[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Litebit en Bitonic hebben geen beschikbare bitcoins meer. 10 min geleden had litebit nog 35 bitcoins.

:'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:40:
[...]

En in de cryptowereld is het gewoon zo dat als Bitcoin goed gaat alle altcoins ook omhoog gaan en als bitcoin daalt gaat de rest net zo hard mee (of soms harder) naar beneden. Dat is geen manipulatie, dat is hoe het ging, gaat en zal gaan.
Bitcoin omhoog -> Geld gaat van alts naar BTC -> Alts droppen (in BTC en fiat)
Bitcoin omlaag -> Satoshi's minder waard -> Alts droppen (in fiat)
Alleen als Bitcoin stabiel blijft of alleen lichte bewegingen maakt gaat het goed met alts. Het bewijs daarvan zagen we in de afgelopen week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Denman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:57:
[...]

Ik heb in ieder geval wel geleerd van de vorige grote crash/correctie. Toen dacht ik ook: hmmm, misschien is dit het wel, dus ik ga niet bijkopen. Had ik dat wel gedaan dan had ik nu bedrag x 4 gehad.
Oftewel: ik kijk het nog even aan, en ga dan 100% zeker bijkopen. Crypto is here to stay :)
Crypto, maar welke munt?
Social media is ook here-to-stay, maat toch was Facebook nog niet eens in zicht toen MySpace groot was...

Ctrl+k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Sibylle schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:01:
[...]

Crypto, maar welke munt?
Social media is ook here-to-stay, maat toch was Facebook nog niet eens in zicht toen MySpace groot was...
Tja, als ik die glazen bol had zat ik nu vanaf mijn jacht te tikken i.p.v. mijn kantoor op zolder :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:51:
Damn dit begint toch wel erg te lijken op een aantal jaar geleden. Ik zat er toen ook vol in en de prijs ging met 80% omlaag. Vervolgens duurde het 3-4 jaar voor het oude niveau weer behaald werd. Destijds alles vast gehouden tot ik geld nodig had (januari 2017 :'(). Hopen dat het nu wat meer mee zit.
Charlie Lee heeft een paar dagen geleden al zijn litecoin verkocht en waarschuwde even daarvoor voor een lange bear market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo correctie gehad in de week nadat ik begon met crypto's in augustus. Toen op het aller laagste moment met veel verlies verkocht in de hoop dat die nog lager zou gaan om terug te kopen, maar toen stond die 15 min later 5% hoger en toen dacht ik hij komt nog wel een keer naar beneden om weer in te kopen, en dat is nooit gebeurt ;)

Daar wel veel van geleerd dus deze keer gewoon lekker blijven zitten en misschien nog wat bijkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

mrstylo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:01:
Litebit en Bitonic hebben geen beschikbare bitcoins meer. 10 min geleden had litebit nog 35 bitcoins.

Ik kan de term Litebit niet meer aanhoren... :Z

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Wel nu, ik wil bijkopen maar de Nederlandse exchanges bitonic en btc-direct hebben niks...zegt genoeg lijkt mij. En als ze al hebben vragen ze 10k. Ga nu maar even de andere checken.

10k trekt weer een gigantisch blik aan nieuwe beleggers open die dachten de boot gemist te hebben.

Zou vooral niet in paniek raken...heb zelf met spaargeld ingekocht op gemiddeld 12k en zie wel waar het schip strand. De reden dat je niet moet beleggen met geld dat je niet kan missen...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Voor de gene die denken dat het de einde is, achter iedere coin zitten hele bedrijven met een hoop mensen. Zoalng die de handoek niet in de ring gooien gaat het goedkomen.

Nou kan je tegen de average Joe eindelijk zeggen dat ze kunnen inkopen, want ja ze wilden toch weer meedoen op het moment dat hij weer zou zakken. This is the moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:02:
Zo correctie gehad in de week nadat ik begon met crypto's in augustus. Toen op het aller laagste moment met veel verlies verkocht in de hoop dat die nog lager zou gaan om terug te kopen, maar toen stond die 15 min later 5% hoger en toen dacht ik hij komt nog wel een keer naar beneden om weer in te kopen, en dat is nooit gebeurt ;)

Daar wel veel van geleerd dus deze keer gewoon lekker blijven zitten en misschien nog wat bijkopen.
Same here... Alleen ik ben deze week begonnen (woensdag) met een kleine test "investering". Toen nog klein beetje winst gepakt, maar inmiddels al 40% kwijt van mijn inleg... Helaas maar komt vast vanzelf wel weer goed en dit ziet er ook uit als een mooi moment om straks een wat serieuzere inleg te overwegen, nu de markt lekker aan het zakken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
mrstylo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:01:

Hahaha komt er van als je op zulke sites gaat kopen/verkopen. Veel plezier met jullie gemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Harmvdw schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:49:
[...]

En de onderbouwing? Of heb jij wel een werkende glazen bol?
Nee, ik heb geen werkende glazen bol. Net zoals bij een stijging kan niemand voorspellen hoe diep het gaat.
Ik heb het wel al met aandelen mee gemaakt. Als de perceptie tegen zit, dan zie je excessen.

En er zijn dus altijd mensen die er geld in steken dat ze 2 weken later nodig hebben om iets mee te doen. Dat is zo fout, want die worden nu nog erger gedwongen om te verkopen, en bovendien om er méér te verkopen dan wat ze normaal hadden gedaan.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tommie12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:05:
[...]

Nee, ik heb geen werkende glazen bol. Net zoals bij een stijging kan niemand voorspellen hoe diep het gaat.
Ik heb het wel al met aandelen mee gemaakt. Als de perceptie tegen zit, dan zie je excessen.

En er zijn dus altijd mensen die er geld in steken dat ze 2 weken later nodig hebben om iets mee te doen. Dat is zo fout, want die worden nu nog erger gedwongen om te verkopen, en bovendien om er méér te verkopen dan wat ze normaal hadden gedaan.
Je gaf een prima advies, rationeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Mooie beweging. BTC is een dino en BCH is zo toxic als de pest. Die knaap van litecoin heeft niet voor niets verkocht.

Ik hoop oprecht dat cryptos onze valuta worden omdat ik aan niets of niemand zo'n hekel heb als de banken. Hoe sneller alle toxic gasten eruit geknikkerd zijn die er alleen maar inzitten om ten koste van anderen snel rijk te worden hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:01:
[...]

Bitcoin omhoog -> Geld gaat van alts naar BTC -> Alts droppen (in BTC en fiat)
Bitcoin omlaag -> Satoshi's minder waard -> Alts droppen (in fiat)
Alleen als Bitcoin stabiel blijft of alleen lichte bewegingen maakt gaat het goed met alts. Het bewijs daarvan zagen we in de afgelopen week.
Exact om deze rede zit ik niet meer in alts :) Het blijft vooral gokken op die ene coin die x10 gaat doen.

Vooral als de Bitcoin zakt, zakt de rest veel harder. Dan leeft nogal snel het sentiment "het gaat slecht met de crypto" en zie je het geld overal zo weggehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:59:
http://www.telegraaf.nl/f...bitcoin-keldert-in-waarde

Goldman Sachs stapt er in. Nu weet ik zeker dat het door zal stijgen ;)
Nee, de grote jongens willen geen grote banken/investeerders in BTC. Ze gaan de koers dus in ieder geval proberen te laten crashen.
xminator schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:05:
[...]

Hahaha komt er van als je op zulke sites gaat kopen/verkopen. Veel plezier met jullie gemak.
Bitonic is gewoon een prima site hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door jesse111 op 22-12-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Denman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:57:
[...]

Ik heb in ieder geval wel geleerd van de vorige grote crash/correctie. Toen dacht ik ook: hmmm, misschien is dit het wel, dus ik ga niet bijkopen. Had ik dat wel gedaan dan had ik nu bedrag x 4 gehad.
Oftewel: ik kijk het nog even aan, en ga dan 100% zeker bijkopen. Crypto is here to stay :)
En als je bij 19500 de bitcoin geshort had met een dikke hefboom, dan was je inzet nu ook 4 keer zo groot geweest. Dit gaat in alle richtingen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CorvusGS schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:07:
[...]

Vooral als de Bitcoin zakt, zakt de rest veel harder.
Vind het nu wel meevallen! USD-waarde van mijn portfolio is hard gekelderd, maar BTC-waarde blijft stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijsstunt
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:18
Haha, ik had afgelopen zaterdag nog voor 2500 euro Bitcoin gekocht,omdat ik gokte dat hij naar de 20K zou gaan en dat dat even een boost zou geven.. :)
Natuurlijk onmiddellijk nadat ik iets koop, begint hij met dalen.

Gelukkig maakt het me niets uit, ik verkoop ze toch niet en het komt vast wel weer een keer goed.
Ik heb mijn hele leven nog nooit gegokt, nog geen staatslot gekocht. Dus voor één keer met een klein bedrag gokken mag wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 16:19
Niet eens verkeerd zo'n crash en zat er natuurlijk aan te komen met deze onnatuurlijk stijgingen (vraag was alleen wanneer). De Koreanen lijken in ieder geval niet wakker te zijn: 2,36% volume afgelopen 24 uur van het totale BTC volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:15
Tommie12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:07:
[...]

En als je bij 19500 de bitcoin geshort had met een dikke hefboom, dan was je inzet nu ook 4 keer zo groot geweest. Dit gaat in alle richtingen.
Klopt helemaal, maar ik sta achter crypto en heb vertrouwen in de toekomst ervan. Daarom is het voor mij makkelijker en logischer om bij te kopen op "lage" punten i.p.v. te shorten. Ik heb er namelijk meer vertrouwen in dat hij stijgt, dan dat hij daalt. De ATH die we nu hebben gezien is pas het begin.

En zoals je zelf al aan geeft: alleen met geld wat je kunt missen. Nu is het een kwestie van tijdens de feestdagen even niet op BF kijken (wat sowieso een heel goed idee is vind ik) en dan zien we in 2018 wel weer hoe het er voor staat. Alleen tussendoor even checken hoe BTC er voor staat om een juist inkoopmomentje te bepalen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:08:
[...]

Vind het nu wel meevallen! USD-waarde van mijn portfolio is hard gekelderd, maar BTC-waarde blijft stabiel.
Dan zakt de rest iig niet harder dan logisch zou zijn in relatie tot BTC. Geeft de burger moed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:22:
Prachtig dit, en waar zijn de mensen nu die keihard holden roepen? :P
Deze staat nog steeds dik 200% in de plus en maakt zich niet druk :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:08:
[...]

Het valt ook wel mee, want crashes van 50% zijn de afgelopen maanden/jaren vaker voorgekomen. Mensen die nu verkopen hebben de chicken run verloren, zij die HODL-en of in de dip buyen kunnen gewoon door :) Het blijft toch apart om in je portfolio een 24-uursverlies van XXXk te zien maar het komt al van heel ver!

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:22:
Prachtig dit, en waar zijn de mensen nu die keihard holden roepen? :P
Als je nu alles verkoopt, ben je echt gek. Dan heb je dubbel verloren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
Iemand recente ervaring met Bank Transfer naar coinbase? Wil weer wat geld erop zetten en dan naar GDAX om te kopen, maar als het te lang duurt koop ik toch maar via CC incl. fees via coinbase zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Cis schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:59:
[...]

Je zal maar op een camping wonen, omdat je je complete bezit inclusief huis, hond en kinderen hebt ingeruild voor bitcoins... dan knijp je 'm toch wel even, denk ik :+
Vooral omdat mensen op een camping altijd heel vroeg wakker zijn. Dan heb je de hele koersval kunnen meemaken van 05:00 tot 08:00.
Nu weer een kxlein herstel, zo te zien. :9
De betreffende persoon had dit gedaan op een koers van 2100 dollar..... die zit er dus echt nog wel warmpjes bij daar op die camping ;).

Kan het niet gewoon zijn dat iedereen zijn BTC omzet omdat ze gewoon fiat nodig hebben(kleine beleggers) of nog even de hypotheek in dit fiscale jaar willen afbetalen (middelgrote beleggers) óf de staatsschuld willen afbetalen (Bulgarije ;))?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Giant87 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:19:
Iemand recente ervaring met Bank Transfer naar coinbase? Wil weer wat geld erop zetten en dan naar GDAX om te kopen, maar als het te lang duurt koop ik toch maar via CC incl. Fees via coinbase zelf
Afgelopen zondagochtend SEPA betaling gedaan naar Coinbase.
Stond er maandagavond laat op.
Maar er staat nu op de site wel een melding dat SEPA betalingen vertraagd kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
wielhelm schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:00:
Wel.grappig, de daling van XRP lijkt voorlopig nog mee te vallen.
Hoezo? is vannacht ook biven de €1 geweest en etsat nu op €0,74. is toch ook een daling van meer dan 25%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Ik vraag me af of de exchanges en diensten wel genoeg fiat hebben voor alle uitstappers.
Is dat geen risico?
Wat gebeurd er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van het lighting netwerk ivm bitcoin. Als dat er door is komt serieuze sprong naar voor toch? En gaat ook terug serieus stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Denken jullie dat de daling ook te maken heeft met de aanstaande fork die morgen plaatsvind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20-09 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

ThijsM schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:22:
Denken jullie dat de daling ook te maken heeft met de aanstaande fork die morgen plaatsvind?
oh dat zal er vast mee te maken hebben, de rest van de daling is echter pure paniekvoetbal.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TropischFruit
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
"Wat willen we hier **NIET** zien?"
* Slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
toineneman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:21:
Ik vraag me af of de exchanges en diensten wel genoeg fiat hebben voor alle uitstappers.
Is dat geen risico?
Wat gebeurd er dan?
Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, voor elke verkoper is een koper...... bitonic bv zet niet voor niks de beschikbare voorraad op 0, die lachen zich nu de ballen uit de broek om de rendementen die ze straks gaan maken als de koers weer omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat geen risico?
Wat gebeurd er dan?
Exchanges met USDT lopen meer risico waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:50

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Over de afgelopen 3 dagen nog steeds +10%.

Gisteren piekte xrp inderdaad.
Heb toen de helft verkocht naar fiat.

Op het resterende wat ik 2 weken gekocht heb sta ik nog steeds op winst.
beebie121 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:21:
[...]

Hoezo? is vannacht ook biven de €1 geweest en etsat nu op €0,74. is toch ook een daling van meer dan 25%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Een hele stevige correctie zou er overigens voor kunnen zorgen dat de trein langzaam genoeg rijd om nog meer mensen in te laten stappen, waardoor hij straks naar nieuwe recordhoogtes kan stijgen. Je moet daarvoor wel lang genoeg holden, nou is dat makkelijk met een beetje zakgeld, maar voor mensen die nog steeds dik in de ++ staan zou het niet eens gek zijn om toch een en ander misschien uit te laten keren of in ieder geval er concrete dingen mee doen. Dan heb ik het al wel over winsten van 100K of hoger. Anders kan je het denk ik liever laten zitten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:25
TropischFruit schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:23:
* Slowchat
Hou daar dan ook mee op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Is dat geen risico?
Wat gebeurd er dan?
De meeste exchanges houden die fiats bij aanschaf van crypto's op een derdenrekening.
Echter dit is uiteraard door de koersstijgingen nooit gelijk aan dat van de daadwerkelijke waarde van de crypto's zelf die verhandeld worden. Naast de traagheid van het verhandelen zelf heb je ook met limieten te maken bij aanschaf en verkoop. Deze combinatie zou er voor moeten zorgen dat er geen bankrun kan ontstaan.

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 16:19
Is dat geen risico?
Wat gebeurd er dan?
Dan klapt de exchange en zijn ze failliet, maar dat zou betekenen dat ze het fiat geld dat is binnengekomen niet op een aparte rekening hebben gezet maar voor ander zaken hebben gebruikt. Daarnaast zijn er maar enkele grote exchanges die directe fiat betalingen ondersteunen (Bitstamp, Kraken en Coinbase bijvoorbeeld). Bittrex en Binance zullen dit probleem niet hebben omdat ze enkel met USDT (Tether) werken.

Vraag me overigens wel af hoe het Tether verhaal zich nu verder gaat ontvouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
BTC is het laatste uur wat gestabiliseerd. Als het nog even rond $13k blijft hangen, denk ik dat we van de paniek sellers af zijn en dat het terug richting omhoog zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
deppenboks schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:24:
bitonic bv zet niet voor niks de beschikbare voorraad op 0, die lachen zich nu de ballen uit de broek om de rendementen die ze straks gaan maken als de koers weer omhoog gaat.
Dus jij denkt dat ze BTC vasthouden? Dat lijkt mij een onverantwoord risico

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

TropischFruit schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:23:
* Slowchat
Als al het geneut over wat er wel en niet in het topic mag achterwege zou blijven... Het zou ook al een pak schelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Ligone op 22-12-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo dat is even verassend wakker worden, wat een drop zeg van 15000 euro naar 8000! Alsof het niets is :P

Ethereum is ook van 700 naar 500 gezakt.

Iemand enig idee wat deze drop getriggered heeft? Is er weer een nieuwe bug gevonden? Of was dit echt de dip voor kerst wanneer mensen geen zin hebben om met het geld bezig te zijn ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:08
Ryan1981 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:29:
Zo dat is even verassend wakker worden, wat een drop zeg van 15000 euro naar 8000! Alsof het niets is :P

Iemand enig idee wat deze drop getriggered heeft? Is er weer een nieuwe bug gevonden? Of was dit echt de dip voor kerst wanneer mensen geen zin hebben om met het geld bezig te zijn ofzo?
Het vermoeden is dat Whales hun geld uit de markt trekken.
Inderdaad een zeer grote drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Hmm, ik zou nu wel veel meer XVG kunnen krijgen voor m'n euro ... Misschien is het verstandiger om juist in altcoins te stappen? Een combinatie van BTC en groei van de altcoin zou straks als een soort multiplier moeten werken, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

Wat een giga ghost town is die coinmarketcap op dit moment, eng gezicht. Toch lekker blijven vasthouden, ik vind het ergens wel positief dat die belachelijke stijgingen tot een halt komen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mijn portefeuille is ineen keer in elkaar geklapt :') Wat een bubble inderdaad. Hopelijk hersteld het nog , maar het gaat wel keihard nu.

Bijna met 35% afgenomen nu. Lekker de kerst in :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:30:
[...]

Het vermoeden is dat Whales hun geld uit de markt trekken.
Inderdaad een zeer grote drop.
+ dat er een hoop stop losses getriggered worden waardoor hij nog meer naar beneden knalt. hopelijk krabbelt hij het weekend weer omhoog

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen? We zitten op het niveau van een week geleden... en voor sommige coins nog ver daarboven. Vechain 156%, Ark 28%, Ripple 23,5%. Bitcoin: -25%...

Nu bezit ik alleen altcoins en geen BTC, maar de stijging van afgelopen week was ook echt niet gezond...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

nemesis2212 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:31:
[...]

+ dat er een hoop stop losses getriggered worden waardoor hij nog meer naar beneden knalt. hopelijk krabbelt hij het weekend weer omhoog
Wist je dit maar zeker, dan is nu het moment om in te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:31:
Mijn portefeuille is ineen keer in elkaar geklapt :') Wat een bubble inderdaad. Hopelijk hersteld het nog , maar het gaat wel keihard nu.

Bijna met 35% afgenomen nu. Lekker de kerst in :X
Tja, voor het zelfde geld is het straks -95% en kan iedereen zich wel voor zijn kop slaan. Maar dat zou ook maar slechts tijdelijk moeten zijn. Kijk b.v bitcoin verloop over 2 jaar, meerdere crashes/correcties waar genoeg mensen dus uiteindelijk te vroeg blijken uitgestapt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
HODL-en of bijkopen is op dit moment het meest verstandige.
Wat een klappen krijgen we nu. Zat nog te twijfelen om 1 BTC te kopen afgelopen week :') Zou nu duizenden euro's minder waard zijn.

Dit is de crypto-shit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

deppenboks schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:19:
[...]

De betreffende persoon had dit gedaan op een koers van 2100 dollar..... die zit er dus echt nog wel warmpjes bij daar op die camping ;).

Kan het niet gewoon zijn dat iedereen zijn BTC omzet omdat ze gewoon fiat nodig hebben(kleine beleggers) of nog even de hypotheek in dit fiscale jaar willen afbetalen (middelgrote beleggers) óf de staatsschuld willen afbetalen (Bulgarije ;))?
Zou met niet verbazen als dat gewoon een acteur is. Dit heeft alles weg van een financial psy-op, dagenlang berichten in de media over een knallende bitcoin, manipulatie met bitcoin cash via Coinbase en wallstreet gaat short op futures.

Charlie Lee heeft een paar dagen geleden al zijn Litecoin verkocht en waarschuwde even daarvoor voor een langere bearmarkt.

Kunnen we nog een kleine opleving van de koers verwachten, een bulltrap, waarna een tweede mtGox volgt met Bitfinex en Tether?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Is inderdaad leuk wakker worden dit, bijna alles in het rood.

Ik heb echter nog 2000XVG op Litebit staan, ( ja ja, vloeken in de kerk, I know)

Ik zit er over na te denken om deze naar mijn eigen wallet te versturen en dan rustig af te wachten.
Zijn de muntjes in ieder geval in eigen bezit.

Lijkt me wel een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:32:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen? We zitten op het niveau van een week geleden... en voor sommige coins nog ver daarboven. Vechain 156%, Ark 28%, Ripple 23,5%. Bitcoin: -25%...

Nu bezit ik alleen altcoins en geen BTC, maar de stijging van afgelopen week was ook echt niet gezond...
Same here. Deze drops hebben we toch al 2-4x eerder gezien sinds maart. Denk aan begin september, begin november etc. De absolute dollarbedragen zijn wat hoger, maar procentueel gezien is het niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
Ryan1981 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:29:

Eigenlijk een normale correctie na de abnormale stijging van de afgelopen weken. Als het eenmaal gaat dan gaat het hard, worden veel stop-losses getriggered etc. Is heel lastig zo'n markt als dit te traden nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:32:

Kwestie van perspectief, als je het mij vraagt. Mensen zijn na afgelopen dagen/weken zo gewend aan de groei van de markt, dat dit een behoorlijke tegenvaller lijkt.

Ik ben het met je eens en vind het ook meevallen. De groei van afgelopen periode was ongekend en vroeg of laat moet het wel gaan corrigeren en droppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
HODL en bijkopen is het enige juiste nu!
Gogogogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sanalologo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:34:
Gogogogo
Ik doe alleen HODL, is dat ook goed? ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 20:31
Gogogogo
De dip is voorbij. Het normale leven gaat weer verder; kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
Bezulba schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:27:
[...]

Hier.

Moet je nu uitstappen dan?
Bijkopen toch juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 07:09
Gogogogo
Dit is echt nonsens. Bijkopen doe je alleen als je dit risico wil nemen. Bedenk dat door deze grote daling een extra investering nóg riskanter is dan dat hij al was. Je weet niet tot hoever deze correctie gaat en of die überhaupt terugkomt. Een groot risico dus. Doe bijkopen alleen met geld dat je kan missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20-09 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

het was ook een retorische vraag :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 00:39
Heb er voor gekozen niet bij te kopen. Keek even naar mijn order overzicht. Krap een maand geleden voor 1000 euro nog 0,16BTC ingekocht. Nu krijg ik voor 1000 slechts 0,09BTC. Daarbij stilstaande dat het nu goedkoop lijkt, maar behoorlijk mee valt...

De enige reden dat ik zometeen wellicht wat koop is om wat alts in te slaan. Die zijn ook flink meegedaald.

EDIT: ik miste een 0. Niet scherp, bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door B-Bandit op 22-12-2017 09:49 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
Alleen als je weet waar de dip eindigt.

Ikzelf zit alleen in cryptoprojecten met echte partnerships en usecases, dus die groei komt wel. Als je zenuwachtig wordt heb je waarschijnlijk niet echt vertrouwen in je keuzes en is dit een uitstekend moment om te kijken waar je wel rustig van slaap.t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Er lijkt nog even flink uitgecasht te worden voor de kerst in Azie.
Even een mooi inkoopmomentje opzoeken vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Gecko123 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:39:
[...]

Dit is echt nonsens. Bijkopen doe je alleen als je dit risico wil nemen. Bedenk dat door deze grote daling een extra investering nóg riskanter is dan dat hij al was. Je weet niet tot hoever deze correctie gaat en of die überhaupt terugkomt. Een groot risico dus. Doe bijkopen alleen met geld dat je kan missen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DOG6IIs.png

Ik denk dat de whales na een mooie winst heel veel verkopen, zien hoe ver het zakt als de paniek uitbreekt en terug inkopen als BTC zich stabiliseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Taro schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:20:
[...]

Wat uit zou moeten maken? Ik kan je wel vertellen dat GDAX erg betrouwbaar is met omzetten van BTC/LTC/ETH en spoedig ook met BCH naar Euro en dat dat zelfs gratis is. En Bittrex ondersteunt veel munten en houdt zich ook tijdens pieken netjes. Ik ben alleen al 2x tijdelijk gebanned op Bittrex omdat ik via WiFi met een IPv6-adres té vaak opnieuw moest inloggen. Ga je gewoon met een IPv4-adres en kabel aan de slag, dan komt dat niet voor.
Ah, iets specifiek met IPv6 dus... ik kon me al niet voorstellen dat het intern op je thuisnetwerk of kantoor uit zou maken of je kabel of wifi zou gebruiken, je externe IPv4 is hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Greyfox

MSX rulez

Mooie quote, weet je trouwens dat hij dat bloedbad eerst bewust zelf had veroorzaakt? :X

MSX 2 rulez more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 20:31
B-Bandit schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:39:
Krap een maand geleden voor 1000 euro nog 0,16BTC ingekocht. Nu krijg ik voor 1000 slechts 0,9 BTC.
Waar kan ik 0.9 BTC kopen voor 1000 euro? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giant87
B-Bandit schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:39:
Heb er voor gekozen niet bij te kopen. Keek even naar mijn order overzicht. Krap een maand geleden voor 1000 euro nog 0,16BTC ingekocht. Nu krijg ik voor 1000 slechts 0,9BTC. Daarbij stilstaande dat het nu goedkoop lijkt, maar behoorlijk mee valt...

De enige reden dat ik zometeen wellicht wat koop is om wat alts in te slaan. Die zijn ook flink meegedaald.
Klopt niet, voor 1000,- heb je nu en had je een maand geleden echt geen 0.9BTC. 0.09 misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige waar ik van baal is dat ik nog geen geverifieerd gdax account heb zodat ik voor een deel rond 16500 kon uitstappen en laag in de dip nu bij kon kopen dus dan maar hodl. Sommige willen uitcashen voor de feestdagen, anderen willen een dip om meer bij te kopen. Genoeg motivatie voor een daling. zoom uit en je ziet dat we nogsteeds hoger zitten dan begin december :+ ..

Voor mensen die op de recente piek in zijn gestapt zit er maar 1 optie op, hodl :p

Ik zie nu wel in dat de alt coins op gdax echt teveel verbonden zijn aan bitcoins dus overweeg nu ook binance. Ripple lijkt mij een interessant project omdat het geen kopie technologie is en toch zelfstandiger staat dan menig alt coin. Dat gaat in principe ook op voor ethereum kwa technologie maar dat wordt nu echt teveel gebruikt als wissel/omzet munt voor bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
DjMark schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:20:
[...]

Afgelopen zondagochtend SEPA betaling gedaan naar Coinbase.
Stond er maandagavond laat op.
Maar er staat nu op de site wel een melding dat SEPA betalingen vertraagd kunnen zijn.
Dat geldt voor de SEPA withdrawals. Dat zijn toch de opnames (van coinbase naar je bank) en niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:34:
[...]

Kwestie van perspectief, als je het mij vraagt. Mensen zijn na afgelopen dagen/weken zo gewend aan de groei van de markt, dat dit een behoorlijke tegenvaller lijkt.

Ik ben het met je eens en vind het ook meevallen. De groei van afgelopen periode was ongekend en vroeg of laat moet het wel gaan corrigeren en droppen.
Eens met allebei. Na deze gigantische drop van vanochtend sta ik nog steeds flink in de plus. Lekker vasthouden en bijkopen als je het geld kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
En vergeet niet, crypto gaat tijdens de weekenden en kerst etc wel gewoon lekker door!

Als het lukt koop ik zsm bij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Het voordeel van deze enorme dip is. Dat de koers waarschijnlijk ook nog wel heel laag is op 1 januari en dat je niet veel spaargeld hoeft op te geven bij de belasting. :+

Usenet handleidingen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

TheDudez schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:48:
Het voordeel van deze enorme dip is. Dat de koers waarschijnlijk ook nog wel heel laag is op 1 januari en dat je niet veel spaargeld hoeft op te geven bij de belasting. :+
Daarom dumpt iedereen nu de prijs omlaag, voor de belastingaangifte :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjMark
  • Laatst online: 23:15
Dan heb je het dus wel over je aangifte over 2018 die je pas begin 2019 gaat doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Ja want als je laat uitbetalen hoef je er geen belasting over te heffen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:29
GrooV schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:50:
[...]

Als je minder coins minder waard zijn hoef je inderdaad minder belasting te betalen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
[...]

Dat zegt hij toch niet? De waarde is een stuk lager dus hoef je ook minder belasting te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

[...]

Danny.G schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:52:
[...]

Dat zegt hij toch niet? De waarde is een stuk lager dus hoef je ook minder belasting te betalen.
Dit dus
Niet dat ik me er druk om maak, de laatste sell is ook alweer uitgegeven.
En die 100 dollar op het moment ga ik echt niet opgeven _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Afwachten. 10 dagen is een eeuwigheid in Cryptoland. Zou ook zo maar weer rond de 17k€ kunnen staan op 1-1-2018.

Was wel even schrikken vanochtend. Veel meldingen van Blockfolio en bijna 30% minder in mijn portfolio. Ga wel zien waar het schip strandt (of niet).
Ben zenuwachtiger dat mijn SEPA withdrawal van Gdax maandagavond nog steeds niet is bijgeschreven.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozero
  • Laatst online: 12-11-2024
tha_crazy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:49:
[...]

Daarom dumpt iedereen nu de prijs omlaag, voor de belastingaangifte :+
Verschilt het niet per land? In NL nemen ze de koerst van 1-1-XXXX kan me voorstellen dat niet elk land deze koers pakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Matadores schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:43:
[...]

Waar kan ik 0.9 BTC kopen voor 1000 euro? :9~
Als het met dit tempo doorgaat op tweede kerstdag na het avondeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
volgens mij is een reden waarom Bitcoin en Litecoin zo hebben kunnen stijgen mede afhankelijk dat het een soort van startvaluta zijn om te kunnen beginnen met traden.

Als ik de adviezen had opgevolgd om een van deze 2 te kopen om dat op de exchanges om te wisselen naar Altcoins dan is mijn inkoop valuta enorm onderhevig aan koersschommelingen.

Ik heb afgelopen week met 3 accounts redelijk wat gekocht via Litebit op kleine dipjes en vanmorgen op de grote dip, maar wel met een stabiele valuta, namelijk de Euro.

Ik ben blij dat ik het deze week niet anders heb gedaan, beter wat fee’s betaald hebben aan mijn broker dan nu met een halve bitcoin zitten.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik niet eens van een Exchange gebruik zal maken, maar ik zou graag kopen vanuit een stabiele reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het mooie van deze dump is dat ik gewoon weer extra ga bijkopen als het lukt. En laten we eerlijk zijn de meeste van ons staan ondanks deze daling gewoon nog dik in de plus. Dus de meeste zullen niet snel de handdoek in de ring gooien en stoppen met crypto. Omdat ik met een bedrag speel wat ik kan missen is het zelfs zo dat ik het bedrag niet perséé weer op mijn bankrekening wil hebben ooit, waardoor ik voor altijd crypto's blijf behouden. Daarnaast komt er veel geld vrij door kerst en zullen mensen wellicht ook met een bedrag in crypto gaan zitten (VOORAL OMDAT HET NU WEER RELATIEF GOEDKOOP IS). Ik blijf er 100% van overtuigd dat BTC naar een nieuw ATH zal gaan ooit. Ben enorm benieuwd wat er gaat gebeuren met de markt, wat hou ik toch van deze bizarre schommelingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Goed wakker worden dit. Even bijkopen en weer verder.

Vraag me wel af waar zit zomaar vandaan komt. Alle coins die flink kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:46
Ik wil graag deelnemen aan de INS ICO (https://ins.world/). Weet iemand of je rechtstreeks vanaf Bittrex BTC naar (het adres van) INS kunt sturen? Bij de meeste ICO's kan je niet rechtstreeks vanaf een exchange funding overmaken, maar zie het nergens expliciet vermeldt staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:42:
Pfffff.... ik ben 30 November ingestapt met 3 BTC @ $ 34,000 spaargeld, maar deze markt bezorgt me een ongelofelijke hoeveelheid stress :| Ik slaap slecht, ik eet slecht, ik kan me niet concentreren... ik ben alleen nog maar met de koers van de cryptos bezig en de gedachte dat ik als het mis gaat ruim twee jaar sparen zie verdampen.

Ik sta nu op het punt 94% van m'n inleg eruit te halen ;w en met (op moment van schrijven) $17,500 'speelgeld' over te blijven, die ik momenteel heb verdeeld over een aantal altcoins (ICX, NEO, XVG, OMG, IOT, XMR, PAY, ETH, NAV).

Dus over een maand zal ik daar wel weer verschrikkelijk veel spijt van hebben.... ik ben hier duidelijk niet geschikt voor. Ik snap niet hoe mensen hun stress in bedwang kunnen houden op een markt als deze :|
En, was je op tijd eruit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:00:
[...]

Als het met dit tempo doorgaat op tweede kerstdag na het avondeten.
Ik zou de bitcoins nog niet verkopen. Binnenkort kan je er misschien wel een pizza van kopen >:)
Volgens z'n vrouw niet...

[ Voor 23% gewijzigd door Cis op 22-12-2017 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
Als jullie hier nou eens kritisch kijken naar de bitcoin, waarom zien jullie hier dan nog waarde in?
Is dat enkel om de naamsbekendheid en store of value? Want voor de functionaliteit hoef je het tegenwoordig niet te kopen helaas. Als store of value imo ook totaal ongeschikt, als we kijken naar afgelopen nacht dan zie je dat alles net zo hard daalt met bitcoin omdat het er aan vast zit. Prima als bitcoin stabiel is, maar dat is het verre van helaas.

Ben benieuwd naar meningen van anderen, ik heb er leuk mee verdient de afgelopen twee maanden, maar ben nu toch (na een dag wachten op mijn transactie :z ) volledig overgestapt. De laatste BTC omgezet naar deels XRP en deels LTC. XRP omdat ik daar wel een toekomst in zie (ja ik weet het, het is anders dan echte crypto) en LTC omdat dat, ook gezien transactietijden, beter geschikt lijkt als een eventuele store of value, tezamen met ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Je moet de waarde van je spaargeld opgeven van 1 Januari. Dat zijn dus ook je Cryptomunten plus het geld op je bankrekening. Als deze na 1 januari een stuk zijn gestegen en je lost bijvoorbeeld een stukje van je hypotheek af voor 1 Januari 2019 geef je dit dus nooit op bij de belasting ;-)
[...]

[ Voor 5% gewijzigd door TheDudez op 22-12-2017 10:09 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

vind ripple wel heel erg veerkrachtig.. helaas zit ik er niet in :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
smokeandnoise schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:00:
volgens mij is een reden waarom Bitcoin en Litecoin zo hebben kunnen stijgen mede afhankelijk dat het een soort van startvaluta zijn om te kunnen beginnen met traden.

Als ik de adviezen had opgevolgd om een van deze 2 te kopen om dat op de exchanges om te wisselen naar Altcoins dan is mijn inkoop valuta enorm onderhevig aan koersschommelingen.

Ik heb afgelopen week met 3 accounts redelijk wat gekocht via Litebit op kleine dipjes en vanmorgen op de grote dip, maar wel met een stabiele valuta, namelijk de Euro.

Ik ben blij dat ik het deze week niet anders heb gedaan, beter wat fee’s betaald hebben aan mijn broker dan nu met een halve bitcoin zitten.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik niet eens van een Exchange gebruik zal maken, maar ik zou graag kopen vanuit een stabiele reserve.
Jouw coins zijn toch ook gewoon gedaald in euro's? Ik begrijp je niet helemaal denk ik :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Meer mensen die hun verlies gepakt hebben en later weer instappen als de storm is gaan liggen?
Voel ik me tenminste niet zo alleen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik vind de koers van Litecoin nog wel meevallen. Nadat Charlie al zijn litecoins heeft verkocht had ik een grotere dip verwacht. Een oprichter die al zijn coins verkoopt... Ik vind het nog steeds een raar verhaal. Ik had altijd wel vertrouwen in Litecoin, maar na deze actie van Charlie weet ik het niet meer ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis

Cis

C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:08:
Meer mensen die hun verlies gepakt hebben en later weer instappen als de storm is gaan liggen?
Voel ik me tenminste niet zo alleen :o :+
Tuurlijk.
Ookal zegt men dat je moet kopen als er bloed ligt: zolang de schutter nog niet is opgepakt, blijf ik binnen.

Pagina: 1 ... 148 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]