[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.469.512 views

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:33:
Nog een paar uur en John kondigt aan dat Ripple the coin of the day is, ik voel het gewoon ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:36:
[...]

Ripple heeft zijn tweatje niet nodig.
Haha. XRP lijkt me niet echt voldoen aan zijn criteria (lees = die Duitsers gaan hun goede naam echt niet aan John de waarzegger verbinden) :)

[ Voor 25% gewijzigd door GustavSan op 25-12-2017 12:09 ]

• LadyDaily
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-12-2023
Vinny1 schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:37:
TRX gaat ook flink bergafwaarts. Zat er best met veel geld in maar heb de helft omgezet in POWR. Ben bang dat die zo echt niks meer waard is.
Ik ga er vanuit dat net voor 29e december hij weer omhoog schiet omdat ze dan weer met nieuws komen.
Dus ik wacht dat rustig af en ga het daarna verkopen.

• GustavSan
Machlah schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:33:
[...]

idd, daarom zei ik het ook net. Laat die mcafee zijn mond maar houden. Ik wist overigens niet dat hij hier al maanden mee bezig is. Hoor het voor het eerst sinds XVG.
Was idd al even gaande, maar had niet het idee dat de community het voor XVG zo omarmde...:).

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:07
Misschien is het wat rustiger vanwege de kerstdagen, maar vooralsnog lijkt kraken een stuk soepel te werken.
Inloggen gaat goed, orders gaan er iedere keer netjes in, geen vage rode balken meer, vooralsnog ben ik tevreden met de aanpassingen die ze gedaan hebben, benieuwd wat de andere ingrepen nog gaan inhouden en wanneer de advanced orders weer terugkomen :)

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik hoop wel dat xvg nog even een sprongetje maakt anders gaat mijn transfer toch wel met redelijk verlies de boeken in, hoort er ook bij natuurlijk maar het zou wel vervelend zijn...
Vrees alleen dat hij op korte termijn er geen 200 sat meer bijpakt zodat ik break even speel.
exoda schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:18:
Het hangt mijn inziens een beetje af van de release van wraith
Zit dit niet al (deels) in de prijs verwerkt zodat het dus dubbel tegenvalt als ze dit niet gaan halen? Het is maar een gedachte hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Crypts op 25-12-2017 11:53 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-02 19:45
Hallo,

Net vol in de bitcoin gestapt!

Vorige week wat hash kracht twv 2070 dollar ingekocht bij hashflare en dit is met een dagelijkse compound aan het draaien. Verder sta ik op het punt om voor +/- 4500 euro in te leggen bij bitconnect en dit een jaar lang vol te gaan compounden.

Echter, heb ik nog geen bitcoins in bezit dus ben van plan om voor 4500 euro aan bitcoins aan te schaffen en dit vol in te zetten bij bitconnect. Enige twijfel is de huidige koers van de bitcoin, is het verstandig om met de huidige koers in te slaan of even te wachten.

Nu snap ik heel goed dat niemand hier helderziend is of andere voorspellende krachten in kan zetten maar toch graag wat advies..

Mvg
Ferdi

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02 08:07
Furrr schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:51:
Hallo,

Vorige week wat hash kracht twv 2070 dollar ingekocht bij hashflare en dit is met een dagelijkse compound aan het draaien. Verder sta ik op het punt om voor +/- 4500 euro in te leggen bij bitconnect en dit een jaar lang vol te gaan compounden.

Echter, heb ik nog geen bitcoins in bezit dus ben van plan om voor 4500 euro aan bitcoins aan te schaffen en dit vol in te zetten bij bitconnect. Enige twijfel is de huidige koers van de bitcoin, is het verstandig om met de huidige koers in te slaan of even te wachten.

Nu snap ik heel goed dat niemand hier helderziend is of andere voorspellende krachten in kan zetten maar toch graag wat advies..

Mvg
Ferdi
Bitconnect is nou net het gene waar je ver van weg moet blijven.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Wtf is met de coinbase aan de hand vanochtend 8u btc richting binance gestuurd nog steeds niet in de blockchain... in behandeling grrrrrrr... wtf

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10-2025
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:55:
Wtf is met de coinbase aan de hand vanochtend 8u btc richting binance gestuurd nog steeds niet in de blockchain... in behandeling grrrrrrr... wtf
Het is algemeen bekend dat de verwerkingstijd van de btc ontzettend lang is. Tip voor de volgende keer, gebruik LTC of ETH om het over te zetten.

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-02 10:21
Zelfde met litebit, had nog wat credits staan en deze omgezet naar ETH, wacht al 2 uur en nog steeds niets op Binance.

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-01 14:42
Hallo,

Als hij uit de berenvlag valt zitten we zo op 8k...

https://ibb.co/m5UAqR

http://lmgtfy.com/?q=bear+flag
http://lmgtfy.com/?q=dead+cat+bounce

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-02 16:06
Hallo,

Mvg
Ferdi
Zou bitconnect lekker even laten en eens goed nadenken wat je met dat geld wilt doen

• GustavSan
Zijn deze beurszaken idd van toepassing op BTC? Kan die bear flag niet zet zo goed nog weken doorzetten?

• GustavSan
Sowieso LTC of ETH. Scheelt in fees.

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01-2025
LadyDaily schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:38:
[...]
Ik ga er vanuit dat net voor 29e december hij weer omhoog schiet omdat ze dan weer met nieuws komen.
Dus ik wacht dat rustig af en ga het daarna verkopen.
Vandaag is ook de laatste dag dat je mee kunt doen aan de Maserati wedstrijd bij Binance.
Wellicht stappen dan weer mensen in die niet mee willen doen aan het gemanipuleer in volumes.

