Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
trabuca schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:26:
[...]P. S. Welke Spyware? Dat heb ik even gemist.

Edit: lees nu over mogelijke spyware. Ik heb de originele ROM zoals het lijkt en OTA update uitgevoerd en dat werkte. Ik zie niets geks, hoe check ik hier op?
OnePlus Secretly Collects Way More Data Than It Should — Here’s How to Disable It
Ik weet niet of OnePlus zelf inmiddels een hotfix heeft uitgebracht.

Met hier een official statement van een van de co founders (Carl)

[ Voor 12% gewijzigd door bitpixl op 01-11-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 22:18
RaiderZ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:27:
8GB versie voor €401,40

https://nl.pepper.com/aan...r-eur40140-gearbest-45663

Dit is wel een erg mooi prijsje, zit toch te twijfelen voor deze of de nieuwe oneplus
Dit gaat enkel om de niet Global versie zie ik?

Ik neem aan dat dit dan problemen oplevert voor de EU/US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Adr01 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:03:
[...]

Dit gaat enkel om de niet Global versie zie ik?

Ik neem aan dat dit dan problemen oplevert voor de EU/US?
Er is geen verschil in hardware zover ik weet. Je zult alleen mogelijk de Play store missen maar dat valt op te lossen door global te flashen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Leo1010 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:38:
[...]

Er is geen verschil in hardware zover ik weet. Je zult alleen mogelijk de Play store missen maar dat valt op te lossen door global te flashen.
Op mijn 6GB versie van Gearbest staat gewoon de play store. Het boekje is in het Chinees en de lader is niet Europees, maar werd geleverd met verloopstekker. Verder geen verschil met een telefoon geleverd van OnePlus rechtstreeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Vandaag brief met/van de post gehad waarin ik word gevraagd meer info te geven over mijn pakketje uit het buitenland. Helaas dus de extra kosten via GearBest. Jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

bitshady schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:22:
Vandaag brief met/van de post gehad waarin ik word gevraagd meer info te geven over mijn pakketje uit het buitenland. Helaas dus de extra kosten via GearBest. Jammer :/
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Nee ik bekijk even de opties. Bedankt iig voor de suggestie. Aan de andere kant is het wel iets waar ik al van uit ging (maar is het toch jammer).

edit: inmiddels eerlijk O-) antwoord aan PostNL verstuurd.

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 08-11-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:30
Ben me aan het oriënteren voor een OnePlus 5 maar zie dat in hun shop alleen nog de 5T te bestellen is , iemand nog een adres waar de 5 64Gb te bestellen is ?

Thx

[ Voor 3% gewijzigd door ramrodwillem op 09-12-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
ramrodwillem schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:31:
Ben me aan het oriënteren voor een OnePlus 5 maar zie dat in hun shop alleen nog de 5T te bestellen is , iemand nog een adres waar de 5 64Gb te bestellen is ?

Thx
https://www.banggood.com/search/oneplus-5.html

Mogelijk dat Banggood nog ergens een lading vandaan weet te toveren.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ah bedankt , behalve lader type voor Europa is er nog een verschil , wel Nederlands menu ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
ramrodwillem schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:39:
Ah bedankt , behalve lader type voor Europa is er nog een verschil , wel Nederlands menu ...?
Meestal staat er een afbeelding bij met de talen. Dat gezegd, volgens mij heeft Android gewoon altijd standaard alle talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Kan je een nieuwe (stickers e.d aanwezig) OnePlus 5 , in het buitenland gekocht ,op de PlusOne site aanmelden voor garantie , toestel heeft een lader voor US , dus daar waarschijnlijk gekocht ...?
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.

Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!