Er is 400m op de market. De andere helft wordt volgens mij over 2 jaar gereleased.lighting_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:53:
[...]
Ik kan nergens iets vinden over de market cap.
Is het totaal 400.230.000 gewoon vrijgegeven?
Nog 2 uurtjes dan worden ze wakken, zo nog ff vol in op icx en dan in de gaten houden wat er gebeurd.Danny.G schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:50:
[...]
True that. En vooral aangezien ICX Koreaans is van origine, daar houden ze wel van in Korea. Vaderlands liefde is groot, vooral naast hoe erg zij in cryptocurrencies zitten en geloven.
Is dit al aangekondigd? Of is dit een veronderstelling van jouw? (no offense)masterrobo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:51:
Dit is pas het begin voor ICX, wacht maar tot de Koreanen er massaal bij kunnen. Dan krijgen we een EOS style pump, mijn advies HODL, dit niet een dertien in een dozijn shitcoin.
Vindt er niet van terug..
Ook vind ik niets terug of ze de coin op bittrex zullen aankondigen.
Het valt onder hetzelfde bedrijf dus het is niet vraag of maar eerder wanneer https://www.google.nl/amp...listed_on_coinone_theyre/Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:58:
[...]
Is dit al aangekondigd? Of is dit een veronderstelling van jouw? (no offense)
Vindt er niet van terug..
Ook vind ik niets terug of ze de coin op bittrex zullen aankondigen.
Heel veel over ICON te vinden (zoek even op REDDIT). Zie ook dit een dan de partnerships.. http://spec-rationality.com/icon/#23Dec
Serieuze business..
Zit met een dilemma;
Momenteel bezit ik volgende coins
Coin / % stijging of daling na aankoop
ICX / +39%
TRX / -22%
Litecoin/ -10%
XVG / -23%
Algemene portefeuille staat in de plus, door de grote aankoop van ICX (groot in de zin van % van men totale portefeuille.)
Litecoin vind ik niet dat het in de min staat, met wat geduld komt dat sowieso in de +.
Enkel zit ik verlegen met TRX / XVG.. Lijkt niet meer te stijgen, en mijn enige hoop is dat er stijging plaatsvindt voor het evenement van 29dec.. Als dat niet gebeurt zit ik pas echt met shitcoins!
Ik denk momenteel na over de mogelijkheid TRX te traden voor ICX. aangezien ICX nog wel wat % zal stijgen naar mijn mening. Enkel knaagt het wel om een coin aan -20% te verkopen..
Opinions?
ICX / +39%
TRX / -22%
Litecoin/ -10%
XVG / -23%
Algemene portefeuille staat in de plus, door de grote aankoop van ICX (groot in de zin van % van men totale portefeuille.)
Litecoin vind ik niet dat het in de min staat, met wat geduld komt dat sowieso in de +.
Enkel zit ik verlegen met TRX / XVG.. Lijkt niet meer te stijgen, en mijn enige hoop is dat er stijging plaatsvindt voor het evenement van 29dec.. Als dat niet gebeurt zit ik pas echt met shitcoins!
Ik denk momenteel na over de mogelijkheid TRX te traden voor ICX. aangezien ICX nog wel wat % zal stijgen naar mijn mening. Enkel knaagt het wel om een coin aan -20% te verkopen..
Opinions?
Dat ziet er op papier beter uit dan Verge. Maar het team is ook niet groot.Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:17:
[...]
Heel veel over ICON te vinden (zoek even op REDDIT). Zie ook dit een dan de partnerships.. http://spec-rationality.com/icon/#23Dec
Serieuze business..
2 developers en de rest zijn advisors
Mijn mening als het knaagt moet je verkopen. Ik heb verge ook verkocht. Veel te laat want de winst was gister stuk hoger. Maar mijn gevoel was ook niet goed. 1 developer en een hele reeks aan marketing mensen.Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:23:
Zit met een dilemma;
ICX / +39%
TRX / -22%
Litecoin/ -10%
XVG / -23%
Opinions?
[ Voor 12% gewijzigd door lighting_ op 25-12-2017 22:31 ]
Aan het koersverloop te zien lijkt Verge in een vrije val te zijn geraakt...Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:23:
Zit met een dilemma;
ICX / +39%
TRX / -22%
Litecoin/ -10%
XVG / -23%
Opinions?
Dan moet je even op hun website kijken. Team is iets groter dan je denkt.lighting_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:25:
[...]
Dat ziet er op papier beter uit dan Verge. Maar het team is ook niet groot.
2 developers en de rest zijn advisors
Inderdaad, even naar beneden en dan de taakgebieden openklappen. https://m.icon.foundation/en/Danny.G schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:34:
[...]
Dan moet je even op hun website kijken. Team is iets groter dan je denkt.
Iets van 9 blockchain developers en dan ook nog devs op andere gebieden.
Ik zit met deels dezelfde dilemma, TRX staat -25%. ICX had ik al een tijdje en staat op +200%. Alleen in verhouding heeft TRX een groter aandeel. Ik denk dat ik voor vannacht TRX even ga omruilen voor ICX, en dan waarschijnlijk weer terug naar TRX.Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:23:
Zit met een dilemma;
ICX / +39%
TRX / -22%
Litecoin/ -10%
XVG / -23%
Opinions?
Verge & tron verkocht, kon het niet meer aanzien. Beide shitcoins, en ik wist het van voordien, maar toch op de trein willen springen..
75% van men verkoop op ICX ingezet.
Die website staat zo vol bullshit lingo dat het alleen maar opgesteld kan zijn door een marketeer. En dat is een goed teken in deze marktGiant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:41:
[...]
