"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
@MK1998NL @DigitalError zeiden dit beide niet te hebben? Zou apart zijn dat het dan een feature is lijkt mijIAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:47:
[...]
Dit lijkt me inderdaad dus een "feature". Ik merk het in ieder geval ook. Dus misschien geen probleem? Merk je ook dat als je bijvoorbeeld naar beneden en boven scrollt de tekst wat "vager" wordt dan normaal? Normaal wordt tekst vager maar op de one plus is het nog iets(heel klein) vager dan mijn andere telefoon(die wel kampt met echt veel scroll lag). Misschien ligt het aan de scroll lag van mijn oude mobiel maar wellicht.
[ Voor 1% gewijzigd door roccothehelper op 27-06-2017 15:59 . Reden: Verkeerde tag ]
Haha, maar ik hoor iedereen klagen over dubbele notificaties enzo? Dat is toch een achteruitgang?maik.devries schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:53:
[...]
Als er iets niet verbeterd is betekend dit niet dat het een negatief effect heeft, gewoon installeren die hap
Hm? waar gaat dit overroccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:54:
[...]
@MK1998NL en @melantrix zeiden dit beide niet te hebben? Zou apart zijn dat het dan een feature is lijkt mij
Het was me niet opgevallen voor de update, maar wellicht had ik het toen al welArdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:55:
[...]
Haha, maar ik hoor iedereen klagen over dubbele notificaties enzo? Dat is toch een achteruitgang?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Bij mij komt het inderdaad over als een 'feature' die ik zelf graag uit zou willen zetten, helemaal als ik het vergelijk met het scrollen op mijn One. De tekst wordt overigens niet vager, het is meer dat het beeld in het midden wordt samengedrukt of uitgerekt.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:47:
[...]
Dit lijkt me inderdaad dus een "feature". Ik merk het in ieder geval ook. Dus misschien geen probleem? Merk je ook dat als je bijvoorbeeld naar beneden en boven scrollt de tekst wat "vager" wordt dan normaal? Normaal wordt tekst vager maar op de one plus is het nog iets(heel klein) vager dan mijn andere telefoon(die wel kampt met echt veel scroll lag). Misschien ligt het aan de scroll lag van mijn oude mobiel maar wellicht.
Sorry verkeerd getagged!melantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:56:
[...]
Hm? waar gaat dit overik heb niks gezegd over een scroll effect oid? is me iig niet opgevallen..
[...]
Het was me niet opgevallen voor de update, maar wellicht had ik het toen al welgewoon updaten, live a little
Dit had ik al voor de update, dus dat is geen achteruitgangArdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:55:
[...]
Haha, maar ik hoor iedereen klagen over dubbele notificaties enzo? Dat is toch een achteruitgang?
Bedoel je dat je notificaties als het ware over elkaar heen komen te liggen? Dat is namelijk een ingebouwd effect van Android en doen ze expres. vinden ze verduidelijkend oid.R0N4NN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:58:
[...]
Bij mij komt het inderdaad over als een 'feature' die ik zelf graag uit zou willen zetten, helemaal als ik het vergelijk met het scrollen op mijn One. De tekst wordt overigens niet vager, het is meer dat het beeld in het midden wordt samengedrukt of uitgerekt.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hmm, oké dan ga ik gewoon updaten. Ik heb geen last van dubbele notificaties nu, mocht ik ze zo wel hebben, dan kom ik hier m'n gal spuwenmaik.devries schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Dit had ik al voor de update, dus dat is geen achteruitgang
Nog niks van gemerkt i.i.g (en trust me, ik heb opzettelijk als een gek zitten scrollen en bijzonder hard zitten focussen)roccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:54:
[...]
@MK1998NL @DigitalError zeiden dit beide niet te hebben? Zou apart zijn dat het dan een feature is lijkt mij
Hier ook nog geen dubbele notificaties gehad metArdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:03:
[...]
Hmm, oké dan ga ik gewoon updaten. Ik heb geen last van dubbele notificaties nu, mocht ik ze zo wel hebben, dan kom ik hier m'n gal spuwen![]()
• Messenger
• Hangouts
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2017 16:19 ]
Aha ben ik niet de enige.maik.devries schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:11:
Iemand anders die soms 2x hetzelfde bericht onder elkaar op het ambient display te zien krijgt zodra die binnenkomt? Het is trouwens niet alleen WhatsApp zie ik nu, ook buienalarm etc.
Ze brengen zo snel updates uit dat ze nauwelijks tijd hebben om te testen.
In wat voor situaties gebruik je meerdere bluetooth devices? Ik gebruik echt letterlijk alleen bluetooth met m'n koptelefoon en m'n auto (nooit tegelijk dus).ascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:26:
Is 'r al iemand die met Bluetooth bezig is geweest met 't koppelen van meerdere apparaten tegelijk? De SoC, de SD835, zou dat moeten kunnen namelijk!
Zou het graag voor je willen testen, heb alleen 1 device hierascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:26:
Is 'r al iemand die met Bluetooth bezig is geweest met 't koppelen van meerdere apparaten tegelijk? De SoC, de SD835, zou dat moeten kunnen namelijk!

Verwijderd
Hier mijn Gear Fit 2 en de autoArdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:27:
[...]
In wat voor situaties gebruik je meerdere bluetooth devices? Ik gebruik echt letterlijk alleen bluetooth met m'n koptelefoon en m'n auto (nooit tegelijk dus).
Op een feestje hadden we laatst twee van die bluetooth boxen en 1 audiostream dus da's wel nice. Verder heb ik één oor die slechter is dan de ander dus ik heb een koptelefoon die gebruik maakt van beengeleiding waardoor ik wel "goed" stereo hoor. Het lijkt mij geniaal om dat te kunnen combineren met een gewone normale (over ear of in ear) koptelefoon om beide koptelefoontjes elkaar te laten versterken.Ardj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:27:
[...]
In wat voor situaties gebruik je meerdere bluetooth devices? Ik gebruik echt letterlijk alleen bluetooth met m'n koptelefoon en m'n auto (nooit tegelijk dus).
Voornamelijk omdat de SOC Bluetooth 5.0 kan gebruiken en dit ook geïmplementeerd is door OnePlus. De HTC U11 heeft ook de 835, maar heeft maar Bluetooth 4.2.ascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:26:
Overigens kan Bluetooth al overweg met meerdere apparaten tegelijkertijd. Ik kan mijn MiBand en mijn laptop tegelijkertijd verbonden hebben. Het is sinds 5.0 echter mogelijk om twee apparaten met dezelfde stack / functie te koppelen. Dus twee speakers of twee microfoons.
da's niet helemaal de usecase, want dat zijn andere profielen. Het gaat me om twee audioprofielen (tenminste, je gear fit 2 is een smartwatch, right? Neem aan dat die geen audioprofiel gebruikt) :-)
Ja, exact dat. Goeie aanvulling inderdaad :-)rens-br schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:30:
[...]
Voornamelijk omdat de SOC Bluetooth 5.0 kan gebruiken en dit ook geïmplementeerd is door OnePlus. De HTC U11 heeft ook de 835, maar heeft maar Bluetooth 4.2.
Overigens kan Bluetooth al overweg met meerdere apparaten tegelijkertijd. Ik kan mijn MiBand en mijn laptop tegelijkertijd verbonden hebben. Het is sinds 5.0 echter mogelijk om twee apparaten met dezelfde stack / functie te koppelen. Dus twee speakers of twee microfoons.
Ik hoor dat de S8 't ook kan, maar dat die een eigen bluetoothstack implementatie heeft maar heb daar zo niet direct een source bij. Wel gezien dat de S8 't wél kan.
Heeft iemand ook al TWRP geinstalleerd en die dit ook kan bevestigen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Volgens mij kan je dat aanpassen. Kan tenminste wel bij de OPOFeaR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:43:
Lichten de hardwarematige knoppen bij jullie ook zo kort op? Denk dat het precies een seconde is en dan zijn ze weer uit.
Dit kan je helaas niet aanpassenroccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:45:
[...]
Volgens mij kan je dat aanpassen. Kan tenminste wel bij de OPO
Helaas. Al vind ik het zelf geen probleem!
Jawel:
Instellingen --> Knoppen --> Achtergrondverlichting
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Da's meer een "aan/uit", niet zozeer een "hoelang", als ik naar 'tzelfde menu kijk als jijMK1998NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:09:
[...]
Jawel:
Instellingen --> Knoppen --> Achtergrondverlichting
Je kan ze aan en uit zetten, meer niet geloof ik.FeaR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:43:
Lichten de hardwarematige knoppen bij jullie ook zo kort op? Denk dat het precies een seconde is en dan zijn ze weer uit.
Ik heb er ook nog een vraag over. Waarom zou ik eigenlijk willen dat ze oplichten? Ze lichten pas op als je ze aanraakt. Maar dan had je ze al gevonden en heb je het niet meer nodig om ze op te zoeken.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Sorry, ik dacht dat dat de vraag wasascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Da's meer een "aan/uit", niet zozeer een "hoelang", als ik naar 'tzelfde menu kijk als jij
Verwijderd
Ik vind dat grote font eigenlijk wel prima. Heb ze overigens niet dubbel.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:17:
dat ambient display met meldingen is inderdaad veel te groot en 2 keer weergegeven. ook nog in de laatste update
hier ook niet dubbel en ben wel te spreken over dat ambient display eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:17:
dat ambient display met meldingen is inderdaad veel te groot en 2 keer weergegeven. ook nog in de laatste update
Verwijderd
inderdaad. daar zijn ze wel gewoon goedHathi schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:31:
Bijzonder dat de een wel dubbele meldingen krijgt en de ander niet. Ik heb hier ook die dubbele meldingen op het ambient display, op het ontgrendelscherm zijn ze wel gewoon goed.
ascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:26:
Zojuist geprobeerd mijn bluetooth koptelefoon en speaker tegelijk te connecten. Helaas niet gelukt, de audio wordt losgekoppeld als je een ander apparaat kiest.ascent schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:29:
[...]
Op een feestje hadden we laatst twee van die bluetooth boxen en 1 audiostream dus da's wel nice. Verder heb ik één oor die slechter is dan de ander dus ik heb een koptelefoon die gebruik maakt van beengeleiding waardoor ik wel "goed" stereo hoor. Het lijkt mij geniaal om dat te kunnen combineren met een gewone normale (over ear of in ear) koptelefoon om beide koptelefoontjes elkaar te laten versterken.
Volgens mij moeten de losse devices ook BT5.0 hebben en niet alleen de telefoon.itarix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:44:
[...]
[...]
Zojuist geprobeerd mijn bluetooth koptelefoon en speaker tegelijk te connecten. Helaas niet gelukt, de audio wordt losgekoppeld als je een ander apparaat kiest.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dat hebben ze niet dus dat zal het dan wel zijnCyrus The Virus schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:46:
[...]
Volgens mij moeten de losse devices ook BT5.0 hebben en niet alleen de telefoon.
https://forum.xda-develop...effect-scrolling-t3626625
Het lijkt inderdaad dat dit niet een bijzonder iets is voor maar een paar telefoons.
Wat comments die er uit stakken:
"Just tried a scrolling into TWRP, issue doesn't seem to be present, so I would go for a software issue rather than a hardware one.".
Dus wellicht niet een hardware issue.
"It's no Software issue you can tell by recording the screen with a screen Recorder App. And watching it on your desktop. If this issue is even Present while scrolling in twrp it's sure Hardware or Firmware related".
Of toch niet?
Ja goed, blijkbaar dus toch een veelvoorkomend probleem of feature?
Meer
https://forum.xda-develop...utter-jitter-lag-t3626428
[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 27-06-2017 18:07 ]
Daarna klonken een hoop scheldwoorden en irritatie alsof ik terug ga in de tijd. Alleen de apps staan er ik moet alles opnieuw configureren. Favorieten in kaarten programma's, notities, widgets alles maar dan ook alles opnieuw instellen cq downloaden, overtikken. Dit kost me dagen.
Kan dit echt niet anders?
Ps wifi op 5 GHz werkt prima hier.
Alles is wel erg klein vijf rijen ipv vier niet prettig.
Die schuifknop voor stilte beltoon is leuk maat ik hen liever de oude manier dat je kan instellen stil tussen 2300 en 800 nu moet ik hem handmatig op normaal zetten aangezien de regels niet meer werken. Kan ik bv niet gebeld worden door werk als mn eigen wekker niet is afgegaan
[ Voor 31% gewijzigd door ErikRo op 27-06-2017 18:24 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Instellingen -> Accounts -> Google -> Alles van je Google-account synchroniseren (op je oude phone). Bij de installatie van je smartphone krijg je dan de vraag of je een auto back-up wil installeren en voila. Even wachten en hij installeert alles op de achtergrond en de apps die het ondersteunen, zullen dan de instellingen e.d. nog hebben.ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
Mijn OP5 is binnen komend van een OP1 wat me opvalt ik haal de autobackup van gmail via de cloud binnen lekker makkelijk dacht ik net als bij IOS.
Daarna klonken een hoop scheldwoorden en irritatie alsof ik terug ga in de tijd. Alleen de apps staan er ik moet alles opnieuw configureren. Favorieten in kaarten programma's, notities, widgets alles maar dan ook alles opnieuw instellen cq downloaden, overtikken. Dit kost me dagen.
Scrolling al geprobeerd? Beetje het jelly, zoom in zoom uit rare effect gezien?ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
Mijn OP5 is binnen komend van een OP1 wat me opvalt ik haal de autobackup van gmail via de cloud binnen lekker makkelijk dacht ik net als bij IOS.
Rijen allemaal aanpasbaar. Gooi er een custom launcher eroverheen en het is opgelost.
[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 27-06-2017 18:25 ]
Verwijderd
volgensmij kan je in instellinge de sterkte ervan aanpassenJacub86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:12:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van de zwakke trilmotor? Ik mis alle notificaties omdat ik de telefoon in mijn broekzak niet voel. Ook niet als ik er op let en weet dat ik een bericht zou krijgen. Vibration intensity staat al op 'strong'. Alle berichten missen is zo wel een beetje een deal breaker.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Uhm wat denk je zelf? Het is gorilla glass 5. Je krijgt daar echt met normaal gebruik geen kras op hoor.Ewivis schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:34:
Iemand de standaard screenprotector er al afgehaald? Hoe zijn de ervaringen zonder?
Heb het niet perse over krassen, meer over reflecties en hoe het glas aanvoelt.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:35:
[...]
Uhm wat denk je zelf? Het is gorilla glass 5. Je krijgt daar echt met normaal gebruik geen kras op hoor.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Even Opera gestart idd het effect wat jij beschrijft niet echt heel fijn maar het gaat.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:24:
[...]
Scrolling al geprobeerd? Beetje het jelly, zoom in zoom uit rare effect gezien?
Rijen allemaal aanpasbaar. Gooi er een custom launcher eroverheen en het is opgelost.
Ja precies, het is de vraag of dit een feature is of bug.ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:39:
[...]
Even Opera gestart idd het effect wat jij beschrijft niet echt heel fijn maar het gaat.
Ik heb inmiddels ongeveer 5 threads erover gelezen en zelf met one plus support gesproken.
Het lijkt me dat vrijwel iedereen dit heeft en dit een (gefaalde?) poging is tot touch latency verminderen of tenminste een effect introduceren dat het minder laat lijken?
Die stond al aan zie ik. Alle vinkjes op AAN Toch heeft hij niks meegenomen. Ik ga eens de OP5 resetten en opnieuw installeren de eerste keer zat er geen sim in misschien gaf dat een probleem.Danny.G schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:24:
[...]
Instellingen -> Accounts -> Google -> Alles van je Google-account synchroniseren (op je oude phone). Bij de installatie van je smartphone krijg je dan de vraag of je een auto back-up wil installeren en voila. Even wachten en hij installeert alles op de achtergrond en de apps die het ondersteunen, zullen dan de instellingen e.d. nog hebben.
Het zou dus wel moeten werken hm.we gaan het zien.
Ik heb zojuist een screen recorder geinstalleerd en eens het beeld gecaptured. Van dit filmpje heb ik dan iedere frame geexporteerd en bekeken. En helaas, ik zie geen jelly effect als ik horizontaal swipe (alle lijnen zijn perfect verticaal).IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:41:
[...]
Ja precies, het is de vraag of dit een feature is of bug.
Ik heb inmiddels ongeveer 5 threads erover gelezen en zelf met one plus support gesproken.
Het lijkt me dat vrijwel iedereen dit heeft en dit een (gefaalde?) poging is tot touch latency verminderen of tenminste een effect introduceren dat het minder laat lijken?
Ik weet niet of ik volgende veronderstelling kan maken, maar mocht dit een feature zijn van de ROM, dan zou je dit toch in de aparte frames moeten zien door niet perfect verticale lijnen...?
Ik nijg nu te denken dat het een hardwarematige fout is...

Een gebogen telefoon ook nog eens?? Terugsturen die handel.
Echt gek.Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Ik heb zojuist een screen recorder geinstalleerd en eens het beeld gecaptured. Van dit filmpje heb ik dan iedere frame geexporteerd en bekeken. En helaas, ik zie geen jelly effect als ik horizontaal swipe (alle lijnen zijn perfect verticaal).
Ik weet niet of ik volgende veronderstelling kan maken, maar mocht dit een feature zijn van de ROM, dan zou je dit toch in de aparte frames moeten zien door niet perfect verticale lijnen...?
Ik nijg nu te denken dat het een hardwarematige fout is...![]()
![]()

Hardware fout op heel veel telefoons?
Raar dit hoor.

IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Een gebogen telefoon ook nog eens?? Terugsturen die handel.
[ Voor 30% gewijzigd door roeldie op 27-06-2017 19:04 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Of zou het kunnen zijn dat de ROM functioneert zoals het moet, maar de drivers het probleem zijn?IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:49:
[...]
Echt gek.![]()
Hardware fout op heel veel telefoons?![]()
Raar dit hoor.
Kan iemand mijn stelling ontkrachten of bijwerken?
Notities in google keep worden wel gesynced? Of gebruikte je een andere. Widgets horen ook mee te komen als je de google launcher gebruikt. Wat bedoel je met kaarten programma'sErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
Die schuifknop voor stilte beltoon is leuk maat ik hen liever de oude manier dat je kan instellen stil tussen 2300 en 800 nu moet ik hem handmatig op normaal zetten aangezien de regels niet meer werken. Kan ik bv niet gebeld worden door werk als mn eigen wekker niet is afgegaan
We gaan het zien! Volgende week krijg ik een nieuwe binnen. Heeft deze het ook dan is het misschien toch wel een software fout. Of ik heb heel erg veel pech. mocht het dus wel een hardware probleem zijn dan heb je na het aanvragen van de RMA of refund nog 30 dagen om op te sturen.Ronayke03 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Ik heb zojuist een screen recorder geinstalleerd en eens het beeld gecaptured. Van dit filmpje heb ik dan iedere frame geexporteerd en bekeken. En helaas, ik zie geen jelly effect als ik horizontaal swipe (alle lijnen zijn perfect verticaal).
Ik nijg nu te denken dat het een hardwarematige fout is...![]()
![]()
Verwijderd

Is er trouwens aan app waarmee ik alles vlot kan overzetten van mijn Moto G4+ ?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2017 19:10 ]

Zelfde meegemaakt... zaterdag ganse dag geprobeerd en nog es gezien of alle instellingen goed stonden en dan terug factory reset, restore, .... met de NFC methode, gewone gmail restore methode...ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
Bleef zeggen dat ie geen backup vond of niets had om over te zetten
Uiteindelijk dan maar zondag bezig geweest met de manuele configuratie...
Ik gebruik daar 'sony Smart connect' voor.ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
Buiten 'mobiele data' op/afzetten (vanaf android lollipop dacht ik) kan je daar nagenoeg alles mee af/opzetten op bepaalde uren of bij connecteren van bepaalde zaken.
Ik neig zelf naar software. Het lijkt me erg sterk als heel veel telefoons hier last van hebben. Ze hebben het scherm niet veranderd zo ver ik weet. Of ze moeten toevallige heel veel defecte units hebben gekregen.roccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:07:
[...]
We gaan het zien! Volgende week krijg ik een nieuwe binnen. Heeft deze het ook dan is het misschien toch wel een software fout. Of ik heb heel erg veel pech. mocht het dus wel een hardware probleem zijn dan heb je na het aanvragen van de RMA of refund nog 30 dagen om op te sturen.
Iemand heeft opgemerkt het probleem te hebben maar weer niet merkbaar in twrp op hetzelfde telefoon. Dat duidt heel sterk op software probleem.
Ze willen er in ieder geval niet veel over kwijt via SupportIedereen die het heeft over het 'jelly-effect'
Ja dat lijkt inderdaad wel zo. Maar dan vindt ik het alsnog raar dat lang niet iedereen dit heeft! En als software feature zoals sommige mensen zeggen is al helemaal raar. Maar we zullen zien.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:13:
[...]
Ik neig zelf naar software. Het lijkt me erg sterk als heel veel telefoons hier last van hebben. Ze hebben het scherm niet veranderd zo ver ik weet. Of ze moeten toevallige heel veel defecte units hebben gekregen.
Iemand heeft opgemerkt het probleem te hebben maar weer niet merkbaar in twrp op hetzelfde telefoon. Dat duidt heel sterk op software probleem.
Was de buitendoos dan niet ook beschadigd? If so, dan neem je dat toch niet aan? Succes!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een aantal bestemmingen waar ik vaak naar toe moet. Daarvoor had ik shortcuts aangemaakt op mijn home screen. Die kon je dan met een long press renamen tot een herkenbare naam. Dat lukt me nu niet meer. Ik kan ze alleen maar weggooien. Is er een andere methode om ze een naam te geven?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
CLB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:25:
[...]
Was de buitendoos dan niet ook beschadigd? If so, dan neem je dat toch niet aan? Succes!
Jammerlijk! Komt vast goed natuurlijk, maar zal weer even duren!roeldie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:34:
er zat een zak om heen kon niks zien aan de buitenkant ....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Om nogmaals het probleem te illustreren is dit het beste video gevonden.
https://photos.google.com...uMEdXeFdkSnNiMGo2X3dRQk5R
https://img.xda-cdn.com/q...i.imgur.com%2FD4xYboV.png
En dit is wat info uit een terminal.
De oneplus5 is constant bezig met het aan/uit zetten van vsync. Ik heb geen idee waarom, dit lijkt me dus sterk een software probleem. Ben aan het wachten op de eerste de beste custom rom die dit gewoon vast zet.
CLB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:45:
[...]
Jammerlijk! Komt vast goed natuurlijk, maar zal weer even duren!
In die video is het inderdaad heel erg goed te zien. Blijf het dan alsnog raar vinden dan niet iedereen dit heeft maar betekent in iedergeval dat het opgelost kan worden.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:56:
Om nogmaals op het probleem te komen heb ik wel wat meer interessante dingen gevonden.
Om nogmaals het probleem te illustreren is dit het beste video gevonden.
https://photos.google.com...uMEdXeFdkSnNiMGo2X3dRQk5R
https://img.xda-cdn.com/q...i.imgur.com%2FD4xYboV.png
En dit is wat info uit een terminal.
De oneplus5 is constant bezig met het aan/uit zetten van vsync. Ik heb geen idee waarom, dit lijkt me dus sterk een software probleem. Ben aan het wachten op de eerste de beste custom rom die dit gewoon vast zet.
Ja het is ook nooit goed, ben weer aan het lezen dat de S8 lag problemen en smoothness problemen heeft.roccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:03:
[...]
In die video is het inderdaad heel erg goed te zien. Blijf het dan alsnog raar vinden dan niet iedereen dit heeft maar betekent in iedergeval dat het opgelost kan worden.
Verdomme telefoons tegenwoordig

Ja dat kwam ik net ook tegenIAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Ja het is ook nooit goed, ben weer aan het lezen dat de S8 lag problemen en smoothness problemen heeft.

Hi FFprob (Apologies for not knowing your name),
Tony here from OnePlus, we have fixed the 4G network issue with Netherlands Vodafone, kindly help out with testing out the rom.
1) Download the zip file from the link below
2) Save it to your phone
3) Reboot to recovery (Reboot the device and Press and Hold the Power Button and Volume Down Buttons at the Same Time) and choose install from local directory
4) Test out if 4G works now with Vodafone
Download link: https://drive.google.com/open?id=0B8...m54MlBSLTlzWHc
Please let me know the results asap, much appreciated.
Regards,
Tony.
Tony Luo 罗志豪
OnePlus 一加手机
This message may be confidential, and its contents should not be reproduced without prior written consent.
Zelfde resultaat. Ik moet elke app weer opnieuw op inloggen linkedin ovchip, ns noem maar op. . Is dat allemaal normaal bij een google backup uit de cloud?
Alle 150 favoriten en kaarten zijn niet meer aanwezig in navigatie programma
Ook irritant de Yahoo widget was weg, opnieuw voor 4x1 gekozen maar hij verandert steeds 4x2 waardoor geen ruimte meer voor ikonen op hoofdscherm.
Tot nu veel irritatie.
En???!! Ben benieuwd! Hopelijk werkt het en komt de officiele update snel uit.Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:09:
Dit emailtje krijg ik van Oneplus met daarbij een update file
KNIP
[ Voor 12% gewijzigd door jeroenvdnberg op 27-06-2017 20:12 ]
Eerst nog even snel hier gepost en daarna pas gaan testen dusPwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:13:
Ben hem nu net zelf aan het installeren maar laat het jullie weten !
[...]
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:17:
[...]
Eerst nog even snel hier gepost en daarna pas gaan testen dus
Dat hebben ze mooi snel opgelost.. KudosPwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:33:
Ik kan jullie laten weten dat deze update het probleem verhelpt ik heb 4G+![]()
![]()
[...]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Hoera ... Jammer dat ik de beloofde file niet gekregen heb en dat de link in je bericht niet werktPwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:33:
Ik kan jullie laten weten dat deze update het probleem verhelpt ik heb 4G+![]()
![]()
[...]
Daarnaast verbruikt "Google" enorm veel batterij, 37% maar de app is in totaal nog geen vijf minuten actief geweest. Iemand hier ervaring mee / oplossing voor?
Ligt aan de app. Google heeft inderdaad een cloud backup maar een app moet daar ook zelf ondersteuning voor inbouwen. Als het goed is worden apps wel automatisch geïnstalleerd en de bijbehorende data dus als een app daar ondersteuning voor heeft.ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:10:
OP5 gereset, als opnieuw geïnstalleerd.
Zelfde resultaat. Ik moet elke app weer opnieuw op inloggen linkedin ovchip, ns noem maar op. . Is dat allemaal normaal bij een google backup uit de cloud?
Alle 150 favoriten en kaarten zijn niet meer aanwezig in navigatie programma
Ook irritant de Yahoo widget was weg, opnieuw voor 4x1 gekozen maar hij verandert steeds 4x2 waardoor geen ruimte meer voor ikonen op hoofdscherm.
Tot nu veel irritatie.
Dit is overigens 1 van de redenen waarom ik mijn telefoon root. Automatisch alle apps en bijbehorende data back-uppen en restoren.
@vantslot wacht een paar dagen. Google is mogelijk nog dingen aan het synchroniseren en updaten/bijwerken.
[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 27-06-2017 20:36 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Erg fijn ja! Wel heel evil natuurlijk, dat dit niet vanaf het begin werkte.Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:09:
Dit emailtje krijg ik van Oneplus met daarbij een update file
Waar kwam je dat tegen dan. Ik heb er niet echt last van tenminste het is niet erger geworden. Was vanaf het begin al zo maar ja wat is lag, ik noem het microstutter. iPhone die ik heb heeft ook wel eens een beetje lag. Denk elke telefoon wel afhankelijk hoe je hem op z'n staart trapt en hoe scherp je erop let.IAmNice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Ja het is ook nooit goed, ben weer aan het lezen dat de S8 lag problemen en smoothness problemen heeft.
Maar ik hoop wel dat Samsung er wat aan doet want een OP5 of Pixel trekt mij wel als je van prestaties houdt alleen de rest van de hardware is vaak wat minder.
CLB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:36:
[...]
Erg fijn ja! Wel heel evil natuurlijk, dat dit niet vanaf het begin werkte.
Sorry navigatie, kon niet op de naam komen.roccothehelper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Notities in google keep worden wel gesynced? Of gebruikte je een andere. Widgets horen ook mee te komen als je de google launcher gebruikt. Wat bedoel je met kaarten programma's
Ik gebruik Colornote kende Keep nog niet toen
Widgets komen echt niet mee maar volgens mij zag ik Oneplus Laucher voorbij flitsen
^LuKKie^ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:34:
[...]
Hoera ... Jammer dat ik de beloofde file niet gekregen heb en dat de link in je bericht niet werkt
hm ok dat wist ik niet dat wordt de komende dagen een klusje, thnx voor de update.The_Worst schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:35:
[...]
Ligt aan de app. Google heeft inderdaad een cloud backup maar een app moet daar ook zelf ondersteuning voor inbouwen. Als het goed is worden apps wel automatisch geïnstalleerd en de bijbehorende data dus als een app daar ondersteuning voor heeft.
Dit is overigens 1 van de redenen waarom ik mijn telefoon root. Automatisch alle apps en bijbehorende data back-uppen en restoren.
@vantslot wacht een paar dagen. Google is mogelijk nog dingen aan het synchroniseren en updaten/bijwerken.
https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=linkGarret1410 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:36:
[...]
Waar kwam je dat tegen dan. Ik heb er niet echt last van tenminste het is niet erger geworden. Was vanaf het begin al zo maar ja wat is lag, ik noem het microstutter. iPhone die ik heb heeft ook wel eens een beetje lag. Denk elke telefoon wel afhankelijk hoe je hem op z'n staart trapt en hoe scherp je erop let.
Maar ik hoop wel dat Samsung er wat aan doet want een OP5 of Pixel trekt mij wel als je van prestaties houdt alleen de rest van de hardware is vaak wat minder.
ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:40:
[...]
hm ok dat wist ik niet dat wordt de komende dagen een klusje, thnx voor de update.
dan weet je dat voor de volgende keer! Google now launcher is een launcher van google los in de play store te verkrijgen. Maar die had je dan ook op je oude telefoon moeten gebruiken! Het werkt allemaal zolang je 100% google spul gebruikt. Maar omdat op android alles vrij is aan de fabrikant is lang niet 100% google.ErikRo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:38:
[...]
Sorry navigatie, kon niet op de naam komen.
Ik gebruik Colornote kende Keep nog niet toen
Widgets komen echt niet mee maar volgens mij zag ik Oneplus Laucher voorbij flitsen
Wat is het advies? Gewoon even afwachten tot de officiële update? Kan me voorstellen dat als je iets fout doet, je weinig medeleven krijgt van oneplus
StecaGrid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:55:
[...]
Wat is het advies? Gewoon even afwachten tot de officiële update? Kan me voorstellen dat als je iets fout doet, je weinig medeleven krijgt van oneplus
Super dat het werkt!Pwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:58:
Er valt weinig fout aan te doen, gewoon herstarten in de recovery modus en dat bestand laten installeren, werkte bij mij prima en met het gewenste resultaat !
[...]
Haal je nu ook de echte 4g snelheden?
Past het alleen het 4g stuk aan, of krijg je een factory reset erbij?
[ Voor 9% gewijzigd door jeroenvdnberg op 27-06-2017 21:04 ]
helemaal SuperPwalraven30 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:58:
Er valt weinig fout aan te doen, gewoon herstarten in de recovery modus en dat bestand laten installeren, werkte bij mij prima en met het gewenste resultaat !
[...]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.
Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.
Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten