spl3ndr op 26-12-2017 19:50 ]
Denk dat we over een paar weken niks meer horen over de XVG of ICX in dit forum, de Walton boys houden zich ook al een tijdje rustig
Verwijderd
Hoe zit het met de BNB Binance coin? Had m al gezien maar die gaat nu wel lekker en je kan hem tegen alles traden op Binance.
ICX heb ik op de lange termijn nog wel verwachtingen van maar XVG verwacht ik over een tijdje ook niks meer over te horen. Andere privacy coins lijken me vele malen beter. Dat wraith protocol heeft een mooie naam maar moet zich nog bewijzen terwijl andere relatief goedkope coins als NAV al een techniek hebben en veel sneller gaan qua ontwikkeling.
Verwijderd
Je kunt ook zeggen dat btc veel te hoog staat. Als btc dit jaar 15x over de kop kan, waarom alts dan niet?Malarky schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:18:
Roep het al een paar dagen hier: pak nou is de jaarcharts erbij tov de BTC. De BTC heeft 10x een nieuwe ath gehad en heeft 5-7x een 40-45% ingeleverd in 2017. Zo ook nu.
De alts, ook de echte shitcoins zijn allemaal tot ongekende hoogte gepumped vs de BTC en ik durf er mijn stack op te verwedden dat ze nu als altijd komende tijd weer fors gaan inleveren. Als je denkt dat 40% eraf veel is, wacht dan nog 5 dagen. Velen staan nog veel te hoog Deze hypes en pumps op alle alts zijn niet nieuw, het is al zovaak gebeurd, en de leegloop erna idem dito.
Natuurlijk zullen er alts bij zitten die wel gaan knallen vandaag en morgen, dat is ook altijd zo geweest, maar ik gok er niet meer op. Zolang BTC hard omhoog gaat zit ik in BTC, zodra werkelijk alle alts weer aan de beurt zijn koop ik die.
De markt bepaalt de prijs. Geloof niks van jou bewering over de komende 5 dagen. We weten het snel genoeg.
Ik kwam er net voor op het forum hier....50% stijging in 24h is toch bizar voor een coin die gemaakt is om fees mee te betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:05:
Hoe zit het met de BNB Binance coin? Had m al gezien maar die gaat nu wel lekker en je kan hem tegen alles traden op Binance.
Iemand al geinvesteerd in TRF? In 2016 lag de koers op $1.3 /g en deze week al op bijna $8 /g.
Dit gaat over witte truffel maar ook hier is dus duidelijk dat vraag, aanbod en schaarste dus aanzienlijk een prijs kunnen beinvloeden
Dit gaat over witte truffel maar ook hier is dus duidelijk dat vraag, aanbod en schaarste dus aanzienlijk een prijs kunnen beinvloeden
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
`RaptorXS schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:55:
Denk dat we over een paar weken niks meer horen over de XVG of ICX in dit forum, de Walton boys houden zich ook al een tijdje rustig
Waltonboys houden zich rustig omdat Vechain aan de deur klopt. Al met al lijkt Vechain net iets betere connecties te hebben, al kan dat ook de marketingtrein zijn die vol op stoom is daar... VET is al enige dagen stabiel dus ik verwacht eigenlijk wel weer een bullrun binnenkort bij goed nieuws. Heb hetzelfde vermoeden bij IOTA en Dragonchain, ook al een paar dagen "te" stabiel om zo door te blijven gaan.
Verder heb ik het vermoeden dat ICX toch wel substantiëler is dan ik zelf ook in een eerder stadium dacht. Het partnership met AION (tip!) en WanChain (januari verhandelbaar) lijkt best solide met het concept om alle major blockchains met elkaar te verbinden.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Waarom worden de altcoins gekoppeld aan btc of eth op binance?
Dit heeft een versterkende effect. Als de altcoin daalt en btc stijgt en andersom
Bij bitfinex kan je gewoon in usd de coin kopen.
Dit heeft een versterkende effect. Als de altcoin daalt en btc stijgt en andersom
Bij bitfinex kan je gewoon in usd de coin kopen.
Wat ik niet snap....
Stel je koopt 100 coin A.
Je stelt vervolgens een verkooporder in op een bepaald bedrag of verkoopt direct tegen markt waarde, dan kan je maar 99 van coin A verkopen omdat de balans zegt dat je 99.98 van coin A hebt, en blijf je constant zitten met rest coins.
Hoe kan dat? Ik heb 4 hele coins gekocht... of lijkt dat maar zo?
Je stelt vervolgens een verkooporder in op een bepaald bedrag of verkoopt direct tegen markt waarde, dan kan je maar 99 van coin A verkopen omdat de balans zegt dat je 99.98 van coin A hebt, en blijf je constant zitten met rest coins.
Je betaald fee bij elke transactie.
Sig
Het is moeilijk om stil te zitten en af te wachten. Daarom is daytraden met altcoins ook zo interessant, ondanks dat je er niet persé meer rendement mee haalt dan met 'gewoon' bitcoins.
Als je kijkt naar de huidige altcoins in de top 50, hebben het overgrote deel een (veel) hoger rendement in de afgelopen 30 dagen dan BTC. Dus je kan zeker een goed rendement halen met altcoins. Tegelijkertijd geeft dat natuurlijk een vertekend beeld, alleen de succesvolle altcoins staan (op dit moment) in de top 50. Einsteinium is hier een goed voorbeeld voor. Die is sinds zijn mislukte aankondiging alleen maar gedaald en het volume dat verhandeld wordt neemt elke dag af.
Lastig...
Als je kijkt naar de huidige altcoins in de top 50, hebben het overgrote deel een (veel) hoger rendement in de afgelopen 30 dagen dan BTC. Dus je kan zeker een goed rendement halen met altcoins. Tegelijkertijd geeft dat natuurlijk een vertekend beeld, alleen de succesvolle altcoins staan (op dit moment) in de top 50. Einsteinium is hier een goed voorbeeld voor. Die is sinds zijn mislukte aankondiging alleen maar gedaald en het volume dat verhandeld wordt neemt elke dag af.
Lastig...
Dus blijf je constant met rest coins zitten....treative schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:25:
Je betaald fee bij elke transactie.
Geldt dat alleen voor de kleine coins of ook bij de grote? Zou toch zonde zij als je net 0.98 ETH blijft zitten. Is toch wel een paar honderd euro.
ICX
al heerlijk hersteld van de "crisis" staat nu netjes tussen de 5,50 en 6 en denk dat hij daar voor nu ook hoort.
de lucht is eruit, de mensen die winst wilden nemen hebben het genomen, en nu is het langzaamaan rusig gaan groeien.
Tot de 28e/29e en dan weten de mensen dat de 31e er wat staat te gebeuren.
Succes doe ermee wat je wilt maar ga niet op 1 januari zeuren dat je alles hebt verkocht voor 6.
al heerlijk hersteld van de "crisis" staat nu netjes tussen de 5,50 en 6 en denk dat hij daar voor nu ook hoort.
de lucht is eruit, de mensen die winst wilden nemen hebben het genomen, en nu is het langzaamaan rusig gaan groeien.
Tot de 28e/29e en dan weten de mensen dat de 31e er wat staat te gebeuren.
Succes doe ermee wat je wilt maar ga niet op 1 januari zeuren dat je alles hebt verkocht voor 6.
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 26-12-2017 21:41 ]
Op windows een Android emulator installeren: Bleustacksseadogg schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:01:
[...]
Thanks, duidelijk link. Echter is dit enkel voor android. Voor ios / windows is het nog niet mogelijk volgens mij...helaas.
Je kan die 0.98 ETH toch gewoon weer verkopen? Die 0.02 fee is dan ongeveer €13 euro oid.Noedels schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:45:
[...]
Dus blijf je constant met rest coins zitten....
Geldt dat alleen voor de kleine coins of ook bij de grote? Zou toch zonde zij als je net 0.98 ETH blijft zitten. Is toch wel een paar honderd euro.
Waarom zou je dat niet kunnen verkopen? Al (ver)koop je 0.0001 CoinA, dat kan gewoon. Of mis ik wat context? "Restcoins" bestaan niet.Noedels schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:22:
Wat ik niet snap....
- Ik heb 4bnb gekocht.The Redman schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:49:
[...]
Waarom zou je dat niet kunnen verkopen? Al (ver)koop je 0.0001 CoinA, dat kan gewoon. Of mis ik wat context? "Restcoins" bestaan niet.
- Fee is 0.02bnb (ofzo)
- Hou dus 3.98bnb over.
- Bij verkoop (binance) kan je alleen hele coins verkopen (3 dus)
- Hou ik dus 0.98bnb over.
ICT? Noem mij maar Bassie maar over welke valuta heb je het
Voor de onwetenden; VET heet her en der nog VEN.p0st schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:15:
[...]
`
Waltonboys houden zich rustig omdat Vechain aan de deur klopt. Al met al lijkt Vechain net iets betere connecties te hebben, al kan dat ook de marketingtrein zijn die vol op stoom is daar... VET is al enige dagen stabiel dus ik verwacht eigenlijk wel weer een bullrun binnenkort bij goed nieuws. Heb hetzelfde vermoeden bij IOTA en Dragonchain, ook al een paar dagen "te" stabiel om zo door te blijven gaan.
www.google.nl
BNB is dan ook een coin die alleen bedoeld is om fees mee te betalen...een beetje een geval apart.Noedels schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:56:
[...]
- Ik heb 4bnb gekocht.
- Fee is 0.02bnb (ofzo)
- Hou dus 3.98bnb over.
Dan kun je lijkt me die 0.98 van de rest nog gewoon gebruiken voor de fees van andere transacties toch?Noedels schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:56:
[...]
- Ik heb 4bnb gekocht.
- Fee is 0.02bnb (ofzo)
- Hou dus 3.98bnb over.
Maar ik heb dit met alles!TimTube schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:00:
[...]
BNB is dan ook een coin die alleen bedoeld is om fees mee te betalen...een beetje een geval apart.
Geen adds, en zuinig in omgang met sys resources.....996 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:48:
[...]
Op windows een Android emulator installeren: Bleustacks NOX
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Klopt, vind ik zelf ook jammer. Ik heb de rest BNB allemaal naar USDT omgezet.Noedels schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:56:
[...]
- Ik heb 4bnb gekocht.
- Fee is 0.02bnb (ofzo)
- Hou dus 3.98bnb over.
De "restjes" zal te maken hebben met afrondingen op totalen. Bijv 0.004 BNB is krijg je geen BTC voor (bedrag te laag), dus dan blijft het staan.
Al weet ik niet of hij alleen totalen ook verkoopt of dat hij alleen maar de totalen laat zien.
[quote]MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:58:
[...]
ICX uiteraard.
[...]
ICX uiteraard.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat leek mij ook, maar vond het een té vreemde typoBartvandelaar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:02:
[quote]MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:58:
[...]
ICT? Noem mij maar Bassie maar over welke valuta heb je het![]()
ICX uiteraard.
Zelf nu ~44 ICX in de pocket zitten.
www.google.nl
Binance heeft een aantal bnb in de markt gezet en heeft beloofd dat ze een percentage van de winst gebruiken om de bnb terug te kopen.TimTube schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:00:
[...]
BNB is dan ook een coin die alleen bedoeld is om fees mee te betalen...een beetje een geval apart.
De BTC hard-fork komt toch 28 dec. Zie: https://cointelegraph.com...eturn-dec-28-says-founder
1 van de redenen dat BTC stijgt?
Icx wordt wel heel erg gepumped hier. Neem je eigen beslissing en laat je niet gek maken door wat anderen zeggen.
Verwijderd
Ze lachen zich kapot daar bij BinanceTimTube schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:12:
[...]
Ik kwam er net voor op het forum hier....50% stijging in 24h is toch bizar voor een coin die gemaakt is om fees mee te betalen.
Weet er toevallig iemand waar een countdown timer voor Segwit2X fork te vinden is? (Handig ivm actieve margin trades)
Alle countdowns geven aan dat Segwit2X al geactiveerd is of gecanceld. Terwijl deze toch echt rond 28 december gaar plaatsvinden.
Alle countdowns geven aan dat Segwit2X al geactiveerd is of gecanceld. Terwijl deze toch echt rond 28 december gaar plaatsvinden.
Nope.bigeagle1986 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:06:
De BTC hard-fork komt toch 28 dec. Zie: https://cointelegraph.com...eturn-dec-28-says-founder
Ze claimen de naam "SegWit2X", maar de fork lijkt in de verste verte niet op wat SW2X zou zijn geweest. SW2X was enkel een verdubbeling van de maximale block grootte, maar deze nieuwe fork voegt daar een wijziging van het mining algoritme en het difficulty algoritme aan toe. Als een extra bonus, worden in deze fork ook de coins die door Satoshi zijn gemined uitgedeeld onder de huidige houders.
Het is een goedkope truc om een bestaande naam te kapen en zo aandacht te krijgen. Deze fork is net zo onzinnig als de meeste anderen en het is zeker niet de reden van de huidige stijging, want iedereen die 1 klik verder gaat dan het CoinTelegraph artikel ziet deze fork meteen voor wat het is.
Zie hierboven ^^RVE_NL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:16:
Weet er toevallig iemand waar een countdown timer voor Segwit2X fork te vinden is? (Handig ivm actieve margin trades)
De "echte" SegWit2X is afgelast. Maar namen zijn niet beschermd, dus kunnen snelle jaapies een bekende naam gebruiken om zo mensen te proberen te misleiden.
[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 26-12-2017 21:17 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Jezus wat een zeik weer, dacht na wat dingen uitgezocht te hebben dan vandaag toch maar in te stappen. Aangezien ik nog geen verification heb bij kraken en nog ff geen zin heb om mn password naar een stel chinezen te mailen oid dacht ik ETH bij anycoin te kopen. Blijkt dat je bij je eerste transactie maar voor 100 euro mag inkopen en dat ze zelfs daar niet genoeg ETH meer voor hadden. LTC, DASH, ook niet beschikbaar... Schiet weer lekker op zo.
ok. helder.Rannasha schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:16:
[...]
Nope.
Ze claimen de naam "SegWit2X", maar de fork lijkt in de verste verte niet op wat SW2X zou zijn geweest. SW2X was enkel een verdubbeling van de maximale block grootte, maar deze nieuwe fork voegt daar een wijziging van het mining algoritme en het difficulty algoritme aan toe. Als een extra bonus, worden in deze fork ook de coins die door Satoshi zijn gemined uitgedeeld onder de huidige houders.
Het is een goedkope truc om een bestaande naam te kapen en zo aandacht te krijgen. Deze fork is net zo onzinnig als de meeste anderen en het is zeker niet de reden van de huidige stijging, want iedereen die 1 klik verder gaat dan het CoinTelegraph artikel ziet deze fork meteen voor wat het is.
[...]
Zie hierboven ^^
De "echte" SegWit2X is afgelast. Maar namen zijn niet beschermd, dus kunnen snelle jaapies een bekende naam gebruiken om zo mensen te proberen te misleiden.