• vvilco
GustavSan schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:07:
[...]

Kan die bear flag niet zet zo goed nog weken doorzetten?
De flag kan inderdaad nog wel wat langer worden. Zolang de koers onder de 16k sluit is de trend echter neerwaarts gericht.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 22:03

FlyEragon

Alien Monkeys

Aangezien XVG in een dip zit, goed moment om straks te kopen? In het begin was iedereen er vrij lyrisch over, maar naderhand bleek het team, het product etc. allemaal niet zo heel geweldig te zijn? Zou misschien wel helemaal kunnen dippen to the bottom? Wraith gebeuren zou misschien nog een voor tijdelijke boost kunnen zorgen, waarna het denk ik of goed hard omhoog of goed hard omlaag zal gaan. Voor de rest denk ik dat de coin zelf eigenlijk weinig bestaansrecht heeft.

Verwijderd

Hallo,

Mvg
Ferdi
Bereid je psychologisch voor dat je nooit het laagste punt hebt een dus altijd even in verlies staat. Mijn aankopen een half jaar geleden stonden maanden op verlies voordat ik groene rendementen kreeg. Onderschat deze psychologie niet.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-02 20:24
FlyEragon schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:16:
Voor de rest denk ik dat de coin zelf eigenlijk weinig bestaansrecht heeft.
Dan moet je niet kopen :)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
1e gedeelte Amerika wordt wakker en leest heel veel goed nieuws over de icx, en dat is te zien op de beurs:) trekt vast wel door, merry x ass!:)

[ Voor 19% gewijzigd door Thommie.nl op 25-12-2017 12:24 ]

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
FlyEragon schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:16:
Voor de rest denk ik dat de coin zelf eigenlijk weinig bestaansrecht heeft.
Tja, ik denk dat bestaansrecht sowieso een relatief aspect is binnen deze markten. Net als dat er tig altcoins zonder sterke roadmaps al over de 10, 20+ $ traden..

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Paresto schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:26:
[...]
Tja, ik denk dat bestaansrecht sowieso een relatief aspect is binnen deze markten. Net als dat er tig altcoins zonder sterke roadmaps al over de 10, 20+ $ traden..
Klopt, maar van een aantal altcoins kan je in ieder geval zeggen dat er concrete producten mee zijn en die dus nooit helemaal naar de 0 zullen gaan. Dat gevoel heb ik niet bij XVG. Een TRX, ICX, ETH zie ik bijvoorbeeld niet zo snel hard crashen. Denk dat ik er nog even van af blijf, voelt me nog niet zo goed.

De ICX tip van vannacht was wel briljant hier in dit topic. Lappie stond uit, en net voor het slapen nog gelezen op mobieltje, toch maar aangezwengeld om 25% in ICX te stoppen. Na alle misstappen van vorige dagen eindelijk weer een kleine boost.

• Thommie.nl
FlyEragon schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:33:
[...]

Klopt, maar van een aantal altcoins kan je in ieder geval zeggen dat er concrete producten mee zijn en die dus nooit helemaal naar de 0 zullen gaan. Dat gevoel heb ik niet bij XVG. Een TRX, ICX, ETH zie ik bijvoorbeeld niet zo snel hard crashen. Denk dat ik er nog even van af blijf, voelt me nog niet zo goed.

De ICX tip van vannacht was wel briljant hier in dit topic. Lappie stond uit, en net voor het slapen nog gelezen op mobieltje, toch maar aangezwengeld om 25% in ICX te stoppen. Na alle misstappen van vorige dagen eindelijk weer een kleine boost.
Graag gedaan :)

• vvilco
FlyEragon schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:33:
[...]
eindelijk weer een kleine boost.
Je hebt ze nu wel verkocht dan?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 09:44
Vrolijk Kerstfeest allen :)

Er worden veel pumps gechased hier, ik merk dat bezoekers hier minder lezen over wat een project doet dan wat het binnen nu en 2 uur moet opleveren. Doet niemand aan een lange termijn 2018 planning? Alle tijd om even in te lezen nu, nieuwe x40 coins staan om de hoek te wachten als je weet wat je leest. :)

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Rookert25 schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:37:

Er worden veel pumps gechased hier, ik merk dat bezoekers hier minder lezen over wat een project doet dan wat het binnen nu en 2 uur moet opleveren. Doet niemand aan een lange termijn 2018 planning? Alle tijd om even in te lezen nu, nieuwe x40 coins staan om de hoek te wachten als je weet wat je leest. :)
Voel je vrij om ons in de juiste richting te sturen mbt wat leeswerk >:)

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

xos

Klopt, maar de meeste zitten er hier in om (snel) geld te verdienen. Tijdens de gekte van de afgelopen 6 maanden is gebleken dat innovatie geen maat voor de koers stijging maar de hype die gegenereerd kan worden. Anders zou bitcoin al lang niet meer een van de grootste zijn.

Ik heb die "fout" in het begin ook gemaakt door de moeite te nemen om whitepapers te lezen en team en github activiteit in de gaten te houden. Maar daarmaal "versla" je de markt op korte termijn niet is mijn ervaring. Als deze markt op een gegeven moment volwassen wordt kan dat veranderen. Nu is het gewoon gokken en ik denk dat snel achter een hype aanlopen en je winst durven te nemen lucratiever is dan gedegen onderzoek doen.

