Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:14

rens-br

OnePlus heeft zijn nieuwste smartphone OnePlus 5 aangekondigd. De telefoon komt volgende week uit voor 499 euro voor de goedkoopste variant, terwijl de duurdere versie 559 euro zal kosten. Daarmee is hij fors duurder dan eerdere OnePlus-telefoons.

De OnePlus 5 draait zoals eerder aangekondigd op een Qualcomm Snapdragon 835, een soc van de Amerikaanse ontwerper met acht Kryo 280-kernen op maximaal 2,45GHz, bijgestaan door een Adreno 540-gpu. OnePlus doet daar bij de goedkope variant 6GB aan lpdrr4x-geheugen bij, de duurdere variant heeft 8GB.

De telefoon heeft net als zijn voorgangers OnePlus 3 en 3T een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. OnePlus heeft naast srgb ook ondersteuning voor dci-p3 toegevoegd aan de telefoon. Dat is via de instellingen aan te zetten. Het toestel beschikt bovendien over een monochrome modus, die door de fabrikant wordt aangeduid als 'leesmodus'. Die staat los van de al bestaande 'nachtmodus', die de straling van blauw licht vermindert.

De telefoon is met 15,4x7,4cm iets groter en iets minder breed dan zijn voorganger. De screen-to-bezelratio is ongeveer dezelfde, rond 73 procent. Het ontwerp doet veel denken aan dat van de onlangs gepresenteerde Oppo R11 en aan de iPhone 7-serie van Apple, met een metalen behuizing en antennelijnen die naar de boven- en onderkant gekromd zijn. Ook de plaatsing van de dubbele camera is dezelfde als bij die andere twee telefoons.

Die dubbele camera lijkt op het oog op de set-up van de iPhone 7 Plus, maar wijkt toch stevig af. OnePlus heeft gekozen voor twee even grote sensoren met lenzen ervoor die maar weinig afwijken. Volgens de exifdata heeft de lens van de primaire camera een brandpuntafstand van 27mm als 35mm-equivalent, terwijl de secundaire camera 36mm heeft. Ter vergelijking: bij de iPhone 7 Plus is dat 28 en 56mm.

Het effect is dat wie in de camera-app op de zoomknop drukt, niet het hele beeld van de secundaire sensor krijgt, maar een crop daarvan. De camerasoftware wisselt van sensor bij een zoomfactor van rond 1,6. Er zit ook een portretmodus in die op basis van diepte-informatie de achtergrond vervaagt. Die maakt automatisch foto's met een zoomfactor van 1,4x.

OnePlus brengt zijn nieuwste smartphone over twee weken uit in twee varianten. De grijze versie met 6GB geheugen en 64GB opslag moet 499 euro kosten, de zwarte heeft 8GB geheugen en 128GB opslag, en moet 559 euro opbrengen. De smartphones van de fabrikant zijn elke keer een beetje duurder. De telefoon is vanaf dinsdagavond voor te bestellen en dan moeten klanten hem eerder dan over twee weken binnenkrijgen.

Reviews:Videoreviews:
Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wjw4NqojZDNflkPgrGMzEv7f/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LlIAEHUOA6CCKKgIuDxRbqkI/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uSAU0mspz8FZoGRbc9hVreKt/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tzvqUyJXjnj8xhzr6x8Y3u3X/full.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rmzg8pS.png

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CLv5gPijZaS39ljsuQO3hDae/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YA3GHXAbRfdG9rYOqwpyx6sE/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Tg8GYJVCT3sfgKjk7tt5XGWs/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c2fnNtOjcY3qyQxMZhWo8E3J/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jIvH0eYVxatiPLVMiKHXC9tF/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/84ebFpQp16k0v9MPLwT23nRT/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RYDYhJmfEalIZgDabRpKm4Oc/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jKP4U2Uw80hbrf9egKCRKlbM/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WwRDE87hONNMvHuuQtUeMVMe/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pOZEWKfHD8fVylPUbRDXnKjw/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UnSAWDVa5j1pLWHJFqsnq2Mu/full.jpg

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.020-6-2017, 20:40Topic aangemaaktAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 64% gewijzigd door rens-br op 30-06-2017 16:48 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat houdt de welkomstbundel in? Heb ik weer eens iets gemist? Of was deze niet gratis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaliberMonkey
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik heb zojuist de oneplus 5 besteld, op de site staat alleen dat er niet betaald is. het geld is wel van mijn paypal af maar krijg nog steeds de melding dat ik moet betalen anders wordt de order verwijderd binnen 1 uur. iemand het zelfde probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:03:
Wat houdt de welkomstbundel in? Heb ik weer eens iets gemist? Of was deze niet gratis? :P
Kabel, hard cover (wood) en screenprotector. Niet gratis, 50% korting. Oh en oortjes, was ik vergeten :p

