Nee, maar als je op dat moment had ingekocht had je toch wel een goed rendement. Natuurlijk was dat Forbes verhaal toen ook al bekend, dus met een beetje boerenverstand niet gek om daar dan in te stappen en bij voldoende rendement weer eruit.Markprinsen schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:16:
Je kan nog zoveel inlezen als je wilt, altijd slim natuurlijk. Maar als ineens meneer McAfee vorige week iets roept over Verge die daarmee gigantisch over de kop gaat dan kan je lezen wat je wilt maar voorspellen kon je dat niet.
Weet iemand hoe het precies zit met LiteBit. Ik heb al meerdere malen coins gekocht daar, maar er is (weer) 0 aanbod. Nu is dat wel vaker zo, maar ze hebben al meer dan een dag niets in de verkoop? Ja vanmorgen even, en ik weet zeker dat ze nog een flinke voorraad hebben liggen.
Ze zijn gewoon aan het holden nu tot er weer stijging komt?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Yep, verlies maken op die schaal zal wel niet rendabel genoeg zijn.paradoXical schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:17:
Weet iemand hoe het precies zit met LiteBit. Ik heb al meerdere malen coins gekocht daar, maar er is (weer) 0 aanbod. Nu is dat wel vaker zo, maar ze hebben al meer dan een dag niets in de verkoop? Ja vanmorgen even, en ik weet zeker dat ze nog een flinke voorraad hebben liggen.
Als ze verlies of onvoldoende winst maken gaan veel munten "in onderhoud" of op 0paradoXical schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:17:
Er zitten daar in ieder geval een aantal mensen gierend rijk te worden bij litebit
Het is bij LiteBit al een aantal dagen zo dat je maar 5 minuten coins kan kopen waarna de handel weer stil ligt voor een paar uur...paradoXical schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:17:
Dat begrijp ik verder wel, maar wat als deze daling doorzet? Klinkt niet echt als risk management, op een bepaald punt zou je verwachten dat je gaat cashen. Weken zonder coins zitten lijkt me geen optie...Prosac schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:18:
[...]
Als ze verlies of onvoldoende winst maken gaan veel munten "in onderhoud" of op 0
Voortaan maar wat EUR op kraken laten staan, want dit schiet niet op..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Zo ben ik begonnen. DeGiro is een prima broker (heb ook aandelen van diverse internationale beurzen). Geen gedoe met wallets, geld staat veilig (je betaalt wel beheerskosten voor de ETF trackers). Ik heb dit een tijd dus gedaan, zowel BTC als ETH.GG85 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:13:
Trouwens mensen die via DeGiro of een andere aandelenbroker niet rechtstreeks maar indirect BTC of ETH kopen bij bijvoorbeeld XBTProvider https://xbtprovider.com/?
Ik vindt dat zelf wel een prettig idee, geen gezeik met eigen wallets die je veilig moet houden of online wallets die gehackt worden.
En je kan investeren op dezelfde manier als aandelen. Dus met Market orders, Limit Orders, Stop Loss etc.
Uiteraard wel gistermiddag tijdens de dip (veel) gekocht onder het motto "mooie dip". Vanochtend was dat toch beetje jammer wakker worden maar ach, Bitcoin is here to stay
Tot vanmorgen... achteraf domme gok (hoewel we het weekend moeten afwachten)...
Ivm enorme daling en het feit dat de beurs (Stockholm) straks 4 dagen gesloten is en mogelijk ondertussen BTC en ETH nog dieper zakken, heb ik om 9 uur alles verkocht (met dik rode dagverschillen). Daarna het geld overgeboekt naar mijn betaalrekening. Echter ik kan niet terugkopen naar 'fysieke' BTC (ik heb tegenwoordig een Ledger, dus ik was het al van plan eigenlijk) want zoveel geld staat er niet op mijn betaalrekening en dat komt er pas na de kerst op

[grumpy] Kan men niet stoppen met zeuren over Litebit en andere brokers, meld je aan een beurs en je hebt nooit meer gedoe. Je verandert toch ook van webshop als ze nooit het product hebben wat je wilt
[/grumpy].

heel veel nemen momenteel tot nader order geen nieuwe klanten meerRookert25 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:25:
[grumpy] Kan men niet stoppen met zeuren over Litebit en andere brokers, meld je aan een beurs en je hebt nooit meer gedoe. Je verandert toch ook van webshop als ze nooit het product hebben wat je wilt![]()
[/grumpy].
Wellicht snel weer wel.
Vanochtend wat ether gehaald op Anycoin, maar transactie is mislukt en geen txid? Hoe dan? Iemand dit al meegemaakt, geld is er wel af.
Die van mij van maandag ook niet.. super pissed. Wacht nu op verificatrie bij bitstmap. Gdax niet meer want niet netjes hoe ze het aanpakken de laatste tijd, geen segwit, dus ga naar bitstamp.thunder8 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:56:
[...]
Afwachten. 10 dagen is een eeuwigheid in Cryptoland. Zou ook zo maar weer rond de 17k€ kunnen staan op 1-1-2018.
Was wel even schrikken vanochtend. Veel meldingen van Blockfolio en bijna 30% minder in mijn portfolio. Ga wel zien waar het schip strandt (of niet).
Ben zenuwachtiger dat mijn SEPA withdrawal van Gdax maandagavond nog steeds niet is bijgeschreven.
Waar kan ik direct wat bitcoin kopen met ideal en naar m'n wallet sturen? Dank.
Net nog 0.25 gekocht via Bitonic.nlOllyNL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:34:
[...]
Waar kan ik direct wat bitcoin kopen met ideal en naar m'n wallet sturen? Dank.
Was even een grote voorraad en snel gekocht. halve minuut later was alles weg.
Wat willen we hier **NIET** zien?
* Vragen over wallets
* Discussies over coins en blockchain
* Welke coin je moet kopen
* Opmerkingen over de huidige koers van coin X
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen
Lees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert.
bah net pas wakker nog wat gebeurt vandaag?
* Vragen over wallets
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen
Lees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert.
Met de meeste heb ik goed gehandeld.
Let wel op!
De prijzen gelden vaak voor een hele bitcoin. Voor kleine bedragen kom je bij bepaalde sites hoger uit. Dus altijd de koers even narekenen. Met bidkassa heb ik de beste ervaringen. Die prijs klopt vaak wel.
Enige wat ik me afvraag is of het handiger is LTC naar BTC te traden of gewoon nog wat BTC te kopen voor ouderwetse EUR/USD.
(Ik koop meestal LTC omdat die vlot naar de exchange kan, waar ik hem dan omzet naar BTC om te traden. Maar LTC an sich vind ik ook nog steeds interessant...)
(Ik koop meestal LTC omdat die vlot naar de exchange kan, waar ik hem dan omzet naar BTC om te traden. Maar LTC an sich vind ik ook nog steeds interessant...)
Coinbase heeft nu wel voorraad.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Had dus voor €2000 gekocht en kan die nu al terug verkopen aan hun voor €2500Rakward schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:34:
[...]
juist op Bitpanda terug wat BTC gekocht aan €9200/BTC, koopje lijkt me.
€500 op 3 uurtjes verdiend.
Gotte love crypto
Ja, je had BTC voor 1 euro kunnen kopen, 1 nanoseconde lang
[ Voor 47% gewijzigd door GustavSan op 22-12-2017 11:38 ]
Het lijkt hier ineens een stukje rustiger, dat is op zich wel fijn. 
Zat gister nog te twijfelen om met nog iets meer in te stappen, dat had een erg leuk rendement op kunnen leveren maar helaas. Ik denk dat de rek er alsnog niet uit is dus overboeking is gedaan en nu is het even hopen dat ik nog net mee kan liften. Of een hoop verliezen natuurlijk maar ik ben een positief mens.
Zat gister nog te twijfelen om met nog iets meer in te stappen, dat had een erg leuk rendement op kunnen leveren maar helaas. Ik denk dat de rek er alsnog niet uit is dus overboeking is gedaan en nu is het even hopen dat ik nog net mee kan liften. Of een hoop verliezen natuurlijk maar ik ben een positief mens.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Damn weer te laatGustavSan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:38:
[...]
Ja, je had BTC voor 1 euro kunnen kopen, 1 nanoseconde lang
ook weer ff afgeleerd, plukje op een piekje verkopen en trachten herintekopen op de dip... hahah, 0,25 op 11.6. staat nu al weer op 12.2
achja we gaan zo de reactie van amerika bekijken.
We love the smell of innovation in the morning!
Met alle respect, maar op dit moment wil men niet aandachtig alles doorspitten. Met wat er vannacht allemaal gebeurd is mag er nu wel wat meer door de vingers gezien worden lijkt mij.bie100 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:36:
Wat willen we hier **NIET** zien?
* Vragen over wallets
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
Dit staat standaard in het commentveld, mensen vergeten dat weg te halenMatadores schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:41:
[...]
Met alle respect, maar op dit moment wil men niet aandachtig alles doorspitten. Met wat er vannacht allemaal gebeurd is mag er nu wel wat meer door de vingers gezien worden lijkt mij.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Op mobiel moet je die standaard tekst actief weghalen, vandaar dat men het soms perongeluk laat staan gok ik.
BTC en LTC herstellen alweer aardig trouwens
BTC en LTC herstellen alweer aardig trouwens
[ Voor 18% gewijzigd door Giant87 op 22-12-2017 11:43 ]
Volgende buy zet ik maar weer rond de 10k EUR ipv de 12,7 zoals die gister afging.
Ach ja. Zometeen zit het alweer rond de13 tot 14K.
Of anders volgende week wel weer.
Enige waar ik nu van baal is dat ik niet bij heb kunnen kopen toen die zo laag stond.
Ach ja. Zometeen zit het alweer rond de13 tot 14K.
Of anders volgende week wel weer.
Enige waar ik nu van baal is dat ik niet bij heb kunnen kopen toen die zo laag stond.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
zo.. ben even meegegaan met de stijging ltc.. toch weer paar honderd eurootjes gepakt.. helaas te snel verkocht waarna deze verdubbeld had kunnen worden. dit went helaas nooit! voor nu ga ik weer voor de snelle winsten:)
het hodlen is voor mij geen optie
het hodlen is voor mij geen optie
nee ben helemaal bijMatadores schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:41:
[...]
Met alle respect, maar op dit moment wil men niet aandachtig alles doorspitten. Met wat er vannacht allemaal gebeurd is mag er nu wel wat meer door de vingers gezien worden lijkt mij.

Het ligt bij litebit toch altijd stil?S-1-5-7 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:19:
[...]
Het is bij LiteBit al een aantal dagen zo dat je maar 5 minuten coins kan kopen waarna de handel weer stil ligt voor een paar uur...
Behalve dat het strategie zal zijn hebben ze volgens mij ook een groot probleem met de site.
Dat klopt, dat zeggen ze zelf ook.wheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:44:
[...]
Het ligt bij litebit toch altijd stil?
Behalve dat het strategie zal zijn hebben ze volgens mij ook een groot probleem met de site.
Ze schijnen in januari een nieuwe kantoor te krijgen met ook meer medewerkers. Ze hopen dat dan veel problemen opgelost worden
vullen vaak in de middag en avond aan maar goed daar geld dan snel bij zijn het is zo wegwheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:44:
[...]
Verwijderd
Ze hebben wel goud in handen.S-1-5-7 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:45:
[...]
Dat klopt, dat zeggen ze zelf ook.
Ze schijnen in januari een nieuwe kantoor te krijgen met ook meer medewerkers. Ze hopen dat dan veel problemen opgelost worden
Een slimme coin koopt dit bedrijf op, maar dat zal wel niet mogen.
Teveel pairs liggen er te vaak uit. Dan kun je nog zo vaak zeggen dat het aan de achterliggende exhange ligt waarmee ze werken. Maar dat was zelfs toen bitcoin en andere munten nog dik stegen. Dus ze snijden zichzelf ook in de vingers, nu even niet in een correctie die gaande is. Maar toch..wheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:44:
[...]
Bitonic flinke voorraad nu.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kan je infeite op binance crypto verkopen voor fiat ? Bv omzetten naar euro of dollar ipv naar bitcoin
Nee.Rebbelx schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:48:
Kan je infeite op binance crypto verkopen voor fiat ? Bv omzetten naar euro of dollar ipv naar bitcoin
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wel voor USDT, voor wat dat waard is..Rebbelx schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:48:
Huh? Je kan toch traden naar USD?
oooh, is USDT, ook weer nasty. Jammer ik dacht bij de volgende vrije val alles makkelijk om te zetten naar USDT om vervolgens na de stijging weer van USDT naar coins te gaan.
USDT ziet er overigens wel stabiel uit, dus dat ga ik de volgende keer uitproberen.
[ Voor 46% gewijzigd door FlyEragon op 22-12-2017 11:52 ]
Het zijn niet enkel succesverhalen dus in crypto. In een dag van een portfolio waarde van 5000 naar 4000 gegaan, best pijnlijk. Nu wel maar verstandig zijn en niet in paniek raken. Het vertrouwen is er dat coins als ADA, Tron, Ark, LTC, Ethlend, Funfair en XMR het goed gaan doen in 2018. Dus maar een aantal weken aanzien wat het gaat doen.
ZIjn er dan websites waar je bv bitcoin kan hebben staan, in geval deze hoog staan, meteen kan verkopen naar bv een euro wallet en in geval ze in een dip zitten (zoals vandaag) terug gebruik kan maken van deze euro wallet om er terug aan te kopen zonder dan je weer er moet gaan aankopen via je creditcard ?
Wat denk jij dan, nadat eigenlijk vrijwel alles gigantisch is gestegen de afgelopen maandenMalawolar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:53:
Het zijn niet enkel succesverhalen dus in crypto. In een dag van een portfolio waarde van 5000 naar 4000 gegaan, best pijnlijk. Nu wel maar verstandig zijn en niet in paniek raken. Het vertrouwen is er dat coins als ADA, Tron, Ark, LTC, Ethlend, Funfair en XMR het goed gaan doen in 2018. Dus maar een aantal weken aanzien wat het gaat doen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Joh... het is 1 op 1 gekoppeld aan USD, dus vandaar dat het zo stabiel is...FlyEragon schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:50:
[...]
USDT ziet er overigens wel stabiel uit, dus dat ga ik de volgende keer uitproberen.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Bitstamp ?Rebbelx schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:54:
ZIjn er dan websites waar je bv bitcoin kan hebben staan, in geval deze hoog staan, meteen kan verkopen naar bv een euro wallet en in geval ze in een dip zitten (zoals vandaag) terug gebruik kan maken van deze euro wallet om er terug aan te kopen zonder dan je weer er moet gaan aankopen via je creditcard ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
KrakenRebbelx schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:54:
Voor wat het waard is? Kan je dat uitleggen?
NOSIG
Dat is helemaal geen vanzelfsprekendheid hoor zoals jij dat pretendeert. Soms is 1 USDT 1,08$ of 0,94$ waard. Dat is percentueel een behoorlijke verschuiving en heeft een behoorlijke impact bij het kopen of verkopen van deze munt naar crypto of fiat.RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:55:
[...]
Joh... het is 1 op 1 gekoppeld aan USD, dus vandaar dat het zo stabiel is...
Lees dit topic, zoek op Google. Sommige vragen zijn te makkelijk. USDT wordt wel 1:1 gekoppeld aan de dollar, maar met 99% zekerheid is er geen échte dollar die deze backt, de kans dat als deze ooit ploft je dus daadwerkelijk USD kan krijgen voor je USDT is klein._Christiaan_ schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:55:
[...]
Naja, omzetten naar Theter is toch wat anders dan omzetten naar keiharde fiat-knaken, dat hoef ik toch niet uit te leggen?_Christiaan_ schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:55:
[...]
Natuurlijk zijn het niet alleen successen. Je verloor 20% van je portfolio, dan heb je het nog redelijk goed gedaan vannacht. Ik was 30% kwijt en dat was meer dan jouw hele portfolio. Echter weet ik dat die correcties er tussen zullen zitten. Intussen trouwens nog maar 15% verlies, dus trekt alweer bij. Bij grote winsten horen ook grote verliezen qua koersen. Crypto is een aandelenmarkt op steroïden, 24/7 - 365 en zonder enige vorm van rem. With big risk, comes big reward.Malawolar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:53:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Is helemaal niet gekoppeld. Is hier ook al 1000den keer uitgelegd.RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:55:
[...]
Joh... het is 1 op 1 gekoppeld aan USD, dus vandaar dat het zo stabiel is...
USDT is niet gebacked door dollars. Tether beweert dit maar alles wijst erop dat ze dit niet kunnen.
Dacht even goedkoop ripples te kopen vanochtend en er was toevallig net voor 3 minuten voorraad op litebit. Gaat de bel. Ik ontvang het pakket en wil vervolgens kopen. Ja hoor 114000 ripples zogenaamd alweer uitverkocht. Waar ontlenen ze hun bestaansrecht aan als je 3 minuten per dag voorraad laat zien?
