iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zou handig zijn om valuta te vermelden. 20K Euro? 20K dollar? 20K schelpen?jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:23:
BTC stond BTC 20.000 maar naar mij gevoel is het een verloren berg goud...dit verhaal krijgt nog een staartje....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Iedereen weet toch dat BTC op 20k dollar stond...kortstondig.MAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:27:
[...]
Zou handig zijn om valuta te vermelden. 20K Euro? 20K dollar? 20K schelpen?
Je zou het naar binance kunnen sturen en verkopen en dan via gdax/coinbase kunnen uitbetalen in euro's.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:22:
Ik heb even geleden wat ARK gekocht via litebit. Ik zou deze graag terug willen verkopen maar de site zegt nu al dagen dat de verkoop van ARK in onderhoud is. Is er nog een manier om ARK te verkopen? Ik ben bang dat de winst die ik nu heb gaat verdwijnen als ik ze niet snel kan verkopen.
Ik ben vrij hopeloos dus hoop dat jullie kunnen helpen.
schelpen niet waar?MAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:27:
[...]
Zou handig zijn om valuta te vermelden. 20K Euro? 20K dollar? 20K schelpen?
It's been available for three weeks and is already at a $2bn market cap, to me that suggests that there were a lot of people who failed to get it at ICO that recognize its huge value and potential.
They have revenue generating contracts with many institutions including banks, universities, large security companies.
The founders of ICON also created CoinOne, the largest Korean exchange in terms of volume. I invisage that listing will happen after the mainnet, wallet and dex are released.
Koreans are very patriotic and back their own tech and products. An american living in Korea yesterday said that ICON is very much under the radar over there currently, when they discover a Korean made platform the demand will be huge.
They have received Korean government funding.
Coinmarketcap literally only added them yesterday onto the front page (#19) so this will bring a huge amount of new visibility and exposure.
Very long partnership list including Samsung.
There are many, many more reasons why this will easily reach top ten status, watch this video;
YouTube: ICON (ICX) Coin Review - Merry Christmas!
Ja, via GDAX kan je ze tegen EURO verkopen. Daarna kan je ze op zich ook op GDAX laten staan, of via de Withdraw optie naar je Coinbase EURO wallet verplaatsen.GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:40:
Kan ik BTC, ETH of LTC op bv Gdax in geval van dikke dalingen ook tijdelijk (gratis) naar Coinbase sturen en vervolgens meteen omwisselen naar euro's, zodat ze veilig staan?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ja, dat gaat vrijwel direct. De vraag is waarom zou je ze via coinbase willen laten uit betalen terwijl dat ook via GDAX kan.GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:40:
Kan ik BTC, ETH of LTC op bv Gdax in geval van dikke dalingen ook tijdelijk (gratis) naar Coinbase sturen en vervolgens meteen omwisselen naar euro's, zodat ze veilig staan?
[ Voor 13% gewijzigd door 0xygen op 26-12-2017 14:43 ]
[ Voor 27% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 14:47 ]
Verwijderd
o-TANK-o schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:40:
Heb zelf op dit moment veel vertrouwen in ICX de komende tijd. Vooral ook omdat er veel staat te gebeuren. Kwam net deze reactie tegen op Reddit die ik toch even met jullie wil delen:
It's been available for three weeks and is already at a $2bn market cap, to me that suggests that there were a lot of people who failed to get it at ICO that recognize its huge value and potential.
They have revenue generating contracts with many institutions including banks, universities, large security companies.
The founders of ICON also created CoinOne, the largest Korean exchange in terms of volume. I invisage that listing will happen after the mainnet, wallet and dex are released.
Koreans are very patriotic and back their own tech and products. An american living in Korea yesterday said that ICON is very much under the radar over there currently, when they discover a Korean made platform the demand will be huge.
They have received Korean government funding.
Coinmarketcap literally only added them yesterday onto the front page (#19) so this will bring a huge amount of new visibility and exposure.
Very long partnership list including Samsung.
There are many, many more reasons why this will easily reach top ten status, watch this video;
YouTube: ICON (ICX) Coin Review - Merry Christmas!
Ik HODL lekker mee, ingestapt op 0,013 dus voorlopig op +1000%Iemand die nog met mij mee hoopt dat xvg/ verge nog weer omhoog klimt?
Hier ook wat spreiding, nog voor de FUD. Maar dat is toch prima? Risico's spreiden is gewoon ontzettend slim, dit is namelijk ontzettend speculatief.TimTube schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:22:
[...]
Dat laatste is precies wat ik gedaan heb. Ik heb daardoor mijn inleg er dik uit gehaald en met mijn resterende XVG zie ik het wel gebeuren...
Ik was gisteravond compleet voor die FUD gevallen, het zat ook best slim in elkaar. Heb op tijd verkocht maar te laat 50% teruggekocht dus ben niet helemaal tevreden maar de schade is beperkt.
Ik denk dat de kans groot is dat Wraith er wel komt dit jaar, maar zelfs dan weet je gewoon niet wat de markt gaat doen. Iedereen zal er in springen dus in ieder geval een explosieve stijging (lijkt me) maar hoe lang? En hoe snel en hoe groot wordt de correctie?
Wat dat betreft blijer met mijn XRP, daar zal wat minder snel een pump and dump voorkomen.
Wanneer XVG omhoog knalt: had ik maar alles in XVG gehouden.
Wanneer XVG in elkaar klapt: had ik maak alles op tijd verkocht.
Perfect handelen is simpelweg niet mogelijk, keep that in mind. Ik kan ook mijn aangekochte STRAT van de hand doen en weer terug inkopen (met veel winst). Nee, ik laat het mooi zo!
[ Voor 4% gewijzigd door paradoXical op 26-12-2017 14:51 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Het wordt denk één van deze: Siacoin, Funfair, Decentraland, Bitbean, Artbyte, adToken
Ik ben zelf zojuist gegaan in Funfair, Artbyte en adToken, ben benieuwd
Eerlijk gezegd heb ik er gisteravond voor gekozen (al dan niet terecht) om m'n Verge te verkopen. Dat bericht (of het fake is of niet) heeft er voor gezorgd dat ik m'n winst gepakt heb. Ook mede in acht nemend dat Wraith Protocol al vele maanden op zich laat wachten en er nog steeds niets concreets (wat dat betreft) gebeurd is. Dus, winst genomen en nu kijken naar een volgend project... Mogelijk heb ik er later "spijt" van, maar so be it; gisteren voelde ik me er erg goed bij.LadyDaily schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:07:
Iemand die nog met mij mee hoopt dat xvg/ verge nog weer omhoog klimt?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:42:
[...]
Ja, via GDAX kan je ze tegen EURO verkopen. Daarna kan je ze op zich ook op GDAX laten staan, of via de Withdraw optie naar je Coinbase EURO wallet verplaatsen.
Ah, ok. Wist ik niet0xygen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:43:
[...]
ja, dat gaat vrijwel direct. De vraag is waarom zou je ze via coinbase willen laten uit betalen terwijl dat ook via GDAX kan.
Ik hoop echt dat morgen of overmorgen met SEPA eindelijk binnen is en ik er nog kan bijkopen. Maar waarschijnlijk ga ik cappen op 300 of 400 coins. Anders wordt het wel een hele scheve verdeling.
(als er iemand van jullie toevallig zo'n 10 miljoen dollar ofzo heeft liggen, kunnen jullie dat even in ICX pompen vanaf 1 januari ofzo, daar worden we allemaal beter van
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Klopt!GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:51:
Ah, ok. Wist ik niet. Ook niet dat je ook op Gdax zelf makkelijk even naar euro's kunt wisselen. Ik kan dus op Gdax een stoploss instellen en dan staat het automatisch in euro's op Gdax?
Denk eraan deze te kopen. Op welk moment wordt het bedrag bekend gemaakt van de coin op de exchanges of is dit al vooraf vastgesteld?Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:51:
Krijg net een mailtje van INS Consumer Ecosystem dat ze hun hard cap gehaald hebben (60K ETH). 15 januari op de volgende exchanges te bewonderen: OKEx, HitBTC, Mercatox, Livecoin. Ben benieuwd wat dit coin gaat doen. Ik zie dit wel als een mooi project.
Dank voor je antwoord, ondanks de spelfouten in mijn vraag (telefoon autocorrectTaro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:
[...]
Tig manieren voor, maar inderdaad of op een exchange laten staan, of overmaken naar een wallet. De IOTA Light wallet is simpel te installeren en inloggen doe je met een seed die je eerst aanmaakt op een betrouwbare website. Wat werkt daar niet aan? Dan kunnen we specifieker helpen.
En als je wil weten waar je welke altcoin kunt kopen, dan is het tabje "markets" bij een coin de beste optie: https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets.
Ik had voor IOTA de windows client gedownload, light node gekozen en een server gekozen. Echter bij het openen van de wallet krijg ik alleen maar "could not connect to remote node" en nu kan ik niet vinden waar ik de server kan veranderen om een andere te proberen.
token sale was $ 0,10 cent voor dat deze op de 2 exchanges te verhandelen waren, tuurlijk zijn er mensen die een deel door verkopen...zelf gekocht op $1,90 maar mss koop ik nog bij wacht even af wat er gaat gebeuren voordat ze online gaan op KoreaJebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:52:
Ik geloof écht in ICX, heb nog een pak bijgekocht bij deze drop (zelfs een pak andere alts die ik wou holden voor verkocht om budget te hebbenà. Blijkbaar te vroeg want het is echt sérieus aan het dippen nog (gekocht rond de 5,99$ en zit nu aan 5,50$). Maar maakt niet uit. Ik geloof dat die terugkomt in de komende maanden. Is het niet in januari, dan is het wel februari of maart. Ik snap ook niet waarom die plots gedumpt wordt. Maar goedkopere inkoop voor mij.
Ik hoop echt dat morgen of overmorgen met SEPA eindelijk binnen is en ik er nog kan bijkopen. Maar waarschijnlijk ga ik cappen op 300 of 400 coins. Anders wordt het wel een hele scheve verdeling.
(als er iemand van jullie toevallig zo'n 10 miljoen dollar ofzo heeft liggen, kunnen jullie dat even in ICX pompen vanaf 1 januari ofzo, daar worden we allemaal beter van)
[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 14:57 ]
Zoek even terug in dit topic op mijn naam en IOTA, een paar weken geleden heb ik 2-3 servers genoemd die het doorgaans wel doen.Therapy777 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:54:
[...]
Dank voor je antwoord, ondanks de spelfouten in mijn vraag (telefoon autocorrect)
Ik had voor IOTA de windows client gedownload, light node gekozen en een server gekozen. Echter bij het openen van de wallet krijg ik alleen maar "could not connect to remote node" en nu kan ik niet vinden waar ik de server kan veranderen om een andere te proberen.
Doe mij dan maar SC; heb er nog een stapel van liggen en ben ze liever kwijt dan rijk. Als er dan even snel 20% of meer te halen is door Sjon Mekkefie, vind ik dat wel mooiTominatie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:50:
[...]
Het wordt denk één van deze: Siacoin, Funfair, Decentraland, Bitbean, Artbyte, adToken
Ik ben zelf zojuist gegaan in Funfair, Artbyte en adToken, ben benieuwd
TRX dus?
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 26-12-2017 15:00 ]
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen, ik heb 150 tokens voor 0,5 ETH gekocht. Ook voor het eerst dat ik dit doe. Mijn vermoeden is dat ze ook voor die waarde op de markt worden gezet, maar dat kan iemand anders hier met wat meer ervaring wellicht beter vertellenGustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:53:
[...]
Denk eraan deze te kopen. Op welk moment wordt het bedrag bekend gemaakt van de coin op de exchanges of is dit al vooraf vastgesteld?
Bizar wat de invloed van zo iemand is.. 20% erbijTaro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:01:
McAfee kiest voor TRON/TRX vandaag!
ik heb ook alles van icon omgezet naar trx........
even meedoen en kijken wat het result is straks
Merry Xmass
Prepare for the next ATH
Dan mag je nu wel verkopen want de sell-walls zijn er alweer goed en de candles/volume lijkt alweer omlaag te gaan.sourcecode schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:04:
geweldig om te zien bij binance hoeveel sales......
ik heb ook alles van icon omgezet naar trx........
even meedoen en kijken wat het result is straks
Merry Xmass
Maar inderdaad; bizar om te zien hoe 1 persoon iets roeptoetert en we rennen er allemaal achteraan.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Vindt wel heel bijzonder om te zien dat McAfee door elke dag een coin te promoten heel veel rijker wordt. Zo wordt je dus slapend rijk
Lange termijn heeft het ongetwijfeld weinig effect die McAfee pumps
Een paar minuten, je moet je er niet aan wagen te kopen als hij heeft getweet, je moet van te voren gokken op een paar coins en dan hopen dat ie die van jou promootDextourius schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:06:
Hoelang duurt zo een mcafee pump?
Oeps dat was niet de bedoelingTominatie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:07:
[...]
Een paar minuten, je moet je er niet aan wagen te kopen als hij heeft getweet, je moet van te voren gokken op een paar coins en dan hopen dat ie die van jou promoot
[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 26-12-2017 15:08 ]
nog geen 10 minuten als ik de neerwaartse lijn van Binance nu zie.Dextourius schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:06:
Hoelang duurt zo een mcafee pump?
Zoveel gaat het ook niet omhoog. Je moet dan echt wel +1k op een munt zetten voordat je een beetje profit maakt.dangerpaki schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:09:
Morgen maar klaar zitten. Gisteren ook wat tron weggedaan helaas. Maar Binance kon het gewoon niet aan nu.
Het stijgt ff weer.. heb er nog een aantal over..Prosac schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:09:
[...]
nog geen 10 minuten als ik de neerwaartse lijn van Binance nu zie.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
De Verge windows wallet met Wraith 3.0 staat wel al op hun site, misschien dat ze toch nog deze week met wraith komen?
Bron: https://vergecurrency.com/langs/en/#wallets
Zoveel is die ook niet gestegenMAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:11:
[...]
Wie het kleine niet eert...
Nou ja, als je geluk hebt gehad, heb je 50% winst kunnen pakken op TRX, zo te zien. Dat zijn geen slechte rendementen in 10 minuten.
Heb ze wel even verkocht , maar koop later wel weer wat terug.
Maak je geen zorgen, ik heb er een flink aantal al aangekocht van uit de $0,004 tijdparadoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:
[...]
De koers is al gestegen voordat jij je eerste order kunt plaatsen...
Misschien gaat de hype er ook wel wat vanaf maar met Reddcoin had ik 100% terwijl ik nog veel meer had kunnen hebben als ik er eerder bij was.MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:13:
[...]
Zoveel is die ook niet gestegen
Huh? 226 voor de pump, ath 325. In mijn boekje toch echt (bijna) 50%.MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:13:
[...]
Zoveel is die ook niet gestegen
@officialmcafee
Tron is a long term Hodl. Those who are flipping it are losing out.
Misschien is zijn sell order ook niet geraakt?MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:14:
John McAfee Geverifieerd account
@officialmcafee
Waarschijnlijk was die te laat met zijn eigen voorraad te verkopenMaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:14:
John McAfee Geverifieerd account
@officialmcafee
@Tominatie GMTA
[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 26-12-2017 15:16 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Laat ik trx nou net op dat moment omhoog zien schieten!!Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:01:
McAfee kiest voor TRON/TRX vandaag!
Helaas viel de verkoop net in een dip puntje.... nog amper winst erop behaald...
even nadenken wanneer andere landen nu wakker worden.....
Prepare for the next ATH
Wel zonde dat ik op coinbase aan het wachten was om zelf in trx te stappen, nog maar even wachten tot het weer iets normaler is (voor zo ver normaal kan zijn in de afgelopen paar weken
Verwijderd
Tot zover de "Coin of te day" acties. Ik kan me goed voorstellen dat er veel tegen geluiden waren tegen dit gebeuren.Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
[ Voor 18% gewijzigd door -Skyhawk- op 26-12-2017 15:40 ]
Mooizo. Heeft ie meer de tijd om echt na te denken over zijn tips
Binnenkort dagelijks een munt op ibood-Skyhawk- schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:38:
https://twitter.com/officialmcafee/status/945663868172488704
[...]
Tot zover de "Coin of te day" acties. Ik kan me goed voorstellen dat er veel tegen geluiden waren tegen dit gebeuren.
Best kut als je verder geen medium hebt om op te traden..
Verwijderd
Aldus John nu, zijn trucje is uitgewerkt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 15:53 ]
da's klote voor je.Rubberen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:02:
Godverdomme, gisteren al men Trx verkocht om op icx,in te zetten. Fuck me..
Ik voel met je mee
Is het een normale correctie?
Verwijderd
Wacht tot maandag. Hopelijk is het de coin van de week van John. Dan kont het goed.jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
ixc is dramatisch aan het dalen![]()
Als hier je het zweet van uitbreekt kun je maar beter niet in de crypto gaan zitten. Dit zal veel vaker gaan gebeuren, zeker na zo'n piek. Niet alleen bij ICX maar bij alle coins. Als je naar de weekgrafiek kijkt dan zie je ook dat hij nog steeds zeer solide maal 2 staat tov een week geleden.jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
BTC is aan het stijgen, alle schaapjes lopen achter de herder(s) aan....jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
Meer een reactie op de pump van BTC zoals die vannacht ook gebeurde. Munten die zich goed houden tijdens zo' n pump zie ik als goede HODL-munten, kijk bijvoorbeeld naar XRB, ARK en VEN.jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Zodra BTC weer daalt schieten de alts weer omhoog.jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:00:
[...]
BTC is aan het stijgen, alle schaapjes lopen achter de herder(s) aan....
Verwijderd
Je zou zeggen dat je dan BTC moet kopen en het andere moment alts.. beetje switchenrsmits007 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:01:
[...]
Zodra BTC weer daalt schieten de alts weer omhoog.
Zal denk ik ook een combinatie zijn ivm stijgende BTC.jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
Ik heb overigens mijn ADA verkocht, dal werd me te dieprood.
Ik ben het ook wel eens met deze analyse
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nIpy9NU0KN0]
Ik hou de ADA tab zeker open om hem weer in te kopen als de trend omhoog weer is ingezet. Toch even tijdelijk weer naar BTC ingestapt in tegenstelling tot mijn bericht van gisteren. Als BTC weer daalt en ADA weer stijgt stap ik weer over.Extera schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:09:
Juist ADA lijkt me een hele goede coin voor de lange termijn.
Stijging van BTC nu en ICX stond begin deze week nog op 12k sats, waar hij gisteren de 52k had aangeraakt. Dusja, niet heel gek dat hij nu weer even terug is rond de 32k sats.jtewelde schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:56:
Ja is weer een ramp , alles op verlies hier. Toch eens wat meer kijken en op pieken verkopen om later in te kopen en niet gewoon alles te laten staan .jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:00:
[...]
BTC is aan het stijgen, alle schaapjes lopen achter de herder(s) aan....
[ Voor 23% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 16:35 ]
The satoshi is currently the smallest unit of the bitcoin currency recorded on the block chain.[1] It is a one hundred millionth of a single bitcoin (0.00000001 BTC).[1] The unit has been named in collective homage to the original creator of Bitcoin, Satoshi Nakamoto.[2]HaskoF schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:39:
Misschien een domme vraag maar wat bedoelen jullie met "xxx" sats? Waar staat sats voor?
Verwijderd
Heb de helft verkocht vanwege vakantie. Wat er met de andere helft gebeurd zien we volgend jaar wel weerVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:50:
[...]
“Jongens, ik verkoop nu de helft. Want hij gaat stijgen”.
Je klinkt als de uitvinder van Litecoin.
McAfee verziekt de markt. En ik denk niet dat icx hem daarvoor gaat betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:58:
[...]
Wacht tot maandag. Hopelijk is het de coin van de week van John. Dan kont het goed.
Andersom is beter, maar vraagt om een sterkere maag
I will just leave this hereMuFFIN 007 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:49:
Lees van aantal mensen die kopen als stijgt en verkopen als daalt. Dan verdien je meestal niet zoveel![]()
Andersom is beter, maar vraagt om een sterkere maag
Speciaal voor onze noobs de enige juiste investment guide:

Snel boys, naar Litebit om bitcoin te kopen die gaat lekker nu.
En nu is hij dus weer aan het stijgen en staat alweer bijna op de €5.HarmoniousVibe schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:58:
[...]
Als hier je het zweet van uitbreekt kun je maar beter niet in de crypto gaan zitten. Dit zal veel vaker gaan gebeuren, zeker na zo'n piek. Niet alleen bij ICX maar bij alle coins. Als je naar de weekgrafiek kijkt dan zie je ook dat hij nog steeds zeer solide maal 2 staat tov een week geleden.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Gaat weer lekker omhoog
Verwijderd
Ik zet meestal om naar ETH en dan van ETH naar andere coin als ik direct iets op het oog heb of van ETH naar USDT als ik wat langer wil wachten totdat ik weer wil gaan inzetten. Bij USDT heb je (bijna) geen last van koerswisselingen.Therapy777 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:00:
Wat ik me afvraag wanneer mensen hun alts "verkopen" of dat dan een exhange naar bitcoin is (omdat ik zie dat de meeste exchanges in bitcoins vs altcoins handelen). Of zetten ze het dan ook direct weer om naar USD/EUR bijvoorbeeld via bitstamp? Ik vraag me dit af omdat de bitcoin helemaal niet stabiel is op het moment. Dus een winst van de verkoop van altcoins kan bij wijze van spreken binnen een uur weer een verlies zijn door een dalende BTC.
Dat is precies de vraag... Nu BTC weer kopen omdat we voor de jaarwisseling nog naar de 20k stijgen? Of volgen we de koers van de laatste 4 dagen (-10%, +10%, -10%, +10%) en moeten we nu juist omzetten naar de altcoins om morgen juist weer met BTC omhoog te liften?MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:01:
10% van mijn 10 Altcoins weer omgezet naar BTC om daarin mee te liften
Gaat weer lekker omhoog
Ik heb juist net wat alts gekocht, al staat daartegenover ook nog een beetje HODL-bitcoin.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Over het algemeen, na deze btc rally volgen de alts ook weer. Dus uit dit soort trades maak je enkel winst als je dit goed timed. Anders kom je met holden van alts, mits je onderzoek hiernaar hebt gedaan, meestal verder.Richh schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:08:
[...]
Dat is precies de vraag... Nu BTC weer kopen omdat we voor de jaarwisseling nog naar de 20k stijgen? Of volgen we de koers van de laatste 4 dagen (-10%, +10%, -10%, +10%) en moeten we nu juist omzetten naar de altcoins om morgen juist weer met BTC omhoog te liften?
Ik heb juist net wat alts gekocht, al staat daartegenover ook nog een beetje HODL-bitcoin.
En je moet hiervoor tijd hebben om snel te schakelen. Het is ook 24/7.poderosoo schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:10:
[...]
Over het algemeen, na deze btc rally volgen de alts ook weer. Dus uit dit soort trades maak je enkel winst als je dit goed timed. Anders kom je met holden van alts, mits je onderzoek hiernaar hebt gedaan, meestal verder.
De alts, ook de echte shitcoins zijn allemaal tot ongekende hoogte gepumped vs de BTC en ik durf er mijn stack op te verwedden dat ze nu als altijd komende tijd weer fors gaan inleveren. Als je denkt dat 40% eraf veel is, wacht dan nog 5 dagen. Velen staan nog veel te hoog Deze hypes en pumps op alle alts zijn niet nieuw, het is al zovaak gebeurd, en de leegloop erna idem dito.
Natuurlijk zullen er alts bij zitten die wel gaan knallen vandaag en morgen, dat is ook altijd zo geweest, maar ik gok er niet meer op. Zolang BTC hard omhoog gaat zit ik in BTC, zodra werkelijk alle alts weer aan de beurt zijn koop ik die.
Zo moeilijk is het allemaal niet om je risicos te verkleinen.
Laten we wel zijn. Afgelopen week waren er dagen dat er geen enkele coin was die minder dan 5% pluste en vele zaten op 50% meerdere dagen achter elkaar. Dat is net zo min houdbaar als een bitcoin die weken achter elkaar 20% erbij zou doen.
Qua timing valt het wel mee. Eergisteravond en zeker gistermorgen zag je dat vrijwel alle alts inleverden. Zelfs de veelbelovende. Elk uur overal een paar procentjes eraf. Niet echt een moeilijke trend om te spotten. Tenzij je wat eigenwijs bent en het pas na -50% geloofd.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 26-12-2017 17:23 ]
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:00:
Bittrex meldt het volgende omtrent de IGNIS airdrop;
Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances.
Ik neem aan dat alle sell orders niet gepakt worden in de tijd dat Bittrex het handelen in NXT stop zet. Dikke kans dus dat je na een aantal uur, zodra het handelen weer mogelijk is, het moet doen met een koers die behoorlijk gekelderd is?
Wie weet dit?
Kortom - wat is je advies . Alles on-hold zetten tot 2018Malarky schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:18:
Roep het al een paar dagen hier: pak nou is de jaarcharts erbij tov de BTC. De BTC heeft 10x een nieuwe ath gehad en heeft 5-7x een 40-45% ingeleverd in 2017. Zo ook nu.
De alts, ook de echte shitcoins zijn allemaal tot ongekende hoogte gepumped vs de BTC en ik durf er mijn stack op te verwedden dat ze nu als altijd komende tijd weer fors gaan inleveren. Als je denkt dat 40% eraf veel is, wacht dan nog 5 dagen. Velen staan nog veel te hoog Deze hypes en pumps op alle alts zijn niet nieuw, het is al zovaak gebeurd, en de leegloop erna idem dito.
Natuurlijk zullen er alts bij zitten die wel gaan knallen vandaag en morgen, dat is ook altijd zo geweest, maar ik gok er niet meer op. Zolang BTC hard omhoog gaat zit ik in BTC, zodra werkelijk alle alts weer aan de beurt zijn koop ik die.
Laten we wel zijn. Afgelopen week waren er dagen dat er geen enkele coin was die minder dan 5% pluste en vele zaten op 50% meerdere dagen achter elkaar. Dat is net zo min houdbaar als een bitcoin die weken achter elkaar 20% erbij zou doen.
Qua timing valt het wel mee. Eergisteravond en zeker gistermorgen zag je dat vrijwel alle alts inleverden. Zelfs de veelbelovende. Elk uur overal een paar procentjes eraf. Niet echt een moeilijke trend om te spotten. Tenzij je wat eigenwijs bent en het pas na -50% geloofd.
De BTC stijg alweer, dus hoezo een downfall?
Thanks, duidelijk link. Echter is dit enkel voor android. Voor ios / windows is het nog niet mogelijk volgens mij...helaas.996 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:51:
[...]
Via een Coinomi wallet moet dat kunnen...met googel vind je wel een how-to.
Met BCH was dat ook een makkelijke weg. Met BTG ook, alleen mij is het niet gelukt omdat ik mijn BTC in een Bitgo V2 wallet had en die werkt weer niet mee
https://coinomi.freshdesk...pshot-how-do-i-claim-btg-
Eindelijk iemand die ook inziet dat de alts allemaal overgewaardeerd zijn! Ik denk ook dat ze nog veel verder zullen dalen dan dit.Malarky schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:18:
Roep het al een paar dagen hier: pak nou is de jaarcharts erbij tov de BTC. De BTC heeft 10x een nieuwe ath gehad en heeft 5-7x een 40-45% ingeleverd in 2017. Zo ook nu.
Als er 1 coin overgewaardeerd is, is het wel de Bitcoin zelf. Duur, traag en amper bruikbaar voor wat hij origineel bedoeld wasSkyField schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:20:
[...]
Eindelijk iemand die ook inziet dat de alts allemaal overgewaardeerd zijn! Ik denk ook dat ze nog veel verder zullen dalen dan dit.
BTC wordt alleen goed verhandeld op de changes. Naar je wallet overboeken en weer terug is veel te duur. Je kon nog voor 10 euro leuk meedoen maar dat is al niet genoeg om over te boeken. LN zie ik niet als oplossing. Sommige altcoins hebben wel een toepassing.Anton.net schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:24:
[...]
Als er 1 coin overgewaardeerd is, is het wel de Bitcoin zelf. Duur, traag en amper bruikbaar voor wat hij origineel bedoeld was
Maar BTC is eenmaal overal aan gekoppeld. We zien hoe het afloopt de komende tijd.
Wat heb jij met je Alts gedaan dan?SkyField schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:20:
[...]
Eindelijk iemand die ook inziet dat de alts allemaal overgewaardeerd zijn! Ik denk ook dat ze nog veel verder zullen dalen dan dit.
Had ze allemaal al een paar maanden geleden verkocht, afgelopen weken alleen beetje gehandeld ermee en niks voor langer dan een dag vastgehouden.
Zit nu gewoon lekker met alles in BTC zelf.
Ben nu ook aan het wachten op de crash om in te kopen.
Je kan van btc zeggen wat je wil, het echte geld zit daar en dit zal niet snel veranderen.
Heel de dag zit mezelf al af te vragen wat er met XVG is gebeurd de nep tweet, de mega aankoop van 1 adres van Verge en de pump die BTC in de voeten heeft....
Ok stel de koers van BTC wordt gemanipuleerd door vroegere investeerders van XVG, geld moet ergens van dan komen...de plotselinge stijging zorgt natuurlijk voor kudde gedrag....Wees eerlijk BTC is de grootvader van de blockchain maar innovatie zit er niet meer in...
Heb net gelezen dat XVG met de wraith protocol op 31.12.2017 komt. oke, zijn afspraken is hij in het verleden niet nagekomen (Roadmap) maar met alle media er rond?
Mochten die gasten die de pump hebben gegeven aan BTC de dump geven en terug in XVG gaan....Hebben die een mooie postitie te pakken. Die zal waarschijnlijk al gezakt zijn tot onder de 0,10
Mss wel ver gezocht maar geeft mij wel een goed gevoel als hij onder 0,10 om eens te gaan winkelen....
P.s. fijne kerst allemaal
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]