Inderdaad, even naar beneden en dan de taakgebieden openklappen. https://m.icon.foundation/en/
Iets van 9 blockchain developers en dan ook nog devs op andere gebieden.
Ik denk dat je te hard van stapel loopt. Verge pluste laatst zelfs toen iedereen daalde. Nu is het andersom. Ik zie het wel goedkomen met deze 2 coins. Ik heb ze gewoon nog op HODL.Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:48:
Verge & tron verkocht, kon het niet meer aanzien. Beide shitcoins, en ik wist het van voordien, maar toch op de trein willen springen..
Dus omdat je er geen winst op pakt zijn het ‘shitcoins’...? Ik heb vwb Tron 3x mijn investering eruit en Verge zo, 2.5x.. (Verge alweer verkocht maar Tron nog ff HODL..)Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:48:
Misschien vergis je je ‘shit-trades’ met iets anders
Voor de mensen met Verge, lees dit even:
https://www.reddit.com/r/...ted_in_verge_get_out_now/
Het ziet er aardig geloofwaardig uit dus ik ben er inmiddels uitgestapt.
Iemand die weet wat de totale marketcap is van ICON? Op coinmarketcap staat het in ieder geval nergens.. Ik zit er al in, maar als ik niet in kan schatten hoeveel stijging nog mogelijk is wordt het lastig..
iemand wel eens gehad bij bittrex dat er geen (deposit) adres komt? in mijn geval heb ik dat nu met LTC. alle andere coins doen het wel
We love the smell of innovation in the morning!
Verwijderd
Verge is hier blijkbaar allesbehalve populair 😁 heb de coin gekocht toen hij nog op 0.006 dollar stond dus ik hodl hem nog maar even. Veel verlies zal ik er niet op maken indien het niks word. (En moest het wel iets worden is dat een heel mooie zaak 🙂)
Hoi,
Een paar weken terug deelde hier iemand een site om statistieken en koersen te kijken die erg mooi was.
Heel strak vormgegeven, en een beetje creme achtergrond, beetje krant achtig.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Een paar weken terug deelde hier iemand een site om statistieken en koersen te kijken die erg mooi was.
Ik ben eigenlijk al best wat dagen aan het twijfelen wat met deze coin te doen. Ik heb een prima profit als ik het nu verkoop. Maar zoals vaak al gebeurd is, stijgt ie ook gewoon weer even snel naar de 21 cent ongeveer. Dat is toch een hoop. Maar voor hetzelfde geldt is de vrije val een doorlopende tot op de grond. Je artikel geeft mij niet per se veel rust...MegaRene5000 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:55:
Verkopen... Of slapen en dan verkopen... Dilemma's van vandaag de dag.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Benieuwd of er nog wel toekomst zit in de verge coin...
Benieuwd of er nog wel toekomst zit in de verge coin...
...
http://www.cryptotracky.com/#!/toineneman schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:05:
Hoi,
Ik kijk zelf altijd naar de tech en de visie van een coin. Ik zie heel weinig vernieuwends in Verge waardoor ze echt iets toevoegen aan het ecosysteem, behalve dan het gebruik van tor/i2p, wat me op zichzelf genomen niet supervenieuwend lijkt.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Voorlopig nog niet ingestapt op verge... blijkt te lang stil en dit soort berichten helpen niet meeMegaRene5000 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:55:
...
Bedankt voor het posten. Ik wacht nog tot middernacht, als de koers dan nog steeds zakt, stap ik (voorlopig) uit.MegaRene5000 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:55:
Of dat bericht nu waar is of niet, er gaat nu sowieso een drop komen...
Hier dan maar de helft verkocht als tussenweg. Destijds goedkoop gekocht maar het begint toch wat te kriebelen na alle berichten. Van de opbrengst wat andere goedkope coins gekocht. Shit or not: FUN, XLM en SUB.RustStorm schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:06:
[...]
Verkopen... Of slapen en dan verkopen... Dilemma's van vandaag de dag.
De rest zien er morgen weer.
Ze zeggen qua supply: circulating: 400230000 Total: 800460000Malawolar schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:57:
Iemand die weet wat de totale marketcap is van ICON? Op coinmarketcap staat het in ieder geval nergens.. Ik zit er al in, maar als ik niet in kan schatten hoeveel stijging nog mogelijk is wordt het lastig..
jammer dat ICX niet geshort kan worden... die gaat nu wel een stukje dalen denk ik
Verge gaat gewoon totaal de dieperik in zodra de grote jongens klaar zijn met hun winst te nemen. Slachtoffer zijn de newbies die zich laten vangen. Eigenlijk is dit gewoon een pure ripoff, zelf gewoon diefstal wat ze nu flikken met verge.Anton.net schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:10:
[...]
Bedankt voor het posten. Ik wacht nog tot middernacht, als de koers dan nog steeds zakt, stap ik (voorlopig) uit.
Of dat bericht nu waar is of niet, er gaat nu sowieso een drop komen...
Hoezo?vvilco schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:13:
jammer dat ICX niet geshort kan worden... die gaat nu wel een stukje dalen denk ik
Heb een groot deel trx gekocht voor de toekomst, vrijdag komt de open code, en de ambities zijn groot.
Volume en kracht nemen af en als een nieuwe high mislukt.... zie mijn vorige post over xvg.
ICX 'nieuws' ziet er in ieder geval beter uit dan XVG:
https://www.reddit.com/r/...neo_eos_and_xmr_in_daily/
https://www.reddit.com/r/...neo_eos_and_xmr_in_daily/
Mede n.a.v. bovenstaande omtrent Verge toch aan het twijfelen om mijn Verge te verkopen, tot heden een aardige winst maar het zou zonde zijn om deze zien te verdampen.
Overweeg om te switchen naar TCX, helaas te laat ingespeeld op ICX maar ik zie TCX ook nog een aardige groei verwezenlijken!
Overweeg om te switchen naar TCX, helaas te laat ingespeeld op ICX maar ik zie TCX ook nog een aardige groei verwezenlijken!
Op basis van de zojuist geposte berichten mijn aandeel in Verge terruggebracht tot 500 coins. Drie weken geleden voor 150 euro 17.000 Verge gekocht. In stappen verkocht na elke pump. Ruim 1100 euro aan overgehouden. Maar ook al wordt de coin technisch ooit nog wel iets, zoveel als die nu waard is geweest gaat er niet meer in zitten. Hij is al vreselijk gehyped en iedereen in de cryptowereld heeft er al over zitten dubben. Monero en Navcoin zijn betere alternatieven.
Waarom heb je geen stop-loss sell order ingesteld? Dan had je rustig kunnen gaan slapen. Het enige, doch makkelijkere dilemma was dan geweest om de verkoopprijs dusdanig in te stellen dat deze niet louter door een klein dipje wordt getriggerd en hem ook niet zo laag te zetten dat je onacceptabel veel verlies lijdt.kraades schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:12:
[...]
Hier dan maar de helft verkocht als tussenweg. Destijds goedkoop gekocht maar het begint toch wat te kriebelen na alle berichten. Van de opbrengst wat andere goedkope coins gekocht. Shit or not: FUN, XLM en SUB.
Enfin, ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik hoop dat Verge keihard onderuit gaan, puur omdat dan de invloed van de McAfee afneemt. De vent kan in z'n eentje grote pump & dumps aanslingeren, waarbij hij aan de top van de pyramide staat vanwege 100% voorkennis.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik weet dus niks van cryptocoins maar ik weet wel, als McAfee er over tweet dan is het "pump en dump" troep dat je beter niet kunt holden.HarmoniousVibe schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:20:
Enfin, ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik hoop dat Verge keihard onderuit gaan, puur omdat dan de invloed van de McAfee afneemt.
sisu zeg ik u.
Ik heb zojuist al m'n Verge verkocht. Heb het zekere voor het onzekere genomen. Nu weer onderzoek doen naar een volgend project (naast al m'n huidige coins die ik echt Holden ga)kraades schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:12:
[...]
Hier dan maar de helft verkocht als tussenweg. Destijds goedkoop gekocht maar het begint toch wat te kriebelen na alle berichten. Van de opbrengst wat andere goedkope coins gekocht. Shit or not: FUN, XLM en SUB.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben uit XVG gestapt, de berichten eromheen doen de munt niet veel goed. Ik heb mijn winst genomen nu die er nog is.
"That's what I do. I drink and I know things."
nope, sorry. maar dank voor de poging.
Het zag er grafisch heel strak uit, deed me een beetje aan de krant denken, dezelfde kleur of iets gelerals het FD.
Doe eens onderzoek naar BQX en POWER LEDGER. Ik ben daar flink in gestapt, maar wil ze niet promoten.RustStorm schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:25:
[...]
Ik heb zojuist al m'n Verge verkocht. Heb het zekere voor het onzekere genomen. Nu weer onderzoek doen naar een volgend project (naast al m'n huidige coins die ik echt Holden ga)
Vind het beide stevige alts met veel potentie. Zit erin voor de hodl.
Ik ook de verge verkocht, het is nu 30% minder. gelukkig goed aan verdient, de sale geeft mij een goed gevoel en dat is belangrijk. misschien als nog meer zakt koop ik wel weer wat bij....
Prepare for the next ATH
https://bitcoinity.org/markets
toineneman schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:26:
[...]
nope, sorry. maar dank voor de poging.
Het zag er grafisch heel strak uit, deed me een beetje aan de krant denken, dezelfde kleur of iets gelerals het FD.
Dit ziet er zeker geloofwaardig uit. Aangezien ik wat Verge heb ben ik er maar even ingedoken en ik weet het niet...MegaRene5000 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:55:
Die Kieran Daniels die comment op de post lijkt inderdaad de VP marketing te zijn. En hij zegt dus 2 maanden geleden gestopt te zijn. Op z'n twitter account (https://twitter.com/kierankyle) nog wel op 16 november een retweet geplaatst van @vergecurrency maar daarna niks meer. Je zou verwachten dat hij die promotievideo wel geretweet zou hebben als hij er nog werkte.
De account van https://twitter.com/CryptoRekt is nog wel steeds actief....maar wie is dit dan?
Tja en als er dan echt nog maar 1 iemand is die achter Verge zit (dat er maar 1 daadwerkelijke developer is lijkt me op zich wel duidelijk) wil nog niet betekenen dat Wraith niet uitkomt, waardoor de prijs even omhoog zal schieten, maar geeft aan dat er weinig toekomst is voor Verge.
Nog een mooi plaatje voor het slapen gaan:
Yep! Dat is ie (als je hem rechtsboven op light zet).
Ugh. Hoe dom kun je zijn. Net mn telefoon gereset. 2fa weg... binance weg. Fijn met de crash van xvg zo.
Zou toch jammer zijn als XVG indondert.. Relatief laat ingestapt dus zou bij huidige koers maar een procentje winst pakken. Toch 1/3 verkocht voor de zekerheid. Die twee tientjes die er nog in zitten zijn me het afwachten wel waard.
De Electrum xvg wallet is bugged, servers waren down en er zijn nieuwe toegevoegd gisteren.
Het werkt nogsteeds niet, erg jammer.
Ik wil graag mijn verge verkopen maar dat gaat nu niet
https://twitter.com/vergecurrency/status/945038235906068484
[ Voor 13% gewijzigd door Empirical2159 op 25-12-2017 23:37 ]
Authy App ipv Google Authenticator gebruikenLimbeckx schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:35:
Ugh. Hoe dom kun je zijn. Net mn telefoon gereset. 2fa weg... binance weg. Fijn met de crash van xvg zo.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Waarom wordt die Koreaanse markt zovaak aangehaald? Andere markten zijn potentieel toch veel groter?masterrobo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:51:
Dit is pas het begin voor ICX, wacht maar tot de Koreanen er massaal bij kunnen. Dan krijgen we een EOS style pump, mijn advies HODL, dit niet een dertien in een dozijn shitcoin.
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Heeft geen zin gezien mn account al gekoppeld was... moet wachten op de binance support deskTaro schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:37:
[...]
Authy App ipv Google Authenticator gebruiken
Hmm dat verklaart waarom Nav ineens weer omhoog gaat (+50%). Veel mensen stappen blijkbaar over.Frozenhands schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:25:
Ik ben uit XVG gestapt, de berichten eromheen doen de munt niet veel goed. Ik heb mijn winst genomen nu die er nog is.
Grappig dan McAfee een paar dagen geleden nog speculeert dat Verge naar de $15 gaat in 2018. Wat een stakker. En ms nog wel erger: de mensen die zijn tweets geloven.
Echt, wat een hoop scam in dit wereldje. Ik hoop niet dat het teveel instappers afschrikt, omdat er nog wel genoeg serieuze projecten zijn in de crypto wereld.
NOSIG
Nee dit had te maken met een artiest die navcoin ging promoten_Christiaan_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:41:
[...]
Hmm dat verklaart waarom Nav ineens weer omhoog gaat (+50%). Veel mensen stappen blijkbaar over.
Grappig dan McAfee een paar dagen geleden nog speculeert dat Verge naar de $15 gaat in 2018. Wat een stakker. En ms nog wel erger: de mensen die zijn tweets geloven.
Echt, wat een hoop scam in dit wereldje. Ik hoop niet dat het teveel instappers afschrikt, omdat er nog wel genoeg serieuze projecten zijn in de crypto wereld.
Dat kun je toch gewoon herstellen met de backup codes ?Limbeckx schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:35:
Come again? Welke codes?Hbeez schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:43:
[...]
Dat kun je toch gewoon herstellen met de backup codes ?
Misschien een “domme” vraag, maar iemand enig idee of ik mijn bitcoingold al kan claimen en op welke wallet ik dit kan plaatsen?
Ik heb al aardig wat gezocht maar kom niet echt legit dingen tegen.
Ik wil deze claimen en direct verkopen voor btc of ltc.
Thanks
Thanks
De code die je bij de initiële 2F krijgt. Die waar bij staat bewaar deze goed
De QR-code die je kan printen of nummer over nemen, die je krijgt bij het instellen
e2.verge-electrum.com met ssl op poort 50002 werkte bij mij net wel.Empirical2159 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:35:
De Electrum xvg wallet is bugged, servers waren down en er zijn nieuwe toegevoegd gisteren.
Ik heb Coinomi wallet voor Android gebruikt om m'n BTG op een exchange te krijgen. Ging prima.seadogg schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:46:
Misschien een “domme” vraag, maar iemand enig idee of ik mijn bitcoingold al kan claimen en op welke wallet ik dit kan plaatsen?
Thanks
Via een Coinomi wallet moet dat kunnen...met googel vind je wel een how-to.seadogg schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:46:
Thanks
Met BCH was dat ook een makkelijke weg. Met BTG ook, alleen mij is het niet gelukt omdat ik mijn BTC in een Bitgo V2 wallet had en die werkt weer niet mee
https://coinomi.freshdesk...pshot-how-do-i-claim-btg-
[ Voor 10% gewijzigd door 996 op 25-12-2017 23:52 ]
Niet ingestapt op Verge en achteraf gezien kan ik daar blij mee zijn. Ik vond dat er een veel te grote hype was. Ik denk dat die hype ervoor heeft gezorgd dat er veel mensen zijn ingestapt die erg weinig verstand hebben van crypto, en vooral droomde van de $15 die Verge zou gaan halen volgens McAfee.
Ik denk dat er genoeg andere coins zijn met veel mogelijkheden. Zo denk ik dat XRB veel mogelijkheden heeft, al vraag ik me wel af er wel genoeg nodes zullen zijn op het moment dat aantal transacties toeneemt.
Phore is ook erg interessant. Onder meer anoniem, masternodes (ik denk dat coins die een incentive hebben om nodes te runnen sowieso erg populair worden in 2018) en snelle transacties.
EthLend; werkend platform, afgelopen week heeft de DApp een update gehad en in die week zijn er voor meer dan 100.000$ leningen gefund. Erg actieve community, uitgebreid en actief team wat ook erg aanspreekbaar is op Telegram.
Daarnaast denk ik dat er ook genoeg short-term gains zijn, zoals Snovio. Decentraal leads aanleveren. Klinkt leuk en heeft ook nog voldoende groeimogelijkheden, maar op de lange termijn zie ik er niet echt iets in, want ik zie niet waarom de blockchain er voor nodig is.
Ik denk dat er genoeg andere coins zijn met veel mogelijkheden. Zo denk ik dat XRB veel mogelijkheden heeft, al vraag ik me wel af er wel genoeg nodes zullen zijn op het moment dat aantal transacties toeneemt.
Phore is ook erg interessant. Onder meer anoniem, masternodes (ik denk dat coins die een incentive hebben om nodes te runnen sowieso erg populair worden in 2018) en snelle transacties.
EthLend; werkend platform, afgelopen week heeft de DApp een update gehad en in die week zijn er voor meer dan 100.000$ leningen gefund. Erg actieve community, uitgebreid en actief team wat ook erg aanspreekbaar is op Telegram.
Daarnaast denk ik dat er ook genoeg short-term gains zijn, zoals Snovio. Decentraal leads aanleveren. Klinkt leuk en heeft ook nog voldoende groeimogelijkheden, maar op de lange termijn zie ik er niet echt iets in, want ik zie niet waarom de blockchain er voor nodig is.
Ik wil nu wat geld van bittrex halen, las online dat het meteen naar je bank zou kunnen. Echter zie ik daar geen optie meer voor. Ik kan wel het geld overmaken naar een bitcoin dealer en vanuit daar omzetten naar fiat en uitbetalen. Echter zijn er hoge btc fees atm. Iemand hier ervaring met een andere coin dealer die dit goed kan? Zat miss te denken aan omzetten naar Dash ivm goedkopere transactie kosten.
Excuse my ignorance (ben nog relatief nieuw in de cryptocurrency wereld):Malarky schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:06:
Haalt er nog iemand zijn BTC van exchange naar wallet om mee te profiteren van alle forks komende 2 weken?
Of verwachten jullie dat de waarde minimaal zal zijn?
Wat betreft voorgaande forks: Bitcoin Cash heb ik via Jaxx met een single click geclaimed en bij Bittrex automatisch bijgeschreven gekregen. Bitcoin Gold is mij nog te ingewikkeld, al staat die wel op $300. Bitcoin Diamond lees ik over dat het nog onmogelijk is deze te claimen, de futures staan op $50.
Hier de forks voor komende 2 weken: https://www.apparata.nl/n...r-komende-weken-25446/amp
Als ik het goed begrijp is het verschil tussen soft en hard fork basaal genomen dat een softfork compatible is met de vorige fork en dus kunnen huidige nodes gewoon blijven functioneren ook als ze niet updaten. Bij een hard fork is dit niet het geval (tenzij de hele community het hier mee eens is en iedereen update).
Aangezien al deze forks een nieuwe naam hebben ga ik ervan uit dat het dus geen forks zijn waarvan de hele community het eens is en vandaar dus als aparte coin naast de BTC worden geïntroduceerd (of denk ik dan te simpel?).
Wat ik met lezen begrijp is het schijnbaar gebruikelijk dat je met de hard forks ook elke keer dezelfde hoeveelheid coins als je BTC krijgt als nieuwe coins. Vraag is nu hoe claim je deze dan? Er zijn blijkbaar nog geen wallets die dit specifiek ondersteunen. Mijn Nano Ledger ondersteunt dit bv niet. Zit meer met de gedachte dat ik (hoe weinig ook) deze coins wel zou willen claimen. Bedoel kijkt maar naar Bitcoin Cash nu. Die is toch wel wat waard.
Hier werkt al een hele tijd niks. Wil ook (een deel) verkopen. Gelukkig laag ingestapt maar 1000 euro winst zien verdampen zonder iets te kunnen doen is toch niet erg prettig.willy83 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:49:
[...]
e2.verge-electrum.com met ssl op poort 50002 werkte bij mij net wel.
Vanaf Bittrex kan je niet direct naar fiat/bank. Gewoon omzetten naar LTC, overmaken naar GDAX/Coinbase, via GDAX naar Euro omzetten (geen market order!) en dan voor 15 cent naar je rekening laten overmaken. Nagenoeg gratis, wel even een x aantal dagen wachten voordat het op je rekening staat.j0ppie schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:54:
Ik wil nu wat geld van bittrex halen, las online dat het meteen naar je bank zou kunnen. Echter zie ik daar geen optie meer voor. Ik kan wel het geld overmaken naar een bitcoin dealer en vanuit daar omzetten naar fiat en uitbetalen. Echter zijn er hoge btc fees atm. Iemand hier ervaring met een andere coin dealer die dit goed kan? Zat miss te denken aan omzetten naar Dash ivm goedkopere transactie kosten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ik zag xvg net zelfs even heel snel de 6xx aantikken waarna er voor ±9btc een inkooporder werd geplaatst.
wie koopt er voor 9 btc aan XVG.willy83 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:58:
ik zag xvg net zelfs even heel snel de 6xx aantikken waarna er voor ±9btc een inkooporder werd geplaatst.
Het zakt in elkaar en RDD doet niet veel beter.
We gaan morgen zien of McAfee nog steeds trouwe volgers heeft
Ik heb net rustig nog wat XVG bijgekocht, helaas niet helemaal onderin maar nu al weer winst.
