Ik heb er nog een dash charger bij besteld.
Verwijderd
inderdaad. wil hem graag voor weekend hebben aangezien men telefoon dood gaat.wiebevb schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:04:
[...]
Dan is het random idd. Nou maar hopen dat de levering niet over het weekend heen getild wordt.
Zoals ik al eerder zei, het is met zoveel bestellingen gewoon willekeur, je moet denk ik een beetje geluk hebben als je het morgen al wil binnen hebben.
Tevens, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als het vandaag nog niet verzonden wordt. Het blijkt dat het maar 1 dag duurt om te verzenden. Dus als er morgen pas wordt verzonden heb je een grote kans dat je het vrijdag binnen hebt.
Tevens, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als het vandaag nog niet verzonden wordt. Het blijkt dat het maar 1 dag duurt om te verzenden. Dus als er morgen pas wordt verzonden heb je een grote kans dat je het vrijdag binnen hebt.
Klopt, komt wel goed. F5'en maarjapie06 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:05:
Zoals ik al eerder zei, het is met zoveel bestellingen gewoon willekeur, je moet denk ik een beetje geluk hebben als je het morgen al wil binnen hebben.
Nee helaas nietVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:55:
update: hij staat op shipped out. wss vrijdag binnen. bij andere ook zo het geval?

NeinVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:55:
update: hij staat op shipped out. wss vrijdag binnen. bij andere ook zo het geval?
Hier ook niet, nog steeds processing met estimated dispatch vandaag.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Heb er een slecht voorgevoel over. Volgens mij kan dat logistieke bedrijf (MKK polen uit mn hoofd) het niet bijbenen.
Via mail, telefoon of de one plus siteVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:02:
via waar krijg je de track code?
Verwijderd
hopen dat ze er nog een lading uit doen vandaag.MK1998NL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:01:
Hier ook niet, nog steeds processing met estimated dispatch vandaag.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 18:04 ]
Waar zit je dat? Ik zie alleen priorityGB in de mail staan.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:04:
[...]
hopen dat ze er nog een lading uit doen vandaag.
Links onderaan bij Shipping Method
Verwijderd
stond bij mij mij bij shipping method in my orders. maar is 3 uur geleden veranderd naar gewoon prioritywiebevb schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:05:
[...]
Waar zit je dat? Ik zie alleen priorityGB in de mail staan.
Hoop ik ookVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:04:
[...]
hopen dat ze er nog een lading uit doen vandaag.
En bij mij staat op de site gewoon Priority, en op andere locaties (mail & "Print order") PriorityGB
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Mijne staat zojuist ook op "Shipped Out"
Verwijderd
ook june 23 als delivery date?charlyvos schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:20:
Mijne staat zojuist ook op "Shipped Out"
Estimated dispatch is nog steeds vandaag... Misschien gaan ze door totdat alles klaar is?
Hier ook verstuurd, weet niet wanneer de status is veranderd want heb vanmorgen en daarnet gekeken.
Bezorging wordt, zoals bij iedereen die gisteravond heeft besteld, vrijdag verwacht.
Bezorging wordt, zoals bij iedereen die gisteravond heeft besteld, vrijdag verwacht.
Ja bij mij ook shipped out 😀
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Mag ik jouw toetsenbord dan lenen mijn F5 is versletenErik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:55:

Verwijderd
Die van mij nog steeds op processing, zie wel wanneer hij komt. Moet ook nog wachten op de nieuwe simkaart.
Erik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:55:

Ik zal je troosten, mijne is ook nog niet verzonden

Die van mij heeft inmiddels al een werkende tracking code. Hij wordt verstuurd vanuit Polen.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Verwijderd
wnr krijg je hem morgen of vrijdag?ComputerHoed schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:32:
Die van mij heeft inmiddels al een werkende tracking code. Hij wordt verstuurd vanuit Polen.
Geen idee, staat op de DHL site (nog) niet aangegeven. Volgens OnePlus zou ik hem vrijdag al krijgen.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Vind het volgende op het oneplus forum
"DHL just told me priority shipping is one working day within the EU so maybe even if they go later today or tomorrow there is still a chance we get them Friday."
"DHL just told me priority shipping is one working day within the EU so maybe even if they go later today or tomorrow there is still a chance we get them Friday."
Nee, ietsje naar onderen staat een "Tracking" button. Hierna kom je op een nieuwe pagina waar (na verloop van tijd) een DHL tracking code komt te staan.Erik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:39:
Krijg je de tracking code per mail? Want die heb ik nog niet.
[afbeelding]
Verwijderd
geen tracking button bij mijComputerHoed schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:39:
[...]
Nee, ietsje naar onderen staat een "Tracking" button. Hierna kom je op een nieuwe pagina waar (na verloop van tijd) een DHL tracking code komt te staan.
Bij mij wel alleen nog geen code beschikbaar.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Moet nog gescand worden bij DHL, was bij mijn 3T ook zoErik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:41:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door wiebevb op 21-06-2017 19:42 ]
Verwijderd
kan je een screenshot sturen van waar die ongeveer staat?Erik1805 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:41:
[...]
Onderaan het order overzichtVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:42:
[...]
kan je een screenshot sturen van waar die ongeveer staat?

Zo die durft 569 euro 64gb versie
V&A aangeboden: OnePlus 5 6 gb ram 64 gb (vandaag langs gebracht)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Lekker lullig voor die anderen in de rij.Amaze86 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:47:
Zo die durft 569 euro 64gb versie
[ Voor 22% gewijzigd door wiebevb op 21-06-2017 19:49 ]
Beetje sneu inderdaad, maar is zijn goed recht.
Die codes zullen denk ik pas na middernacht werken op de site. Is vaker zo.
Ook de mijne zal a.s. vrijdag binnen komen volgens de site van OnePlus

Verwijderd
bij mij staat er nog niet eens zon tracking button. staat wel shiped out bijCavemania schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:49:
Die codes zullen denk ik pas na middernacht werken op de site. Is vaker zo.
[afbeelding]
Die van mij staat nog steeds op Processing
same here, en had hem op 18:35 gekocht
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Staat die van jou al wel op verzonden dan?
Volgens mij maakt tijdstip van bestellen niks uit. Ik had hem rond 20:00 besteld. Volgens mij is het random.
Dat is toch ontzettend lelijk?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:52:
[...]
ze doen het blijkbaar gewoon random. ik had 5 minuten later besteld om 18:40

Dan koop je hem rete snel en dan heb je alsnog kans dat hij vandaag niet verzonden wordt. We wachten af, maar ik zou het wel heel lelijk vinden als iemand die hem na mij besteld heeft vrijdag al heeft en ik dan niet. (niet dat ik jullie het niet gun) maar is toch ook wel FIFO systeem lijkt mij.
Verwijderd
inderdaad hoorde van mensen die om 22:00 uur bestelden en die staat zelfs dat ze hem morgen al krijgenmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:54:
[...]
Dat is toch ontzettend lelijk?![]()
Dan koop je hem rete snel en dan heb je alsnog kans dat hij vandaag niet verzonden wordt. We wachten af, maar ik zou het wel heel lelijk vinden als iemand die hem na mij besteld heeft vrijdag al heeft en ik dan niet. (niet dat ik jullie het niet gun) maar is toch ook wel FIFO systeem lijkt mij.
Als ze niet op tijd leveren is het dus niet bepaald " early drop"
Verwijderd
inderdad. bij sommigen mensen staat zelfs levering op 27 juniPwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:56:
Mijn bestelling was rond 21:30 en zoals het nu lijkt dus vrijdag binnen
je moest eens weten, bij nummer 1 beginnenmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:54:
[...]
Dat is toch ontzettend lelijk?![]()
Zit nu te wachten in de chat, ga ze eens het fijne ervan laten wetenDigitalError schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:02:
[...]
je moest eens weten, bij nummer 1 beginnenik gun iedereen zijn OP5 maar dan wel op volgorde
Verwijderd
had ik vanochten ook gedaan toen ik door kreeg dat ze het niet netjes op volgorde dedenmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Zit nu te wachten in de chat, ga ze eens het fijne ervan laten weten
Dat zal ze leren.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Want wanneer is de uitleverdatum dan van een non-early-drop?Pwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:56:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar die van jou is nu wel shipped, of niet?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:04:
[...]
had ik vanochten ook gedaan toen ik door kreeg dat ze het niet netjes op volgorde deden
In principe uiterlijk vrijdagMAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Want wanneer is de uitleverdatum dan van een non-early-drop?
Verwijderd
ja die van mij staat sinds 18:00 uur op shiped out. misschien doen ze nog wel een batch verzenden vanavond?melantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:07:
[...]
Maar die van jou is nu wel shipped, of niet?
Uh? Nee hoor; gewone preorders gaan op zijn vroegst pas in juli de deur uit zoals bijvoorbeeld op http://www.oppomart.com/oneplus-5.html
Vind het mooi dat "we" verwachten dat een device in early drop bijna dezelfde dag op de deurmat moet liggen; als ik OP mag geloven, is het hun fastest-selling device dus op een gegeven moment houdt het logistieke op en dan wordt het FIFO en moet je helaas wachten tot begin volgende week.
Verwijderd
en hoelang duurt het wachten op de chat? ik moest vanohtend bijna een uur wachtenmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Zit nu te wachten in de chat, ga ze eens het fijne ervan laten weten
ja maar zoals het er nu naar uitziet is het geen FIFO maar randomMAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:09:
[...]
Uh? Nee hoor; gewone preorders gaan op zijn vroegst pas in juli de deur uit zoals bijvoorbeeld op http://www.oppomart.com/oneplus-5.html
Vind het mooi dat "we" verwachten dat een device in early drop bijna dezelfde dag op de deurmat moet liggen; als ik OP mag geloven, is het hun fastest-selling device dus op een gegeven moment houdt het logistieke op en dan wordt het FIFO en moet je helaas wachten tot begin volgende week.
Weinig hoop dat het vanavond nog goed gaat komen, erg jammer dan oneplus dit zo slecht georganiseerd heeft. Je zou voor de prijs inmiddels wel beter mogen verwachten.
[ Voor 55% gewijzigd door wiebevb op 21-06-2017 20:13 ]
Deel van de early bird order was dat t vóór 21 juni verstuurd zou worden met gratis prio 1 dag delivery, dus in principe wel vrijdagMAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:09:
[...]
Op dit moment 32 wachtenden voor me..
Excuses, las verkeerdMAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:09:
[...]
Verwijderd
als het juli zou worden zou ik al op vakantie zijn. maar ze zeggen 23 juni dus daar hou ik ze aanmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:12:
[...]
Deel van de early bird order was dat t vóór 21 juni verstuurd zou worden met gratis prio 1 dag delivery, dus in principe wel vrijdag
Ik heb de kleine letters niet gelezen maar 21 juni is voorlopig nog niet afgelopen (Hawaii bijvoorbeeld). Dat iemand dan echt ziet/leest dat de 26e pas de telefoon aankomt, is wel zuur. Maar ik was er ook niet van op de hoogte dat high-prio dus ook levering is deze werkweek nog.melantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:12:
[...]
Deel van de early bird order was dat t vóór 21 juni verstuurd zou worden met gratis prio 1 dag delivery, dus in principe wel vrijdag
Vanaf de 27e dan begint de normale verkoop dus mocht hij dan niet binnen zijn valt het dus buiten de "early drop"
MAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Want wanneer is de uitleverdatum dan van een non-early-drop?
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Een positief geluid in een negatief afleverprocesPwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:15:
Vanaf de 27e dan begint de normale verkoop dus mocht hij dan niet binnen zijn valt het dus buiten de "early drop"
[...]
Ik snap het probleem niet zo jongens...
Er stond bij bestelling, 23 juni expected delivery.
Sommige krijgen hem een dag eerder, maar er is nog niemand die hem te laat gekregen heeft of wel?
Dus er is toch geen man over boord?
Je kan niet nu al gaan roepen dat ie te laat is, bedrijf heeft de datum die bij jou stond bij bestelling nog niet verbroken ??
Wacht gewoon even tot vrijdag af, dan ligt ie waarschijnlijk gewoon op de mat.
Had je hem vandaag willen hebben, had je naar de pop up event moeten gaan?
Sommige krijgen hem een dag eerder, maar er is nog niemand die hem te laat gekregen heeft of wel?
Je kan niet nu al gaan roepen dat ie te laat is, bedrijf heeft de datum die bij jou stond bij bestelling nog niet verbroken ??
Volgens Jasmin worden ze uit Polen verzonden en heeft ze geen idee tot hoelaat ze vanavond verzenden.melantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:12:
[...]
doe dan maar gewoon klokje rondmikevankan schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:26:
[...]
Volgens Jasmin worden ze uit Polen verzonden en heeft ze geen idee tot hoelaat ze vanavond verzenden.
Verwijderd
zal wel hele nacht door gaan met die lage lonen. altijd wel iemand die wil werken in polen
altijd wel iemand in europa die een OP5 wil hebben op dit momentVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:27:
[...]
zal wel hele nacht door gaan met die lage lonen. altijd wel iemand die wil werken in polen
Verwijderd
dat zeker.DigitalError schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:30:
[...]
altijd wel iemand in europa die een OP5 wil hebben op dit moment
Net een chat gehad met die gasten.
Lang verhaal kort, het gaat per batch per land en er zit geen systeem in. Fifo niet, niet alfabetisch niks. Je bent dus puur aan het geluk overgedragen. Als je bestelling op processing staat betekend dat wel dat het binnen vandaag verzonden wordt. Als dat Chinese tijd is hebben we nog even te gaan want het is nu 14:30 daar. En in Polen nog 4 uur.
Kijk, ik wacht wel af tot vrijdag maar ik vind t lelijk dat ze geen fifo systeem hanteren. Ik heb een gok gewaagd om nog tijdens de live stream te bestellen en nu blijkt dat er mensen die later besteld hebben hem nu al verstuurd krijgen . Bij wijze van had ik hem vanochtend kunnen bestellen na alle reviews en shit en hem dan nog eerder krijgen/verstuurd. In potentie komt die dan morgen al aan aangezien het prio is. Dat gaat gewoon tegen t hele early bird idee in. Maar goed, het zal verder wel.
Lang verhaal kort, het gaat per batch per land en er zit geen systeem in. Fifo niet, niet alfabetisch niks. Je bent dus puur aan het geluk overgedragen. Als je bestelling op processing staat betekend dat wel dat het binnen vandaag verzonden wordt. Als dat Chinese tijd is hebben we nog even te gaan want het is nu 14:30 daar. En in Polen nog 4 uur.
Kijk, ik wacht wel af tot vrijdag maar ik vind t lelijk dat ze geen fifo systeem hanteren. Ik heb een gok gewaagd om nog tijdens de live stream te bestellen en nu blijkt dat er mensen die later besteld hebben hem nu al verstuurd krijgen . Bij wijze van had ik hem vanochtend kunnen bestellen na alle reviews en shit en hem dan nog eerder krijgen/verstuurd. In potentie komt die dan morgen al aan aangezien het prio is. Dat gaat gewoon tegen t hele early bird idee in. Maar goed, het zal verder wel.
Wat je zegt heb je ook zeker gelijk in, echter vind ik en andere hier op het forum het wel vreemd dat mensen die vroeg hebben besteld pas bijna als laatste de Shipping status krijgen. en dat terwijl je hier kan lezen dat andere mensen die ik het uiteraard van harte gun, zelfs later hebben besteld maar door Oneplus al wel een bevestiging hebben, daar gaat het mij om.
Soullancer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:22:
Ik snap het probleem niet zo jongens...
okay, dan is er nog hoopmelantrix schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:33:
Net een chat gehad met die gasten.
Verwijderd
inderdaad. iemand om 22:00 besteld krijgt hem morgen. na realese besteld meteen pas na 18:00 uur op shipped outPwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:33:
Wat je zegt heb je ook zeker gelijk in, echter vind ik en andere hier op het forum het wel vreemd dat mensen die vroeg hebben besteld pas bijna als laatste de Shipping status krijgen. en dat terwijl je hier kan lezen dat andere mensen die ik het uiteraard van harte gun, zelfs later hebben besteld maar door Oneplus al wel een bevestiging hebben, daar gaat het mij om.
[...]
Eerlijk is eerlijk,Pwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Ik zou zeggen wacht het nog even af
Als ze vannacht nog met een batch gaan vervoeren, heb je laat in de middag je toestel alsnog waarschijnlijk, tenzij je op ameland woont
Wat ik zeg..iedereen loopt misschien wel erg op de zaken vooruit.
En buiten dat, wat als ze first in first out gedaan hadden met verschillende shipping centres? Garantie heb je niet, behalve dat er staat in je bestelling 23 juni.
Wat ik al eerder aanhaalde, vorige keer had ik hem als eerste besteld, kreeg ik hem als 1 vd eerste uitgeleverd, en ontving ik hem als laatste omdat het mis ging met DHL met een container rondom Schiphol.
Iemand anders die hem vanuit GB kreeg had hem eerder binnen omdat het daar blijkbaar ook minder druk was op de distributie centra en bij de koerierscentra.
Boot, vliegtuig, vrachtwagen.
We kunnen toch niet in het proces kijken hoe dat verloopt, en misschien is jou toestel wel als eerste weg bij One Plus, maar ligt ie nu te bakken voor bij DHL/UPS tot de container vol is voor ze gaan rijden en je track&trace krijgt.
I'm just saying
Waar kan je die informatie vinden dan ?
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:45:
Die van mij komt vlgnsmij uit polen
"No tracking info is available at the moment.
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later."
Wanneer ik op tracking klik.
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen tracking knop.charlyvos schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:48:
Heb ik ook als ik er op klikcharlyvos schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:48:
Verwijderd
Op je bevestigingsmail staat er voor zover ik weet ofwel PriorityPL of PriorityGB, hieruit kun je alfleiden vanwaar de batch verzonden wordt.
Zou opzich niet zoveel moeten uitmaken want ze worden beiden binnen 1 werkdag geleverd.
Nadat die van mij om 11:40 werd opgehaald, heb hem tijdens de launch besteld om 18:35, heb ik ondertussen een aankomstscan in Poznan. Ik vermoed dat ze vandaar op transport gezet worden richting België.
Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!