[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.468.311 views

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
edit: misschien nog een kleine waarde als collectors item ;)

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2025
Malawolar schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:06:
edit: misschien nog een kleine waarde als collectors item ;)
Haha dat ben ik volledig met je eens! O-)

Het ging mij meer om het ideaal, dergelijke artikelen hebben vaak als definitie van Bitcoin -> Alle crypto's.

Denk wel dat de adoptie van een dergelijke coin in dit geval vanuit de wereldbevolking zelf moet komen, onze slavendrijvers gaan ons niet zomaar los laten :) .

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:01
Vul een topicrapport in, en laat het daarbij. Zo reageren levert ook niks op.

[ Voor 93% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2017 20:37 ]

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:58
NLMaca schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:12:
[...]

[...]

[...]

is het nu echt zo moeilijk om even verder te kijken dan je neus lang is

https://coinmarketcap.com/currencies/humaniq/#markets

tjonge jonge wat een vervuiling in dit topic de laatste paar weken
Idd, vervuiling dit. Goed lezen is ook een vak zeg. Er staat toch dat IK hem nergens kan verkrijgen :+

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025
Is het geen idee dat de McAfee pump-chasers e.d. gezamenlijk een groep creëren waar ze dit bespreken? :Y)

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Prosac schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:09:
[...]

Oh, bij daytraden begrijp ik het op zich wel. Maar wacht je dan liever niet op de fluctuatie waarbij je net op winst staat? Of ben je pas heel recent in verge gestapt?
Vanmorgen 10 uur gekocht op Binance en uiteindelijk pas tegen 1 uur er weer uit kunnen drukken op Bittrex. Had verge gekozen omdat het goedkoop en snel is, dat hij meteen na aanschaf zo zou dippen had ik ook niet verwacht... Normaal zit er niet meer dan 20/30 tussen aan- en verkoop op verschillende exchanges.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Danny.G schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:21:
Is het geen idee dat de McAfee pump-chasers e.d. gezamenlijk een groep creëren waar ze dit bespreken? :Y)
Ach joh, dat waait de komende dagen wel over, het wordt wel erg doorzichtig nu. John tweet over HMQ en ineens zie je een abnormale buy van 70 miljoen op coinmarketcap verschijnen via Bittrex, meer dan de hele market cap van die hele coin.

Kan wel raden van wie die muntjes zijn :+, en wiens muntjes gaan verdwijnen binnen de komende paar uur...

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:01
Tuurlijk.. dat begrijp ik. Dat hebben ze ook verteld dat het vrij instabiel is en veel ups en downs. Bedoelde dus ook als litecoin wel de juiste munt is. (Als dat al te achterhalen valt als juiste beslissing ;))
Prosac schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:02:
[...]

Hebben je vrienden en collega's ook gezegd dat crypto heen en weer gaat en dat je dus ook op verlies kunt staan?
Crypto is ook een kwestie van geduld. Je hebt 2! dagen geleden een munt gekocht.. en nu 11 euro verlies.. waarom wacht je niet gewoon een paar dagen/maanden?

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01-2025
Geen idee hoe je ooit op tijd kan kopen na zo'n tweet van John Mcafee. Het draait allemaal om de eerste minuut en daarna ben je eigenlijk al te laat.
En daarbij, Bittrex lag er na die tweet gelijk uit. Weet niet hoe het zit met andere echanges...

• Luca
frye schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:29:
Tuurlijk.. dat begrijp ik. Dat hebben ze ook verteld dat het vrij instabiel is en veel ups en downs. Bedoelde dus ook als litecoin wel de juiste munt is. (Als dat al te achterhalen valt als juiste beslissing ;))

[...]
Litecoin gaat zeker nog groeien. Afgelopen week was BTC aan het kloten dus dan gaat de rest vaak ook mee. Over de langere termijn zal de boel zich vast wel weer gaan herstellen en ook LTC zal dat doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 25-12-2017 15:32 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-12-2025
radiance2012 schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:31:
Geen idee hoe je ooit op tijd kan kopen na zo'n tweet van John Mcafee. Het draait allemaal om de eerste minuut en daarna ben je eigenlijk al te laat.
En daarbij, Bittrex lag er na die tweet gelijk uit. Weet niet hoe het zit met andere echanges...
Ze schijnen met een bot te werken.
Zodra de munt op zijn tweet verschijnt wordt er meteen automatisch gekocht
Je bent als persoon gewoon te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 25-12-2017 15:33 ]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

lasharor

7 december 2004

https://github.com/nieroda/mcafeeBTCTradeBot

:)

• lighting_
als iedereen dat gaat doen heeft het ook geen zin meer.
McAfee maakt zich belachelijk. Maar dat wisten we al

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012

Jebus4life

BE User

Malawolar schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:49:
Zojuist geïnvesteerd in Encrypgen (DNA coin). Een concept waar mensen via de blockchain hun medische data kunnen delen en verkopen met medici en medisch onderzoekers.

Hier een filmpje van iemand die uitgebreid de voor en nadelen bij langsgaat. YouTube: IS DNA THE NEXT GEN CRYPTOCURRENCY?? 🤑

In mijn ogen zijn de nadelen allemaal wel te tackelen, dan wel zijn ze te begrijpen door de makers. De coin staat nog erg laag (plek 320 ongeveer) en heeft ontzettende groeimogelijkheden. Marketcap nog 'slechts' 18 miljoen. Dit kan zeker het aankomende halfjaar 10x over de kop gaan.
Ik zie zeker de potentie van de munt (ik heb er vorige week 600 gekocht ofzo); maar ik durf toch niet meer in te kopen wegens de combinatie van de medische industrie (ik ben niet zeker of je zo'n industrie snel in beweging krijgt voor deze revolutie) en het feit dat ik niet helemaal onder de indruk ben van het team (de whitepaper is nogal zwak (leuke marketing slides, maar weinig diepgang), maar de advisors lijken me dan wel weer OK, dat verhoogt het vertrouwen dan weer wel).