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

vvilco schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:35:
[...]
Je hebt ze nu wel verkocht dan?
Nee nog niet, maar ik zet er een stop loss actie op, zodat ik niet onder mijn inleg kom iig. Dat ging nog wel eens mis op de eerste dagen. Al doende leert men. :+

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-01 08:18
De deadcat bounce hebben we gehad op de 22e en 23e, dat laatste wat jij liet zien noemen ze een double bottom. Bullish signal toch wel :)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-02 19:02

p0st

Dutch Reefer

Haha bizar he, remember when het een paar maanden geleden een stuk normaler was in dit draadje? I 'member :)

Inlezen doe ik dagelijks via https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/ en soms pik je wat mooi nieuws op wat onder de radar blijft als je deze ook een paar keer per dag checkt https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/new

Een aantal waarbij ik er hierdoor op tijd bij was: Oyster Pearl (PRL), Xtrabytes (XBY)

Tips om je op in te lezen, naast bovenstaande: AION, Elixir (ELIX), Verify.as (CRED), EncrypGen (DNA)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Crypts
Dat was even billenknijpen met xvg maar eindelijk met maar $23 verlies verkocht... Dat is al een stuk beter dan bijna -$400 waar hij een half uurtje geleden op stond...
Meestal is mijn timing wel aardig maar dit was echt de slechtste transfer ooit qua moment. :D

Op ruim 1600 inkopen en alleen al tijdens de transfer 150 sat zien dalen is nooit leuk. Maak me er niet druk om verder maar het was wel een onaangename verrassing. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• vvilco
sanre4l schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:44:
[...]
De deadcat bounce hebben we gehad op de 22e en 23e, dat laatste wat jij liet zien noemen ze een double bottom. Bullish signal toch wel :)
We zullen het zien. Mijn verhaal klopt niet meer als er boven de 16k gesloten wordt.

• Prosac
  • Laatst online: 14-02 21:58
Crypts schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:54:
Dat was even billenknijpen met xvg maar eindelijk met maar $23 verlies verkocht... Dat is al een stuk beter dan bijna -$400 waar hij een half uurtje geleden op stond...
Meestal is mijn timing wel aardig maar dit was echt de slechtste transfer ooit qua moment. :D

Op ruim 1600 inkopen en alleen al tijdens de transfer 150 sat zien dalen is nooit leuk. Maak me er niet druk om verder maar het was wel een onaangename verrassing. :+
Waarom wacht je niet gewoon.. dat ding gaat al dagen heen en weer.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:53
Hoi, ook ik ben door vrienden en collega's in crypto ingerold.

Heb een account aangemaakt op coinbase en heb voor 100 euro litecoin aangeschaft. Stond op dat moment op 266 EUR. (Zaterdag in de namiddag) op dit moment sta ik op 11 euro verlies.

Is litecoin een juiste keuze geweest als munt of ben ik een beetje fout geïnformeerd?

Verder denk ik erover om wanneer de munt weer hoger staat terug uit te kopen en weer in te kopen bij een drop. Goed idee of eerder naar andere munten kijken?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:59:
Baal echt als een stekker.. waarom blijft mn withdrawl btc hangen op coinbase in behandeling sinds 08:00 vanochtend.. support geen reactie! Iemand tips?

Adres klopt, nog geen transactiecode dus nog bij coinbase.
Ik heb al wel vaker bij Coinbase gehad dat een transfer daar nog in behandeling was, maar ik hem op de andere locatie al had ontvangen met volledige confirms. Volgende keer eerst even via GDAX omzetten in LTC, een stuk goedkoper en sneller om over te zetten.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

frye schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:58:

Heb een account aangemaakt op coinbase en heb voor 100 euro litecoin aangeschaft. Stond op dat moment op 266 EUR. (Zaterdag in de namiddag) op dit moment sta ik op 11 euro verlies.

Is litecoin een juiste keuze geweest als munt of ben ik een beetje fout geïnformeerd?

Verder denk ik erover om wanneer de munt weer hoger staat terug uit te kopen en weer in te kopen bij een drop. Goed idee of eerder naar andere munten kijken?
Ik heb zelf ook litecoin, gekocht dat ie op 75 eu stond. Was een piek dat ie over de 300eu was. Nu blijft hij schommelen rond de 200/250.
Ik zou zeggen lekker hodlen, en soms wat bijkopen bij een dipje.

• Prosac

Hebben je vrienden en collega's ook gezegd dat crypto heen en weer gaat en dat je dus ook op verlies kunt staan?
Crypto is ook een kwestie van geduld. Je hebt 2! dagen geleden een munt gekocht.. en nu 11 euro verlies.. waarom wacht je niet gewoon een paar dagen/maanden?

• Crypts
Prosac schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:58:
[...]

Waarom wacht je niet gewoon.. dat ding gaat al dagen heen en weer.
Omdat ik mijn balansen wilde gladstrijken, had op Bittrex zo goed als bijna geen btc meer staan. Ik doe vooral daytrading dus ik ga niet wachten tot ik helemaal break even sta, dat kon zomaar nog een uur duren of misschien helemaal niet meer komen. Hij beweegt zoals je zegt iets teveel en die $23 verlies was mij de zekerheid wel waard...

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:59
Taro schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:00:
[...]

