Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Ok dit is echt heel raar! Ik heb elke telefoon genomen die ik heb en omgekeerd scrollen geeft idd dat effect!

Hoe dan?!

Je raakt het toch op hetzelfde manier aan.

Ik heb het gevoel dat ik gek wordt door dit. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
fast-server schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:10:
Dit had ik ook gemeten, soms is het nog iets meer zelfs.

10 dBm minder is een 10 keer lagere signaal sterkte, het minimum wat je wil hebben is toch wel -67 dBm voor een betrouwbaar signaal.

Screenshots genomen op de zelfde plaats op mijn bureau

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Denk dat er echt een antenne issue is (hardware)

[...]
Zou je eens een speedtest kunnen doen met elk device om te zien of er dan hier ook een verschil in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11-2023
IAmNice schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:30:
Ok dit is echt heel raar! Ik heb elke telefoon genomen die ik heb en omgekeerd scrollen geeft idd dat effect!

Hoe dan?!

Je raakt het toch op hetzelfde manier aan.

Ik heb het gevoel dat ik gek wordt door dit. -O-
Ja, mijn OPO heeft het ook als ik het scherm omgekeerd hou. Hetzelfde met de OPX van mijn vriendin...
Dit is te gek voor woorden. Ik begin te vrezen dat dit niet oplosbaar is :X
Ermee leren leven of terug opsturen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Ronayke03 op 28-06-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rM10DG5.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N4qDrpp.png

Minder Signaal > lagere snelheid, daarom is de snelheid ook zo beroerd op de OP5 op 2.4GHz
daflux schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Zou je eens een speedtest kunnen doen met elk device om te zien of er dan hier ook een verschil in is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een goede video over dat scherm probleem? weet niet of ik het ook heb maar weet niet waar ik precies naar moet kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:05:
heeft iemand nog een goede video over dat scherm probleem? weet niet of ik het ook heb maar weet niet waar ik precies naar moet kijken
Als je het niet ziet is het geen probleem toch? ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Video
Video 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:00
Ik heb nog maar eens goed mijn toestel bekeken maar ik heb er echt geen last van zoals in het eerste flimpje. Zowel in Google Now als in Nova. Vaag dat andere het wel hebben. Daar in tegen heb ik wel een mega battery drain iedere nacht

[ Voor 4% gewijzigd door Erik1805 op 28-06-2017 11:16 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gixfreax
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-08-2023
Ik kan het probleem met de "jello" gebeuren ook niet zien op andere telefoons als ik ondersteboven scroll zoals word vermeld. Misschien kunnen mijn ogen het niet waarnemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik zie het hier alleen bij een compleet zwarte achtergrond en als je dan door afbeeldingen heen scrollt. Verder zie of heb ik het niet. Aangezien er zoveel meldingen binnenkomen, ga ik er vanuit dat ik het simpelweg niet zie. :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal waarschijnlijk een combinatie zijn van dat niet iedereen dat soort dingen echt goed kan waarnemen en dat niet elk toestel er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Dit zie ik bij mij heel goed, erg irritant.

https://gfycat.com/GratefulEvergreenBluefintuna

Hier zie je het echt goed

https://photos.google.com...uMEdXeFdkSnNiMGo2X3dRQk5R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Je ziet het echt vervormen. Gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om een widget op je Lockscreen te plaatsen? (zonder extra app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:39
Dit is wel heel extreem inderdaad! Ik heb er totaal geen last van. Het lijkt me sterk dat er mensen zijn die dit niet waarnemen. Persoonlijk zou ik hem terug sturen of hopen dat het een software fout is.

[ Voor 3% gewijzigd door Robje1244 op 28-06-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
Azrou schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:36:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om een widget op je Lockscreen te plaatsen? (zonder extra app)
Nvm je vraag verkeerd gelezen :X

[ Voor 17% gewijzigd door Applesauce op 28-06-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 14:45
Ik heb dit precies hetzelfde helaas, het is verder niet laggie of zo, maar het vervormd gewoon heel irritant.

Hopen dat het een softwarematig probleem is, anders wil ik een nieuwe van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Robje1244 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Dit is wel heel extreem inderdaad! Ik heb er totaal geen last van. Het lijkt me sterk dat er mensen zijn die dit niet waarnemen. Persoonlijk zou ik hem terug sturen of hopen dat het een software fout is.
Is het niet gewoon een refreshrate dingetje? Door het te filmen komen de framerates vaak niet overeen.
Net zoals je dat je CRT monitor zo ziet flikkeren op camera's.