Maar wat moet je doen om de tokens te ontvangen als je nu BTC hebt ? ik zie geen exchanges staan.. was net te laat met BCH toendertijd. Ik zat in de Litecoins/ETH
en gewoon via bitonic ofzo bitcoins kopen en op binance traden? Volgens mij heb je dan ook nergens je ID nodig als je maar onder de 1 BTC blijft
Even https://www.litebit.eu/volumes in de gaten houden, alvast registreren/inloggen/IBAN verifiëren en klaarzittenmark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:21:
Jezus wat een zeik weer, dacht na wat dingen uitgezocht te hebben dan vandaag toch maar in te stappen. Aangezien ik nog geen verification heb bij kraken en nog ff geen zin heb om mn password naar een stel chinezen te mailen oid dacht ik ETH bij anycoin te kopen. Blijkt dat je bij je eerste transactie maar voor 100 euro mag inkopen en dat ze zelfs daar niet genoeg ETH meer voor hadden. LTC, DASH, ook niet beschikbaar... Schiet weer lekker op zo.
Tier 1 is dagelijks t/m 350€, Tier 2 500€.
www.google.nl
Bitonic heeft de laatste tijd ook nooit voorraad, en bij Coinbase moet je toch echt eerst verifyen voor je wat kunt. Kraken staat al 3 dagen op processing voor zowel tier 1 als 2.Oepsje schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:22:
en gewoon via bitonic ofzo bitcoins kopen en op binance traden? Volgens mij heb je dan ook nergens je ID nodig als je maar onder de 1 BTC blijft
Litebit neemt geen nieuwe registraties aan...MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:23:
[...]
Even https://www.litebit.eu/volumes in de gaten houden, alvast registreren/inloggen/IBAN verifiëren en klaarzitten
[ Voor 28% gewijzigd door mark-k op 26-12-2017 21:24 ]
Zoals met iedere fork: BTC in eigen beheer hebben (dus in een wallet waarvan jij de private keys hebt) en of wachten tot je wallet de fork ondersteunt of de private key(s) importeren in een wallet die de fork ondersteunt. Alternatief is BTC op een exchange hebben die de fork gaat ondersteunen en BTC-houders hun tokens gaat geven.shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:22:
[...]
Maar wat moet je doen om de tokens te ontvangen als je nu BTC hebt ? ik zie geen exchanges staan.. was net te laat met BCH toendertijd. Ik zat in de Litecoins/ETH
Overigens, zoals ik al vaak heb gezegd, kan iedereen met een beetje programmeerkennis een fork maken. Dat er een fork komt, zegt absoluut niets over hoeveel steun zo'n fork-coin gaat krijgen, of deze op exchanges zal komen of dat er uberhaubt wallet-software wordt uitgebracht (vziw wachten mensen nog steeds op de Bitcoin Diamond software, ondanks dat het fork-moment een maand geleden was).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nog steeds niet? Zitten ze daar al 2 dagen lang non-stop aan de kalkoen ofzo? Jeetje.mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:24:
[...]
Bitonic heeft de laatste tijd ook nooit voorraad, en bij Coinbase moet je toch echt eerst verifyen voor je wat kunt. Kraken staat al 3 dagen op processing voor zowel tier 1 als 2.
[...]
Litebit neemt geen nieuwe registraties aan...
Als je onder die 350€ wilt blijven en een ETH wallet hebt en je wilt persé nu ETH hebb0n.. DM me maar. n.v.m.
www.google.nl
De kaap van $16.000 is gebroken met zoveel geweld en tegenslag blijft BTC maar stijgen.
Nja ik heb wel een binance account dus heb daar gewoon een ETH deposit address. Het idee was om ETH te kopen voor 200 euro, zal je ff n DM sturen.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:26:
[...]
Nog steeds niet? Zitten ze daar al 2 dagen lang non-stop aan de kalkoen ofzo? Jeetje.
Als je onder die 350€ wilt blijven en een ETH wallet hebt en je wilt persé nu ETH hebb0n.. DM me maar.
Heb een maand gehold in de grote munten (ging deftig) heb een week getrade (ging beter) nu een week gehold in kleinere (ramp)RaptorXS schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:27:
[...]
Persoonlijk den ik dat de BTC niet te hoog staat maar de LTC wel te laag.
De verhouding is zoek maar ik ga het volgend jaar wel meemaken
Zit erin met een verhouding van 1:4, voor elke BTC heb ik dus 4 LTC.
Denk dus een combinatie van traden met de kleine en een deel de grote holden het beste is imho.
Ik handel op Bitfinex, daar BTC nog net niet aan de 16K.jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:28:
De kaap van $16.000 is gebroken met zoveel geweld en tegenslag blijft BTC maar stijgen.
Eerst volgende target is nu 16500 (Fibonacci 61.8%) dat is meestal een lastig punt.
Thx voor de toelichting!Rannasha schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:16:
[...]
Zie hierboven ^^
Ps. Toch blijven de geforkte coins ook aantrekkelijk, zelfs een totaal onzinnige coin als Recovery Right Tokens stijgen soms +30%. Pure greed in de markt.
[ Voor 10% gewijzigd door RVE_NL op 26-12-2017 21:40 ]
Bitonic lijkt op dit moment de goedkoopste te zijn en Anycoindirect heeft op dit moment geen voorraad, zie ook https://goedkoopbitcoinkopen.nl/.Oepsje schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:22:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Kan iemand mij uitleggen waarom ICX op HITBTC 20% goedkoper is dan op Binance?