Hun customer portal zou openen deze maand maar ik zie er niet veel van. Ook geen updates de laatste weken. Dit is z'n typische ICO die voor mij alle kanten op kan gaan. Maar als ze wat exposure krijgen kan het zeker wat worden ja. Maar voor mij is dit een muntje dat over 6 maanden inderdaad explosief kan groeien, maar ook gewoon een stille dood kan sterven wegen geen progressie (en ik vrees het laatste).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
Het verbaast mij dat een broker als LiteBit geen nieuwe klanten accepteert.
Dit kost hun toch vele €€€?
Het kan best druk zijn maar drukte betekent toch ook meteen meer omzet of zie ik dat verkeerd?
Het lijkt wel of veel brokers en exchanges helemaal niet berekend zijn op groei.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-12-2025

_Christiaan_

Master of SOG

lighting_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:38:
[...]

Wel interessant als je het volume bekijkt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5P9iFa9.png

Je ziet toch heel duidelijk, voor de aankondiging, het volume al flink stijgen van de mensen die hem alvast inkopen. Toch?

Tevens, met reddcoin zie je dat de stijging geen eeuwig leven beschoren is na de aankondiging:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fBPFkux.png

Ben benieuwd hoe groot het effect van de McAfee tweets over een tijdje is. Denk dat hij zijn eigen graf aan het graven is door zulke zwakzinnige tweets te verspreiden.

[ Voor 25% gewijzigd door _Christiaan_ op 25-12-2017 15:44 ]

NOSIG

• lasharor
  • Registratie: December 2004

lasharor

7 december 2004

[...]

Wat maakt dat uit? Een ieder in zijn schoenen had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.

Of je nu echt met een bot moet gaan kopen weet ik niet. Maar omdat 99% van de mensen die in crypto zitten zich toch puur focussen op eventuele "winsten" is het eventueel wel een tool die je kan gebruiken.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik denk dat erg veel mensen hadden verwacht dat er in de aanloop naar Kerst een mooie BTC piek te zien zou zijn. Nou zullen er vanavond en morgenavond alsnog na het kerstdiner veel Coinbase accountjes worden aangemaakt, maar de verificatieprocedure en het storten van geld gaat enige tijd in beslag nemen. Het resultaat daarvan zal even op zich laten wachten en het klagen over die procedure en het lange wachten op de transacties zal toenemen. Daarnaast hoor je steeds meer geluiden over lange transactietijden, dat Bitcoin op de weg terug is, Alts het overnemen, een bubbel, etc. Je ziet ook aan de berichten in dit topic dat we in een volgende fase aanbeland zijn.

Waar ik tot 2 weken geleden graag de komende 1-2 dagen op de BTC trein had willen zitten, ben ik zojuist uitgestapt. Ook BCH heb ik tijdelijk geparkeerd. Alleen ADA, XRP, ETH en LTC laat ik nog even staan omdat die in verhouding tot BTC/BCH een erg klein aandeel hebben in mijn portefeuille. Daarnaast zie ik dat iedereen om mij heen instapt in ETH en LTC via Coinbase, nagenoeg niemand zie ik nog een plukje BTC kopen.

Meestal als ik uitstap stijgt daarna direct alles, dat gun ik jullie van harte, maar ik denk dat het (los van vanavond en morgenavond) de komende 2-3 weken weleens veel verder omlaag zou kunnen gaan. En zolang ook Alts vs BTC worden uitgedrukt, zal dat je Dollar/EURO waarde erg verlagen. Over 2-3 weken sluis ik alles terug naar mijn rekening of besluit ik opnieuw in te stappen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Dakillerbean schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:53:
[...]

Lezen mensen hier soms niet of zo? Al 100x voorbij gekomen dat je beter een ander coin kunt nemen, maar iedere keer doet men toch een transactie met Bitcoin en maar klagen in dit topic... volgens mij is dit topic heel ergens anders voor bedoeld... Ga kerst vieren zoals 95% van de mensen van de exchanges ook doen, en accepteer dat het kerst is en zaken langer kunnen duren nu... Woensdag zijn “de winkels” weer open, en tot die tijd gewoon rustig afwachten.
anders hou je grote waffel even dicht. dat de transacties langer duren snap ik echter worden ze vanuit coinbase nu helemaal niet verzonden. deze staan sinds vanochtend 08:00 al stil. BTC moet op zijn minst doorgezet worden richting blockchain bij een transactie vanuit coinbase.

• lighting_
_Christiaan_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:41:
[...]

Wel interessant als je het volume bekijkt:

[afbeelding]

Je ziet toch heel duidelijk, voor de aankondiging, het volume al flink stijgen van de mensen die hem alvast inkopen. Toch?
helemaal gelijk
gewoon manipulatie.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

PM_Petrol schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:01:
[...]

Dollar of euro heeft ook geen fysieke waarde, het is gewoon papier. Wij, de mensen geven er waarde aan. Zo kijk ik er tegenaan. Grondstoffen zoals goud, platinum etc, dat heeft een waarde, dat is nuttig voor heel veel verschillende dingen, heeft bepaalde fysieke eigenschappen en is schaars. Bitcoin is ook maar verzonnen door de mens.
Je vergeet dan wel even dat er bij traditionele valuta een economie van een land/regio achterzit met een BNP waarop dat vertrouwen gebaseerd is.

Ik hoor de Crypto enthousiastelingen ook wel vaker roepen dat goud ook overgewaardeerd is en de euro is ook alleen maar een papiertje en dat wordt vrolijk door getweet door mensen die hopen dat hun Crypto vooral veel waard wordt en bovenal nog nooit een economie boek van binnen heeft gezien.

Ja het is gebaseerd op vertrouwen maar geen blindelings vertrouwen, en met crypto's is het vaak wel het laatste geval.

Leuk om een beetje mee te klooien maar het blijft handig om zelf wat gezond verstand te blijven gebruiken.

Als je cryptovaluta een toekomst wenst dan moet je hopen dat het meer wordt dan het speculatievehicel dat het nu is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

HoppyF schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:41:
Het kan best druk zijn maar drukte betekent toch ook meteen meer omzet of zie ik dat verkeerd?
Het lijkt wel of veel brokers en exchanges helemaal niet berekend zijn op groei.
Het aantal support aanvragen zal ook toenemen, dat kan de druk op medewerkers gigantisch verhogen en dat kan de doodsteek zijn voor een groeiend bedrijf. Je kunt beter iets minder inkomsten hebben, maar alles goed regelen en op orde hebben, dan bezwijken onder negatieve publiciteit en het hebben van allemaal gestreste medewerkers die daardoor meer fouten gaan maken, zich ziekmelden, etc. Het aannemen en inwerken van nieuwe medewerkers kost ook erg veel tijd en geld en een snelle groei pakt vaak ook niet erg positief uit.

Daarom alle begrip hiervoor, ik zou hetzelfde hebben gedaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lighting_
je trekt niet zomaar een blik mensen open. Zeker niet in deze tijden waar personeel schaars is
Of server capaciteit. Is hun software scalable?
Qua software zal je ook mee moeten groeien. Heb je de developers?
Ze gaan ook verhuizen naar een groter pand.
Je moet de groei gewoon goed temmen want je organisatie is er niet op gericht.Anders verzuip je en uiteindelijk kan je niet de service leveren. Je ziet dat zelfs grote exchanges (bitfinex/BL3P etc) een tijdelijke ledenstop hebben.

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
PM_Petrol schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:01:
[...]

Dollar of euro heeft ook geen fysieke waarde, het is gewoon papier. Wij, de mensen geven er waarde aan. Zo kijk ik er tegenaan. Grondstoffen zoals goud, platinum etc, dat heeft een waarde, dat is nuttig voor heel veel verschillende dingen, heeft bepaalde fysieke eigenschappen en is schaars. Bitcoin is ook maar verzonnen door de mens.
Echt valuta is afdekt middels obligaties en een economie. Je opmerking raakt dus kant nog wal.

• Luca
Niemand was berekenend op de groei, dat is precies het probleem. Exchanges kunnen de registraties niet aan, brokers de vraag van coins niet. Brokers zitten met een voorraad en je kan wel 10 miljoen coins halen, maar als die koers vervolgens behoorlijk daalt, zitten ze met coins waar ze stevig verlies op kunnen maken.

Naast het feit dat je met onverwachte drukte ook moet schalen (inkoop, support, medewerkers) en dat gaat lang niet altijd zo snel.

• Almere909
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-12-2025
Wilco88nl schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:00:
[...]
Als je bovenstaande lees, wat vind jij dan dat de waarde van Bitcoin is?
Ik ben van de generatie dat het geld moet voelen en zien.... Dus, het is erg moeilijk voor mij om een objectief standpunt te nemen. Dat het kansen biedt om te kopen/verkopen/kopen/slecht slapen - ongetwijfeld!

Gevestigde orde zal er alles aan doen om het te ondermijnen, inclusief energietoevoer afsluiten, energie duurder te maken etc. etc. Over echt enge methodes durf ik hier niet te praten. Hoe ver gaan zij, dit is de vraag.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Zorg dat je eth beschikbaar hebt op binance. Dan moet hij nog de coin promoten die op binance beschikbaar is.
Coin kopen en na een paar minuten er weer uit.

• shakespeare
[...]

ja hij zorgt ervoor dat de coins niet meer serieus genomen worden.. ach over een tijdje trapt niemand hier meer in.
mijn transactie is erdoor trouwens van coinbase na een halve dag, ook de laaste keer dus.

• shakespeare
Worstkaas schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:03:
[...]

Zorg dat je eth beschikbaar hebt op binance. Dan moet hij nog de coin promoten die op binance beschikbaar is.
Colin kopen en na een paar minuten er weer uit.
gisteren ging reddcoin omhoog voor de tweet... dit zegt genoeg. je bent simpelweg altijd te laat. }:O

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
martincm schreef op maandag 25 december 2017 @ 05:56:
[...]

Daarom ben ik in de TokenPay ICO gestapt. Is nog lopende overigens.
En hoe denk jij over de aantijging dat TokenPay/TPAY een copy van SPECTRE is?

Afbeeldingslocatie: https://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fimgur.com%2FT2yWzbQ.png&key=xDtMICF0JKSfgITqrc594A&w=800&h=470

• alive
  • Registratie: April 2010
John krijgt er van langs en heeft beloofd de coins als plaatje aan te kondigen ipv in woorden zodat bots ze niet uit zijn tweets kunnen oppikken.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik denk dat ze wel berekend waren op groei, maar dat wel ook onderschat hebben. Als je plotseling 10 keer zoveel aanmeldingen en de volgende dag weer 10 keer zoveel dan stroom je over, zo snel kun je gewoon niet bijschalen. Denk dat ze er goed aan doen door het zo op te lossen, bestaande klanten blijven dan blij en ze kunnen rustig kijken hoe ze de volgende registratiegolf gaan aanpakken. Er zijn nog wel een paar andere in Nederland toch? Litebit is vooral makkelijk als je zonder gedoe met exchanges de andere munten wil kopen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
alive schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:08:
John krijgt er van langs en heeft beloofd de coins als plaatje aan te kondigen ipv in woorden zodat bots ze niet uit zijn tweets kunnen oppikken.
Alsof hedendaagse bots hier ook maar enige moeite maar gaan hebben, het is geen 1989 meer...

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-12-2025
alive schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:08:
Dus de mensen die slim denken te zijn door mee te liften op de pump en dumb van John, en er dus geen probleem mee hebben om anderen die te laat inspringen te n**ien, worden nu zelf gen**id door mensen die nog wat slimmer zijn, en nu zijn ze boos? :')

* Even aangenomen dat het inderdaad pump and dump is.

[ Voor 5% gewijzigd door Steamwitz op 25-12-2017 16:17 ]

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:04:
[...]

gisteren ging reddcoin omhoog voor de tweet... dit zegt genoeg. je bent simpelweg altijd te laat. }:O
Reddcoin steeg een aantal dagen daarvoor al. Denk dat dit weinig met McAfee te maken had.

