Daniël Verlaan, techjournalist van RTL:

Hmm. *denkt aan annuleren
*

Hmm. *denkt aan annuleren
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Pff, NPO geloven is ook niet het beste wat je kan doenDanny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
Daniël Verlaan, techjournalist van RTL:
[afbeelding]
Hmm. *denkt aan annuleren*
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
precies dit. Ik zoek juist een screaming fast phone met cutting edge specs. Als de camera gebruikt kan worden om de omgeving vast te leggen, mooi meegenomen. voor de rest alleen maar tof.ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
Ik snap de haat echt niet in dit topic. Komt toch als een zeer goede telefoon uit de test?
Als je de beste camera wilt moet je gewoon een aparte camera kopen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Er werd met iets anders geadverteerd dan nu schijnt te zijn. Dual camera schijnt enorm te floppen en de camera, wat de beste op de markt scheen te zijn, is dus niet spannend.ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
Ik snap de haat echt niet in dit topic. Komt toch als een zeer goede telefoon uit de test?
Gelukkig is RTL dan ook niet NPO.ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:11:
[...]
Pff, NPO geloven is ook niet het beste wat je kan doen
Chat gaat hem niet worden om iets te wijzigen, 784 wachtenden voor meFeaR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:32:
[...]
Levering staat bij mij op 28 juni waar anderen hier aankomende vrijdag in hun ticket hebben staan
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Huawei P30
Waarom hoor ik iedereen alleen maar over de S8? Een telefoon met goede camera? U11 misschien? Software van de U11 is namelijk on par met Oxygen en wellicht op sommige vlakken zelfs beter. U11 heeft zelfs een betere camera dan de S8, op stabilisatie met video na.melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:12:
[...]
precies dit. Ik zoek juist een screaming fast phone met cutting edge specs. Als de camera gebruikt kan worden om de omgeving vast te leggen, mooi meegenomen. voor de rest alleen maar tof.
Ik zou zeggen, als je zograag een telefoon met goede camera wil ga dan lekker naar samsung met z'n shit bloatware waar je 90% van je ruimte kwijt bent aan apps die je niet nodig hebt. En waardoor je vrij weinig foto's uberhaupt kan maken omdat er geen opslag voor is..
Dan is de Op7 al uitFeaR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:13:
[...]
Chat gaat hem niet worden om iets te wijzigen, 784 ochtenden voor me
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:12:
[...]
Er werd met iets anders geadverteerd dan nu schijnt te zijn. Dual camera schijnt enorm te floppen en de camera, wat de beste op de markt scheen te zijn, is dus niet spannend.
[...]
Gelukkig is RTL dan ook niet NPO.
Ik betwijfel dat ten zeerste. Je zit het dichtste bij aosp met oneplus. Als je roms kan flashen is qua software vrijwel niks buiten bereik.japjaan schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:13:
[...]
Waarom hoor ik iedereen alleen maar over de S8? Een telefoon met goede camera? U11 misschien? Software van de U11 is namelijk on par met Oxygen en wellicht op sommige vlakken zelfs beter. U11 heeft zelfs een betere camera dan de S8, op stabilisatie met video na.
Ik heb dan ook niet slechts 1 video/review bekeken/gelezen en heb al verscheidene reviews die niet blown away zeg maar waren.melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:14:
[...]
[video]
Hoezo enorme flop? Kijk naar de review van bijv Android Authority. Daar zijn ze helemala neit zo negatief over de camera. ZE zeggen dat het beter had kunnen werken en dat het z'n flaws heeft ja, maar de main camera werkt gewoon hardstikke goed.
Kijk naar z'n conclusie. bij redenen om hem --->niet<--- te kopen wordt de camera helemaal niet genoemd!
HTC is al tijden bezig met een zeer cleane software-variant, dat is echt niet meer Sense van vroegerIAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:14:
Je gaat smoother en minder bloatware niet krijgen met HTC software.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
de meeste zeggen hier: ik ga niet voor de op5 maar toch maar voor de s8 omdat die een betere camera heeft. Als je voor de U11 gaat, vul overal waar ik samsung s8 noem htc u11 injapjaan schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:13:
[...]
Waarom hoor ik iedereen alleen maar over de S8? Een telefoon met goede camera? U11 misschien? Software van de U11 is namelijk on par met Oxygen en wellicht op sommige vlakken zelfs beter. U11 heeft zelfs een betere camera dan de S8, op stabilisatie met video na.
als je denkt dat ik er alleen 1 heb gekeken dan wens ik veel succes.Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:15:
[...]
Ik heb dan ook niet slechts 1 video/review bekeken/gelezen en heb al verscheidene reviews die niet blown away zeg maar waren.
[ Voor 22% gewijzigd door Melantrix op 20-06-2017 20:17 ]
Is idd niet meer te vergelijken met hoe het was. Is vrijwel stock Android nu! Moet wel zeggen day Oxygen een aantal erg handige functies heeft die in Sense ontbreken, maar niks groundbreakingCLB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:16:
[...]
HTC is al tijden bezig met een zeer cleane software-variant, dat is echt niet meer Sense van vroeger
Idem. Zie geen 1 review die de camera gewoon top notch vindt. Allemaal maar middelmatig of matig of redelijk.Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:15:
[...]
Ik heb dan ook niet slechts 1 video/review bekeken/gelezen en heb al verscheidene reviews die niet blown away zeg maar waren.
20-06 20:20 Werkgerelateerd kan ik nagenoeg elke dag nieuwe smartphones bekijken, testen, bevoelen en filmen, heerlijk dus. Met OnePlus gaat dat natuurlijk iets anders, ook al is dat in vergelijking met 2014 ook al heel anders. Waar ik toen echt hyped was evenals bij zijn opvolgers, is dat de laatste jaren echt steeds minder geworden. Wat was het toch bizar dat je diep in de nacht de wekker moest zetten, Cardboard op je kop moest zetten om zo een virtuele presentatie bij te wonen van een redelijk onbekend merk. Door het internet is tegenwoordig nagenoeg alles al bekend en dat is gewoon minder charmant. De grote verassing van 2017 op dit gebied was voor mij de Essential Phone, die vrijwel uit het niets kwam en waarvan nagenoeg niks bekend was. Ook van dit toestel was alles al bekend, zelfs een OnePlus die verschillende afbeeldingen online zetten, uhm what? Uiteraard de presentatie bekeken, maar er is gewoon duidelijk dat OnePlus is gegroeid, fijn natuurlijk, want dat gun ik ze zeker. Maar waar ze in hun beginjaren altijd riepen dat #guerillamarketing alles was, zijn ze die fase helaas allang voorbij. Stores in Azie waar je OnePlus-apparatuur kunt kopen, reclame inkopen bij één van de grootste sportevenementen in India en een steeds hoger wordende prijs laat maar weer zien dat de insteek altijd al commercieel is geweest. Ik geef ze daarin zeker geen ongelijk, maar dat komt er nu echt uit. Dan het toestel zelf, persoonlijk vind ik het een erg mooie feature-set en de prijzen daarvoor zijn an sich wel prima in vergelijking met de concurrentie. Ik vind het net als bij verschillende OnePlus-devices gewoonweg weer zonde dat er beknibbeld is op verschillende dingen. Zo is OIS verdwenen, zien we een USB 2.0-poort en een enkele speaker. Persoonlijk vind ik het daarbij jammer dat er geen mogelijkheid meer is om een geheugenkaart bij te plaatsen, want 64GB en 128GB vind ik redelijk ouderwets voor zo'n innoverend bedrijf. Helaas is er ook verschil qua kleuren van de toestellen, had persoonlijk graag een grijze 128GB'er gezien, dan zou ik misschien nog twijfelen. Ook zit ik niet te wachten op een dubbele camera, alhoewel niet per se in deze setting. De dubbele camera van bijvoorbeeld de LG G6 vind ik persoonlijk een stuk leuker en ook zie ik een meerwaarde in die van Honor/Huawei en hoe zij dat gebruiken. Daarbij komt ook in alle eerste reviews al naar voren dat de resultaten van de camera's helemaal niet zo top-of-the-line zijn, wat nou hype? Ik geloof zeker dat ik prima plaatjes kan schieten met de OnePlus 5, natuurlijk kan dat, maar als je inzet op een dubbele camera, inmiddels alle rescources die je kunt bedenken tot je beschikking hebt, samenwerkt met DxOMark, dan verwacht ik gewoon redelijk weggeblazen te worden. Weet niet of we straks weer gaan horen dat alles met 'de aankomende software-update' wordt gefixed, maar ik ben daar wel klaar mee, jammer. Met een 1080p-schermpje kan ik prima leven, AMOLED is ook een fijn gegeven, maar als dat weer een pentile lay-out blijkt te zijn (kon het zo snel niet vinden) word ik wel wat verdrietig. Ook weer iets waar OnePlus gewoon op lijkt te besparen en dat verwacht ik tegenwoordig niet meer. Voor de accuduur hoeft het echt niet