Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:47

rens-br

OnePlus heeft zijn nieuwste smartphone OnePlus 5 aangekondigd. De telefoon komt volgende week uit voor 499 euro voor de goedkoopste variant, terwijl de duurdere versie 569 euro zal kosten. Daarmee is hij fors duurder dan eerdere OnePlus-telefoons.

De OnePlus 5 draait zoals eerder aangekondigd op een Qualcomm Snapdragon 835, een soc van de Amerikaanse ontwerper met acht Kryo 280-kernen op maximaal 2,45GHz, bijgestaan door een Adreno 540-gpu. OnePlus doet daar bij de goedkope variant 6GB aan lpdrr4x-geheugen bij, de duurdere variant heeft 8GB.

De telefoon heeft net als zijn voorgangers OnePlus 3 en 3T een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. OnePlus heeft naast srgb ook ondersteuning voor dci-p3 toegevoegd aan de telefoon. Dat is via de instellingen aan te zetten. Het toestel beschikt bovendien over een monochrome modus, die door de fabrikant wordt aangeduid als 'leesmodus'. Die staat los van de al bestaande 'nachtmodus', die de straling van blauw licht vermindert.

De telefoon is met 15,4x7,4cm iets groter en iets minder breed dan zijn voorganger. De screen-to-bezelratio is ongeveer dezelfde, rond 73 procent. Het ontwerp doet veel denken aan dat van de onlangs gepresenteerde Oppo R11 en aan de iPhone 7-serie van Apple, met een metalen behuizing en antennelijnen die naar de boven- en onderkant gekromd zijn. Ook de plaatsing van de dubbele camera is dezelfde als bij die andere twee telefoons.

Die dubbele camera lijkt op het oog op de set-up van de iPhone 7 Plus, maar wijkt toch stevig af. OnePlus heeft gekozen voor twee even grote sensoren met lenzen ervoor die maar weinig afwijken. Volgens de exifdata heeft de lens van de primaire camera een brandpuntafstand van 27mm als 35mm-equivalent, terwijl de secundaire camera 36mm heeft. Ter vergelijking: bij de iPhone 7 Plus is dat 28 en 56mm.

Het effect is dat wie in de camera-app op de zoomknop drukt, niet het hele beeld van de secundaire sensor krijgt, maar een crop daarvan. De camerasoftware wisselt van sensor bij een zoomfactor van rond 1,6. Er zit ook een portretmodus in die op basis van diepte-informatie de achtergrond vervaagt. Die maakt automatisch foto's met een zoomfactor van 1,4x.

OnePlus brengt zijn nieuwste smartphone over twee weken uit in twee varianten. De grijze versie met 6GB geheugen en 64GB opslag moet 499 euro kosten, de zwarte heeft 8GB geheugen en 128GB opslag, en moet 569 euro opbrengen. De smartphones van de fabrikant zijn elke keer een beetje duurder. De telefoon is vanaf dinsdagavond voor te bestellen en dan moeten klanten hem eerder dan over twee weken binnenkrijgen.

Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het bespreken van de levertijden en prijzen van de OnePlus 5.

Reviews:Videoreviews:
Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wjw4NqojZDNflkPgrGMzEv7f/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LlIAEHUOA6CCKKgIuDxRbqkI/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uSAU0mspz8FZoGRbc9hVreKt/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tzvqUyJXjnj8xhzr6x8Y3u3X/full.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rmzg8pS.png

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

De OnePlus 5 is te kopen voor €499 voor de 64GB-variant. De 128GB-variant kost 569 euro.

Dit is inclusief verzendkosten, importheffing en BTW. Tijdens het bestellen of achteraf komen er dus geen kosten meer bij.

De OnePlus 5 is te koop op de website van OnePlus en is daar af te rekenen met PayPal en Creditcard.

Terug naar Inhoudsopgave

Leverbaarheid
De OnePlus 5 is per direct verkrijgbaar door middel van een pre-order. Op deze site kun je de huidige voorraden zien van OnePlus producten.
Verzendmethoden & verzendtijd
Er zijn 2 verzendmethoden beschikbaar:
  • Standaard: gratis (verzendtijd max. 7 dagen)
  • Priority: €16,49 (verzendtijd max. 4 dagen)
Er zit in de praktijk geen verschil in verzendtijd tussen standaard en priority verzending, dus standaard verzending is aan te raden.
Track & trace
Er zijn twee manieren om de verzending van je pakket te volgen:
  • Wanneer je pakket verzonden is krijg je een mail met daarin een Track & Trace code, je kan deze code invoeren op de DHL website om de status van je verzending te bekijken.
  • Het kan zijn dat je pakket verzonden is, maar je nog geen T&T code hebt ontvangen, dan kan je bij DHL je ordernummer invullen om te kijken of je pakket al verzonden is. Vul in het veld Shipper´s Reference je ordernummer in. Dit ordernummer staat in de e-mail.
    Let op: dit is niet het nummer dat met OPS begint!
Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar
AnonymousWP of rens-br.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.020-6-2017, 20:40Topic aangemaaktAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-06-2017 20:40 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Is het nog steeds zo dat we in de pop ups ze infeite sneller kunnen bemachtigen dan ze nu te bestellen?
Want zie iedereen hier bestellen, en weinigen spreken van er morgen om te gaan.(heb de event niet kunnen bekijken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:07
Telefoon tijdens de livestream besteld (Jun 20, 2017 04:35:02 PM) dus 18:35.
Hij staat nu op 21 juni verstuurd en 23 juni ontvangen. DAt is besteld via de early bird actie.

Goed bezig @Anonymoussaurus , mooie OP :)

[ Voor 16% gewijzigd door Melantrix op 20-06-2017 19:46 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

theory schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:45:
Is het nog steeds zo dat we in de pop ups ze infeite sneller kunnen bemachtigen dan ze nu te bestellen?
Want zie iedereen hier bestellen, en weinigen spreken van er morgen om te gaan.(heb de event niet kunnen bekijken).
Volgens mij dacht ik te lezen dat je kan weglopen met een OP5 vanaf zo'n event.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 09:49
Ik heb er voor gekozen om nu niet te bestellen, maar morgen naar Amsterdam te gaan. Lijkt mij gek dat je daar niet met een exemplaar kan weglopen. Anders een leuk dagje Amsterdam van maken.. ;)

Ik zie het morgen wel, anders bestel ik de telefoon later wel. Is geen ramp om nog even met de Nexus 6P rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:46
Zo, net besteld. Ben benieuwd wanneer hij komt

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:10:
[...]

Het heeft ze allebei. Oortjes en lader. ;)
Oortjes en kabel, maar niet de lader.

Welkomspakket is uitverkocht zo te zien nu, dus maakt niet meer uit :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

MK1998NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:57:
[...]

Oortjes en kabel, maar niet de lader.
Seriously? Oh.

Nouja, had toch een nieuwe 1,5meter kabel nodig.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:46:
Telefoon tijdens de livestream besteld (Jun 20, 2017 04:35:02 PM) dus 18:35.
Hij staat nu op 21 juni verstuurd en 23 juni ontvangen. DAt is besteld via de early bird actie.

Goed bezig @Anonymoussaurus , mooie OP :)
zo snel? ik heb hem net besteld

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05 21:57
In het vorige topic las ik dat mensen problemen hadden met de referral codes, ik kon 'm wel gewoon gebruiken.. Heb een Karbon bumpercase en een autolader met een 128GB voor 590 euro (dus 27 korting) totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:08:

Het is omgerekend nog steeds dat we wel meer betalen dan Amerikanen voor de op5. Maar goed het is maar zo...
Nee dat klopt niet. Hij kost in de vs namelijk $479,- en bij ons $458 (Ik heb de omrekening alvast voor je gedaan).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb de 5 besteld. Mijn 3t goed kunnen verkopen dus schiet er niet veel bij in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
Ik heb er ook twee besteld gaan het meemaken. maar eens vergelijken met mn 3T

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Laatst online: 23-02 12:30

Zerfox

^this guy

FeaR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:17:
Om een post uit het gesloten topic nog maar te beantwoorden:

[...]

€88,80 maar ging nu met 50% dus leuke deal.
Is die welkomsbundel wel zo'n leuke deal? Ik heb mijn bestelling nog niet betaald en zit nog te twijfelen de de welkomsbundel eraf te halen want 40 euro voor die items is niet echt een enorme aanbieding toch? :? Kan je beter gewoon een hoesje los kopen, oortjes heeft iedereen al en zullen niet geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 22:21
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:13:
[...]

