Volgens mij is het niet mogelijk om tegen een tijd peneltie in beroep te gaan
Rechtzaakje?hjvg schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
De shit die ze normaal ook over zich heen krigen als ze een bullshit beslissing maken?Exocet schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
Denk dat de Fia nu al spijt van de beslissing, wat een shit krijgen ze over zich heen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Heerlijk al die gratis RBR publiciteit. De kassa rinkelt oorverdovend!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
It's always the same steward volgens Horner.
Er is inderdaad geen mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de beslissing.
[ Voor 47% gewijzigd door sjaool op 22-10-2017 23:42 ]
"When you grow up your heart dies"
Misschien niet bij de FIA...hjvg schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
Hier werd de KNVB laatst ook voor de rechter gesleept omdat een club het niet eens was met een beslissing (penalties die over genomen moesten worden vanwege verkeerde volgorde).
Contractverlenging van Max is nu al terugverdiend voor Red Bull.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er zijn een hoop mensen met vier wielen buiten de baan geweest maar niemand heeft er voordeel bij gehad, niemand heeft iemand ingehaald terwijl ze buiten de baan waren. Doordat Max de bocht zo nam kon hij Kimi de volgende bocht inhalen, hij heeft er dus voordeel mee gehad en daar gaat het volgens mij om.
We do what we must because we can.
Vergeet de loonsverhoging en bedrijfsbak nietRivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Contract verlening van Max is nu al terugverdiend voor Red Bull.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Duidelijk, Sainz hetzelfde als Max krijgt straf. FIA lijkt wel corrupt zo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Die hebben zo’n plaat voor zijn kop, boeit ze niets.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
Denk dat de Fia nu al spijt van de beslissing, wat een shit krijgen ze over zich heen.
Dat dacht ik ook meteen, dit is echt een MotoGP actie, waarvan (terecht) gezegd wordt dat het veel spannender is dan F1. Kijk naar de MotoGP race van vanochtend, harde gevechten tot aan de rubbersporen op de motorpakken (van onder andere Rossi) en ze lachen erom en noemen het great battles!edwinkuipers89 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:55:
Zo'n vette inhaal actie... binnenkant curb gebeurd echt zo vaak in de motogp.
Jammer dat deze move wordt afgekeurd, het was een mooie actie zonder het gebruik van DRS.
Even opletten vriend.Kenhas schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
[...]
En wat moet een foto van een auto in de pit lane, volgens mij, bewijzen?
Dat is de buitenbocht waar "iedereen" ook in de kwalie overeenvloog.
En als je regels gaat gebruiken ... dan graag de regels voor iedereen hetzelfde.
https://f1manager.info/ranking/4605
Kom je daar nu pas achter?Lekker Ventje schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:43:
Duidelijk, Sainz hetzelfde als Max krijgt straf. FIA lijkt wel corrupt zo.
Ik weet het zeker, Nachtnet = Van Gameren.
Hoi! :W
Bottas wel, hij pakte de plek terug op RiccardoResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Er zijn een hoop mensen met vier wielen buiten de baan geweest maar niemand heeft er voordeel bij gehad, niemand heeft iemand ingehaald terwijl ze buiten de baan waren. Doordat Max de bocht zo nam kon hij Kimi de volgende bocht inhalen, hij heeft er dus voordeel mee gehad en daar gaat het volgens mij om.
Bottas op Ricciardo gemist toevallig? Dat was wel iets meer dan een halve meterResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Het is vooral een steward die zijn conclusies moet trekken en er na 28 jaar maar eens een punt achter moet gaan zetten.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:40:
Ik heb de beelden niet en weet niet of het daadwerkelijk zo is maar er zijn hier al een paar mensen geweest die zeggen dat er mensen bij een inhaalactie met alle wielen buiten de baan zijn geweest.ResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Doordat Max de bocht zo nam kon hij Kimi de volgende bocht inhalen, hij heeft er dus voordeel mee gehad en daar gaat het volgens mij om.
(Als dat zo is).... daarom is iedereen over de zeik.
Smiling as the shit comes down...
Met een subtiele:sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
It's always the same steward volgens Horner.
door Lazenby, uiteraard noemt Horner geen namenConnely?

Volgens ziggo is #fuckthefia nu trending... Niet alleen belediging van mensen met 't syndroom van down, maar ook nog sexueel geweld in de week van #metoo...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Verwijderd
Onzin. Zie actie van Sainz, Poleposition van HAM...hadden die geen voordeel?ResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Wat is er met Nachtnet en Van Gameren dan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Snelheid behouden door bocht wijder te nemen is toch ook voordeel?
Kan niemand "even" alle keren dat iemand met 4 wieken buiten de baan kwam tijdens snelle ronde kwalificatie of tijdens de race in een filmpje zetten?
Om de opmerkingen kracht bij te zetten dat dit schering en inslag was.
Kan niemand "even" alle keren dat iemand met 4 wieken buiten de baan kwam tijdens snelle ronde kwalificatie of tijdens de race in een filmpje zetten?
@nachtnet is Van Gameren volgens sommigenRivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
Is dezelfde persoon volgens sommigeRivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Sainz had heel duidelijk wel voordeel!ResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Nou ja ik heb er in ieder geval van genoten P4 is ook prima nog, hij heeft zich laten zien. RBR heeft er goed aan gedaan hem nog bij zich te houden tot en met 2020.
Ja, maar waarom?!Dijkstraat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
[...]
@nachtnet is Van Gameren volgens sommigen
dat wordt een lang filmpjeOscar Mopperkont schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
Snelheid behouden door bocht wijder te nemen is toch ook voordeel?
Reactie van Jos: https://www.ziggosport.nl...-racen-of-filerijden.html
Werkelijk waar ik heb geen idee
[ Voor 43% gewijzigd door Dijkstraat op 22-10-2017 23:47 ]
Natuurlijk niet, dat heeft Connely namelijk liever niet
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Magnusson is de zoon van Whiting dat ie mag blijven rammen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Precies. De FIA ligt al 20+ jaar onder vuur, en het heeft ze nooit geboeid wat voor een commentaar er op kwam. Natuurlijk is er nu sociale media bla bla waardoor het iets harder piekt, maar uiteindelijk bloed het commentaar gewoonweg dood en komen ze er mee weg.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:43:
[...]
Die hebben zo’n plaat voor zijn kop, boeit ze niets.
Ook omdat je in principe niets tegen de FIA kunt ondernemen. Ja, je kunt naar de rechter, en dan? Weet je zeker dat je nooit meer op het podium staat.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kimi is ook weer eens totaal onverstaanbaar bij Ziggo nu...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
mwaaaah mwaaaah.. i mwahaaaah mwaaaahRed Boll schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:47:
Wat zeg je Kimi???
ofzoiets.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heren weltrusten! We gaan morgen weer verder met lezen & discusseren!
Die Frank de acteur voegt helaas ook maar weinig toe. Niets zinnigs uitgekomen de hele show volgens mij.
Hopelijk snapt de Amerikaanse eigenaar van de F1 er ook niets van en kan die zelf een jury aanstellen die rechtvaardig en consequent is met in gedachte het publiek.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is bijna elke week zo.Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:49:
Die Frank de acteur voegt helaas ook maar weinig toe. Niets zinnigs uitgekomen de hele show volgens mij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar dat gezeur over die zonnebril van Kimi: dat zal toch wel een sponsor deal/vereiste zijn?
FTFYfranssie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:47:
[...]
Natuurlijk niet, dat heeft Connely Whiting namelijk liever niet
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Als jij in een binnenbocht over de track limit gaat heb je er voordeel van omdat je sneller gaat. De straf van Max was ook voor gaining an advantage, niet voor gaining an position. Dus in principe moet iedereen die in de binnenbocht over de track limit gaat die straf krijgenResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
hehe iemand heeft wikipedia aangepast (de nederlandse)
Wikipedia: Fédération Internationale de l'Automobile
Ze moeten er gewoon een 3e bij zetten die echt verstand heeft van racerij, er is niemand die inschakelt daar bij de races om te zien wat die "speciale" gast nu te vertellen heeft, het levert Ziggo 0.0 op wat dat betreft.Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:49:
Smiling as the shit comes down...
Als dat zo is wil ik in Hoorn wel es een pilsje met m drinken! 👍🏻Dijkstraat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:
[...]
@nachtnet is Van Gameren volgens sommigen
@nachtnet, mooi dat je in de studio nog even dat shot liet zien van die schaduw van die mega adelaar
En dan besluit Ziggo de uitzending met "5 seconden tijdstraf... BULLSHIT !" Nou komt LTO Nederland ook nog in bezwaar...
Meestal zit er in ieder geval nog een fan van de sport, vond hem en (volgens mij) die freefighter of iets dergelijks toch echt wel een diepte puntje. Dat ze niet allemaal volle kennis hebben van de sport OK, maar hij geeft ook een paar keer aan dat hij "nooit" kijkt.....
- de primeurtjes die Nachtnet hier deelt, worden op hetzelfde moment door Van Gameren gedeeld
- sommige input van tweakers hier (rare dingen die opvallen en niet snel op Twitter etc gevonden kunnen worden) wordt ook door Van Gameren gedeeld
- Niemand op Twitter/Facebook/etc begon over Conelly en het Japan-gedoe vorig jaar behalve hier, en Van Gameren begint net over Connely en dat Japan-gedoe
- de condor/eagle die voorbij vloog tijdens de race
- etc etc
Wat is er aangepast dan?WeAreLegion schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:50:
hehe iemand heeft wikipedia aangepast (de nederlandse)
5 seconden langer uitzenden neem ik aan? dat lijkt me wel een strafOekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:51:
En dan besluit Ziggo de uitzending met "5 seconden tijdstraf... BULLSHIT !" Nou komt LTO Nederland ook nog in bezwaar...
Dat is nu eenmaal het format van de show. 2 mensen met race ervaring en dan 2 irritante kneuzen erbij. Waarvan 1 er elke keer zit.Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:49:
"Partner van ferrari f1 team alles voor ferrari is hun motto" ???
hehe ze hebben het weer terug gedraait, stond Ferrari International Asstistance in de tekst maar nu weer normaal hehe.
Basement Bios ---- Exo-S

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Die kop ook van Max, hij ziet hem gewoon aankomen.. Geweldig. 

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 22-10-2017 23:55 ]
Wat moeten we er nog meer van zeggen.
Erg benieuwd naar de reactie van de fia mocht deze komen.
[ Voor 55% gewijzigd door bazzard op 22-10-2017 23:57 ]
Hij wist precies wat ie gedaan had.sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:55:
Die kop ook van Max, hij ziet hem gewoon aankomen.. Geweldig.
[afbeelding]
Nou, het was me een waar genoegen. Maar snel de binnenkant van mn ogen bekijken. Over 5 uur gaat het wekkertje weer.

PSN: xMaurice93
Hij wist precies dat ze hem weer moesten hebben...
Waar staat dat je alleen voordeel haalt wanneer je -tijdens- het inhalen met 4 wielen over de lijn gaat?ResuCigam schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:42:
Dus je mag wel in de bocht voor je inhaalactie de bocht afsnijden, waardoor je dichtbij genoeg komt om een legale inhaalactie te maken?
Het is technisch prima mogelijk om te registreren dat alle 4 de wielen buiten de baan zijn. Zeker als het gaat om een halve meter waar het hier volgens de FIA om ging.
Laat ze dan bij iedereen waar een piepje afgaat maar direct de melding geven dat ze een 5 seconde tijdstraf krijgen.
Ik hoop dat Doornbos zijn belofte waarmaakt en dat ze inderdaad een compilatie maken van deze wedstrijd van iedereen die met 4 wielen buiten de baan komt. Te beginnen met de ronde waar het allemaal mee begint: de pole ronde van Hamilton.
Persoonlijk vind ik dat er niet zo moeilijk moet worden gedaan, maar ik snap ook dat je regels moet opstellen. De handhaving van die regels moet echter niet bij een malloot (mag dat wel?) liggen die schijnbaar at random de regels wel of niet toepast om vage redenen.
Dit ging niet om het kampioenschap. RAI en Ferrari zijn er helemaal niet bij gebaat dat RAI die puntjes nu krijgt. het constructeurskampioenschap is al voorbij en RAI en VER doen niet meer mee voor de persoonlijke titel. Er is geen enkele reden om hier (strenger ) te straffen terwijl dat op andere momenten niet gedaan wordt.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Die Frank Lammers was zeker een dieptepunt... Ziggo heeft dit jaar ook hele leuke gasten gehad, waarvan je niet verwachtte dat ze interesse of verstand hadden in Formule 1. Maar dit was overduidelijk een gevalletje voor&door de sponsor...Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:51:
[...]
Meestal zit er in ieder geval nog een fan van de sport, vond hem en (volgens mij) die freefighter of iets dergelijks toch echt wel een diepte puntje. Dat ze niet allemaal volle kennis hebben van de sport OK, maar hij geeft ook een paar keer aan dat hij "nooit" kijkt.....
Verwijderd
Raikonen had zich onsterfelijk kunnen maken door de podiumplek niet te accepteren en weg te blijven. Misschien dat ze bij de FIA zich dan achter het hoofd gaan krabben
FTFYSpotmatic schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:56:
[...]
Hij wist precies dat ze die ene steward hem weer moesten hebben...
-
Je zegt de uitnodiging is naar de verkeerde Lammers gegaan?Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Die Frank Lammers was zeker een dieptepunt... Ziggo heeft dit jaar ook hele leuke gasten gehad, waarvan je niet verwachtte dat ze interesse of verstand hadden in Formule 1. Maar dit was overduidelijk een gevalletje voor&door de sponsor...
Onsterfelijk belachelijk ja. Je gaat geen podiumplek weigeren.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:58:
Raikonen had zich onsterfelijk kunnen maken door de podiumplek niet te accepteren en weg te blijven. Misschien dat ze bij de FIA zich dan achter het hoofd gaan krabben
Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:44:
Volgens ziggo is #fuckthefia nu trending... Niet alleen belediging van mensen met 't syndroom van down, maar ook nog sexueel geweld in de week van #metoo...
De # heette vroeger de "pound" key, voordat het door twitter de hashtag werd.
#metoo
De ironie..
Zo is het wat beter zichtbaar.bazzard schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:55:
[afbeelding]
Wat moeten we er nog meer van zeggen.
Erg benieuwd naar de reactie van de fia mocht deze komen.

En dan problemen met ferrari krijgen omdat die de stewards niet voor enkel wat bitterballen sponsoren?Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:58:
Anyway... ik ga meer stuk op de "live interviews" tijdens de race...Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Die Frank Lammers was zeker een dieptepunt... Ziggo heeft dit jaar ook hele leuke gasten gehad, waarvan je niet verwachtte dat ze interesse of verstand hadden in Formule 1. Maar dit was overduidelijk een gevalletje voor&door de sponsor...
... doe dat lekker na de race a.u.b.
Sporters maken zelden statements.... daarom zijn ze topsporter en ik bijvoorbeeld niet (los van het gebrek aan talent).... ik had bijvoorbeeld als blanke rijder door de knietjes gegaan bij het volkslied om een statement te maken... en reken maar dat dat aandacht had gegenereerd als een coureur dat had gedaan... maar topsporters zijn TOPsporters omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn... wat ook wel mooi is op zich....Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:58:
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door Spotmatic op 23-10-2017 00:00 ]
Jan zit tegenwoordig bij de NOS ? Die geeft daar commentaar zonder beelden bij de te vroege uitzendingen van Studio sport ? Of bedoelde je die niet ?Red Boll schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:58:
[...]
Je zegt de uitnodiging is naar de verkeerde Lammers gegaan?
Die inderdaad.Oekiejoekie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:00:
[...]
Jan zit tegenwoordig bij de NOS ? Die geeft daar commentaar zonder beelden bij de te vroege uitzendingen van Studio sport ? Of bedoelde je die niet ?
Mmm is het niet zo dat je 21 moet zijn in de states om alcohol te mogen drinken.....
Kwamen ze er nog net mooi mee weg.
[ Voor 18% gewijzigd door bazzard op 23-10-2017 00:03 ]
Is volgens mij per staat verschillend.bazzard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:03:
Mmm is het niet zo dat je 21 moet zijn in de states om alcohol te mogen drinken.....
Jawel, maar mag onder begeleiding wel.bazzard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:03:
En zijn moeder is aanwezig. Dus Max mocht wel.
(Volgens de Texaanse wet)
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 23-10-2017 00:04 ]
Wat een race, wat een K beslissing van de stewards, that's all 
Hier nog een mooie wallpaper voor alle Aerocat
fans!
Hier nog een mooie wallpaper voor alle Aerocat

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Biertje???bazzard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:03:
Wikipedia: U.S. history of alcohol minimum purchase age by state
Ik vond het juist geweldig. Die man snapte er helemaal niets van en toch zat hij daar op de bank z'n voorspelling te geven.Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Always look on the bright side of life.
Thanks kreeg hem om wat voor reden niet geupload via tweakers.sjaool schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:00:
[...]
Zo is het wat beter zichtbaar.
[afbeelding]
Terug naar de fles, verdriet weg drinken
Het lijkt wel het Viva forum hier. Huisvrouwen die ineens door de Max hype worden gegrepen.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:58:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Hoewel ik geen fan van Sainz Hulkenberg ben, moet ik wel zeggem: mooie foto!p0st schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:04:
Wat een race, wat een K beslissing van de stewards, that's all
Hier nog een mooie wallpaper voor alle Aerocatfans!
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door TheDDGo op 23-10-2017 00:08 . Reden: foutje ]
Die vrouw van het NOS journaal? maar weer terug halenOekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:57:
[...]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Als je daar gekomen bent door een wanstaltige beslissing van de stewards zal dat eerder respect opleveren als je dan zegt: Sorry guys niet op deze zieke manier.RoD schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:59:
[...]
Onsterfelijk belachelijk ja. Je gaat geen podiumplek weigeren.
Geen idee, ik kom nooit op dat forum...PjotrStroganov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:06:
[...]
Het lijkt wel het Viva forum hier. Huisvrouwen die ineens door de Max hype worden gegrepen.
... een ieder haar ding. Het blijft een vrij land!
Heb jij geluk... Dat is HulkenbergTheDDGo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:06:
[...]
Hoewel ik geen fan van Sainz ben, moet ik wel zeggem: mooie foto!
-
Wat heeft Sainz met deze foto van Hulkenberg te maken?TheDDGo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:06:
[...]
Dan kun je gerust ademhalen, het is onze HulkTheDDGo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:06:
[...]
Vond het idd ook een mooi plaatje!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Was dat ook tijdens de race? If o dan op die twitter/facebook/etc. naar RBR/Max/FIA/etc..bazzard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:05:
[...]
Thanks kreeg hem om wat voor reden niet geupload via tweakers.
Terug naar de fles, verdriet weg drinken
Ik kan daar ook wel van genieten. Soms stellen ze vragen waar niemand aan denkt of gewoon af en toe wat anders. Het hoeven niet altijd specialisten te zijn voor mij, dat levert soms juist ook weer wat op wat zodat ik weer wat meer leer.Clifdon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:05:
[...]
Ik vond het juist geweldig. Die man snapte er helemaal niets van en toch zat hij daar op de bank z'n voorspelling te geven.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Volgen Ted op Sky F1 had Kimi zich bijna 6 seconden terug laten zakken na de inhaalactie van Max. Het verschil was echt minimaal anders had Max dus nog gewoon op het podium gestaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1