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
Wel verbazingwekkend dat er op deze dagen nog veel volume is. Hierdoor merk je echt dat het een wereldhandel is.

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik ga mijn XVG weer inruilen, idealiter @ 1800 (tja..), maar beetje verlies is prima, hij stijgt op dit moment aardig.

Dan ICX bijkopen. Mijn LTC gaan gestaag trouwens, soort van solide basis die ik hold haha, afkloppen!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:10:
Ik ga mijn XVG weer inruilen, idealiter @ 1800 (tja..), maar beetje verlies is prima, hij stijgt op dit moment aardig.

Dan ICX bijkopen. Mijn LTC gaan gestaag trouwens, soort van solide basis die ik hold haha, afkloppen!
Heb zelf ook net ICX gekocht aan 6$, gek omdat ik eerder vandaag voor $5,50 alles had verkocht. Zal je zien dat ie straks instort.

• Giant87
Oh ja, ongetwijfeld, maarja... Toch meer vertrouwen in die munt (om het even te laten staan zodra ik voldoende heb) dan in XVG. XVG was meer impuls.

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:10
Gisteren Icx verkocht aan 3.3$.. Het blijft iets moeilijk, crypto munten inschatten.

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
FlyEragon schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:12:
[...]

Heb zelf ook net ICX gekocht aan 6$, gek omdat ik eerder vandaag voor $5,50 alles had verkocht. Zal je zien dat ie straks instort.
99% kans dat icx eind januari op minimaal $10 staat. Tenzij de hele crypto wereld instort of kim jung een bommetje gooit

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08-2025
Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:10:

Heb je de grafiek van ICX al een naast die van XVG gelegd? Nu in ICX stappen is technisch gezien waanzin.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ja zijn die al te koop op binance?
Staat op mij to do list.

Waar en hoe haal.ik deze.precies?

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
vvilco schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:19:
[...]

Heb je de grafiek van ICX al een naast die van XVG gelegd? Nu in ICX stappen is technisch gezien waanzin.
idd je verkoopt je Verge voor een lage prijs en koopt ICX op een ath terug..

miss zit je al een hele poos in Verge en heb je zobiezo al winst maar toch ;)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
[...]

Tja morgen denk je weer had ik vandaag maar......

• Giant87
[...]

Stijgende lijn vs dalende lijn? Of bedoel je een grafiekje die zo ver uitgezoomed is dat ze voor bijna elke munt op elkaar lijken?

//edit kleine nuancering, ik ga voor een korte verhoging. Komende 12-24h blijft ICX sowieso nog stijgen, dus alles is dan mooi meegenomen. Zien we daarna wel weer verder.

[ Voor 19% gewijzigd door Giant87 op 25-12-2017 17:24 ]

• vvilco
Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:22:
[...]

dat ze voor bijna elke munt op elkaar lijken?
Of de btc grafiek ja, wat gebeurt er als iets heel hard stijgt?

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

vvilco schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:24:
[...]

Of de btc grafiek ja, wat gebeurt er als iets heel hard stijgt?
Moon! Nou het stijgt nog lekker door en met een stop loss pak je toch altijd weer een paar procentjes. Dus moet goedkomen.

• vvilco
Sam2013 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:21:
[...]

Tja morgen denk je weer had ik vandaag maar......
Die tijd heb ik gelukkig gehad. Zo denken resulteert vooral in hoog instappen en laag uitstappen...

Geen hodl maar sisu voor mij...

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
Ik zit ff met een vraag.

bitcoin is een x aantal satoshi maar blijft dit altijd gelijk? Als de btc 10 000 of 100 000 dollar waard is dan maakt het qua satoshi niks uit toch?

ik zou dan bijna denken ik stop alles in alt coins die stabiel zijn en langzaam groeien want, dan kun je groeien in je btc. Ik snap dat als btc hard stijgt de alts vaak wat zakken en dat is het risico wat je loopt.

Of heb ik het toch mis en zit het anders in elkaar?

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
In hoeverre is een ath als overweging van toepassing als de meest
relevante markt nog geen toegang heeft tot de coin? Mensen vonden 25ct voor xrp ook een ath, en 250 voor eth was ook Tweakers voorpaginanieuws...
banaanbanaan schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:21:
[...]

idd je verkoopt je Verge voor een lage prijs en koopt ICX op een ath terug..

miss zit je al een hele poos in Verge en heb je zobiezo al winst maar toch ;)

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Lol, ICX vergelijken met zo'n achterlijke Roger Ver hypecoin.

ICX groeit nu zonder enige hype met een solide tradingvolume. Moet je eens zien wat er gebeurd als ICX op meerdere Koreaanse beurzen staat met een online Mainnet. Als vaporware tegenwoordig al de top 10 haalt, kan ICX dat zometeen met 2 vingers in de neus.

• Giant87
Het all time high verhaal is in deze hyper markt sowieso moeilijk te onderbouwen. Top20 blijft eigenlijk een positieve beweging houden. Tuurlijk daalt het ook tussendoor, maar lange termijn is allemaal stijgen de laatste tijd.

Het is dat ik wat ongeduldig ben waardoor ik met de helft van mijn portfolio toch regelmatig swap, maar dat is ook het leuke vh spelletje. Soort bergbeklimmen, steeds het juiste haakje zoeken naar de top, soms een stapje terug, soms via een trap omhoog en soms toch een andere route.

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik denk dat coinbase helemaal niks verstuurd qua bitcoin vandaag, vanochtend vroeg al verstuurd en nog niks binnen op binance. Normaal altijd binnen 2 uur. (al een keer of 3 nu). Ja ik weet dat je beter Ethereum kan sturen maar had nog allemaal btc staan bij coinbase. Is het dan toch handiger om dat te verkopen en dan eth te kopen en dan weer door te sturen?

• vvilco
Trent900 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:36:
[...]

Ik word niet gehinderd door enige kennis van welke coin dan ook, ik kijk alleen maar naar plaatjes.

• Giant87
theorganiser schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:45:
Ik denk dat coinbase helemaal niks verstuurd qua bitcoin vandaag, vanochtend vroeg al verstuurd en nog niks binnen op binance. Normaal altijd binnen 2 uur. (al een keer of 3 nu). Ja ik weet dat je beter Ethereum kan sturen maar had nog allemaal btc staan bij coinbase. Is het dan toch handiger om dat te verkopen en dan eth te kopen en dan weer door te sturen?
Direct van Coinbase naar Binance, of via GDAX? GDAX--> Binance duurt bij mij ook iets langer dan normaal.

//edit, GDAX status:

Transfers
Bitcoin Network Degraded Performance
Ethereum Network Degraded Performance
Litecoin Network Degraded Performance
US Wires Degraded Performance
US Bank Accounts Operational
SEPA Transfers Degraded Performance

[ Voor 18% gewijzigd door Giant87 op 25-12-2017 17:49 ]

Verwijderd

Trent900 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:36:
[...]

ICX groeit nu zonder enige hype met een solide tradingvolume. Moet je eens zien wat er gebeurd als ICX op meerdere Koreaanse beurzen staat met een online Mainnet. Als vaporware tegenwoordig al de top 10 haalt, kan ICX dat zometeen met 2 vingers in de neus.
Dus jij zegt ICX HODLEN? Want ik zit nu bijna all inn erop en ben eigenlijk best tevreden met de winst voor vandaag.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:52:
[...]

Dus jij zegt ICX HODLEN? Want ik zit nu bijna all inn erop en ben eigenlijk best tevreden met de winst voor vandaag.
All in is nooit gezond. Maar ik hold persoonlijk toch een stuk .
Ik vind de huidige blijvende stijging ook verdacht, en betwijfel of dat houdbaar is. Maar als ik naar de depth kijk zie ik ook geen grote sell wals staan (die zag ik trouwens gisteren wel, werd gewoon knal doorheen geboord) tot we aan 0.0005 BTC of 0.01 ETH komen op Binance

Dat voorspelt natuurlijk niets, maar ik geef het maar mee

***EDIT***

Ik heb een sell order gezet op 960 ETH voor pakweg 30% van m'n coins. Als die vanavond nog zo hoog piekt stap ik er dus wel voor een stuk uit om wat winst veilig te stellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 25-12-2017 18:03 ]

• theorganiser
Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:47:
[...]

Direct van Coinbase naar Binance, of via GDAX? GDAX--> Binance duurt bij mij ook iets langer dan normaal.

//edit, GDAX status:

Transfers
Bitcoin Network Degraded Performance
Ethereum Network Degraded Performance
Litecoin Network Degraded Performance
US Wires Degraded Performance
US Bank Accounts Operational
SEPA Transfers Degraded Performance
Rechtstreeks coinbase naar binance

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Malarky

Wils voor wat ieder

Haalt er nog iemand zijn BTC van exchange naar wallet om mee te profiteren van alle forks komende 2 weken?

Of verwachten jullie dat de waarde minimaal zal zijn?

Wat betreft voorgaande forks: Bitcoin Cash heb ik via Jaxx met een single click geclaimed en bij Bittrex automatisch bijgeschreven gekregen. Bitcoin Gold is mij nog te ingewikkeld, al staat die wel op $300. Bitcoin Diamond lees ik over dat het nog onmogelijk is deze te claimen, de futures staan op $50.

Hier de forks voor komende 2 weken: https://www.apparata.nl/n...r-komende-weken-25446/amp

[ Voor 59% gewijzigd door Malarky op 25-12-2017 18:14 ]

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
Malarky schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:06:
Haalt er nog iemand zijn BTC van exchange naar wallet om mee te profiteren van alle forks komende 2 weken?

Als het mogelijk was had ik het wel gedaan, maar wacht nog steeds op bittrex verification. Al twee weken bezig ;w

• shakespeare
theorganiser schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:45:
jawel die van mij verstuurd...

• Giant87
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:14:
[...]

jawel die van mij verstuurd...
Hoelang duurde het?

• Giant87
Jebus4life schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:58:
[...]

All in is nooit gezond. Maar ik hold persoonlijk toch een stuk .
Ik vind de huidige blijvende stijging ook verdacht, en betwijfel of dat houdbaar is. Maar als ik naar de depth kijk zie ik ook geen grote sell wals staan (die zag ik trouwens gisteren wel, werd gewoon knal doorheen geboord) tot we aan 0.0005 BTC of 0.01 ETH komen op Binance

Dat voorspelt natuurlijk niets, maar ik geef het maar mee

***EDIT***

Ik heb een sell order gezet op 960 ETH voor pakweg 30% van m'n coins. Als die vanavond nog zo hoog piekt stap ik er dus wel voor een stuk uit om wat winst veilig te stellen.
Dat haalt hij zo binnen korte tijd al, gaat hard. 8)7 //edit, nu al haha

Mbt grote sell walls tot 0.005 (ook zeer snel), hoe zie je dat nu precies?

oops dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door Giant87 op 25-12-2017 18:41 ]

• shakespeare
uur of 6a7 dramatisch

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:29
Even een vraag over stop/limit verkoop op binance.

Fictief voorbeeld:

Ik heb een coin die 0.01605 waard is op het moment. Ik wil die echter automatisch verkopen aan 0.01900 als hij dit haalt.

Dus ik stel de stop in op 1850
en de limit op 1900

klopt dit?

• Giant87
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:31:

Fictief voorbeeld:

Ik heb een coin die 0.01605 waard is op het moment. Ik wil die echter automatisch verkopen aan 0.01900 als hij dit haalt.

en de limit op 1900

klopt dit?
Ja, klopt.

Heb mijn XVG eerder verkocht (bij 1550 ipv 1800) , dus met wat verlies, maar kon daardoor eerder ICX inkopen. Het verlies is nu al ruimschoots goedgemaakt. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Giant87 op 25-12-2017 18:47 ]

• Luca
Goeiedag zeg, ik had met kerst juist treurige dagen verwacht wat betreft de koersen, maar mijn portfolio is nog nooit zoveel waard geweest. :D Een aantal weken geleden zat ik nog met het idee om even alles te cashen om daarna weer in te stappen voor wat meer geestelijke rust, ik ben erg blij dat niet gedaan te hebben. In een week tijd heb ik het geld waarmee ik swing trades doe gewoon verzesvoudigd. Aanvankelijk heel engig, maar gaandeweg leer je je emoties gewoon wat minder de baas te laten zijn. Geweldig.

ICX doet ook gewoon bijna een verdubbeling binnen 24 uur. Ziet men dan nu pas echt het potentieel? Zal ook wel een redelijk stukje FOMO bij zitten.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:27:
[...]

Dat haalt hij zo binnen korte tijd al, gaat hard. 8)7 //edit, nu al haha

Mbt grote sell walls tot 0.005 (ook zeer snel), hoe zie je dat nu precies?

oops dubbelpost
Té hebberig zijn heeft me de afgelopen 3 dagen teveel geld gekost. Ben blij met m'n winst. Ik heb er nog 62 op réserve staan die ik grotendeels rond de 750 ether gekocht heb, dus nog winst genoeg te halen. En vooral. Tenzij er rare dingen gebeuren geen verlies, :)

Goh, hangt van de coin af. Maar een grote sell wall schrikt me altijd af. Nu had icx genoeg tractie om er gewoon knal doorheen te rammen. Maar als je plots voor een grote wall staat van 100'n eth kan het plots de andere kant opgaan (zeker als je veel mensen hebt die laat instappen, of die dan toch maar hun winst willen cashen. Ik ben er niet genoeg in thuis om er echte statements over te maken, maar dat is m'n gevoel.

Nu nog even een kleine sell order op 90 ofzo maken zodat mocht er toch een serieuze dip komen dat ik tenminste in de +blijf staat met wat ik bijgekocht heb, en dan lekker uiteten voor Kerst :)

Verwijderd

Enkele uren proberen van icx te kopen en lukte keer op keer niet bij binance. Nochtans een restje van 0.14 ethereum staan om iets aan te kopen. Jammer 🙂

• vvilco
Weet iemand wat van QSP? Dat plaatje ziet er wel interessant uit...

• HoppyF
Taro schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:47:
[...]

Het aantal support aanvragen zal ook toenemen, dat kan de druk op medewerkers gigantisch verhogen en dat kan de doodsteek zijn voor een groeiend bedrijf. Je kunt beter iets minder inkomsten hebben, maar alles goed regelen en op orde hebben, dan bezwijken onder negatieve publiciteit en het hebben van allemaal gestreste medewerkers die daardoor meer fouten gaan maken, zich ziekmelden, etc. Het aannemen en inwerken van nieuwe medewerkers kost ook erg veel tijd en geld en een snelle groei pakt vaak ook niet erg positief uit.

Daarom alle begrip hiervoor, ik zou hetzelfde hebben gedaan.
@Taro @lighting_ @Danny.G @Boyd
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb wel begrip voor een tijdelijke stop maar hiermee kan een broker zichzelf toch wel tekort doen omdat klanten kunnen uitwijken naar een andere broker.
Concurrentie is er immers wel. De beste zullen overleven denk ik.
Brokers zullen net als hun klanten, de boot ook niet graag willen missen.
Interessante ontwikkelingen wel.

• argon007
  • Registratie: April 2011
Hallo,

Ik heb een probleempje met het bijhouden van mijn transacties. Ik gebruik de Delta app maar zie dat na x aantal weken mijn cijfertjes niet meer kloppen. Ik ben dus manueel eens volledig opnieuw aan het beginnen (eerst in Excel) om daarna terug alles te inputten naar de Delta app.

Voor mij is echter het Bittrex gedeelte niet duidelijk en vraag ik mij aan de hand van volgende screenshot het volgende af:
ADA

Ik kocht dus enige tijd ADA's aan. In totaal 258,960975 (Units Filled) . Ik bood hiervoor 0.00001800 (BID/ASK) maar kon ze uiteindelijk kopen door de daling van de markt aan 0.00001777 (Actual Rate).

Cost / Proceeds komt volgens de printscreen dan op: 0.00461583 .

Dus reken ik ook eens manueel de prijs uit: 0,00001777 * 258.960975 = 0,00460174

Ik heb hierbij nog de fee die ik moet berekenen: 0.00461583 - 0.00460174 = 0,00001409

Als ik echter een "Full Export" doe van Bittrex krijg ik het volgende voor de ADA coin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PRSWScoNbJPxH3NBAwadfIZ0/thumb.jpg

Hoe komen ze nu plots aan 0.00001151 ?

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025

AtlonXP1800

Ondertitel?

Wat betreft voorgaande forks: Bitcoin Cash heb ik via Jaxx met een single click geclaimed en bij Bittrex automatisch bijgeschreven gekregen. Bitcoin Gold is mij nog te ingewikkeld, al staat die wel op $300. Bitcoin Diamond lees ik over dat het nog onmogelijk is deze te claimen, de futures staan op $50.

Hier de forks voor komende 2 weken: https://www.apparata.nl/n...r-komende-weken-25446/amp
Is het een een beetje de moeite waard om daar in te investeren? Ik heb dit moment helemaal geen BTC, maar stel dat ik nu een paar honderd euro omzet in BTC, dan krijg ik dus dat zelfde aantal BTC in de geforkte coin als ik het goed begrijp?

dus stel, ik stop 500 euro in BTC, dan krijg ik 0.04 BTC. Als de geforkte coin 100 euro waard is (tot nu toe zijn alle geforkte coins minder waard geweest als de BTC), dan heeft de geforkte copin dus maar een waarde van 4 euro voor mij, niet echt de moeite waard dus, tenzij je met grote bedragen aan het spelen bent.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024

Hoe komt het dat veel van die forks zo bar weinig informatie prijsgeven? Zo iets belangrijks moet toch fatsoenlijk worden aangekondigd zou je denken.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De ICX hype lijkt voorbij. De vraag is, hoe diep wordt de correctie... Ik heb toch behoorlijk wat marge maar toch, holden of verkopen :)

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Mijn icx verkocht met 67% winst. Dit in LTC gestopt. LTC loopt toch wat achter TOV de btc en eth.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
Jebus4life schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:03:
De ICX hype lijkt voorbij. De vraag is, hoe diep wordt de correctie... Ik heb toch behoorlijk wat marge maar toch, holden of verkopen :)
Je kon verkopen op de piek en daarna weer inkopen ;).
Ik verwacht wel dat hij weer gaat stijgen. Zeker gezien de potentie van de munt en de markt waarin hij nog gaat uitkomen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
BFmango schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:27:
[...]

