Behalve je verwachtingen ten aanzien van de camera is het echt genieten. Alles is razendsnel. Ik ben al sinds de ochtend bezig, en ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik op het apparaat moest wachten, in plaats van andersom. Alle apps van m'n vorige telefoon waren binnen 5 minuten gesynced, en Google Photos duurde misschien twee tellen voordat al mijn previews er stonden. Accuduur met auto brightness is ook lekker op weg. Nu op 66%, terwijl ik de hele tijd al aan het klooien ben met dat ding.
Enige minpuntjes:
- camera in auto is goed, niet geweldig. Pro mode is een stuk leuker.
- sRGB profiel ziet er wel heel flets uit. Mijn Ultrasharp van Dell vind ik een stuk mooier in sRGB. Gelukkig ziet DCI-P3 er geweldig uit. Pentile lay-out merk ik echt niets van.
- slate grey als kleur vind ik een beetje een rode ondertoon hebben. Misschien binnenkort een dBrand skin erop.
- YouTube zal niet standaard op 1080p staan. Niet echt een probleem voor mij. Dat gaat weer een stukje minder rap met de bundel als ik vergeet de kwaliteit lager te zetten.
Voor de rest echt niets minder dan lof. Alles gaat effortless en supersnel. Downloads, installatie, systeem updates, vingerafdruk, gewoon instant.