PSN: Oldzkoel
*Edit
[ Voor 119% gewijzigd door FrankGuthrie op 22-12-2017 12:12 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Klopt, de verstokte HODL-roepers overtref je in deze markt door te shorten op de grote currencies..shakespeare schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:43:
zo.. ben even meegegaan met de stijging ltc.. toch weer paar honderd eurootjes gepakt.. helaas te snel verkocht waarna deze verdubbeld had kunnen worden. dit went helaas nooit! voor nu ga ik weer voor de snelle winsten:)
het hodlen is voor mij geen optie![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ugh, beetje irritant dat anycoindirect, btcdirect en litebit op het moment plat liggen... Wilde nog wat BTC bijkopen (of eerder, LTC en die naar BTC omzetten), maar dat lukt zo niet...
Satoshi is vergelijkbaar met een bitcoin cent. Er zijn verschillende online bereken calculators voor. Als je er wat vaker mee handelt heb je de koerst op een gegeven moment wel in je hoofd zitten.FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:59:
Ik zit ook te overwegen om te gaan beleggen,maar ik ben me nog aan het orienteren. Zo heb ik een account op binance en vraag met het volgende af.
Als ik Ripple will kopen moet dan gebeurt dat met Ethereum of BTC (pair), dat is duidelijk. Het probleem wat ik heb is dat als ik zou willen kopen dat het niet in dollars of euro's gaat maar in een "pair". Als ik dus voor 200 euro wil kopen, betekent dan dat ik dit moet gaan omrekenen(Euro > ETH of EURO > BTC)? Zoja, dan is het nooit zeker aangezien de markt per seconde stijgt en daalt.
Ook zie ik mensen spreken over Satohsi, en ik weet inmiddels wat het is, maar hoe kunnen mensen dat zo snel omrekenen of is dit snel te zien in de grafieken van Binance? En waarom wordt er met dat meetindicatie gewerkt?
Ik zit ook de F5-enm0ridin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:59:
Ugh, beetje irritant dat anycoindirect, btcdirect en litebit op het moment plat liggen... Wilde nog wat BTC bijkopen (of eerder, LTC en die naar BTC omzetten), maar dat lukt zo niet...

Ik zou nog even wachten met kopen, 2e dip komt eraan zo te zien.
Ben net wakker, had een vrije dag... de boot een beetje gemist maar ik wil nog steeds flink bijkopen. Ik vraag mij af wat het snelste/goedkoopte is:
BTC kopen op GDAX --> Binance/Bittrex --> Alts kopen
of
LTC/ETH kopen op GDAX --> Binance/Bittrex --> Omruilen voor BTC --> Alts kopen
of
Heb gisteren nog een aantal flinke stijgers verkocht en ben toen bij min 10 procent op Monero weer ingestapt bijvoorbeeld, heeft het nog enigszins beperkt. Behalve dat deze vervolgens ook nog verder naar onderen doorschoot.thunder8 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:58:
[...]
Natuurlijk zijn het niet alleen successen. Je verloor 20% van je portfolio, dan heb je het nog redelijk goed gedaan vannacht. Ik was 30% kwijt en dat was meer dan jouw hele portfolio. Echter weet ik dat die correcties er tussen zullen zitten. Intussen trouwens nog maar 15% verlies, dus trekt alweer bij. Bij grote winsten horen ook grote verliezen qua koersen. Crypto is een aandelenmarkt op steroïden, 24/7 - 365 en zonder enige vorm van rem. With big risk, comes big reward.
Wat ik wel apart vind is dat juist nu de media aandacht gigantisch is, de bitcoin weer flink onderuit gaat. Lijkt wel of een paar grote jongens aan het verkopen zijn gegaan. Anders zou de marketcap gewoon moeten gaan stijgen. heb de koers van de BTC even bekeken en deze trends zijn in het laatste jaar al vijf keer te merken. In mei, juli, september, november en nu dus eind december is de koers steeds na een flinke stijging met tussen de 20 en 25 procent gecorrigeerd. Oftewel, HODL jongens!
