iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
John wel want die heeft voorkennisTaro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:32:
[...]
al had niemand dit natuurlijk kunnen voorspellen.
Als je met enkele tweets (en een whale-groepje) dus een coin zo hard kan beinvloeden als vannacht, moet je je ook afvragen hoe stabiel dus de ondergrond van die coin is. En daarvoor moet je dus vertrouwen hebben in wat de uitvinders erover schrijven/zeggen.
Ik denk voornamelijk niks; qua afschrijvingnegativiteit loop ik al geruime tijd geen risico meer. We zien wel waar het schip strandt; dat is het fijne van een HODL-portfolio waar grote druppels slechts een minimale plons maken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Van wat ik lees zit er echt iets nuttigs achter en de coin zelf is erg stabiel. Het lijkt een project te zijn wat aardig onder de radar door vliegt op het moment. Zelfs in dit topic en de Bitcoin en overige cryptocurrencies lees ik er nagenoeg niks over.
Volgens de roadmap is dit de volgende stap:
Frost App Release
Q1 2018
Po.et releases the official wordpress integration using an open API.
Raakte stiekem wel enthousiast over Po.et en waarvoor het zich wil inzetten. Mochten hun de roadmap aan kunnen houden ben ik erg benieuwd waar de waarde van de coin naar toe kan gaan.
Ik had mijn kleine deel ICX wat ik in mijn portfolio had gisteren op de maximale piek verkocht. uiteindelijk later toch weer met een groter aandeel ingestapt net boven de 6 dollar.B-Bandit schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:17:
[...]
Nou kraades schreef het toevallig eerder hieronder. Reageerde er slechts inhoudelijk op. Omdat mijn positie in xvg niet zo groot is heb ik het nog niet opgezocht. Maar het ging mij er meer om dat ik het behoorlijk typisch vind dat de koers zo makkelijk beïnvloed kan worden. Nog even los van het feit of het klopt hoor.
[...]
ICX correctie valt mee toch. Zeker in dollars uitgedrukt kan je amper spreken van een dip. Dat ie in satoshi minder waard wordt is logisch als gevolg van de stijging van btc. Als je die correctie eruit filtert blijft er ongeveer een dip van <10% over. Dat lijkt me niet erg. Dat durf ik nog wel toe te schrijven aan de jongens die niet snappen dat de satoshi prijs logischerwijs daalt bij stijging van de btc fiat waarde, en daarom verkopen. Ik heb gisteren flink ingekocht en zit er rustigjes bij. Herstel is alweer gaande als je de chart bekijkt.
Cardano blijft goed liggen vind ik nu. Zelf zit ik ook nog in IOTA. Daar waar ik er eerder een goed gevoel over had ben ik nu iets terughoudender. Geloof er nog steeds in. Zit nu voor 60% ICX, 25% IOTA (deze 2 heb ik me ook als enige over ingelezen) en de overige 15% verspreid over Redd, XVG, ADA en NEM (speculatie munten voor mij).
De dip is m.i. geen grote verschuiving. ICX gaat richting de marktwaarde die zij verdienen en de potentie het heeft. Verwacht, zeker als de Koreanen de mogelijkheid hebben om in te kopen dat de waarde tot 10 dollar zal stijgen (of meer..).
Blijft een gok, maar met vertrouwen
Zou je dat niet beter om kunnen draaien? Als een enkel berichtje ervoor kan zorgen dat men en masse een coin dumpt, zegt dat dan niet meer over de mensen die erin geïnvesteerd hebben dan over de coin zelf?MAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:35:
[...]
Als je met enkele tweets (en een whale-groepje) dus een coin zo hard kan beinvloeden als vannacht, moet je je ook afvragen hoe stabiel dus de ondergrond van die coin is.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Draagt nou niet bepaald bij aan de sfeer in het topic en getuigt ook van weinig objectiviteit. Ben allang blij dat het aantal 'HODL' uitspraken afneemt.
XVG is erg gevoelig gebleken voor manipulatie en dat maakt het naar mijn idee een minder fijne investering. Wel kan je hierop inspelen door bij te kopen op het te verwachten 'herstel'. Ik doe dat zelf niet omdat ik te weinig kennis van het fundament heb en het vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Laten we het gewoon een coin noemen. Ik heb XVG lang voor de hype. Echter heb ik toch een deel weggedaan door deze acties van "investeerders". Aanvankelijk was het voor de lange termijn, maar als het zo gevoelig is zie ik er geen fundament in. Ik vind de Ripple veel stabieler. Ook daar zijn de meningen over verdeeld, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf het beste lijkt.kraades schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:45:
Laten we XVG dan een hypecoin noemen.
Bij nader inzien is Hypecoin prima.kraades schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:45:
Laten we XVG dan een hypecoin noemen.
Om Verge (XVG) niet door het putje te laten gaan vannacht was 20000 BTC nodig.Sam2013 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:30:
Wat denken jullie dat er gebeurd als de amerikanen erachter komen dat ze genaaid zijn vannacht met dat nepnieuws over XVG....
Ik vermoed precies hetzelfde als dat er vanochtend gebeurd is, die kopen bij --> dus ik versterk nogmaals na vanochtend aan te hebben gekocht.
Wat denken jullie?
Vandaar ook de stijging van BTC.
Betreffende account heeft nu meer dan 14 % van alle Verge (XVG).
Koopt continue de ASK kant leeg en wanneer de BID kant zich vult worden er weer plukjes verkocht.
In mijn ogen is er geen marktwerking meer maar 1 persoon die de prijs bepaald.
Mensen die alleen naar de koers kijken denken dat deze hersteld is maar er is gewoon 1 persoon die alles heeft op gekocht.
Ik zou er verre van blijven maar dat is mijn mening.
Ik had gisteren al XZC gekocht voor volgens mij 0.0065. Sale order op 0.0073 gezet. Dan is het best zuur dat ondanks dat je een winstje hebt de munt ver boven de 0.01 uitgekomen is afgelopen nacht
Zo maak ik toch regelmatig mee dat een Sale order niet goed uitpakt.. En blijkt toch dat HODL, ook al is het HODL voor een korte termijn, beter uitpakt.
Verder hoop ik wel dat Ripple nog een groeispurt gaat krijgen. Er komen zo veel munten op de markt, velen met soortgelijke doeleinden, dat een munt die al langer bestaat misschien wel waarde verliest omdat mensen de wat nieuwere munten kopen voor het behalen van winsten op korte termijn. Het publiek verschuift door het grote aanbod van munten..
Ik ben klein ingestapt eergister. Staat nu wel op een loss, maar ach. Lijkt me wel een interessant project. Kwam hier via een Telegram groep op terecht.Jordy8 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:39:
Zijn er ook mensen die geïnvesteerd hebben in Po.et (POE)?
Van wat ik lees zit er echt iets nuttigs achter en de coin zelf is erg stabiel. Het lijkt een project te zijn wat aardig onder de radar door vliegt op het moment. Zelfs in dit topic en de Bitcoin en overige cryptocurrencies lees ik er nagenoeg niks over.
Frost App Release
Q1 2018
Raakte stiekem wel enthousiast over Po.et en waarvoor het zich wil inzetten. Mochten hun de roadmap aan kunnen houden ben ik erg benieuwd waar de waarde van de coin naar toe kan gaan.
Verwijderd
Veel van iets (heel goedkoop) inkopen en hopen dat dat boeltje ooit een keer 100K+ waard wordt en alle schommelingen voor lief zien te nemen tussentijds.
OF
Steeds inkopen en verkopen, 200 x 500 euro winst is ook een ton.
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hahah precies. Veel mensen om me heen investeren in verge zonder te weten wat het is. Ze zien 1 daling en stappen meteen uit met verlies.Crypts schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:42:
[...]
Zou je dat niet beter om kunnen draaien? Als een enkel berichtje ervoor kan zorgen dat men en masse een coin dumpt, zegt dat dan niet meer over de mensen die erin geïnvesteerd hebben dan over de coin zelf?
Als je de tijd hebt, en er snel bij kan zijn zou ik optie 2 kiezen, anders optie 1Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:05:
Mijn steeds terugkerende dilemma:
Veel van iets (heel goedkoop) inkopen en hopen dat dat boeltje ooit een keer 100K+ waard wordt en alle schommelingen voor lief zien te nemen tussentijds.
OF
Steeds inkopen en verkopen, 200 x 500 euro winst is ook een ton.
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Verwijderd
1. Als je nu nog de vraag gaat stellen wat het verschil is tussen Verge en de andere privacy coins dan heb je je niet verdiept.
2. Als je niet weet wat Wraith doet, dan heb je je niet verdiept.
3. Als je niet weet dat in Q1 ‘atomic swaps’ gereleased wordt dan heb je je niet verdiept.
4. Als je niet weet dat in Q1 ‘RSK smart contracts’ gereleased wordt dan heb je je niet verdiept.
5. Als je niet weet dat één van de selling points van Verge is dat je met 1 druk op de knop zowel over een private als public ledger beschikt dan heb je je niet verdiept.
6. Als je denkt dat 1 tweet van McAfee zorgt dat Verge 4000% stijgt dan heb je een bord voor je kop.
Dus als je niks over Verge weet stop met met het verspreiden van onjuiste info en FUD.
Als je denkt dat je de boot heb gemist dan hoef je geen afgunst richting anderen te hebben.
Ik geloof overigens in Verge (als je het nog niet door had). Ik geloof er ook in dat 2018 heel groot gaat worden voor Verge. Ik geloof er ook in dat Verge in 2018 $1 aantikt en daar zelfs overheen gaat. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar mijn ogen deden even pijn van alle leugens en onjuistheden die ik de afgelopen 2 dagen heb gezien.
Doe ermee wat je wil.
Groetjes.
Wat zijn de scenario's? Deze persoon (personen) heeft/hebben er alle baat bij dat de koers stijgt, een dergelijke hoeveelheid coins dumpen kan simpelweg niet, dat zou de prijs drukken. Deze concentratie coins wijst er op dat er ingezet gaat worden op een flink stijgen, waarna er montjesmaat tegen een hogere prijs verkocht gaat worden?noMSforme schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:50:
[...]
Om Verge (XVG) niet door het putje te laten gaan vannacht was 20000 BTC nodig.
Vandaar ook de stijging van BTC.
Betreffende account heeft nu meer dan 14 % van alle Verge (XVG).
Koopt continue de ASK kant leeg en wanneer de BID kant zich vult worden er weer plukjes verkocht.
In mijn ogen is er geen marktwerking meer maar 1 persoon die de prijs bepaald.
Mensen die alleen naar de koers kijken denken dat deze hersteld is maar er is gewoon 1 persoon die alles heeft op gekocht.
Ik zou er verre van blijven maar dat is mijn mening.
We gaat het zien..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
De tijd heb ik welC6DL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:10:
[...]
Als je de tijd hebt, en er snel bij kan zijn zou ik optie 2 kiezen, anders optie 1
Door de stijging van de btc staat ie in verhouding inderdaad op een (kleine) loss. Al lijkt ie weer iets terug te kruipen naar de satoshi waarde van gisteren.Rhndy schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:57:
[...]
Ik ben klein ingestapt eergister. Staat nu wel op een loss, maar ach. Lijkt me wel een interessant project. Kwam hier via een Telegram groep op terecht.
Denk zelf ook niet dat het een coin is die opeens gigantisch in waarde toeneemt zoals bijvoorbeeld de ICX. Al weet je het natuurlijk nooit zeker..
Zijn er hier mensen die in Flip (FLP) gaan/hebben geïnvesteerd? Ik moet de whitepaper nog lezen, die staat klaar, maar wel al de site en wat reviews bekeken en het spreekt mij enorm aan!
Gameflip is een bedrijf wat al jaren bestaat, heeft al een enorme markt, het team ziet er goed uit voor zover ik kan beoordelen, het is vrij transparant wat ze willen en hoe ze het willen, en grote spelers zoals EA investeren er ook in.
In het kort: het is een munt waar je game-goodies mee kunt kopen, in-game en in de webshop bijv.
Dit alles op een veilige manier doordat er gebruik gemaakt wordt van smart contracts.
Ik denk dat dit heel groot kan worden als een paar grote game-developers ermee in zee gaan!
Als je klaar bent met spelen van het spel zijn de gekochte in-game goodies "weggegooid" geld. Maar nu zou je het nog kunnen verkopen (uiteraard voor minder) in ruil voor FLP, waarmee je vervolgens in een andere game weer goodies kunt kopen.
Zo kan er een heuse ruilhandel ontstaan tussen diverse games met de FLP als betaalmiddel.
Gezien de gamingmarkt alleen maar groeit en steeds meer in-game purchases nodig zijn, zie ik dit wel slagen.
Wat jullie?
Meer info: https://tokensale.gameflip.com/#
Ik ga hier zeker in investeren in de token sale. Moet alleen nog steeds wachten op verificatie zodat ik meer als 100 Euro kan overmaken
Deze heb ik 2 weken geleden gekocht. Helaas met wat wisselgeld want de koers is best omhoog gegaan.Jordy8 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:39:
Zijn er ook mensen die geïnvesteerd hebben in Po.et (POE)?
Frost App Release
Q1 2018
Ik vind ook DENT weinig terug. Hier zit ook een goede groep achter en ze hebben sinds kort een iPhone app en samenwerkingen in Zuid Amerika. De koers is ook afgelopen dagen flink gestegen
Ik had er nog niet over gehoord; maar kan interessant zijn op het eerste zicht (nog niet in detail bekeken, misschien vanavond).metallicattim schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:27:
Eff wat anders dan de hele Verge discussie...
Zijn er hier mensen die in Flip (FLP) gaan/hebben geïnvesteerd? Ik moet de whitepaper nog lezen, die staat klaar, maar wel al de site en wat reviews bekeken en het spreekt mij enorm aan!