https://www.quora.com/Whi...018-Why/answer/Jim-Breyer
Mooi stukje tekst van Jim Breyer - heeft zijn fortuin van $ 2.4 miljard als Venture capitalist verdiend door oa in 2005-2007 in Facebook en Spotify te stappen. Daarnaast werkte hij met grootste private equity fondsen KKR en Blackstone. Dat deze vent VeChain op het oog heeft stemt mij zeer vrolijk
Mooi stukje tekst van Jim Breyer - heeft zijn fortuin van $ 2.4 miljard als Venture capitalist verdiend door oa in 2005-2007 in Facebook en Spotify te stappen. Daarnaast werkte hij met grootste private equity fondsen KKR en Blackstone. Dat deze vent VeChain op het oog heeft stemt mij zeer vrolijk
Ik lees veel berichten over mensen die hun portfolio bij willen houden met blockfolio/delta. Ik gebruik zelf bittrex exchange en hiervoor is een mooie app gemaakt voor Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greencandle.mybittrex
Api van bittrex halen (read only!), in de app gooien en je hebt je actuele portfolio met prijzen van de verschillende coins
Ps. Geen idee of deze er ook is voor ios
Api van bittrex halen (read only!), in de app gooien en je hebt je actuele portfolio met prijzen van de verschillende coins
Ik zie vooral veel fud (op basis van 1 enkel bericht) rondom xvg, het is jammer dat het zo werkt maar soit. Het zal me niks verbazen als eea zich weer redelijk stabiliseert op een wat lager nivo.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat verwacht je dan nu precies? Want de partnership announcement was zeer teleurstellend (en heeft me dus 140€ gekost omdat hij onderuit ging en ik ook teveel verwacht had).robino007 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:14:
Heb een groot deel trx gekocht voor de toekomst, vrijdag komt de open code, en de ambities zijn groot.
Ik twijfel dus om opnieuw in te stappen met m'n speelgeld omdat ik zo'n scenario wel wil vermijden. Ik heb nog zo'n 500€ waarmee ik wat kan spelen, maar m'n vorige instap in TRX was iets te impulsief...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Mwah, hoor al langere tijd negatieve info over xvg... De truc blijft natuurlijk zin van onzin filteren maar heel veel constructieve info waarom het WEL wat zou worden heb ik niet gehoord nog (behalve "wacht maar", "hodl!", etc)Crypts schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:05:
Ik zie vooral veel fud (op basis van 1 enkel bericht) rondom xvg, het is jammer dat het zo werkt maar soit. Het zal me niks verbazen als eea zich weer redelijk stabiliseert op een wat lager nivo.
Heb er netto wel wat aan overgehouden uiteindelijk (de, naar wat ik denk, fout gemaakt om nog wat bij te kopen terwijl hij al op zn weg terug was en daardoor minder winst dan had gekund) maar dat is meer op de populariteit geweest dan op wat anders dan ook.
(En toch blijf ik hem in de gaten houden
Ben ik ook niet zeker over... Had hem ook op een verkeerd moment ingekocht en geef hem, met alle risicos van dien, nog de voordeel van de twijfel. Pluspunt vind ik vooral dat er actief wel deals gesloten worden, misschien niet de topdeals die we zouden hopen, maar er wordt aan gewerkt...Jebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:09:
[...]
Wat verwacht je dan nu precies? Want de partnership announcement was zeer teleurstellend (en heeft me dus 140€ gekost omdat hij onderuit ging en ik ook teveel verwacht had).
Ik twijfel dus om opnieuw in te stappen met m'n speelgeld omdat ik zo'n scenario wel wil vermijden. Ik heb nog zo'n 500€ waarmee ik wat kan spelen, maar m'n vorige instap in TRX was iets te impulsief...
Wacht voor nu nog rustig af (ook omdat ik moeite heb om mijn huidige verlies te accepteren
[ Voor 34% gewijzigd door m0ridin op 26-12-2017 00:12 ]
Ja. Een uurtje geleden is het pas aangekomen.jorisdeket schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:17:
[...]
TAG ook gebruikt? Van exchange naar exchange werkt met een TAG. Naar je wallet niet
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Wat denken we trouwens over verder investeren in ICX op dit moment?
Ik heb er een leuke winst gemaakt met m'n short term bankroll, maar ik geloof ook effectief in de munt. Maar investeer niet graag in een munt vlakbij z'n topkoers, in veel gevallen geen goed idee.
Momenteel is die enkel verkrijgbaar op Binance denk ik? Of toch max 2/3 exchanges + nog geen toegang voor de Koreanen. Dat geeft me het gevoel dat dit ding nog makkelijk *3 kan gaan in de huidige markt, zeker omdat ICX echt de voorbije dip makkelijk doorstaan heeft.
M'n SEPA transfer komt hopelijk deze week ergens aan. Maar om nu even hier 1-2K te gaan insteken enkel in ICX vind ik wel héél gevaarlijk...
Ik heb er een leuke winst gemaakt met m'n short term bankroll, maar ik geloof ook effectief in de munt. Maar investeer niet graag in een munt vlakbij z'n topkoers, in veel gevallen geen goed idee.
Momenteel is die enkel verkrijgbaar op Binance denk ik? Of toch max 2/3 exchanges + nog geen toegang voor de Koreanen. Dat geeft me het gevoel dat dit ding nog makkelijk *3 kan gaan in de huidige markt, zeker omdat ICX echt de voorbije dip makkelijk doorstaan heeft.
M'n SEPA transfer komt hopelijk deze week ergens aan. Maar om nu even hier 1-2K te gaan insteken enkel in ICX vind ik wel héél gevaarlijk...
[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 26-12-2017 00:17 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Het grappige is dat xvg in eerste instantie de hemel in werd geprezen en daarna op elke mogelijke manier werd afgebrand. En wat zou het moeten worden? Wat hebben andere munten in petto? Het is leuk om te lezen over allerlei plannen en ambities maar bijna zonder uitzondering stelt eigenlijk alles tot nu toe teleur... Soms geeft het even een speculatieve impuls maar in mijn beleving blijft het daarbij. Of er nou 1 dev achter een muntje zit of een heel team wat niks voor elkaar krijgt maakt weinig uit.m0ridin schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:10:
[...]
Mwah, hoor al langere tijd negatieve info over xvg... De truc blijft natuurlijk zin van onzin filteren maar heel veel constructieve info waarom het WEL wat zou worden heb ik niet gehoord nog (behalve "wacht maar", "hodl!", etc)
Heb er netto wel wat aan overgehouden uiteindelijk (de, naar wat ik denk, fout gemaakt om nog wat bij te kopen terwijl hij al op zn weg terug was en daardoor minder winst dan had gekund) maar dat is meer op de populariteit geweest dan op wat anders dan ook.
(En toch blijf ik hem in de gaten houden)
Blijft wel dat mensen er vooral in moeten blijven geloven anders wordt het ook zo saai.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mensen geloven alleen maar in de potentiële winst. En geld maakt blind.Crypts schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:17:
[...]
Het grappige is dat xvg in eerste instantie de hemel in werd geprezen en daarna op elke mogelijke manier werd afgebrand. En wat zou het moeten worden? Wat hebben andere munten in petto? Het is leuk om te lezen over allerlei plannen en ambities maar bijna zonder uitzondering stelt eigenlijk alles tot nu toe teleur... Soms geeft het even een speculatieve impuls maar in mijn beleving blijft het daarbij. Of er nou 1 dev achter een muntje zit of een heel team wat niks voor elkaar krijgt maakt weinig uit.![]()
Blijft wel dat mensen er vooral in moeten blijven geloven anders wordt het ook zo saai.
Voor degenen die Siacoin hebben, geniet er van! Zit al op 10 exchanges een tijdje en bezit redelijk wat coins, nu wilde ik hier instappen, maar het is enkel op Bittrex, Poloniex (werd me streng afgeraden) en nog een of andere exchange te verkrijgen waar je 2x zoveel betaalt per coin... Bittrex laat geen nieuwe users toe. Dus helaas niet mogelijk om er uberhaupt aan te komen. Jammer want het concept is ontzettend mooi.
Geld maakt niet blind maar vertroebeld je visie. Dat is wat ik bedoelde. Er is geen echte ontwikkeling of vooruitgang dus moet er iets geslachtofferd worden, nu is het wellicht xvg en volgende week misschien de belofte van nu. Het is gewoon puur speculatie en als we ons dat allemaal goed beseffen komt het vast allemaal goed.Crashcat schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:20:
[...]
Mensen geloven alleen maar in de potentiële winst. En geld maakt blind.
Ik vind deze erg prettig!!giganielsie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:05:
Ik lees veel berichten over mensen die hun portfolio bij willen houden met blockfolio/delta. Ik gebruik zelf bittrex exchange en hiervoor is een mooie app gemaakt voor Android:
Google Play: ProfitTrading For Bittrex - Trade much faster!
Ik heb ook een leuke computer..
Ik ga morgen ICX bijkopen. 31 december zou de main net launch moeten zijn en dat komt al aardig dichtbij, hoge koers of niet.Jebus4life schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:16:
Wat denken we trouwens over verder investeren in ICX op dit moment?
Verwijderd
Jongens ik ben erg geintresseerd om in de bitcoin te stappen heb al verschillende forums gelezen. Hebben jullie nog suggesties van sites waar ik mijn kennis op kan uitbreiden?
Klopt. Alleen lijken veel discussies nu op trash talk tijdens cod oid. Mijn coin beter dan de jouwe etc etc.Crypts schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:24:
[...]
Geld maakt niet blind maar vertroebeld je visie. Dat is wat ik bedoelde. Er is geen echte ontwikkeling of vooruitgang dus moet er iets geslachtofferd worden, nu is het wellicht xvg en volgende week misschien de belofte van nu. Het is gewoon puur speculatie en als we ons dat allemaal goed beseffen komt het vast allemaal goed.
Heeft een tijd geduurd om daar niet aan te ergeren en alle noise te filteren.
31/12, dat is over 100 uur. Ik heb geen idee hoelang die datum al op de planning staat, maar denk je ook niet dat die launch al lang is ingeprijsd en dat de rest pure speculatie/hoop is dat het verder stijgt?JackDashwood schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:27:
[...]
Ik ga morgen ICX bijkopen. 31 december zou de main net launch moeten zijn en dat komt al aardig dichtbij, hoge koers of niet.
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Leuk stukje over XVG en waarom ik eruit ben gestapt:
"The reason I'm losing confidence has nothing to do with the current value of the coin or whether it's up or down. It's because of the simple fact that the current code base in Github has very little promise to be an actual release on the short term. This means that the roadmap is potentially once again being ignored and releases pushed back. Highs and lows mean exactly sh*t when it comes to almost any altcoin anyway.
To me, a roadmap is very important. The fact that the DEVs already missed several key releases on the roadmap in 2017 and show little to no promise in relation to Wraith Protocol, is simply something that makes me lose confidence in the team as a whole to deliver on their promises.
The commits fail to pass continious integration runs (shit happens, but see next point)
Failed CI runs aren't even fixed more than 24h after the failed run. This is a big ass no-no for any dedicated programmer and/or developer.
Committed code is virtually useless to determine actual progress and is... lackluster to say the least.
To put it in perspective; as a programmer myself, I could've made these code changes by myself in roughly 1-2 hours of work as most of it is implementing open source libraries and/or extensions. Almost no original code to be found in recent commits. If this is the dev's true effort to meet a deadline, they are just plain incompetent.
There is virtually no communication comming from Verge besides the old Twitter adverts (which anyone could've made to hype the coin and means f*ck all).
Mcafee bullshit doesn't help a coin, it only caters to short term gains and damage the reputation of a coin. 'But McAfee tweeted...'-arguments usually scare me away from a coin for long term holding."
"The reason I'm losing confidence has nothing to do with the current value of the coin or whether it's up or down. It's because of the simple fact that the current code base in Github has very little promise to be an actual release on the short term. This means that the roadmap is potentially once again being ignored and releases pushed back. Highs and lows mean exactly sh*t when it comes to almost any altcoin anyway.
To me, a roadmap is very important. The fact that the DEVs already missed several key releases on the roadmap in 2017 and show little to no promise in relation to Wraith Protocol, is simply something that makes me lose confidence in the team as a whole to deliver on their promises.
The commits fail to pass continious integration runs (shit happens, but see next point)
Failed CI runs aren't even fixed more than 24h after the failed run. This is a big ass no-no for any dedicated programmer and/or developer.
Committed code is virtually useless to determine actual progress and is... lackluster to say the least.
To put it in perspective; as a programmer myself, I could've made these code changes by myself in roughly 1-2 hours of work as most of it is implementing open source libraries and/or extensions. Almost no original code to be found in recent commits. If this is the dev's true effort to meet a deadline, they are just plain incompetent.
There is virtually no communication comming from Verge besides the old Twitter adverts (which anyone could've made to hype the coin and means f*ck all).
Mcafee bullshit doesn't help a coin, it only caters to short term gains and damage the reputation of a coin. 'But McAfee tweeted...'-arguments usually scare me away from a coin for long term holding."
"That's what I do. I drink and I know things."
Hangt ervan af welke verschillende forums je al hebt doorgelezen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:33:
Jongens ik ben erg geintresseerd om in de bitcoin te stappen heb al verschillende forums gelezen. Hebben jullie nog suggesties van sites waar ik mijn kennis op kan uitbreiden?
Lees heel deze topic door en je komt al een heel eind.
Verwijderd
Ik heb alles doorgelezen ben nu net klaar, maar ik heb nogsteeds mijn vragen over cryptocurrencies misschien dat andere forums mij nog weizer kunnen maken.Crashcat schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:35:
[...]
Hangt ervan af welke verschillende forums je al hebt doorgelezen.
Toch ook maar uit Verge gestapt, had deze in juni al gekocht (3500 stuks voor 15 euro
) dus een prachtig percentage opgeleverd.
De opbrengst gebruikt om een aantal munten met potentie die ik al had uit te breiden:
ICX
IOTA
ADA
En ingestapt in VeChain omdat daar maar positieve berichten van blijven komen.
Nu eerst maar eens een aantal maanden alles vasthouden, ook al is het vrij verslavend om steeds meer te traden
De opbrengst gebruikt om een aantal munten met potentie die ik al had uit te breiden:
ICX
IOTA
ADA
En ingestapt in VeChain omdat daar maar positieve berichten van blijven komen.
Nu eerst maar eens een aantal maanden alles vasthouden, ook al is het vrij verslavend om steeds meer te traden
http://www.avfoto.nl
Verwijderd
In dt topic staat o.a.Crashcat schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:35:
[...]
Hangt ervan af welke verschillende forums je al hebt doorgelezen.
koop geen ripple, want het bedrijf ripple staat niet achter de ripple coin!
(Werkelijkheid: Ripple 5 x over de kop deze maand)
en
Koop geen ICX, die munt is gisteren voor 10 cent gereleased en staat nu op $2
(Werkelijkheid : Munt gaat vanaf dat moment drie keer over de kop in een week)
Daarentegen recommendatie voor Stratis, Neo en litecoin heeft voor mij goed uitgepakt, na de tips van hier. Uiteraard ingegaan na zelf onderzoek te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:40:
[...]
In dt topic staat o.a.
koop geen ripple, want het bedrijf ripple staat niet achter de ripple coin!
(Werkelijkheid: Ripple 5 x over de kop deze maand)
en
Koop geen ICX, die munt is gisteren voor 10 cent gereleased en staat nu op $2
(Werkelijkheid : Munt gaat vanaf dat moment drie keer over de kop in een week)
Icx raadde iemand hier ook aan en daar was ik ook gelijk ingestapt.
Xvg bleek veel winstmogelijkheden te hebben, maar vond dat het te riskant was, omdat het team niet goed er uit zag.
En toen kwam die x3000%
Kan alle kanten op, maar qua kennis en info staat er zoveel in dit topic. Goed of slecht, dat moet je zelf bepalen toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Crashcat op 26-12-2017 00:55 ]
Omdat Koreanen bulken van het geld en van crypto's houden. En net als Amerikanen zeer patriottisch.geelers schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:39:
[...]
Waarom wordt die Koreaanse markt zovaak aangehaald? Andere markten zijn potentieel toch veel groter?
Ze worden niet voor de niets de Amerikanen van Azië genoemd.
Lees hier verschillende coins die langskomen, echter (ja pas tijdje aan het ontdekken) stuit ik op probleem dat ik alleen coinbase ken en daar naar een enkeling kan kopen en btcdirect gesloten is voor registratie. Iemand enige tips voor partijen waar je wel meer keuze hebt en betrouwbaar is voor een Nederlander
http://coin-talk-team.slack.comVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:38:
[...]
Ik heb alles doorgelezen ben nu net klaar, maar ik heb nogsteeds mijn vragen over cryptocurrencies misschien dat andere forums mij nog weizer kunnen maken.
https://bitcointalk.org
https://investopedia.com
https://reddit.com/r/cryptocurrency
En de eigen subs van altcoins
Misschien Slack, telegram, twitter of Discord groepen van de teams van de coins.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]