Hoe komt het dat veel van die forks zo bar weinig informatie prijsgeven? Zo iets belangrijks moet toch fatsoenlijk worden aangekondigd zou je denken.
Omdat iedereen met een beetje programmeerkennis een fork kan beginnen. Het feit dat een fork plaatsvindt betekent helemaal niets. Pas als de fork een serieuze hoeveelheid gebruikers / aandacht krijgt, wordt deze relevant.

Na BCash en Bitcoin Gold is het maken van een Bitcoin-fork een beetje de nieuwe rage. Maar al die forks zijn irrelevant.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Giant87
keanu_ schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:05:
[...]

Je kon verkopen op de piek en daarna weer inkopen ;).
Ik verwacht wel dat hij weer gaat stijgen. Zeker gezien de potentie van de munt en de markt waarin hij nog gaat uitkomen.
Ik hold, zie grote hoeveelheden sells (100K bij 5, 200 bij 6 en dan bij 0.0010 weer). Maar buy komt ook alweer terug.

Geloof heilig dat het toch weer gaat stijgen vandaag.

• dChained
  • Laatst online: 17:14
Ik twijfel of ik mijn XVG verkoop. Heb nu toch nog 44% winst maar vind hem toch best flink gezakt. Wat is jullie mening hier over? Wraith protocol moet natuurlijk nog wel komen.

ICX daalt nu maar toch verwacht ik hier zeer veel van omdat mainnet eraan komt.

Zit op dit moment nog in BTC, XVG en ICX.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dankzij dit topic heb ik Blockfolio en Delta geinstalleerd. Deze apps gebruik ik geruime tijd, met name Blockfolio. Ik vind het bijhouden van deze apps te veel gedoe: ik merk dat er niet correct rekening wordt gehouden met fees die ik bij exchanges kwijt ben aan trades of withdrawals.

Wat ik nu doe is eigenlijk de actuele voorraad bijwerken van een bepaalde coin. Stel dat ik 11 december Lisk heb getrade (BTC naar LSK) en ik vandaag 10 LSK heb verkocht, dan werk ik de oorspronkelijke voorraad van LSK bij van 11 december. Maar op deze manier is de waardeontwikkeling van een coin niet correct. Ik heb dan ook geen flauw idee wat ik in een munt heb gestoken en wat het oplevert.

Ik lees hier dat sommigen precies weten welk percentage van hun portfolio bestaat uit een bepaalde munt. Hoe bepalen jullie dat? Totale BTC waarde gedeeld door de waarde van de coin in BTC? Lijkt me niet echt praktisch. Waarschijnlijk halen jullie dit ergens vandaan. Waar dan?

Ik ben bereid om m'n volledige deposit/trade/withdrawal historie correct in te voeren. Ik wil best weten wat voor rendement ik op een bepaalde munt heb gehad. Stel dat jullie dit vanaf het begin goed zouden doen (voortschrijdend inzicht) welke app leent zich hier het beste voor? Eventuele tutorials van Youtube o.i.d. zijn ook welkom.

Flickr

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Giant87 schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:07:
[...]

Ik hold, zie grote hoeveelheden sells (100K bij 5, 200 bij 6 en dan bij 0.0010 weer). Maar buy komt ook alweer terug.

Geloof heilig dat het toch weer gaat stijgen vandaag.
Mmm, ik ben niet overtuigd, maar geloof er wel in op de langere termijn dus heb een nieuwe buy order gezet via m'n binance app op 820 (Eth), maar hij lijkt te stabiliseren net onder 900 (eth dus)

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:31:

Fictief voorbeeld:

en de limit op 1900

klopt dit?
Voor mijn duidelijkheid, waarom de stop op 1850 zetten en de limit op 1900?

• theorganiser
Niemand hier in de enigma (eng) bij binance vandaag vol omhoog gegaan.

Enige reden of?

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
theorganiser schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:31:

Enige reden of?
Ik zit all-in hierin. Als hij gaat dalen ga ik weer splitsen.
Vandaag heb ik een rendement van 75% op mijn crypto portfolio. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door R20141016 op 25-12-2017 20:38 ]

• shakespeare
theorganiser schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:31:

Enige reden of?
vaak bij de grote stijgingen ben je al te laat.. op die manier traden werkt meestal voor geen meter, alhoewel pakte net wel even 100 dollar op NAVcoin. maar stapte precies op tops uit..

[ Voor 12% gewijzigd door shakespeare op 25-12-2017 20:41 ]

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:29
Jebus4life schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:03:
ICX daalt even, en je doet precies of hij gaat crashen :P

Net ervoor een kleine pump geweest, lijkt me meer een correctie op de die pump wat nu gebeurd.

Einde december belangrijk evenement gepland voor TRX.
Hold dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rubberen op 25-12-2017 21:57 ]

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
Dit is pas het begin voor ICX, wacht maar tot de Koreanen er massaal bij kunnen. Dan krijgen we een EOS style pump, mijn advies HODL, dit niet een dertien in een dozijn shitcoin.

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Hi allemaal, even een crosspost met een ander topic. Kreeg er (nog) geen reactie op en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

Iemand ervaring met Bitrush? Voor het verifieren van mijn account vragen ze om mijn ID. Logisch. Echter na het proberen van het uploaden van foto's staat er telkens: "Het identity veld is verplicht". Alles valt naar mijn idee goed te lezen. Iemand die hetzelfde heeft gehad en heeft kunnen oplossen? Heb overigens rijbewijs en paspoort geprobeerd.

• shakespeare
masterrobo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:51:
Dit is pas het begin voor ICX, wacht maar tot de Koreanen er massaal bij kunnen. Dan krijgen we een EOS style pump, mijn advies HODL, dit niet een dertien in een dozijn shitcoin.
hoe weet je dat allemaal zo zeker ?

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:40:
[...]

vaak bij de grote stijgingen ben je al te laat.. op die manier traden werkt meestal voor geen meter, alhoewel pakte net wel even 100 dollar op NAVcoin. maar stapte precies op tops uit..
Nou, ik ben nog maar een uur vol in ENG en ik pluk er nu nog steeds de vruchten van.
Het is gewoon een kwestie van op het juiste moment uitstappen.

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:56:
[...]

hoe weet je dat allemaal zo zeker ?
Ik doe mijn research. Heb je gezien hoe Korea crypto opeet als ontbijt?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:14
wilmundo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:12:

Ik lees hier dat sommigen precies weten welk percentage van hun portfolio bestaat uit een bepaalde munt. Hoe bepalen jullie dat? Totale BTC waarde gedeeld door de waarde van de coin in BTC? Lijkt me niet echt praktisch. Waarschijnlijk halen jullie dit ergens vandaan. Waar dan?

Ik ben bereid om m'n volledige deposit/trade/withdrawal historie correct in te voeren. Ik wil best weten wat voor rendement ik op een bepaalde munt heb gehad. Stel dat jullie dit vanaf het begin goed zouden doen (voortschrijdend inzicht) welke app leent zich hier het beste voor? Eventuele tutorials van Youtube o.i.d. zijn ook welkom.
Cointracking.info :)

• argon007
  • Registratie: April 2011
Cointracking.info heb ik ook bekeken ,maar opgelet want met de gratis versie kan je maximaal 200 trades doen. En daarna sta je daar terug...

https://cointracking.info/pro.php

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of ICX ook op Bittrex zal verschijnen?

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hbeez schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:07:
[...]

Nav lijkt iets verder te zijn dan Verge qua roadmap en kan meer transacties/seconde doen, maar Verge is zwaar overgewaardeerd. O.a. gepumpt door McAffee's tweet. Dus ik zie Verge eerder richting Navcoin gaan dan andersom. De vergelijking X lijkt op Y, en Y is Z waard, dus X is ook Z waard lees ik iets teveel. Of X kan top de top 20 gaan behoren, of zou minimaal top 5 moeten zijn, en daar hoort een market cap van YY bij dus ZZ% stijging.

Kun je aangeven wat in jouw mening de toegevoegde waarde is van Navcoin t.o.v. al bestaande coins? Ik heb me wat verdiept n.a.v. alle recente posts/topics over Navcoin, maar het is geen goede privacy coin, heeft o.a. een publiekelijke blockchain, je kunt in anderen hun wallet kijken, privacy transactions zijn optioneel en Navcoin heeft een rich list. Verder heeft Nav infinte supply. Monero is superieur aan Navcoin/Verge op privacygebied.

Twijfelde eerder om in Navcoin te stappen maar uiteindelijk niet gedaan om deze redenen, heb ipv daarvan gekozen voor HST, MOD en FUN. Lagere market caps dan Navcoin en imo duidelijkere use cases die een nieuwe coin justificeren en daarmee meer potentie.
Ik zie Verge compleet falen op vlak van het halen van de Wraith release.

NAV heeft ook ondernemingen als doelgroep en aangezien zij onder meer aan boekhoudkundige regels dienen te voldoen of aan audits worden onderworpen, is het voor hen belangrijk dat privacy optioneel is. Monero is op dat vlak (op dit moment) geen alternatief (+ trager) Over de rich list heb ik eerlijk gezegd gemengde gevoelens, maar als de sender voor een anonieme transactie kiest, zal de ontvanger behoorlijk veel moeite doen om het adres van de sender te achterhalen me dunkt. Over de infinite supply: men verkiest de term 'uncapped supply' wegens de jaarlijkse 2 à 3% inflatie (PoS).

Zelf ging ik voor NAV vanwege deze post

• xos
  • Registratie: Januari 2002

xos

Net aan de stok gehad met vermoedelijk een domme bot die alleen binnen een trading pair winst probeert te halen. Ik wilde een behoorlijk aantal monero's verkopen voor euro's. Maar iedere keer als ik een order inlegde verscheen er vlak daarna een verkoop order van een paar honderd monero's die 1 cent eronder ging zitten zodat mijn order nooit zou worden uitgevoerd. Werd er gek van, in een tijdbestek van 15min ging de koers al 5 euro omlaag door dit gekloot. Uiteindelijk met een market order het spul alsnog verkocht maar het koste wat meer dan vooraf gedacht.

Toen zag ik dat het voordelig werd om de monero's via een andere munt om te zetten in euro's. En ik had nog genoeg monero's over om de bot te triggeren. Dus nog wat verkooporders ingelegd en iedere keer die bot die vrijwel daarna zijn verkooporder 1 cent eronder inlegde. Omdat het handelsvolume in dit paar niet heel hoog lag werden deze orders niet of nauwelijks uitgevoerd. Dus op die manier de koers nog een paar euro's extra omlaag geduwd en daarna de monero's van deze bot gekocht met de euro's die ik eerder had verkregen met de market order. En die omgezet via een andere coin naar euro's en zo nog een paar euro's extra winst kunnen maken :P.

• Luca
masterrobo schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:57:
[...]

Ik doe mijn research. Heb je gezien hoe Korea crypto opeet als ontbijt?
True that. En vooral aangezien ICX Koreaans is van origine, daar houden ze wel van in Korea. Vaderlands liefde is groot, vooral naast hoe erg zij in cryptocurrencies zitten en geloven.

• lighting_
Danny.G schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:50:
[...]

True that. En vooral aangezien ICX Koreaans is van origine, daar houden ze wel van in Korea. Vaderlands liefde is groot, vooral naast hoe erg zij in cryptocurrencies zitten en geloven.
Ik kan nergens iets vinden over de market cap.
Is het totaal 400.230.000 gewoon vrijgegeven?
Pagina: 1 ... 171 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]