Ik heb al wel vaker bij Coinbase gehad dat een transfer daar nog in behandeling was, maar ik hem op de andere locatie al had ontvangen met volledige confirms. Volgende keer eerst even via GDAX omzetten in LTC, een stuk goedkoper en sneller om over te zetten.
Dat is hem nu ook al 5x gemeld, ik stop ermee ;) .
Blijkbaar heeft hij het ook hard nodig dus wellicht al afvragen of hij met het juiste geld erin zit. Iets wat ik me bij meerdere mensen afvraag hier die elke 5minuten de koersen kijken van XVG en deze met verlies of zeer minimale winst weer verkopen :+ .

• Taro
  • Niet online

Taro

Trek niet na 1-2 dagen al conclusies over je investering. LTC is doorgaans een goede investering, maar zoals met elke investering zitten er ook mindere momenten tussen, als de koers alleen maar omhoog zou gaan, dan had iedereen zijn volledige spaarrekening al geïnvesteerd. Gewoon nog een aantal weken aankijken en dan pas heroverwegen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Prosac
Crypts schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:03:
[...]

Omdat ik mijn balansen wilde gladstrijken, had op Bittrex zo goed als bijna geen btc meer staan. Ik doe vooral daytrading dus ik ga niet wachten tot ik helemaal break even sta, dat kon zomaar nog een uur duren of misschien helemaal niet meer komen. Hij beweegt zoals je zegt iets teveel en die $23 verlies was mij de zekerheid wel waard...
Oh, bij daytraden begrijp ik het op zich wel. Maar wacht je dan liever niet op de fluctuatie waarbij je net op winst staat? Of ben je pas heel recent in verge gestapt?

• Taro
  • Niet online

Taro

shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:10:
[...]

Nee hij is niet ontvangen.. dat was een transactie van gister. Hij is nog niet eens in de blockchain! Wat een tyfus broker zeg.. zo kan je niet fatsoenlijk traden met die trage transactions. Snap wel dat btc in de verkoop gaat.. man man. Mis alle winsten op icx en die kut support op die exchanges reageren ook nooit.
Jij ook een fijne Kerst he!

Als je de boot niet wil missen moet je rekening houden met dit soort situaties, ze hebben het erg druk en ik verwacht dat 95% van hun medewerkers ook thuis Kerst aan het vieren is.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-02 11:23
In electrum wallet heb je de optie in preferences de dynamic fee aan en uit te vinken.
Wie kan vertellen wat het verschil is? Want het scheelt een factor 10.

• GovertNL
  • Laatst online: 00:16
Mensen heb toch eens geduld. Verdiep je in de materie, het is echt niet zo dat alles constant stijgt.
Ik lees hier al lang mee maar zit meestal alleen in het topic over games en consoles en soms in films en serie sectie. Normaal las ik hier om de zoveel dagen even enkele reacties door. Dat is nu echt onmogelijk.

Vergeet ook niet dat het Kerst is vandaag :P Heb het idee dat er hier aantal als goudzoekers op Tweakers zijn gearriveerd voor het snelle geld. Lees je in en verdien bakken met geld. Ga vooral niet op die wilde cowboy verhalen hier af en op andere fora. Het internet is namelijk overspoeld met zogenaamde goeroe's in deze wereld.

Kijk eerst eens wat de markt allemaal doet. Waar je rekening mee kunt houden. ipv massaal geld te storten en dit te zien verdampen. Er is op moment 1 altcoin die mijn jaar maakt omdat ik daar al ruime tijd inzit (en tot de ballen zo diep). En laat ik mij daar nu zelf al lang in verdiept hebben, alles te hebben doorgelezen. Bijkomend voordeel is dat mensen wereldwijd hem nog niet zo lang ook aan het hypen zijn wat dus ook weer de nodige impact heeft.

Veel plezier allemaal met deze leuke hobby. En vergeet niet, het is Kerst :+

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 15:00
Was vanmorgen lekker wakker worden met Substratum! Zit er met een aardige % van mijn portfolio in, vanaf zo'n 35 cent. _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door sjorremans op 25-12-2017 13:15 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-02 21:09
Zijn er nog mensen die al 5dagen wachten op een storting van coinbase naar hun persoonlijke bankrekening?

Ik heb namelijk vorige week mijn volledige coinbase rekening leeggehaald. Ik kreeg een mail dat het vrijdag op mijn rekening zou komen te staan, echter staat dit tot op de dag van vandaag nog altijd niet op mijn rekening!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-02 09:06
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:20:
Zijn er nog mensen die al 5dagen wachten op een storting van coinbase naar hun persoonlijke bankrekening?

Ik heb namelijk vorige week mijn volledige coinbase rekening leeggehaald. Ik kreeg een mail dat het vrijdag op mijn rekening zou komen te staan, echter staat dit tot op de dag van vandaag nog altijd niet op mijn rekening!
Nee wel andersom, sinds vorige week maandag is er geld van mij onderweg naar coinbase. Weet zeker dat die oplichters het allang al hebben :(

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:05

996

Coinbase heeft een melding uitgestuurd dat het tot 10 dagen kan duren. (SEPA withdrawal) Geen mail gehad?

Copy / paste uit mail:
We are reaching out regarding a SEPA withdrawal that you have recently requested. Due to the extremely high volume of transactions received in the last few days, SEPA withdrawals are subject to delays.

Your withdrawal with code 7XXXXXX7 started on 2017-12-18T00:00:00 for an amount of XX EUR is delayed while we work through our backlog.

Please note that your funds are safe but it may take up to 10 days for them to reach your bank account.

We appreciate your patience and understanding on this issue, and apologise for any inconvenience this has caused. Our team is working to prevent delays like this from happening again in the future.

Thank you,

Team Coinbase

[ Voor 39% gewijzigd door 996 op 25-12-2017 13:33 ]

• Rubberen
996 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:23:
[...]

Coinbase heeft een melding uitgestuurd dat het tot 10 dagen kan duren. (SEPA withdrawal) Geen mail gehad?
Neen heb deze niet gehad.. maar bedankt voor de inlichting!

• larsc
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-01 16:43
Zojuist 50% van mijn substratum verruild voor wat extra xlm, ik verwacht dat deze begin volgend jaar de top 10 binnen gaat stormen. Zijn er meer mensen die met een groot % van hun portfolio in xlm zitten?

• Rubberen
Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]

Ik blijf het herhalen de ICX. 31 decemeber komt mainnet in de release, dit is cht een groot iets. ZOek eens op google op icx, Icon. Grote partij heeft al volop medewerking van de koreaanse regering + praten nu naar het schijnt met de VS.....

iig overleeft het ot nu toe elke drop easily.
Bedankt voor de tip! Coin onderzocht en leek indd een goed project. Ondertussen is dit ook gebleken aan men portefeuille _/-\o_

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:29:
[...]

Bedankt voor de tip! Coin onderzocht en leek indd een goed project. Ondertussen is dit ook gebleken aan men portefeuille _/-\o_
ICON, AION en Wanchain zijn de projecten die elkaar in het vizier zeker wel lijken te gaan verbinden.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-02 20:41
[...]

Yep, same. Zijn post heeft me overgehaald. Ik zat al een tijdje te twijfelen, geen idee waarom, maar uiteindelijk toch gedaan en dat blijkt nu dus verstandig te zijn te geweest. Ik ben enorm benieuwd naar hoe hun toekomst eruit gaat zien.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:33:
Nog een paar uur en John kondigt aan dat Ripple the coin of the day is, ik voel het gewoon ;)
Ripple zeker niet, die zal niet de grootste winst opleveren voor John en zijn vrienden. Ik denk dat hij voor Sia (SC) gaat. Heb even gekeken welke coins hij heeft gepromoot en die zijn allemaal enorm goedkoop, dus makkelijker te pushen als een grote groep gaat kopen. Het zou ook bitbean, decentraland, funfair of tron kunnen zijn. Ik ben in iedergeval benieuwd en ik heb gister alles in Sia gestopt. Als ik weer mijn bedrag verdubbel hé, pff :9~

btw als sia zo doorgaat heb ik mijn bedrag al verdubbeld zonder john :+

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier ook een pluk ICX (ICON) gekocht door de tip van die jongen bij 'de grote cryptoshow' op rtlz
Vliegt momenteel nog aardig onder de radar heb ik het idee.
Inmiddels al wel bijna +40% :+

• Cogy
  • Laatst online: 13-02-2022
Litebit is weer open.

Jammer genoeg geen XVG op dit moment

Rara hoe zou dat nou komen

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:55
Wat is de gebruikelijke verwerkingstijd voor een storting op Binance?

• larsc
  • Laatst online: 28-01 16:43
Tominatie schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:37:
[...]

Ripple zeker niet, die zal niet de grootste winst opleveren voor John en zijn vrienden. Ik denk dat hij voor Sia (SC) gaat. Heb even gekeken welke coins hij heeft gepromoot en die zijn allemaal enorm goedkoop, dus makkelijker te pushen als een grote groep gaat kopen. Het zou ook bitbean, decentraland, funfair of tron kunnen zijn. Ik ben in iedergeval benieuwd en ik heb gister alles in Sia gestopt. Als ik weer mijn bedrag verdubbel hé, pff :9~

btw als sia zo doorgaat heb ik mijn bedrag al verdubbeld zonder john :+
Ik verwacht dat het dogecoin gaat worden. Is ook een goedkope coin en is afgelopen week al bijna x2 gegaan. En laat ik deze nu net op het laagste punt gekocht hebben :P

• BertP
  • Laatst online: 14-02 09:01
Luuk schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:37:
Hier ook een pluk ICX (ICON) gekocht door de tip van die jongen bij 'de grote cryptoshow' op rtlz
Vliegt momenteel nog aardig onder de radar heb ik het idee.
Inmiddels al wel bijna +40% :+
Las ook op reddit positieve verhalen over ICX. Heb nu alleen een account op kraken, daar kan ik geen ICX aanschaffen. Maar geloof best in de toekomst, heeft iemand een tip om deze elders aan te schaffen?

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:03
larsc schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:44:
[...]

Ik verwacht dat het dogecoin gaat worden. Is ook een goedkope coin en is afgelopen week al bijna x2 gegaan. En laat ik deze nu net op het laagste punt gekocht hebben :P
Dogecoin is een shitcoin die gemaakt is door 4chan als grap...... Is geen enkele ontwikkeling of toepassing voor.

• croc
  • Laatst online: 19-01 21:20
BertP schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:44:
[...]

Las ook op reddit positieve verhalen over ICX. Heb nu alleen een account op kraken, daar kan ik geen ICX aanschaffen. Maar geloof best in de toekomst, heeft iemand een tip om deze elders aan te schaffen?
Binance

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 19:32
Rox92 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:44:
[...]

Dogecoin is een shitcoin die gemaakt is door 4chan als grap...... Is geen enkele ontwikkeling of toepassing voor.
Zolang meneer Mcafee er geld op kan verdienen maakt het hem natuurlijk niks uit of de coin in kwestie een nuttige toepassing heeft of niet :)

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:03
KraveN schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:46:
[...]

Zolang meneer Mcafee er geld op kan verdienen maakt het hem natuurlijk niks uit of de coin in kwestie een nuttige toepassing heeft of niet :)
Ik neem aan dat hij niet zomaar zijn naam te grabbel gooit met die coin. En anders weten we het gelijk zeker mocht hij het wel doen.

• Rated
Rox92 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:47:
[...]

Ik neem aan dat hij niet zomaar zijn naam te grabbel gooit met die coin. En anders weten we het gelijk zeker mocht hij het wel doen.
ohh geen zorgen, het is niet alsof het een heilige man is. McAfee is een aandachtsgeile sellout.

[ Voor 83% gewijzigd door Rated op 25-12-2017 13:53 ]

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:27
Ze mogen de zero tolerance disclaimer wel is aanpassen:

"Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer "

Ik denk dat het groot nieuws is als de Bitcoin ineens op 2800 staat :P

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
To the ground where it belongs })

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:37
Rox92 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:44:
[...]

En toch gaat ie nu als een malle, had hem zelf in het begin (paar dagen geleden) 'per ongeluk' gekocht... Met winst weggedaan wel maar als ik hem had gehouden was ie nu verdubbeld.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

Vond dit wel een interessante analyse van onze bekende Italiaanse (had hier al vaker filmpjes van haar voorbij zien komen). Bitcoin is heel hard marktaandeel aan het verliezen t.o.v. de andere coins.

Ik zeg niets over hoe waardevol deze info is, dus voor eenieder: trek je eigen conclusies :)

NOSIG

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:21
Rox92 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:47:
[...]

Zijn naam? Check Netflix eens voor een documentaire over hem 8)7 :'(

Hij vraagt bitcoin en 15% van de coin wordt gezegd op Reddit. Dan plugt hij jouw coin.

Er wordt hier veel over the Verge geschreven. Heeft iemand überhaupt de white paper gelezen, of is die coin nu DE coin omdat McAfee het zegt?

[ Voor 14% gewijzigd door marteltor op 25-12-2017 14:06 ]

• Rated
marteltor schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:03:
[...]

Zijn naam? Check Netflix eens voor een documentaire over hem 8)7 :'(

Hij vraagt bitcoin en 15% van de coin wordt gezegd op Reddit. Dan plugt hij jouw coin.
De docu heb ik gisteren gekeken, zeker een aanrader. Dan krijg je echt een goed beeld wat voor een mafkees die vent is en neem je hem direct minder serieus.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:43
Heb vanmorgen om half 11 bitcoin vanuit coinbase richting mn binance wallet verzonden, in coinbase staat nu nogal in behandeling met 0 verificaties.

Is dit normaal dat het zo lang duurt? Is mn eerste coinbase richting binance transfer dus ben een beetje onzeker.

Dank voor reactie.

psn: HertogJack

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:57

Jebus4life

BE User

HertogJack schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:07:
Heb vanmorgen om half 11 bitcoin vanuit coinbase richting mn binance wallet verzonden, in coinbase staat nu nogal in behandeling met 0 verificaties.

Is dit normaal dat het zo lang duurt? Is mn eerste coinbase richting binance transfer dus ben een beetje onzeker.

Dank voor reactie.
Het is al meermaals gezegd in dit topic de afgelopen 10 pagina's dat je beter je bitcoin omzet in Ether of litecoin voor je deze verzend. Dat is een stuk goedkoper (veel lagere fee) en sneller ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 19:32

Dank voor reactie.
Transacties kunnen lang duren. Mijn tip daarom is ook om bijvoorbeeld niet btc maar een andere coin te gebruiken om van de ene naar de andere exchange te sturen. Bijvoorbeeld XRP/Ripple. Natuurlijk verlies je wat door het omzetten, maar het is meestal binnen 5/10 minuten geregeld.

• HertogJack
KraveN schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:09:
[...]

Transacties kunnen lang duren. Mijn tip daarom is ook om bijvoorbeeld niet btc maar een andere coin te gebruiken om van de ene naar de andere exchange te sturen. Bijvoorbeeld XRP/Ripple. Natuurlijk verlies je wat door het omzetten, maar het is meestal binnen 5/10 minuten geregeld.
Ok, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:15

HaTe

haat niet

Ik dacht dat withdrawal van Bitfinex naar Binance met ripple en iota zo gepiept was, maar staat nu toch al zeker een half uur op processing..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
HaTe schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:15:
Ik dacht dat withdrawal van Bitfinex naar Binance met ripple en iota zo gepiept was, maar staat nu toch al zeker een half uur op processing..
TAG ook gebruikt? Van exchange naar exchange werkt met een TAG. Naar je wallet niet

• LadyDaily
  • Laatst online: 27-12-2023

Dank voor reactie.
Ik heb afgelopen week misschien wel 5 of 6 dagen gewacht tot dat Bitcoin eindelijk op mijn binance account stond.
Ethereum daarin tegen stond binnen een uur op mijn account.

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:19

Ja, waar het normaal binnen 1 a 2 dagen erop stond, duurde het nu meer dan een week. En met de kerst werkt het ook niet sneller... had ook een mail gehad. Informeren wel netjes moet ik zeggen, ondanks dat het dus even duurt.

• Thommie.nl

yup ik :)

• HertogJack
LadyDaily schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:17:
[...]

Ik heb afgelopen week misschien wel 5 of 6 dagen gewacht tot dat Bitcoin eindelijk op mijn binance account stond.
Ethereum daarin tegen stond binnen een uur op mijn account.
Hmm ok.. Thanks, dan weet ik even waar ik aan toe ben.

• Thommie.nl
[...]

U bent welkom, maar de echte eer gaat naar een forum lid hier die mij er begin vorige week op wees.
en 1 verdere tip, met een flinke dip van de Bitcoin en crash alert enzo niet verkopen maar deze bijkopen:)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:57

Jebus4life

BE User

Sam2013 schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:22:
[...]

U bent welkom, maar de echte eer gaat naar een forum lid hier die mij er begin vorige week op wees.
en 1 verdere tip, met een flinke dip van de Bitcoin en crash alert enzo niet verkopen maar deze bijkopen:)
Door gisteren te twijfelen de 40% increase niet kunnen meepakken.
Dus nu als een idioot wel ingestapt tijdens een mini-dipje.

Ik zou dus nu uitstappen als ik jou was, want alles wat ik sinds zaterdag aanraak gaat recht naar beneden :+
Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:27:
[...]

Ik hou de coin sowieso bij tot 31dec (gepland evenement)

Ik hoop op nog wat extra hype voor het evenement waar ik graag hoog zou verkopen. Daarna terug aankopen na de drop.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Jebus4life op 25-12-2017 14:28 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Rubberen
[...]

Ik hoop op nog wat extra hype voor het evenement waar ik graag hoog zou verkopen. Daarna terug aankopen na de drop.

Verwijderd

Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:27:
[...]

Als er al een drop komt. Tot nu toe stagneert hij op het moment dat andere coins met 20% onderuit gaan om vervolgens weer te stijgen. Ingestapt op op $2 en daarna ook gewacht op een dipje om bij te kopen, maar dat moment heeft zich niet voorgedaan dus heb ik op een ATH van 2600 satoshi bijgekocht, inmiddels alweer 3870 satoshi. Vergeet ook niet dat ICX nog aangeboden moet worden op Coinone en Bittrex bijvoorbeeld, dus ik zou hem na 31 december ook nog een tijdje holden.

• Mad2ness
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Als je kijkt naar het team en partnerships dan zie ik deze nog wel door stijgen helemaal als ie ook nog op andere exchanges komt. (ICX)

Ik HODL hem voorlopig nog wel even.

• Rubberen
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:31:
[...]

Als er al een drop komt. Tot nu toe stagneert hij op het moment dat andere coins met 20% onderuit gaan om vervolgens weer te stijgen. Ingestapt op op $2 en daarna ook gewacht op een dipje om bij te kopen, maar dat moment heeft zich niet voorgedaan dus heb ik op een ATH van 2600 satoshi bijgekocht, inmiddels alweer 3870 satoshi. Vergeet ook niet dat ICX nog aangeboden moet worden op Coinone en Bittrex bijvoorbeeld, dus ik zou hem na 31 december ook nog een tijdje holden.
Goed punt. Ik was me er nog niet van bewust dat hij op bittrex niet te verkrijgen is.

Alles samengenomen, zit er dus nog een dikke stijging in voor deze coin.

• Almere909
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-01 23:55
Goedendag iedereen. Het is mijn eerste post mbt cryptovaluta. Ik heb zelf ermee weinig ervaring, wel met veel aandacht honderden pagina's gelezen. Heb zojuist het volgende gezien/gelezen:

Morgan Stanley says the true price of bitcoin might be zero
https://www.businessinsider.nl/morgan-stanley-on-bitcoin-value-2017-12/?international=true&r=US

ter info.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-02 23:09
Almere909 schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:43:
Goedendag iedereen. Het is mijn eerste post mbt cryptovaluta. Ik heb zelf ermee weinig ervaring, wel met veel aandacht honderden pagina's gelezen. Heb zojuist het volgende gezien/gelezen:

https://www.businessinsider.nl/morgan-stanley-on-bitcoin-value-2017-12/?international=true&r=US

ter info.
Dit zijn wel erg open deuren die hij intrapt.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
Idanue schreef op maandag 25 december 2017 @ 08:59:
[...]

Jazeker. :9

Mijn EDO gekocht op 0.0003500 denk dat ik er rond de 0.0007000 weer uit stap.
(Of op 0.0004000 als hij te snel weer daalt :P)
Dus jij hebt ze verkocht? :)

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Zojuist geïnvesteerd in Encrypgen (DNA coin). Een concept waar mensen via de blockchain hun medische data kunnen delen en verkopen met medici en medisch onderzoekers.

Hier een filmpje van iemand die uitgebreid de voor en nadelen bij langsgaat. YouTube: IS DNA THE NEXT GEN CRYPTOCURRENCY?? 🤑

In mijn ogen zijn de nadelen allemaal wel te tackelen, dan wel zijn ze te begrijpen door de makers. De coin staat nog erg laag (plek 320 ongeveer) en heeft ontzettende groeimogelijkheden. Marketcap nog 'slechts' 18 miljoen. Dit kan zeker het aankomende halfjaar 10x over de kop gaan.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-02 14:44
Yup, na veel twijfel verkocht op .0004200 en ICX voor terug gekocht. :)

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-02 15:01
shakespeare schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:40:
[...]

Heb ik ook last van kutzooi! Al sinds 08:00
Lezen mensen hier soms niet of zo? Al 100x voorbij gekomen dat je beter een ander coin kunt nemen, maar iedere keer doet men toch een transactie met Bitcoin en maar klagen in dit topic... volgens mij is dit topic heel ergens anders voor bedoeld... Ga kerst vieren zoals 95% van de mensen van de exchanges ook doen, en accepteer dat het kerst is en zaken langer kunnen duren nu... Woensdag zijn “de winkels” weer open, en tot die tijd gewoon rustig afwachten.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet niet vanaf welke bankrekening het wordt overgeschreven, maar als het een buitenlandse rekening is kan er zomaar nog een dag bijkomen. Dan heb je dus zaterdag en zondag (weekend), maandag (Eerste Kerstdag) en dinsdag (Tweede Kerstdag). Allemaal dagen waarop het Europese/Nederlandse betalingsverkeer plat ligt. Je hoeft dus in ieder geval vóór woensdag niets te verwachten...

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
[...]

Geen probleem. *O*

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-02 20:28

ter info.
Dit soort "onderzoek" en uitspraken komen meestal voort uit oude wijsheid en onwil Bitcoin te accepteren als alternatief.

De toekomst van geld is digitaal, dat weten we inmiddels wel en daar zijn we het allemaal eigenlijk over eens.
Dan worden de vragen al snel: wie gaat dat geld beheren? krijgt er iemand volledige controle over? Wie gaat het creëren/drukken?

Er zijn natuurlijk meerdere oplossingen, zo hebben we ons huidige systeem waarin corporaties en de regering (EU) de macht over geld creëren hebben. Maar er is ook een alternatief, geld als transparant protocol! Bitcoin is (het begin van) geld als een transparant protocol in plaats van als een middel van overheden om grip op de economie te houden.

Zelf ben ik voorstander van een eerlijk wereldwijd betaalmiddel dat niet kunstmatig inflatie en rentes kan creëren. Daarnaast zijn er natuurlijk de voorbeelden van Snowden en Assange waarin een bankrekening doodleuk bevroren werd omdat ze tegen de orde in gingen. Wat mij betreft hoort die macht niet in bezit te zijn van overheden en banken en daarom geloof ik in "Bitcoin".

Helaas is Bitcoin zelf alweer wat verouderd en niet sterk genoeg voor deze taak. Echter is het hele concept en de oplossing die het bied wat mij betreft erg veel waard. Daarnaast zijn er talloze andere varianten op de Bitcoin die weer net iets anders of het zelfde beter kunnen.

Als je bovenstaande lees, wat vind jij dan dat de waarde van Bitcoin is?

Verwijderd

ter info.
Dollar of euro heeft ook geen fysieke waarde, het is gewoon papier. Wij, de mensen geven er waarde aan. Zo kijk ik er tegenaan. Grondstoffen zoals goud, platinum etc, dat heeft een waarde, dat is nuttig voor heel veel verschillende dingen, heeft bepaalde fysieke eigenschappen en is schaars. Bitcoin is ook maar verzonnen door de mens.

Verwijderd

Vriend John gaat voor de HMQ Humaniq

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:10
Wel op Bittrex, pagina werkt gelijk al niet meer naar behoren :(

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
Grappig dat heel Bittrex er gelijk uit ligt als McAfee de nieuwe coin of the day heeft gepost..

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Wilco88nl schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:00:
[...]

Dit soort "onderzoek" en uitspraken komen meestal voort uit oude wijsheid en onwil Bitcoin te accepteren als alternatief.

De toekomst van geld is digitaal, dat weten we inmiddels wel en daar zijn we het allemaal eigenlijk over eens.
Dan worden de vragen al snel: wie gaat dat geld beheren? krijgt er iemand volledige controle over? Wie gaat het creëren/drukken?

Er zijn natuurlijk meerdere oplossingen, zo hebben we ons huidige systeem waarin corporaties en de regering (EU) de macht over geld creëren hebben. Maar er is ook een alternatief, geld als transparant protocol! Bitcoin is (het begin van) geld als een transparant protocol in plaats van als een middel van overheden om grip op de economie te houden.

Zelf ben ik voorstander van een eerlijk wereldwijd betaalmiddel dat niet kunstmatig inflatie en rentes kan creëren. Daarnaast zijn er natuurlijk de voorbeelden van Snowden en Assange waarin een bankrekening doodleuk bevroren werd omdat ze tegen de orde in gingen. Wat mij betreft hoort die macht niet in bezit te zijn van overheden en banken en daarom geloof ik in "Bitcoin".

Helaas is Bitcoin zelf alweer wat verouderd en niet sterk genoeg voor deze taak. Echter is het hele concept en de oplossing die het bied wat mij betreft erg veel waard. Daarnaast zijn er talloze andere varianten op de Bitcoin die weer net iets anders of het zelfde beter kunnen.

Als je bovenstaande lees, wat vind jij dan dat de waarde van Bitcoin is?
Nog steeds 0 ;) Hoewel de oorspronkelijke bedenker(s) fantastisch werk geleverd hebben is de teloorgang ingezet. Ze raken langzaam maar zeker de positie kwijt aan betere altcoins (kijk naar de totale marketcap, van 90% naar 43% in een half jaar). Stel he; de Bitcoin zou ineens weg zijn en de waarde er van sijpelt weg in andere altcoins. Dan zou de crypto-wereld al een stuk beter af zijn en zou de negatieve media nauwelijks meer argumenten hebben om het systeem niet te adopteren. Er zijn altcoins die nu gewoon zo goed als klaar zijn om uitgerold te worden voor wereldgebruik. Dat is echt een kwestie van 1/2 jaar development.
Pagina: 1 ... 170 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]