BTC is alleen wel inefficient om aan te kopen door de fees. Als je een hele koopt niet zo'n probleem, maar als je voor 200 ofzo koopt is het jammer als je 30 euro aan fees betaalt.Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:49:
[...]
Bitonic lijkt op dit moment de goedkoopste te zijn en Anycoindirect heeft op dit moment geen voorraad, zie ook https://goedkoopbitcoinkopen.nl/.
Als je op bijv. Coinbase niet de creditcard optie gebruikt, maar gewoon vooraf Euro's overboekt dan valt dat wel mee.mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:50:
[...]
BTC is alleen wel inefficient om aan te kopen door de fees. Als je een hele koopt niet zo'n probleem, maar als je voor 200 ofzo koopt is het jammer als je 30 euro aan fees betaalt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Maar bij Coinbase moet je eerst je ID enzo opsturen voor je iets kunt...Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:52:
[...]
Als je op bijv. Coinbase niet de creditcard optie gebruikt, maar gewoon vooraf Euro's overboekt dan valt dat wel mee.
Tjah, het is het een of het ander....mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:59:
[...]
Maar bij Coinbase moet je eerst je ID enzo opsturen voor je iets kunt...
Dat ging hier super snel, gewoon ff een foto maken en binnen 2 minuten is je account geverifieerd.mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:59:
[...]
Maar bij Coinbase moet je eerst je ID enzo opsturen voor je iets kunt...
Echter blijft hij hier hangen: Deposit with Bank Account
Volgens mij is coinbase momenteel de enige optie om met iDeal of bankoverschrijving bitcoins te kopen.
Litebit accepteerd geen nieuwe leden, kraken heeft de verificatie voor tier 2 uit staan.
Als iemand nog een andere exchange weet die EN vooraad heeft EN iDeal of bankoverschrijving ondersteund.. let me know
Dat zijn futures, welke je het recht geven om te kopen zodra ze officieel live gaan op hitbtc tegen die prijs. Het is normaal dat futures iets lager liggen dan de marktprijs, het vertrouwen van de kopers is dan dat ze ten tijde van livegang op hitbtc het recht hebben om lager te kopen dan de marktprijs, voor instant profit.toineneman schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:49:
Kan iemand mij uitleggen waarom ICX op HITBTC 20% goedkoper is dan op Binance?
Sterker nog, ik heb al voldaan aan de level 2 criteria, en al ruim een week documenten voor level 3 en 4 geupload. Maar ben nog steeds gezellig level 1.mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:21:
Met enige probleem dat zodra er een dip is litebit opeens tegelijk 0 beschikbaar heeft van welke coin dan ook.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:23:
[...]
Even https://www.litebit.eu/volumes in de gaten houden, alvast registreren/inloggen/IBAN verifiëren en klaarzitten
Nou bij mij anders al weer een week bezig zonder succes.Ginosius schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 22:06:
[...]
Dat ging hier super snel, gewoon ff een foto maken en binnen 2 minuten is je account geverifieerd.
Echter blijft hij hier hangen: Deposit with Bank Account
Volgens mij is coinbase momenteel de enige optie om met iDeal of bankoverschrijving bitcoins te kopen.
Litebit accepteerd geen nieuwe leden, kraken heeft de verificatie voor tier 2 uit staan.
Als iemand nog een andere exchange weet die EN vooraad heeft EN iDeal of bankoverschrijving ondersteund.. let me know
[ Voor 35% gewijzigd door dangerpaki op 26-12-2017 22:09 ]
Iedereen kan een hard fork doen. Maar denk je werkelijk dat alle miners deze gaan accepteren?bigeagle1986 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:06:
Dit zal weinig effect hebben verder als het niet wordt gedragen door de meerderheid,.
Prosac schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:03:
[...]
Bizar wat de invloed van zo iemand is.. 20% erbij

Toch een leuk kerstcadeautje van McAfee!
Ik lees dit zojuist na een Kerstdineetje.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:00:
Bittrex meldt het volgende omtrent de IGNIS airdrop;
Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances.
Ik neem aan dat alle sell orders niet gepakt worden in de tijd dat Bittrex het handelen in NXT stop zet. Dikke kans dus dat je na een aantal uur, zodra het handelen weer mogelijk is, het moet doen met een koers die behoorlijk gekelderd is?
Wie weet dit?
Balen.
Ik had gehoopt morgen vóór het snapshot mijn NXT te kunnen verkopen voor een mooie prijs. Maar ik zie dat hij al een tijd lang in een behoorlijk dalende lijn zit.
Nu twijfel ik natuurlijk. Laten staan en IGNIS krijgen of niet laten staan en voor (veel) minder verkopen dan ik gehoopt had.
Ik heb wel geleerd om niet te handelen als je niet meer helemaal nuchter bent, dus ik neem mijn beslissing pas morgen.
Ik zit met precies hetzelfde dilemmaVdwbbj schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:14:
[...]
Ik lees dit zojuist na een Kerstdineetje.
Balen.
Ik had gehoopt morgen vóór het snapshot mijn NXT te kunnen verkopen voor een mooie prijs. Maar ik zie dat hij al een tijd lang in een behoorlijk dalende lijn zit.
Nu twijfel ik natuurlijk. Laten staan en IGNIS krijgen of niet laten staan en voor (veel) minder verkopen dan ik gehoopt had.
Ik heb wel geleerd om niet te handelen als je niet meer helemaal nuchter bent, dus ik neem mijn beslissing pas morgen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hi,
Hier al es gekeken naar Storm token?
Voldoet wel aan een aantal punten die ik belangrijk vind:
- Openheid
- Indrukwekkend team en advisors (o.a. CEO Bittrex)
- Zeer lage marketcap met huidige tokenprijs
- Net op exchange (hitbtc)
- Goed whitepaper
- Helder afgebakend businessplan
Misschien zie ik iets over het hoofd?
- Openheid
- Goed whitepaper
Hou je NXT nog ff vast, op 28 dec komt de IGNIS snapshot, grote kans dat hij weer omhoog veert, wacht dan je moment afVdwbbj schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:14:
[...]
Balen.
edit: oops, je had het al over de IGNIS snapshot (ik was te snel met reageren) enfin, ff geduld kan geen kwaad, mijn andere alts veren inmiddels ook alweer op
[ Voor 10% gewijzigd door MP_Z4 op 26-12-2017 23:21 . Reden: had originele bericht niet goed gelezen ]
Ik heb ook 10.000 staan welke ik mogen wil traden, ik ga even afwachten! Hij kan zomaar omhoog knallen morgen. Je kan ze ook naar ARDR droppen.Vdwbbj schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:14:
[...]
Balen.
Prijs gaat sowieso nog stijgen morgen, lijkt me!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dat is de reden dat hij nu inzakt denk ik. NXT is mogelijk geen reet meer waard na de airdrop.MP_Z4 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:20:
[...]
Hou je NXT nog ff vast, op 28 dec komt de IGNIS snapshot, grote kans dat hij weer omhoog veert, wacht dan je moment af
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dan zou de stijging ook compleet onzinnig zijn, er is namelijk geen enkel andere reden om in NXT te stappen behalve IGNIS nu.DeathKnight24 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:21:
[...]
Dat is de reden dat hij nu inzakt denk ik. NXT is mogelijk geen reet meer waard na de airdrop.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Aanvinken dat je fees met BNB wil betalen, krijg je nog 50% korting ook. Heb je dat probleem niet meer.
ligt eraan wanneer je bent ingestapt, kan nog steeds een mooie winst zijn. ik zie net dat ie op 130 is geweest en op 90 staat, lastige keuze, stop loss zetten en hopen dat ie erboven blijft hangen, RSI is nu heel laag, kan hoop geven op kleine opgang ...paradoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:23:
[...]
Dan zou de stijging ook compleet onzinnig zijn, er is namelijk geen enkel andere reden om in NXT te stappen behalve IGNIS nu.
Verwijderd
Ja, vergeten erbij te zetten wat het doettoineneman schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:18:
Hi,
- Openheid
- Goed whitepaper
1) Meteen twee extra vragen erbij: Is er een "blockchain" nodig bij dit specifieke idee? Meestal is het antwoord nee. 2) Zo ja, waarom rechtvaardigt het een eigen token en kan er geen gebruik worden gemaakt van een bestaande blockchain/token? Het eerlijke antwoord hierop is vrijwel altijd "we willen graag geld binnenharken met een ICO".
Next.
Ik ben ingestapt op 4.5 centMP_Z4 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:28:
[...]
ligt eraan wanneer je bent ingestapt, kan nog steeds een mooie winst zijn. ik zie net dat ie op 130 is geweest en op 90 staat, lastige keuze, stop loss zetten en hopen dat ie erboven blijft hangen, RSI is nu heel laag, kan hoop geven op kleine opgang ...
Maar ik wacht nog even rustig af tot morgen, zou iedereen moeten doen. NXT heeft niet al dit volume voor niets gehad..
Mee info over Verge voor de mensen die geïnteresseerd mochten zijn. Geen idee of het al gepost is:
YouTube: XVG Whale: Discussing Meeting Verge Creator Sunerok & Wraith Pro...
Dat klopt helemaal, maar dat wil niet zeggen dat je niet wat profit mee kunt maken als je zo aan het begin zit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:29:
[...]
Ja, vergeten erbij te zetten wat het doet
1) Meteen twee extra vragen erbij: Is er een "blockchain" nodig bij dit specifieke idee? Meestal is het antwoord nee. 2) Zo ja, waarom rechtvaardigt het een eigen token en kan er geen gebruik worden gemaakt van een bestaande blockchain/token? Het eerlijke antwoord hierop is vrijwel altijd "we willen graag geld binnenharken met een ICO".
Next.
Ook daar zijn heel veel voorbeelden van, dat is nu eenmaal deze idiote dotcom bubble 2.0
Lol nu is verge terug aan het stijgen ... is hier de grootste ripoff in crypto history bezig .....
Bij ripple, sia, stratis etc... zou ik het nog kunnen begrijpen maar bij een fork van dogecoin met een beveiliging over tor en een dev die meer weg is dan aanwezig ....
Bij ripple, sia, stratis etc... zou ik het nog kunnen begrijpen maar bij een fork van dogecoin met een beveiliging over tor en een dev die meer weg is dan aanwezig ....
Zojuist tier 2 bij kraken, binnen 3 dagen.Ginosius schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 22:06:
[...]
kraken heeft de verificatie voor tier 2 uit staan.
Is het een interessant filmpje? Kan je wat achtergrond info posten? Wie is het? En waar gaat het over? En zijn er belangrijke dingen?cooLopke schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:32:
Mee info over Verge voor de mensen die geïnteresseerd mochten zijn. Geen idee of het al gepost is:
Want het is een 21 minuut lang filmpje met 5000 views. Dus denk niet dat iemand het al gepost heeft hier, helemaal omdat het net twee uur geleden gepost is.
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Maar ik ken hem niet en heb ook geen Verge, is het dan ook interessant voor mij?
EDIT:
Guys, geen slowchat. Als je niks te melden hebt, zeg dan niks.
Aan de @Mod: de link naar het slack kanaal werkt niet meer
[ Voor 27% gewijzigd door levik7 op 26-12-2017 23:59 ]
Stijgen? Hij wordt nu gedumpt lijkt het....Yarisken schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:44:
Lol nu is verge terug aan het stijgen ... is hier de grootste ripoff in crypto history bezig .....
Stond daarstraks op 0.15 en nu terug 0.18.Matadores schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:48:
[...]
Stijgen? Hij wordt nu gedumpt lijkt het....
stond net even op .20Yarisken schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:50:
[...]
Stond daarstraks op 0.15 en nu terug 0.18.
Klopt ook en afgelopen uur stond 'ie op 0.20 en nu weer terug naar 0.18.Yarisken schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:50:
[...]
Stond daarstraks op 0.15 en nu terug 0.18.
levik7 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:45:
[...]
Is het een interessant filmpje? Kan je wat achtergrond info posten? Wie is het? En waar gaat het over? En zijn er belangrijke dingen?
Want het is een 21 minuut lang filmpje met 5000 views. Dus denk niet dat iemand het al gepost heeft hier, helemaal omdat het net twee uur geleden gepost is.
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Maar ik ken hem niet en heb ook geen Verge, is het dan ook interessant voor mij?
EDIT:
Highligts waren de HUD, confimation dat Wraith Protocol deze week uit komt, een nieuwe update voor de 3.0 wallet. En een aankondiging van samenwerking met Tokenpay in de vorm van een debitcard waar zowel tokenpay als Verge gebruik van gaan maken
[...]
[...]
[...]
[...]
Guys, geen slowchat. Als je niks te melden hebt, zeg dan niks.
Aan de @Mod: de link naar het slack kanaal werkt niet meer
Is er iemand die mij wilt helpen eventueel voor een kleine vergoeding? want ik snap er namelijk niets van, hoe je nu echt je winst/verlies kan zien bij het traden. De enigste manier die het werkelijk goed afspiegelt is volume voor zo ver ik kan beoordelen.
Voorbeeld (Binance):
Ik wil mijn ETH voor BTC traden en ik zie dat de laatste prijs 0.047134 BTC is voor 1 ETH wat op 737,65 dollars uitkomt. 1 ETH is dus 737,65 dollars waard, maar hoeveel is mijn BTC nu waard in dollars?
Voorbeeld (Binance):
Ik wil mijn ETH voor BTC traden en ik zie dat de laatste prijs 0.047134 BTC is voor 1 ETH wat op 737,65 dollars uitkomt. 1 ETH is dus 737,65 dollars waard, maar hoeveel is mijn BTC nu waard in dollars?
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Dat kan je hier inderdaad ook niet zien, maar je kunt het wel uitrekenen: 737,65/0,047134 = $15650iNSANiTi schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:09:
[afbeelding]
Voor al het omrekenen gebruik ik de volgende site: http://coinyep.com/nl/ex/ETH-EURiNSANiTi schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:09:
Is er iemand die mij wilt helpen eventueel voor een kleine vergoeding? want ik snap er namelijk niets van, hoe je nu echt je winst/verlies kan zien bij het traden. De enigste manier die het werkelijk goed afspiegelt is volume voor zo ver ik kan beoordelen.
Voorbeeld (Binance):
[afbeelding]
Kun je zelf alles kiezen etc. etc.
https://verge-blockchain.info/richlistYarisken schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:44:
Dit is de reden waarom Verge boom gaat straks. Ripoff of niet, ik lift in ieder geval mee en deze info is precies de reden dat ik gisteren niet ben uitgestapt.
Wat moet dat voorstellen. Wat is de reden, want ik weet niet waar je naar kijkt om tot die conclusie te komen?paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:23:
[...]
https://verge-blockchain.info/richlist
Dit is de reden waarom Verge boom gaat straks. Ripoff of niet, ik lift in ieder geval mee en deze info is precies de reden dat ik gisteren niet ben uitgestapt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik volg niet helemaal denk ik, waarom zie je het als positief dat 1 iemand 15% van de markt in handen heeft (of 25 wallets 50+%)?paradoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:23:
[...]
https://verge-blockchain.info/richlist
1 iemand heef ten tijden van de massale dump alles opgekocht. De vraag is, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen tenzij die daar een reden voor heeft?FrankGuthrie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:27:
[...]
Wat moet dat voorstellen. Wat is de reden, want ik weet niet waar je naar kijkt om tot die conclusie te komen?
Misschien gaan we toch wraith zien, of misschien is dit gewoon een bizarre actie van een idioot die teveel bitcoins heeft.
Waar haal je deze info vandaan?Junia schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:29:
[...]
1 iemand heef ten tijden van de massale dump alles opgekocht. De vraag is, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen tenzij die daar een reden voor heeft?
Gisteren is inderdaad een idiote som aan XVG gekocht. Deze pump is voorlopig nog niet over, want er is een flink belang in XVG gekocht door een hele grote speler (of spelers).Junia schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:29:
[...]
1 iemand heef ten tijden van de massale dump alles opgekocht. De vraag is, waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen tenzij die daar een reden voor heeft?
Misschien gaan we toch wraith zien, of misschien is dit gewoon een bizarre actie van een idioot die teveel bitcoins heeft.
Ik denk dat die whale dan sowieso wel een goede call heeft gemaakt. Zo'n aankoop zorgt voor een behoorlijke stijging. Alles wat extra komt is mooi meegenomen. De release voor Wraith wordt aardig bepalend ben ik bang.Junia schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:29:
[...]
Je kan nu gokken en hopen voor het beste en XVG halen, maar ikzelf zou even wachten tot Wraith er daadwerkelijk is. Vandaag ging hij ook even down met bijna 35%.. Men heeft het wel over dat je dan de boot al hebt gemist, maar dat is natuurlijk dikke onzin. Met alles wat Verge blijkbaar op de planning heeft staan, kan het blijkbaar alleen nog maar hoger gaan. Mits de beloftes worden nagekomen en de whales hun coins niet massaal gaan dumpen.
Hier werd rond 12 uur (of 14 uur) vanmiddag ookal in het topic over gesproken, jullie vallen in herhalingparadoXical schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:35:
[...]
Gisteren is inderdaad een idiote som aan XVG gekocht. Deze pump is voorlopig nog niet over, want er is een flink belang in XVG gekocht door een hele grote speler (of spelers).
Ja er zijn nogal wat posts dus een herhaling leek me aardig. Kan ook posten lees terug, moet ie weer scrollen...ybos schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:36:
[...]
Hier werd rond 12 uur (of 14 uur) vanmiddag ookal in het topic over gesproken, jullie vallen in herhaling
Nog een vraagje ivm de trading graphs die je ziet op de exchanges (ik gebruik nu de app van binance, maar op zich zal het veruit hetzelfde zijn om de meeste exchange aangezien dit niet voorbehouden is tot Crypto).
Gebruiken jullie zaken zoals Moving Average (en houden jullie die dan op de default MA-5/10/20)? Of beschouwen we de crypto wereld toch als te volatiel om daarmee rekening te houden?
Dan zwijg ik nog over TRIX, ik val bijna in slaap als ik probeer te begrijpen hoe ik dat moet interpreten.
Andere graphs, die een aparte grafiek, los van de candlesticks genereren, ben ik zelfs nog niet aan begonnen om uit te zoeken wat het allemaal precies is, waarschijnlijk zou ik dat beter een keertje doen, maar toch...)
Als iemand een tip heeft over 1 van die graphs die die als nuttig beschouwd mag die altijd gedeeld worden met een korte uitleg van wat die specifieke graph dan weergeeft. Denk dat alle medetweakers hier daar wel interesse in zullen hebben?
Gebruiken jullie zaken zoals Moving Average (en houden jullie die dan op de default MA-5/10/20)? Of beschouwen we de crypto wereld toch als te volatiel om daarmee rekening te houden?
Dan zwijg ik nog over TRIX, ik val bijna in slaap als ik probeer te begrijpen hoe ik dat moet interpreten.
Andere graphs, die een aparte grafiek, los van de candlesticks genereren, ben ik zelfs nog niet aan begonnen om uit te zoeken wat het allemaal precies is, waarschijnlijk zou ik dat beter een keertje doen, maar toch...)
Als iemand een tip heeft over 1 van die graphs die die als nuttig beschouwd mag die altijd gedeeld worden met een korte uitleg van wat die specifieke graph dan weergeeft. Denk dat alle medetweakers hier daar wel interesse in zullen hebben?
Het zal toch niet weer een Emc2 truuk zijn?Danny.G schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:36:
[...]
Ik denk dat die whale dan sowieso wel een goede call heeft gemaakt. Zo'n aankoop zorgt voor een behoorlijke stijging. Alles wat extra komt is mooi meegenomen. De release voor Wraith wordt aardig bepalend ben ik bang.
Je kan nu gokken en hopen voor het beste en XVG halen, maar ikzelf zou even wachten tot Wraith er daadwerkelijk is. Vandaag ging hij ook even down met bijna 35%.. Men heeft het wel over dat je dan de boot al hebt gemist, maar dat is natuurlijk dikke onzin. Met alles wat Verge blijkbaar op de planning heeft staan, kan het blijkbaar alleen nog maar hoger gaan. Mits de beloftes worden nagekomen en de whales hun coins niet massaal gaan dumpen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]