Ivm Amerika ?FlyEragon schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:05:
Ohja een glazen bol maar niet waarschuwen voor de eerste dip lekker is dat.FlyEragon schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:05:
De media schrijft graag 'de crypto bubbel is gebarsten zoals iedereen dacht' verhalen dus dit vinden ze wel mooi.Malawolar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:08:
[...]
Wat ik wel apart vind is dat juist nu de media aandacht gigantisch is, de bitcoin weer flink onderuit gaat.
Wat is de betere exchange om coins te verkopen?
Ik zit noodgedwongen op Binance (aangezien ik bij Bittrex al 3 wk in de wacht sta met mn verificatie) maar kan daar alleen maar voor BTC verkopen. Zal die BTC dus weer moeten verkopen bij bijv Bitonic (Coinbase verificatie lukt niet).
Kraken dan een betere optie?
Ik zit noodgedwongen op Binance (aangezien ik bij Bittrex al 3 wk in de wacht sta met mn verificatie) maar kan daar alleen maar voor BTC verkopen. Zal die BTC dus weer moeten verkopen bij bijv Bitonic (Coinbase verificatie lukt niet).
Dunno, ik volg enkel de grafieken, waar het eerst nog aan het klimmen was zakt het weer deels in. Maargoed er staan ook nog heel wat koop orders, dus wellicht een klein dipje onderweg naar boven.
"At the moment" is het altijd koffiedik kijken en achteraf is het altijd "had ik kunnen weten"
FlyEragon schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:05:

Deze vraag is hier al zo vaak voorbij gekomen...BillMcNeal schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:10:
Wat is de betere exchange om coins te verkopen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sommige mensen noemen het een ETF. Maar het is onderliggend een ETN, een groot verschil tussen fysieke ETF en deze ETN is dat de bitcoins niet fysiek worden gekocht. Dit betekend wel dat er een counterparty risk is, zie credit risk https://xbtprovider.com/Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:24:
[...]
Zo ben ik begonnen. DeGiro is een prima broker (heb ook aandelen van diverse internationale beurzen). Geen gedoe met wallets, geld staat veilig (je betaalt wel beheerskosten voor de ETF trackers). Ik heb dit een tijd dus gedaan, zowel BTC als ETH.
Tot vanmorgen... achteraf domme gok (hoewel we het weekend moeten afwachten)...
Ivm enorme daling en het feit dat de beurs (Stockholm) straks 4 dagen gesloten is en mogelijk ondertussen BTC en ETH nog dieper zakken, heb ik om 9 uur alles verkocht (met dik rode dagverschillen). Daarna het geld overgeboekt naar mijn betaalrekening. Echter ik kan niet terugkopen naar 'fysieke' BTC (ik heb tegenwoordig een Ledger, dus ik was het al van plan eigenlijk) want zoveel geld staat er niet op mijn betaalrekening en dat komt er pas na de kerst op... verkeerde timing dus, maar goed ik durfde het risico van 4 dagen niet bij de ETF's kunnen komen niet aan.
Maar inderdaad als je zeker wat wilt kopen ga ik dit de volgende keer ook doen, geld staat daar inderdaad veiliger dan bij een exchange.
Laatste optie is gezien de transactietijden van BTC sowieso sneller. En waarschijnlijk goedkoper ook omdat je die hoge transactiekosten van BTC niet hebt (of is dat vanaf GDAX > andere exchange ook niet het geval?), je bent enkel nog een extra fee op bittrex/binance kwijt voor je order van ETH/LTC naar BTC, maar dat is dacht ik slechts 0,25%.Theniers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:06:
Ben net wakker, had een vrije dag... de boot een beetje gemist maar ik wil nog steeds flink bijkopen. Ik vraag mij af wat het snelste/goedkoopte is:
of
[ Voor 3% gewijzigd door Twijfels op 22-12-2017 12:14 ]
Hoeveel euro's waard aan coins houdt iedereen hier max op een exchange? Al die schommelingen weerhouden me ervan om coins naar me ledger nano te sturen, maar om nou rond de 1000 euro op de exchange te laten staan vind ik ook weer niet echt safe.
Ik heb nog 21K Ripple te koop 
Ideal transactie is zo gemaakt met ING of RABO
Alle gekheid op een stokje, maar de Ripple is wel DE munt van de afgelopen weken.
Ondanks dat er zoveel in omloop zijn wordt er toch een dollar voor geboden.
Ideal transactie is zo gemaakt met ING of RABO
Alle gekheid op een stokje, maar de Ripple is wel DE munt van de afgelopen weken.
Ondanks dat er zoveel in omloop zijn wordt er toch een dollar voor geboden.
Benieuwd of er een bear trap komt, eerste doorzetting van daling is weerstaan zag ik.
Ten opzichte van BTC heb ik alleen 7% verlies op NEO en 2% plus op Vechain.
Ten opzichte van BTC heb ik alleen 7% verlies op NEO en 2% plus op Vechain.
Net op tijd bitcoin kunnne kopen bij bitonic. Alleen ze moeten eerst mijn bankrekening verifiëren. Gaat lekker lang duren

Same here, nu al 3x rijbewijs afgekeurd. Laat maar zitten dan... had niks afgeplakt, alles uiteindelijk haarscherp (behalve dat de Coinbase app niet je camera autofocus gebruikt... dus spelen met licht en flitser)... kansloos.oisyn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 01:08:
[...]
I see what you did there
What... the.. holy.. fuck.
14x. 14 KEER is mijn rijbewijs verificatie bij GDAX er niet doorheen gekomen wegens "unkown reason". Maakte ook niet uit of ik het via de gdax.com website deed, of via coinbase.com, of met de app. Allemaal hetzelfde verhaal. Kreeg daar ook nooit een mailtje van.
Ik had de hele dag vandaag weer een verificatie op pending staan. Krijg ik zojuist ineens een mailtje dat de verificatie was mislukt. Ok, weer niet dus, weer wegens unknown reason. Maar ik kreeg nu een mailtje, dat kreeg ik nooit. Het zal toch niet?
Goed, opnieuw proberen. En guess what, binnen een minuut was ik geverifieerd. Schiet mij maar lek.
Ik heb net geprobeerd bitcoins te verkopen op litebit.eu vanuit de litebit wallet, maar deze lijken nu te zijn opgelost.
Bij het transactie overzicht zijn ze wel afgeschreven, maar op de credits page (https://www.litebit.eu/en/account/credits/withdraw) blijft het aantal credits op 0 staan, waardoor ik het niet kan laten storten op mn rekening.
Ook staat er geen bitcoin tranactie op pending in het wallet overzicht.
Nog geen reactie op mn support ticket.
Hebben meer mensen issues met Litebit?
Bij het transactie overzicht zijn ze wel afgeschreven, maar op de credits page (https://www.litebit.eu/en/account/credits/withdraw) blijft het aantal credits op 0 staan, waardoor ik het niet kan laten storten op mn rekening.
Geef het gewoon ff tijd...je bent niet enige op het moment..Elanthia schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Ik heb net geprobeerd bitcoins te verkopen op litebit.eu vanuit de litebit wallet, maar deze lijken nu te zijn opgelost.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ah je hebt gelijk, te vroeg gepieptpirodr01 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:18:
[...]
Geef het gewoon ff tijd...je bent niet enige op het moment..
Verwijderd
Thanks, zal het onthouden!wheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:37:
[...]
Met de meeste heb ik goed gehandeld.
Let wel op!
De prijzen gelden vaak voor een hele bitcoin. Voor kleine bedragen kom je bij bepaalde sites hoger uit. Dus altijd de koers even narekenen. Met bidkassa heb ik de beste ervaringen. Die prijs klopt vaak wel.
De markt gaat op en neer, hoop dat we niet nog verder dippen maar het ziet er wel naar uit.
Toch blijf ik het vreemd vinden dan XRP niet een soortgelijke (echte) dip laat zien.
Zou dit dan toch komen omdat er zoveel banken gebruik maken van dezelfde technologie?
Zelfs op litebit is er maar 1 groen pijltje omhoog te zien en dat is ripple.
Zou dit dan toch komen omdat er zoveel banken gebruik maken van dezelfde technologie?
Zelfs op litebit is er maar 1 groen pijltje omhoog te zien en dat is ripple.
Amerika slaapt nog, als zij wakker worden komt er misschien weer een behoorlijke sell in gang omdat daar natuurlijk ook genoeg mensen zitten die puur in BTC zitten voor het geld en als zij zien dat het enorm is gedaald, SELL SELL PANIC SELLL SELL.smokeandnoise schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:28:
Waar baseer je dat op?
Of niet en denken, we kopen want ze zijn weer goedkoop en herstel heeft zich al eerder een paar keer laten zien. Dus het kan weer alle kanten op...Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:32:
[...]
Amerika slaapt nog, als zij wakker worden komt er misschien weer een behoorlijke sell in gang omdat daar natuurlijk ook genoeg mensen zitten die puur in BTC zitten voor het geld en als zij zien dat het enorm is gedaald, SELL SELL PANIC SELLL SELL.

Iemand hier al gezien dat de marketcap gewoon met 100 miljard gedaald is?
Market Cap: $523.076.745.404
https://coinmarketcap.com/
Dat is een daling van 1/6e
Professioneel Heftruck Syndroom
dat is mijn idee ook kan alle kanten nog op gaan gewoon het gemak houdenCM-Centurion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:34:
[...]
Of niet en denken, we kopen want ze zijn weer goedkoop en herstel heeft zich al eerder een paar keer laten zien. Dus het kan weer alle kanten op...
Klopt, misschien zijn er wel rijke luitjes die nu denken, ik gooi mijn vermogen erin. We zullen zien maar ik ga voor de nog grotere dipCM-Centurion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:34:
[...]
Of niet en denken, we kopen want ze zijn weer goedkoop en herstel heeft zich al eerder een paar keer laten zien. Dus het kan weer alle kanten op...

nou dat valt mee, hij zat vanmorgen op 450 miljard nog. dus hij is alweer stijgende.NeFoRcE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
De prijs daalt. Dan daalt stuks×prijs(=market cap) dus ook aangezien er niet meer stuks dan normaal bijkomen. Zegt helemaal niets die metric.NeFoRcE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
Besef dat de prijs al kan schommelen door een volume van een minimale fractie van het aantal stuks.
Vicieuze cirkel zou dit worden dus lijkt me niet heel waarschijnlijk. Volgens mij ging Amerika ook pas slapen toen de daling al grotendeels had plaatsgevonden.Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:32:
[...]
Amerika slaapt nog, als zij wakker worden komt er misschien weer een behoorlijke sell in gang omdat daar natuurlijk ook genoeg mensen zitten die puur in BTC zitten voor het geld en als zij zien dat het enorm is gedaald, SELL SELL PANIC SELLL SELL.
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 22-12-2017 12:40 ]
Lijkt me hartstikke goed. De groei die we de afgelopen weken hebben gezien is ongezond en een correctie was nodig.NeFoRcE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
Waanzin. Zojuist iets kunnen kopen op Litebit!!!
Geen zorgen de voorraad is alweer 'uitverkocht'

Geen zorgen de voorraad is alweer 'uitverkocht'
PSN: Oldzkoel
*glazenbol*
Ik denk echt dat dit spel nog niet klaar is.
die 10k is een psychologische grens welke aardig in zicht gaat komen.
vanaf daar weer to the moon, maar eerst nog even doorzakken
De daling was snachts bij ons aan de gang. Dat was dus al begin en midden avond in usa. Ze hebben het al meegemaakt.Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:32:
[...]
De voorspelling komt dus toch uit: 10K bij einde 2017C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:45:
*glazenbol*
En hoe zou dat moeten werken op mobile? Verstoken van de accu?dChained schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:54:
[...]
Heb me vandaag wat ingelezen en zie ook positieve verhalen op reddit. Wat ze doen is met het protocol dat ze hebben een stuk code op bijvoorbeeld een website plaatsen waardoor mensen een stukje CPU van hun pc beschikbaar stellen (doen mensen zelf natuurlijk). Hiermee kunnen ze data veilig en anoniem versturen etc. Ze werken met de IOTA Tangle en Smart contracts van Ethereum. Je moet de website maar eens vekijken, roadmap en al staat er: https://oyster.ws. Vooral het protocol overview ziet er interessant uit imo.
Tevens heeft de IOTA founder nu gereageerd op dit project: https://i.redd.it/qmoi84acjb501.png
Edit: Typefouten.. Tijd voor bed en niet typen op een telefoon.
Voor de mensen die nog willen kopen nu BTC "laag" staat, Bitonic heeft nu een redelijke voorraad (zal geen referal links plaatsen)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Zijn er meerdere mensen die momenteel een gedeelte XRP inwisselen voor BTC?
Ik gok op een flink herstel van de BTC ten opzichte van XRP.
Ik gok op een flink herstel van de BTC ten opzichte van XRP.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]