meer, want er zijn genoeg QHD-devices met veel dezelfde specificaties die het ook prima doen qua energie. Ook voor VR-mogelijkheden is het wat ouderwets, maar persoonlijk geef ik daar niet veel om. Als ik echter het Quad HD AMOLED-scherm van m'n BlackBerry Priv zie word ik daar gewoon gelijk weer blij van. Pixels die niet te onderscheiden zijn, prachtige kleuren, diep zwart en prima contrast. Ook de schermen van de S8 en S8+ (afgezien van de afgeronde zijkanten) zijn next level op dat gebied, daar blijft OnePlus achter. Gelukkig kan ik het toestel deze week nog zien en vasthouden, want de buildquality zal wel weer goed zijn, de software is altijd fijn (updates niet altijd, daar kan OnePlus ook nog grote stappen in nemen) en natuurlijk ben ik echt wel benieuwd naar de OnePlus 5! Zelf kopen ga ik niet zo snel doen, ook omdat er nog veel meer interessants komt dit jaar en mijn huidige telefoon nog prima volstaat. Valt mij trouwens nog mee dat ze dan wel een 'ouderwetse' 3,5mm-poort in het toestel hebben gefrot, toch niet zo fancy als ik dacht dat ze zijn. Mensen die 'm besteld hebben, have fun with it! Mooi toestel en ben benieuwd naar jullie ervaringen! |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het SD-slot groet u.melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:12:
[...]
precies dit. Ik zoek juist een screaming fast phone met cutting edge specs. Als de camera gebruikt kan worden om de omgeving vast te leggen, mooi meegenomen. voor de rest alleen maar tof.
Ik zou zeggen, als je zograag een telefoon met goede camera wil ga dan lekker naar samsung met z'n shit bloatware waar je 90% van je ruimte kwijt bent aan apps die je niet nodig hebt. En waardoor je vrij weinig foto's uberhaupt kan maken omdat er geen opslag voor is..
Het is meer de teleurstelling. Ik had net zo goed de 3T in zwart kunnen bestellen. Scheelde 80 euro en had ook de latest SnapDragon. Het 1080p scherm is exact hetzelfde gebleven, accu kleiner, iPhone7 kloon, etc. Het hele nut van de OP5 ontgaat me. T.o.v. de OP3 is de prijs wel even met 100 euro in een jaar gestegen.ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee expres niet, anders is het appels met peren vergelijk natuurlijk.
Software van HTC is tegenwoordig wel prima ja (behalve de reclame in het OS dan) de toestellen zijn alleen zo gigantisch voor wat je krijgt.CLB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:16:
[...]
HTC is al tijden bezig met een zeer cleane software-variant, dat is echt niet meer Sense van vroeger
Volgens mij is dit nu net het grootste pijnpunt kan dus wel even durenjanvanduschoten schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:58:
Gewoon geduld en wat reviews afwachten voor een goed beeld van de camera en batterij duur. Om nu overhaast te roepen dat de camera tegenvalt lijkt me wat voorbarig.
Vooralsnog voor mij onvoldoende meerwaarde voor een upgrade van mijn Op3.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dank voor je uitgebreide reactie. Dat wordt hem helaas niet meer voor mij. De OnePlus 3 vond ik een geweldig ding maar ik ben vooralsnog gewoon nog niet onder de indruk vergeleken met de 3T, al ben ik zo'n grote fan van het bedrijf zelf.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2017 20:44 ]
Afgezien de image stabilisatie bij 4K filmen (wat mij niet uit maakt want ik film nooit) is het echt een prima camera!ObiTewodros schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:32:
Weet niet of het al gepost is, maar hier een cameratest vs iPhone 7+:
YouTube: OnePlus 5 vs iPhone 7 Plus Camera Test Comparison
Toch niet zo slecht als mensen beweren.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 20-06-2017 21:34 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ach, laat ze maar zeiken. Dit is voor mij een topper:ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik vind de OP5 goed genoeg, ook voor de prijs van 559. Deze benchmark is echter wel wat minder positief dan die van jou:Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Ach, laat ze maar zeiken. Dit is voor mij een topper:
[afbeelding]
Daar sta ik inderdaad van te kijken. Zit een groot verschil tussen de 3T en 5! Net geen 4 uur extra op een kleinere (!) accu. Doet de Snapdragon 835 dan toch zoveel?Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Ach, laat ze maar zeiken. Dit is voor mij een topper:
[afbeelding]
Zeer apart.BrutalCoding schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:58:
[...]
Ik vind de OP5 goed genoeg, ook voor de prijs van 559. Deze benchmark is echter wel wat minder positief dan die van jou:
[afbeelding]
Ben alsnog tevreden
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
People use benchmark apps in order to ascertain the performance of their device, and we want users to see the true performance of the OnePlus 5. Therefore, we have allowed benchmark apps to run in a state similar to daily usage, including the running of resource intensive apps and games. Additionally, when launching apps the OnePlus 5 runs at a similar state in order to increase the speed in which apps open. We are not overclocking the device, rather we are displaying the performance potential of the OnePlus 5.
[ Voor 57% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-06-2017 21:06 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Boeiuh
De 5 is (zoals de vorige) flink gehypt. OP heeft ook veel beloftes gedaan omtrent de betere kwaliteit van de camera, maar nu blijkt het allemaal toch niet zo spannend te zijn, terwijl de prijs toch aardig is gestegen. De 3 voldeed veel meer aan de hoge verwachtingen van toen.ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 20-06-2017 21:12 ]
Ze kwamen zelf met "de beste telefoon sinds tijden".ComputerHoed schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:10:
nee van stroom die je in je accu stopt
Die is enorm verbeterd: https://forums.oneplus.ne...-5-details-matter.547340/Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:55:
ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van audio recording
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Hahaha je zou bijna denken dat ze een andere telefoon review en. Slechter batterij duur van 3T lijkt me wel sterk alhoewel.Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:29:
Toch leuk om al die reviews te lezen.
Zoveel tegenstrijdigheden.
Design is:
- eindelijk volwassen
- gejat
Camera is:
- middelmatig
- slechter dan de OP3
- goed, en zeker het geld waard
Software is:
- bland en mist features
- lekker close to stock, en razendsnel
Batterijduur is:
- average
- beter dan de OP3T
- slechter dan de OP3T
Écht, heeft iedere reviewer een ander toestel gekregen ofzo?
Wat ik begreep zijn er ook updates gepusht tijdens de reviews, dus wellicht is iets later verbetert (of verslechterd...).Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:29:
Toch leuk om al die reviews te lezen.
Zoveel tegenstrijdigheden.
Design is:
- eindelijk volwassen
- gejat
Camera is:
- middelmatig
- slechter dan de OP3
- goed, en zeker het geld waard
Software is:
- bland en mist features
- lekker close to stock, en razendsnel
Batterijduur is:
- average
- beter dan de OP3T
- slechter dan de OP3T
Écht, heeft iedere reviewer een ander toestel gekregen ofzo?
€499 vind ik gewoon te duur voor een OnePlus telefoon, hoe mooi de specs ook mogen zijn. Er zijn nu genoeg alternatieven die min of meer hetzelfde bieden voor minder geld.
Ik ken geen enkele telefoon voor 499, die zo'n goede software experience heeft als een oneplus als ik eerlijk ben. Voor mij de ultieme telefoon in ieder geval. Geen last van een zware bloated skin, gewoon snel, vloeiend en doeltreffende nuttige toevoegingen bovenop stock android, in een goed gebouwde behuizing, met top of the line specs. Dat biedt de concurrentie gewoon helemaal niet.MeltedForest schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:33:
[...]
€499 vind ik gewoon te duur voor een OnePlus telefoon, hoe mooi de specs ook mogen zijn. Er zijn nu genoeg alternatieven die min of meer hetzelfde bieden voor minder geld.
Share and Enjoy!
https://www.xda-developer...nchmark-cheating-reviews/Do NOT Trust OnePlus 5 Benchmarks in Reviews – How our Review Unit is Grossly Cheating at Benchmarks
Hoogtepunten zijn altijd subjectief; de ene fanboy post de beste stukjes terwijl een azijnpisser de slechtste stukjes post.
[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 20-06-2017 22:25 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Of terug naar one plus aangezien je 15 dagen bedenktijd hebt.MAX3400 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:21:
[...]
Hoogtepunten zijn altijd subjectief; de ene fanboy post de beste stukjes terwijl een azijnpisser de slechtste stukjes post.
Heb me niet in dit topic opgehouden ten tijde van de early drop; kreeg tijdig een berichtje van iemand en heb gewoon blind besteld. Achteraf lees je dan slechte en goede posts. Boeien; als íe me echt niet bevalt, gaat íe op V&A tegen kostprijs or nearest offer en dan zien we wel weer verder.
Nope... Ik ben geen intensieve gebruiker, moet nog een 2e SIM bestellen, etc. En al jaren geen Android gewend dus ga er maar vanuit dat als de OP5 vrijdag zou worden geleverd, dat ik echt een week aan het spelen/zoeken ben naar alle dingetjes.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:22:
[...]
Of terug naar one plus aangezien je 15 dagen bedenktijd hebt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja maar dat bedoelde ik ook, je hebt 2 weken+1 dag om er mee te spelen. Als je echt een week nodig hebt,kun je hem daarna nog wel terug sturen. Je hebt dan nog ruim 1 week. Het is even makkelijk als op marktplaats gooien.MAX3400 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:25:
[...]
Nope... Ik ben geen intensieve gebruiker, moet nog een 2e SIM bestellen, etc. En al jaren geen Android gewend dus ga er maar vanuit dat als de OP5 vrijdag zou worden geleverd, dat ik echt een week aan het spelen/zoeken ben naar alle dingetjes.
En (excuse me), in tegenstelling tot sommige anderen, kan ik mezelf makkelijk 2 telefoons tegelijk veroorloven of eentje met een klein verlies op V&A dumpen.
Oei dat is toch wel pijnlijk. Zeker na de eerste keer.
Burp
Wat is hier lauwtjes aan?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
In de topic-start? Ik zie denk ik iets over het hoofd.Fairy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:34:
In het overzicht staat 64 en 128GB ROM.
Het is echter geen Read Only Memory maar flashgeheugen, dus ROM lijkt me fout.
In de Pricewatch entries staat ook ROM
Kwestie van zin willen doordrammenShanquish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
Die expandable memory is door meerdere fabrikanten uitgelegd hoe dat zit, snap niet dat reviewers Dat nog steeds aanhalen.
Dan komt dat standaardverhaaltje weer om de hoek zetten met apps werken dan stukken trager.Shanquish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
Die expandable memory is door meerdere fabrikanten uitgelegd hoe dat zit, snap niet dat reviewers Dat nog steeds aanhalen.
Omdat ze het buiten Apple en Google allemaal weer aanbieden? Zeker nu er ook UFS kaartjes zijn.Shanquish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
Wat voor reden geven ze precies? Heb het niet zo gevolgd.Shanquish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
Ik vind het juist erg positief. Ik vond het namelijk eerst ook allemaal best tegenvallen. En trouwens: Dash-Charge 2.0 was dus toch een niet kloppend gerucht. Helaas..
http://www.techradar.com/...xpandable-storage-1323391ObiTewodros schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:31:
Wat voor reden geven ze precies? Heb het niet zo gevolgd.
Zo raar is dat verhaaltje echter niet. Kijk naar de snelheden van de OnePlus 5. Opslagruimte met UFS 2.1 techniek waardoor er snelheden van 700 MB/s bereikt worden. Het gemiddelde microSD kaartje bereikt de 50MB/s wellicht.. Dat ga je écht merken als je het gaat gebruiken als extra opslagruimte voor apps en eventueel geschoten video's met de camera (hangt af van de bitrate..CLB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:30:
[...]
Dan komt dat standaardverhaaltje weer om de hoek zetten met apps werken dan stukken trager.
Prima natuurlijk, maar ik wil gewoon een geheugenkaartje in mn telefoon voor films, muziek en foto's!
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 20-06-2017 23:57 ]
Als je met > 64GB nog adoptable storage nodig hebt, dan doe je echt iets geks.Danny.G schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:56:
Zo raar is dat verhaaltje echter niet. Kijk naar de snelheden van de OnePlus 5. Opslagruimte met UFS 2.1 techniek waardoor er snelheden van 700 MB/s bereikt worden. Het gemiddelde microSD kaartje bereikt de 50MB/s wellicht.. Dat ga je écht merken als je het gaat gebruiken als extra geheugen voor apps.
Ze zullen er vast zijn.CLB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:58:
[...]
Als je met > 64GB nog adoptable storage nodig hebt, dan doe je echt iets geks.
Dat is de OP3T nu ook al in mijn optiek. De upgrade is gewoon echt te minimaal. Geen wireless Charger, waterdicht, geen QHD.Jeroenneman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:17:
[...]
Wat is hier lauwtjes aan?
Camera, on par met Pixel.
Super smooth experience, no stutters.
Daar gaat het toch om? En ja, dan ziet het eruit als een iPhone, who cares?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit zijn toch prima foto's? Wat lopen jullie eigenlijk allemaal te zeiken over de camera?
PSN: Oldzkoel
Denk het ook. Als je van een oud ding komt prima, maar als je een 3 hebt. Mwoah.power_user schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:04:
Ik snap goed dat upgraden vanaf de 3T niet de moeite is. Ik had zelf nog een OPO. Ik denk dat het sterk afhangt van wat je nu hebt of de OP5 een goede koop is.
Snap het ook niet, als ik kijk naar:SluttyHo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:01:
[...]
Dit zijn toch prima foto's? Wat lopen jullie eigenlijk allemaal te zeiken over de camera?
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Het zit hem niet in het feit of de foto's/video's goed of slecht zijn (ze zijn namelijk wel gewoon goed an sich), maar dat er geclaimd werd dat het de de smartphone was met de beste camera. En laten we wel zijn; vooralsnog lijkt dat echt verre van het geval te zijn. Redelijk wat video's tonen nu al dat de camera goed is, maar het onderspit moet delven van de concurrenten. Let wel: de prijs is wel weer omhoog gegaan met 25%, dus OnePlus speelt wel wat met het imago nufast-server schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:32:
[...]
Snap het ook niet, als ik kijk naar:
Dan doet de OP5 het echt niet slecht.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Begrijp ik je nu goed dat je denkt dat de OP5 betere foto's maakt dan de S7 in het donker?fast-server schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:48:
Voor mij is de camera beter (komende van een S7 edge) omdat ik regelmatig foto's maak in het donker, een ander heeft misschien weer hele andere eisen waardoor het hem/haar tegenvalt.
Persoonlijk vindt ik de bouwkwaliteit van Samsung toestellen zwaar bedroevend, de S2 was de laatste goedgebouwde.
Een camera op een telefoon is altijd een compromis, wil je echt goede foto's dan zul je toch echt een dslr moeten kopen en meenemen.
Gelukkig mag je in NL kopen wat je wil als je budget het toelaat, past iets anders beter> go for it and move on.
[ Voor 17% gewijzigd door fast-server op 21-06-2017 00:54 ]
Uh, de Galaxy S8 heeft een uitmuntende bouwkwaliteit..fast-server schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:48:
Voor mij is de camera beter (komende van een S7 edge) omdat ik regelmatig foto's maak in het donker, een ander heeft misschien weer hele andere eisen waardoor het hem/haar tegenvalt.
Persoonlijk vindt ik de bouwkwaliteit van Samsung toestellen zwaar bedroevend, de S2 was de laatste goedgebouwde.
Een camera op een telefoon is altijd een compromis, wil je echt goede foto's dan zul je toch echt een dslr moeten kopen en meenemen.
Gelukkig mag je in NL kopen wat je wil als je budget het toelaat, past iets anders beter> go for it and move on.
Hahahha
[ Voor 40% gewijzigd door PaT op 21-06-2017 09:07 ]
Leg eens uit?Fantasio7 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 01:26:
[...]
Hahahhayou made my Day!
no but seriously i can't stop laughing i'm literally rolling on the ground right now! somebody please come pick me up!
Maar even serieus, je kan toch de OP5's camera toch niet met de Pixel camera gaan vergelijken.
Is een verschil van dag en duisternis man.
[ Voor 1% gewijzigd door PaT op 21-06-2017 09:07 ]
The devil is in the details.
[ Voor 30% gewijzigd door anessie op 21-06-2017 01:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq