Klopt, want de meeste van ons denken dat bitcoin uiteindelijk nog veel meer waard zal worden. Ik hoor echter maar weinig mensen zeggen dat het
alleen maar kan stijgen.
Deze berichten komen van mensen die er zelf inzitten, maar net als bij wielrenners kijkt iedereen om zich heen wie er het eerste uitstapt...
Kijk, dan snap je de community niet. De echte bitcoiners die HODL roepen, zitten er in voor de long run. Die gaan er helemaal niet uit. Full disclosure: ik kan mijn huis er wel mee afbetalen. Als ik uit had willen stappen had ik dat allang gedaan, want we zijn alweer op 75% van de ATH. But I'm not going anywhere.
iedereen verwacht een grote correctie, maar dit wordt niet van de daken geschreeuwd...
Dan moet je de topic beter lezen. Ik snap dat het hard gaat en dat dergelijke berichten snel ondergesneeuwd worden, maar het komt hier regelmatig langs, inclusief van yours truly (ik zei het zelfs daarnet nog

).
Overigens, diverse exchanges (zoals gdax)(die zelf ook grote bitcoinwallets hebben) leggen nu expres hun website stil als de waarde snel dreigt te zakken...om zichzelf te beschermen.
Je praat poep. Een exchange hoeft zichzelf helemaal niet te beschermen. Een exchange kan namelijk geen verlies maken puur en alleen door een dalende koers. Ik zie weinig exchanges daadwerkelijk de stekker eruit trekken. Wel heeft GDAX gisteren even de handel in BCH stil gelegd vanwege "extra volatiliteit", maar die zaak stinkt (het is erg verdacht dat ze dat precies deden toen wat bcash shills bij CNBC te gast waren om erover te praten). Ik heb ze dat nooit eerder zien doen.
[
Voor 14% gewijzigd door
.oisyn op 22-12-2017 02:07
]