Ik heb de 6GB RAM/64GB ROM besteld + Karbon bumper :)
milantenhave schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:03:
Ik heb zojuist de oneplus 5 besteld, op de site staat alleen dat er niet betaald is. het geld is wel van mijn paypal af maar krijg nog steeds de melding dat ik moet betalen anders wordt de order verwijderd binnen 1 uur. iemand het zelfde probleem?
Had ik ook, duurt ff. Herlaad de pagina maar eens na 5 minuten, dan is het weg :)

[ Voor 42% gewijzigd door MK_ op 20-06-2017 19:07 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK1998NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Kabel, oplader, hard cover (wood) en screenprotector. Niet gratis, 50% korting.

Ik heb de 6GB RAM/64GB ROM besteld + Karbon bumper :)
Ah kijk aan. Ben ik dus niet blind geweest. _/-\o_

Ook ik ben gegaan voor de 6GB versie. 60EUR meerprijs voor dingen die ik niet ga merken, boeit me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
klopt ik heb zelfde probleem mail al binnen via gmail van paypal dat betaald is
ik baal nu wel want in ergste geval gata alles mis en kan ik het over paar dagen weer proberen :-( terwijl ik hem vrijdag zou krijgen

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Ah kijk aan. Ben ik dus niet blind geweest. _/-\o_

Ook ik ben gegaan voor de 6GB versie. 60EUR meerprijs voor dingen die ik niet ga merken, boeit me niks.
Same hier :)

Het welkomspakket had trouwens geen oplader maar oortjes, mijn fout :X

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:38

The_Worst

Unox

MK1998NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:08:
[...]

Same hier :)

Het welkomspakket had trouwens geen oplader maar oortjes, mijn fout :X
Het heeft ze allebei. Oortjes en lader. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskyx
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Als ik inlog by oneplus en kijk naar orders staat er bij mij wel dat ik betaald heb, maar met paypal ipv credit card :D Misschien dat je daar ook nog even kunt kijken ter bevestiging.

BTW, ik heb ook de 6GB versie, vind alleen jammer dat ik de kleur niet kon kiezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Vind dit wel een mooie overstap van de OnePlus One, heb zelf de 8GB/128GB besteld + dash car charger en extra kabel (die gratis was door refferal codes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:50
Ik denk dat ze het druk hebben en dat de status later wel aangepast word, staat er bij mij ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Eskyx schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:10:
Als ik inlog by oneplus en kijk naar orders staat er bij mij wel dat ik betaald heb, maar met paypal ipv credit card :D Misschien dat je daar ook nog even kunt kijken ter bevestiging.

BTW, ik heb ook de 6GB versie, vind alleen jammer dat ik de kleur niet kon kiezen :S
6GB is grijze versie de 8GB is de zwarte versie ;)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaliberMonkey
ErikRo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:06:
[...]

klopt ik heb zelfde probleem mail al binnen via gmail van paypal dat betaald is
ik baal nu wel want in ergste geval gata alles mis en kan ik het over paar dagen weer proberen :-( terwijl ik hem vrijdag zou krijgen
Ja, ik hoop echt dat het van mij ook goed komt. nog geen verandering op de site bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Iemand al round up met reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 16:09
Ik ga toch even de reviews afwachten. Ben wel op zoek naar een opvolger voor mijn LG G2 :)

Ben benieuwd naar de accu voornamelijk. De foto's zijn wss sowieso prima.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Om een post uit het gesloten topic nog maar te beantwoorden:
Ardj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:11:
[...]
Wat betaalde je voor die exclusive welcome bundle? Ik was zo enthousiast dat ik die over het hoofd gezien heb denk ik ;p
€88,80 maar ging nu met 50% dus leuke deal.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Toch nog wel even een dingetje... Die Referral Codes. Als je de Early Entry deed, kon je ze niet aanklikken (je werd dan doorgelinkt naar de Launch Pagina). Daardoor heb ik hem besteld zonder. Nu kun je het ineens wel doen en krijg je bijv. 20 korting op een dash car charger... Ik ga er toch maar eens een bericht richting OnePlus aangooien, aangezien ik hem anders net zo goed kan returnen en opnieuw kan bestellen met de Referral Code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
milantenhave schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:14:
[...]

Ja, ik hoop echt dat het van mij ook goed komt. nog geen verandering op de site bij mij :/
het duurde beste lang maar uiteindelijk versprong die naar betaling ontvangen. zat al te twijfelen of ik nog een keer op de knop betalen moest drukken

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spat er niet echt af in reviews. Hij is snel maar verder over het algemeen prima zo lijkt het, niet baanbrekend ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Conclusie TheVerge: The OnePlus 5 is good when it needed to be great.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-05 09:15
Review van The Verge, over de camera: "a failed gimmick".

YouTube: OnePlus 5 review

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Snel. Maar middelmatige camera. Dat is de conclusie overal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
https://goo.gl/Eg465v
A blind camera test where you choose the winner, featuring the OnePlus 5, Google Pixel XL, HTC U11, Samsung Galaxy S8, Sony Xperia XZ Premium and LG G6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:18:
[video]

Spat er niet echt af in reviews. Hij is snel maar verder over het algemeen prima zo lijkt het, niet baanbrekend ofz.
Juh tis mij wel duideijk. Zodra de store wat rustiger is cancel ik hem (krijg nu steeds een ''Oops, the store is too crowded. Please bear with us while we clear the aisles.'' melding). Liever de S8 Plus dan toch 8)

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaliberMonkey
ErikRo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:18:
[...]

het duurde beste lang maar uiteindelijk versprong die naar betaling ontvangen. zat al te twijfelen of ik nog een keer op de knop betalen moest drukken
bij mij is hij nu ook op betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:56
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:19:
Snel. Maar middelmatige camera. Dat is de conclusie overal.
tbh, in my opinion mag je iets minder van dit soort kreten hier neer gooien zonder het te onderbouwen met linkjes.. :+ maar goed, dat is mijn persoonlijk mening ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Zonde dat die camera zo tegenvalt.
Geen aankoop voor mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:18:
Conclusie TheVerge: The OnePlus 5 is good when it needed to be great.
Ik krijg OP2 gevoelens hierbij. Close but no sigar. Prijs ligt imo ook te dichtbij algemeen verkrijgbare toestellen i.c.m. een abo. Hoe of hoe, je krijgt met abo toch altijd wat korting.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:20:
[...]

tbh, in my opinion mag je iets minder van dit soort kreten hier neer gooien zonder het te onderbouwen met linkjes.. :+ maar goed, dat is mijn persoonlijk mening ;)
neem zelf even de moeite om de reviews te lezen (en op te zoeken, kost je denk ik 3 seconden qua zoeken) die net allemaal binnen druppelen en je ziet dat hij eigenlijk gewoon gelijk heeft ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2017 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:20:
[...]

TheVerge review en Android Authority.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 17:27
Zonde van die camera. Dat zou voor mij toch de voornaamste reden zijn om toch eindelijk mijn One te gaan vervangen. En met een echte top camera zou die €200 extra ook nog wel overkomelijk zijn, samen met de andere nieuwe features natuurlijk. Maar nu kijk ik de kat toch even uit de boom, en stap ik misschien wel weer terug over naar Apple. Het prijsverschil is toch een stuk minder significant geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Geert1976 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:21:
[...]

neem zelf even de moeite om de reviews te lezen die net allemaal binnen druppelen en je ziet dat hij eigenlijk gewoon gelijk heeft ;)
dat doe ik, maar om 5 keer te horen dat 'alle' reviews dit zeggen, en ik 1 link van de verge zie denk ik wel, doe er dan wat linkjes bij, zodat ik het ook inderdaad kan lezen. Ik ben ondertussen ook gewoon aan het zoeken en hier aan het lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:29
Camera minder pfff en dan zo'n prijs.Twijfel twijfel...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Señor Sjon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:21:
[...]

Ik krijg OP2 gevoelens hierbij. Close but no sigar. Prijs ligt imo ook te dichtbij algemeen verkrijgbare toestellen i.c.m. een abo. Hoe of hoe, je krijgt met abo toch altijd wat korting.
Het design was nog daar en toe en vergeef ik ze, maar zo opscheppen over je camera en dan zo iets middelmatigs afleveren? Dat is jammer. Next ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Jammer van de camera maar ten opzichte van de OP2 wel een verbetering als ik de foto's zo zie dus ik ben wel blij.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 20:32
Ik denk dat met software updates de kwaliteit van de foto's wel nog zullen verbeteren bij de op5.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaStar
Naar mijn mening, en op basis van de reviews, een teveel gehyped toestel.
Jammer

Echt ongelooflijk dat ze er nog geen topcamera in kunnen zetten. Dan was dit toestel top. Nu in mijn eigen toch een beetje een flop.

Ik wacht wel op een volgend model...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
TheVerge:

OnePlus contends that this is the best camera it's ever shipped on a phone. I'm willing to believe that, however I'm not willing to accept the OnePlus 5 as a competitive entry in a contest that has advanced considerably with the introduction of the Google Pixel and the upgrade of the Galaxy S8 camera. Photography is now the biggest differentiator among Android phones, especially given how many companies have figured out how to do good design, big batteries, and (mostly) bezel-less screens. For OnePlus to stand out without its disruptive pricing, it needed to deliver something truly unique with its new camera system. On the evidence of my experience with the OnePlus 5, it has failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47
Denk dat er veel met software kan worden verbeterd aan de camera. De review van Supersaf ziet er niet slecht uit voor de OP5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Een aantal video reviews:

The Verge

Linus Tech Tips

Adroid Authority

Dave Lee

JerryRigEverthing (Durability Test)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
Hanky74 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:25:
Denk dat er veel met software kan worden verbeterd aan de camera. De review van Supersaf ziet er niet slecht uit voor de OP5.
Blijft afwachten. Toch een onzekerheid, lijkt me.
Waarom bouwen ze dit niet direct gewoon "top of the bill". Beste camera ever zeggen, ze. Dat blijkt dus een fail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
MaStar schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:24:
Naar mijn mening en op basis van de reviews, een teveel gehyped toestel.
Echt ongelooflijk dat ze er nog geen topcamera in kuinnen zetten. Dan was dit toestel top. Nu in mijn eigen toch een beetje een flop.

Ik wacht wel op een volgend model...
The Same.

Galaxy S8 blijft king op dat gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47
Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:24:
Ik denk dat met software updates de kwaliteit van de foto's wel nog zullen verbeteren bij de op5.
dit was bij de 3/3T ook zeker het geval.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:29

DarkSide

theres no place like ::1

Linus was wel tevreden over de camera.
Zelf zie ik geen reden om mijn OP3 in te leveren en een OP5 te nemen.

En eerlijk gezegd vind ik de prijs ook iets te hoog. Kocht mijn OP3 voor 399 en moet nu 499 betalen.
De bump naar 128 is niet duur. Maar overal heb ik toch het gevoel dat het net te duur is voor wat je krijgt.
Zeker omdat ik nog zeer tevreden ben over mijn OP3. Genoeg storage heb en deze nog snel genoeg is etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
DarkSide schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:26:
Linus was wel tevreden over de camera.
Zelf zie ik geen reden om mijn OP3 in te leveren en een OP5 te nemen.

En eerlijk gezegd vind ik de prijs ook iets te hoog. Kocht mijn OP3 voor 399 en moet nu 499 betalen.
De bump naar 128 is niet duur. Maar overal heb ik toch het gevoel dat het net te duur is voor wat je krijgt.
Zeker omdat ik nog zeer tevreden ben over mijn OP3. Genoeg storage heb en deze nog snel genoeg is etc.
ik heb zo hetzelfde gedacht, ten opzichte van de op3 niet de upgrade waard voor die prijs, ik ga wachten op de op6 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrutalCoding
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik ga zelf de OP5 morgen halen in Amsterdam, echter heb ik voor de grap wel de OP5 128GB + Welkombundel in mijn winkelmandje gedaan waardoor die nog (even?) gereserveerd staat. Als iemand persé deze telefoon en bundel wilt (want het is inmiddels out of stock) stuur me dan maar een berichtje en dan kijken we wel of ik wat voor je kan betekenen.

*Edit*

Ik had een aantal keer die + knop geklikt bij de Welkombundel, omdat het al out of stock was (nadat ik er 3 of 4 had) kreeg ik korting? Beetje vaag hoe dit in elkaar zit maar zie de foto hier:
OP5 128GB + 2x Welkombundel

Volgens mij, als ik zou bestellen, krijg ik dus wat je in het plaatje ziet staan, namelijk:
1x 128GB OP5
2x Welkombundel

Dus wie geïnteresseerd is om de telefoon te kopen + de uitverkochte bundel(s), let me know!

[ Voor 49% gewijzigd door BrutalCoding op 20-06-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

The OnePlus 5 has some flaws. The design looks like a counterfeit iPhone, the camera isn't great, and OnePlus' future upgrade support is questionable. In terms of phones for under $500, though, it's hard to beat the OnePlus 5. You get the latest Qualcomm processor, a big 5.5-inch screen, a great software package, and an aluminum body.
Nette telefoon voor onder de €500 maar het is geen uitblinker.

Aldus ArsTechnica

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-05 09:15
Vind het persoonlijk ook jammer dat dr kleur zwart alleen in 8/128 is. Heb het niet nodig maar vind de kleur wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Le fuck... Op één of andere manier heb ik gekozen voor Standard Shipping en niet voor Priority. Eens zien of we dat nog kunnen wijzigen. Anders is het iets langer wachten, maar nu ik eenmaal op de bestelknop heb gedrukt wil ik wel snel de OnePlus 5 in handen hebben.

Reviews doen me niet zo heel veel. Ik kom van een OnePlus One af die het nu zo'n drie jaar volhoudt. Vorige keer al getwijfeld over de stap naar de 3T maar nu toch echt besloten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Señor Sjon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:21:
[...]

Jup ik ook. Soort van history repeats itself. Als dat werkelijk zo is, kom dan maar op met de 6/6T :+ Leren ze van de 2 zodat de 3/3T goed waren, leren ze van de 5 zodat de 6/6T goed is. HTC had toch ooit ultrapixels en liet dat later ook vallen omdat ze simpelweg ivm anderen zoals Samsung/LG/Sony niet meekonden. Sindsdien wel. Welnu ik krijg een ultrapixels meets Oneplus 2 gevoel. Nog even los van de prijs bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:29:
Le fuck... Op één of andere manier heb ik gekozen voor Standard Shipping en niet voor Priority. Eens zien of we dat nog kunnen wijzigen. Anders is het iets langer wachten, maar nu ik eenmaal op de bestelknop heb gedrukt wil ik wel snel de OnePlus 5 in handen hebben.

Reviews doen me niet zo heel veel. Ik kom van een OnePlus One af die het nu zo'n drie jaar volhoudt. Vorige keer al getwijfeld over de stap naar de 3T maar nu toch echt besloten :)
De standaard shipping was in dit geval priority geloof ik.

/staat bij mij wel priority, though..

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 20-06-2017 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
De voorbeeld foto's op Arstechnica zijn echt heel matig. https://arstechnica.com/g...-500-phone-you-can-buy/2/

Vooral lowlight waar ze het veel over hadden in voorstellen OP5 is matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:44
Ik zit met een probleem en weet niet wat slim is. 2x Oneplus5 besteld, betaling via Paypal verricht. Paypal zegt -998 en betaling voltooid maar op de Oneplus site staat er bij mijn order 'Payment pending'.

Nu is mijn bank gelink met paypal en zal het overschrijven vanaf mijn rekening waarschijnlijk tijd kosten. Is het nu slim om het bedrag via ideal op mijn paypal te plaatsen?

Update:
Zie net dat er Pending Shipment staat, was kwestie van geduld

[ Voor 8% gewijzigd door tintilla op 20-06-2017 19:36 ]

SFE 5G

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
wat een bagger-foto's :')
Teleurstellend dit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:31:
De voorbeeld foto's op Arstechnica zijn echt heel matig. https://arstechnica.com/g...-500-phone-you-can-buy/2/

Vooral lowlight waar ze het veel over hadden in voorstellen OP5 is matigjes.
Niet matig maar minder goed dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:30:
[...]
De standaard shipping was in dit geval priority geloof ik.

/staat bij mij wel priority, though..
Levering staat bij mij op 28 juni waar anderen hier aankomende vrijdag in hun ticket hebben staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

In het overzicht staat 64 en 128GB ROM.

Het is echter geen Read Only Memory maar flashgeheugen, dus ROM lijkt me fout.

In de Pricewatch entries staat ook ROM :?

[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 20-06-2017 19:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-02 02:38
Ze bouwen het heel mooi op. Vooral bij dat filmpje van The Verge dat gisteren uit kwam had ik echt het idee dat er iets geweldigs aan zat te komen. Echter eindigt het bij OP (zoals wel vaker) voor mij toch weer een beetje in een teleurstelling.

Waarom?
-Geen 1440p scherm.
-OIS weggehaald.
-100 Euro duurder.
-Volgens eerste reviews is de camera niet veel beter.

En daarnaast vond ik de launch presentatie buitengewoon slecht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baran2411
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-05 22:55
Alle hoesjes zijn nu uitverkocht. Hoelang zou een restock duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:29

DarkSide

theres no place like ::1

BasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:35:

Als je je daar zorgen om maakt?
De presentaties van apple zijn altijd wel top. Maar om daar 400,- meer voor uit te geven aan een telefoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Ook besteld, midnight black. Kan niet wachten tot a.s. vrijdag.

Helaas door het zo snel mogelijk bestellen het voordeelbundel over het hoofd gezien,
maar wel een auto lader en een carbon cover mee besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:35:
Ze bouwen het heel mooi op. Vooral bij dat filmpje van The Verge dat gisteren uit kwam had ik echt het idee dat er iets geweldigs aan zat te komen. Echter eindigt het bij OP (zoals wel vaker) voor mij toch weer een beetje in een teleurstelling.

Waarom?
-Geen 1440p scherm.
-OIS weggehaald.
-100 Euro duurder.
-Volgens eerste reviews is de camera niet veel beter.

Wacht, geen OIS?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-04 22:33
tintilla schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:32:
Ik zit met een probleem en weet niet wat slim is. 2x Oneplus5 besteld, betaling via Paypal verricht. Paypal zegt -998 en betaling voltooid maar op de Oneplus site staat er bij mijn order 'Payment pending'.

Nu is mijn bank gelink met paypal en zal het overschrijven vanaf mijn rekening waarschijnlijk tijd kosten. Is het nu slim om het bedrag via ideal op mijn paypal te plaatsen?
Het duurt even voor de status bij My Orders verandert, ik zou dus nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
DarkSide schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:36:
[...]

Als je je daar zorgen om maakt?
De presentaties van apple zijn altijd wel top. Maar om daar 400,- meer voor uit te geven aan een telefoon.
Daarom zeg ik ook 'en daarnaast'. Een goede presentatie is voor mij geen voorwaarde voor een goede telefoon. Dat het een slechte presentatie was mag best vermeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Not impressed. Filmpje bekeken maar de iPhone 7 is de betere qua camera. En dat is niet eens de beste camera smartphone op de markt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Geen OIS op een smartphone kan anno 2017 ook niet meer vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Tja, wachtte hier ook op voor mijn volgende zakelijke toestel, maar niet echt impressed helaas...

Zal waarschijnlijk toch de S8 worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 20-06-2017 19:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Razer
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:38:
Pixel? Die heeft ook geen OIS en wel één van de beste cams op de markt.

Enige dat jij kunt is zeiken in het OP topic :) Dat mag wel wat minder, als je niet interested bent move on. OP5 vast niet beste phone op de markt, maar om alles van het toestel af te kraken gaat wat ver. Je krijgt gewoon nog altijd een hele prima phone voor 2 tot 300 euro onder de advies prijs van concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 20:40
Krijg de melding dat ik een code moet invullen.. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, wel zonde dat de videobeelden niet zo stabiel lijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
liter schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:41:
Krijg de melding dat ik een code moet invullen.. Enig idee?
clearer photos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Positieve noot:

Volgens GSMArena houdt de OP5 het maar liefst 2 uur langer uit dan de 3T tijdens webbrowsen.

Dat is voor mij veel belangrijker dan foto's in low light die misschien niet even goed zijn als de S8.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:45:
Positieve noot:

Volgens GSMArena houdt de OP5 het maar liefst 2 uur langer uit tijdens webbrowsen.

Dat is voor mij veel belangrijker dan foto's in low light die misschien niet even goed zijn als de S8.
2 uur langer dan? dan 3T?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:47
https://github.com/OnePlusOSS/android_kernel_oneplus_msm8998

Kernel source staat al op github.. hoelang tot de eerste custom rom?

Device tree is ook al up, nice.

[ Voor 11% gewijzigd door Step-han op 20-06-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Camera achterkant - groothoek

Sensor: Sony IMX 398

Megapixels: 16

Pixelgrootte: 1.12 µm

EIS: Ja

Autofocus: DCAF

Diafragma: f/1.7

Camera achterkant - telephoto

Sensor: Sony IMX 350

Megapixels: 20

Pixelgrootte: 1.0 µm

Autofocus: PDAF

Diafragma: f/2.6

Nope, staat niet op de lijst: https://oneplus.net/nl/5/specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Hier ben ik het mee eens. Alle top smartphones hebben tegenwoordig OIS, op de Google Pixel na. De Pixel heeft dan wel weer een veel grotere sensor waardoor dit minder belangrijk zou zijn. Ik hoop niet dat het gebrek aan OIS roet in het eten gaat gooien voor wat een geweldige camera had kunnen zijn met f 1.7.
Wat mij ook opviel in de vergelijking tegen de Iphone is dat de foto's van de OP5 (erg) overgesatureerd zijn.

Zelfs de OP2 en OP3 hebben OIS... ;w

[ Voor 5% gewijzigd door BasRB op 20-06-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hm ik had hem gekocht en juist gewacht met een 3T kopen omdat ik verwachte dat er betere foto's mee gemaakt konden worden.
Ik mis in de reviews nog een vergelijking met de 3T welke is beter de met foto's de 5 of de 3T als het gelijk is aan de 3T dan ben ik tevreden is hij slechter dan baal ik van mijn aankoop :-(
Ik wilde juist dit toestel zodat ik mijn Sony Rx100 wat vaker kon thuislaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Camera achterkant - groothoek

Sensor: Sony IMX 398

Megapixels: 16

Pixelgrootte: 1.12 µm

EIS: Ja

Autofocus: DCAF

Diafragma: f/1.7

Camera achterkant - telephoto

Sensor: Sony IMX 350

Megapixels: 20

Pixelgrootte: 1.0 µm

Autofocus: PDAF

Diafragma: f/2.6

Nope, staat niet op de lijst: https://oneplus.net/nl/5/specs
Domper. Thx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ErikRo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:48:
Hm ik had hem gekocht en juist gewacht met een 3T kopen omdat ik verwachte dat er betere foto's mee gemaakt konden worden.
Ik mis in de reviews nog een vergelijking met de 3T welke is beter de met foto's de 5 of de 3T als het gelijk is aan de 3T dan ben ik tevreden is hij slechter dan baal ik van mijn aankoop :-(
Ik wilde juist dit toestel zodat ik mijn Sony Rx100 wat vaker kon thuislaten
https://arstechnica.com/g...-500-phone-you-can-buy/2/

Check de camera sectie. Zelfs de OP3 heeft een betere AF lock dan de 5. En de OP3 geeft je geen aquarelfoto in return. De 3T zou zelfs beter dan de 3 moeten zijn, dus 1+1=2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-05 17:50
YouTube: OnePlus 5 Review - Is This The Best $500 Phone?
D2d is nou juist positief over de camera

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Jeetje wat jammer dit zeg, heb ik hier weken op zitten wachten :(
Ik sla deze over :/ de camera kwaliteit is volgens meest internet reviews dramatisch (slecht)
Ik heb foto's gezien die de OP5 heeft gemaakt en ik moet zeggen, lijkt net alsof ze gemaakt zijn door een iPhone 3GS :F

Afbeeldingslocatie: https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2017/06/oneplus5-1-1-980x735.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2017/06/oneplus5-2-980x735.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Fantasio7 op 20-06-2017 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-12-2024
Weinig verbetering ten opzichte de 3T. Ik ga toch maar even wachten op de nieuwe Pixel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar ja als ik zou moeten kiezen tussen D2d en arstechnica dan wist ik het wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Fantasio7 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:50:
Ik sla deze over :/ de camera kwaliteit is volgens meest internet reviews dramatisch (slecht)
Ik heb foto's gezien die de OP5 heeft gemaakt en ik moet zeggen, lijkt net alsof ze gemaakt zijn door een iPhone 3GS :F
Deze reviewer is toch nog enigszins positief over de camera:

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47
Cnet is ook erg positief, ook over de camera. Vreemd zoveel verschil.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:01
Hier ook besteld, camera is niet voor mij het meest belangrijke in een telefoon. Meeste wat ik doe is snapshots voor op whatsapp plaatsen en foto's voor mezelf (van een label of code bvb). Wel jammer dat het niet up to par is met de toptoestellen maar daardoor is hij juist weer iets goedkoper lijkt me.

Wel raar dat ze bij de presentatie de focus (pun intended) zo op de camera legden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van audio recording

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
Ik vind dat hier wat negatief gedaan wordt over de reviews. Android Authority is helemaal niet zo negatief over de camera. Hij heeft kritiek ja, maar over het algemeen is zijn conclusie dat het gewoon prima werkt. (en ik vind het beter onderbouwd dan bijv the Verge).

Eindconclusie is ook gewoon duidelijk: kopen."no brainer"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gewoon geduld en wat reviews afwachten voor een goed beeld van de camera en batterij duur. Om nu overhaast te roepen dat de camera tegenvalt lijkt me wat voorbarig.
Vooralsnog voor mij onvoldoende meerwaarde voor een upgrade van mijn Op3.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fantasio7 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:50:
Dat is nu wel erg overdreven. Camera kwaliteit kan je het best vergelijken met de iPhone 6S wat ik zo zie. Dus je gaat zo een 2 jaar terug in de tijd qua camera met deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Kees_frl schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:54:
Cnet is ook erg positief, ook over de camera. Vreemd zoveel verschil.
Cnet is altijd erg positief over oneplus. Zo vonden ze het scherm met slechte calibratie vorig jaar ook helemaal top. Totaal niet kritisch. (tenminste als het op oneplus aankomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Iedereen aan de 5? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 19:39
Heb ook gewacht op aankondiging maar vind geen spectaculaire telefoon, zeker niet in vergelijking met de 3T.

Als je de 5 afzet tegen bijv de S7 Edge (ook rond de 500 euro) krijg je:

-mindere camera
-niet waterdicht
-geen draadloos laden
-minder scherm kwaliteit (1080p vs 1440p scherm)
-grotere behuizing
-kleinere accu 3300mAh vs 3600mAh

+ meer ram 6/8GB vs 4GB (echt nuttig?)
+ geen verplichte Touchwiz skin

Ga daarom voor de S7 edge 128GB voor 522 euro. Touchwiz wat inconsistent maar qua performance inmiddels prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Magnolia op 20-06-2017 20:04 ]

Ontspan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Hm net gelezen dat vind ik nog de grootste f*ck *p die ze geflikt hebben. Alsof we weer terug gaan naar de kwaliteit van Oneplus One

Hoe kun je dat je klanten aan doen? Hoe kun je dat verdedigen en hoe kan je in godsnaam met droge ogen een hele marketing campagne inzetten om te vertellen hoe goed de foto's zijn!!

Dit zou wel eens de doodsteek kunnen zijn voor 1+ hij is duurder, de naam over slechte updates hadden ze al en nu ook nog eens een slechte camera (waarom in godsnaam de beste feature weghalen Optische stabilisatie, misschien zodat ze de 5T kunnen verkopen?).

Als dit hem niet is, ik ga nog wat reviews lezen, dan gaat hij de verkoop in en is het over voor mij met 1+1 en wordt een S8 of iPhone. Een bedrijf wat zijn klanten niet respecteert verdient geen klanten.
en dan te bedenken dat ik 3 maanden hierop heb gewacht :(
Joosie200 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:49:
[...]

https://arstechnica.com/g...-500-phone-you-can-buy/2/

Check de camera sectie. Zelfs de OP3 heeft een betere AF lock dan de 5. En de OP3 geeft je geen aquarelfoto in return. De 3T zou zelfs beter dan de 3 moeten zijn, dus 1+1=2.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikRo op 20-06-2017 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nope, heb pas net de 3, en op het eerste gezicht lijkt de 5 tegen te vallen (heb nog niks gelezen, want ben continu bezig met topic-starts bijwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 10:32
Het is inderdaad wel jammer dat de S8 zo duur is in Nederland. Ook ik had de S8 overwogen als hij goedkoop is. Je had in Amerika deals rond 400$ of minder. Bogo deal ,750$ voor 2 Galaxy s8's mits je met eentje een t mobile abo afsloot. Je kreeg er extra goodiebags zoals vr enzo erbij ook.

Dat is voor mij de selling point van de OP5. Want helaas is hier de S8(+) niet zo goedkoop als bij de Amerikanen.

Het is omgerekend nog steeds dat we wel meer betalen dan Amerikanen voor de op5. Maar goed het is maar zo...

Edit: Ook belangrijk is natuurlijk dat qua smoothness dit wel een van de beste telefoons is en waarschinlijk beter dan S8+.

[ Voor 11% gewijzigd door IAmNice op 20-06-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]

Not impressed. Filmpje bekeken maar de iPhone 7 is de betere qua camera. En dat is niet eens de beste camera smartphone op de markt.
wat is / wordt wel de beste op de markt?
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten