Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-02 14:38
Absoluut ! het werkt prima net zoals op mijn vorige toestel de S6 Edge+
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:03:
[...]

Super dat het werkt!
Haal je nu ook de echte 4g snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:04:
Absoluut ! het werkt prima net zoals op mijn vorige toestel de S6 Edge+

[...]
Top! Al je andere settings bleven wel bewaard? Zoja dan installeer ik hem zo ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
Alle instellingen bleven inderdaad bewaard !
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:13:
[...]

Top! Al je andere settings bleven wel bewaard? Zoja dan installeer ik hem zo ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:02

FeaR

In GoT we trust

Betreffende het niet worden herkend van de OnePlus 5 door Windows dan wel het melden van Windows dat het apparaat niet lekker werkt: Ik had net exact hetzelfde en ben een half uur bezig geweest met drivers en wat al niet meer. Uiteindelijk de OnePlus 5 eens in een USB 2.0 poort gestoken en de telefoon werd direct door Windows herkent. Windows herkent een CD-Rom Drive met enkele drivers genaamd "OnePlus Drivers" en Mobile Device "ONEPLUS A5000"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
Het past inderdaad alleen het 4G probleem aan, instellingen en data blijven gewoon intact
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:03:
[...]

Super dat het werkt!
Haal je nu ook de echte 4g snelheden?

Past het alleen het 4g stuk aan, of krijg je een factory reset erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha die patch en alle fans hier maar roepen dat het grote boze Vodafone fout was :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:48
Donstil schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:41:
Haha die patch en alle fans hier maar roepen dat het grote boze Vodafone fout was :+
Goeie toevoeging 8)7

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:09:
Dit emailtje krijg ik van Oneplus met daarbij een update file

Hi FFprob (Apologies for not knowing your name),
Tony here from OnePlus, we have fixed the 4G network issue with Netherlands Vodafone, kindly help out with testing out the rom.

1) Download the zip file from the link below
2) Save it to your phone
3) Reboot to recovery (Reboot the device and Press and Hold the Power Button and Volume Down Buttons at the Same Time) and choose install from local directory
4) Test out if 4G works now with Vodafone
Hier nog steeds max H+ met Vodafone na de installatie van de file.

Edit:
Settings nagelopen en bij de APN's onder "Verificatietype" stond bij mij niets ingesteld. Dit aangepast naar "PAP" en nu direct 4G+.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 27-06-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:29:
Wifi is hier op beide banden ongeveer 10 DB minder en dan hou ik ze naast elkaar op twee meter van de acces point. Wifi lijkt dus idd minder bereik te hebben.
Dat je minder signaal in dB hebt, dat merk ik ook. Maar de verbinding is verder meer dan goed. Ik denk dat de weergave in dB niet juist is.

Gister liep ik door de steeg, en zag het netwerk waarmee ik verbonden was niet in de lijst, maar was er wel mee verbonden. Dit sterkt mij in het idee dat de lijst wifi netwerken erg beperkt (op basis van dB waarde) is maar dat eenmaal verbonden de stabiliteit en performance erg goed is (ik gebruik tot nu toe alleen met 5Ghz netwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
Dat is vreemd zeg ik heb het zojuist nog gecheckt en nog steeds 4G+ na die specifieke update
FeaR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:50:
[...]

Hier nog steeds max H+ met Vodafone na de installatie van de file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:36:
Het past inderdaad alleen het 4G probleem aan, instellingen en data blijven gewoon intact

[...]
Hier ook geïnstalleerd en inderdaad 4g werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
Wat goed om te horen !
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:54:
[...]

Hier ook geïnstalleerd en inderdaad 4g werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:54:
Dat is vreemd zeg ik heb het zojuist nog gecheckt en nog steeds 4G+ na die specifieke update
[...]
Zie de edit. Ik had één setting niet goed bij de APN van Vodafone. Apart aangezien ik het toestel vandaag binnen heb gehad en de hele dag op WiFi heb gezeten. Ik heb zelf niets aangepast binnen de APN's. Maar het werkt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Alleen wifi connect nu niet meer. Ook na herstart van wifi of telefoon niet. Daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwalraven30
Fijn om te horen !
FeaR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:56:
[...]

