Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Keuze tussen...
OnePlus 5 (64gb) vs. Samsung Galaxy S8 (64gb)

Wat is je budget?
Van de zaak kan ik de OnePlus 5 gratis krijgen en voor de Galaxy S8 moet ik nog 130 euro bijbetalen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn Galaxy S6 op dit moment vooral om te whatsappen, foto's te schieten, youtube filmpjes te bekijken, te navigeren en te bellen. Ik doe niet aan mobile gaming en social media apps interesseren mij ook niet.

Galaxy S8:
+ Touchwiz (echt waar)
+ Design (edge to edge display en kleine bezels)
+ Camera (snel en gewoon goed, afgaande van de reviews)
+ Groot mooi scherm in een relatief kleine behuizing
- Vingerafdrukscanner aan de achterkant
- Software buttons (ben een grote fan van hardware buttons)

OnePlus 5:
+ Snelle afdrukscanner (ik denk dat deze hetzelfde of beter zal zijn dan bij de OnePlus 3)
+ Snelheid van het OS (ook hier denk ik dat deze hetzelfde of zelfs beter zal zijn dan bij de OnePlus 3)
+ Hardware front buttons (ben een grote voorstander van hardware keys)
- Design (hij lijkt teveel op een iPhone 7)
- Bijna stock android (geen fan van hoe gek het ook klinkt)

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er features die ik over het hoofd zie? Wat is jouw voorkeur, en waarom?

[ Voor 4% gewijzigd door crobo op 22-06-2017 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:25
Additionele vragen die je jezelf kan stellen:

- Heb je aan 64GB meer dan voldoende? Zo nee, dan kan je met de Galaxy S8 nog altijd een micro SD kaartje aan hangen.
- Vind je de camera belangrijk? Zo ja, dan is de Galaxy S8 toch een betere performer dan de OnePlus 5
- Wil je een zo groot mogelijk scherm? Zo ja, dan is de Galaxy S8 in dit geval net wat groter dankzij de kleinere bezels
- Ben je een enorme kluns en laat je je telefoon vaak vallen? Dan is de OnePlus 5 misschien wat beter doordat het een aluminium behuizing heeft, terwijl de S8 uit bijna alleen maar glas bestaat.

Mochten bovenstaande vragen bij jou een "het maakt mij niet zoveel uit"-gevoel opleveren, dan zou ik die €130 in je zak steken en voor de OnePlus 5 gaan. Smartphones van tegenwoordig zijn zo goed geworden dat de verschillen minimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ben geen fan van samsung.
Maar ik zou toch elke dag van de week voor een toestel kiezen met support en service vs een toestel zonder support service in Nederland. Zeker voor zakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Thnx voor je uitgebreide commentaar. Smartphones vandaag de dag zijn zeker allemaal aan elkaar gewaagd. Althans als je high-end telefoon vergelijkt met een andere high-end telefoon.

- Heb nu 32gb in mijn Galaxy s6 zitten en zou wel zeker meer willen. 128 is zeker welkom dus een sd card slot is een pluspunt. Plaats nu regelmatig videos over naar mijn laptop omdat mijn telefoon anders vol raakt.

- De camera vind ik echt by far een van de belangrijkste punten. Ben alles behalve een pro als het op fotografie aankomt. Wat ik bij een smartphone camera misschien nog belangrijker vind dan die paar megapixels, is de snelheid van het opstarten van de camera app en het scherp stellen. Heb geen idee welke van de twee hier beter/sneller in is.

- Vind het toestel formaat van de Galaxy s6 een zeer grote plus punt. Het liefst zou ik een OnePlus 5 of Galaxy s8 in een Galaxy s6 formaat willen.

- Gelukkig geen enorme kluns. In al die jaren dat ik smartphones bezit (gok een jaar of 7), heb ik maar 1 keer echt schade aan een toestel veroorzaakt. De rest zijn gewoon kleine krasjes waar je echt naar moet zoeken wil je ze zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-07 22:23
Vooral deze opmerking (De camera vind ik echt by far een van de belangrijkste punten.) zou ik zeker voor de S8 gaan

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Wat Erik1805 zegt, als de camera zo belangrijk is, dan is de S8 in dat geval een veel beter keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik zou voor de oneplus 5 gaan als je die toch gratis kan krijgen. Kan je van die 130 euro mooi met je vriendin oid uit eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@Erik1805 @chengbondkwok Thnx. op dat punt is de keuze hoogstwaarschijnlijk dus al gemaakt. Maybe nog even een weekje afwachten en hopen dat een collega met een OnePlus 5 aan komt lopen zodat ik deze fysiek ook kan vergelijken, wat altijd handig is om te doen.

@NO_Excuses Dat zou zeker kunnen. Aan de ene kant denk ik: man laat je niet gek maken door alle marketing en ga geen geld bijleggen, aan de andere kant denk ik: het is een apparaat waar je 2 jaar mee gaat rondlopen en dan wil je geen spijt hebben dat je niet een 'betere' toestel hebt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-07 09:27
- De camera van de S8 is absoluut de betere. Het lijkt me dat dit voor jou het doorslaggevend punt zou kunnen zijn.

- S8 is water- en stofdicht, ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat voor jou belangrijk is.

- De S8 heeft een beter scherm, hogere resolutie ook.

- Support voor de S8 lijkt me prettiger geregeld in Nederland.

Daarnaast vraag ik me af hoeveel je in de praktijk gaat merken van de pluspunten (snelheid) die je bij de OP5 hebt staan.

Aan jou de keus of je dit €130 waard vindt, als ik in jou schoenen stond koos ik voor de S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
@crobo Ik weet niet in hoeverre de S8 beter is.

- Die samsung skin is eigenlijk niet al te best.
- Samsung is verschrikkelijk in het updaten van hun toestellen.
- Een hoge schermresolutie is alleen maar slecht voor de accu. Je ziet het echt niet.
- De camera van de OP5 ziet er naar mijn idee ook heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Arrne schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:54:

- De camera van de S8 is absoluut de betere. Het lijkt me dat dit voor jou het doorslaggevend punt zou kunnen zijn.

- S8 is water- en stofdicht, ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat voor jou belangrijk is.

- De S8 heeft een beter scherm, hogere resolutie ook.

- Support voor de S8 lijkt me prettiger geregeld in Nederland.

Daarnaast vraag ik me af hoeveel je in de praktijk gaat merken van de pluspunten (snelheid) die je bij de OP5 hebt staan.

Aan jou de keus of je dit €130 waard vindt, als ik in jou schoenen stond koos ik voor de S8.
- De camera zou zeker de doorslag kunnen geven. Bij bijna al mijn voorgaande toestellen stond de kwaliteit en snelheid van de camera bovenaan het lijstje.

- Heb nog geen wat- en stofdicht toestel gehad, maar lijkt me zeker handig. Als ik terugdenk aan de zomervakantie (strandvakantie) dan kan ik mij herinneren dat het maken van foto's altijd een gedoe was i.v.m. zeewater.

- De resolutie was ik helemaal vergeten. Niet omdat ik deze niet belangrijk vind maar omdat ik al zo gewend ben aan een QHD scherm. Dit zou denk ik geen doorslaggevende factor voor mij zijn, maar zou ook liever niet willen downgraden.

- Qua support kan het me niet zoveel schelen denk ik. Vroeger wilde ik altijd de nieuwste android maar het afgelopen jaar heb ik echt gemerkt dat dit mij niet meer boeit. De vernieuwingen zijn zo klein dat ik er amper iets van merk.

Het verschil in snelheid tussen de OnePlus 5 en de Galaxy S8 zal neem ik aan een stuk kleiner zijn dan het verschil tussen een OnePlus 3 en de Galaxy S6. Of heb ik het mis?

[ Voor 24% gewijzigd door crobo op 21-06-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik heb zelf nu de S8+ en had hiervoor de Pixel XL en Touchwiz heeft sprongen vooruit gemaakt. Tuurlijk zit het niet op het niveau van stock Android, maar "niet al te best" wil ik het zeker niet noemen.
Wellicht op het gebied van Android versies (zit nog steeds op 7.0 ipv de 7.1.2 waar de Pixels op zitten). Echter, de security patches komen wel binnen en de S8+ zit nu op security patch van Juni.
- Een hoge schermresolutie is alleen maar slecht voor de accu. Je ziet het echt niet.
Klopt, maar by default staat de S8 op een full HD+ resolutie ipv de QHD+ resolutie. Echter, zelf heb ik het op de QHD+ resolutie staan omdat het kan en omdat het een minimale impact heeft op de accuduur (als in, ik kan makkelijk een hele dag doorbrengen).
Goed, maar niet geweldig, zoals MrMobile, MKBHD, TheVerge en ArsTechnica al aangaven. En dat terwijl in het filmpje over "The making of the OnePlus 5" werd gezegd dat dit jaar de focus op de camera lag. Tuurlijk, er zit een prijsverschil van €130 in, maar als @crobo waarde hecht aan een goede camera die altijd presteert, dan ben je beter af met de S8 dan met de OnePlus 5.

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 21-06-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-07 09:27
@crobo

Met support bedoel ik dat je niet in Nederland terecht kan voor garantieafhandeling e.d. als je voor de OP5 kiest, niet zozeer de nieuwste Android versie. Voor dat laatste zou OP5 wellicht de betere keuze zijn.

Er zal vast een snelheidsverschil zijn, hoe groot dat is kan ik niet zeggen maar wat je zegt klinkt aannemelijk. Ik vraag me alleen af in hoeverre je die verschillen nu daadwerkelijk gaat merken in de praktijk. Ik denk bijna niet, en dat de verschillen vooral bij de benchmarks blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door Arrne op 21-06-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
NO_Excuses schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:01:

Thnx voor je comment.

- Het klinkt echt heel gek, ik denk dat ik de enige op deze wereld en maar ik prefereer Touchwiz boven Oxygen. Ik heb een OnePlus 3 gehad en deze weggedaan grotendeels vanwege 'stock android' en de geluidsopname (waarbij dat laatste bij de OnePlus 5 opgelost lijkt te zijn)

- De updates zijn welkom maar zeker niet verreist. In de loop der jaren ben ik er achter gekomen dat als mijn telefoon gewoon zijn werk doet, zonder bug en problemen dat ik gewoon tevreden ben.

- Over de schermresolutie heb je zeker een punt maar deze kan je wel 'downgraden' bij de Galaxy s8 als je dat echt wilt. Of dat ook echt veel in batterij scheelt weet ik niet. Ik gok dat de OnePlus 5 een betere Screen on Time heeft.

- De camera van de OnePlus 5 is niet slecht denk ik, gezien de foto's op het internet. De features/snelheid van de camera app spelen in mijn ogen ook een grote rol, juist omdat het verschil in fotokwaliteit minimaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crobo
Arrne schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:18:
@crobo

Met support bedoel ik dat je niet in Nederland terecht kan voor garantieafhandeling e.d. als je voor de OP5 kiest, niet zozeer de nieuwste Android versie. Voor dat laatste zou OP5 wellicht de betere keuze zijn.

Er zal vast een snelheidsverschil zijn, hoe groot dat is kan ik niet zeggen maar wat je zegt klinkt aannemelijk. Ik vraag me alleen af in hoeverre je die verschillen nu daadwerkelijk gaat merken in de praktijk. Ik denk bijna niet, en dat de verschillen vooral bij de benchmarks blijven.
Aah op die fiets. Begrijpelijk dat je dat opnoemt maar aangezien het bedrijf waar ik voor werk, ook over garantie/reparatie zaken gaat boeit het in mijn specifieke geval weinig tot niet. Als ik het toestel zelf zou aanschaffen dan zou dit punt zeker zwaarder laten meewegen.

Het verschil in snelheid zal waarschijnlijk heel minimaal zijn. Wat benchmarks betreft vast wel maar bij alledaags normaal gebruik hoogstwaarschijnlijk niet. Daar heb je zeker gelijk in denk ik.

[ Voor 0% gewijzigd door crobo op 21-06-2017 14:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
crobo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Thnx voor je comment.

- Het klinkt echt heel gek, ik denk dat ik de enige op deze wereld en maar ik prefereer Touchwiz boven Oxygen. Ik heb een OnePlus 3 gehad en deze weggedaan grotendeels vanwege 'stock android' en de geluidsopname (waarbij dat laatste bij de OnePlus 5 opgelost lijkt te zijn)

- De updates zijn welkom maar zeker niet verreist. In de loop der jaren ben ik er achter gekomen dat als mijn telefoon gewoon zijn werk doet, zonder bug en problemen dat ik gewoon tevreden ben.

- Over de schermresolutie heb je zeker een punt maar deze kan je wel 'downgraden' bij de Galaxy s8 als je dat echt wilt. Of dat ook echt veel in batterij scheelt weet ik niet. Ik gok dat de OnePlus 5 een betere Screen on Time heeft.

- De camera van de OnePlus 5 is niet slecht denk ik, gezien de foto's op het internet. De features/snelheid van de camera app spelen in mijn ogen ook een grote rol, juist omdat het verschil in fotokwaliteit minimaal is.
toon volledige bericht
Persoonlijk zal ik de opo 5 nemen. De snelheidz zul je in praktijk niet merken. En de software update gaat bij beide vrij snel met high end toestellen. Verder kun je voor reparatie voor de s8 naar dynafix maar die zou gouw zeggen dat het waterschade problemen heeft. Qua reparatiekit zit er ook weinig verschil. Hier duurt het ook 1 a 2 weken voor je je toestel terugbetaling met de opo 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-07 15:36

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Misschien handig om te vermelden:
Besef wel dat de oneplus 2 in augustus 2015 uit kwam en nougat in augustus 2016; Marshmallow kwam uit in oktober 2015. De oneplus 2 heeft buiten incrementals alleen een update gehad naar een OS dat 2 maanden na release uit is gebracht door Google. Oneplus heeft hiermee een record neergezet voor slechtste software support ooit voor een high end toestel.
Bron

Ik zag bij providers krijg je nog VR headset met controller meegeleverd bij de S8

pricewatch: Samsung New Gear VR + Gear VR Controller

Ik heb dezelfde vraag, dus ik kijk met je mee OP

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchredgaming op 21-06-2017 16:17 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07 13:44
androidfreaker schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Persoonlijk zal ik de opo 5 nemen. De snelheidz zul je in praktijk niet merken. En de software update gaat bij beide vrij snel met high end toestellen. Verder kun je voor reparatie voor de s8 naar dynafix maar die zou gouw zeggen dat het waterschade problemen heeft. Qua reparatiekit zit er ook weinig verschil. Hier duurt het ook 1 a 2 weken voor je je toestel terugbetaling met de opo 5
Fout. Je kunt je Samsung gewoon naar een reparatiepunt van Samsung brengen of laten ophalen door Samsung. Indien je hem wegbrengt kun je hem vrijwel altijd dezelfde dag ophalen of het moet erg druk zijn. Opsturen maximaal 3 dagen.

Ik heb mijn S7 edge een keer in de pauze gebracht en na werktijd kon ik hem al ophalen. Hele scherm netjes vervangen en nu nog steeds garantie op waterdichtheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:37
Ik heb een OP3 en kreeg de vraag of ik naar de OP5 ging upgraden, maar dat kriebelt niet. Echter zie ik de S8, dan kriebelt er wel iets, en dat is geen hard argument, maar gevoel is ook belangrijk voor een apparaat waar je dagelijks misschien wel meer tijd mee doorbrengt dan enig persoon die je kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Voor nu gaat mijn voorkeur nipt naar de galaxy S8. Ik wacht nog even tot een collega de Oneplus 5 in huis heeft om deze fysiek te kunnen testen/voelen. Tot die tijd ga ik alvast nadenken welke kleur galaxy S8 ik zou willen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 10:14

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NO_Excuses schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:01:

- Google Now launcher installeren, en een bijbehorende skin in de Samsung 'store' activeren: "stock" Android.
- Samsung is niet verschrikkelijker in het updaten van toestellen dan OPO, ik krijg netjes de security updates binnen, en uiteindelijk ook de nieuwe Android versie. Bij OPO is het eerste niet eens zeker (OPO 2)
- Die zet de telefoon intern al terug, als je hem niet op de performance stand hebt staan. Je ziet het trouwens wel, maar je moet er erg op letten.
- De camera van de S8 is gewoon de top op dit moment.

Ik heb nooit een hoge pet van Samsung op gehad (ik heb die toestellen zelfs actief vermeden), maar eenieder die Samsung (vanaf de S7 Edge. alles daarvoor zou ik nog steeds niet pakken) nog een kans durft te geven, zal positief verrast worden.

Mijn mening: voor 130,- werkelijk een no-brainer. Ik bedoel, kijk 1 keer naar dat scherm. Als ik de S8+ van een vriend naast mijn S7 Edge leg voelt de S7 Edge als een 5 jaar oude telefoon, terwijl het design van de S7 Edge imho nog 'moderner' is dan de OPO5...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06:36
Kies waar je het beste gevoel bij hebt. Verschil is niet merkbaar tenzij je het echt side by side gaat vergelijken. Peformance is nog steeds niet super bij de S8, althans niet wat je verwacht van een flagship. Naarmate je het toestel langer gebruik merk je dit dan ook zeker, hier heeft de Oneplus 5 dan weer een voordeel in.

Het is maar of jij de €130 wilt besteden puur voor het design..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Aksnes schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:37:
[...]

Fout. Je kunt je Samsung gewoon naar een reparatiepunt van Samsung brengen of laten ophalen door Samsung. Indien je hem wegbrengt kun je hem vrijwel altijd dezelfde dag ophalen of het moet erg druk zijn. Opsturen maximaal 3 dagen.

Ik heb mijn S7 edge een keer in de pauze gebracht en na werktijd kon ik hem al ophalen. Hele scherm netjes vervangen en nu nog steeds garantie op waterdichtheid.
OH oké dat wist ik niet. Heb vooral nare ervaringen met dynafix waar bijna alle toestellen heengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-07 15:36

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zag een camera comparison tussen OP5 en S8

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
OnePlus 5 vs Galaxy S8 Camera Test Comparison

1:57 is wel veel noise

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crobo
Ben voor de Galaxy S8 gegaan. Ik moet eerlijk bekennen dat het verschil tussen de Galaxy S6 en de S8 niet zo mega groot is. En dat is geen slecht iets. Ik vond/vind de Galaxy s6 namelijk een top toestel.

Punten waar ik vooral blij mee ben zijn:
+ 64 GB opslag i.c.m. een SD kaart slot
+ Prachtig scherm die ontzettend helder kan zijn zodat deze ook in direct zonlicht nog goed zichtbaar is
+ Het 'ergonomische' design. De afgeronde hoeken en zijkanten maken het een fijn toestel om in de hand te houden.
+ Camera stelt heel erg snel scherp en maakt mooie foto's.
+ Software voelt lekker snappy aan en Touchwiz biedt standaard weer veel handige features aan t.o.v. stock Android.

- Door al het glas aan de achterkant is de Galaxy S6 echt een vingerafdruk magneet. Had liever een metalen achterkant gehad. Wellicht dat ik binnenkort een skin voor de achterkant aanschaf.
- Ik weet niet of het een gewenning dingetje is of dat er echt iets mis is, maar ik maak veel meer typfouten dan met mijn Galaxy S6. Ik heb het dan niet over de letters die tegen de rand aan zitten want daar heb ik (nog) geen last van. Het zou kunnen komen doordat ik al 2 jaar lang een bepaald beeldscherm formaat gewend ben en dan nu opeens op een groter scherm moet werken. De tijd zal het leren.
- De plaatsing van de vingerafdruk sensor aan de achterkant. Hopelijk zullen in de toekomst toestellen een de vingerafdruk sensor in het scherm verwerkt hebben.
- Volume toetsen zitten naar mijn mening te hoog. Dit komt door de plaatsing van de Bixby knop, maar toch.

Ik ben vooral benieuwd hoe erg ik de hardware buttons aan de voorkant van het toestel ga missen. Voor nu lijkt het mee te vallen maar ik weet uit verleden dat ik het bij de LG G2 erg vervelend vond. Misschien dat ik nu een betere ervaring zal hebben.

De Galaxy S8 is een mooie upgrade ten opzichte van mijn Galaxy S6, maar ik ben zeker niet blown away. Desondanks ben ik gewoon tevreden met het toestel. Ik heb gemerkt dat het verschil tussen toestellen een stuk kleiner is dan pak em beek 5 jaar terug en dat ik ook steeds minder en minder om een smartphone geef.

[ Voor 2% gewijzigd door crobo op 29-06-2017 10:18 . Reden: typo ]

Pagina: 1