Gameflip is een bedrijf wat al jaren bestaat, heeft al een enorme markt, het team ziet er goed uit voor zover ik kan beoordelen, het is vrij transparant wat ze willen en hoe ze het willen, en grote spelers zoals EA investeren er ook in.
In het kort: het is een munt waar je game-goodies mee kunt kopen, in-game en in de webshop bijv.
Dit alles op een veilige manier doordat er gebruik gemaakt wordt van smart contracts.
Ik denk dat dit heel groot kan worden als een paar grote game-developers ermee in zee gaan!
Als je klaar bent met spelen van het spel zijn de gekochte in-game goodies "weggegooid" geld. Maar nu zou je het nog kunnen verkopen (uiteraard voor minder) in ruil voor FLP, waarmee je vervolgens in een andere game weer goodies kunt kopen.
Zo kan er een heuse ruilhandel ontstaan tussen diverse games met de FLP als betaalmiddel.
Gezien de gamingmarkt alleen maar groeit en steeds meer in-game purchases nodig zijn, zie ik dit wel slagen.
Wat jullie?![]()
Ik ga hier zeker in investeren in de token sale. Moet alleen nog steeds wachten op verificatie zodat ik meer als 100 Euro kan overmaken
Ik stel me wel enkele vragen, maar vooral deze:
Gaan de devs hier wel in meegaan zoals jij zegt (waar komt de info vandaag dan EA eraan meewerkt bv?)? Ik heb de indruk dat dit de grote studio's geld zal kosten ipv opbrengen?
In-game purchase van 3 dollar (bv 1 FLP) gedaan. Jij gebruikt dit niet meer dus wilt dit doorverkopen aan iemand anders voor 1,5 dollar (bv 0,5 FLP dus). Dit zorgt er toch voor dat de dev in plek van 2 potentiële sales van 3 dollar maar 1 keer 3 dollar krijgt en niets verdient aan de trade.
Hun advisors lijken me inderdaad wel dik OK te zijn, het team daarintegen... Ik zie niet direct veel ervaring met bv blockchain
(maar ik ben er maar heel snel doorgegaan, dus ik kan me vergissen, maar wou deze punten toch direct even aanhalen)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik denk dat dit juist betekend dat de gamemarkt hieraan kapot gaat. Er komt waarschijnlijk al regulering vanuit de EU over lootboxes en dergelijke.metallicattim schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:27:
Ik had het er met mijn neefje (16) nog over. Hij en zijn vriendjes balen ervan dat je games bijna niet meer kan uitspelen zonder te 'gokken' met lootboxex. Hij kan en wil dat niet betalen. Hij vind dat als je een game koopt dat je de game dan uit moet kunnen spelen voor de prijs die je betaald hebt bij de aanschaf.
Online shooters en dergelijke kan je bijna niet meer winnen zonder dure upgrades. Ergens gaat dit stoppen, gereguleerd worden of de game-industrie gaat eraan ten onder (wat eigenlijk al een regulerende werking heeft).
Dus ik geloof niet zo in een 'game coin'...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb nu het e.e.a. op een exchange staan, waar je in moet loggen met gebruikersnaam, wachtwoord en google authenticator, dit lijkt mij veiliger dan een wallet met alleen een gebruikersnaam zoals MEW?
De kans dat iemand op mijn persoonlijke pc komt met een hack/virus, wachtwoord achterhaald is makkelijker dan een exchange te hacken?
Verwijderd
McAfee doet niks met top twintig coins, die kan hij niet manipuleren.Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:22:
[...]
Ik vind ADA het vs de BTC koers ook netjes doen, net als bijvoorbeeld XRP. ADA kakt niet per definitie ook in als BTC inkakt, wat bijvoorbeeld LTC en ETH doorgaans wel doen. Dat is voor mij een teken dat een munt ook zonder BTC zou kunnen bestaan, al is ADA nog niet helemaal uitontwikkeld, maar als dat ze lukt heeft hij zeker potentie.
Vanochtend nog mooi wat ADA erbij gekocht. Als McAfee hem nou vanmiddag ook nog even de hemel in prijst, dan wordt het een mooie dag
Wel is hij positief over BTC, want die krijgt hij upfront bij een pump.
Vervang Google Authenticator snel door Authy, dan kan je er na een crash van je telefoon zelf nog wél bijSam2013 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:47:
Ik heb nu het e.e.a. op een exchange staan, waar je in moet loggen met gebruikersnaam, wachtwoord en google authenticator, dit lijkt mij veiliger dan een wallet met alleen een gebruikersnaam zoals MEW?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Na een crash kun je Google Authenticator toch gewoon opnieuw installeren?Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:50:
[...]
Vervang Google Authenticator snel door Authy, dan kan je er na een crash van je telefoon zelf nog wél bij
Verwijderd
Je vergeet de link tussen Dogecoin en Verge te melden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:11:
Het lijkt er een beetje op dat de mensen die zich helemaal niet verdiept hebben in Verge de grootste praatjes hebben in negatieve zin. Hou dan gewoon je mond als je het niet weet.
1. Als je nu nog de vraag gaat stellen wat het verschil is tussen Verge en de andere privacy coins dan heb je je niet verdiept.
3. Als je niet weet dat in Q1 ‘atomic swaps’ gereleased wordt dan heb je je niet verdiept.
4. Als je niet weet dat in Q1 ‘RSK smart contracts’ gereleased wordt dan heb je je niet verdiept.
5. Als je niet weet dat één van de selling points van Verge is dat je met 1 druk op de knop zowel over een private als public ledger beschikt dan heb je je niet verdiept.
6. Als je denkt dat 1 tweet van McAfee zorgt dat Verge 4000% stijgt dan heb je een bord voor je kop.
Dus als je niks over Verge weet stop met met het verspreiden van onjuiste info en FUD.
Als je denkt dat je de boot heb gemist dan hoef je geen afgunst richting anderen te hebben.
Ik geloof overigens in Verge (als je het nog niet door had). Ik geloof er ook in dat 2018 heel groot gaat worden voor Verge. Ik geloof er ook in dat Verge in 2018 $1 aantikt en daar zelfs overheen gaat. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar mijn ogen deden even pijn van alle leugens en onjuistheden die ik de afgelopen 2 dagen heb gezien.
Doe ermee wat je wil.
Groetjes.
Woef!
Verwijderd
Dan vraag ik me echt af welke spellen hij speelt?Swerfer schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:42:
[...]
Ik denk dat dit juist betekend dat de gamemarkt hieraan kapot gaat. Er komt waarschijnlijk al regulering vanuit de EU over lootboxes en dergelijke.
Ik had het er met mijn neefje (16) nog over. Hij en zijn vriendjes balen ervan dat je games bijna niet meer kan uitspelen zonder te 'gokken' met lootboxex. Hij kan en wil dat niet betalen. Hij vind dat als je een game koopt dat je de game dan uit moet kunnen spelen voor de prijs die je betaald hebt bij de aanschaf.
Online shooters en dergelijke kan je bijna niet meer winnen zonder dure upgrades. Ergens gaat dit stoppen, gereguleerd worden of de game-industrie gaat eraan ten onder (wat eigenlijk al een regulerende werking heeft).
Dus ik geloof niet zo in een 'game coin'...
Ja, maar dan is de App wel leeg, je bent dan je codes kwijt als je die niet ook nog apart hebt opgeslagen. Authy kan deze gewoon onthouden en zelfs op meerdere devices syncen.GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:52:
[...]
Na een crash kun je Google Authenticator toch gewoon opnieuw installeren?
Idem als jou.Sam2013 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:47:
Hoe hebben jullie beveiliging geregeld?
De kans dat iemand op mijn persoonlijke pc komt met een hack/virus, wachtwoord achterhaald is makkelijker dan een exchange te hacken?
Username/Password (complex uniek paswoord per exchange, broker, ... dat in m'n keepass staat) met dan google authenticator of 2FA via sms erbovenop (afhankelijk van wat er supported is)
Authy? Kan ik persoonlijk niet (maar dat zal eerder aan mij liggen).Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:50:
[...]
Vervang Google Authenticator snel door Authy, dan kan je er na een crash van je telefoon zelf nog wél bij
Kan je google authenticator gewoon inwisselen met deze app? Want Binance geeft bijvoorbeeld specifiek google authenticator aan?
[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 26-12-2017 11:58 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Hoe sla ik de 'codes' apart op?Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:53:
[...]
Ja, maar dan is de App wel leeg, je bent dan je codes kwijt als je die niet ook nog apart hebt opgeslagen. Authy kan deze gewoon onthouden en zelfs op meerdere devices syncen.
Sorry, ik ben hier verbaast over. Niet dat ik mij zorgen maak over crashes etc, maar dit is alarming. Hoe haal ik die codes uit G auth?
Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:53:
[...]
Ja, maar dan is de App wel leeg, je bent dan je codes kwijt als je die niet ook nog apart hebt opgeslagen. Authy kan deze gewoon onthouden en zelfs op meerdere devices syncen.
Oh wow! Is Authy een Google Authenticator die wél zonder problemen kan switchen van apparaat?
Super bedankt voor deze tip!
Klinkt mooi hoor maar simpel nagedacht dan kan toch elke hacker met authy erbij?Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:53:
[...]
het is juist de kracht dat je op een specifiek apparaat er alleen maar bij kan, en ben je dan op de een of andere manier je telefoon kwijt of kapot oid.... dan heb je als laatste redmiddel toch die auth. key nog?
VERGEPlanespotter schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:30:
Zo zie dat er nog aardig wat activiteit is hier ondanks de kerstdagen![]()
Mijn portfolio bestaat nu voor 100% uit Icon (ICX). XVG blijkt toch een onbetrouwbare shitcoin te zijn dus het is fijn dat ik de volle winst heb kunnen pakken en eruit heb kunnen stappen op een goed moment.
The person behind the article was removed a long time ago from the marketing team and obviously could not handle this as an adult. Its up to you all to draw your own conclusion, we will release Wraith as planned.
Zelf heb ik een deel verkocht maar houd ik nog wel zo'n 25% in mijn portefeuille. Geloof er nog in voor 2018. Zonde om nu al alles in te leveren
[ Voor 10% gewijzigd door MaStar op 26-12-2017 12:14 ]
Dat staat niet op hun officiele twitter.. bsMaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:10:
[...]
VERGE
The person behind the article was removed a long time ago from the marketing team and obviously could not handle this as an adult. Its up to you all to draw your own conclusion, we will release Wraith as planned.
Zelf heb ik een deel verkocht maar houd ik nog wel zo'n 25% in mijn portefeuille. Geloof er nog in voor 2018. Zonde om nu al alles in te leveren
Gaat het voor lange termijn of korte termijn winst? Korte termijn maakt alleen de hype uit, lange termijn of het ook daadwerkelijk een goed idee is.metallicattim schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:27:
Eff wat anders dan de hele Verge discussie...
Wat jullie?![]()
Vraag 1 is dan: Is de blockchain uberhaupt nodig hierbij? Ik zie niet in waarom dat noodzakelijk is.
De volgende vraag is wie er in hemelsnaam op zit te wachten? De game developers? Zoals @Jebus4life al schreef, dit kost ze enkel geld. Daarnaast is er een reden dat veruit de meeste games waar je ingame zaken kan kopen, niet het verkopen ervan toestaan. Naast dat het ze dus geld kost: Het wordt een ramp qua wetgevingen. Als het éénrichtingsverkeer is, dan is het allemaal een ingame iets waar geen overheid zich verder druk overmaakt, behalve natuurlijk de BTW die betaald wordt over de aankoop. Is het een tweerichtingsverkeer, dan kan je ineens de ingame valuta vervangen door Euros. Dus verdien je geld als je het speelt, dus heb je vermogen, dus gaan zaken in sommige spellen ineens echt wel onder gokwetgeving vallen. Als jij een lootcrate koopt, en daaruit komt ingame geld zetten, wat je weer in Euros kan omzetten, dan is het zeker wel gokken.
Oftewel onder de streep zie ik niet waarom een blockchain hiervoor nodig is, en wie erop zitten te wachten.
Ik zie steeds meer BNB pairs ontstaan, en volgens mij groeit de BNB coin steeds door in waarde (ondanks de dip van paar dagen terug). Wellicht een mooie om in de gaten te houden?
Verwijderd
Daar is met die informatie en de huidige volatiliteit weinig zinnigs over te zeggen vrees ik.Tremio schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:24:
Ik sta momenteel op een winst van 1000€ met mijn Reddcoins. Wat is nu wijsheid volgens jullie? Verkopen of HODLLL?
Duurt get geen dagen om van LTC/BTC/ETH naar euro's te gaan, of is dat alleen als je een withdrawal doet naar je bank?wally228 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:35:
[...]
en als je meer tijd hebt een account openen bij kraken of bitstamp alles daarheen sturen en verkopen voor euro altijd direkt terug beschikbaar
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Als je een QR code scant, dan zie je een "secret key", die kan je bijvoorbeeld afdrukken en bewaren, dan heb je een goede back-up en kan je prima Google Authenticator blijven gebruiken. Een app als Authy is beveiligd met een pin als je hem opstart en je keys worden door middel van een master wachtwoord beveiligd. Na installatie moet je dat master wachtwoord invoeren om bij de codes te kunnen.GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:59:
[...]
Hoe sla ik de 'codes' apart op?
Sorry, ik ben hier verbaast over. Niet dat ik mij zorgen maak over crashes etc, maar dit is alarming. Hoe haal ik die codes uit G auth?
Als je GA wil omruilen voor Authy en je hebt de secret keys niet meer, dan kan je 2 dingen doen (oplossing verschilt op basis van mogelijkheden van de betreffende website):
- Scan de code opnieuw als ze deze nog aanbieden
- Schakel 2FA uit, schakel het weer in en scan de nieuwe code. Druk voor extra veiligheid de secret key ook nog af
Ik heb een tijdje de codes in zowel GA als Authy gezet, ze vergeleken en met beide ingelogd, totdat ik er zeker van was dat Authy goed werkte en ik alle codes had overgezet.
Ze hebben net weer developers aangetrokken en willen doorzetten met Redd-id in 2018.. ik hou nog even vast.Tremio schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:24:
Ik sta momenteel op een winst van 1000€ met mijn Reddcoins. Wat is nu wijsheid volgens jullie? Verkopen of HODLLL?
In de cryptomarkt is ratio ver te zoeken. De beste coins halen het niet en de slechte coins (*uch*bitcoin*uch*) gaan vrolijk door. Het is pure speculatie wat er gaat gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:11:
Het lijkt er een beetje op dat de mensen die zich helemaal niet verdiept hebben in Verge de grootste praatjes hebben in negatieve zin. Hou dan gewoon je mond als je het niet weet.
Doe ermee wat je wil.
Groetjes.
Dus inlezen is geinig en leuk en fijn tijdverdrijf. Maar als je daar je spaarcentjes op gaat gokken en dan als evangelist bezig bent de onwaarheden uit de wereld te helpen en te vertellen dat de anderen het allemaal fout hebben is de kans best groot dat je uiteindelijk met niets achterblijft
[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 26-12-2017 12:38 ]
blup
Er is nog een optie: https://gist.github.com/jbinto/8876658Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:30:
[...]
Als je GA wil omruilen voor Authy en je hebt de secret keys niet meer, dan kan je 2 dingen doen (oplossing verschilt op basis van mogelijkheden van de betreffende website):
- Scan de code opnieuw als ze deze nog aanbieden
- Schakel 2FA uit, schakel het weer in en scan de nieuwe code. Druk voor extra veiligheid de secret key ook nog af
Daar kwam ik achter toen mijn telefoon plotseling niet meer aan ging. Via de adb kon ik er dus gelukkig nog in en dat was een leerzame ervaring die een hoop tranen heeft bespaard...
Noem mij ouderwets/fantasieloos maar ik geloof niet in de use case van Redd. In jouw geval zou ik de winst in iets anders steken (wat dan ook - fiat, altcoins, goud...) en je oorspronkelijke inleg in Redd laten staan, dat scheelt je het eventuele spijtgevoel als ie toch verder omhoog gaat (dwz, harder dan het alternatief waar je dus je winst in steekt).Tremio schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:24:
Maar je begrijpt dat ikzelf uberhaupt geen Redd heb en dus ook niet voor dit precieze dilemma heb gestaan... YMMV
Hier ben ik ook erg benieuwd! Koers doet op dit moment niet heel veel.. iemand?Mellamel schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:33:
Voor 29 december staat er een open source release op de planning van TRX. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies inhoud?
Hallo, kijk eens naar de hourly graph van TRX op Binance.RmNL90 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:41:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd! Koers doet op dit moment niet heel veel.. iemand?

Wat mij betreft een mooi moment om in te stappen.
Staat wel op hun officiële facebook:shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:17:
[...]
Dat staat niet op hun officiele twitter.. bs
https://www.facebook.com/VERGEcurrency/
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Ik heb €500/€1000 en twijfel tussen:
- Meer IOTA
- Meer XSPEC (twijfel of dit echt wat gaat worden, het zou meer korte termijn meeliften op privacy coins zijn)
- Meer ADA
- Starten met Oyster Pearl
- Starten met Wabi
- Starten met ICON (maar heb de indruk dat dit of binnenkort een dip krijgt, of max nog maar een paar keer over de kop gaat, wat bij €500 niet zo heel interessant is wellicht)
- Starten met Raiblocks (zelfde als Icon, is al flink gestegen, wachten op een dip misschien beter)
- Ico (zit aan Swissborg te denken)
- Post-ico van INS (Las er hierboven over en klinkt interessant, op 15 januari op een van de exchanges)
- Andere ICO instappen?
Zit vooral 'nu' aan ICON te denken
Alleen mensen die het als scamcoin neerzetten omdat ze geen big profits zien. Ik zie TRX volgend jaar gerust naar $1 stijgen.
Verwijderd
Is logisch dat het niet op hun twittr staat, want die developer is twee maanden niet op zijn werk verschenenshakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:17:
[...]
Dat staat niet op hun officiele twitter.. bs
Gebruikt hier dan niemand Titanium Backup? Gewoon backuppen naar de cloud. Mocht er wat gebeuren kan je de apps zo terug zetten. Of werkt dit niet voor Google Authenticator? Voor al mijn andere apps werkt dit perfect.bjoost schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:41:
[...]
Er is nog een optie: https://gist.github.com/jbinto/8876658
Daar kwam ik achter toen mijn telefoon plotseling niet meer aan ging. Via de adb kon ik er dus gelukkig nog in en dat was een leerzame ervaring die een hoop tranen heeft bespaard...
hun team bestaat uit 1 dev en een hele rits aan marketing mensen.BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:45:
[...]
Staat wel op hun officiële facebook:
https://www.facebook.com/VERGEcurrency/
Dat verbaast mij. Dit hadden ze ook veel sneller kenbaar kunnen maken.
Iedereen mag zijn conclusie trekken.
Wat betekenen die blauwe, gele, en paarse lijn eigenlijk? Dat vraag ik me al n tijdje af.uNoTopia schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:44:
[...]
Hallo, kijk eens naar de hourly graph van TRX op Binance.
[afbeelding]
Wat mij betreft een mooi moment om in te stappen.
Dat idee had ik zelf ook, al moet ik bekennen dat ik de samenwerking met Obike (gezien de opgebouwde verwachting) wel wat tegenvallend vond.robino007 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:47:
Ik zit al in TRX, alleen maar goed nieuws de laatste tijd.
Alleen mensen die het als scamcoin neerzetten omdat ze geen big profits zien. Ik zie TRX volgend jaar gerust naar $1 stijgen.
Technische indicator, Moving Average, in dit geval de 7, 25 en 99.mark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:57:
[...]
Wat betekenen die blauwe, gele, en paarse lijn eigenlijk? Dat vraag ik me al n tijdje af.
0,25% fee is dat. Ik vond het eerst ook niet duidelijk maar bij Cost / Proceeds is deze fee er al af getrokken. Dit bedrag vul ik in bij buy price total in Delta, dan klopt het helemaalargon007 schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:14:
Hallo,
Ik heb een probleempje met het bijhouden van mijn transacties. Ik gebruik de Delta app maar zie dat na x aantal weken mijn cijfertjes niet meer kloppen. Ik ben dus manueel eens volledig opnieuw aan het beginnen (eerst in Excel) om daarna terug alles te inputten naar de Delta app.
Voor mij is echter het Bittrex gedeelte niet duidelijk en vraag ik mij aan de hand van volgende screenshot het volgende af:
[afbeelding]
Ik kocht dus enige tijd ADA's aan. In totaal 258,960975 (Units Filled) . Ik bood hiervoor 0.00001800 (BID/ASK) maar kon ze uiteindelijk kopen door de daling van de markt aan 0.00001777 (Actual Rate).
Cost / Proceeds komt volgens de printscreen dan op: 0.00461583 .
Dus reken ik ook eens manueel de prijs uit: 0,00001777 * 258.960975 = 0,00460174
Ik heb hierbij nog de fee die ik moet berekenen: 0.00461583 - 0.00460174 = 0,00001409
Als ik echter een "Full Export" doe van Bittrex krijg ik het volgende voor de ADA coin:
[afbeelding]
Hoe komen ze nu plots aan 0.00001151 ?
Fees correct invoeren gelijk in Deltawilmundo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:12:
Dankzij dit topic heb ik Blockfolio en Delta geinstalleerd. Deze apps gebruik ik geruime tijd, met name Blockfolio. Ik vind het bijhouden van deze apps te veel gedoe: ik merk dat er niet correct rekening wordt gehouden met fees die ik bij exchanges kwijt ben aan trades of withdrawals.
Wat ik nu doe is eigenlijk de actuele voorraad bijwerken van een bepaalde coin. Stel dat ik 11 december Lisk heb getrade (BTC naar LSK) en ik vandaag 10 LSK heb verkocht, dan werk ik de oorspronkelijke voorraad van LSK bij van 11 december. Maar op deze manier is de waardeontwikkeling van een coin niet correct. Ik heb dan ook geen flauw idee wat ik in een munt heb gestoken en wat het oplevert.
Ik lees hier dat sommigen precies weten welk percentage van hun portfolio bestaat uit een bepaalde munt. Hoe bepalen jullie dat? Totale BTC waarde gedeeld door de waarde van de coin in BTC? Lijkt me niet echt praktisch. Waarschijnlijk halen jullie dit ergens vandaan. Waar dan?
Ik ben bereid om m'n volledige deposit/trade/withdrawal historie correct in te voeren. Ik wil best weten wat voor rendement ik op een bepaalde munt heb gehad. Stel dat jullie dit vanaf het begin goed zouden doen (voortschrijdend inzicht) welke app leent zich hier het beste voor? Eventuele tutorials van Youtube o.i.d. zijn ook welkom.
App ziet er goed uit en heb een paar buy en sell geprobeerd en het werkt, alleen kon ik bij buy helaas niet zien hoeveel units (je ziet alleen wat al totaal ervan hebt gekocht) ik maximaal van mijn btc kon kopen. Bij sell zie je dit wel en kan je bv 50% of 100 % kiezen. Jammer dat dit niet bij buy kan.Tranzy schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:26:
[...]
Ik vind deze erg prettig!!
Google Play: ProfitTrading For Bittrex - Trade much faster!
Ik neem aan dat de app gewoon veilig is toch (heb het al geïnstalleerd, maar vraag het toch even ;p). Ik heb iig de api geen Withdrawal toestemming gegeven, wat de app al netjes aangaf niet te doen.
Stuurde een iOS link door naar een iPhone gebruiker, maar de iOS app kost blijkbaar 100 euro xD.
Yes, had zondag rond half 4 de munten ingeslagen. Gisteravond pas weer thuis en gekeken hoe het er voor stond. TRX klein beetje verlies gemaakt. XVG behoorlijk verlies. ICX grote winst, Req mooie winst en Ada en Vechain ook een klein beetje winst. Dus al bij al behoorlijke winst gemaakt! Heb nu al mijn speelgeld op ICX ingezet, even kijken waar deze heen gaat de komende dagen
www.google.nl
Wie surft er zo/straks mee:)
Pfew. Ik denk dat XVG toch echt de komende tijd wel veel last blijft houden van de FUD van vannacht en dat ze er nog lang niet doorheen zijn. Overal kritische geluiden, los van de ontwikkelingen rond de munt. Daarop gelet ook niet echt veel te melden behalve geruchten die voor wat tegengas zorgen. Ik vraag mij af of €0,29 de komende maanden weer gehaald wordt.Sam2013 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:16:
XVG ik denk dat Amerika eerst massaal verkoopt en dan een mooie run naar boven.
Wie surft er zo/straks mee:)
Hier geen problemen?MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:12:
Leuk dan, Binance op z'n gat, kan niet kopen of verkopen..Ben benieuwd wat er zodadelijk wél en niet doorheen is gekomen
Ah ok, makes sense, en die getallen zijn dan de periode waarover het gemiddelde bepaald wordt in? Dagen? Uren? minuten?DJTimo schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:06:
[...]
Technische indicator, Moving Average, in dit geval de 7, 25 en 99.
Heb de order klaar staan en k wacht dus nog even om in te stappen op 1126
[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 26-12-2017 13:33 ]
Barsmark-k schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:20:
[...]
Ah ok, makes sense, en die getallen zijn dan de periode waarover het gemiddelde bepaald wordt in? Dagen? Uren? minuten?
Ik heb helaas nog geen antwoord op deze vraag gezien. Ben zelf ook wel benieuwd hoe mensen aan altcoins komen die niet te vinden zijn bij bijvoorbeeld bittrex of kraken. Een waar zet je die op? Heb je dan veel verschillende wallets? Ik heb geprobeerd me in iota te verdiepen maar ik krijg het niet voor elkaar een wallet werkend te krijgen.DannyBevers schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:01:
Lees hier verschillende coins die langskomen, echter (ja pas tijdje aan het ontdekken) stuit ik op probleem dat ik alleen coinbase ken en daar naar een enkeling kan kopen en btcdirect gesloten is voor registratie. Iemand enige tips voor partijen waar je wel meer keuze hebt en betrouwbaar is voor een Nederlander
Hier ook problemen. Aantal keer gebeurd, weinig activiteit op Binance.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:12:
Leuk dan, Binance op z'n gat, kan niet kopen of verkopen..Ben benieuwd wat er zodadelijk wél en niet doorheen is gekomen
Geen sell orders, ondanks dat er staat "succesfull"
Inmiddels lijken de problemen opgelost. Maar idd rete verwarrend zulk soort meldingen.MaStar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:39:
[...]
Hier ook problemen. Aantal keer gebeurd, weinig activiteit op Binance.
Geen sell orders, ondanks dat er staat "succesfull"
www.google.nl
*Aluhoedje modus uit
Dit is wel de reden waarom de aandelen business zoveel anders is dan coins. Sorry hoor, maar wat een mentaliteit. Het is prijzenswaardig dat je blijkbaar sneller, meer winst kunt halen dan wat je hierboven zegt. Heel gezond kan ik het echter niet noemen.GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:47:
(....)
Ik heb €500/€1000 en twijfel tussen:
(...)
- Starten met ICON (maar heb de indruk dat dit of binnenkort een dip krijgt, of max nog maar een paar keer over de kop gaat, wat bij €500 niet zo heel interessant is wellicht)
(...)
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
De koers is al gestegen voordat jij je eerste order kunt plaatsen...D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:41:
*Aluhoedje modus aan..Over 80 minuten komt ome John weer met zijn ‘coin of the day’.. Ik kom ook ff niet in Binance.. Zal het er iets mee te maken hebben?
*Aluhoedje modus uit
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Tig manieren voor, maar inderdaad of op een exchange laten staan, of overmaken naar een wallet. De IOTA Light wallet is simpel te installeren en inloggen doe je met een seed die je eerst aanmaakt op een betrouwbare website. Wat werkt daar niet aan? Dan kunnen we specifieker helpen.Therapy777 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:39:
[...]
Ik heb helaas nog geen antwoord op deze vraag gezien. Ben zelf ook wel benieuwd hoe mensen aan altcoins komen die niet te vinden zijn bij bijvoorbeeld bittrex of kraken. Een waar als je die op? Heb je dan veel verschillende wallets? Ik heb geprobeerd me in iota te verdiepen maar ik krijg het niet voor elkaar een wallet weekend te krijgen.
En als je wil weten waar je welke altcoin kunt kopen, dan is het tabje "markets" bij een coin de beste optie: https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets.
Gewoon bidden naar de McAffee goden dat jij de coin hebt die hij die dag aanbeveelt. Ach, aangezien hij elke dag een coin noemt zal er allicht een keer een coin tussenzitten die je toevallig hebt, ik heb zelf zo'n ~15 verschillende coins in mijn portfolio zitten dus het zal vast een keer "raak" zijnparadoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:
[...]
De koers is al gestegen voordat jij je eerste order kunt plaatsen...
Niet dat ik er persé op zit te wachten trouwens, lost van de exposure die een coin op die manier kan krijgen is het meer pumpy & dumpy dan gezonde groei. Kan natuurlijk wel helpen bij bekendheid als het een coin is die wat onder de radar vliegt!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
XVG werd recent genoemd. Alhoewel ik denk dat de invloed van mr McAfee zwaar overschat wordt, iedereen heeft dit truukje inmiddels wel door. Toch mag ie NXT of ARDR / STRAT wel noemen van mep0st schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:47:
[...]
Gewoon bidden naar de McAffee goden dat jij de coin hebt die hij die dag aanbeveelt. Ach, aangezien hij elke dag een coin noemt zal er allicht een keer een coin tussenzitten die je toevallig hebt, ik heb zelf zo'n ~15 verschillende coins in mijn portfolio zitten dus het zal vast een keer "raak" zijn
Niet dat ik er persé op zit te wachten trouwens, lost van de exposure die een coin op die manier kan krijgen is het meer pumpy & dumpy dan gezonde groei. Kan natuurlijk wel helpen bij bekendheid als het een coin is die wat onder de radar vliegt!
Ik heb moeite met dit soort berichten. Je spreekt anderen aan op iets, zegt dat smart contracts en Atomic swaps in Q1 komen, terwijl Wraith nu al keer op keer is uitgesteld en er nog steeds niet is. De release zou voor het einde van dit jaar komen is nu bevestigd, maar wat als dat weer niet zo gaat zijn? Met nog minder dan een week te gaan, wordt het wel spannend wat er gaat gebeuren. Het moeilijker te geloven als zulke grote dingen in Q1 komen als Wraith er nog steeds niet is. Juist bij dit soort dingen moet je skeptisch blijven, al is FUD niet erg tof inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:11:
Doe ermee wat je wil.
Groetjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 26-12-2017 13:56 ]
Het punt is is dat de pump en dump zo snel gaat dat je altijd teveel bid voor een order, de dump is dan al bezig en jij verliest je geld. Is gewoon onzin, moeten ze verbieden dit. Hoe weet ik niet maar goed.. volgens mij zijn het bots. Bij de afgelopen mcafee coins bleef bittrex continu hangen, ik heb ook verloren bij reddcoin.-Skyhawk- schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:52:
Gisteren geprobeerd een graantje mee te pikken met de dagelijkse promotie van mister Mcafee, maar dat ging zo raar en buggy dat ik uiteindelijk 500 dollar heb verloren. Bittrex vloog er uit waardoor ik niet zeker wist of mijn aankoop goed ging, bleek ik een dubbele order geplaatst te hebben op een toen al veelste hoge prijs welke ik daarna met verlies snel weer moest dumpen omdat de prijs alweer aan het zakken was. In de tussentijd was Bittrex half onbruikbaar. Kortom je moet mazzel hebben om de munt al te hebben, maar verder trap ik er niet meer in. Eergisteren had ik meer geluk met Redcoin maar die ik had ik toevallig.
Trap hier niet in!!!!
Enige leuke is wanneer je de coin hebt, hem op de piek direct te verkopen, en daarna lekker je 20%-30% winst pakken. Dank u John!-Skyhawk- schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:52:
Gisteren geprobeerd een graantje mee te pikken met de dagelijkse promotie van mister Mcafee, maar dat ging zo raar en buggy dat ik uiteindelijk 500 dollar heb verloren. Bittrex vloog er uit waardoor ik niet zeker wist of mijn aankoop goed ging, bleek ik een dubbele order geplaatst te hebben op een toen al veelste hoge prijs welke ik daarna met verlies snel weer moest dumpen omdat de prijs alweer aan het zakken was. In de tussentijd was Bittrex half onbruikbaar. Kortom je moet mazzel hebben om de munt al te hebben, maar verder trap ik er niet meer in. Eergisteren had ik meer geluk met Redcoin maar die ik had ik toevallig.
Je hebt een punt. Ik vind het niet makkelijk om de nuance aan te brengen merk ik. Ik zie potentie in ICON maar met €500 koop je nu max 100 coins als ik snel ben. Wat gebeurt er dan met die coin? Niemand kan de toekomst voorspellen, snap ik. Maar als die munt naar bv €15 gaat, heb ik het dan goed gedaan? Of had ik het pas goed gedaan als ik ICON op bv €0,02 had gekocht.geelers schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:42:
[...]
Dit is wel de reden waarom de aandelen business zoveel anders is dan coins. Sorry hoor, maar wat een mentaliteit. Het is prijzenswaardig dat je blijkbaar sneller, meer winst kunt halen dan wat je hierboven zegt. Heel gezond kan ik het echter niet noemen.
Die €500 heb ik nu in LTC en ik wil er wat anders mee doen. Het is niet dat het op de bank staat of in mijn traditionele beleggingsrekening. Ik hoop vanzelfsprekend op een scenario waarbij die €500 snel meer dan dat is. Ik doe telkens vrij veel onderzoek naar waar ik wat mee wil doen, maar uiteindelijk zijn er telkens zoveel factoren die het geheel kunnen beinvloeden dat het soms schieten met hagel lijkt...
[ Voor 13% gewijzigd door GustavSan op 26-12-2017 13:58 ]
Verwijderd
Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances.
Ik neem aan dat alle sell orders niet gepakt worden in de tijd dat Bittrex het handelen in NXT stop zet. Dikke kans dus dat je na een aantal uur, zodra het handelen weer mogelijk is, het moet doen met een koers die behoorlijk gekelderd is?
Wie weet dit?
Veel succes met het instellen van een verkooporder zodra de coin bekend gemaakt wordt.paradoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:55:
[...]
Enige leuke is wanneer je de coin hebt, hem op de piek direct te verkopen, en daarna lekker je 20%-30% winst pakken. Dank u John!
Ik heb icx verkocht en heb alles nu staan als BTC. Ik heb 1 dag niet gekeken en zag daardoor mijn inleg met 24% verdampen mede door de stijging van BTC.LadyDaily schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:07:
Iemand die nog met mij mee hoopt dat xvg/ verge nog weer omhoog klimt?
XVG is erg aantrekkelijk geprijsd maar durf nu het risico niet te nemen om xvg te kopen.
Verwijderd
Zou het niet durven zeggen, maar toch HODL ik hem nog evenLadyDaily schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:07:
Dat is niet zo lastig, daar is gewoon een API voor: https://bittrex.com/home/apiuNoTopia schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:05:
[...]
Veel succes met het instellen van een verkooporder zodra de coin bekend gemaakt wordt.
Werkt doorgaans wel goed..
[ Voor 4% gewijzigd door paradoXical op 26-12-2017 14:13 ]
Verkocht vorige week mijn initiele investering voor €0,22 en heb er nog 3000 laten staan. Twijfelde gisteren om er maar uit te stappen omdat ik geen zin heb om de komende maanden telkens maar te moeten uitvogelen of het alsnog tijd wordt om er maar de brui aan te geven. Toch gehouden en wellicht gaat ie ondanks de grote hoeveelheid fud toch naar grote(re) hoogteLadyDaily schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:07:
XVG...LadyDaily schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:07:
Enorm hyped, er zit goed nieuws aan te komen (mogelijke release Wraight protocol). Gisteren na fake news hebben een paar grote spelers (of een grote speler) enorm veel XVG gekocht nadat er massaal gedumpt werd. Lijkt erop dat XVG zometeen weer enorm hyped gaat worden, en dat de koers enorm omhoog schiet.
Verliezers: de verkopers.
Winnaars de kopers en niet verkopers.
Keerzijde: DEV team levert niet, en kan zomaar zijn dat je investering zal verdampen. Ik zou wel holden, of trade 50% weg.
GustavSan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:55:
[...]
Je hebt een punt. Ik vind het niet makkelijk om de nuance aan te brengen merk ik. Ik zie potentie in ICON maar met €500 koop je nu max 100 coins als ik snel ben. Wat gebeurt er dan met die coin? Niemand kan de toekomst voorspellen, snap ik. Maar als die munt naar bv €15 gaat, heb ik het dan goed gedaan? Of had ik het pas goed gedaan als ik ICON op bv €0,02 had gekocht.
Ik heb hetzelfde en we zijn echt niet de enigen. Ik had ook 30% van m'n portfolio in Verge zitten. Toch ergens in de dip nog bijgekocht. Gewoon, omdat m'n hele coin budget één grote gok is. Met daytrading in het algemeen is het vaak geluk hebben, maar in de coins kun je de markt totaal niet lezen. Met hele grote bedragen valt het misschien te doen, maar iedereen die er met je genoemde bedragen (ik zelf ook die range) in zit, zit gewoon te hopen en te peinzen. Vooral geen spijt hebben als je niet maximaal hebt gecasht, als je dat tussen de oren als doel hebt dan gaat het 99% van de keren fout en zit je je alleen maar te ergeren.HaskoF schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:10:
[...]
XVG is erg aantrekkelijk geprijsd maar durf nu het risico niet te nemen om xvg te kopen.
Toch, zoals gezegd, heb ik bijgekocht en een ander gedeelte van een Top 50 coin. Ik zet er gewoon een stop-loss in op een piek die hij de afgelopen maand heeft gehaald en wacht net zolang met m'n buy order tot hij een periodieke dip bereikt. Sommige (shit) coins doen dat. Je haalt veelal geen 5.000% procent winst in een week of overnight, maar genoeg om je portfolio waarde uit te blijven breiden en te herinvesteren. Want de blijvertjes en grote, sterke stijgers vallen voor mij simpelweg niet te voorspellen. Roulette
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Ik hold men XVG de komende tijd gewoon nog. Destijds voor 0.005 een mooi aantal gekocht dus kan daar niet van wakker liggen.paradoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:17:
[...]
XVG...
Enorm hyped, er zit goed nieuws aan te komen (mogelijke release Wraight protocol). Gisteren na fake news hebben een paar grote spelers (of een grote speler) enorm veel XVG gekocht nadat er massaal gedumpt werd. Lijkt erop dat XVG zometeen weer enorm hyped gaat worden, en dat de koers enorm omhoog schiet.
Verliezers: de verkopers.
Winnaars de kopers en niet verkopers.
Keerzijde: DEV team levert niet, en kan zomaar zijn dat je investering zal verdampen. Ik zou wel holden, of trade 50% weg.
Kan me voorstellen dat als je ingekocht hebt tijdens de pumpt door Mr coinoftheday op 0.20 bijv. dat je daar minder makkelijk in staat.
Dat laatste is precies wat ik gedaan heb. Ik heb daardoor mijn inleg er dik uit gehaald en met mijn resterende XVG zie ik het wel gebeuren...paradoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:17:
[...]
Ik was gisteravond compleet voor die FUD gevallen, het zat ook best slim in elkaar. Heb op tijd verkocht maar te laat 50% teruggekocht dus ben niet helemaal tevreden maar de schade is beperkt.
Ik denk dat de kans groot is dat Wraith er wel komt dit jaar, maar zelfs dan weet je gewoon niet wat de markt gaat doen. Iedereen zal er in springen dus in ieder geval een explosieve stijging (lijkt me) maar hoe lang? En hoe snel en hoe groot wordt de correctie?
Wat dat betreft blijer met mijn XRP, daar zal wat minder snel een pump and dump voorkomen.
[ Voor 16% gewijzigd door TimTube op 26-12-2017 14:23 ]
Verwijderd
Ik ben vrij hopeloos dus hoop dat jullie kunnen helpen.
Verkopen via LiteBit blijft een beetje Russisch roulette van tijd tot tijd. En de prijs is, zoals bekend, niet al te best.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:22:
Ik heb even geleden wat ARK gekocht via litebit. Ik zou deze graag terug willen verkopen maar de site zegt nu al dagen dat de verkoop van ARK in onderhoud is. Is er nog een manier om ARK te verkopen? Ik ben bang dat de winst die ik nu heb gaat verdwijnen als ik ze niet snel kan verkopen.
Ik ben vrij hopeloos dus hoop dat jullie kunnen helpen.
Als je een account hebt op een exchange zou ik het daar verkopen.
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]