[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.312 views

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
Het bericht op Reddit over Verge schijnt fake te zijn en is verwijderd. Lees op Twitter dat het een (succesvolle) actie geweest is om de munt bewust te laten zakken. Lijkt gelukt. Stijgt ook weer.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dus dit is de cryptowereld? (XVG/Verge)..

Mijn god zeg.. Hier in deze thread zitten dus ook van die “Pump&Dump” mannetjes die dit van plan zijn..?

Wat een afschuwelijk kut karakter moet je dan hebben zeg.. (sorry voor het schelden maar hier kan ik echt kwaad om worden..), Toevallig ben ik vanmorgen al uit Verge gestapt maar dit is echt een vies spelletje dat van die “kut mannetjes” aan het spelen zijn...

Welkom nieuwe mensen maar behoed je voor dit soort spelletjes, hier zitten ze ook dus ALTIJD mee te lezen en je te manipuleren.. Check you facts _/-\o_

Edit: HIERMEE BEDOEL IK DUS NIET DE MENSEN DIE HET BERICHT DEELDE DAT OP REDDIT STAAT,

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 26-12-2017 01:18 ]

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12-2025
datisgaaf schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:07:
Het bericht op Reddit over Verge schijnt fake te zijn en is verwijderd. Lees op Twitter dat het een (succesvolle) actie geweest is om de munt bewust te laten zakken. Lijkt gelukt. Stijgt ook weer.
Bron? ..

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:12
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:08:
Dus dit is de cryptowereld? (XVG/Verge)..

Mijn god zeg.. Hier in deze thread zitten dus ook van die “Pump&Dump” mannetjes die dit van plan zijn..?

Wat een afschuwelijk kut karakter moet je dan hebben zeg.. (sorry voor het schelden maar hier kan ik echt kwaad om worden..), Toevallig ben ik vanmorgen al uit Verge gestapt maar dit is echt een vies spelletje dat van die “kut mannetjes” aan het spelen zijn...

Welkom nieuwe mensen maar behoed je voor dit soort spelletjes, hier zitten ze ook dus ALTIJD mee te lezen en je te manipuleren.. Check you facts _/-\o_
Ik ben een paar dollars kwijt geraakt hier door maar tja... waar geld verdiend kan worden spelen dit soort spelletjes. Als je geld hebt kun je geld maken, part of the game.

Heel ruk voor de minder vermogenden, maar de rijken worden meestal niet rijker door medelijden te hebben met anderen ;)

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12-2025
Waar of niet, die daling kon niet lang zo blijven natuurlijk als je die buys zag. Werd wel even met BTC gesmeten zeg :o

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Het staat er toch nog gewoon?

https://www.reddit.com/r/...e_weak_hands_around_here/

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025
Yup. En nu schijnt hij gehackt te zijn geweest, aldus zijn eigen tweet.. :P

Mocht de boel toch goed in elkaar steken, dan is dat fijn voor de mensen die XVG hebben, maar ik kom er nu liever niet aan. Te risicovol.

• D-Ed
  • Niet online
m0ridin schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:10:
[...]

Ik ben een paar dollars kwijt geraakt hier door maar tja... waar geld verdiend kan worden spelen dit soort spelletjes. Als je geld hebt kun je geld maken, part of the game.

Heel ruk voor de minder vermogenden, maar de rijken worden meestal niet rijker door medelijden te hebben met anderen ;)
Dat snap ik volkomen en daar heb ik ook géén problemen mee (ethisch wel maar ik snap hoe de wereld werkt..). Maar in deze thread spelen ook van “kut mannetjes” met de gedachte om een ‘pump & dump’ groepje te starten.. Van die kids die nog niet eens 20 zijn die denken de ‘markt’ te moeten manipuleren.. Daar ben ik wel ziek van om eerlijk te zijn :r

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
HarmoniousVibe schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:20:
[...]

Waarom heb je geen stop-loss sell order ingesteld? Dan had je rustig kunnen gaan slapen. Het enige, doch makkelijkere dilemma was dan geweest om de verkoopprijs dusdanig in te stellen dat deze niet louter door een klein dipje wordt getriggerd en hem ook niet zo laag te zetten dat je onacceptabel veel verlies lijdt.

Enfin, ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik hoop dat Verge keihard onderuit gaan, puur omdat dan de invloed van de McAfee afneemt. De vent kan in z'n eentje grote pump & dumps aanslingeren, waarbij hij aan de top van de pyramide staat vanwege 100% voorkennis.
Ja goed punt. Ik doe dit pas een paar dagen maar moet mij hier zeker in verdiepen als ik hiermee verder ga.

Ondertussen voor alle zekerheid maar even alle XVG verkocht. Zie morgen wel weer.

• Streskip
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:13:
[...]

Dat snap ik volkomen en daar heb ik ook géén problemen mee (ethisch wel maar ik snap hoe de wereld werkt..). Maar in deze thread spelen ook van “kut mannetjes” met die gedachte om een ‘pump & dump’ groene te starten.. Van die kids die nog niet eens 20 zijn die denken de ‘markt’ te moeten manipuleren.. Daar ben ik wel ziek van om eerlijk te zijn :r
Doel je nu de mensen die het Reddit bericht hier hebben gedeeld en wellicht ook gewoon als waarheid hebben aangenomen?

• D-Ed
  • Niet online
Streskip schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:15:
[...]

Doel je nu de mensen die het Reddit bericht hier hebben gedeeld en wellicht ook gewoon als waarheid hebben aangenomen?
Nee, sorry als men dat denkt.. Een paar dagen geleden lieten een aantal members weten dit misschien te willen gaan doen..

Edit: Een pump & dump groepje te starten dus

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 26-12-2017 01:17 ]

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Pffff, ook bijna al me Verge verkocht. Maar heb het gelukkig niet gedaan. Geloof nog steeds in het concept O-)

Waren er al eerder een aantal die riepen dat dit een manier is voor de grote jongens om goedkoop weer Verge in te kunnen slaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Daacuso op 26-12-2017 01:17 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• m0ridin
Daacuso schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:16:
Pffff, ook bijna al me Verge verkocht. Maar heb het gelukkig niet gedaan. Geloof nog steeds in het concept O-)

Waren er al eerder een aantal die riepen dat dit een manier is voor de grote jongens om goedkoop weer Verge in te kunnen slaan.
Serieuze vraag, waar geloof je dan precies in? En again, dat is natuurlijk een hele fijne manier om elke crash te verklaren...

