Nou ik leef nog steeds.........
Kunnen ze standaard niet bij de aanschaf van crypto valuta een paar beta blockers opsturen.
Mijn totaal rendement zit nog boven de 100% maar zakte wel iets naar beneden. (all time piek was bijna 200%)
Huidig portfolio:
XVG
TRX
ETH
XRP
ADA
IOTA
VEN
XLM
Met TRX & XVG had ik beide al voordat ze echt gingen stijgen, vandaar dat die nu het grootste aandeel hebben. IOTA en VEN eigenlijk te laat op de trein gestapt. Ook weer een leermoment.
Mijn oorspronkelijke plan was eigenlijk een stabiel portfolio opbouwen en dan hodl hodl hodl, en alleen wat wisselen naar nieuwe potentiële munten.
Deze dip heeft me toch wel geleerd dat ik ook wel iets wil cashen.
Wat is het moeilijke aan deze business vind zijn de verschillende belangen per persoon.
Ik wil er long term in maar zo denk vast niet iedereen er over.
Plus dat er natuurlijk een hoop angsthazen zijn, en alle stop loss orders die worden getriggerd op een bepaald punt.
Een klassieke beurs was op een dag als vandaag al lang gesloten. Dit is gewoon de consequenties ervaren van het decentrale
Ik ga nu toch in kleine stapjes er wat rendement uithalen.
Waarbij het doel is dat de maandelijkse groei groter is dan het rendement wat er uit komt.
Zodra ik op een punt kom waarbij ik mijn oorspronkelijk investering terug heb. (gok 6/7 maanden plan)
Zal ik ook wat zekerder van mijn zaak zijn tijdens zo'n drop.
Ondanks dat het niet om bijzonder grote bedragen gaat, vind ik het feit dat een behaalde wist weg valt, een stuk minder erg dan mogelijk een deel van de inleg kwijt.
------------------------------------------------------
(en het moeilijke is nu, als hij straks weer sky high staat, denk je natuurlijk I'am the King of the Hill. Nobody can touch me, i am invincible enz.
Dus moet wel wat discipline aanbrengen