Zie de edit. Ik had één setting niet goed bij de APN van Vodafone. Apart aangezien ik het toestel vandaag binnen heb gehad en de hele dag op WiFi heb gezeten. Ik heb zelf niets aangepast binnen de APN's. Maar het werkt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Heerlijk. 4g doet het weer. Werkt iig beter dan WiFi op zolder :) Versie 3.5.4 van OxygenOS. Jammer dat nog die ambient display bug er in zit. Zal ook snel gefixt worden. OnePlus pakt alles lekker snel op iig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Aytekin61 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:03:
Heerlijk. 4g doet het weer. Werkt iig beter dan WiFi op zolder :) Versie 3.5.4 van OxygenOS. Jammer dat nog die ambient display bug er in zit. Zal ook snel gefixt worden. OnePlus pakt alles lekker snel op iig :P
Logisch dit ia hun moment om te shinen. En daar profiteren wij natuurlijk van. :)

Zojuist mijn op5 aangeschaft! Can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Lekker negeren, de meeste }) zijn weg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Dit had ik ook gemeten, soms is het nog iets meer zelfs.

10 dBm minder is een 10 keer lagere signaal sterkte, het minimum wat je wil hebben is toch wel -67 dBm voor een betrouwbaar signaal.

Screenshots genomen op de zelfde plaats op mijn bureau

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/USyaU5m.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EsEEp8K.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WjvrMCQ.png

Denk dat er echt een antenne issue is (hardware)
ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:29:
Wifi is hier op beide banden ongeveer 10 DB minder en dan hou ik ze naast elkaar op twee meter van de acces point. Wifi lijkt dus idd minder bereik te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door fast-server op 27-06-2017 22:21 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Donstil schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:41:
Euhhhh...duizenden netwerken in de hele wereld werken goed. Er is er maar één die geen goede connectie kan opzetten: Vodafone Nederland. Dan lijkt het er toch wel heel erg op dat Vodafone Nederland iets anders doet dan al die andere duizenden netwerken in de rest van de wereld. Dat het is opgelost door Oneplus is in mijn ogen alleen maar omdat Vodafone geen flauw idee heeft wat ze anders deden dan bv de KPN. Of ze weten het inmiddels wel, maar als grote organisatie kunnen ze niet snel reageren of ze hebben er geen zin in.
De patch van Oneplus lijkt me dus gewoon een workaround en niet een fundamentele aanpak van wat het probleem dan ook mag zijn.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
YouTube: Oneplus 5 Slate Grey Water test! 💧#oneplus5 #first video

YouTube: OnePlus 5 Water Test! Actually Waterproof?

Ik zie steeds meer filmpjes opduiken die zeggen dat de oneplus5 prima werkt ook al laat je hem 1 min vallen in het water. Had verwacht dat hij het wel zou begeven ergens.

Toch verassend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonk1ss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 17:38
Ortep schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Euhhhh...duizenden netwerken in de hele wereld werken goed. Er is er maar één die geen goede connectie kan opzetten: Vodafone Nederland. Dan lijkt het er toch wel heel erg op dat Vodafone Nederland iets anders doet dan al die andere duizenden netwerken in de rest van de wereld. Dat het is opgelost door Oneplus is in mijn ogen alleen maar omdat Vodafone geen flauw idee heeft wat ze anders deden dan bv de KPN. Of ze weten het inmiddels wel, maar als grote organisatie kunnen ze niet snel reageren of ze hebben er geen zin in.
De patch van Oneplus lijkt me dus gewoon een workaround en niet een fundamentele aanpak van wat het probleem dan ook mag zijn.
Het kan toch ook gewoon zijn dat ze voor bepaalde gebieden codes in de telefoon mappen die nodig zijn om met een netwerk te verbinden.
En dat er dan toevallig 1 code ontbrak aan de gebiedlijst en dit dus makkelijk is op te lossen met een patch.

Dat het niet zeker is welke partij het is, kan ik inzien, maar dit is gewoon modder gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ortep schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:12:
[...]
Vodafone Nederland. Dan lijkt het er toch wel heel erg op dat Vodafone Nederland iets anders doet dan al die andere duizenden netwerken in de rest van de wereld. Dat het is opgelost door Oneplus is in mijn ogen alleen maar omdat Vodafone geen flauw idee heeft wat ze anders deden dan bv de KPN.
laat dit soort posts zonder toegevoegde waarde voortaan maar achterwege

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 28-06-2017 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
De brightness slider. Ik kom van een versleten amoled display, maar ik heb die slider steeds uiterst links zitten en het is nogal een gepriegel om hem s' avonds goed te krijgen. Meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:15:

Ik zie steeds meer filmpjes opduiken die zeggen dat de oneplus5 prima werkt ook al laat je hem 1 min vallen in het water. Had verwacht dat hij het wel zou begeven ergens.

Toch verassend. 8)7
Kan het zijn dat het aardig wat geld kost om een device te laten verifiëren? En dat ze daarom ervoor gekozen hebben dit niet te doen? Want hij houdt het wel heel erg lang vol dus zou niet zeggen dat het toeval is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronayke03
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11-2023
roccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:03:
[...]

In die video is het inderdaad heel erg goed te zien. Blijf het dan alsnog raar vinden dan niet iedereen dit heeft maar betekent in iedergeval dat het opgelost kan worden.
Nadejo op XDA zegt dat al vanaf de Oneplus 3T twee verschillende schermen zijn gebruikt. Dus daarin kan het verschil tussen hardware al liggen. Verschillende batchen met verschillende schermen... (Mijn OP5 is overigens gefabriceerd op 9 Juni 2017)
Het zou zelf kunnen volgens Nadejo dat er een derde soort paneel is die geen ingebouwde frame buffer heeft :? Maar zeker over dit alles is hij niet...

Link naar originele post op XDA: KLIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:15:

Toch verassend. 8)7
Waterschade hoeft niet altijd direct zichtbaar te zijn. Je kunt ook corrosie op je moederbord krijgen en dat merk je pas na een tijdje en dan is-ie ook dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Nadejo op XDA zegt dat al vanaf de Oneplus 3T twee verschillende schermen zijn gebruikt. Dus daarin kan het verschil tussen hardware al liggen. Verschillende batchen met verschillende schermen... (Mijn OP5 is overigens gefabriceerd op 9 Juni 2017)
Het zou zelf kunnen volgens Nadejo dat er een derde soort paneel is die geen ingebouwde frame buffer heeft :? Maar zeker over dit alles is hij niet...

Good find! Dat zou wel een betere verklaring zijn als alleen een software fout. Hopen dat het opgelost wordt voor de gene met dat model(En natuurlijk hopen dat ik zelf dat model niet krijg met me 2e OP5 mocht die informatie kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentode
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-04 13:56

pentode

illuster en luisterrijk

Thanx @Pwalraven30 patch werkt ook bij mij op de 1+5 black. Vodafone 4G
Misschien al gevraagd. Waar kan dit centraal doorgegeven worden.
Of gebeurd dit al.
Settings zijn voor zo ver te overzien behouden.

Verder prima phone. Voorloper was een Oppo Find 7 ook een geweldige phone imho.
Zie wel de pixels bij de 1+5. Find7 heeft quadhd daar zag ik ze niet.

Hoe kan dat nou? De pixels zien? Wel ik heb myopia gravior. Dioptrie -13.5 en -12.5
Ben dus super bijziend. Zeg maar gerust kippig ;-P Zonder contactlenzen doe ik alles op de tast.
Een keer liep er een huisstofmijtje over het scherm. Zag de pootjes lopen, net alsof iemand in de bioscoop voor je scherm langs loopt.

Heb al menig CPU socket kunnen repareren als er een contactje scheef zat.
Elk nadeel heeft zo z'n voordeel.

De mens leert. De mensheid niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dragonk1ss schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Het kan toch ook gewoon zijn dat ze voor bepaalde gebieden codes in de telefoon mappen die nodig zijn om met een netwerk te verbinden.
En dat er dan toevallig 1 code ontbrak aan de gebiedlijst en dit dus makkelijk is op te lossen met een patch.
Denk je werkelijk dat er in je telefoon een mapping zit voor ieder netwerk in de hele wereld? Ja, technisch is dat mogelijk om het telefoon systeem zo op te zetten. Het enige probleem is dat zodra iemand dan een ander netwerk opricht je telefoon plotseling niet meer werkt omdat die code nog niet in je telefoon zat. En je weet het, updates komen maar zelden naar telefoons. Dus dan zouden er in de loop van de tijd steeds meet telefoons zijn die op steeds minder netwerken kunnen werken.
Om dat te voorkomen gebruiken ze protocollen die volkomen standaard horen te zijn. Ze liggen vast en gebruiken een vorm van handshake. En dan gaat het dus mis als één van de partijen een verkeerd antwoord geeft op een vraag, of een vraag wordt niet helemaal volgens protocol gesteld.
Dat kan natuurlijk in de telefoon zitten. Of aan de netwerk kant. Maar als Oneplus iets fundamenteels fout deed, kon er nergens een 4G verbinding worden gemaakt
Maar het is wel heel bijzonder dat het maar op één enkel netwerk mis gaat en dat het dus bij die duizenden andere wel goed gaat.

Deze patch klinkt echt als: Volg het normale protocol als je verbinding wilt maken. Maar als je Vodafone Nederland tegen komt ga je wat anders doen

[ Voor 8% gewijzigd door Ortep op 27-06-2017 22:44 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gixfreax
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-08-2023
Na de firmware update van vandaag is mijn video mode in 1080p 60fps wazig geworden. Andere video modes zoals 4k en 720p geen problemen. Kunnen jullie dit testen om het te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

priegel schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Heel raar dat ze die eruit gehaald hebben, zal wel met dat schuifje te maken hebben.
Ik heb met Nova Launcher een widget aangemaakt, dan Activiteiten kiezen, dan in die lijst naar "Instellingen, uitklappen, en dan de eerste "niet storen" kiezen.
Dan krijg je een snelkoppeling naar die instellingen om die schema's te bewerken.

Dit is wel met Nova gedaan, ik weet niet hoe het werkt met de default OP launcher.
Dit heb ik gedaan en zo ingesteld maar dat helpt niet. Het werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Is het misschien mogelijk dan dat de 8GB versie bijvoorbeeld een net ander scherm heeft dan de 6GB versie? Ik weet niet welke versie van de telefoon lag in het scherm heeft, maar ik heb met de 6GB versie hier geen last van.
gixfreax schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:59:
Na de firmware update van vandaag is mijn video mode in 1080p 60fps wazig geworden. Andere video modes zoals 4k en 720p geen problemen. Kunnen jullie dit testen om het te bevestigen?
Ik heb het getest maar niks wazigs hier :)

Patch voor Vodafone heeft ook Hollandsnieuwe werkend gekregen :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonk1ss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 17:38
Ortep schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Denk je werkelijk dat er in je telefoon een mapping zit voor ieder netwerk in de hele wereld? Ja, technisch is dat mogelijk om het telefoon systeem zo op te zetten. Het enige probleem is dat zodra iemand dan een ander netwerk opricht je telefoon plotseling niet meer werkt omdat die code nog niet in je telefoon zat. En je weet het, updates komen maar zelden naar telefoons. Dus dan zouden er in de loop van de tijd steeds meet telefoons zijn die op steeds minder netwerken kunnen werken.
Om dat te voorkomen gebruiken ze protocollen die volkomen standaard horen te zijn. Ze liggen vast en gebruiken een vorm van handshake. En dan gaat het dus mis als één van de partijen een verkeerd antwoord geeft op een vraag, of een vraag wordt niet helemaal volgens protocol gesteld.
Dat kan natuurlijk in de telefoon zitten. Of aan de netwerk kant. Maar als Oneplus iets fundamenteels fout deed, kon er nergens een 4G verbinding worden gemaakt
Maar het is wel heel bijzonder dat het maar op één enkel netwerk mis gaat en dat het dus bij die duizenden andere wel goed gaat.

Deze patch klinkt echt als: Volg het normale protocol als je verbinding wilt maken. Maar als je Vodafone Nederland tegen komt ga je wat anders doen
Nee, ik schets een theoretisch scenario met net zoveel onderbouwing als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
MK1998NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:05:
[...]

Is het misschien mogelijk dan dat de 8GB versie bijvoorbeeld een net ander scherm heeft dan de 6GB versie? Ik weet niet welke versie van de telefoon lag in het scherm heeft, maar ik heb met de 6GB versie hier geen last van.
Dit kan je vrijwel uitsluiten omdat ik gelezen heb dat mensen met een 6GB model ook het jello effect ervaren... Jammergenoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:10:
[...]
Dit kan je vrijwel uitsluiten omdat ik gelezen heb dat mensen met een 6GB model ook het jello effect ervaren... Jammergenoeg :/
Het was al een wilde gok :/

Geen idee dan :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 14:45
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:10:
[...]

Waaronder ik met mijn 6gb model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gixfreax
MK1998NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:05:
Ik heb het getest maar niks wazigs hier :)
Bedankt voor het testen. Wel vaag ik zie dat meer gebruikers er last van hebben op de Oneplus community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
4g werkt! Thanks @Pwalraven30 !

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
@gixfreax

Bij mij is 720P en 1080P ook scherper als 1080P 60fps, laatste lijkt een beetje wazig.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gixfreax
fast-server schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:17:
@gixfreax

Bij mij is 720P en 1080P ook scherper als 1080P 60fps, laatste lijkt een beetje wazig.
Precies dat. Camera lijkt dan niet goed te focussen. Wanneer je heel dichtbij filmt dan is het geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
gixfreax schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:15:
[...]
Bedankt voor het testen. Wel vaag ik zie dat meer gebruikers er last van hebben op de Oneplus community.
Kan ook aan mijn toestel liggen, bij mij werkt alles wel naar behoren :p

Ik zie wel dat die Vodafone-patch leidt tot OxygenOS 4.5.4. Misschien dat dat daar al gefixed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
R0N4NN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:14:
[...]

Waaronder ik met mijn 6gb model
Welk display paneel heb jij?
Ik heb het zojuist gecheck via de AIDA64 app, en die zegt dat ik een s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel heb.
Of heb jij 1 van de volgende?
-s6e3fa3 1080p video mode dsi panel
-s6e3fa3 1080p cmd mode dsi panel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
Ik heb de s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel op mijn 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:26:
[...]

Ik heb het zojuist gecheck via de AIDA64 app, en die zegt dat ik een s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panels heb.
Ik heb dezelfde als jij (samsung s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel) op de 6GB, geen problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door MK_ op 27-06-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
MK1998NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:29:
[...]

Ik heb dezelfde als jij (samsung s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel) op de 6GB, geen problemen.
Dus hetzelfde paneel, maar ene heeft problemen en andere niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:32:
[...]
Dus hetzelfde paneel, maar ene heeft problemen en andere niet... |:(
Sorry |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
Nog een probleem, touches die worden geregistreerd, maar de UI doet er niets mee. :/
Dit kan je gemakkelijk zien in de sensors tab in AIDA64... Althans bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:26:
[...]

Ik heb het zojuist gecheck via de AIDA64 app, en die zegt dat ik een s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel heb.
Ik heb net even gecheckt, en ik heb exact dezelfde display als die jij hebt. s6e3fa5 1080p cmd mode dsi panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:48:
Nog een probleem, touches die worden geregistreerd, maar de UI doet er niets mee. :/
Dit kan je gemakkelijk zien in de sensors tab in AIDA64... Althans bij mij!
Raar, heb het jelly effect maar dit weer niet. 8)7

Kan me niet voorstellen wat het probleem dan is. Hardware matig verschilt het blijkbaar dus? Wat de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Logischerwijs hoeft niet elk toestel er last van te hebben. Ze zullen wel de nodige batches hebben en daar kunnen (hopelijk niet) ook wel eens 'faulty devices' tussenzitten. Ghost touches is wel erg hinderlijk, dit was ten tijden ook met de OnePlus One en dat kwam door de digitizers. Hopelijk niet weer zo'n gevalletje.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 28-06-2017 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0N4NN
Danny.G schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:58:
Logischerwijs hoeft niet elk toestel er last van te hebben. Ze zullen wel de nodige batches hebben en daar kunnen (hopelijk niet) ook wel eens 'faulty devices' tussenzitten. Ghost touches is wel erg hinderlijk, dit was ten tijden ook met de OnePlus One en dat kwam door het gebruikte lijm. Hopelijk niet weer zo'n gevalletje.
Nu je het over de One en de Ghost Touches hebt, daar had ik toen ook erg last van met mijn One, met name tijdens het opladen was het scherm niet normaal te gebruiken. Op de een of andere manier is dit weggegaan en heb ik er nooit meer last van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronayke03
R0N4NN schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:00:
[...]

Nu je het over de One en de Ghost Touches hebt, daar had ik toen ook erg last van met mijn One, met name tijdens het opladen was het scherm niet normaal te gebruiken. Op de een of andere manier is dit weggegaan en heb ik er nooit meer last van gehad.
Wat waren dat tijden zeg, die Ghost Touches, had er ook last van. Velen dachten toen dat het een hardware fout was. Maar uiteindelijk werd het opgelost met een nieuwe driver voor de digitizer (als ik het mij goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0N4NN schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:00:
[...]

Ze hebben dit toen proberen op te lossen - softwarematig - samen met de fabrikant van ik geloof de digitizers.
The original digitizers are all insulated properly from the factory. If not insulated, the digitizer makes contact with the inside of the aluminum unibody, and thus creates the grounding issue.
Kon ghost touches creëren of gewoon rare scherm bugs. Of die bekende 'yellow band'. :D nostalgisch

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 28-06-2017 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ik weet niet of de Vodafone-patch de definitieve update naar OxygenOS 4.5.4 is, maar ik merk wel al betere EIS bij 4K filmen :) Vergeten te controleren met OxygenOS 4.5.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
In 4.5.3. is het ook al beter, heb echter wel het idee dat er maar 1 camera actief is sinds 4.5.3.
Het beeld is stabieler maar minder van kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 28-06-2017 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
Iemand op XDA heeft de oplossing misschien gevonden. Zie HIER.

Mocht er hier iemand zijn die rooted is, kan je het misschien proberen. Zoals hier gevraagd door dezelfde persoon op XDA.

Lijkt geen oplossing te zijn.
Wel is er door iemand bemerkt dat het scherm in de OP5 er omgekeerd in zit en dat dit het probleem zou kunnen zijn.
Verschillende mensen constateren dat het jello effect verdwijnt wanneer je het scherm omgekeerd houdt.
Zelf heb ik het ook gedaan en ik constateer zeker minder jello effect. Maar het is niet helemaal verdwenen.
Dit voelt aan als heel slecht nieuws en wijst op een hardwarematige fout 8)7 :? |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Ronayke03 op 28-06-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:05:
Ik weet niet of de Vodafone-patch de definitieve update naar OxygenOS 4.5.4 is, maar ik merk wel al betere EIS bij 4K filmen :) Vergeten te controleren met OxygenOS 4.5.3.
is er al 4.5.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Net nog eens even GPS test gedaan de OP5 ziet meer satellieten maar heeft met minder een fix dan de OP1. Op basis daarvan zou ik zeggen dat de OP1 beter locked dan hun nieuwste exemplaar en dat zou pijnlijk zijn zeker aangezien ik er op vooruit hoopte te gaan qua GPS.

Iemand zelfde resultaat?

Btw Galileo zag ik maar paar seconden en daarna niet meer dus ik twijfel of die wel echt waren.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
fast-server schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:22:
In 4.5.3. is het ook al beter, heb echter wel het idee dat er maar 1 camera actief is sinds 4.5.3.
Het beeld is stabieler maar minder van kwaliteit.
Daf durf ik niet te zeggen :)
Die Vodafone-patch wat 4G op Vodafone laat werken, geeft nu aan 4.5.4 bij teefoonstatus :)
ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:39:
Net nog eens even GPS test gedaan de OP5 ziet meer satellieten maar heeft met minder een fix dan de OP1. Op basis daarvan zou ik zeggen dat de OP1 beter locked dan hun nieuwste exemplaar en dat zou pijnlijk zijn zeker aangezien ik er op vooruit hoopte te gaan qua GPS.

Iemand zelfde resultaat?

Btw Galileo zag ik maar paar seconden en daarna niet meer dus ik twijfel of die wel echt waren.
Hoe heb je dat getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Met GPS test pro

Naast elkaar houden en dan de Aantallen vergelijken.

En de Galileo test door te filteren op alleen Galileo satellieten

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:54:
[...]
Met GPS test pro

Naast elkaar houden en dan de Aantallen vergelijken.

En de Galileo test door te filteren op alleen Galileo satellieten
Dat zal ik morgen vandaag eens uitproberen, dan moet ik eerst de oude LG G2 aan de lader hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bohemian
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 15:59
Ik heb ook last van het Jello-effect op mijn oneplus 5. ;w

Op het XDA forum (Topic: Display jello/wavy effect when scrolling!) heeft iemand opgemerkt dat het scherm van de oneplus 5 ondersteboven is gemonteerd.

Als je de telefoon omdraait dan is het effect weg... 8)7

Het schijnt dat als je de Oneplus 3 of 3T omdraait deze ook het Jello-effect geeft.

Het klinkt haast als een slechte grap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
Grappig feitje: Wanneer ik mijn One op de kop hou en daarmee ga scrollen, krijg ik PRECIES hetzelfde Jello effect als ik nu bij mijn 5 heb wanneer ik scroll. Echt precies, het stretchen en samendrukken van tekst en afbeeldingen ziet er hetzelfde uit.

Zou dit Jello gebeuren dan toch liggen aan dat de display er andersom in ligt bij de 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronayke03
Bohemian schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 01:07:
Ik heb ook last van het Jello-effect op mijn oneplus 5. ;w

Op het XDA forum (Topic: Display jello/wavy effect when scrolling!) heeft iemand opgemerkt dat het scherm van de oneplus 5 ondersteboven is gemonteerd.

Als je de telefoon omdraait dan is het effect weg... 8)7

Het schijnt dat als je de Oneplus 3 of 3T omdraait deze ook het Jello-effect geeft.

Het klinkt haast als een slechte grap!
R0N4NN schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 01:09:
Grappig feitje: Wanneer ik mijn One op de kop hou en daarmee ga scrollen, krijg ik PRECIES hetzelfde Jello effect als ik nu bij mijn 5 heb wanneer ik scroll. Echt precies, het stretchen en samendrukken van tekst en afbeeldingen ziet er hetzelfde uit.

Zou dit Jello gebeuren dan toch liggen aan dat de display er andersom in ligt bij de 5?
Als dit inderdaad de waarheid is, dan is dit een serieuze fout in het ontwerp van de OP5... Een hele grote grap :(

[ Voor 29% gewijzigd door Ronayke03 op 28-06-2017 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou wel echt bizar zijn. 8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bohemian
Ik meen mij te herinneren dat ik een filmpje heb gezien dat toont dat het scherm links onderin begint met verversen en rechts bovenin eindigt. Dat zou het wel verklaren...

Ik ga even zoeken naar de link.

Edit:
post #30: https://forums.oneplus.ne...ponsiveness.553718/page-2

[ Voor 23% gewijzigd door Bohemian op 28-06-2017 01:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fast-server
OP3 VGA aansluiting rechts boven > YouTube: OnePlus 3 Teardown, Screen Replacement, Battery fix
OP5 VGA aansluiting links onder > YouTube: OnePlus 5 Teardown - Screen Repair, Charging Port Fix, Battery Repla...

Scherm is dus 180 graden gedraaid (op de kop) zoals ook al gedacht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeiemorgen zeg wat lijkt mij dit vervelend :o

Video
Video 2

Dit is dus het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bohemian
De OP PedexGaming op het Oneplus forum vat het mooi samen in post #176:
You guys are right. I just turned my OP2 upside-down, and guess what, jello!.. Its weird how we dont perceive the jello when the display is updating from the top-down. This has to be fixable (hopefully) by changing the display firmware to update from the opposite direction. Hopefully this was just an oversight on OnePlus' part, and is fixed by the next patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronayke03
Bohemian schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 01:50:

[...]
Laat ons hopen dat het fixable is via een firmware update van het scherm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0N4NN
Bohemian schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 01:50:

[...]
Hopen dat het inderdaad zo makkelijk te fixen is als hij zegt door even de firmware aan te passen.
En hopelijk hebben ze het bij Oneplus zelf ook door hoe het nou zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik heb een iPhone 7 nu, hiervoor een tijdje de Samsung S8 gehad.
De iPhone 7 is een toestel is heerlijk voor one-handed use.
De S8 ook wel op zich.

Hoe is dit met de OP5?
Jammer dat ik niet ergens in een winkel dat kan testen.
Voor mij zijn one handed use (of althans dat ik een telefoon gewoon met hand goed kan vastpakken) wel een vereiste eigenlijk.
De iPhone 7 Plus en de S8+ zijn bijvoorbeeld voor mij persoonlijk veel te groot.

[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 28-06-2017 05:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:13
Geert1976 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 05:48:
ik heb een iPhone 7 nu, hiervoor een tijdje de Samsung S8 gehad.
De iPhone 7 is een toestel is heerlijk voor one-handed use.
De S8 ook wel op zich.

Hoe is dit met de OP5?
Jammer dat ik niet ergens in een winkel dat kan testen.
Voor mij zijn one handed use (of althans dat ik een telefoon gewoon met hand goed kan vastpakken) wel een vereiste eigenlijk.
De iPhone 7 Plus en de S8+ zijn bijvoorbeeld voor mij persoonlijk veel te groot.
Dan ga je de Oneplus ook te groot vinden. Het formaat is ongeveer iPhone 7 plus. One handed kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Soms een mega drain. Vannacht ook weer iets van 20% eraf. Iemand nog een tip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uu7mVHcfHEsLsiQ4sgIABFff/thumb.png

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Erik1805 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:09:

[afbeelding]
33% lijkt mij wat veel idd.
Probeer het volgende:
Clear cache en data van de Google Playstore en Google Play services. Reboot, let op dat je de Playstore even opnieuw instelt. (Ik heb bv auto update en meldingen hiervan uit staan.) Denk dat je probleem dan opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
Erik1805 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:09:

[afbeelding]
Mischien nog nieuwigheid? Of nog synchronisatie op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
roccothehelper schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:41:
[...]

Dat zou niet zoveel verbruik moeten opleveren. Ik zit nu op 4% afgelopen nacht (8u) en volgens mij is dat inclusief dagelijkse whatsapp cloud backup om 02.00u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
roccothehelper schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:41:
[...]

Helaas komt dit bij Android wel eens voor. Ik heb dit wel eens vaker gehad, zowel met net nieuwe toestellen als al wat oudere. Het kan idd een sync probleem zijn waar het toestel op blijft hangen. Hij lijkt dan een mega wakelock te krijgen waardoor hij niet in deep sleep gaat. Het kan ook een rotte app zijn, of een app zijn die na een update rot is geworden. Helaas moet je echt met wakelockdetector of betterbatterystats gaan werken om te proberen te achterhalen in welke app of service het zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arnout
Daar is ie al, snel hoor. Elke dag tot nu toe systeemupdate. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z46qgp6wO31chFtbythwKZ4e/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwalraven30
Dat is fantastisch nieuws!
Arnout schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:04:
Daar is ie al, snel hoor. Elke dag tot nu toe systeemupdate. _/-\o_

[afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
Update voor Vodafone geïnstalleerd, 4g werkt nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Gohan040 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:40:
[...]

33% lijkt mij wat veel idd.
Probeer het volgende:
Clear cache en data van de Google Playstore en Google Play services. Reboot, let op dat je de Playstore even opnieuw instelt. (Ik heb bv auto update en meldingen hiervan uit staan.) Denk dat je probleem dan opgelost is.
Dank, heb ik even gedaan. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
Wel 't idee dat of de optimalisatie wat beter is, of dat de update iets aan de drain gedaan heeft.

Eergisteren een 8% drain 's nachts (zonder bluetooth/wifi), afgelopen nacht maar een 2%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wjnieuw schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:07:
[...]

Dan ga je de Oneplus ook te groot vinden. Het formaat is ongeveer iPhone 7 plus. One handed kan je vergeten.
Das duidelijk! ;) dankjewel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
Gisteren heb ik ook een paar parallel space achtige apps geprobeerd. Parallel Space, 2Face en Island.
Parallel Space schijnt veel battery drain te hebben. Onder 2Face draaide Whatsapp niet.

Island werkt (zelfs als beta) erg goed. 2e Whatsapp is weer up and running!
melantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:56:
[...]

Ik kon hem in ieder geval niet meer activeren vanwege beperkingen van whatsapp.

Ik moet zeggen dat de tip van @ION erg goed werkt! (reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Hebben jullie trouwens ook dat ondanks dat je een PIN instelt én je OP5 encrypted is, hij niet meer om 'n wachtwoord vraagt bij 't booten? Dat was altijd een optie, maar kan dat nu niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Zo, mijn eerste volle dag gehad met de OP5. Man wat een telefoon. Zelfs komende vanaf de op3t vind ik het een bruut beest! (8gb/128gb versie).

En dan de batterij, werkt als de bom bij mij! Zie bijgevoegde screenshots:
Battery1
Battery2
Battery3

Ik moet zeggen, impressive :D

Overigens heb ik geen last van de jello effect. Moet ook zeggen dat ik niet door heb wat jullie bedoelen ermee, maar als ik scroll, zowel horizontaal als verticaal heb ik nergens last van, dus dan ga ik er vanuit dat het bij mij niet van toepassing is :+

[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 28-06-2017 09:25 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cabrioot
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-01-2024
4G op vodafone werkt na installeren van de hierboven genoemde patch/firmware !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Hier baal ik toch wel van. Met de Oneplus X netjes 4G op kantoor, nu met de Oneplus 5 maar een E..
Collega's lopen vrolijk met 4G rond (zelfde provider)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Pannekoek_NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:50:
Hier baal ik toch wel van. Met de Oneplus X netjes 4G op kantoor, nu met de Oneplus 5 maar een E..
Met 4.5.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Pannekoek_NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:50:
APN instellingen nagelopen/vergeleken? Die waren bij mij ook niet goed terwijl ik een geheel nieuwe SIM heb en dus 100% zeker nieuw op het Vodafone netwerk aan was gemeld. Maar toch kwamen niet alle instellingen blijkbaar goed mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
FeaR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:53:
[...]

APN instellingen nagelopen/vergeleken? Die waren bij mij ook niet goed terwijl ik een geheel nieuwe SIM heb en dus 100% zeker nieuw op het Vodafone netwerk aan was gemeld. Maar toch kwamen niet alle instellingen blijkbaar goed mee...
Net gedaan inderdaad. APN instellingen klopten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
ascent schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:23:
Hebben jullie trouwens ook dat ondanks dat je een PIN instelt én je OP5 encrypted is, hij niet meer om 'n wachtwoord vraagt bij 't booten? Dat was altijd een optie, maar kan dat nu niet meer vinden.
Bij mij vraagt hij wel om een wachtwoord bij een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
japie06 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Bij mij vraagt hij wel om een wachtwoord bij een reboot.
Hmm.. Welke van de 3? Volgens mij heb je achtereenvolgens (tenminste, op mn OP3);
  • Wachtwoord om je encryptie te unlocken
  • SIM lock
  • Screenlock
't Gaat mij dus om de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
ascent schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Hmm.. Welke van de 3? Volgens mij heb je achtereenvolgens (tenminste, op mn OP3);
  • Wachtwoord om je encryptie te unlocken
  • SIM lock
  • Screenlock
't Gaat mij dus om de eerste.
Bij vraagt ie om de eerste alleen als ik een reboot doe vanuit recovery. Niet als ik een gewone reboot doe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
Kom van de OnePlus 2 af met lineage os. Na bijna 2 jaar met de Oneplus 2 vond ik tijd om deze te upgraden naar een Oneplus 5.

Wat een heerlijke telefoon, veel van genoemde kinderziekte ondervind ik geen last.

- Wifi bereik en snelheid zijn top
- Accu werkt naar behoren SoT ~6 uur met nog 15% te gaan en geen last van drain in de nacht,

Wat is dat Dash charge een verademing, of dit goed kan zijn voor de accu heb ik geen idee van maar dat zien we over een jaar wel weer.

De OnePlus 5 is zeker een aanrader als je van een oneplus 2 af komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 18:53
Is er nergens een technische oorzaak gecommuniceerd van het 4G probleem?
Ik ben hier wel benieuwd naar namelijk.

@Pwalraven30 kan jij dit eens vragen in jouw ticket?
Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten