This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In principe staat de belastingdienst bij de douane om dit soort dingen te voorkomen; je zal importheffing moeten betalen waardoor je onder de streep op hetzelfde uit komt. Een verzegelde doos gaan ze waarschijnlijk opmerken.Goemies schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:15:
De prijzen verschillen nogal met Amerika!
De oom van mn vriendin is om de twee weken ongeveer in Portland, Oregon.
Zou het mogelijk zijn om de OP5 op zijn adres in Amerika te laten bezorgen en hem deze mee te laten nemen?
Scheelt me bijna 120eu.
Neem je het toestel zonder doos in je broekzak mee alsof je 'm al weken gebruikt...
Let wel op de gebruikte LTE-frequentiebanden en dat je een US Dash-charger krijgt op die manier.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je mag 475 430 euro importeren als je zelf de grens overgaat dus dat zou net kunnen!Richh schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:28:
[...]
In principe staat de belastingdienst bij de douane om dit soort dingen te voorkomen; je zal importheffing moeten betalen waardoor je onder de streep op hetzelfde uit komt. Een verzegelde doos gaan ze waarschijnlijk opmerken.
Neem je het toestel zonder doos in je broekzak mee alsof je 'm al weken gebruikt...
Let wel op de gebruikte LTE-frequentiebanden en dat je een US Dash-charger krijgt op die manier.
zie: https://www.belastingdien...et_eu_land_naar_nederland
[ Voor 13% gewijzigd door TimDJ op 21-06-2017 09:42 ]
Lijkt er idd opOssi schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:41:
US site:
[...]
NL site:
[...]
Volgens mij hetzelfde. Tenzij hun website niet klopt...
Maar het prijsverschil is toch niet echt heel erg groot.
prijs NL:
499 / 579
prijs USA (1.11 usd per eur)
$ 479 / € 430
$ 539 / 484
Scheelt dus maar 6 tientjes voor de 64gb en 9 tientjes voor de 128
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Je vergeet de taxes erbij te tellen (gemiddeld 17%). Dus de prijs is gewoon hetzelfde.cypher21 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:47:
[...]
Lijkt er idd op
prijs NL:
499 / 579
$ 479 / € 430
$ 539 / 484
Prijsverschil is vrij klein, maar als je er op kan wachten, dan kan het mogelijk uit.cypher21 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:47:
[...]
Lijkt er idd op
prijs NL:
499 / 579
$ 479 / € 430
$ 539 / 484
Nadeel is wel dat je een Amerikaanse stekker krijgt, dus die moet je ook vervangen. En laten die items nou behoorlijk aan de prijs zijn bij OP.

Kom dat in de shop erbij? Of moet dat achteraf? Als het achteraf is, dan maakt dat niet uit voor een buitenlander in Amerika hemacweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:50:
[...]
Je vergeet de taxes erbij te tellen (gemiddeld 17%). Dus de prijs is gewoon hetzelfde.
Dit wordt gewoon aan de kassa berekend. Dat lijkt me in een webshop ook het geval. Is gewoon btw, dat moet iedere consument betalen.Ossi schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:51:
[...]
Kom dat in de shop erbij? Of moet dat achteraf? Als het achteraf is, dan maakt dat niet uit voor een buitenlander in Amerika he
Ik lees dat oneplus prijs incl tax is als je online besteld. Dus dan scheelt het toch 7 tientjes.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Dit wordt gewoon aan de kassa berekend. Dat lijkt me in een webshop ook het geval. Is gewoon btw, dat moet iedere consument betalen.
Waarom zou een telefoon duurder worden omdat het bedrijf groeit? Ja omdat ze meer marge willen draaien, maar juist als de productie aantallen omhoog zouden gaan zou je de prijs laag moeten kunnen houden (massaproductie).macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:00:
Ik lees van verschillende mensen hier dat de reviews tegenvallen, maar de reviews van Marques Brownlee, Android Authority en Engadget zijn juist super positief en vinden het de beste OnePlus ooit gemaakt. Dat de prijs wat omhoog gegaan is lijkt me logisch gezien de groei van het bedrijf OnePlus. En het toestel kost nog steeds maar een fractie van een IPhone 7+ of Galaxy S8.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
dit is gewoonweg niet waar. Je kan een hagelnieuwe S8 krijgen voor €75 meer dan de 128Gb OP5.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:00:
En het toestel kost nog steeds maar een fractie van een Galaxy S8.
Dat noem jij een fractie?
Verwijderd
Het is verderop ook al even gemeld, maar dat is onzin. Wat in de USA met 'cell phone tax' aanduiden is een bedrag bovenop je abonnement voor spectrum monitoring enzo, niet een sales tax. Zie ook mijn berichten hier.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:50:
Je vergeet de taxes erbij te tellen (gemiddeld 17%). Dus de prijs is gewoon hetzelfde.
Voor wat betreft al die banden, dat is gisteren netjes gemeld door de CEO van Qualcomm in de presentatie, en het komt inderdaad ook terug in de specs op de site. Dat was voor mij nu een jaw-dropping moment.
Aangezien volgens de OnePlus 5 de enige is die dit doet met een Snapdragon 835, is dat toch wel een beetje een plus ten opzichte van andere fabrikanten die dat dus kunstmatig afschermen, en ook een teken dat Qualcomm en OnePlus goede vriendjes zijn en dus hard werken aan een optimaal afgestemde chipset.
*knip*. Offtopic.
Ik blijf erbij, One Plus had NOOIT de 5 zo in de markt moeten zetten...met al dat gehype van ze als 1 of andere flagship killer en fantastische dual camera.
Meeste reviews van de grotere tech sites laten dat nu gewoon zien.
Voor €499+ is dit een gewone smartphone, verre van bijzonder en echte bang-for-the-buck.
[ Voor 56% gewijzigd door rens-br op 21-06-2017 10:26 ]
Precies en dat blijkt men even te vergeten. Een S8 vs OnePlus 5 vergeliken met actuele prijzen is een beetje gemakkelijk.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:15:
[...]
De S8 was 799,- bij introductie, de Oneplus 499,- Dat is 300,- euro verschil![]()
De S8 is een mooi toestel om te zien, maar verder echt een drama. De software ervaring is verre van vloeiend, maar dat is altijd een probleem geweest bij Samsung.
Bovendien is het in dit licht appels met peren vergelijken.
De S8 is imo op zich een erg mooi toestel maar de bloatware is dramatisch waar de OnePlus 5 vrijwel stock-Android heeft.
Voor €500 mag je een goed toestel verwachten maar ook weer geen wonderen en dat is wat men verwacht. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
*knip*. Offtopic.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:15:
[...]
De S8 was 799,- bij introductie, de Oneplus 499,- Dat is 300,- euro verschil![]()
De S8 is een mooi toestel om te zien, maar verder echt een drama. De software ervaring is verre van vloeiend, maar dat is altijd een probleem geweest bij Samsung.
Ik ben het met je eens dat de introductie prijs hoog is, maar dat is bij Apple niet anders. De top modellen van Samsung houden ook langer hun waarde vast dan Oneplus.
Verder vind ik de Oneplus best een aardig toestel, maar dat gecheat met benchmarks zet mij wel aan het denken. LINK
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 21-06-2017 10:25 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
ik zal nog even een stukje uit mijn post benadrukken:macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:15:
[...]
toevoeging, bij oneplus is het gewoon de advies prijs en daar moet je het mee doen, nu en waarschijnlijk over een half jaar nog steeds... (misschien tegen die tijd een prijsdaling van 30 euro..)het verschil met de laastste samsung wordt steeds kleiner, zeker als je bedenkt dat samsungs sneller onder de advies prijs verkocht worden en meestal (langzaam) blijven dalen.
de s8 is op dit moment in de pricewatch 690, dus 190 verschil
Ik vind het erg jammer dat oneplus steeds duurder wordt, de OP3 heb ik nog zelf gekocht, terwijl ik een toestel van de zaak had, maar op deze manier kan ik dat niet blijven doen.
Ik ben overigens wel van mening dat je genoeg waar voor je geld krijgt hoor, maar de USP verdwijnt een beetje op deze manier.
[ Voor 115% gewijzigd door rens-br op 21-06-2017 10:28 ]
Dat de S8 nu voor 690,- te verkrijgen is ruim 1 maand na release zegt toch al genoeg over het feit dat het toestel overpriced is bij release?! Voor de hardware die je nu krijgt voor de prijs van 499,- is de OP5 toch een fantastische deal? En anders koop je een 3T voor 439,-, die doet ook niet veel onder voor de flagships van Samsung en HTC.Prulleman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:24:
[...]
ik zal nog even een stukje uit mijn post benadrukken:
[...]
toevoeging, bij oneplus is het gewoon de advies prijs en daar moet je het mee doen, nu en waarschijnlijk over een half jaar nog steeds... (misschien tegen die tijd een prijsdaling van 30 euro..)
de s8 is op dit moment in de pricewatch 690, dus 190 verschil(en zoals al meer aangegeven zijn ze nog goedkoper te krijgen)
Ik vind het erg jammer dat oneplus steeds duurder wordt, de OP3 heb ik nog zelf gekocht, terwijl ik een toestel van de zaak had, maar op deze manier kan ik dat niet blijven doen.
Ik ben overigens wel van mening dat je genoeg waar voor je geld krijgt hoor, maar de USP verdwijnt een beetje op deze manier.
ETA: 27 juni
Dat kan helaas niet meer.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:29:
[...]
En anders koop je een 3T voor 439,-, die doet ook niet veel onder voor de flagships van Samsung en HTC.
Mooi vergelijk tussen de OP5 en de S8+ van Pocketnow
* FeaR schaamt zich zo ongeduldig te zijn, maar na drie jaar een nieuw toestel maakt toch het kind los

Edit:
Support van OnePlus raadde me aan mijn order de annuleren en opnieuw in te schieten omdat ik de verkeerde shipping had gekozen. Dat wordt lastig als alles al uit is verkocht
[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 21-06-2017 10:49 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zouden ze verkoop tijdelijk stilgelegd hebben of wordt deze gewoon niet meer verkocht?
Estimated staat op de 21e en Delivery op de 23e.FeaR schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:48:
Vraagje: wat staat er bij de personen die het toestel vrijdag (ETA 23-06) verwachten bij de "Estimated dispatch"? Bij mij staat daar namelijk morgen (22-06) en bij ETA de 27e juni. Waar ik nu opeens wel PriorityESU Shipping heb en niet meer Standard, waar de 27e dan op zich best lang is.
* FeaR schaamt zich zo ongeduldig te zijn, maar na drie jaar een nieuw toestel maakt toch het kind los
Staat inmiddels in Fase 3 (processing)
Vind de levertijd wel erg snel. Vraag me af waar ze vandaan komen.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Aub de telefoons niet op specs vergelijken want dan worden de moderators weer boos (snap niet dat dat niet mag, maar dat terzijde).
Als je niet op specs kan vergelijken wordt het een persoonlijke keuze. Is al genoeg over geschreven,crobo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:59:
Stel je zou de OnePlus 5 (64gb variant) gratis kunnen krijgen en voor de Galaxy s8 (64gb variant) zou je 130 euro bij moeten betalen. Welke zou je kiezen?
Aub de telefoons niet op specs vergelijken want dan worden de moderators weer boos (snap niet dat dat niet mag, maar dat terzijde).
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
True, maar waar kan ik dit dan wel doen? Bij het aankoopadvies section?Erik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:00:
[...]
Als je niet op specs kan vergelijken wordt het een persoonlijke keuze. Is al genoeg over geschreven,
Edit: heb een aankoopadvies topic aangemaakt: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1782445
[ Voor 16% gewijzigd door crobo op 21-06-2017 11:23 ]
Ik zou persoonlijk voor de Samsung Galaxy S8 gaan, die ziet er hipper uit (even niet naar de specificaties kijkende). Ook vind ik de OnePlus telefoons erg prijzig worden t.o.v. de 'bekende' merken. Ik snap dat OnePlus natuurlijk ook een 'bekend' merk is/aan het worden is.crobo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:59:
Stel je zou de OnePlus 5 (64gb variant) gratis kunnen krijgen en voor de Galaxy s8 (64gb variant) zou je 130 euro bij moeten betalen. Welke zou je kiezen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Daar is inderdaad Mobile Aankoopadviesforum voor gemaakt om dit soort 'welke moet ik kopen!?' vragen buiten reguliere topics te houden.crobo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:01:
[...]
True, maar waar kan ik dit dan wel doen? Bij het aankoopadvies section?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar staat de mijne sinds gisteren al op toen ik de e-mail kreeg van de bevestiging. De statussen daarvoor heb ik niet eens voorbij zien komen. We gaan het zien, vrijdag zou mooi zijn en anders wordt het volgende week:)Erik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:55:
Staat inmiddels in Fase 3 (processing).
Nano SIM is al geregeld. Lang leve zakelijke connecties met Vodafone

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 21-06-2017 11:47 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
denk eerder dat het volgende week wordt. Kan nooit zo snel vanuit Polen hierheen lijkt me. Tenzij ze in NL liggenFeaR schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Daar staat de mijne sinds gisteren al op toen ik de e-mail kreeg van de bevestiging. De statussen daarvoor heb ik niet eens voorbij zien komen. We gaan het zien, vrijdag zou mooi zijn en anders wordt het volgende week:)
Nano SIM is al geregeld. Lang leve zakelijke connecties met Vodafone
Verwijderd
PriorityGB
Dus ik neem aan dat die mij vanuit de UK zal worden verzonden. Als ze weer DHL Express gebruiken zal de levering al aankomende donderdag of vrijdag zijn.
Ook een zending uit Polen is binnen 24 uur afgeleverd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 12:09 . Reden: Grammatica ]
Ja dat heb ik ook staan.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:07:
In de orderbevestiging mail staat bij Shipping Method:
PriorityGB
Dus ik neem aan dat die mij vanuit de UK zal worden verzonden. Als ze weer DHL Express gebruiken zal de levering al aankomende donderdag of vrijdag zijn.
Voor zover ik weet is de verkoop van de 3T definitief stilgelegd.macweeds schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:48:
[...]
Zouden ze verkoop tijdelijk stilgelegd hebben of wordt deze gewoon niet meer verkocht?
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 12:35 ]
Mensen hebben hem zelf gehypt. Oneplus heeft daar bar weinig mee te maken.Geert1976 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:19:
[...]
[mbr]*knip*. Offtopic.[/]
Ik blijf erbij, One Plus had NOOIT de 5 zo in de markt moeten zetten...met al dat gehype van ze als 1 of andere flagship killer en fantastische dual camera.
Meeste reviews van de grotere tech sites laten dat nu gewoon zien.
Voor €499+ is dit een gewone smartphone, verre van bijzonder en echte bang-for-the-buck.
Hij wordt natuurlijk gehypt omdat de marketingtrucjes van OnePlus blijken te werken. Het is natuurlijk niet zo dat ze daar helemaal niets mee te maken hebben.japie06 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:48:
[...]
Mensen hebben hem zelf gehypt. Oneplus heeft daar bar weinig mee te maken.
Hier ook gelukkig... Lekker dat ik vrijdag de hele dag thuis ben; ik zet de voordeur gewoon open voor de pakketdienstComputerHoed schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:34:
Status van mijn bestelling is zojuist op Dispatched gezet. Gisteravond om 10 uur besteld en zou vrijdag binnen moeten zijn
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
mijne staat nog op processing. had hem meteen besteld.MAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:07:
[...]
Hier ook gelukkig... Lekker dat ik vrijdag de hele dag thuis ben; ik zet de voordeur gewoon open voor de pakketdienst
Ik had 'm om 18:33 besteld en deze is ook nog processing. Shipping method is wel veranderd van PriorityGB naar priority? gaat om 128Gb variant.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:08:
[...]
mijne staat nog op processing. had hem meteen besteld.
Komt vanuit polen
22:00 besteld
[ Voor 8% gewijzigd door Soullancer op 21-06-2017 13:24 ]
Verwijderd
die van mij ook ja. bij gaat het om 64GB model. ik blijf hopen dat ik hem vrijdag heb.TimDJ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Ik had 'm om 18:33 besteld en deze is ook nog processing. Shipping method is wel veranderd van PriorityGB naar priority? gaat om 128Gb variant.
Dat is frappant. Ik heb hem om 18:30 besteld en bij mij staat nog op processing. Maar zo te zien wel een hele snelle levering,Soullancer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:21:
Sms van dhl gehad met tracktrace, 22 juni aflever datum.
Komt vanuit polen
Verwijderd
inderdaad. mensen die later betellen krijgen hem eerder.japie06 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Dat is frappant. Ik heb hem om 18:30 besteld en bij mij staat nog op processing. Maar zo te zien wel een hele snelle levering,
Die printjes liggen natuurlijk onderaan de stapelVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:26:
[...]
inderdaad. mensen die later betellen krijgen hem eerder.
Nope, familielid welke 3 uur eerder besteld heeft heeft ook met ze sms binnenTimDJ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Die printjes liggen natuurlijk onderaan de stapel
Heb ook geen code in account dashboard:
http://tracking.oneplus.net/
[ Voor 28% gewijzigd door anessie op 21-06-2017 13:33 ]
Verwijderd
hoop ik ook mijn telefoon gaat het niet lang meer uithouden. raakt alleen maar oververhitjapie06 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:31:
Het zal wel een beetje een loterij zijn met zoveel bestellingen. Ik hoop iig dat ik hem vrijdag in ontvangst kan nemen.
Heb jij je nummer als 06 of 00316 ingevoerd?Soullancer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:21:
Sms van dhl gehad met tracktrace, 22 juni aflever datum.
Komt vanuit polen
Ik zit nog te wachten op de sms met een 06 nummer namelijk.
Verwijderd
ik heb ook als 06 gedaan. hoop dat als ie eenmaal gedispatched is dat ik de code wel krijgmikevankan schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:51:
[...]
Heb jij je nummer als 06 of 00316 ingevoerd?![]()
Verwijderd
Track&Trace nummer gevonden door op "Tracking" te drukken en de code in de adresbalk even in een traceerapplicatie in te geven, geen SMS gekregen. Levering door UPS en werd verzonden vanuit Polen. Volgens UPS is hij hier morgen al!
Verwijderd
Via 06,mikevankan schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:51:
[...]
Heb jij je nummer als 06 of 00316 ingevoerd?![]()
Maar zal meespelen of je via dhl of ups geleverd krijgt
Ik heb hen de vraag voorgelegd hoe het kan zijn dat ik na ongeveer 1/1,5uur wel gewoon mijn referred code in kon lossen en om 18.30/45 (in het begin) nog niet. Hierdoor loop ik een ''gratis'' Dash Car Charger mis, aangezien ik anders $20 korting zou krijgen (hij was $21). Ik kreeg antwoord dat ik gelijk had maar dat ze niets voor me konden doen omdat mijn order al voltooid was. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord (en al helemaal niet omdat ze me gelijk geven...).
To be continued.
Misschien zit het verschil er in of je alleen een telefoon besteld hebt of nog meer accessoires. Ik heb bijvoorbeeld de ready voor action bundel er bij besteld en zou me kunnen voorstellen dat dat al weer meer tijd kost dan alleen een telefoon als zending.
Geduld....
PSN: Oldzkoel
Denk dat daar geen verschil inzit. Ik heb hem iets na de presentatie besteld, zonder accessoires en die van mij staat ook nog op processingpower_user schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:50:
Ik had hem ook direct besteld toen de promocode op het forum te zien was. Staat ook nog op processing bij mij.
Misschien zit het verschil er in of je alleen een telefoon besteld hebt of nog meer accessoires. Ik heb bijvoorbeeld de ready voor action bundel er bij besteld en zou me kunnen voorstellen dat dat al weer meer tijd kost dan alleen een telefoon als zending.
Geduld....
Verwijderd
kan. ik heb alleen de telefoon besteld. dus dat kan het voor mij niet zijnpower_user schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:50:
Ik had hem ook direct besteld toen de promocode op het forum te zien was. Staat ook nog op processing bij mij.
Geduld....
Alleen toen liep de container vast op schiphol en konden ze hem niet unloaden op vrijdag
Verwijderd
wss komen ze uit polen. dus geen last van schiphol denk ik. of worden ze vanuit polen ook met vliegtuig gestuurd?Soullancer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:53:
Ach..vorig jaar waren ze ook op tijd met leveren met de OP3.
Alleen toen liep de container vast op schiphol en konden ze hem niet unloaden op vrijdag+4dagen vertraging door het weekend voor veel op3 kopers
![]()
Geen idee, maar het verzamelpunt van DHL zat wel daarVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:54:
[...]
wss komen ze uit polen. dus geen last van schiphol denk ik. of worden ze vanuit polen ook met vliegtuig gestuurd?
Ja.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:46:
staat ie bij meer mensen nog op processing?
Ja bij mijVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:08:
ik blijf hopen dat ze de leverings datum waarmaken. staat nog steeds op processing.
Hiero ook, heb er wel een welcome bonus pack bij.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:46:
staat ie bij meer mensen nog op processing?
Ik had hem rond 20:00 besteld
Verwijderd
misshcien nog maar keer support vragen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 15:50 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
Ze vrezen er voor dat ze 23 juni niet gaan halen.
Verwijderd
Verwijderd
tegen mij zij iemand daarvan dat ie mij ervan verzekerde dat ier er 23 juni zal zijn. toch noch maar keer vragenVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:50:
Ik heb net even contact gehad met de customer service.
Ze vrezen er voor dat ze 23 juni niet gaan halen.
Het aantal keer dat je vraag wanneer je hem zal ontvangen heeft geen enkele invloed op de snelheid van leveringVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:52:
[...]
tegen mij zij iemand daarvan dat ie mij ervan verzekerde dat ier er 23 juni zal zijn. toch noch maar keer vragen
Edit 1:
Jun 20, 2017 05:07:12 PM is de tijd wat bij de order bij OP online staat
[ Voor 26% gewijzigd door Juncto op 21-06-2017 16:08 ]
Ik ook met welcome bundel. (20 juni 2017 17:33:14 BST) staat in mijn bevestigingsmail. Blijft een beetje naar dat ze het niet gewoon in volgorde uitsturen.Juncto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:00:
De status van mijn order is nog steeds "Processing", ik heb 'm gisteren rond 19:10 uur besteld met wat extra zaken.
Verwijderd
inderdaad. later bestellen betekend dus bij oneplus eerder krijgen dan als je vlka na de reales meteen besteldeTimDJ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:03:
[...]
Ik ook met welcome bundel. (20 juni 2017 17:33:14 BST) staat in mijn bevestigingsmail. Blijft een beetje naar dat ze het niet gewoon in volgorde uitsturen.
20 juni 2017 17:37:03 BST met welcome bundel besteld en heb nog niks gehoord helaassssTimDJ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:03:
[...]
Ik ook met welcome bundel. (20 juni 2017 17:33:14 BST) staat in mijn bevestigingsmail. Blijft een beetje naar dat ze het niet gewoon in volgorde uitsturen.
Verwijderd
Dit klopt ook niet altijd hoor, heb hem op 18:35 besteld en hij is reeds verzonden. Net zoals vorige launches lijkt het wel of ze het ad random doen.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:04:
[...]
inderdaad. later bestellen betekend dus bij oneplus eerder krijgen dan als je vlka na de reales meteen bestelde
Lijkt inderdaad random, want mijne is 2 minuten later besteldVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:06:
[...]
Dit klopt ook niet altijd hoor, heb hem op 18:35 besteld en hij is reeds verzonden. Net zoals vorige launches lijkt het wel of ze het ad random doen.
Estimated dispatch is nog steeds Jun 21, 2017
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
"Processing"
Estimated dispatch: Jun 23, 2017
Estimated delivery: Jun 27, 2017
Jammer dat de (Sandstone) covers uitverkocht zijn. Dat ga ik vast missen van mijn huidige OPO.
Heb Oneplus 5 Slate Grey + welkomsbundel. Verwacht dat ze rond zes uur weer een nieuwe batch de deur uit doen. Waarschijnlijk kost het picken van die bundel meer tijd.
ik was 24 seconden later en heb ook nog niks gehoordmikevankan schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:05:
[...]
20 juni 2017 17:37:03 BST met welcome bundel besteld en heb nog niks gehoord helaassss
Verwijderd
hoop dat ik daar dan bij zitwiebevb schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:43:
Ik ook snel besteld (20 juni 2017 17:36:04 BST) en staat nog op "Processing".
Heb Oneplus 5 Slate Grey + welkomsbundel. Verwacht dat ze rond zes uur weer een nieuwe batch de deur uit doen. Waarschijnlijk kost het picken van die bundel meer tijd.
17:37:27 BST? Dan heb je hem op exact dezelfde tijd als mij besteldDigitalError schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:43:
[...]
ik was 24 seconden later en heb ook nog niks gehoord
Ik had niet het welkomspakket gekozen, maar een Karbon Bumper Case.
Goed mogelijk dat de de database om de x aantal uur updaten, of zodra een gehele batch in een keer de deur uit gaat.
Vandaag al verzonden en zou volgens ups zelfs al morgen moeten toekomen!
Ik woon in België.
Verwijderd
ik had 3 minuten eerder besteld. en nog steeds processing. ze doen inderdaad random. niet erg fijnkoekroeck schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:55:
Gisteren om 18u50 besteld,
Vandaag al verzonden en zou volgens ups zelfs al morgen moeten toekomen!
Ik woon in België.
Heb jij nog accessoires besteld?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:57:
[...]
ik had 3 minuten eerder besteld. en nog steeds processing. ze doen inderdaad random. niet erg fijn
Dan is het random idd. Nou maar hopen dat de levering niet over het weekend heen getild wordt.

Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!