Nee dat klopt niet. Hij kost in de vs namelijk $479,- en bij ons $458 (Ik heb de omrekening alvast voor je gedaan).
Oh shit dan ben ik blind. Had het over de 128 GB model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:15:
[...]

Oh shit dan ben ik blind. Had het over de 128 GB model.
$539,- 128 GB in de vs. Tegen $522,- in de EU.
Nee de OnePlus is niet goedkoper in de v.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:19:
Rekening gehouden met taxes?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:19:
[...]

Wacht waar haal je dat vandaan? Als ik 559 euro omzet naar dollars kom ik over 600$ uit. Dat heb ik toch net betaald voor de 128gb versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:34
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Wacht waar haal je dat vandaan? Als ik 559 euro omzet naar dollars kom ik over 600$ uit. Dat heb ik toch net betaald voor de 128gb versie
Hij heeft de btw eraf gehaald denk ik aangezien de US versie ook zonder taxes nog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Bartske schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Hij heeft de btw eraf gehaald denk ik aangezien de US versie ook zonder taxes nog is?
Oh dan weet ik er niks van. Geen idee hoe Amerikanen dat betalen/inbegrepen/etc.
Heb gewoon de prijs aangenomen van reviews en dacht dat dat is wat ze betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:22:
Oh dan weet ik er niks van. Geen idee hoe Amerikanen dat betalen/inbegrepen/etc.
Prijzen in de v.s. zijn altijd zonder tax, je moet dus de ex btw prijs vergelijken met de Amerikaanse prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:22:
[...]

Verschilt per staat, volgens google komt er gemiddeld over alle staten nog 17% bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Hopelijk weer 1 vrij voor iemand van jullie, heb mijne gecanceled. Eigenlijk in een opwelling besteld met de promo code maar na al deze reviews kwam ik tot de conclusie dat ik voor 100 euro meer de U11 kan kopen die voor mij veel meer plusplunten heeft op de OP5 dan andersom

[ Voor 41% gewijzigd door japjaan op 20-06-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 15:37

ComputerHoed

Electronica <3

Anoniem: 567735 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:43:
Top aspect voor mij: vrijwel alle 4G-banden ter wereld erbij. Alle 4G-banden van T-Mobile USA en AT&T zitten erop, ik ga daar van de zomer in de US echt van genieten, en hopelijk óók van de camera :)
Same, bij mij zit 'ie nog steeds in het winkelmandje. Zodra ik bevestiging heb dat mijn familielid mijn OP3 overneemt voor de aangeboden prijs, zal ik de OP5 aanschaffen :p

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
japjaan schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:36:
Hopelijk weer 1 vrij voor iemand van jullie, heb mijne gecanceled. Eigenlijk in een opwelling besteld met de promo code maar na al deze reviews kwam ik tot de conclusie dat ik voor 100 euro meer de U11 kan kopen die voor mij veel meer plusplunten heeft op de OP5 dan andersom
Vergeet niet je hebt 15 dagen bedenktijd. Ik heb het besteld met dat in mijn achterhoofd. Reviews afspeuren, lezen lezen lezen en als ik hem vrijdag binnen heb kan ik nog altijd terug sturen(met kosten maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:46:
[...]

Vergeet niet je hebt 15 dagen bedenktijd. Ik heb het besteld met dat in mijn achterhoofd. Reviews afspeuren, lezen lezen lezen en als ik hem vrijdag binnen heb kan ik nog altijd terug sturen(met kosten maar goed).
je kan dus zonder problemen terugsturen? ze doen daar dus niet moeilijk over? Heb hem ook net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567735

Bartske schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:24:
Verschilt per staat, volgens google komt er gemiddeld over alle staten nog 17% bij
Pardon? Heb je gekeken naar de inkomstenbelasting of zo?

Hier is een overzicht van sales tax per staat in de VS.

Zoals je ziet is het hoogst mogelijke 13,5%, in het geval van een lokale extra belasting, het hoogste basistarief is Californië met 7,25% (Puerto Rico is geen staat van de VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:40
Zojuist ook de 128 GB variant besteld! Zag dat hij nu ondertussen out of stock is (128 GB versie) .. hmm na een refresh is hij weer leverbaar.
Valt me alleen tegen dat er standaard geen oordopjes meegeleverd, dat mag je voor deze prijs toch wel verwachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Anoniem: 567735 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:50:
[...]

Pardon? Heb je gekeken naar de inkomstenbelasting of zo?

Hier is een overzicht van sales tax per staat in de VS.

Zoals je ziet is het hoogst mogelijke 13,5%, in het geval van een lokale extra belasting, het hoogste basistarief is Californië met 7,25% (Puerto Rico is geen staat van de VS).
Klopt, je vergeet alleen de federal state tax van 5,82% erbij op te tellen. (mocht dat in de OPF prijs er al bij zitten dan heb jij gelijk).

https://taxfoundation.org...l-phone-taxes-your-state/

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 20-06-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-05 21:43
Besteld Paypal zegt betaald bij hun zeggen ze moet nog betaald worden. Denk door drukte ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-05 11:30
Waar eerst mijn shipping date op de 21ste stond en arrival op de 23ste staat mijn order nu op pending, meer die hetzelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 12-05 11:11
oneplus 5 voor me vader besteld, heb zelf de oneplus 3. Vind 't eigelijk niet nodig om de 5 aan te schaffen tegenover de 3. me vader komt van de oneplus one af die nu de nodige kuren vertoond :+

Betaald via PayPal. 10 minuten later stond er ook dat die betaald was en dat die morgen de deur uit gaat zodat hij vrijdag hier binnen is. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
HaNS1443 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:03:
Waar eerst mijn shipping date op de 21ste stond en arrival op de 23ste staat mijn order nu op pending, meer die hetzelfde hebben?
Ja ik zie ook hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 12-05 11:11
zojuist ook hier veranderd naar pending..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Net uit paniek effe ingelogd. Ik heb het niet. Ik was er wel super vroeg bij, moment dat de code uit kwam <1 min alles erin geklikt als een malle en betaald. Wellicht daarom?

EDIT: Ok wel gek dat mijn oneplus niet bestaat als ik op het artikel klik. https://oneplus.net/nl/oneplus-5-eu

Wellicht is iemand de nederlandse vertaling vergeten. :/

[ Voor 21% gewijzigd door IAmNice op 20-06-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
misschien omdat ze de doos nog klaar moeten leggen en de sticker printen? leverdatum is namelijk nog steeds de 23e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Ja nu ook pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Vaag hoor. Hoop dat ze de levertijd wel kunnen waarmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Erik1805 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:09:
Vaag hoor. Hoop dat ze de levertijd wel kunnen waarmaken
Wat om effe duidelijkheid te creeren. Kun je precies laten zien wat er staat bij jou?

http://i.imgur.com/nO0CdBD.png

Dit is bij mij, bedoel je dat er pending staat bij de datums of rechtsboven (Pending Shipment om heel precies te zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 567735

Bartske schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:59:

Klopt, je vergeet alleen de federal state tax van 5,82% erbij op te tellen. (mocht dat in de OPF prijs er al bij zitten dan heb jij gelijk).
Oh, maar dat is een heel ander soort belasting, namelijk iets dat je betaalt over je abonnement, voor beheer van het frequentie spectrum bijvoorbeeld. In dit artikel staat het wat uitgebreider.

Je betaalt dat niet als je los een mobiele telefoon zonder abonnement koopt, dan betaal je alleen de door mij aangehaalde sales tax (iets complexer nog voor bestellingen over het internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:10:
[...]

Wat om effe duidelijkheid te creeren. Kun je precies laten zien wat er staat bij jou?

http://i.imgur.com/nO0CdBD.png

Dit is bij mij, bedoel je dat er pending staat bij de datums of rechtsboven (Pending Shipment om heel precies te zijn).
Dit heb ik ineens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HcJDdty5SNNDwxT0qr3pQc1i/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ah ok het is dan duidelijk dat je iets anders hebt. Waarschijnlijk hebben teveel mensen besteld lijkt me en ging het systeem priotiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:15:
[...]

Ah ok het is dan duidelijk dat je iets anders hebt. Waarschijnlijk hebben teveel mensen besteld lijkt me en ging het systeem priotiseren?
Ja zou kunnen maar dan is de early bird actie niks. Als ik dan alsnog langer moet wachten. Zal morgenochtend nog een keer kijken en als niet op tijd geleverd wordt annuleer ik hem weer.

[ Voor 12% gewijzigd door Erik1805 op 20-06-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Bestellen lukt niet meer. Ik had hem besteld, ik wilde net afrekenen en toen liep alles vast. Nieuwe poging gedaan: niet leverbaar, nog een poging gedaan, geen verzendmogelijkheid te kiezen

Tsja...Ik wacht wel even en kijk ondertussen gewoon verder

[ Voor 11% gewijzigd door Ortep op 20-06-2017 21:19 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Hoelang bleef hij bij jullie op Pending Payment staan? Hier staat hij er nu al 40 minuten op, terwijl ik met creditcard betaald heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Zojuist de 64GB versie besteld, betaling staat nog op pending. Heeft met drukte te maken/capaciteit te maken. Geduld is een schone zaak.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Klopt bij mij duurde het meer dan een uur toen pas op pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Klopt, die van mij stond op delivered 23 juni maar nu ineens niet meer. Hoop dat het de drukte is inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936031

Ik heb hem ook zojuist besteld! Alleen nu zag ik dat die payment nog niet goed was.
Toen heb ik op paynow gedrukt, ben ik dan niet de lul dat hij hem 2x afschrijft via paypal?

Aangezien ik hier later pas zag dat het door die drukte kwam..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 936031 op 20-06-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sibren222
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 22:31
Anoniem: 936031 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:35:
Ik heb hem ook zojuist besteld! Alleen nu zag ik dat die payment nog niet goed was.
Toen heb ik op paynow gedrukt, ben ik dan niet de lul dat hij hem 2x afschrijft via paypal?

vraag me eigenlijk net hetzelfde af, heb dit ook gedaan mmm
paypal toont in ieder geval enkel de initiële betaling.

[ Voor 6% gewijzigd door sibren222 op 20-06-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-05 13:15
Jahoor, de opkopertjes zijn weer bezig.
Lets (t)roll!
https://www.marktplaats.n...-oneplus-5-8gb-128gb.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53
Anoniem: 936031 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:35:

Ik heb dat ook gedaan, maar met CC. Ik krijg een SMS bij betaling en kreeg geen 2e sms. Dus ga ervanuit dat ie maar 1 keer betaald is. Zal bij jou ook wel zo zijn.

Als je trouwens de last 40 days aanpast naar all orders zie je bij mij wel dat ie betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BooYooToo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:45:
[...]

Ik heb dat ook gedaan, maar met CC. Ik krijg een SMS bij betaling en kreeg geen 2e sms. Dus ga ervanuit dat ie maar 1 keer betaald is. Zal bij jou ook wel zo zijn.

Als je trouwens de last 40 days aanpast naar all orders zie je bij mij wel dat ie betaald is.
Kreeg ook maar 1 mail direct na bestelling van paypal en ook op de site maar 1x. Zal wel goed zijn dan?
Trouwens bij all orders staat idd ook dat hij wel al betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Dat is de placeholder voor de 5T qua prijs. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwacht , schaamteloos maar begrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja bij mij nu ook weer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cJiagjmKLZBba9pwXpZKYP4m/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sibren222
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 22:31
[...]

thx staat idd bij dat het betaald is, joepie :) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-05 15:07
IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:49:
[...]

Verwacht , schaamteloos maar begrijpbaar.
Ik begrijp niet welke randdebielen 600 euro gaat betalen als het nieuw minder kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zitten mensen al in de 3e fase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
zie je nou wel paniekzaaier, ze hebben net je doos gevonden en die sticker erop geplakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik kreeg nu de melding: Niet meer leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
lijkt mij dat dat pas morgen is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg

Als ik dat doe, veranderd de status naar Pending Shipment, echter staat erboven nog:

You have orders which have not yet been paid.

You can complete these orders by clicking the "Pay Now" button. If the problem persists, please create a new order or contact Customer Support.

Unpaid orders are held for 3 hours from the time of creation.

Afwachten dus nog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Vind het wel erg snel geleverd. Komen deze ook weer uit Polen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Staat nu netjes leverdatum 23ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-05 13:15
Vorige was lekker getrolled zag er net nog eentje voorbij komen.
https://www.marktplaats.n...3a&previousPage=lr&pos=32
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53
Ik wilde ook een S8 halen, maar dan de dual sim versie, maar dit scheelt 200 euro. Deze OP5 heeft ook Dual sim. Voor mij de voornaamste reden om deze nu te nemen ipv de S8.

Edit: hmm, verkeerde topic... :F

[ Voor 9% gewijzigd door BooYooToo op 20-06-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja, is best snel, ben benieuwd of ie dan ook wordt geleverd. Morgen weten we meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroenvdnberg schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:54:
[...]

Als ik dat doe, veranderd de status naar Pending Shipment, echter staat erboven nog:

You have orders which have not yet been paid.

You can complete these orders by clicking the "Pay Now" button. If the problem persists, please create a new order or contact Customer Support.

Unpaid orders are held for 3 hours from the time of creation.

Afwachten dus nog :'(
Ja bij all orders staat alsnog dat hele verhaal van 3 hours idd. Ben benieuwd zolang hij het maar 1x afschrijft vind ik het goed. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:05
Zojuist ook eentje besteld, 128GB versie! Mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Same & same.

Heb zelfs nog even Mastercard gebeld voor de zekerheid maar de betaling was "whitelisted" en heb telefonisch de authorisatie-code gekregen; deze in een support-ticket gegooid bij OP (just to be sure).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu bij zowel all orders & orders last 30 days. Dat hij op payment staat en die 3 uur melding niet meer in beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 21:46

-Stef-

Slainthe!

Net te laat, 128GB is uitverkocht.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-03 12:42
Zojuist een bestelling geplaatst voor de 6GB versie. Gaat toch echt pas verstuurd worden op 22 juni, en verwachte leverdatum is 26 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

letskeepitsafe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:57:
Zojuist een bestelling geplaatst voor de 6GB versie. Gaat toch echt pas verstuurd worden op 22 juni, en verwachte leverdatum is 26 juni.
Hoe krijg je dat voor elkaar. Ik krijg al uren de melding dat hij niet meer leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ortep schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:23:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar. Ik krijg al uren de melding dat hij niet meer leverbaar is
Nee hoor, de 6GB versie is nog verkrijgbaar:
https://oneplus.net/nl/early-drop
Code "Clearer photos"

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 15:37

ComputerHoed

Electronica <3

-Stef- schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:40:
Net te laat, 128GB is uitverkocht.
Blijven proberen, ik had hetzelfde probleem.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

MK1998NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:25:
[...]

Nee hoor, de 6GB versie is nog verkrijgbaar:
https://oneplus.net/nl/early-drop
Code "Clearer photos"
30 seconden geleden nog geprobeerd.: Niet leverbaar

Je kan hem wel selecteren, maar zodra je wilt betalen stopt het

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 20-06-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-02 02:38
Heb zojuist ook besteld.

Estimated dispatch: 22 juni
Estimated delivery 26 juni

Dit is wel eens slechter geweest bij Oneplus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ortep schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
[...]

30 seconden geleden nog geprobeerd.: Niet leverbaar

Je kan hem wel selecteren, maar zodra je wilt betalen stopt het
Jammer :'( Ben je ingelogd?

Mijne staat nog steeds op om morgen verscheept te worden, 23 juni (vrijdag) verwachte leverdatum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ja, je moet zelfs ingelogd zijn om te kunnen betalen.

Nu ja, als het echt niet lukt laat ik het gewoon. Er zijn meer merken telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Ortep schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:35:
[...]
Ja, je moet zelfs ingelogd zijn om te kunnen betalen.

Nu ja, als het echt niet lukt laat ik het gewoon. Er zijn meer merken telefoons
Daarom vroeg ik ook of je ingelogd was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 14:45
Ik heb hem net ook besteld, de 6gb versie voldoet voor mij prima. Dit is toch wel een mooie vervanger voor mijn trouwe oude OPO. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor degene die het niet lukt om te bestellen: blijf het gewoon proberen. Het kan zijn dat sommigen hem annuleren, waardoor 'ie weer beschikbaar komt. Was de vorige keren ook zo.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 09:26
Ik lees in de OP5 topics toch wel een beetje met verbazing hoe iedereen hier mee gaat in het (toch wel overduidelijke) marktetingtrucje van OP, en er alles aan doen om toch maar zo snel mogelijk die telefoon te bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Arrne schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:05:
Ik lees in de OP5 topics toch wel een beetje met verbazing hoe iedereen hier mee gaat in het (toch wel overduidelijke) marktetingtrucje van OP, en er alles aan doen om toch maar zo snel mogelijk die telefoon te bestellen. :P
Mijn huidige telefoon is gewoon op. Dan mag ik toch een nieuwe bestellen? Zakken in prijs doen ze toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 16:06
Toch maar één besteld, 128gb + extra charger. Geen hoesje, daar doe ik niet aan. Staat gepland voor komende maandag. Dat zou wel heel snel zijn!! En fijn ook, gaan op vakantie naar Ierland, direct even die camera testen!!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Arrne schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:05:
Er zijn ook mensen die de teleurstellingen over de OP5 snel verwerken en beseffen dat ze toch niks beters gaan kopen voor onder €650. Ik heb een hekel aan de Oneplus zogenaamd hippe marketing en hype. Desalniettemin ben ik aan een nieuwe smartphone toe en wel het liefst voor de vakantie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 09:26
MK1998NL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:11:
[...]

Mijn huidige telefoon is gewoon op. Dan mag ik toch een nieuwe bestellen? Zakken in prijs doen ze toch niet :)
Tuurlijk mag dat, zo bedoel ik het ook niet. :)

Het is alleen erg duidelijk wat OnePlus hier doet, met uitgestelde verkoop en codes voor zgn voorverkoop. En ik verbaasde me dat er toch zoveel mensen aan meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:32
Had om 18u eentje besteld voor m'n vader, zo'n welkom bundle erbij gepakt (en car charger).

Hoor ik later op de avond dat hij graag een rode case heeft (ieder zijn smaak) dus ik bestel nog eentje met de rode plastic case die eerder op de avond niet in stock stond/bij de discounts stond.

Probeer ik nu die order van 18u te annuleren maar die staat al op processing, dus ik zal die vrijdag moeten weigeren aan de deur. En dan ergens die 565 euro van Paypal terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 06:08
In het speculatietopic zag ik iets voorbij komen over 'bedenktijd', maar kan het zo gauw niet meer terugvinden in het topic of op de site van OnePlus. Weet iemand na hoeveel dagen de telefoon nog retour kan als ie toch niet bevalt?

Edit: Gevonden, 15 dagen.

[ Voor 18% gewijzigd door pimsaint op 21-06-2017 05:48 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 923239

Hmm 128 gb versie nu al uitverkocht.. Hoesjes tevens ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Status naar fase 3 en staat nu op processing! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Ja die van mij staat ook op processing. Fase 3. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 09:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:Het bespreken van Accessoires is hier offtopic en het vragen om referallcodes is niet toegestaan op tweakers. Je kan deze codes echter wel éénmalig posten in: OnePlus referraltopic.

Offtopic berichten worden verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 21-06-2017 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

BasRB schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:18:
[...]

Er zijn ook mensen die de teleurstellingen over de OP5 snel verwerken en beseffen dat ze toch niks beters gaan kopen voor onder €650. Ik heb een hekel aan de Oneplus zogenaamd hippe marketing en hype. Desalniettemin ben ik aan een nieuwe smartphone toe en wel het liefst voor de vakantie. :9
Of je komt vanaf een s4 af dus voor mijn sowieso een heerlijke upgrade en geen teleurstelling omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb hihi :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 936031 op 21-06-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Anoniem: 936031 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:00:
[...]

Of je komt vanaf een s4 af dus voor mijn sowieso een heerlijke upgrade en geen teleurstelling omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb hihi :)
In vergelijking met jouw s4 zal het scherm van je oude s4 scherper ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:19
De prijzen verschillen nogal met Amerika!

De oom van mn vriendin is om de twee weken ongeveer in Portland, Oregon.
Zou het mogelijk zijn om de OP5 op zijn adres in Amerika te laten bezorgen en hem deze mee te laten nemen?
Scheelt me bijna 120eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Goemies schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:15:

Zou het mogelijk zijn om de OP5 op zijn adres in Amerika te laten bezorgen en hem deze mee te laten nemen?
Scheelt me bijna 120eu.
ja is mogelijk echter heb je dan een andere versie zonder band 20 ondersteuning. Zou het niet doen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 09:20
Goemies schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:15:

Scheelt me bijna 120eu.
Wat kost ie in Amerika dan? Ik dacht 479,- + taxes komt ie toch ook op 500 Euro of zie ik het verkeerd??
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.

Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!