"When you grow up your heart dies"
Mijn geheugen laat me even in de steek (lange-termijn) maar die beslissing Ericsson/Magnusson mag wel worden teruggedraaid. Jan wil de apex aansnijden terwijl Piet ernaast zit; Piet kan nergens heen maar krijgt wel 5 seconden aan de broek.Phusebox schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Ach ja, volgens mij is zo'n beslissing van de stewards nog nooit terug gedraaid.
En was dat een steward?sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Waarom eigenlijk? Een Mongool is gewoon een inwoner van Mongolië hoor.
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 22-10-2017 23:22 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Huh? Plooi wilde het volgens mij nog anders verwoorden, maar ging Max er weer vrolijk overheen hoor.DNA_Saint schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:20:
Hoop niet dat Max problemen krijgt met dit interview. Anders naait Ziggo Max ook nog ff erna.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Volgens mij heeft hamilton niet met 4 banden buiten de witte lijn gestaan. Laat staan aan de binnenzijde.Bullet NL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:15:
[...]
Waarom wordt Hamilton zijn snelste kwalificatie tijd niet afgepakt?
Ze gebruiken de regels niet consistent.....
Bensimpel
Positieve meneer
Sorry zeggen, maar max krijgt natuurlijk straf want Ferrari betaalt de fiaScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Heb het niet gezien/gehoord van Max maar stewards voor mongool uitmaken is ook weer niet handig.
Wat was die straf van Vettel toen hij Charlie Whiting had beledigd ook al weer ?
😆 - Denk ook eens om ;)
Toch enigszins terecht. Iemand met het syndroom van down heeft sowieso recht van spreken. Zo wordt ook vaak iemand autistisch genoemd, als in 'retarded'. Een beetje hetzelfde. Je moet ook niet met kanker schelden.PatrickC schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:19:
Let op... dan gaan er weer een hoop zeiken morgen op het scheldwoord wat Max gebruikt. Zo zit dit landje helaas in elkaar tegenwoordig...
Maar aan de andere kant doel jij natuurlijk op dezelfde soort mensen als bij de zwarte pieten discussie. Die als enige zwarte piet relateren aan racisme en daardoor eigenlijk zelf racistisch bezig zijn
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Wat deed vettel dan de eerste bocht, die haalde hamilton in en ging ook met 4 banden over de witte lijn.fsfikke schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Het gaat om de witte lijnen. Ja het gebeurt het hele weekend, maar niet tijdens een inhaalactie.
Drie maal raden.... hint: het gaat hier om een Ferrari coureurScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Wat was die straf van Vettel toen hij Charlie Whiting had beledigd ook al weer ?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat p3 afgepakt is, is terecht omdat het een hellend vlak is als je dit toestaat. Nu is het net buiten de baan, maar waar is de duidelijke grens dan? F1-coureurs zijn net kinderen: daar moet je duidelijk tegen zijn. En inhalen buiten de baan is heel duidelijk gedefinieerd. Ik vind het ook kut dat het zo gaat, maar dan moet je bij VER zijn die de baan af stuurt
Overigens kun je deze zwart-wit regel alleen aanhouden als je hem ook echt consequent toepast. Dus voor iedereen en niet alleen als het om een podiumplek gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 22-10-2017 23:24 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Niks gewoon sorry zeggen.ScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Heb het niet gezien/gehoord van Max maar stewards voor mongool uitmaken is ook weer niet handig.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
De straf was om precies te zijn: niks.ScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Om jou te quoten: 'When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.'JackBol schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
[...]
Aan de andere kant zijn er ook genoeg scheldwoorden die andere mensen niet kwetsen.
Ik zelf vind het jammer dat hij het woord mongool in negatieve zin gebruikt. Had niet gehoeven.
Maar ze zenden het wel uit. Plooi had het interview ook opnieuw kunnen starten.DutchCrownNL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Huh? Plooi wilde het volgens mij nog anders verwoorden, maar ging Max er weer vrolijk overheen hoor.
Huub Huub Barbatruc!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, alles was toch al roze vandaag. Inclusief de app.sig69 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
Is mongool wel gender neutraal eigenlijk? En wat vind de LBGGMXWTF community er van?
Lekker boeiend... ze moeten gewoon eens duidelijk merken dat de fans en coureurs dit onconsistente gedrag niet meer accepteren.ScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
Prima dat regels zwart/wit zijn. Maar pas ze dan ook zwart/wit toe en niet het hele weekend grijs totdat het hun uit komt!
En die snappen geen hol van de F1 want die rijden daar allemaal nog op paarden.sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Terechte vergelijking dus van Max: ze hebben er beiden geen (goede) kijk op.
Verwijderd
Als ze dat doen en geen actie ondernemen op die zekere steward, zijn ze geen knip voor de neus waard. Zo, dat schrijf ik een stuk netter dan ik het bedoel. Trots op mezelf.MAX3400 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:20:
[...]
Ik niet hoor![]()
Neemt niet weg dat het best wel eens zo kan zijn dat de FIA nog wel eens een hartig woordje met Horner/Verstappen wil spreken over dit soort uitspraken.
Ja hoor geen probleem.PjotrStroganov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:23:
Voor de mensen die mongool wel een goede term vinden. Was homo ook een goede term geweest?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Komt uit de 13de eeuw toen de Mongolen de halve wereld veroverde, en uiteindelijk net vastliepen op een van de kruisvaarders staten, en in Europa werden ze verslagen door de Teutoonse ridders.sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij geeft aan dat Bottas ook voordeel had toen Max hem aan het inhalen was (max had meer moeite met inhalen omdat Bottas buiten de baan was)...
oordeel zelf: https://www.ziggosport.nl...x-pakt-bottas-voor-4.html
Het is sociaal, een moderator "mongool" noemen zal zeker ook niet in dank worden afgenomen.RoD schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:23:
[modbreak]Laten we er hier geen taalkundige beschouwing van Max z'n bewoordingen van maken.[/]
F1 gaat verder dan sport alleen.
Nope.Barfman schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Wat deed vettel dan de eerste bocht, die haalde hamilton in en ging ook met 4 banden over de witte lijn.
Testing, one, two ...
Als diezelfde stewards consistent waren geweest, dan was de opmerking niet terecht geweest. Voor nu, eens.
Ik stel voor alles gewoon zwart wit toen te passen, buiten de baan kleuren standaard 5 sec. geen excuses, alsof het een sim game is.
Ja, waarom niet? Schelden doet geen pijn hoor. De mensen moeten eens leren een dikkere huid te krijgen en te relativeren. Niet meteen overal het ergste achter zoeken of in het zielepieten hoekje gaan zitten. Dat ojé mag ik dat wel zeggen van deze tijd begin ik wel een beetje zat te worden. De politieke correctheid is echt een grens overgegaan.PjotrStroganov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:23:
Voor de mensen die mongool wel een goede term vinden. Was homo ook een goede term geweest?
"Verrekte Mongol" is toch normaal taalgebruik in BrabandistanExocet schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:25:
Maar die steward komt toch helemaal niet uit Mongolië?
Ter verdediging hoeft Max enkel wat lokale films te tonen tijdens de zitting. Valt er tenminste nog wat te lachen.
[ Voor 8% gewijzigd door alexbl69 op 22-10-2017 23:27 ]
Verwijderd
Laten we inhoudelijk discussiëren.PjotrStroganov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:23:
Iets meer context. Wat zei Lauda?dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:15:
Lauda geeft de FIA/wedstrijd leiding ook nog even een flink duw, goed bezig, uiteindelijk heeft niemand het over de race, maar over dat incompetente zootje.
Haha Jos, wat een simpele ziel is het toch..
Over mongool gesproken
Precies, dat bedoelde ik.Fleximex schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Toch enigszins terecht. Iemand met het syndroom van down heeft sowieso recht van spreken. Zo wordt ook vaak iemand autistisch genoemd, als in 'retarded'. Een beetje hetzelfde. Je moet ook niet met kanker schelden.
Maar aan de andere kant doel jij natuurlijk op dezelfde soort mensen als bij de zwarte pieten discussie. Die als enige zwarte piet relateren aan racisme en daardoor eigenlijk zelf racistisch bezig zijn
De woordkeuze van Max was niet handig, maar:
1. Hij wil hier echt geen mensen met down syndrome of mensen uit Mongolië mee beledigen.
2. Je moet dit ook in de context zien... hij zit nog vol met adrenaline na zo'n wedstrijd en zo'n beslissing die hem na een geweldige race het podium kost.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Op sky hebben ze het erover dat ze geen protest kunnen indienen ook al zouden ze het misschien wel willen.Novadecasa schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:26:
Wel bijzonder dat RedBull nu ineens geen protest meer gaat aantekenen omdat het toch geen zin heeft. Dat vind ik wel een heel slecht argument.
Dat dit racen is, dit is wat mensen willen zien, dit gebeurd en dit hoort in racen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
he shit, ben je net te laat meePaulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
we kunnen met z'n alle heel simpel Ferrari boycotten door: Nooit een Ferrari te kopen.......
PSN: xMaurice93
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:26:
[...]
Ja, waarom niet? Schelden doet geen pijn hoor. De mensen moeten eens leren een dikkere huid te krijgen en te relativeren. Niet meteen overal het ergste achter zoeken of in het zielepieten hoekje gaan zitten. Dat ojé mag ik dat wel zeggen van deze tijd begin ik wel een beetje zat te worden. De politieke correctheid is echt een tracklimit over gegaan.
Interview is misschien niet heel handig maar wel emotie
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Maar de stewards maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk. Ik heb o.a Bottas hetzelfde zien doen, maar ik heb nog geen tijdstraf aan hem uitgedeeld zien worden. Al met al stinkt het toch weer naar Max haat danwel Ferrari Assistence.
Straf iedere rijder voor iedere actie gelijk, of straf geen enkele coureur. Deze willekeur moet eraf, het slaat gewoon nergens op.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar waarom dit het hele weekend niet werd toegepast is BS.

https://f1manager.info/ranking/4605
Inderdaad. Beelden analyseren en indien van toepassing protest aantekenen.Novadecasa schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:26:
Wel bijzonder dat RedBull nu ineens geen protest meer gaat aantekenen omdat het toch geen zin heeft. Dat vind ik wel een heel slecht argument.
Paulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
we kunnen met z'n alle heel simpel Ferrari boycotten door: Nooit een Ferrari te kopen.......

Maffia praktijken... iig corrupte bende daar.Dijkstraat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
[...]
Op sky hebben ze het erover dat ze geen protest kunnen indienen ook al zouden ze het misschien wel willen.
Smiling as the shit comes down...
Mocht hij willen want de Mongolen zijn best een trots volk.
Liever een interview van max dan van HamiltonOogje schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
[...]
Interview is misschien niet heel handig maar wel emotie
Natuurlijk, ook nog een penalty point

Dat dacht ik dus ook. Maar als je onboard beelden kijkt reageert max op Raikonen die instuurt, daarna extra insnijdt, dan zie je de banden van Max meer naar rechts gaan (Want als hij die lijn bleef rijden zou hij Raikkonen raken, als je die lijn doortrekt) en daarna stuurt Raikonen uit.Destruction schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
Voorop gesteld, Max reed buiten de baan en zat dus fout, en is in principe terecht bestraft.
Maar de stewards maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk. Ik heb o.a Bottas hetzelfde zien doen, maar ik heb nog geen tijdstraf aan hem uitgedeeld zien worden. Al met al stinkt het toch weer naar Max haat danwel Ferrari Assistence.
Straf iedere rijder voor iedere actie gelijk, of straf geen enkele coureur. Deze willekeur moet eraf, het slaat gewoon nergens op.
T-Cam zie je dat echt heel duidelijk en daarom vind ik het wat onrechtvaardig, want als Raikonen niet had uitgestuurd en Max z'n banden op het zwart had gehouden was het een crash geweest.
Was toch wel duidelijk wie de mongool was?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat wordt wel heel moeilijk hoorPaulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
Edit: Ook wel leuk dat Max Verstappen meer volwassen is dan zijn vader. Jos gaat los!
[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 22-10-2017 23:31 ]
Tja, en dan waren het nog meer punten op zijn licentie geweest want "causing a collision while trying to overtake another car".RedHat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:29:
[...]
T-Cam zie je dat echt heel duidelijk en daarom vind ik het wat onrechtvaardig, want als Raikonen niet had uitgestuurd en Max z'n banden op het zwart had gehouden was het een crash geweest.
PSN: xMaurice93
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dat zal voor de meesten hier ook geen enkel probleem zijn denk ik.Paulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
You were great stewards ! The best stewards i've ever seen !!!!sig69 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:29:
[...]
Liever een interview van max dan van Hamilton
Verwijderd
Je vergeet dat ie Blessed is met zulke stewardsOekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:31:
[...]
You were great stewards ! The best stewards i've ever seen !!!!
Ik sluit het niet uit nee!Edd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:31:
Jos Verstappen heeft iets te diep in het glaasje gekeken??

Dit is waar men voor komt, dit soort gevechten. En tuurlijk als er regels zijn moeten die ook nageleefd worden, ook als het Max is, maar men zou toch zelf ook wel kunnen inzien dat de regels niet altijd het worden nageleefd worden. Vooral als je kijkt naar de straffen die Vettel niet gekregen heeft dit seizoen waar er wel regels voor waren die daar van toepassing waren.
Jos tijdens de uitzending van Ziggo zegt nu dat dat Charlie direct ontslag moet krijgen, ik begrijp z'n frustratie maar dit is nou niet echt heel 'verstandig'.
Nou, geslagen hond is wel redelijk van toepassing op bottas na de raceVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:31:
Je kunt zeggen over bottas wat je wil maar maar hij heeft wel een goede kijk op de inhaal actie van Max op hem.

Ja, die snap ik ook niet.

Ach, gebeurt wel vaker als hij alleen is met zijn vrouw.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Is ie al hier geweest na de race of zit ie in de studio
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik ben zojuist hier door de straat gelopen en heb de spiegels van alle Ferrari's afgetrapt.Paulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
Yup, contact gehad met salo, die aangaf dat het Charlie zelf was.Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:35:
Was het volgens Jos nu een beslissing direct vanuit Charlie?
Zijn ontslagbrief?Dennism schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:35:
Was het volgens Jos nu een beslissing direct vanuit Charlie?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Mooi - zie ik je morgen ochtend 10 uur precies op het politiebureau /altijd leuk om een mede tweaker te ontmoetenArrne schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:36:
[...]
Ik ben zojuist hier door de straat gelopen en heb de spiegels van alle Ferrari's afgetrapt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als ze slim zijn verwijderen ze die van het internetLigone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:37:
Is er een linkje naar dat interview met jos?
Ik heb bestelling nét gecanceld.Paulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
Onzin natuurlijk, Ferrari kan hier niets aan doen. Wel slim wat Vettel deed door zo kort voor Raikkonen te blijven rijden, anders had Verstappen er al eerder voorbij gekunnen. DRS geven lukte net niet, maar de slipstream was ook voldoende.
Ik had al direct in de gaten dat ie niet op het circuit zijn inhaalpoging maakte maar ik dacht ook dat ie reageerde op Raikonnen die even naar binnen leek te sturen, maar vervolgens direct weer naar buiten stuurde. Verstappen zou de bocht dan ook gemakkelijk binnen de witte lijntjes hebben kunnen maken. Maar dat is allemaal achteraf, en een bepaalde uitspraak maakt nu dat het er ineens helemaal niet meer toe doet.
Ik heb respect voor mijn medemens, en zal bewust nooit iemand zo willen beledigen, maar als ik mij weer eens op de weg beweeg dan zitten er in mijn hoofd toch aardig wat van dat soort bewoordingen, en dat zal bij menig medelander niet anders zijn verwacht ik. Als iedereen eerlijk zou zijn. Het zo uitspreken op tv? Dat is nooit goed te praten.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat in ieder geval, en ook de enige die tweemaal binnen een jaar...Oogje schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:36:
Is Max nu de jongste rijder die 2x van het podium is gehaald?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iets verwijderen van internet... Thats funnyGekkenhuis schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:38:
[...]
Als ze slim zijn verwijderen ze die van het internet
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
En wat moet een foto van een auto in de pit lane, volgens mij, bewijzen?powah33 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:27:
4 wielen buiten de baan is gewoon een straf.
Maar waarom dit het hele weekend niet werd toegepast is BS.
[afbeelding]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas en Ricciardo ook...MikeyMan schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:39:
Sainz ook heel duidelijk vier wielen eroverheen!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1