"Ja, whales proberen de prijs te verlagen om deze wereldcoin te verkrijgen... BUY AND HODL!"

Dat lees ik echt bij elke crash van elke munt zo'n beetje :)

[ Voor 22% gewijzigd door m0ridin op 26-12-2017 01:19 ]

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
Daacuso schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:16:

Ben zelf ook in dubio, maar zit er hetzelfde in als jij.. Vertrouwen houden blijkt toch lastig met zulke berichtgeving.

• Daacuso
m0ridin schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:18:
[...]

Serieuze vraag, waar geloof je dan precies in?
Wraith protocol waarvan ze zeggen dat het de privacy nog beter moet kunnen borgen. Het enigste probleem is dat ze dit al aantal keer hebben uitgesteld. We gaan het meemaken. Ze roepen nog steeds dat ze dit in 2017 gaan uitrollen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• toorts
  • Registratie: September 2011
Wat maakt verge dan beter dan dash, monero, zcash, zcoin etc? Imo is het allemaal hype, mensen zien een coin met een lage waarde en hopen hiermee 1000x over de kop te kunnen gaan.

• Daacuso
Sheva schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:20:
[...]

Ben zelf ook in dubio, maar zit er hetzelfde in als jij.. Vertrouwen houden blijkt toch lastig met zulke berichtgeving.
Klopt, mijn vinger had ik op de verkoop knop zitten.

• m0ridin
Daacuso schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:21:
[...]

Wraith protocol waarvan ze zeggen dat het de privacy nog beter moet kunnen borgen. Het enigste probleem is dat ze dit al aantal keer hebben uitgesteld. We gaan het meemaken. Ze roepen nog steeds dat ze dit in 2017 gaan uitrollen.
Fair enough, dat is hun enige selling point lijkt het... maar de geruchten rond hun (gebrek aan) developers helpt er weer niet bij.

Vind het echt een hele lastige coin. Heb relatief goedkoop gekocht, met redelijke winst verkocht... Toch weer gekocht, dat weer met verlies verkocht en het staat nu nog steeds wat lager. Echt geen idee wat ik er van kan en moet verwachten.

Overall gevoel is dat het geen degelijke bodem heeft en vooral leeft van de hype, maar kan enorm verkeerd zitten

Verwijderd

Ben eruit gestapt met een klein verlies en nu lager terug ingestapt, met als enige doel dat verlies terug te pakken.

• Crashcat
  • Laatst online: 15-12-2025
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:13:
[...]

Dat snap ik volkomen en daar heb ik ook géén problemen mee (ethisch wel maar ik snap hoe de wereld werkt..). Maar in deze thread spelen ook van “kut mannetjes” met de gedachte om een ‘pump & dump’ groepje te starten.. Van die kids die nog niet eens 20 zijn die denken de ‘markt’ te moeten manipuleren.. Daar ben ik wel ziek van om eerlijk te zijn :r
1500btc dump in 15 min is ziek ja.

• Streskip
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:16:
[...]

Nee, sorry als men dat denkt.. Een paar dagen geleden lieten een aantal members weten dit misschien te willen gaan doen..

Edit: Een pump & dump groepje te starten dus
Oké. Ben het dan wel met je eens, dat is vanuit gezonde normen en waarden niet netjes. Maar zie het ook van de andere kant; als jouw doel is puur geld verdienen dan is zoiets nog geen gekke gedachte, hoe onethisch het ook mag zijn. Er doen zoveel mensen mee die het geld niet willen missen of geen enkel verlies willen/kunnen lijden dat mensen dan maar inderdaad alles gaan dumpen. Wat is er nou voor nodig geweest om dit te veroorzaken? Berichtje op Reddit, een screenshot van een conversatie? Wacht een uurtje en watch it bleed. Als iemand op Twitter het voor elkaar krijgt om de prijs omhoog te laten schieten dan is het net zo goed mogelijk om de prijs te laten dalen.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik vind het zelf erg vervelend dat het soms meer om dingen gaat als het inspelen op marktmanipulatie en het voeren van een retorische oorlog dan om de daadwerkelijke merits en potentieel van een coin. Verge is het perfecte voorbeeld.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel jammer, dit topic wordt bijna onleesbaar door al die "vernieuwende" shitcoins en de daghandelaren die denken dat ze er een hoop mee kunnen verdienen.
Vooral de patsers die plaatsen wat ze al wel niet verdient hebben, bleh.
Oja, en John Mcafee is a shitbag, letterlijk en figuurlijk ;)

Het is niet anders...

Verwijderd

Niet meer van toepassing

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 11:08 ]

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012

Jebus4life

BE User

Aha, ik zie dat ICX de muur van 0,01 ETH aantikt
Als ik snel tel zijn dat 45000 ICX dat erdoor moet voor we door die sell wall zijn. Benieuwd hoe lang dat duurt.

Dat is toch zo'n 330-350k dollar in 1 keer. Toch behoorlijk groot om te overwinnen lijkt me

Haha Omg, ik moet zwijgen precies. We zijn er al bijna door op geen 5 minuten :+ Nog 8000 ICX 8)7

OK, het heeft geen 10 minuten geduurd dus 7(8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Jebus4life op 26-12-2017 01:50 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:29
Jebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:42:
Aha, ik zie dat ICX de muur van 0,01 ETH aantikt
Als ik snel tel zijn dat 45000 ICX dat erdoor moet voor we door die sell wall zijn. Benieuwd hoe lang dat duurt.

Dat is toch zo'n 330-350k dollar in 1 keer. Toch behoorlijk groot om te overwinnen lijkt me

Haha Omg, ik moet zwijgen precies. We zijn er al bijna door op geen 5 minuten :+ Nog 8000 ICX 8)7
Haha ik zat het al te denken :)

Had ook niet gedacht dat het zo easy ging zijn.

Wat bedoel je met die 'nog 8000icx'?

[ Voor 3% gewijzigd door Rubberen op 26-12-2017 01:50 ]

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01-2025
Wat een verassing, waar groot geld omgaat wordt ook op grote schaal gemanipuleerd, echt waar? ja echt...

Als een bepaalde goeroe een munt de hemel in prijst duikt iedereen er op. Als iemand anders zijn technische vaardigheden misbruikt is het schandalig. Ik vindt het beiden niet kunnen maar kan niet echt zeggen dat het een verassing is.

• D-Ed
  • Niet online
Streskip schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:26:
[...]

Oké. Ben het dan wel met je eens, dat is vanuit gezonde normen en waarden niet netjes. Maar zie het ook van de andere kant; als jouw doel is puur geld verdienen dan is zoiets nog geen gekke gedachte, hoe onethisch het ook mag zijn. Er doen zoveel mensen mee die het geld niet willen missen of geen enkel verlies willen/kunnen lijden dat mensen dan maar inderdaad alles gaan dumpen. Wat is er nou voor nodig geweest om dit te veroorzaken? Berichtje op Reddit, een screenshot van een conversatie? Wacht een uurtje en watch it bleed. Als iemand op Twitter het voor elkaar krijgt om de prijs omhoog te laten schieten dan is het net zo goed mogelijk om de prijs te laten dalen.
Je hebt ook gelijk maar toch.. We zitten hier op Tweakers.net _/-\o_ “My people” *O*

Zoals ik een paar dagen geleden al poste.. Ik ben te naïef en romantisch denk ik en denk (hoop) dat we hier elkaar helpen ipv een oor aan te naaien voor een “quick win”.. Maar goed, gelukkig sta ik voorlopig nog op winst en gaan we gewoon verder waar we gebleven waren :9

• Anders
  • Registratie: December 2000
Malawolar schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:24:
Voor degenen die Siacoin hebben, geniet er van! Zit al op 10 exchanges een tijdje en bezit redelijk wat coins, nu wilde ik hier instappen, maar het is enkel op Bittrex, Poloniex (werd me streng afgeraden) en nog een of andere exchange te verkrijgen waar je 2x zoveel betaalt per coin... Bittrex laat geen nieuwe users toe. Dus helaas niet mogelijk om er uberhaupt aan te komen. Jammer want het concept is ontzettend mooi.
Op zich wel, maar sinds de mensen achter Sia hebben verklaard een stijging ongewenst vinden en deze tegen willen werken, investeer ik er niet in.

https://www.bostonglobe.c...AsgVuL2aGCeqEJ/story.html
“I think this is going to end in tears,” said David Vorick, chief executive of Nebulous, the company that runs Sia.

“The [Sia] tokens are for using the service, not for speculating, and it’s our job to keep them stable, not to bump them,” Vorick said.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Rubberen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:49:
[...]

Haha ik zat het al te denken :)

Had ook niet gedacht dat het zo easy ging zijn.

Wat bedoel je met die 'nog 8000icx'?
Ik zit op Binance. En was op de exchange ICX/ETH exchange aan het kijken (ik buy/sell met ETH). Daar kwamen we dus tegen de koers. 0.01 ETH per ICX aan.

Als je dan de depth pagina checkt zie je de openstaande buy/sell orders staan. Daar kon ik zijn dat er in totaal sell orders voor 45k ICX stonden op 0.01. Even later was dat gezakt tot 8k (toen ik editeerde) en inmiddels dus erdoor (nuja, koers is weer even gezakt gezien het wss even moet settelen van die psychologische grens. Benieuwd of hij er nu substantieel boven raakt de komende 24 uur.)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:54:
[...]

Je hebt ook gelijk maar toch.. We zitten hier op Tweakers.net _/-\o_ “My people” *O*

Zoals ik een paar dagen geleden al poste.. Ik ben te naïef en romantisch denk ik en denk (hoop) dat we hier elkaar helpen ipv een oor aan te naaien voor een “quick win”.. Maar goed, gelukkig sta ik voorlopig nog op winst en gaan we gewoon verder waar we gebleven waren :9
Banken doen niet anders.

• D-Ed
  • Niet online
Je dus? Ga je nu echt banken vergelijken met ‘ons’ in deze thread? Hier zitten ook kerels(kereltjes) die aan pump & dump (willen) doen.. Omdat banken dat doen moeten we dat allemaal maar ‘okay’ vinden?

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12-2025

paradoXical

The ParadoX

Ik heb na wat kritische noten gisteren ook wat risico spreiding gedaan (XVG > STRAT) maar blijf nog steeds voor een groot deel XVG houden.

Je ziet wel dat nieuws zeer veel invloed heeft op een koers, en dit is natuurlijk een prachtig (prachtig zou je het niet mogen noemen) voorbeeld van marktmanupilatie. Zie volgende graph:

Afbeeldingslocatie: http://dalphes.nl/tweakers/xvg.png

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
D-Ed schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 02:05:
[...]

Je dus? Ga je nu echt banken vergelijken met ‘ons’ in deze thread? Hier zitten ook kerels(kereltjes) die aan pump & dump (willen) doen.. Omdat banken dat doen moeten we dat allemaal maar ‘okay’ vinden?
Daarmee wil ik zeggen dat het overal gebeurt.
En in de gewone beurs ook.
Hier gebeurt het alleen op een kleiner schaal.
Als je het echt niet mee eens bent hoef je ook niet te kopen op geruchten tweets opgezette pumps etc.

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-12-2025
Wat kan je het beste doen om de fees zo laag mogelijk te houden?

1) Btc —> altcoins of 2) btc —> ltc/eth —> altcoins?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
wrstylo schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 02:24:
Wat kan je het beste doen om de fees zo laag mogelijk te houden?

1) Btc —> altcoins of 2) btc —> ltc/eth —> altcoins?
Hoe minder je omzet naar een andere coin, hoe minder fees je betaalt. Optie 1 is dus de meest voordelige.

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Psssst...

Raiblocks gaat als een speer, nog niet eens op een fatsoenlijke exchange te verhandelen!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
Pierlala schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 03:21:
Psssst...

Raiblocks gaat als een speer, nog niet eens op een fatsoenlijke exchange te verhandelen!
Op welke exchange koop jij ze?

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

0xygen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 03:23:
[...]

Op welke exchange koop jij ze?
Mercatox, waardeloze exchange maargoed. Ook op Bitgrail te verkrijgen.
Gisteren nieuws gekomen dat ze op Kucoin komen!

https://twitter.com/i/web/status/945402674551316480

Door dit nieuws misschien dip (als ie er komt) afwachten om in te stappen...

[ Voor 10% gewijzigd door Pierlala op 26-12-2017 03:34 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006

Malarky

Wils voor wat ieder

De meeste alts zijn op dit moment tientallen procenten aan het inleveren. Alts die sterk bleven (MANA, SYS, etc) leveren in enkele minuten 15% in.

Dat is goed nieuws voor mij, want ik rekende er alweer op dat BTC weer aan zet was en had eergisterenavond al alle alts uit de deur gedaan. Alt hype weer over en weer terug naar de basis waar ze horen (de meeste dan) en de BTC weer op ramkoers naar 20.000 (ga ik vanuit)

Zo blijft het een herhaling van zetten. Een sterke BTC of sterke alts, maar allemaal tegelijk komt niet snel voor. Als je de 365 dagen charts van vrijwel alle alts erbij pakt, dan zien we 1 tot 5 hypes in 2017 maar enorme pieken en daarna forse dalen. Deze keer van meerdere mensen om mij heen gehoord dat bepaalde alts (zoals LTC) alleen nog maar omhoog kunnen. Ik geloof het niet, dat is nooit zo geweest in de geschiedenis van BTC en haar alts, en vannacht bewijst dat in ieder geval nog maar is.

Ik verwacht dat het grote merendeel van de alts terug zal dalen naar hun niveau van november, dus niveau van voor de BTC pump. De charts laten ook zien dat de pumps op alts vaker sneller zijn als de dumps (die kunnen dagen, weken of zelfs maanden duren). In tegenstelling tot de bitcoin, die kan vrij hard omhoog, maar nog veel harder omlaag.

[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 26-12-2017 05:49 ]

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Wat is een goede manier om je handelswinsten bij te houden? is dit in dollar/euro/satsoshi?
En hoe of met wat doen jullie dit? want een app geeft toch niet zomaar de juiste prijzen weer lijkt mij.
Ik kom niet echt tot een oplossing. |:(

[ Voor 38% gewijzigd door iNSANiTi op 26-12-2017 07:03 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
even rustig het forum doorgelezen net wat er allemaal is gebeurd vannacht.
Heb besloten het "speel" gedeelte van mijn portefeuillu op XVG te zetten.
Ik weet het dom dom dom, maar heb er een gek gevoel over.

Heb na de eerste grote run verkocht op 0.29 en ga nu weer even meeliften tot....
Net gekocht op 1042.

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 26-12-2017 07:27 ]

• Thommie.nl
[b][
Ik verwacht dat het grote merendeel van de alts terug zal dalen naar hun niveau van november, dus niveau van voor de BTC pump. De charts laten ook zien dat de pumps op alts vaker sneller zijn als de dumps (die kunnen dagen, weken of zelfs maanden duren). In tegenstelling tot de bitcoin, die kan vrij hard omhoog, maar nog veel harder omlaag.
Particulieren kopen Bitcoin er komt nieuw geld aan. Daarnaast Is het niet gewoon zo dat een x aantal mensen bezig wil zijn met Kerst vandaag, zonder verdere "zorgen".
Ik voorzie juist totale gekte na de kerst en in Januari. Vele mensen krijgen een 13e maand, opslagen, bonussen, de belasting komt langs en ze hebben vrije tijd om zich verder in te lezen.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
paradoXical schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 02:07:
Ik heb na wat kritische noten gisteren ook wat risico spreiding gedaan (XVG > STRAT) maar blijf nog steeds voor een groot deel XVG houden.

Je ziet wel dat nieuws zeer veel invloed heeft op een koers, en dit is natuurlijk een prachtig (prachtig zou je het niet mogen noemen) voorbeeld van marktmanupilatie. Zie volgende graph:

[afbeelding]
haha, ja heb het een beetje gevolgd deze morgen....schijnt een massa pump & dump te zijn + een twitteraccount met een veel volgers ; met slecht nieuws over Verge. Op dat moment van instorten worden er miljoenen XVG Coins aangekocht door 1 adres.. Iedereen wacht op Wraith protocol en vroege investeerders & bange mensen hebben het schip verlaten....(teveel geld in gezet wat ze eigenlijk niet kunnen missen :F )vanwege de scam en shitmunt....Mensen met ballen hebben terug ingekocht op de lage prijs....ach heb er 10000 van en gekocht voor de tweet van MR Virusscanner....Wie zien wel waar het schip ons brengt. Wat wel betekend als het een FUD is.. Kunnen we eindelijk stoppen met het promoten van Coins van MR. Viruscanner (MCAfee) Block twitter :*) Wordt ook veel geld gepost in BTC, wat ook een vervolg is en pure manipulatie :/
Hoe je het ook ziet, we hebben nog een klein weekje om te zien waar XVG blijft of er van overblijft....
En om heel eerlijk te zijn....Dit is duidelijk kudde gedrag en de schaapjes zullen er niet rijker door worden ;w

[ Voor 11% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 08:18 ]

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 07:50:
[...]

haha, ja heb het een beetje gevolgd deze morgen....schijnt een massa pump & dump te zijn + een twitteraccount met een veel volgers ; met slecht nieuws over Verge. Op dat moment van instorten worden er miljoenen XVG Coins aangekocht door 1 adres.. Iedereen wacht op Wraith protocol en vroege investeerders & bange mensen hebben het schip verlaten....(teveel geld in gezet wat ze eigenlijk niet kunnen missen :F )vanwege de scam en shitmunt....Mensen met ballen hebben terug ingekocht op de lage prijs....ach heb er 10000 van en gekocht voor de tweet van MR Virusscanner....Wie zien wel waar het schip ons brengt. Wat wel betekend als het een FUD is.. Kunnen we eindelijk stoppen met het promoten van Coins van MR. Viruscanner (MCAfee) Block twitter :*) Wordt ook veel geld gepost in BTC, wat ook een vervolg is en pure manipulatie :/
Hoe je het ook ziet, we hebben nog een klein weekje om te zien waar XVG blijft of er van overblijft....
En om heel eerlijk te zijn....Dit is duidelijk kudde gedrag en de schaapjes zullen er niet rijker door worden ;w
Net wat je zegt; mensen stappen uit omdat ze het geld niet kunnen missen. Ik heb gekocht op 0,1. Laat het lekker staan. We zien het wel!

• jorisdeket
Mocht door deze pump & dump bij BTC de 16000 (ruim gegokt) aantikken....weet dan maar zeker dat er veel mensen uitstappen die bang zijn achtergelaten op de berg van goud....

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 08:32 ]

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb problemen met de verge Android wallet.. blijft geen connectie aangeven . Heb de tor server opnieuw opgestart en verge aangevinkt maar hij doet niets... iemand een idee?

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:30:
Mocht door deze pump & dump bij BTC de 16000 (ruim gegokt) aantikken....weet dan maar zeker dat er veel mensen uitstappen die bang zijn achtergelaten op de berg van goud....
ja precies.. ik heb gisteravond alles op fiat gezet in de exchange.. was bang dat we verder daling gingen zien van BTC. kan is dat hij zo weer gedumpt wordt.. dit patroon zien we de afgelopen dagen.

• jorisdeket
RideWithUz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:36:
Ik heb problemen met de verge Android wallet.. blijft geen connectie aangeven . Heb de tor server opnieuw opgestart en verge aangevinkt maar hij doet niets... iemand een idee?
gebruik server 46.163.118.201 en hou ssl aan...Maar laat ze beter nog even op de exchange staan, kan een spannende week worden....ICX en XRP en NEO en verdere goede munten kan je op een Wallet zetten..Ledger Nano S maar XVG zou ik even mee wachten.... O-)

[ Voor 23% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 08:46 ]

• shakespeare
jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 07:50:
[...]

ik heb zelf redelijk wat research gedaan over verge de afgelopen dagen en ik moet zeggen dat ik er geen hoge pet van op heb. Dit developer lijkt inderdaad in zijn 1tje te zijn. Een countdown timer voor wraith.. bij de vorige release. Geen echte technische specs over wraith..

Als hij gereleased wordt zal de koers omhoog gaan maar ik verwacht dat deze alsnog gaat dalen op iets langere termijn. Er is gewoon te weinig informatie over Verge en de ontwikkeling hiervan.
Als je kijkt naar die XVG Whale die bevriend is met Mcafee en zijn twitter bekijkt weet je genoeg..

Het is zielig voor de mensen die zijn ingestapt bij de 0,25ct en heel veel geld verloren zijn.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08-2025
Bovenkant trendkanaal bereikt maar er is wel een behoorlijk sterke weerstand net boven de 16k. Die gaat vandaag misschien nog wel getest worden. Als we boven die 16k sluiten met de dag-candle dan kan het nog verder omhoog.

https://ibb.co/hPPmVR

[ Voor 17% gewijzigd door vvilco op 26-12-2017 08:48 ]

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-12-2025
shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:43:
[...]

ja precies.. ik heb gisteravond alles op fiat gezet in de exchange.. was bang dat we verder daling gingen zien van BTC. kan is dat hij zo weer gedumpt wordt.. dit patroon zien we de afgelopen dagen.
Wat bedoel je precies? Je hebt het geld eraf gehaald en het staat weer op jouw euro bankrekening?

Verwijderd

iNSANiTi schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 06:56:
Wat is een goede manier om je handelswinsten bij te houden? is dit in dollar/euro/satsoshi?
En hoe of met wat doen jullie dit? want een app geeft toch niet zomaar de juiste prijzen weer lijkt mij.
Ik kom niet echt tot een oplossing. |:(
Waar betaal jij de huur van? Euro’s zou in dus zeggen.

• shakespeare
robb. schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:49:
[...]

Wat bedoel je precies? Je hebt het geld eraf gehaald en het staat weer op jouw euro bankrekening?
nee btc verkocht en euro op mijn exchanges staan.. veilig;) voor zover dat kan.

• robb.
shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:52:
[...]

nee btc verkocht en euro op mijn exchanges staan.. veilig;) voor zover dat kan.
oke dat kan dus wel, maar volgens mij niet op bittrex en binance toch?

• RideWithUz
gebruik server 46.163.118.201 en hou ssl aan
Waar kan je dat instellen? In de app settings zelf zie ik geen serveradres staan. Of moet ik de desktop app hebben?

• shakespeare
robb. schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:04:
[...]

oke dat kan dus wel, maar volgens mij niet op bittrex en binance toch?
nee.. doe je research!

• jorisdeket
RideWithUz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:05:
[...]

Waar kan je dat instellen? In de app settings zelf zie ik geen serveradres staan. Of moet ik de desktop app hebben?
If you see "no connection" on your main balance screen, please open the Orbot app and select "apps VPN mode" in the top left menu. staat bij hen op de site...gebruikte een desktop wallet. Maar kan ook op je Ledger Nano S via MYEtherwallet.com

• Thommie.nl
zag net iemand voor 200 k aan Verge kopen.... :?

• RideWithUz
If you see "no connection" on your main balance screen, please open the Orbot app and select "apps VPN mode" in the top left menu.
Die staat gewoon aan, maar blijft op no connection hangen. Staat de android wallet gekoppeld aan de desktopwallet? Dan probeer ik op de laptop in mijn wallet te komen. Dan stuur ik ze inderdaad naar myetherwallet. Werkt stabieler

Verwijderd

vvilco schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:47:
Bovenkant trendkanaal bereikt maar er is wel een behoorlijk sterke weerstand net boven de 16k. Die gaat vandaag misschien nog wel getest worden. Als we boven die 16k sluiten met de dag-candle dan kan het nog verder omhoog.

https://ibb.co/hPPmVR
En als we eronder sluiten kan het nog verder omlaag.

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:42
Ik wil op binance 2 sell limits instellen. Eentje op een lage prijs dus om mijn minimale winst te halen en eentje op een hoge prijs om een grote marge te halen. Helaas trekt hij met 1 sell limit al de ingezette coins van je totaal af.

Zie ik iets over het hoofd?

• robb.
Doe je research?! Ja dat ik ook! Maar blijkbaar niet genoeg, want ik kan het niet vinden.... Zowel op het forum als in Google niet.

Sjeezus....

• jorisdeket
robb. schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:23:
[...]

Doe je research?! Ja dat ik ook! Maar blijkbaar niet genoeg, want ik kan het niet vinden.... Zowel op het forum als in Google niet.

Sjeezus....
BTC/USDT aanklikken en je BTC verkopen naar dollars. ;) Zie wel met dollars sta je verder van huis als de BTC meer zakt. Vertrouw je niet zet je hem snel over na Ripple en verstuur je deze naar Bitstamp. Waar je meer keuze hebt....

[ Voor 21% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 09:32 ]

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Hij vraagt gewoon iets aan jou. Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar dat dus kan. Ik weet van coinbase maar om het geld in de euro portomonnee te zetten kost het je €50 maar om er weer voor in te kopen ben je veel verder van huis.

• GovertNL
  • Laatst online: 08-12-2025
robb. schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:23:
[...]

Sjeezus....
Wat een gezelligheid hier. En het is nog wel Kerst :+

Naar Coinbase of GDAX sturen. Omzetten naar LTC of ETH en dan naar Euro anders betaal je hoop fee. (wanneer je btc omzet naar euro).

• robb.
jorisdeket schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:30:
[...]

BTC/USDT aanklikken en je BTC verkopen naar dollars. ;)
Is dat het. Dat heb ik al eens gedaan. Doordat deze ook in de min ging vervolgens, dacht ik dat ik ergens anders moest zoeken.
Bedankt voor je reactie! ;)

• wally228
  • Laatst online: 09-10-2021
GovertNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:31:
[...]

Wat een gezelligheid hier. En het is nog wel Kerst :+

Naar Coinbase of GDAX sturen. Omzetten naar LTC of ETH en dan naar Euro anders betaal je hoop fee. (wanneer je btc omzet naar euro).
en als je meer tijd hebt een account openen bij kraken of bitstamp alles daarheen sturen en verkopen voor euro altijd direkt terug beschikbaar

• jorisdeket
robb. schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:33:
[...]

Is dat het. Dat heb ik al eens gedaan. Doordat deze ook in de min ging vervolgens, dacht ik dat ik ergens anders moest zoeken.
Bedankt voor je reactie! ;)
Lees ook even wat ik er bij schreef! Wat Goffy zei kan ook..
Bij binance kan je van dollars naar BTC,BCC,LTC,NEO,BNB,ETH. NEO is het veiligst en snelst. Maar met NEO kan je niet veel op verschillende exchanges.....Dus XPR gebruiken voor meer mogelijkheden en snelheid, tegenover BTC kosten en snelheid...en schommelingen in de waarde die niet altijd leuk uitpakken ;) gebruik wel een TAG van exchange naar exchange, anders geld weg...van exchange naar Wallet hoef je geen TAG te gebruiken...

[ Voor 39% gewijzigd door jorisdeket op 26-12-2017 09:54 ]

• technorabilia
Onthouden we voor als je weer vragen hebt over Coinbase.
shakespeare in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

Prettige kerst allemaal!

Verwijderd

Zou me niet zo druk maken om Verge. Heb zelf afgelopen weekend de helft gecashed op 0,25 maar er komt echt wel weer een nieuwe ATH komende maand.

• technorabilia
Vannacht alle XVG verkocht. Blijkt een fake bericht op Reddit te zijn geweest? :( Destijds gekocht voor €0.01. Zie dat het niet volledig is ingestort. Toch maar weer bijgekocht.

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:42:
Zou me niet zo druk maken om Verge. Heb zelf afgelopen weekend de helft gecashed op 0,25 maar er komt echt wel weer een nieuwe ATH komende maand.
Tuurlijk, in deze bullmarket krijgen dit soort shitcoins wel weer een nieuwe ath.

• jorisdeket
Als BTC weer is ingekakt zie ik XVG terug naar $0,24 klimmen maar dat is maar een gedacht

Verwijderd

“Jongens, ik verkoop nu de helft. Want hij gaat stijgen”.
Je klinkt als de uitvinder van Litecoin.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
En toch ben ik blij dat ik Verge verkocht heb! Zag hem binnen enkele minuten naar 0.11 knallen. Ik heb sowieso m'n goede winst gepakt. Misschien dat ik weer wat de bij zal kopen, maar ik wacht toch echt nog eventjes.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12-2025

paradoXical

The ParadoX

Dat Verge nu nog op 16 cent zit zegt eigenlijk meer dan genoeg, zodra en als Wraight released wordt, ontploft de koers naar 30-40 cent.

Ik zet ook het andere scenario er neer, wordt wraight niet released dan gaat de koers direct <10 cent en krijg je massale dumps.

Op dat moment direct goed kijken wat en/hoe om te beoordelen of je in Verge blijft, of uitstapt. Als het geleverde werk kwalitatief goed is (wraight) dan zit er daarna nog wel een stijging in, en dan ga ik zeker 50% holden. Nooit op 1 paard wedden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door paradoXical op 26-12-2017 09:55 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
kraades schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:46:
Vannacht alle XVG verkocht. Blijkt een fake bericht op Reddit te zijn geweest? :( Destijds gekocht voor €0.01. Zie dat het niet volledig is ingestort. Toch maar weer bijgekocht.
Is het bevestigd dat het fake is? Dat vermoedde ik al. Toch jammer hoe een enkel bericht paniek kan veroorzaken.

Nu goed, heb zelf maar de helft verkocht en in icx geïnvesteerd. Zag daar op korte termijn meer heil in.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Is er een bekende reden voor de drop van ICX vannacht? Gewoon correctie ga ik vanuit, of is er iets van nieuws naar buiten gekomen? Zag dat ze rond 02:00 de 0.01 ETH aangetikt hadden en dat hij toen in vrije val gegaan is tot 0.0075-0.0080.

Als het nu vandaag geen banking holiday geweest was in Estland was m'n SEPA transfer naar Coinbase erdoor en kon ik nu bijkopen (tenzij ik een onderliggende reden voor de drop lees natuurlijk :-( ) Verdorie toch... de weg naar boven is terug begonnen en mijn geld zit geblokkeerd omdat we in de 21e eeuw nog altijd 4 dagen aan een stuk geen geldtransfers doen rond Kerst 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 26-12-2017 10:03 ]

• shakespeare
B-Bandit schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:54:
[...]

Is het bevestigd dat het fake is? Dat vermoedde ik al. Toch jammer hoe een enkel bericht paniek kan veroorzaken.

Nu goed, heb zelf maar de helft verkocht en in icx geïnvesteerd. Zag daar op korte termijn meer heil in.
waar is dat bevestigd dan ? Volgens mij klopt het wel.

• Mad2ness
  • Laatst online: 03-12-2025
Op 0.01 ETH had je een best wel flinke sell wall. Daarnaast is het natuurlijk flink gestegen naar een top 20 plek. Logisch dat het wat corrigeert. Ik zit er sowieso in voor de long run. Het team en de partnerships maken het voor mij een top 10 contender in 2018. Hopelijk maken ze het waar :)

• technorabilia
B-Bandit schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:54:
[...]

Ik had ook eerder al ICX gekocht. Zie alleen wel dat deze vannacht stukje is gedaald. Reden?

Verder heb ik TRX waarschijnlijk te duur gekocht. Dik verlies. Hoop dat deze nog wat wordt (tegen beter weten in?).

DATA heeft bij mij nog nooit iets opgeleverd.

Nog ideeën over de munten waar ik nu in zit? Ik denk dat ik maar voorlopig HODL en wacht op een nieuw goedkoop muntje met potentie... Of op een nieuwe JM tweet... Argh.

Cardano (ADA)
FunFair (FUN)
ICON (ICX)
IOTA (MIOTA)
QASH (QASH)
Ripple (XRP)
Stellar Lumens (XLM)
Streamr DATAcoin (DATA)
Substratum (SUB)
TRON (TRX)
Verge (XVG)
WaBi (WABI)

[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 26-12-2017 10:08 ]

• GovertNL
Ik kwam net deze tegen. Ik moest toch even heel hard lachen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GJaRc4z.jpg

Tuurlijk heeft ICX een terugval. Stond een aardig grote sell wall klaar. Is het jullie niet opgevallen hoe deze munt zich de afgelopen dagen kranig heeft gehouden? En is ook nog eens flink gestegen.

LEND is ook lekker bezig!

• jorisdeket
En voor nieuwe mensen in cryptocurrency raad ik aan zeker alleen geld in te zetten wat ze kunnen missen.
Het spelletje van BCC en nu XVG en BTC zijn het gevolg van vroege investeerders. Tuurlijk ICX gaat lekker maar al gedacht dat de token SALE aan 0,10 cent was. Grote jongens hebben ingekocht, en manipuleren de markt. Weet je moment om in te stappen en heb veel tijd, weet je het even niet meer als iets 80% gezakt is. Heb het vertrouwen dat iets ook kan stijgen...Maar lees je goed in, en nogmaals weet je tijd om in te stappen. Op dit moment is het beter om in NEO te beleggen dan in ICX, waarom $0,10 - $2,- was een mooie tijd in te stappen....veel succes en gelukkige kerst *;

• RideWithUz
en als Wraight released wordt, ontploft de koers naar 30-40 cent
Al bekend wanneer hier een announcement over komt?

Ik kan mijn android wallet niet restoren via de windowswallet. Bij Reddit gelezen dat meerdere niet in de android wallet komen. Dit is wel heel slecht...

• Mad2ness
GovertNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:09:
Ik kwam net deze tegen. Ik moest toch even heel hard lachen.

[afbeelding]

Tuurlijk heeft ICX een terugval. Stond een aardig grote sell wall klaar. Is het jullie niet opgevallen hoe deze munt zich de afgelopen dagen kranig heeft gehouden? En is ook nog eens flink gestegen.

LEND is ook lekker bezig!
LEND gaat zeker lekker, kan alleen niet echt wat nieuws vinden! Jij wel?

• shakespeare
RideWithUz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:10:
[...]

Al bekend wanneer hier een announcement over komt?

Ik kan mijn android wallet niet restoren via de windowswallet. Bij Reddit gelezen dat meerdere niet in de android wallet komen. Dit is wel heel slecht...
die komt niet dit jaar.. daar durf ik mn geld wel op in te zetten.

• Mad2ness
shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:10:
[...]

die komt niet dit jaar.. daar durf ik mn geld wel op in te zetten.
Kunnen we niet op unibet een bet hier voor starten? Ik ga met je mee!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12-2025
Luuk schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:50:
[...]

Ik heb Coinomi wallet voor Android gebruikt om m'n BTG op een exchange te krijgen. Ging prima.
Hmm, werkt enkel op android idd. Geen osx of ios zie ik. Jammer!

• shakespeare
jaaa. hoezo confirned ? van xvg whale ? die heeft belang bij de hype... dat zegt niks. kijk zijn tweets maar eens.. je moet niet alles geloven wat er staat.

En als die komt piekt die even.. ja dat geloof ik. maar op lange termijn is monero/nav beter voor nu, punt.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
shakespeare schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:03:
[...]

waar is dat bevestigd dan ? Volgens mij klopt het wel.
Nou kraades schreef het toevallig eerder hieronder. Reageerde er slechts inhoudelijk op. Omdat mijn positie in xvg niet zo groot is heb ik het nog niet opgezocht. Maar het ging mij er meer om dat ik het behoorlijk typisch vind dat de koers zo makkelijk beïnvloed kan worden. Nog even los van het feit of het klopt hoor.
kraades schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:05:
[...]

Ik had ook eerder al ICX gekocht. Zie alleen wel dat deze vannacht stukje is gedaald. Reden?

Verder heb ik TRX waarschijnlijk te duur gekocht. Dik verlies. Hoop dat deze nog wat wordt (tegen beter weten in?).

DATA heeft bij mij nog nooit iets opgeleverd.

Nog ideeën over de munten waar ik nu in zit?

Cardano (ADA)
FunFair (FUN)
ICON (ICX)
IOTA (MIOTA)
QASH (QASH)
Ripple (XRP)
Stellar Lumens (XLM)
Streamr DATAcoin (DATA)
Substratum (SUB)
TRON (TRX)
Verge (XVG)
WaBi (WABI)
ICX correctie valt mee toch. Zeker in dollars uitgedrukt kan je amper spreken van een dip. Dat ie in satoshi minder waard wordt is logisch als gevolg van de stijging van btc. Als je die correctie eruit filtert blijft er ongeveer een dip van <10% over. Dat lijkt me niet erg. Dat durf ik nog wel toe te schrijven aan de jongens die niet snappen dat de satoshi prijs logischerwijs daalt bij stijging van de btc fiat waarde, en daarom verkopen. Ik heb gisteren flink ingekocht en zit er rustigjes bij. Herstel is alweer gaande als je de chart bekijkt.

Cardano blijft goed liggen vind ik nu. Zelf zit ik ook nog in IOTA. Daar waar ik er eerder een goed gevoel over had ben ik nu iets terughoudender. Geloof er nog steeds in. Zit nu voor 60% ICX, 25% IOTA (deze 2 heb ik me ook als enige over ingelezen) en de overige 15% verspreid over Redd, XVG, ADA en NEM (speculatie munten voor mij).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Crypts schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:05:
Ik zie vooral veel fud (op basis van 1 enkel bericht) rondom xvg, het is jammer dat het zo werkt maar soit. Het zal me niks verbazen als eea zich weer redelijk stabiliseert op een wat lager nivo.
Kan het nog niet stabiel noemen maar mijn gevoel zat toch juist. Ik heb dan ook niet direct alles van de hand gedaan maar bescheiden ingezet op een beetje winst en die order is er netjes doorheen gegaan vannacht. :)

Balls of steel gentlemen. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2025
Voor de mensen die hun verge hebben verkocht vanacht: YouTube: MarQuis Trill manipulates VERGE price? Massive XVG social media FUD ....
Blijkbaar heeft een grote bekende in de crypto getweet om XVG te verkopen die hij later weer heeft verwijderd. Opeens is er ook een grote speler bijgekomen die 2 miljard verge heeft gekocht. Ik denk dus dat fake news een flinke dump heeft veroorzaakt. Zelf weer wat bijgekocht in de dip.

Nou nog maar hopen dat Wraith nog uitkomt dit jaar, anders gaat XVG inderdaad kopje onder.

• GovertNL
Mad2ness schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:10:
[...]

LEND gaat zeker lekker, kan alleen niet echt wat nieuws vinden! Jij wel?
Daar ben ik persoonlijk erg content mee na al dat gemekker van die man op Twitter. We weten ondertussen allemaal wie ik bedoel. Blijkbaar is er vertrouwen in LEND. En dat heb ik persoonlijk zelf ook.

Laat de mensen achter deze coin maar met nieuws komen. I.P.V. dat er iets gehyped wordt en mensen erop inspringen en daarna weer snel vertrekken met verlies. En de grote mannen eraan verdienen.

Ik ben de laatste dagen een experiment gestart. Ik heb nog steeds soms het idee dat ik moet gaan daytraden. Het account waar ik HODL is uiteindelijk velen malen meer gestegen. Er wordt gemanipuleerd bij het leven, ook niet heel gek er zijn een hoop belangstellenden.

Mijn tip: verdiep je in de altcoins. Lees je goed in. Heb je ergens vertrouwen in, zet je daar een bedrag op in wat je kunt missen. Er is zoveel rotzooi op moment.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

B-Bandit schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:17:
Cardano blijft goed liggen vind ik nu. Zelf zit ik ook nog in IOTA. Daar waar ik er eerder een goed gevoel over had ben ik nu iets terughoudender. Geloof er nog steeds in. Zit nu voor 60% ICX, 25% IOTA (deze 2 heb ik me ook als enige over ingelezen) en de overige 15% verspreid over Redd, XVG, ADA en NEM (speculatie munten voor mij).
Ik vind ADA het vs de BTC koers ook netjes doen, net als bijvoorbeeld XRP. ADA kakt niet per definitie ook in als BTC inkakt, wat bijvoorbeeld LTC en ETH doorgaans wel doen. Dat is voor mij een teken dat een munt ook zonder BTC zou kunnen bestaan, al is ADA nog niet helemaal uitontwikkeld, maar als dat ze lukt heeft hij zeker potentie.

Vanochtend nog mooi wat ADA erbij gekocht. Als McAfee hem nou vanmiddag ook nog even de hemel in prijst, dan wordt het een mooie dag :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• MaStar
  • Registratie: November 2003
Taro schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:22:
[...]

Ik vind ADA het vs de BTC koers ook netjes doen, net als bijvoorbeeld XRP. ADA kakt niet per definitie ook in als BTC inkakt, wat bijvoorbeeld LTC en ETH doorgaans wel doen. Dat is voor mij een teken dat een munt ook zonder BTC zou kunnen bestaan, al is ADA nog niet helemaal uitontwikkeld, maar als dat ze lukt heeft hij zeker potentie.

Vanochtend nog mooi wat ADA erbij gekocht. Als McAfee hem nou vanmiddag ook nog even de hemel in prijst, dan wordt het een mooie dag :)
Interessant! Heb je ook nog Verge in je portefeuille?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat was best een produktief nachtje (slapen) voor zover ik kan zien; op de een of andere manier had ik het dipje XVG al voorspeld van de week voor mezelf. Vond het piekje wel errug positief ongeacht of er wel/niet door mensen getweet was. Ordertje ingelegd om bij een relatief hoge daling een stukje van de portfolio in te wisselen. Mooie dip vannacht maar alsnog 1541% winst gepakt ten opzichte van de aanschafwaarde.

Fijne tweede kerstdag dan maar :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo zie dat er nog aardig wat activiteit is hier ondanks de kerstdagen :D

Mijn portfolio bestaat nu voor 100% uit Icon (ICX). XVG blijkt toch een onbetrouwbare shitcoin te zijn dus het is fijn dat ik de volle winst heb kunnen pakken en eruit heb kunnen stappen op een goed moment.

ICX ziet er een stuk beter uit. Goed team en hopelijk snel naar meerdere exchanges.

M'n ICO (INS) heeft gister ook de token cap bereikt dus 15 januari zal die ook de exchanges hitten. Hoop van harte dat het grote publiek er net zo veel heil in ziet als dat ik doe want dan kunnen we mooie dingen gaan bereiken. Samen met Universa naar de maan 8)

• Thommie.nl
Wat denken jullie dat er gebeurd als de amerikanen erachter komen dat ze genaaid zijn vannacht met dat nepnieuws over XVG....
Ik vermoed precies hetzelfde als dat er vanochtend gebeurd is, die kopen bij --> dus ik versterk nogmaals na vanochtend aan te hebben gekocht.
Wat denken jullie?
Pagina: 1 ... 173 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]