Terwijl sommigen het claimen te zien op de OPO, zie ik het niet in ieder geval. Ook niet op de kop.
Enige wat je ziet is dat lettertjes iets vervagen door het snelle scrollen, maar dat is wat ik eerder al aangaf, een lage refreshrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan denk ik dat ik het niet heb nee. maar dat is wel erg irritant. hopen dat ze met een fix komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Applesauce schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Lege plek op je home screen lang inhouden en dan heb je een optie voor widgets onderin.
You dont say,

Helaas werkt dit niet bij de Lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Robje1244 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Ze krijgen nog een week, want ga dit niet buiten de 15 dagen return window laten vallen. Denk dat er ook nog veel meer klachten gaan komen aangezien de vrije verkoop pas net begonnen is.
Ik heb de 3T nog achter de hand gelukkig, ondanks dat deze te koop staat, maar ik voel me momenteel toch een beetje een beta tester. Van de ene kant goed, al 4 updates met bug fixes, van de andere kant, het product is gewoon slecht getest. Voor de prijs die ze inmiddels vragen vind ik dat niet meer kunnen. Het is tenslotte niet meer het eerste toestel dat ze uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Heb het toestel sinds gister binnen en vandaag checken of ik last heb van wifi of jello-effect, gelukkig allemaal niet. USB-drivers geïnstalleerd en dat werkt nu ook prima.

Het enige wat ik mis is "pijltjestoetsen tijdens het typen" (bij CM instellingen>knoppen). De oplossing van Swiftkey vind ik onpraktisch, maar ja, als dat alles is!

Fijn toestel, gaat als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ik ben nu al dagen aan het zoeken, alles zit ook andere plekken. Maar hoe verander je je voorgrond cq lockscreen plaatje?
Achtergrond vervangen is geen probleem (jammer dat hij niet horizontaal centreert btw) maar de voorgrond als het er zit dan kijk ik er dagen overheen.

Nog steeds erg tevreden met nieuw toestel afgezien van vele opnieuw instellen. Gelukkig favorieten van OSMAMD kunnen kopieren van ene naar andere toestel 150 favorieten en waypoints wil je niet met de hand opnieuw instellen :-)

Vooral dat laden wat gaat dat snel en lekker alleen daarom al verademing en ook twee keer zo lang mee.
In nacht van 88% naar 83% gegaan in uurtje of zes dus valt mee.

[ Voor 44% gewijzigd door ErikRo op 28-06-2017 12:05 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:01:
Ik ben nu al dagen aan het zoeken, alles zit ook andere plekken. Maar hoe verander je je lockscreen plaatje?
Achtergrond vervangen is geen probleem (jammer dat hij niet horizontaal centreert btw) maar de voorgrond als het er zit dan kijk ik er dagen overheen.
Lockscreen plaatsje? Bedoel je de klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Gohan040 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Lockscreen plaatsje? Bedoel je de klok?
Het eerste wat je ziet als je hem aanzet idd een klok, op de OP1 had ik daar een eigen foto

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:06:
[...]

Het eerste wat je ziet als je hem aanzet idd een klok, op de OP1 had ik daar een eigen foto
Volgens mij kan je deze niet standaard veranderen. Ik kan mij herinneren dat ik hier op de 3T ook een tijdje naar gezocht heb, helaas zonder succes. Na verloop van tijd ben ik de klok gaan waarderen om snel de tijd te kunnen checken en dus niet meer op zoek gegaan. Misschien dat het kan met een andere lockscreen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

Kunnen de mensen die aangeven wel/niet last te hebben van dit jelly effect ook aangeven wanneer ze de telefoon hebben gekocht? Dus pre-order? Dag 1 of dag 5? Aan de hand daarvan kunnen we kijken of de schermen omgedraaid zijn gemonteerd en uit welke batch deze afkomstig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
ACC schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
Kunnen de mensen die aangeven wel/niet last te hebben van dit jelly effect ook aangeven wanneer ze de telefoon hebben gekocht? Dus pre-order? Dag 1 of dag 5? Aan de hand daarvan kunnen we kijken of de schermen omgedraaid zijn gemonteerd en uit welke batch deze afkomstig zijn.
Ik heb er geen last van (of ik zie het niet) maar ik heb deze gekocht op pre-order dag. Gelijk na de launch

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Erik1805 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Ik heb er geen last van (of ik zie het niet) maar ik heb deze gekocht op pre-order dag. Gelijk na de launch
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Ik denk dat het weinig uitmaakt, iedereen kan er last van hebben. Degene die er geen last van hebben zien of kunnen het misschien niet zien, of hebben het ook echt niet, moeilijk te zeggen. Er loopt een poll op xda, hier zijn de antwoorden ook erg wisselend.

https://forum.xda-develop.../scrolling-issue-t3628132

Ik heb overigens pre-order gekocht 1 min na de presentatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Gohan040 op 28-06-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cabrioot
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-01-2024
Het plaatje op het lockscreen is makkelijk te vervangen, ( net gedaan ) zit alleen verstopt.

Ontgrendeld druk je voor langere tijd op een lege plek op je "homescreen" , daarna kom krijg je onderin de optie om je wallpaper/homescreen achtergrond te vervangen ...
Swipe daar naar links en je krijgt de optie om die rare OP achtergrond te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
cabrioot schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:16:
Het plaatje op het lockscreen is makkelijk te vervangen, ( net gedaan ) zit alleen verstopt.

Ontgrendeld druk je voor langere tijd op een lege plek op je "homescreen" , daarna kom krijg je onderin de optie om je wallpaper/homescreen achtergrond te vervangen ...
Swipe daar naar links en je krijgt de optie om die rare OP achtergrond te vervangen.
De klok toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

Gohan040 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat het weinig uitmaakt, iedereen kan er last van hebben. Degene die er geen last van hebben zien of kunnen het misschien niet zien, of hebben het ook echt niet, moeilijk te zeggen. Er loopt een poll op xda, hier zijn de antwoorden ook erg wisselend.

https://forum.xda-develop.../scrolling-issue-t3628132

Ik heb overigens pre-order gekocht 1 min na de presentatie.
Ah thanks, de resultaten zijn idd erg wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
fast-server schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:05:

Minder Signaal > lagere snelheid, daarom is de snelheid ook zo beroerd op de OP5 op 2.4GHz

[...]
Amaai dat is wel een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_D89
  • Laatst online: 10-08 10:50
Ik heb mijn OP5 zojuist ontvangen en ook ik heb last van het "jelly effect". Ik weet overigens nog niet of ik het heel storend vind.

Jeetjemina, wat is die telefoon snel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ben nu in Ierland, maar geen internet met oneplus5 op tele2...

Roaming staat aan, mobiele data staat aan, opnieuw opgestart. Heb wel verbinding met streepjes en een r, maar geen dataverbinding...

Iemand een idee?

Heb dit ooit ook gehad op lg g2 met een custom rom....
Hoop niet dat dit ook zo gaat zijn bij de oneplus. Anders moeten ze door snel fixen....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:06:
[...]

Dat staat bij de OP1 inderdaad onder "vergrendelingsscherm". Niet terug te vinden op de OP5. Overigens kan ik de afbeelding van het vergrendelingsscherm op de OP5 ook niet terugvinden bij m'n achtergronden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Ewivis schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:23:

Roaming staat aan, mobiele data staat aan, opnieuw opgestart. Heb wel verbinding met streepjes en een r, maar geen dataverbinding...

Iemand een idee?

Hoop niet dat dit ook zo gaat zijn bij de oneplus. Anders moeten ze door snel fixen....
Staan je APN instellingen goed? Ik zou contact opnemen met je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applesauce
Hebben meer mensen last van de kwaliteit van youtube video's?

Moet dit per video wijzigen naar automatisch. Verschilt per video maar meestal kiest die voor 360p of 480p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem om 18:47 gekocht op de launch date. en was de dag erna verzonden om 18:00 en heb geen last van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Applesauce schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:28:
Hebben meer mensen last van de kwaliteit van youtube video's?

Moet dit per video wijzigen naar automatisch. Verschilt per video maar meestal kiest die voor 360p of 480p
dat is volgensmij iets wat google doet. ze moeten per telefoon in config bij hun zetten welk soort scherm ze hebben dzodat ie in de goede resolutie start. volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

GEEN last van jelly-effect.

OnePlus 5 Slate Gray 6GB RAM + 64GB Storage (Pre-order)

Besteld: Wednesday Jun 21, 2017 07:46:08 AM
Shipment info received: Friday, June 23, 2017
Verzonden: Monday, June 26, 2017

[ Voor 5% gewijzigd door NmR op 28-06-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het ook nog verschillen per model het scherm probleem.?
hebben mensen het met de 8GB / 6 of met allebij mine is assembled op 2017.06.08

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Zojuist mijn eerste crash gehad. Midden in een telefoon gesprek ging de telefoon in een keer helemaal uit. Accu op 80% en verder geen problemen gehad.

Hebben meer mensen dit?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ik heb hem gekocht in Amsterdam bij de popupstore, heb er geen last van. 8GB/128GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Verwijderd Het is nog niet bekend waar het aan ligt. Dezelfde schermen hebben soms wel of geen last. Ze zijn nu de productiedata aan het vergelijken maar daar is ook geen schuldige aan te wijzen. Mogelijk is het alleen maar perceptie en zijn sommige mensen er ongevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applesauce
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:35:
kan het ook nog verschillen per model het scherm probleem.?
hebben mensen het met de 8GB / 6 of met allebij
Volgens Aida64 heb ik een s6e3fa5 display er in zitten. Merk geen "jelly" effect. Of ik zulke slechte ogen dat ik het niet kan zien.

Heb het 8GB model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
japie06 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Staan je APN instellingen goed? Ik zou contact opnemen met je provider.
Voor NL werkt het gewoon. Hoe zou dat anders moeten staan? Bij s7 van vriendin werkt het gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Applesauce schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Volgens Aida64 heb ik een s6e3fa5 display er in zitten. Merk geen "jelly" effect. Of ik zulke slechte ogen dat ik het niet kan zien.

Heb het 8GB model
Ik heb hetzelfde type scherm erin zitten (6Gb model) en geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:39
Ik heb ook even een filmpje gemaakt. Zoals je ziet weinig jelly effect.
Dit is op 60fps en 1/3 van de snelheid

https://goo.gl/photos/12fWkNrw1rB1M7xm6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:52

BramT

Rule #1

Gohan040 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Volgens mij kan je deze niet standaard veranderen. Ik kan mij herinneren dat ik hier op de 3T ook een tijdje naar gezocht heb, helaas zonder succes. Na verloop van tijd ben ik de klok gaan waarderen om snel de tijd te kunnen checken en dus niet meer op zoek gegaan. Misschien dat het kan met een andere lockscreen app.
Wil je nu de klok vervangen? Of de achtergrondfoto van het lockscreen?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:52

BramT

Rule #1

ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:01:
Ik ben nu al dagen aan het zoeken, alles zit ook andere plekken. Maar hoe verander je je voorgrond cq lockscreen plaatje?
"Voorgrond" = achtergrond afbeelding van lockscreen?

Die vervang je op dezelfde plek als waar je de 'gewone' achtergrond afbeelding instelt. (Long press op achtergrond -> Wallpapers)

Onderaan het scherm kies je de gewenste afbeelding. Maar bovenaan kies je waar je de afbeelding van wilt vervangen. Je kan daar links/rechts swipen voor afzonderlijk het lockscreen en de 'gewone desktop'.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Ik heb hetzelfde type scherm erin zitten (6Gb model) en geen last van.
hoe kan je zien welk scherm erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
BramT schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Wil je nu de klok vervangen? Of de achtergrondfoto van het lockscreen?
Ik wil niks vervangen, ErikRo wil volgens mij de klok vervangen door een afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:48:
[...]

hoe kan je zien welk scherm erin zit?
Deze installeren:

Google Play: AIDA64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
Robje1244 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:42:

Inderdaad, hier zie ik ook geen jelly effect.
Maar irl zie ik wel jelly effect, alhoewel ik het niet zie in een screen recording... Ook op 60 fps... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Heeft iemand die last heeft van het jello effect twrp toevallig geïnstalleerd al?

Zo ja, zou diegene dan eens kunnen kijken of het effect ook daar aanwezig is? B.v. in de file browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Allen bedankt voor de tips over de voorgrond veranderen het is nu gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
Gohan040 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:57:
Heeft iemand die last heeft van het jello effect twrp toevallig geïnstalleerd al?

Zo ja, zou diegene dan eens kunnen kijken of het effect ook daar aanwezig is? B.v. in de file browser.
Hetzelfde werd gevraagd op het XDA forum. Een comment erop was dat het eigenlijk heel moeilijk zou zijn om te zien in de filebrowser in TWRP, omdat het scrollen daar sowieso niet vloeiend is...
Of heeft iemand een andere ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen, dat hoor ik dan wel.

Het lukt mij niet om mijn upc e-mail account aan te maken in outlook.
IMAP instellingen allemaal ingevuld op de OP5, maar wat ik niet in kan vullen
voor de inkomende en uitgaande server is de serverpoort, type versleuteling
en of verificatie vereist is.

Iemand al gelukt om een ziggo / upc account in outlook aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Laatst online: 29-08 14:19
Zijn er mensen die problemen hebben met het downloaden/instaleren in de Play Store?
Mijn eerste 10 apps gingen zonder problemen maar na een dag wil ik soms een app downloaden en blijft die op 100% staan, nu een dag later heb ik hetzelfde probleem opnieuw.
Het word gefixed door de playstore geforceerd te stoppen en cache en dergelijke te wissen, maar als ik dit iedere keer moet doen..
Dus hopelijk heeft 1 iemand van jullie een oplossing.
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Hallo Allemaal,

Als het goed is, krijg ik vandaag mijn One plus 5 64GB. Ik heb een vraag over de update van OxygenOS 4.5.3.
1: Ik heb deze OxygenOS 4.5.3. gedownload op mijn pc. Moet ik de zip file uitpakken? Als ik vervolgens mijn telefoon in recovery mode opstart, moet ik dan pas de telefoon aan mijn pc hangen? Moet ik dan verwijzen naar de zip-file of naar het uitgepakte bestand en zo ja welke file?

2: Klopt het dat ik de update voor vodafone 4G via het Oneplus 5 toestel moet doen? Dus niet via mijn pc?

Dank je wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Waarom niet gewoon wifi instellen en de OTA's binnenhalen?

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Barts27 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:09:
Hallo Allemaal,

Als het goed is, krijg ik vandaag mijn One plus 5 64GB. Ik heb een vraag over de update van OxygenOS 4.5.3.
1: Ik heb deze OxygenOS 4.5.3. gedownload op mijn pc. Moet ik de zip file uitpakken? Als ik vervolgens mijn telefoon in recovery mode opstart, moet ik dan pas de telefoon aan mijn pc hangen? Moet ik dan verwijzen naar de zip-file of naar het uitgepakte bestand en zo ja welke file?

2: Klopt het dat ik de update voor vodafone 4G via het Oneplus 5 toestel moet doen? Dus niet via mijn pc?

Dank je wel!
De update wordt als het goed is gewoon via de interne updater aangeboden, Je hoeft niks via de PC te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
Ok dus alles via de telefoon doen en niet connecten via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Barts27 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:09:
Hallo Allemaal,

Dank je wel!
Er is inmiddels een update naar 4.5.4. Deze lost het Vodafone probleem automatisch op. Deze updates krijg je automatisch binnen op je telefoon.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts27
ok dank je wel. Moet ik dan eerst update 4.5.3 doen of zit deze verwerkt in 4.5.4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Barts27 Instellingen > Systemupdates (eennalaatste optie) en dan zoeken naar updates. Verder gaat het helemaal vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
Top! Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Laatst online: 15:56
Step-han schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:36:
Ik heb hem gekocht in Amsterdam bij de popupstore, heb er geen last van. 8GB/128GB versie.
Ik heb hetzelfde, ook geen last ervan. Assembled op 06.10.2017, dus 10 juni :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IAmNice
Robje1244 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:42:

Je moet het ook niet zo meten. Je moet een andere telefoon gebruiken en niet het in mobiel software gebruiken.

Edit: Aan alle mensen die het jelly effect niet hebben. Pak een andere telefoon, open Tweakers op je op5 (deze pagina) en ga als een malle scrollen terwijl je in slo mo filmt met je andere telefoon. Ik wil eens vergelijken met mijn oneplus of iemand die wel het effect heeft.

Ik begin te geloven dat sommige mensen het gewoon niet zien. Mijn oude telefoons omdraaien geeft allemaal het effect heel duidelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door IAmNice op 28-06-2017 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Heb nav m'n eigen vraag gisteren ook eens met meerdere headphones zitten testen om te kijken of ik meer dan één device tegelijkertijd aan kan, maar helaas, niet 't geval.

GSMinfo omschrijft 't als volgt: https://www.gsminfo.nl/bl...g-oneplus-3t-of-oneplus-5

"De OnePlus 5 komt met Bluetooth 5. De nieuwe Bluetooth-standaard is volgens Bluetooth SIG twee keer zo snel als zijn voorganger, heeft een vier keer zo groot bereik, een 800 procent grotere uitzendcapaciteit en springt nog zuiniger om met je batterij. Maar helaas kun je vooralsnog niet profiteren van al deze verbeteringen. Dat komt omdat er op dit moment nog geen Bluetooth 5 API is ingebouwd in het besturingssysteem van Google. Er is ook geen software development kit of SDK beschikbaar gesteld door OnePlus voor ontwikkelaars om Bluetooth 5 in hun apps te integreren. Kortom, er zijn nog geen toestellen of apps die Bluetooth 5 ondersteunen. De nieuwste Bluetooth-standaard is dus een leuke feature, maar je hebt er momenteel nog niets aan."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:42

WCA

ascent schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:50:
Heb nav m'n eigen vraag gisteren ook eens met meerdere headphones zitten testen om te kijken of ik meer dan één device tegelijkertijd aan kan, maar helaas, niet 't geval.

GSMinfo omschrijft 't als volgt: https://www.gsminfo.nl/bl...g-oneplus-3t-of-oneplus-5

"De OnePlus 5 komt met Bluetooth 5. De nieuwe Bluetooth-standaard is volgens Bluetooth SIG twee keer zo snel als zijn voorganger, heeft een vier keer zo groot bereik, een 800 procent grotere uitzendcapaciteit en springt nog zuiniger om met je batterij. Maar helaas kun je vooralsnog niet profiteren van al deze verbeteringen. Dat komt omdat er op dit moment nog geen Bluetooth 5 API is ingebouwd in het besturingssysteem van Google. Er is ook geen software development kit of SDK beschikbaar gesteld door OnePlus voor ontwikkelaars om Bluetooth 5 in hun apps te integreren. Kortom, er zijn nog geen toestellen of apps die Bluetooth 5 ondersteunen. De nieuwste Bluetooth-standaard is dus een leuke feature, maar je hebt er momenteel nog niets aan."
Android O krijgt ondersteuning voor BT5.0 had ik begrepen

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
GreNade schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Android O krijgt ondersteuning voor BT5.0 had ik begrepen
https://blog.bluetooth.co...ould-know-about-android-o

Daar lijkt 't inderdaad op ja. Bijzonder dat Samsung 't dan al kan. Eigen stack eerst enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:42

WCA

ascent schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:56:
[...]

https://blog.bluetooth.co...ould-know-about-android-o

Daar lijkt 't inderdaad op ja. Bijzonder dat Samsung 't dan al kan. Eigen stack eerst enzo..
Samsung heeft inderdaad ook die mogelijkheid, maar voor zover ik weet gebruiken ze daar niet specifiek BT5.0 voor.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20

Iemand een idee?

Ik had dit vorige week in Duitsland maar dan met een OnePlus One.
Toen wist ik dus niet zeker of er geen banden beschikbaar waren of omdat Tele2 simpelweg hun zaakjes niet op orde hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 125joel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-03-2024
melvinjoosten schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Toen wist ik dus niet zeker of er geen banden beschikbaar waren of omdat Tele2 simpelweg hun zaakjes niet op orde hadden.
Zelf heb ik Simpel en ik moest mijn APN aanpassen omdat die op t-mobile internet stond en naar internet.access.nl moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
theory schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:08:
Zijn er mensen die problemen hebben met het downloaden/instaleren in de Play Store?
Mijn eerste 10 apps gingen zonder problemen maar na een dag wil ik soms een app downloaden en blijft die op 100% staan, nu een dag later heb ik hetzelfde probleem opnieuw.
Het word gefixed door de playstore geforceerd te stoppen en cache en dergelijke te wissen, maar als ik dit iedere keer moet doen..
Dus hopelijk heeft 1 iemand van jullie een oplossing.
Bedankt alvast.
Ja dit was mij ook opgevallen.

Hij download hem wel tot 100% maar het installeren start niet. :(
Soms even paar keer annuleren drukken en opnieuw downloaden dan doet hij het wel, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13

Iemand een idee?
[...]
Geen zorgen, dat ligt aan tele2:
Tele2 heeft afspraken met buitenlandse providers zodat je in het buitenland gebruik kunt maken van je mobiele telefonie diensten en mobiele data via 3G. Wij hebben nog geen afspraken met buitenlandse providers voor het gebruik van 4G. Je maakt dus alleen gebruik van mobiele data via een 3G-netwerk in het buitenland.
Bron

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Yohost! schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:26:
[...]

Soms even paar keer annuleren drukken en opnieuw downloaden dan doet hij het wel, erg irritant.
Wat voor mij soms blijkt te helpen is als hij op 100% blijft staan, de telefoon gewoon herstarten en zal de app dan instaleren vanaf hij terug aan is. Hopelijk is er meer volk met dit probleem zodat dit word behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
ascent schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:50:
Ik zat gisteren ook al te zoeken voor BT5 en vroeg me al af waar die zat dus maar op APTX HD gezet in dacht dat dat een ander woord voor BT5 was :+ maar dat verklaart het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Weet iemand hoe het split screen gebeuren werkt?

Zit op de "software schermnavigatiebalk" (onscreen buttons) en merk dat als ik bijvoorbeeld een webadres van Chrome kopieer en dan de "recent-knop" ingedrukt houd, er een split screen ontstaat. Dit kan ik overigens niet instellen of aanpassen bij instellingen>knoppen.

Zijn er nog andere mogelijkheden om een split screen te bewerkstelligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
power_user schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Er is inmiddels een update naar 4.5.4. Deze lost het Vodafone probleem automatisch op. Deze updates krijg je automatisch binnen op je telefoon.
Deze update kreeg ik een dikke 2 uur geleden binnen. Bij de patch notes stond ook echt dat het om 4G Bij Nederlanders ging, best apart om te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theory
NmR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:33:
Weet iemand hoe het split screen gebeuren werkt?

Zit op de "software schermnavigatiebalk" (onscreen buttons) en merk dat als ik bijvoorbeeld een webadres van Chrome kopieer en dan de "recent-knop" ingedrukt houd, er een split screen ontstaat. Dit kan ik overigens niet instellen of aanpassen bij instellingen>knoppen.

Zijn er nog andere mogelijkheden om een split screen te bewerkstelligen?
Je duuwt op de venstersknop, waar je dus alle verschillende apps in een waaier onder elkaar ziet, dan hou je 1 venster ingedrukt en moet je deze naar boven slepen(je ziet dan een tekst tevoorschijn komen sleep naar boven). Dit is hoe ik het gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

theory schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Je duuwt op de venstersknop, waar je dus alle verschillende apps in een waaier onder elkaar ziet, dan hou je 1 venster ingedrukt en moet je deze naar boven slepen(je ziet dan een tekst tevoorschijn komen slaap naar boven). Dit is hoe ik het gevonden heb.
Top, helemaal mooi d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Yohost! schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:26:
[...]

Dit had ik juist op mijn op3t, zie ook topic maar heb nu (nog) geen last ervan.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Laatst online: 12-09 07:55
op5 net besteld, 17 juli pas geleverd :(

ben wel heel benieuwd aangezien ik nu een s6 heb die amper een halve dag op een batterij lading doet.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:57
Ik heb weer een aantal posts de goede kant ingeduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ik heb geprobeerd het (naar mijn inziens) ontbreken van het "jelly"-effect proberen vast te leggen. Ik heb geen andere smartphone met slow-motion, dus ik heb het maar gefilmd in 60fps en dat afspeelsnelheid * 0.25:

Of liever de originele video:

Nogmaals, ik zie het niet maar ik kan het fout hebben.

Scherm: Samsung S6E3FA5 1080p cmd mode DSI-panel
Versie: Slate Gray (6GB/64GB)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

furian88 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:49:
op5 net besteld, 17 juli pas geleverd :(

ben wel heel benieuwd aangezien ik nu een s6 heb die amper een halve dag op een batterij lading doet.
Behalve je verwachtingen ten aanzien van de camera is het echt genieten. Alles is razendsnel. Ik ben al sinds de ochtend bezig, en ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik op het apparaat moest wachten, in plaats van andersom. Alle apps van m'n vorige telefoon waren binnen 5 minuten gesynced, en Google Photos duurde misschien twee tellen voordat al mijn previews er stonden. Accuduur met auto brightness is ook lekker op weg. Nu op 66%, terwijl ik de hele tijd al aan het klooien ben met dat ding.

Enige minpuntjes:
- camera in auto is goed, niet geweldig. Pro mode is een stuk leuker.
- sRGB profiel ziet er wel heel flets uit. Mijn Ultrasharp van Dell vind ik een stuk mooier in sRGB. Gelukkig ziet DCI-P3 er geweldig uit. Pentile lay-out merk ik echt niets van.
- slate grey als kleur vind ik een beetje een rode ondertoon hebben. Misschien binnenkort een dBrand skin erop.
- YouTube zal niet standaard op 1080p staan. Niet echt een probleem voor mij. Dat gaat weer een stukje minder rap met de bundel als ik vergeet de kwaliteit lager te zetten.

Voor de rest echt niets minder dan lof. Alles gaat effortless en supersnel. Downloads, installatie, systeem updates, vingerafdruk, gewoon instant.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Heb je een idee hoe je splitscreen stops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
theory schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Heb je een idee hoe je splitscreen stops?
Klik op de recent knop, dan op de terug knop :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 11:50
MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:33:
[...]

Klik op de recent knop, dan op de terug knop :)
Of sleep het "splitsbalkje" helemaal naar boven of naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:22:
Ik heb geprobeerd het (naar mijn inziens) ontbreken van het "jelly"-effect proberen vast te leggen. Ik heb geen andere smartphone met slow-motion, dus ik heb het maar gefilmd in 60fps en dat afspeelsnelheid * 0.25:
[video]
[video]

Dit is echt gek voor woorden! Ik zie het heel duidelijk! 7(8)7

Of het is echt iets met hoe wij het zien

Ik zie merkbaar dat het een beetje anders scrollt dan bijvoorbeeld bij mij redmi note 2 die ik ook hier heb gedeeld. Je ziet een soort van rubber achtige jelly effect bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
priegel schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Of sleep het "splitsbalkje" helemaal naar boven of naar beneden
Dat gaat ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Jeroenneman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:27:
[...]

Behalve je verwachtingen ten aanzien van de camera is het echt genieten. Alles is razendsnel. Ik ben al sinds de ochtend bezig, en ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik op het apparaat moest wachten, in plaats van andersom. Alle apps van m'n vorige telefoon waren binnen 5 minuten gesynced, en Google Photos duurde misschien twee tellen voordat al mijn previews er stonden. Accuduur met auto brightness is ook lekker op weg. Nu op 66%, terwijl ik de hele tijd al aan het klooien ben met dat ding.

Enige minpuntjes:
- camera in auto is goed, niet geweldig. Pro mode is een stuk leuker.
- sRGB profiel ziet er wel heel flets uit. Mijn Ultrasharp van Dell vind ik een stuk mooier in sRGB. Gelukkig ziet DCI-P3 er geweldig uit. Pentile lay-out merk ik echt niets van.
- slate grey als kleur vind ik een beetje een rode ondertoon hebben. Misschien binnenkort een dBrand skin erop.
- YouTube zal niet standaard op 1080p staan. Niet echt een probleem voor mij. Dat gaat weer een stukje minder rap met de bundel als ik vergeet de kwaliteit lager te zetten.

Voor de rest echt niets minder dan lof. Alles gaat effortless en supersnel. Downloads, installatie, systeem updates, vingerafdruk, gewoon instant.
DCI-P13 is dan ook het aangeraden kleurprofiel omdat deze meer kleuren kan weergeven dan sRGB.

Voorbeeld van het bereik:
Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/oIJie.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakson
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik twijfel erover om de OnePlus 5 aan te schaffen vanwege het scroll probleem (jello-effect), dit lijkt me iets waar ik me persoonlijk erg aan ga storen. Verwachten jullie dat hier een oplossing voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
[...]

Heb apn instellingen van s7 vergeleken. Die had .nl staan ipv .se. zelf apn toegevoegd, nu in orde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
IAmNice schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Dit is echt gek voor woorden! Ik zie het heel duidelijk! 7(8)7

Of het is echt iets met hoe wij het zien

Ik zie merkbaar dat het een beetje anders scrollt dan bijvoorbeeld bij mij redmi note 2 die ik ook hier heb gedeeld. Je ziet een soort van rubber achtige jelly effect bij jou.
Dan weet ik het ook niet meer :p

1ste video lag is gewoon afspeelsnelheid * 0,25 en de 2de normaal. Bij de eerste zie ik wel lag maar dat komt naar mijn inziens door de * 0,25. Op de 2de (en ik ben serieus) zie ik het niet :X En dat terwijl ik het bij andere video's wel overduidelijk zie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:22:
[video]
[video]

Het is in mijn ogen al zichtbaar in het eerste filmpje vanaf 0.48 ( even snel doorheen gegaan), je ziet een soort van samenpersen van het beeld , het is idd moeilijk te zien maar ik lijk het wel te herkennen.

Zijwaarts is het ook niet echt te zien, ook in de launcher is het soms moeilijker te zien.
Probeer het eens in chrome, of b.v. twitter, de playstore en dan vooral het app update overzicht.

[ Voor 18% gewijzigd door Gohan040 op 28-06-2017 15:44 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten